ASISTENCIA SOCIAL E BENEFICENCIA
Expediente de solicitude do carnet de minusvalía, tarxeta de estacionamento de Ana María Gómez Iglesias
1.010/7
Expediente de solicitude do carnet de minusvalía, tarxeta de estacionamento de Ana María Gómez Iglesias.
Documentación da Xunta Local de Beneficiencia (1927-1951)
155/3
Expediente de sesións da Xunta Local de Beneficiencia, borradores de actas e expediente de constitución da Xunta Local de Proteción á Infancia e regresión da mendicidade.
Documentación sobre Cruz Vermella, "Festa da Banderita" e suscricións á "causa nacional"
156/3
Documentación sobre Cruz Vermella, "Festa da Banderita" e suscricións á " causa nacional".
Inscrición no rexistro de asociacións e outras entidades de iniciativa social
512/3
Inscrición no rexistro de asociacións e outras entidades de iniciativa social.
Documentación sobre axuda a domicilio (1997)
512/7
Documentación sobre axuda a domicilio.
Expediente de subvención da Vicepresidencia dá Igualdade e do Benestar para levar a cabo o Plan de Formación de Mulleres
873/5
Expediente de subvención da Vicepresidencia dá Igualdade e do Benestar para levar a cabo o Plan de Formación de Mulleres.
Libro de actas da Xunta Local de Protección á Infancia e Extinción da Mendicidade (1927-1937)
155/2
Libro de actas da Xunta Local de Protección á Infancia e Extinción da Mendicidade
Revista de clases pasivas (1939)
193/7
Revista de clases pasivas.
Revista de clases pasivas (1948-1953)
193/12
Revista de clases pasivas
Expedientes de asistencia social
1
Os expedientes de asistencia social abranguen de novo un amplo listado de series específicas que se poden xerar no seu seo, seguindo Os expedientes de prestación social como expedientes tramitados polas mancomunidades para atender calquera tipo de demanda asistencial dos seus veciños -orfos, anciáns, menores, discapacitados, pobres, entre outras moitas-, por si ou ante outras administracións, entendendo o concepto de prestación social en sentido amplo. Os expedientes de adxudicación e rehabilitación de vivendas, elaborados coa finalidade de adxudicar as vivendas de protección oficial e similares por parte das mancomunidades así como de tramitar axudas para rehabilitar vivendas en estado precario ou con propietarios con escasos recursos económicos, independentemente do organismo de que proveñan. Expedientes de subvencións, nos cales habería que encadrar toda aquela documentación referente á tramitación de subvencións por parte das corporacións locais ante outras administracións co obxectivo de financiar os seus programas de asistencia social. En moitas ocasións, os centros sociais como por exemplo centros da terceira idade, centros de día, residencias de anciáns, etc..., dependen organicamente ddas mancomunidades polo cal xeran unha documentación específica cun desenvolvemento especial en función das súas actividades que debe ser organizada e descrita segundo esas características peculiares. O mesmo podemos dicir das fundacións, promovidas e patrocinadas polas mancomunidades como un medio de involucrar a outros sectores e organismos sociais, públicos ou privados, para potenciar a atención e cobertura das demandas existentes nos municipios en materia de asistencia social.
Notas sobre o alcoholismo de José María Moar y Fandiño (1874-1934)
5/4/8
1874-1934 (Produción)
(1874-1934) Notas sobre o alcoholismo de José María Moar Fandiño Ms. autógrafo en castelán Acompañan notas do libro "Castilla anti-alcohólica" escrito polo Dr. Miguel Casañet 3 f. ; 21 cm Sinatura: C.A.A., 4-8
Antonio Asorey Andaluz
Expediente de servizos sociais nº 361020100003
2.675/3
Sistema de Información de Usuarios de Servizos Sociais (SIUSS) do Concello de Barro. Expediente núm. 361020100003.
Concello de Barro
Expediente de servizos sociais nº 361020100010
2.676/3
Sistema de Información de Usuarios de Servizos Sociais (SIUSS) do Concello de Barro. Expediente núm. 361020100010.
Concello de Barro
Expediente de servizos sociais nº 361020100011
2.676/4
Sistema de Información de Usuarios de Servizos Sociais (SIUSS) do Concello de Barro. Expediente núm. 361020100011.
Concello de Barro
Expediente de servizos sociais nº 361020100017
2.676/6
Sistema de Información de Usuarios de Servizos Sociais (SIUSS) do Concello de Barro. Expediente núm. 361020100017.
Concello de Barro
Expediente de servizos sociais nº 361020100021
2.677/1
Sistema de Información de Usuarios de Servizos Sociais (SIUSS) do Concello de Barro. Expediente núm. 361020100021.
Concello de Barro
Expediente de servizos sociais nº 361020100022
2.677/2
Sistema de Información de Usuarios de Servizos Sociais (SIUSS) do Concello de Barro. Expediente núm. 361020100022.
Concello de Barro
Expediente de servizos sociais nº 361020100024
2.677/3
Sistema de Información de Usuarios de Servizos Sociais (SIUSS) do Concello de Barro. Expediente núm. 361020100024.
Concello de Barro
Expediente de servizos sociais nº 361020100031
2.678/2
Sistema de Información de Usuarios de Servizos Sociais (SIUSS) do Concello de Barro. Expediente núm. 361020100031.
Concello de Barro
Expediente de servizos sociais nº 361020100033
2.678/3
Sistema de Información de Usuarios de Servizos Sociais (SIUSS) do Concello de Barro. Expediente núm. 361020100033.
Concello de Barro
Expediente de servizos sociais nº 361020100035
2.678/4
Sistema de Información de Usuarios de Servizos Sociais (SIUSS) do Concello de Barro. Expediente núm. 361020100035.
Concello de Barro
Expediente de servizos sociais nº 361020100036
2.678/5
Sistema de Información de Usuarios de Servizos Sociais (SIUSS) do Concello de Barro. Expediente núm. 361020100036.
Concello de Barro
Expediente de servizos sociais nº 361020100039
2.679/2
Sistema de Información de Usuarios de Servizos Sociais (SIUSS) do Concello de Barro. Expediente núm. 361020100039.
Concello de Barro
Expediente de solicitudes do Programa municipal de conciliación "Espazo de lecer" (2018)
2.765/1
Solicitudes do programa municipal de conciliación "Espazo de lecer". 2018. Copias para a empresa e listados.
Concello de Barro
Expediente de solicitudes do Taller de memoria interactiva (2017)
2.765/4
Solicitudes do "Taller de memoria interactiva".
Concello de Barro
Expediente de servizos sociais nº 361020100045
2.680/1
Sistema de Información de Usuarios de Servizos Sociais (SIUSS) do Concello de Barro. Expediente núm. 361020100045.
Concello de Barro
Expediente de servizos sociais nº 361020100049
2.681/1
Sistema de Información de Usuarios de Servizos Sociais (SIUSS) do Concello de Barro. Expediente núm. 361020100049.
Concello de Barro
Expediente de servizos sociais nº 361020100052
2.681/2
Sistema de Información de Usuarios de Servizos Sociais (SIUSS) do Concello de Barro. Expediente núm. 361020100052.
Concello de Barro
Expediente de servizos sociais nº 361020100054
2.681/3
Sistema de Información de Usuarios de Servizos Sociais (SIUSS) do Concello de Barro. Expediente núm. 361020100054.
Concello de Barro
Expediente de servizos sociais nº 361020100060
2.682/2
Sistema de Información de Usuarios de Servizos Sociais (SIUSS) do Concello de Barro. Expediente núm. 361020100060.
Concello de Barro
Expediente de servizos sociais nº 361020100064
2.683/1
Sistema de Información de Usuarios de Servizos Sociais (SIUSS) do Concello de Barro. Expediente núm. 361020100064.
Concello de Barro
Expediente de solicitudes do Programa de balnearios "Coidarte" da Deputación de Pontevedra (2014)
2.768/2
Expediente de solicitudes do Programa de balnearios Coidarte 2014. da Deputación de Pontevedra.
Concello de Barro
Expediente de servizos sociais nº 361020100070
2.684/2
Sistema de Información de Usuarios de Servizos Sociais (SIUSS) do Concello de Barro. Expediente núm. 361020100070.
