ATOPO
Rexistros actuais: 1.625.404
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.762

Administración xudicial

  • ADMINISTRACIÓN

    1

    1916-00-00 - 2018-02-12 (Produción)

    A 1ª División de Sección 2.1. Administración tenta abarcar os fondos documentais xerados no funcionamento do propio Xulgado e Rexistro Civil, como entidade da administración xudicial: • A correspondencia recibida e mais emitida, en copias, cos libros de rexistro de entrada e saída, ou os de rexistro de ordes, circulares e comunicación. • Os expedientes e documentos referidos ó persoal, tanto os xuíces e fiscais, coma o persoal administrativo ou secretarios; acostuman a conservarse libros de rexistro de persoal, así como de rexistro de asistencia diaria. • As actas de visita de inspeccións efectuadas periodicamente ó xulgado para o efectivo control do seu funcionamento, xunto cos propios libros que recollen as ditas actas de visita. • A documentación sobre patrimonio, a contabilidade e liquidacións referidas ás taxas xudiciais, ou a elaboración obrigada de diferentes estatísticas.

  • ADMINISTRACIÓN

    1

    1857-00-00 - 2018-00-00 (Produción)

    A 1ª División de Sección 2.1. Administración tenta abarcar os fondos documentais xerados no funcionamento do propio Xulgado e Rexistro Civil, como entidade da administración xudicial: • A correspondencia recibida e mais emitida, en copias, cos libros de rexistro de entrada e saída, ou os de rexistro de ordes, circulares e comunicación. • Os expedientes e documentos referidos ó persoal, tanto os xuíces e fiscais, coma o persoal administrativo ou secretarios; acostuman a conservarse libros de rexistro de persoal, así como de rexistro de asistencia diaria. • As actas de visita de inspeccións efectuadas periodicamente ó xulgado para o efectivo control do seu funcionamento, xunto cos propios libros que recollen as ditas actas de visita. • A documentación sobre patrimonio, a contabilidade e liquidacións referidas ás taxas xudiciais, ou a elaboración obrigada de diferentes estatísticas.

  • ADMINISTRACIÓN

    1

    1847-00-00 - 2015-00-00 (Produción)

    A 1ª División de Sección de 2.1. ADMINISTRACIÓN tenta abarcar os fondos documentais xerados no funcionamento do propio Xulgado e Rexistro Civil, como entidade da administración xudicial: • A correspondencia recibida e mais emitida, en copias, cos libros de rexistro de entrada e saída, ou os de rexistro de ordes, circulares e comunicación. • Os expedientes e documentos referidos ó persoal, tanto os xuíces e fiscais, coma o persoal administrativo ou secretarios; acostuman a conservarse libros de rexistro de persoal, así como de rexistro de asistencia diaria. • As actas de visita de inspeccións efectuadas periodicamente ó xulgado para o efectivo control do seu funcionamento, xunto cos propios libros que recollen as ditas actas de visita. • A documentación sobre patrimonio, a contabilidade e liquidacións referidas ás taxas xudiciais, ou a elaboración obrigada de diferentes estatísticas.

  • Correspondencia. Certificacións

    1

    1930-00-00 - 2012-00-00 (Produción)

  • ADMINISTRACIÓN

    1

    1954-2002 (Produción)

    A 1ª División de Sección de 2.1. ADMINISTRACIÓN tenta abarcar os fondos documentais xerados no funcionamento do propio Xulgado e Rexistro Civil, como entidade da administración xudicial: • A correspondencia recibida e mais emitida, en copias, cos libros de rexistro de entrada e saída, ou os de rexistro de ordes, circulares e comunicación. • Os expedientes e documentos referidos ó persoal, tanto os xuíces e fiscais, coma o persoal administrativo ou secretarios; acostuman a conservarse libros de rexistro de persoal, así como de rexistro de asistencia diaria. • As actas de visita de inspeccións efectuadas periodicamente ó xulgado para o efectivo control do seu funcionamento, xunto cos propios libros que recollen as ditas actas de visita. • A documentación sobre patrimonio, a contabilidade e liquidacións referidas ás taxas xudiciais, ou a elaboración obrigada de diferentes estatísticas.

  • ADMINISTRACIÓN

    1

    1851-00-00 - 1989-00-00 (Produción)

    A 1ª División de Sección de 2.1. ADMINISTRACIÓN tenta abarcar os fondos documentais xerados no funcionamento do propio Xulgado e Rexistro Civil, como entidade da administración xudicial: • A correspondencia recibida e mais emitida, en copias, cos libros de rexistro de entrada e saída, ou os de rexistro de ordes, circulares e comunicación. • Os expedientes e documentos referidos ó persoal, tanto os xuíces e fiscais, coma o persoal administrativo ou secretarios; acostuman a conservarse libros de rexistro de persoal, así como de rexistro de asistencia diaria. • As actas de visita de inspeccións efectuadas periodicamente ó xulgado para o efectivo control do seu funcionamento, xunto cos propios libros que recollen as ditas actas de visita. • A documentación sobre patrimonio, a contabilidade e liquidacións referidas ás taxas xudiciais, ou a elaboración obrigada de diferentes estatísticas.

  • ADMINISTRACIÓN

    1

    1857-00-00 - 2002-00-00 (Produción)

    A 1ª División de Sección de 2.1. ADMINISTRACIÓN tenta abarcar os fondos documentais xerados no funcionamento do propio Xulgado e Rexistro Civil, como entidade da administración xudicial: • A correspondencia recibida e mais emitida, en copias, cos libros de rexistro de entrada e saída, ou os de rexistro de ordes, circulares e comunicación. • Os expedientes e documentos referidos ó persoal, tanto os xuíces e fiscais, coma o persoal administrativo ou secretarios; acostuman a conservarse libros de rexistro de persoal, así como de rexistro de asistencia diaria. • As actas de visita de inspeccións efectuadas periodicamente ó xulgado para o efectivo control do seu funcionamento, xunto cos propios libros que recollen as ditas actas de visita. • A documentación sobre patrimonio, a contabilidade e liquidacións referidas ás taxas xudiciais, ou a elaboración obrigada de diferentes estatísticas.

  • ADMINISTRACIÓN

    1

    1871-00-00 - 1994-00-00 (Produción)

    A 1ª División de Sección 2.1. Administración tenta abarcar os fondos documentais xerados no funcionamento do propio Xulgado e Rexistro Civil, como entidade da administración xudicial: • A correspondencia recibida e mais emitida, en copias, cos libros de rexistro de entrada e saída, ou os de rexistro de ordes, circulares e comunicación. • Os expedientes e documentos referidos ó persoal, tanto os xuíces e fiscais, coma o persoal administrativo ou secretarios; acostuman a conservarse libros de rexistro de persoal, así como de rexistro de asistencia diaria. • As actas de visita de inspeccións efectuadas periodicamente ó xulgado para o efectivo control do seu funcionamento, xunto cos propios libros que recollen as ditas actas de visita. • A documentación sobre patrimonio, a contabilidade e liquidacións referidas ás taxas xudiciais, ou a elaboración obrigada de diferentes estatísticas.

  • ADMINISTRACIÓN

    1

    1928-00-00 - 2002-00-00 (Produción)

    A 1ª División de Sección de 2.1. ADMINISTRACIÓN tenta abarcar os fondos documentais xerados no funcionamento do propio Xulgado e Rexistro Civil, como entidade da administración xudicial: • A correspondencia recibida e mais emitida, en copias, cos libros de rexistro de entrada e saída, ou os de rexistro de ordes, circulares e comunicación. • Os expedientes e documentos referidos ó persoal, tanto os xuíces e fiscais, coma o persoal administrativo ou secretarios; acostuman a conservarse libros de rexistro de persoal, así como de rexistro de asistencia diaria. • As actas de visita de inspeccións efectuadas periodicamente ó xulgado para o efectivo control do seu funcionamento, xunto cos propios libros que recollen as ditas actas de visita. • A documentación sobre patrimonio, a contabilidade e liquidacións referidas ás taxas xudiciais, ou a elaboración obrigada de diferentes estatísticas.

  • ADMINISTRACIÓN

    1

    1848-00-00 - 2002-00-00 (Produción)

    A 1ª División de Sección de 2.1. ADMINISTRACIÓN tenta abarcar os fondos documentais xerados no funcionamento do propio Xulgado e Rexistro Civil, como entidade da administración xudicial: • A correspondencia recibida e mais emitida, en copias, cos libros de rexistro de entrada e saída, ou os de rexistro de ordes, circulares e comunicación. • Os expedientes e documentos referidos ó persoal, tanto os xuíces e fiscais, coma o persoal administrativo ou secretarios; acostuman a conservarse libros de rexistro de persoal, así como de rexistro de asistencia diaria. • As actas de visita de inspeccións efectuadas periodicamente ó xulgado para o efectivo control do seu funcionamento, xunto cos propios libros que recollen as ditas actas de visita. • A documentación sobre patrimonio, a contabilidade e liquidacións referidas ás taxas xudiciais, ou a elaboración obrigada de diferentes estatísticas.

  • ADMINISTRACIÓN

    1

    1871-00-00 - 2001-00-00 (Produción)

    A 1ª División de Sección 2.1. Administración tenta abarcar os fondos documentais xerados no funcionamento do propio Xulgado e Rexistro Civil, como entidade da administración xudicial: • A correspondencia recibida e mais emitida, en copias, cos libros de rexistro de entrada e saída, ou os de rexistro de ordes, circulares e comunicación. • Os expedientes e documentos referidos ó persoal, tanto os xuíces e fiscais, coma o persoal administrativo ou secretarios; acostuman a conservarse libros de rexistro de persoal, así como de rexistro de asistencia diaria. • As actas de visita de inspeccións efectuadas periodicamente ó xulgado para o efectivo control do seu funcionamento, xunto cos propios libros que recollen as ditas actas de visita. • A documentación sobre patrimonio, a contabilidade e liquidacións referidas ás taxas xudiciais, ou a elaboración obrigada de diferentes estatísticas.

  • ADMINISTRACIÓN

    1

    1874-00-00 - 1993-00-00 (Produción)

    A 1ª División de Sección de 2.1. ADMINISTRACIÓN tenta abarcar os fondos documentais xerados no funcionamento do propio Xulgado e Rexistro Civil, como entidade da administración xudicial: • A correspondencia recibida e mais emitida, en copias, cos libros de rexistro de entrada e saída, ou os de rexistro de ordes, circulares e comunicación. • Os expedientes e documentos referidos ó persoal, tanto os xuíces e fiscais, coma o persoal administrativo ou secretarios; acostuman a conservarse libros de rexistro de persoal, así como de rexistro de asistencia diaria. • As actas de visita de inspeccións efectuadas periodicamente ó xulgado para o efectivo control do seu funcionamento, xunto cos propios libros que recollen as ditas actas de visita. • A documentación sobre patrimonio, a contabilidade e liquidacións referidas ás taxas xudiciais, ou a elaboración obrigada de diferentes estatísticas.

  • ADMINISTRACIÓN

    1

    1997 - (Produción) - 2016 (Produción)

    A 1ª División de Sección de 2.1. ADMINISTRACIÓN tenta abarcar os fondos documentais xerados no funcionamento do propio Xulgado e Rexistro Civil, como entidade da administración xudicial: • A correspondencia recibida e mais emitida, en copias, cos libros de rexistro de entrada e saída, ou os de rexistro de ordes, circulares e comunicación. • Os expedientes e documentos referidos ó persoal, tanto os xuíces e fiscais, coma o persoal administrativo ou secretarios; acostuman a conservarse libros de rexistro de persoal, así como de rexistro de asistencia diaria. • As actas de visita de inspeccións efectuadas periodicamente ó xulgado para o efectivo control do seu funcionamento, xunto cos propios libros que recollen as ditas actas de visita. • A documentación sobre patrimonio, a contabilidade e liquidacións referidas ás taxas xudiciais, ou a elaboración obrigada de diferentes estatísticas.

  • ADMINISTRACIÓN

    1

    A 1ª División de Sección de 2.1. ADMINISTRACIÓN tenta abarcar os fondos documentais xerados no funcionamento do propio Xulgado e Rexistro Civil, como entidade da administración xudicial: • A correspondencia recibida e mais emitida, en copias, cos libros de rexistro de entrada e saída, ou os de rexistro de ordes, circulares e comunicación. • Os expedientes e documentos referidos ó persoal, tanto os xuíces e fiscais, coma o persoal administrativo ou secretarios; acostuman a conservarse libros de rexistro de persoal, así como de rexistro de asistencia diaria. • As actas de visita de inspeccións efectuadas periodicamente ó xulgado para o efectivo control do seu funcionamento, xunto cos propios libros que recollen as ditas actas de visita. • A documentación sobre patrimonio, a contabilidade e liquidacións referidas ás taxas xudiciais, ou a elaboración obrigada de diferentes estatísticas.

  • ADMINISTRACIÓN

    1

    A 1ª División de Sección de 2.1. ADMINISTRACIÓN tenta abarcar os fondos documentais xerados no funcionamento do propio Xulgado e Rexistro Civil, como entidade da administración xudicial: • A correspondencia recibida e mais emitida, en copias, cos libros de rexistro de entrada e saída, ou os de rexistro de ordes, circulares e comunicación. • Os expedientes e documentos referidos ó persoal, tanto os xuíces e fiscais, coma o persoal administrativo ou secretarios; acostuman a conservarse libros de rexistro de persoal, así como de rexistro de asistencia diaria. • As actas de visita de inspeccións efectuadas periodicamente ó xulgado para o efectivo control do seu funcionamento, xunto cos propios libros que recollen as ditas actas de visita. • A documentación sobre patrimonio, a contabilidade e liquidacións referidas ás taxas xudiciais, ou a elaboración obrigada de diferentes estatísticas.

  • ADMINISTRACIÓN

    1

    A 1ª División de Sección de 2.1. ADMINISTRACIÓN tenta abarcar os fondos documentais xerados no funcionamento do propio Xulgado e Rexistro Civil, como entidade da administración xudicial: • A correspondencia recibida e mais emitida, en copias, cos libros de rexistro de entrada e saída, ou os de rexistro de ordes, circulares e comunicación. • Os expedientes e documentos referidos ó persoal, tanto os xuíces e fiscais, coma o persoal administrativo ou secretarios; acostuman a conservarse libros de rexistro de persoal, así como de rexistro de asistencia diaria. • As actas de visita de inspeccións efectuadas periodicamente ó xulgado para o efectivo control do seu funcionamento, xunto cos propios libros que recollen as ditas actas de visita. • A documentación sobre patrimonio, a contabilidade e liquidacións referidas ás taxas xudiciais, ou a elaboración obrigada de diferentes estatísticas.

  • Expedientes xudiciais

    5

    1868-1868 (Produción)

    Agrupación de series que neste caso polas datas de existencia da entidade só recolle a documentación da serie: 1.2.5.5 Actas de causas civís

  • Aprobación xudicial da partición de bens de Dolores Sanmarco (1876)

    44.420/8

    Certificación de aprobación judicial da partición de bens de Dolores Sanmarco entre as súas fillas, Carmen e Remedios Rivas Sanmarco; e o seu viúvo, José Benito Martínez. (24/06/1876)

    Familia Gándara (PORTAS)

  • ÁMBITO LOCAL

    4

  • ASUNTOS GOBERNATIVOS

    4

    1913-00-00 - 2014-00-00 (Produción)

    A 1ª División de Sección “2.4. Asuntos gobernativos” ten unha maior amplitude e diversidade, dentro da actividade variada dos Xulgados de Paz. Habitualmente conta coas seguintes series: • Informacións posesorias, referidas a declaración de varias testemuñas sobre a propiedade de terreos, reclamados por algún particular que carece da súa debida xustificación. • Acta de consentimento paterno e materno, basicamente para ausentarse ó estranxeiro ou, en certos supostos, para contraer matrimonio, entre outros asuntos. Son sempre documentos simples. • Penados. • Libro rexistro de asuntos gobernativos, que recolle tódolos asuntos efectuados no propio xulgado. Corresponde ó período entre 1945 e a década dos anos setenta. • Actas de sinistros, levantadas en caso de acontecer un incendio ou similar a fin de elaborar unha acta que conteña os efectos e obxectos existentes no momento do sinistro para efectos de reclamación ás compañías aseguradoras. • Multas: notificacións de multas impostas a residentes no territorio de incidencia, principalmente de tráfico, e a documentación sobre a exención das mesmas. • Informacións testificais, que son declaracións no xulgado dunha ou varias testemuñas sobre unha mesma cuestión, abarcando temáticas moi variables. • Actas de representación en procedementos laborais, de acordo cun simple modelo, polo que se nomea un avogado para representar a un cidadán nun xuízo que atinxe a demandas laborais. • Actas de xuízos de desafiuzamentos, polos que se trata de obte-lo desaloxo do arrendatario da finca arrendada. Existen, ademais, documentos sobre procesos de embargos de bens por impagos. • Legalización de libros de comercio, presentados polos comerciantes ante o xulgado, para que se elabore a súa dilixencia de apertura xunto coa sinatura e o selo.

  • ADMINISTRACIÓN

    1

    1866-00-00 - 2001-00-00 (Produción)

    A 1ª División de Sección de 2.1. ADMINISTRACIÓN tenta abarcar os fondos documentais xerados no funcionamento do propio Xulgado e Rexistro Civil, como entidade da administración xudicial: • A correspondencia recibida e mais emitida, en copias, cos libros de rexistro de entrada e saída, ou os de rexistro de ordes, circulares e comunicación. • Os expedientes e documentos referidos ó persoal, tanto os xuíces e fiscais, coma o persoal administrativo ou secretarios; acostuman a conservarse libros de rexistro de persoal, así como de rexistro de asistencia diaria. • As actas de visita de inspeccións efectuadas periodicamente ó xulgado para o efectivo control do seu funcionamento, xunto cos propios libros que recollen as ditas actas de visita. • A documentación sobre patrimonio, a contabilidade e liquidacións referidas ás taxas xudiciais, ou a elaboración obrigada de diferentes estatísticas.

  • ADMINISTRACIÓN

    1

    1873-00-00 - 2017-03-09 (Produción)

    A 1ª División de Sección 2.1. Administración tenta abarcar os fondos documentais xerados no funcionamento do propio Xulgado e Rexistro Civil, como entidade da administración xudicial: • A correspondencia recibida e mais emitida, en copias, cos libros de rexistro de entrada e saída, ou os de rexistro de ordes, circulares e comunicación. • Os expedientes e documentos referidos ó persoal, tanto os xuíces e fiscais, coma o persoal administrativo ou secretarios; acostuman a conservarse libros de rexistro de persoal, así como de rexistro de asistencia diaria. • As actas de visita de inspeccións efectuadas periodicamente ó xulgado para o efectivo control do seu funcionamento, xunto cos propios libros que recollen as ditas actas de visita. • A documentación sobre patrimonio, a contabilidade e liquidacións referidas ás taxas xudiciais, ou a elaboración obrigada de diferentes estatísticas.

  • ADMINISTRACIÓN

    1

    1879-00-00 - 1999-00-00 (Produción)

    A 1ª División de Sección de 2.1. ADMINISTRACIÓN tenta abarcar os fondos documentais xerados no funcionamento do propio Xulgado e Rexistro Civil, como entidade da administración xudicial: • A correspondencia recibida e mais emitida, en copias, cos libros de rexistro de entrada e saída, ou os de rexistro de ordes, circulares e comunicación. • Os expedientes e documentos referidos ó persoal, tanto os xuíces e fiscais, coma o persoal administrativo ou secretarios; acostuman a conservarse libros de rexistro de persoal, así como de rexistro de asistencia diaria. • As actas de visita de inspeccións efectuadas periodicamente ó xulgado para o efectivo control do seu funcionamento, xunto cos propios libros que recollen as ditas actas de visita. • A documentación sobre patrimonio, a contabilidade e liquidacións referidas ás taxas xudiciais, ou a elaboración obrigada de diferentes estatísticas.

  • ADMINISTRACIÓN

    1

    1869-00-00 - 2008-00-00 (Produción)

    A 1ª División de Sección de 2.1. ADMINISTRACIÓN tenta abarcar os fondos documentais xerados no funcionamento do propio Xulgado e Rexistro Civil, como entidade da administración xudicial

  • ADMINISTRACIÓN

    1

    1907-00-00 - 2002-00-00 (Produción)

    A 1ª División de Sección de 2.1. ADMINISTRACIÓN tenta abarcar os fondos documentais xerados no funcionamento do propio Xulgado e Rexistro Civil, como entidade da administración xudicial: • A correspondencia recibida e mais emitida, en copias, cos libros de rexistro de entrada e saída, ou os de rexistro de ordes, circulares e comunicación. • Os expedientes e documentos referidos ó persoal, tanto os xuíces e fiscais, coma o persoal administrativo ou secretarios; acostuman a conservarse libros de rexistro de persoal, así como de rexistro de asistencia diaria. • As actas de visita de inspeccións efectuadas periodicamente ó xulgado para o efectivo control do seu funcionamento, xunto cos propios libros que recollen as ditas actas de visita. • A documentación sobre patrimonio, a contabilidade e liquidacións referidas ás taxas xudiciais, ou a elaboración obrigada de diferentes estatísticas.

  • ADMINISTRACIÓN

    1

    1890-00-00 - 1985-00-00 (Produción)

    A 1ª División de Sección de 2.1. ADMINISTRACIÓN tenta abarcar os fondos documentais xerados no funcionamento do propio Xulgado e Rexistro Civil, como entidade da administración xudicial: • A correspondencia recibida e mais emitida, en copias, cos libros de rexistro de entrada e saída, ou os de rexistro de ordes, circulares e comunicación. • Os expedientes e documentos referidos ó persoal, tanto os xuíces e fiscais, coma o persoal administrativo ou secretarios; acostuman a conservarse libros de rexistro de persoal, así como de rexistro de asistencia diaria. • As actas de visita de inspeccións efectuadas periodicamente ó xulgado para o efectivo control do seu funcionamento, xunto cos propios libros que recollen as ditas actas de visita. • A documentación sobre patrimonio, a contabilidade e liquidacións referidas ás taxas xudiciais, ou a elaboración obrigada de diferentes estatísticas.

  • ADMINISTRACIÓN

    1

    1882-00-00 - 2007-00-00 (Produción)

    A 1ª División de Sección de 2.1. ADMINISTRACIÓN tenta abarcar os fondos documentais xerados no funcionamento do propio Xulgado e Rexistro Civil, como entidade da administración xudicial: • A correspondencia recibida e mais emitida, en copias, cos libros de rexistro de entrada e saída, ou os de rexistro de ordes, circulares e comunicación. • Os expedientes e documentos referidos ó persoal, tanto os xuíces e fiscais, coma o persoal administrativo ou secretarios; acostuman a conservarse libros de rexistro de persoal, así como de rexistro de asistencia diaria. • As actas de visita de inspeccións efectuadas periodicamente ó xulgado para o efectivo control do seu funcionamento, xunto cos propios libros que recollen as ditas actas de visita. • A documentación sobre patrimonio, a contabilidade e liquidacións referidas ás taxas xudiciais, ou a elaboración obrigada de diferentes estatísticas.

  • ADMINISTRACIÓN

    1

    1876-00-00 - 2000-00-00 (Produción)

    A 1ª División de Sección de 2.1. ADMINISTRACIÓN tenta abarcar os fondos documentais xerados no funcionamento do propio Xulgado e Rexistro Civil, como entidade da administración xudicial: • A correspondencia recibida e mais emitida, en copias, cos libros de rexistro de entrada e saída, ou os de rexistro de ordes, circulares e comunicación. • Os expedientes e documentos referidos ó persoal, tanto os xuíces e fiscais, coma o persoal administrativo ou secretarios; acostuman a conservarse libros de rexistro de persoal, así como de rexistro de asistencia diaria. • As actas de visita de inspeccións efectuadas periodicamente ó xulgado para o efectivo control do seu funcionamento, xunto cos propios libros que recollen as ditas actas de visita. • A documentación sobre patrimonio, a contabilidade e liquidacións referidas ás taxas xudiciais, ou a elaboración obrigada de diferentes estatísticas.

  • ADMINISTRACIÓN

    1

    A 1ª División de Sección de 2.1. ADMINISTRACIÓN tenta abarcar os fondos documentais xerados no funcionamento do propio Xulgado e Rexistro Civil, como entidade da administración xudicial: • A correspondencia recibida e mais emitida, en copias, cos libros de rexistro de entrada e saída, ou os de rexistro de ordes, circulares e comunicación. • Os expedientes e documentos referidos ó persoal, tanto os xuíces e fiscais, coma o persoal administrativo ou secretarios; acostuman a conservarse libros de rexistro de persoal, así como de rexistro de asistencia diaria. • As actas de visita de inspeccións efectuadas periodicamente ó xulgado para o efectivo control do seu funcionamento, xunto cos propios libros que recollen as ditas actas de visita. • A documentación sobre patrimonio, a contabilidade e liquidacións referidas ás taxas xudiciais, ou a elaboración obrigada de diferentes estatísticas.

  • ADMINISTRACIÓN

    1

    1880-00-00 - 2012-00-00 (Produción)

    A 1ª División de Sección de 2.1. ADMINISTRACIÓN tenta abarcar os fondos documentais xerados no funcionamento do propio Xulgado e Rexistro Civil, como entidade da administración xudicial: • A correspondencia recibida e mais emitida, en copias, cos libros de rexistro de entrada e saída, ou os de rexistro de ordes, circulares e comunicación. • Os expedientes e documentos referidos ó persoal, tanto os xuíces e fiscais, coma o persoal administrativo ou secretarios; acostuman a conservarse libros de rexistro de persoal, así como de rexistro de asistencia diaria. • As actas de visita de inspeccións efectuadas periodicamente ó xulgado para o efectivo control do seu funcionamento, xunto cos propios libros que recollen as ditas actas de visita. • A documentación sobre patrimonio, a contabilidade e liquidacións referidas ás taxas xudiciais, ou a elaboración obrigada de diferentes estatísticas.

  • ADMINISTRACIÓN

    1

    1934-00-00 - 2000-00-00 (Produción)

    A 1ª División de Sección de 2.1. ADMINISTRACIÓN tenta abarcar os fondos documentais xerados no funcionamento do propio Xulgado e Rexistro Civil, como entidade da administración xudicial: • A correspondencia recibida e mais emitida, en copias, cos libros de rexistro de entrada e saída, ou os de rexistro de ordes, circulares e comunicación. • Os expedientes e documentos referidos ó persoal, tanto os xuíces e fiscais, coma o persoal administrativo ou secretarios; acostuman a conservarse libros de rexistro de persoal, así como de rexistro de asistencia diaria. • As actas de visita de inspeccións efectuadas periodicamente ó xulgado para o efectivo control do seu funcionamento, xunto cos propios libros que recollen as ditas actas de visita. • A documentación sobre patrimonio, a contabilidade e liquidacións referidas ás taxas xudiciais, ou a elaboración obrigada de diferentes estatísticas.

  • Correspondencia. Certificacións

    1

    1982-1987 (Produción)

  • ADMINISTRACIÓN

    1

    1878-00-00 - 1991-00-00 (Produción)

    A 1ª División de Sección 2.1. Administración tenta abarcar os fondos documentais xerados no funcionamento do propio Xulgado e Rexistro Civil, como entidade da administración xudicial: • A correspondencia recibida e mais emitida, en copias, cos libros de rexistro de entrada e saída, ou os de rexistro de ordes, circulares e comunicación. • Os expedientes e documentos referidos ó persoal, tanto os xuíces e fiscais, coma o persoal administrativo ou secretarios; acostuman a conservarse libros de rexistro de persoal, así como de rexistro de asistencia diaria. • As actas de visita de inspeccións efectuadas periodicamente ó xulgado para o efectivo control do seu funcionamento, xunto cos propios libros que recollen as ditas actas de visita. • A documentación sobre patrimonio, a contabilidade e liquidacións referidas ás taxas xudiciais, ou a elaboración obrigada de diferentes estatísticas.

  • ADMINISTRACIÓN

    1

    1893-00-00 - 2000-00-00 (Produción)

    A 1ª División de Sección 2.1. Administración tenta abarcar os fondos documentais xerados no funcionamento do propio Xulgado e Rexistro Civil, como entidade da administración xudicial

  • Correspondencia recibida e evacuada polo Rexistro Xeral en relación coa administración xudicial (2004)

    3.374/3

    Rexistro xeral: - Recepción e evacuación de documentación coa administración de xustiza (xulgados).

  • ADMINISTRACIÓN

    1

    1878-00-00 - 2000-00-00 (Produción)

    A 1ª División de Sección de 2.1. Administración tenta abarcar os fondos documentais xerados no funcionamento do propio Xulgado e Rexistro Civil, como entidade da administración xudicial: • A correspondencia recibida e mais emitida, en copias, cos libros de rexistro de entrada e saída, ou os de rexistro de ordes, circulares e comunicación. • Os expedientes e documentos referidos ó persoal, tanto os xuíces e fiscais, coma o persoal administrativo ou secretarios; acostuman a conservarse libros de rexistro de persoal, así como de rexistro de asistencia diaria. • As actas de visita de inspeccións efectuadas periodicamente ó xulgado para o efectivo control do seu funcionamento, xunto cos propios libros que recollen as ditas actas de visita. • A documentación sobre patrimonio, a contabilidade e liquidacións referidas ás taxas xudiciais, ou a elaboración obrigada de diferentes estatísticas.

  • Correspondencia. Certificacións

    1

  • ADMINISTRACIÓN

    1

    1930-00-00 - 1990-00-00 (Produción)

    A 1ª División de Sección de 2.1. ADMINISTRACIÓN tenta abarcar os fondos documentais xerados no funcionamento do propio Xulgado e Rexistro Civil, como entidade da administración xudicial

  • XULGADOS DE PRIMEIRA INSTANCIA

    1

  • TRIBUNAL PROVINCIAL DO CONTENCIOSO-ADMINISTRATIVO DE PONTEVEDRA

    2

    Tribunal Provincial do Contencioso-Administrativo de Pontevedra

  • ADMINISTRACIÓN

    1

    1930-00-00 - 2001-00-00 (Produción)

    A 1ª División de Sección de 2.1. ADMINISTRACIÓN tenta abarcar os fondos documentais xerados no funcionamento do propio Xulgado e Rexistro Civil, como entidade da administración xudicial: • A correspondencia recibida e mais emitida, en copias, cos libros de rexistro de entrada e saída, ou os de rexistro de ordes, circulares e comunicación. • Os expedientes e documentos referidos ó persoal, tanto os xuíces e fiscais, coma o persoal administrativo ou secretarios; acostuman a conservarse libros de rexistro de persoal, así como de rexistro de asistencia diaria. • As actas de visita de inspeccións efectuadas periodicamente ó xulgado para o efectivo control do seu funcionamento, xunto cos propios libros que recollen as ditas actas de visita. • A documentación sobre patrimonio, a contabilidade e liquidacións referidas ás taxas xudiciais, ou a elaboración obrigada de diferentes estatísticas.

  • ADMINISTRACIÓN

    1

    1905-00-00 - 2000-00-00 (Produción)

    A 1ª División de Sección de 2.1. ADMINISTRACIÓN tenta abarcar os fondos documentais xerados no funcionamento do propio Xulgado e Rexistro Civil, como entidade da administración xudicial: • A correspondencia recibida e mais emitida, en copias, cos libros de rexistro de entrada e saída, ou os de rexistro de ordes, circulares e comunicación. • Os expedientes e documentos referidos ó persoal, tanto os xuíces e fiscais, coma o persoal administrativo ou secretarios; acostuman a conservarse libros de rexistro de persoal, así como de rexistro de asistencia diaria. • As actas de visita de inspeccións efectuadas periodicamente ó xulgado para o efectivo control do seu funcionamento, xunto cos propios libros que recollen as ditas actas de visita. • A documentación sobre patrimonio, a contabilidade e liquidacións referidas ás taxas xudiciais, ou a elaboración obrigada de diferentes estatísticas.

  • ADMINISTRACIÓN

    1

    1873-00-00 - 2010-00-00 (Produción)

    A 1ª División de Sección de 2.1. ADMINISTRACIÓN tenta abarcar os fondos documentais xerados no funcionamento do propio Xulgado e Rexistro Civil, como entidade da administración xudicial: • A correspondencia recibida e mais emitida, en copias, cos libros de rexistro de entrada e saída, ou os de rexistro de ordes, circulares e comunicación. • Os expedientes e documentos referidos ó persoal, tanto os xuíces e fiscais, coma o persoal administrativo ou secretarios; acostuman a conservarse libros de rexistro de persoal, así como de rexistro de asistencia diaria. • As actas de visita de inspeccións efectuadas periodicamente ó xulgado para o efectivo control do seu funcionamento, xunto cos propios libros que recollen as ditas actas de visita. • A documentación sobre patrimonio, a contabilidade e liquidacións referidas ás taxas xudiciais, ou a elaboración obrigada de diferentes estatísticas.

  • ADMINISTRACIÓN

    1

    1887-00-00 - 2001-00-00 (Produción)

    A 1ª División de Sección 2.1. Administración tenta abarcar os fondos documentais xerados no funcionamento do propio Xulgado e Rexistro Civil, como entidade da administración xudicial: • A correspondencia recibida e mais emitida, en copias, cos libros de rexistro de entrada e saída, ou os de rexistro de ordes, circulares e comunicación. • Os expedientes e documentos referidos ó persoal, tanto os xuíces e fiscais, coma o persoal administrativo ou secretarios; acostuman a conservarse libros de rexistro de persoal, así como de rexistro de asistencia diaria. • As actas de visita de inspeccións efectuadas periodicamente ó xulgado para o efectivo control do seu funcionamento, xunto cos propios libros que recollen as ditas actas de visita. • A documentación sobre patrimonio, a contabilidade e liquidacións referidas ás taxas xudiciais, ou a elaboración obrigada de diferentes estatísticas.

  • ADMINISTRACIÓN

    1

    1915-00-00 - 2002-00-00 (Produción)

    A 1ª División de Sección de 2.1. ADMINISTRACIÓN tenta abarcar os fondos documentais xerados no funcionamento do propio Xulgado e Rexistro Civil, como entidade da administración xudicial: • A correspondencia recibida e mais emitida, en copias, cos libros de rexistro de entrada e saída, ou os de rexistro de ordes, circulares e comunicación. • Os expedientes e documentos referidos ó persoal, tanto os xuíces e fiscais, coma o persoal administrativo ou secretarios; acostuman a conservarse libros de rexistro de persoal, así como de rexistro de asistencia diaria. • As actas de visita de inspeccións efectuadas periodicamente ó xulgado para o efectivo control do seu funcionamento, xunto cos propios libros que recollen as ditas actas de visita. • A documentación sobre patrimonio, a contabilidade e liquidacións referidas ás taxas xudiciais, ou a elaboración obrigada de diferentes estatísticas.

  • ADMINISTRACIÓN

    1

    1884-00-00 - 2001-00-00 (Produción)

    A 1ª División de Sección de 2.1. ADMINISTRACIÓN tenta abarcar os fondos documentais xerados no funcionamento do propio Xulgado e Rexistro Civil, como entidade da administración xudicial: • A correspondencia recibida e mais emitida, en copias, cos libros de rexistro de entrada e saída, ou os de rexistro de ordes, circulares e comunicación. • Os expedientes e documentos referidos ó persoal, tanto os xuíces e fiscais, coma o persoal administrativo ou secretarios; acostuman a conservarse libros de rexistro de persoal, así como de rexistro de asistencia diaria. • As actas de visita de inspeccións efectuadas periodicamente ó xulgado para o efectivo control do seu funcionamento, xunto cos propios libros que recollen as ditas actas de visita. • A documentación sobre patrimonio, a contabilidade e liquidacións referidas ás taxas xudiciais, ou a elaboración obrigada de diferentes estatísticas.

  • ADMINISTRACIÓN

    1

    1946-00-00 - 1997-00-00 (Produción)

    A 1ª División de Sección de 2.1. ADMINISTRACIÓN tenta abarcar os fondos documentais xerados no funcionamento do propio Xulgado e Rexistro Civil, como entidade da administración xudicial: • A correspondencia recibida e mais emitida, en copias, cos libros de rexistro de entrada e saída, ou os de rexistro de ordes, circulares e comunicación. • Os expedientes e documentos referidos ó persoal, tanto os xuíces e fiscais, coma o persoal administrativo ou secretarios; acostuman a conservarse libros de rexistro de persoal, así como de rexistro de asistencia diaria. • As actas de visita de inspeccións efectuadas periodicamente ó xulgado para o efectivo control do seu funcionamento, xunto cos propios libros que recollen as ditas actas de visita. • A documentación sobre patrimonio, a contabilidade e liquidacións referidas ás taxas xudiciais, ou a elaboración obrigada de diferentes estatísticas.

  • ADMINISTRACIÓN

    1

    1871-00-00 - 1999-00-00 (Produción)

    A 1ª División de Sección de 2.1. ADMINISTRACIÓN tenta abarcar os fondos documentais xerados no funcionamento do propio Xulgado e Rexistro Civil, como entidade da administración xudicial: • A correspondencia recibida e mais emitida, en copias, cos libros de rexistro de entrada e saída, ou os de rexistro de ordes, circulares e comunicación. • Os expedientes e documentos referidos ó persoal, tanto os xuíces e fiscais, coma o persoal administrativo ou secretarios; acostuman a conservarse libros de rexistro de persoal, así como de rexistro de asistencia diaria. • As actas de visita de inspeccións efectuadas periodicamente ó xulgado para o efectivo control do seu funcionamento, xunto cos propios libros que recollen as ditas actas de visita. • A documentación sobre patrimonio, a contabilidade e liquidacións referidas ás taxas xudiciais, ou a elaboración obrigada de diferentes estatísticas.

  • Expediente de incorporación de Chapela á demarcación xudicial de Vigo (1971)

    1.292/3

    Expedientes para a incorporación de Chapela á demarcación xudicial de Vigo.