ATOPO
Rexistros actuais: 1.625.360
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.762

Acta de sesión 2005/10/07_Ordinaria

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.1.4.9.33.373/1.2005-10-07_Ordinaria

  • Título Acta de sesión 2005/10/07_Ordinaria

  • Data(s) 2005-10-07 (Creación)

  • Volume e soporte 1 acta de sesión

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido Folla: 1 En Pontevedra, na Sala de Xuntas do Pazo Provincial, sendo as dez horas do día sete de outubro do ano dous mil cinco, baixo a Presidencia de D. José Manuel Figueroa Vila, Vicepresidente da Excma. Deputación Provincial de Pontevedra, reuníronse as/os señoras/es deputadas/os, D. Xosé Crespo Iglesias, Dona María Teresa Pedrosa Silva, D. José Enrique Sotelo Villar, D. Ramón Campos Durán, D. Antonio Feliciano Fernández Rocha, D. José Antonio Landín Eirín e D. Alfredo Rodríguez Millares, co obxecto de celebrar sesión ordinaria da Xunta de Goberno, con carácter executivo, en primeira convocatoria, consonte á correspondente orde do día. Da fe do acto D. Carlos Cuadrado Romay, Secretario Accidental, e está presente o Sr. Interventor Accidental, D. Antonio Graña Gómez. Non asisten o Ilmo. Sr. Presidente D. Rafael Louzán Abal e o Sr. Deputado D. José Juan Durán Hermida. Declarada aberta a sesión e de orde da Presidencia éntrase seguidamente no exame da orde do día, adoptándose en relación coa mesma os seguintes acordos: ------ Folla: 1 1.13378.- ACTA ANTERIOR A Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar o borrador da acta da anterior sesión, ordinaria, do día 30 de setembro de 2005. ------ Folla: 1,2 2.13379.- MODIFICACIÓN DAS CONTÍAS DAS SUBVENCIÓNS ÓS CONCELLOS PARA LIBROS DE TEXTO CURSO 2005/2006, EN VIRTUDE DA ORDE DA XUNTA DE GALICIA DO 15 E SETEMBRO DE 2005 Habéndose aprobado pola Xunta de Goberno desta Excma. Deputación Provincial, na súa sesión do día 26 de agosto de 2005, a concesión das Subvencións para libros de texto, curso 2005/2006, polo importe total de 61.789,99 ¤, con cargo á partida orzamentaria 05/313.313.462.05 do vixente presuposto provincial, e a vista da Orde da Xunta de Galicia do 15 de Setembro de 2005, pola que se amplía o Programa de Gratuidade de Libros de Texto en Centros sostidos con fondos públicos para os niveis obrigatorios, curso 2005/2006, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a modificación das contías das devanditas subvencións de libros de texto, concedidas por acordo de Xunta de Goberno do 26 de agosto de 2005, pasando a ser o seu importe global de 39.046,08 ¤, segundo o cadro de distribución das axudas por concellos, que se expón a continuación: "SUBVENCIÓNS ÓS CONCELLOS PARA ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO. PROPOSTA DE RESOLUCIÓN. CURSO 2005-06 CONCELLO % Achega Deputación Achega Concello Contía global Achega Deputación Achega Concello Contía global Contías aprobadas pola X.G. do 26 de agosto de 2005, incluídas as axudas para libros de e. primaria. Contías excluídas as axudas para libros de E.P. pola gratuidade dos mesmos. AGOLADA 30 672,31 201,69 874,00 395,38 118,62 514 BARRO 30 829,23 248,77 1.078,00 621,54 186,446 808 BUEU 50 540,00 270,00 810,00 300 150 450 CALDAS DE REIS 40 2.280,00 912,00 3.192,00 1.508,57 603,43 2.112 CAMBADOS 50 1.512,00 756,00 2.268,00 912 456 1368 CAMPO LAM. 30 224,62 67,38 292,00 155,38 46,62 202 CANGAS 70 3.717,65 2.602,35 6.320,00 2.552,94 1.787,06 4.340 CATOIRA 30 956,92 287,08 1.244,00 541,54 162,46 704 CERDEDO 30 484,62 145,38 630,00 230,77 69,23 300 COTOBADE 30 743,08 222,92 966,00 466,15 139,85 606 CUNTIS 40 888,57 355,43 1.244,00 502,86 201,14 704 ESTRADA, A 70 3.352,94 2.347,06 5.700,00 1.870,59 1.309,41 3.180 FORCAREI 30 304,62 91,38 396,00 235,38 70,62 306 FORNELOS 30 340,00 102,00 442,00 270,77 81,23 352 GUARDA, A 50 633,33 316,67 950,00 573,33 286,67 860 LALÍN 70 3.440,00 2.408,00 5.848,00 2.169,41 1.518,59 3.688 LAMA, A 30 115,38 34,62 150,00 115,38 34,62 150 MEAÑO 40 588,57 235,43 824,00 395,71 58,29 554 MEIS 40 1.477,14 590,86 2.068,00 898,57 359,43 1.258 MOAÑA 50 1.257,33 628,67 1.886,00 777,33 388,67 1.166 MONDARIZ 40 1.731,43 692,57 2.424,00 1.088,57 435,43 1.524 MONDARIZ B 30 40,00 12,00 52,00 40,00 12,00 52,00 MORAÑA 30 109,23 32,77 142,00 40,00 12,00 52,00 MOS 50 1.406,67 703,33 2.110,00 746,67 373,33 1.120 NIGRÁN 50 1.362,67 681,33 2.044,00 942,67 471,33 1414 OIA 30 149,23 44,77 194,00 80,00 24,00 104 PAZOS DE B. 30 690,77 207,23 898,00 621,54 186,46 808 POIO 50 2.604,00 1.302,00 3.906,00 1.524 762 2.286 PONTE CALDELAS 40 994,29 397,71 1.392,00 544,29 217,71 762 PONTEAREAS 70 2.462,35 1.723,65 4.186,00 1.456,47 1.019,53 2.476 PONTECESURES 30 2.241,54 672,46 2.914,00 1.549,23 464,77 2.014 PORTAS 30 961,54 288,46 1.250,00 546,15 163,85 710 PORRIÑO 50 4.152,00 2.076,00 6.228,00 2.532 1.266 3.798 REDONDELA 70 3.097,65 2.168,35 5.266,00 2.091,76 1.464,24 3.556 RIBADUMIA 30 673,85 202,15 876,00 466,15 139,85 606 RODEIRO 30 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 ROSAL, O 40 814,29 325,71 1.140,00 750 300 1050 SALCEDA DE C. 40 1.451,43 580,57 2.032,00 808,57 323,43 1.132 SALVATERRA MIÑO 40 1.097,14 438,86 1.536,00 647,14 258,86 906 SANXENXO 50 1.392,00 696,00 2.088,00 912 456 1.368 SOUTOMAIOR 40 1.541,43 616,57 2.158,00 898,57 359,43 1.258 TOMIÑO 50 1.324,00 662,00 1.986,00 1.024 512 1.536 TUI 50 2.998,67 1.499,33 4.498,00 1.620 810 2.430 VILA CRUCES 40 904,29 361,71 1.266,00 647,14 258,86 906 VILABOA 40 2.468,57 987,43 3.456 1.632,86 653,14 2.286 VILANOVA 50 762,67 381,33 1.144,00 342,67 171,33 514,00 TOTAIS 61.789,99 30.578,01 92.368,00 39.046,08 19.243,92 58.290,00 ------ Folla: 2,3 3.13380.- CONCESIÓN DE SUBVENCIÓN ÁS ASOCIACIÓNS DE MULLERES, REGULADAS POR BASES, ANO 2005 Habéndose aprobado polo Pleno desta Excma. Deputación Provincial do 27/04/2005 as Bases Reguladoras das Subvencións para Asociación de Mulleres, ano 2005, e a vista do Documento RC Nº 200500089153 emitido por Intervención o 26/09/05 constatando a existencia de consignación orzamentaria, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a concesión de subvencións para asociacións de mulleres, ano 2005, por importe global de 19.350,00 ¤ para un total de 18 Asociacións, segundo o detalle de identificación; concello o que pertencen, actividades a desenvolver, duración das mesmas e contías que figuran na táboa de selección obrante no expediente administrativo da súa razón. ASOCIACIONS MULLERES 2005 CONCELLO nº ASOCIACIÓN ACTIVIDADE Nºh H/S Eur Observ. CERDEDO 1 -Asoc. MM.RR. "Nos Mesmas" CURSO DE RESTAURACIÓN DE TAPICERIA 40 -1 400 ESTRADA, A 1 -Asoc. MM. RR. "Souto Montillón" CURSO DE RESTAURACIÓN DE MOBLES 120 0 1.300 PONTEAREAS 2 -Asoc. MM.PP. "Condado" CURSO DE INFORMÁTICA 60 -1 600 -Asoc. MM.PP."Do Tea" CURSO DE INTERNET 40 -1 400 REDONDELA 2 -Asoc. MM. "Agarimo" CURSO DE ENCAIXE DE BOLILLOS E B. RUS. 64 -1 640 -Asoc. Vecinos "S. Vicente Trasmañó" CURSO DE AXUDA A DOMICILIO 100 -1 1.000 SILLEDA 2 -Asoc. MM. Municipio de Silleda CURSO DE ENCAIXE DE BOLILLOS 126 -1 1.260 -Asoc. "Veciños de San Martín" CURSO DE AXUDA NO FOGAR 285 1 3.150 SOUTOMAIOR 2 Asoc. "Anduriña de Arcade" CURSO DE BORDADOS MULTIP E PUNTO DE CRUZ 108 -1 1.080 VIGO 7 -Asoc. MM. "LUA" de Bembrive CURSO DE COCIÑA BAIXA EN COLESTEROL 50 -1 500 -Casa de Andalucía en Vigo CURSO DE REFLEXOLOXÍA PODAL 50 500 -Sociedad Cultural Nautilius CURSO DE TAPICERÍA 200 0 2.100 -Asoc. MM.RR. "Eira" CURSO DE CORTE E CONFECCIÓN 50 -1 500 -Asoc. "Rede Mull. Veciñ. Contra malos tratos" CURSO DE XESTIÓN E DINAMIZ. ASOCIATIV. 50 -1 500 -Asoc. Galaico Lusitana de Empresas CURSO DE PREVENC. DE RISCOS LABORAIS 150 1 1.700 -Asoc. VV. Conde Torrecedeira CURSO DE MODA E CONFECCIÓN 100 -1 1.000 VILAGARCÍA DE AROUSA 1 -Asoc. MM.RR. "Avelaiña" CURSO DE MANUALIDADES 72 -1 720 VILANOVA 1 -Asoc. MM.RR. "O Mouriño" CURSO DE ARTE FLORAL 200 -1 2.000 TOTAL .......................................... 19.350 Euros ------ Folla: 3 4.13381.- TRANSFERENCIA ORZAMENTARIA ENTRE PARTIDAS DO ORZAMENTO Habéndose concedido subvencións para Arranxo de Vivendas, por esta Excma. Deputación Provincial, ano 2005, por importe global de 205.884,17 ¤, en virtude de acordos da Xunta de Goberno do 22 de xullo e 23 de setembro de 2005, respectivamente, con cargo á partida orzamentaria 05/313.313.780.01 de "Atencións Asistenciais a Familias", resultando na mesma, un sobrante dispoñible de 64.115,83 ¤, e dado que existen gastos por importe de 49.262,78 ¤, de servizos realizados por outras empresas, pendentes de liquidación polo Servizo de Acción Social, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a transferencia de 49.262,78 ¤ desde a partida orzamentaria 05/313.313.780.01 "Atencións Asistenciais a Familias", á partida 05/313.313.227.20 "Traballos realizados por outras Empresas"; ós efectos de liquidar os gastos pendentes de tales traballos empresariais. ------ Folla: 3,7 5.13382.- CONCESIÓN DE SUBVENCIÓNS ÁS ASOCIACIÓNS ENMARCADAS NOS SERVIZOS ESPECIALIZADOS, ANO 2005 Habéndose aprobado polo Pleno Corporativo do 27 de abril de 2005, as Bases Reguladoras para Asociación enmarcadas no ámbito dos Servizos Sociais Especializados, ano 2005; publicadas no BOP. nº 96 do 20 de maio do ano en curso, habendo concluído o prazo de presentación o 24 de xuño, e practicada a selección das solicitudes conforme a tales bases, a vista do informe do Sr. Interventor Accidental do 05-10-2005, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: 1. A concesión de subvencións a asociacións enmarcadas no ámbito dos Servizos Especializados, ano 2005, para un total de 102 asociacións, por un importe global de 252.380 euros, segundo o detalle especificado no cadro que se detalla a continuación: Concello nº Asociación Actividade nº/h Valoración contía observacións: BUEU 1 -Asoc. Parkinson Galicia-Bueu I Xornada do día mundial do Parkinson 6 2.700 CANGAS 4 -Asoc. Pensionistas de Ariño-Aldán Taller de Pintura 40 3a 675 -Asoc. Pensionistas y jubilados Santiago Psicomotricidade na 3ª idade 120 3b 1.700 Por presuposto -ASPAMSIM Proxecto "Desexos" 224 2(b+e) 3.823 3375+448 -Asoc. prevención cancro ADICAM Programa de prevención e tratamento do linfedema 60 1 2.100 CATOIRA 1 Asoc. afectados Fibromialxia Xornadas informativas e divulgación 6 1.196 Por presuposto ESTRADA,A 3 Asoc. Cultural y juvenil Xesteira Optimización do uso das novas texcnoloxias no rural 90 4b 1.275 -Asoc.Veciños "Sta. Mª de Agar" C. Formación social: "Auxiliar de axuda a domicilio" 285 2c 2.100 -Cáritas Diocesana Santiago P. intervención Socioeducativa "Alfar 2005" 60 4b 825 GONDOMAR 1 -O.N.G. INTI Campaña: Sensibilización e formación do voluntariado 1 2.100 GROVE, O 1 -Asoc. ayuda drogodep. Erguete Invernadero para jóvenes en período de reinserción +300 2a 4.400 Por presuposto GUARDA, A 4 -Asoc. Erguete Baixo Miño Programa de incorporación social das drogodependencias +300 2a 4.425 -Asoc. enfermo mental Avelaiña Acceso enf. mentais do Baixo Miño ás novas tecnoloxias 192 2(a+e) 3.309 2.925+384 -San Xerome Emiliani C. Programación e cultivo en contenedor arbustos ornamentais 100 2(a+e) 1.625 1.425+200 -Asoc. Inmigr. e Emigra. Retorn. "ASIMES" C. Atención Xeriátrica: O coidado dos nosos maiores 60 2(a+e) 945 825+120 LALÍN 3 -Asoc. protección ancianos Lalín Formación na enfermidade de Alzheimer 40 2c 1.000 -Asoc. minusválidos de Deza Estimulación física y psíquica 180 2(b+e)-P 2.835 2.625+360-150 -Asoc. pais dismin. Psíquicos ASPADEZA Proxecto de ocio e tempo libre 84 2(b+2e)-P 1.293 1.275+168-150 MARÍN 1 -ERGUETE Prever, loitar contra a droga e insertar +300 1 2.100 MOAÑA 5 Asoc. Familiares enfermos Alzheimer Atención e Coidados en la enfermidade do Alzheimer 250 2c 2.100 -Asoc. voluntariado alcoh. rehab. de Moaña Xornadas: Os malos tratos (influencias de alcohol) 6 2.900 1.500+700+700 -Asoc. alcho. rehabilitados"Da ese paso" Proxecto "LAR" (axuda domiciliaria) 300 2b 2.163 Por presuposto -Federa. de exalcoh. de Galicia "FEXALGA" C. reeducadores de alcoholismo "REED" 64 2b 975 -Asoc. Disminuidos do Morrazo Servicio porta a porta +300 3.000 MOS 1 Asoc. Disminuidos físicos e psíquicos Curso de cociña adaptada a minusválidos 100 2(a+e) 1.625 1.425+200 NEVES, AS 1 -Asoc, Jub y pen. Virxen das Neves Curso Informática:Iniciación e perfeccionamento 112 3a 1.725 NIGRÁN 1 -APA. Castro Navás Música e socialización 120 2(b+e) 1.965 1.725+240 PONTEAREAS 2 Asoc. Mayores de Ponteareas Alfabetización Informática 144 3a 2.175 -ASPRODICO C. Formación Traballador Centros Xardinería 300 2a 4.425 PONTEVEDRA 16 -Asoc. Amencer (padres de paralíticos) Modelado en Torno 300 2a 4.425 -Asoc. Discapacitados AMIZADE Actividades: manualidades 228 2b 3.268 Por presuposto -Asoc. Rexurdir Provincial Curso de Agricultura Ecolóxica 150 2(a+e) 2.475 2.175+300 -Asoc. ALBA Formación para a producción de pezas artesanais 300 2a 4.425 -Asoc. Sindrome de Down Xuntos Proxecto de autonomía social e persoal 300 2b 4.425 -Alcohólicos rehabiliatados Asistencia a alcohólicos e rehabilitados 200 2(b+e) 3.325 2.925+400 -Fed. Gallega Asoc. con Paralísis Cerebral Estudo de investigación educativo-laboral 5 4.425 -Asoc. Club orientación Pontevedra Talleres estimulación procesos cognitivos 144 3b 2.175 -Asoc. Ayuda Alcoho."Volver a empezar" Axuda ó alcohólico 228 2(b+e) 3.831 3.375+456 -Asoc.Escola Tempo Libre "Paspallás" Curso de monitores de tempo libre 280 4c 2.100 -Asoc. Sordos de Pontevedra "Río Lerez" Taller de teatro e representacións 182 2(b+e) 3.138 2.775+363 -Asoc. Solidariedade Internacional Galicia Camp. Sensibilización: O traballo precario das mulleres 1 2.100 -A.E.C.C. Xóvenes pola saúde 300 1 2.100 -AFAPO Campaña de sensibilización: "Un avó especial" 1 2.100 -Asoc. galega de emigrantes retornados Campaña: Semana do achegamento 1 2.100 -Asoc. Universia Intervención educativa e sicial na diversidade 1 2.100 -Asoc. de esclerosis múltiple de Pontevedra Curso de iniciación á informática 45 2(b+e) 765 675+90 -Asoc. galega de enfermidade de Huntington C. ensino estratexias fisiot. para enfermos e familiares 150 2(b+e) 2.475 2.175+300 PORRIÑO 1 -Asoc. comarcal de ed. esp. "ACCESCA" Ocio e tempo libre para a integrac.social a discapacitados 168 2(b+e) 2.811 2475+336 REDONDELA 4 -Asoc. Maiores, xubilados e pens. Redond. Baile de salón 40 3b 675 -Aso. Familiares e enfer. Mentais "Lenda" Curso de carpintería e restauración 300 2a 4.425 -Aso. padres centro asistencial minus. psíq. Taller de xardinería 192 2(a+e)-P 3.059 2.925+284-150 -A. persoas maiores e pens. de Saxamonde Baile de salón 40 3b 675 SALCEDA DE CASELAS 1 Asoc. minusválidos AMICO Curso microsoft office 2003 e windows XP 100 2(a+e) 1.625 1.425+20 SANXENXO 2 Club Pensionistas Sanxenxo Curso de Beléns 32 Denegada -Asoc. lucha contra droga AVANTE Curso de formación "Xardinería" +300 2a 4.425 TUI 1 -Asoc. Da ese paso (alcoholicos rehab) Xornadas de alcoholismo 6 2.200 1.500+700 TOMIÑO 1 Asoc. Discapac. do Baixo Miño Vontade Actividades de integración social e habilidades manuais +300 2a 4.425 VALGA 1 Asoc. ASMIVALU Obradoiro de arte floral Anulada VIGO/ 48 -Asociación Alcohólicos rehabilitados ARVI / P. Atención integral ó enfermo e familiares / +300 / 2b / 2.100 / Por presuposto -Asco. Galega Xogadores AGAJA / Atención integral: Tratamento e prevención das ludopatías / +300 / 2b /3.000 / Por presuposto -Asoc. Ayuda enfermo psíquico Doa / C. Perfeccionamiento de arte floral / 150 / 2 (a+e) / 2.475 / 2175+300 -Fundación QUINESIA / For. e orientación laboral para persoas con discapacidade / 300 / 2a / 4.425 -Asoc. CITE / Curso de castelán / 140 / 2 (a+e) / 2.305 / 2025+280 -Asoc. Madres drogodepend. MADRO / Grupo de autoapoio para familiares de drogodependientes / 150 / 2 (c+e) 7 1.850 7 1.550+300 -Asoc. afectados lesión cerebral Alento / C. Ofimática e internet para persoas con dano cerebral / 294 / 2b / 4.425 -Asoc. familiares enfermos Alzheimer / C. coidados básicosdirigidos a familiares de enfer. Alzheimer / 40 / 2c / 1.000 -Asoc. enfermedades musculares ASEM XXII / Congreso ASEM / 6 / 2.800 / 2000+800 -ASPANAEX / Curso de autoxestores 2005/ 46 / 2 (a+e) / 767 / 675+92 -Fedr. Minusv. Físicos de Pontev. Cogami / Actividades para a integración socio-laboral / 160 / 2 (b+e) / 2.645 / 2325+320 -Fundación Igual Arte / Actividades informativas e divulg.: Arte e discapacidade / 30 / Denegada -Asoc. Galega de Hemofilia / Xornadas Talleres (Prox. inform. para o colectivo hemofílico) / 6 / 3.093 / Por presuposto -Asoc. 3º idade Nevox Curso de informática / 231 / 3a / 3525 -Fundación Menela / Taller de papel reciclado / Denegada -APA Menela / C. Iniciación a Xardinería / 72 / 2 (a+e) 7 1269 / 1125+144 -Asoc. Viguesa de alcohología / Xornadas informativas para médicos sobre o alcoholismo / 30 / Denegada -Aso. Fibromialgica de Pontv. "Afibropo" / Axilidade mental e prácticas da memoria / 84 / 2a / 1275 -Asoc. Padres Minusv. Ponteve. "Apamp" / Curso de deseño publicitario / +300 / 2a / 4425 -Conf. Gallega Minusválidos Cogami / Curso de informática básica / 236 / 2 (a+e) / 3997 / 3525+472 -Médicos del Mundo / Atención a persoas en risco de exclusión social / +300 / 2 b 4/ 425 -Club de ocio y T. Libre Novas Rutas / P. Socioeducativo "Aledar" / +300 / 2 b / 4425 -Asoc. Sordos de Vigo Taller de internet para adultos / 120 / 2(a+e) / 1965 / 1725+240 -Asoc. APACAF / C. de inserción socio-laboral / Anulada -Aldeas Infantiles SOS de Galicia / Programa xestión tempo libre: internet e informat. usuario / 100 / 4b / 1425 -Asoc. Integración Galego- Brasileira / Curso de Capoeira específico para las mulleres Denegada -Asoc. Asistencia Cultural "Arte aberta" / Animacións artística e plástica para xóvenes en exclusión / 96 / 2(b+e) / 1.617 / 1425+192 -Asoc. Benéfica Beiramar / Foro de psicoloxía e pedagoxía dos adolescentes Denegada Asoc. Galaico Lusitana de Empresas Curso de prevención de riscos laborais Reorientada MM -Fedr. Galega Síndrome de Down Galicia Programa de Emprego con Apoio. DOWN GALICIA +300 2b 4.425 -Fed. Nacional de Asoc. Ayuda al Drogod. Informar e orientar sobre o proc. terapéutico e xudicial 6 2.200 1500+700 -Asoc. galega persoas maiores Xornada: "La participación activa de maiores en sociedade" 6 1.500 Conf. Galega de Orga. Mayores-COGAMA I Xornadas sobre motivación, novas tecnoloxías 6 1.500 -Fundación Magar Encontro de acondroplásticos e os súas familias 6 1.072 Por presuposto -Asoc. niños con hiperactiv. y défic. atenc. I Xornada provincial sobre a hiperact. e défic. de atención 6 2.000 1500+500 -Feder. de Asoc. famil. y enferm. mentais Gal Curso de alfabetización informática 65 2(a+e) 1.105 975+130 -Asoc. Parapléj. Minusv. Galicia ASPAYM Curso para obter título para embarcacións 40 2(a+e) 755 675+80 -Unión de Pensionistas e X. "UPD" Viaxes Reorientada -Asoc. Bulímicos y anoréxicos Pontevedra P. de prevención e trastornos alimentarios 120 1 2.100 -SODIM Campaña divulgativa: Turismo accesible +300 1 2.100 -Asoc. Sodinautica Campaña divulgativa: "10 anos de asociación" +300 1 2.100 -Autismo Vigo Act. formativas e informativas: ocio e respiro familiar 45 2c 1.000 -Asoc. S. De Down Pontevedra (Vigo) P. integración socio-laboral a través del ocio e tempo libre +300 2b 4.425 -ERGUETE P. de formación e sensibilización Anulada -ASPAVI Encuadernación con materiais forestais (formación profes.) 126 2a 1.146 por presuposto -Asoc. cidadá para prevención de violencia Prevención e tratamento de conductas violentas +300 1 2.100 -Asociación MENIÑOS FACENCO FAMILIAS:"P. preventivo e educativo" +300 1-P 1.950 2.100-150 -ABAGAL Campaña informativa e de sensibilización na prov. de Pont. 1-P 1.950 2.100-150 VILAGARCÍA DE AROUSA 5 Comité Cidadán anto VIH Arousán Taller de prensa, para vih, familiares y achegados (revista) +300 2b 4.425 -Asoc. CON ELES Curso de iniciación ó traballo en coiro 164 2(a+e) 2.803 2475+328 -Fundación Lar pro salud Mental Programa emprego apoiado +300 2c 2.100 -Fundación galega contra o narcotráfico Xornada informat. e sensibiliz.: "A información é poder..." 6 1.500 -Cáritas Interparroquial de Arousa Actividades de formación de voluntariado de Cáritas 60 2c 1.000 VILANANOVA 3 -SERMAIOR Taller de formación xerontolóxica 205 4c 2.100 -Asoc. Tratamiento Autismo BATA P. emprego con Apoio (formación, prácticas e apoio) +300 2b-P 4.275 4.425-450 -Asoc. Padres Os Mecos P. de ocio e tempo libre: estancia camping Muiño 120 2(b+e)-P 1.965 1875+240-150 TOTAL…………….. 252.380 Euros Presuposto Partida 200.000,00 EurosIncremento presuposto 53.000,00 EurosP= Penalización de 150 euros ás solicitudes de fora de Prazo. 2. A denegación das 6 solicitudes (Club de Pensionistas de Sanxenxo, Fundación Igual Arte, Fundación Menela, Asociación Viguesa de Alcoholoxía, Asociación de Integración Galego Portuguesa, Asociación benéfica Beiramar) por non cumprir os requisitos esixidos nas Bases. 3. A denegación de 3 solicitudes (Asociación ASMIVALU, Asociación APACAF e Érguete Vigo) por non ter xustificadas as axudas recibidas en anos anteriores. ------ Folla: 7,8 6.13383.- TRANSFERENCIA DA ACHEGA FEDER ÓS SOCIOS DEPUTACIÓN DE OURENSE E CÁMARA MUNICIPAL DE CHAVES CORRESPONDENTE Á SEGUNDA CERTIFICACIÓN DE GASTOS PRESENTADA PERANTE A AUTORIDADE DE XESTIÓN COMUNITARIA O 27 DE XUÑO DE 2005 Dada conta do Proxecto Interreg III-A Deputrans, que ten como obxectivo o frear a degradación do espazo medioambental contido na eurorrexión Galicia- norte de portugal a través do tratamento de augas residuais domésticas producidas polos pequenos núcleos de poboación: que conta cun presuposto total de 8.147.501,00, dos cales 6.110.625, euros (75%) corresponde á achega comunitaria, e 2.036.876,00 euros (25%) corresponde á cofinanciación dos socios, que son os seguintes: Deputación de Pontevedra, Deputación de Ourense, Cámara Municipal de Chaves e Cámara Municipal de Paredes de Coura. Visto o informe da Xefa do Servizo de Acción Social relativo ó ingreso realizado pola Autoridade de Pago Comunitaria na conta bancaria da Deputación de Pontevedra dun importe de 1.440.444,11 euros, correspondente a parte do FEDER (75%) da segunda certificación de gastos deste proxecto, presentada por este Organismo Provincial ante a Autoridade de Xestión Comunitaria o pasado mes de xuño do ano actual en calidade do Xefe de fila do proxecto Deputrans. Visto o informe de Intervención de data 14 de setembro do ano actual relativo á verificación da documentación xustificativa deste segunda certificación de gasto do proxecto Deputrans, e correspondendo o reparto do importe total ingresado de acordo co cadro seguinte: ENTIDADE GASTO XUSTIFICADO IMPORTE FEDER (75%) ACHEGA PROPIA (25%) DEPUTACIÓN DE PONTEVEDRA 1.449.184,22 1.086.888,17 362.296,06 DEPUTACIÓN DE OURENSE 455.761,92 341.821,44 113.940,48 CAMARA M. DE CHAVES 15.646,00 11.734,50 3.911,50 CAMARA M. DE PAREDES DE COURA 0,00 0,00 0,00 TOTAL.................... 1.920.592,14 1.440.444,11 480.148,04 Visto o documento RC nº 200500086601 por importe de 341.821,44 euros correspondente á cantidade a transferir ó socio do proxecto: Deputación Provincial de Ourense, e o documento RC nº 200500086602 por importe de 11.734,50 euros correspondente á cantidade a transferir ó socio do proxecto: Cámara Municipal de Chaves, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade transferir: - A cantidade de 341.821,44 euros á Deputación Provincial de Ourense, e a cantidade de 11.734,50 euros á Cámara Municipal de Chaves, cantidades estas correspondentes á achega do FEDER (75%) do gasto xustificado por estes socios na segunda certificación de gastos do Proxecto Deputrans presentada por Deputación de Pontevedra (na calidade de Xefe de fila deste Proxecto) ante a Autoridade de Xestión Comunitaria, toda vez que xa foi efectuado o ingreso correspondente por importe de 1.440.444,11 euros por parte da Autoridade de Pago Comunitaria na conta bancaria da Deputación de Pontevedra. ------ Folla: 8,9 7.13384.- ACTA DO PREMIO ENTRECULTURAS "2005" De conformidade co disposto na base 8 da convocatoria do premio "Entreculturas 2005", aprobadas en sesión da Xunta de Goberno de 29 de abril de 2005, e a reunión mantida polo Xurado cualificador do mesmo o pasado 30 de setembro do 2005, na que se acorda conceder o premio ás seguintes institucións: 1. 6.000,00 ¤ ó "Hogar Gallego para Ancianos DOMSELAR" de Bos Aires. 2. 6.000,00 ¤ a "Fundación Cume" de Redondela. Os citados premios achegaranse con cargo á partida 05/451.451.481.01, a Xunta de Goberno queda enterada da acta do Xurado Cualificador do premio "Entreculturas 2005" e que é do seguinte teor: "ACTA DO XURADO CUALIFICADOR DO PREMIO "ENTRECULTURAS 2005" Na sala de Xuntas desta Deputación Provincial, sendo as 11 horas do 30 de setembro de 2005, reúnese o Xurado cualificador do Premio Entreculturas 2005 presidido por D. José Juan Durán Hermida, Vicepresidente e Presidente da Comisión de Cultura, e os vocais Dona Nidia Mª Arévalo Gómez, Deputada-Presidente da Comisión Informativa Servicios Sociais, D. José Fernández Rodríguez, Alcalde do Concello de Salceda de Caselas, D. Benito Vila Tejo,. Ex-Presidente do Fogar de Ribadumia en Bos Aires, Dona Paloma Domínguez Ferro, Directora Proxecto Cidade +, actuando como Secretario D. Antonio Santos Guerra, Xefe do Servizo de Cultura e Deportes desta Deputación. Escusa a súa asistencia, Dona Mª Regina de Mongiardim da Costa Flor e Almeida, Decano do Corpo Consular. Aberto o acto o Presidente manifesta que, convocado o referido Premio Entreculturas 2005, dotado coa cantidade de 12.000 ¤ e aprobadas as bases en sesión plenaria de 29 de abril de 2005, rematou o prazo de presentacións de candidatos/as o 1 de setembro do presente ano e non presentándose ningunha ó mesmo e de acordo coa base 4ª da convocatoria, o Xurado xa constituído, propón como candidatos ó premio ós seguintes: No apartado primeiro, para premiar a unha entidade ou persoa do mundo hispano e da emigración ó "Hogar Gallego para Ancianos DOMSELAR" de San Vicente do Bos Aires (Arxentina), institución benéfico-social que alberga a máis de douscentos cincuenta anciáns galegos emigrantes desamparados. No apartado segundo, para premiar a solidariedade, integración, o intercambio, a profundización do mutuo coñecemento e o mutuo apoio ente os pobos, a unha persoa ou a entidade de ámbito pontevedrés ou galego, a "fundación Cume", de Vigo, ONG sen ánimo de lucro que naceu como froito do interese dun grupo de persoas galegas có fin de traballar en proxectos humanitarios dentro e fóra das nosas fronteiras e en especial en temas de cooperación có desenvolvemento, acollida de emigrantes e inserción laboral destes. Vistos os dossiers das dúas candidaturas e previa deliberación o Xurado acorda por unanimidade dos seus membros conceder o Premio Entreculturas 2005 ás seguintes institucións: 1.- Dotado coa cantidade de 6.000 ¤ a "Hogar Gallego para Ancianos DOMSELAR" pola súa intensa actividade na obra benéfica asistencial a favor dos galegos en Arxentina. 2.- Dotado coa cantidade de 6.000 ¤ a "Fundación Cume" pola súa labor altruísta a favor dos emigrantes. E non habendo máis asuntos, dáse por rematada a reunión, sendo as 11.45 horas do mencionado día, asinando a presente tódolos asistentes, do que eu, como Secretario dou fe." ------ Folla: 9 8.13385.- COMUNICACIÓNS Non houbo. FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: ------ Folla: 9 9.13386.- SOLICITUDE DE PRÓRROGA DO CONCELLO DE RIBADUMIA, PARA A XUSTIFICACIÓN DA OBRA: "MELLORA DA REDE DE PLUVIAIS NA TRAVESÍA DE BARRANTES". INCLUÍDA NO PAM/04 A Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar a solicitude do Concello de Ribadumia, pola que interesa a concesión dunha prórroga, para xustificar a obra incluída no PAM/04, co núm. 364/847, denominada "Mellora da Rede de Pluviais na travesía de Barrantes", subvencionada con 42.164,40 ¤, por Resolución Presidencial de 31/12/2004. Concédese un aprazamento na súa xustificación ata o 31 de outubro de 2006, con carácter improrrogable. ------ Folla: 9 10.13387.- SOLICITUDE DE PRÓRROGA DO CONCELLO DE RIBADUMIA, PARA A XUSTIFICACIÓN DA OBRA: "MELLORA DE SERVIZOS NA TRAVESÍA DE BARRANTES". INCLUÍDA NO PAM/04 A Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar a solicitude do Concello de Ribadumia, pola que interesa a concesión dunha prórroga, para xustificar a obra incluída no PAM/04, con núm. 362/848, denominada "Mellora de Servizos na travesía de Barrantes", subvencionada con 53.835,60 ¤, por Resolución Presidencial de 31/12/2004. Concédese un aprazamento na súa xustificación ata o 31 de outubro de 2006, con carácter improrrogable. ------ Folla: 9,12 11.13388.- EXPEDIENTE DE CONTRATACIÓN, POR PROCEDEMENTO ABERTO, MEDIANTE CONCURSO, TRÁMITE DE URXENCIA, DA OBRA "EP 9502 SISAN-PONTE ESTACAS (RIBADUMIA) (POL 2005) Vista a Resolución Presidencial, de data 5 dos correntes, pola que se prestou aprobación ó proxecto de "E.P. 9502 Sisán-Ponte Estacas (Ribadumia)" (POL 2005), por importe de 90.000,00 ¤, IVE incluído; visto o informe emitido polo Sr. Secretario Xeral Acctal. relativo ó prego de condicións económico-administrativas que rexerá no concurso; visto o informe do Servizo de Contratación no que se propón dar ó expediente trámite de urxencia toda vez que as obras sexan contratadas antes do próximo día 1 de novembro o que de non producirse dará lugar á perda das subvencións concedidas polo MAP para a execución das obras; e, visto o informe de fiscalización do expediente emitido polo Sr. Interventor Acctal., a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: 1. Ratificar a Resolución Presidencial, de data 5 dos correntes, pola que se presta aprobación ó proxecto "E.P. 9502 Sisán-Ponte Estacas (Ribadumia)" (POL 2005) por importe e 90.000,00 ¤,IVE incluído. 2. Aprobar o gasto, o prego de condicións económico-administrativas e o expediente de contratación, por procedemento aberto, mediante concurso, trámite de urxencia, da referida obra cun presuposto de licitación de 90.000,00 ¤, IVE incluído. A obra obxecto do expediente financiarase con cargo á partida 05/911.511-611.03 do vixente presuposto provincial. Así mesmo, exponse ó público o proxecto por prazo de quince días, a efecto de reclamacións, o que de non producirse dará lugar a súa aprobación definitiva de forma automática. O anuncio do concurso e do extracto do prego de condicións económico-administrativas publicarase no Boletín Oficial da Provincia e no Diario Oficial de Galicia. Os gastos de inserción de anuncios e demais que xere o expediente serán por conta dos adxudicatarios. Dito prego é como segue: "PREGO DE CONDICIÓNS ECONÓMICO-ADMINISTRATIVAS, QUE REXERÁ NA CONTRATACIÓN, POR PROCEDEMENTO ABERTO, MEDIANTE CONCURSO, TRÁMITE DE URXENCIA, DA OBRA "EP 9502 SISAN-PONTE ESTACAS (RIBADUMIA) POL 2005" 1. OBXECTO. A contratación por procedemento aberto, mediante concurso, trámite de urxencia, das obras que se detallan na base 3ª deste prego, con suxeición ás prescricións técnicas e demais documentos que integran os proxectos. 2. FINANCIAMENTO DAS OBRAS. As obras obxecto do concurso financiaranse con cargo á partida 05/911.511.611.03 do vixente presuposto provincial. 3. ORZAMENTO TIPO DE LICITACIÓN. Os presupostos tipo de licitación é de 90.000,00 ¤, IVE incluído, entendéndose comprendidos nestes todo xénero de gastos, incluída a dirección técnica das obras, que será do 4 % do presuposto de execución material, de acordo coa taxa por servizos facultativos que se presten en obras provinciais aprobada polo Pleno da Deputación Provincial, na sesión do 27-02-98, que se considera incluída dentro dos gastos xerais, sendo por conta dos adxudicatarios, ós que lles será retida. Así mesmo, reteráselle ó adxudicatario o 0,5 % do presuposto de execución material, correspondente á coordinación de seguridade e saúde da obra. 4. PRAZO DE EXECUCIÓN. O prazo para a executar e rematar todas as obras incluídas nos proxectos será de: seis meses, contado a partir da comprobación do replanteo. 5. PRAZO DE GARANTÍA. Establécese un prazo de garantía dun ano, como mínimo, contado a partir do remate e recepción destas. 6. FIANZAS. Definitiva por un importe do 4% do tipo de adxudicación, de acordo co establecido no art. 36 do R.d.l. 2/2000, de 16 de xuño, polo que se aproba o Texto refundido da Lei de contratos das Administracións Públicas, que se depositará na caixa da Corporación no prazo de quince días naturais, contados a partir da notificación do acordo de adxudicación, admitíndose o aval bancario o de compañía de seguros. De non cumprirse este requisito por causas imputables ó adxudicatario declararase resolto o contrato (art. 41 do R.d.l. 2/2000, de 16 de xuño). 7. FORMA DE PAGAMENTO. O pagamento efectuarao a Tesourería provincial, previa aprobación e tramitación regulamentaria das certificacións de obra expedidas polo técnico director destas e á certificación-liquidación deberá achegarse a acta de recepción se as obras remataron no prazo sinalado, indicando, no seu caso, a sanción que corresponda impoñerlle ó contratista por incumprimento dos prazos establecidos no prego, de acordo co previsto no art. 95 do R.d.l. 2/2000, de 16 de xuño. En todo caso, a certificación-liquidación non poderá ser inferior ó 10 % do total da obra. Os honorarios de dirección das obras serán do 4 % do presuposto de execución material, de acordo coa taxa por servizos facultativos que se presten en obras provinciais aprobada polo Pleno da Deputación Provincial, na sesión do 27-02-98, e considéranse incluídos dentro dos gastos xerais, sendo por conta dos adxudicatarios, ós que lles serán retidos. Así mesmo, reteráselle ó adxudicatario o 0,5 % do presuposto de execución material, correspondente á coordinación de seguridade e saúde da obra. A todas as certificacións de obra xuntarase a factura correspondente, e na certificación-liquidación figurarán como anexo, no seu caso, as melloras ofertadas, xustificándose así a súa realización ou subministro. 8. PROPOSICIÓNS. O prazo para presentar as ofertas será de trece días, contados desde o seguinte ó da inserción do anuncio do concurso no Boletín Oficial da Provincia, de 9:00 a 13:00 horas, no Rexistro xeral desta Deputación. Se o derradeiro día do prazo cadrase en festivo, este rematará ó día seguinte. Os licitadores deberán presentar as plicas debidamente pechadas e poderán presentar proposicións polo presuposto tipo de licitación ou ben con tipo inferior a este, expresando en letra e número a cantidade exacta pola que se comprometen a executar as obras. 9. DOCUMENTACIÓN. Os contratistas interesados na contratación deberán presentar inescusablemente a seguinte documentación en dous sobres distintos: Sobre núm. 1: proposición económica. Presentarse pechado e lacrado contendo a oferta económica, axustada ó modelo de proposición inserto no prego, e todos aqueles documentos que permitan avaliar os criterios de selección da cláusula 12ª. Os documentos que se achegan á proposición económica haberán de ser orixinais ou fotocopias debidamente dilixenciadas, nas que se acredite que están cotexadas cos seus orixinais. Unha vez presentada e admitida unha plica non poderá retirarse, pero poderá presentar varias o mesmo licitador, en caso de concorrencia de varias obras, sen necesidade de achegar a documentación xeral e facendo referencia a que se une a outra proposición. Sobre núm. 2: documentación xeral. Este sobre, que se achegará á proposición económica e referencias técnicas, conterá os seguintes documentos: 1) DNI, cando se trate de empresarios individuais ou copia autenticada. 2) Declaración responsable de non estar comprendido en ningún dos supostos de incapacidade ou incompatibilidade previstos no art. 20 do R.d.l. 2/2000, de 16 de xuño. 3) Poder debidamente bastanteado, se non se actúa en nome propio. 4) Escritura inscrita no Rexistro Mercantil, cando concorra unha sociedade mercantil. 5) Acreditación da capacidade e solvencia económico-financeira e técnica polos medios establecidos nos artigos 15 e seguintes do R.d.l. 2/2000, de 16 de xuño. 6) Documento no que a empresa se compromete a ter como delegado de obra, con capacidade suficiente para representala en todo canto afecta á súa execución, a un técnico competente con responsabilidade plena durante o tempo de realización desta, sendo ademais responsable en materia de prevención de Riscos Laborais por parte do contratista. Quedan exentos de achegaren a documentación todos aqueles contratistas que xa o fixesen a concursos ou poxas de obras desta Deputación nos derradeiros doce meses, presentando unicamente a certificación da clasificación empresarial. Se dous ou máis licitadores concorren ó concurso constituíndose en Unión Temporal de Empresas, por calquera dos medios admitidos en Dereito, deberán cumprir para a súa admisión todos os requisitos esixidos na vixente lexislación aplicable a esta licitación. Así mesmo, os adxudicatarios achegarán, previamente á formalización do contrato, certificacións acreditativas de estar ó día no pagamento das obrigas tributarias e da Seguridade Social, así como certificación, expedida pola Deputación Provincial, acreditativa de non ter débedas co organismo provincial. 10. MESA DE CONTRATACIÓN. Comporase de: PRESIDENTE: o titular da Corporación provincial, ou membro en quen delegue. VOCAIS: - o secretario. - o interventor. - o enxeñeiro director de Vías e Obras. SECRETARIO: o xefe do Servizo de Contratación, Facenda e Patrimonio da Corporación. 11. CUALIFICACIÓN DA DOCUMENTACIÓN XERAL E APERTURA DE PROPOSICIÓNS. O acto de celebración de cualificación da documentación xeral achegada polos licitadores terá lugar ás 11:00 horas do segundo día hábil seguinte ó día en que finalice o prazo sinalado para a presentación de plicas. A continuación procederase á apertura de proposicións presentadas ó concurso. O acto de apertura de plicas terá lugar na forma determinada polo R.d.l. 2/2000, de 16 de xuño. 12. CRITERIOS DE VALORACIÓN 1.- Redución do prezo sobre o presuposto máximo do contrato ata 6 puntos. 2.- Prazo e programa de construción das obras que aseguren a súa execución e a súa coherencia co prazo de execución ofertado ata 4 puntos. 3.- Melloras na calidade e/ou cantidade global das obras proxectadas ou dalgunha das súas unidades, que redunden nunha maior calidade construtiva, presentando unha memoria valorada na que se indiquen as razóns que xustifiquen esta oferta; o importe da mellora disporao a dirección de obra, previa autorización do órgano de contratación ata 2 puntos. 4.- Período de mantemento da obra pola empresa adxudicataria e condicións desta, non devolvéndose fianza definitiva en tanto non expire o período de mantemento ofertado ata 2 puntos. 5.- Plan de control de calidade da obra, que a empresa manterá durante a súa execución, especificando a porcentaxe que asigne para tal efecto, así como a acreditación por parte desta da disposición dun certificado de calidade, reservándose para si a Deputación a aprobación do laboratorio homologado proposto ata 1 punto. O concurso adxudicarase a algunha das empresas licitadoras que obtendo unha puntuación igual ou superior ós 2/3 do total posible, segundo a aplicación que resulte do baremo anterior, presente unha oferta económica que se encontre situada na banda limitada inferiormente pola oferta máis económica e superiormente polo valor medio das ofertas presentadas. Para os efectos do parágrafo anterior consideraranse incursas en temeridade as proposicións cunha porcentaxe de baixa que exceda en cinco unidades, polo menos, da media aritmética das porcentaxes de baixa de todas as proposicións presentadas polas empresas consideradas neste apartado. 13. ADXUDICACIÓN definitiva. O órgano de contratación, recibida a proposta da Mesa de Contratación e evacuados os informes técnicos correspondentes, dictará alternativamente, dentro dos tres meses seguintes á apertura de proposicións económicas, unha resolución motivada adxudicando o contrato á proposición máis vantaxosa, sen atender exclusivamente ó valor económico desta, ou declarando deserto o concurso. A adxudicación definitiva, unha vez acordada, notificáraselles ós participantes na licitación e publicarase no BOP dentro dos 48 días seguintes a esta. Ó practicar a notificación ó adxudicatario do contrato, requirirase para que constitúa a garantía definitiva, na contía e na forma establecidas na cláusula 6ª. 14. GASTOS A CARGO DO ADXUDICATARIO. Serán a cargo do adxudicatario os gastos de inserción de anuncios, que se estiman nun máximo de 450,00 ¤, e demais que xere o expediente, así como os de carteis de obra que lle serán facilitados pola Deputación Provincial e que se colocarán no lugar que lles indique a dirección de obra. 15. Ademais, os adxudicatarios estarán obrigados a colocaren toda a sinalización necesaria que garanta a plena seguridade da obra e a designar un xefe de obra coa cualificación técnica, capacidade e experiencia suficiente para representar ó contratista durante toda a execución da obra obxecto do contrato e que ademais será responsable da súa seguridade. Sen estes requisitos non se confeccionará a acta de comprobación do replanteo. 16. DEMORA NA EXECUCIÓN. Cando o contratista, por causas imputables a este, incorrese en demora respecto do cumprimento do prazo ofertado, a Deputación poderá optar indistintamente pola resolución do contrato ou pola imposición de penalidades diarias na proporción de 0,12 ¤ por cada 601,01 ¤ do prezo do contrato. Cada vez que as penalidades por demora acaden un múltiplo do 5 % do prezo do contrato o órgano de contratación estará facultado para proceder á resolución deste ou acordar a continuidade da súa execución con imposición de novas penalidades. 17. MODELO DE PROPOSICIÓN D./Dª ... (nome e apelidos da persoa individual que solicita), con DNI núm. ..., en nome propio (ou en representación de ...), con domicilio (para efectos de notificacións) en ..., sabedor da decisión da Excma. Deputación Provincial de Pontevedra, de executar as obras de .... segundo o anuncio publicado no BOP núm. ..., con data ..., comprométese a executar as obras comprendidas no proxecto de ..., polo prezo de ... (en letra e número) euros, con estrita suxeición ó proxecto aprobado e pregos de prescricións técnicas e condicións económico-administrativas, que acepta en todas as súas partes. O prazo de execución será de: As melloras ofertadas cífranse en: O período mantemento será de: Data e sinatura do propoñente 18. INFORMACIÓN PÚBLICA E CONVOCATORIA DO CONCURSO. O precedente prego de condicións queda a disposición do público no Servizo de Contratación da Deputación, publicándose a convocatoria do concurso mediante anuncio en extracto no Boletín Oficial da Provincia e no Diario Oficial de Galicia. 19. RÉXIME XURÍDICO APLICABLE. En todo o non previsto neste prego estarase ó disposto no R.d.l. 2/2000, de 16 de xuño, polo que se aproba o Texto refundido da Lei de contratos das Administracións Públicas e restantes normas de dereito administrativo e, no seu defecto, de dereito privado." ------ Folla: 12,13 12.13389.- APROBACIÓN DO PROXECTO REFORMADO DO DE "PAVILLÓN POLIDEPORTIVO MUNICIPAL O POMBAL (CAMBADOS) Visto o acordo da Xunta de Goberno, adoptado en sesión celebrada o 28-05-2004, polo que prestou aprobación ó proxecto de "Reforma do Pavillón Polideportivo Municipal O Pombal (Cambados)" por un importe de 480.809,68 ¤, IVE incluído, con cargo á partida 04/123.452.622.01, executándose esta obra dentro do Convenio de Cooperación Xunta-Deputación 2002-2006, sobre infraestructuras deportivas, achegando a Deputación a cantidade 322.142,49 ¤ e o concello de Cambados a suma de 158.667,19 ¤, adxudicándose a ELSAMEX, S.A., por acordo da Xunta de Goberno adaptado en sesión de 23-07-2004; visto o proxecto reformado de dita obra, cuxo importe ascende á suma de 361.850,00 ¤, redactado polo Arquitecto Director da obra como consecuencia de dificultades aparecidas con posterioridade ó inicio das obras sendo necesario necesario substituír o tipo de cimentación o que supuxo un incremento de demolicións de estructuras, instalacións e cimentacións existentes, así como unha redistribución da pista de xogo e das gradas; visto o acordo adoptado pola Xunta de Goberno do Concello de Cambados polo que se presta aprobación ó proxecto reformado así como o compromiso de consignar no seu presuposto do exercicio de 2006 a suma de 119.410,50 ¤, correspondente á súa achega; e, vistos os documentos RC, emitidos por Intervención nos que se certifica a existencia de saldo de crédito dispoñible na partida 05/134.452.662.00 para facer fronte ó gasto, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar o proxecto reformado de "Pavillón Polideportivo Municipal O Pombal (Cambados)" na suma de 361.850,00 IVE incluído. A obra correspondente a dito proxecto reformado financiarase coas achegas da Deputación, por importe de 242.439,50 ¤, e do concello de Cambados, por importe de 119.410,50 ¤, correspondentes ó 33% que lle corresponde, con cargo ó Presuposto Municipal de 2006. ------ Folla: 13 13.13390.- RESOLUCIÓN DO CONTRATO RELATIVO Á OBRA DE "FASE 1 DE REHABILITACIÓN DA ANTIGA RECTORAL DE ALCABRE (VIGO) Vista a petición formulada por D. José Luis Barreiro Reboredo, Apoderado da empresa OPAIN, S.L., na que solicita mediante escrito que efectúa a súa entrada no Rexistro Xeral da Deputación o día 12 de xullo do ano en curso, a rescisión do contrato debido a que se procedeu á paralización da citada obra como consecuencia da inexistencia da pertinente licenza de obras que debe emitir a Dirección Xeral de Costas, o que imposibilita o poder seguir coa execución da obra, e resultando. 1. Que a Deputación de Pontevedra, o concello de Vigo e a Asociación de veciños "A nosa Terra", subscribiron un convenio de colaboración, o 7 de outubro de 2004, co obxecto de realizar as obras da "1ª fase da Rehabilitación do Edificio da Antiga Rectoral de Alcabre", establecéndose na cláusula segunda que a Deputación se comprometía executar as obras ben directamente, ou a través dos procedementos de contratación pertinentes, mentres que o Concello de Vigo debía poñer a disposición da Deputación os terreos necesarios para poder levar a cabo as mencionadas obras. 2. Que, a Xunta de Goberno da Deputación de Pontevedra, en sesión do día 11 de febreiro de 2005, adxudicou o concurso para a contratación de dita obra á empresa OBRAS, PAVIMENTOS E INSTALACIONES, S.L. (OPAIN, S.L.), por un importe de 145.144,40 ¤, emitíndose ata a data unha soa certificación de obra por importe de 29.885,21 ¤, comprometéndose dita empresa a executala no prazo de dous meses e medio, a contar desde a acta de replanteo, de acordo co contrato subscrito o día 1 de marzo de 2005, depositando unha fianza de 5.805,78 ¤. 3 Que, o concello de Vigo informa que as obras paralizáronse a partir do día 21 de marzo, unha vez concluída a demolición prevista no proxecto de execución, como consecuencia de que non se obtivese a autorización do Servizo de Usos do Litoral da Consellería de Pesca e Asuntos Marítimos da Xunta de Galicia ó non adecuarse o proxecto ó exceder as condicións de permisividade previstas na normativa vixente. A Xunta de Goberno, dado que a obra da "1ª fase da Rehabilitación do Edificio da Antiga Rectoral de Alcabre" non pode levarse a cabo por causas non imputables ó contratista, acorda por unanimidade, de conformidade co previsto no art. 111. c do R.d.l. 2/2000, de 16 de xuño, polo que se aprobou o Texto Refundido da Lei de contratos das Administracións Públicas, a resolución, por mutuo acordo, do contrato subscrito no seu día con Obras, Pavimentos e Instalaciones, S.L. (OPAIN, S.L.) para a execución de dita obra, dadas as circunstancias que concorren, procedendo a devolución da garantía definitiva depositada, mediante aval de Crédito e Caución, por importe de 5.805,78 ¤. ------ Folla: 13 14.13391.- ADXUDICACIÓN DE DÚAS BOLSAS DE ESTUDO PARA O SERVIZO DE PATRIMONIO DOCUMENTAL E BIBLIOGRÁFICO DA DEPUTACIÓN PROVINCIAL De conformidade coa proposta da Comisión seleccionadora de dúas bolsas de Licenciados en letras con destino ó Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico da Deputación Provincial, aprobadas por acordo adoptado na Xunta de Goberno celebrada o 29 de xullo de 2005, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade adxudicar estas bolsas a Dona María Romina Blanco González e Marta Lucio Gómez, por importe de 841,42 ¤/mes, con efectos 16 de outubro de 2005 e por un período dun ano, podendo prorrogarse por períodos anuais ata un máximo de catro anos en total, á vista do informe favorable do Xefe do Servizo de Arquivo, Biblioteca e Publicacións e por acordo da Xunta de Goberno. Ditas cantidades imputaranse á partida 05/454.451.481.01 do Presuposto provincial. A aceptación e aproveitamento desta beca non establece relación laboral nin funcionarial coa Excma. Deputación Provincial de Pontevedra, non implicando en consecuencia ningún compromiso para unha posterior incorporación ou vinculación de dito bolseiro ó citado Organismo. ------ Folla: 14 15.13392.- CONCESIÓN DE PERMISO E AXUDA ECONÓMICA PARA ASISTIR A CURSO De conformidade ó escrito de data 29 de setembro de 2005, polo cal o Secretario Xeral Accidental D. Carlos Cuadrado Romay solicita permiso e axuda económica para poder asistir, en comisión de servizo e representando a esta Excma. Deputación Provincial, ás "VIII Jornadas de Administración Local" que terá lugar os próximos días 13 e 14 de outubro en Puerto de la Cruz (Tenerife), a Xunta de Goberno acorda por unanimidade ó amparo do establecido nas normas aprobadas pola Comisión de Goberno o 11 de novembro de 1983, artigo 16.6.a) do IV Acordo Regulador-Convenio Colectivo do 8 de xaneiro de 2001 e Real Decreto 462/2002 de 24 de maio sobre indemnizacións por razón do servizo, conceder a D. Carlos Cuadrado Romay o permiso solicitado e unha axuda Económica por importe de 1.412,90 ¤ (co carácter de "a xustificar") e que se desagrega da seguinte maneira: Desprazamentos: Avión: Santiago-Madrid-Tenerife-Madrid-Santiago 370,00 ¤ Taxis: (PO-Santiago-PO e desprazamentos en Tenerife) 200,00 ¤ TOTAL 570,00 ¤ Dietas: Día 12 (dieta enteira) 147,25 ¤ Días 13 y 14 (2 dietas) 294,50 ¤ Día 15 (1/2 manutención) 26,15 ¤ TOTAL 467,90 ¤ Inscrición Xornadas 375,00 ¤ Ditas cantidades imputaranse ás partidas 05/121.121.230.01 de dietas por importe de 467.90 ¤; á 05/121.121.231.01 de locomoción por importe de 570,00 e á 05/122.314.162.00 pola inscrición ás Xornadas por importe de 375,00 ¤. ------ Folla: 14 16.13393.- INFORME RELATIVO Ó EXPEDIENTE DA APROBACIÓN INICIAL DO PLAN XERAL DE ORDENACIÓN MUNICIPAL DO CONCELLO DE RODEIRO Dada conta da comunicación do Sr. Alcalde-Presidente do Concello de Rodeiro, de data 25 de agosto de 2005 (rexistro de entrada núm. 026613, de data 26/08/05), pola que se remite documentación relativa á aprobación inicial do Plan Xeral de Ordenación Municipal (P.X.O.M.), a efectos de informe en relación coas estradas provinciais por parte desta Deputación, e: Considerando o disposto no artigo 15,4, da Lei 4/94, de 14 de setembro, de Estradas de Galicia, en relación coas estradas provinciais. Visto o informe do Sr. Enxeñeiro Director de Vías e Obras, de data 5 de outubro de 2005, que literalmente di: "... Que como quiera que se recoge íntegramente el contenido de la Ordenanza Reguladora del Uso y Defensa de las Carreteras Provinciales, en lo que concierne a la Red Viaria, por parte de este Servicio se emite informe favorable". A Xunta de Goberno acorda por unanimidade prestar conformidade ó citado informe, e acorda a súa remisión ó concello de Rodeiro. ------ Folla: 14 17.13394.- ROGOS E PREGUNTAS Non se formularon. E non habendo máis asuntos que tratar polo Sr. Presidente, sendo as dez horas e corenta minutos do expresado día, dáse por rematada a sesión e dela esténdese a presente acta, que asina o Ilmo. Sr. Presidente, comigo, o Secretario que dou fe. O Presidente, O Secretario Accidental, ------

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición