ATOPO
Rexistros actuais: 1.638.817
Obxectos dixitais dispoñibles: 505.521

Acta de sesión 2005/07/22_Ordinaria

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.1.4.9.33.372/3.2005-07-22_Ordinaria

  • Título Acta de sesión 2005/07/22_Ordinaria

  • Data(s) 2005-07-22 (Creación)

  • Volume e soporte 1 acta de sesión

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido Folla:
    En Pontevedra, na Sala de Xuntas do Pazo Provincial, sendo as dez horas do día vinte e dous de xullo do ano dous mil cinco, baixo a Presidencia do Ilmo. Sr. D. Rafael Louzán Abal, Presidente da Excma. Deputación Provincial de Pontevedra, reuníronse as/os señoras/es deputadas/os, D. Xosé Crespo Iglesias, Dona María Teresa Pedrosa Silva, D. José Juan Durán Hermida, D. José Enrique Sotelo Villar, D. Ramón Campos Durán, D. Antonio Feliciano Fernández Rocha, D. José Manuel Figueroa Vila, D. José Antonio Landín Eirín e D. Alfredo Rodríguez Millares, co obxecto de celebrar sesión ordinaria da Xunta de Goberno, con carácter executivo, en primeira convocatoria, consonte á correspondente orde do día.
    Da fe do acto D. Carlos Cuadrado Romay, Secretario Accidental, e está presente o Sr. Interventor Accidental, D. Antonio Graña Gómez.
    Declarada aberta a sesión e de orde da Presidencia éntrase seguidamente no exame da orde do día, adoptándose en relación coa mesma os seguintes acordos:

    ------
    Folla:
    1.13212.- ACTA ANTERIOR

    Acórdase por unanimidade aprobar o borrador da acta da anterior sesión, ordinaria, do día 15 de xullo de 2005.


    ------
    Folla:
    2.13213.- SUBVENCIÓN PARA A OBRA "PARQUE DE TRABAZO E ACCESOS", DO CONCELLO DE COTOBADE CON CARGO Ó PAM/2005

    En aplicación da Base 16ª de execución do orzamento, vistos os informes que se unen o expediente acórdase por unanimidade conceder ó concello de Cotobade unha subvención por importe de sesenta e sete mil novecentos corenta e un euros con sete céntimos (67.941,07 ¤), con cargo ó programa de Acción Municipal 2005, Partida 05/911.911.762.45 para financiar a obra: "Parque de Trabazo e accesos", co número 82/491 e con suxeición ás condicións seguintes:
    a) A subvención concédese para colaborar na execución da obra citada, non podendo cambiarse o destino nin a contía da mesma.
    b) Para o aboo da subvención concedida, requirirase a previa xustificación das obras, unha vez concluída a súa execución, que se axustará estrictamente ás Bases Reguladoras que rexeron a súa concesión.
    c) Os Servizos técnicos provinciais, poderán comprobar en todo momento a execución da obra.
    d) As obras que se acollan a este programa deberán estar xustificadas antes do 31 de outubro de 2006, de non facelo así, procederase á anulación da subvención concedida.
    e) Nas obras levadas a cabo polo sistema de administración, terase en conta para a aplicación do IVE, nas facturas e certificacións, as normas que son de aplicación, evitando con iso as devolucións conseguintes.
    f) O pagamento da subvención, só se efectuará unha vez se teña acreditado estar ó corrente nas obrigas fiscais con esta Deputación.

    ------
    Folla:
    3.13214.- EXPEDIENTE DE TRANSFERENCIA DE CRÉDITOS Nº33/05

    Vista a proposta da Sra. Xefa do servizo de Recursos Humanos e Formación, de data 14 de xullo de 2005, relativa á incoación dun expediente de transferencia de créditos, entre diversas partidas do vixente orzamento provincial, por un importe global de 13.000,00 euros, coa finalidade de afrontar gastos que se derivan da contratación laboral de diverso persoal con destino ó Organismo Autónomo Provincial de Xestión de Recursos Locais (ORAL).
    Visto o informe de Intervención, de data 19 de xullo de 2005, no que deixa constancia de que a proposta efectuada pola Sra. Xefa do Servicio de Recursos Humanos e Formación, razoa suficientemente as variacións de crédito nas distintas partidas e cumpre os requisitos previstos na normativa aplicable.
    Visto así mesmo que as partidas cuxo crédito minorase expedíronse os RCs, polos importes en que se minoran e que o órgano competente para aprobar o expediente e a Xunta de Goberno por tratarse de créditos de persoal pertencentes a distintos Centros Xestores.
    A Xunta de Goberno, de conformidade co disposto na Base 10ª, apartado 3d., correspondente á execución do orzamento para o exercicio de 2005, acorda por unanimidade aprobar o expediente de transferencia de crédito número 33/05 por importe total de 13.000,00 euros, incoado polos responsables dos Centros Xestores de Recursos Humanos e Formación, Intervención e Tesourería, minorando crédito nos importes e nas partidas que se indican e incrementando crédito polo importe e na partida que se detalla a continuación:
    PARTIDA A INCREMENTAR CRÉDITO
    PARTIDA DENOMINACIÓN IMPORTE
    612.611.131.01 Persoal laboral eventual (Tesourería)..............13.000,00 ¤
    TOTAL....................................................................................... 13.000,00 ¤
    PARTIDAS A MINORAR CRÉDITO
    PARTIDA DENOMINACIÓN IMPORTE
    612.611.120.01 Retribucións básicas.- Soldo (Intervención).......8.000,00 ¤
    611.611.121.01 Retribucións complementarias-complemento de destino (Intervención) ............................................................................. 2.000,00 ¤
    611.611.121.02 Retribucións complementarias-complemento específico (Intervención)............................................................................. 3.000,00 ¤
    TOTAL........................................................................................13.000,00 ¤

    ------
    Folla:
    4.13215.- CONVENIO DE COLABORACIÓN ENTRE A DEPUTACIÓN PROVINCIAL DE PONTEVEDRA E A ASOCIACIÓN GRUPO DE ESTUDIOS SOBRE A CONDICIÓN DA MULLER ALECRIN, PARA ATENCIÓN A XUVENTUDE EN MATERIA DE SEXUALIDADE

    Habéndose redactado o borrador do Convenio de Colaboración entre a Excma. Deputación Provincial de Pontevedra e a Asociación "Grupo de Estudios sobre a condición da Muller Alecrín", para atención da xuventude en materia de sexualidade e á vista do informe do Sr. Secretario Xeral Accidental de 02/03/2005 e dos documentos RC nº 200500024953 e 200500064123, emitidos por Intervención o 15/03/2005 e 24/06/2005 respectivamente, constatando a existencia de crédito dispoñible, acórdase por unanimidade a aprobación do Convenio de Colaboración entre a Excma. Deputación Provincial de Pontevedra e a Asociación "Grupo de Estudio sobre a condición da Muller Alecrín", por importe de 30.000,00 ¤ con cargo á Partida 05/313.313.480.02 do vixente orzamento provincial, para atención e formación da xuventude en materia de sexualidade e anticoncepción, en aras a previr embarazos non desexados e o posible contaxio de enfermidades infecciosas de transmisión sexual.
    Dito convenio é como segue:
    "CONVENIO DE COLABORACIÓN ENTRE A DEPUTACIÓN PROVINCIAL DE PONTEVEDRA E A ASOCIACIÓN GRUPO DE ESTUDIOS SOBRE A CONDICIÓN DA MULLER "ALECRÍN" PARA ATENCIÓN ESPECÍFICA Á MOCIDADE EN MATERIA DE SEXUALIDADE.
    No Pazo da Deputación Provincial de Pontevedra, a de 2005 reúnese pola Excma. Deputación Provincial de Pontevedra, D. Rafael Louzán Abal, en calidade de Presidente da mesma e na súa representación segundo o artigo 34.1 b) da Lei 7/1985, de 2 de abril de Bases de Réxime Local e,
    Dona Ana Míguez Vigo, Presidenta da Asociación GRUPO DE ESTUDIOS SOBRE A CONDICIÓN DA MULLER "ALECRÍN", con domicilio en C/ García Barbón, 3- 5º of. 8 de Vigo e CIF G-36.633.154.
    As dúas partes recoñécese con capacidade legal e representación suficiente para subscribir o presente Convenio de colaboración, e
    EXPOÑEN
    As Institucións asinantes do presente Convenio ante as necesidades e demandas da mocidade en relación coa saúde efectiva e sexual e a importancia de ir creando actitudes positivas que potencien unha vivencia de sexualidade san e libre de riscos, consideran de grande interese prestar apoio institucional á rede pública de atención específica neste tema en particular e a este colectivo en concreto, para o seu fortalecemento e cando este recurso resulta insuficiente, apoiar, como recurso complementario, a iniciativa social, conforme ó disposto nos artigos 21 e 22 da Lei 4/93 de 14 de abril de Servizo Sociais de Galicia e demais disposicións vixentes, e considerando que o "Grupo de Estudios sobre a condición da muller Alecrín" reúne as condicións idóneas para levalo a cabo, formalizando o mesmo con suxeición ás seguintes
    CLÁUSULAS
    PRIMEIRA.- SON OBXECTIVOS A ACADAR NESTE CONVENIO:
    1. Atender as necesidades e demandas dos xoves en relación coa súa
    saúde afectiva e sexual.
    2. Promocionar actitudes positivas, que potencien unha sexualidade san
    e libre de riscos.
    3. Previr embarazos non desexados na mocidade.
    4. Previr o contaxio de infeccións de transmisión sexual e a transmisión
    do VIH e as súas consecuencias.
    5. Formación do voluntariado para o desenvolvemento do Programa.
    6. Formación de formadores.
    SEGUNDA.- ÁMBITO DE ACTUACIÓN E VIXENCIA.
    O ámbito de actuación do presente Convenio, comprende a totalidade da provincia de Pontevedra.
    Terá carácter gratuíto e garantirá o anonimato e a confidencialidade.
    A súa vixencia será dende o 1 de xaneiro ó 31 de decembro de 2005.
    TERCEIRA.- CONDICIÓNS E FINANCIAMENTO.
    A achega económica ó Programa por parte da Deputación Provincial é de 30.000,00 ¤, que se imputarán á partida 05/313.313.480.02
    A función principal da Deputación será a supervisión xeral do Programa a través da Comisión de Seguimento.
    A cantidade sinalada neste Convenio irase aboando conforme se vaian xustificando os gastos ata o total de axuda aprobada.
    CUARTA.- COMISIÓN DE SEGUIMENTO
    Serán funcións da Comisión de Seguimento a análise, funcionamento e seguimento técnico do desenvolvemento do Centro Xove de Saúde Sexual e Anticoncepción "Alecrín". Dita Comisión estará formada por parte da Deputación, polo Presidente/a da Comisión Informativa de Promoción do Emprego e Acción social ou da Comisión informativa da Muller, un funcionario técnico do Servizo de Acción Social e por unha Traballadora Social da U.T. de Servizos Sociais, actuando esta como secretaria da mesma, e por parte do Grupo de Estudios sobre a Condición da Muller "Alecrín", Dona Ana Míguez Vigo como representante do mesmo ou a persoa en quen delegue ademais de dous técnicos.
    As reunións de Comisión de Seguimento manteranse como mínimo trimestralmente ou coa periodicidade que fixen os seus membros. O grupo "Alecrín" remitirá á Deputación informe cuadrimestral sobre a evolución do Programa.
    QUINTA.- PUBLICIDADE
    O Grupo de Estudios sobre a Condición da Muller "Alecrín" comprométese a facer constar a publicidade que elabora tanto este como o Centro Xove de Saúde Sexual e Anticoncepción "Alecrín"
    Estando as partes conformes co sentido deste documento, asínano no Pazo da Excma. Deputación Provincial, na data do encabezado.

    O PRESIDENTE DA EXCMA DEPUTACIÓN PROVINCIAL
    Asdo. Rafael Louzán Abal
    REPRESENTANTE DE ALECRÍN
    Asdo. Ana Míguez Vigo"


    ------
    Folla:
    5.13216.- AXUDAS PARA "ARRANXO DE VIVENDAS, CON DESTINO A FAMILIAS CON PROBLEMÁTICA SOCIOECONÓMICA" ANO 2005

    Habéndose aprobado pola Xunta de Goberno de esta Excma. Deputación Provincial de 23-03-05, as Bases Reguladoras de "Axudas para Arranxo de Vivendas, ano 2005", á vista do documento RC nº 200500025700 emitido por intervención o 16-03-05, así como do informe da xefa do Servizo de Acción Social de 14-07-05, acórdase por unanimidade a concesión de "Axuda para arranxo de vivendas con destino a familias con problemática socio-económica, ano 2005", por importe de 188.074,00 ¤, que se imputarán á partida 05/313.313.780.01 do vixente orzamento provincial, con arranxo á desagregación de concellos, beneficiarios, obxecto das axudas e contías, realizado polo Servizo de Acción Social, o 8 de xullo de 2005, que obra no expediente administrativo da súa razón.
    Ditas axudas son como seguen:
    SERVICIOS SOCIAIS
    PROPOSTA DE AXUDAS DE EMERXENCIA SOCIAL, AÑO 2005 PARA CONCELLOS DE MENOS DE 20.000 Hbts.
    CONCELLO/BENEFICIARIO/ACHEGAS/ Deputación/ACHEGAS Concello/ CONTÍA A XUSTIFICAR POLO CONCELLO/OBXECTO DA AXUDA/OBSERVACIÓNS:
    *BARRO
    -Mª Teresa Gándara Mouriño
    2.076,92
    623,08
    2.700,00
    Enfoscado e remate fachada
    *Maior achega
    -30% María Outeda Castrelos
    2.076,92
    623,08
    2.700,00
    Reformas interiores (arranxo solo)
    -Estrella Fernández Viqueira
    1.076,92
    323,08
    1.400,00
    Reformas interiores (colocación portas)
    -Mª Celia Camiño Ferro
    461,54
    138,46
    600,00
    Reformas interiores (instalación porta)
    -Carlos Búa López
    1.115,38
    334,62
    1.450,00
    Pintura exterior
    -Celina Roma Calvo
    961,54
    288,46
    1.250,00
    Instalación eléctrica
    -Mª Monserrat Rivas Valiño
    1.269,23
    380,77
    1.650,00
    Colocación ventás e portas
    -Juan Carlos Pasarín Cousido
    961,54
    288,46
    1.250,00
    Instalación eléctrica
    TOTAL:10.000,00----3.000,00----13.000,00
    *CALDAS DE REIS
    -Mª Inocencia Alves Gonçalves
    3.040,00
    1.216,00
    4.256,00
    arranxo tellado e placa piso
    40% TOTAL:3.040,00----1.216,00----4.256,00
    -Manuela Dorrego Rodríguez
    Denegada por superar o baremo de ingresos establecido nas bases
    *CAMPO LAMEIRO
    -Raquel Ferreira Gómez
    4.615,38
    1.384,62
    6.000,00
    Arranxo cuberta
    *Maior achega
    -30% Belisario Novás Taboada
    2.119,13
    638,74
    2.767,87
    Reformas interiores
    -Manuel Iglesias Rey
    2.103,08
    630,93
    2.734,00
    Reformas interiores
    TOTAL: 8.837,59----2.654,29----11.501,87
    *CAÑIZA, A
    -Angeles Fernández Piñeiro
    3.000,00
    1.200,00
    4.200,00
    Arranxo cociña e cuberta
    -40% TOTAL: 3.000,00 ----1.200,00----4.200,00
    *CERDEDO
    -Manuel Soto Fraga
    1.322,92
    396,88
    1.719,80
    Construcción aseo
    -30% Teresa Figueroa Rey
    1.846,18
    553,86
    2.400,04
    Mellora cuberta
    TOTAL: 3.169,10----950,74----4.119,84
    COTOBADE
    Enma Josefa Tilve Blandon 2.000,00 600,00 2.600,00 Reforma interiores
    30% Otilia Cid Fraguas 1.839,17 551,75 2.390,92 Arranxo cuberta
    TOTAL 3.839,17 1.151,75 4.990,92
    CRECENTE
    Almerinda Meixeiro Márquez 3.838,46 1.151,54 4.990,00 Mellora cuberta e ref.. inst.. eléctrica
    30% TOTAL 3.838,46 1.151,54 4.990,00
    CUNTIS
    Palmira Coto Gómez 2.132,14 852,86 2.985,00 Instal.placa e arranxo escaleiras
    40% TOTAL 2.132,14 852,86 2.985,00
    FORCAREI
    Mª Soledad Dieguez Villaverde 2.086,69 626,01 2.712,70 Cuarto de baño
    30% Dolores Pena Vieitez 1.752,47 525,74 2.278,21 Reforma Interiores
    TOTAL 3.839,16 1.151,75 4.990,91
    FORNELOS MONTES
    Carmen Vidal Sanmiguel 2.846,15 853,85 3.700,00 Arranxo tellado Maior achega
    30% Clementina Cabadas Abelleira 2.865,38 859,62 3.725,00 Outras reformas (Llanos Exteriores)
    TOTAL 5.711,53 1.713,47 7.425,00
    GONDOMAR
    Carmen Barreiro Fdez. 2.149,48 1.074,74 3.224,22 Construcción placa
    50% Carmen Dopazo Fernández 2.149,48 1.074,74 3.224,22 Construcción placa
    TOTAL 4.298,96 2.149,48 6.448,44
    O GROVE
    Dolores Serantes Domínguez 2.282,81 1.141,41 3.424,22 Inst. auga-Cuarto aseo
    50% Juana Franco Allo 2.282,81 1.141,41 3.424,22 Instalación eléctrica -arranxo cuberta
    TOTAL 4.565,62 2.282,82 6.848,44
    LAMA, A
    Mª Jesus Gomez Alonso 2.726,18 817,85 3.544,03 Arranxo interiores (Ampliación hab.) Maior achega
    30% Manuel Onésimo Pérez Suárez 2.676,92 803,08 3.480,00 Reformas interiores (falso teito)
    Adelaida Duarte Ogando 2.307,69 692,31 3.000,00 Reformas interiores (arranxo solo)
    Virginia Fernández Alonso 1.249,32 374,77 1.624,00 Reforma (Cuarto aseo)
    TOTAL 8.960,11 2.688,01 11.648,03
    MEIS
    Emilia Rey Bouzas 1.714,29 685,71 2.400,00 Mellora Cuberta Maior achega
    40% Ramona Outeda Gonzalez 1.428,57 571,43 2.000,00 Arranxo Cuberta
    Cándido Busto Gómez 4.285,71 1.714,29 6.000,00 Const. baño, fosa séptica e instalación eléctrica
    TOTAL 7.428,57 2.971,43 10.400,00
    MONDARIZ
    Flora Faro Rivas 2.142,86 857,14 3.000,00 R.I nterior (Ampliación habitación) Maior achega
    40% Sara Vilas Diaz 2.142,86 857,14 3.000,00 R.Interior (Cuarto aseo)
    Carmen Bernardez Barcia 714,29 285,71 1.000,00 R. Interior (Ampliación habitación)
    TOTAL 5.000,00 2.000,00 7.000,00
    MORAÑA
    Mª Milagros Barreiro Garcia 2.865,38 859,62 3.725,00 Construcción Tellado Maior achega
    30% Mª Luisa Muiños Queiruga 1.090,02 327,00 1.417,02 Reformas Interiores
    Laurentino Gago Romero 3.461,54 1.038,46 4.500,00 Cuarto de baño y Fosa séptica
    Josefa Fernández Fariña 2.226,31 667,89 2.894,20 Cuarto de baño
    TOTAL 9.643,25 2.892,97 12.536,22
    MOS
    Ernesto Rodríguez Carrera 2.000,00 1.000,00 3.000,00 Reforma Interiores
    50% Maria Esther Comesaña Gorrita Denegada por superar ingresos
    Maria José Fernández Leiras 2.000,00 1.000,00 3.000,00 Cuarto de baño
    TOTAL 4.000,00 2.000,00 6.000,00
    AS NEVES
    Lucita Durán Araujo 1.919,58 575,88 2495,46 Construcción Cuarto de baño
    30% Rosendo Bouza 1.919,58 575,88 2495,46 Construcción Cuarto de baño
    TOTAL 3.839,16 1151,76 4990,92
    NIGRÁN
    Julio Abilio Ferreira Varela 2.478,53 1.239,27 3.717,80 Reparación cuberta
    50% 1.820,43 910,21 2.730,64 Falsos teitos
    TOTAL 4.298,96 2.149,48 6.448,44
    OIA
    Juana Pérez Álvarez 2.307,69 692,31 3.000,00 Arranxo solo
    30% TOTAL 2.307,69 692,31 3.000,00
    PAZOS BORBÉN
    Mª Carmen Castro Fernández 2.307,69 692,31 3.000,00 Reformas interiores e votar placa
    30% TOTAL 2.307,69 692,31 3.000,00
    PONTE CALDELAS
    Josefa Pena Fraga 2.142,86 857,14 2.999,76 Reformas interiores Maior achega
    40% 1.397,80 559,12 1.956,92 Fosa séptica
    Palmira Solla Muiños 1.752,43 700,97 2.453,40 Reformas interiores
    Nieves Amoedo Amoedo 766,43 306,57 1.073,00 Reformas interiores
    Mª del Pilar López Santos 1.173,26 469,3 1.642,56 Reformas interiores
    TOTAL 7.232,78 2893,1 10.125,64
    PORRIÑO
    Angel Rodríguez Diz 3.434,80 1.717,40 5.152,20 Reformas interiores Maior achega
    50% Benjamín González Martínez 1.200 600 1.800 Arranxo cociña
    TOTAL 4.634,80 2.317,40 6.952,20
    PORTAS
    Luis Pereira Rodríguez 377,57 113,27 490,84 Instalación eléctrica *Maior achega
    30% Luisa Frieiro Santos 5.800,00 1.740,00 7.540,00 Arranxo cuberta
    TOTAL 6.177,57 1.853,27 8.030,84
    RIBADUMIA
    Ramón Paz Domínguez 1.806,92 542,08 2349,00 Construcción baño
    30% TOTAL 1.806,92 542,08 2.349,00
    RODEIRO
    Plácido González Daparte 2.307,69 692,31 3.000,00 Reformas interiores
    30% TOTAL 2.307,69 692,31 3.000,00
    O ROSAL
    Avelino López González 608,17 243,27 851,44 Arranxo interior
    40% Mª Luisa Carballo Martínez 1.173,26 469,30 1642,56 Arranxo interior
    Ernesto Rocha Álvarez 626,40 250,56 876,96 Instalación eléctrica
    964,50 385,80 1350,30 Fosa séptica
    607,43 242,97 850,40 Tuberías auga
    Total 2198,33 879,33 3077,66
    TOTAL 3.979,76 1.591,90 5.571,66
    SALCEDA DE CASELAS
    Leonor Díaz Estévez 568,19 227,27 795,46 Acometida electricidade Maior achega
    Albino Fernández Alonso 1.383,36 553,34 1.936,70 Arranxo fontanería e electricidade
    40% 695,50 278,20 973,7 Arranxo teitos
    898,06 359,22 1.257,28 Arranxo cociña
    517,14 206,86 724 Fiestras
    TOTAL 3.494,06 1.397,62 4.891,68
    TOTAL 4.062,25 1.624,89 5.687,14
    SANXENXO
    Nelida Mª Fernández Malga 1.637,83 818,91 2.456,74 Cuarto de aseo
    50% Evangelina Pousada Pérez 1.000,00 500,00 1.500,00 Reformas interiores
    1.149,18 574,59 1.723,77 Mellora cuberta
    Emilia Rodríguez Iglesias 511,95 255,97 767,92 Outras r. Interiores.Coloca-ción porta
    TOTAL 4.298,96 2.149,47 6.448,43
    TOMIÑO
    Celia Solleiro Leites 2.483,33 1.241,67 3.725,00 Arranxo cuberta
    50% Matilde Baz Alfaya 982,29 491,14 1.473,43 Fiestras
    Antonio Penedo Iglesias 833,33 416,67 1.250,00 Instalación eléctrica
    TOTAL 4.298,95 2.149,48 6.448,43
    VALGA
    Elisado López Jamardo 4.016,33 1.606,53 5.622,86 Construcción baño e arranxo cuberta
    40% TOTAL 4.016,33 1.606,53 5.622,86
    VILABOA
    Manuel Eidón Carracelas 1.075,33 430,13 1.505,46 Construcción de baño
    40% Mª Rosa Portela Otero 1.526,79 610,71 2.137,50 Arranxo teito e cociña
    TOTAL 2.602,12 1.040,84 3.642,96
    VILA DE CRUCES
    Manuel R. Alvarez Gómez 1.873,47 749,39 2.622,86 Construcción baño e fosa séptica
    40% José Andrés Castro Gómez 2.142,86 857,14 3.000,00 Construcción cuarto de baño
    TOTAL 4.016,33 1.606,53 5.622,86

    ACHEGAS Deputación ACHEGAS Concello CONTÍA A XUSTIFICAR POLO CONCELLO

    TOTAL GLOBAL 153.491,62 56.780,77 210.282,05

    SERVICIOS SOCIAIS
    PROPOSTA DE AXUDAS DE EMERXENCIA SOCIAL, AÑO 2004 PARA CONCELLOS DE MAIS DE 20.000 Hbts.

    Concello/ BENEFICIARIO ACHEGAS DEPUTACIÓN ACHEGAS Concello CONTÍA A XUSTIFICAR POLO CONCELLO OBXECTO DA AXUDA OBSERVACIÓNS
    A Estrada
    Manuel Figueiras Fernández 2.647,06 1.852,94 4500,00
    70% Amparo Balseiros Montouto 3.955,88 2.769,12 6.725,00 Instalación baño e arranxo cuberta
    Mª del Carmen Maza Maceira 861,20 602,84 1.464,04 Reformas interiores
    Mª del Carmen Zamar Maza 1.342,95 940,07 2.283,02 Reformas interiores
    Milagros Piñeiro Villar 950,00 665,00 1.615,00 Instalación cuarto de baño
    TOTAL 9.757,09 6.829,97 16.587,06

    LALÍN
    Leonor Riveiro Areán 2.191,18 1.533,82 3.725,00 Arranxo cuberta
    70% Aberto García Otero 1.637,65 1.146,35 2.784,00 Instalación baño
    2.191,18 1.533,82 3.725,00 Reparación cuberta
    TOTAL 3.828,83 2.680,17 6.509,00
    Julia García Castro 1.764,71 1.235,29 3.000,00 Arranxo baño
    Olga García Villar 786,72 550,71 1.337,43 Construcción fosa séptica
    TOTAL 8.571,44 5.999,99 14.571,43
    Maior achega
    VIGO
    Manuel Vargas Mariño 1.850,00 1.850,00 3.700,00 Arranxo tellado e fiestras
    100% Rosa Parada Fernández 7.966,62 7.966,62 15.933,24 Arranxo tellado, columnas e tabiquería
    Lidia Iglesias Pereira 6.438,00 6.438,00 12.876,00 Arranxo tellado, paredes, fontanería, fiestras e portas
    TOTAL 16.254,62 16.254,62 32.509,24

    ACHEGAS Deputación ACHEGAS Concello CONTÍA A XUSTIFICAR POLO CONCELLO

    TOTAL GLOBAL 34.583,15 29.084,58 63.667,73

    ------
    Folla:
    6.13217.- SUBVENCIÓNS A ASOCIACIÓNS DE MULLERES ANO 2005

    Habéndose aprobado polo Pleno desta Excma. Deputación Provincial de 27-04-05 as Bases Reguladoras das Subvencións para Asociacións de Mulleres ano 2005, e a vista do documento RC nº200500029546 emitido por Intervención o 28-03-05, así como do informe de 19-07-05 da xefa do Servizo de Acción Social, acórdase por unanimidade a concesión de subvencións para Asociacións de Mulleres, ano 2005 por importe global de 162.985,00 ¤ para un total de 109 Asociacións, segundo o detalle de identificación, concello ó que pertencen, actividades a desenvolver, duración das mesmas e contías que figura na táboa de selección obrante no expediente administrativo da súa razón, quedando excluída a Asociación de Mulleres Rurais "Arela", toda vez que non constatou no expediente, a situación actual dos seus Estatutos.
    Ditas subvencións son como seguen:
    ASOCIACIÓNS DE MULLERES RURAIS. 2005

    Concello/Nº/ASOCIACIÓN/ACTIVIDADE/Nºh/H/S/Euros/Observ.:

    *Arbo
    1
    Asoc. MM.RR. "Arbenses"
    CURSO DE XESTOR DE ALMACEN
    300
    1
    3.300
    *Baiona
    1
    Asoc. Amas de Casa "Rías Baixas"
    CURSO DE PACHTWORD
    65
    -1
    650

    *Barro
    1
    Asoc. MM. RR. "As Fervenzas"
    TALLER DE RESTAURACION
    144
    -1
    1.440
    *Caldas de Reis
    2
    Asoc. MM.RR. Carballeira
    CURSO DE TAPICERIA
    40
    -1
    400
    Asoc. MM. RR. "Santa Marina"
    CURSO DE XARDINERÍA BÁSICA 40
    -1
    400
    *Cambados
    5
    Asoc. Amas de Casa "Albariño"
    CURSO DE COCIÑA E REPOSTERÍA
    115
    -1
    1.150
    Asoc. "As Saiñas" de Castrelo
    CURSO DE MIMBRE
    40
    -1
    360
    Asoc. MM.RR. "Martín Codax"
    CURSO DE INFORMÁTICA BÁSICA
    140
    -1
    1.400
    Asoc. MM.RR. "A Seca"
    CURSO DE PACHWORD
    48
    -1
    480
    Asoc. MM.RR. de Oubiña
    CURSO DE XARDINERÍA
    60
    -1
    600
    *Campolameiro
    1
    Asoc. MM.RR. "A Chanciña"
    CURSO DE PERFECCIÓN. ENCAIXE DE BOLILLOS
    250
    0
    2.600

    -Cangas
    1
    Asoc. de Amas de Casa de Cangas
    CURSO DE OFIMÁTICA
    100
    0
    1.100
    *Catoira
    1
    Asoc. Amas Casa "Muiños do Vento"
    CURSO DE ENCAIXE DE BOLILLOS
    100
    -1
    1.000
    *Covelo
    1
    Asoc. MM.RR. "Fragas do Tea"
    CURSO DE RESTAURACIÓN
    52
    1
    620
    *Cuntis
    4
    Asoc. MM.RR. "A Nosa Sra. do Socorro"
    CURSO DE COCIÑA GALEGA
    205
    1
    2.350
    Asoc. MM.RR. "A Queiriza"
    CURSO DE TAPICERIA DE MOBLES
    210
    1
    2.400
    Asoc. MM.RR. "Peregrina"
    IX CONGRESO PROV. DA MULLER RURAL
    10
    2.000
    Asoc. MM.RR. "Termas"
    CURSO DE INFORMÁTICA
    220
    1
    2.500
    *Dozón
    1
    Asoc. MM.RR. "Pena de Francia"
    CURSO DE TAPICERÍA DE MOBLES
    210
    1
    2.400
    *Estrada, A
    19
    Asoc. MM. RR. "A Fátima"
    CURSO DE FORMACIÓN DE MODISTA
    250
    1
    2.800
    Asoc. MM.RR. "Amas de Casa Arnois"
    CURSO PERFECC. DE COCIÑA GALEGA
    225
    1
    2.550
    Asoc. "Amas de Casa de Agar"
    CURSO DE DECORAC. OBXECTOS VIDRIO
    200
    1
    2.300
    Asoc. MM.RR. "De Castro"
    CURSO DE FORMACIÓN DE COCIÑA
    195
    1
    2.150
    Asoc. MM.RR. "De Codeseda"
    CURSO CORTE E CONFECCIÓN
    250
    1
    2.800
    Asoc. MM.RR. "Da Gándara"
    CURSO DE ARTE FLORAL
    215
    1
    2.450
    Asoc. MM.RR. de" Lagartóns"
    CURSO DE CORTE E CONFECCIÓN
    250
    1
    2.800
    Asoc. MM. RR. "Os Muiños de Curantes"
    CURSO DE RESTAURACIÓN DE MOBLES
    195
    1
    2.150
    Asoc. MM. RR. "Pardemarín"
    C. DE PERFECC. RESTAURAC. MOBLE ANT.
    200
    1
    2.200
    Asoc. MM. RR. "A Purísima"
    CURSO DE ARTE FLORAL
    215
    1
    2.450
    Asoc. MM.RR. "Santo André de Vea"
    CURSO DE MANUALIDADES
    48
    -1
    480
    Asoc. Vecinos "Santo Domingo"
    CURSO DE AUXILIAR DE AXUDA A DOMIC
    285
    0
    3.650
    Asoc. MM.RR. "San Xurxo de Vea"
    CURSO DE MANUALIDADES
    72
    1
    820
    Asoc. MM. RR. "Teleclube de Aguións"
    CURSO CORTE E CONFECCIÓN
    250
    1
    2.800
    Asoc. "EDEM"
    CURSO DE RESTAURACIÓN
    64
    -1
    640
    Asoc. MM.RR. "Avelina Valladares"
    ESTUD. INVES. VIABILID. VENTA PROD. ARTESANA
    3.000
    Asoc. "Amas de Casa "Xiada"-Vinseiro
    CURSO DE FORMACION ARTE FLORAL
    215
    1
    2.450
    Asoc. MM. RR. "Xuntanza"
    CURSO DE FORMACIÓN DE MODISTA
    240
    1
    2.700
    Asoc. Veciños e Cultural" A Farrapiña"
    CURSO DE AXUDA A DOMICILIO
    285
    1
    2.450
    *Forcarei
    1
    Asoc. MM.RR. "Amfor"
    CURSO DE MODELADO DE ARCILLA E BARRO
    51
    -1
    510
    *Grove, O
    1
    Asoc. MM.RR. "Adro Vello"
    CURSO DE INFORMÁTICA
    40
    -1
    400
    *Guarda, A
    1
    Asoc. MM.RR. "Santa Tecla"
    CURSO DE ENCAIXE DE BOLILLOS
    48
    0
    530
    *Illa de Arousa
    1
    Asoc. MM.RR. "San Vicente de Paul"
    CURSO DE PLANTAS MEDICINAIS
    40
    -1
    400
    *Lalín
    1
    Asoc. Amas de Casa "Laxeiro"
    CURSO DE OPERADOR ORDENADOR PERF.
    210
    1
    2.400
    *Lama, A
    1
    Asoc. MM.RR. "Pedreira da Lama"
    CURSO DE RESTAURAC. MOBLE ANTIGO
    85
    -1
    850
    *Marín
    1
    Asoc. Consumid. "E.I.S. Amas de Casa"
    CURSO DE NOVAS TECNOLOXÍAS
    115
    0
    1.250
    *Meaño
    1
    Asoc. MM.RR. "A Telleira"
    CURSO DE PINCHE DE COCIÑA
    80
    -1
    800
    *Meis
    3
    Asoc. MM.RR. "Nogueira"
    CURSO DE BOLILLOS
    72
    -1
    720
    Asoc. MM.RR. "Os Pazos"
    CURSO DE TAPICERÍA
    40
    1
    500
    Asoc. MM. RR. "O Salnés"
    CURSO DE ALIMENTACIÓN E NUTRICIÓN
    80
    0
    850
    *Moaña
    1
    Asoc. MM. RR. "O Morrazo"
    CURSO DE MASAXES TERAPÉUTICOS
    200
    1
    2.200
    *Moraña
    1
    Asoc. MM.RR. "O Menhir"
    CURSO DE INTERNET Y COMERCIO ELECTR.
    30
    -1
    300
    *Mos
    2
    Asoc. MM.RR. "Val da Louriña"
    CURSO DE AXUDA A DOMICILIO
    150
    0
    1.600
    Asoc Sociocultural Malvela
    CURSO DE CANTO TRADICIONAL
    50
    -1
    500
    *Neves, As
    1
    Asoc. MM.RR. "Chan dos Casteliños"
    CURSO DE ENCAIXE DE BOLILLOS
    100
    -1
    1.000
    *Nigrán
    1
    Asoc. MM.RR. "Val Miñor"
    CURSO DE INFORMÁTICA
    150
    0
    1.600
    *Pazos Borbén
    1
    Asoc. MM.RR. "Anduriña"
    CURSO DE RESTAURACIÓN DE MOBLES
    140
    0
    1.500
    *Poio
    1
    Asoc. Mulleres "Progresistas de Poio"
    CURSO DE COCIÑA
    130
    0
    1.400
    *Ponteareas
    1
    Asoc. de Mulleres Artesáns
    CURSO DE AXUDA A DOMICILIO
    150
    1
    1.700
    *Pontevedra
    3
    CIGA-Área da Muller
    CURSO DE AXUDA A DOMICILIO
    50
    -1
    500
    Asoc. "Jóvenes Empresarios Pontevedra"
    CURSO DE FORMACIÓN EMPRESARIAL
    150
    1
    1.700
    Asoc. Amas de Casa "Rias Baixas"
    CURSO DE TAPICERÍA
    72
    -1
    720
    *Porriño, O
    1
    Asoc. Amas de Casa "Os Rosais"
    CURSO DE CORTE E CONFECCIÓN
    200
    0
    2.100
    *Portas
    1
    Asoc. MM. RR. de "Portas"
    CURSO DE GASTRONOMÍA GALEGA
    60
    -1
    600
    *Redondela
    1
    Asoc. MM.RR. "Sementeira"
    CURSO DE PERFECC. II CORTE E CONFECC
    144
    -1
    1.440
    *Ribadumia
    1
    Asoc. MM. RR. "Umia"
    CURSO DE TAPICERÍA
    110
    -1
    1.100
    *Rodeiro
    1
    Asoc. MM.RR. "Virxen do Faro"
    CURSO DE TAPICERÍA
    210
    1
    2.400
    *Salceda Caselas
    1
    Asoc. MM. RR. "Caselas"
    CURSO DE INFORMÁTICA
    100
    -1
    1.000
    *Silleda
    2
    Asoc. MM.RR. de "Dornelas"
    CURSO FORMAC. OBXECTOS FIBRAS VEXETAIS
    225
    1
    2.525
    Asoc. MM.RR. " O Candán"
    CURSO DE FORMACIÓN DE COCIÑA
    195
    1
    2.150
    *Tomiño
    1
    Asoc. MM.RR. "Santa María"
    CURSO DE BORDADO S MAN
    112
    -1
    1.120
    *Tui
    1
    Asoc. "Amas de Casa de Tui"
    CURSO DE MANIPULACIÓN DE FLORES
    105
    -1
    1.050
    *Valga
    1
    Asoc. MM.RR. "Albor"
    CURSO DE INTERNET
    40
    -1
    400
    *Vigo
    22
    Asoc. Mulleres "Abarís"
    CURSO DE RECURSOS HUMANS
    160
    0
    1.700
    Asoc. MM. Empresarias de Pontevedra
    EL ACCESO A LOS CRÉDITOS PARA LAS PIMES
    8
    2.000
    Asoc. VV. "Agarimo San Xoan Poulo"
    CURSO DE INICIACIÓN DE PATCHWORK
    75
    -1
    750
    Asoc. VV. "Beade"
    CURSO CORTE E CONFECCIÓN 40
    -1
    400
    Asoc. Mujeres de "Bouzas"
    CURSO DE INGLÉS: CONVERSACIÓN
    160
    0
    1.700
    Asoc. VV. "Camino Vello" Coia
    CURSO DE TÉCNICAS DE EMPREGO
    48
    -1
    480
    Asoc. MM. RR. "Comesaña"
    CURSO DE ENCAIXE DE BOLILLOS
    60
    -1
    600
    Asoc. VV. "A Paz"
    CURSO DE ADAPTACIÓN NOVAS TECNOLOXÍAS
    40
    -1
    400
    Asoc. VV. "Doutor Fleming"
    CURSO DE OFIMATICA
    50
    -1
    500
    Federación Vecinal "Eduardo Chao"
    CONGRESO METROPOLITANO
    2.000
    Asoc. VV. "Lavadores"
    CURSO DE INICIACIÓN A INTERNET
    40
    -1
    400
    Asoc. VV. "Nosa Terra"-Alcabre
    CURSO INTRODUCCIÓN A INFORMÁTICA
    80
    -1
    800
    Asoc. MM. "Pedra Vella"
    CURSO INFORMÁTICO
    100
    0
    1.100
    Asoc. "Mulleres Progresistas"
    CURSO DE COIDADORAS INFANTIS
    100
    1
    1.200
    Asoc. MM.RR. "Rosalía Castro"-Cabral
    CURSO DE CESTERIA
    42
    -1
    420
    Asoc.VV. "San Mamed de Zamans"
    CURSO DE TAPICERÍA
    40
    -1
    400
    Asoc. VV." Casco Vello"
    CURSO DE INICIACIÓN INFORMÁTICA
    42
    -1
    420
    Centro Cultural Artístico "Valladares"
    CURSO DE OFIMÁTICA
    200
    0
    2.100
    Asoc. VV. "As Fontes"
    CURSO DE MULLERES E NOVAS TECNOLOXÍAS
    40
    -1
    400
    Asoc. VV. "O Freixo"
    CURSO DE INICIACIÓN Ó PATRONAXE INDUSTR.
    120
    0
    1.300
    Asoc. VV. "Teis"
    CURSO DE CAPACITACIÓN LABORAL
    40
    -1
    00
    Coordinadora da marcha mundial mulleres
    ESTUDIO D INVESTIG D VIOLENCIA D XÉNERO
    300
    3.000
    *Vila de Cruces
    9
    Asoc. MM. RR. "Agarimo de Piloño"
    CURSO DE DECORAC. OBXECTOS DE VIDRIO
    220
    1
    2.500
    Asoc. MM. RR. "Brincadeira
    "CURSO OPERADOR DE ORDENADORES
    205
    1
    2.350
    Asoc. MM. RR. "Cumeiro"
    CURSO DE FORMACIÓN DE CANTERÍA
    280
    1
    3.100
    Asoc. MM. RR. "Camanzo"
    CURSO DE ALFOMBRAS E TAPICES
    220
    1
    2.500
    Asoc. MM. RR. "Sabrexo"
    CURSO OPERADOR DE ORDENADORES
    205
    1
    2.350
    Asoc. MM.RR. "Loño"
    CURSO DE TAPICERÍA DE MOBLES
    210
    1
    2.400
    Asoc. MM.RR. "Boaño"
    CURSO DE DECORACIÓN OBXECTOS DE VIDRO
    200
    1
    2.200
    Asoc.MM.RR. Insua-Duxame-Portodemouro
    CURSO DE DECORACIÓN OBXECTOS DE VIDRO
    200
    1
    2.200
    Asoc. MM. RR. "San Tomé de Obra
    "CURSO DE RESTAURACIÓN DE MOBLES
    195
    1
    2.150
    *Vilagarcía
    2
    Asoc. MM.RR. "Os Borrizos"
    CURSO DE PLANTAS MEDICINAIS
    96
    -1
    960
    Asoc. MM.RR. "Solobeira"
    CURSO DE ARTE FLORAL
    40
    -1
    400
    *Vilanova
    4
    Asoc. MM.RR. "Citania"
    CURSO DE TAPICERÍA E DECORACIÓN
    224
    0
    2.440
    Asoc. MM.RR. "Lolita Trigo"
    CURSO DE ENCAIXE DE BOLILLOS
    126
    -1
    1.260
    Asoc. MM.RR. "O Campanario"
    CURSO DE PATRONAXE INDUSTRIAL
    200
    -1
    2.000
    Asoc. MM.RR. San Esteban de Tremoedo
    CURSO DE INFORMÁTICA BÁSICA
    110
    -1
    1.100

    nº Asociacións 109 TOTAL 162.985 Euros


    ------
    Folla:
    7.13218.- COMUNICACIÓNS

    Non houbo.
    FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos:

    ------
    Folla:
    8.13219.- CONVENIO DE COOPERACIÓN EDUCATIVA ENTRE A UNIVERSIDADE DE VIGO E A EXCMA. DEPUTACIÓN PROVINCIAL DE PONTEVEDRA

    Dada conta da remisión pola Universidade de Vigo do "Convenio de cooperación educativa entre a Universidade de Vigo e a Excma. Deputación Provincial de Pontevedra"
    Resultando que a finalidade do citado Convenio é complementara á formación de estudiantes da Facultade de Bioloxía da Universidade de Vigo na Estación Fitopatolóxica do Areeiro desta Excma. Deputación.
    Resultando que non supón achega económica algunha a esta Excma. Deputación segundo cláusula Sexta do mencionado convenio.
    Vistos informes do enxeñeiro director de data 19-07-05 e o de Asesoría Xurídica de 19-07-05, acórdase por unanimidade:
    Ratificar o "convenio de cooperación educativa entre a Universidade de Vigo e a Excma. Deputación Provincial de Pontevedra", asinado polo Ilmo. Sr. Presidente da Excma. Deputación e o Vicerrector de Relacións Institucionais da Universidade de Vigo o pasado día 5 de xullo do presente ano.
    Dito convenio é como segue:
    "CONVENIO DE COOPERACIÓN EDUCATIVA ENTRE A UNIVERSIDADE DE VIGO E A EXCMA. DEPUTACIÓN PROVINCIAL DE PONTEVEDRA
    Vigo,................................... de 2005
    REUNIDOS
    Dunha parte, Sr. Francisco Xavier Martínez Covas, Vicerrector de Relacións Institucionais da Universidade de Vigo, en nome e representación da citada institución con domicilio social en Campus de Vigo, Lagoas-Marcosende, S.N., 36310 - Vigo e de acordo coa Resolución do 15 de maio de 2003 de delegación de competencias no seu punto I apartado 6.b.
    E doutra, D. Rafael Louzán Abal, Presidente da Excma. DEPUTACIÓN PROVINCIAL DE PONTEVEDRA, sita na Avda. de Montero Ríos, S/N, en Pontevedra.
    Ambas partes recoñécense entre si capacidade legal suficiente para a celebración deste Programa de Cooperación Educativa entre a Excma. Deputación Provincial de Pontevedra a Universidade de Vigo, polo que,
    EXPOÑEN
    O interese de ámbalas dúas entidades en reforzar a formación do estudantado universitario nas áreas operativas das empresas para conseguir profesionais cunha visión real dos problemas, preparando a súa incorporación futura ó traballo dentro da sociedade.
    Con este fin, e ó abeiro do establecido no R.d. 1497/81, sobre programas de cooperación educativa, modificado polo R.d. 1845/94, na Lei Orgánica 6/2001 de Universidades, nos Estatutos da Universidade de Vigo e disposicións complementarias, acordan establecer un convenio de cooperación educativa sometido ás seguintes
    CLÁUSULAS
    PRIMEIRA.- OBXECTO DO PROGRAMA
    O obxecto deste convenio é a regulación dun Programa Educativo entre a Universidade de Vigo e Excma. Deputación Provincial de Pontevedra de para complementar a formación dos seus estudantes en áreas operativas da empresa.
    SEGUNDA.- CENTROS AFECTADOS:
    Este programa está dirixido especialmente ós estudantes da Facultade de Bioloxía da Universidade de Vigo.
    TERCEIRA.- COMISIÓN PARITARIA
    En cada un dos centros participantes nestes programas existirá unha Comisión Paritaria de Relacións Universidade-Empresa, na que haberá un rexistro no que se inscribirán os estudantes interesados en tomar parte nos programas.
    Esta Comisión estará integrada por dous membros de cada entidade, onde constarán obrigadamente as/os titoras/es de prácticas nomeados polo centro e máis pola empresa.
    A Comisión celebrará as reunións que considere oportunas para avaliar o progreso formativo dos estudantes e resolver as cuestións que xurdan no desenvolvemento dos programas, e como mínimo ó comezo e ó remate do período de prácticas.
    CUARTA.- PROCESO DE SELECCIÓN
    Nos Centros Universitarios afectados realizarase unha convocatoria pública na que se indicará o número de estudantes bolseiros/as e as condicións do proceso de formación e selección.
    Tanto a elección do número de estudantes, como a súa selección, será efectuada pola Comisión.
    Para poder optar á convocatoria, os/as estudantes deberán estar matriculados/as no último curso da Facultade (ben sexa curso completo ou disciplinas soltas) ou estar elaborando o proxecto fin de carreira. En tódolos casos deberán estar ó abeiro do Seguro Escolar.
    QUINTA.- PROGRAMA DE FORMACIÓN
    O programa de formación na Estación Fitopatolóxica do Areeiro pertencente a Excma. Deputación Provincial de Pontevedra cumprirá as seguintes características:
    · Terá unha duración máxima de tres meses.
    · O horario de prácticas será determinado pola Comisión, procurando en todo caso unha adaptación cos horarios lectivos para que os/as estudantes teñan as maiores facilidades na súa formación conxunta.
    · Na realización das prácticas poderanse establecer quendas rotativas con obxecto de que os/as estudantes poidan coñecer máis dunha área da Empresa.
    SEXTA.- AXUDAS Ó ESTUDIO
    A Excma. Deputación Provincial de Pontevedra non concederá a cada estudante seleccionado/a unha bolsa mensual de axuda ó estudo.
    SÉTIMA.- CONSIGNACIÓN ORZAMENTARIA
    Este convenio non supón gasto algún para a Universidade de Vigo nin tampouco para a Excma. Deputación Provincial de Pontevedra, razón pola que non se precisa consignación.
    OITAVA.- CERTIFICADOS
    Ó final do período formativo, logo do pedimento do/a estudante, expedirase unha certificación individual, asinada conxuntamente polas dúas entidades con mención expresa do nivel acadado na súa avaliación total dentro da empresa e con indicación da especialidade ou áreas onde se desenvolveu a súa formación.
    Igualmente, os/as profesionais que participen neste labor terán a consideración de colaboradores nos programas de cooperación educativa, podendo obter o certificado correspondente.
    NOVENA.- DISPOSICIÓN COMÚN
    De conformidade co establecido na normativa na que se fundamenta este programa de cooperación educativa, o período formativo non constitúe, baixo ningún concepto, relación laboral entre os/as estudantes e a Empresa.
    DÉCIMA.- FINAL
    Este programa entrará en vigor a partir da data da súa sinatura e terá unha duración dun ano, prorrogándose automaticamente por igual período de tempo, salvo que algunha das partes o denuncie, cunha antelación mínima de tres meses, á data do seu vencemento.
    Por circunstancias especiais e xustificadas, que fixeran difícil a continuación do período formativo, a Empresa estará facultada para anular ou suspender o compromiso adquirido neste programa de colaboración educativa en calquera momento do período de estadía formativa.
    E en proba de conformidade, asínase o presente Convenio en exemplar duplicado no lugar e data indicados ó comezo.

    POLA UNIVERSIDADE DE VIGO,
    Por R.R. 15.05.03O
    VICEINTERVENTOR DE RELACIÓNS INSTITUCIONAIS,
    Asdo. Xavier Martínez Covas
    POLA EXCMA. DEPUTACIÓN PROVINCIAL DE PONTEVEDRA
    Asdo. Rafael Louzán Abal"

    ------
    Folla:
    9.13220.- INFORME SOBRE EXPEDIENTE DE APROBACIÓN DEFINITIVA E CUMPRIMENTO DOS TRÁMITES LEGAIS PARA A ENTRADA EN VIGOR DO E.D. DESTINADO Á AMPLIACIÓN DO VIAL NO CRUCE DA AVDA. DO REBULLÓN-N 120 EN PUXEIROS, TAMEIGA" QUE REMITE O CONCELLO DE MOS

    Dada conta da comunicación do Concello de Mos, de data 13 de xullo de 2005 (rexistro de entrada núm. 023542, de data 20/07/05), pola que se remite copia do expediente sobre Proxecto de Plan Xeral de Ordenación Municipal do Concello de Mos, a efectos de informe en relación coas estradas provinciais por parte desta Deputación, e:
    Considerando o disposto no artigo 15,4, da Lei 4/94, de 14 de setembro, de Estradas de Galicia, en relación coas estradas provincias.
    Visto o informe do Sr. Enxeñeiro Director de Vías e Obras, de data 20 de xullo de 2005, que literalmente di:
    Habiéndose recibido para Informe "Texto Refundido según estudio de detalle en Puxeiros- Mos. Según convenio urbanístico" por parte de este Servicio se informa lo siguiente:
    La documentación recibida parece responder a un Estudio de Detalle, cuyos antecedentes no obran en este Servicio, lo que origina un desconocimiento de los primeros pasos dados en torno a este Convenio"
    Según los datos que se reflejan en la memoria justificativa parece ser que el 16 de noviembre se aprueba y se da licencia, por parte del Concello de Mos, al Proyecto Básico visado el 28 de mayo de 2004, entrando en una contradicción, a nuestro juicio, dado que, de acuerdo con las fechas reflejadas en dicha memoria justificativa se resuelve una solicitud de licencia sin estar informada, como es preceptivo por esta Diputación, al ser titular de uno de los viales a los que da frente.
    Por otra parte, con la documentación aportada se acompaña un plano de planta en el que no se define la calificación urbanística que afecta a la zona. Por lo que se carece de información suficiente como para establecer las condiciones atribuibles a la línea de edificación del Estudio de Detalle presentado, por lo que se requiere conocer éstos términos a fin de poder elaborar el preceptivo informe con conocimiento de causa.
    Lo que a V.A. los efectos oportunos.
    A Xunta de Goberno por unanimidade presta conformidade ó citado informe, e acorda a súa remisión ó Ilmo. Concello de Mos.

    ------
    Folla:
    10.13221.- CONVENIO DE COLABORACIÓN ENTRE A CONSELLERÍA DE XUSTIZA E INTERIOR E ADMINISTRACIÓN LOCAL E A DEPUTACIÓN DE PONTEVEDRA, PARA AS OBRAS DE "ADAPTACIÓN E MELLORA DA CASA CONSISTORIAL" DO CONCELLO DE SALCEDA DE CASELAS

    Acórdase por unanimidade aprobar o convenio de colaboración a subscribir entre a Consellería de Xustiza, Interior e Administración Local e a Deputación Provincial de Pontevedra para as obras de "Adaptación e mellora da casa Consistorial do concello de Salceda de Caselas", que será financiada con cargo a aplicación orzamentaria 911.911.762.09 do vindeiro exercicio 2006.
    O obxecto deste convenio é a colaboración da Consellería de Xustiza, Interior e Administración Local e a Deputación Provincial de Pontevedra para a realización das devanditas obras.
    A Deputación Provincial de Pontevedra destinará, en concepto de subvención, a cantidade de 250.000,00 ¤, con cargo á aplicación orzamentaria 911.911.762.09 do vindeiro exercicio 2006, mentres que a Xunta de Galicia achegará con cargo ós seus orzamentos, a cantidade de setenta mil euros (70.000,00 ¤).
    Dito convenio é como segue:
    "CONVENIO DE COLABORACIÓN ENTRE A CONSELLERÍA DE XUSTIZA, INTERIOR E ADMINISTRACIÓN LOCAL E A EXCMA. DEPUTACIÓN PROVINCIAL DE PONTEVEDRA PARA AS OBRAS DE "ADAPTACIÓN E MELLORA DA CASA CONSISTORIAL" DO CONCELLO DE SALCEDA DE CASELAS
    En Pontevedra, xullo de dous mil cinco
    REUNIDOS
    Dunha parte,
    O Excmo. Sr. D. Xesús Carlos Palmou Lorenzo, Conselleiro de Xustiza, Interior e Administración Local, e facultado para este acto en virtude do acordo do Consello da Xunta de Galicia.
    Doutra parte,
    O Ilmo. Sr. D. Rafael Louzán Abal, Presidente da Excma. Deputación Provincial de Pontevedra, e facultado para este acto polo acordo da Xunta de Goberno.
    INTERVEÑEN
    O primeiro actuando en nome e representación da Consellería de Xustiza, Interior e Administración Local, en virtude das facultades que lle confire o artigo 2º da Resolución de 8 de abril de 1991, pola que se publica o Acordo do Consello da Xunta de 27 de marzo de 1991; e 34 da Lei 1/1983, do 22 de febreiro, reguladora da Xunta e do seu Presidente, modificada pola Lei 11/1988, do 20 de outubro.
    O segundo, na súa condición de Presidente da Deputación Provincial de Pontevedra, en virtude das facultades que lle confiren os artigos 34.1, b) da Lei 7/85, de 2 de abril, Reguladora das Bases de Réxime Local e 105.1 a) da Lei 5/1997, de 22 de xullo de Administración Local de Galicia.
    Ámbalas dúas partes teñen plena capacidade para a formalización do presente Convenio, en base os principios de colaboración, cooperación, coordinación e eficacia que deben presidir as actuacións das Administracións Públicas.
    EXPOÑEN
    PRIMEIRO.- As Administracións Públicas poden celebrar Convenios de Colaboración coas Corporacións Locais ou con outros entes de Dereito Público e con persoas físicas ou xurídicas suxeitas ó dereito privado ó abeiro do disposto no art. 6 da Lei 30/1992 do 26 de novembro, de Réxime Xurídico das Administracións Públicas e do Procedemento Administrativo Común, art. 3 c) do R.dl. 2/2000, de 16 de xuño, polo que se aproba o Texto Refundido da Lei de Contratos das Administración Públicas, art. 57 da Lei 7/85, de 2 de abril, Reguladora das Bases de Réxime Local e art. 198 e seguintes da Lei 5/97, de 22 de xullo, de Administración Local de Galicia.
    SEGUNDO.- Os Municipios deberán prestar ós seus cidadáns os servizos públicos segundo dispoñen os artigos 25 a 26.1 da Lei 7/1985, de 2 de abril, Reguladora das Bases do Réxime Local e os artigos 80 a 81 da Lei 5/1997, de 22 de xullo, de Administración Local de Galicia.
    TERCEIRO.- Entre as competencias de colaboración e cooperación que, no relativo ás relacións coas entidades locais galegas, corresponden á Deputación de Pontevedra, de conformidade cos artigos 194 a 195 da Lei 5/1997, do 22 de xullo, de Administración Local de Galicia, están a axuda financeira e a subscrición de convenios.
    CUARTO.- Que a normativa de réxime local encoméndalle ás Deputacións a función de permitir a prestación integral e axeitada de servizos públicos en todo o territorio da provincia, fomentando, en todo caso, os intereses peculiares do seu territorio.
    QUINTO.- Que dentro das funcións de colaboración e apoio, tanto a Xunta de Galicia como a Deputación Provincial de Pontevedra, desexan facer un especial fincapé na cooperación cos concellos para acadar os obxectivos de que todos eles dispoñan dunha casa consistorial digna e axeitada ás súas necesidades e preparada para prestar cunha maior calidade a cada vez meirande cantidade de servizos que os veciños demandan.
    Por todo isto, a fin de establecer as condicións de colaboración necesarias e acadar o fin proposto, a Consellería de Xustiza, Interior e Administración Local, a Deputación Provincial de Pontevedra acordan subscribir o presente Convenio de colaboración segundo as seguintes
    CLÁUSULAS
    PRIMEIRA.-
    O obxecto do presente convenio é a colaboración da Consellería de Xustiza, Interior e Administración Local e a Deputación Provincial de Pontevedra para as obras de "Adaptación e mellora da Casa Consistorial" do Concello de Salceda de Caselas".
    SEGUNDA.-
    A estes efectos, a Deputación Provincial de Pontevedra, por acordo plenario de data 29 de setembro do ano pasado, aprobou o Protocolo e Addenda de colaboración entre a Consellería de Xustiza, Interior e Administración Local para a construcción e rehabilitación de Casas Consistoriais da Provincia de Pontevedra. Por iso, ó abeiro do disposto nos mesmos, así como do acordo da reunión da Comisión Técnica constituída a tal fin, no Pazo Provincial o día 01.06.05:
    a) A Xunta de Galicia achegará para a obra do Concello de Salceda de Caselas, con cargo ós orzamentos da Xunta, a cantidade de setenta mil (70.000,00) Euros, coa seguinte distribución:
    a. Exercicio 2006, 25.000,00 Euros.
    b. Exercicio 2007, 25.000,00 Euros.
    c. Exercicio 2008, 20.000,00 Euros.
    Estas achegas faranse efectiva con cargo á aplicación orzamentaria 13.04.123.A.760.0
    b) A Deputación Provincial de Pontevedra dispón en concepto de subvencións durante o exercicio 2006 da cantidade de catrocentos cincuenta mil (450.000,00) euros, destinando douscentos cincuenta mil (250.000,00) euros para a obra do Concello de Salceda de Caselas. Esta achega farase efectiva con cargo á aplicación orzamentaria 911.911.762.09 do vindeiro exercicio 2006.
    c) O Concello de Salceda de Caselas destinará obrigatoriamente a realización desta obra unha cantidade mínima do 20 % da totalidade da subvención concedida con cargo á aplicación orzamentaria do mesmo, tal e como se dispón a Cláusula Cuarta da Addenda.
    TERCEIRA.-
    A actuación a financiar só poderá ser a que se presentou polo concello, no prazo sinalado pola Orde de convocatoria de 18 de xaneiro de 2005 pola que se anunciaban axudas económicas destinadas a subvencionar a realización de obras de construcción, adaptación, mellora e equipamento das sedes das entidades locais de Galicia, e seleccionada, na reunión da Comisión Técnica constituída o día 01.06.2005.
    CUARTA.-
    A execución da obra, levarase a cabo polo propio concello, ben directamente ou a través dos correspondentes procedementos de contratación, comprometéndose como titular da mesma a adoptar as medidas oportunas para a súa vixilancia, mantemento e conservación, de modo que se atopen en perfecto estado para o seu uso e disfrute polos cidadáns.
    No caso de producirse baixa respecto o orzamento da obra que se producira a través da contratación de dita obra, non diminuirá a achega que efectúe a Xunta de Galicia e a Deputación, sempre e cando haxa alomenos unha achega municipal do 20% por parte dos concellos.
    QUINTA.-
    Tanto a Consellería de Xustiza, Interior e Administración Local coma a Deputación Provincial de Pontevedra comprométense a librar a favor do concello beneficiario as cantidades concedidas, unha vez xustificados os gastos, admitíndose a posibilidade de pagos parciais, conforme se vaia xustificando a obra realizada.
    A documentación a presentar para xustificar a achega da Deputación será a seguinte:
    1- Certificación/s técnicas de obra.
    2- Aprobación da/s certificación/s técnica/s de obra polo Órgano Competente.
    3- Acta de recepción da obra asinada polo técnico competente.
    4- Contrato de obra de existir.
    5- Certificado de estar o corrente das obrigacións tributarias do Estado, da Xunta e da Deputación.
    6- Esta documentación deberá remitirse por duplicado exemplar, podendo remitirse fotocopias compulsadas ou copias autenticadas.
    Para xustificar as achegas da Consellería de Xustiza, Interior e Administración Local, estarase ó disposto no artigo 9º da Orde de convocatoria de 18 de xaneiro de 2005 e na resolución de concesión de ditas axudas do ano 2005.
    SEXTA.-
    O concello beneficiario deberá xustificar o investimento á Deputación Provincial de Pontevedra antes do 15 de outubro do ano 2006; e a Consellería de Xustiza, Interior e Administración Local, antes do 15 de outubro do ano ó que se lle imputa a subvención concedida
    SÉTIMA.-
    Para que o concello de Salceda de Caselas poida resultar beneficiario do presente Convenio deberá proceder á súa adhesión, remitindo á Deputación Provincial de Pontevedra a seguinte documentación:
    1.- O Concello deberá remitir o acordo de adhesión adoptado polo órgano competente, no prazo dun mes desde a notificación da formalización do presente Convenio entre a Xunta de Galicia e a Deputación de Pontevedra.
    2- Así mesmo, remitirá un compromiso do Alcalde de consignación no seu orzamento do crédito necesario para facer fronte a achega municipal para a realización da devandita obra.
    3- Dito acordo será notificado os entes concedentes, Xunta de Galicia e Deputación de Pontevedra, no prazo fixado no apartado primeiro deste acordo.
    OITAVA.-
    Calquera medida que se adopte con cargo ó presente Convenio será aprobada por acordo da Consellería de Xustiza, Interior e Administración Local e da Deputación Provincial de Pontevedra, dando traslado da certificacións dos acordos adoptados ó concello de Salceda de Caselas no prazo de dez días da súas adopcións coa finalidade de que no prazo de outros dez días se poida poñer obxección á mesma, entendéndose, pola contra, a súa plena conformidade coa medida adoptada.
    NOVENA.-
    Para velar polo cumprimento das obrigas do presente convenio, así como para aclarar as dúbidas que suscite a súa interpretación e a súa aplicación, poderán reunirse ós asinantes do presente Convenio, ou persoa en que deleguen, asistidos polos asesores que consideren axeitados. Todo isto enténdese sen prexuízo da competencia da xurisdicción contencioso-administrativa.
    DECIMA.-
    O concello de Salceda de Caselas comprométese ó cumprimento de tódalas condicións e obrigas e ó sometemento ás actuacións de supervisión e control previstas no presente Convenio, así como as xerais derivadas da aplicación da normativa de axudas e subvencións.
    Para as achegas da Consellería de Xustiza, Interior e Administración Local comprométense ademais co previsto na Orde de 18 de xaneiro de 2005 (D.O.G. nº. 16 do 25 de xaneiro de 2005), pola que se anunciaban axudas económicas destinadas a subvencionar a realización de obras de construcción, adaptación, mellora e equipamento das sedes das entidades locais de Galicia.
    DECIMO PRIMEIRA.-
    A vixencia do presente Convenio estenderase dende a sinatura ata o cumprimento polas partes, das obrigas asumidas, non podendo exceder do 31 de decembro de 2008
    E en proba de canto antecede, as partes intervenientes asinan o presente Convenio, por cuadriplicado e a un só efecto, no lugar e data indicada no seu encabezamento.

    O CONSELLEIRO DE XUSTIZA, INTERIOR E ADMINISTRACIÓN LOCAL,
    Asdo. Xesús Carlos Palmou Lorenzo
    O PRESIDENTE DA DEPUTACIÓN PROVINCIAL DE PONTEVEDRA
    Asdo. Rafael Louzán Abal"

    ------
    Folla:
    11.13222.- ROGOS E PREGUNTAS

    Non se formularon.
    E non habendo máis asuntos que tratar polo Sr. Presidente, sendo as dez horas e trinta minutos do expresado día, dáse por rematada a sesión e dela esténdese a presente acta, que asina o Ilmo. Sr. Presidente, comigo, o Secretario que dou fe.

    O Presidente, O Secretario Accidental,

    ------

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición