Asistencia médica
Expediente de baixa por incapacidade temporal de María Pilar Bello Tato
1.358/1
Expediente de baixa por incapacidade temporal de: María Pilar Bello Tato.
Concello de Portas
Expediente de baixa por incapacidade laboral temportal de María Victoria Lueiro Darriba
1.358/5
Expediente de baixa por incapacidade temporal de María Victoria Lueiro Darriba.
Concello de Portas
Expediente de baixa por incapacidade laboral temportal de Ana María López Silva
1.358/8
Expediente de baixa por incapacidade temporal de Ana María López Silva (limpadora).
Concello de Portas
Expediente de baixa por incapacidade laboral temportal de Mónica Ferro Folgar
1.358/9
Expediente de baixa por incapacidade temporal de Mónica Ferro Folgar (Traballadora Social).
Concello de Portas
Expediente do recoñecemento médico realizado por FREMAP aos traballadores do concello
1.358/11
Expediente do recoñecemento médico realizado por FREMAP aos traballadores do concello de Portas.
Concello de Portas
Partes médicos de baixa e confirmación de incapacidade temporal do traballador José Pousa Guerra
893/3
Partes médicos de baixa e confirmación de incapacidade temporal do traballador José Pousa Guerra.
Parte de asistencia a consulta médica do traballador Manuel Ferreiro Camba
893/5
Parte de asistencia a consulta médica do traballador Manuel Ferreiro Camba.
Altas e baixas por enfermidade (1990)
2.889/6
Altas e baixas por enfermidade.
Normas que regulan a prestación de asistencia médico - farmacéutica a funcionarios (1978-1984)
369/14
Normas que regulan a prestación de asistencia médico - farmacéutica a funcionarios.
Concello de Cambados
Expediente de asistencia farmacéutica a empregados municipais (1974)
370/2
Asistencia farmacéutica a empregados municipais.
Concello de Cambados
Asistencia farmacéutica a empregados municipais (1981)
373/2
Asistencia farmacéutica a empregados municipais.
Concello de Cambados
Asistencia farmacéutica a empregados municipais (1983)
375/1
Asistencia farmacéutica a empregados municipais.
Concello de Cambados
Partes de baixa e alta de funcionarios (1993-1994)
2.563/11
Partes de baixa e alta de funcionarios.
Concello de Cambados
Copia de contrato celebrado entre Deputación e 'IMECOSA' para asistencia médico - quirúrxica a funcionarios (1971)
2.889/1
Copia de contrato celebrado entre Deputación e 'IMECOSA' para asistencia médico - quirúrxica a funcionarios.
Concello de Cambados
Convenio coa Casa Nacional de Seguros de Accidentes de Traballo para p pagamento de recibos pendentes de liquidación (1973)
2.889/3
Convenio coa Casa Nacional de Seguros de Accidentes de Traballo para p pago de recibos pendentes de liquidación.
Concello de Cambados
Partes de hospitalización (1987)
2.889/4
Partes de hospitalización.
Concello de Cambados
Altas e baixas por enfermidade (1990)
2.889/6
Altas e baixas por enfermidade.
Concello de Cambados
Expediente de axudas sanitarias ao persoal municipal (2007)
6.902/13
Expediente de axudas sanitarias ao persoal municipal.
Concello de Cambados
Informes médicos (2015)
6.906/11
Informes médicos.
Concello de Cambados
Partes médicos de incapacidade temporal de persoal do Concello de Cambados (2015)
6.915/1
Partes médicos de incapacidade temporal de persoal do Concello de Cambados.
Concello de Cambados
Lista de familias pobres deste termo municipal que terán dereito á asistencia médico - farmacéutica e de comadroa gratuita.
109/22
Lista de familias pobres deste termo municipal que terán dereito á asistencia médico - farmacéutica e de comadroa gratuita.
Lista de familias pobres deste termo municipal que terán dereito á asistencia médico - farmacéutica e de comadroa gratuita.
109/30
Lista de familias pobres deste termo municipal que terán dereito á asistencia médico - farmacéutica e de comadroa gratuita.
Documentación da Mútua Galega de Accidentes de Traballo
528/2
Documentación da Mútua Galega de Accidentes de Traballo
Expediente de incapacidade temporal por continxencias comúns da policía local, Luz María Freiría Caldelas (2014)
2.338/14
Expediente de incapacidade temporal por continxencias comúns da policía local, Luz María Freiría Caldelas.
Concello de Pontecesures
Expediente de incapacidade temporal por accidente laboral do encargado de obras, José Manuel Moreiras Eitor (2014)
2.339/1
Expediente de incapacidade temporal por accidente laboral do encargado de obras, José Manuel Moreiras Eitor. Do 17/10/20104 ao 23/03/2015.
Concello de Pontecesures
Expediente de baixa e alta médica da Administrativa, María Cruz Limeres Freire (2015)
2.339/3
Expediente de baixa e alta médica da Administrativa, María Cruz Limeres Freire. Do 13/01/2014 ao 14/01/2014.
Concello de Pontecesures
Expediente de baixa e alta médica da Administrativa, María Cruz Limeres Freire (2015)
2.339/4
Expediente de baixa e alta médica da Administrativa, María Cruz Limeres Freire. Do 23/03/2015 ao 25/03/2015.
Concello de Pontecesures
Expediente de baixa por intervención ciruxía da Policía Municipal de Luz María Freiría Caldelas (2014)
2.339/5
Expediente de baixa por intervención ciruxía da Policía Municipal de Luz María Freiría Caldelas.
Concello de Pontecesures
Expediente de baixa e alta médica do tenente - alcalde, Ángel Manuel Souto Cordo (2015)
2.339/7
Expediente de baixa e alta médica do tenente - alcalde, Ángel Manuel Souto Cordo.
Concello de Pontecesures
Expediente de baixa e alta médica do operario, Manuel Piñeiro Bermúdez (2015)
2.339/10
Expediente de baixa e alta médica do operario, Manuel Piñeiro Bermúdez.
Concello de Pontecesures
Expediente de baixa e alta médica da peón forestal, Clotilde María Sanmiguel López (2016)
2.339/13
Expediente de baixa e alta médica da peón forestal, Clotilde María Sanmiguel López.
Concello de Pontecesures
Expediente de baixa e alta médica da persoal de limpeza, María del Carmen Agrasar Soto (2016)
2.339/16
Expediente de baixa e alta médica da persoal de limpeza, María del Carmen Agrasar Soto.
Concello de Pontecesures
Expediente de baixa e alta médica do barrendeiro, Manuel Lafuente Otero (2017)
2.339/23
Expediente de baixa e alta médica do barrendeiro, Manuel Lafuente Otero.
Concello de Pontecesures
Expediente de baixa e alta médica da profesora, María Fernanda Cimadevila Caamaño (2017)
2.339/24
Expediente de baixa e alta médica da profesora, Mª Fernanda Cimadevila Caamaño.
Concello de Pontecesures
Documentación da Mutualidade Nacional de Previsión da Administración Local (MUNPAL) (1975)
296/6
Documentación da Mutualidade Nacional de Previsión da Administración Local (MUNPAL).
Concello de Valga
Documentación da Mutualidade Nacional de Previsión da Administración Local (MUNPAL) (1984)
297/5
Documentación da Mutualidade Nacional de Previsión da Administración Local (MUNPAL).
Concello de Valga
Documentación da Mutualidade Nacional de Previsión da Administración Local (MUNPAL) (1985)
297/6
Documentación da Mutualidade Nacional de Previsión da Administración Local (MUNPAL).
Concello de Valga
Documentación da Mutualidade Nacional de Previsión da Administración Local (MUNPAL) (1988)
297/9
Documentación da Mutualidade Nacional de Previsión da Administración Local (MUNPAL).
Concello de Valga
Documentación da Mutualidade Nacional de Previsión da Administración Local (MUNPAL) (1991)
298/2
Documentación da Mutualidade Nacional de Previsión da Administración Local (MUNPAL).
Concello de Valga
Asistencia medico farmacéutico e mutualidades, seguros unificados. (1959)
298/5
Asistencia medico farmacéutico e mutualidades, seguros unificados.
Concello de Valga
Asistencia médico farmacéutico e mutualidades, compañía de seguros Hércules Coruñes. (1967-1984)
298/9
Asistencia médico farmacéutico e mutualidades, compañía de seguros Hércules Coruñes.
Concello de Valga
Caixa nacional de seguro de accidentes de traballo. (1938-1957)
299/3
Caixa nacional de seguro de accidentes de traballo. Anos: 1938, 1941, 1946, 1950, 1954, 1957.
Concello de Valga
Pólizas de seguro. (1982-1990)
299/4
Pólizas de seguro.
Concello de Valga
Partes de asistencia sanitaria e farmacéutica dos empregados municipais: Asistencia sanitaria Hércules Coruña. (1986-2002)
2.367/2
Partes de asistencia sanitaria e farmacéutica dos empregados municipais: Asistencia sanitaria Hércules Coruña.
Concello de Valga
Expediente de asistencia médica por accidente laboral de Rosario Lestido Gerpe (2012)
2.056/7
Expediente de asistencia médica por accidente laboral de Rosario Lestido Gerpe ó ser picada por unhas avespas.
Concello de Pontecesures
Solicitudes de funcionarios de axudas para bastóns (1995)
1.997/30
Solicitudes de funcionarios de axudas para bastóns.
Contrato para a prestación do servizo de prevención
6.028/3
Contrato para a prestación do Servizo de prevención axeno entre o concello de Tomiño e a Empresa Centro Médico do Miño, S.L. Ano 2006.
Concello de Tomiño
Partes médicos de baixa dos traballadores do concello de Tomiño
6.030/1
Partes médicos de baixa dos traballadores do concello de Tomiño, dos anos 2010, 2011 e 2012.
Concello de Tomiño
Talonario das actividades realizadas polo servizo de ambulancia do centro de saúde de Silleda (1989-1990)
1.690/1
Talonario das actividades realizadas polo servizo de ambulancia do centro de saúde de Silleda.
Expediente de ordenanza reguladora de asistencia médico - farmacéutica a familias pobres
1.101/
Ordenanza reguladora de asistencia médico - farmacéutica a familias pobres
Partes médicos de baixas de incapacidade temporal do persoal laboral do concello de Poio
5.979/1
Partes médicos de baixas de incapacidade temporal do persoal laboral do concello de Poio. Anos 2014 e 2015.
Asistencia farmacéutica aos funcionarios (1983)
144/8
Asistencia farmacéutica aos funcionarios.
Concello de Barro
Expediente de aprobación do réxime de baixas laborais por enfermidade común dos funcionarios do concello
2.106/10
Expediente de aprobación do réxime de baixas laborais por enfermidade común dos funcionarios do concello e aceptación da baixa médica do funcionario José Manuel Soto Virulegio. Xunta de Goberno Local 21/11/2007.
Expediente de baixa médica do funcionario José Antonio Pérez Eleuterio
2.106/11
Expediente de baixa médica do funcionario José Antonio Pérez Eleuterio.
Expediente de baixas laborais de Raquel García Calviño por enfermidade común
2.106/14
Expediente de baixas laborais de Raquel García Calviño por enfermidade común.
Expediente de xustificacións de faltas de asistencia do persoal do concello por motivos médicos
2.106/15
Expediente de xustificacións de faltas de asistencia do persoal do concello por motivos médicos.
Expediente de partes de altas e baixas da Seguridade Social
1.947/8
Expediente de partes de altas e baixas da Seguridade Social.
Asistencia sanitaria e farmacéutica
3
Receitas farmacéuticas e documentación relacionada coa asistencia sanitaria ao persoal municipal e as axudas derivadas dese concepto.
Concello de Moaña
Expediente de convenio co Instituto Nacional da Seguridade Social (INSS) para a prestación de asistencia sanitaria no centro de saúde
2.300/2
Expediente de convenio co Instituto Nacional da Seguridade Social (INSS) para a prestación de asistencia sanitaria no centro de saúde.
Documentación do recoñecemento médico do ano 2013
859/1
Documentación do recoñecemento médico do ano 2013. Contén: - Conclusións dos exames de saúde dos empregados municipais (informes de aptitude).
Expediente de solicitude para a implantación dun seguro obrigatorio de enfermidade para o persoal municipal
732/4
Expediente de solicitude para a implantación dun seguro obrigatorio de enfermidade para o persoal municipal. Solicitantes: Obreiros e empregados subalternos municipais.
Expediente do concerto de servizos de asistencia médico - farmacéutica entre o Concello de Vilagarcía de Arousa e a Obra Sindical 18 de julio, dirixida ao persoal ao servizo municipal
732/5
Expediente do concerto de servizos de asistencia médico - farmacéutica entre o Concello de Vilagarcía de Arousa e a Obra Sindical 18 de julio, dirixida ao persoal ó servizo municipal. Ano: 1954.
Expediente do concerto de servizos de asistencia médico e quirúrxica entre o Concello de Vilagarcía de Arousa e a Obra Sindical 18 de julio, dirixida ao persoal municipal
732/7
Expediente do concerto de servizos de asistencia médico e quirúrxica entre o Concello de Vilagarcía de Arousa e a Obra Sindical 18 de julio, dirixida ao persoal municipal. Ano: 1959. Contén: - Contrato de servizos médicos (1959). - Expediente de ampliación de contrato (1964).
Expediente de modificación da contía da póliza municipal de asistencia sanitaria para funcionarios e pasivos (IMECOSA)
733/11
Expediente de modificación da contía da póliza municipal de asistencia sanitaria para funcionarios e pasivos (IMECOSA).
Expediente sobre o tipo de prestación de asistencia sanitaria e farmacéutica que deben ter os funcionarios municipais en activo: pública ou privada
735/1
Expediente sobre o tipo de prestación de asistencia sanitaria e farmacéutica que deben ter os funcionarios municipais en activo: pública ou privada. Contén: - Expediente acordo (Pleno 29/04/1993). - Enquisa.
Correspondencia coas entidades Adeslas, S.A. (asistencia sanitaria) e Mútua Universal (seguro de accidentes e recoñecementos médicos)
735/2
Correspondencia coas entidades Adeslas, S.A. (asistencia sanitaria) e Mútua Universal (seguro de accidentes e recoñecementos médicos). Período: 1993 - 1997.
Expediente de concerto para a prestación do servizo de asistencia sanitaria a funcionarios e pasivos municipais, entre o Concello de Vilagarcía de Arousa e a compañía de seguros Adeslas, S.A. para o ano 1995
735/4
Expediente de concerto para a prestación do servizo de asistencia sanitaria a funcionarios e pasivos municipais, entre o Concello de Vilagarcía de Arousa e a compañía de seguros Adeslas, S.A. para o ano 1995.
Expediente de concerto para a prestación do servizo de asistencia sanitaria a funcionarios e pasivos municipais, entre o Concello de Vilagarcía de Arousa e a compañía de seguros Adeslas, S.A. para o ano 1996
735/5
Expediente de concerto para a prestación do servizo de asistencia sanitaria a funcionarios e pasivos municipais, entre o Concello de Vilagarcía de Arousa e a compañía de seguros Adeslas, S.A. para o ano 1996.
Declaraciaons xuradas de funcionarios e pasivos municipais sobre familiares que conviven no seu domicilio, en relaciaon ao servizo de asistencia sanitaria
735/6
Declaracións xuradas de funcionarios e pasivos municipais sobre familiares que conviven no seu domicilio, en relación ó servizo de asistencia sanitaria.
Documentación recoñecemento médico ano 2015
18.301/2
Documentación recoñecemento médico ano 2015. Contén: - Conclusións dos exames de saúde dos empregados municipais (informes de aptitude).
Acta de advertencia de inspección de traballo (2015)
3.707/5
Acta de advertencia de inspección de traballo. Conversión en indefinido de persoal laboral temporal.
Documentación sobre asistencia farmacéutica os funcionarios (1982)
118/41
Asistencia farmacéutica os funcionarios.
Documentación sobre asistencia farmacéutica os funcionarios (1983)
119/1
Asistencia farmacéutica os funcionarios.
Documentación sobre asistencia sanitaria (1988)
119/4
Asistencia sanitaria.
Documentación sobre asistencia sanitaria (1990)
119/6
Asistencia sanitaria.
Documentación sobre asistencia sanitaria (1993)
119/7
Asistencia sanitaria.
Expediente de receitas médicas (1979)
211/3
Receitas médicas.
Concello de Moraña
Expediente de receitas médicas (1959-1960)
208/1
Receitas médicas.
Concello de Moraña
Expediente de receitas médicas (1961-1962)
208/2
Receitas médicas.
Concello de Moraña
Documentación da mutua "Ibermutuamur" (2009)
1.274/2
Documentación da mutua "Ibermutuamur".
Proposta a AEGON - Seguros (1994)
80/33
Proposta a AEGON - Seguros (proxecto rama saúde) realizada a funcionarios
Recurso contencioso-administrativo sobre acordo de integración da asistencia sanitaria na Seguridade Social interposto por CSI-CSIF (1996-1999)
337/3
Recurso contencioso-administrativo contra acordo plenario sobre integración de asistencia sanitaria na Seguridade Social interposto pola central sindical Confederación Sindical Independiente y de Funcionarios (CSI-CSIF)
Asistencia sanitaria e farmacéutica
S0341
Comunicacións ADESLAS (1994-1995)
4.581/2
Comunicacións ADESLAS, anos 1994 e 1995
Expediente de sesións da Comisión Mixta do Concerto de Asistencia Sanitaria. Convocatoria (1995)
19.876/5
Convocatoria a sesión da Comisión Mixta do Concerto de Asistencia Sanitaria: tarifas de beneficiarios. 1995.
Expediente de contratación a Adeslas e Aegon da asistencia sanitaria dos funcionarios de carreira (2002)
29.664/3
Servizo de Contratación Expediente xeral de contratación do servizo de Asistencia Sanitaria de funcionarios e interinos integrados na Seguridade Social, por 27´65 € por cada beneficiario en cada liquidación mensual. BOPPO 12-3-2002. Adxudicatarios: ADESLAS e AEGON. Vixencia: dende 1-6-02 (2 Anos prorrogables). Aplicación orgánica nº 122.314.160.06. > devolución de garantías definitivas a Adeslas por Xunta de Goberno de 2-11-2010, 12.020,24 €. Ano: 2002. NOTA: Hai un documento denominado "Concerto de asistencia sanitaria para funcionarios integrados e interinos integrados" que pode ser considerado prego de condicións técnicas (?).Asinado. 2002. xaneiro, 7. 46 páxinas.
Convenio coa Compañía da Agrupación Nacional de Entidades Aseguradoras de Automóviles para asistencia sanitaria no Hospital Provincial
18.513/4
- Convenio coa Compañía da Agrupación Nacional de Entidades Aseguradoras de Automóviles UNESPA para asistencia sanitaria no Hospital Provincial. 1982.
Expediente de convenio con Defensa para asistencia sanitaria e hospitalaria do persoal militar no Hospital Provincial do persoal da VIII Rexión Militar (1975-1977)
30.610/6
Expediente de convenio co Ministerio de Defensa para asistencia sanitaria e hospitalaria do persoal militar no Hospital Provincial do persoal da VIII Rexión Militar. Data: 1975 - 1977.
Asistencia sanitaria e farmacéutica
S0341
Concello de Oia
Asistencia sanitaria e farmacéutica
3
Receitas farmacéuticas e documentación relacionada coa asistencia sanitaria ao persoal municipal e as axudas derivadas dese concepto.
Concello da Estrada
Expediente de asistencia médico - quirúrxica dos funcionarios municipais (1985)
260/6
Asistencia médico - quirúrxica dos funcionarios municipais.
Expediente de asistencia médico-quirúrxica dos funcionarios municipais (1969)
259/5
Asistencia médico-quirúrxica dos funcionarios municipais.
Expediente de asistencia médico-quirúrxica dos funcionarios municipais (1976)
260/2
Asistencia médico - quirúrxica dos funcionarios municipais.
Expediente de asistencia médico-quirúrxica dos funcionarios municipais (1981)
260/3
Asistencia médico-quirúrxica dos funcionarios municipais. ( UNSA ).
Expediente de informes médicos realizados na Clínica "La Guardia" (2000)
1.128/1
Expediente de informes médicos realizados na Clínica "La Guardia" ós traballadores funcionarios e contratados do Concello: Celedonio Crespo Carabelos, María del Carmen Novoa Álvarez, María Olga Domínguez Portela, María Mercedes Fernández Figueiroa, Rafael Trigo Diego, Amadeo Rodríguez Diego, Ana María Rial Fernández.
Concello de Oia
Expediente do contrato do servizo de prevención alleo coa empresa M - C prevención (2009)
2.070/2
Expediente do contrato do servizo de prevención alleo ca empresa M - C prevención. Contén: - Oferta do servizo.
Concello de Oia
Partes médicos
1.027/28
Partes médicos.
Receitas de funcionarios
1.150/6
Receitas de funcionarios.
Expediente do concerto coa Seguridade Social para prestación sanitaria dos funcionarios do Concello
220/2
Expediente do concerto coa Seguridade Social para prestación sanitaria dos funcionarios do Concello.
Expediente partes médicos e certificado de asistencia de traballadores municipais
2.643/2
Expediente de partes médicos, resguardos de citas médicas e certificado de asistencia de traballadores municipais.
Concello de Arbo