Fondos
-
ES.GA.36038.ADPO.12.. SERVIZO NACIONAL DE INSPECCIÓN E ASESORAMENTO DAS CORPORACIÓNS LOCAIS
1.040/55. Expediente da Alcaldía de Vigo para a construción dunha muralla divisoria co cemiterio e a Granxa de Manuel Llorente (1855)
Expediente da Alcaldía de Vigo para a construción dunha muralla divisoria co cemiterio e a Granxa de Manuel Llorente (1855)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.12..2.2.1.040/55
Título Expediente da Alcaldía de Vigo para a construción dunha muralla divisoria co cemiterio e a Granxa de Manuel Llorente (1855)
Data(s) 1855 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Administración Municipal. > Expediente instruído remitido polo alcalde do Concello de Vigo por virtude dunha Real Orde para a construción dunha muralla divisoria co cemiterio e a Granxa do Sr. Xeral D. Manuel Llorente. Data: 1855.
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de topónimos
Nome dos puntos de acceso Concello de Vigo (Tema)