Inventario de bens
Listado de datos informativos de bens inmobles do Concello remitidos polo ORAL (1997)
6.462/9
Listado de datos informativos de bens inmobles do Concello remitidos polo ORAL.
Concello de Baiona
Expediente de solicitude de certificación da inscrición rexistral do terreo "Ladeira" en Santa Cristina da Ramallosa (2005)
6.462/15
Expediente de solicitude de certificación da inscrición rexistral do terreo "Ladeira" en Santa Cristina da Ramallosa.
Concello de Baiona
Expediente de modificación de inventario de camiños (2013-2014)
6.465/1
Expediente de modificación de inventario de camiños.
Concello de Baiona
Expediente de alegacións ao inventario de camiños a instancia de Eladio Fernández García (2013-2016)
6.467/1
Expediente de alegacións ao inventario de camiños a instancia de Eladio Fernández García.
Concello de Baiona
Expediente de alegacións ao inventario de camiños a instancia de Severino Luis Pérez Moreiras (2018)
6.467/13
Expediente de alegacións ao inventario de camiños a instancia de Severino Luis Pérez Moreiras.
Concello de Baiona
Expediente de alegacións ao inventario de camiños a instancia de Juan Camacho Martín (2009)
6.467/14
Expediente de alegacións ao inventario de camiños a instancia de Juan Camacho Martín.
Concello de Baiona
Inventario de libros da biblioteca escolar (1932)
466/16
Inventario de libros da biblioteca escolar.
Concello de Mondariz-Balneario
Libro Primeiro de Apeo dos bens do Hospital sitos nas freguesías de Mougás, Rosal, Loreza, Tebra e Cangas (1673)
6/2
Libro Primeiro de Apeo dos bens do Hospital sitos nas freguesías de Mougás, Rosal, Loreza, Tebra e Cangas. Mal estado de conservación.
Libro Sexto de Apeos dos bens raíces do Hospital sitos nas freguesías de Priegue, S. Miguel de Oia, Gondomar e Vincios (1673-1681)
11/1
Libro Sexto de Apeos dos bens raíces do Hospital sitos nas freguesías de Priegue, S. Miguel de Oia, Gondomar e Vincios.
Libro contendo dúas cartas executorias sobre bens de dominio do Hospital (1761-1772)
23/1
Libro contendo dúas cartas executorias sobre bens de dominio do Hospital.
Memorial de tódolos bens que posúe o Hospital (1755)
74/18
Memorial de tódolos bens que posúe o Hospital. Estado de conservación regular.
Memoriais de bens que posúe o Hospital en Santa Cristina (1785)
75/15
Memoriais de bens que posúe o Hospital en Santa Cristina.
Relación dos bens que posúe o Hospital (1851)
75/19
Relación dos bens que posúe o Hospital.
Inventario de bens de diversos veciños en Camos, Santa Baia, Borreiros, Santa Cristina (1649-1659)
88/18
Arquivo Municipal. Baiona 1646-1659. Inventario de bens de diversos veciños en Camos, Santa Baia, Borreiros, Santa Cristina.
Relación de parcelas coas súas parroquias (S/D)
226/18
Relacións de parcelas correspondentes a cada parroquia do municipio.
Expediente de ocupación dun terreo municipal na Bouza de Fontenla por parte de José García Casal (1973)
1.337/6
Expediente de ocupación dun terreo municipal na Bouza de Fontenla por parte de José García Casal.
Expediente de reivindicación administrativa do terreo municipal de Outeiriño por ocupación particular de Daniel e Virginia Ameal Gallego (1975-1979)
1.337/7
Expediente de reivindicación administrativa do terreo municipal de O Outeiriño por ocupación particular de Daniel e Virginia Ameal Gallego.
Inventario de bens (1980)
1.337/9
Copia certificada do inventario de bens correspondente ó exercicio de 1980.
Expediente de ocupación de terreo obstaculizando o paso cun vehículo municipal (1988)
1.337/10
Expediente de ocupación de terreo obstaculizando o paso cun vehículo municipal en O Outeiriño por parte de José Morigosa Rodríguez. Denunciante: Delia Couso Collazo.
Solicitude de autorización para asfaltado de pista que da acceso a vivendas no lugar de Búa (2003)
1.337/12
Solicitude dos veciños de Barro Amando Pose Pena, Cándida Verde Diz e José Manuel Silva Rodriguez de autorización para asfaltado de pista que da acceso a vivendas no lugar de Búa do Concello de Barro.
Solicitude de axuda económica á Deputación de Pontevedra para actualización do inventario de bens (2008)
1.337/15
Solicitude de axuda económica á Deputación de Pontevedra para actualización do inventario de bens e dereitos de propiedade municipal.
Expediente a instancia de Tomás Gallego Martínez solicitando ao Concello que libre os terreos do monte da Rapeira (1996-2006)
1.338/13
Escrito de Tomás Gallego Martínez presidente da Comunicade de Montes Veciñais en Man Común de Rapeira, A Cachada e A Quenlla solicitando ao Concello de Portas que libre os terreos do monte da Rapeira que ocuparon ilegalmente e informando ao Concello de que emprenderá as demandas oportunas ate os Tribunais de Xustiza. Contén: - Copia da escritura de segregación e permuta expedida a favor do Concello de Portas de terreos en Rapeira.
Acordo de non alteración da descrición catastral do Ministerio de Facenda e Administracións Públicas do polígono 314 parcela 10.260 en Tarrío-Romai (2012)
1.338/15
Acordo de non alteración da descrición catastral do Ministerio de Facenda e Administracións Públicas do polígono 314, parcela 10.260 en Tarrío - Romai.
Expediente de rectificación do inventario de bens municipais (1964)
91/4
Expediente de rectificación ao inventario de bens municipais. Ano 1964.
Inventario de bens municipais (1970)
91/11
Copia certificada do inventario de bens municipais deste concello referida ao 31 de decembro de 1970. Ano 1971.
Inventario de bens municipais (1975)
91/16
Certificación do inventario de bens municipais a 1 de xaneiro de 1975. Ano 1975.
Inventario de bens municipais (1979)
91/17
Copia certificada do inventario de bens municipais correspondiente ao exercicio de 1979. Ano 1980.
Circular de Supervisión y Control S.A. avisando da próxima inspección técnica do vehículo matrícula PO-6353-AK propiedade do Concello (2005)
1.148/7
Expediente de inspección do vehículo propiedade do Concello de Portas con matrícula PO-6353-AK. Contén: Circular de S y C Supervisión y Control S.A. avisando da próxima inspección técnica do vehículo matrícula PO-6353-AK.
Copias simples do rexistro de Caldas de Reis das parcelas de titularidade municipal
1.441/1
Copias simples do rexistro de Caldas de Reis das parcelas de titularidade municipal.
Expediente de certificación dos bens inmobles municipais
48/1
Expediente de certificación de tódolos bens inmobles pertencentes ao municipio.
Expediente de rectificación do inventario de bens municipais (1972)
49/6
Expediente de rectificación anual do inventario municipal de bens e dereitos pechado en 31 de decembro de l972.
Expediente sobre valoración dos montes de utilidade pública e doutras posesións do Concello
1.154/13
Expediente sobre valoración dos montes de utilidade pública e doutras posesións do Concello.
Inventario de bens e dereitos do Concello. Tomo III
1.299/1
Inventario de bens e dereitos do Concello. Concello do Porriño: planimetría de inmobles. Tomo III.
Inventario de bens e dereitos do Concello. Tomo V
1.301/1
Inventario de bens e dereitos do Concello. Concello do Porriño: planimetría de inmobles. Tomo V.
Expediente de rectificación do inventario de bens municipais (2000)
1.305/1
XII rectificación do inventario de bens.
Inventario de bens relativo aos montes do Porriño
1.306/1
Carpeta ficha dos montes do Porriño: Gulpilleira.
Inventario de bens relativo aos montes de Ratapán, Centeanes e Sixto
1.306/3
Carpeta ficha dos montes: Ratapán, Centeanes e outros e Sixto.
Expediente referido ás mámoas do Couto Vello e Devesa do Rei
1.306/4
Informe das mámoas do Couto Vello e Devesa do Rei.
Expediente de constatación e inscrición rexistral do monte Costa de Oia e outros de utilidade pública
1.307/2
Constatación e inscrición rexistral do monte Costa de Oia e outros de utilidade pública, número 493, a nome do seu lexítimo propietario a entidade local menor de Chenlo.
