Fondos
-
4. COMISIÓN PERMANENTE. COMISIÓN DE GOBERNO. XUNTA DE GOBERNO
2011-03-16_Ordinaria. Acta de sesión 2011/03/16_Ordinaria
Acta de sesión 2011/03/16_Ordinaria
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.1.4.9.19.670/1.2011-03-16_Ordinaria
Título Acta de sesión 2011/03/16_Ordinaria
Data(s) 2011-03-16 (Creación)
Volume e soporte 1 acta de sesión
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido En Pontevedra, na Sala de Xuntas do Pazo Provincial, sendo as dez horas e vinte minutos do día dezaseis de marzo do ano dous mil once, baixo a Presidencia do Ilmo. Sr. D. Rafael Louzán Abal, Presidente da Deputación Provincial de Pontevedra, reuníronse as/os señoras/es deputadas/os, D. José Manuel Figueroa Vila, D. José Enrique Sotelo Villar, Dona Mª Teresa Pedrosa Silva, D. José Juan Durán Hermida, D. Xosé Crespo Iglesias, D. Silvestre José Balseiros Guinarte, D. Jesús Mª Fernández Portela, Dna. Francisca Canal Gómez e D. Salvador González Solla, co obxecto de celebrar sesión ordinaria da Xunta de Goberno, con carácter executivo, en primeira convocatoria, consonte á correspondente orde do día. Así mesmo asisten os señores deputados D. Severino Reguera Varela, D. Jesús Vázquez Almuíña, D. Perfecto Rodríguez Muíños e D. Carlos Comesaña Abalde. Da fe do acto D. Carlos Cuadrado Romay, Secretario Xeral, e está presente o Sr. Interventor, D. Antonio Graña Gómez. Declarada aberta a sesión e de orde da Presidencia éntrase seguidamente no exame da orde do día, adoptándose en relación coa mesma os seguintes acordos: 1.19048.- ACTA ANTERIOR A Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar o borrador da acta da anterior sesión, ordinaria, do día 8 de marzo de 2011. 2.19049.- RECOÑECEMENTO DA OBRIGA POLO PROCEDEMENTO EXTRAXUDICIAL DE CRÉDITO E DECLARACIÓN DE ABOO DA SUBVENCIÓN CONCEDIDA Ó CONCELLO DE AGOLADA NO PAM/06-08, ANUALIDADE 2008, PARA A REALIZACIÓN DA OBRA 144/467 DENOMINADA “PAVIMENTACIÓN E SANEAMENTO VÍAS POLÍGONO MERLÍN” Dada conta da solicitude de aboo da certificación núm. catro/final remitida polo Concello de Agolada, correspondente ó investimento núm. 144/467, denominado “Pavimentación e saneamento vías polígono Merlín”, incluído no PAM/06-08, anualidade 2008, á vista dos informes de intervención e do servizo de infraestruturas, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: - Recoñecer a obriga por importe de trinta e dous mil setenta e sete euros con un céntimo (32.077,01 €), seguindo o procedemento de recoñecemento extraxudicial de crédito, a favor do citado concello. - Declarar o aboo da cantidade de trinta e dous mil setenta e sete euros con un céntimo (32.077,01 €), con cargo á aplicación 11/942.942.762.10.2008, como pago da subvención concedida ó Concello de Agolada, no exercicio 2008, para a realización do investimento núm. 144/467 denominado “Pavimentación e saneamento vías polígono Merlín”. 3.19050.- RECOÑECEMENTO DA OBRIGA POLO PROCEDEMENTO EXTRAXUDICIAL DE CRÉDITO E DECLARACIÓN DE ABOO DA SUBVENCIÓN CONCEDIDA Ó CONCELLO DE BAIONA NO PAM/06-08, ANUALIDADE 2008, PARA A REALIZACIÓN DA OBRA 284/1233 DENOMINADA “AMPLIACIÓN SANEAMENTO EN CABREIRO-CELAVELLA” Dada conta da solicitude de aboo da certificación núm. un/final remitida polo Concello de Baiona, correspondente ó investimento núm. 284/1233, denominado “Ampliación saneamento en Cabreira-Celavella”, incluído no PAM/06-08, anualidade 2008, á vista dos informes de intervención e do servizo de infraestruturas, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: - Recoñecer a obriga por importe de dezanove mil cincocentos vinte e nove euros con cincuenta e oito céntimos (19.529,58 €), seguindo o procedemento de recoñecemento extraxudicial de crédito, a favor do citado Concello. - Declarar o aboo da cantidade de dezanove mil cincocentos vinte e nove euros con cincuenta e oito céntimos (19.529,58 €), con cargo á aplicación 11/942.942.762.10.2008, como pago da subvención concedida ó Concello de Baiona, no exercicio 2008, para a realización do investimento núm. 284/1233 denominado “Ampliación saneamento en Cabreira-Celavella”. 4.19051.- RECOÑECEMENTO DA OBRIGA POLO PROCEDEMENTO EXTRAXUDICIAL DE CRÉDITO E DECLARACIÓN DE ABOO DA SUBVENCIÓN CONCEDIDA Ó CONCELLO DE PONTE CALDELAS NO PAM/06-08, ANUALIDADE 2006, PARA A REALIZACIÓN DA OBRA 232/169 DENOMINADA “COLOCACIÓN MONUMENTO Ó PESCADOR NO PASEO DO RÍO VERDUGO” Dada conta da solicitude de aboo da documentación xustificativa remitida polo Concello de Ponte Caldelas, correspondente ó investimento núm. 232/169, denominado “Colocación monumento ó pescador no paseo do río Verdugo”, incluído no PAM/06-08, anualidade 2006, á vista dos informes de intervención e do servizo de infraestruturas, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: - Recoñecer a obriga por importe de nove mil euros (9.000,00 €), seguindo o procedemento de recoñecemento extraxudicial de crédito, a favor do citado Concello. - Declarar o aboo da cantidade de nove mil euros (9.000,00 €), con cargo á aplicación 11/942.942.762.10.2006, como pago da subvención concedida ó Concello de Ponte Caldelas, no exercicio 2008, para a realización do investimento núm. 232/169 denominado “Colocación monumento ó pescador no paseo do río Verdugo”. 5.19052.- RECOÑECEMENTO DA OBRIGA POLO PROCEDEMENTO EXTRAXUDICIAL DE CRÉDITO E DECLARACIÓN DE ABOO DA SUBVENCIÓN CONCEDIDA Ó CONCELLO DE MONDARIZ NO PSA/06-08, ANUALIDADE 2008, PARA A REALIZACIÓN DA OBRA 23/926 DENOMINADA “SANEAMENTO EN QUEIMADELOS, FASE III” Dada conta da solicitude de aboo das certificacións núm. uno e dous/final remitidas polo Concello de Mondariz, correspondentes ó investimento núm. 23/926, denominado “Saneamento en Queimadelos, Fase III”, incluído no PSA/06-08, anualidade 2008, á vista dos informes de intervención e do servizo de infraestruturas, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: - Recoñecer a obriga por importe de vinte dous mil seiscentos oitenta e oito euros con trinta e nove céntimos (22.688,39 €), seguindo o procedemento de recoñecemento extraxudicial do crédito, a favor do citado Concello. - Declarar o aboo da cantidade de vinte dous mil seiscentos oitenta e oito euros con trinta e nove céntimos (22.688,39 €), con cargo á aplicación 11/942.161.762.45.2008, como pago da subvención concedida ó Concello de Mondariz no exercicio 2008 para a realización do investimento núm. 23/926 denominado “Saneamento en Queimadelos, Fase III”. 6.19053.- COMUNICACIÓNS Non houbo. FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 7.19054.- CONCESIÓN DE PRÓRROGA PARA A XUSTIFICACIÓN DO PROXECTO “EXPRESARTE” DA ASOCIACIÓN “ASPAMSIM” DE CANGAS, DISTINGUIDO CUN DOS PREMIOS CARMEN FERRO 2010 Resultando premiado o proxecto “Expresarte” da Asociación “Aspamsim” de Cangas, cunha dotación económica de 6.000,00 €, na convocatoria 2010 do Premio Carmen Ferro na modalidade de Entidades de Iniciativa Social, consistindo o mesmo en actividades de recollida de obxectos nas praias, transformación en obxectos artísticos divulgación e creación do Museo da Praia; e comunicada pola citada Asociación a súa imposibilidade de rematar a xustificación no prazo previsto, debido a capacidade de aprendizaxe do colectivo de usuarios do proxecto, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade conceder á Asociación de Pais de Minusválidos Psíquicos do Morrazo “Aspamsim” unha prorroga ata o 31 de outubro de 2011 para a xustificación do proxecto “Expresarte” distinguido co Premio Carmen Ferro 2010 na modalidade de Entidades de Iniciativa Social. 8.19055.- CONCESIÓN DE DAS SUBVENCIÓNS DO PROGRAMA SAÚDE E BENESTAR 2011-2º GRUPO Coma queira que o programa Saúde e Benestar 2011, dirixido ás persoas a partires de 50 anos, pensionistas ou necesitadas dun respiro familiar, cunha dotación económica de 160.000,00 € con cargo á aplicación orzamentaria 11/230.230-227.07, levarase a cabo nos meses de marzo, abril e maio; e dado que rematado o prazo de solicitudes o 28/02/2011, remitiuse o 2º grupo das mesmas á Intervención para a súa fiscalización, emitíndose o 15 de marzo de 2011 informe constatando a existencia de consignación orzamentaria para facer fronte a dito gasto; a Xunta de Goberno acorda por unanimidade conceder as subvencións do 2º. grupo de solicitudes do Programa Saúde e Benestar 2011, para un total de 1666 persoas e polo importe de 99.960,00 €, con cargo á aplicación orzamentaria 11/230.230-227.07 do vixente orzamento provincial. O listado de ditas subvencións comeza co nome Dª. María Lorenzo Coto do Concello de Pontevedra con data de rexistro 18/02/11 e remata co nome Dona Luzdivina Somoza Cacabelos do Concello de Cambados e data de rexistro 28/02/11. 9.19056.- APROBACIÓN DO EXPEDIENTE DE CONTRATACIÓN, MEDIANTE PROCEDEMENTO ABERTO, DA OBRA “REHABILITACIÓN DA CASA REITORAL DE CHENLO (PORRIÑO)” Resultando que a Xunta de Goberno, en sesión de 17/06/2009, prestou aprobación a un convenio de colaboración entre a Deputación Provincial, a Diocese de Tui-Vigo e a Entidade Local Menor de Chenlo co obxecto de levar a cabo a rehabilitación do edificio da antiga Reitoral de Chenlo como centro sociocultural. Resultando que a Xunta de Goberno, en sesión de 23/02/2011, prestou aprobación ó proxecto de execución de “Rehabilitación da Casa Reitoral de Chenlo (Porriño)” por importe de 519.975,25 €, IVE incluído. Resultando que redactado o prego de cláusulas administrativas, que rexerá no procedemento de contratación da obra, é informado o Sr. Secretario Xeral estimándoo correcto para os fins propostos. Resultando que polo Sr. Interventor emítese informe de fiscalización do expediente. A Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar o gasto, o prego de cláusulas administrativas e o expediente de contratación, mediante procedemento aberto, da obra de “Rehabilitación da Casa Reitoral de Chenlo (Porriño)” con orzamento 440.656,99 €, máis 79.318,26 € correspondentes ó IVE. A obra financiarase con arranxo á seguinte distribución por anualidades: ANUALIDADE APLICACION IMPORTE 2009 11/457.450-622.03.2009 226.086,95 € 2010 11/457.450-622.03.2010 158.260,87 € 2011 11/457.450-622.03 135.627,43 € O anuncio de licitación e do extracto do prego de cláusulas administrativas que rexerá no procedemento aberto publicarase no Boletín Oficial da Provincia. Os gastos de inserción de anuncios, e outros que se deriven do expediente, serán por conta do adxudicatario. Dito prego é como segue: “PREGO DE CLÁUSULAS ECONÓMICO-ADMINISTRATIVAS PARTICULARES QUE REXERÁN NA CONTRATACIÓN, MEDIANTE PROCEDEMENTO ABERTO, DA EXECUCIÓN DA OBRA “REHABILITACION DA CASA RECTORAL DE CHENLO (PORRIÑO)”. CPV 45230000. 1.- OBXECTO.- Execución da obra “Rehabilitación da Casa Reitoral de Chenlo (Porriño)”, cuxo proxecto foi aprobado pola Xunta de Goberno, en sesión de 23/02/2011. A súa execución deberá realizarse suxeitándose ós proxectos técnicos que aprobou o órgano de contratación e que integran os documentos enumerados no artigo 107 da Lcsp., e os artigos 125 ó 132 do Rxlcap., incluído o correspondente estudo de seguridade e saúde. O conxunto de documentos que compoñen os proxectos, considerados como parte integrante deste prego, teñen carácter contractual. 2.- ORZAMENTO.- Segundo o anexo II deste prego. O orzamento de execución por contrata comprende os seguintes conceptos: 1. Gastos xerais da empresa, correspondéndolle a porcentaxe do 13% sobre o orzamento de execución material; comprenderá os seguintes aspectos: • A dirección técnica das obras, sendo o 4% do orzamento de execución material, de acordo coa taxa por servizos facultativos que se prestan en obras provinciais e que aprobou o Pleno da Deputación Provincial na sesión do 27 de febreiro de 1998. • Gastos referentes á coordinación da seguridade e saúde, 0,50% do orzamento de execución material. • Porcentaxe ofertada relativa ó control de calidade. Se non se oferta ningún porcentaxe ou o ofertado é inferior ó 1%, reterase o 1% do orzamento de execución material. 2. Beneficio industrial; aplicarase o 6% sobre o orzamento de execución material. 3. IVE, que se aplicará sobre a suma do orzamento de execución material, beneficio industrial e os gastos xerais da empresa. Dentro do citado importe inclúense, ademais, toda clase de impostos e licenzas, tanto municipais, provinciais, autonómicas coma estatais. Importante: as retencións aplicaranse sobre o orzamento de execución material da adxudicación. Nos casos nos que se oferten porcentaxes de retención sobre o orzamento global de adxudicación ou sobre calquera outro parámetro traducirase a porcentaxe que corresponda sobre o orzamento de execución material. 3.- FINANCIAMENTO.- A obra financiarase de acordo co estipulado no anexo II. 4.- PRAZO DE EXECUCIÓN.- O prazo máximo estimado para a execución das obras, a contar dende o día seguinte ó da sinatura da acta de comprobación do replanteo, salvo que exista razón fundada que impida o seu comezo, estímase no anexo II. Os licitadores deberán presentar na proposta económica un programa de traballo que contemple o desenvolvemento das unidades de obras que se van realizar en cada prazo. O contratista está obrigado a cumprir o contrato na súa totalidade dentro do prazo ofertado, así como nos prazos parciais sinalados para a súa execución sucesiva. Dito prazo só se prorrogará cando o órgano de contratación así o aprobe, sempre que concorran os requirimentos esixidos pola lexislación vixente e previa petición do contratista co informe favorable do director de obra. No caso de prorroga, proposta pola dirección da obra, o órgano de contratación terá que aprobar o expediente pertinente que implica a modificación. 5.- INCUMPRIMENTO DO PRAZO.- Unha vez incumprido o prazo o contratista incorre automaticamente en demora, podendo a Administración optar entre a imposición de penalidades ou a resolución do contrato no caso de que as penalidades alcancen o 5 % do prezo do contrato. As penalidades diarias serán cuantificadas na proporción de 0,20 € por cada 1.000,00€ do prezo de adxudicación. Poderase facer efectivo por algún dos seguintes procedementos: retención ou dedución nas certificacións de obra, con cargo á garantía definitiva, ou pola vía executiva, unha vez finalizado o prazo de ingreso voluntaria. Coa imposición de penalidades ampliarase o prazo de execución da obra, á proposta do enxeñeiro director da obra, para a súa correcta finalización. Dita imposición non exclúe e é compatible coa indemnización de danos e perdas causados á Deputación pola demora na execución imputable ó contratista. 6.- CAPACIDADE PARA CONTRATAR.- Están capacitadas para contratar as persoas naturais ou xurídicas, españolas ou estranxeiras, que teñan plena capacidade de obrar e acrediten a correspondente clasificación e solvencia técnica nos termos que dispón o artigo 65 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de contratos do sector público, e non se atopen incursas nalgunha das prohibicións que contempla o art. 49 da mencionada norma. A efectos da licitación os empresarios que desexen concorrer integrados nunha unión temporal deberán indicar os nomes e máis as circunstancias dos que a constitúan e a participación de cada un, así como que asumen o compromiso de se constituír formalmente en unión temporal no caso de resultar adxudicatarios do contrato. A duración das unións temporais de empresarios coincidirá coa do contrato ata a súa extinción. A Administración poderá contratar con unións temporais de empresas que se constitúan para o efecto (sen que sexa necesaria a súa formalización en escrituras públicas, ata que se formalice a adxudicación); Ditas empresas serán responsables solidarias ante a Administración debendo nomear ante ela a un representante ou apoderado único da unión con poderes bastantes para exercitar os dereitos e cumprir as obrigas que se deriven do contrato ata a extinción deste, sen prexuízo da existencia de poderes mancomunados que poidan outorgar para cobros e pagamentos dunha contía significativa. Ditas empresas deberán ter por obxecto realizar actividades que teñan relación directa co obxecto do contrato e dispor dunha organización dotada dos elementos persoais e materiais suficientes para a debida execución do contrato. 7.- GARANTÍA DEFINITIVA.- O seu importe será do 5% do prezo de adxudicación, excluído o imposto sobre o valor engadido, e poderá constituírse en calquera das formas previstas no art. 84 da Lcsp. A constitución da garantía definitiva deberá ser acreditada dentro dos dez días hábiles seguintes, contados dende o seguinte ó que se publique a adxudicación provisional no perfil de contratante do órgano de contratación. En caso de incumprir este requirimento a Administración poderá efectuar unha nova convocatoria ou adxudicarlles provisionalmente ó licitador ou licitadores seguintes a aquel que incumpriu a obriga, pola orde en que quedasen clasificadas as súas ofertas, sempre que iso fose posible e que o novo adxudicatario prestase a súa conformidade, en cuxo caso se lle concederá a este un prazo de dez días hábiles para formalizar o sinalado no segundo parágrafo do apartado anterior. A garantía definitiva ingresarase exclusivamente na Caixa da Deputación. 8.- PRESENTACIÓN DE PROPOSICIÓNS; LUGAR E PRAZO DE PRESENTACIÓN; FORMALIDADES; DOCUMENTACIÓN.- 8.1. Lugar e prazo de presentación. As proposicións presentaranse no Rexistro Xeral da Deputación, cun horario de 9.00 a 13.00 horas, de luns a sábado, ou na sede da Deputación en Vigo, de luns a venres, dentro dun prazo de vinte e seis días naturais, a contar dende o día seguinte ó da publicación do seu anuncio no Bop. Se o último día de presentación de proposicións coincidise en domingo ou festivo prorrogarase o prazo ata o primeiro día hábil seguinte a este. Tamén se poderán presentar por calquera dos procedementos establecidos polos artigos 38.4º da Lei 30/92, de 26 de novembro, de réxime xurídico das administracións públicas e do procedemento administrativo común e 80 do R.d. 1098/2001, de 12 de outubro, polo que se aproba o regulamento xeral da Lei de contratos das administracións públicas, agás por correo electrónico. Cando a documentación se envíe por calquera dos procedementos antes indicados o empresario deberá xustificar a data e a hora da imposición do envío e anunciarlle ó órgano de contratación a remisión da oferta mediante correo electrónico (contratacion@depo.es), ou tamén mediante télex, fax (número 986 804 126) ou telegrama, sempre no mesmo día. 8.2º. Formalidades. Os contratistas interesados na licitación deberán presentar tres sobres distintos, nos que se escribirá de forma lexible e visible, sen que sexa preciso abrilo para a súa lectura, o seguinte: Nome do licitador. CIF. Enderezo e teléfono de contacto. Número de inscrición no rexistro de contratistas (se é o caso). Dependendo de cada sobre incluirase a seguinte documentación: Sobre “A”: documentación xeral, coa seguinte inscrición: Documentación xeral para o procedemento aberto para a contratación da obra (especificar o nome da obra). Este sobre conterá os seguintes documentos: 1.- Os que acrediten a personalidade xurídica do empresario e, se é o caso, a súa representación. En caso de concorrer á licitación varias empresas constituíndo unha unión temporal cada unha delas deberá acreditar a súa personalidade e capacidade, indicando os nomes e circunstancias dos empresarios que subscriben as proposicións, a participación de cada unha delas, designando á persoa ou entidade que, durante a vixencia do contrato, ha de ocupar a representación da unión temporal ante a Administración. 2.- Poder debidamente bastanteado. 3.- Certificado acreditativo de posuír a clasificación empresarial que se establece no anexo II. Se a empresa se encontrase pendente de clasificación deberá achegarse o documento acreditativo de ter presentado a correspondente solicitude para iso debendo xustificar estar disposición da clasificación esixida no prazo previsto nas normas de desenvolvemento desta Lei para emendar os defectos ou omisións na documentación. 4.- Unha declaración responsable de non estar incurso na prohibición de contratar. Esta declaración incluirá a manifestación de estar ó corrente do cumprimento das obrigas tributarias e coa Seguridade Social que impoñen as disposicións vixentes, sen prexuízo de que a xustificación acreditativa de tal requirimento deba presentala, antes da adxudicación definitiva, o empresario a cuxo favor se vaia efectuar esta. 5.- Acreditación da solvencia económica, técnica e financeira: a) As contas anuais presentadas no Rexistro Mercantil ou no Rexistro oficial que corresponda. Os empresarios non obrigados a presentar as contas en Rexistros oficiais poderán achegar, como medio alternativo de acreditación, os libros de contabilidade debidamente legalizados. b) Relación das obras executadas no curso dos cinco últimos anos, avalada por certificados de boa execución para as obras máis importantes; estes certificados indicarán o importe, as datas e o lugar de execución das obras e precisarase se se realizaron segundo as regras polas que se rexe a profesión e se levaron normalmente a bo termo; se é o caso, ditos certificados serán comunicados directamente ó órgano de contratación pola autoridade competente. c) Declaración indicando a maquinaria, material e equipo técnico do que se dispoñerá para a execución das obras, á que se achegará a documentación acreditativa pertinente. 6.- Dirección de correo electrónico al que efectuar las comunicacións o notificacións. Nota importante: O acreditamento das circunstancias que mencionan nos artigos anteriores poderase realizar mediante a certificación dun rexistro oficial de licitadores e empresas clasificadas ou mediante un certificado comunitario de clasificación, deberá acompañarse á mesma unha declaración responsable do licitador na que manifeste que as circunstancias reflectidas no correspondente certificado non experimentaron variación. Esta manifestación deberá reiterarse, en caso de resultar adxudicatario, no documento en que se formalice o contrato, sen prexuízo de que o órgano de contratación poida, se o estima conveniente, efectuar unha consulta ó rexistro oficial de licitadores e empresas clasificadas. Sobre “B”: Documentación correspondente á valoración de criterios non avaliables mediante formulas, coa seguinte inscrición: Documentación Técnica para o procedemento aberto para a contratación da obra (especificar nome da obra). Presentarase pechado e contendo os seguintes documentos: 1.- Como primeiro documento presentarase unha relación numerada e foliada de todos os documentos, asinada e selado polo representante legal da empresa. 2.- Memoria construtiva e programa de traballo. 3.- Melloras ofertadas. 4.- Memoria de seguridade e saúde. 5.- Tecnoloxía e I+D+i e programa de actuacións medioambientais (se é o caso). Toda a documentación relativa a este sobre deberá presentarse en formato A4, e cun límite máximo de 100 follas. Sobre “C”: Documento correspondente á valoración de criterios avaliables mediante fórmulas, coa seguinte inscrición: proposición económica para o procedemento aberto para a contratación da obra (especificar nome da obra). Presentarase pechado e contendo o seguinte documento: - Modelo de proposición, seguindo o modelo determinado na última cláusula deste prego de condicións, asinado e selado. Este modelo conterá a oferta económica que se realice e o porcentaxe de control de calidade ofertado. En relación ó control de calidade, a porcentaxe que se lle aplicará deberá expresarse con dous decimais aplicado sobre o orzamento de execución material da obra, e determinado no apartado destinado para iso no modelo de proposición. A Deputación reservarase o dereito de aprobar a empresa que vaia realizar o control de calidade. Así mesmo, esa empresa deberá acreditar a disposición dun certificado de calidade. 9.- MESA DE CONTRATACIÓN.- Estará integrada da seguinte maneira: PRESIDENTE: -O Titular da corporación ou membro en quen delegue. VOGAIS: -O Secretario Xeral. -O Interventor. -O Arquitecto Provincial. SECRETARIO: - O Técnico adxunto ó Servizo de Contratación. 10.- CUALIFICACIÓN DA DOCUMENTACIÓN XERAL E APERTURA DE PROPOSICIÓNS.- Unha vez finalizado o prazo de presentación de proposicións, constituirase a mesa de contratación e procederase á cualificación da documentación xeral achegada polos licitadores no Sobre “A”. No caso de que se precise o arranxo de erros ou omisións na documentación que establece a cláusula 8.2, a mesa de contratación concederá un prazo máximo de 3 días hábiles para corrixir estes defectos. Posteriormente, a mesa ás 10 horas do quinto día hábil seguinte ó día no que finalice o prazo sinalado para a presentación de plicas, en acto público, sinalará as que cualificasen como inadmitidas e admitidas, e procederá á apertura do Sobre “B” correspondente á documentación técnica valorable mediante criterios non avaliables mediante fórmulas, tal e como prevé o artigo 27 do Real decreto 817/2009, no que se desenvolve parcialmente a Lei de contratos do sector público. Esta documentación trasladaráselles ós técnicos, que a avaliarán e a ponderarán segundo os criterios de valoración que estableza o prego. Unha vez avaliada esta documentación técnica, sinalarase no perfil do contratante da Deputación, a data e hora na que se procederá, en acto público, á apertura do Sobre “C” da documentación correspondente á valoración de criterios avaliables mediante fórmulas. Neste acto, darase a coñecer a ponderación asignada á proposta técnica de cada empresa e procederase á apertura dos Sobres ”C” daquelas empresas que obtivesen unha valoración superior a 30 puntos sobre os criterios non avaliables mediante fórmulas. 11.- CRITERIOS DE ADXUDICACIÓN DO CONTRATO.- Para a valoración das proposicións e a determinación da oferta economicamente máis vantaxosa atenderase ós seguintes criterios directamente vinculados ó obxecto do contrato: 11.1.-Enumeración dos criterios non avaliables mediante formulas (Sobre “B”): Os criterios avaliables mediante xuízos de valor valoráranse cun máximo de 50 puntos, de conformidade cos seguintes criterios: -Memoria construtiva e programa de traballo, ata un máximo de 20 puntos. -Melloras na calidade e/ou cantidade global das obras proxectadas ou dalgunha das súas unidades, que redunden nunha maior calidade construtiva, e/a redución do prazo de execución da obra, ata un máximo de 15 puntos. -Memoria de seguridade e saúde, ata un máximo de 5 puntos. -Tecnoloxía e I+D+i, ata un máximo de 5 puntos -Programa de actuacións medioambientais, ata un máximo de 5 puntos. Estes criterios ponderaranse da seguinte forma: 11.1.1) Memoria construtiva e programa de traballo, ata un máximo de 20 puntos. Valorarase o coñecemento do proxecto e do terreo onde será executada a obra, debéndose explicar a metodoloxía a empregar na súa execución, así como das provisións a empregar, e dos medios materiais e humanos que se compromete a adscribir. Os licitadores presentarán un programa de execución da obra que contemple os prazos parciais, debendo existir unha coherencia entre a planificación e os medios adscritos. Nota moi importante: Na documentación que se presente no Sobre “B”, e en especial neste apartado, non se poderá incluír ningún dato que permita intuír a proposta económica ofertada polo licitador. Toda referencia económica en relación co programa de traballo, e su execución por anualidades, no seu caso, presentarase única e exclusivamente no Sobre “C”. O incumprimento deste precepto carreará a exclusión da oferta no proceso de licitación. 11.1.2.) Melloras na calidade e/ou cantidade global das obras proxectadas ou dalgunha das súas unidades, que redunden nunha maior calidade construtiva, e/o redución do prazo de execución ata un máximo de 15 puntos. Deberase detallar e presentar unha memoria valorada, na que non se terán en conta os gastos xerais (13%), o beneficio industrial (6%) nin o IVE (18%), e na que se indiquen as razóns que xustifiquen esta oferta. O responsable do contrato ou a dirección de obra decidirán sobre a execución das melloras, reservándose o dereito de poder variar as mesmas en beneficio do interese público, e sempre sen que poida superar o valor económico das ofertadas. Poderase ofertar como melloras unha redución no prazo de execución da obra, debéndose xustificar adecuadamente as circunstancias o solucións técnicas que permitan a mesma. Os técnicos, en base a documentación forzada, decidirán sobre a viabilidade ou non desta redución, reservándose o dereito de non valorala cando o consideren de imposible cumprimento. 11.1.3) Memoria de seguridade e saúde, ata un máximo de 5 puntos. 1. Definición da problemática principal en relación coa seguridade e saúde dos traballos. Describiranse as actividades de maior problemática na súa execución en relación coa seguridade e saúde, e definiranse as actuacións preventivas a desenvolver a través de procedementos construtivos que integren a prevención de riscos laborais en cada un dos pasos a seguir na execución da correspondente unidade de obra. 2. Análise da organización preventiva e o sistema de xestión da prevención a desenvolver na obra. Neste apartado desenvolverase, entre outros aspectos, cal vai ser o sistema de xestión da prevención de riscos laborais a aplicar na obra, debendo especificar os medios de coordinación preventiva necesarios, de acordo co Real Decreto 171/2004, en materia de Coordinación de Actividades Empresariais, así como a forma en que se vai realizar a información de riscos e medidas preventivas ós traballadores na obra, a supervisión das avaliacións de riscos e medidas preventivas específicas para a obra a presentar por cada un dos subcontratistas intervenientes, etc. Así mesmo, presentarase o sistema de selección de empresas subcontratistas en relación con aspectos a considerar en materia de prevención de riscos laborais. 3. Análise das actividades de especial perigosidade a desenvolver na obra (anexo II. Rd. 1627/97). Neste apartado desenvolverase, entre outros aspectos, a descrición das actividades de especial perigosidade a executar na obra, así como a designación dos recursos preventivos para realizar a supervisión e control permanente en obra de ditos traballos. Verificarase que as persoas asignadas reúnan os coñecementos, cualificación e experiencia necesarias, así como que conten coa formación mínima de nivel básico en prevención de riscos laborais, todo iso de acordo co establecido pola Lei 54/2003, de reforma do marco normativo da prevención de riscos laborais. 4. Análise da proposta de información e estudo dos índices de sinistralidade da obra. Neste apartado analizarase a proposta de presentación dos distintos índices de sinistralidade, así como a súa análise en comparación cos do sector da construción. Así mesmo presentaranse as propostas de estudo dos accidentes acaecidos na obra. 5. Relación de maquinaria, ferramentas e medios auxiliares a utilizar na obra. Neste apartado solicitarase a documentación acreditativa de que toda a maquinaria e ferramentas auxiliares cumpren a normativa vixente en materia de seguridade e saúde, e máis e das revisións e mantementos de cada unha das máquinas xunto co protocolo de seguimento destas revisións e mantementos. Tamén se incluirán os documentos de autorización de uso de cada máquina ou equipo de traballo, cos nomes dos traballadores autorizados para o seu uso. 6. Documentación acreditativa da formación, información e entrega de EPI´s. Presentarase a proposta de cómo realizar a formación dos traballadores en obra, así como de información dos riscos a que están sometidos nas mesma. Reflectirase o sistema de revisión e seguimento dos mencionados aspectos de formación e información. Presentarase o protocolo de entrega dos equipos de protección individual, da súa correcta utilización, mantemento, e sobre os riscos dos que o protexen, así como se haberá de definir como se verificará a utilización dos mesmos por parte dos traballadores. 7. Relación de proteccións colectivas a empregar na obra. Presentaranse as proteccións colectivas necesarias a utilizar na obra, determinando como se definirá a súa necesidade e como se verificará a súa correcta utilización, estado e reposición. 11.1.4) Tecnoloxía e I+D+i, ata un máximo de 5 puntos. Valorarase a calidade e idoneidade das tecnoloxías que o contratista propoña para a execución do contrato. Neste sentido valorarase en particular a utilización na obra de tecnoloxías o contratista desenvolva no marco de proxectos de I+D+I que supoñan unha mellora da calidade e valor técnico da obra, e cuxa xustificación poida ser debidamente documentada. Esta xustificación realizarase mediante a acreditación segundo a serie de normas UNE 16600. 11.1.5) Programa de actuacións medioambientais, ata un máximo de 5 puntos. Para este Programa valorásense as propostas de medidas de xestión medioambiental e dos produtos a utilizar na obra, con inclusión dos certificados e demais documentos acreditativos destes requirimentos. Especialmente cualificarase a precisión na identificación de unidades de obra que poidan xerar impactos, a dispoñibilidade de instrucións de traballo, a organización física da obra, a localización de vertedoiros, a identificación de requirimentos legais e os sistemas de boa xestión medio ambiental propostos. As medidas medioambientais valoraranse de acordo cos seguintes criterios: a) Se a execución da obra se realizada nun marco de xestión medioambiental de acordo ó regulamento comunitario CEE1836/93, ou ben ás normas internacionais ISO (serie 1S014000) europeas EN ou españolas UNE (77/801-94 e 77/802-94). b) Se os materiais que utilizará o licitador proveñen dun proceso de reciclado ou reutilización en máis dun 50%, conforme a certificación emitida por un laboratorio ou organización que non forme parte do mesmo grupo de empresas ó que pertenza o ofertante. Estes materiais deberán cumprir as especificacións técnicas do proxecto, así como o prego de prescricións técnicas e calquera outra norma técnica de obrigado cumprimento. c) Se os materiais que utilizará o licitador son reutilizables ou teñen un grao de reciclabilidade superior a un 50%, conforme a certificación emitido por un laboratorio ou organización que non forme parte do mesmo grupo de empresas ó que pertenza o ofertante. Estes materiais deberán cumprir as especificacións técnicas do proxecto, así como o prego de prescricións técnicas e calquera outra norma técnica de obrigado cumprimento. d) Se na execución da obra se contempla algunha das seguintes medidas: xestión ambiental de terras e materiais de obra, restauración paisaxística; redución na xeración de residuos; diminución da contaminación por vertidos, acústica, atmosférica ou do chan; redución do impacto visual, cultural ou sociolóxico; limitación de impacto sobre fauna e flora local; diminución do uso de combustibles fósiles ou utilización de enerxías renovables. 11.2.- Enumeración dos criterios avaliables mediante formulas (Sobre “C”). Nota importante: Só se procederá á apertura e valoración das propostas do Sobre “C” daquelas empresas que obtivesen unha ponderación dos criterios avaliables mediante xuízos de valor que superen os 30 puntos. Os criterios avaliables mediante formulas valoraranse cun máximo de 50 puntos de conformidade cos seguintes criterios: - Redución do prezo sobre o orzamento máximo do contrato, ata un máximo de 45 puntos. - Proxecto de control de calidade da obra que a empresa manterá durante a súa execución, ata un máximo de 5 puntos. 11.2.1) Redución do prezo sobre o orzamento máximo do contrato, ata un máximo de 45 puntos. Puntuándose en función da fórmula establecida no anexo I. 11.2.2) Proxecto de control de calidade da obra que a empresa manterá durante a súa execución, ata un máximo de 5 puntos. Especificarase a porcentaxe sobre o orzamento de execución material que asigne para tal efecto, así como a acreditación por parte da mesma da disposición dun certificado de calidade, reservándose para si a Deputación a aprobación do laboratorio homologado proposto. Puntuación: (Control ofertado x 5)/control máximo ofertado (de entre todas as empresas licitadoras). Se non se oferta ningún porcentaxe ou o ofertado é inferior ó 1%, reterase o 1% do orzamento de execución material. 12.- OFERTAS CON VALORES ANORMAIS OU DESPROPORCIONADOS.- Consideraranse ofertas con valores anormais ou desproporcionados aquelas cuxa porcentaxe de baixa exceda nas porcentaxes que se sinalan a continuación en función do número de empresas presentadas e admitidas ó procedemento: - Unha oferta: será anormal se a súa baixa porcentual é superior ó 25% do prezo de licitación. - Dúas ofertas: unha das ofertas será anormal se a súa baixa porcentual é superior á da outra en máis de 20 unidades. - Tres ofertas: serán anormais aquelas que teñan baixas porcentuais superiores en máis de 10 unidades a media aritmética das baixas porcentuais das baixas admitidas. Excluirase para o cómputo desta media a oferta coa baixa porcentual máis pequena cando sexa inferior en máis de 10 unidades a esa media. En calquera caso, consideraranse anormais todas as ofertas con baixas porcentuais superiores ó 25% do prezo de licitación. - Catro ofertas ou máis: consideraranse temerarias aquelas ofertas con baixas porcentuais que sexan superiores en máis de 10 unidades a media das baixas porcentuais das ofertas admitidas. Non obstante, se entre elas existen baixas porcentuais inferiores en máis de 10 unidades a esta media, se calculará unha nova media só coas ofertas que non estean no suposto indicado. En todo caso, se o número das restantes ofertas é inferior a tres, a nova media se calculará sobre as tres ofertas de menor contía (maior baixa porcentual). • n = 1: Se b 1 > 25, entón a oferta 1 (única) é temeraria. • n = 2: Supoñemos que b 1 ≤ b 2 . Se b 2 > bm + 10 entón a oferta 2 é temeraria. Obsérvese que a condición b 2 > bm + 10 equivale a b 2 > b 1 + 20 porque bm = (b 1 + b 2 ) • n = 3: Supoñemos que b 1 ≤ b 2 ≤ b 3 . Sexa b * m definida como: b * m = (b 2 + b 3 ) se b 1 < bm - 10 bm en caso contrario Para i = 1,2,3, se b 1 >25 ou b 1 > b * m + 10 a oferta i é temeraria. • N ≥ 4: Supoñemos que b 1 ≤ b 2 ≤ …. ≤ bn . Se b 1 < bm – 10 sexa 1 ≤ l ≤ n tal que b 1 ≤ b 2 ≤ …. ≤ b 1 < bm – 10, bl+1 ≥ bm - 10. Definimos: b * m = ( bl+1 + ...+ bm ) se b 1 < bm – 10 e l ≤ n-3. ( bn-2 + bn-1 + bn ) se b 1 < bm - 10 e l > n-3, bm se b 1 ≥ bm - 10 Para i = 1,2,……,n, se b 1 > b * m + 10 a oferta i é temeraria. Cando a mesa de contratación considere que a proposición non se poderá cumprir como consecuencia das baixas anormais ou desproporcionadas, darase audiencia ó contratista, por un prazo máximo de cinco días hábiles, para que xustifique a valoración da oferta e precise as condicións da mesma, en particular no que se refire ó aforro que permita o procedemento de execución do contrato, as solucións técnicas adoptadas e as condicións excepcionalmente favorables de que dispoña para executar a prestación, a orixinalidade das prestacións propostas, o respecto das disposicións relativas á protección do emprego e as condicións de traballo vixentes no lugar en que se vaia realizar a prestación, ou a posible obtención dunha axuda do Estado. Este mesmo procedemento empregarase cando, a xuízo dos técnicos, os licitadores presenten solucións técnicas ou un prazo de execución de imposible cumprimento. Se o órgano de contratación unha vez considerada a xustificación do licitador e os informes mencionados no apartado anterior, estimase que a oferta non pode ser cumprida como consecuencia da inclusión de valores anormais ou desproporcionados, acordará a adxudicación provisional a favor da seguinte proposición economicamente máis vantaxosa, de acordo coa orde na que fosen clasificadas, que se estime pode ser cumprida a satisfacción da Administración e que non sexa considerada anormal ou desproporcionada. 13.- REQUIRIMENTO.- O órgano de contratación, unha vez avaliadas as propostas clasificaraas por orde decrecente, a cuxo efecto poderá solicitar cuantos informes técnicos estime pertinentes, e requirirá á empresa que presentase a oferta máis vantaxosa para que dentro do prazo de dez días hábiles, a contar dende o día que recibise a comunicación, presente a documentación xustificativa de estar ó corrente no cumprimento das súas obrigas tributarias e coa Seguridade Social, e calquera outro documento acreditativo da súa aptitude para contratar ou da efectiva disposición dos medios que se comprometesen a dedicar ou adscribir á execución do contrato que lle reclame esta institución, así como constituír a garantía definitiva. 14.- ADXUDICACIÓN.- O órgano de contratación adxudicará o contrato dentro do cinco días hábiles seguintes á recepción da documentación referida no artigo anterior, fixando os termos definitivos do contrato. De forma simultánea publicarase a adxudicación no perfil do contratante da Deputación de Pontevedra. 15.- FORMALIZACIÓN CONTRATO.- A administración e o contratista deberán formalizar o contrato en documento administrativo dentro do prazo de quince días hábiles, a contar dende o día seguinte á notificación da adxudicación, constituíndo dito documento título suficiente para acceder a calquera rexistro público. No entanto, o contratista poderá solicitar que o contrato se eleve a escritura pública, correndo ó seu cargo os correspondentes gastos. Cando por causas imputables ó contratista non se formalizase o contrato dentro do prazo indicado a administración poderá acordar a súa resolución. Non poderá iniciarse a execución do contrato sen a súa formalización previa. 16.-PERFIL DO CONTRATANTE.- Co fin de asegurar a transparencia e o acceso público á información relativa á súa actividade contractual, e sen prexuízo da utilización doutros medios de publicidade nos casos esixidos pola Lcsp. ou polas normas autonómicas de desenvolvemento ou nos que así se decida voluntariamente, a Deputación difundirá, a través de Internet (www.depo.es),o seu perfil de contratante. 17.- GASTOS A CARGO DO ADXUDICATARIO.- Serán a cargo do adxudicatario os gastos que xere o expediente, así como os de carteis de obra que lle serán facilitados pola Deputación e que serán colocados no lugar que lles indique a Dirección de Obra. Ademais os adxudicatarios estarán obrigados a colocar toda a sinalización necesaria que garanta a plena seguridade da obra, e a designar un xefe de obra coa cualificación técnica, capacidade e experiencia suficiente para representar ó contratista durante toda a execución da obra obxecto do contrato e que ademais será responsable da súa seguridade sen cuxos requirimentos non se confeccionará a acta de comprobación do reconsidero. Así mesmo, os gastos do cartel da obra serán por conta do adxudicatario. 18.- RESPONSABLE DO CONTRATO.- A Deputación designará a un responsable do contrato, vinculado a esta institución, ó que lle corresponderá supervisar a súa execución e adoptar as decisións e ditar as instrucións necesarias co fin de asegurar a correcta realización da prestación pactada. Estas facultades do responsable do contrato entenderanse sen prexuízo das que corresponden ó director facultativo das obras. 19.- EXECUCIÓN DAS OBRAS E RESPONSABILIDADE DO CONTRATISTA.- As obras executaranse con estrita suxeición ás estipulacións contidas neste prego, ó proxecto que serve de base ó contrato e conforme ás instrucións que en interpretación técnica deste desen ó contratista o director facultativo, e se é o caso, o responsable do contrato, nos ámbitos da súa respectiva competencia. (art. 213 Lcsp). As instrucións de carácter verbal deberán ser ratificadas por escrito no máis breve espazo posible para que sexan vinculantes para as empresas. No suposto de incumprimento dos compromisos ou das condicións especiais de execución do contrato ofertados polo contratista, referente ós materiais ou medios persoais (por exemplo, dedicación dun número determinado de medios humanos ou unhas características especiais dos traballadores ou técnicos ofertados), a administración poderá penalizar ó contratista ata un importe que non supere o 10% do orzamento do contrato (art. 196.1 Lcsp). Ó contratista indemnizará todos os danos e perdas que se causen a terceiros como consecuencia da realización das obras contratadas. (art. 198.1 Lcsp). 20.- CERTIFICACIÓNS.- A dirección de obra realizará mensualmente a medición das unidades de obra executadas, redactando unha relación valorada, na que tomará como referencia os prezos contratados, e sobre a que expedirá a correspondente certificación de obra. As certificacións de obra axustaranse ós modelos de certificación ordinaria e anticipada para obras da Deputación que foron aprobadas pola Resolución presidencial, de 13 de xullo de 2007, e que se encontran inseridos na páxina web www.depontevedra.es. O técnico director deberá practicar nas certificacións de obra as retencións correspondentes ás porcentaxes ofertadas polo adxudicatario en concepto de control de calidade, seguridade e saúde, taxa por dirección de obra, etc. Estas retencións aplicaranse sobre o orzamento de execución material do orzamento de adxudicación. As certificacións de obra que recollan unha execución en mora, teñen que ir acompañadas da xustificación da mora polo contratista e o correspondente informe de conformidade da dirección da obra; en caso contrario, será necesario que a certificación recolla a retención correspondente ás penalidades. 21.- RECEPCIÓN E CERTIFICACIÓN FINAL DE OBRAS.- O contratista comunicará á dirección da obra a data prevista para a terminación ou execución do contrato, ós efectos de que se poida realizar a recepción. Á recepción concorrerán o responsable do contrato ou un facultativo designado pola Administración representante desta, o facultativo encargado da dirección das obras e o contratista asistido, se o estima oportuno, do seu facultativo. Do resultado da recepción levantarase unha acta que subscribirán todos os asistentes, retirando un exemplar orixinal cada un deles. Recibidas as obras procederase seguidamente á súa medición xeral polo director de obra con asistencia do contratista, formulándose sobre o resultado a correspondente relación valorada e tramitándose, antes do transcurso de tres meses dende a recepción, a correspondente certificación final Os excesos de obras que non superen o 10% do contrato, excluído o IVE, deberán ser certificados ó final acompañados dun informe do director de obra xustificándoos. A dirección da obra achegaralle á acta de recepción un estado de dimensións e características da obra executada que defina con detalle as obras realizadas tal e como se encontran no momento da recepción, a efectos de inventario. 22.- XUSTIFICACIÓN DAS MELLORAS.- O técnico director acompañará á certificación final, tras a recepción da obra, a xustificación da aplicación das melloras ofertadas polo adxudicatario, mediante informe ó que se acompañará unha relación valorada das distintas unidades de obra con indicación para cada unha delas dos prezos unitarios e totais. Na valoración das melloras non se terán en conta as porcentaxes de gastos xerais (13%), o beneficio industrial (6%) nin o IVE (18%). 23.- LIQUIDACIÓN DA OBRA.- Transcorrido o prazo de garantía, se o informe do director da obra sobre o seu estado fose favorable, formularase no prazo dun mes a proposta de liquidación das realmente executadas, tomando como base para a súa valoración as condicións económicas establecidas no contrato. O órgano de contratación aprobará a liquidación da obra, podendo existir unha variación no saldo do contratista en contra ou a favor, en cuxo último caso, aboarase a cantidade endebedada ó contratista. 24.- GARANTÍA DA OBRA.- A obra terá un período de garantía dun ano dende o día seguinte á data de formalización da acta de recepción, neste tempo o contratista estará obrigado á súa conservación e policía, e á reparación dos estragos producidos pola defectuosa execución das mesmas. Se se producise un incumprimento das obrigas accesorias propias da garantía, non podendo resolverse o contrato, poderase incautar a garantía, e se non fose suficiente, poderase reclamar danos e perdas pola vía de prema. Dentro do prazo de quince días anteriores ó cumprimento do prazo de garantía, o director facultativo da obra, de oficio ou a instancia do contratista, redactará un informe sobre o estado das obras. Se este fóra favorable, o contratista quedará relevado de toda responsabilidade. No caso de que o informe non fose favorable e os defectos observados se debesen a deficiencias na execución da obra e non ó uso do construído, durante o prazo de garantía, o director da obra procederá a ditar as oportunas instrucións ó contratista para a debida reparación do construído, concedéndolle un prazo para iso durante o cal continuará encargado da conservación das obras, sen dereito a percibir cantidade algunha por ampliación do prazo de garantía. 25.- DEVOLUCIÓN DA DOCUMENTACIÓN E DA GARANTÍA PROVISIONAL.- A documentación incluída no Sobre “A” dos licitadores que non resultasen adxudicatarios poderá ser retirada polos licitadores, previo aviso ó servizo de contratación, mediante escrito ordinario ou electrónico no e-mail contratacion@depo.es, transcorridos tres meses contados dende o día seguinte á notificación do acordo de adxudicación ós licitadores, e durante o prazo de 30 días naturais, salvo que a administración considere oportuno retela no suposto que interpuxeran reclamacións ou recursos, ou exista algunha incidencia administrativa. Transcorridos os prazos anteriormente mencionados, esta administración disporá da documentación quedando exenta de toda responsabilidade. 26.-RESOLUCIÓN DO CONTRATO.- O contrato poderá extinguirse por calquera das causas de resolución enumeradas nos arts. 206 e 220 da Lcsp. 27.- RÉXIME XURÍDICO.- En todo o non previsto expresamente no presente prego de condicións, se estará ó disposto, en canto á súa preparación, adxudicación, efectos e extinción, pola Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público e as súas disposicións de desenvolvemento; supletoriamente aplicaranse as restantes normas de dereito administrativo e, no seu defecto, as normas de dereito privado. 28.- XURISDICIÓN COMPETENTE.- As cuestións litixiosas que xurdan sobre interpretación, modificación, resolución e efectos do presente contrato, serán resolvidas polo órgano de contratación cuxas resolucións esgotarán a vía administrativa deixando expedita a vía xurisdicional, contenciosa administrativa, a tenor do disposto na Lei Reguladora de dita Xurisdición. 29.- MODELO DE PROPOSICIÓN.- Don............., maior de idade, veciño de............, con domicilio en ..........titular do DNI............, expedido en data............, actuando en nome propio ou en representación da empresa .................. (CIF- núm. .............) e con domicilio en ..............., teléfono............. segundo acredito mediante poder debidamente bastanteado. Enterado do anuncio, para adxudicar mediante procedemento aberto o contrato correspondente á obra (especificar denominación da obra). Comprométese a executala polo prezo de ______ (en letra e número) euros, máis ______ euros (en letra e número) correspondente ó IVE, con estrita suxeición ó proxecto aprobado e pregos de prescricións técnicas e condicións económico-administrativas, que acepta en todas as súas partes. • % do control de calidade ofertado: (Data e sinatura do propoñente)” ANEXO I ANEXO II “PREGO DE CONDICIÓNS PARTICULARES QUE REXERÁ A CONTRATACIÓN MEDIANTE PROCEDEMENTO ABERTO DA OBRA “REHABILITACION DA CASA REITORAL DE CHENLO (PORRIÑO)” A) PROCEDEMENTO DE CONTRATACIÓN: Aberto. Tramite ordinario. B) ORZAMENTO EXECUCIÓN CONTRATO: Tipo de licitación: 440.656,99 € IVE: 79.318,26 € Total: 519.975,25 € C) FINANCIACIAMENTO: ANUALIDADE APLICACION IMPORTE 2009 11/457.450-622.03.2009 226.086,95 € 2010 11/457.450-622.03.2010 158.260,87 € 2011 11/457.450-622.03 135.627,43 € D) PLAZO DE EXECUCIÓN DAS OBRAS: O prazo máximo para a execución da obra de referencia se establece en doce meses, e a data contará dende o día seguinte á sinatura do acta de comprobación do replanteo, salvo que exista razón fundada que impida o seu comezo. E) GARANTÍAS: Provisional: non se esixe. Definitiva: 5% do prezo de adxudicación, excluído o Imposto sobre o Valor Engadido. F) CLASIFICACIÓN: Grupo C, subgrupos 4 e 5, categoría d e Grupo K, subgrupo 7, categoría d” 10.19057.- AMPLIACIÓN DO CONTRATO DE LIMPEZA DO PAZO PROVINCIAL E OUTROS CENTROS A Xunta de Goberno desta Deputación provincial, en sesión do día 10 de xuño de 2009, aprobou o expediente de contratación, mediante procedemento aberto, para contratar o servizo de limpeza do Pazo provincial, da antiga sede de Educación e da Finca Areeiro de Pontevedra, coa finalidade de unificar nunha soa empresa a prestación do citado servizo nos diferentes edificios de titularidade provincial, unha vez que foran concluíndo os distintos contratos. O contrato foi adxudicado á empresa Clarosol, S.A. por acordo da Xunta de Goberno, en sesión do día 23 de setembro de 2009, por un prezo de 535.193,19 €, por dous anos, formalizándose o correspondente contrato o día 30 de setembro de 2009. Este contrato foi modificado por acordo da Xunta de Goberno, en sesión celebrada o día 12 de xaneiro de 2011, ampliándose a limpeza do Pazo provincial á zona de Presidencia, Secretaría, Sala de Xuntas e Comisión, etc., non incluídas no contrato inicial. A modificación supuxo un incremento mensual de 2.151,49 €, IVE incluído. O Xefe da sección de mantemento emite informe dando conta do vencemento do contrato de limpeza do Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico, sito na rúa Amoedo de Pontevedra, propoñendo para a súa realización a ampliación do contrato realizado coa empresa Clarosol, S.A. para a limpeza do Pazo provincial e doutros centros. O custo da ampliación ascende a contía de 36.938,48 €/ano, incluído IVE, aplicando o custo de hora/mes do contrato vixente. O persoal necesario para esta ampliación é de dous operarios, cunha prestación de 18,25 horas/diarias, cada un deles, de luns a venres, así como un equipo especialista para realizar outras tarefas periódicas. A empresa adxudicataria mostra a súa conformidade cos prezos ofertados e coas esixencias previstas no prego de prescricións técnicas correspondentes. De conformidade co previsto no art. 202 da Lei 30/2007, de contratos do Sector Público, o órgano de contratación poderá introducir modificacións no mesmo por razóns de interese público, e sempre que non afecten ás condicións esenciais do contrato, circunstancias que concorren no presente caso. A modificación do contrato suporía un incremento mensual de 3.078,21 €, IVE incluído, existindo consignación suficiente na aplicación 11/332.332.227.00 do vixente orzamento provincial. A modificación do contrato terá lugar dende a formalización da ampliación, estimándose como data de inicio da ampliación o día 1 do vindeiro mes de abril. Vistos os informes de Contratación, Secretaria Xeral e Intervención, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: 1- Modificar o contrato correspondente ó servizo de limpeza no Pazo provincial, na antiga sede de Educación e na Finca Areeiro de Pontevedra, incorporando a limpeza do edificio destinado ó Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico, e en consecuencia, incrementando o importe mensual do mesmo, a partires do día 1 de abril de 2011, na contía de 2.608,65 €, mais 469,56 € correspondentes ó IVE. O prezo mensual do contrato por edificios quedará da seguinte forma: Edificios Importe Sen IVE IVE (18%) Total Mes Pazo Provincial 10.856,57 € 1.954,18 € 12.810,75 € Antiga sede de Educación 7.053,47 € 1.269,62 € 8.323,09 € Finca Areeiro 3.137,15 € 564,69 € 3.701,84 € Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico 2.608,65 € 469,56 € 3.078,21 € TOTAL 27.913,89 € 2- Autorízase o incremento da prestación do servizo de limpeza no edificio do Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico, por un importe de 3.078,21 €, IVE incluído, con cargo á aplicación orzamentaria 11/332.332.227.00 do vixente orzamento provincial. 3- A empresa Clarosol, S.A., como consecuencia da modificación do importe do contrato, deberá constituír unha garantía complementaria por importe de 1.565,19 €. 11.19058.- PRÓRROGA DO CONTRATO DE PÓLIZA DE SEGURO DE RESPONSABILIDADE CIVIL-PATRIMONIAL DA DEPUTACIÓN DE PONTEVEDRA, ANO 2011 A Xunta de Goberno da Deputación de Pontevedra en sesión celebrada o 23 de decembro de 2008 aprobou a adxudicación do procedemento aberto para a contratación dunha póliza de seguro de responsabilidade civil patrimonial da Deputación de Pontevedra á empresa Mapfre Empresas Compañía de Seguros y Reaseguros S.A. (CIF A-28204006) polo prezo ofertado de 145.381,51 €, por dous anos (2009 e 2010), supoñendo as primas anuais a cantidade de 72.693,25 € cada unha. O contrato foi asinado en data 21 de xaneiro de 2009 por D. Rafael Louzán Abal en representación da Deputación de Pontevedra, e D. Antonio de Ramos Durantez, en nome e representación da empresa Mapfre Empresas, Cia de Seguros y Reaseguros S.A, indicándose na cláusula 2 que o servizo de intermediación realízase por parte de Aon Gil y Carvajal, S.A. Correiduria de Seguros a través dunha entidade colaboradora na cidade de Pontevedra. A Deputación de Pontevedra en calidade de tomador e asegurado subscribiu coa empresa Mapfre Empresas, Cia de Seguros y Reaseguros S.A. a póliza núm. 0960970001206 que establece nas condicións particulares do seguro de responsabilidade civil xeral contratado o obxecto, alcance do seguro, todas as sumas aseguradas e coberturas. Resultando que a cláusula VII do contrato establece que “a duración do contrato será de dous anos, con entrada en vigor dende o día 1 de xaneiro de 2009 até o 31 de decembro de 2010, podendo prorrogarse a vixencia por mutuo acordo entre as partes antes da súa finalización, sen que a duración total do contrato – incluídas as posibles prórrogas expresas poida exceder de tres anos”. Resultando que a póliza do seguro, no artigo 11 das Condicións Xerais Comúns a todas as coberturas do seguro de Responsabilidade Civil Xeral establece que a duración do seguro, se se contrata por períodos renovables prorrogarase automaticamente por períodos sucesivos de igual duración. Visto o Informe emitido polo Sr. Secretario e de Intervención acreditando a existencia de crédito suficiente e adecuado para afrontar o gasto. Considerando o artigo 20 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público establece que “son contratos privados os celebrados por unha Administración Pública que teñan por obxecto servizos comprendidos na categoría 6 do Anexo II. Os contratos privados rexeranse, en canto á súa preparación e adxudicación, en defecto de normas específicas, pola presente Lei e as súas disposicións de desenvolvemento… En canto ós seus efectos e extinción, estes contratos rexeranse polo dereito privado”. Considerando o disposto na disposición adicional segunda da Lei de Contratos do Sector Publico, e na base 16, apartado segundo das bases de execución do orzamento para o ano 2011, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: Aprobar a prórroga do contrato de póliza de seguro de Responsabilidade Civil- Patrimonial da Deputación de Pontevedra subscrita coa empresa Mapfre Empresas, Cia de Seguros y Reaseguros S.A. (póliza núm. 0960970001206) con efectos dende o 1 de xaneiro de 2011 ata o 1 de xaneiro de 2012. 12.19059.- ADXUDICACIÓN DE DÚAS BOLSAS DE LICENCIADOS EN HISTORIA PARA O SERVIZO DE PATRIMONIO DOCUMENTAL E BIBLIOGRÁFICO De conformidade coa proposta da Comisión Seleccionadora de dúas Bolsas de Licenciados/as en Historia, con destino ó Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico, de acordo coa convocatoria e bases aprobadas pola Xunta de Goberno, mediante Acordo núm. 11.18969 adoptado o día 16 de febreiro de 2011, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade adxudicar estas bolsas ós aspirantes que se relacionan a continuación, por obter a maior puntuación en base ós criterios establecidos na base sexta das Bases: BENEFICIARIOS Chaves Moledo, Iria Ulla Cobián, Antón Así mesmo, propóñense suplentes, para o caso de renuncia ou incompatibilidade, pola seguinte orde: 1º.- Domínguez García, Montserrat 2º.- Ferreiro Monteagudo, Alfonso 3º.- Gil Sánchez, Miguel A dotación económica é de 1.200,00 €/mes por beneficiario, con efectos 1 de abril de 2011 e por un período de seis meses, e poderá ser prorrogada por un único período de seis meses, á vista do informe favorable do Xefe de Servizo e por Acordo da Xunta de Goberno, cantidade que se imputará á aplicación orzamentaria 332.330.481.01 do orzamento provincial. A aceptación e disfrute de esta bolsa non establece relación laboral nin funcionarial coa Deputación Provincial de Pontevedra, non implicando en consecuencia ningún compromiso para una posterior incorporación ou vinculación do bolseiro ó citado organismo. Así mesmo, de acordo có informe emitido por Intervención de data 7 de febreiro de 2011, na aplicación proposta para imputar o gasto existe crédito dispoñible para o importe mencionado, quedando retido para tal fin por medio de documento RC, número de operación 201100007334. 13.19060.- DAR CONTA DA RENUNCIA DA ASOCIACIÓN CULTURAL SANTA MARTA DO CONCELLO DE MOS Á SUBVENCIÓN CONCEDIDA PARA “REPARACIÓN DO DETERIORO DA CAPELA”, APROBADA Ó SEU FAVOR NA XUNTA DE GOBERNO DE 30/09/09 Aprobada pola Xunta de Goberno desta Deputación provincial de data 30/09/2009 unha subvención a favor da Asoc. Cultural Santa Marta de Mos con CIF: G-36.286.052, do Concello de Mos, por un importe de 1.500,00 €, para “Reparación do deterioro da capela” con cargo á partida 09/451.451.789.04, e recibido escrito, presentado no Rexistro Xeral con data 01/02/11, da citada Asociación renunciando á subvención concedida no seu día, a Xunta de Goberno queda enterada de dita renuncia. 14.19061.- DAR CONTA DA RENUNCIA QUE FORMULA O CONCELLO DE LALÍN Á SUBVENCIÓN CONCEDIDA NO EXERCICIO 2010 NO PROGRAMA DE ACCIÓN MUNICIPAL-SECCIÓN ACTIVIDADES, PARA A ACTUACIÓN NÚM. 438, DENOMINADA “CURSO DE MONITORES DE TEMPO LIBRE” APROBADA Ó SEU FAVOR NA XUNTA DE GOBERNO DE 30/06/10 Dada conta da renuncia presentada polo Concello de Lalín, á subvención de 2.500,00€ concedida pola Xunta de Goberno, acordo núm. 2.18344 de 30 de xuño de 2010, para a actuación núm. 438, denominada “Curso de monitores de tempo libre”, incluída no Programa de Acción Municipal-Sección Actividades 2010, aplicación 942.942.462.00, dado que por circunstancias sobrevidas foi imposibilidade de executar a citada actuación, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: - Aceptar a renuncia solicitada polo Concello de Lalín, á subvención de 2.500,00 € concedida no exercicio 2010 dentro do Programa de Acción Municipal-Sección Actividades, para a actuación núm. 438, “Curso de monitores de tempo libre”. 15.19062.- DAR CONTA DA RENUNCIA DA AGRUPACIÓN MUSICAL DA GUARDA DO CONCELLO DA GUARDA Á SUBVENCIÓN CONCEDIDA PARA “ADQUISICIÓN DE INSTRUMENTOS”, APROBADA Ó SEU FAVOR NA XUNTA DE GOBERNO DE 01/09/10 Aprobada pola Xunta de Goberno desta Deputación provincial de data 01/09/10 unha subvención a favor da Agrupación Musical da Guarda con CIF: G-36.397.412, do Concello da Guarda, por un importe de 584,00 €, para “Adquisición de instrumentos” con cargo á aplicación 10/330.334.789.00, e recibido escrito, presentado no Rexistro Xeral con data 02/02/11, da citada Asociación renunciando á subvención concedida no seu día, a Xunta de Goberno queda enterada de dita renuncia. 16.19063.- DAR CONTA DA RENUNCIA DO GRUPO FOLCLÓRICO O TREVO DO CONCELLO DE MEIS Á SUBVENCIÓN CONCEDIDA PARA “ADQUISICIÓN DE VESTIARIO”, APROBADA Ó SEU FAVOR NA XUNTA DE GOBERNO DE 01/09/10 Aprobada pola Xunta de Goberno desta Deputación provincial de data 01/09/10 unha subvención a favor do Grupo Folclórico O Trevo-Meis con CIF: G/36.119.022, do Concello de Meis, por un importe de 829,00 €, para “Adquisición de vestiario” con cargo á aplicación 10/330.334.789.00, e recibido escrito, presentado no Rexistro Xeral con data 14/03/11, da citada Asociación renunciando á subvención concedida no seu día, a Xunta de Goberno queda enterada de dita renuncia. 17.19064.- DAR CONTA DA RENUNCIA DA ASOCIACIÓN DE VECIÑOS CHAN DO BOSQUE-AMEIROLONGO DO CONCELLO DE MOS Á SUBVENCIÓN CONCEDIDA PARA “OBRAS DE CALEFACCIÓN DO LOCAL SOCIAL”, APROBADA Ó SEU FAVOR NA XUNTA DE GOBERNO DE 01/09/10 Aprobada pola Xunta de Goberno desta Deputación provincial de data 01/09/10 unha subvención a favor da Asoc. de Veciños Chan do Bosque-Ameirolongo con CIF: G/36.101.988, do Concello de Mos, por un importe de 2.089,00 €, para “Obras de calefacción do local social” con cargo á aplicación 10/330.334.789.04, e recibido escrito, presentado no Rexistro Xeral con data 10/03/11, da citada Asociación renunciando á subvención concedida no seu día, a Xunta de Goberno queda enterada de dita renuncia. 18.19065.- DAR CONTA DA RENUNCIA DA UNIÓN DEPORTIVA BOLOS DE CARRASCA DO CONCELLO DE NIGRÁN Á SUBVENCIÓN CONCEDIDA PARA “ADQUISICIÓN DE INSTRUMENTOS”, APROBADA Ó SEU FAVOR NA XUNTA DE GOBERNO DE 01/09/10 Aprobada pola Xunta de Goberno desta Deputación provincial de data 01/09/10 unha subvención a favor de Unión Polideportiva Bolos de Carrasca con CIF: G/36.648.319, do Concello de Nigrán, por un importe de 924,00 €, para “Adquisición de instrumentos”, con cargo á aplicación 10/330.334.789.00, e recibido escrito, presentado no Rexistro Xeral con data 11/03/11, da citada Asociación renunciando á subvención concedida no seu día, a Xunta de Goberno queda enterada de dita renuncia. 19.19066.- DAR CONTA DA RENUNCIA DA FEDERACIÓN GALEGA DE SOCIEDADES FILATÉLICAS DO CONCELLO DE TUI Á SUBVENCIÓN CONCEDIDA PARA “EXPOSICIÓN FILATÉLICA INTERNACIONAL XACOBEO 2010-VIGO”, APROBADA Ó SEU FAVOR NA XUNTA DE GOBERNO DE GOBERNO DE 01/09/10 Aprobada pola Xunta de Goberno desta Deputación provincial de data 01/09/10 unha subvención a favor da Federación Galega de Sociedades Filatélicas con CIF: G/15.099.567, do Concello de Tui, por un importe de 1.950,00 €, para “Exposición Filatélica Internacional Xacobeo 2010 - Vigo” con cargo á aplicación 10/330.924.489.10, e recibido escrito, presentado no Rexistro Xeral con data 31/01/11, da citada Federación renunciando á subvención concedida no seu día, a Xunta de Goberno queda enterada de dita renuncia. 20.19067.- DAR CONTA DA RENUNCIA DO CENTRO DE ANIMACIÓN RURAL CASTROMAO DO CONCELLO DE MONDARIZ Á SUBVENCIÓN CONCEDIDA PARA “SERÁN EN MONDARIZ”, APROBADA Ó SEU FAVOR NA XUNTA DE GOBERNO DE 13/10/10 Aprobada pola Xunta de Goberno desta Deputación provincial de data 13/10/2010 unha subvención a favor do Centro de Animación Rural Castromao con CIF: G/36.054.187, do Concello de Mondariz, por un importe de 910,00 €, para “Serán en Mondariz” con cargo á aplicación orzamentaria 10/330.334.489.05, e recibido escrito, presentado no Rexistro Xeral con data 25/01/11, da citada Asociación renunciando á subvención concedida no seu día, a Xunta de Goberno queda enterada de dita renuncia. 21.19068.- DAR CONTA DA RENUNCIA DA ASOCIACIÓN CULTURAL SANTA MARÍA DO VISO DO CONCELLO DE REDONDELA Á SUBVENCIÓN CONCEDIDA PARA “MEMORIA FOTOGRÁFICA DO VISO 2010”, APROBADA Ó SEU FAVOR NA XUNTA DE GOBERNO DE 13/10/10 Aprobada pola Xunta de Goberno desta Deputación provincial de data 13/10/2010 unha subvención a favor da Asoc. Cultural Santa María do Viso con CIF: G/36.048.262, do Concello de Redondela, por un importe de 645,00 €, para “Memoria fotográfica do Viso 2010” con cargo á aplicación orzamentaria 10/330.334.489.05, e recibido escrito, presentado no Rexistro Xeral con data 24/01/11, da citada Asociación renunciando á subvención concedida no seu día, a Xunta de Goberno queda enterada de dita renuncia. 22.19069.- CONCESIÓN DE PRÓRROGA PARA A XUSTIFICACIÓN DA SUBVENCIÓN CONCEDIDA Á DIOCESE TUI-VIGO (PARROQUIA DE SAN CAETANO DE QUINTELA) DO CONCELLO DE CRECENTE PARA “OBRAS DE REHABILITACIÓN DO ADRO DA IGREXA DE SAN CAETANO” NA XUNTA DE GOBERNO DE GOBERNO DE 01/09/10 Aprobada pola Xunta de Goberno desta Deputación Provincial de data 01/09/10 unha subvención a favor da Diocese de Tui-Vigo (Parroquia de San Caetano de Quintela) con CIF: R-3600056-J, do Concello de Crecente, por un importe de 9.980,00 €, para “Obras de rehabilitación do adro da igrexa de San Caetano” con cargo á aplicación 10/330.334.789.04, e recibido escrito da citada Entidade, presentado no Rexistro Xeral con data 10/03/11, no que solicitan unha prórroga para a súa xustificación ante a imposibilidade de rematar as obras no prazo previsto, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a concesión dunha prórroga ata o 30 de setembro de 2011, para a xustificación da citada subvención. 23.19070.- RECOÑECEMENTO EXTRAXUDICIAL DE OBRIGAS Vistos os informes emitidos por Intervención, correspondentes ás facturas relativas a dirección de obra e certificacións que máis adiante se relacionan, tendo en conta que non se seguiu o procedemento de contratación oportuno á aprobación da factura require seguir o procedemento de recoñecemento extraxudicial de crédito, con cargo ás contas non orzamentarias 419.08(0910); 419.08(0910); 419.10(099.143); e ás aplicacións 11/456.453.612.02.2009; 11/456.453.612.02; 10/456.453.612.02, de acordo co establecido na base 17.1 das aprobadas para a execución do Orzamento Provincial de 2010, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a autorización, o compromiso de gasto e o recoñecemento extraxudicial das seguintes obrigas: -A certificación núm. 4 de Hidromiño S.L. (CIF B-36.440.196) por importe de 19.968,08 €, correspondente a la obra “Prox. modif. de protección viaria PK 0+00 A +560 E.P.2204 Sabarís-Belesar (Baiona)”, con arranxo ó seguinte detalle: Euros HIDROMIÑO S.L. (CIF B – 36.440.196) 19.968,08€ Subtotal 19.968,08€ Taxa dirección de obra ( 4%) 568,81€ Control de Calidade (1,64 %) 233,21€ Seguridade e Saúde (0,72%) 102,39€ Total descontos 904,41€ Importe líquido a percibir pola empresa 19.063,67€ A certificación núm. 1-final de Construcciones Fernández Hermida S.L. (CIF B/36.632.412), por importe de 46.689,86 €, correspondente á obra, “Construción de pluviais na E.P. 2303 Gondomar, Vilaza, Parada”, con arranxo ó seguinte detalle: Euros CONSTRUCCIONES FERNÁNDEZ HERMIDA S.L. (CIFB–36.632.412) 46.689,86€ Subtotal 46.689,86€ Taxa dirección de obra ( 4%) 1.330,01€ Control de Calidade (0 %) 0€ Seguridade e Saúde (0 %) 0€ Total descontos 1.330,01€ Importe líquido a percibir pola empresa 45.359,85€ A certificación Final de Hidromiño S.L. (CIF B-36.440.196) por importe de 7.335,73€, correspondente á obra “Prox. modif. de protección viaria PK 0+00 A+560 E.P.2204 Sabarís-Belesar (Baiona)”, con arraxo ó seguinte detalle: Euros HIDROMIÑO S.L. (CIF B – 36.440.196) 7.335,73€ Subtotal 7.335,73€ Taxa dirección de obra ( 4%) 208,97€ Control de Calidade (1,64 %) 85,68€ Seguridade e Saúde (0,72%) 37,61€ Total descontos 332,26€ Importe líquido a percibir pola empresa 7.003,47€ Factura núm. 30/2010 por importe de 6.580,19 € emitida polo arquitecto D. Enrique Alonso Baspino NIF: 35.973.146-L, que xustifica os honorarios de dirección realizados na obras “Construción do Campo de Fútbol de Pasarón en Pontevedra”, correspondente a certificación núm. 45. Factura núm. 2010/149 por importe de 6.580,19 € emitida polo arquitecto D. Carlos Urdampilleta Barreiro NIF: 36.042.815-K, que xustifica os honorarios de dirección realizados na obras Construción do Campo de Fútbol de Pasarón en Pontevedra, correspondente a certificación núm. 45. Facturas emitidas por Darzal Consultoría y Prevención, S.L. (B-82270190), que de seguido se relacionan, relativas a traballos de coordinación de seguridade e saúde de diversas obras: Núm. Factura Data Obra Importe 1557-1/2010 27/12/2010 “Mellora accesibilidade camiños municipais de Baredo e Baiona” (PID/09/00972/2009002404) 120,29 1557-2/2010 27/12/2010 “Mellora accesibilidade camiños municipais de Baredo e Baiona” (PID/09/00972/2009002404) 287,66 1577-3/2010 27/12/2010 “Pista atletismo campo de fútbol de A Mata (O Rosal)” (PID/09/00926/2009002318) 130,54 1557-4/2010 27/12/2010 “Pavimentación camiños municipais nas parroquias de András, Baión e Tremoedo (Vilanova de Arousa)” (PID/09/00928/2009002682) 77,91 1577-5/2010 27/12/2010 “Rehabilitación gradas, dotación de servizos e valado de protección en campo de fútbol As Gaiandas” (PID/09/00920/209002642) 128,68 1557-6/2010 27/12/2010 “Reforma e adecuación do mercado de Sabarís (Baiona)” (PID/09/00972/2009002406) 363,69 1577-7/2010 27/12/2010 “Pista atletismo campo de fútbol de A Mata (O Rosal)” (PID/09/00926/2009002318) 110,67 1577-8/2010 27/12/2010 “Pavimentación e dotación servizos camiño Fontemaría (Arbo)” (PID/09/00916/2009002805) 339,03 1557-9/2010 27/12/2010 “Construción vestiarios campo de fútbol de A Lama” (PID/09/01041/2009002276) 191,04 1557-11/2010 27/12/2010 “Saneamento Magariños (Valga)” (PID/09/00992/2009002420) 570,30 1557-12/2010 27/12/2010 “Saneamento nos lugares de Fontenco, Cimadevila e Socastro (Valga)” (PID/09/00992/2009002419) 451,10 1557-13/2010 27/12/2010 “Saneamento nos lugares de Outeriño, Carballiño, Sixto e Baño (Valga)” (PID/09/00992/2009002418) 304,10 1557-15/2010 27/12/2010 “Construción de beirarrúas e melloras en Cumeira (O Rosal)” (PID/09/00926/2009002321) 23,83 1561-1/2010 27/12/2010 “Humanización Estradas Pozas-Porteliña, PK 0+030 a 0+148 (Mos)” (PID/09/00981/2009002270) 232,32 1561-2/2010 27/12/2010 “Reforma e adecuación do mercado de Sabarís (Baiona)” (PID/09/00972/2009002406) 2,15 1561-3/2010 27/12/2010 “Pechamento exterior instalacións deportivas Macoca (Tui)” (PID/09/00610/2009002581) 380,71 1561-4/2010 27/12/2010 “Pechamento exterior instalacións deportivas Macoca (Tui)” (PID/09/00610/2009002581) 362,78 1561-5/2010 27/12/2010 “Gradas e vestiarios en pista polideportiva de Pereiras (Mos)” (PID/09/00981/2009002263) 226,04 1561-6/2010 27/12/2010 “Gradas e vestiarios en pista polideportiva de Pereiras (Mos)” (PID/09/00981/2009002263) 203,96 1561-7/2010 27/12/2010 “Urbanización rúa San Gregorio (Mondariz)” (PID/09/00790/2009002614) 378,73 1561-8/2010 27/12/2010 “Pavimentación na Lama, Berducido, Xesta, Antas e Gaxate (A Lama)” (PID/09/01041/2009002286) 99,22 1561-9/2010 27/12/2010 “Pavimentación na Lama, Berducido, Xesta, Antas e Gaxate (A Lama)” (PID/09/01041/2009002286) 394,69 1561-10/2010 27/12/2010 “Humanización Avenida do Concello (A Lama)” (PID/09/01041/2009002281) 254,67 1561-11/2010 27/12/2010 “Humanización Avenida do Concello (A Lama)” (PID/09/01041/2009002281) 232,47 1561-12/2010 27/12/2010 “Mellora capa rodaxe camiños de Meaño” (PID/09/00978/2009002289) 164,54 1561-13/2010 27/12/2010 “Mellora capa rodaxe camiños de Meaño” (PID/09/00978/2009002289) 46,20 1561-14/2010 27/12/2010 “Saneamento lugares de Cosoirado e Teixugueiras (Moraña)” (PID/09/00609/2009002296) 58,93 1561-15/2010 27/12/2010 “Saneamento lugares de Cosoirado e Teixugueiras (Moraña)” (PID/09/00609/2009002296) 65,06 1561-16/2010 27/12/2010 “Saneamento lugares de Cosoirado e Teixugueiras (Moraña)” (PID/09/00609/2009002296) 110,02 1561-17/2010 27/12/2010 “Pavimentación vías públicas en parroquias de Caleiro, San Miguel e Vilanova (Vilanova de Arousa)” (PID/09/00928/2009002687) 480,19 1561-18/2010 27/12/2010 “Separata acondicionamento edificación como centro multiusos (Casa Cultura) en Barro” (PID/09/00971/2009002252) 13,74 1561-19/2010 27/12/2010 “Separata acondicionamento edificación como centro multiusos (Casa Cultura) en Barro” (PID/09/00971/2009002252) 177,41 1561-20/2010 27/12/2010 “Separata acondicionamento edificación como centro multiusos (Casa Cultura) en Barro” (PID/09/00971/2009002252) 327,47 1561-21/2010 27/12/2010 “Urbanización contorno centro sociocultural de San Bernabé da Graña (O Covelo)” (PID/09/00976/2009002791) 287,08 1561-22/2010 27/12/2010 “Dotación de servizos e equipamento Entrecines e Marquesa do Pazo (As Neves)” (PID/09/00982/2009002659) 177,99 1561-23/2010 27/12/2010 “Dotación de servizos e equipamento Entrecines e Marquesa do Pazo (As Neves)” (PID/09/00982/2009002659) 600,87 1561-25/2010 27/12/2010 “Abastecemento domicialiario de auga potable a Tuiriz (Vila de Cruces)” (PID/09/00917/2009002552) 55,08 1561-26/2010 27/12/2010 “Abastecemento domicialiario de auga potable a Tuiriz (Vila de Cruces)” (PID/09/00917/2009002552) 114,61 1561-27/2010 27/12/2010 “Acondicionamento do local social de Cumeiro (Vila de Cruces)” (PID/09/00917/2009002542) 58,31 1561-28/2010 27/12/2010 “Acondicionamento del local social de Cumeiro (Vila de Cruces)” (PID/09/00917/2009002542) 58,87 1561-29/2010 27/12/2010 “Construción e obras complementarias do camiño de Fuentearcada (Arnego) (Vila de Cruces)” (PID/09/00917/2009002551) 131,37 1561-30/2010 27/12/2010 “Pavimentación camiño veciñal A Guía-Atios (Porriño)” (PID/09/00794/2009002325) 236,94 1561-31/2010 27/12/2010 “Capa rodaxe a Basadre (Agolada)” (PID/09/00929/2009002580) 306,35 1561-33/2010 27/12/2010 “Mellora infraestruturas en Pavillón de Ribadumia” (PID/09/00924/2009002610) 336,32 1561-35/2010 27/12/2010 “Construción de vestiarios en campo de fútbol municipal de Agolada” (PID/09/00929/2009002220) 125,94 1561-34/2010 27/12/2010 “Construción de vestiarios en campo de fútbol municipal de Agolada” (PID/09/00929/2009002220) 181,76 1561-36/2010 27/12/2010 “Construción de vestiarios en campo de fútbol municipal de Agolada” (PID/09/00929/2009002220) 213,89 TOTAL 10.195,52 Factura núm. 1559/2010 e núm. 1560/2010, emitidas por Darzal Consultoría y Prevención S.L. (B-82.270.190), por importe de 56,21 € e 45,80 €, en concepto de honorarios de seguridade e saúde da obra “Reforma do edificio da antiga sede de Educación Pontevedra”, correspondentes ás certificacións núm. 6, 7 e final. 24.19071.- RECOÑECEMENTO EXTRAXUDICIAL DE OBRIGAS Visto o informe que formula a Intervención desta Deputación, de data 16 de marzo de 2011, para o recoñecemento extraxudicial das obrigas, de gastos efectuados polos Centros Xestores e Dependencias, desta Deputación e que se especifican na relación que se achega, e en virtude das facultades que lle confire a base 17-1, parágrafo cuarto das aprobadas para a execución do orzamento de 2011, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar e declarar de aboo: A relación de facturas, que figuran ca referencia 201100000195 e que contén doce facturas, sendo a primeira de Medulio Servicios y Obras, S.L., por importe de 2.710,92 € e a derradeira de Contenur, S.L., por importe 32.514,14 €, obedecendo ó seguinte detalle: Importe total 376.580,74 € Descontos do IRPF 0,00 € Descontos do IVE soportado deducible 0,00 € Descontos do Honorarios técnicos externos 0,00 € Total líquido 376.580,74 € 25.19072.- INFORME EN RELACIÓN COA CONSULTA DE AVALIACIÓN DE IMPACTO AMBIENTAL DO PROXECTO “HELIPORTO E PREVENCIÓN E EXTINCIÓN DE INCENDIOS FORESTAIS DE QUEIMADELOS EN T.M. MONDARIZ (PONTEVEDRA), QUE REMITE A DIRECCIÓN XERAL DE CALIDADE E AVALIACIÓN AMBIENTAL DO MINISTERIO DE MEDIO AMBIENTE, E MEDIO RURAL E MARIÑO Dada conta da comunicación da Dirección Xeral de Calidade e Avaliación Ambiental do Ministerio de Medio Ambiente, e Medio Rural e Mariño, de data 15 de febreiro de 2011, recibida nesta Deputación o día 21 de febreiro de 2011 (Rex. de entrada núm. 7694), remitindo consulta de avaliación de impacto ambiental do proxecto “Heliporto de prevención e extinción de incendios forestais de Queimadelos en T.M. de Mondariz (Pontevedra)”, ós efectos de emisión de informe por parte desta Deputación, e Resultando que a Técnica de Medio Ambiente, emite informe con data 11 de marzo de 2011, no que manifesta: “El presente informe consta de: 1. Antecedentes. 2. Alternativas propuestas. 3. Análisis ambiental. 4. Conclusión. 1.- Antecedentes: El documento tiene por objeto la construcción de un helipuerto dedicado a emergencias y a uso privado, ubicado en el Concello de Mondariz, dedicado a la lucha contraincendios durante los periodos de primavera y verano. La ubicación es en la zona de Queimadelos, en el paraje conocido como Coto da Moura, aproximadamente a 1 km al sureste de la zona urbana, formando parte de las bases operativas de extinción de incendios forestales en la provincia de Pontevedra. El helipuerto vendrá a cubrir las necesidades y reforzar los recursos disponibles para la ejecución del Plan PLADIGA (Plan de prevención y defensa contra los incendios forestales de Galicia), así como el apoyo a los centros médicos y hospitalarios de la región. La Dirección General de Montes coordinará las fechas de operación de dicho helipuerto, estimándose unas 250 operaciones al año, dirigidas tanto a vuelos de extinción de incendios como a atención de emergencias. 2.- Alternativas propuestas: La decisión de crear un helipuerto en el municipio de Mondariz proviene de un acuerdo entre el Ayuntamiento de Mondariz (Queimadelos) y la Consellería demedio Rural de la Xunta de Galicia. La parcela ha sido cedida por el Ayuntamiento, considerada como adecuadas tanto desde el punto de vista aeronáutico, dado la ausencia de objetos que impidan la operación, como por motivos medioambientales al estar alejadas del pueblo evitando cualquier molestia que pudiera suponer. El espacio cedido ha sido el estrictamente necesario para las operaciones del helipuerto. Constará de 20 x 20 metros de hormigón necesarios para realizar las maniobras de aproximación hasta el aterrizaje (FATO), además de un área de seguridad de 37,6 x 37,6 metros de hierba que se extiende más allá de este espacio. La alternativa de no construcción no ha sido considerada dado que el helipuerto tiene una misión clara en relación con la atención de emergencias medioambientales como son los incendios forestales. 3.- Análisis Ambiental: Se han analizado las principales condiciones ambientales existentes en las inmediaciones para valorar el grado de afección, tales como: ↠ Usos y aprovechamientos actuales del terreno. ↠ Suelo. ↠ Aire. Los impactos medioambientales identificados han sido: ↠ Emisiones producidas por el helicóptero. ↠ Ruidos originados por el helicóptero. ↠ Molestias producidas a las aves y los animales. ↠ Potencial choque con aves por el helicóptero. ↠ Molestias durante la nidificación de las aves. En relación a estos posibles impactos se han desarrollado unas medidas correctoras, tales como: ↠ Seguimientos de las trayectorias señaladas y establecidas que evitarían las zonas más sensibles identificadas, sin sobrevolar colinas o zonas arboladas donde habitualmente habitan las aves. ↠ Vigilancia y control del perímetro, evitando que entre algún animal. ↠ Mínimas modificaciones del terreno y aprovechamiento del mismo, evitando así la generación de residuos.. ↠ Control específico de los contratistas. ↠ Reducción del impacto acústico durante la construcción del proyecto, realizándose las labores en horas diurnas y regando las tierras para evitar el levantamiento de polvo. 4.- Conclusión: Se puede considera que el impacto medioambiental del helipuerto proyectado es prácticamente nulo, y que las medidas correctoras para paliar los posibles impactos identificados son las adecuadas, dentro de las posibles y viables. Desde el punto de vista medioambiental, se puede concluir que, visto los datos, dichos impactos son asumibles y no afectarán, significativamente, los valores ambientales actuales de la zona. Sin embargo, el proyecto deberá ser sometido a Evaluación de Impacto si la Consellería de Medio Ambiente lo considerase oportuno antes de ser tramitadas las autorizaciones necesarias para su construcción.” A Xunta de Goberno acorda por unanimidade prestar conformidade ó citado informe, e a súa remisión á Dirección Xeral de Calidade e Avaliación Ambiental do Ministerio de Medio Ambiente, e Medio Rural e Mariño. 26.19073.- CORRECCIÓN DE ERROS NO ACORDO NÚM. 9.19023 DA XUNTA DE GOBERNO DE DATA 02/03/2011, EN RELACIÓN COA “APROBACIÓN DO GASTO E DECLARACIÓN DE ABOO DA SUBVENCIÓN CONCEDIDA A ASOCIACIÓN DE MULLERES RURAIS ARBENSES” NO PAC/09, PARA A REALIZACIÓN DO INVESTIMENTO Nº772, DENOMINADO EQUIPAMENTO INFORMÁTICO LOCAL SOCIAL” Advertido o erro no acordo da Xunta de Goberno do 2 de marzo de 2011 no que se aproba a xustificación da axuda para “Equipamento informático local social”, do PAC/2009, investimento núm.772, concedida á Asociación de Mulleres Rurais Arbenses, con CIF G-36.395.598, do Concello de Arbo, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: - Corrixir o erro de maneira que onde di: “Recoñecer a obriga de mil setecentos oitenta e catro euros con sete céntimos (1.784,07 €), seguindo o procedemento de recoñecemento extraxudicial de crédito, a favor da Asociación de Mulleres Rurais Arbenses, con CIF G-36.395.598, do Concello de Arbo e declarar de aboo dita cantidade, con cargo á partida 11/942.459.789.07.2009, como pago da subvención concedida á mesma, para o investimento núm. 772, denominado “Equipamento informático local social”, incluída no PAC/09”. Debe dicir: “Recoñecer a obriga de mil setecentos euros (1.700,00 €), seguindo o procedemento de recoñecemento extraxudicial de crédito, a favor da Asociación de Mulleres Rurais Arbenses, con CIF G-36.395.598, do Concello de Arbo e declarar de aboo dita cantidade, con cargo á partida 11/942.459.789.07.2009, como pago da subvención concedida á mesma, para o investimento núm. 772, denominado “Equipamento informático local social”, incluída no PAC/09”. 27.19074.- CORRECCIÓN DE ERROS NO ACORDO NÚM. 10.19024 DA XUNTA DE GOBERNO DE DATA 02/03/2011, EN RELACIÓN COA “APROBACIÓN DO GASTO E DECLARACIÓN DE ABOO DA SUBVENCIÓN CONCEDIDA A ASOCIACIÓN DE MULLERES RURAIS XUNTANZA NO PAC/09, PARA A REALIZACIÓN DO INVESTIMENTO Nº599, DENOMINADO ACONDICIONAMENTO DO LOCAL SOCIAL DE ARCA” Advertido o erro no acordo da Xunta de Goberno do 2 de marzo de 2011 no que se aproba a xustificación da axuda para “Equipamento informático local social”, do PAC/2009, investimento núm. 599, concedida á Asociación de Mulleres Rurais Xuntanza, con CIF G-36.461.424, do Concello da Estrada a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: - Corrixir o erro de maneira que onde di: “Recoñecer a obriga de dous mil trescentos vinte e tres euros con sesenta e cinco céntimos (2.323,65 €), seguindo o procedemento de recoñecemento extraxudicial de crédito, a favor da Asociación de Mulleres Rurais Xuntanza, con CIF G-36.461.424, do Concello da Estrada, e declarar de aboo dita cantidade, con cargo á partida 11/942.459.789.07.2009, como pago da subvención concedida á mesma, para o investimento núm. 599, denominada “Acondicionamento do local social de Arca”, incluída no PAC/09”. Debe dicir: “Recoñecer a obriga de dous mil euros (2.000,00 €), seguindo o procedemento de recoñecemento extraxudicial de crédito, a favor da Asociación de Mulleres Rurais Xuntanza, con CIF G-36.461.424, do Concello da Estrada, e declarar de aboo dita cantidade, con cargo á partida 11/942.459.789.07.2009, como pago da subvención concedida á mesma, para o investimento núm. 599, denominada “Acondicionamento do local social de Arca”, incluída no PAC/09”. 28.19075.- CORRECCIÓN DE ERROS NO ACORDO NÚM. 11.19025 DA XUNTA DE GOBERNO DE DATA 02/03/2011, EN RELACIÓN COA “APROBACIÓN DO GASTO E DECLARACIÓN DE ABOO DA SUBVENCIÓN CONCEDIDA A ASOCIACIÓN VECIÑAL E CULTURAL DE LAMAS NO PAC/09, PARA A REALIZACIÓN DO INVESTIMENTO Nº437, DENOMINADO SOTERRAMENTO DE CABLEADO ELÉCTRICO E TELEFÓNICO” Advertido o erro no acordo da Xunta de Goberno do 2 de marzo de 2011 no que se aproba a xustificación da axuda para “Soterramento de cableado eléctrico e telefónico”, do PAC/2009, investimento núm. 437, concedida á Asociación Veciñal e Cultural de Lamas, con CIF G-36.580.751, do Concello de Moraña, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: - Corrixir o erro de maneira que onde di: “Recoñecer a obriga de tres mil seis euros con setenta e dous céntimos (3.006,72 €), seguindo o procedemento de recoñecemento extraxudicial de crédito, a favor da Asociación Veciñal e Cultural de Lamas, con CIF G-36.580.751, do Concello de Moraña, e declarar de aboo dita cantidade, con cargo á partida 11/942.459.789.07.2009, como pago da subvención concedida á mesma, para o investimento núm. 437, denominado “Soterramento de cableado eléctrico e telefónico”, incluída no PAC/09”. Debe dicir: “Recoñecer a obriga de tres mil euros (3.000,00 €), seguindo o procedemento de recoñecemento extraxudicial de crédito, a favor da Asociación Veciñal e Cultural de Lamas, con CIF G-36.580.751, do Concello de Moraña, e declarar de aboo dita cantidade, con cargo á partida 11/942.459.789.07.2009, como pago da subvención concedida á mesma, para o investimento núm. 437, denominado “Soterramento de cableado eléctrico e telefónico”, incluída no PAC/09”. 29.19076.- ROGOS E PREGUNTAS Non se formularon. E non habendo máis asuntos que tratar polo Sr. Presidente, sendo as once horas do expresado día, dáse por rematada a sesión e dela esténdese a presente acta, que asina o Ilmo. Sr. Presidente, comigo, o Secretario que dou fe. O Presidente, O Secretario,
Ãrea de notas
Nota