Fondos
1995-08-16_Extraordinaria. Acta de sesión 1995/08/16_Extraordinaria
Acta de sesión 1995/08/16_Extraordinaria
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.1.3.3.18.809/2.1995-08-16_Extraordinaria
Título Acta de sesión 1995/08/16_Extraordinaria
Data(s) 1995-08-16 (Creación)
Volume e soporte 1 acta de sesión
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Folla: 119,120 Da sesión extraordinaria en primeira convocatoria, celebrada polo Pleno desta Excma. Deputación o día, 16 de agosto de 1995 No Salón de sesións da Excma. Deputación Provincial de Pontevedra, sendo as once horas e cinco minutos do día dezaseis de agosto de mil novecentos noventa e cinco, baixo a Presidencia do Ilmo. Sr. Presidente D. Manuel Abeledo López, reuníronse os Sres. Deputados, D. Xosé Ramón Abal Varela, D. Xosé Manuel Barros González, D. Adolfo Campos Panadeiros, Dona Ramona Castaño López, D. Xosé Costa Díaz, D. Xosé Manuel Chapela Seijo, D. Xoán Carlos Chillón Iglesias, D. Miguel Domínguez Vaz, D. José Luis Fernández Lorenzo, Dona Carmen Ferro Carballo, D. Lino Fontán Mariño, D. Baltasar García García, D. Emilio González Iglesias, D. Oswaldo Lino González Pereira, D. Efrén Juanes Rodríguez, D. Mario López Martínez, D. Rafael Louzán Abal, D. Xosé Cesáreo Mosquera Lorenzo, D. Julio Pedrosa Vicente, D. Amado Ricón Virulegio, D. Ramón Sestelo Fernández, D. Pablo Vázquez Caride e D. Manuel Ramón Vilar Márquez, co obxecto de celebrar sesión extraordinaria da Deputación en Pleno, en primeira convocatoria, consonte á correspondente orde do día. Da fé do acto o Secretario en funcións, D. Carlos Cuadrado Romay, e está presente o Sr. Viceinterventor, D. Antonio Graña Gómez. Non asisten os Sres. Deputados, Dona Carmen Avendaño Otero, Dona Ana Gandón Menduíña nin D. Santiago Tirado Serén, quen xustifica a súa inasistencia. Declarada aberta a sesión e de orde da Presidencia éntrase seguidamente no exame da orde do día, adoptándose en relación coa mesma os seguintes acordos: 1.3779.- RÉXIME DE SESIÓNS DO Pleno E DA COMISIÓN DE GOBERNO Sr. Presidente.- Primeiro punto da orde do día, Moción da Presidencia, réxime de sesións do Pleno. Sr. Secretario.- Moción da Presidencia sobre o réxime de sesións do Pleno. O artigo 34 do Regulamento Orgánico Provincial establece que o Pleno celebrará sesión ordinaria mensualmente no día que estableza o propio Pleno. Non é propósito desta Presidencia modifica-lo réxime de ditas sesións, polo que se propón que os Plenos ordinarios se celebren os últimos venres de cada mes ás once horas. Quizais conviría modificar no futuro dito artigo 34 no sentido de suprimir a celebración de sesións ordinarias nos meses de agosto e decembro por coincidir normalmente coas vacacións de verán e do nadal, cuestión que esta Presidencia deixa á decisión maioritaria do Pleno para poder modifica-lo vixente Regulamento Orgánico Provincial sen prexuízo da posibilidade de celebra-las sesións extraordinarias que foran precisas en ditos meses. Sen prexuízo do anterior proponse ó Pleno a adopción do seguinte acordo: Préstase aprobación á moción da Presidencia segundo a cal as sesións ordinarias mensuais do Pleno terán lugar o último venres de cada mes ás once horas. Se a data de celebración de calquera sesión coincidise con día festivo celebrarase o día hábil anterior. Sr. González Iglesias.- Si, vamos a ver, en relación con la parte expositiva de la moción del Presidente, nos gustaría plantear que a esa modificación del Reglamento que anuncia en setiembre para suprimir los Plenos ordinarios de agosto y diciembre se añadiese o en todo caso que el Presidente nos asumiese lo que ya comentamos en conversaciones entre los Portavoces, es decir, que venga también en las competencias del Pleno de forma que asumiendo lo que el Presidente también dijo en aquel momento que haya mayores competencias en el Pleno tal como hubo en otras épocas y tal como hay en otras Diputaciones Provinciales. Sr. Presidente.- ¿Votos?. Recóllese a suxerencia do Portavoz do Grupo Socialista e no seu momento, no próximo Pleno, trataremos de dar satisfacción á proposta que fai o Grupo Socialista. ¿Votos en contra?. ¿Abstencións?. Apróbase por unanimidade. Resolución da Presidencia da Comisión de Goberno. Sr. Secretario.- A Presidencia en uso das facultades que lle confire a normativa local vixente dicta a seguinte Resolución: De conformidade co artigo 112.3 do ROF e 32 do Regulamento Orgánico Provincial, resolvo, que as sesións da Comisión de Goberno teñan lugar semanalmente tódolos xoves ás doce horas sempre que houbera asuntos a tratar. Se a data de celebración da sesión coincidise con día festivo celebraranse o día hábil anterior. Da presente Resolución darase conta á Corporación na primeira sesión que se celebre publicándose no Boletín Oficial da Provincia sen prexuízo da súa efectividade desde o día de hoxe. O Pleno, acorda por unanimidade, aproba-la Moción da Presidencia sobre o réxime de sesións do Pleno, e que di o seguinte: O artigo 34 do Regulamento Orgánico Provincial establece que o Pleno celebrará sesión ordinaria mensualmente no día que estableza o propio Pleno. Non é propósito desta Presidencia modificar o réxime de ditas sesións, polo que se propón que os Plenos ordinarios se celebren os últimos venres de cada mes, ás 11,00 horas. Quizáis conviría modificar no futuro dito artigo 34 no sentido de suprimi-la celebración de sesións ordinarias nos meses de agosto e decembro, por coincidir normalmente coas vacacións de verán e de Nadal, cuestión que esta Presidencia deixa á decisión maioritaria do Pleno para poder modifica-lo vixente Regulamento Orgánico Provincial, sen prexuízo da posibilidade de celebrar as sesións extraordinarias que foran precisas en ditos meses. Sen prexuízo do anterior, proponse ó Pleno a adopción do seguinte acordo: "Préstase aprobación á Moción da Presidencia, segundo a cal as sesións ordinarias mensuais do Pleno terán lugar o último venres de cada mes ás 11,00 horas. Se a data de celebración de calquera sesión, coincidise con día festivo, celebrarase o día hábil anterior". Así mesmo, queda enterado o Pleno de Resolución Presidencial na que se establece o réxime de sesións da Comisión de Goberno, e que di o seguinte: "De conformidade co artigo 112.3 do ROF e 32 do Regulamento Orgánico Provincial, RESOLVO, que as sesións da Comisión de Goberno teñan lugar semanalmente tódolos xoves ás 12,00 horas, sempre que houbera asuntos a tratar. Se a data de celebración da sesión coincidise con día festivo celebrarase o día hábil anterior. Da presente Resolución darase conta á Corporación na primeira sesión que se celebre publicándose no Boletín Oficial da Provincia sen prexuízo da súa efectividade desde o día de hoxe." ------ Folla: 120,128 2.3780.- CREACIÓN E COMPOSICIÓN DAS COMISIÓNS INFORMATIVAS Sr. Presidente.- Segundo punto da orde do día, Creación e composición das Comisións Informativas. Sr. Secretario.- Moción da presidencia sobre a creación e composición das Comisións Informativas permanentes: É intención desta Presidencia non modificar substancialmente a organización existente ata agora dos órganos asesores da Corporación, que teñen por obxecto o estudio, informe ou consulta dos asuntos que deben de ser sometidos á decisión do Pleno, alomenos ata que a experiencia no nos aconselle outra cosa. Por iso, sométese á consideración do Pleno a seguinte proposta de acordo: "En cumprimento do disposto nos artigos 124, 125 e 127 do RD 2568/86, de 28 de novembro, polo que se aproba o Regulamento de Organización, Funcionamento e Réxime Xurídico das Entidades Locais, o Pleno acorda aproba-la moción da Presidencia segundo a que: I.- Créanse, atendendo ás grandes áreas en que se estructuran os servicios corporativos, ademais da Comisión Especial de Contas, de existencia preceptiva, as seguintes Comisións Informativas Permanentes: Comisión Informativa de Industria, Agricultura, Gandería e Montes; Comisión Informativa de Pesca e Cultivos Mariños; Comisión Informativa de Cooperación e Mancomunidades; Comisión Informativa de Cultura; Comisión Informativa de Economía e Facenda; Comisión Informativa de Deportes, Xuventude e Turismo; Comisión Informativa de Réxime Interior; Comisión Informativa de Urbanismo, Vivenda e Medio Ambiente; Comisión Informativa de Sanidade, Acción Social e Muller; Comisión Informativa de Vías e Obras; Comisión Informativa de Honores e Protocolo. II.- As devanditas Comisións comporanse de dezasete membros e na seguinte proporción: doce membros pertencentes ó Grupo Provincial do PP, tres membros pertencentes ó Grupo Provincial do PSOE, e 2 pertencentes ó Grupo Provincial do BNG. III.- A composición concreta das mesmas será a seguinte: Comisión Informativa de Industria, Agricultura, Gandería e Montes D. Xosé Ramón Abal Varela, D. Xosé Manuel Barros González, D. Adolfo Campos Panadeiros, D. Xosé Costa Díaz, D. Xosé Luis Fernández Lorenzo, Dna. Carmen Ferro Carballo, D. Lino Fontán Mariño, D. Oswaldo Lino González Pereira, D. Mario López Martínez, D. Rafael Louzán Abal, D. Amado Ricón Virulegio, D. Ramón Sestelo Fernández, Dna.Carmen Avendaño Otero, D. Baltasar García García, D. Emilio González Iglesias, D. Xoán Carlos Chillón Iglesias, Dna. Ana Gandón Menduíña. Comisión Informativa de Pesca e Cultivos Mariños D. Xosé Ramón Abal Varela, D. Xosé Costa Díaz, D. Xosé Manuel Chapela Seijo, D. Xosé Luis Fernández Lorenzo, D. Lino Fontán Mariño, D. Oswaldo Lino González Pereira, D. Rafael Louzán Abal, D. Julio Pedrosa Vicente, D. Amado Ricón Virulegio, D. Santiago Tirado Serén, D. Manuel Ramón Vilar Márquez, D. Pablo Vázquez Caride, Dna. Carmen Avendaño Otero, Dna. Ramona Castaño López, D. Emilio González Iglesias, Dna. Ana Gandón Menduíña, D. Xosé Cesáreo Mosquera Lorenzo. Comisión Informativa de Cooperación e Mancomunidades D. Xosé Manuel Barros González, D. Adolfo Campos Panadeiros, D. Xosé Costa Díaz, D. Xosé Manuel Chapela Seijo, D. Miguel Domínguez Vaz, D. Xosé Luis Fernández Lorenzo, D. Oswaldo Lino González Pereira, D. Amado Ricón Virulegio, D. Ramón Sestelo Fernández, D. Santiago Tirado Serén, D. Pablo Vázquez Caride, D. Manuel Ramón Vilar, Márquez, D. Baltasar García García, D. Emilio González Iglesias, D. Efrén Juanes Rodríguez, D. Xoán Carlos Chillón Iglesias, D. Xosé Cesáreo Mosquera Lorenzo. Comisión Informativa de Cultura D. Xosé Ramón Abal Varela, D. Xosé Manuel Chapela Seijo, D. Miguel Domínguez Vaz, Dna. Carmen Ferro Carballo, D. Lino Fontán Mariño, D. Oswaldo Lino González Pereira, D. Mario López Martínez, D. Julio Pedrosa Vicente, D. Amado Ricón Virulegio, D. Ramón Sestelo Fernández, D. Santiago Tirado Serén, D. Pablo Vázquez Caride, Dna. Ramona Castaño López, D. Baltasar García García, D. Efrén Juanes Rodríguez, Dna. Ana Gandón Menduíña, D. Xosé Cesáreo Mosquera Lorenzo. Comisión Informativa de Economía e Facenda D. Xosé Ramón Abal Varela, D. Adolfo Campos Panadeiros, D. Xosé Costa Díaz, D. Xosé Manuel Chapela Seijo, D. Miguel Domínguez Vaz, D. Xosé Luis Fernández Lorenzo, Dna. Carmen Ferro Carballo, D. Mario López Martínez, D. Rafael Louzán Abal, D. Julio Pedrosa Vicente, D. Ramón Sestelo Fernández, D. Manuel Ramón Vilar Márquez, Dna. Ramona Castaño López, D. Baltasar García García, D. Emilio González Iglesias, Dna. Ana Gandón Menduíña, D. Xosé Cesáreo Mosquera Lorenzo. Comisión Informativa de Deportes, Xuventude e Turismo D. Xosé Ramón Abal Varela, D. Miguel Domínguez Vaz, Dna. Carmen Ferro Carballo, D. Lino Fontán Mariño, D. Oswaldo Lino González Pereira, D. Mario López Martínez, D. Rafael Louzán Abal, D. Julio Pedrosa Vicente, D. Amado Ricón Virulegio, D. Santiago Tirado Serén, D. Pablo Vázquez Caride, D. Manuel Ramón Vilar Márquez, Dna. Carmen Avendaño Otero, Dna. Ramona Castaño López, D. Efrén Juanes Rodríguez, D. Xoán Carlos Chillón Iglesias, D. Xosé Cesáreo Mosquera Lorenzo. Comisión Informativa de Réxime Interior D. Xosé Manuel Barros González, D. Adolfo Campos Panadeiros, D. Xosé Costa Díaz, D. Xosé Manuel Chapela Seijo, D. Lino Fontán Mariño, Dna. Carmen Ferro Carballo, D. Rafael Louzán Abal, D. Julio Pedrosa Vicente, D. Ramón Sestelo Fernández, D. Santiago Tirado Serén, D. Pablo Vázquez Caride, D. Manuel Ramón Vilar Márquez, Dna. Carmen Avendaño Otero, D. Baltasar García García, D. Emilio González Iglesias, D. Xoán Carlos Chillón Iglesias, D. Xosé Cesáreo Mosquera Lorenzo. Comisión Informativa de Urbanismo, Vivenda e Medio Ambiente D. Xosé Ramón Abal Varela, D. Xosé Manuel Barros González, D. Adolfo Campos Panadeiros, D. Xosé Costa Díaz, D. Xosé Manuel Chapela Seijo, D. Miguel Domínguez Vaz, D. Xosé Luis Fernández Lorenzo, D. Lino Fontán Mariño, D. Oswaldo Lino González Pereira, D. Amado Ricón Virulegio, D. Ramón Sestelo Fernández, D. Santiago Tirado Serén, D. Baltasar García García, D. Emilio González Iglesias, D. Efrén Juanes Rodríguez, Dna. Ana Gandón Menduíña, D. Xosé Cesáreo Mosquera Lorenzo. Comisión Informativa de Sanidade, Acción Social e Muller D. Xosé Ramón Abal Varela, D. Xosé Manuel Barros González, D. Adolfo Campos Panadeiros, D. Xosé Costa Díaz, D. Xosé Luis Fernández Lorenzo, Dna. Carmen Ferro Carballo, D. Oswaldo Lino González Pereira, D. Mario López Martínez, D. Rafael Louzán Abal, D. Julio Pedrosa Vicente, D. Amado Ricón Virulegio, D. Pablo Vázquez Caride, Dna. Carmen Avendaño Otero, Dna. Ramona Castaño López, D. Efrén Juanes Rodríguez, Dna. Ana Gandón Menduíña, D. Xoán Carlos Chillón Iglesias. Comisión Informativa de Vías e Obras D. Xosé Ramón Abal Varela, D. Xosé Manuel Barros González, D. Adolfo Campos Panadeiros, D. Xosé Costa Díaz, D. Xosé Manuel Chapela Seijo, D. Miguel Domínguez Vaz, D. Xosé Luis Fernández Lorenzo, Dna. Carmen Ferro Carballo, D. Lino Fontán Mariño, D. Mario López Martínez, D. Rafael Louzán Abal, D. Santiago Tirado Serén, Dna. Carmen Avendaño Otero, Dna. Ramona Castaño López, D. Efrén Juanes Rodríguez, D. Xoán Carlos Chillón Iglesias, D. Xosé Cesáreo Mosquera Lorenzo. Comisión de Honores e Protocolo D. Xosé Manuel Barros González, D. Adolfo Campos Panadeiros, D. Xosé Manuel Chapela Seijo, D. Xosé Luis Fernández Lorenzo, Dna. Carmen Ferro Carballo, D. Lino Fontán Mariño, D. Mario López Martínez, D. Rafael Louzán Abal, D. Amado Ricón Virulegio, D. Santiago Tirado Serén, D. Pablo Vázquez Caride, D. Manuel Ramón Vilar Márquez, Dna. Carmen Avendaño Otero, D. Baltasar García García, D. Emilio González Iglesias, D. Xoán Carlos Chillón Iglesias, Dna. Ana Gandón Menduíña. Comisión Especial de Contas D. Xosé Ramón Abal Varela, D. Adolfo Campos Panadeiros, D. Xosé Costa Díaz, D. Xosé Manuel Chapela Seijo, D. Miguel Domínguez Vaz, D. Xosé Luis Fernández Lorenzo, Dna. Carmen Ferro Carballo, D. Mario López Martínez, D. Rafael Louzán Abal, D. Julio Pedrosa Vicente, D. Ramón Sestelo Fernández, D. Manuel Ramón Vilar Márquez, Dna. Ramona Castaño López, D. Baltasar García García, D. Emilio González Iglesias, D. Xoán Carlos Chillón Iglesias, Dna. Ana Gandón Menduíña. IV.- De conformidade co artigo 134.1 do ROF, as sesións ordinarias das citadas Comisións Informativas terán lugar, sempre que haxa asuntos a tratar, a semana anterior á data de celebración do Pleno ordinario, nos días e horas que estableza a Presidencia. Sr. Mosquera Lorenzo.- Bueno, en principio a composición das Comisións foi consultada, nós vámonos abster porque non aparecen nin as competencias de cada unha das, aparecen as áreas pero non as competencias nin que asunto se vai a encargar polo miúdo e á parte nos parece un número excesivo tanto de composición como de Comisións. Se intenta resolver como funciona pero hai casos, algunha Comisión que nos catro anos pasados se reuniu unha ou dúas veces que agora se desdoble da dúas. En principio ou se lle dan competencias ou eso desde logo non ten moito sentido. Pero bueno, como iniciamos un novo mandato e hai que ver como vai pois en principio con reservas vamos a deixar e absternos. Sr. González Iglesias.- Vamos a ver, Presidente, as Comisións Informativas tal como se plantexan aquí van a compoñerse cada unha delas de dous tercios practicamente dos membros da Corporación, é dicir, 17 sobre 27, é un número suficientemente alto como para que non haxa operatividade nas Comisións. Ademais disto, é dicir, se vemos as competencias actuais, como as que se deron ata agora das Comisións Informativas e ata agora tampouco temos ningunha razón para pensar que vaian a cambiar esas competencias, polo menos ata que no mes de setembro, tal como antes asumiu o Presidente, haxa un plantexamento novo, pois veremos que hai seis Comisións, concretamente: Industria, Pesca, Cultura, Deportes, Urbanismo e Sanidade, que son Comisións que poden reunirse tranquilamente como máximo dúas veces ó ano. Entón ter Comisións das grandes por así dicilo. Para ter dúas reunións ó ano me parece excesivos membros co cal vai haber falta de operatividade e parecen tamén excesivas Comisións. Xa digo este último comentario a reservas de que no mes de setembro tal como anunciaba antes o Presidente se poida cambiar este tema. En principio vamos absternos. Sr. Presidente.- Bueno, eu quería respostar a algúns dos inconvintes que aquí se están manifestando. Primeiro, competencias das Comisións Informativas, se entendemos por competencias, competencias executivas por suposto que non teñen ningunha, polo tanto, eso está claro supoño que por aí non vai o tema cando o apuntades e polo tanto eu entendo que efectivamente si poden ter temas de traballo, estudio e proposta tanto ó Pleno como á Comisión de Goberno. Creo que neste sentido se entende a competencia, competencia no sentido de proposta non no sentido outro. En canto a numerosas, os membros que as compoñen. Pois é posible que sexan demasiado numerosas, é posible. Entón, eu o que vexo é unha marxe tamén que creo que apuntou o BNG no sentido de que vamos a ver como funcionan e se non funcionan o que si podemos facer é automaticamente tomar outras decisións distintas e facelas con menos membros. En canto a que non se reuniron moitas veces durante o ano algunhas das Comisións, bueno eu descoñezo se efectivamente se reuniron unha vez, dúas ou moitas. Indudablemente eu o que entendo é que deben reunirse porque van a ter bastante traballo ou polo menos eu espero que teñan traballo e creo que o apuntei xa nas miñas palabras que dixen o día da constitución da Deputación cando atribuín ás Comisións Informativas precisamente tódolos estudios dos temas e non só os estudios dos temas que vamos a levar ós órganos decisorios senón tamén a coordinación coas demais administracións, é dicir, non só propoñer temas senón propoñer antecedentes consecuentes e todo o que realice ou todo o que afecte a ese tema. Polo tanto eu creo que si poden ter contido. Outra cousa é e vámolo a ver no futuro se efectivamente o ser demasiadas ou ser demasiado numerosas esto é eficaz ou non eficaz. Pola miña parte estou de acordo co que acaban de dicir neste sentido e polo tanto pois vamos a dar unha marxe de confianza neste sentido e a ver se funcionamos ou non funcionamos. Bueno, está claro que tanto o PSOE como o BNG abstéñense e o Grupo Popular vota favorable, polo tanto apróbase por maioría. O Pleno acorda por maioría, coas abstencións do PSOE e do BNG e o voto a favor do PP, aproba-la moción da Presidencia sobre a creación e composición das Comisións Informativas Permanentes que di o seguinte: É intención desta Presidencia non modificar substancialmente a organización existente ata agora dos órganos asesores da Corporación, que teñen por obxecto o estudio, informe ou consulta dos asuntos que deben de ser sometidos á decisión do Pleno, alomenos ata que a experiencia no nos aconselle outra cosa. Por iso, sométese á consideración do Pleno a seguinte proposta de acordo: "En cumprimento do disposto nos artigos 124, 125 e 127 do RD 2568/86, de 28 de novembro, polo que se aproba o Regulamento de Organización, Funcionamento e Réxime Xurídico das Entidades Locais, o Pleno acorda aproba-la Moción da Presidencia segundo a que: I.- Créanse, atendendo ás grandes áreas en que se estructuran os servicios corporativos, ademais da Comisión Especial de Contas, de existencia preceptiva, as seguintes Comisións Informativas Permanentes: - Comisión Informativa de Industria, Agricultura, Gandería e Montes. - Comisión Informativa de Pesca e Cultivos Mariños. - Comisión Informativa de Cooperación e Mancomunidades. - Comisión Informativa de Cultura. - Comisión Informativa de Economía e Facenda. - Comisión Informativa de Deportes, Xuventude e Turismo. - Comisión Informativa de Réxime Interior. - Comisión Informativa de Urbanismo, Vivenda e Medio Ambiente. - Comisión Informativa de Sanidade, Acción Social e Muller. - Comisión Informativa de Vías e Obras. - Comisión Informativa de Honores e Protocolo. II.- As devanditas Comisións comporanse de dezasete membros e na seguinte proporción: doce membros pertencentes ó Grupo Provincial do PP, tres membros pertencentes ó Grupo Provincial do PSOE, e 2 pertencentes ó Grupo Provincial do BNG. III.- A composición concreta das mesmas será a seguinte: Comisión Informativa de Industria, Agricultura, Gandería e Montes D. Xosé Ramón Abal Varela D. Xosé Manuel Barros González D. Adolfo Campos Panadeiros D. Xosé Costa Díaz D. Xosé Luis Fernández Lorenzo Dna. Carmen Ferro Carballo D. Lino Fontán Mariño D. Oswaldo Lino González Pereira D. Mario López Martínez D. Rafael Louzán Abal D. Amado Ricón Virulegio D. Ramón Sestelo Fernández Dna. Carmen Avendaño Otero D. Baltasar García García D. Emilio González Iglesias D. Xoán Carlos Chillón Iglesias Dna. Ana Gandón Menduíña Comisión Informativa de Pesca e Cultivos Mariños D. Xosé Ramón Abal Varela D. Xosé Costa Díaz D. Xosé Manuel Chapela Seijo D. Xosé Luis Fernández Lorenzo D. Lino Fontán Mariño D. Oswaldo Lino González Pereira D. Rafael Louzán Abal D. Julio Pedrosa Vicente D. Amado Ricón Virulegio D. Santiago Tirado Serén D. Manuel Ramón Vilar Márquez D. Pablo Vázquez Caride Dna. Carmen Avendaño Otero Dna. Ramona Castaño López D. Emilio González Iglesias Dna. Ana Gandón Menduíña D. Xosé Cesáreo Mosquera Lorenzo Comisión Informativa de Cooperación e Mancomunidades D. Xosé Manuel Barros González D. Adolfo Campos Panadeiros D. Xosé Costa Díaz D. Xosé Manuel Chapela Seijo D. Miguel Domínguez Vaz D. Xosé Luis Fernández Lorenzo D. Oswaldo Lino González Pereira D. Amado Ricón Virulegio D. Ramón Sestelo Fernández D. Santiago Tirado Serén D. Pablo Vázquez Caride D. Manuel Ramón Vilar Márquez D. Baltasar García García D. Emilio González Iglesias D. Efrén Juanes Rodríguez D. Xoán Carlos Chillón Iglesias D. Xosé Cesáreo Mosquera Lorenzo Comisión Informativa de Cultura D. Xosé Ramón Abal Varela D. Xosé Manuel Chapela Seijo D. Miguel Domínguez Vaz Dna. Carmen Ferro Carballo D. Lino Fontán Mariño D. Oswaldo Lino González Pereira D. Mario López Martínez D. Julio Pedrosa Vicente D. Amado Ricón Virulegio D. Ramón Sestelo Fernández D. Santiago Tirado Serén D. Pablo Vázquez Caride Dna. Ramona Castaño López D. Baltasar García García D. Efrén Juanes Rodríguez Dna. Ana Gandón Menduíña D. Xosé Cesáreo Mosquera Lorenzo Comisión Informativa de Economía e Facenda D. Xosé Ramón Abal Varela D. Adolfo Campos Panadeiros D. Xosé Costa Díaz D. Xosé Manuel Chapela Seijo D. Miguel Domínguez Vaz D. Xosé Luis Fernández Lorenzo Dna. Carmen Ferro Carballo D. Mario López Martínez D. Rafael Louzán Abal D. Julio Pedrosa Vicente D. Ramón Sestelo Fernández D. Manuel Ramón Vilar Márquez Dna. Ramona Castaño López D. Baltasar García García D. Emilio González Iglesias Dna. Ana Gandón Menduíña D. Xosé Cesáreo Mosquera Lorenzo Comisión Informativa de Deportes, Xuventude e Turismo D. Xosé Ramón Abal Varela D. Miguel Domínguez Vaz Dna. Carmen Ferro Carballo D. Lino Fontán Mariño D. Oswaldo Lino González Pereira D. Mario López Martínez D. Rafael Louzán Abal D. Julio Pedrosa Vicente D. Amado Ricón Virulegio D. Santiago Tirado Serén D. Pablo Vázquez Caride D. Manuel Ramón Vilar Márquez Dna. Carmen Avendaño Otero Dna. Ramona Castaño López D. Efrén Juanes Rodríguez D. Xoán Carlos Chillón Iglesias D. Xosé Cesáreo Mosquera Lorenzo Comisión Informativa de Réxime Interior D. Xosé Manuel Barros González D. Adolfo Campos Panadeiros D. Xosé Costa Díaz D. Xosé Manuel Chapela Seijo D. Lino Fontán Mariño Dna. Carmen Ferro Carballo D. Rafael Louzán Abal D. Julio Pedrosa Vicente D. Ramón Sestelo Fernández D. Santiago Tirado Serén D. Pablo Vázquez Caride D. Manuel Ramón Vilar Márquez Dna. Carmen Avendaño Otero D. Baltasar García García D. Emilio González Iglesias D. Xoán Carlos Chillón Iglesias D. Xosé Cesáreo Mosquera Lorenzo Comisión Informativa de Urbanismo, Vivenda e Medio Ambiente D. Xosé Ramón Abal Varela D. Xosé Manuel Barros González D. Adolfo Campos Panadeiros D. Xosé Costa Díaz D. Xosé Manuel Chapela Seijo D. Miguel Domínguez Vaz D. Xosé Luis Fernández Lorenzo D. Lino Fontán Mariño D. Oswaldo Lino González Pereira D. Amado Ricón Virulegio D. Ramón Sestelo Fernández D. Santiago Tirado Serén D. Baltasar García García D. Emilio González Iglesias D. Efrén Juanes Rodríguez Dna. Ana Gandón Menduíña D. Xosé Cesáreo Mosquera Lorenzo Comisión Informativa de Sanidade, Acción Social e Muller D. Xosé Ramón Abal Varela D. Xosé Manuel Barros González D. Adolfo Campos Panadeiros D. Xosé Costa Díaz D. Xosé Luis Fernández Lorenzo Dna. Carmen Ferro Carballo D. Oswaldo Lino González Pereira D. Mario López Martínez D. Rafael Louzán Abal D. Julio Pedrosa Vicente D. Amado Ricón Virulegio D. Pablo Vázquez Caride Dna. Carmen Avendaño Otero Dna. Ramona Castaño López D. Efrén Juanes Rodríguez Dna. Ana Gandón Menduíña D. Xoán Carlos Chillón Iglesias Comisión Informativa de Vías e Obras D. Xosé Ramón Abal Varela D. Xosé Manuel Barros González D. Adolfo Campos Panadeiros D. Xosé Costa Díaz D. Xosé Manuel Chapela Seijo D. Miguel Domínguez Vaz D. Xosé Luis Fernández Lorenzo Dna. Carmen Ferro Carballo D. Lino Fontán Mariño D. Mario López Martínez D. Rafael Louzán Abal D. Santiago Tirado Serén Dna. Carmen Avendaño Otero Dna. Ramona Castaño López D. Efrén Juanes Rodríguez D. Xoán Carlos Chillón Iglesias D. Xosé Cesáreo Mosquera Lorenzo Comisión de Honores e Protocolo D. Xosé Manuel Barros González D. Adolfo Campos Panadeiros D. Xosé Manuel Chapela Seijo D. Xosé Luis Fernández Lorenzo Dna. Carmen Ferro Carballo D. Lino Fontán Mariño D. Mario López Martínez D. Rafael Louzán Abal D. Amado Ricón Virulegio D. Santiago Tirado Serén D. Pablo Vázquez Caride D. Manuel Ramón Vilar Márquez Dna. Carmen Avendaño Otero D. Baltasar García García D. Emilio González Iglesias D. Xoán Carlos Chillón Iglesias Dna. Ana Gandón Menduíña Comisión Especial de Contas D. Xosé Ramón Abal Varela D. Adolfo Campos Panadeiros D. Xosé Costa Díaz D. Xosé Manuel Chapela Seijo D. Miguel Domínguez Vaz D. Xosé Luis Fernández Lorenzo Dna. Carmen Ferro Carballo D. Mario López Martínez D. Rafael Louzán Abal D. Julio Pedrosa Vicente D. Ramón Sestelo Fernández D. Manuel Ramón Vilar Márquez Dna. Ramona Castaño López D. Baltasar García García D. Emilio González Iglesias D. Xoán Carlos Chillón Iglesias Dna. Ana Gandón Menduíña IV.- De conformidade co artigo 134.1 do ROF, as sesións ordinarias das citadas Comisións Informativas terán lugar, sempre que haxa asuntos a tratar, a semana anterior á data de celebración do Pleno ordinario, nos días e horas que estableza a Presidencia. ------ Folla: 128,134 3.3781.- NOMEAMENTO DE REPRESENTANTES DA CORPORACIÓN EN ÓRGANOS COLEXIADOS Sr. Presidente.- Moción da Presidencia sobre nomeamento de representantes da Corporación en órganos colexiados. Sr. Secretario.- Moción da Presidencia sobre nomeamento de representantes da Corporación en órganos colexiados. O artigo 58, c), do Regulamento de Organización, Funcionamento e Réxime Xurídico das Entidades Locais determina que corresponde ó Pleno a designación de representantes da Corporación en órganos colexiados. Esta representación pode plantexarse desde dúas perspectivas: representación en órganos colexiados que dependen da propia Corporación (Organismos Autónomos) e representación en órganos nos que debe haber representantes da Corporación pero que non dependen dela. En todo caso, o nomeamento é competencia do Pleno. Por todo iso, a Presidencia somete á consideración do Pleno a adopción do seguinte acordo: "Desígnanse representantes da Deputación Provincial de Pontevedra nos organismos que de seguido se relacionan ós Sres. Deputados seguintes: Xunta Rectora do Patronato da "Escola de Canteiros" Presidente: D. Manuel Abeledo López Vicepresidente: (O Presidente da Comisión Informativa de Cultura) Vocais: D. Rafael Louzán Abal D. Santiago Tirado Serén D. Baltasar García García D. Xoán Carlos Chillón Iglesias Xunta Rectora do Patronato Provincial de Turismo "Rías Baixas" Presidente: D. Manuel Abeledo López Vocais: D. Xosé Manuel Chapela Seijo D. Miguel Domínguez Vaz D. Santiago Tirado Serén D. Manuel Ramón Vilar Márquez D. Efrén Juanes Rodríguez D. Xosé Cesáreo Mosquera Lorenzo Consello de Administración do Centro Provincial de Asesoramento Municipal (CPAM) Presidente: D. Manuel Abeledo López Vicepresidente: D. Xosé Manuel Barros González Vocais: D. Adolfo Campos Panadeiros D. Xosé Manuel Chapela Seijo D. Oswaldo Lino González Pereira D. Ramón Sestelo Fernández D. Santiago Tirado Serén Dna. Carmen Avendaño Otero Dna. Ramona Castaño López Dna. Ana Gandón Menduíña Consello de Administración de Organismo Autónomo Provincial de Xestión e Recadación de Recursos Locales (ORAL) Presidente: D. Manuel Abeledo López Vicepresidente: D. Xosé Manuel Chapela Seijo Vocais: D. Julio Pedrosa Vicente D. Manuel Ramón Vilar Márquez D. Emilio González Iglesias Patronato do Centro de Formación Profesional da "Cidade Infantil Príncipe Felipe" Presidente: D. Manuel Abeledo López Vicepresidente: D. Miguel Domínguez Vaz Vocais: D. Xosé Ramón Abal Varela D. Amado Ricón Virulegio D. Xosé Cesáreo Mosquera Lorenzo Falta el representante del PSOE. Lo van a dar "in voce". Sr. González Iglesias.- Carmen Avendaño. Sr. Secretario.- Carmen Avendaño. Muchas gracias. - Comisión Provincial de Medio Ambiente: D. XOSÉ COSTA DIAZ. - Comisión Superior de Urbanismo de Galicia: D. XOSÉ MANUEL CHAPELA SEIJO. - Comisión Provincial de Saneamento: D. RAMÓN SESTELO FERNÁNDEZ. - Comisión Provincial do Patrimonio Histórico-Artístico: D. MANUEL RAMÓN VILAR MÁRQUEZ. - Comisión Territorial do Patrimonio Histórico-Artístico: D. MANUEL RAMÓN VILAR MÁRQUEZ. - Comisión do Patrimonio Histórico e Camiño de Santiago: D.MANUEL RAMÓN VILAR MÁRQUEZ. - Comisión Galega de Protección Civil: D.SANTIAGO TIRADO SERÉN. - Comisión de Portos de Galicia: D. XOSÉ MANUEL CHAPELA SEIJO. - Comisión Galega de Seguridade Vial: D.XOSÉ COSTA DÍAZ. - Comisión de Selección de Bolsas Predoctorais da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria: D.AMADO RICÓN VIRULEGIO. - Comisión Provincial de Hemoterapia: D. MARIO LÓPEZ MARTÍNEZ. - Comisión Provincial de Prezos en Clínicas, Sanatorios e Hospitais: D. MIGUEL DOMÍNGUEZ VAZ. - Comisión Galega de Prevención e Loita contra a Drogodependencia: DNA. CARMEN FERRO CARBALLO. - Comisión Galega de Agricultura de Montaña: D. OSWALDO LINO GONZÁLEZ PEREIRA. - Comisión de Asignación de Alimentos Excedentarios da UE: DNA. CARMEN FERRO CARBALLO. - Comisión Galega Interinstitucional sobre o Menor: DNA. CARMEN FERRO CARBALLO. - Comisión Informativa de Economía e Facenda da FEGAMP: D. JULIO PEDROSA VICENTE. - Comisión Informativa de Educación, Cultura e Deportes da FEGAMP: D. AMADO RICÓN VIRULEGIO. - Comisión Informativa de Agricultura da FEGAMP: D. XOSÉ MANUEL BARROS GONZÁLEZ. - Comisión Informativa de Pesca da FEGAMP: D. LINO FONTÁN MARIÑO. - Comisión Informativa de Sanidade, Consumo e Benestar Social da FEGAMP: DNA. CARMEN FERRO CARBALLO. - Comisión Informativa de Ordenación do Territorio, Transportes e Comunicacións da FEGAMP: D. LINO FONTÁN MARIÑO. - Comisión Informativa de Medios de Comunicación, Informática e Administración da FEGAMP: D. MANUEL RAMÓN VILAR MÁRQUEZ. - Comisión Informativa de Organización Territorial da FEGAMP: D. XOSÉ MANUEL CHAPELA SEIJO. - Comisión Informativa de Protección Civil da FEGAMP: D. SANTIAGO TIRADO SERÉN. - Comisión Informativa de Industria, Comercio e Turismo da FEGAMP: D. MIGUEL DOMÍNGUEZ VAZ. - Comité Provincial de Caza: D. XOSÉ MANUEL BARROS GONZÁLEZ. - Comité Provincial de Pesca Continental: D. XOSÉ MANUEL BARROS GONZÁLEZ. - Comité Provincial de Coordinación de Transportes Terrestres: D. XOSÉ COSTA DÍAZ. - Comité Provincial da Cruz Vermella Española: D. MIGUEL DOMÍNGUEZ VAZ e D. MARIO LÓPEZ MARTÍNEZ. - Consello Galego de Transportes: D. XOSÉ COSTA DÍAZ. - Consello Galego de Estadística: DNA. CARMEN FERRO CARBALLO. - Consello Técnico Asesor da Misión Biolóxica de Galicia: D. XOSÉ LUIS FERNÁNDEZ LORENZO. - Colexio Rexional de Ensinanzas, Investigación e Experiencias Forestais de Lourizán: D. XOSÉ LUIS FERNÁNDEZ LORENZO. - Consello Territorial da Propiedade Inmobiliaria de Pontevedra: D. PABLO VÁZQUEZ CARIDE. - Consello Territorial da Propiedade Inmobiliaria de Vigo: D. PABLO VÁZQUEZ CARIDE. - Patronato do Museo de Pontevedra: D. AMADO RICÓN VIRULEGIO. - Patronato da Escola Universitaria de Enfermería: D. MARIO LÓPEZ MARTÍNEZ. - Patronato da Fundación Camilo José Cela: D. AMADO RICÓN VIRULEGIO. - Centro de Xestión Catastral e Cooperación Tributaria de Vigo: D. PABLO VÁZQUEZ CARIDE. - Centro de Xestión Catastral e Cooperación Tributaria de Pontevedra. D. PABLO VÁZQUEZ CARIDE. - Patronato de Mellora da Vivenda Rural: D. RAMÓN SESTELO FERNÁNDEZ. - Patronato da Universidade Nacional de Educación a Distancia: D. AMADO RICÓN VIRULEGIO. - Patronato de Goberno da Fundación Comarcal do Deza: D. ADOLFO CAMPOS PANADEIROS. - Patronato de Goberno da Fundación Comarcal do Paradanta: D. XOSÉ COSTA DÍAZ. - Patronato de Goberno da Fundación Comarcal Tabeirós-Terra de Montes: D. MARIO LÓPEZ MARTÍNEZ. - Patronato de Goberno da Fundación Comarcal de O Salnés: D. SANTIAGO TIRADO SERÉN. - Patronato de Goberno da Fundación Comarcal do Baixo Miño: D. RAMÓN SESTELO FERNÁNDEZ. - Museo do Pobo Galego: D. AMADO RICÓN VIRULEGIO. - Patronato da Fundación "Exposicións e Congresos de A Estrada": D. ADOLFO CAMPOS PANADEIROS e D. MARIO LÓPEZ MARTÍNEZ. - Consorcio Zona Franca de Vigo: D. PABLO VÁZQUEZ CARIDE. - Xunta Rectora do Parque Natural "Monte Aloia" de Tui: D. XOSÉ LUIS FERNÁNDEZ LORENZO. - Sociedade de Garantía Recíproca da Pequena e Mediana Empresa de Pontevedra e Ourense "SOGARPO": D. XOSÉ MANUEL BARROS GONZÁLEZ e D. JULIO PEDROSA VICENTE. - Organismo Autónomo Municipal de Turismo do Concello de Vigo: D. PABLO VÁZQUEZ CARIDE. - Plan Provincial de Emerxencia Sanitaria para situacións catastróficas: D.MARIO LÓPEZ MARTÍNEZ. Sr. Mosquera Lorenzo.- Bueno, evidentemente o Partido Popular ten unha maioría absoluta nesta Corporación pero maioría que se multiplica nestas delegacións. En fin nós en principio non podemos aceptar que tódalas representacións salvando as que xa prorroguei, as que prorroguei que ten que estar a oposición, que son os Organismos Autónomos da Deputación, que o Patronato de Turimos "Rías Baixas" non teña ningunha, polo menos un intento de facer un reparto máis equitativo e incluso son representacións da Corporación non son dun grupo de goberno e polo tanto se debían reparti-las cargas e ter unha representación máis plural e polo tanto vamos a votar en contra. Sr. Presidente.- ¿En contra?. ¿Abstencións?. ¿A favor?. O Pleno, acorda por maioría, co voto en contra do BNG, a abstención do PSOE e o voto a favor do PP, aproba-la moción da Presidencia sobre nomeamento de representantes da Deputación en Órganos Colexiados, que di o seguinte: O artigo 58, c), do Regulamento de Organización, Funcionamento e Réxime Xurídico das Entidades Locais determina que corresponde ó Pleno a designación de representantes da Corporación en órganos colexiados. Esta representación pode plantexarse desde dúas perspectivas: representación en órganos colexiados que dependen da propia Corporación (Organismos Autónomos) e representación en órganos nos que debe haber representantes da Corporación pero que non dependen dela. En todo caso, o nomeamento é competencia do Pleno. Por todo iso, a Presidencia somete á consideración do Pleno a adopción do seguinte acordo: "Desígnanse representantes da Deputación Provincial de Pontevedra nos organismos que de seguido se relacionan ós Sres. Deputados seguintes: Xunta Rectora do Patronato da "Escola de Canteiros" Presidente: D. Manuel Abeledo López Vicepresidente: (O Presidente da Comisión Informativa de Cultura) Vocais: D. Rafael Louzán Abal D. Santiago Tirado Serén D. Baltasar García García D. Xoán Carlos Chillón Iglesias Xunta Rectora do Patronato Provincial de Turismo "Rías Baixas" Presidente: D. Manuel Abeledo López Vocais: D. Xosé Manuel Chapela Seijo D. Miguel Domínguez Vaz D. Santiago Tirado Serén D. Manuel Ramón Vilar Márquez D. Efrén Juanes Rodríguez D. Xosé Cesáreo Mosquera Lorenzo Consello de Administración do Centro Provincial de Asesoramento Municipal (CPAM) Presidente: D. Manuel Abeledo López Vicepresidente: D. Xosé Manuel Barros González Vocais: D. Adolfo Campos Panadeiros D. Xosé Manuel Chapela Seijo D. Oswaldo Lino González Pereira D. Ramón Sestelo Fernández D. Santiago Tirado Serén Dna. Carmen Avendaño Otero Dna. Ramona Castaño López Dna. Ana Gandón Menduíña Consello de Administración do Organismo Autónomo Provincial de Xestión e Recadación de Recursos Locais (ORAL) Presidente: D. Manuel Abeledo López Vicepresidente: D. Xosé Manuel Chapela Seijo Vocais: D. Julio Pedrosa Vicente D. Manuel Ramón Vilar Márquez D. Emilio González Iglesias Patronato do Centro de Formación Profesional da "Cidade Infantil Príncipe Felipe" Presidente: D. Manuel Abeledo López Vicepresidente: D. Miguel Domínguez Vaz Vocais: D. Xosé Ramón Abal Varela D. Amado Ricón Virulegio Dnª. Carmen Avendaño Otero D. Xosé Cesáreo Mosquera Lorenzo - Comisión Provincial de Medio Ambiente: D. XOSÉ COSTA DÍAZ. - Comisión Superior de Urbanismo de Galicia: D. XOSÉ MANUEL CHAPELA SEIJO. - Comisión Provincial de Saneamento: D. RAMÓN SESTELO FERNÁNDEZ. - Comisión Provincial do Patrimonio Histórico-Artístico: D. MANUEL RAMÓN VILAR MÁRQUEZ. - Comisión Territorial do Patrimonio Histórico-Artístico: D. MANUEL RAMÓN VILAR MÁRQUEZ. - Comisión do Patrimonio Histórico e Camiño de Santiago: D. MANUEL RAMÓN VILAR MÁRQUEZ. - Comisión Galega de Protección Civil: D. SANTIAGO TIRADO SERÉN. - Comisión de Portos de Galicia: D. XOSÉ MANUEL CHAPELA SEIJO. - Comisión Galega de Seguridade Vial: D. XOSÉ COSTA DÍAZ. - Comisión de Selección de Bolsas Predoctorais da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria: D. AMADO RICÓN VIRULEGIO. - Comisión Provincial de Hemoterapia: D. MARIO LÓPEZ MARTÍNEZ. - Comisión Provincial de Prezos en Clínicas, Sanatorios e Hospitais: D. MIGUEL DOMÍNGUEZ VAZ. - Comisión Galega de Prevención e Loita contra a Drogodependencia: DNA. CARMEN FERRO CARBALLO. - Comisión Galega de Agricultura de Montaña: D. OSWALDO LINO GONZÁLEZ PEREIRA. - Comisión de Asignación de Alimentos Excedentarios da UE: DNA. CARMEN FERRO CARBALLO. - Comisión Galega Interinstitucional sobre o Menor: DNA. CARMEN FERRO CARBALLO. - Comisión Informativa de Economía e Facenda da FEGAMP: D. JULIO PEDROSA VICENTE. - Comisión Informativa de Educación, Cultura e Deportes da FEGAMP: D. AMADO RICÓN VIRULEGIO. - Comisión Informativa de Agricultura da FEGAMP: D. XOSÉ MANUEL BARROS GONZÁLEZ. - Comisión Informativa de Pesca da FEGAMP: D. LINO FONTÁN MARIÑO. - Comisión Informativa de Sanidade, Consumo e Benestar Social da FEGAMP: DNA. CARMEN FERRO CARBALLO. - Comisión Informativa de Ordenación do Territorio, Transportes e Comunicacións da FEGAMP: D. LINO FONTÁN MARIÑO. - Comisión Informativa de Medios de Comunicación, Informática e Administración da FEGAMP: D. MANUEL RAMÓN VILAR MÁRQUEZ. - Comisión Informativa de Organización Territorial da FEGAMP: D. XOSÉ MANUEL CHAPELA SEIJO. - Comisión Informativa de Protección Civil da FEGAMP: D. SANTIAGO TIRADO SERÉN. - Comisión Informativa de Industria, Comercio e Turismo da FEGAMP: D. MIGUEL DOMÍNGUEZ VAZ. - Comité Provincial de Caza: D. XOSÉ MANUEL BARROS GONZÁLEZ. - Comité Provincial de Pesca Continental: D. XOSÉ MANUEL BARROS GONZÁLEZ. - Comité Provincial de Coordinación de Transportes Terrestres: D. XOSÉ COSTA DÍAZ. - Comité Provincial da Cruz Vermella Española: D. MIGUEL DOMÍNGUEZ VAZ e D. MARIO LÓPEZ MARTÍNEZ. - Consello Galego de Transportes: D. XOSÉ COSTA DÍAZ. - Consello Galego de Estadística: DNA. CARMEN FERRO CARBALLO. - Consello Técnico Asesor da Misión Biolóxica de Galicia: D. XOSÉ LUIS FERNÁNDEZ LORENZO. - Colexio Rexional de Ensinanzas, Investigación e Experiencias Forestais de Lourizán: D. XOSÉ LUIS FERNÁNDEZ LORENZO. - Consello Territorial da Propiedade Inmobiliaria de Pontevedra: D. PABLO VÁZQUEZ CARIDE. - Consello Territorial da Propiedade Inmobiliaria de Vigo: D. PABLO VÁZQUEZ CARIDE. - Patronato do Museo de Pontevedra: D. AMADO RICÓN VIRULEGIO. - Patronato da Escola Universitaria de Enfermería: D. MARIO LÓPEZ MARTÍNEZ. - Patronato da Fundación Camilo José Cela: D. AMADO RICÓN VIRULEGIO. - Centro de Xestión Catastral e Cooperación Tributaria de Vigo: D. PABLO VÁZQUEZ CARIDE. - Centro de Xestión Catastral e Cooperación Tributaria de Pontevedra: D. PABLO VÁZQUEZ CARIDE. - Patronato de Mellora da Vivenda Rural: D. RAMÓN SESTELO FERNÁNDEZ. - Patronato da Universidade Nacional de Educación a Distancia: D. AMADO RICÓN VIRULEGIO. - Patronato de Goberno da Fundación Comarcal do Deza: D. ADOLFO CAMPOS PANADEIROS. - Patronato de Goberno da Fundación Comarcal do Paradanta: D. XOSÉ COSTA DÍAZ. - Patronato de Goberno da Fundación Comarcal Tabeirós-Terra de Montes: D. MARIO LÓPEZ MARTÍNEZ. - Patronato de Goberno da Fundación Comarcal de O Salnés: D. SANTIAGO TIRADO SERÉN. - Patronato de Goberno da Fundación Comarcal do Baixo Miño: D. RAMÓN SESTELO FERNÁNDEZ. - Museo do Pobo Galego: D. AMADO RICÓN VIRULEGIO. - Patronato da Fundación "Exposicións e Congresos de A Estrada": D. ADOLFO CAMPOS PANADEIROS e D. MARIO LÓPEZ MARTINEZ. - Consorcio Zona Franca de Vigo: D. PABLO VÁZQUEZ CARIDE. - Xunta Rectora do Parque Natural "Monte Aloia" de Tui: D. XOSÉ LUIS FERNÁNDEZ LORENZO. - Sociedade de Garantía Recíproca da Pequena e Mediana Empresa de Pontevedra e Ourense "SOGARPO": D. XOSÉ MANUEL BARROS GONZÁLEZ e D. JULIO PEDROSA VICENTE. - Organismo Autónomo Municipal de Turismo do Concello de Vigo: D. PABLO VÁZQUEZ CARIDE. - Plan Provincial de Emerxencia Sanitaria para situacións catastróficas: D.MARIO LÓPEZ MARTÍNEZ. ------ Folla: 134,137 4.3782.- COÑECEMENTO DE RESOLUCIÓNS DA PRESIDENCIA SOBRE NOMEAMENTO DE VICEPRESIDENTES, MEMBROS DA COMISIÓN DE GOBERNO E DELEGACIÓNS DA PRESIDENCIA Sr. Presidente.- Resolución da Presidencia sobre nomeamento de Vicepresidentes, membros da Comisión de Goberno e Delegacións da Presidencia. Sr. Secretario.- A Presidencia en uso das facultades que lle confire a normativa local vixente dicta a seguinte Resolución: De conformidade co disposto nos artigos 32.3 da Lei 7/85, de 2 de abril, Reguladora das Bases do Réxime Local, e 66 do RD 2568/86, de 28 de novembro, polo que se aproba o Regulamento de Organización, Funcionamento e Réxime Xurídico das Entidades Locaies, RESOLVO designar Vicepresidentes desta Corporación ós Sres. Deputados, membros da Comisión de Goberno, que a continuación se sinalan, encomendándolle as seguintes áreas de xestión: - D. JOSÉ MANUEL BARROS GONZÁLEZ: Vías e Obras; Industria, Agricultura, Gandería e Montes; Cooperación e Mancomunidades, e Réxime Interior. - D. MIGUEL DOMÍNGUEZ VAZ: Deportes, Xuventude e Turismo; Sanidade, Acción Social e Muller; Urbanismo, Vivenda e Medio Ambiente, e Honores e Protocolo. - D. JULIO PEDROSA VICENTE: Economía e Facenda; Cultura; Pesca e Cultivos Mariños, e Contas. Da presente resolución darase conta ó Pleno na primeira sesión que celebre, e ós interesados, publicándose no Boletín Oficial da Provincia, sen prexuízo da súa efectividade desde o día de hoxe. A Presidencia no uso das facultades que lle confire a normativa local vixente dicta a seguinte Resolución: En virtude das facultades que me confire o artigo 66 do Real Decreto 2568/86, de 28 de novembro, polo que se aproba o Regulamento de Organización, Funcionamento e Réxime Xurídico das Entidades Locais, RESOLVO que o Vicepresidente D. JULIO PEDROSA VICENTE sustitúa automáticamente á Presidencia, sen necesidade de nova Resolución expresa, na totalidade das súas funcións, nos casos de ausencia, enfermidade ou impedimento que o imposibilite para o exercicio das súas atribucións. Da presente resolución darase conta ó Pleno na primeira sesión que celebre, e ós interesados, publicándose no Boletín Oficial da Provincia, sen prexuízo da súa efectividade desde o día de hoxe. A Presidencia en uso das facultades que lle confire a normativa local vixente dicta a seguinte Resolución: En virtude das facultades conferidas polos artigos 35.1 da Lei 7/85, de 2 de abril, reguladora das Bases do Réxime Local, e 72 do Regulamento de Organización, Funcionamiento e Réxime Xurídico das Entidades Locais, RESOLVO que a Comisión de Goberno quede integrada polos seguintes membros da Corporación Provincial: - Presidente: D. Manuel Abeledo López - Vocais: D. Julio Pedrosa Vicente D. Xosé Manuel Barros González D. Miguel Domínguez Vaz D. Santiago Tirado Serén D. Xosé Manuel Chapela Seijo D. Manuel Ramón Vilar Márquez D. Pablo Vázquez Caride D. Xosé Costa Díaz D. Ramón Sestelo Fernández Da presente resolución darase conta á Corporación na primeira sesión que celebre, así como ós designados, publicándose no Boletín Oficial da Provincia, sen prexuízo da súa efectividad desde o día de hoxe. A Presidencia en uso das facultades que lle confire a normativa local vixente dicta a seguinte Resolución: En uso das atribucións que confiren á Presidencia os artigos 58, 63 e 64 do Regulamento de Organización, Funcionamento e Réxime Xurídico das Entidades Locais, así como no art. 34.2 da Lei 7/85, reguladora das Bases do Réxime Local, RESOLVO delegar as miñas atribucións nos centros e organismos que se detallan en favor dos seguintes Sres. Deputados: - Deputado-Delegado na Cidade Infantil "Príncipe Felipe" e Centro de Vacacións de A Lanzada: D. XOSÉ RAMÓN ABAL VARELA. - Deputado-Delegado no Hospital Provincial: D. MARIO LÓPEZ MARTÍNEZ. - Deputado-Delegado no Hospital Psiquiátrico "O Rebullón": D. RAMÓN SESTELO FERNÁNDEZ. - Deputado-Delegado na Finca Mouriscade: D. ADOLFO CAMPOS PANADEIROS. - Deputado-Delegado na Finca Areeiro: D. XOSÉ MANUEL BARROS GONZÁLEZ. - Deputado-Delegado na Finca Lourizán: D. XOSÉ MANUEL BARROS GONZÁLEZ. - Caixa de Anticipos de Cooperación: D. XOSÉ COSTA DÍAZ. - Comunidade de Veciños do Edificio Alameda: D.MIGUEL DOMÍNGUEZ VAZ. - Comunidade de Veciños da Casa de San Antoniño: D. MIGUEL DOMÍNGUEZ VAZ. - Deputado-Delegado da Imprenta Provincial: D. AMADO RICÓN VIRULEGIO. - Deputado-Delegado do Parque Móvil: D. OSWALDO LINO GONZÁLEZ PEREIRA. - Asilo de Pontevedra: D. XOSÉ RAMÓN ABAL VARELA. - Asilo de Vigo: D. LINO FONTÁN MARIÑO. - Asilo de Caldas de Reis: DNA. CARMEN FERRO CARBALLO. - Asilo de Vilagarcía de Arousa: D. SANTIAGO TIRADO SERÉN. - Asilo de Tui: D. XOSÉ LUIS FERNÁNDEZ LORENZO. - Fogar e Clínica San Rafael (Vigo): D. PABLO VÁZQUEZ CARIDE. - Residencia Sanitaria "Almirante Vierna" e "Policlínico Cíes": D. MARIO LÓPEZ MARTÍNEZ. - Sanatorio Psiquiátrico de Toén: D. MARIO LÓPEZ MARTINEZ. - Fundación Pública Sanatorio Psiquiátrico de Conxo: D. MARIO LÓPEZ MARTINEZ. - Colexio Rexional de Sordos de Santiago: D. XOSÉ RAMÓN ABAL VARELA. Desta Resolución darase conta ó Pleno na primeira sesión que se celebre para o seu coñecemento, así como ós interesados, publicándose no Boletín Oficial da Provincia sen prexuízo da súa efectividade desde o día de hoxe. O Pleno queda enterado das Resolucións Presidenciais sobre nomeamento de Vicepresidentes, substitución da Presidencia, membros da Comisión de Goberno e Delegacións da Presidencia, e que son as seguintes: "De conformidade co disposto nos artigos 32.3 da Lei 7/85, de 2 de abril, Reguladora das Bases do Réxime Local, e 66 do RD 2568/86, de 28 de novembro, polo que se aproba o Regulamento de Organización, Funcionamento e Réxime Xurídico das Entidades Locais, RESOLVO designar Vicepresidentes desta Corporación ós Sres. Deputados, membros da Comisión de Goberno, que a continuación se sinalan, encomendándolle as seguintes áreas de xestión: - D. XOSÉ MANUEL BARROS GONZÁLEZ: Vías e Obras; Industria, Agricultura, Gandería e Montes; Cooperación e Mancomunidades, e Réxime Interior. - D. MIGUEL DOMÍNGUEZ VAZ: Deportes, Xuventude e Turismo; Sanidade, Acción Social e Muller; Urbanismo, Vivenda e Medio Ambiente, e Honores e Protocolo. - D. JULIO PEDROSA VICENTE: Economía e Facenda; Cultura; Pesca e Cultivos Mariños, e Contas. Da presente resolución darase conta ó Pleno na primeira sesión que celebre, e ós interesados, publicándose no Boletín Oficial da Provincia, sen prexuízo da súa efectividade desde o día de hoxe." "En virtude das facultades que me confire o artigo 66 do Real Decreto 2568/86, de 28 de novembro, polo que se aproba o Regulamento de Organización, Funcionamento e Réxime Xurídico das Entidades Locales, RESOLVO que o Vicepresidente D. JULIO PEDROSA VICENTE sustitúa automaticamente á Presidencia, sen necesidade de nova Resolución expresa, na totalidade das súas funcións, nos casos de ausencia, enfermidade ou impedimento que o imposibilite para o exercicio das súas atribucións. Da presente resolución darase conta ó Pleno na primeira sesión que celebre, e ós interesados, publicándose no Boletín Oficial da Provincia, sen prexuízo da súa efectividade desde o día de hoxe." "En virtude das facultades conferidas polos artigos 35.1 da Lei 7/85, de 2 de abril, reguladora das Bases do Réxime Local, e 72 do Regulamento de Organización, Funcionamento e Réxime Xurídico das Entidades Locais, RESOLVO que a Comisión de Goberno quede integrada polos seguintes membros da Corporación Provincial: - Presidente: D. Manuel Abeledo López - Vocais: D. Julio Pedrosa Vicente D. Xosé Manuel Barros González D. Miguel Domínguez Vaz D. Santiago Tirado Serén D. Xosé Manuel Chapela Seijo D. Manuel Ramón Vilar Márquez D. Pablo Vázquez Caride D. Xosé Costa Díaz D. Ramón Sestelo Fernández Da presente resolución darase conta á Corporación na primeira sesión que celebre, así como ós designados, publicándose no Boletín Oficial da Provincia, sen prexuízo da súa efectividad desde o día de hoxe." "En uso das atribucións que confiren á Presidencia os artigos 58, 63 e 64 do Regulamento de Organización, Funcionamento e Réxime Xurídico das Entidades Locais, así como no art. 34.2 da Lei 7/85, reguladora das Bases do Réxime Local, RESOLVO delegar as miñas atribucións nos centros e organismos que se detallan en favor dos seguintes Sres. Deputados: - Deputado-Delegado na Cidade Infantil "Príncipe Felipe" e Centro de Vacacións de A Lanzada: D. XOSÉ RAMÓN ABAL VARELA. - Deputado-Delegado no Hospital Provincial: D. MARIO LÓPEZ MARTÍNEZ. - Deputado-Delegado no Hospital Psiquiátrico "O Rebullón": D. RAMÓN SESTELO FERNÁNDEZ. - Deputado-Delegado na Finca Mouriscade: D. ADOLFO CAMPOS PANADEIROS. - Deputado-Delegado na Finca Areeiro: D. XOSÉ MANUEL BARROS GONZÁLEZ. - Deputado-Delegado na Finca Lourizán: D. XOSÉ MANUEL BARROS GONZÁLEZ. - Caixa de Anticipos de Cooperación: D. XOSÉ COSTA DÍAZ. - Comunidade de Veciños do Edificio Alameda: D.MIGUEL DOMÍNGUEZ VAZ. - Comunidade de Veciños da Casa de San Antoniño: D. MIGUEL DOMÍNGUEZ VAZ. - Deputado - Delegado da Imprenta Provincial: D. AMADO RICÓN VIRULEGIO. - Deputado-Delegado do Parque Móvil: D. OSWALDO LINO GONZÁLEZ PEREIRA. - Asilo de Pontevedra: D. XOSÉ RAMÓN ABAL VARELA. - Asilo de Vigo: D. LINO FONTÁN MARIÑO. - Asilo de Caldas de Reis: DNA. CARMEN FERRO CARBALLO. - Asilo de Vilagarcía de Arousa: D. SANTIAGO TIRADO SERÉN. - Asilo de Tui: D. XOSÉ LUIS FERNÁNDEZ LORENZO. - Fogar e Clínica San Rafael (Vigo): D. PABLO VÁZQUEZ CARIDE. - Residencia Sanitaria "Almirante Vierna" e "Policlínico Cíes": D. MARIO LÓPEZ MARTÍNEZ. - Sanatorio Psiquiátrico de Toén: D. MARIO LÓPEZ MARTINEZ. - Fundación Pública Sanatorio Psiquiátrico de Conxo: D. MARIO LÓPEZ MARTINEZ. - Colexio Rexional de Sordos de Santiago: D. XOSÉ RAMÓN ABAL VARELA." Desta Resolución darase conta ó Pleno na primeira sesión que se celebre para o seu coñecemento, así como ós interesados, publicándose no Boletín Oficial da Provincia, sen prexuízo da súa efectividade desde o día de hoxe." ------ Folla: 137,141 5.3783.- RECOÑECEMENTO DO RÉXIME DE DEDICACIÓN EXCLUSIVA E ASIGNACIÓN DE RETRIBUCIÓNS Ó CARGO DE PRESIDENTE Sr. Presidente.- Quinto punto da orde do día. Recoñecemento do réxime de dedicación exclusiva e asignación de retribucións ó cargo de Presidente. Sr. Secretario.- La Presidencia, de acuerdo con lo dispuesto en el artículo 75.1 de la Lei 7-85, de 2 de abril y en el artículo 13 del RD 2568/86, de 28 de noviembre, en relación con los cargos de la Corporación que se podrán desempeñar en régimen de dedicación exclusiva y, por tanto, con derecho a retribución, así como la determinación de las cuantías que corresponden a cada uno de ellos, en atención a su grado de responsabilidad, se propone reconocer el desempeño en régimen de dedicación exclusiva al cargo de Presidente de la Diputación. La retribución será la que tenía el anterior Presidente en el momento de renunciar al régimen de dedicación exclusiva, actualizada con el incremento del IPC correspondiente a los ejercicios de 1993, 1994 y previsto para 1995. A esta cantidad se agregará el importe correspondiente a los 5 trienios del grupo "A" que tiene devengados en la actualidad la Presidencia, incrementándose automáticamente en el momento de devengo de los sucesivos trienios, previa la acreditación correspondiente. Esta retribución tendrá efectos desde la fecha de la toma de posesión del cargo de Presidente de la Diputación. La Presidencia, al tener reconocido el desempeño del cargo en régimen de dedicación exclusiva, no podrá percibir asistencias por la concurrencia efectiva a las sesiones de los órganos colegiados de que forme parte, de conformidad con lo dispuesto en el artículo 13-6 del RD 2568/86, de 28 de noviembre. Asímismo, y por aplicación de lo dispuesto en los artículos 75 de la Ley 7-85, de 2 de abril y 13-5 del RD 2568/86, de 28 de noviembre, la Diputación abonará los gastos de vivienda y cualquiera otros ocasionados por el ejercicio del cargo, cuando sean efectivos, y previa justificación documental. Sr. González Iglesias.- Al Grupo Socialista no le parece ni excesivo ni no excesivo, es decir, esta es una cuestión que en todo caso el grupo de gobierno y es una cuestión ... del Presidente. Lo que no estamos de acuerdo es en la forma en que se utiliza. Digo en la forma por lo siguiente, de la propuesta se desprende que aquí se utiliza el IPC del 93, el IPC del 94, para la actualización y el previsto del 95, o se utiliza el del 93 y el del 94 y el previsto del 95 será a partir de xaneiro ... como todo el mundo o no utilice usted ningún IPC, es decir, ponga la cantidad que no pasa nada, pone usted la cantidad que no pasa nada y a nosotros también nos gustaría que el tema de vivienda fuese incluído en el sueldo. Es una cuestión de transparecencia de cara a la gente pero nada más, es decir, no nos preocupa ni que se esté pagando la cuestión de la vivienda siempre cuando se haga vía salario, ni nos preocupa la cantidad bruta total siempre y cuando no se utilice el tema de los IPC, entonces ahí algo falla, en uno o en otro. En todo caso lo que sí nos gustaría poner de manifiesto es que de la misma forma que entendemos que el Presidente de la Diputación tiene que contar con dedicación exclusiva igual que pueden hacerlo otros miembros del grupo de gobierno o de la oposición, aunque no es este el caso pero sí se da en otras administraciones. También entendemos que todos los grupos políticos para su funcionamiento tienen que contar con ellos y es una conversación mantenida por los diferentes portavoces con el Presidente de la Diputación y nosotros volvemos a incidir en ella y esperemos también que de cara a los próximos meses este tema se contemple, es decir, que tengan más medios para el funcionamiento los grupos políticos de esta Corporación. Evidentemente de entrada nos vamos a abstener en este tema, ya digo, nos parece ni excesivo ni no excesivo, nos parece que el grupo de gobierno puede marcar el sueldo que crea conveniente pero absolutamente conscientes que nadie viene a un cargo público a enriquecerse, evidentemente, sino a cubrir gastos lógicamente, tampoco a nadie debe de llegar a perder dinero en este tema, pero si nos parece que debería hacerse más claro, como le decía antes, o sea, ponga usted la cantidad total, retire los IPC, o sino si aplica los IPC hágalo de forma clara. Nada más. Sr. Mosquera Lorenzo.- Bueno, esta asignación ó Presidente ten xa unha historia previa, xa no anterior mandato o anterior Presidente quixo toma-l o acordo de que o Presidente entrante, o actual, xa asignarlle o soldo, o salario que era igual que un Conselleiro, naquel momento quedou parado pero parece que o acordo nestes momentos vai firme. Por moito que se queira actualizar en función do ... do Presidente anterior o certo é que a retribución bruta anual do actual Presidente vai ir a 9.551.000 que é máis ou menos o que cobra un Conselleiro, máis a vivenda e os gastos da vivenda, suponse que teléfono e luz, co cal aí vai haber unhas retribucións limpas dunhas 600.000, máis ou menos en especie ou en forma de vivenda, ou sexa, en forma de salario xa desquitado por parte o IRPF. Entón nós non estamos de acordo como non estivemos de acordo co anterior Presidente, parécennos unhas retribucións francamente elevadas e non sei onde saiu a especie de que se esto era menos do que gaña un inspector que resulta absolutamente falso é o doble do que gaña un inspector. E en canto á proposta en si pois a min gustaríame facer unha emenda que é a seguinte: Nas bases de execución do Presuposto, na base 47, 2, unida a resolución pon que o Presidente non pode percibir asistencias pola concurrencia a sesións de órganos colexiados, díganse Plenos, Comisións ou Comisión de Goberno. Pero na base de execución contemplábase e non se deroga, tal como está o acordo de que si podía, de que si pode percibir indemnizacións por asistencias a Presidencia, por vir a tal, que están postas en 15.600 pts., tal como queda o acordo o Presidente cobraría nove millóns e medio largos brutos máis os gastos de vivenda máis cobraría 15.600 pts. cada día que veñan a exercer de Presidente. Supoño que non sería intención, supoño que non sería. En todo caso a nosa emenda é que se modifique a base 47.2 das bases de execución actualmente en vigor do Presuposto 1995 no simple sentido de eliminala, eliminala co cal o Presidente quedaría segundo a proposta cos nove millóns e medio e aínda así nos parece absolutamente abusivo pero bueno, ese é outro tema. Entón dúas cousas: primeira, que se elimine, que se modifique a base 47.2 suprimindo a primeira liña das indemnizacións do Presidente porque senón xa digo quedaríamos nesta situación de que o Presidente cobraría por este concepto e en canto ó resto en canto as retribucións de 9.551.000 máis a vivenda e demais evidentemente vamos a estar en contra. Nos parece absolutamente abusivo. Nada máis. Sr. Presidente.- Bueno pido que se vote a emenda que fai o portavoz do BNG e pido ó meu grupo que vote favorablemente a proposta de D. César Mosquera. Sr. González Iglesias.- Perdón, é que a min me dá a sensación de que o falar de dedicación exclusiva queda eliminado ese tema de por si, non é cuestión tal. En todo caso a nós con que o Presidente renuncie nos chega. Sr. Presidente.- Es una renuncia voluntaria, es una renuncia voluntaria, porque todos los gastos ocasionados por el desempeño del cargo que no sean asistencia a órganos colegiados tiene derecho a cobrarlos. Sr. González Iglesias.- Eu xa digo a nós con que renuncie nos chega. Sr. Presidente.- ¿Votos á emenda proposta por D. César Mosquera?. ¿A favor?. Por unanimidade. Ten a palabra. Sr. Pedrosa Vicente.- Buenos días a todos, no con ánimo de polemizar sino por intentar aclarar un poco más este punto, les puedo decir que el grupo del Partido Popular ante este tema lo que ha realizado es un estudio comparativo con las retribuciones percibidas en organismos similares, tanto Diputaciones como Ayuntamientos gestionados por muy distintos grupos políticos. En este sentido hemos llegado a la conclusión que la cifra final que se ha fijado es una cifra yo diría que muy discreta en ese estudio comparativo. Se ha tenido en cuenta por una parte, hay que tener en cuenta que bueno, como dijo el representante del PSOE, para el que está en el paro todo le parecerá mucho para el que está dirigiendo una empresa con 2000 empleados ... millones de presupuesto seguramente le parecerán poco. En este sentido se ha procurado esa discreción y para evitar precisamente cualquier tipo de crítica en vez de fijar una cifra que podía ser similar a la señalada en otras Presidencias de Diputación hemos preferido recoger la que se había aprobado en esta Corporación y simplemente añadiéndole los IPC correspondientes que es lo que hubiese tenido que haber seguido desde el 92 esa cifra. En este sentido sí conviene aclarar dos temas: Primero, aunque quizá si tiene razón el señor representante del Bloque sobre la renuncia expresa, lo que sí había dejado claro el Presidente es que no va a recibir ni una sóla peseta más por asistencia a cualquier tipo de actos o reuniones de órganos de la Diputación. Y por otro lado la idea de incluir los gastos de la vivenda es precisamente para evitar que él como concejal por Lalín tendría Pleno derecho a cobrar como todos los Diputados unas cantidades por esos desplazamientos. Dado que se le va a exigir y él está dispuesto a cumplir una dedicación plena y total de mañana y tarde, si ustedes hacen una cuenta muy fácil que serían esas dietas de desplazamientos, esas cuatro dietas diarias como Presidente, sería una cifra muy superior en todo caso a la que saldría por gastos de vivienda. Por todo ello el grupo municipal, y repito sin ánimo de entrar en polémica porque podríamos hallar aquí todas las cifras comparativas de otros Concellos y Diputaciones hace esta propuesta y va a votar a favor. Nada más. Sr. Mosquera Lorenzo.- Bueno, as contas fanse como se quere evidentemente. Hai un pequeno erro que é que non tódolos Deputados temos dereito a esas dietas para empezar, se fora Deputado eso sairía quilómetro e nada máis multiplicado por 20 días que viñera ía saír algo así como 15.000 pts. non é certo. ... da Deputación e non hai máis que mira-las bases de execución que as dietas non son iguais para o Presidente e para o resto están sempre feitas as contas segundo conveñan e nestes momentos tamén se fan segundo convén. O único certo e creo que non vale a pena aquí hai unhas posturas moi claras non vale a pena dar voltas. O único certo é que saen 9.551.000 máis os gastos, máis tódolos gastos de vivenda e nos parece absolutamente excesiva. Pódense face-las contas como se queiran pero si e aí están as contas e en todo caso se o problema é que unha empresa que ten 1600 traballadores non 2000, xa nin 20000, pero bueno ten unhas cifras, que se o xerente tiña que cobrar eso pois ningunha empresa tería só unha persoa a dedicación exclusiva, o problema se podía resolver tendo máis persoas con exclusiva que si que creo qu
Ãrea de notas
Nota