Expediente de inclusión no Rexistro de Propiedade do monte Rataplán, Centeanes e outros
1.307/4
Inclusión do monte Rataplán, Centeanes e outros, no Rexistro de Propiedade do Concello do Porriño.
Expediente de transferencia de titularidade das estradas nacionais N-120 e N-550
1.307/5
Transferencia de titularidade das estradas nacionais N-120 e N-550.
Inventario do mobiliario da "Irmandade de Labradores e Gandeiros" (1950)
13/13
Inventario do mobiliario da "Irmandade de Labradores e Gandeiros".
Inventario do mobiliario da Cámara Agraria Loca
13/17
Inventario do mobiliario da Cámara Agraria Local.
Expediente referido aos bens da parroquia de San Xulián da Illa de Arousa. Certificación do secretario de Vilanova de Arousa (1999)
123/1
Certificación do secretario de Vilanova de Arousa sobre os bens na parroquia de San Xulián da Illa de Arousa.
Expediente de certificación de bens inmobles existentes no lugar Niño de Agre no inventario municipal (2000)
123/7
Certificación da secretaria do Concello de que no inventario municipal figuran os seguintes inmobles do lugar Niño de Agre: Isleta da rúa Niño de Agre e parcela de rúa Niño de Agre.
Expediente de inventario de bens e dereitos revertibles da Entidade Local Menor de Bembrive (S/D)
349/10
Expediente de inventario de bens e dereitos revertibles da Entidade Local Menor de Bembrive.
Listado de bens da Entidade Local Menor de Bembrive (S/D)
349/11
Listado de bens da Entidade Local Menor de Bembrive. Inclúe un CD.
Expediente de inventario do patrimonio veciñal (1980)
353/1
Expediente de inventario do patrimonio veciñal correspondente ao ano 1980. Inventario de bens e dereitos.
Expediente de inventario de bens da Entidade Local Menor de Bembrive (2002)
353/4
Expediente de inventario de bens da Entidade Local Menor de Bembrive.
Expediente de contratación da realización do Inventario de Bens da Entidade (2005)
406/1
Expediente de contratación de empresa para realización do Inventario de bens da Entidade. Contén: > proposta daea. > prego de prescricións técnicas para a realización do contrato. > Contrato administrativo. > Memoria técnica do inventario.
Inventario de Bens da Entidade Local Menor de Bembrive (2009)
592/18
Inventario de Bens da Entidade Local Menor de Bembrive. Nº de orde do inventario 143-145: > Muíño da Pedrosa. > Muíño do Buraco. > Muíño do Sorrego. Cesión de uso e aproveitamento por 25 anos a favor da Comunidade de Veciños.
Escrito de peticiaon do Concello ao Xefe territorial de Medio rural de Pontevedra de terreos na zona do albergue en Briallos (2016)
1.608/4
Escrito de petición do Concello ó Xefe territorial de Medio rural de Pontevedra de terreos na zona do albergue en Briallos para futuras ampliacións e mellora das instalacións.
Comunicación á Consellería de Medio Rural da adquisición da parcela denominada Carballido na parroquia de Briallos (2014)
1.608/14
Comunicación á Consellería de Medio Rural da adquisición da parcela denominada "Carballido" na parroquia de Briallos.
Levantamento topográfico de parcela denominada Resfistulo no lugar de O Liñar, Portas (2012)
1.652/13
Levantamento topográfico de parcela "Resfistulo" no lugar de O Liñar, Portas.
Relación dos bens, dereitos e capitais referidos ao inventario xeral (1968)
131/8
Relación dos bens, dereitos e capitais referidos ao inventario xeral. Elaborado a 31 de decembro de 1968.
Expediente de elaboración do inventario de bens e dereitos municipais (1992)
131/12
Elaboración do inventario de bens e dereitos municipais. Contén o expediente de contratación, adxudicado a Deloitte G. Touche SA.. Contén proposición da empresa.
Inventario de bens da xunta provincial de agricultura (1875)
342/43
Xunta Provincial de Agricultura: > Inventario de bens
Inventario de mobiliario, material fixo e outros do Fogar Provincial (1968)
40.533/1
Inventario de mobiliario, material fixo e outros do Fogar Provincial (a 31/12/1968)
Expediente de reclamación que fai o cura párroco de San Bartolomeu de Pontevedra sobre xoias que foran donadas á Asociación da Virxe da Medalla Milagrosa (1976)
12.368/15
Expediente de reclamación que fai o cura párroco de San Bartolomeu de Pontevedra sobre xoias que foran donadas á Asociación da Virxe da Medalla Milagrosa que estaba instalada no Fogar Provincial, 1976.
Expediente de baixa do can pastor alemán, chamado Eros, destinado ao Servizo de Vixiancia do Pazo provincial (1984)
12.096/22
Expediente de baixa do can de raza pastor alemán, chamado Eros, destinado ao Servizo de Vixiancia do Pazo provincial. Ano 1984.
Expediente sobre acción declarativa de dominio, acción reivindicatoria e acción de deslinde de terreo en Chan da Vila, Bordóns (Sanxenxo)
12.371/24
Expediente sobre acción declarativa de dominio, acción reivindicatoria e acción de deslinde e amojonamiento solicitada por Alvaro Gondar Solla en terreno da súa propiedade en Chan da Vila, Bordóns (Sanxenxo), 1985 - 1986.
Reclamación formulada por esta Deputación, contra a petición formulada por Alberto González Sobral, ao obxecto de legalizar unha cochiquera en Salcedo - Carramal, Pontevedra (1970)
7.820/17
Expediente: Reclamación formulada por esta Deputación, contra a petición formulada por Alberto González Sobral, ao obxecto de legalizar unha cochiquera en Salcedo - Carramal (Pontevedra). Ano 1970.
Acta ocupación dunha parcela contigua á Cidade Infantil "Príncipe Felipe" para ampliación de instalacións deportivas (1978)
7.828/10
Acta ocupación dunha parcela contigua á Cidade Infantil "Príncipe Felipe" para ampliación de instalacións deportivas. Ano 1978.
Inventario de bens.Relación de altas durante o ano 1990 no Servizo de Arquitectura.
20.140/12
Relación de altas durante 1990 no Servizo de Arquitectura. 1991, abril.
Inventario dos cadros, esculturas e marcos pertencentes ao Museo Nacional de Pintura e Escultura (Prado) cedidos por Real Orde de 7 de xuño de 1893, en calidade de depósito, á Comisión Provincial de Pontevedra, a petición da Dirección Xeral de Belas Artes.
20.140/4
- Inventario dos cadros, esculturas e marcos pertencentes ao Museo Nacional de Pintura e Escultura (Prado) cedidos por Real Orde de 7 de xuño de 1893, en calidade de depósito, á Comisión Provincial de Pontevedra, a petición da Dirección Xeral de Belas Artes. 1921.
Borrador do inventario xeral dos bens inmobles pertencentes á Deputación e establecementos dependentes. (1931-1934)
20.140/5
Inventario xeral dos bens mobles e inmobles pertencentes a Deputación e establecementos dependentes dela. - 1931: Pazo provincial (con plano), Vías e Obras, Servizo Forestal (plano de casa forestal), Hospital (plano), Inclusa e Hospicio (plano), Museo (plano), Granxa de Salcedo - Misión Biolóxica (plano). - Anexo 1934: Palacio, Hospital, Hospicio e Inclusa, Sanatorio Marítimo de A Lanzada (con plano xeral).
Borrador do inventario xeral dos bens inmobles pertencentes á Deputación e establecementos dependentes. (1938)
20.140/7
Borrador do inventario xeral dos bens inmobles pertencentes á Deputación e establecementos dependentes dela: Pazo provincial, marisma de A Seca, Museo, Hospital, Inclusa - Hospicio e Gota de leite, Sanatorio Marítimo de A Lanzada, Palacio de Salcedo. 1938, xaneiro.
Borrador do inventario de obxectos e enseres da Residencia do Castelo de Soutomaior trasladados ao Arquivo da Deputación
20.140/26
- Borrador do inventario de obxectos e enseres da Residencia do Castelo de Soutomaior trasladados ao Arquivo da Deputación. 1998, marzo.
Inventario de bens e rectificacións do Colexio de Sordomudos da Lanzada (1958-1974)
24.583/3
Inventario de bens e rectificacións. Colexio de Sordomudos de A Lanzada. Anos: 1958, 1968, 1972, 1973 e 1974
Estudio e proposta que se recomenda sobre o establecemento do Servizo de Manexo e Custodia de Bens almacenados nos centros e establecementos da Deputación (1980)
24.583/5
Inventario de bens e rectificacións - Estudio e proposta que se recomenda sobre o establecemento do Servizo de Manexo e Custodia de Bens almacenados nos centros e establecementos da Deputación. Ano: 1980
Expediente de baixa no inventario de vehículo PO-0267 procedente da Cidade Infantil "Príncipe Felipe"
20.140/38
Servizo de Contratación Expediente de baixa no inventario de vehículo PO-0267 procedente da Cidade Infantil "Príncipe Felipe". 2000.
Expediente sobre a situación da Piscifactoría de Carballedo en Cotobade, cedida en 1962 ao Servizo Nacional de Pesca Fluvial
7.365/2
Servizo de Contratación Expediente sobre a situación da Piscifactoría de Carballedo en Cotobade, cedida en 1962 ao Servizo Nacional de Pesca Fluvial. Data: 1961* - 1993. * fotocopias de antecedentes.
Expediente de inclusión no libro de inventarios municipais do terreo na Casa Escola do Salgueiral (Bora)
24799/11
Concello de Pontevedra
Inventario xeral de mobiliario e demais enxoval do Concello de Teis na súa incorporación ao Concello de Lavadores (1936)
9/9
Inventario xeral de mobiliario e demais enxoval do Concello de Teis que se fai co motivo da incorporación deste a Lavadores. Ano: 1936.
Inventario dos obxectos entregados ao capelán do cemiterio de Lavadores (1931)
9/8
Inventario dos obxectos entregados ao capelán do cemiterio de Lavadores. Ano: 1931.
Inventario dos obxectos que existen na capela, oficina do capelán e do sepultureiro de Lavadores (1930)
9/7
Inventario dos obxectos que existen na capela, na oficina do capelán e do sepultureiro de Lavadores. Ano 1930.
Instancia e indagacións para a toma de posesión do casal de San Roque e outros bens no lugar de Rens
8
8.8.- Instancia e indagacións para a toma de posesión do casal de San Roque e outros bens no lugar de Rens. 1642. [Provincia: A Coruña. Concello: Laxe. Parroquia: Nande]
Reconto e taxa dos bens restantes de D. Francisco de Lamas y Sotomayor
1.236/21
Reconto e tasa dos bens restantes de D. Francisco de Lamas y Sotomayor. Anos 1723, 1724 e 1730.
Apeos de diferentes lugares
7
Apeos de diferentes lugares.
Posesión que tomou D. Antonio de Caamaño Quintana dos bens que levaba en Arrendo Fernando de Castro
11
Casa de Trasariz 8.11.- Posesión que tomou D. Antonio de Caamaño Quintana dos bens que levaba en Arrendo Fernando de Castro. (Inclúe un memorial dos devanditos bens.) 1683, xuño, 11. Santa María de Baio.
Certificado do inventario de bens municipais dunha parcela
1.938/3
Expediente de certificado do inventario de bens municipais dunha parcela de 60 m2 en Pazos denominada Poza da Perdiz.
Expediente instruido a instancia de Manuel Castiñeiras López de corrección de erros no catastro
1.943/3
Expediente instruido a instancia de Manuel Castiñeiras López de corrección de erros no catastro de rústica, inventario de bens do concello sobre a titularidade de fincas nº 50 e 51 do polígono 10.
Concello de Pazos de Borbén
Expediente instruido a instancia de Faustino Muíños Rincón de solicitude de parcela
1.943/6
Expediente instruido a instancia de Faustino Muíños Rincón de solicitude de parcela no polígono industrial para instalación na súa empresa.
Concello de Pazos de Borbén
Inventario do mobiliario do Concello e das láminas dos bens de propios vendidos e de accións de ferrocarrís
162/6
Inventario do mobiliario do Concello e das láminas dos bens de propios vendidos e de accións de ferrocarrís. Contén plano da casa consistorial.
Concello de Pazos de Borbén
Inventario xeral de bens propios e comúns (1889)
162/7
Inventario xeral de bens propios e comúns.
Concello de Pazos de Borbén
Expediente de reclamacións de dúas accións do ferrocarril de Ourense a Vigo
162/8
Expediente de reclamacións de dúas accións do ferrocarril de Ourense a Vigo.
