Alcalde
Expediente de correspondencia da Alcaldía (2009)
6.457/2
Correspondencia da Alcaldía.
Expediente de correspondencia da Alcaldía (2010)
6.457/3
Correspondencia da Alcaldía.
Expediente de matrimonio civil entre Óscar Primitivo Trigo Feijóo e María Isabel Prado Padín (2013)
6.655/10
Expediente de matrimonio civil entre Óscar Primitivo Trigo Feijóo e María Isabel Prado Padín o 12 de xaneiro de 2013.
Expediente de matrimonio civil entre José Antonio Vilas Losada e Patricia Vanesa Hermida Lago (2012)
6.655/1
Expediente de matrimonio civil entre José Antonio Vilas Losada e Patricia Vanesa Hermida Lago o 27 de abril de 2012.
Expediente de matrimonio civil entre Diego Joaquín López Roma e Andrea Rivas Cores (2014)
6.655/28
Expediente de matrimonio civil entre Diego Joaquín López Roma e Andrea Rivas Cores o 17 de maio de 2014.
Expediente de matrimonio civil entre Víctor Manuel Cores Corbacho e Amelia Piñeiro Santorum (2014)
6.655/32
Expediente de matrimonio civil entre Víctor Manuel Cores Corbacho e Amelia Piñeiro Santorum o 16 de agosto de 2014.
Expediente de matrimonio civil entre David Vázquez Fiel e Mónica Varela Rodiño (2014)
6.655/34
Expediente de matrimonio civil entre David Vázquez Fiel e Mónica Varela Rodiño o 27 de outubro de 2014.
Expediente de matrimonio civil entre Rubén Mayo Martínez e Martina Rühl (2015)
6.655/41
Expediente de matrimonio civil entre Rubén maio Martínez e Martina Rühl o 28 de maio de 2015.
Expediente de delegación das funcións da Alcaldía (2013)
7.055/3
Expediente de delegación das funcións da Alcaldía correspondentes ao ano 2013.
Expediente de delegación das funcións da Alcaldía (2014)
7.055/4
Expediente de delegación das funcións da Alcaldía correspondentes ao ano 2014.
Resolucións da Alcaldía do Pleno do 30/04/2015
7.058/7
Resolucións da Alcaldía do Pleno do 30/04/2015.
Resolucións da Alcaldía do Pleno do 26/11/2015
7.059/4
Resolucións da Alcaldía do Pleno do 26/11/2015.
Expediente de celebración do matrimonio civil entre Manuel Besada Garrido e María Isabel Cambeiro Cores (2015)
7.060/5
Expediente de celebración do matrimonio civil entre Manuel Besada Garrido e Mª Isabel Cambeiro Cores de data 14/09/2015.
Expediente de celebración do matrimonio civil entre Segundo Manuel Blanco Vidal e María de las Mercedes Vila Rodríguez (2015)
7.060/7
Expediente de celebración do matrimonio civil entre Segundo Manuel Blanco Vidal e Mª de las Mercedes Vila Rodríguez de data 28/09/2015.
Expediente de celebración do matrimonio civil entre Ventura Santorum Viñas e Yolanda Martínez Acha (2016)
7.060/15
Expediente de celebración do matrimonio civil entre Ventura Santorum Viñas e Yolanda Martínez Acha de data 9/06/2016.
Expediente de celebración do matrimonio civil entre Javier Bugallo Rey e Irene Muelle Martínez (2016)
7.060/17
Expediente de celebración do matrimonio civil entre Javier Bugallo Rey e Irene Muelle Martínez de data 12/08/2016.
Expediente de celebración do matrimonio civil entre José Manuel Cárdenas Ayala e Elisabet Santana Fontán (2016)
7.060/18
Expediente de celebración do matrimonio civil entre José Manuel Cárdenas Ayala e Elisabet Santana Fontán de data 18/08/2016.
Expediente de celebración do matrimonio civil entre José Luis Castro Borrageiros e Ana Álvarez Sineiro (2016)
7.060/26
Expediente de celebración do matrimonio civil entre José Luis Castro Borrageiros e Ana Álvarez Sineiro de data 31/10/2016.
