Tesouraría
Libro auxiliar de tesouraría (2001)
3.333/2
Libro auxiliar de tesourería.
Libro auxiliar de tesouraría (1992)
2.143/1
Libro auxiliar de tesourería.
Libro auxiliar de tesouraría (1992)
564/1
Libro auxiliar de tesorería.
Concello de Covelo
Libro auxiliar de tesouraría (1995)
622/1
Libro auxiliar de tesorería.
Concello de Covelo
Libro auxiliar de tesouraría (1998)
1.029/2
Libro auxiliar de tesorería.
Concello de Covelo
Libro auxiliar de tesouraría (1994)
603/1
Libro auxiliar de tesorería.
Concello de Covelo
Libro auxiliar de tesouraría (1995)
623/1
Libro auxiliar de tesorería.
Concello de Covelo
Operacións de tesouraría sobre préstamos xestionados con diversos bancos (1988-1991)
3.329/2
Operacións de tesouraría sobre préstamos xestionados con diversos bancos.
Operación de tesouraría co Banco de Galicia (1995)
3.329/6
Operación de tesouraría co Banco de Galicia.
Libro auxiliar de tesouraría (2000)
1.293/6
Libro auxiliar de tesorería.
Libro auxiliar de tesouraría (2004)
1.664/5
Libro auxiliar de tesorería.
Libro auxiliar de tesouraría (2001)
1.140/4
Libro auxiliar de tesorería.
Libro auxiliar de tesouraría (2004)
1.379/1
Libro auxiliar de Tesorería.
Libro de tesouraría (1992)
710/1
Libro de tesouraría. Listado de ordenador.
Libro auxiliar de tesouraría (2001)
686/4
Libro auxiliar de tesorería.
TESOURARÍA
3
1992-2003 (Produción)
A Tesouraría das Entidades Locais está constituída polos recursos financeiros, sexan diñeiro, valores ou créditos da Entidade Local. As función encomendadas á tesouraría son: recadar os dereitos e pagar as obrigacións; centralizar os fondos e valores xerados por operacións presupostarias e extrapresupostarias, distribuír no tempo as disposicións en diñeiro para satisfacer as obrigacións e responder dos avais contraídos. O antecedente do Tesoureiro encontrámolo no Mordomo do S. XIII. As súas funcións eran as de presentalas contas e libranzas que expedía o alcalde, levar a cabo os cobros e custodiar os depósitos. Estas funcións que podían ser outorgadas a calquera veciño que merecera a confianza dos membros da Corporación ou ben declarala como cargo municipal. Por R.D. de 10 de xuño de 1930 crease o corpo de Depositarios de fondos da Administración Local, corpo que será disolto durante a II República e rehabilitado coa Lei de Bases de 1935. A partir de 1945 os Depositarios van a sufrir poucas variacións nas súas funcións, a Lei 7/1985, de 2 de abril, Reguladora das bases de réxime local e o R.D. Lexislativo 781/1986, de 18 de abril, texto refundido das disposicións legais vixentes en materia de réxime local defíneos como funcionarios de habilitación nacional que teñen atribuída a responsabilidade administrativa das funcións da tesouraría, que inclúe o manexo e custodia de fondos e valores da entidade e a recadación. Recolle a documentación xerada polo departamento facendístico homónimo, encargado da xestión dos recursos financeiros, sexan valores, diñeiro ou créditos, da entidade local. As funcións encomendadas á Tesouraría son: recadar os dereitos e pagar as obrigas, centralizar os fondos e valores xerados por operacións presupostarias e extrapresupostarias e distribuír no tempo as dispoñibilidades de capital para satisfacer as obrigas e responder ós avais contraídos. Segundo o artigo 5 do R.D. 1174/1987 será función da tesouraría o manexo e custodia de fondos, valores e efectos da entidade local e a realización de cantos cobros e pagamentos corresponda ós fondos e valores da entidade.
Libro auxiliar de tesouraría (1993)
400/1
Libro auxiliar tesouraría.
TESOURARÍA
3
A Tesouraría das Entidades Locais está constituída polos recursos financeiros, sexan diñeiro, valores ou créditos da Entidade Local. As función encomendadas á tesouraría son: recadar os dereitos e pagar as obrigacións; centralizar os fondos e valores xerados por operacións presupostarias e extrapresupostarias, distribuír no tempo as disposicións en diñeiro para satisfacer as obrigacións e responder dos avais contraídos. O antecedente do Tesoureiro encontrámolo no Mordomo do S. XIII. As súas funcións eran as de presentalas contas e libranzas que expedía o alcalde, levar a cabo os cobros e custodiar os depósitos. Estas funcións que podían ser outorgadas a calquera veciño que merecera a confianza dos membros da Corporación ou ben declarala como cargo municipal. Por R.D. de 10 de xuño de 1930 crease o corpo de Depositarios de fondos da Administración Local, corpo que será disolto durante a II República e rehabilitado coa Lei de Bases de 1935. A partir de 1945 os Depositarios van a sufrir poucas variacións nas súas funcións, a Lei 7/1985, de 2 de abril, Reguladora das bases de réxime local e o R.D. Lexislativo 781/1986, de 18 de abril, texto refundido das disposicións legais vixentes en materia de réxime local defíneos como funcionarios de habilitación nacional que teñen atribuída a responsabilidade administrativa das funcións da tesouraría, que inclúe o manexo e custodia de fondos e valores da entidade e a recadación. Recolle a documentación xerada polo departamento facendístico homónimo, encargado da xestión dos recursos financeiros, sexan valores, diñeiro ou créditos, da entidade local. As funcións encomendadas á Tesouraría son: recadar os dereitos e pagar as obrigas, centralizar os fondos e valores xerados por operacións presupostarias e extrapresupostarias e distribuír no tempo as dispoñibilidades de capital para satisfacer as obrigas e responder ós avais contraídos. Segundo o artigo 5 do R.D. 1174/1987 será función da tesouraría o manexo e custodia de fondos, valores e efectos da entidade local e a realización de cantos cobros e pagamentos corresponda ós fondos e valores da entidade.
Expediente xeral do presuposto (1987)
511/1
Expediente xeral do presuposto: Anteproyecto xeral do presuposto municipal Presuposto económico - funcional de gastos e ingresos Conta xeral Conta de tesorería Conta de valores independentes e auxiliares do presuposto (VIAP) Liquidación
Libro auxiliar de tesouraría (1994)
753/1
Expediente xeral do presuposto: - libro auxiliar de tesorería.
Libro auxiliar de tesouraría (1997)
767/3
Expediente xeral do presuposto: - libro auxiliar de tesorería.
Libro auxiliar de tesouraría (1998)
773/2
Expediente xeral do presuposto: - libro auxiliar de tesorería.
Libro auxiliar de tesouraría (2001)
787/2
Expediente xeral do presuposto: - libro auxiliar de tesorería.
Libro auxiliar de tesouraría (2002)
957/4
Libro auxiliar de tesorería.
Libro auxiliar de tesouraría (2003)
966/2
Libro auxiliar de tesorería.
Libro auxiliar de tesouraría (2000)
1.333/6
Expediente xeral do presuposto: Libro auxiliar de tesouraría
Relación de pagamentos (1994)
8062/1
1994 (Produción)
Contas de depositaría (1924-1925)
7539/1
Ingresos e saídas de caudais na depositaría municipal. Contén mandados de pagamento e recibos xustificativos por parte de empresas ou entidades de beneficiencia.
Concello de Pontevedra
Contas de depositaría (1928)
7547/1
Ingresos e saídas de caudais na depositaría municipal. Contén mandados de pagamento e recibos xustificativos por parte de empresas ou entidades de beneficiencia.
Concello de Pontevedra
Contas de depositaría (1931)
7556/1
Ingresos e saídas de caudais na depositaría municipal. Contén mandados de pagamento e recibos xustificativos por parte de empresas ou entidades de beneficiencia.
Concello de Pontevedra
Contas de depositaría (1933)
7557/3
Ingresos e saídas de caudais na depositaría municipal. Contén mandados de pagamento e recibos xustificativos por parte de empresas ou entidades de beneficiencia.
Concello de Pontevedra
Contas de depositaría (1933)
7914/1
Ingresos e saídas de caudais na depositaría municipal. Contén mandados de pagamento e recibos xustificativos por parte de empresas ou entidades de beneficiencia.
Concello de Pontevedra
Contas de depositaría (1938)
7925/1
Ingresos e saídas de caudais na depositaría municipal. Contén mandados de pagamento e recibos xustificativos por parte de empresas ou entidades de beneficiencia.
Concello de Pontevedra
Contas de depositaría (1940)
7928/1
Ingresos e saídas de caudais na depositaría municipal. Contén mandados de pagamento e recibos xustificativos por parte de empresas ou entidades de beneficiencia.
Concello de Pontevedra
Contas de depositaría (1941)
7930/1
Ingresos e saídas de caudais na depositaría municipal. Contén mandados de pagamento e recibos xustificativos por parte de empresas ou entidades de beneficiencia.
Concello de Pontevedra
Contas de depositaría (1942)
7937/1
Ingresos e saídas de caudais na depositaría municipal. Contén mandados de pagamento e recibos xustificativos por parte de empresas ou entidades de beneficiencia.
Concello de Pontevedra
Contas de depositaría (1943)
7941/1
Ingresos e saídas de caudais na depositaría municipal. Contén mandados de pagamento e recibos xustificativos por parte de empresas ou entidades de beneficiencia.
Concello de Pontevedra
Contas de depositaría (1943)
7942/1
Ingresos e saídas de caudais na depositaría municipal. Contén mandados de pagamento e recibos xustificativos por parte de empresas ou entidades de beneficiencia.
Concello de Pontevedra
Contas de depositaría (1944)
7943/2
Ingresos e saídas de caudais na depositaría municipal. Contén mandados de pagamento e recibos xustificativos por parte de empresas ou entidades de beneficiencia.
Concello de Pontevedra
Ingresos Tomo II do 1 de xaneiro ao 31 de xaneiro
21011/2
Concello de Pontevedra
Ingresos Tomo I do 1 de febreiro ao 28 de febreiro
21011/3
Concello de Pontevedra
Ingresos Tomo II do 1 de abril ao 30 de abril
21012/7
Concello de Pontevedra
Ingresos Tomo I do 1 de agosto ao 31 de agosto
21013/14
Concello de Pontevedra
Ingresos Tomo I do 1 de setembro ao 30 de setembro
21014/16
Concello de Pontevedra
Ingresos Tomo I do 1 de novembro ao 30 de novembro
21015/19
Concello de Pontevedra
Devolucións de ingresos, Rela_opds, rela_opf, rela_opnp Tomo II do 1 de xaneiro ao 31 de marzo
21016/2
Concello de Pontevedra
Devolucions de ingresos, Rela_opds, rela_opf, rela_opnp Tomo III do 1 de xaneiro ao 31 de marzo
21016/3
Concello de Pontevedra
Devolución de ingresos, Rela_opds, rela_opf, rela_opnp Tomo III do 1 de abril ao 31 de xullo
21017/6
Concello de Pontevedra
Devolucións de ingresos, Rela_opds, rela_opf, rela_opnp Tomo I do 1 de novembro ao 31 de decembro
21019/10
Concello de Pontevedra
Libro auxiliar de tesouraría (1993)
704/1
Libro auxiliar de tesorería.
Libro auxiliar de tesorrería de pagamentos e cobros (1995)
726/1
Libro auxiliar de tesorrería de pagamentos e cobros
Libro auxiliar de tesouraría (2002)
983/6
Libro auxiliar de tesorería
Certificacións e resolucións de tesourería (1991-1999)
2.527/10
Certificacións e resolucións de tesourería. 1991-1999.
Concello de Salceda de Caselas
Libro auxiliar de tesouraría (1992)
1.412/1
Libro auxiliar de tesorería.
Libro auxiliar de tesouraría (1993)
1.437/1
Libro auxiliar de tesorería.
TESOURARÍA
3
Esta 1ª División de Sección contén documentos referidos á tesouraría da Deputación Provincial de Pontevedra entre os anos 1853 e 2011.
Deputación de Pontevedra. Servizo de Tesouraría
Libro de depósitos
10
Libro de depósitos
Contas correntes
9
Contas correntes
Libro de contas correntes
8
Libro de contas correntes
Expediente de operación de tesouraría por importe de 130.000 co BBVA (2012)
1.044/2
Expediente de operación de tesouraría por importe de 130.000 co BBVA (Banco Bilbao Vizcaya Argentaria).
Concello de Cerdedo
Expediente de operación de tesouraría por importe de 288.000 con Abanca (2016)
1.044/4
Expediente de operación de tesouraría por importe de 288.000 con Abanca.
Concello de Cerdedo
Certificación de María Teresa Moreira García, dos padróns de taxas de recollida de lixo
1.871/1
Certificación de Mª Teresa Moreira García, Tesoureira do concello da Lama, dos padróns das taxas das parroquias de Antas, Barcia, Verducido, Covelo, Escuadra, Gaxate, Seixido, Xende, Xesta e A Lama, de recollida de lixo.
Concello da Lama
Libro auxiliar de tesouraría (1996)
1.214/1
Libro auxiliar de tesorería.
Expediente sobre recepción e cobro dos valores entregados pola Deputación Privincial á Tesouraría Municipal
17191/3
Número de expediente: 583/89
Concello de Pontevedra
Libro auxiliar de tesourería (1994)
3.690/1
Libro auxiliar de tesourería. Movementos caixa e bancos.
Expediente auxiliar da tesouraría (1993)
1.921/1
Auxiliar de tesouraría.
Rexistro de entrada de documentos con destino aos Servizos Sociais e Tesourería (2009)
33.343/1
Rexistro - Rexistro de entrada de documentos con destino a [Servizos] Sociais e Tesourería. Data: 2009.
Certificacións e informes de Tesouraría
7
Certificacións e informes concretos emitidos polo Tesoureiro municipal dentro da súa actividade e área competencial, na maior parte dos casos para formar parte doutras dilixencias ou expedientes, quedando a copia do mesmo.
Concello da Estrada
Libro de rexistro xeral de tesouraría
9
Libro de tesouraría
Expediente de mancomunidade cultural (1992)
2.352/2
Mancomunidade cultural (movementos de tesouraría, memoria de actuacións, estatutos)
Concello da Guarda
Libro auxiliar de tesouraría (2001)
1.588/4
Libro auxiliar de tesouraría.
Libro auxiliar de tesouraría (1993)
990/1
Libro auxiliar de tesouraría.
Movementos de caixa das delegacións locais
2
TESOURERÍA
3
1878-00-00 - 1944-00-00 (Produción)
Resolucións de Dirección (2008)
42.112/1
Resolucións de Dirección Concepto : Liquidación Voluntaria Nº Rexistro de Saída : 11 , 545 , 565 , 567 , 568 , 569 , 570 , 571 , 572 , 573 , 574 , 575 , 576 , 619 , 620 , 621 , 622 , 623 , 646 , 647 , 1066 , 1074 , 1075 , 1076 , 1077 Año : 2008
Resolucións de Dirección (2008)
42.119/1
Resolucións de Dirección Concepto : Liquidación Voluntaria Nº Rexistro de Saída : 8727 , 8728 , 8729 , 8730 , 8731 , 8732 , 8733 , 8734 , 8735 , 8736 , 8737 , 8738 , 8739 , 8740 , 9226 , 9227 , 9245 , 9246 , 9247 , 9248 , 9249 . Año : 2008
Resolucións de Dirección (2008)
42.120/1
Resolucións de Dirección Concepto : Liquidación Voluntaria Nº Rexistro de Saída : 9537 , 9615 , 9616 , 9617 , 9618 , 9619 , 9620 , 9621 , 9622 , 9623 , 9624 , 9625 , 9626 , 9627 , 9628 , 9629 , 9630 ,9631 , 9632 , 9920 , 10173 . Año : 2008
Resolucións de Dirección (2008)
42.123/2
Resolucións de Dirección Concepto : Liquidación Voluntaria Nº Rexistro de Saída : 15643 , 15644 , 15645 , 15646 , 15647 , 15648 , 15650 , 15651 , 15652 , 15653 , 15654 , 15655 , 15656 , 15657 , 15658 , 15659 , 15660 , 15956 , 16062 , 16064 , 16065 . Año : 2008
Resolucións de Dirección (2008)
42.124/1
Resolucións de Dirección Concepto : Liquidación Voluntaria Nº Rexistro de Saída : 16066 , 16067 , 16068 , 16140 , 16144 , 16145 , 16217 , 16283 , 16284 , 16286 , 16288 , 16291 , 16295 , 16296 , 16359 , 16362 , 16427 , 16545 , 16552 , 16555 , 16556 , 16557 . Año : 2008
Resolucións de Dirección (2008)
42.125/1
Resolucións de Dirección Concepto : Varios Recurso Reposición Nº Rexistro de Saída : 6610 , 8632 , 15627 (Procedemento Ordinario 6/2009, expedientes de inspección 3934/207 e 3934/1100 - Edificaciones Poligono de Balaídos SA). Año : 2008
Resolucións de Dirección (2008)
42.128/3
Resolucións de Dirección Concepto : Suspensiones Nº Rexistro de Saída : 4475 , 4476 , 4477 , 4478 , 4479 , 4502 , 8553 , 9635 , 11122 , 11645 , 15060 , 15061 , 15062 , 15063 , 15632 , 16293 , 17743 . Año : 2008
Resolucións, informes, comunicacións e circulares da Dirección e da Tesourería (2008)
42.129/1
Resolucións de Tesourería Nº Rexistro de Saída : 7 , 9 , 10 , 809 , 1078 , 1079 , 1086 , 1087 , 1088 , 1129 , 1309 , 1693 , 1694 , 1696 , 1700 , 1701 , 1702 , 1706 , 1707 , 1708 , 1709 , 1710 , 1711 , 1712 , 1713 . Año : 2008
Resolucións, informes, comunicacións e circulares da Dirección e da Tesourería (2008)
42.131/2
Resolucións de Tesourería Nº Rexistro de Saída : 5605 , 5660 , 5661 , 5681 , 5682 , 5696 , 5697 , 5698 , 5733 , 5771 , 5773 , 5777 , 5914 , 6325 , 6328 , 6588 , 6589 , 6979 , 8265 , 8542 , 8543 , 8544 , 8545 , 8546 , 8547 . Año : 2008
Resolucións, informes, comunicacións e circulares da Dirección e da Tesourería (2008)
42.133/2
Resolucións de Tesourería Nº Rexistro de Saída : 9646 , 9647 , 9648 , 9649 , 9650 , 9651 , 9652 , 9653 , 9654 , 9655 , 9656 , 9657 , 9658 , 9659 , 9660 , 9661 . Año : 2008
Resolucións, informes, comunicacións e circulares da Dirección e da Tesourería (2008)
42.136/2
Resolucións de Tesourería Nº Rexistro de Saída : 16356 , 16357 , 16358 , 16363 , 16543 , 16619 Año : 2008
Resolucións de Dirección (2008)
42.139/1
Resolucións de Dirección Concepto : Bonificacións Nº Rexistro de Saída : 1081 , 1082 , 1083 , 1084 , 1085 , 1094 , 1095 , 1096 , 1097 , 1098 , 1099 , 1100 , 1101 , 1102 , 1103 , 1104 , 1105 , 1106 , 1107 , 1108 , 1109 , 1170 , 1171 . Año : 2008
Resolucións de Dirección (2008)
42.140/2
Resolucións de Dirección Concepto : Bonificacións Nº Rexistro de Saída : 4503 , 4510 , 4630 , 4631 , 4632 , 4633 , 4634 , 4636 , 4637 , 4638 , 4640 , 4833 , 4991 , 5052 , 5054 , 5057 , 5059 , 5060 , 5063 , 5065 , 5067 , 5070 , 5072 , 5073 , 5074 , 5075 , 5120 , 5179 , 5204 , 5205 , 5206 , 5207 , 5208 , 5209 , 5210 , 5211 , 5212 , 5221 . Año : 2008
Resolucións de Dirección (2008)
42.144/1
Resolucións de Dirección Concepto : Bonificacións Nº Rexistro de Saída : 9214 , 9217 , 9364 , 9365 , 9366 , 9367 , 9368 , 9369 , 9370 , 9424 , 9425 , 9426 , 9427 , 9428 , 9429 , 9430 , 9432 , 9433 , 9434 , 9435 , 9436 , 9924 , 9925 , 9926 , 9927 , 9928 , 10836 , 10899 , 11041 , 11123 . Año : 2008
Resolucións de Dirección (2008)
42.146/2
Resolucións de Dirección Concepto : Bonificacións Nº Rexistro de Saída : 13486 , 13487 , 13513 , 13564 , 13565 , 13566 , 13616 , 13624 , 13625 , 13626 , 13627 , 13628 , 13629 , 13630 , 13982 , 14125 , 14126 , 14127 , 14128 , 14129 , 14130 . Año : 2008
Resolucións de Dirección (2008)
42.147/2
Resolucións de Dirección Concepto : Bonificacións Nº Rexistro de Saída : 14480 , 14481 , 14482 , 14483 , 14484 , 14485 , 14486 , 14556 , 14571 , 14572 , 14573 , 14574 , 14576 , 14610 , 14611 , 14614 , 14616 , 14625 , 14626 , 14627 , 14629 , 14630 , 14631 , 15131 , 15132 , 15133 , 15134 . Año : 2008
Resolucións de Dirección (2008)
42.150/2
Resolucións de Dirección Concepto : Exencións Nº Rexistro de Saída : 101 , 241 , 242 , 243 , 244 , 245 , 246 , 247 , 248 , 249 , 250 , 251 , 252 , 253 , 254 , 255 , 256 , 257 , 305 , 307 , 308 , 309 , 310 , 311 , 312 , 316 , 317 , 318 , 319 . Año : 2008
Resolucións de Dirección (2008)
42.152/1
Resolucións de Dirección Concepto : Exencións Nº Rexistro de Saída : 977 , 978 , 980 , 981 , 982 , 983 , 984 , 985 , 986 , 987 , 990 , 991 , 993 , 994 , 995 , 996 , 997 , 998 , 999 , 1000 , 1001 , 1002 , 1190 , 1191 , 1471 , 1472 , 1473 , 1474 . Año : 2008
Resolucións de Dirección (2008)
42.153/2
Resolucións de Dirección Concepto : Exencións Nº Rexistro de Saída : 1737 ,1738 , 1739 , 1740 , 1741 , 1742 , 1743 , 1744 , 1745 , 1746 , 1747 , 2060 , 2489 , 2490 , 2491 , 2492 , 2493 , 2494 , 2495 , 2496 , 2497 , 2498 , 2500 . Año : 2008
Resolucións de Dirección (2008)
42.155/1
Resolucións de Dirección Concepto : Exencións Nº Rexistro de Saída : 2683 , 2685 , 2686 , 2687 , 2690 , 2691 , 2692 , 2694 , 2695 , 2696 , 2697 , 2698 , 2700 , 2701 , 2702 , 2703 , 2704 , 2705 , 2706 , 2707 , 2709 , 2710 , 2711 , 2712 , 2713 , 2714 , 2715 , 2716 . Año : 2008
Resolucións de Dirección (2008)
42.156/1
Resolucións de Dirección Concepto : Exencións Nº Rexistro de Saída : 2790 , 2806 , 2938 , 2939 , 2940 , 2941 , 2942 , 2943 , 2944 , 2945 , 2946 , 2947 , 2948 , 2962 , 2963 , 2964 , 2965 , 2966 , 2967 , 2968 , 2969 , 2970 , 2971 , 2972 , 2973 , 2974 , 3042 , 3044 , 3045 . Año : 2008
Resolucións de Dirección (2008)
42.157/1
Resolucións de Dirección Concepto : Exencións Nº Rexistro de Saída : 3217 , 3218 , 3219 , 3220 , 3221 , 3234 , 3235 , 3236 , 3237 , 3238 , 3239 , 3240 , 3254 , 3263 , 3264 , 3265 , 3266 , 3295 , 3296 , 3297 , 3298 , 3299 , 3300 , 3301 , 3302 , 3305 , 3306 . Año : 2008
Resolucións de Dirección (2008)
42.159/1
Resolucións de Dirección Concepto : Exencións Nº Rexistro de Saída : 3712 , 3713 , 3714 , 3715 , 3716 , 3717 , 3784 , 3785 , 3786 , 3787 , 3788 , 3789 , 3790 , 3791 , 3792 , 3793 , 3794 , 3796 , 3797 , 3853 , 3854 , 3855 , 3856 , 3857 . Año : 2008
Resolucións de Dirección (2008)
42.162/1
Resolucións de Dirección Concepto : Exencións Nº Rexistro de Saída : 4587 , 4588 , 4589 , 4590 , 4591 , 4592 , 4595 , 4596 , 4597 , 4598 , 4599 , 4600 , 4601 , 4602 , 4603 , 4604 , 4605 , 4606 , 4607 , 4608 , 4609 , 4610 , 4611 , 4612 , 4613 , 4668 , 4669 , 4670 , 4671 , 4672 , 4673 , 4674 . Año : 2008
Resolucións de Dirección (2008)
42.168/1
Resolucións de Dirección Concepto : Exencións Nº Rexistro de Saída : 6626 , 6627 , 6628 , 6640 , 6641 , 6642 , 6983 , 6984 , 6985 , 6986 , 6987 , 6988 , 6989 , 6990 , 6991 , 6992 , 6993 , 6994 , 6996 , 6997 , 6998 , 6999 , 7000 , 7001 , 7002 , 7003 . Año : 2008
Resolucións de Dirección (2008)
42.170/1
Resolucións de Dirección Concepto : Exencións Nº Rexistro de Saída : 7428 , 7439 , 7440 , 7441 , 7442 , 7443 , 7444 , 7445 , 7446 , 7474 , 7475 , 7478 , 7514 , 7515 , 7516 , 7526 , 7527 , 7528 , 7529 , 7530 , 7531 , 7532 , 7535 , 7536 , 7537 , 7538 , 7539 , 7540 , 7542 , 7543 . Año : 2008