ATOPO
Rexistros actuais: 1.618.278
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649

Acta de sesión 2004/06/04_Ordinaria

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.1.4.9.33.371/1.2004-06-04_Ordinaria

  • Título Acta de sesión 2004/06/04_Ordinaria

  • Data(s) 2004-06-04 (Creación)

  • Volume e soporte 1 acta de sesión

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido Folla: XUNTA DE GOBERNO Sesión do día 4 de xuño de 2004 --------o0o-------- En Pontevedra, na Sala de Xuntas do Pazo Provincial, sendo as dez horas e dez minutos do día catro de xuño do ano dous mil catro, baixo a Presidencia de D. Jose Manuel Figueroa Vila, Vicepresidente da Excma. Deputación Provincial de Pontevedra, reuníronse as/os señoras/es deputadas/os, Dona María Teresa Pedrosa Silva, D. José Juan Durán Hermida, D. Ramón Campos Durán, D. Antonio Feliciano Fernández Rocha e D. José Antonio Landín Eirín e, co obxecto de celebrar sesión ordinaria da Xunta de Goberno, con carácter executivo, en primeira convocatoria, consonte á correspondente orde do día. Da fé do acto D. Rogelio Nicieza de la Cerra, Secretario Xeral e está presente o Sr. Interventor, D. Bautista Pérez Carnero. Non asisten o Ilmo. Sr. Presidente, D. Rafael Louzán Abal, nin os deputados, D. Xosé Crespo Iglesias, quen escusa a súa ausencia, D. José Enrique Sotelo Villar e D. Alfredo Rodríguez Millares. Declarada aberta a sesión e de orde da Presidencia éntrase seguidamente no exame da orde do día, adoptándose en relación coa mesma os seguintes acordos: 1.12165.- ACTA ANTERIOR Acórdase por unanimidade, aprobar o borrador da acta da anterior sesión, ordinaria, do día 28 de maio do ano 2004. ------ Folla: 2.12166.- SOLICITUDE DE SEGUNDA PRÓRROGA FORMULADA POLO SR. ALCALDE DO CONCELLO DE VILANOVA DE AROUSA PARA A XUSTIFICACIÓN DA AXUDA ECONÓMICA PARA DOTACIÓN DE SERVICIOS BÁSICOS A PRAIAS-2003 Vista a solicitude formulada polo Sr. Alcalde do Concello de Vilanova de Arousa e o informe da técnico de medio ambiente do Servicio Agrario, acórdase por unanimidade conceder unha segunda prórroga, ata o 30 de outubro do presente ano, para a xustificación da axuda económica concedida para "Equipamento das praias de O Bornal e Campamento", incluída nas axudas para dotación de servizos básicos a praias, por importe de trinta mil euros (30.000,00). ------ Folla: 3.12167.- BASES DE AXUDA Á PESCA COSTEIRA ARTESANAL 2004 Vistos os informes da bióloga da Sección de Pesca e Cultivos Mariños, do enxeñeiro director do Servicio Agrario, Asesoría Xurídica e a dispoñibilidade orzamentaria segundo RC emitido pola Intervención, por importe de sesenta mil ¤ (60.000,00), con cargo á partida 711.711.779.02, acórdase por unanimidade aprobar as bases de Axuda á Pesca Costeira Artesanal 2004, que son como seguen: BASES DE AXUDA Á PESCA COSTEIRA ARTESANAL 2004 PRIMEIRA. Obxecto: Subvención de investimentos realizados para a mellora de embarcacións de ata 7 m. de eslora entre perpendiculares (Epp), dedicadas á pesca artesanal e de baixura, con base nos portos da provincia de Pontevedra. Neste programa concederanse axudas económicas cun crédito inicial de SESENTA MIL EUROS (60.000,00), con cargo á partida presupostaria 04/711-711-779.02, quedando facultado o Ilmo. Sr. Presidente ou órgano competente desta Excma. Deputación para a súa concesión, de acordo coas Bases de Execución do Orzamento, previo informe da Comisión Informativa de Pesca e Cultivos Mariños, salvo casos de urxencia nos que poderá concederse dándolle conta despois á Comisión. SEGUNDA. Tipos de investimentos que poderán acceder a unha axuda: 2.1.- Poderase subvencionar os equipamentos que supoñan unhas evidentes melloras tecnolóxicas, así como de seguridade, nas que nunca se incluirán reparacións, nin material usado. 2.2.- As axudas económicas poderán acadar como máximo ata o 40% dos investimentos para os que se solicitan, valorándose en base ós presupostos presentados, aplicando os topes seguintes: 2.2.1.- Equipamento: - Halador ata 1.000,00.- euros - Sonda ata 600,00.- euros - VHF ata 300,00.- euros - Radar ata 700,00.- euros - GPS ata 500,00.- euros 2.2.2.- Outros equipamentos: - Valoraranse as axudas en base ós presupostos presentados. TERCEIRA.- Beneficiarios: 3.1.- Poderán solicitar as axudas os mariñeiros profesionais e persoas xurídicas, con domicilio social e fiscal na provincia de Pontevedra, que acrediten a titularidade da embarcación para a que se solicita a axuda. 3.2.- As embarcacións deberán estar inscritas no Censo da Flota Pesqueira Operativa. 3.3.- As axudas corresponderán a investimentos realizados no presente exercicio económico de 2004, debendo estar xustificadas como data límite o 30 de abril do ano 2005. 3.4.- O límite máximo dos investimentos sobre os que se aplicarán as axudas será de TRES MIL EUROS (3.000,00). 3.5.- Os beneficiarios de axuda non poderán transferir a propiedade das embarcacións nun prazo de cinco anos, agás autorización expresa desta Deputación. 3.6.- Para acceder ás axudas deberán xustificarse unhas vendas mínimas, que se establecen no exercicio do 2003 na cantidade de SEIS MIL EUROS (6.000,00), mediante certificación expedida por unha vendeduría oficial. CUARTA.- Presentación de solicitudes: 4.1.- As solicitudes de axudas deberán dirixirse ó Ilmo. Sr. Presidente, achegando a documentación seguinte: A) Presuposto do investimento. B) Copia compulsada do Permiso de Explotación. C) Declaración das axudas económicas solicitadas e/ou concedidas por outras Administracións Públicas con este mesmo fin. D) Fotocopia compulsada do DNI. E) Certificación expedida por unha vendeduría legal das vendas realizadas durante o exercicio do 2003. F) Declaración de compromiso de non transferir a propiedade da embarcación, no caso de resultar beneficiario destas axudas. G) Fotocopias compulsadas da Folla de Asento e Folla de Características do Rol. H) Xustificación suficiente de ser propietario ou armador da embarcación. I) Certificado de estar ó corrente de pagos coa Seguridade Social, se procede, e perante a AEAT. J) Certificación dos datos bancarios. QUINTA.- Valoración do proxecto: 5.1.- Os proxectos serán valorados polo órgano competente da Deputación unha vez vistos os informes correspondentes. 