Fondos
39.989/5. Documentación de persoal (1970-1972)
Documentación de persoal (1970-1972)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.16..1.6.39.989/5
Título Documentación de persoal (1970-1972)
Data(s) 1970-1972 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Documentación de persoal. Contén: > Cadro de persoal do Fogar Provincial. > Horarios do centro. > Relación de persoal e vacacións. > Informes sobre pesoal. > Calendario Laboral do Sindicato Nacional do Papel e Artes gráficas. > Resumo de tempos de ausencia. Ano 1970 > Normas de concesión de bolsas de estudos para o curso 1970/1971. > Circulares da Comisión Especial de Persoal. > Correspondencia de persoal
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de topónimos
Nome dos puntos de acceso Hospicio (Tema)