Concello de Pazos de Borbén
Expediente de recuperación de terreo de dominio público en Sequeiros
163/8
Expediente de recuperación de terreo de dominio público en Sequeiros ocupado por Alfredo Soteliño Alfaya.
Concello de Pazos de Borbén
Inventario de bens e dereitos do concello: cartografía do termo municipal. Tomo I
164/1
Inventario de bens e dereitos do concello: cartografía do termo municipal. Tomo I.
Concello de Pazos de Borbén
Inventario de bens e dereitos do concello: fichas de inmobles. Tomo III
165/2
Inventario de bens e dereitos do concello: fichas de inmobles. Tomo III.
Concello de Pazos de Borbén
Inventario de bens e dereitos do concello: fichas de inmobles. Tomo VII
166/3
Inventario de bens e dereitos do concello: fichas de inmobles. Tomo VII.
Concello de Pazos de Borbén
Inventario de bens e dereitos do concello: fichas de vías públicas. Tomo III
168/1
Inventario de bens e dereitos do concello: fichas de vías públicas. Tomo III.
Concello de Pazos de Borbén
Inventario de bens e dereitos do concello: fichas de vías públicas. Tomo VI
169/1
Inventario de bens e dereitos do concello: fichas de vías públicas. Tomo VI.
Concello de Pazos de Borbén
Inventario de bens e dereitos do concello: fichas planimétricas de bens. Tomo IV
173/1
Inventario de bens e dereitos do concello: fichas planimétricas de bens. Tomo IV.
Concello de Pazos de Borbén
Expediente de recuperación e liquidación dos gastos da posesión administrativa do camiño público Fonte ao portelo de Lameiro (2000-2007)
1.487/1
Expediente de recuperación e liquidación dos gastos de execución subsidiaria da posesión administrativa do camiño público "Fonte ó portelo de Lameiro", en Moscoso. Contén: recurso contencioso administrativo 4961/2001 e 1088/2006, interposto por Esther Bernárdez Pérez, contra o concello e asociación de veciños San Pelayo. Desestimado.
Concello de Pazos de Borbén
Expediente de revisión do alugueiro de inmobles municipais e naves e terreos industriais de Amoedo (2007)
1.503/15
Expediente de revisión do alugueiro dos inmobles municipais das antigas casas - escolas de Cepeda, Amoedo, Xunqueira, a vivenda - farmacia de Pazos, naves e terreos industriais de Amoedo.
Concello de Pazos de Borbén
Expediente de inscrición de ben inmoble a nome do concello (2009)
1.773/3
Expediente de inscrición de ben inmoble a nome do concello. Referencia catastral: 36037A012003270000TF Localización: Polígono 12, parcela 327
Concello de Pazos de Borbén
Expediente de contratación dos traballos de revisión e actualización do inventario de bens e dereitos municipais.
1.348/2
Expediente de contratación dos traballos de revisión e actualización do inventario de bens e dereitos municipais. Adjudicatario: Deloite & Touche, S.A.
Taxación dos bens restantes do Capitán Juan Copeiro e María de Andrade que recaíron en Rodrigo Copeiro e o Capitán Alonso Fernández do Monte
1.245/22
Codesido Taxación dos bens restantes do Capitán Juan Copeiro e Dª María de Andrade, que recaíron en D. Rodrigo Copeiro e o Capitán D. Alonso Fernández do Monte. A taxación fíxose por convenio destes dous últimos. 1710.
Relación dos bens e regalías pertencentes a Juan José Caamaño correspondentes á vinculación que otorgou o Capitán a Juan Copeiro de Parga
1.246/35
Codesido Relación dos bens e regalías pertencentes ao Excmo. Sr. D. Juan José Caamaño correspondentes á vinculación que otorgou o Capitán a Juan Copeiro de Parga, segundo resulta na Real Audiencia e executoria gañada por Rodrigo Copeiro y Parga, máis dos bens agregados por diferentes sucesores. S/D
Inventarios da Inclusa Provincial (1872)
993/8
Inclusa Provincial > Inventario das roupas, mobiliario, vaixela e libros correspondentes á Casa Inclusa polo contratista Francisco Luis Rodríguez. > Inventario das roupas e mobiliario da Inclusa Provincial. Data: 1872.