Arquivo
Libro " Inventario do Arquivo Municipal do Concello de Cambados" (2001)
6.645/5
Libro: " Inventario do Arquivo Municipal do Concello de Cambados". Autor / Director: Miguel Pereira Figueroa. Servizo de Publicacións da Deputación Provincial de Pontevedra. 1ª Edición ano 2001.
Expediente de acta segunda entrega de documentación do arquivo en execución de acordo do Pleno (1930)
2.892/5
Acta segunda entrega de documentación do arquivo en execución de acordo do Pleno.
Contrato co Mestre [F...] de Ourense para fabricar arcabuces (1542)
88/2
Arquivo Municipal. Baiona 1542. Contrato co Mestre [F...] de Ourense para fabricar arcabuces.
Requerimento do Capitán Troncoso de Ulloa (1590)
88/10
Arquivo Municipal. Baiona 1590. Requerimento do Capitán Troncoso de Ulloa, a cargo da Garda da Vila de Baiona, manden e provean dunha boa cantidade de pan, viño, carne, aceites, peixes e vinagre e preveña os muíños para que estean a disposición dos veciños da Vila Vella.
Reclamación dun veciño de Couto Priegue (1813-1814)
89/15
Arquivo Municipal. Valga 1813-1814. Reclamación dun veciño de Couto Priegue, aclarando os froitos, viños e demais requisados polas enemigas tropas francesas. (D. Lucas da Misa).
Inventario xeral dos documentos do arquivo do concello (1983)
294/17
Inventario xeral dos documentos do arquivo do concello
Expediente de petición de asesoramento ao Arquivo Histórico Provincial para restauración, catalogación e transcrición de doce pergameos reais (1983)
2.638/2
Expediente sobre petición de asesoramento ao Arquivo Histórico Provincial para restauración, catalogación e transcrición de doce pergameos reais.
Correspondencia sobre entrega de instrumentos descritivos e mellora do arquivo municipal coa Deputación Provincial (1995)
2.936/6
Correspondencia sobre entrega de instrumentos descritivos e mellora do arquivo municipal coa Deputación Provincial.
Plan de organización de arquivos municipais da Deputación Provincial, inventario do Arquivo Municipal de Baiona (1988)
3.583/8
Plan de organización de arquivos municipais da Deputación Provincial, inventario do Arquivo Municipal de Baiona.
Expediente de escrito para reorganización de fondos municipai. Convenio coa Deputación Provincial (1994)
3.583/10
Expediente de escrito para reorganización de fondos municipai. Convenio coa Deputación Provincial.
Expediente de designación de Flora Esperón Pedreira como responsable do Arquivo (1995)
3.583/11
Expediente de designación de Flora Esperón Pedreira como responsable do Arquivo.
Cadro de clasificación do arquivo municipal anterior á nova organización (1989)
108/12
Clasificación anterior á nova organización do arquivo.
Ascensor da Casa do Concello. Disposicións de aplicación da directiva do Parlamento Europeo sobre Ascensores (1997)
7.093/6
Ascensor da Casa do Concello. Disposicións de aplicación da directiva do Parlamento Europeo sobre Ascensores. Ano 1997.
Comunicación da Dirección xeral do Patrimonio Histórico e Documental da concesión dun bolseiro para a organización do arquivo municipal (1993)
108/11
Comunicación da Dirección xeral do Patrimonio Histórico e Documental da concesión dun bolseiro para colaborar na organización do arquivo municipal (1993).
Expedientes de construción dunha arca para fondos municipais e un armario para arquivo (1861-1862)
143/3
Expedientes de construción dunha arca para fondos municipais e un armario para arquivo
ARQUIVO
7
1960-00-00 - 2009-00-00 (Produción)
A documentación que recolle esta 1ª división de sección contempla a documentación tramitada ou recibida no Arquivo. 2.7.1.- Expedientes do arquivo Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..)
Concello de Vilaboa
Expedientes do arquivo
1
2005-2005 (Produción)
Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..)
Concello de Vilaboa
Informes do encargado do arquivo municipal (2005)
1.938/9
Informes do encargado do arquivo municipal.
Expedientes do arquivo (2003)
2.117/6
Correspondencia. Solicitudes de copias de documentación do Arquivo.
Expedientes do arquivo (2005)
2.117/8
Correspondencia. Solicitudes de copias de documentación do Arquivo.
Expedientes do arquivo (2007)
2.117/10
Correspondencia. Solicitudes de copias de documentación do Arquivo.
Expediente persoal de Lucía García Pardo
25.235/51
Servizo de Recursos Humanos García Pardo, Lucía. - Plan Prestige, 2003. Posto: Axudante de Arquivo. Concello: ORAL Sanxenxo.
Expediente persoal de Guadalupe Maxide Lantero
30.125/13
Expediente persoal: Maxide Lantero, Guadalupe. Plan arquivos municipais.
Expediente persoal de Carmen Touzón Fernández
30.126/16
Servizo de Recursos Humanos Touzón Fernández, Carmen. - Plan arquivos municipais 1996 - 2007. - Plan Prestige, 2003. Administrativo. Concello: Pontevedra. Contén: certificación.
Expediente persoal de Isabel Balchada Bermúdez
30.103/9
Servizo de Recursos Humanos. Balchada Bermúdez, Isabel. DNI 76.932.332 T. Plan Labora 2004-2005. Arquivo. Datas: 2004-2005.
Expediente do informe do Servizo de Persoal sobre complemento de produtividade por obxetivos solicitado polos directores do Arquivo e do Museo Provincial (1991)
18.080/12
Expediente do informe do Servizo de Persoal sobre complemento de produtividade por obxetivos solicitado polos directores do Arquivo e do Museo Provincial [Contén. Informes dos dous sobre traballos realizados por ambos nese ano] 1991.
Expediente persoal de José Martínez Crespo
30.124/21
Martínez Crespo, José. Arquivos municipais.
Inventario do arquivo municipal (1911)
224/12
Inventario do arquivo municipal.
Expediente de solicitude de obtención de copias de documentos custodiados no arquivo municipal a favor de Isabel Caamaño Barreiro (2005)
1.366/35
Expediente de solicitude de obtención de copias de documentos custodiados no arquivo municipal a favor de Isabel Caamaño Barreiro.
Expediente de solicitude de María Cándida Ferreira Díaz para consulta dos archivos municipais para elaboración de tese (2005)
1.366/36
Expediente de solicitude de María Cándida Ferreira Díaz para consulta dos archivos municipais para elaboración de tese.
Expediente de certificados de tratamentos de desinfeción, desinsectación e desratización da Empresa Andrade, S.L. (2007)
1.780/12
Expediente de certificados de tratamentos de desinfección, desinsectación e desratización da Empresa Andrade, S.L.
Expediente de dietas e desprazamentos. Arquivo e biblioteca (1991)
17.360/12
Dietas e desprazamentos 1991: Arquivos e bibliotecas
Expediente de dietas. Arquivo e biblioteca (1993)
17.362/9
Dietas 1993: Arquivo - Biblioteca.
Expediente de contratación laboral temporal de dez Licenciados en Letras para o Plan de Organización de arquivos municipais
16.998/8
Expediente de contratación laboral temporal de dez Licenciados en Letras para o Plan de Organización de arquivos municipais. Convenio INEM.
Expediente persoal de Enrique Márquez Seoane
36.180/8
Márquez Seoane, Enrique DNI 33349148-E Código nº Bolseiro. Plan de práctica laboral 2013. BOP nº1, 2/01/2013. Licenciado en Historia. Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico. 2013-2014 Axudante de Arquivo. 2014-2015
Expediente de dietas por desprazamentos do persoal do arquivo (2002-2003)
24.044/2
Dietas por desprazamentos do persoal do arquivo: José Luis Castro Carpintero, Lourdes Pérez-Santamarina Feijóo e persoal contratado. Anos: 2002- 2003.
Convenio de colaboración entre a Xunta e a Deputación para a actualización, revisión e informatización de arquivos municipais da Provincia de Pontevedra (2007)
8.232/16
Convenio de colaboración entre a Consellaría de Cultura e Deporte da Xunta de Galicia e a Deputación Provincial de Pontevedra para a realización de investimentos destinados á actualización, revisión e informatización de arquivos municipais da Provincia de Pontevedra. Contén: - Acordo 2.14822.- Ratificación do convenio de colaboración entre a Consellaría de Cultura e Deporte da Xunta de Galicia e a Deputación Provincial de Pontevedra para a realización de investimentos destinados á actualización, revisión e informatización de arquivos municipais da Provincia de Pontevedra. Procedencia: Recursos Humanos.
Expediente xeral de adxudicación de bolsas para Licenciados en Letras con destino ao Arquivo (1982-1985)
16.958/2
Expediente xeral de bolsas de licenciados en letras para o Arquivo de Deputación. Anos 1982*, 1983,1984 e 1985. *Creación das bolsas polo Pleno 18-2-1982.
Expediente de adxudicación dunha bolsa para Licenciados en Letras con destino ao Arquivo (1989)
17.001/2
Expediente de concurso para a adxudicación dunha bolsa de Licenciado en Letras para o Arquivo provincial. Ano 1989.
Expediente de adxudicación de bolsas. Convocatorias e renuncias (1980-1988)
18.058/25
Expediente de adxudicación de bolsas. Contén: > Oficio polo cal se comunica o acordo tomado pola Corporación para a convocatoria de oito bolsa con destino ao hospital provincial. 2 de Medicina Interna. 1 de Traumatoloxía. 2 de Anestesioloxía. 1 de Tocoxinecoloxía. 1 de Cirurxía Xeral. 1 de Anatomía Patolóxica. 1980, marzo, 25. Pontevedra. > Oficio polo cal se comunica o acordo da Comisión Executiva de Goberno de adxudicar unha bolsa con destino ao Arquivo Provincial a favor de Mª Luisa Paredes Pazos. 1981, xaneiro, 28. Pontevedra. > Correspondencia do Director do Hospital Provincial comunicando ao Presidente as vancantes existentes nas bolsas con destino ao Hospital: renuncia de Fernando masa Vázquez; finalización da bolsa de Javier Pereira García-Tizón; renuncia de Enrique J Ojea Amoedo, renuncia de Juan Mulas Zorzo. 1982. > Acordo do Pleno da Corporación polo que se aproba a proposta de convocatoria para a adxudicación dunha bolsa de psicólogo (PIR) no Psiquiátrico O Rebullón. 1988, decembro, 22. Pontevedra
Expediente de adxudicación dunha bolsa para Licenciados en Xeografía con destino ao Arquivo. Adxudicada a favor de Vanessa Aguiar Martiño
23.009/2
Servizo de Recursos Humanos. - 1 bolsa de licenciado en Xeografía con destino o Servizo Patrimonio Documental e Bibliográfico. BOPPO 124 de 01-07-10. Acordo de XG 16-06-10. Adxudicada: Aguiar Martiño, Vanessa en XG 21-07-10 (efectos 01-08-10). Prórroga: XG 02-02-11 (efectos 01-02-11).
Expediente de adxudicación de dúas bolsa para Licenciados en Historia con destino ao Arquivo. Adxudicadas a favor de Iria Chaves Moledo e Antón Villa Cobián (2011)
23.012/1
Servizo de Recursos Humanos. - 2 bolsas de licenciados en Historia para o Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico. BOPPO 41 de 1-03-11. Convocadas en XG 16-02-11. Adxudicadas a: Chaves Moledo, Iria; Villa Cobián, Antón en XG 16-03-11 (efectos 1-04-11).
Expediente de convocatoria de probas selectivas restrinxidas para ocupar a praza de arquiveiro bibliotecario. Miguel Ángel Pereira Figueroa
11.278/6
Expediente de convocatoria de probas selectivas restrinxidas para ocupar a praza de arquiveiro bibliotecario. Ano 1977. Adxudicada a Miguel Ángel Pereira Figueroa.
Expediente de adxudicación de dúas bolsas con destino ao Arquivo e Biblioteca. Adxudicadas a favor de Manuela González Rey e Ernesto Trabazo Freire
24.055/1
Expediente de concesión de 2 bolsas de Licenciados en Letras con destino ao Arquivo, Biblioteca. Convocatoria: BOPPO nº 116 de 7 de novembro de 2003. (Corrección erros nº 119). Adxudicadas a Manuela González Rey e Ernesto Trabazo Freire pola Comisión de Goberno 31-12-2003. Contén: Expediente xeral e curriculo do A ao J. Prórrogas: Xunta de Goberno 16-12-2005 e 15-12-2006 con efectos de 1.01.2007 a 31.12.2007 Ano 2003 - 2006.
Expediente de adxudicación de dúas bolsas con destino ao Arquivo e Biblioteca. Adxudicadas a favor de Manuela González Rey e Ernesto
24.056/1
Expediente de concesión de 2 bolsas de Licenciados en Letras con destino ao Arquivo, Biblioteca. Convocatoria: BOPPO nº 116 de 7 de novembro de 2003. (Corrección erros nº 119). Adxudicadas a Manuela González Rey e Ernesto Trabazo Freire. Contén: SÓ Curriculo do L ao V. Ano 2003.
Expediente de adxudicación de dúas bolsas con destino ao Arquivo e Biblioteca. Adxudicadas a favor de María Romina Blanco González e Marta Lucio Gómez
25.814/1
Expediente xeral de concesión de 2 bolsas de licenciados en letras con destino ao Arquivo - BIBLIOTECA. BOPPO nº 153 de 10-8-2005. Seleccionadas: María Romina Blanco González e Marta Lucio Gómez. Contén so solicitudes do L ao V con valoración. *Nota: hai sitio 1/5
Expediente de adxudicación dunha bolsa con destino ao Arquivo. Adxudicada a favor de Óscar Ibáñez García
27.946/3
Servizo de Recursos Humanos. Expediente de convocatoria e concesión de 1 bolsa de diplomadocon especialidad de Música, para o Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico. Convocatoria: BOPPO nº 70 de 10 de abril de 2006. Adxudicada: Oscar Ibáñez García Ano 2006. - Prórroga 16.06.07 a 15.06.08
Expediente de adxudicación dunha bolsa con destino ao Arquivo e Biblioteca. Adxudicada a favor de Romina Blanco González
28.996/3
Servizo de Recursos Humanos. Expediente de adxudicación de bolsa con destino a Arquivo - Biblioteca. Xunta de Goberno 26-6-2003. Adxudicataria: Romina Blanco González. Prórroga 2004. Ano 2003.
Expediente de adxudicación dunha bolsa con destino ao Arquivo. Adxudicada a favor de Óscar Ibáñez García
28.996/10
Servizo de Recursos Humanos. Expediente de adxudicación de 1 bolsa de diplomado universitario de profesor coa especialidade de Música con destino o Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico. BOPPO 10-4-06. Xunta de Goberno 9-6-2006. Adxudicatario: Óscar Ibáñez García. Ano 2006.
Expediente de adxudicación de dúas bolsas para Licenciados en Historia con destino ao Arquivo. Alfonso Gómez Martín e María Lede Pérez (2009)
23.008/4
Servizo de Recursos Humanos. - 2 bolsas de licenciados en Historia con destino o Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico. BOPPO nº 160 de 20-08-09. Aprobado en XG 05-08-09. Adxudicadas a: Gómez Martín, Alfonso; Lede Pérez, María en XG 16-09-09 (efectos 01-10-09). - Prórrogas aprobadas en XG 24-02-10 (efectos 01-04-10) ata 30-09-2010. Datas: 2009- 2010.
Expediente de contratación de obras varias nos arquivos da rúa Padre Amoedo e Alfredo García Alén. Construcciones Secundino Fontán SL (1997)
20.377/3
Expediente de contratación da obra > Obras varias nos arquivos da rúa Padre Amoedo e Alfredo García Alén. Adxudicatario: Construcciones Secundino Fontán S. L. por Resolución Presidencial 10.285 de 31-12-1997 en 1.518.432 ptas. Devolución de fianza: Ano 1999. Importe 60.737 ptas. 1997 - 1999.
Expediente de contratación da obra de reparacións varias no Arquivo e galería de desagüe do soto do Pazo provincial. Construcciones Barreiro B SL (1994)
20.379/3
Expediente de contratación da obra: > Reparacións varias no Arquivo e galería de desagüe do soto do Pazo provincial. Adxudicatario: Construcciones Barreiro B. S. L. por Resolución Presidencial 6213 de 10-10-1994 en 1.840.000 ptas. Devolución de fianza: Ano 1996. Importe 76.540 ptas. MP Extrapresupuestario UI 23.584/1. 1994 - 1996.
Expediente sobre solicitudee de consulta de documentos de Intervención de Nieves do Río Otero
20.705/26
Expediente sobre solicitude de consulta de documentos de Intervención, de Nieves do Río Otero.
Expediente do Fondo Especial 2: Arquivo Casa Porto - Briallos
23.355/2
* Expediente do Fondo Especial 2: Arquivo Casa Porto - Briallos. Contén: - Inventario e transcrición.
Expediente sobre limpeza nos locais do antiguo Fogar Provincial ocupados polo Arquivo (1980)
24.721/11
Arquivos e Biblioteca Expediente sobre limpeza nos locais do antiguo Fogar Provincial ocupados polo Arquivo. 1980.
Expediente de solicitude de certificación sobre montes da Parroquia de Pías en Ponteareas
24.722/4
Arquivos e Biblioteca Expediente de solicitude de certificación sobre montes da Parroquia de Pías en Ponteareas. 1991.
Expediente sobre solicitude do CIDA(Centro de Información Documental de Arquivo do Ministerio de Cultura) de actualización de datos do arquivo para o Censo-Guía e a estatística de Arquivos.
24.722/7
Arquivos e Biblioteca Expediente sobre solicitude do CIDA, Centro de Información Documental de Arquivo do Ministerio de Cultura, de actualización de datos do arquivo para o Censo-Guía e a estatística de Arquivos. 1994.
Oficio de recepción por parte do arquivo da entrega que fai o Servizo de Mecanización de catro tomos de microfichas do persoal transferido ao SERGAS.
24.722/8
Arquivos e Biblioteca - Oficio de recepción por parte do arquivo da entrega que fai o Servizo de Mecanización de catro tomos de microfichas do persoal transferido ao SERGAS. 1996-8-6. - Resolución Presidencial de 10-6-1996: Resolve suprimir o ficheiro automatizado denominado "Pacientes" ao haberse transferido o Complexo Hospital - Rebullón ao SERGAS. 1996.
Solicitudes de información sobre ingresados en antigos centros benéficos (Hospicio - Inclusa)
24.722/9
Arquivos e Biblioteca - Solicitudes de información sobre ingresados en antigos centros benéficos (Hospicio - Inclusa). 1996.
Solicitudes de información e certificación de documentos (2001)
24.722/11
Arquivos e Biblioteca Expedientes de solicitude información e certificación de documentos. 2001.
Documentación de persoal e obras no arquivo do goberno desta provincia (1851-1870)
20.694/39
Expediente xeral do arquivo do goberno desta provincia, persoal coas súas variacións, obras feitas e reclamadas polo arquivero. Contén: - dous documentos de condicións facultativas dos requisitos técnicos das obras (S/D). - Comunicación do subsecretario do Ministerio da Gobernación en relación á Real Orde de Arquivos de 24 de outubro de 1845 (1852). - Solicitude de informe sobre o estado xeral do arquivo (obras, persoal), e contestación sobre o estado das dependencias (mal aproveitamento das mesmas e danos), e informe sobre necesidade de nomear outro auxiliar e un escribinte (1852). - tres presupostos da obra (1858). - factura de carpintería (S/D). - Documentación relacionada co arquivo (obras e cambio de titularidade do posto de arquiveiro) que se envía ao Gobernador. 1851 - 1870.