Expediente de celebración do matrimonio civil entre Paula Trigo Pintos e Martiño Rivas Cacabelos (2017)
7.060/29
Expediente nº: 212/2017. Expediente de celebración do matrimonio civil entre Paula Trigo Pintos e Martiño Rivas Cacabelos de data 4/03/2017.
Expediente de celebración do matrimonio civil entre Ignacio Manuel Lorenzo Chazo e María Luisa Padín García (2017)
7.060/35
Expediente nº: 1.007/2017. Expediente de celebración do matrimonio civil entre Ignacio Manuel Lorenzo Chazo e Mª Luisa Padín García de data 8/04/2017.
Expediente de celebración do matrimonio civil entre Andrés Julio Escudeiro Vieites e María Gema Fraga Montero (2017)
7.060/42
Expediente nº: 2.151/2017. Expediente de celebración do matrimonio civil entre Andrés Julio Escudeiro Vieites e Mª Gema Fraga Montero de data 29/07/2017.
Expediente de celebración do matrimonio civil entre José Barreiro Tosar e Michaela Kraicová (2017)
7.060/44
Expediente nº: 2.993/2017. Expediente de celebración do matrimonio civil entre José Barreiro Tosar e Michaela Kraicová de data 16/09/2017.
Resolucións da Alcaldía do Pleno do 24/09/2015
7.059/2
Resolucións da Alcaldía do Pleno do 24/09/2015.
Expediente dos decretos e resolucións da Alcaldía (2017)
879/9
Expediente dos decretos e resolucións da Alcaldía do ano 2017.
Expediente dos decretos e resolucións da Alcaldía (2018)
879/10
Expediente dos decretos e resolucións da Alcaldía do ano 2018.
Expediente de autorización de Santiago Tirado Serén para modificación de conta de abono de haberes (1991)
3.586/1
Expediente de autorización de Santiago Tirado Serén para modificación de conta de abono de haberes.
Expediente de delegacións da alcaldía (1999)
3.586/7
Expediente de delegacións da alcaldía.
Expediente de delegacións da alcaldía (2001)
3.586/9
Expediente de delegacións da alcaldía.
Expediente de delegacións da alcaldía (2002)
3.587/1
Expediente de delegacións da alcaldía.
Expediente de delegacións da alcaldía (2004)
4.785/1
Delegacións da alcaldía.
Expediente de remisión de datos e fotos do alcalde e a corporación para a inclusión en guía socioeconómica e turística dos concellos galegos (2007)
5.933/21
Expediente da Dirección Xeral de Administración Local. Remisión de datos e fotos do alcalde do concello e a corporación para a inclusión en guía socioeconómica e turística dos concellos galegos. Rexistro de 23/07/2007.
Expediente de toma de posesión da corporación municipal do período 2007-2011 (2007)
5.933/22
Expediente de toma de posesión da corporación municipal, período 2007-2011. Pleno de 16/06/2007. Contén: - Fotografías. - Rexistro de intereses antes da toma de posesión (bens patrimoniais e causas de posible incompatibilidade). - Pleno de constitución da corporación. - Credenciais dos concelleiros. - Actas de arqueo extraordinario e de patrimonio da corporación. - Fórmula de xuramento de concelleiros. - Fórmula de xuramento do alcalde. - Ficha de legalización de firma do alcalde.
Expediente de funcionamento da corporación municipal no período 2007-2011 (2007)
5.933/23
Expediente de funcionamento da corporación municipal no período 2007-2011. Pleno: 22/06/2007. Contén: - Expediente de constitución de grupos políticos da corporación. - Resolución da alcaldía, Comisión de Xunta de Goberno, nomeamento de tenentes de alcalde e nomeamentos de delegados de servizos. - Expediente de creación e composición das Comisións Informativas Permanentes. - Resolución da alcaldía-Delegación das presidencias efectivas das Comisións Informativas Permanentes. - Expediente de réxime de sesións do Pleno da Corporación, Xunta de Goberno e demás Comisións Informativas. - Resolución do alcalde sobre a delegación de atribucións da alcaldía na Xunta de Goberno Local. - Expediente de delegación na Xunta de Goberno Local das atribucións do pleno que sean delegables. - Expediente de nomeamento de representantes da corporación en diversos órganos colexiados. - Establecemento de dedicación exclusiva do 1º e 2º tenentes de alcalde e fixación das súas retribucións. - Expediente de fixación das cuantías para asistencia ás sesións do pleno, Xunta de Goberno Local e Comisións Informativas. - Fixación de cuantías a percibir por cada grupo político.
Expediente de dación de conta da resolución da alcaldía de designación de tenentes de alcalde (2009)
5.933/26
Expediente de dación de conta da resolución da alcaldía de designación de tenentes de alcalde. Pleno 30/04/2009.
Libro de resolucións da Alcaldía (1990)
24/4
Libro de resolucións da Alcaldía.
Libro de resolucións da Alcaldía (2000)
3.763/1
Libro de resolucións da Alcaldía.
Expediente sobre os falecementos dos ex-alcaldes do municipio Joaquín Fole Vilar e Benito González Ambrós (2003)
3.513/4
Expediente de documentación dos falecementos de ex-alcaldes do municipio: *Joaquín Fole Vilar, falecido o día 16 de febreiro de 2003. *Benito González Ambros, falecido o día 2 de abril de 2003.
Expedientes xudiciais da Alcaldía
11
1836-00-00 - 2017-00-00 (Produción)
Agrupación de series que recollen as distintas funcións xudiciais ou de fe pública que detentaban os alcaldes; moitas delas cesan a partir de 1870 co establecemento dos xulgados de paz e os rexistros civís. Inclúe xuízos de faltas, causas civís e criminais, xuízos de conciliación e matrimonios civís entre outros.
Libro de comparecidos (1838)
29/2
Libro de comparecidos.
Libro de comparecidos (1841)
29/8
Libro de comparecidos.
Libro de xuízos de paz (1841)
30/1
Libro de xuízos de paz.
Libro de xuízos de paz (1842)
30/3
Libro de xuízos de paz.
Libro de comparecidos (1849)
30/11
Libro de comparecidos.
Libro de xuízos de paz (1849)
30/12
Libro de xuízos de paz.
Libro de xuízos de paz (1851)
31/4
Libro de xuízos de paz.
Libro de comparecidos (1854)
31/6
Libro de comparecidos.
Libro de resolucións da Alcaldía (2004-2006)
835/8
Libro de resolucións da Alcaldía
Expediente de nomeamento de cargos do goberno
S0011
2011 - (Produción) - 2019 (Produción)
Concello de Baiona
Expediente de elección de José Pinzas como alcalde de primeira por ter pasado Atanasio Fontano a deputado provincial (1837)
1/5
Expediente sobre elección dun alcalde de primeira por ter pasado a deputado provincial o que ocupaba antes dito cargo. Do 13 ao 29 de outubro de 1837. Deputado Atanasio Fontano. Alcalde José Pinzas.
Expediente de dilixencias da suspensión de Francisco Blanco dos cargos de alcalde e concelleiro (1908-1909)
1/7
Dilixencias referentes á suspensión de Francisco Blanco no cargo de alcalde e concelleiro. Do 20 de outubro de 1908 ao 4 de xaneiro de 1909. Inclúe telegrama de notificación e certificación.
Acta de toma de posesión de Vicente González Cadillo como alcalde (1934)
1/8
Acta de toma de posesión da alcaldía por Vicente González Cadillo. 16 de xuño de 1934.
Expediente da viaxe do alcalde de Baiona a Corpus Christi en Estados Unidos (1993)
3.531/11
Expediente da viaxe do alcalde de Baiona, Manuel Ramón Vilar Márquez, a Corpus Christi (EEUU).
Expediente de correspondencia da Alcaldía sobre a cartografía de Oia
2.078/22
Expediente de correspondencia da Alcaldía sobre a cartografía de Oia.
Concello de Oia
Expediente de correspondencia da Alcaldía coa Consellería do Mar (2009-2011)
2.079/5
Expediente de correspondencia da Alcaldía coa Consellería do Mar.
Concello de Oia
Expediente de correspondencia da Alcaldía coa Consellería do Medio Rural (2011-2013)
2.079/6
Expediente de correspondencia da Alcaldía coa Consellería do Medio Rural.
Concello de Oia
Expediente de correspondencia da Alcaldía coa Consellería de Economía e Facenda (2007-2012)
2.079/7
Expediente de correspondencia da Alcaldía coa Consellería de Economía e Facenda.
Concello de Oia
Expediente de correspondencia da Alcaldía coa Consellería de Familia, Xuventude, Deporte e Voluntariado (2003-2010)
2.079/8
Expediente de correspondencia da Alcaldía coa Consellería de Familia, Xuventude, Deporte e Voluntariado.
Concello de Oia
Expediente de correspondencia da Alcaldía coa Consellería de Cultura (2008-2009)
2.079/9
Expediente de correspondencia da Alcaldía coa Consellería de Cultura.
Concello de Oia
Expediente de correspondencia da Alcaldía coa Confederación Hidrográfica do Miño - Sil (2002)
2.080/2
Expediente de correspondencia da Alcaldía coa Confederación Hidrográfica do Miño - Sil.
Concello de Oia
Expediente de correspondencia da Alcaldía sobre os cruceiros de Oia (2004-2005)
2.080/15
Expediente de correspondencia da Alcaldía sobre os cruceiros de Oia.
Concello de Oia
Expediente de correspondencia da Alcaldía sobre os curros de Oia (2001-2013)
2.080/16
Expediente de correspondencia da Alcaldía sobre os curros de Oia.
Concello de Oia
Expediente de correspondencia da Alcaldía referente a denuncias (2007-2013)
2.080/19
Expediente de correspondencia da Alcaldía referente a denuncias.
Concello de Oia
Expediente de correspondencia da Alcaldía coa Deputación de Pontevedra (2012-2013)
2.080/20
Expediente de correspondencia da Alcaldía coa Deputación de Pontevedra.
Concello de Oia
Expediente de correspondencia da Alcaldía con FENOSA (2010-2013)
2.081/8
Expediente de correspondencia da Alcaldía con FENOSA.
Concello de Oia
Expediente de correspondencia da Alcaldía cos avogados Martínez Barros y Narbón (2011)
2.082/9
Expediente de correspondencia da Alcaldía cos avogados Martínez Barros y Narbón.
Concello de Oia
Expediente de correspondencia da Alcaldía sobre o Plan de Ordenación do Litoral
2.082/14
Expediente de correspondencia da Alcaldía sobre o Plan de Ordenación do Litoral.
Concello de Oia
Expediente de correspondencia da Alcaldía co Padroádego da Fundación para o Desenvolvemento da Comarca do Baixo Miño (2005-2011)
2.083/1
Expediente de correspondencia da Alcaldía co Padroádego da Fundación para o Desenvolvemento da Comarca do Baixo Miño.
Concello de Oia
Expediente de correspondencia da Alcaldía sobre o plan de emprego
2.083/7
Expediente de correspondencia da Alcaldía sobre o plan de emprego.
Concello de Oia
Expediente de correspondencia da Alcaldía sobre o Plan de Ordenación do Litoral de Galicia (2011)
2.083/8
Expediente de correspondencia da Alcaldía sobre o Plan de Ordenación do Litoral de Galicia.
Concello de Oia
Expediente de correspondencia da Alcaldía con SOGAMA (2011-2013)
2.084/5
Expediente de correspondencia da Alcaldía con SOGAMA (Sociedade Galega do Medio Ambiente).
Concello de Oia
Expediente de correspondencia da Alcaldía sobre wifi e wimax rural
2.084/7
Expediente de correspondencia da Alcaldía sobre wifi e wimax rural.
Concello de Oia
Expediente de correspondencia da Alcaldía sobre o SAU-5 (2007)
2.085/7
Expediente de correspondencia da Alcaldía sobre o SAU-5. Contén: - Informe de valoración.
Concello de Oia
Expediente de correspondencia da Alcaldía con Sánchez Goyanes (2007)
2.085/10
Expediente de correspondencia da Alcaldía con Sánchez Goyanes.
Concello de Oia
Expediente de correspondencia da Alcaldía sobre saneamento (2008-2012)
2.085/12
Expediente de correspondencia da Alcaldía sobre saneamento.
Concello de Oia
Expediente de correspondencia da Alcaldía sobre o emprego e sostenibilidade local (2015)
2.085/17
Expediente de correspondencia da Alcaldía sobre o emprego e sostenibilidade local.
Concello de Oia
Expediente de correspondencia da Alcaldía sobre urbanísmo (2003-2008)
2.085/18
Expediente de correspondencia da Alcaldía sobre urbanísmo.
Concello de Oia
Libro rexistro de correspondencia da Alcaldía (2005)
2.051/7
Rexistro da correspondencia específica recibida ou emitida pola Alcaldía.
Concello de Oia
Expediente de delegación do Alcalde do concello no 2º Teniente Alcalde
2.801/1
Expediente no que o Alcalde do Concello da Cañiza (Miguel Domínguez Alfonso) delega no 2º Teniente Alcalde (Carlos Rincón Moraña) a competencia sancionadora para a tramitación dos expedientes por infracción ao RD 339/1990 Lei de Tráfico, Circulación de Vehículos a Motor e Seguridade Vial. Contén: - Expediente no que o Alcalde do Concello da Cañiza (Miguel Domínguez Alfonso) delega na 1ª Teniente de Alcalde (Ana María Cerviño Álvarez) a tramitación dos procesos sancionadores.
Libro de resolucións da Alcaldía (10-05-1969/09-02-1974)
24/6
Libro de resolucións da Alcaldía. Do 10 de maio de 1969 ó 9 de febreiro de 1974.
Libro de resolucións da Alcaldía (12-01-1974/03-06-1981)
24/7
Libro de resolucións da Alcaldía. Do 12 de xaneiro de 1974 ó 3 de xuño de 1981.
Libro de resolucións da Alcaldía (1991-1992)
761/1
Libro de resolucións da Alcaldía.
Libro de resolucións da Alcaldía (27-08-1954/07-05-1969)
24/5
Libro de resolucións da Alcaldía. 27 de agosto de 1954 ó 7 de maio de 1969.
Expediente de matrimonio civil nº 17/2017 entre Jorge Lorenzo Sanagérico e Anuncia Iglesias González
2.637/13
Expediente de matrimonio civil nº 17/2017 entre Jorge Lorenzo Sanagérico e Anuncia Iglesias González. Data da celebración: 20/09/2017.
Correspondencia de entrada da Alcaldía. Xuño (2006)
1.084/3
Correspondencia da Alcaldía. Entrada do mes de xuño.
Correspondencia de entrada da Alcaldía. Abril (2007)
1.085/3
Correspondencia da Alcaldía. Entrada do mes de abril.
Correspondencia de entrada da Alcaldía. Maio (2007)
1.085/4
Correspondencia da Alcaldía. Entrada do mes de maio.
Correspondencia de entrada da Alcaldía. Novembro (2007)
1.086/4
Correspondencia da Alcaldía. Entrada do mes de novembro.
Correspondencia da Alcaldía. Marzo (2008)
1.087/3
Correspondencia da Alcaldía. Entrada e saída do mes de marzo.
Correspondencia da Alcaldía. Decembro (2008)
1.088/6
Correspondencia da Alcaldía. Entrada e saída do mes de decembro.
Correspondencia da Alcaldía referente as tarxetas de identificación dos alcaldes (2006)
1.146/1
Correspondencia da Alcaldía referente as tarxetas de identificación dos alcaldes por iniciativa da Consellaría de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza.
Libro de resolucións da Alcaldía (1959-1971)
20/2
Libro de resolucións da alcaldía.
Libro de resolucións da Alcaldía (1976-1985)
20/4
Libro de resolucións da alcaldía.
Lista cobratoria do padrón de cédulas persoais (1877-1878)
22/2
Contas de cédulas persoais.
Lista cobratoria do padrón de cédulas persoais (1878-1879)
22/3
Contas de cédulas persoais.
Padrón de cédulas persoais (1906)
23/19
Padrón de cédulas persoais.
Padrón de cédulas persoais (1908)
24/1
Padrón de cédulas persoais.
Padrón de cédulas persoais (1911)
24/5
Padrón de cédulas persoais.
Padrón de cédulas persoais (1913)
24/7
Padrón de cédulas persoais.
Padrón de cédulas persoais (1923-1924)
24/15
Padrón de cédulas persoais.
Expediente de nomeamento de Francisco Rego Rodríguez como garda rural interino (1950)
97/10
Expediente de nomeamento do Garda Rural interino Francisco Rego Rodríguez.