ATOPO
Rexistros actuais: 1.640.206
Obxectos dixitais dispoñibles: 505.523

Fotografías

  • Laxe das Coutadas (Viascón, Santiago) (1917-1935)

    80/3/27

    1917-1935 (Produción)

    [1917-1935] Fotografías dos petróglifos da Laxe das Coutadas (Cabanelas, A Costa). Unha delas datada en 1919 NRº19188; NRº19231 Sinatura: Sobrino, 3-27; Sobrino, Neg-2/33; Sobrino, Neg-2/46; Sobrino, Neg-3/3

  • Fotografías de baleirados de xeso (1917-1935)

    80/4/17

    1917-1935 (Produción)

    [1917-1935] Fotografías e negativos dos baleirados de xeso, elaborados por Ramón Sobrino Buhigas, dos petróglifos: - Da Carballeira do Pombal (O Campo, San Miguel. Campo Lameiro) - Da Laxe dos Homes, Outeiro dos Campiños e Outeiro do Casal (Cequeril, Santa María. Cuntis) - Labirinto dos Campiños e da Pedra dos Mouros (Mogor, San Xurxo. Marín) - Do Chan da Gándara (Mondariz-Balneario, Nosa Señora de Lurdes. Mondariz-Balneario) - Do Grupo das Tenxiñas e das Cruces dos Carballiños (Amoedo, San Sadurniño. Pazos de Borbén) - Da Pedra de Grande de Montecelo e da Laxe das Lebres (San Salvador de Poio. Poio) - Do Castriño de Conxo (Santa María de Conxo. Santiago) (1935) NRº19187; NRº19188; NRº19230; NRº19231; NRº19244 Sinatura: Sobrino, 4-17; Sobrino, Neg-5/1 - Sobrino, Neg-5/5; Sobrino, Neg-5/7 - Sobrino, Neg-5/10; Sobrino, Neg-5/13 - Sobrino, Neg-5/18; Sobrino, Neg-5/72; Sobrino, Neg-6/78; Sobrino, Neg-6/80; Sobrino, Neg-84 - Sobrino, Neg-6/86; Sobrino, Neg-11/13/2

  • Pedra onda a Tomada de Extremadouro (Pazos, Santa María) (1917-1935)

    80/4/2

    1917-1935 (Produción)

    [1917-1935] Fotografía dos petróglifos dunha pedra gravada onda a Tomada de Estemadouro NRº19231 Sinatura: Sobrino, 4-2

  • Pedra dos Couselos (Xustáns, San Martiño) (1917-1935)

    80/4/11

    1917-1935 (Produción)

    [1917-1935] Fotografías dos petróglifos da Pedra dos Couselos (Mato dos Couselos. Tomada de Martínez). Conten: - Fotografías de Ramón Sobrino Lorenzo-Ruza na Pedra dos Couselos - Fotografías e negativos detalle dos petróglifos da mesma NRº19188; NRº19231 Sinatura: Sobrino, 4-11; Sobrino, Neg-3/17; Sobrino, Neg-5/73

  • Debuxo de E. Campo do Monte Castelo ou Ventosa (Ames, San Tomé, Ames) A Coruña (1917-1935)

    80/Neg/2/57

    1917-1935 (Produción)

    [1917-1935] Negativos dun debuxo asinado por Enrique Campo Sobrino dos petróglifos do Monte Castelo ou de Ventosa NRº19188 Sinatura: Sobrino, Neg-2/57; Sobrino, Neg-6/38

  • Penedo do Mato do Fondo (Salcedo, San Martiño) (1917-1935)

    80/4/13

    1917-1935 (Produción)

    [1917-1935] Fotografías dos petróglifos do Penedo do Mato do Fondo (Lugar da Cova). Contén: - Fotografía do Penedo do Mato do Fondo - Fotografía e negativos dunha interpretación do mesmo (asinada en 1930) NRº19188; NRº19231 Sinatura: Sobrino, 4-13; Sobrino, Neg-5/61 -Sobrino, Neg-5/63

  • Laxe das Lebres (Poio, San Salvador) (1917-1935)

    80/4/5

    1917-1935 (Produción)

    [1917-1935] Fotografías e negativos dos petróglifos da Laxe das Lebres (A Caeira). Tres delas datadas en 1917 NRº19188; NRº19231 Sinatura: Sobrino, 4-5; Sobrino, Neg-2/17; Sobrino, Neg-2/19; Sobrino, Neg-2/49; Sobrino, Neg-6/16

  • Sobre 7. Outeiro dos Campiños (Cequeril, Santa María. Cuntis) (1917-1935)

    80/Neg/8/7

    1917-1935 (Produción)

    [1917-1935] Sobre 7 do "Corpus Petroglyphorum Gallaeciae", que contén un negativo do Outeiro dos Campiños, onde se pode observar a Ramón Sobrino Lorenzo-Ruza de neno. NRº19188 Sinatura: Sobrino, Neg-8/7; Sobrino, 4-21

  • Fotografías

    4

    1847 - 2018-12-07 (Produción)

  • Tres fotografías postais de nenos e nenas e unha fotografía-postal onde sae unha muller con dous nenos e que ten texto escrito (1908)

    97/18

    Morgado de Rubiáns > 3 fotografías postais de nenos e nenas. > Unha fotografía-postal onde sae unha muller con 2 nenos e que ten texto escrito no cal se di que non ten diñeiro para comprar chocolate aos nenos Data: 1908, 11, 01. Ante: Broquier

  • Album de fotografías da I Festa do galo de curral (2002)

    1.331/1

    Album de fotografías da I Festa do galo de curral do 13 de xullo.

  • Documentación dos terreos na Rapeira, planos e levantamento topográfico (2002)

    1.653/6

    Documentación dos terreos na Rapeira. Contén: - Planos. - Levantamento topográfico. - Fotografía aérea da finca. - Informe da finca rústica no lugar de Rapeira.

  • Fotografías e recortes de prensa do III Encontro de Artesanía Tradicional e Popular de Galicia

    1.692/26

    Fotografías e recortes de prensa do III Encontro de Artesanía Tradicional e Popular de Galicia "Corazón de Artesanía", realizado o 4, 5 e 6 de xullo nos Penedos de Agolada.

  • Sobre 18. Pena da Carballeira do Pombal (O Campo, San Miguel. Campo Lameiro) (1917-1935)

    80/Neg/8/18

    1917-1935 (Produción)

    [1917-1935] Sobre 18 do "Corpus Petroglyphorum Gallaeciae" cun negativo positivado dos petroglifos do lado dereito da Pena da Carballeira do Pombal. NRº19188 Sinatura: Sobrino, Neg-8/18; Sobrino, 4-21

  • Sobre 25. Petróglifo da Laxe do Pombal (Moimenta, Santa María. Campo Lameiro) (1917-1935)

    80/Neg/8/24

    1917-1935 (Produción)

    [1917-1935] Sobre 25 do "Corpus Petroglyphorum Gallaeciae" co negativo dun petróglifo gravado na Laxe do Pombal NRº19188 Sinatura: Sobrino, Neg-8/24; Sobrino, 4-21

  • Sobre 38. Pedra Redonda das Cuadras dos Mouros (Carballedo, San Miguel. Cercedo-Cotobade) (1917-1935)

    80/Neg/8/38

    1917-1935 (Produción)

    [1917-1935] Sobre 38 do "Corpus Petroglyphorum Gallaeciae" que contén un negativo da vista frontal dos petróglifos da Pedra Redonda das Cuadas dos Mouros (Monte Churumal) NRº19188 Sinatura: Sobrino, Neg-8/38; Sobrino, 4-21

  • Sobre 43. Interpretación da Pedra Redonda das Cuadras dos Mouros (Carballedo, San Miguel. Cercedo-Cotobade) (1917-1935)

    80/Neg/8/41

    1917-1935 (Produción)

    [1917-1935] Sobre 43 do "Corpus Petroglyphorum Gallaeciae" cunha interpretación dos petróglifos da Pedra Redonda das Cuadas dos Mouros (Monte Churumal) NRº19188 Sinatura: Sobrino, Neg-8/41; Sobrino, 4-21

  • Sobre 45. Laxe da Casa da Vella (San Xurxo de Sacos. Cercedo-Cotobade) (1917-1935)

    80/Neg/8/43

    1917-1935 (Produción)

    [1917-1935] Sobre 45 do "Corpus Petroglyphorum Gallaeciae" cun negativo do petróglifo da Laxe da Casa da Vella (Fentáns) NRº19188 Sinatura: Sobrino, Neg-8/43; Sobrino, 4-21

  • Sobre 46. Pedra das Ferraduras (San Xurxo de Sacos. Cercedo-Cotobade) (1917-1935)

    80/Neg/8/44

    1917-1935 (Produción)

    [1917-1935] Sobre 46 do "Corpus Petroglyphorum Gallaeciae" que contén un negativo cunha vista dos petróglifos da Pedra das Ferraduras (Fentáns) NRº19188 Sinatura: Sobrino, Neg-8/44; Sobrino, 4-21

  • Sobre 50/6. Interpretacións da Pedra do Outeiro da Mó e do Outeiro do Galiñeiro ( (1917-1935)

    80/Neg/8/48

    1917-1935 (Produción)

    [1917-1935] Sobre 50/6 do "Corpus Petroglyphorum Gallaeciae" cun negativo das interpretacións da Pedra do Outeiro da Mó, en Fentáns (San Xurxo de Sacos, Cerdedo-Cotobade), e do Outeiro do Galiñeiro (Cequeril, Santa María. Cuntis) NRº19188 Sinatura: Sobrino, Neg-8/48; Sobrino, 4-21

  • Sobre 51. Outeiro do Mato das Cruces (Salcedo, San Martiño. Pontevedra) (1917-1935)

    80/Neg/8/49

    1917-1935 (Produción)

    [1917-1935] Sobre 51 do "Corpus Petroglyphorum Gallaeciae" cun negativo dos petróglifos de Outeiro do Mato das Cruces (A Esculca) NRº19188 Sinatura: Sobrino, Neg-8/49; Sobrino, 4-21

  • Sobre 52/8. Petróglifo do Regato da Raposeira (San Xurxo de Sacos, Cercedo-Cotobade) (1917-1935)

    80/Neg/11/12/1

    1917-1935 (Produción)

    [1917-1935] Sobre 52/8 do "Corpus Petroglyphorum Gallaeciae" que contén un negativo cunha imaxe do petróglifo do Regato da Raposeira (Cutián) NRº19188 Sinatura: Sobrino, Neg-11/12/1; Sobrino, 4-21

  • Sobre 56. Interpretación da Pedra do Lombo da Costa (San Xurxo de Sacos, Cercedo-Cotobade) (1917-1935)

    80/Neg/8/54

    1917-1935 (Produción)

    [1917-1935] Sobre 56 do "Corpus Petroglyphorum Gallaeciae" con dous negativos da composición-interpretación da Pedra do Lombo da Costa NRº19188 Sinatura: Sobrino, Neg-8/54; Sobrino, Neg-8/55; Sobrino, 4-21

  • Sobre 64. Eira dos Mouros (San Xurxo de Sacos, Cercedo-Cotobade) (1917-1935)

    80/Neg/9/3

    1917-1935 (Produción)

    [1917-1935] Sobre 64 do "Corpus Petroglyphorum Gallaeciae" con dous negativos cunha vista xeral dos petróglifos da Eira dos Mouros (Castro da Cividade) NRº19188 Sinatura: Sobrino, Neg-9/3; Sobrino, Neg-9/4; Sobrino, 4-21

  • Sobre 67 bis. Laxe das Coutadas e Laxe das Lebres (1917-1935)

    80/Neg/9/8

    1917-1935 (Produción)

    [1917-1935] Sobre 67 bis do "Corpus Petroglyphorum Gallaeciae" cun negativo da vista frontal da Laxe das Coutadas (Viascón, Santiago. Cercedo-Cotobade) e outro da Laxe das Lebres (San Salvador de Poio, Poio), asinada en 1917 NRº19188 Sinatura: Sobrino, Neg-9/8; Sobrino, Neg-9/9; Sobrino, 4-21

  • Sobre 78. Interpreción da Pedra dos Couselos (Xustáns, San Martiño. Ponte Caldelas) (1917-1935)

    80/Neg/9/23

    1917-1935 (Produción)

    [1917-1935] Sobre 78 do "Corpus Petroglyphorum Gallaeciae" con dous negativos da interpretación dos petróglifos da Pedra dos Couselos NRº19188 Sinatura: Sobrino, Neg-9/23; Sobrino, Neg-9/24; Sobrino, 4-21

  • Sobre 80. Pedra principal das Tenxiñas (Amoedo, San Sadurniño. Pazos de Borbén) (1917-1935)

    80/Neg/9/25

    1917-1935 (Produción)

    [1917-1935] Sobre 80 do "Corpus Petroglyphorum Gallaeciae" cun negativo da Pedra principal das Tenxiñas onde se pode ver a Ramón Sobrino Lorenzo-Ruza (Monte Rebordiño) NRº19188 Sinatura: Sobrino, Neg-9/25; Sobrino, 4-21

  • Sobre 94. Penedo do Vilar de Matos (Salcedo, San Martiño. Pontevedra) (1917-1935)

    80/Neg/9/34

    1917-1935 (Produción)

    [1917-1935] Sobre 94 do "Corpus Petroglyphorum Gallaeciae" con tres negativos dos petróglifos de Vilar de Matos nos que se pode observar a Ramón Sobrino Buhigas, Ramón Sobrino Lorenzo-Ruza e a Bibiano Fernández Osorio-Tafall NRº19188 Sinatura: Sobrino, Neg-9/34 - Sobrino, Neg-9/36; Sobrino, 4-21

  • Sobre 98. Penedo do Mato do Fondo (Salcedo, San Martiño. Pontevedra) (1917-1935)

    80/Neg/9/39

    1917-1935 (Produción)

    [1917-1935] Sobre 98 do "Corpus Petroglyphorum Gallaeciae" cun negativo do Penedo do Mato do Fondo (Lugar da Cova) no que se pode ver a Ramón Sobrino Lorenzo-Ruza NRº19188 Sinatura: Sobrino, Neg-9/39; Sobrino, 4-21

  • Sobre 102-103. Interpretación do Outeiro do Mato das Cruces (Salcedo, San Martiño. Pontevedra) (1917-1935)

    80/Neg/9/42

    1917-1935 (Produción)

    [1917-1935] Sobre 102-103 do "Corpus Petroglyphorum Gallaeciae" que contén un negativo coa interpretación do Outeiro do Mato das Cruces (A Esculca) NRº19188 Sinatura: Sobrino, Neg-9/42; Sobrino, 4-21

  • Sobre 114. Pedra onda a Tomada da Xirona (Samieira, Santa María. Poio) (1929-1931)

    80/Neg/9/54

    1929-1931 (Produción)

    [1929-1931] Sobre 114 do "Corpus Petroglyphorum Gallaeciae" que contén un negativo cun detalle do Museo de Prehistoria do Instituto de Pontevedra, onde se pode observar a pedra atopada onda a Tomada da Xirona NRº19188 Sinatura: Sobrino, Neg-9/53; Sobrino, 4-21

  • Sobre 116. Pedra da Tomada da Miñota (Samieira, Santa María. Poio) (1917-1935)

    80/Neg/9/57

    1917-1935 (Produción)

    [1917-1935] Sobre 116 do "Corpus Petroglyphorum Gallaeciae" con dous negativos da Pedra da Tomada da Miñota (A Teixugueira. Río dos Bois), dende distintos puntos de vista NRº19188 Sinatura: Sobrino, Neg-9/57; Sobrino, Neg-11/12/4; Sobrino, 4-21

  • Sobre 123. Outeiro do Xubiño (Combarro, San Roque. Poio) (1917-1935)

    80/Neg/10/1

    1917-1935 (Produción)

    [1917-1935] Sobre 123 do "Corpus Petroglyphorum Gallaeciae" con varios negativos dun dos petróglifos do Outeiro do Xubiño (As Teixugueiras). Nun deles atópanse Ramón Sobrino Lorenzo-Ruza e Bibiano Fernández Osorio-Tafall NRº19188 Sinatura: Sobrino, Neg-10/1 - Sobrino, Neg-10/3; Sobrino, 4-21

  • Sobre 128. Pedras de Outeiro dos Carballiños (San Salvador de Poio. Poio) (1917-1935)

    80/Neg/10/8

    1917-1935 (Produción)

    [1917-1935] Sobre 128 do "Corpus Petroglyphorum Gallaeciae" con dous negativos das pedras do Outeiro dos Carballiños (A Lagoa. Camiño da Bioqueira) NRº19188 Sinatura: Sobrino, Neg-10/8; Sobrino, Neg-10/9; Sobrino, 4-21

  • Sobre 136-137. Pedra dos Mouros (Mogor, San Xurxo. Marín) (1917-1935)

    80/Neg/10/22

    1917-1935 (Produción)

    [1917-1935] Sobre 136-137 do "Corpus Petroglyphorum Gallaeciae" con dous negativos positivados de diferentes vistas da Pedra dos Mouros (As Fontiñas) NRº19188 Sinatura: Sobrino, Neg-10/22 - Sobrino, Neg-10/23; Sobrino, 4-21

  • Sobre 152. Debuxos de E. Campo do Outeiro dos Carballiños (San Salvador de Poio. Poio) (1917-1935)

    80/Neg/10/37

    1917-1935 (Produción)

    [1917-1935] Sobre 152 do "Corpus Petroglyphorum Gallaeciae" que contén dous negativos con diferentes debuxos de Enrique Campo Sobrino dos petróglifos do Outeiro dos Carballiños (San Salvador de Poio. Poio). Dos deles están datados en 1907 NRº19188 Sinatura: Sobrino, Neg-10/37 - Sobrino, Neg-10/38; Sobrino, 4-21

  • Sobre 161. Debuxos de E. Feijoo Alfaya do Coto do Castro (Cepeda) e Longo do Souto (Amoedo) (1917-1935)

    80/Neg/10/47

    1917-1935 (Produción)

    [1917-1935] Sobre 160 do "Corpus Petroglyphorum Gallaeciae" cun negativo de varios debuxos de Eugenio Feijoo Alfaya, dos petroglifos do Coto do Castro (Cepeda, San Pedro) e Longo do Souto (Amoedo, San Sadurniño) en Pazos de Borbén NRº19188 Sinatura: Sobrino, Neg-10/47; Sobrino, 4-21

  • Sobre 163. Pena do Outeiro Furado (Moimenta, Santa María. Campo Lameiro) (1917-1935)

    80/Neg/10/49

    1917-1935 (Produción)

    [1917-1935] Sobre 163 do "Corpus Petroglyphorum Gallaeciae" cun negativo da Pena Furada do Outeiro Furado (Paredes) NRº19188 Sinatura: Sobrino, Neg-10/49; Sobrino, 4-21

  • Sobre 62. Laxe do Cuco (San Xurxo de Sacos, Cercedo-Cotobade) (1917-1935)

    80/Neg/9/1

    1917-1935 (Produción)

    [1917-1935] Sobre 62 do "Corpus Petroglyphorum Gallaeciae" con dous negativos dos petróglifos zoomorfos da Laxe do Cuco (Outeiro do Cuco) NRº19188 Sinatura: Sobrino, Neg-9/1; Sobrino, Neg-9/2; Sobrino, 4-21

  • Sobre 156. Debuxos de E. Campo dos Ballotes (Bamio, San Xens. Vilagarcía de Arousa) (1917-1935)

    80/Neg/10/41

    1917-1935 (Produción)

    [1917-1935] Sobre 155 do "Corpus Petroglyphorum Gallaeciae" cun negativo, dun debuxo de Enrique Campo Sobrino, dos petróglifos dos Ballotes (Bamio, San Xens. Vilagarcía de Arousa) datado en 1907 NRº19188 Sinatura: Sobrino, Neg-10/41; Sobrino, 4-21

  • Outras fotografías (1913-1930)

    80/3/4

    1913-1930 (Produción)

    [1913-1930] Outras fotografías e postais da colección persoal de Ramón Sobrino Buhigas. Contén entre outros: - Postais das súas estancias en Palma de Mallorca e Lleida (1913) e en París e Londres (1930) - Vistas de distintas localizacións na contorna de Pontevedra - Procesión de San Antón en Cequeril (1924) NRº18488; NRº 19187; NRº19188; NRº19230; NRº19243; NRº19244; NRº19253 Sinatura: Sobrino, 3-4; Sobrino, Neg-2/1 - Sobrino, Neg-2/8; Sobrino, Neg-2/38; Sobrino, Neg-3/53 - Sobrino, Neg-3/59; Sobrino, Neg-4/1 - Sobrino, Neg-4/7; Sobrino, Neg-11/5/1

  • Pena da Carballeira do Pombal (O Campo, San Miguel) (1917-1935)

    80/3/13

    1917-1935 (Produción)

    [1917-1935] Fotografías dos petróglifos Pena da Carballeira do Pombal. Conten: - Fotografías da Pena da Carballeira do Pombal - Negativos positivados da mesma NRº18488; NRº19188; NRº19231 Sinatura: Sobrino, 3-13; Sobrino, Neg-2/45; Sobrino, Neg-3/30; Sobrino, Neg-4/11; Sobrino, Neg-4/12; Sobrino, Neg-4/40; Sobrino, Neg-4/41; Sobrino, Neg-4/44; Sobrino, Neg-4/45; Sobrino, Neg-5/70; Sobrino, Neg-6/3; Sobrino, Neg-6/31; Sobrino, Neg-11/9/2

  • Rotea do Mendo (O Campo, San Miguel) (1917-1935)

    80/3/14

    1917-1935 (Produción)

    [1917-1935] Fotografías dos petróglifos da Rotea do Mendo (As Minas) e negativos coa interpretación da mesma. NRº19188; NRº19231 Sinatura: Sobrino, 3-14; Sobrino, Neg-2/45; Sobrino, Neg-2/23; Sobrino, Neg-2/44; Sobrino, Neg-4/47; Sobrino, Neg-5-36

  • Actos e instalacións da Peña Madridista de Elche (1961-1966)

    47/62/3

    1961 - 1966-00-00 (Produción)

    [1961-1966] Actos e instalacións na Peña Madridista en Elche Sinatura: Sánchez Cantón, 62-3

    Francisco Javier Sánchez Cantón

  • Fotografías (1960-1971)

    47/61/1

    1929 - 1971-00-00 (Produción)

    [1891-1971] Contén: • [1962] Imaxe dunha virxe-raíña e nai da igrexa de Santa María de Pontevedra. Reportajes Graña • 1967. Tarxeta postal coa imaxe do Museo de Pontevedra dende a Praza da Leña da 3º Exposición Filatélica de Pontevedra (EXFIVEDRA) • [1891-1971] Fragmentos do altar maior de Monfero (Pontedeume) • 1964. Cruz procesional de acibeche do Museo de Pontevedra. Reportajes Graña • [1891-1971] Escultura do Ecce Homo de Santa María de Pontevedra • [1891-1971] Altar e retablo de Santa María de Pontevedra • [1960] Puñal de antenas do Museo de Pontevedra • [Anterior a 1960] Museo de Pontevedra. Edificio Castro Monteagudo • [1960] Interior dunha igrexa sen identificar • [1960] Escaparate da xoiería dos "Hermanos Fariña" (Pontevedra) • [1891-1971] Imaxe de Cristo crucificado Sinatura: Sánchez Cantón, 61-1

    Francisco Javier Sánchez Cantón

  • Fotografías dun concurso da camelia en Pontevedra (1965)

    47/61/4

    1965-00-00 - 1965-00-00 (Produción)

    1965. Pontevedra Fotografías dun concurso da Camelia. Contén: • Cartel de flores. Foto C. Gómez • Lote de flores presentado por Teresa Iglesias Oscariz, muller de Xosé Filgueira Valverde. Fotografía Magar • Fotografía da camelia premiada. Fotografía Magar • Fotografía do cartel de propaganda do concurso. Foto C. Gómez • Lotes de camelias presentadas a concurso. Fotografía Magar Sinatura: Sánchez Cantón, 61-4

    Francisco Javier Sánchez Cantón

  • Fotografías de amigos adicadas a Sánchez Cantón (1912-1956)

    47/62/5

    1912-00-00 - 1956-00-00 (Produción)

    1912-1956 Fotografías con dedicatorias a Sánchez Cantón: • 1912. Fotografía de Juan Sáez Mon. Cartón fotográfico. Autor: J. Pintos • 1952. Fotografía de Pedro Roca • [1891-1971] Fotografía de Adolfo y Teófilo Jordá • [1891-1971] Fotografía dun bebé sen identificar • 1955. Acto académico. • 1956. Representación teatral. Dedicatoria do grupo de teatro T.E.U. Sinatura: Sánchez Cantón, 62-5

    Francisco Javier Sánchez Cantón

  • Fotografías de reunións e actos académicos (1950-1959)

    47/61/9

    1950-1959 (Produción)

    1950-1959 Fotografías. Contén: • 1950, novembro. Madrid. Fotografía de grupo do “Curso de Extranjeros” • 1950, decembro. El Cairo. Posta de babuchas nunha mezquita • 1951, abril, 6. Madrid. Fotografía do almorzo na honra da doutora Pía Laviosa Zambotti no Hotel Nacional • 1952, marzo, 21. Sánchez Cantón xunto a un azcebispo e outro señor • 1953, xaneiro, Madrid. Sánchez Cantón lendo un discurso no Instituto de España • 1953, abril, 26. Madrid. Conferencia do Marqués de Tagliani • 1954, abril. Entrega de premios do concurso “Cincel” • 1954, xullo, 30. Santiago de Compostela. Conferencia de Sánchez Cantón no colexio “La Estila” • 1955, marzo. Madrid. Fotografía do acto de investidura como Doctor de Rafael Reyes • 1956, xaneiro, 3. Sánchez Cantón ofrece un discurso na homenaxe a Gallas • 1956, abril, 2. Madrid. Reunión na casa da Marquesa de Cavalcanti para a donación da casa de Emilia Pardo Bazán • 1959, xuño, 28. Sánchez Cantón no Instituto Valencia de Don Juan (de esq. a der.): Longes, Sánchez Cantón, Gómez Moreno, Torres Balbás (de espalda): Menéndez Pidal e o Marqués de Martesa Sinatura: Sánchez Cantón, 61-9

    Francisco Javier Sánchez Cantón

  • Fotografías de reunións, almorzos e outros actos académicos (1960-1965)

    47/61/10

    1960-00-00 - 1965-00-00 (Produción)

    1960-1965 Fotografías. Contén: • 1960. Sánchez Cantón dando unha conferencia (2 fot.) • 1960. Imposición da Gran Cruz do Libertador a Menéndez Pidal na embaixada • 1960. Comida na cámara de Comercio de Madrid • 1960, outubro, 1. Madrid Apertura do curso 1960/1961 da Universidade • 1960, maio, 27. Lectura do discurso do embaixador arxentino Hector d’Andrea na conmemoración da Independencia Argentina • 1960, xuño, 15. Madrid. Acto de imposición das condecoracións da Orden de la Cruz de Mayo arxentinas • 1960. xullo. Madrid. Acto de investidura como “honoris causa” a Arturo Frondixi • 1962, marzo, 18. Madrid. Sánchez Cantón ofrecendo o discurso de recepción do Duque de Alba na Real Academia de Bellas Artes • 1962, decembro. Almorzo do Instituto de Cultura Hispánica na honra de César Chaves (2 f.) • 1962, outubro, 12, Imposición da placa de membro de honra do Instituto de Cultura Hispánica, por Gregorio Marañón, á esquerda o Conde de Mayalde, alcalde de Madrid • 1962, xuño, 20. Sánchez Cantón na investidura de doutores na Universidad de Alcalá de Henares (2 fot.) • 1962, decembro. Madrid. Almorzo no Ritz ofrecido pola universidade • 1964. Madrid. Sánchez Cantón nun banquete ofrecido no Castellana Hilton ao Ministro de Marruecos • 1965, febreiro, 15. Almorzo ofrecido a Mr. Robert Moses e Mr. Charles Poletti nun palacio Sinatura: Sánchez Cantón, 61-10

    Francisco Javier Sánchez Cantón

  • Fotografías de reunións, almorzos e outros actos académicos [1950-1960]

    47/61/11

    1950-00-00 - 1960-00-00 (Produción)

    [1950-1960] • Sánchez Cantón nun acto da Universidade de Madrid. Autor: Martín Santos Yubero (1 fot.) • Sánchez Cantón nunha exposición en Portugal (1 fot.) • Sánchez Cantón nunha exposición. Autor: Basabe (1 fot.) • Sánchez Cantón nunha comida. No reverso: "Royo Villanova, Sánchez Bello, Yo, ¿? D. Beguistain" Autor: Foto González (1 fot.) • 195? Sánchez Cantón no convento das Clarisas de Monforte (1 fot.) • Sánchez Cantón nunha reunión ou acto lendo un discurso (1 fot.) • 1960. Lund (Suecia) Acto de investidura de Doctor Honoris Causa de Sánchez Cantón (2 fot.) Sinatura: Sánchez Cantón, 61-11

    Francisco Javier Sánchez Cantón

  • Actos e sesións no Instituto P. Sarmiento de Estudos Galegos (1964-1970)

    47/62/9

    1964-00-00 - 1970-00-00 (Produción)

    [1964-1970]. Santiago de Compostela. Actos e sesións no Instituto Pai Sarmiento de Estudos galegos. Sinatura: Sánchez Cantón, 62-9

    Francisco Javier Sánchez Cantón

  • Fotografía varias (1910-1960)

    47/62/8

    1910 - 1960-00-00 (Produción)

    [1910-1960] Fotografías e tarxetas postais varias Sinatura: Sánchez Cantón, 62-8

    Francisco Javier Sánchez Cantón

  • Imaxe da voda de Álvaro Lago González e María Enriqueta Concepción Soriano González (1972)

    8.523/1/1-041

    FONDO FOTSCA 8.523/1/1-041 Texto autor: "Voda Álvaro. Abril 1972". Descripción: .- 8523_1_1_00041: Banquete da voda de Álvaro Lago González e María Enriqueta Concepción Soriano González no restaurante. Grupo de amigos e amigas.

  • Fotografía do Fotógrafo Carlos Alonso Martínez (Fotsca)

    8.541/5

    FONDO FOTSCA 8.541/5 Fotografía de procesión do Luns do Cristo dos Navegantes, entrega floral do Alcalde de Redondela (Jaime Rey Barreiro) e militar. Ano aproximado 1984.

  • Fotografía do Fotógrafo Carlos Alonso Martínez (Fotsca)

    8.541/7

    FONDO FOTSCA 8.541/7 Fotografía de procesión de San Sebastián do 1989 pola rúa Ribeira. Procesión ó seu paso pola rúa Ribeira. 4 homes levan sobre o hombro unha estructura con imaxe de San Roque. Detrás deles, a corporación. Suspendido sobre a estrada, un cartel que di “Domingos de Furabolos na Praza de José Figueroa” Persoas recoñecidas: Carlos (levando o santo no lado traseiro da esquerda), Xaime Máximo Óscar Rei Barreiro (Xaime Rei), alcalde de Redondela, Collazo Ano 1989

  • Fotografía do Fotógrafo Carlos Alonso Martínez (Fotsca)

    8.541/8

    FONDO FOTSCA 8.541/8 Fotografía de accidente de coche citöen 2CV azul caído nun barranco de bosque. Ano aproximado 1989.

  • Fotografía do Fotógrafo Carlos Alonso Martínez (Fotsca)

    8.541/10

    FONDO FOTSCA 8.541/10 Fotografía de Entroido nas rúas de Redondela. Grupo de nenos e nenas disfrazados de gatos cunha pancarta "...Los gatos resucitamos". Ano aproximado 1989. Persoas recoñecidas: Santiago Rodríguez Cunha.

  • Fotografía do Fotógrafo Carlos Alonso Martínez (Fotsca)

    8.541/11

    FONDO FOTSCA 8.541/11 Fotografía de rúa Esfarrapada de Redondela. Ano 1994.

  • Fotografía do Fotógrafo Carlos Alonso Martínez (Fotsca)

    8.541/13

    FONDO FOTSCA 8.541/13 Fotografía de rúa Esfarrapada de Redondela. Ano 1994.

  • Fotografía do Fotógrafo Carlos Alonso Martínez (Fotsca)

    8.541/18

    FONDO FOTSCA 8.541/18 Fotografía de rúa Cabo dos Fumeiros e Canastros (hórreos) de Redondela. Ano 1994.

  • Fotografía do Fotógrafo Carlos Alonso Martínez (Fotsca)

    8.541/19

    FONDO FOTSCA 8.541/19 Fotografía de Avenida Santa Mariña. Vista de casa, de colexio de EXB. Ano 1994.

  • Fotografía do Fotógrafo Carlos Alonso Martínez (Fotsca)

    8.541/19

    FONDO FOTSCA 8.541/19 Fotografía de Avenida Santa Mariña. Vista de casa, de colexio de EXB. Ano 1994.

  • Fotografía do Fotógrafo Carlos Alonso Martínez (Fotsca)

    8.541/20

    FONDO FOTSCA 8.541/20 Fotografía de entrada de casa. Ano 1994.

  • Fotografía do Fotógrafo Carlos Alonso Martínez (Fotsca)

    8.541/26-004

    FONDO FOTSCA 8.541/26-004 Fotografía de Estuche de negativos. Texto de autor: "Entroido. A Abella". 1995. Descripción: Fotografía de bebé sentado nunha mesa no exterior, nun xardín.

  • Fotografía do Fotógrafo Carlos Alonso Martínez (Fotsca)

    8.541/26-010

    FONDO FOTSCA 8.541/26-010 Fotografía de Estuche de negativos. Texto de autor: "Entroido. A Abella". 1995. Descripción: Grupo de persoas tirando dunha carroza de entroido nunha casa no monte da Telleira, Cesantes. A carroza ten un panal e unha abella xigante rodeada de margaridas.

  • Fotografía do Fotógrafo Carlos Alonso Martínez (Fotsca)

    8.541/26-014

    FONDO FOTSCA 8.541/26-014 Fotografía de Estuche de negativos. Texto de autor: "Entroido. A Abella". 1995. Descripción: Grupo de persoas tirando dunha carroza de entroido nunha casa no monte da Telleira, Cesantes. A carroza ten un panal e unha abella xigante rodeada de margaridas.

  • Fotografía do Fotógrafo Carlos Alonso Martínez (Fotsca)

    8.541/27-002

    FONDO FOTSCA 8.541/27-002 Fotografía de Estuche de negativos. Texto de autor: "A nosa casa Modesto e Concello 1995" Descripción: Fotografía do exterior da casa ubicada na rúa Prata nº 22. Casa matriz da familia Alonso.

  • Fotografía do Fotógrafo Carlos Alonso Martínez (Fotsca)

    8.541/27-008

    FONDO FOTSCA 8.541/27-008 Fotografía de Estuche de negativos. Texto de autor: "A nosa casa Modesto e Concello 1995" Descripción: Fotografía de parella posando no interior da casa cun bebé no carriño.

  • Fotografía do Fotógrafo Carlos Alonso Martínez (Fotsca)

    8.541/27-013

    FONDO FOTSCA 8.541/27-013 Fotografía de Estuche de negativos. Texto de autor: "A nosa casa Modesto e Concello 1995" Descripción: Fotografía que reproduce retrato antigo en branco e negro de parella de home e muller propablemente do 1930.

  • Fotografía do Fotógrafo Carlos Alonso Martínez (Fotsca)

    8.541/28-003

    FONDO FOTSCA 8.541/28-003 Fotografía de Estuche de negativos. Texto de autor: "Paisaxes. Convento. Xullo do 1995" Descripción: Fotografía da Igrexa de San Román de Saxamonde. Vista da parte traseira de igrexa.

  • Fotografía do Fotógrafo Carlos Alonso Martínez (Fotsca)

    8.541/28-007

    FONDO FOTSCA 8.541/28-007 Fotografía de Estuche de negativos. Texto de autor: "Paisaxes. Convento. Xullo do 1995" Descripción: Fotografía da Igrexa de San Román de Saxamonde. Escena de persoas falando na parte exterior na estrada N-550. Vitsa de cruceiro ó lonxe.

  • Fotografía do Fotógrafo Carlos Alonso Martínez (Fotsca)

    8.541/28-009

    FONDO FOTSCA 8.541/28-009 Fotografía de Estuche de negativos. Texto de autor: "Paisaxes. Convento. Xullo do 1995" Descripción: Fotografía da Pastelería "Melosa" ubicada en Santa Mariña nº 12, Redondela. Vista do interior.

  • Fotografía do Fotógrafo Carlos Alonso Martínez (Fotsca)

    8.541/28-014

    FONDO FOTSCA 8.541/28-014 Fotografía de Estuche de negativos. Texto de autor: "Paisaxes. Convento. Xullo do 1995" Descripción: Fotografía da ría Pai Crespo interior sacada a través dun solar baleiro antes da construcción do edificio da rúa José Regojo. Disntínguese a Ludoteca infantil "Disney" e a Autoescola San Antonio.

  • Fotografía do Fotógrafo Carlos Alonso Martínez (Fotsca)

    8.541/28-016

    FONDO FOTSCA 8.541/28-016 Fotografía de Estuche de negativos. Texto de autor: "Paisaxes. Convento. Xullo do 1995" Descripción: Fotografía da ría Pai Crespo interior sacada a través dun solar baleiro antes da construcción do edificio da rúa José Regojo. Disntínguese o bar Vidal (hoxe Discotasca).

  • Fotografía do Fotógrafo Carlos Alonso Martínez (Fotsca)

    8.541/28-019

    FONDO FOTSCA 8.541/28-019 Fotografía de Estuche de negativos. Texto de autor: "Paisaxes. Convento. Xullo do 1995" Descripción: Grupo de persoas celebrando comida no interior da casa.

  • Fotografía do Fotógrafo Carlos Alonso Martínez (Fotsca)

    8.541/28-020

    FONDO FOTSCA 8.541/28-020 Fotografía de Estuche de negativos. Texto de autor: "Paisaxes. Convento. Xullo do 1995" Descripción: Grupo de persoas celebrando comida no interior da casa.

  • Fotografía do Fotógrafo Carlos Alonso Martínez (Fotsca)

    8.541/29-003

    FONDO FOTSCA 8.541/29-003 Fotografía de Estuche de negativos. Texto de autor: "Mitin Amado. 1995" Descripción: Fotografía do miting do Partido Popular realizado na Sala de Festas Miramar no 1995 baixo o lema "En Redondela Amado Ricón". Persoas recoñecidas: Xosé Cuiña Crespo.

  • Fotografía do Fotógrafo Carlos Alonso Martínez (Fotsca)

    8.541/29-004

    FONDO FOTSCA 8.541/29-004 Fotografía de Estuche de negativos. Texto de autor: "Mitin Amado. 1995" Descripción: Fotografía do miting do Partido Popular realizado na Sala de Festas Miramar no 1995 baixo o lema "En Redondela Amado Ricón". Persoas recoñecidas: Manuel Fraga Iribarne

  • Fotografía do Fotógrafo Carlos Alonso Martínez (Fotsca)

    8.541/29-006

    FONDO FOTSCA 8.541/29-006 Fotografía de Estuche de negativos. Texto de autor: "Mitin Amado. 1995" Descripción: Fotografía do miting do Partido Popular realizado na Sala de Festas Miramar no 1995 baixo o lema "En Redondela Amado Ricón". Persoas recoñecidas: Manuel Fraga Iribarne e Maria Del Carmen Bastos Rodriguez.

  • Fotografía do Fotógrafo Carlos Alonso Martínez (Fotsca)

    8.541/29-005

    FONDO FOTSCA 8.541/29-005 Fotografía de Estuche de negativos. Texto de autor: "Mitin Amado. 1995" Descripción: Fotografía do miting do Partido Popular realizado na Sala de Festas Miramar no 1995 baixo o lema "En Redondela Amado Ricón". Persoas recoñecidas: Manuel Fraga Iribarne, Maria Del Carmen Bastos Rodriguez, Jesús Pérez Varela.

  • Fotografía do Fotógrafo Carlos Alonso Martínez (Fotsca)

    8.541/29-008

    FONDO FOTSCA 8.541/29-008 Fotografía de Estuche de negativos. Texto de autor: "Mitin Amado. 1995" Descripción: Fotografía do miting do Partido Popular realizado na Sala de Festas Miramar no 1995 baixo o lema "En Redondela Amado Ricón". Persoas recoñecidas: Luis Orge.

  • Estuche de negativos do Fotógrafo Carlos Alonso Martínez (Fotsca)

    8.541/33

    FONDO FOTSCA 8.541/33 Estuche de negativos. Texto de autor: "Portas. Portonovo Andrés. 1995"

  • Estuche de negativos do Fotógrafo Carlos Alonso Martínez (Fotsca)

    8.541/36

    FONDO FOTSCA 8.541/36 Estuche de negativos. Texto de autor: "Alfombras Coca Sanxenxo. 1996"

  • Estuche de negativos do Fotógrafo Carlos Alonso Martínez (Fotsca)

    8.541/38

    FONDO FOTSCA 8.541/38 Estuche de negativos. Texto de autor: "Louredo nº 1. Xuño do 1996"

  • Estuche de negativos do Fotógrafo Carlos Alonso Martínez (Fotsca)

    8.541/39

    FONDO FOTSCA 8.541/39 Estuche de negativos. Texto de autor: "Louredo nº 2. Xuño do 1996"

  • Estuche de negativos do Fotógrafo Carlos Alonso Martínez (Fotsca)

    8.541/42

    1996 - (Produción) - 1996 (Produción)

    FONDO FOTSCA 8.541/42 Estuche de negativos. Texto de autor: "Guardia Saxamonde. 1996"

  • Fotografía do Fotógrafo Carlos Alonso Martínez (Fotsca)

    8.541/42-002

    FONDO FOTSCA 8.541/42-002 Texto de autor: "Guardia Saxamonde. 1996" Descripción: fotografía carnet dun home.

  • Estuche de negativos do Fotógrafo Carlos Alonso Martínez (Fotsca)

    8.541/45

    FONDO FOTSCA 8.541/45 Estuche de negativos. Texto de autor: "Italia. Pisa. Xuño do 1996"

  • Estuche de negativos do Fotógrafo Carlos Alonso Martínez (Fotsca)

    8.541/49

    FONDO FOTSCA 8.541/49 Estuche de negativos. Texto de autor: "Franco con D. Pedro Rey"

  • Estuche de negativos do Fotógrafo Carlos Alonso Martínez (Fotsca)

    8.541/55

    FONDO FOTSCA 8.541/55 Estuche de negativos. Texto de autor: "La chabola de Salomón. La Portela"

  • Fotografía de Carlos Alonso Martínez (Fotsca)

    8.541/55-002

    FONDO FOTSCA 8.541/55-002 Texto de autor: "La chabola de Salomón. La Portela" Descripción: imaxe da Punta Socorro da Portela- Obsérvase a IMESA, a casa matriz. No mar, dúas lanchas. s/d

  • Estuche de negativos do Fotógrafo Carlos Alonso Martínez (Fotsca)

    8.541/57

    FONDO FOTSCA 8.541/57 Estuche de negativos. Texto de autor: "Alfombras"

  • Negativos do Fotógrafo Carlos Alonso Martínez (Fotsca) (1985)

    8.535/53

    FONDO FOTSCA 8.535/52 Texto autor: "Colexio Arcade. Maio do 1985"

  • MARÍA MEDINA VEIGA VIDAL

    38

    1960 (Produción)

    Expediente 2954/2018 de cesión temporal, dixitalización e difusión de 1 imaxs propiedade de María Medina Veiga Vidal sobre un grupo escolar posando na actual subida ós Eidos. Década dos '60.

    María Medina Veiga Vidal

  • ÓSCAR CRESPO FREITAS

    41

    1980 (Produción)

    Expediente 7069/2018 de cesión temporal, dixitalización e difusión de 6 imaxe propiedade de Óscar Crespo Freitas sobre a festa da Coca a través da rúa Reveriano Soutullo, Redondela, a principios dos '80.

    Óscar Crespo Freitas

  • PEPE MARTÍNEZ

    44

    1950-1960 (Produción)

    Expediente 3027/2021 de cesión temporal, dixitalización e difusión de 8 imaxes propiedade de Pepe Martínez.

  • TANICO BARRAL IGLESIAS

    46

    1940-00-00 - 1959-00-00 (Produción)

    Expediente 3337/2021 de cesión temporal, dixitalización e difusión de 5 imaxes propiedade de Sebastián Barral Iglesias (Tanico Barral).

  • JOSEFA PUGA FERNÁNDEZ (Tucha)

    55

    1930-1975 (Produción)

    Trátase de 63 imaxes dixitais que retratan escenas cotiás da vida de Redondela e Reboreda. Expediente 7042/2023

  • HELIODORO BARROS MÍGUEZ

    56

    1940-2000 (Produción)

    Trátase de 22 imaxes dixitais que retratan escenas cotiás da vida de Heliodoro Barros Míguez. Expediente 2596/2024.

  • Negativos do Fotógrafo Carlos Alonso Martínez (Fotsca) (1989)

    8.539/21

    FONDO FOTSCA 8.539/21 Texto autor: "Comunión do pobo. Estudio. Maio do 1989."