Concello de Barro
Expediente de servizos sociais nº 361020100076
2.685/4
Sistema de Información de Usuarios de Servizos Sociais (SIUSS) do Concello de Barro. Expediente núm. 361020100076.
Concello de Barro
Expediente de servizos sociais nº 361020100080
2.686/3
Sistema de Información de Usuarios de Servizos Sociais (SIUSS) do Concello de Barro. Expediente núm. 361020100080.
Concello de Barro
Expediente de adhesión do concello ao Fondo Galego de Cooperación e Solidariedade (2016)
2.769/1
Expediente de adhesión do concello ao Fondo Galego de Cooperación e Solidariedade. Contén: Memorias do 2015 do Fondo Galego de Cooperación e Solidariedade e CDs.
Concello de Barro
Expediente de servizos sociais nº 361020100088
2.687/3
Sistema de Información de Usuarios de Servizos Sociais (SIUSS) do Concello de Barro. Expediente núm. 361020100088.
Concello de Barro
Expediente das Xornadas sobre as actividades básicas da vida diaria dirixidas a persoas maiores de 65 anos (2016)
2.769/2
Expediente das Xornadas sobre as actividades básicas da vida diaria dirixidas a persoas maiores de 65 anos.
Concello de Barro
Expediente de solicitudes do Programa "Depotermal" 2016 da Deputación de Pontevedra (2016)
2.769/3
Expediente de solicitudes do programa "Depotermal" 2016 da Deputación de Pontevedra.
Concello de Barro
Expediente do Programa "Tecendo Lazos" da Deputación de Pontevedra (2016)
2.769/5
Expediente do programa "Tecendo Lazos 2016" da Deputación de Pontevedra.
Concello de Barro
Expediente de solicitudes de praza nos campamentos da Lanzada da Deputación (2016)
2.769/6
Expediente de solicitudes de praza nos campamentos da Lanzada da Deputación de Pontevedra. 2016.
Concello de Barro
Bandos e comunicacións relativos a servizos sociais (2016)
2.769/8
Bandos e comunicacións relativos a servizos sociais.
Concello de Barro
Expediente de servizos sociais nº 361020100094
2.689/2
Sistema de Información de Usuarios de Servizos Sociais (SIUSS) do Concello de Barro. Expediente núm. 361020100094.
Concello de Barro
Expediente de servizos sociais nº 361020100097
2.689/5
Sistema de Información de Usuarios de Servizos Sociais (SIUSS) do Concello de Barro. Expediente núm. 361020100097.
Concello de Barro
Expedientes de obras en escolas e centros culturais
8
Expedientes de obras de construción, equipamento, dotación e mantemento nas casas de cultura e bibliotecas do concello, así como nos centros de ensino.
Padrón de beneficencia (1969)
13/3
Padrón de beneficencia.
Expediente de solicitude de subvención destinada ao cofinanciamento da prestación de servizos sociais
7.435/8
Expediente de solicitude de subvención destinada ao cofinanciamento da prestación de servizos sociais polas CC.LL da Consellería de Traballo e Benestar.
Expediente de subvención do Plan Concertado entre o concello e o Ministerio de Trabajo para o desenvolvemento das prestacións básicas dos servizos sociais
7.581/1
Expediente de subvención do Plan Concertado entre o concello de Lalín e o Ministerio de Trabajo y Seguridad Social e o Goberno da Comunidade Autónoma de Galicia para o desenvolvemento das prestacións básicas dos servizos sociais.
Expediente de convenio de cooperación para o cofinanciamento de Programas de prevención de drogodependencias entre a Consellería de Sanidade, SERGAS e o Concello de Lalín
7.580/5
Expediente de convenio de cooperación para o cofinanciamento de Programas de prevención de drogodependencias entre a Consellería de Sanidade, SERGAS e o Concello de Lalín durante o exercicio 2009 - 2010.
Censos de requisición militar (1897)
1.380/8
Suscripción nacional iniciada por el ayuntamiento con objeto de atender al colegio de huérfanos de la guerra de ultramar.
Censos de requisición militar (1942-1944)
1.380/13
Nómina correspondiente a los caballeros mutilados del municipio.
Censos de requisición militar (1942-1945)
1.380/14
Nómina correspondiente a los caballeros mutilados del municipio.
Censos de requisición militar (1946-1947)
1.380/15
Nómina correspondiente a los caballeros mutilados del municipio.
Censos de requisición militar (1966-1972)
1.381/2
Carpeta que contiene nóminas de las cantidades a percibir por los mutilados de guerra.
Censos de requisición militar (1985-1986)
1.381/7
Relaciones de mutilados.
BENEFICENCIA E ASISTENCIA SOCIAL
7
1849 - 2008-00-00 (Produción)
As funcións asistenciais no ámbito local foron levadas a cabo durante o Antigo Réxime -como norma xeral posto que nalgún caso xa eran exercidas polos concellos- por diversas institucións relixiosas. Non obstante, tralo período desamortizador, estas competencias foron transvasadas ós concellos, os cales as viñeron exercendo a través de Xuntas ou Consellos con diversas denominacións. 3.7.1.- Xunta Local de Beneficencia: Inclúe os Libro de actas de sesións da Xunta local de Beneficencia e as actas e expedientes de sesións da mesma. 3.7.2.- Expedientes de beneficencia Agrupación de series elaboradas a partires do desenvolmento de actuacións benéficas e de asistencia aos desfavorecidos, nun concepto que evolucionou coa nova situación política ao de asistencia social nos inicios dos anos oitenta do século XX. Recollen toda a documentación sobre axudas, reparto de alimentos, campañas de Nadal, medicamentos gratuítos e outros moitos posibles. 3.7.3.- Padróns de beneficencia Rexistro noutros momentos tamén denominado como padrón de pobres, como padrón ou relación de veciños elaborado para facilitar a asistencia médico - farmacéutica gratuíta ás familias pobres residentes no termo municipal. Xenera tamén documentación relacionada cos súa actualización e uso. 3.7.4.- Expedientes de asistencia social Os expedientes de asistencia social abranguen de novo un amplo listado de series específicas que se poden xerar no seu seo, seguindo Os expedientes de prestación social como expedientes tramitados polos concellos para atender calquera tipo de demanda asistencial dos seus veciños -orfos, anciáns, menores, discapacitados, pobres, entre outras moitas-, por si ou ante outras administracións, entendendo o concepto de prestación social en sentido amplo. Os expedientes de adxudicación e rehabilitación de vivendas, elaborados coa finalidade de adxudicar as vivendas de protección oficial e similares por parte dos concellos así como de tramitar axudas para rehabilitar vivendas en estado precario ou con propietarios con escasos recursos económicos, independentemente do organismo de que proveñan. Expedientes de subvencións, nos cales habería que encadrar toda aquela documentación referente á tramitación de subvencións por parte das corporacións locais ante outras administracións co obxectivo de financiar os seus programas de asistencia social. En moitas ocasións, os centros sociais como por exemplo centros da terceira idade, centros de día, residencias de anciáns, etc..., dependen organicamente dos concellos polo cal xeran unha documentación específica cun desenvolvemento especial en función das súas actividades que debe ser organizada e descrita segundo esas características peculiares. O mesmo podemos dicir das fundacións, promovidas e patrocinadas polos concellos como un medio de involucrar a outros sectores e organismos sociais, públicos ou privados, para potenciar a atención e cobertura das demandas existentes nos municipios en materia de asistencia social. 3.7.5.- Documentación do técnico local de emprego Conxunto documental heteroxéneo producido na súa xestión por este posto de traballo, moitas veces ocasional, que se crea subvencionado en moitos concellos coa finalidade primaria do fomento de emprego, a dinamización económica de persoas e empresas, a xestión e colaboración da xestión particular e municipal de subvencións para actividades económicas e sociais…etc
Concello de Vilanova de Arousa
Libro de actas da Xunta Local de Protección á Infancia (1907-1919)
1.203/3
Libro de actas da Xunta local de protección á infancia.
Libro de actas da Xunta Local de Reformas Sociais (1910-1921)
1.203/5
Libro de actas e dilixencias de renovación da Xunta local de reformas sociais.
Actas da Xunta Municipal de Beneficencia (1976-1983)
1.203/9
Actas da Xunta Municipal de Beneficencia.
Expedientes de asistencia social
4
Os expedientes de asistencia social abranguen de novo un amplo listado de series específicas que se poden xerar no seu seo, seguindo Os expedientes de prestación social como expedientes tramitados polos concellos para atender calquera tipo de demanda asistencial dos seus veciños -orfos, anciáns, menores, discapacitados, pobres, entre outras moitas-, por si ou ante outras administracións, entendendo o concepto de prestación social en sentido amplo. Os expedientes de adxudicación e rehabilitación de vivendas, elaborados coa finalidade de adxudicar as vivendas de protección oficial e similares por parte dos concellos así como de tramitar axudas para rehabilitar vivendas en estado precario ou con propietarios con escasos recursos económicos, independentemente do organismo de que proveñan. Expedientes de subvencións, nos cales habería que encadrar toda aquela documentación referente á tramitación de subvencións por parte das corporacións locais ante outras administracións co obxectivo de financiar os seus programas de asistencia social. En moitas ocasións, os centros sociais como por exemplo centros da terceira idade, centros de día, residencias de anciáns, etc..., dependen organicamente dos concellos polo cal xeran unha documentación específica cun desenvolvemento especial en función das súas actividades que debe ser organizada e descrita segundo esas características peculiares. O mesmo podemos dicir das fundacións, promovidas e patrocinadas polos concellos como un medio de involucrar a outros sectores e organismos sociais, públicos ou privados, para potenciar a atención e cobertura das demandas existentes nos municipios en materia de asistencia social.
Concello de Vilanova de Arousa
Expediente de emerxencia social municipal. Axudas destinadas a prestación de servizos sociais
1.986/6
Expediente de emerxencia social municipal. Axudas destinadas a prestación de servizos sociais.
Concello de Oia
Expediente de emerxencia social municipal. Axudas destinadas a arranxo de vivendas
1.986/8
Expediente de emerxencia social municipal. Axudas destinadas a arranxo de vivendas.
Concello de Oia
Memoria de actividades de servizos sociais de base do concello de Oia
1.986/11
Memoria de actividades de servizos sociais de base do concello de Oia.
Concello de Oia
Expediente do Servizo de Axuda no Fogar dos anos 2011-2012
1.987/1
Expediente do Servizo de Axuda no Fogar dos anos 2011-2012. Servizo prestado pola Empresa Atendo Calidade, S.L. Contén: - Convenio de colaboración entre o Servizo de Servizos Sociais e Promoción de Emprego da Deputación e o concello de Oia para a coordinación e cofinanciamento dos Servizos Sociais Municipais. - Documentación do pagamento do Servizo de Axuda no Fogar dos anos 2011-2012. - Expedientes dos usuarios dados de baixa no Servizo.
Concello de Oia
Expediente das axudas de Emerxencia Social dos anos 2013-2014
1.989/2
Expediente das axudas de Emerxencia Social dos anos 2013-2014. Contén: - Expediente das axudas básicas de emerxencia da Deputación de Pontevedra (solicitude, concesión e xustificación). - Solicitudes das axudas. - Expedientes dos beneficiarios. - Documentación de xustificación económica.
Concello de Oia
Libro de actas da Xunta Local de Protección á Infancia (1905-1907)
324/30
Libro de actas da Xunta Local de Protección á Infancia.
Libro de actas da Xunta Local de Beneficencia (1935)
324/32
Libro de actas da Xunta Local de Beneficencia.
Expedientes de beneficencia
2
Agrupación de series elaboradas a partires do desenvolmento de actuacións benéficas e de asistencia aos desfavorecidos, nun concepto que evolucionou coa nova situación política ao de asistencia social nos inicios dos anos oitenta do século XX. Recollen toda a documentación sobre axudas, reparto de alimentos, campañas de Nadal, medicamentos gratuítos e outros moitos posibles.
Concello de Oia
Censos de requisición militar (1972)
327/6
Expedientes relativos a mutilados de guerra: nóminas de mutilados e correspondencia.
Concello de Oia
Expediente sobre elección e constitución da Xunta Local de Reformas Sociais (1923)
561/3
Expediente sobre elección e constitución da Xunta Local de Reformas Sociais.
Expediente de constitución da Xunta Local de Beneficencia (1937)
561/5
Expediente de constitución da Xunta Local de Beneficencia
Libro da Xunta parroquial de Beneficencia (23/05/1938-05/01/1946)
561/7
Libro da Xunta parroquial de Beneficencia (23/05/1938-05/01/1946)
Padróns de beneficencia
3
Rexistro noutros momentos tamén denominado como padrón de pobres, como padrón ou relación de veciños elaborado para facilitar a asistencia médico - farmacéutica gratuíta ás familias pobres residentes no termo municipal. Xenera tamén documentación relacionada cos súa actualización e uso.
Concello da Cañiza
Censos de requisición militar (1936-1939)
748/2
Certificados de soldados muertos, para cobro de pensión.
Censos de requisición militar (1946)
748/5
Expediente de cese de la Comisión Local de Subsidio al Combatiente, y traspaso del servicio a la Alcaldía.
Censos de requisición militar (1949)
748/8
Justificantes de revista.
Censos de requisición militar (1950)
748/10
Relación de haberes a caballeros mutilados.
Censos de requisición militar (1957)
748/15
Nóminas de mutilados.
Censos de requisición militar (1958)
748/16
Nóminas de mutilados.
Censos de requisición militar (1958-1960)
748/17
Justificantes de revista.
Censos de requisición militar (1962)
749/1
Nóminas de haberes de mutilados.
Censos de requisición militar (1963)
749/3
Nóminas de haberes de mutilados.
Censos de requisición militar (1964-1966)
749/4
Nóminas de haberes de mutilados.
Censos de requisición militar (1966-1970)
749/5
Justificantes de revista.
Censos de requisición militar (1971)
749/10
Nómina de haberes de mutilados.
Censos de requisición militar (1972-1973)
749/11
Justificantes de revista.
Expediente do Consorcio Galego de Servizos de Igualdade e Benestar (2006)
6.629/6
Expediente do Consorcio Galego de Servizos de Igualdade e Benestar.
Expediente de promoción da igualdade e da conciliación (2012)
6.629/7
Expediente de promoción da igualdade e da conciliación. Contén documentación sobre: * Validación das medidas de conciliación. * Programa de fomento da conciliación. * Promoción da iguadade e prevención/tratamento da violencia de xénero. * Centro de Información á Muller (CIM).
Expediente de concesión de subvención municipais a entidades sociais e benéfico - asistenciais (2012)
6.807/2
Expediente de concesión de subvención municipais a entidades sociais e benéfico - asistenciais para o ano 2012. Contén: - Solicitudes de subvención.
Expediente dos estatutos da Asociación de Mulleres Rurais "Martín Codax" (1991)
6.288/4
Expediente dos estatutos da Asociación de Mulleres Rurais "Martín Codax".
Libro de actas da Xunta de Subsistencia (1919)
1.294/7
Libro de actas da Xunta de Subsistencia.
Libro de socorros suministrados a presos, pobres e transeúntes (1886-1905)
1.295/1
Libro de socorros suministrados a presos, pobres e transeúntes.
Documentación relativa a beneficencia (1951)
1.296/2
Documentación relativa a beneficencia.
Documentación relativa a beneficencia (1958)
1.296/4
Documentación relativa a beneficencia.
Documentación relativa a beneficencia (1960)
1.296/5
Documentación relativa a beneficencia.
Documentación relativa a beneficencia (1962-1963)
1.296/7
Documentación relativa a beneficencia.
Documentación relativa a beneficencia (1969)
1.296/14
Documentación relativa a beneficencia.
Asistencia farmacéutica de beneficencia (receitas) (1975)
1.297/3
Asistencia farmacéutica de beneficencia (receitas).
Duplicados de fichas de enfermos ingresados no Hospital Provincial (1978)
1.298/1
Duplicados de fichas de enfermos ingresados no Hospital Provincial.
Duplicados de fichas de enfermos ingresados no Hospital Provincial (1980)
1.299/1
Duplicados de fichas de enfermos ingresados no Hospital Provincial.