ATOPO
Rexistros actuais: 1.353.753
Obxectos dixitais dispoñibles: 500.435

Xurisdición

  • Servizos xurídicos

    1

    A documentación que recolle esta serie contén expedientes de procedementos civís, contencioso-administrativo, económico-administrativos, laborais e penais, os expedientes de recursos administrativos, os ditames e informes e as sentenzas. Os administrados teñen como primeira vía de reclamación na defensa dos seus dereitos o recurso ante o propio órgano do concello cando unha decisión do mesmo sexa considerada lesiva ou inxusta. Estes recursos e reclamacións, cos oportunos informes de letrados e técnicos municipais, resolven estas reclamación de carácter patrimonial, urbanístico ou facendístico. Noutras ocasión son o primeiro paso para o inicio dunha subseguinte vía xudicial ante o órgano oportuno por parte do interesado ou mesmo da propia administración local. Dentro dos expedientes xurídicos podemos atopar distintos tipos de procedementos, con simples informes ou ditames, redactados polo propia administración O recurso contencioso-administrativo é unha acción dos administrados, membros da corporación ou outras administracións públicas, ante a Xurisdición contencioso-administrativa, contra os actos e acordos das Entidades Locais que poñan fin á vía administrativa ou fagan imposible ou suspendan a súa continuación, previa interposición do recurso de reposición nos casos que proceda. A reclamación económico-administrativa, é efectuada polos administrados ante o Tribunal económico-administrativo provincial, fronte a determinadas resolucións de natureza tributaria, orzamentaria ou de normativa fiscal emanadas do Concello, en defensa dos seus intereses.

  • Consello de Contas

    3

    Documentación presentada por imperativo legal ou a requirimento específico ante o Tribunal de Contas ou ante o Concello de Contas, no caso de Galicia, órgano que é o supremo órgano de fiscalización das contas e da xestión económica das entidades locais.

  • Tribunal de Contas

    3

    Documentación presentada por imperativo legal ou a requirimento específico ante o Tribunal de Contas ou ante o Concello de Contas, no caso de Galicia, órgano que é o supremo órgano de fiscalización das contas e da xestión económica das entidades locais

  • Expediente de declaración remitida ao Consello de Contas para a fiscalización do exercicio de 1997

    829/8

    Expediente de declaración remitida ao Consello de Contas para a fiscalización do exercicio de 1997.

  • Expediente de declaración remitida ao Consello de Contas para a fiscalización do exercicio de 2002

    829/12

    Expediente de declaración remitida ao Consello de Contas para a fiscalización do exercicio de 2002.

  • Documentación do Tribunal de Contas (1966 - 1979)

    3.675/3

    Expediente de visita de inspección de la Comisión Central de Contas.

  • Documentación do Consello de Contas de Galicia. (2005)

    4.751/18

    Expediente de enquisa realizada polo Consello de Contas de Galicia sobre xestión e disciplina urbanística. Contén CD.

  • Recurso contencioso social número CCO 328/2011 do Xulgado do Social número 2 de Vigo

    62/6

    Recurso contencioso social núm. CCO 328/2011 do Xulgado do Social núm. 2 de Vigo Recurrentes: José Antonio Soage Bernárdez, Libardo León Gutiérrez, Ricardo Pérez Villaverde (delegados de persoal) contra Isolux Corsán Servicios, S.A., Compañía General de Servicios y Construcción, S.A. (GSC) e Mancomunidade de Concellos do Morrazo Asunto: conflicto colectivo Resolución: estimatoria parcial por sentencia núm. 395/2011 de 29 de xuño

  • Expediente de responsabilidade patrimonial solicitada por Emilia Vasconcellos

    5.453/8

    Expediente de responsabilidade patrimonial nº 02/12. Recurrente: Emilio Vasconcellos Penedo. Recurrido: Concello de Baiona. Asunto: Caída na rampla da praza de abastos.

    Concello de Baiona

  • Expediente de responsabilidade patrimonial solicitada por Asunción Durán Barreiro

    5.454/3

    Expediente de responsabilidade patrimonial nº 03/13. Recurrente: Asunción Durán Barreiro. Recurrido: Concello de Baiona. Asunto: Caída por baldosa na rúa Cuba.

    Concello de Baiona

  • Expediente de responsabilidade patrimonial solicitada por Carmen Ouro

    5.454/5

    Expediente de responsabilidade patrimonial nº 08/13. Recurrente: Carmen Ouro Barral. Recurrido: Concello de Baiona. Asunto: Caída ó ceder baldosa na rúa Erizana nº 62.

    Concello de Baiona

  • Documentación relativa a diversos expedientes de responsabilidade patrimonial

    5.454/15

    Documentación relativa a diversos expedientes de responsabilidade patrimonial.

    Concello de Baiona

  • Expediente de contencioso administrativo de Eugenio Antonio Álvarez González

    5.460/2

    Expediente de contencioso administrativo de Eugenio Antonio Álvarez González contra o Concello de Baiona por reposición de legalidade urbanística nas obras efectuadas na rúa Miramar, nº 8 - Viso de Calvos.

    Concello de Baiona

  • Expediente de procedemento abreviado nº 261/2009 de José Miguel Peralvo García

    5.460/3

    Expediente de procedemento abreviado nº 261/2009 de José Miguel Peralvo García contra o Concello de Baiona por multas da empresa RECYGES, S.L.

    Concello de Baiona

  • Expediente de contencioso administrativo polo procedemento ordinario nº 101/2007

    5.461/1

    Expediente de contencioso administrativo polo procedemento ordinario nº 101/2007 de Javier Comesaña Xesteira contra o Concello de Baiona por irregularidades no exercicio da súa actividade comercial do seu establecemento denominado El Surtidor situado na avenida de Monterreal, nº 8.

    Concello de Baiona

  • Expediente procedemento nº 688/2009

    5.462/2

    Expediente procedemento nº 688/2009. De: María Luz de la Iglesia López, Joaquín Fernández González e Luis Español Estévez (Comité de emrpesa do Concello). Contra: Concello de Baiona. Asunto: Reducción salarial por incapacidade laboral. Contén: - Expediente de tramitación da normativa a seguir por incapacidade temporal do persoal funcionario e laboral fixo do Concello de Baiona.

    Concello de Baiona

  • Expediente do procedemento abreviado nº 645/2009

    5.462/3

    Expediente do procedemento abreviado nº 645/2009. De: Sindicato nacional CC.OO. Contra: Concello de Baiona. Asunto: Redución salarial por incapacidade laboral. Contén: - Expediente de recursos por baixas do persoal.

    Concello de Baiona

  • Expediente de contencioso administrativo do procedemento abreviado nº 365/2009 de David Rial Barbara

    5.465/1

    Expediente de contencioso administrativo do procedemento abreviado nº 365/2009 de David Rial Barbara contra o Concello de Baiona por reclamación de dereitos e cantidades por baixa laboral.

    Concello de Baiona

  • Expediente de execucións trimestrais das entidades locais

    1.570/4

    Expediente de execucións trimestrais das entidades locais. 1º trimestre.

  • Expediente de comunicación ao Ministerio de Facendas das execucións trimestrais das entidades locais (2017)

    1.822/2

    Expediente de comunicación ao Ministerio de Facendas das execucións trimestrais das entidades locais, correspondente ao 1º trimestre do exercicio de 2017.

  • Expediente de reclamación de responsabilidade patrimonial da Comunidade de propietarios do edificio Eira 2, 4 e 6

    2.481/2

    Asunto: Reclamación de danos a causa de entrada de augas procedentes da rede municipal de sumidoiros. Reclamante: Francisco Javier López García en representación da Comunidade de propietarios do edificio Eira 2, 4 e 6 de Soutomaior.

  • Expediente de reclamación de responsabilidade patrimonial de María Teresa Antón Rey

    2.481/3

    Asunto: Danos por lesións por caída na rúa Coutada - Arcade. Reclamante: María Teresa Antón Rey.

  • Expediente de reclamación de responsabilidade patrimonial interposta por José Antonio Reguera Diz por rotura de cristal e autobús por traballos de roza da xardinaría na rúa Carburos - Arcade

    2.530/3

    Expediente nº: X 421/17. Expediente de reclamación de responsabilidade patrimonial interposta por José Antonio Reguera Diz por rotura de cristal e autobús por traballos de roza da xardinaría na rúa Carburos - Arcade.

  • Expediente do procedemento ordinario nº 356/2008 interposto pola Xunta de Galicia contra o acordo do concello ao rexeitamento do requerimento da Xunta de data 10/01/2008

    2.639/4

    Expediente do procedemento ordinario nº 356/2008 interposto pola Xunta de Galicia contra o acordo do concello ao rexeitamento do requerimento da Xunta de data 10/01/2008 no que solicita a revisión de oficio do acordo da Xunta de Goberno Local de 31/05/2007 polo que se aproba o proxecto de equidistribución da unidade de actuación nº do Plan especial do Peirao de Arcade.

  • Expediente do procedemento ordinario nº 19/2009 interposto por Miguel González Sánchez contra resolución da Alcaldía nº 463/08 que ordenaba ao demandante a realizar obras na cuberta da súa vivenda

    2.639/6

    Expediente do procedemento ordinario nº 19/2009 interposto por Miguel González Sánchez contra resolución da Alcaldía nº 463/08 que ordenaba ao demandante a realizar obras na cuberta da súa vivenda. Sentenza nº 29/2012.

  • Expediente da querela nº 370/2013

    2.641/6

    Expediente de querela nº 370/2013. Asunto: Negativo a posibilidade de vincular prazas de garaxe doutros edificios do entorno para dar cumprimento ó estandar mínimo dunha praza de garaxe por vivenda no edificio denominado "Van Gogh". Demandante: Itaipu Trade S.L. Demandado: Santiago Nandín Vila, asesor xurídico municipal do Concello de Soutomaior e Margarita Mariño Pérez como secretaria municipal. Lugar: Rúa Calvario nº 11 - 13 - Arcade.

  • Expediente nº 1.990/15 de queixa ante o Valedor do Pobo en nome de Carmen Lourido Sobral ao Concello de Soutomaior

    2.641/8

    Expediente nº 1.990/15. Expediente nº: 7Q/13431/15 de queixa ante o Valedor do Pobo en nome de Carmen Lourido Sobral ó Concello de Soutomaior con motivo de solicitude de conexión da vivenda da interesada sita no nº 32 B da rúa o Piñeiro en Romariz - Soutomaior coa rede de sumidoiros no camiño público que conduce ó lavadoiro municipal de Romariz.

  • Dilixencias criminais previas (1968)

    16/7

    Dilixencias previas.

  • Dilixencias criminais previas (1969)

    16/8

    Dilixencias previas.

  • Dilixencias criminais previas (1971)

    16/9

    Dilixencias previas.

  • Libro rexistro de asuntos criminais

    1

    1934-00-00 - 2018-02-12 (Produción)

  • Libro rexistro de asuntos criminais. Dilixencias previas e xuízos de faltas (1985-2002)

    53/4

    Libro rexistro de asuntos criminais: dilixencias previas e xuízos de faltas.

  • Libro rexistro de dilixencias criminais previas (1958)

    53/5

    Libro rexistro de dilixencias criminais previas.

  • Libro rexistro de dilixencias criminais previas (1961)

    53/6

    Libro rexistro de dilixencias criminais previas.

  • Libro rexistro de dilixencias criminais previas (1985)

    53/18

    Libro rexistro de dilixencias criminais previas.

  • Dilixencias criminais previas (1937-00-00 - 1997-00-00)

    6

    1937-00-00 - 1997-00-00 (Produción)

  • Libro rexistro de asuntos gobernativos (1965-1985)

    240/9

    Libro rexistro de asuntos gobernativos. Dende xullo de 1965 a marzo de 1985.

  • Libro rexistro de asuntos criminais

    1

  • Dilixencias criminais previas (1852 - 1921)

    231/4

    Dilixencias previas. Anos: 1852, 1874, 1916 - 1921.

  • Dilixencias criminais previas (1940 - 1945)

    231/6

    Dilixencias previas. Anos: 1940 - 1941, 1942, 1944 - 1945.

  • Dilixencias criminais previas (1948)

    235/1

    Dilixencias previas.

  • Dilixencias criminais previas (1951)

    237/2

    Dilixencias previas.

  • Dilixencias criminais previas (1951)

    238/1

    Dilixencias previas.

  • Dilixencias criminais previas (1954)

    240/2

    Dilixencias previas.

  • Dilixencias criminais previas (1954)

    241/1

    Dilixencias previas.

  • Dilixencias criminais previas (1961)

    247/2

    Dilixencias previas.

  • Dilixencias criminais previas (1962)

    249/1

    Dilixencias previas.

  • Dilixencias criminais previas (1964)

    250/2

    Dilixencias previas.

  • Dilixencias criminais previas (1966)

    253/1

    Dilixencias previas.

  • Dilixencias criminais previas (1966)

    254/1

    Dilixencias previas.

  • Libro rexistro de sumarios (1900 - 1901)

    257/8

    Libro rexistro de sumarios.

  • Libro rexistro de sumarios (1924)

    258/1

    Libro rexistro de sumarios.

  • Libro rexistro de sumarios (1938)

    258/4

    Libro rexistro de sumarios.

  • Libro rexistro de sumarios (1943)

    258/8

    Libro rexistro de sumarios.

  • Libro rexistro de sumarios (1956)

    259/4

    Libro rexistro de sumarios.

  • Libro rexistro de dilixencias criminais previas (1945 - 1951)

    231/2

    Libro rexistro de dilixencias previas de carácter criminal.

  • Libro rexistro de asuntos gobernativos (1945-1970)

    183/1

    Libro rexistro de asuntos gobernativos.

  • Dilixencias criminais previas

    6

    2011-00-00 - 2011-00-00 (Produción)

  • Expediente polo que se deixa sen efecto a detención de Marcos Porto Casaldarnos

    69/9

    Expediente polo que se deixa sin efecto a detención de Marcos Porto Casaldarnos ca obriga de comparecer APUD Acta

  • Libro rexistro de asuntos criminais (1946-1996)

    64/21

    Libro rexistro de asuntos criminais.

  • XULGADO

    2

    1836-00-00 - 2015-00-00 (Produción)

    Documentación xerada polo Xulgado de Paz existente en cada concello, escala básica da administración xudicial encargada de causa menores tanto civís, como criminais ou gobernativas. Recolle ademais todo o conxunto documental derivada da xestión administrativa do Xulgado e rexistro Civil, do seu persoal e do seu control económico e funcional.

  • Libro rexistro de asuntos criminais

    1

    1955-1961 (Produción)

  • Libro rexistro de asuntos gobernativos (1956)

    37/17

    Libro rexistro de asuntos gobernativos.

  • Libro rexistro de asuntos gobernativos (1969-1974)

    72/2

    Libro rexistro de asuntos gubernativos.

  • XULGADO

    2

    1870-00-00 - 2012-00-00 (Produción)

    Documentación xerada polo Xulgado de Paz existente en cada concello, escala básica da administración xudicial encargada de causa menores tanto civís, como criminais ou gobernativas. Recolle ademais todo o conxunto documental derivada da xestión administrativa do Xulgado e rexistro Civil, do seu persoal e do seu control económico e funcional.

  • Libro rexistro de asuntos criminais. (1954 - 1975)

    76/4

    Libro rexistro de asuntos criminais.

  • Dilixencias criminais previas (1985)

    82/3

    Dilixencias previas.

  • Libro rexistro de dilixencias criminais previas (1981 - 1989)

    76/7

    Libro rexistro de dilixencias criminais previas.

  • Libro rexistro de asuntos criminais (1945-1951)

    117/1

    Libro rexistro de asuntos criminais. (Libro nº 176).

  • Libro rexistro de asuntos gobernativos (1945-1959)

    117/5

    Libro de asuntos gubernativos. (Libro nº 180).

  • Dilixencias previas: atestados e declaracións (2000)

    21/13

    Dilixencias previas: atestados e declaracións.

  • Libro rexistro de asuntos gobernativos (1946-1961)

    119/15

    Libro rexistro de asuntos gobernativos. Dende maio de 1946 a xullo de 1961.

  • Libro rexistro de asuntos criminais

    1

    1945-1963 (Produción)

  • Dilixencias criminais previas (1884)

    228/3

    Dilixencias criminais previas.

  • Dilixencias criminais previas (1949)

    228/5

    Dilixencias criminais previas.

  • Dilixencias criminais previas (1959)

    228/10

    Dilixencias criminais previas.

  • Dilixencias criminais previas (1962)

    228/12

    Dilixencias criminais previas.

  • Dilixencias criminais previas (1977)

    228/14

    Dilixencias criminais previas.

  • Libro rexistro de dilixencias criminais previas (1987 - 1990)

    229/3

    Libro rexistro de dilixencias criminais previas. Dende maio de 1987 a xullo de 1990.

  • Libro rexistro de asuntos gobernativos (1946-1967)

    73/1

    Libros rexistro de asuntos gobernativos

  • Libro rexistro de asuntos criminais

    1

    1946-00-00 - 1968-00-00 (Produción)

  • ASUNTOS GOBERNATIVOS

    4

    1873-00-00 - 1998-00-00 (Produción)

    A 1ª División de Sección “2.4. Asuntos gobernativos” ten unha maior amplitude e diversidade, dentro da actividade variada dos Xulgados de Paz. Habitualmente conta coas seguintes series: • Informacións posesorias, referidas a declaración de varias testemuñas sobre a propiedade de terreos, reclamados por algún particular que carece da súa debida xustificación. • Acta de consentimento paterno e materno, basicamente para ausentarse ó estranxeiro ou, en certos supostos, para contraer matrimonio, entre outros asuntos. Son sempre documentos simples. • Penados. • Libro rexistro de asuntos gobernativos, que recolle tódolos asuntos efectuados no propio xulgado. Corresponde ó período entre 1945 e a década dos anos setenta. • Actas de sinistros, levantadas en caso de acontecer un incendio ou similar a fin de elaborar unha acta que conteña os efectos e obxectos existentes no momento do sinistro para efectos de reclamación ás compañías aseguradoras. • Multas: notificacións de multas impostas a residentes no territorio de incidencia, principalmente de tráfico, e a documentación sobre a exención das mesmas. • Informacións testificais, que son declaracións no xulgado dunha ou varias testemuñas sobre unha mesma cuestión, abarcando temáticas moi variables. • Actas de representación en procedementos laborais, de acordo cun simple modelo, polo que se nomea un avogado para representar a un cidadán nun xuízo que atinxe a demandas laborais. • Actas de xuízos de desafiuzamentos, polos que se trata de obte-lo desaloxo do arrendatario da finca arrendada. Existen, ademais, documentos sobre procesos de embargos de bens por impagos. • Legalización de libros de comercio, presentados polos comerciantes ante o xulgado, para que se elabore a súa dilixencia de apertura xunto coa sinatura e o selo.

  • Libro rexistro de asuntos gobernativos (1946-1948)

    71/1

    Libro rexistro de asuntos gobernativos.

  • ASUNTOS CRIMINAIS

    3

    1928-00-00 - 1996-00-00 (Produción)

    A 1ª División de Sección “2.3. Asuntos criminais” recolle os asuntos en materia criminal tramitados no Xulgado de Paz, incluíndo os respectivos libros de rexistro de exhortos e asuntos criminais e os xuízos de faltas, procedementos seguidos para xulgar as faltas cometidas naqueles asuntos da súa competencia.

  • ASUNTOS CRIMINAIS

    3

    1922-00-00 - 2000-00-00 (Produción)

    A 1ª División de Sección “2.3. Asuntos criminais” recolle os asuntos en materia criminal tramitados no Xulgado de Paz, incluíndo os respectivos libros de rexistro de exhortos e asuntos criminais e os xuízos de faltas, procedementos seguidos para xulgar as faltas cometidas naqueles asuntos da súa competencia.

  • ASUNTOS GOBERNATIVOS

    4

    1881-00-00 - 2001-00-00 (Produción)

    A 1ª División de Sección “2.4. Asuntos gobernativos” ten unha maior amplitude e diversidade, dentro da actividade variada dos Xulgados de Paz. Habitualmente conta coas seguintes series: • Informacións posesorias, referidas a declaración de varias testemuñas sobre a propiedade de terreos, reclamados por algún particular que carece da súa debida xustificación. • Acta de consentimento paterno e materno, basicamente para ausentarse ó estranxeiro ou, en certos supostos, para contraer matrimonio, entre outros asuntos. Son sempre documentos simples. • Penados. • Libro rexistro de asuntos gobernativos, que recolle tódolos asuntos efectuados no propio xulgado. Corresponde ó período entre 1945 e a década dos anos setenta. • Actas de sinistros, levantadas en caso de acontecer un incendio ou similar a fin de elaborar unha acta que conteña os efectos e obxectos existentes no momento do sinistro para efectos de reclamación ás compañías aseguradoras. • Multas: notificacións de multas impostas a residentes no territorio de incidencia, principalmente de tráfico, e a documentación sobre a exención das mesmas. • Informacións testificais, que son declaracións no xulgado dunha ou varias testemuñas sobre unha mesma cuestión, abarcando temáticas moi variables. • Actas de representación en procedementos laborais, de acordo cun simple modelo, polo que se nomea un avogado para representar a un cidadán nun xuízo que atinxe a demandas laborais. • Actas de xuízos de desafiuzamentos, polos que se trata de obte-lo desaloxo do arrendatario da finca arrendada. Existen, ademais, documentos sobre procesos de embargos de bens por impagos. • Legalización de libros de comercio, presentados polos comerciantes ante o xulgado, para que se elabore a súa dilixencia de apertura xunto coa sinatura e o selo.

  • ASUNTOS CIVÍS

    2

    1997-00-00 - 2010-00-00 (Produción)

    A 1ª División de Sección “2.2. Asuntos civís” tramitados no Xulgado en materia civil e inclúe principalmente os seguintes: • Xuízos verbais civís: son procesos ordinarios previstos para resolver cuestións de ínfima contía, con tramites simplificados que inclúen, en todo caso, a solicitude, as comparecencias dos implicados e as súas declaracións, así como a decisión resultante, reflectido todo iso na acta do xuízo. • Actos de conciliación: considérase como un acto previo para evitar un posterior xuízo e lograr, pola contra, un acordo amistoso. Normalmente conteñen a solicitude e maila acta da conciliación, xunto, nalgúns casos, coas citacións ós implicados. • Compleméntanse cos libros de rexistro de asuntos civís e os libros rexistro de exhortos civís, habituais entre os anos 1945 e a década dos setenta.

  • ASUNTOS CRIMINAIS

    3

    1997-00-00 - 2009-00-00 (Produción)

    A 1ª División de Sección “2.3. Asuntos criminais” recolle os asuntos en materia criminal tramitados no Xulgado de Paz, incluíndo os respectivos libros de rexistro de exhortos e asuntos criminais e os xuízos de faltas, procedementos seguidos para xulgar as faltas cometidas naqueles asuntos da súa competencia.

  • Libro rexistro de asuntos gobernativos (1945-1962)

    158/5

    Libro rexistro de asuntos gobernativos. Dende xuño de 1945 ata agosto de 1962.

  • ASUNTOS CRIMINAIS

    3

    1955-00-00 - 2000-00-00 (Produción)

    A 1ª División de Sección “2.3. Asuntos criminais” recolle os asuntos en materia criminal tramitados no Xulgado de Paz, incluíndo os respectivos libros de rexistro de exhortos e asuntos criminais e os xuízos de faltas, procedementos seguidos para xulgar as faltas cometidas naqueles asuntos da súa competencia.

  • ASUNTOS GOBERNATIVOS

    4

    1948-00-00 - 2001-00-00 (Produción)

    A 1ª División de Sección “2.4. Asuntos gobernativos” ten unha maior amplitude e diversidade, dentro da actividade variada dos Xulgados de Paz. Habitualmente conta coas seguintes series: • Informacións posesorias, referidas a declaración de varias testemuñas sobre a propiedade de terreos, reclamados por algún particular que carece da súa debida xustificación. • Acta de consentimento paterno e materno, basicamente para ausentarse ó estranxeiro ou, en certos supostos, para contraer matrimonio, entre outros asuntos. Son sempre documentos simples. • Penados. • Libro rexistro de asuntos gobernativos, que recolle tódolos asuntos efectuados no propio xulgado. Corresponde ó período entre 1945 e a década dos anos setenta. • Actas de sinistros, levantadas en caso de acontecer un incendio ou similar a fin de elaborar unha acta que conteña os efectos e obxectos existentes no momento do sinistro para efectos de reclamación ás compañías aseguradoras. • Multas: notificacións de multas impostas a residentes no territorio de incidencia, principalmente de tráfico, e a documentación sobre a exención das mesmas. • Informacións testificais, que son declaracións no xulgado dunha ou varias testemuñas sobre unha mesma cuestión, abarcando temáticas moi variables. • Actas de representación en procedementos laborais, de acordo cun simple modelo, polo que se nomea un avogado para representar a un cidadán nun xuízo que atinxe a demandas laborais. • Actas de xuízos de desafiuzamentos, polos que se trata de obte-lo desaloxo do arrendatario da finca arrendada. Existen, ademais, documentos sobre procesos de embargos de bens por impagos. • Legalización de libros de comercio, presentados polos comerciantes ante o xulgado, para que se elabore a súa dilixencia de apertura xunto coa sinatura e o selo.

  • Libro rexistro de asuntos criminais (1946-1957)

    27/8

    Libro rexistro de asuntos criminais.

  • Libro rexistro de asuntos criminais (1967)

    27/9

    Libro rexistro de asuntos criminais.

  • ASUNTOS GOBERNATIVOS

    4

    1830-00-00 - 2011-00-00 (Produción)

    A 1ª División de Sección “2.4. Asuntos gobernativos” ten unha maior amplitude e diversidade, dentro da actividade variada dos Xulgados de Paz. Habitualmente conta coas seguintes series: • Informacións posesorias, referidas a declaración de varias testemuñas sobre a propiedade de terreos, reclamados por algún particular que carece da súa debida xustificación. • Acta de consentimento paterno e materno, basicamente para ausentarse ó estranxeiro ou, en certos supostos, para contraer matrimonio, entre outros asuntos. Son sempre documentos simples. • Penados. • Libro rexistro de asuntos gobernativos, que recolle tódolos asuntos efectuados no propio xulgado. Corresponde ó período entre 1945 e a década dos anos setenta. • Actas de sinistros, levantadas en caso de acontecer un incendio ou similar a fin de elaborar unha acta que conteña os efectos e obxectos existentes no momento do sinistro para efectos de reclamación ás compañías aseguradoras. • Multas: notificacións de multas impostas a residentes no territorio de incidencia, principalmente de tráfico, e a documentación sobre a exención das mesmas. • Informacións testificais, que son declaracións no xulgado dunha ou varias testemuñas sobre unha mesma cuestión, abarcando temáticas moi variables. • Actas de representación en procedementos laborais, de acordo cun simple modelo, polo que se nomea un avogado para representar a un cidadán nun xuízo que atinxe a demandas laborais. • Actas de xuízos de desafiuzamentos, polos que se trata de obte-lo desaloxo do arrendatario da finca arrendada. Existen, ademais, documentos sobre procesos de embargos de bens por impagos. • Legalización de libros de comercio, presentados polos comerciantes ante o xulgado, para que se elabore a súa dilixencia de apertura xunto coa sinatura e o selo.

  • Libro rexistro de asuntos gobernativos (1960-1965)

    29/13

    Libro rexistro de asuntos gobernativos.

  • XULGADO

    2

    1873-00-00 - 2015-00-00 (Produción)

    Documentación xerada polo Xulgado de Paz existente en cada concello, escala básica da administración xudicial encargada de causa menores tanto civís, como criminais ou gobernativas. Recolle ademais todo o conxunto documental derivada da xestión administrativa do Xulgado e rexistro Civil, do seu persoal e do seu control económico e funcional.

  • Libro rexistro de asuntos criminais (1951-1972)

    25/2

    Libros de rexistro de asuntos criminais.

  • ASUNTOS GOBERNATIVOS

    4

    1878-00-00 - 1996-00-00 (Produción)

    A 1ª División de Sección “2.4. Asuntos gobernativos” ten unha maior amplitude e diversidade, dentro da actividade variada dos Xulgados de Paz. Habitualmente conta coas seguintes series: • Informacións posesorias, referidas a declaración de varias testemuñas sobre a propiedade de terreos, reclamados por algún particular que carece da súa debida xustificación. • Acta de consentimento paterno e materno, basicamente para ausentarse ó estranxeiro ou, en certos supostos, para contraer matrimonio, entre outros asuntos. Son sempre documentos simples. • Penados. • Libro rexistro de asuntos gobernativos, que recolle tódolos asuntos efectuados no propio xulgado. Corresponde ó período entre 1945 e a década dos anos setenta. • Actas de sinistros, levantadas en caso de acontecer un incendio ou similar a fin de elaborar unha acta que conteña os efectos e obxectos existentes no momento do sinistro para efectos de reclamación ás compañías aseguradoras. • Multas: notificacións de multas impostas a residentes no territorio de incidencia, principalmente de tráfico, e a documentación sobre a exención das mesmas. • Informacións testificais, que son declaracións no xulgado dunha ou varias testemuñas sobre unha mesma cuestión, abarcando temáticas moi variables. • Actas de representación en procedementos laborais, de acordo cun simple modelo, polo que se nomea un avogado para representar a un cidadán nun xuízo que atinxe a demandas laborais. • Actas de xuízos de desafiuzamentos, polos que se trata de obte-lo desaloxo do arrendatario da finca arrendada. Existen, ademais, documentos sobre procesos de embargos de bens por impagos. • Legalización de libros de comercio, presentados polos comerciantes ante o xulgado, para que se elabore a súa dilixencia de apertura xunto coa sinatura e o selo.

  • ASUNTOS CIVÍS

    2

    A 1ª División de Sección “2.2. Asuntos civís” tramitados no Xulgado en materia civil e inclúe principalmente os seguintes: • Xuízos verbais civís: son procesos ordinarios previstos para resolver cuestións de ínfima contía, con tramites simplificados que inclúen, en todo caso, a solicitude, as comparecencias dos implicados e as súas declaracións, así como a decisión resultante, reflectido todo iso na acta do xuízo. • Actos de conciliación: considérase como un acto previo para evitar un posterior xuízo e lograr, pola contra, un acordo amistoso. Normalmente conteñen a solicitude e maila acta da conciliación, xunto, nalgúns casos, coas citacións ós implicados. • Compleméntanse cos libros de rexistro de asuntos civís e os libros rexistro de exhortos civís, habituais entre os anos 1945 e a década dos setenta.

  • XULGADO

    2

    1842-00-00 - 2000-00-00 (Produción)

    Documentación xerada polo Xulgado de Paz existente en cada concello, escala básica da administración xudicial encargada de causa menores tanto civís, como criminais ou gobernativas. Recolle ademais todo o conxunto documental derivada da xestión administrativa do Xulgado e rexistro Civil, do seu persoal e do seu control económico e funcional.