Documentación orixinal relativa ao concello de Ortigueira (A Coruña), sin relación co Arquivo (1873 - 1885)
27.540/8
- Documentación orixinal relativa ao concello de Ortigueira (A Coruña), sen relación co arquivo. Contén: 1. Escritura de compravenda. data: 25 de marzo de 1873. 2. Copia de testamento de Rosendo e Francisca Ruibal Pajón. Data: 26-07-1885.
Informes, comunicacións, oficios, certificacións e consultas do Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico (2005)
29.645/1
Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico. Arquivo: - Minutas de informes, comunicacións, oficios... Certificacións e consultas. Ano: 2005.
Informes, comunicacións, oficios, certificacións e consultas do Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico (2006)
29.645/2
Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico. Arquivo: - Minutas de informes, comunicacións, oficios... Certificacións e consultas. Ano: 2006.
Transferencias e remisión de fondos dos diferentes servizos ao Arquivo (2006)
29.645/3
Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico. >Arquivo: - Transferencias e remisión de fondos dos diferentes servizos. Ano: 2006.
Expediente de transferencias de fondos ao Arquivo dende distintos Servizos (2008)
30.895/6
Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico. - Transferencias de fondos ao Arquivo desde distintos servicios. Ano: 2008.
Expediente de ingreso no Arquivo do Fondo Ateneo de Pontevedra (2008)
30.895/10
Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico. Expediente de ingreso no Arquivo do Fondo Ateneo de Pontevedra. *Nota: sólo é un trozo da caixa de cartón onde viñan os documentos coa data de ingreso.
Convenio coa Cámara Agraria Provincial, competencia da Consellaría de Cultura, Comunicación Social e Turismo da Xunta, para a organización do seu fondo documental (2004)
32.745/8
Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico - Convenio coa Cámara Agraria Provincial, competencia da Consellaría de Cultura, Comunicación Social e Turismo da Xunta, para a organización do seu fondo documental. Data: 2004. Borrador de 27-9-04 sen firmar por Román Santalla e o Presidente. *Nota: Contén autorización para reproducción digital.
Informe sobre os documentos e expedientes que se elaboran no Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico (2010)
20.955/4
Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico, SPDB - Informe sobre os documentos e expedientes que se elaboran no Servizo. Ano: sd [2010?].
Correspondencia e informes do Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico (2011)
20.956/5
Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico, SPDB - Correspondencia. - Informes [fago constar] Ano: 2011.
Expediente da publicación: "Inventario Arquivo do Instituto de Pontevedra"
15.490/2
Titulo: INVENTARIO ARQUIVO DO INSTITUTO DE PONTEVEDRA. Contén: Exemplar, Orixinales.
Informe sobre realización dun cadro de clasificación para a organización dos fondos documentais conservados no arquivo do Goberno Civil de Pontevedra
15.532/4
- Información sobre realización dun cadro de clasificación para a organización dos fondos documentais conservados no arquivo do Goberno Civil de Pontevedra. S/D.
Expediente de instalación de estantes no Arquivo da Audiencia Provincial
373/13
Expediente de instalación de estantes no Arquivo da Audiencia Provincial. Contén: Correspondencia interna e presuposto.
Expediente do proxecto de reforzo de estruturas do solo do arquivo no Pazo Provincial
377/7
Expediente do proxecto de reforzo de estruturas do solo do arquivo no Pazo Provincial. Contén: Correspondencia interna. Memoria. Planos. Presuposto.
Expediente dos aspectos arqueolóxicos da obra de rehabilitación de edificio para Arquivo provincial
33.798/3
Consta de: -Informe valorativo sobre intervención arqueolóxica no solar do arquivo. Arqueólogo: Rafael María Rodríguez Martínez. -Correspondencia e remisión de "Informe para a Comisión territorial de Patrimonio de conservación dos arcos do proxecto de rehabilitación do Arquivo provincial".
Expediente das reunións da Comisión de Seguimento da obra de rehabilitación de edificio para Arquivo provincial
33.798/4
Consta de: 3 cds correspondentes a: "Fachada arquivo", "Infografías archivo deputación, corregidas" e "Planos modificados archivo 19/04/07 .pdf". Convocatorias das reunións. Fotografías do progreso das obras. Fotografías do edificio previo a reforma. Fotografías de "reconstrucción del recinto amurallado de Pontevedra a mediados del s. XIX". Fotocopia dun artigo periodístico referente as obras.
Correspondencia do Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico (1977)
15.519/1
Correspondencia de entrada e saída do Servizo de Arquivo e Biblioteca 1977.
Transferencias de fondos documentais ao Arquivo da Deputación desde distintos Servizos (2017)
40.361/2
Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico -Transferencias de fondos ao Arquivo desde distintos servizos. Ano: 2017.
Consultas de usuarios solicitadas ao Arquivo (2018)
40.362/1
Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico. - Consultas de usuarios solicitadas ao Arquivo. Ano: 2018
Expediente de eliminación de rexistros documentais na base de datos do Arquivo (ATOM), correspondentes a expedientes ou agrupacións documentais prestados e non devoltos ata o 31 de decembro de 2015
18.916/3
Expediente de eliminación de rexistros documentais na base de datos do Arquivo (ATOM), correspondentes a expedientes ou agrupacións documentais prestados e non devoltos ata o 31 de decembro de 2015. Contén: *Relación de préstamos revisados e reclamados (Maio 2017) **Relación de préstamos revisados e reclamados por segunda vez (Xuño 2017)
Deputación de Pontevedra. Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico
Expediente da rehabilitación de edificio para Arquivo provincial (2003)
39.869/2
Proxecto de rehabilitación de edificio para arquivo provincial: Planos. Autor: Enrique Pérez-Ardá Criado. 2003, maio. Asinado. Contén: >Planos Data: 2003
Copia impresa de novas relacionadas coas actividades do Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico publicadas na web www.arquivos.depo.es (2011)
18.916/15
Copia impresa de noticias relacionadas coas actividades do Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico na web www.arquivos.depo.es (2011): Arquivo, patrimonio documental, editorial e biblioteca
Deputación de Pontevedra. Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico
Expediente de eliminación de rexistros documentais na base de datos do Arquivo (ATOM), correspondentes a expedientes ou agrupacións documentais prestados e non devoltos ata o 31 de decembro de 2017
18.916/19
Expediente de eliminación de rexistros documentais na base de datos do Arquivo (ATOM), correspondentes a expedientes ou agrupacións documentais prestados e non devoltos ata o 31 de decembro de 2017. Contén: *Relación de préstamos revisados e reclamados (Setembro de 2018) **Relación de rexistros reclamados por segunda vez, non devoltyos e eliminados (Novembro de 2018)
Deputación de Pontevedra. Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico
Copia impresa de novas relacionadas coas actividades do Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico publicadas na web www.arquivos.depo.es (2013)
18.916/17
Copia impresa de noticias relacionadas coas actividades do Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico na web www.arquivos.depo.es (2012-2013): Arquivo, patrimonio documental, editorial e biblioteca
Deputación de Pontevedra. Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico
Copia impresa de novas relacionadas coas actividades do Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico publicadas na web www.arquivos.depo.es (2009)
18.916/13
Copia impresa de noticias relacionadas coas actividades do Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico na web www.arquivos.depo.es (2009): Arquivo, patrimonio documental, editorial e biblioteca
Deputación de Pontevedra. Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico
Consultas con informes, compulsas e certificacións solicitadas ao Arquivo (2009-2017)
18.871/1
Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico. - Consultas con informes, compulsas e certificacións solicitadas ao Arquivo. Ano: 2009-2017.
Expediente do informe dos fondos propiedade de Jesús Fraiz Calvo para a súa organización (2011)
18.869/6
Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico Informe dos fondos propiedade de Jesús Fraiz Calvo (Valga) para a súa organización. Autora: Angela Garra Oubiña. Sen asinar. 2011, marzo, 28. Data: 2011.
Expediente xeral da obra de rehabilitación do edificio do Arquivo da Deputación na Rúa Padre Amoedo (2004-2015)
36.566/3
Servizo de Contratación. - Expediente xeral da obra de rehabilitación do edificio do Arquivo da Deputación na Rúa Padre Amoedo: > Licenza urbanística nº 18.404/2003 do Concello de Pontevedra, 2004 -. >Informe do arquiveiro xefe sobre protección do inmoble, 2-2004. >Xustificante do pago do IBI Urbana do ano 2008 con referencia catastral. >Declaración catastral, modelo 902N e Acordo do Ministerio de Economía y Hacienda sobre alteración da descrición catastral, 2010. >Licenza de apertura e primeria ocupación, 2010 - 2015. >Licenza urbanistica para ampliación, 2010.
Planos do proxecto modificado de rehabilitación de edificio para Arquivo provincial (2007)
33.798/9
- Planos do proxecto modificado de rehabilitación de edificio para Arquivo provincial >Planos S1, AC1 a AC5 sen asinar. Arquitecto: José Enrique Pérez-Ardá Criado. Data: 03-2007
Expediente de solicitude de Carlos Comesaña Abalde de copia de resolucións da Alcaldía-Pedanía relativos a gastos do ano 2015 (2020)
686/4
Expediente de solicitude de Carlos Comesaña Abalde de copia de resolucións da Alcaldía-Pedanía relativos a gastos do ano 2015.
Expediente de solicitude de Roberto Ballesteros Costas de copia de documentación e información relativa a Carlos Comesaña Abalde e Benito Pérez González (2020-2021)
686/5
Expediente de solicitude de Roberto Ballesteros Costas de copia de documentación e información relativa a Carlos Comesaña Abalde e Benito Pérez González.
Expediente de solicitude de subvención á Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria para actuacións en materia de arquivos (2013)
2.869/1
Expediente de solicitude de subvención á Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria para actuacións en materia de arquivos, co obxecto de dixitalizar fondos documentais. Non concedida.
Concello de Valga
Expediente para consultar expediente no arquivo municipal (2007)
2.562/2
Expediente instruído a instancia de Manuel Buceta Magariños aos efectos de poder consultar expediente expropiatorio para apertura de rúa en Ponte Valga.
Concello de Valga
Solicitude para acceder ao Arquivo Histórico para ver planos de fincas
2.165/7
Solicitude para acceder ao Arquivo Histórico para ver planos de fincas. Solicitante: José Madriñán Soto.
Informe sobre o arquivo municipal de Ponte Caldelas (1985)
866/13
Informe sobre o arquivo municipal de Ponte Caldelas.
Inventario de libros do arquivo municipal de Ponte Caldelas (1985)
866/14
Inventario de libros do arquivo municipal de Ponte Caldelas.
Inventario de libros e caixas do arquivo municipal
1.114/10
Inventario de libros e caixas do arquivo municipal
Inventario de documentos existentes no arquivo (1923)
177/1
Inventario de documentos existentes no arquivo.
"Miniaturas de un cantoral de San Martín Pinario", por Xesús Carro García (1947)
47/54/9
Miniaturas de un cantoral de San Martín Pinario [Manuscrito] / Jesús Carro García. -- [Santiago de Compostela], [1947] 25, 4 f. ; 16x22 cm. Mecanografiado asinado en castelán, con anotacións autógrafas Publicado en: Cuadernos de Estudios Gallegos, fasc. VII, 1947 Sinatura: Sánchez Cantón, 54-9
Francisco Javier Sánchez Cantón
Expedientes de acondicionamento do arquivo municipal (1992)
2.602/2
Acondicionamento do arquivo municipal.