5.2. Aprobadas as axudas, cos informes previos da Intervención Provincial, estas serán aboadas ós solicitantes previa xustificación do investimento, que deberá facerse mediante presentación de facturas orixinais pagándose o 40% da inversión xustificada e como máximo a axuda concedida. Nesta mesma factura deberá figurar o aceptado, conforme e recibido, asinado polo beneficiario coa data do día no que se presente dita xustificación. Os Técnicos do Servicio Agrario, informarán sobre a realidade do investimento. 5.3.- Estas axudas serán incompatibles con outras que cos mesmos obxectivos estableza a Administración. SEXTA.- Prazo de presentación: 6.1.- Concédese un prazo de trinta (30) días naturais a partir da publicación destas Bases no Boletín Oficial da Provincia para presentar as solicitudes correspondentes. SÉTIMA.- Responsabilidades: 7.1.- O incumprimento de calquera dos requisitos esixidos nestas bases e demais normativa aplicable, poderá dar lugar a esixencia de responsabilidades e á devolución, no seu caso, das cantidades percibidas. As responsabilidades anteriormente citadas esixiranse de acordo co procedemento previsto na Lei 30/92, de 26 de novembro, de Réxime Xurídico das Administracións Públicas e de Procedemento Administrativo Común. Así mesmo, o reintegro das cantidades efectuarase de acordo co procedemento previsto no Regulamento Xeral de Recadación. ------ Folla: 4.12168.- SOLICITUDE PARA MODIFICACIÓN DA DISTRIBUCIÓN DE TRES AXUDAS CONCEDIDAS Ó CONCELLO DE VIGO POLA XUNTA DE GOBERNO DE 14-05-04 PARA "DOTACIÓN DE SERVICIOS BÁSICOS A PRAIAS" Vistos os informes de Intervención e da técnica de Medio Ambiente así como o escrito de solicitude para a modificación na distribución das tres axudas presentadas pola Sra. Alcaldesa do Concello de Vigo en relación coas axudas concedidas pola Xunta de Goberno de 14-05-2004, por importe de 30.000,00 euros (Vigo I) para "Varandas e servicios hixiénicos para minusválidos para praias", 30.000,00 euros (Vigo II) para "Instalación de vixilancia e seguridade en praias" e 18.000,00 euros (Vigo III) para "Instalación de mobiliario hixiénico para praias", acórdase por unanimidade conceder a modificación solicitada de forma que a distribución das axudas quedaría da seguinte forma: Vigo I: "Varandas de aceiro para praias", 7.170,00 euros; Vigo II: "Instalación de vixilancia e seguridade", 34.830,00 euros e Vigo III: "Mobiliario hixiénico para praias", 36.000,00 euros. ------ Folla: 5.12169.- DEVOLUCIÓN DE GARANTÍAS DEFINITIVAS Unha vez tramitados os correspondentes expedientes de conformidade co disposto no artigo 47 e concordantes do RD Lexislativo 2/2000 do 16 de xuño, do Texto Refundido da Lei de Contratos das Administracións Públicas e ó non estar suxeitos a responsabilidade e terse cumpridas as condicións dos contratos, acórdase por unanimidade a devolución das seguintes garantías: EXCAVACIONES Y TRANSPORTES ALFONSO MOURIÑO AMEAL .- A constituída en valores, mediante aval de Caixanova por importe de novecentos cincuenta e dous euros (952,00), para responder do: "Lote núm. 12 do concurso de alugamento de maquinaria e vehículos de transporte do concurso do ano 2003", e que foi depositada na Tesourería Provincial o 03-03-2003, núm. de operación 200300012356, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. .- A constituída en valores, mediante aval de Caixanova por importe de novecentos cincuenta e dous euros (952,00), para responder do: "Lote núm. 17 do concurso de alugamento de maquinaria e vehículos de transporte do concurso do ano 2003", e que foi depositada na Tesourería Provincial o 03-03-2003, núm. de operación 200300012354, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. .- A constituída en valores, mediante aval de Caixanova por importe de douscentos setenta e dous euros (272,00), para responder da: "Primeira ampliación do lote núm. 12 do concurso de alugamento de maquinaria e vehículos de transporte do concurso do ano 2003", e que foi depositada na Tesourería Provincial o 24-10-2003, núm. de operación 200300077128, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. .- A constituída en valores, mediante aval de Caixanova por importe de oitocentos dezaseis euros (816,00), para responder da: "Segunda ampliación do lote núm. 12 do concurso de alugamento de maquinaria e vehículos de transporte do concurso do ano 2003", e que foi depositada na Tesourería Provincial o 15-10-2003, núm. de operación 200300074417, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. .- A constituída en valores, mediante aval de Caixanova por importe de catrocentos oito euros (408,00), para responder da: "Primeira ampliación do lote núm. 17 do concurso de alugamento de maquinaria e vehículos de transporte do concurso do ano 2003", e que foi depositada na Tesourería Provincial o 15-10-2003, núm. de operación 200300074416, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. FINANZAUTO, S.A. .- A constituída en valores, mediante aval de Banco Popular por importe de seis mil cincocentos vinteoito euros con corenta e oito céntimos (6.528,48), para responder do: "Subministro dunha pala cargadora de cadeas, lote núm. 1, do concurso de subministro de diversa maquinaria para o Parque de Maquinaria, adxudicado pola Comisión de Goberno do 13-02-03", e que foi depositada na Tesourería Provincial o 03-03-2003, núm. de operación 200300012290, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. .- A constituída en valores, mediante aval de Banco Popular por importe de seis mil cincocentos vinteoito euros con corenta e oito céntimos (6.528,48), para responder do: "Subministro dunha pala de cadeas, lote núm. 2, do concurso de subministro de diversa maquinaria para o Parque de Maquinaria, adxudicado pola Comisión de Goberno do 13-02-03", e que foi depositada na Tesourería Provincial o 03-03-2003, núm. de operación 200300012289, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. CORSAN-CORVIAM, S.A. .- A constituída en valores, mediante aval de BVA por importe de tres mil cincocentos cincuenta e sete euros con setenta e cinco céntimos (3.557,75), para responder do: "Lote núm. 38 do concurso de subministro de materiais do ano 2001", e que foi depositada na Tesourería Provincial o 05-04-2001, núm. de operación 2001019710, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. ÁRIDOS Y TRANSPORTES M. CRISÓSTOMO, S.L. .- A constituída en valores, mediante aval de Caixanova por importe de setecentos catorce euros con sesenta céntimos (714,60), para responder do: "Lote núm. 33 do concurso de subministro de materiais do ano 2001", e que foi depositada na Tesourería Provincial o 06-04-2001, núm. de operación 2001019796, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. .- A constituída en valores, mediante aval de Caixanova por importe de catrocentos vinteoito euros con setenta e seis céntimos (428,76), para responder da: "Primeira ampliación do lote núm. 33 do concurso de subministro de materiais do ano 2001", e que foi depositada na Tesourería Provincial o 19-09-2001, núm. de operación 2001050176, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. .- A constituída en valores, mediante aval de Caixanova por importe de douscentos catorce euros con trinta e oito céntimos (214,38), para responder da: "Segunda ampliación do lote núm. 33 do concurso de subministro de materiais do ano 2001", e que foi depositada na Tesourería Provincial o 24-10-2001, núm. de operación 2001057379, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. .- A constituída en valores, mediante aval de Caixanova por importe de cento corenta e dous euros con noventa e dous céntimos (142,92), para responder da: "Terceira ampliación do lote núm. 33 do concurso de subministro de materiais do ano 2001", e que foi depositada na Tesourería Provincial o 05-12-2001, núm. de operación 2001068672, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. ------ Folla: 6.12170.- EXPEDIENTE DE TRANSFERENCIA DE CRÉDITO POR IMPORTE TOTAL DE 69.800,00 EUROS Vista a proposta da señora xefa do Servizo de Recursos Humanos e Formación, relativa á incoación dun expediente de transferencia de créditos, entre diversas partidas do vixente orzamento provincial, por un importe global de 69.800,00 euros, coa finalidade de afrontar os gastos que se derivan da contratación laboral, por circunstancias de producción ou por obra ou servizo determinado, de persoal para os distintos servizos desta Deputación Provincial. Visto o informe de Intervención, de data 27 de maio de 2004, no que deixa constancia de que a proposta efectuada pola señora xefa do Servizo de Recursos Humanos e Formación razoa suficientemente as variacións de crédito nas distintas partidas e cumpre os requisitos previstos na normativa aplicable. Visto así mesmo que nas partidas cuxo crédito se minora expedíronse os RC, polos importes en que se minoran e que o órgano competente para aprobar o expediente é a Xunta de Goberno por tratarse de transferencias de créditos de persoal pertencentes a distintos Centros Xestores, de conformidade co disposto na Base 10ª, apartado 3º, correspondente á execución do orzamento para o exercicio de 2004, acórdase por unanimidade aprobar o expediente de transferencia de crédito por importe total de 69.800,00 euros, incoado polo responsable do Centro Xestor Recursos Humanos e os Centros Xestores afectados, minorando créditos nos importes e nas partidas que se indican e incrementando crédito polos importes e nas partidas que se detallan a continuación: PARTIDAS A INCREMENTAR CRÉDITO CÓDIGO DENOMINACIÓN IMPORTE 454.451.160.01 Cuotas Sociais SS. Persoal laboral eventual 14.400,00 454.451.131.01 Persoal laboral eventual 44.500,00 122.121.141.04 Outro persoal. Plan de Emprego 10.900,00 TOTAL 69.800,00 PARTIDAS A MINORAR CRÉDITO CÓDIGO DENOMINACIÓN IMPORTE 121.121.121.01 Retribucións complementarias. C. destino 3.200,00 121.121.160.03 Cuotas Sociais SS. Persoal funcionario 3.200,00 551.551.120.01 Retribucións básicas. Soldo 12.500,00 551.551.121.01 Retribucións complementarias. C. destino 8.800,00 551.551.121.02 Retribucións complementarias. C. específico 16.000,00 551.551.160.03 Cuotas Sociais SS. Persoal funcionario 11.200,00 911.911.120.01 Retribucións básicas. Soldo 4.000,00 911.911.121.01 Retribucións complementarias. C. destino 3.500,00 911.911.121.02 Retribucións complementarias. C. específico 3.600,00 911.911.160.03 Cuotas Sociais SS. Persoal funcionario 3.800,00 TOTAL 69.800,00 ------ Folla: 7.12171.- ADXUDICACIÓN DO CONCURSO PARA O SUBMINISTRO DE EQUIPOS PARA A COCIÑA DO CENTRO DE VACACIÓNS A LANZADA Visto o acordo adoptado pola Xunta de Goberno na sesión do día 14 de maio de 2004 polo que aprobou o expediente de contratación, mediante concurso, procedemento aberto, trámite de urxencia, para o subministro de equipos para a cociña do edificio de cociña e comedor do Centro de Vacacións A Lanzada, cuxo anuncio do concurso publicouse no BOP núm. 95 do día 20-05-2004 e no Diario Oficial de Galicia núm. 101 do día 27 de maio de 2004. Vista a acta de cualificación da documentación xeral e de apertura de plicas presentadas e admitidas, subscrita pola mesa de contratación con data 31 de maio de 2004. Visto o informe emitido con data 02-06-2004, polo xefe da unidade de Mantemento do Pazo Provincial sobre valoración das distintas ofertas admitidas ó concurso de acordo cos criterios de valoración establecidos nos pregos de condicións que rexeron o concurso. Vista a proposta formulada pola mesa de contratación na reunión do día 3 de xuño de 2004 para que se lle adxudique o concurso á empresa, FAGOR INDUSTRIAL, S. COOP. LTDA. por resultar a oferta máis vantaxosa das presentadas e admitidas, de acordo co informe técnico emitido polo señor xefe da Unidade de Mantemento do Pazo Provincial de data 2 de xuño de 2004, acórdase por unanimidade adxudicar á empresa, FAGOR INDUSTRIAL, S.COOP. LTDA. (CIF- F-20040028), o concurso correspondente ó subministro e instalación de equipos para a cociña do edificio de cociña e comedor do Centro de Vacacións A Lanzada, polo prezo ofertado de oitenta e catro mil trescentos sesenta e cinco euros con seis céntimos (84.365,06) (IVE incluído) e coas melloras propostas pola empresa, por resultar a oferta máis vantaxosa de entre as presentadas e admitidas ó obter unha puntuación de 6,00 puntos, segundo os criterios de valoración establecidos nos pregos de condicións e reunir os requisitos esixidos en dito concurso. O pagamento do subministro expresado, efectuarase no seu día ó adxudicatario, con cargo á partida 04/452.452.623.01, do vixente orzamento provincial. O adxudicatario deberá constituír unha fianza definitiva equivalente ó 4% do prezo de adxudicación por importe de 3.374,60 euros, que ingresará na Tesourería da Deputación en calquera das formas previstas no artigo 36 do RDL 2/2000, de 16 de xuño, do texto refundido da Lei de Contratos das Administracións Públicas, no prazo de quince días naturais contados desde a notificación deste acordo. No caso de non cumprirse este requisito por causas imputables ó adxudicatario, dará lugar á resolución do contrato. Así mesmo acórdase a devolución das fianzas provisorias constituídas polos licitadores que non resultaron adxudicatarios. A fianza provisoria da empresa adxudicataria devolverase unha vez teña constituída a fianza definitiva. O adxudicatario deberá ingresar na Caixa desta Deputación as cantidades de 53,21 euros e 234,00 euros (total 287,21 euros) por gastos de anuncios no Boletín Oficial da Provincia e Diario Oficial de Galicia, respectivamente. ------ Folla: 8.12172.- CONCESIÓN DE PERMISO E AXUDA ECONÓMICA PARA ASISTENCIA A CURSO Retírase da orde do día expediente relativo á "Concesión de permiso e axuda económica para asistencia a curso" por terse xa celebrado o mesmo. ------ Folla: 9.12173.- APROBACIÓN DA ACTA DO XURADO CUALIFICADOR DE NOVOS VALORES-2004 De conformidade co disposto na base 8ª da convocatoria de Novos Valores-2004, aprobadas en sesión plenaria de 27 de febreiro do 2004, e a reunión celebrada polo Xurado Cualificador dos mesmos o pasado 27 de maio, acórdase por unanimidade aceptar nos seus propios termos a acta do Xurado, que é do seguinte teor: ACTA DO XURADO DA EXPOSICIÓN NOVOS VALORES-2004 No Edificio Sarmiento do Museo Provincial de Pontevedra, sendo as 12:00 horas do día 27 de maio de 2004, reúnese o Xurado Cualificador da "EXPOSICIÓN NOVOS VALORES-2004", composto por: Presidente: D. José Juan Durán Hermida, Deputado Presidente da Comisión Informativa de Cultura. Vocais: D. José Carlos Valle Pérez, Director do Museo Provincial de Pontevedra. D. Jesús Hernández Sánchez, Decano da Facultade de Bellas Artes. D. Xosé Manuel Lens Bruña, crítico de arte. D. Salvador Cidrás Robles, artista. Dª. Raquel Sánchez Mata, artista-bolseira da edición Novos Valores 2003. Secretario: D. Antonio Santos Guerra, Xefe do Servizo de Cultura. Ten por obxecto a reunión emitir o fallo para adxudicar as cinco axudas económicas por importe de seis mil euros (6.000,00) cada unha, previstas na base oitava da convocatoria, de entre as obras seleccionadas o pasado día 21 de maio. Despois dun detallado estudio e deliberación das obras Autor Título da Obra Pintura Gómez Martín, Alejandro S/T Escultura Marticorena Cabezas, María S/T Vídeo Toucedo Santorio, Alexandre Arita, Japan Live Peña Lombao, María Toda mi belleza Fotografía Moure Arias, Antía Te quise más que a nadie hijo de puta E non habendo máis asuntos que tratar e sendo as trece trinta horas do indicado día, dáse por concluída a reunión, asinando a presente todos os asistentes, do que eu, Secretario, dou fe. ------ Folla: 10.12174.- RECLAMACIÓN DE RESPONSABILIDADE PATRIMONIAL FORMULADA POLA DONA BEATRIZ SILVA FREITAS POR DANOS SUFRIDOS POLA SÚA NAI, POR UNHA CAÍDA NA RÚA CONCEPCIÓN ARENAL, A GUARDA Dada conta que con data de Rexistro 10-05-04 tivo entrada nesta Deputación remisión de denuncia do Concello de A Guarda presentada por Dona Beatriz Silva Freitas, con enderezo na rúa La Cal, 163 (A Guarda), por danos sufridos pola súa nai por unha caída na rúa Concepción Arenal, A Guarda, o día 27 de outubro de 2003. Resultando.- Que con data 13-05-04 e con fundamento no artigo 10.1, último parágrafo, do RD 429/93, en relación co 82 e 83 da Lei 30/92, e 171 do RD 2568/86, se solicitou informe ó Servizo de Vías e Obras, que o emitiu en data 19-05-04 co seguinte contido: "A Rúa Concepción Arenal es el nombre que el Ayuntamiento de A Guarda puso a la todavía Vía Provincial 3401 Acceso al Puerto de A Guarda, y decimos todavía porque a pesar de ser una Calle absolutamente edificada, con todo tipo de Servizos, (aceras, alcantarillado, alumbrado, etc), no se han realizado los trámites para lo que debería ser una justificadísima y lógica cesión. Pero la realidad es que el Ayuntamiento ha instalado todos los servicios, incluso por supuesto las aceras, sin la más mínima intervención, ni técnica ni económica (salvo quizá alguna obra incluida en Planes Provinciales), por parte de la Diputación; zona de cesiones que afectan al tráfico en la Vía (Direcciones prohibidas, cambios de sentido de circulación, etc.), efectúa reparaciones, acometidas y en fin, todo tipo de actuaciones en la todavía Vía Provincial, sin pedir en ningún caso los, permisos pertinentes a este Servicio". Considerando.- Que a instancia se presenta cumprimentando os requisitos de capacidade, lexitimación activa e pasiva e temporalidade (sen ter transcorrido o prazo de prescrición), descritos nos artigos 6.1 do RD 429/93 en relación co 70, 30, 31-1-a e 142.5 da Lei 30/92. Considerando.- Que non quedou acreditada a relación de causalidade (artigos 139.1 da Lei 30/92 e 13.2 do RD 429/93) co material probatorio aportado ó expediente, antes ó contrario, queda demostrada a non responsabilidade desta Deputación no evento lesivo, pois do clarificador informe do Enxeñeiro Técnico Xefe da Zona dedúcese nidiamente que o accidente se produciu non no firme de rodadura -que si pertence á Deputación- senón na acera, por certo, colocada polo Concello, e, polo tanto, sendo a "... pavimentación de vías públicas" competencia -no que lles corresponda- do concello, artigo 25.2-d, inciso penúltimo da Lei 7/85, e este o que debe respostar dos alegados danos, non en vano a acepción etimolóxica da palabra pavimentar e colocar "superficie artificial", feito este que realizou o Concello e que non afectou a superficie de rodadura dos vehículos, o que sen dúbida debería facer entrar a valorar a reclamación a esta Deputación na procura dunha relación de causalidade inexistente neste caso. Considerando.- Que as Administracións Públicas se rexen en materia de responsabilidade patrimonial polos artigos 106.2 da Constitución Española, 139 e seguintes da Lei 30/92, 54 da Lei 7/85, 223 do RD 2568/86 e RD 429/93. Considerando.- Que o presente acordo cumprimenta o establecido nos artigos 89.1 e 54.1-b da Lei 30/92 en relación co 13.2 do RD 429/93, referido á desestimación argumentada da reclamación. A Xunta de Goberno acorda por unanimidade desestimar a reclamación. ------ Folla: 11.12175.- RECLAMACIÓN DE RESPONSABILIDADE PATRIMONIAL FORMULADA POR D. FERNANDO LORENZO CARRERA POR DANOS EN ACCIDENTE DE TRÁFICO NA ESTRADA CP-2604 PUXEIROS Á CP MEIXOEIRO-CUVI Á ALTURA DO HOSPITAL REBULLÓN Dada conta que con data de Rexistro 01-04-04 tivo entrada nesta Deputación instancia subscrita D. Fernando Lorenzo Carrera con enderezo a efectos de notificacións no despacho do Letrado D. Miguel Angel Estévez Rosende, sito en Vigo, R/ Policarpo Sanz, nº 1, piso 4º, despacho 422; por danos padecidos en automóbil propiedade do primeiro, marca Renault Megane e matrícula 1884 BFG, na estrada CP 2604 Puxeiros á CP Meixoeiro-CUVI á altura do Hospital do Rebullón, o día 9 de setembro de 2003, e que individualiza economicamente en 578,40 euros. Resultando.- Que con data 13 de maio de 2004 e con fundamento no artigo 10.1, último parágrafo, do RD 429/93, en relación co 82 e 83 da Lei 30/92, e 171 do RD 2568/86, se solicitou informe ó Servizo de Vías e Obras, que o emitiu en data 14-05-04 co seguinte contido: "...La carretera que citan, Puxeiros a la de Meixoeiro-CUVI es efectivamente provincial. En este momento no existe zanja alguna si bien se observa señal de haber sido realizada la reposición de lo que debió ser una zanja. Por el vigilante de la zona se me informa de que en los primeros días de septiembre de 2003, pero antes del 9, advirtió a la empresa constructora NAROM, que estaba instalando una conducción de alcantarillado para el Ayuntamiento de Mos, que debería reponer de inmediato el pavimento de la zanja, por entonces tapada, pero sin firme, contestándole que lo harían de inmediato. En otra visita a la zona, cree que en los últimos días de septiembre o primeros de octubre comprobó que la zanja estaba pavimentada, pero es lógicamente posible que no lo estuviese el 09 de septiembre de 2003." Considerando.- Que a instancia se presenta cumprimentando os requisitos de capacidade, lexitimación activa e pasiva e temporalidade (sen ter transcorrido o prazo de prescrición), descritos nos artigos 6.1 do RD 429/93 en relación co 70, 30, 31-1-a e 142.5 da Lei 30/92. Considerando.- Que non quedou acreditada a relación de causalidade (artigos 139.1 da Lei 30/92 e 13.2 do RD 429/93) co material probatorio aportado ó expediente, antes ó contrario, queda demostrada a non responsabilidade desta Deputación no evento lesivo xa que a causa eficiente do sinistro foino unha zanxa feita pola empresa "NAROM", que se atopaba instalando unha conducción de alcantarillado para o Concello de Mos, empresa a que se lle advertiu da necesidade de repoñe-lo firme, extremo que foi cumprimentado nos derradeiros días de setembro ou nos primeiros de outubro. Polo tanto, ningunha responsabilidade se lle pode atribuír á Deputación e sí, en todo caso, á empresa que desenvolve os traballos para o Concello de Mos, iso en virtude do artigo 97 da Lei de Contratos das Administracións Públicas: "... Será obligación del contratista indemnizar todos los daños y perjuicios que se causen a terceros como consecuencia de las operaciones que requiera la ejecución del contrato", mandato que foi ben desenvolvido pola sentencia do Tribunal Supremo de data 31-07-89, da que non nos resistimos a citar o seguinte parágrafo: " cuando los daños y perjuicios se derivan de una actividad técnica no cumplida directamente por la organización administrativa, sino por organizaciones privadas no integradas en la Administración, con las que ésta contrata atribuyéndoles la gestión de un servicio público, o la ejecución de una obra pública, se interfiere entre Administración y particulares una empresa privada a la que materialmente le son atribuibles sus causas". A máis, téñase en conta que o servicio de alcantarillado ven definido no artigo 25.2 "l" coma de titularidade exclusivamente municipal, o que alonxa, todavía máis se cabe, a imputación a esta Deputación. Considerando.- Que as Administracións Públicas se rexen en materia de responsabilidade patrimonial polos artigos 106.2 da Constitución Española, 139 e seguintes da Lei 30/92, 54 da Lei 7/85, 223 do RD 2568/86 e RD 429/93. Considerando.- Que o presente acordo cumprimenta o establecido nos artigos 89.1 e 54.1-b da Lei 30/92 en relación co 13.2 do RD 429/93, referido á desestimación argumentada da reclamación. A Xunta de Goberno acorda por unanimidade desestimar a reclamación. ------ Folla: 12.12176.- COMUNICACIÓNS Non houbo. ------ Folla: 13.12177.- ROGOS E PREGUNTAS Non se formularon. FÓRA DA ORDE DO DÍA e previa unánime declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: ------ Folla: 14.12178.- CORRECCIÓN DE ERRO MATERIAL EN ACORDO DA XUNTA DE GOBERNO DO DÍA 21 DE MAIO DE 2004 EN RELACIÓN CO CONVENIO DE COLABORACIÓN ENTRE A EXCMA. DEPUTACIÓN PROVINCIAL DE PONTEVEDRA E O CONCELLO DE PAZOS DE BORBÉN, PARA "ADQUISICIÓN DUN VEHÍCULO PARA O SERVIZO DE VÍAS E OBRAS DO CONCELLO" Producíndose erro mecanográfico na transcrición da partida orzamentaria con cargo á que se financiará a "Adquisición de un vehículo para el Servicio de Vías y Obras del Ayuntamiento", acordo núm. 15.12134, da Xunta de Goberno de data 21 de maio de 2004, acórdase por unanimidade corrixir o mesmo, debendo dicir "partida 04/911.911.662.00", onde dicía "04/911.911.662.00.2003". ------ Folla: 15.12179.- CONVENIO DE COLABORACIÓN COA "UNIVERSIDADE INTERNACIONAL MENÉNDEZ PELAYO" Vista a proposta do Servizo de Cultura, Xuventude e Deportes e o informe de Intervención, relativa á sinatura do Convenio de colaboración coa UNIVERSIDADE INTERNACIONAL MENÉNDEZ PELAYO, para a "organización de cursos de verán", mediante a achega de SESENTA E DOUS MIL EUROS (62.000,00), e con cargo á partida 04/451.422.454.02 do vixente orzamento, acórdase por unanimidade a aprobación do mesmo facultando ó Ilmo. Sr. Presidente da Excma. Deputación Provincial para a súa sinatura. Dito convenio, literalmente, é como segue: CONVENIO DE COLABORACIÓN ENTRE LA EXCMA. DIPUTACIÓN DE PONTEVEDRA Y LA UNIVERSIDAD DE VIGO-UNIVERSIDAD INTERNACIONAL MENÉNDEZ PELAYO Pontevedra, a Junio de 2004 REUNIDOS De una parte el Excmo. Sr. D. Rafael Louzán Abal, Presidente de la Excma. Diputación Provincial de Pontevedra. Y de otra los Excmos. Sres. D. Domingo Docampo Amoedo y D. José Luis García Delgado, Rectores Magníficos de la Universidad de Vigo con CIF: Q-8650002-B y de la Universidad Internacional Menéndez Pelayo (en lo sucesivo U.I.M.P.) Con CIF: Q-2818022-B. Ambas partes, en la representación que ostentan, se reconocen capacidad legal para suscribir el presente documento, y a tal efecto, EXPONEN La Universidad de Vigo y la U.I.M.P., tienen previsto llevar a cabo en la ciudad de Pontevedra, un programa de cursos en los meses de septiembre y octubre de 2004, relacionados en el Anexo I. Por considerar que estos cursos revisten un alto interés científico y académico, la Excma. Diputación Provincial de Pontevedra desea colaborar en su realización. En consecuencia, ACUERDAN Primero.- La Excma. Diputación Provincial de Pontevedra aportará la cantidad de SESENTA Y DOS MIL EUROS (62.000,00) con cargo a la partida 04/451.422.454.02, en concepto de colaboración económica para la realización de los citados cursos. Según lo establecido en el punto Séptimo del Convenio de Colaboración establecido entre las dos Universidades, esta cantidad será ingresada en la cuenta corriente número 9000-0001-20-020000860-6 del Banco de España, Sección de Organismos Autónomos-Agencia Principal de Madrid, a nombre de la Universidad Internacional Menéndez Pelayo, de la siguiente forma: un 50% al comienzo de los Cursos o Seminarios y el otro 50%, al término de los mismos. Segundo.- La U.I.M.P. pone a disposición de la Diputación Provincial de Pontevedra en el conjunto de los cursos un total de 10 plazas con matrícula gratuita para las personas que ésta designe. La Diputación Provincial de Pontevedra deberá comunicar, formalmente y con la suficiente antelación, los nombres de las personas que vayan a ocupar dichas plazas. La gratuidad incluye solamente la inscripción académica; la U.I.M.P. no se hará cargo del viaje, alojamiento, ni manutención de las personas que ocupen estas plazas. El resto de las plazas serán cubiertas por los procedimientos habituales de la U.I.M.P. Tercero.- La Universidad de Vigo y la U.I.M.P. se comprometen a hacer constar en los programas de los Cursos y Seminarios, y en la difusión que de los mismos se haga en los medios de comunicación social, la colaboración de la Excma. Diputación Provincial de Pontevedra. Cuarto.- La Excma. Diputación Provincial de Pontevedra podrá incluir en la documentación de los Cursos o Seminarios preparada por la Universidad de Vigo y la U.I.M.P. para su entrega a los alumnos aquellos otros documentos que considere de interés para ellos. Quinto.- Una vez finalizado el Programa de Actividades en Pontevedra, se hará constar la colaboración de la Excma. Diputación de Pontevedra en la Memoria anual de actividades de las dos universidades, y se le entregará un dossier de prensa y justificación de los gastos a los que ha sido aplicada la aportación de la Diputación, mediante facturas y certificaciones que reúnan los requisitos legales, bien originales o fotocopias compulsadas. Sexto.- Corresponde exclusivamente a la U.I.M.P. la aprobación de los programas de sus actividades y de las normas conforme a las que deben desarrollarse, vigilando en todo momento por el más escrupuloso respeto a la independencia de la propia institución y de las personas que participan en sus actividades. Séptimo.- La difusión que se haga de los Cursos y Seminarios en los medios de comunicación social, como se indica en la cláusula Tercera del presente Convenio, tendrá que emitirse o redactarse en lengua gallega en el ámbito de la Comunidad Autónoma de Galicia. Y en prueba de conformidad, firman el presente documento por triplicado ejemplar en gallego y en castellano, en el lugar y fecha indicados. EL RECTOR DE LA UNIVERSIDAD EL RECTOR DE LA UNIVERSIDAD INTERNACIONAL MENÉNDEZ PELAYO DE VIGO D. José Luis García Delgado D. Domingo Docampo Amoedo EL PRESIDENTE DE LA EXCMA. DIPUTACIÓN PROVINCIAL DE PONTEVEDRA D. Rafael Louzán Abal ------ Folla: 16.12180.- CONVENIO ENTRE A ESCOLA PARA AS ADMINISTRACIÓNS PÚBLICAS CAIXANOVA E A EXCMA. DEPUTACIÓN PROVINCIAL DE PONTEVEDRA PARA A REALIZACIÓN DUN PROGRAMA DE INICIACIÓN PROFESIONAL NA EMPRESA Acórdase por unanimidade ratificar o convenio entre a Escola para as Administracións Públicas Caixanova e a Excma. Deputación de Pontevedra para a realización dun Programa de Iniciación Profesional na Empresa. Dito convenio é como segue: En Pontevedra, a 6 de maio de 2004 PREÁMBULO As dúas institucións consideran que unha adecuada formación na Escola para as Administracións Públicas Caixanova, combinada coa práctica adquirida no traballo, constitúen a base máis sólida para a formación de xoves profesionais, polo que COMPARECEN Dun lado, D. Julio Fernández Gayoso, Director Xeral de Caixanova, en representación da Escola para as Administracións Pública Caixanova, con domicilio na rúa San José núm. 1, 36001-Pontevedra. E doutro, D. Rafael Louzán Abal, Presidente da Excma. Deputación Provincial de Pontevedra, con domicilio na Avenida de Montero Ríos s/n, 36071 Pontevedra. ACORDAN A realización dun Programa-Convenio de iniciación profesional para os alumnos da Escola para as Administracións Públicas Caixanova, que ten por obxecto establecer unha vía de colaboración entre ambas institucións para axudar ós xoves titulados dos programas da Escola para as Administracións Públicas Caixanova a facilitar o acceso ó mundo do traballo, coas seguintes condicións particulares: CLÁUSULAS Primeira.- A Excma. Deputación de Pontevedra poderá ofrecer periodicamente a realización de prácticas formativas ós graduados e posgraduados da Escola para as Administracións Públicas Caixanova. Segunda.- O Programa-Convenio de iniciación profesional está dirixido ós posgraduados da Escola para as Administracións Públicas Caixanova que están actualmente matriculados nalgún dos programas ou obtiveran a súa titulación dentro do ano de adxudicación da beca. Terceira.- Para poder incorporarse ó Programa-Convenio de iniciación profesional, deberán cumprir os seguintes requisitos: 1º.- Non ter desenvolto traballo profesional remunerado relacionado coa titulación obtida na Escola para as Administracións Públicas Caixanova. 2º.- Non ter participado neste programa con anterioridade. Ademais estas prácticas son incompatibles con calquera traballo remunerado ou coa percepción do seguro de desemprego. Cuarta.- A institución ou organización que acolla ó alumno coa sinatura do presente convenio comprometerase a: 1º.- Confeccionar ó plan de formación a seguir na institución ou entidade, fixando o sistema de traballo durante as prácticas, así como as tarefas a desenvolver. Dito plan deberá remitirse á Escola para as Administracións Públicas Caixanova cun prazo máximo de un mes despois do inicio das prácticas na empresa. 2º.- Designar un membro da entidade que desenvolva o rol de titor e que leve a cabo as seguintes funcións: S Acoller o alumno na entidade aportándolle a información precisa para a súa estancia na mesma. S Facilitar a súa integración no clima organizativo da entidade. S Realizar un seguimento da actividade proporcionándolle asesoramento nos momentos que o necesite. 3º.- Facilitar ó alumno a certificación correspondente do período de prácticas con mención das actividades realizadas e o grado de consecución das mesmas. 4º.- Cumprimentar e devolver ó finalizar o período das prácticas o cuestionario de avaliación que a Escola para as Administracións Públicas Caixanova lle remita. Quinta.- O alumno beneficiario do Programa-Convenio de Iniciación Profesional, comprométese a: 1º.- Desenvolver unha actitude favorable na súa integración na entidade, participando de forma responsable no cumprimento das normas de funcionamento da entidade. 2º.- Aproveitar ó máximo as posibilidades de traballo que a entidade lle ofreza. 3º.- Mostrar interese pola aprendizaxe. 4º.- Informar da súa actividade dentro da entidade ó titor. 5º.- Cumprimentar e devolver o cuestionario de avaliación que a Escola para as Administracións Públicas Caixanova lle remita. Sexta.- A Escola para as Administracións Públicas Caixanova presentará á Excma. Deputación de Pontevedra, os alumnos que considere convenientes polos resultados académicos e a súa actitude laboral. A Excma. Deputación de Pontevedra seleccionará ós alumnos que estime reúnen as mellores cualidades para o fin que o Convenio propón. Sétima.- A subscrición por parte da Excma. Deputación de Pontevedra do presente convenio non suporá a adquisición de máis compromisos que os estipulados no mesmo, e en ningún caso derivaranse obrigas propias dun contrato laboral, ó carecer desta condición a relación que se establece, nin de Seguridade Social. En ningún caso as prácticas terán efectos xurídico-laborais entre o alumno e a entidade ou a Escola para as Administracións Públicas Caixanova, nin conlevará máis compromisos por ningunha das partes dos establecidos neste convenio. Oitava.- Tódolos estudiantes acollidos por este convenio que participen no Programa de Iniciación Profesional están amparados polo correspondente seguro de accidentes e responsabilidade civil subscrito pola Escola para as Administracións Públicas Caixanova durante o período no que realicen prácticas na Deputación Provincial. Novena.- O período das prácticas será de tres meses, pudendo establecer prórrogas ata un máximo de doce meses, sempre que exista acordo entre as partes implicadas (entidades, alumno e Escola para as Administracións Públicas Caixanova). Décima.- Este convenio entrará en vigor ó día seguinte da súa sinatura e as súas disposicións terán unha vixencia de tres anos, prorrogándose automaticamente. No momento do seu vencemento, renovaranse automaticamente se ningunha das partes manifesta con dous meses de antelación, o seu desexo de non renovación. O convenio poderá ser revisado nalgún dos seus termos en caso de desconformidade nalgún dos seus acordos. En caso de extinción do convenio por non renovación, ámbalas dúas partes se comprometen a garantir o cumprimento dos acordos que afecten ó ano en curso, cando a interrupción dos mesmos poida prexudicar a calquera das dúas entidades. En proba de conformidade, asínase o presente documento por duplicado exemplar e a un só e mesmo efecto, no lugar e data ó principio sinalados. Pola Escola para as AA PP Caixanova Pola Excma. Deputación de Pontevedra D. Julio Fernández Gayoso D. Rafael Louzán Abal ------ Folla: 17.12181.- ADXUDICACIÓN DA AMPLIACIÓN DE 31 LOTES DE "ALUGAMENTO DE MAQUINARIA E VEHÍCULOS DE TRANSPORTE" E 15 LOTES DO "SUBMINISTRO DE MATERIAIS" DO CONCURSO CONVOCADO PARA O ANO 2004 Vista a proposta formulada polo xefe xeral do Parque de Maquinaria de data 10 de maio de 2004 para a contratación da ampliación de 31 lotes de "Alugamento de maquinaria e vehículos de transporte" e de 15 lotes do "Subministro de materiais" do concurso do ano 2004, con motivo de estar esgotándose os mesmos e ante a necesidade de continuar efectuando traballos de infraestructuras, bens naturais e outras obras que se lle demandan que realice o Parque de Maquinaria durante o ano en curso. Visto o documento Rc, expedido por Intervención de data 31-05-2004, certificando a existencia de crédito para facer fronte ó gasto previsto por importe global de 1.171.607,38 euros. Visto o informe emitido polo xefe do Servicio de Contratación de data 02-06-2004, propoñendo a adxudicación da ampliación de ditos lotes ás mesmas empresas adxudicatarias do concurso do ano 2004, polos mesmos prezos unitarios ofertados, así como os informes favorables do Vicesecretario e o de fiscalización do expediente emitido por Intervención, acórdase por unanimidade, de conformidade co disposto no artigo 189 do RDL 2/2000, de 16 de xuño, do texto refundido da Lei de Contratados das Administracións Públicas, prestar aprobación á contratación da ampliación dos lotes que a continuación se relacionan do Concurso de "Alugamento de maquinaria e vehículos de transporte" e "Subministro de materiais", adxudicados pola Xunta de Goberno na sesión ordinaria celebrada o 29 de xaneiro de 2004, con posterior rectificación de erro na adxudicación do lote núm. 19 na sesión do 13 de febreiro de 2004, polas seguintes cantidades e ás empresas que se indican: ALUGAMENTO DE MAQUINARIA E VEHÍCULOS DE TRANSPORTE Lo-te ADXUDICATARIO Nº HORAS PREZO HORA TOTAL EUROS 2 PAVIMENTOS DE MEAÑO, S.LPor alugamento de motoniveladora de 125 C.V. 900 48,20 43.380,00 3 O.T.C. FONTEFRÍA, S.L.Por alugamento de motoniveladora de 125 C.V. 300 48,20 14.460,00 4 GRANITOS MÉNDEZ Y CONSTRUC-CIONES, S.L. (GRAMEYCON)Por alugamento de rodillo vibrador de 10 Tm. 750 28,00 21.000,00 6 OBRAS Y CONSTRUCCIONES DIOS, S.A.Polo alugamento de rodillo vibrador de 10 Tm. 650 28,00 18.200,00 7 O.T.C. FONTEFRÍA, S.L.Polo alugamento de compactador neu-mático con depósito de auga 12 Tm. 500 36,00 18.000,00 8 PAVIMENTOS DE MEAÑO, S.L.Polo alugamento de retro pala 4x4 de 70 C.V. 550 28,00 15.400,00 9 EXCAVACIONES MOSTEIRO, S.L.Polo alugamento de retro pala 4x4 de 70 C.V. 650 24,1125 15.673,13 10 JOSÉ RUBÉN ROZADOS E HIJOS, S.L.Polo alugamento de retro pala 4x4 de 70 C.V. 950 28,57 27.141,50 11 EULOGIO PUCEIRO RODIÑOPolo alugamento de retro pala 4x4 de 70 C.V. 550 27,00 14.850,00 12 O.T.C. FONTEFRÍA, S.L.Polo alugamento de retro pala (con mar-telo) 550 29,00 15.950,00 13 ALFONSO MOURIÑO AMEAL(Construcciones y Excavaciones Mouriño)Polo alugamento de retro (1 m3 cazo ) de 100 C.V. 650 36,25 23.562,50 14 FERTAF. C.B.Polo alugamento de cortamalezas hidráu-lica 400 27,045 10.818,00 15 SERVICIOS FORESTAIS PENOURIÑO, S.L.Polo alugamento de cortamalezas hidráu-lica 700 33,79 23.653,00 16 ANTONIO RIVERO CARPINTEROPolo alugamento de cortamalezas hidráu-lica 400 30,02 12.008,00 17 ÁRIDOS DE CURRO, S.L. (ARICUR)Polo alugamento de pala de rodas (2 m3 cazo 130 C.V.) 550 27,84 15.312,00 18 ALFONSO MOURIÑO AMEAL(Construcciones y Excavaciones Mouri-ño)Polo alugamento de pala de cadeas de 130 C.V. 700 36,25 25.375,00 19 CANTERAS DEL ARENAL, S.L.Polo alugamento de camión 2 ou 3 trac-cións de 14 Tm. 700 29,45 20.615,00 21 ANTONIO MIGUEL FRANCISCO CAN-CELAPolo alugamento de camión 2 ou 3 trac-cións de 14 Tm. 550 28,90 15.895,00 22 PAFOTRANS, S.L.Polo alugamento de camión 2 ou 3 trac-cións de 14 Tm. 600 30,90 18.540,00 23 TRANSPORTES RAMÓN ABAL ABALPor alugamento de camión 2 eixes de 12 Tm. 950 26,97 25.621,50 24 PAFOTRANS, S.L.Por alugamento de camión 2 eixes de 12 Tm. 600 27,98 16.788,00 25 CELSO OUBIÑA ABALPor alugamento de camión 2 eixes de 12 Tm. 550 27,50 15.125,00 26 RAFAEL CARBALLAL SÁNCHEZPor alugamento de camión 2 eixes de 12 Tm. 600 27,90 16.740,00 27 JOSÉ RUBÉN ROZADOS E HIJOS, S.L.Por alugamento de camión 2 eixes de 12 Tm. 700 27,84 19.488,00 29 JOSÉ RUBÉN ROZADOS E HIJOS, S.L.Por alugamento de cisterna asfáltica de 8 Tm. 700 32,84 22.988,00 30 PAVIMENTOS DE MEAÑO, S.L.Polo alugamento de camión góndola de 20 Tm. 450 40,00 18.000,00 31 ÁRIDOS Y TRANSPORTES M. CRISÓS-TOMO, S.L.Polo alugamento de camión articulado 4 eixes de 24 Tm. 750 41,90 31.425,00 32 TRANSPORTES RAMÓN ABAL ABALPolo alugamento de camión articulado 4 eixes de 24 Tm. 500 40,89 20.445,00 33 MANUEL PAZ GUIMILPolo alugamento de camión articulado 4 eixes de 24 Tm. 400 38,00 15.200,00 34 MANUEL PAZ GUIMILPolo alugamento de camión articulado 4 eixes de 24 Tm. 400 40,00 16.000,00 35 CANTERAS DEL ARENAL, S.L.Polo alugamento de camión articulado 4 eixes de 24 Tm. 750 41,85 31.387,50 Total ampliación de 31 lotes de alugamentos de maquinaria e vehículos de transporte 619.041,13 SUBMINISTRO DE MATERIAIS Lo-te ADXUDICATARIO CANTI-DADE PREZO TOTAL EUROS 38 CONSTRUCCIÓNS, OBRAS E VIAIS, S.A. (COVSA)Por subministro de emulsión ECM-1 175 191,11 33.444,25 39 PROBISA TECNOLOGÍA Y CONS-TRUCCIÓN, S.A.Por subministro de emulsión ECM-1 100 199,56 19.956,00 41 REPSOL YPFPor subministro de emulsión ECR-2 100 182,12 18.212,00 44 CONSTRUCCIÓNS, OBRAS E VIAIS, S.A. (COVSA)- Por subministro de emulsión ECM es-pecial 350 204,34 71.519,00 - Por subministro de árido 0/6 en be-tún quente 2.000 23,50 47.000,00 46 ÁRIDOS PUENTEAREAS, S.L.Por subministro de árido 3/6 ou 6/12 2.000 12,80 25.600,00 47 GRANITOS TRITURADOS, S.L.Por subministro de árido 3/6 ou 6/12 2.000 12,80 25.600,00 48 GRANITOS Y ÁRIDOS DE ATIOS, S.L.Por subministro de árido 3/6 ou 6/12 2.000 12,50 25.000,00 49 CANTERAS DEL ARENAL, S.L.Por subministro de áridos 3/6 ou 6/12 2.000 12,90 25.800,00 51 CANTEIROS DO PORRIÑO REUNI-DOS, S.A.Por subministro de árido 40/70 6.000 12,00 72.000,00 52 CANTERAS DEL ARENAL, S.L.Por subministro de árido 40/70 2.000 11,90 23.800,00 53 ÁRIDOS PUENTEAREAS, S.L.Por subministro de zahorra Z-2 5.000 8,00 40.000,00 54 CONSTRUCCIÓNS, OBRAS E VIAIS, S.A. (COVSA)Por subministro de mestura bitumino-sa en quente tipo D-12 con árido gra-nítico 3.500 27,00 94.500,00 55 INDEZA, S.L.Por subministro de formigón H-175 árido 25 200 73,50 14.700,00 57 PREFABRICADOS TUBAR, S.L.Por subministro de tubos formigón de 1 m. i 100 25 34,80 870,00 Por subministro de tubos de formigón de 1 m. i 40 250 8,82 2.205,00 Por subministro de tubos de formigón de 1 m. i 30 200 5,80 1.160,00 59 SEÑALIZACIONES Y BALIZAMIEN-TOS DE GALICIA, S.A. (SEBAGASA)Por subministro de pintura sinaliza-ción horizontal ancho de banda 0,15 12.000 0,60 7.200,00 Por subministro de pintura sinaliza-ción horizontal ancho de banda 0,10 5.000 0,50 2.500,00 Por subministro de pintura premarca-xe 10.000 0,15 1.500,00 Total ampliación de 15 lotes de subministro de materiais 552.566,25 TOTAL AMPLIACIÓN DE 31 LOTES DE "ALUGAMENTO DE MAQUINARIA E VEHÍCULOS DE TRANSPORTE" E DE 15 LOTES DE "SUBMINISTRO DE MATERIAIS" 1.171.607,38 Así mesmo apróbase o gasto por importe global de 1.171.607,38 euros para facer fronte a ditas adxudicacións, con cargo á partida 04/511.511.210.00 do vixente orzamento provincial. Ditas ampliacións efectúanse conforme ó previsto nas bases polas que se rexeu o concurso e que foron publicadas no BOP núm. 1 do 02-01-2004, para poder atender ás previsións de traballos a realizar correspondentes a infraestructuras, bens naturais e outras obras. As empresas adxudicatarias deberán constituír fianza definitiva do 4% do prezo de adxudicación, no prazo de quince días naturais contados desde a notificación do acordo de adxudicación, cuxa fianza será ingresada na Tesourería desta Deputación. Caso de non cumprirse este requisito, declararase resolto o contrato. E non habendo máis asuntos que tratar polo Sr. Presidente, sendo as dez horas e trinta e cinco minutos do expresado día, dáse por rematada a sesión e dela esténdese a presente acta, que asina o Ilmo. Sr. Presidente, comigo, o Secretario que dou fe. ------

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición