ATOPO
Rexistros actuais: 1.619.227
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.660

Acta de sesión 1990/08/31_Ordinaria

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.1.3.3.17.713/2.1990-08-31_Ordinaria

  • Título Acta de sesión 1990/08/31_Ordinaria

  • Data(s) 1990-08-31 (Creación)

  • Volume e soporte 1 acta de sesión

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido Folla: 110,111 Da sesión ordinaria en primeira convocatoria, celebrada polo Pleno desta Excma. Deputación o día, 31 de agosto de 1990 No Salón de Sesións da Excma. Deputación Provincial de Pontevedra, sendo as dez horas do día trinta e un de agosto de mil novecentos noventa, baixo a Presidencia do Ilmo. Sr. Presidente D. César Xosé Mera Rodríguez, reuníronse os Sres. Deputados, D. José Ramón Abal Varela, D. Adolfo Abalo Ríos, D. Xosé Manuel Barros González, D. José Castro Alvarez, D. Manuel Ramón Conde Romero, D. Xesús Manuel Costas Abreu, D. Avelino Fernández Alonso, Dna. Elvira Fernández Díaz, D. Manuel Freire Lino, D. José Manuel Gallego Lomba, D. Justo José González Ballesta, D. Emiliano Lage Rodríguez, D. Manuel Lamazares Pardo, D. José Manuel Losada Millán, D. Carlos Mantilla Rodríguez, D. Juan Francisco Martínez-Herrera Escribano, D. Antonio Nieto Figueroa, D. Antonio M. Nodar Martínez, D. José Manuel Pérez Alarcón, D. Antonio Pillado Montero, D. Saturno Luis Valdés González, D. Modesto Valverde Soto e D. Gilberto Benito Vila Salgueiro, co obxecto de celebrar sesión ordinaria da Deputación en Pleno, en primeira convocatoria, con arreglo á correspondente Orde do Día. A efecto de votacións faise constar que a Corporación está formada por vintesete Deputados de feito e de dereito, incluído o Presidente. Da fé do acto o Vicesecretario Interino, D. Rogelio Nicieza de la Cerra, e está presente o Sr. Interventor de Fondos Provinciais, D. Víctor Soto Bello. Non asisten os Sres. Deputados, D. Fernando Garrido Valenzuela, D. Emilio González Iglesias e D. Diego Murillo Carrasco. Declarada aberta a sesión e de orde da Presidencia éntrase seguidamente no exame da Orde do Día, adoptándose en relación coa mesma os seguintes acordos: 1.2767.- SOLICITUDES DE FENOSA E DO CONCELLO DE POIO INTERESANDO PRORROGAS A DIVERSAS OBRAS. Sr. Presidente.- Primer punto del Orden del Día, solicitudes de Fenosa, por favor, solicitudes de Fenosa e do Concello de Poio interesando prórrogas a diversas obras. ¿Alguna intervención?, ¿algún voto en contra?, ¿alguna abstención?. Se aprueba por unanimidad. O Pleno, de conformidade co dictame da comisión Informativa de Cooperación e Mancomunidades, acorda por unanimidade, o seguinte: - Aproba-la petición de Unión Eléctrica-Fenosa, S.A., pola que solicita a prórroga das obras nº 153 do POS/86: "CT. RBT. Asnelle-Reboreda (Redondela)", e nº 209, do POS/87: "CT. RBT. parada-Maceiriña-Candeán (Vigo)", deica o 31 de decembro de 1991. - Igualmente, apróbase a solicitude do Concello de Poio, interesando prórroga para a contratación da obra: "Incinerador de lixo e acceso a Combarro", do POS/89, deica o 30 de setembro, por non ter recibido o informe da Comisión Provincial de Medio Ambiente. ------ Folla: 111 2.2768.- SOLICITUDE DO CONCELLO DE MEAÑO INTERESANDO CAMBIO DE APLICACION DO FINANCIAMENTO DA OBRA: "CEMITERIO DE DENA". DO POS/90. A OBRA: "CONSTRUCCION DO CAMPO DE FUTBOL DE MEAÑO" Sr. Presidente.- ¿Alguna intervención?. Sr. Nieto Figueroa. Sr. Nieto Figueroa.- Bueno, este es uno de los asuntos curiosos que aparecen de cuando en vez. El Ayuntamiento consiguió estos dos millones y medio de pesetas para la reparación de un cementerio, luego lo piensan mejor, construyen un cementerio nuevo, pero, en vez de devolver el dinero a donde corresponde lo quieren dedicar a un campo de fútbol, son cuestiones completamente distintas, ¿no?. Si alguien apoya el deporte yo soy uno de éllos, pero, esto era para un cementerio, de manera que o debe venir para acá o deben dedicarlo al cementerio nuevo porque luego van a solicitar para el cementerio nuevo, de eso no cabe duda ninguna. Sr. Presidente.- Muchas gracias por su intervención. Yo he visto, yo no he estado estos días, el informe de la Comisión de Cooperación ha sido por unanimidad de todos los grupos políticos, lo cuál quiere decir que incluso su propio grupo también ha votado a favor. ¿Votos en contra?; ¿abtenciones?, Sr. Nieto Figueroa, los demás votamos a favor, queda aprobado por mayoría. De conformidade co dictame da Comisión Informativa de Cooperación e Mancomunidades, o Pleno acorda por maioría de tódolos presentes, coa única abstención do Sr. Nieto Figueroa, aproba-la solicitude do Concello de Meaño, cambio de aplicación do financiamento da obra: "Cemiterio de Dena", do POS/90, á obra: "Campo de fútbol en Meaño", co mesmo financiamento da anterior, seguindo os trámites regulamentarios. ------ Folla: 111 3.2769.- SOLICITUDES DOS CONCELLOS DE CATOIRA, VILANOVA DE AROUSA E REDONDELA, INTERESANDO REALIZAR POR ADMINISTRACION DIVERSAS OBRAS Sr. Presidente.- ¿Alguna intervención?, ¿algún voto en contra?, ¿alguna abstención? Se aprueba por unanimidad. O Pleno, de conformidade co dictame da Comisión Informativa de Cooperación e Mancomunidades, acorda por unanimidade, aproba-lo seguinte: - Petición do Concello de Catoira, para realizar por administración a obra: "Pavillón Polideportivo, 2ª, fase", do POS/90, debendo cumprirse o disposto na Lei de Contratos do Estado e o seu Regulamento, en canto a súa xustificación. - Solicitude do Concello de Vilanova de Arousa, pola que interesa realizar por administración a obra: "Iluminación pública na Illa de Arousa", do POS/90, debendo cumprirse o disposto na Lei de Contratos do Estado e o seu Regulamento. - Solicitude do Concello de Redondela, pola que interesa realizar por administración a obra nº 89, do POS/90: "Pavimentación camiños no rural, 1ª fase", debendo cumprirse o disposto na Lei de Contratos do Estado e o seu Regulamento. ------ Folla: 111 4.2770.- DAR CONTA DO ESCRITO DO MAP, POLO QUE SE COMPLEMENTA A SUBVENCION O PLAN DA REDE VIARIA LOCAL EN 24.172.000 DE PESETAS Sr. Presidente.- Simplemente esto es que el Ministerio de Administraciones Públicas, independientemente del dinero que nos ha enviado con cargo al Ejercicio de 1990, hace una ampliación de esa partida en veinticuatro millones de pesetas, veinticuatro millones ciento setenta y dos mil pesetas que nos obliga a la Diputación a poner otro tanto, con lo cuál quiere decir que este año el Plan de Carreteras se incrementará en una cantidad de cuatro millones, perdón, cuarenta y ocho millones trescientas cuarenta y cuatro mil pesetas, es decir, que en el próximo Pleno pues, en la próxima habilitación meteremos veinticuatro millones de pesetas para hacer un plan adicional. Simplemente dar cuenta. De conformidade co dictame da Comisión Informativa de Cooperación e Mancomunidades, o Pleno, acorda por unanimidade, darse por enterado do escrito nº 1.608, Rexistro de Saída de data 24 de xullo, do MAP, polo que se complementa a subvención para o financiamento do Plan da Rede Viaria Local "Conservación e Mellora" , en VINTECATRO MILLONS CENTO SETENTA E DUAS MIL PESETAS (24.172.000). Posto que a Deputación ten que aportar alomenos o 50% do Plan, suplementarase a partida correspondente en outros VINTECATRO MILLONS CENTO SETENTA E DUAS MIL PESETAS (24.172.000), na próxima transferencia de créditos que se produza. ------ Folla: 111,113 5.2771.- PROPOSTA DE CONVOCATORIA E BASES DE PREMIOS E BECAS A INVESTIGACION 1990 Sr. Presidente.- ¿Alguna intervención?, el Sr. Costas Abreu. Sr. Costas Abreu.- Si. Aparte dalgunha cousa simpática que hai no expediente, dado o curso aburrido que leva este Pleno, hai que botar man de tódolos recursos, me parece moito xurado para becas tan miserables, con becas que nalgún caso non chegan nin ó salario mínimo temos un xurado composto de non sei cantas persoas, algo así como unhas quince, só falta o representante da ONU aí. Vamos a ver, parece excesivo, en todo caso eu o que proporía é que estas ecas se dotara cunhas cantidades superiores, vamos a ver,... realmente aquí hai unha contradicción evidente, se piden os traballos e se pide nas bases que sexan traballos especificamente feitos para estas convocatorias, e se pagan nos casos vintecinco mil pesetas ó mes, estamos locos, ou borramos o de traballos específicos e a xente pode presenta-lo traballo que está facendo ou damos unha dotación para que a xente se poda dedicar a iso senón non sei que tipo de investigación imos promover. O que dicía antes do chiste, vou contar, di o expediente que "el prestigio de estos premios ha hecho mella en los diversos Centros Universitarios...", como alguén se poña a facer un traballo específico por vintecinco mil pesetas ó mes fai mella para toda a súa vida, se arruina, vamos, xa o creo, e insisto, un xurado de campañillas, destos con representantes de ata o último estamento. Se esixe que o traballo non fora publicado noutro sitio, nin tivera outra axuda e ademáis sexa específico e logo se lle da... Eu pediría que se estudiara a posibilidade de polo menos, de incrementa-las cantidades... Sr. Presidente.- ¿Alguna intervención más?. Sr. Martínez-Herrera Escribano.- Tiene razón, o sea que la cuantía es la que tenemos, yo lo que pido es que se aproveche la ocasión para doblar las por lo menos. Sr. Presidente.- Si es posible pero en este caso concreto ya no es viable porque si no sería retrasar innecesariamente este tema. De todas formas recogemos la sugerencia del Sr. Costas Abreu. Sr. Costas Abreu.- Se pode facer en dúas tandas, reducir en 50% o número de premiados, o que permite duplica-las axudas, e se pode facer outra convocatoria, que conste que eu creo que é un erro que xa dixen outra vez, que esta Deputación por exemplo non convoque tamén unhas axudas de investigación a estudios directamente relacionados co ámbito competencial desta Deputación, dos problemas que temos sempre da variación dos déficits de servicios que hai nas distintas zonas da provincia e todo iso, existe a documentación estadística é cuestión simplemente de conseguir que se fagan eses traballos, eu realmente eso é o que non entendo, é o que nos interesa a nós, practicamente é un traballo que hai que facer canto antes. Insisto en que son dúas enmendas que non formulo textualmente pero que creo que se... Sr. Presidente.- Bueno, vamos a votar este tema. ¿Votos en contra del dictamen de la Comisión, por supuesto?; ¿abstenciones?, Sr. Costas Abreu, los demás votamos a favor, queda aprobado por mayoría. O Pleno, de conformidade co dictame da Comisión Informativa de Cultura e Benestar Social, acorda por maioría de tódolos presentes, coa única abstención do Sr. Costas Abreu, aproba-la Convocatoria e Bases de Premios e Becas á Investigación 1990-91, e que son as seguintes: BASES A) PREMIOS DE INVESTIGACION Primeira.- A convocatoria ten por obxecto concede-los seguintes Premios: a) Cinco de DUASCENTAS CINCUENTA MIL PESETAS (250.000), cada un, distribuídos nos seguintes epígrafes: - 1 para Investigación e Desenrolo (traballos que conteñan e permitan a súa posta en práctica con criterios rigurosos e explícitos). - 2 para Ciencias da Terra e do Espacio (traballos que contribúan ó coñecemento e aproveitamento dos recursos naturais, no ámbito continental e marítimo). - 2 para Ciencias Humanísticas (traballos sobre Historia, Arte, Arqueoloxía, Literatura, Música, Socioloxía, etc.). b) Un de CEN MIL PESETAS (100.000), denominado "Rodríguez de la Fuente", sobre tema libre e para investigadores xuvenís que non cumprísen os 21 anos o día que finalice o prazo de presentación de instancias. Segunda.- Os traballos deberán ser tipicamente de investigación, inéditos e redactados especificamente para a convocatoria, en calquera dos idiomas oficiais vixentes na Comunidad e de Galicia. Realizaranse por triplicado e a máquina e acompañaranse do currículum e méritos do autor ou autores, facendo constar expresamente que non é Tesis ou Tesina, nin foi presentado ou lido como tal. B) BECAS DE INVESTIGACION Terceira.- Convócanse mediante concurso de méritos, 12 Becas de VINTECINCO MIL PESETAS (25.000) mensuais, cada unha, e durante o período dun ano, a contar desde o 1 de xaneiro de 1991, que poderán prorrogar se por outro prazo igual, previa petición do interesado e sempre que a Comisión de Goberno estime se é acreedor a elo. Cuarta.- Os solicitantes acompañarán unha memoria do traballo a realizar que explique o seu interese, duración, método e localización, se procede, en unión dun informe da autoridade académica ou profesional do Centro ou Departamento donde teña previsto realiza-la investigación e currículum vitae. Quinta.- O importe das Becas abonarase por semestres anticipados nos meses de xaneiro e xuño de cada ano, debendo os beneficiarios presentar nos meses de maio e decembro un informe ou memoria detallada sobre a marcha do traballo que se desenrola, avalado polo Director ou Centro donde se execute. DISPOSICIONS COMUNS Sexta.- Será requisito indispensable para participar no concurso, que os aspirantes ostenten a condición de galegos con arreglo ó disposto no artigo 3º do Estatuto de Autonomía de Galicia, requisito que se acreditará documentalmente e se manterá ata a data de concesión do Premio ou da Beca. Os peticionarios de Becas deberán acreditar que son Diplomados ou Licenciados en calquera disciplina universitaria. Sétima.- As instancias para tomar parte no concurso, dirixiranse ó Ilmo. Sr. Presidente da Excma. Deputación Provincial de Pontevedra e presentaranse no Rexistro Xeral deste Organismo ata o 15 de outubro de 1990. Oitava.- A selección e proposta de concesión dos Premios e Becas encoméndase a un Xurado, integrado polos seguintes membros: Presidente: O titular da Excma. Deputación Provincial ou Deputado en quen delegue. Vocais: - O Presidente da Comisión de Cultura e Benestar Social. - Catro representantes da Universidade Sur. - Un representante da UNED de Pontevedra. - Un representante do Centro de Investigacións de Lourizán. - Un representante do Instituto de Investigacións Pesqueiras de Vigo. - Un representante do Instituto de Investigacións Oceanográficas de Vigo. - Un representante da Misión Biolóxica de Galicia. - Un representante do Museo de Pontevedra. - Un representante do Colexio de Arquitectos de Pontevedra. - Un representante da Academia Galega das Ciencias de Santiago de Compostela. - Catro representantes designados libremente pola Presidencia, especialistas nas materias a tratar. Secretario: O titular da Corporación ou funcionario en quen delegue. O devandito Xurado non poderá constituirse nin actuar sen contar coa asistencia de máis da mitade dos seus membros, resolvendo tódalas incidencias que se presenten e sendo as súas decisións inapelables. Novena.- O Xurado calificará o concurso coa maior amplitude de criterios, valorando a rigurosidade do método, exposición e conclusións da obra presentada e os méritos do aspirante, desvotando aqueles traballos que non poidan catalogarse como de investigación específica e propoñendo o seu veredicto ó Pleno da Corporación Provincial. Décima.- Durante o prazo dun ano a contar da emisión do fallo, a Deputación resérvase o dereito de publica-los traballos, transcurrido o cal e con autorización deste Organismo, poderá facelo o autor a súa costa. A concesión do premio non implica a pérdida da propiedade intelectual. Os que non foran galardonados poderán retirarse na Sección de Acción Social desta Deputación, no prazo de tres meses, contados desde a resolución do concurso, pasados os cales quedará exenta a responsabilidade das devolucións non solicitadas. ------ Folla: 113 6.2772.- DAR CONTA DE FALLO DO XURADO DA BIENAL E NOVOS VALORES 1990 Sr. Presidente.- Yo creo que eso está en el expediente, ya lo conocen todos ustedes, simplemente. Vísta-las Actas dos Xurados Calificadores da XXI Bienal de Arte e Exposición "Novos Valores" de datas 2 e 22 de agosto de 1990, adxudicando os premios establecidos nas respectivas convocatorias, o Pleno, acorda por unanimidade, quedar enterado e aceptar en tódolos seus términos as mesmas. ------ Folla: 113,114 7.2773.- APROBACIÓN DE CONTAS DE TESOURERÍA DO 1º E 2º TRIMESTRE DE 1990 Sr. Presidente.- ¿Hay alguna intervención?, ¿algún voto en contra?, ¿alguna abstención?, abstención del Sr. Costas Abreu y del Grupo Socialista y del Sr. Lage Rodríguez. Sr. Gallego Lomba.- Si, no, del Grupo Socialista. Sr. Presidente.- Es que algunas veces votan cada uno de una forma distinta. Sr. Nieto Figueroa.- No se preocupe, no se preocupe, no se agite. Tiene razón pero no se agite. Sr. Presidente.- Yo se que hay un grupo bastante homogéneo y otro no tanto. Sr. Nieto Figueroa.- Hay un grupo disciplinado o militarizado, y hay otras personas que actuamos con libertad, esa es la diferencia. Sr. Gallego Lomba.- Nos abstenemos el Grupo Socialista. Sr. Presidente.- Simplemente para que tome nota el Sr. Secretario. Sr. Gallego Lomba.- El Grupo Socialista se abstiene. Sr. Presidente.- El Grupo Socialista se abstiene, ¿completo?, con el señor Lage Rodríguez. Sr. Gallego Lomba.- Mantenemos la votación de la Comisión. Sr. Presidente.- Vale, muchas gracias. Dictaminadas favorablemente pola Comisión Informativa de Economía, o Pleno, acorda por maioría de tódolos presentes, coa abstención dos Sres. Costas Abreu e Lage Rodríguez e o Grupo Socialista, aproba-las Contas de Tesourería do 1º e 2º trimestres de 1990 que rinde o Sr. Tesoureiro Provincial co conforme do Sr. Interventor, sendo o seu resume o seguinte: 1º trimestre de 1990 Existencia en fin do exercicio anterior.......... 1.391.570.830 Importan os ingresos............................. 3.311.845.733 SUMA.............................. 4.703.416.563 Importan os pagos................................ 3.553.857.923 EXISTENCIA EN CAIXA PARA O SEGUINTE TRIMESTRE.... 1.149.558.640 2º trimestre de 1990 Existencia en fin do trimestre anterior......... 1.149.558.640 Importan os ingresos............................ 3.226.655.743 SUMA............................ 4.376.214.383 Importan os pagos............................... 3.459.671.486 EXISTENCIA EN CAIXA PARA O SEGUINTE TRIMESTRE..... 916.542.897 =========================================================== ------ Folla: 114,116 8.2774.- APROBACION DE APORTACION ECONOMICA O CONCELLO DE PONTEVEDRA PARA A REALIZACION DA OBRA: CONSTRUCCION DUNHA PONTE BAIXO A VIA FERREA DE SANTIAGO- PONTEVEDRA EN MONTE PORREIRO E ACCESOS Sr. Presidente.- Bueno, pues este es el famoso puente de Pontevedra, de Monteporreiro, que tiene un presupuesto de ciento setenta y un millones quinientas ochenta y tres mil ciento ochenta y siete pesetas, y que la Diputación aporta el 50% según había adquirido el compromiso entre la Diputación y el Ayuntamiento. ¿Alguna intervención?. Sr. Nodar Martínez.- Si, o noso grupo está de acordo coa aprobación da porción económica, o que si queremos facer é unha pregunta y es en relación con el marco en que se establece esta colaboración. Como ustedes bien saben el Ayuntamiento de Pontevedra está fuera de los Planes de Cooperación Provincial y debería estar toda esta colaboración regulada dentro de un Convenio, como están otros Ayuntamientos, mi pregunta es, ¿por qué motivo no está?, y en cualquier caso anunciamos una Moción para el próximo mes para que realmente se normalice jurídicamente esta relación. Lo que no cabe de ninguna manera es estar dentro del plano de las buenas voluntades que no, entiendo que no es la fórmula legal. Sr. Presidente.- Entiendo que es al revés, el Ayuntamiento de Vigo y el de Pontevedra han tenido un trato preferente, usted sabe perfectamente que normalmente los Planes de Cooperación Local y Diputaciones de ustedes que tienen información suficiente, prácticamente en todas las Diputaciones españolas, en la mayoría sobre todo donde gobierna el Partido Socialista, excluyen a los Ayuntamientos de más de veinte mil habitantes. El caso de Pontevedra no es así, y al contrario, tanto Vigo como Pontevedra han tenido un trato preferente que no ha tenido ningún Ayuntamiento de la Provincia, en el caso de Vigo se ha firmado un Convenio por ochocientos millones de pesetas en cuatro años, aparte del tema de doscientos millones cada año, aparte del tema de la escalera, el tema del zoo y el tema de cincuenta millones de pesetas para instalaciones deportivas; en el caso de Pontevedra pues yo creo que las ayudas van a su- poner del orden de doscientos ó trescientos millones de pesetas, cuando el Ayuntamiento de la Provincia que más se ha llevado ha sido del orden de setenta ó sesenta millones de los Planes de Cooperación Local. Es decir, que eso no es así, sinó ya digo, el propio Decreto contempla esa situación, incluso por ejemplo los Planes de Cooperación Local de la Xunta de Galicia, incluso gobernando el Partido Socialista en la Xunta anterior, y ahora exactamente igual, excluía a los Ayuntamientos, es decir, ahora se ha ampliado incluso en la Xunta hasta Ayuntamientos de cincuenta mil habitantes, y en el Plan de Cooperación Local de la Xunta anterior pues decía, ponía el tope en los Ayuntamientos de hasta veinte mil habitantes. Lo saben ustedes perfectamente, lo cuál quiere decir que aquí no tenemos una política excluyente sinó una política más o menos, con criterios objetivos, igual que los criterios que se mueven a nivel del Estado. Entonces estamos siguiendo un poco esa línea, es decir, las Administraciones independientemente que sean gobernadas por partidos políticos distintos deben seguir una línea de coherencia que es 10 más importante. Sr. Nodar Martínez.- Yo, perdone Presidente, pero creo que no me contestó o no me entendió la pregunta, yo no digo que no haya colaboración, yo digo en qué marco está esa colaboración, en qué, ¿hay o no hay Convenio con el Ayuntamiento de Pontevedra?. Dígame si es que se trata de un acto voluntarista de esa Presidencia o si sólamente hay un Convenio donde obligue a ambas partes a cumplirlo. Sr. Presidente.- Mire, nosotros tenemos un Convenio, es decir, no un Convenio en el sentido estricto sinó entre el Alcalde de Pontevedra y yo, es decir, yo he ido a visitar el Ayuntamiento de Pontevedra, el Alcalde ha venido aquí y yo he ido hace, como Presidente, unos días, a rectificar una serie de temas. Yo ahora no tengo, ahora aquí pero le daré cuenta a usted por escrito de esa situación, es decir, vamos a colaborar con ellos en un Plan de Saneamiento que la Diputación aporta del orden de setenta Y cinco millones, se van a elaborar una serie de proyectos de una serie de carreteras, yo le daré cuenta por escrito de ese tema. Sr. Nieto Figueroa. Sr. Nieto Figueroa.- Si, ha dicho usted una cosa muy clara, por lo menos yo la entendí así, que el Ayuntamiento de Vigo ha tenido siempre un trato diferente, efectivamente. Sr. Presidente.- Preferente, pre, pre. Sr. Nieto Figueroa.- Es que yo entendí diferente porque es la única forma de entenderlo, comprende. Sr. Presidente.- Es que preferente es diferente. Sr. Nieto Figueroa.- Si, ya, ya, ya, Este, sigamos con el tema. Efectivamente hay un Convenio firmado, se inició la elaboración de ese Convenio en el año 1988 y todavía no hemos visto ni un mirlo, ni un pajarito, ni un pardillo, ¿comprende?. Sr. Presidente.- Es que los mirlos no iban en el Convenio. Sr. Nieto Figueroa.- Bueno, déjeme continuar y después écheme la bronca que usted quiera, haga el favor. Sr. Presidente.- No, si yo no le echo broncas a nadie. Sr. Nieto Figueroa.- Ese es, de manera que de trato diferente, efectivamente. Pero vamos con el asunto este que es el que vale aquí. Yo he cogido los datos así, yo he cogido los datos, parece ser que usted se reunió con el Alcalde del Ayuntamiento de Pontevedra por su cuenta, no creo que nadie le haya, a nivel plenario por lo menos, autorizado para hacer esa especie de acuerdo. Sr. Presidente.- Ya sería el colmo. Sr. Nieto Figueroa.- No, no, no necesita autorización, lo que necesita es autorización para disponer del dinero salvo esos millones que por Decreto dispone libremente él, arropado siempre por la mayoría, que es así la Democracia. Pero quiere decirse que entró el Registro 11.137, en el que efectivamente, cumpliendo esa conversación que tuvo usted con el Alcalde de Pontevedra pues, efectivamente se aporta el 50%, ochenta y seis millones de pesetas. Usted sabe que esto no está previsto en la partida correspondiente, en la 75994111, en Acción Municipal, eso no está previsto para nada, este tema, e incluso usted ya está hablando, se ven por ahí papelitos que hablan ya de una transferencia para mitigar esta cantidad que prácticamente va a dejar vacía dicha partida. Sr. Presidente.- Yo le explico ese tema, si me permite, en el sentido siguiente. Normalmente en el Plan, en lo de transferencias, perdón lo de Acción Municipal, está en el capítulo siete, lo cual quiere decir que son transferencias..., entonces como el Ayuntamiento de Pontevedra en este caso concreto va sacar la obra a subasta, tiene que ser, perdón, está en el capítulo seis, entonces tiene que estar en otra partida distinta porque nosotros íbamos a hacer la carretera que está en el capítulo, creo que en el capítulo dos, entonces de ahí que tengamos que sacarlo del capítulo siete que es una transferencia para el dinero, simplemente es una cuestión de tipo técnico, nada más, el dinero es el mismo. Lo que pasa es que como es el Ayuntamiento el que hace, el que ejecuta la obra pues no le podemos nosotros sacar del capítulo segundo, hacer la obra. Sr. Nieto Figueroa.- Mire Presidente, para terminar, total va a ser exactamente igual. Esto es a nivel caciqueo de aldea, ¿comprende?. Usted se reúne con el Presidente, se llevan muy bien, se dan un abrazo, usted tiene mayoría, viene aquí sin programar, sin estar previsto, y cataplán, nada, de acuerdo. Sr. Presidente.- Muchas gracias. ¿Algún voto en contra?, ¿alguna abstención?. Perdón, Sr. Costas Abreu. Sr. Costas Abreu.- Vamos a ver. Non entendo moito. O que preguntou o Sr. Nodar é máis ou menos o que preguntara eu en Comisión. Vostedes presentan este asunto como un compromiso persoal do Presidente e eu desde logo creo que os compromisos persoais os paga un do seu bolsillo, pero bo, eso é o de menos. A cuestión é a seguinte. Para regula-las relacións de colaboración económica con dous Concellos da Provincia, dos de máis de vinte mil habitantes, o de Vigo e de Pontevedra, o que está aprobado nesta Deputación é que se elabore un Convenio, que eses Concellos fixen as súas prioridades que serán de índole distinta dado que son Concellos moito máis poboados con outro tipo de problemas, e que a Deputación colabore, ¿non?. Supoño que o Concello de Pontevedra considera que facer este túnel baixo a vía do ferrocarril é unha das urxencias maiores que..., bo, pois o que me parece normal é que estes cartos se incluian no Convenio porque ademáis nos Presupostos hai unha consignación para o Convenio de Vigo e Pontevedra, eu propoño como enmenda que se aprobe iso, me parece moi ben que o Concello de Pontevedra... iso por unanimidade, pero que estes cartos vaian a conta do Convenio. Sr. Presidente.- Mire una cosa. Usted sabe perfectamente cuando estaba el Sr. Cuiña de Presidente, no había tal Convenio en el sentido de Pontevedra, un Convenio en el sentido firmado, lo que dio fue cuenta de una carta, yo no estaba ese día en el Pleno, de más o menos unos compromisos, bueno, o por lo menos una cierta intención de intentar llegar a una serie de temas, que definitivamente como decía muy bien el Sr. Nieto Figueroa, tendría que ratificar posteriormente el Pleno. Entonces no hay un Convenio en el sentido estricto consignado en el Presupuesto en el caso de Vigo si, en el caso de Pontevedra no, lo único que pasa es que como más o menos la intención era esa, pues la estamos cumpliendo. Pero por otra vez y no en el sentido de un Convenio estrictamente firmado entre la Diputación de Pontevedra y el Ayuntamiento de Pontevedra, sinó que había una serie de cuestiones concretas como las que acabo de citar y la Diputación está intentando resolver el tema, y tengo que decir que a nivel del Ayuntamiento, por 10 menos el Ayuntamiento de Pontevedra está totalmente satisfecho de este tipo de iniciativa, independientemente que como es lógico los demás Grupos Políticos no lo estén y nosotros lo admitimos. Sr. Costas Abreu.- Non é unha cuestión de crítica, é unha cuestión de que encaixen as pezas, vamos a ver. Vostede toma este acordo por libre, pode tomar cento dezasete diferentes, en relación con... Sr. Presidente.- Yo no lo tomo por libre porque es lo que va aquí, si el Pleno no lo aprueba, pues efectivamene no pasa nada. Sr. Costas Abreu.- O que hai aprobado nesta Deputación no sistema de colaboración cos Concellos, e Vigo e Pontevedra van regula-las súas relacións, as súas aportacións específicas para problemas específicos por un Convenio, entón vostede pode tomar cinco mil acordos destes, logo o Concello de Pontevedra que vai ter toda a forza do mundo para dicir que se faga o Convenio, ademáis cos cartos máis ou menos , as aportacións para o Concello de Pontevedra a conta do Convenio. Sr. Presidente.- Yo lo único que le quiero decir a Vd. para que lo sepa, que las relaciones entre el Ayuntamiento de Pontevedra y la Diputación de Pontevedra, son sumamente cordiales, como ha reconocido el Alcalde de Pontevedra hace un momento, y si algún Grupo Político parece que quiere, no se, que se haga de otra forma, pues nosotros, el equipo de Gobierno somos nosotros y lo estamos haciendo así, y encima si tenemos la suerte de que la otra parte afectada como es el Municipio de Pontevedra pues está satisfecho con nuestra labor, pues mejor que mejor, es decir, que entonces realmente estamos acertando, creo yo, independientemente de que los demás Grupos puedan discrepar de esta interpretación nuestra. Sr. Costas Abreu.- Non teño ningunha duda da cordialidade das súas relacións, o que lle propoño é que como enmenda se vote que esta cantidade é a conta do Convenio que ten que firmarse co Concello de Pontevedra. Sr. Presidente.- ¿Votos a favor de la enmienda del Sr. Costas Abreu?. Sres. Costas Abreu, Valverde Soto, Lage Rodríguez e o Grupo Socialista. ¿Abstenciones?. Queda rechazada la enmienda. Vamos a votar el punto del Orden del Día. ¿Votos en contra?. ¿Abstenciones?. Sr. Costas Abreu. Resto votamos a favor. Se acuerda por mayoría. Visto o escrito nº 6.016 de 6 de xullo de 1990 do Iltmo. Sr. Alcalde de Pontevedra polo que, en cumprimento do acordado polo Pleno da Corporación Municipal, en sesión ordinaria celebrada o 28 de xuño do actual, remite testimonio do acordo relativo á aprobación do proxecto técnico para a construcción dunha ponte baixo a liña férrea Santiago-Pontevedra, en Monteporreiro (ascendendo o seu presuposto de execución por contrata a CENTO SETENTA E UN MILLONS CINCOCENTAS OITENTA E TRES MIL CENTO OITENTA E SETE PESETAS -171.583.187)-, e solicitude de formalización de compromiso de aportación económica pola Deputación Provincial do 50% do citado presuposto; e visto, asímesmo, o informe do Sr. Interventor de Fondos de 21 de agosto de 1990 no que di que existe consignación suficiente no vixente Presuposto Provincial, o Pleno acorda por maioría, coa abstención do Sr. Costas Abreu (PSG-EG), financia-lo 50% da citada obra, supoñendo o seu importe a cantidade de OITENTA E CINCO MILLONS SETECENTAS NOVENTA E UNHA MIL CINCOCENTAS NOVENTA E CATRO PESETAS (85.791.594) que queda contraída provisionalmente na partida 759.94111-A do vixente Presuposto Provincial de Gastos. As baixas que no proceso de contratación se produzan, reducirán a aportación da Deputación na parte proporcional correspondente. O diñeiro librarase contra certificacións presentadas polo Excmo. Concello de Pontevedra. Asímesmo, acórdase que no próximo expediente de modificación de créditos efectuaranse os trámites oportunos para repoñe-lo crédito da citada partida con cargo á de "Rede Viaria" do Capítulo 6º. ------ Folla: 116,117 9.2775.- APROBACION DO PROXECTO DE: "REDE DE ALCANTERILLADO E DEPURACION DE AUGAS RESIDUAIS, 1ª FASE", DE TUI, E APROBACION DO EXPEDIENTE DE CONTRATACION DE OBRAS DE PLAN TRANSFRONTEIRIZO Sr. Presidente.- ¿Alguna intervención?. ¿Algún voto en contra?. ¿Alguna abstención?. Se aprueba por unanimidad. O Pleno, acorda por unanimidade, aproba-lo expediente de contratación das obras incluídas no Plan Transfronteirizo 1989-1993, Exercicio 1990, denominadas "Saneamento integral da vila de Ponteareas, 2ª fase" e "Depuración e mellora da Rede de Saneamento de A Cañiza, 2ª. fase", sendo o seu prego de cláusulas administrativas particulares, que rexirán a contraTación de tales obras, aprobado por Resolución Presidencial nº 9180, de 19 de decembro de 1989, ratificada, a súa vez, polo Pleno de 26 de decembro de 1989. Apróbase o gasto que supoñen ditas obras sendo o seu importe o de "Saneamento integral da Vila de Ponteareas, 2ª fase" CINCUENTA E SETE MILLONS CENTO TRINTA MIL TRESCENTAS TRINTA E SETE PESETAS (57.130.337); "Deputación e mellora da Rede de Saneamento de A Cañiza, 2ª: fase" CORENTA MILLONS CINCOCENTAS CINCUENTA E TRES MIL DUASCENTAS DEZ PESETAS (40.553.210). Igualmente, apróbase por unanimidade, a apertura do procedemento de adxudicación, por contratación directa, -á vista do informe do Enxeñeiro Xefe de Acción Municipal, no que se constata "que por motivos de continuidade nas obras, en evitación de interferencias de diversas Empresas e para conseguir un período de execución coincidente coa época estival, debe ser adxudicada á mesma empresa que realiza a 1ª fase", e tendo en conta, asímesmo, o informe do Xefe da Sección de Contratación, Facenda e Patrimonio, no que fai consta-lo aforro económico que se produciría á Deputación, evitando o traslado de persoal e maquinaria por outra empresa, o forte grado de dificultade na esixencia de posibles futuras responsabilidades por defectos na execución das obras, e con fundamento legal no artigo 120, parágrafo 1º, punto 3º do Real Decreto-Lexislativo 781/1986, polo que se aproba o Texto Refundido das Disposicións Legais vixente en materia de Réxime Local, en concordancia co artigo 13 da Lei 4/1990, de 24 de xuño, de Presupostos Xerais do Estado e en relación co previsto no artigo 112 do citado Texto Refundido, con remisión á normativa estatal, no concernente á contratación das Entidades Locais,- das citadas obras, debendo respeta-los contratistas as baixas producidas na 1ª fase, que foxon do 2,7% por Construcciones José Malvar, na obra de Ponteareas; e do 7% de Construcciones Carro, na obra de A Cañiza. Remitiranse anuncios ó Boletín Oficial da provincia, Boletín Oficial do Estado e prensa rexional das condicións técnicas e financeiras da obra, da súa contratación directa e darase conta ó Pleno da corporación da adxudicación das obras, que se realizará pola Comisión de Goberno. Asímesmo, o acordo de adxudicación directa das obras será publicado no Boletín Oficial da Provincia, Diario Oficial de Galicia e Boletín Oficial do Estado. Por outra parte, apróbase inicialmente o proxecto de "Alcantarillado e depuración de augas residuais de Tui, 1ª fase", incluído no Plan Transfronteirizo 1989-1993, Exercicio 1989; redactado polo Sr. Enxeñeiro de Camiños, Canais e Portos, D. Rafael Llano de la Concha, e sendo a súa proposta de financiamento, por importe de CEN MILLONS DE PESETAS (100.000.000), foi aprobado por acordo do Pleno da Corporación Provincial, en sesión ordinaria de 31 de outubro de 1989. Dito proxecto foi supervisado polo Enxeñeiro Xefe de Acción Municipal, o seu presuposto de execución por contrata é de NOVENTA E SEIS MILLONS CINCOCENTAS NOVENTA MIL NOVECENTAS NOVE PESETAS (96.590.909), e existe consignación nas partidas 021.65460-E e 021.65460-1 do vixente Presuposto Provincial, segundo informe da Intervención de Fondos de 21 de agosto de 1990. Finalmente, exponse ó público a aprobación inicial do devandito proxecto "Alcantarillado e depuración de augas residuais de Tui, 1ª fase", polo prazo de 15 días hábiles a efectos de reclamacións. ------ Folla: 117 10.2776.- RESOLUCION DE RECLAMACIONS PRESENTADAS AS EXPROPIACIONS DE TERREOS EN RELACION CO PROXECTO DE SANEAMENTO DA VILA DE PONTEAREAS, 1ª FASE Sr. Presidente.- ¿Algún voto en contra?. ¿Alguna abstención?. El Sr. Costas Abreu se abstiene. Los demás votamos a favor. Vísta-las reclamacións remitidas ó Rexistro Xeral desta Excma. Deputación Provincial por diversos propietarios, veciños de Ponteareas, afectados pola expropiación forzosa, relaiva ás obras de "Saneamento Integral da vila de Ponteareas", e asímesmo, vísto-los informes da Xefatura de Sección de Contratación, Facenda e Patrimonio, o Pleno, de conformidade co dictame da Comisión Informativa de Vías e Obras acorda por maioría dos presentes, coa abstención do Sr. Costas Abreu: 1º.- Desestima-las reclamacións formuladas por Dna. María Novoa Espiñeira, Dna. Estrella Novoa Espiñeira, Dna. Concepción Novoa Espiñeira e Dna. Elisa Pino Pino, todas elas veciñas de Ponteareas, por adolecer de extemporaneidade, xa que aparecen certificadas con data de 18 de xullo de 1990, cando o prazo de información pública e por tanto de presentación de reclamacións, rematou o día 17 do devandito mes. 2º.- Tomar en consideración, á vista das reclamacións formuladas por Dna. Manuela Sanabria Pino e D. Carlos Carballido Domínguez, a modificación nos nomes e apelidos dalgúns actuais propietarios afectados pola citada expropiación forzosa, e a súa súplica para que se leven a cabo as obras necesarias, na medida do posible, causando o menor dano posible ás fincas da súa respectiva propiedade. 3º.- Desestima-las reclamacións formuladas por D. Ramón Mota Carril e Dna. Carmen Carballido, veciños de Ponteareas en base ós seguintes argumentos. a) A súa oposición á declaración de utilidade pública e urxente ocupación, carece de fundamento, pois as mesmas atópanse implícitas, en relación coa expropiación de inmobles, en tódolos Plans de Obras e Servicios do Estado, Provincia e Municipio, a teor do Art. 10 da vixente Lei de Expropiación Forzosa. b) O seu desacordo co feito de que se acudise á información pública, non é procedente, tendo en conta que a mesma vén imposta pola Orde da Consellería da Presidencia da Xunta de Galicia de 7 de Decembro de 1983. c) A extensión de terreo a expropiar a D. Ramón Mota Carril e a Dna. Carmen Carballido, en concreto 2.282 m2 e 311 m2 respectivamente, vén determinada polo establecemento dunha estación depuradora no primeiro caso e dun colector no 2º suposto, tal e como se desprende dos plans do proxecto aprobado no seu día por esta Excma. Deputación, así como do informe emitido polo Enxeñeiro Xefe de Acción Municipal D. Salvador Merino Gómez. Contra este acordo poderá interporse recurso de reposición, como requisito previo á interposición do recurso contencioso-administrativo, no prazo de un mes a contar desde a notificación ou publicación do acto, expresando os motivos nos que se funde e presentándose perante o Organo que houbera de resolvelo, en concordancia co Art. 52 da Lei Reguladora da Xurisdicción Contencioso-Administrativa de 27 de Decembro de 1956. ------ Folla: 117,119 11.2777.- CONVOCATORIAS, BASES E PROGRAMAS PARA PROVISTAR CON FUNCIONARIOS DE CARREIRA PRAZAS VACANTES NO PLANTEL DE FUNCIONARIOS Sr. Presidente.- ¿Alguna intervención?. Sr. Gallego Lomba. Sr. Gallego Lomba.- Si, una vez más para pedirle, decirle que en la Base IV famosa esté un representante del Comité de Personal y un representante de la oposición de Grupos Políticos, que nos da igual que sea del PSOE que sea de un grupo cualquiera político, lo que sea que esté uno representando a la oposición y que esté representando a los trabajadores en las Bases de la Convocatoria y concretamente en la Base IV. Sr. Presidente.- ¿Alguna intervención más?. Sr. Costas Abreu. Sr. Costas Abreu.- Para dicir que, en primeiro lugar o expediente non estaba onte, cando o puiden ver foi esta mañá ó empeza-lo Pleno e das cuestións que aquí se incluen son monolitismo dos Tribunais porque esa postura xa é coñecida, e eu creo que está claro que se non hai nada que ocultar non hai ningún problema en facer murais e introducir mecanismos de control nos Tribunais, pero aparte desto na Comisión se fixo unha enmenda con carácter xeral para a oferta deste ano, e a enmenda ademáis de comisión obligatoria legalmente que é a cuestión da reserva de prazas ou polo menos de dar facilidades para presentarse e acceder ás probas os minusválidos, enmenda que foi aceptada por unanimidade e que non figura no expediente, ignoro por que motivo, supoño que polo de sempre, porque as Actas están feitas antes de empeza-la Comisión. Sr. González Ballesta.- La idea del Sr. Costas, de la cuál tenemos constancia en Personal, en este caso no se aplica a todas las plazas, probablemente se aplique a algunas plazas y en estas en concreto no es muy pertinente que estén incluídos aquí los minusválidos, pretendemos hacerlo en otras Convocatorias y como sabe el Sr. Costas todavía quedan bastantes por salir. Lo que dice la Ley, evidentemente, es que es un porcentaje sobre las plazas; si aplicamos ese porcentaje estamos cumpliendo con la Ley. Sr. Presidente.- Si, Sr. Costas Abreu. Sr. Costas Abreu.- Si, ata agora non se cumpriu en absoluto esa porcentaxe, en todo caso aquí van trinta e sete, máis trinta e cinco, máis sete, máis dúas, máis unha, co cal son, redondeando por arriba unhas cen, de modo que, ó menos cinco minusválidos tiñan dereito a presentarse e acceder a estas prazas. De todas formas si me explica que praza se pode aplicar pois... da explicación, pero si me di. Sr. González Ballesta.- Probablemente a plaza de tipo administrativo. Sr. Costas Abreu.- Bo, eu, a fórmula que se aprobou en Comisión era que aínda que non se determinara o tipo que se recoñecía o dereito estipulado legalmente dos minusválidos de acceder a postos para os cales non tiveran problemas, e que nese caso se procedería a face-las tramitacións precisas nas probas a realizar. Iso é o que está. Sr. Presidente.- Mire, yo en ese tema estoy de acuerdo, pero si ahora no se puede hacer pues en las próximas convocatorias ese compromiso, evidentemente, yo lo aceptó, eso está claro. ¿Alguna intervención más?. Vamos a votar. Sr. González Ballesta.- Ah, bueno, si. En la página tres de la convocatoria del examen de... Neste momento, varios membros da Xunta de Persoal presentes no Salón, tratan de mostrar unha pancarta, o que tratan de impedir dous Vixiantes Xurados. Sr. Presidente.- Por favor, retiren la pancarta. Retiren la pancarta sinó desalojaremos la sala. Sr. González Ballesta.- Decía, Sr. Presidente, que en la base segunda de la oposición para la provisión de plazas de funcionarios de carrera, de plazas de Encargados Cocineros, que hay una omisión en el primer ejercicio de la prueba, una omisión obviamente involuntaria, quisiera introducir, que dice simplemente que el primer ejercicio obligatorio, es en la página tres, aparece como... de la Comisión y del Pleno, se debía añadir funcionarios de Administración Local, Grupos, Escalas, Subescalas y Clases, derechos y deberes de los funcionarios de Administración Local, expedientes disciplinarios y faltas y sanciones. Lo voy a explicar. Es habitual en este tipo de examenes que haya algunos temas de Administración Local, y en este, bueno, por ser un tema realmente muy específico de Encargados Cocineros se obvió, yo ruego que se incluya porque simplemente se obvió. Sr. Presidente.- Lo que pasó fue que según estuvo explicando el Jefe de Personal, es que en todas las oposiciones efectivamente van temas de Administración Local, lógico derechos y deberes de funcionarios, expedientes disciplinarios y todas estas cuestiones, y ahí lo omitió porque había una plaza restringida y lógicamente ese tipo de temas en las restringidas no debían ponerse porque ya se supone que efectivamente, pues, ya los conocen, pero había una plaza libre, mientras que en los demás también van ese tipo de temas. Es una cuestión de tipo técnico y fue un error que me había comentado a mi el Jefe de Personal. ¿Alguna intervención?, ¿votos en contra?. Sres. Costas Abreu y Lage Rodríguez y el Grupo Socialista. ¿Abstenciones?. Se aprueba por mayoría. Préstase aprobación por maioría, cos votos en contra dos Sres. Costas Abreu e Lage Rodríguez e o Grupo Socialista, á Convocatoria, Bases e Programas, para provistar con funcionarios de carreira 37 prazas de ATS-DUE, as cales están incluídas no Grupo B, do artigo 25 da Lei 30/84, de 2 de agosto, clasificadas na Escala de Administración Especial, Subescala Técnicos de Administración Especial, e Clase Técnicos de Grado Medio. Dezasete delas (17) reservadas, de principio, ó sistema de promoción interna (turno restrinxido), e as 20 restantes ó sistema de acceso libre, que poderán ser incrementadas con aquelas que non se cubran polo sistema de promoción interna, o que está totalmente acorde coa filosofía que determina tanto a Lei 30/84, de 2 de agosto, como a posterior Lei 23/88, de 28 de xullo, que aconsellan a promoción interna dos funcionarios, sen determinar, esta última Lei, o número a que está obrigada a Corporación a reserva-lo número para cada sistema. Daráselle á Convocatoria a publicidade regulamentaria, tanto nos idiomas galego como castelán. Asímesmo préstase aprobación por igual maioría, á Convocatoria, Bases e Programas, para provistar con funcionarios de carreira 35 prazas de Auxiliares de Enfermera, as cales están incluídas no Grupo D do artigo 25 da Lei 30/84, de 2 de agosto, clasificadas na Escala de Administración Especial, Subescala Servicios Especiais e Clase Persoal de Oficios. Quince, (15) destas prazas resérvanse ó turno de promoción interna, "restrinxido", e as 20 restantes ó sistema de acceso libre, o que está totalmente acorde coa Lei 23/88, de 28 de xullo, que aconsella a promoción interna dos funcionarios sen determina-lo número que por ese sistema veñen obrigadas as Corporacións. De todas maneiras, a Convocatoria vai orientada no sentido de que todos aqueles que conten coa titulación de Auxiliar de Clínica ou de Enfermera, e acrediten dous anos, polo menos, na Subescala de donde proceden, teñan así oportunidade de promocionarse. Daráselle á Convocatoria a publicidade regulamentaria, nos idiomas galego e castelán. De igual modo préstase aprobación por igual maioría, á Convocatoria, Bases e Programa, para provistar con funcionarios de carreira, 7 prazas de Axudantes Sanitarios, vacantes no Plantel de Funcionarios desta Excma. Deputación, e incluídas na "oferta de emprego Público 1990". Están clasificadas estas prazas no Grupo E do artigo 25 da Lei 30/84, de 2 de agosto; Subescala Servicios Especiais, Clase Persoal de Oficios e denominación Axudantes Sanitarios. Do mesmo modo por igual maioría, préstase aprobación á Convocatoria de Concurso-oposición, para provistar con funcionarios de carreira, 2 prazas de Encargados cociñeiros, postos de traballo Xefes de Cociña, vacantes no Plantel de Funcionarios desta Excma. Deputación Provincial, con inclusión da enmenda do Sr. González Ballesta, incluíndo no programa, Base V da Convocatoria, apartado a) un tema sobre funcionarios de Administración Local.- Expedientes disciplinarios: faltas e sancións. Están incluídas estas prazas no Grupo D, do artigo 25 da Lei 30/84, de 2 de agosto; Escala de Administración Especial, Subes cala Servicios Especiais e clase Persoal de Oficios. Daráselle a estas Convocatorias a publicidade regulamentaria nos idiomas galego e castelán. E finalmente por igual maioría, préstase aprobación á Convocatoria, Bases e Programa, do Concurso-oposición libre para provistar con funcionarios de carreira, as tres prazas do Plantel de Funcionarios, seguintes: 2 prazas de Axudantes de Comedor e Limpeza, incluídas no Grupo E, do artigo 25 da Lei 30/84, de 2 de agosto, clasificadas na Escala de Administra ción Especial, Subescala Servicios Especiais e Clase Persoal de Oficios. Unha praza de porteiro, incluida no Grupo E, do artigo 25 da Lei 30/84 de 2 de agosto, clasificada na Escala de Administración Xeral, Subescala Subalternos de Administración Xeral, con posto de traballo de Sereno-Conserxe. Daráselle a Convocatoria a publicidade regulamentaria, nos idiomas galego e castelán. ------ Folla: 119,120 12.2778.- PROPOSTA QUE FORMULA O SR. XERENTE DO HOSPITAL PROVINCIAL, SOBRE PAGO DE FACTURA DE 1.048.334 PTS., QUE, O CORRESPONDER A EXERCICIOS PASADOS IMPLICA RECOÑECEMENTO DE CRÉDITOS Sr. Presidente.- Intervenciones. Sr. Costas Abreu. Sr. Costas Abreu.- si Sr. Presidente. Acabo de presenciar agora un acto subversivo importante como é exhibir unha pancarta e oín voces por aí de que había que abrirlle expediente ós que o intentaban tamaño exceso. Sr. Presidente.- Métase na Orde do Día, por favor. Sr. Costas Abreu.- Si, me penso meter, agora mesmo vou. Tamaño exceso de expresión dunha opinión sen máis. Bo, pois aquí temos un asunto repetido ata a saciedade en todo caso dun Xerente que cobra, que é a persoa que máis cobra desta Deputación, e que con absoluto desprecio de toda legalidade, fai habitualmente, e con prexuício para o erario público, neste caso máis dun millón de pesetas, fai o que lle da a gana. Absolutamente o que lle da a gana. Iso se advirte no expediente, incluso o funcionario que manda propo-la proposta dentro da súa linguaxe burocrática deixa manifesta-lo seu cabreo pola repetición deste tipo de actos, e, ¿que fan vostedes nestes casos?, pois, nin abrir expediente nin siquera chamar á orde ó interesado, senón aproba-lo gasto e fóra, gasto que polo demáis se revelou absolutamente inútil. Creo que son dúas medidas diferentes, pódolle citar outros casos de xente expedientada nesta Deputación por cuestións absolutamente mínimas ás que se lles aplica a sanción, sen embargo no caso deste señor que ten como función básica o cobro, me parece que máis de oito millóns de pesetas ó ano, a xestión económica conforme á legalidade do Hospital Provincial, pois o que estamos vendo sempre é un descontrol absoluto, e o digo con total tranquilidade e sen pretender nin siquera meterme co Xerente. Me parece que son dous raseiros moi diferentes para tratar unhas persoas e a outras, e iso non me parece de recibo, máxime si é repetido. Unha cousa é un despiste ó principio porque non saiba, vostedes saberán como seleccionaron a este señor, e outra cousa é, que existe un virreinato de Taifas aquí que fai o que queira, e eu por iso non paso. Sr.. Presidente.- ¿Alguna intervención más?. ¿Votos en contra?, Sr. Costas Abreu. ¿Abstenciones?, Sr. Lage Rodríguez y el Grupo Socialista. Los demás votamos a favor, queda aprobado por mayoría. De conformidade co dictame da Comisión Informativa de Persoal, o Pleno acorda por maioría, co voto en contra do Sr. Costas Abreu e a abstención do Sr. Lage Rodríguez e o Grupo Socialista, o seguinte: A vista do escrito do Sr. Xerente do Hospital Xeral Provincial, de data 21 de maio do ano que andamos, Rexistro de Entrada nesta Deputación do día 25, ó que acompaña facturas (dúas), da Axencia de Publicidade Xeral "GAPEX", sobre publicacións feitas nos Diarios "El País"; "La Voz de Galicia"; "Faro de Vigo"; "La Vanguardia"; "Diario de Pontevedra" e "El Correo Gallego"; vista igualmente a documentación e antecedentes que se unen ó devandito escrito, a Corporación Provincial acorda coa citada maioría: 1º.- Aproba-lo gasto de UN MILLON CORENTA E OITO MIL TRESCENTAS TRINTA E CATRO PESETAS (1.048.334), a favor da Axencia de Publicidade Xeral "GAPEX", polas publicacións feitas nos citados Diarios, en datas 1 e 2 de xullo de 1989, segundo as dúas facturas que presentou, e a súa Axencia, a súa vez, abonará a cantidade correspondente a cada un dos Diarios, e segundo consta, de forma individual e concreta, en ditas facturas. 2º.- O propio tempo "recoñécese crédito por importe das UN MILLON CORENTA E OITO MIL TRESCENTAS TRINTA E CATRO PESETAS (1.048.334)" apuntadas, con traslado do acordo á Intervención de Fondos Provinciais para que éste recoñecido crédito se incluia no primeiro expediente de modificación ou alteración de créditos que se tramite e, unha vez firme éste, prócedase de inmediato ó libramento da mesma. 3º.- Daráse traslado deste acordo, igualmente, á Xerencia do Hospital Xeral Provincial, quen, nestes casos, fará as propostas de contratación ou nomeamento interino á Presidencia desta Excma. Deputación, a cal, no seu caso, disporá que a Unidade de Persoal desta propia Deputación, tramite o expediente a tal fin. ------ Folla: 120 13.2779.- RECLAMACIÓN DE UN PEON CAMIÑEIRO QUE EXERCE FUNCIONS DE "AXUDANTE DE CEREMONIAL", INTERESANDO ATRASOS POR IMPORTE DE 29.886 PTS., POR UNHA SOA VEZ Sr. Presidente.- ¿Alguna intervención?, ¿algún voto en contra?, ¿alguna abstención?. Se aprueba por unanimidad. A petición do interesado, D. Francisco Portela Piay, Peón Camiñeiro como tal funcionario de carreira, transitoriamente exercendo funcións de Axudante de Ceremonial neste Pazo Provincial; como continuación ou complemento ó acordo adoptado polo Pleno da Corporación Provincial en sesión celebrada o 27 de abril derradeiro, e en base ós feitos e consideracións xurídicas, como normativa que no mesmo se recolle; a Corporación Provincial por unanimidade, acorda aprobar e declarar de abono, por unha sóa vez, a cantidade de VINTENOVE MIL OITOCENTAS OITENTA E SEIS PESETAS (29.886) a favor do devandito funcionario, en concepto de complemento de productividade, e que se contrae ós meses de xaneiro, febreiro, marzo e abril do ano que andamos; esto é, a razón de SETE MIL CATROCENTAS SETENTA E DUAS PESETAS (7.472) mensuais. ------ Folla: 120,121 14.2780.- CONVOCATORIA DE BECAS DE MONITORES DEPORTIVOS Sr. Presidente.- ¿Alguna intervención?. Sr. Nieto Figueroa. Sr. Nieto Figueroa.- Bueno, yo ya he comentado el pasado año y en la última Comisión, una cuestión que a mi criterio, vamos, es un desacierto total, sinó injusticia pues un desacierto total. Entonces yo quiero que se vote, por favor Presidente, una enmienda en la que se retire la edad que ahí consta para poder ser Monitor Deportivo, que hay que tener menos de treinta años. De manera, por favor que se vote porque de verdad, de verdad que para ser Monitor Deportivo haya que tener menos de treinta años, los que conocemos un poquito esa cosa, el deporte, vamos, parece de ciencia ficción, de verdad. Sr. Presidente.- Esto, realmente usted creo que ha visto las bases, usted se lee los expedientes, me parece que son becas, si no me falla la memoria, de veinticinco mil pesetas, entonces quiere decir que efectivamente lo que se pretende de esta forma es intentar ayudar, que son becas... estudio, intentar ayudar a gente que está estudiando y que, bueno, tiene aptitudes deportivas y que le puede servir incluso de complemento para ayudar a sus estudios. Esa es la única diferencia y usted tenga en cuenta que aquí no hay nada de trastienda, y que por mi no habría inconveniente en modificar la edad, si quiere modificar la edad la modificamos. Sr. Nieto Figueroa.- Pero si, Presidente, no es que haya trastienda, ya se que no hay trastienda, el tema no es de millones y millones de pesetas, pero es el hecho en si, de que para poder ser Monitor Deportivo haya que tener menos de treinta años, prácticamente estar en plenitud de actividad física y no. Sr. Presidente.- Ya, no, yo, a mi me da igual en este tema concretamente. Sr. Nieto Figueroa.- Por favor que se vote, retirar ese punto nada más, en lo demás estoy completamente conforme. Sr. Presidente.- Retiro lo de los treinta años, retiro los treinta años. Sr. Nieto Figueroa.- Eso es. Sr. Secretario.- Sin tope entonces, modificamos las bases sin tope, mayores de dieciocho años. Sr. Nieto Figueroa.- Nada más en ese aspecto. Sr. Presidente.- ¿Votos en contra?, ¿abstenciones?. Se aprueba por unanimidad. De conformidade co dictame da Comisión Informativa de Persoal, o Pleno acorda, por unanimidade, adopta-lo seguinte acordo: Préstase aprobación á Convocatoria para a adxudicación de tres Becas de Monitores Deportivos para a Cidade Infantil "Príncipe Felipe", de conformidade coas seguintes bases: Primeira.- Para o Curso 1990-91, convócanse tres Becas para Monitores Deportivos nas especialidades de Balonmán, Baloncesto e Atletismo. Segunda.- Poderán optar a estas Becas quen reúna os seguintes requisitos: a) Ser español. b) Estar en posesión do Título de Monitor Deportivo na modalidade que solicite, e c) Ser maior de dezaoito (18) anos. Terceira.- Os Becarios colaborarán cos responsables deportivos da Cidade Infantil, que coordenarán as súas actividades orientadas ó fomento da práctica deportiva nas modalidades citadas entre os alumnos da Institución e que se desenrolarán, normalmente, fóra do horario escolar. As Becas están dotadas na contía mensual de VINTECINCO MIL PESETAS (25.000) cada unha, que serán libradas previa xustificación expedida polo Director Xeral da Cidade Infantil. Cuarta.- A condición de Becario concluirá ó remata-lo curso escolar, podendo, asímesmo, perderse por incumprimento das súas obrigas a proposta da Xunta de Goberno da Cidade Infantil. Quinta. -Os aspirantes ás Becas elevarán as súas instancias ó Ilmo. Sr. Presidente da Deputación Provincial de Pontevedra, presentándoas no Rexistro Xeral, Pazo Provincial, no prazo de dez días contados a partir da publicación desta Convocatoria no "Boletín Oficial" da Provincia de Pontevedra. Na instancia farase constar a modalidade deportiva a que se opta e acompañaras e a seguinte documentación: a) Fotocopia, debidamente compulsada, da titulación que acredite estar en posesión, ó menos, do Título de Monitor Deportivo na especialidade a que se opta. b) Currículum vitae, incluíndo os motivos polos que se solicita a Beca, ó que se unirá a documentación que xustifique os méritos alegados. c) Fotocopia do DNI. Sexta.- Rematado o prazo de admisión de instancias, constituirase a Comisión de Selección que estará integrada polo Ilmo. Sr. Presidente da Deputación Provincial ou Deputado en quen delegue; o Deputado-Delegado na Cidade Infantil "Príncipe Felipe"; un Profesor de Educación Física; o Director Xeral e o Administrador da Cidade Infantil, actuando como Secretario o titular da Deputación ou funcionario en quen delegue. A proposta que formule a Comisión de Selección será elevada á Comisión de Goberno da Deputación para que proceda á adxudicación definitiva das Becas. A esta Convocatoria daráselle a publicidade regulamentaria nos idiomas castelán e galego. ------ Folla: 121,122 15.2781.- CONVENIO COAS FILLAS DA CARIDADE DO HOSPITAL PROVINCIAL Sr. Presidente.- ¿Alguna intervención en este tema?. ¿Algún voto en contra?, ¿alguna abstención?. Se aprueba por unanimidad. De conformidad con la propuesta de la Comisión Informativa de Economía del pasado día 22 de los corrientes y como resultado de las negociaciones mantenidas entre la Diputación y la Comunidad Religiosa de las Hijas de la Caridad, se aprueba el siguiente Convenio para prestación de los servicios asistenciales en el Hospital Provincial entre la Comunidad de las Hijas de la Caridad de "San Vicente de Paul" y la Diputación Provincial de Pontevedra. PRIMERA.- La Excma. Diputación de Pontevedra conviene con la Compañía de las Hijas de la Caridad que la comunidad prestará sus servicios de acuerdo con las cláusulas estipuladas en el presente Convenio. SEGUNDA.- La Compañía de las Hijas de la Caridad proporcionará al Hospital Provincial el número de Hermanas tituladas, que figuran relacionadas en el Anexo I de este Convenio, para que realicen los servicios necesarios en dicho Centro de acuerdo con su titulación. TERCERA.- La dependencia funcional de las Hermanas será la que le corresponda con arreglo al puesto a que esté adscrita. CUARTA.- Las Religiosas estarán individualmente en igualdad de condiciones laborales que el resto del personal de su categoría profesional, e incluídas, por tanto, con dicho carácter individual en el Régimen General de la Seguridad social. El régimen de trabajo será el mismo que corresponda al resto del Personal de su categoría. QUINTA.- La Excma. Diputación Provincial asume la obligación de reconocer a las Hermanas relacionadas en el Anexo II de este Convenio una pensión de jubilación para cada una de éllas en la cuantía de TREINTA Y NUEVE MIL NOVECIENTAS CUARENTA Y CINCO PESETAS (39.945) mensuales, y que abarcará las doce mensualidades naturales, dos pagas extraordinarias, por lo que satisfará a la Comunidad de las Hijas de la Caridad en el concepto expresado un total de DOS MILLONES SETECIENTAS DIECISEIS MIL CIENTO CINCUENTA PESETAS (2.716.150) anuales que se liquidarán mensualmente. Las cuantías señaladas se revalorizarán anualmente de acuerdo con los índices de incremento para la masa salarial del personal laboral que señale al respecto la Ley de Presupuestos Generales del Estado. SEXTA.- La designación y cambio de nuevas Hermanas será comunicado a la Presidencia de la Diputación con quince días de antelación, la que podrá reservarse el prestar conformidad a los mismos, pudiendo exigir de la Compañía determinada cualificación profesional mediante comunicación debidamente razonada. SEPTIMA.- Las vacantes producidas por los miembros de la Compañía por jubilación se sustituirán por otra Hermana con cualificación similar en el término de un mes a partir de que tal evento se produzca. El procedimiento de cobertura de vacantes, será asímismo el previsto en el párrafo anterior, cuando aquélla se produjera por adquirir alguna de las Religiosas la condición de funcionarias de la Excma. Diputación. No obstante, si alguna Religiosa de las incluídas en el Anexo abandonara la Congregación y tuviese derecho a la plaza que ocupa en propiedad y deseara seguir prestando servicios en el Hospital, la Comunidad Religiosa perderá dicha plaza. OCTAVA.- La Comunidad de Religiosas, en razón a la ampliación de los Servicios asistenciales del Hospital Provincial, se compromete y asume la obligación de abandonar el alojamiento que tenía asignado en dicho Centro Sanitario. El desalojo efectivo tendrá lugar antes del 30 de septiembre. NOVENA.- Las dudas que se originen sobre la interpretación de los derechos y deberes establecidos en este Convenio serán resueltas de mutuo acuerdo. Si no se consiguiese dicho acuerdo, podrá pedirse la rescisión, notificando por escrito su deseo a la otra parte, con un plazo de preaviso de tres meses. DECIMA.- Este Convenio será revisado cada tres años. Si alguna de las partes lo solicitase al término de este período, será prorrogable por igual período de tiempo. En cualquier momento este Convenio podrá ser modificado de común acuerdo en cuanto al número de sus componentes, y/o a la cualificación profesional de los mismos, por deseo manifestado oficialmente por cualquiera de las partes. ANEXO i NUÑEZ OTERO, Mª Mercedes A.T.S. D.E. NIETO GOMEZ, Ana A.T.S. MUÑOZ GARCIA, Manuela AUXILIAR ROMERO FORMOSO, Mª Dolores A.T.S. VILLAR GARCIA, Carmen A.T.S. D.E. CASADO REBOREDO, Mª Pilar A.T.S. PUGA MIRA, Mª Francisca D.E. ANEXO II MORALES GRAIÑO, Dolores JUBILADA CALVO CUADRADO, Aquilina JUBILADA MIÑO YAGUE, Visitación JUBILADA VILLALBA PATROCINIO, Luisa JUBILADA LARRAZA GOÑI, Severina JUBILADA ------ Folla: 122 16.2782.- COMUNICACIONS Sr. Presidente.- Comunicaciones. Sr. Secretario.- comunicaciones. Dar cuenta de escrito que nos manda el Ministerio de las Administraciones Públicas comunicando que quedan archivadas las actuaciones del expediente de disolución de la Corporación Municipal de Cangas al haberse creado la Comisión Gestora. Luego la Resolución Presidencial designando a D. Carlos Mantilla Presidente en funciones durante la ausencia de estos pasados días del Sr. Presidente. Luego hay una comunicación del CPAM que pide la designación de un vocal en el Consejo de Administración del Centro que sustituya al fallecido Diputado Provincial, que en paz descanse, D. Sergio Iglesias Pazos, del Grupo popular. Entonces el Grupo popular debía proponer una persona. Sr. Presidente.- Si, yo propongo al Sr. Conde Romero para que ocupe este puesto. Sr. Secretario.- De acuerdo. Y luego darles cuenta de las Resoluciones Presidenciales que están aquí desde la última sesión plenaria. ------ Folla: 122 17.2783.- DAR CONTA DA DENUNCIA DO CONVENIO CO PERSOAL, QUE SEGUNDO O SEU ARTIGO 3.2 TE

Área de documentación

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición