ATOPO
Rexistros actuais: 1.625.396
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.762

Acta de sesión 2008/04/09_Ordinaria

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.1.4.9.33.376/2.2008-04-09_Ordinaria

  • Título Acta de sesión 2008/04/09_Ordinaria

  • Data(s) 2008-04-09 (Creación)

  • Volume e soporte 1 acta de sesión

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido Folla: En Pontevedra, na Sala de Xuntas do Pazo Provincial, sendo as dez horas e dez minutos do día nove de abril do ano dous mil oito, baixo a Presidencia do Ilmo. Sr. D. Rafael Louzán Abal, Presidente da Excma. Deputación Provincial de Pontevedra, reuníronse as/os señoras/es deputadas/os, D. José Manuel Figueroa Vila, D. José Enrique Sotelo Villar, Dona Mª Teresa Pedrosa Silva, D. José Juan Durán Hermida, D. Xosé Crespo Iglesias, Dona María Corina Porro Martínez, D. Silvestre José Balseiros Guinarte, D. Jesús Mª Fernández Portela e D. Agustín Reguera Ocampo, co obxecto de celebrar sesión ordinaria da Xunta de Goberno, con carácter executivo, en primeira convocatoria, consonte á correspondente orde do día. Así mesmo asisten os señores deputados, D. Julio Alén Montes, D. Severino Reguera Varela, D. José Carlos Silva Mariño e D. Jesús Vázquez Almuíña. Da fe do acto D. Carlos Cuadrado Romay, Secretario, e está presente o Sr. Interventor, D. Antonio Graña Gómez. Declarada aberta a sesión e de orde da Presidencia éntrase seguidamente no exame da orde do día, adoptándose en relación coa mesma os seguintes acordos: 1.16029.- ACTA ANTERIOR A Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar o borrador da acta da anterior sesión, ordinaria, do día 2 de abril de 2008. ------ Folla: 2.16030.- APROBACIÓN DO CONVENIO DE COLABORACIÓN ENTRE A DEPUTACIÓN DE PONTEVEDRA E A ASOCIACIÓN DE APOIO ÁS VÍTIMAS DE DELITOS VIOLENTOS E ÓS SEUS FAMILIARES (AVIDEV), PARA PRESTACIÓN DE ASESORAMENTO LEGAL, ANO 2008 Remitido a Asesoría Xurídica e a Intervención, o borrador do Convenio de Colaboración entre a Deputación de Pontevedra e a Asociación AVIDEV, cuxo obxecto é apoiar ó establecemento dun servizo de asesoramento legal para as vítimas de delitos violentos e ós seus familiares, cun ámbito de aplicación en toda a provincia de Pontevedra, e á vista dos informes emitidos o 5 e 28 de marzo de 2008 polo Sr. Secretario Xeral e polo Sr. Interventor, respectivamente; a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a aprobar o Convenio de Colaboración entre a Deputación de Pontevedra e a Asociación de Apoio ás Víctimas de Delictos Violentos e ós seus familiares (AVIDEV), para a prestación de asesoramento legal a este colectivo de persoas, cunha dotación orzamentaria de 10.000,00 euros, con cargo á partida 08/313.313.480.02 do vixente Orzamento Provincial. Dito Convenio é como segue: “CONVENIO DE COLABORACIÓN ENTRE A EXCMA. DEPUTACIÓN PROVINCIAL DE PONTEVEDRA E A ASOCIACIÓN DE APOIO ÁS VÍCTIMAS DE DELITOS VIOLENTOS E OS SEUS FAMILIARES (AVIDEV) PARA PRESTACIÓN DE ASESORAMENTO LEGAL, ANO 2008 No Pazo da Deputación Provincial de Pontevedra o ------------------------------, reunidos D. Rafael Louzán Abal, en calidade de Presidente da Excma. Deputación Provincial de Pontevedra, actuando en virtude do art. 34.1 b da Lei 7/85 de 2 abril Reguladora de Bases de Réxime Local, e D. Ricardo León de Rada, en calidade de Presidente da Asociación de Apoio ás Víctimas de Delictos Violentos e ós seus Familiares (AVIDEV), con C.I.F. G-36.954.634, e domicilio social na Rúa Tomás Alonso nº55, do Concello de Vigo. Ambas partes recoñécense con capacidade legal e representación suficiente para subscribir o presente convenio de colaboración de acordo coas seguintes CLÁUSULAS PRIMEIRA.- Obxecto. O obxecto do presente convenio é establecer unha cooperación e colaboración entre a Deputación Provincial de Pontevedra e a Asociación de Apoio ás Víctimas de Delictos Violentos e ós seus Familiares (AVIDEV) para dar resposta ás inquedanzas deste colectivo en canto ó asesoramento legal para tales vítimas e ós seus familiares. SEGUNDA.- Obrigas das Partes. De acordo co presente Convenio: • A DEPUTACIÓN PROVINCIAL DE PONTEVEDRA comprométese a: 1. Prestar colaboración económica a AVIDEV mediante unha suma de dez mil euros destinada a sufragar gastos dun ou varios avogados que asesoren legalmente ás vítimas de delitos violentos, resolvendo as cuestións xurídicas e litixiosas que puideran xurdir en cada un dos seus casos. • A Asociación de Apoio ás Vítimas de Delitos Violentos e os seus Familiares (AVIDEV) comprométese a: 1. Prestar unha resposta de asesoramento legal inmediato e directo ás vítimas de delitos violentos, mediante os servizos dun avogado ou varios. 2. Executar á súa actividade de asesoramento nas instalacións do seu local sito na Rúa López Neira nº25 baixo de Vigo. 3. Presentar Memoria anual das actividades e servizos prestados polo avogado ou avogados que realizarán o asesoramento legal das vítimas de delitos violentos. TERCEIRA.- Ámbito de Aplicación O ámbito de aplicación do presente Convenio será a Provincia de Pontevedra. CUARTA.- Vixencia O presente convenio entrará en vigor na data en que sexa asinado e finalizará o 31 de decembro de 2008, podendo prorrogarse expresamente sempre que se acorde con dous meses de antelación. A duración total do convenio, incluídas as prórrogas, non poderá exceder de catro anos. QUINTA.- Financiamento. A achega económica por parte da Deputación Provincial de Pontevedra para a realización do presente Convenio será como máximo de 10.000,00 euros, consignados na partida 08/313.313.480.02. A devandita contía aboarase nun único pago, unha vez xustificados os gastos, ata acadar o total da mesma a través das correspondentes facturas, nóminas ou outros documentos válidos legalmente a tal fin, xunto coa presentación da memoria final das actividades desenvolvidas ou servizos prestados. As obrigas e accións asumidas no devandito convenio deberán ser xustificadas ata o 15 de decembro de 2008. SEXTA.- Comisión de Seguimento. Acórdase a creación dunha Comisión de Seguimento Técnico, formada pola Sra. Deputada de Benestar Social e Muller, unha traballadora Social do Servizo de Acción Social e o Presidente de AVIDEV ou persoa en quen delegue. As reunións da Comisión de Seguimento serán convocadas polo Presidente da mesma, a petición das partes, e coa periodicidade que se estime oportuna. SÉTIMA.- Terminación das Actuacións. O presente Convenio rematará por expiración do prazo de vixencia, ou por resolución debido ó incumprimento das obrigas derivadas do convenio por algunha das partes asonantes ou por incumprimento da xustificación da subvención por parte de AVIDEV. OITAVA.- Réxime Xurídico Aplicable. - Lei 7/1985 de 2 de abril, Reguladora das Bases de Réxime Local. - Lei 38/2003 de 17 de novembro, Xeral de Subvencións. - Lei 4/1993 de 14 de abril, de Servizos Sociais de Galicia. - E demais lexislación aplicable. NOVENA.- Publicidade. AVIDEV comprométese polo presente convenio a facer constar a colaboración e participación da DEPUTACIÓN PROVINCIAL DE PONTEVEDRA en toda a publicidade que elabore, calquera que sexa o medio de difusión. A DEPUTACIÓN PROVINCIAL DE PONTEVEDRA resérvase o dereito de publicar os resultados, parciais ou finais, obtidos durante a execución do Convenio. Estando as partes conformes co senso deste documento, asínano no Pazo da Deputación Provincial de Pontevedra na data arriba indicada. O Presidente da Excma. Deputación O Presidente de AVIDEV, Provincial de Pontevedra, Asdo. D. Rafael Louzán AbaL Asdo. D. Ricardo León de Rada” ------ Folla: 3.16031.- APROBACIÓN DO CONVENIO DE COLABORACIÓN ENTRE A DEPUTACIÓN DE PONTEVEDRA E A ASOCIACIÓN GALEGA DE XOGADORES DE AZAR (AGAJA), PARA REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES ASISTENCIAIS, ANO 2008 Sendo unha lacra social o incremento nos últimos ano do número de afectados por ludopatía e outras adiccións, coas graves problemáticas derivadas de tales situacións en canto á economía persoal e familiar, ámbito laboral e modificacións graves do carácter nas persoas que as padecen e nos seus familiares; a Deputación de Pontevedra pretende subscribir un Convenio de Colaboración coa Asociación Galega de Xogadores de Azar (AGAJA), polo que á vista dos informes de 28/03/08 e 2/04/08 emitidos polo Sr. Secretario Xeral e polo Sr. Interventor, respectivamente; a Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar o Convenio e Colaboración entre a Deputación de Pontevedra e a Asociación Galega de Xogadores de Azar (AGAJA) para a realización de actividades asistenciais con persoas que padecen ludopatía e outra adiccións, cunha dotación orzamentaria de 3.000,00 euros, con cargo á partida 08/313.313.480.02 do vixente Orzamento Provincial. Dito convenio é como segue: “CONVENIO DE COLABORACIÓN ENTRE A EXCMA. DEPUTACIÓN PROVINCIAL DE PONTEVEDRA E A ASOCIACIÓN GALEGA DE XOGADORES DE AZAR (AGAJA) PARA A REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES ASISTENCIAIS, ANO 2008 No Pazo da Deputación Provincial de Pontevedra o --------------------------, reunidos D. Rafael Louzán Abal, en calidade de Presidente da Excma. Deputación Provincial de Pontevedra, en virtude do art. 34.1 b da Lei 7/85 de 2 abril e D. Juan José Lamas Alonso, en calidade de Presidente da Asociación Galega de Xogadores de Azar (AGAJA), con CIF: G36730059. As dúas partes recoñécense con capacidade legal e representación suficiente para subscribiren o convenio de colaboración de acordo coas seguintes CLÁUSULAS PRIMEIRA.- Obxecto. A través do presente Convenio establécense as condicións polas que se rexerá a colaboración entre a DEPUTACIÓN PROVINCIAL DE PONTEVEDRA e AGAJA para levar a cabo a prevención e unha atención asistencial con tratamento terapéutico e seguimento das persoas afectadas pola ludopatía e outras adiccións existentes para unha mellora da súa saúde e a colectiva no ámbito da Provincia de Pontevedra, a través dun equipo terapéutico. SEGUNDA.- Obrigas das Partes. De acordo co presente Convenio: • AGAJA comprométese a: 1. Realizar as actividades de prevención, información e tratamento mediante terapias individuais (con intervención de psicólogos profesionais) e grupais con persoas afectadas pola ludopatía e as distintas adiccións existentes para unha mellora da súa saúde e a colectiva, no horario semanal establecido, no ámbito da Provincia de Pontevedra. 2. Proporcionar o persoal necesario para o funcionamento e realización de ditas actividades, con persoal voluntario da Asociación e persoal profesional contratado, responsabilizándose, neste último caso, de todas as obrigas que isto carree (impostos, seguridade social, etc...). 3. Contratar os servizos de asistencia psicolóxica profesional para un tratamento integral da actividade asistencial. 4. Executar as actividades nas instalacións do seu local social sito en Vigo, co seguinte horario semanal provisional: de luns a venres de 18:00 a 22:30 horas. 5. Presentar Memoria anual das actividades realizadas. • A DEPUTACIÓN PROVINCIAL DE PONTEVEDRA comprometese a: Entregar á Asociación a cantidade de 3.000,00 euros para axudar ó pago da contratación de asistencia psicolóxica profesional especialista para a realización da actividade asistencial descrita. TERCEIRA.- Duración. O presente convenio entrará en vigor na data en que sexa asinado e finalizará o 31 de decembro de 2008, podendo prorrogarse expresamente sempre que se acorde con dous meses de antelación. A teor do previsto no artigo 198.1 do R.d.l. 2/2000, a duración total do convenio, incluídas as prórrogas, non poderá exceder de catro anos, e tampouco as prórrogas se poderán concertar de maneira illada ou conxuntamente, por un prazo superior ó fixado orixinariamente. CUARTA.- Financiamento. A achega económica por parte da Deputación Provincial de Pontevedra para a realización do presente convenio será como máximo de 3.000,00 euros consignados na partida 08/313.313.480.02. A devandita contía aboarase nun único pago, unha vez xustificados os gastos, ata acadar o total da mesma a través das correspondentes facturas, nóminas ou outros documentos válidos legalmente a tal fin, xunto coa presentación da memoria final das actividades desenvolvidas ou servizos prestados. As obrigas e accións asumidas no devandito convenio deberán ser xustificadas ata o 15 de decembro de 2008. QUINTA.- Comisión de Seguimento. Acórdase a creación dunha Comisión de Seguimento Técnico - formada por representantes das partes asinantes - consistindo as súas funcións no seguimento técnico das actuacións e avaliación das actividades. Esta comisión estará formada por parte da Deputación por un representante do Servizo de Acción Social, actuando como secretario o titular desta ou persoa en quen delegue, e por parte de AGAJA, polo secretario da asociación ou a persoa en quen delegue, e un dos membros do equipo terapéutico. As reunións da comisión de seguimento serán convocadas por calquera das partes asinantes. SEXTA.- Resolución do Convenio. O presente Convenio rematará por expiración do prazo de vixencia, ou por resolución. Neste último caso, as causas poden deberse ó incumprimento dalgunha das partes en relación ó contido do convenio, ou por incumprimento da xustificación da subvención por parte de AGAJA. SÉTIMA.- Réxime Xurídico. - Lei 7/1985 de 2 de abril, Reguladora das Bases de Réxime Local. - Lei 38/2003 de 17 de novembro, Xeral de Subvencións. - E demais lexislación aplicable. OITAVA.- Publicidade. AGAJA comprométese polo presente convenio a facer constar a colaboración e participación da DEPUTACIÓN PROVINCIAL DE PONTEVEDRA en toda a publicidade que elabore, calquera que sexa o medio de difusión. A DEPUTACIÓN PROVINCIAL DE PONTEVEDRA resérvase o dereito de publicar os resultados, parciais ou finais, obtidos durante a execución do Convenio. Estando as partes conformes co senso deste documento, asínano no pazo da Deputación Provincial na data arriba indicada. O Presidente da Excma. Deputación O Presidente de AGAJA, Provincial de Pontevedra, Asdo.: D. Rafael Louzán AbaL Asdo.: D. Juan José Lamas Alonso” ------ Folla: 4.16032.- CONCESIÓN DE SUBVENCIÓNS DO PROGRAMA “O MEU PRIMEIRO VOO” (3er GRUPO) Aprobadas pola Xunta de Goberno de 23/01/08 as Bases Reguladoras do Programa “O Meu Primeiro Voo” ano 2008, dirixido ós alumnos/as de 3º e 4º de ESO dos Centros Públicos e Concertados da provincia, consistindo nunha visita guiada dun día á capital de España, coñecendo os seus lugares máis emblemáticos, e rematados os prazos de adhesión dos Concellos de presentación das solicitudes, e á vista do informe de fiscalización emitido por Intervención o 4 de abril, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade conceder as subvencións do Programa “O Meu Primeiro Voo, ano 2008”, (3er grupo), por importe de 5.040,00 euros, para un total de 168 participantes, segundo cadro adxunto. LISTADO DE SAÍDAS “O MEU 1º VOO” (3º grupo) Día de Saída Colexio Concello nº alumnos Euros 12 de abril COLEXIO ALBA VIGO 51 1.530 16 de abril COLEXIO ALBA VIGO 19 570 18 de abril SANTA CRISTINA VIGO 24 720 19 de abril CONCELLO DE RIBADUMIA RIBADUMIA 14 420 30 de maio ILLA DE ONS BUEU 34 1.020 6 de xuño COLEXIO CALASANCIO PONTEVEDRA 26 780 TOTAIS 168 Alumnos 5.040 Euros ------ Folla: 5.16033.- CONCESIÓN DE SUBVENCIÓNS DO PROGRAMA DIÚRNO DE BALNEARIOS, ANO 2008. CAMPAÑA DE PRIMAVERA (4º GRUPO) Aprobada pola Xunta de Goberno desta Deputación Provincial de 23/01/08, as Bases Reguladoras do Programa Diúrno de Balnearios, ano 2008, destinado a persoas a partires de 50 anos, pensionistas ou con necesidades de respiro familiar, consistindo o programa en pasar cinco tardes ou mañás seguidas (de luns a venres) nun Balneario da nosa provincia, con ida e volta ós seus concellos en autobús cunha guía acompañante, ofertándose 4.230 prazas, mediante unha dotación orzamentaria de 220.000,00 euros na partida 08/313.313.227.09, e á vista dos informes de fiscalización emitido por Intervención o 1 de abril, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade conceder as subvencións do “Programa Diúrno de Balnearios” ano 2008, campaña de primavera (4º grupo) por importe de 19.968,00 euros, correspondente a 384 participantes, que son os seguintes: PROGRAMA DIÚRNO DE BALNEARIOS Gasto Campaña Primavera (4º GRUPO) Concello Adhesión Nº participantes Gasto VILA DE CRUCES SI 1 52,00 GONDOMAR NO 6 312,00 MOAÑA SI 75 3.900,00 SILLEDA SI 47 2.444,00 VILANOVA DE AROUSA SI 81 4.212,00 A CAÑIZA SI 5 260,00 PAZOS DE BORBÉN SI 2 104,00 RIBADUMIA SI 24 1.248,00 CANGAS SI 43 2.236,00 PORRIÑO SI 100 5.200,00 TOTAL 384 19.968,00 ------ Folla: 6.16034.- CONCESIÓN DE PRÓRROGA PARA XUSTIFICACIÓN DA SUBVENCIÓN CONCEDIDA Á ASOC. VECINAL SANTA MARÍA DE GODOS DE CALDAS DE REIS PARA “OBRAS DE ACONDICIONAMENTO DO ENTORNO DA IGREXA PARROQUIAL”, APROBADA Ó SEU FAVOR POR R.P.9264 DE 18/06/07 Aprobada por Resolución presidencial núm. 9264 de data 18/06/2007 unha subvención a favor da Asociación Vecinal Santa María de Godos do Concello de Caldas por un importe de 30.000,00 € para “Obras de acondicionamento do entorno da igrexa parroquial” con cargo á partida 07/451.451.789.04, e recibido escrito da citada Asociación, presentado no Rexistro Xeral con da 28/03/08, no que solicitan unha prórroga para a súa xustificación para poder rematar as obras, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a concesión dunha prórroga ata o 30 de setembro de 2008, para a xustificación da citada subvención. ------ Folla: 7.16035.- APROBACIÓN DE SUBVENCIÓN, CON CARGO Ó PSA/2006-08, ANUALIDADE 2008, Ó CONCELLO DE VALGA, PARA A OBRA “SANEAMENTO EN CORDEIRO E VALGA” En aplicación da Base 16ª de execución do orzamento, vistos os informes que se unen ó expediente a Xunta de Goberno acorda por unanimidade conceder ó concello de Valga unha subvención por importe de cento cinco mil vinte e tres euros con trinta e seis céntimos (105.023,36 €), con cargo ó Programa de Saneamento e Abastecemento de Augas 2006-08, anualidade 2008 (Libre disposición), partida 08/911.441.762.45 para financiar a obra “Saneamento en Cordeiro e Valga” co núm. 108/1151 e con suxeición ás condicións seguintes: a) A subvención concédese para colaborar na execución da obra citada, non podendo cambiarse o destino ni a contía da mesma. b) Para o aboamento da subvención concedida, requiriráselle a previa xustificación das obras, unha vez concluída a súa execución, que terá que axustarse estritamente ás Bases Reguladoras que rexeron a súa concesión. c) Os Servizos Técnicos Provinciais, poderán comprobar en todo momento a execución da obra. d) As obras que se acollan a este Programa deberán estar xustificadas antes do 31 de outubro de 2009, de non facelo así, procederase á anulación da subvención concedida. e) Nas obras levadas a cabo polo sistema de administración, terase en conta para a aplicación do IVE, nas facturas e certificacións, as Normas que son de aplicación, evitando con iso as devolucións conseguintes. f) O pago da subvención, só se efectuará unha vez se teña acreditado estar ó corrente nas obrigas fiscais con esta Deputación. ------ Folla: 8.16036.- DAR CONTA DA RENUNCIA DO CLUB BALONCESTO ARXIL, RESPECTO Á SUBVENCIÓN CONCEDIDA PARA A “COMPRA DE BALÓNS MEDICINAIS, PETOS, MÁQUINA ELECTROESTIMULACIÓN E OUTROS...”, APROBADAS Ó SEU FAVOR NA XUNTA DE GOBERNO DE 08/06/07 Aprobada pola Xunta de Goberno de 08/06/07 as subvencións a favor do Club Baloncesto Arxil do Concello de Pontevedra para a “Compra de balóns medicinais, petos, máquina electroestimulación e outros”, por importe de 994,00 € e recibido escrito, presentado no Rexistro Xeral con data 27/02/08 do citado club, renunciando á subvención concedida dado que non poden acreditar o gasto, a Xunta de Goberno queda enterada de dita renuncia. ------ Folla: 9.16037.- PERMISO E AXUDA ECONÓMICA PARA ASISTENCIA A CURSOS, REUNIÓNS, XORNADAS, CONGRESOS, ETC. a) De conformidade co escrito de data 20 de febreiro de 2008, o Xefe do Servizo da Estación Fitopatolóxica de Areeiro, pertencente ó Servizo Agrario solicita permiso e axuda económica para que a funcionaria Dona María José Lema Gesto, poida asistir, por residencia eventual e representando a esta Excma. Deputación Provincial, ó “VI INTERNACIONAL ISHS SYMPOSIUM ON MINERAL NUTRITION OF FRUIT CROPS” organizado pola Universidade de Algarve (Portugal) para a presentación de dous traballos realizados polo Centro e que terá lugar do 19 ó 23 de maio de 2008 en Faro (Portugal). Non obstante para poder presentar ambos traballos é un requisito obrigatorio pagar unha inscrición por cada un deles, polo tanto e aínda que só asista Dona María José Lema Gesto, é necesario inscribir pola súa vez a Dona Pilar Piñón Esteban.; a Xunta de Goberno acorda por unanimidade, en virtude das facultades que lle confire o artigo 61.12 do Real Decreto 2568/86, de 28 de novembro, e o artigo 105 da Lei 5/97, de Administración Local de Galicia conceder a Dona María José Lema Gesto e a Dona Pilar Piñón Esteban, o permiso solicitado e axuda económica por importe total de 2.468,39 euros, co carácter de “a xustificar”, estando desagregados por conceptos tal e como a continuación se sinala: Dna. MARÍA JOSÉ LEMA GESTO Inscrición congreso: 600,00 € Desprazamento: (Saída día 18 antes das 14:00 e regreso día 24 antes das 22:00) Avión (Porto-Algarve-Porto) 600,00 € Pontevedra-Porto-Pontevedra: Coche propio (340,8 Km.) 64,75 € Peaxe autoestrada: 20,50 € Parking aeroporto: 80,00 € Taxi en Portugal (Aeropuerto-Hotel-Aeropuerto) 100,00 € Total desprazamento: 865,25 € Dietas: (residencia eventual) (Saída día 18 antes das 14:00 e regreso día 24 antes das 22:00) Día 18: (1 dieta enteira Grupo II: Portugal) 141,24 € Días 19-23 (80% dieta enteira Grupo II: Portugal) 564,96 € Día 24 ( ½ manutención Grupo II: Portugal) 21,94 € Total dietas: 728,14 € Dna. PILAR PIÑÓN ESTEBAN Inscrición congreso: 275,00 € Ditas cantidades imputaránselle con cargo ás partidas 08/714.714.230.01/07 de dietas por importe de 728,14 €, á 08/714.714.231.01/07 de desprazamentos por importe de 865,25 €, e á 08/714.714.162.00 de inscrición por un importe de 875,00€. (Convenio de colaboración entre a Deputación de Pontevedra, a Fundación Juana de Vega e a empresa The Trading House Amodia S.L., titulado “Experiencia sobre materia seca en Kiwi”). Para o aboo das indemnizacións que puidesen corresponder e ó abeiro da norma 14ª do acordo nº 9.14880 de data de 9 de marzo de 2007, adoptado pola Xunta de goberno, a referida funcionaria deberá presentar unha memoria sobre o desenvolvemento do curso e as conclusións obtidas, debendo xustificar, igualmente, a asistencia co correspondente certificado ou diploma. b) De conformidade co escrito de data 25 de marzo de 2008, o funcionario D. José Fernández López, adscrito ó servizo de Intervención solicita permiso e axuda económica para poder asistir á xornada sobre “ESTABILIDADE ORZAMENTARIA NAS ENTIDADES LOCAIS” que terá lugar na Deputación Provincial de Lugo o próximo día 13 de maio de 2008, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade conceder a D. José Fernández López o permiso solicitado e unha axuda económica por importe total de 140,67 euros, que se aboarán co carácter de “a xustificar” con cargo ós fondos de caixa fixa, estando analizados por conceptos tal e como a continuación se sinala: Desprazamentos: (coche propio): Pontevedra- Lugo-Pontevedra: (400 Km.) 76,00 € Peaxe autoestrada: 18,00 € Aparcadoiro: 20,00 € Total desprazamentos: 114,00 € Dietas: ½ Dieta Grupo I 26,67 € Total dietas: 26,67 € Ditas cantidades imputaránselle con cargo á partida 08/611.611.231.01 de desprazamentos por importe de 114,00 € e á 08/611.611.230.01 de dietas por importe de 26,67 €. Para o aboo das indemnizacións que puidesen corresponder e ó abeiro da norma 14ª do acordo nº 9.14880 de data de 09 de marzo de 2.007, adoptado pola Xunta de Goberno, o solicitante deberá presentar unha memoria sobre o desenvolvemento da reunión e as conclusións obtidas, debendo xustificar, igualmente, con suxeición á normativa establecida, a asistencia, co correspondente certificado ou diploma; os gastos de desprazamentos, nos termos e condicións establecidos no Real decreto 462/2002 e Bases do Orzamento Provincial. c) De conformidade co escrito de data 4 de abril de 2008, o Xefe do Servizo de Desenvolvemento Local e Fondos Comunitarios solicita permiso e axuda económica para que as contratadas laborais adscritas ó Proxecto Chronos Dna. Ruth González Reyes, Coordinadora Xera, e Dna. Paula Portela Yáñez, responsable da xestión económica, poidan asistir, en representación deste Organismo Provincial, ás reunións de urxencia para a coordinación de diversas actividades, así como para a xestión económica dos socios italianos, a celebrar en Viterbo (Italia) os días 8, 9, 10 e 11 de abril de 2008, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade conceder a Dna. Ruth González Reyes e a Dna. Paula Portela Yáñez o permiso licitado e unha axuda económica, por un importe de 1.796,80 euros, co carácter de “a xustificar”, estando desagregados por conceptos tal e como a continuacións e sinala: Dna. RUTH GONZÁLEZ REYES Desprazamento: (Saída día 8 e regreso día 11 de abril) Avión (Santiago-Roma-Santiago) 240,00 € Coche propio (Pontevedra-Santiago-Pontevedra) 22,80 € Parking aeroporto: 40,00 € Peaxe autoestrada: 9,00 € Taxi (Aeropuerto-Hotel-Aeropuerto) 100,00 € Total desprazamento: 411,80 € Dietas: (Saída día 8 e regreso día 11 de abril) Días 8, 9, 10 e 11: (dieta 3,5 DSA) Italia 332,50 € Días 8, 9 e 10 Aloxamento 240,00 € Total dietas: 572,50 € Dna. PAULA PORTELA YÁÑEZ Desprazamento: (Saída día 8 e regreso día 11 de abril) Avión (Santiago-Roma-Santiago) 240,00 € Total desprazamento: 240,00 € Dietas: (Saída día 8 e regreso día 11 de abril) Días 8, 9, 10 e 11: (dieta 3,5 DSA) Italia 332,50 € Días 8, 9 e 10 Aloxamento 240,00 € Total dietas: 572,50 € Ditas cantidades imputaranse ás partidas 08/313.328.230.01 de dietas por importe de 1.145,00 € e á 08/313.328.231.01 de locomoción por importe de 651.80€ do vixente Orzamento provincial. ------ Folla: 10.16038.- DEVOLUCIÓN DE GARANTÍAS DEFINITIVAS Unha vez tramitados os correspondentes expedientes, de conformidade co disposto no artigo 47 e concordantes do R.d.l. 2/2000 do 16 de xuño, polo que se aproba o Texto Refundido da Lei de Contratos das Administracións Públicas e ó non estar suxeitos a responsabilidade e terse cumpridas as condicións dos contratos, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución das seguintes garantías: TÉCNICOS ASOCIADOS, S.L. (CIF B- 36.024.636) • A constituída en metálico, por importe de mil novecentos cincuenta euros con vinte e catro céntimos (1.950,24 €), para responder da contratación da obra de “Climatización da á sueste na planta 1ª do Pazo Provincial”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 19/09/2006 con número de operación 200600080892, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. INDEZA, EDIFICACIÓN Y OBRA CIVIL, S.L. (ANTES INDUSTRIAS DEL DEZA, S.L.) (CIF B- 36.009.785) • A constituída en valores, mediante aval de SOGARPO, por importe de mil catrocentos euros (1.400,00 €), para responder das obras de “Ensanche e mellora E.P. 0002 Pontevedra- Tomeza- C.550 (Pontevedra)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 31/07/2006 con número de operación 200600065380, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. OBRAS Y EDIFICACIONES SEIXO, S.L. (CIF B- 36.290.963) • A constituída en valores, mediante aval de LA CAIXA, por importe de dous mil trescentos euros con oitenta céntimos (2.300,80 €), para responder das obras de “Construción de muros, reposición de regadíos e drenaxes e pavimentación de enlace E.P. Vilar- Valeixe (Crecente- A Cañiza)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 11/08/2006 con número de operación 200600069720, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. CONSTRUCCIONES FERNÁNDEZ Y HERMIDA, S.L. (CIF B- 36.632.412) • A constituída en valores, mediante aval de BANCO GALLEGO, por importe de mil douscentos cincuenta e tres euros con vintenove céntimos (1.253,29 €), para responder das obras de “Retranqueo peche e galpón P.K.1.2 da E.P. 3001 Tui- Morgadanes (Tui)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 21/08/2006 con número de operación 200600071404, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. SERCOYSA, PROYECTOS Y OBRAS, S.A. (CIF A- 36.319.622) • A constituída en valores, mediante aval de SOGARPO, por importe de vinteún mil cento setenta e oito euros con oitenta céntimos (21.178,80 €), para responder das obras de “Ensanche e mellora E.P. 9302 Xil- Cobas (Meaño)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 13/12/2005 con número de operación 200500112006, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. ROYMER, OBRA CIVIL, S.L. (CIF B- 36.369.650) • A constituída en valores, mediante aval de BANCO GALLEGO, por importe de dous mil douscentos dezaseis euros (2.216,00 €), para responder do “Saneo e drenaxe en varias EE.PP. da zona sur”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 28/06/2006 con número de operación 200600058387, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. CONSTRUCCIONES E. C. CASAS, S.L. (CIF B- 36.147.429) • A constituída en valores, mediante aval de BANESTO, por importe de catrocentos trinta e seis euros con cincuenta e oito céntimos (436,58 €), para responder da “Mellora do trazado e pavimento Picoña- Baredo E.P. Salceda- Picoña (Salceda)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 17/06/2005 con número de operación 200500062390, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. SEÑALIZACIONES Y BALIZAMIENTOS DE GALICIA, S.A. (SEBAGASA) (CIF A- 36.617.942) • A constituída en valores, mediante aval de CRÉDITO Y CAUCIÓN, por importe de dous mil trescentos cincuenta e oito euros con corenta céntimos (2.358,40 €), para responder das obras de “Ordenación do cruce de leirado na E.P. Ponteareas- As Neves e outras melloras en estradas provinciais”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 9/11/2006 con número de operación 200600097007, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. SEÑALIZACIONES Y BALIZAMIENTOS DE GALICIA, S.A. (SEBAGASA) (CIF A- 36.617.942) • A constituída en valores, mediante aval de CRÉDITO Y CAUCIÓN, por importe de dous mil trescentos setenta e catro euros (2.374,00 €), para responder das obras de “Balizamento EE.PP. comarcas Condado- Valmiñor e tramo Príncipe- Policarpo Sanz (Vigo)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 20/10/2006 con número de operación 200600089117, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. ELSAMEX- MODECAR, S.A. (CIF G- 15.896.459) • A constituída en valores, mediante aval de CESCE, por importe de trinta e tres mil cincocentos noventa e tres euros con sesenta céntimos (33.593,60 €), para responder das obras de “Mellora do trazado e pavimentación E.P. Mosende- Morgadans (O Porriño)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 8/09/2003 con número de operación 200300065422, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. ELSAMEX, S.A. (CIF A- 28.504.728) • A constituída en valores, mediante aval de MAPFRE, por importe de dous mil cento vinte euros (2.120,00 €), para responder das obras de “Ampliación da rede de abastecemento en E.P. 9107 Virxe das Mareas (O Grove)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 15/11/2006 con número de operación 200600098677, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. ELSAMEX- MODECAR, S.A. (CIF G- 15.896.459) • A constituída en valores, mediante aval de MAPFRE, por importe de seis mil setecentos dezaoito euros con setenta e dous céntimos (6.718,72 €), para responder das obras do “Proxecto modificado núm. 1 de mellora do trazado e pavimentación E.P. Mosende- Morgadans (O Porriño)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 2/08/2006 con número de operación 200600066099, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. NAROM, S.L. (CIF B- 36.163.418) • A constituída en valores, mediante aval de LA CAIXA, por importe de sete mil cento vinte e un euros con sesenta céntimos (7.121,60 €), para responder das obras en “E.P. 2202 Baiona- Loureza (Baiona)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 28/11/2005 con número de operación 200500107728, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. NAROM, S.L. (CIF B- 36.163.418) • A constituída en valores, mediante aval de LA CAIXA, por importe de tres mil euros (3.000,00 €), para responder das obras de “Reposición de muros, cunetas, drenaxes e protección de taludes en E.P. 2202 Baiona- Loureza (Baiona)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 29/08/2006 con número de operación 200600073581, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. PAVIMENTOS DE MEAÑO, S.L. (CIF B- 36.239.945) • A constituída en valores, mediante aval de SOGARPO, por importe de corenta e oito mil catrocentos oitenta euros (48.480,00 €), para responder das obras de “Mellora de trazado E.P. 0307 Peso- Caroi (A Lama)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 21/10/2004 con número de operación 200400074042, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. PAVIMENTOS DE MEAÑO, S.L. (CIF A- 36.617.942) • A constituída en valores, mediante aval de SOGARPO, por importe de cincuenta mil oitocentos oitenta euros (50.880,00 €), para responder das obras de “E.P. 0207 Ponte Caldelas- Parada- San Vicente (Ponte Caldelas)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 10/03/2005 con número de operación 200500023252, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. PAVIMENTOS DE MEAÑO, S.L. (CIF B- 36.239.945) • A constituída en valores, mediante aval de SOGARPO, por importe de corenta e cinco mil novecentos vinte euros (45.920,00 €), para responder das obras de “E.P. 0307 Peso- Caroi (A Lama)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 22/02/2006 con número de operación 200600012103, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. CONSTRUCCIONES FERNÁNDEZ SARMIENTO, S.A. (CIF A- 36.018.786) • A constituída en metálico, por importe de mil douscentos vinte e tres euros con setenta e seis céntimos (1.223,76 €), para responder das obras de “Instalacións dos locais anexos á planta baixa do centro de maternais na Cidade Infantil “Príncipe Felipe”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 27/10/2005 con número de operación 200500098794, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. CONSTRUCCIONES RAFER, S.L. (CIF B- 36.052.702) • A constituída en valores, mediante aval de BBVA, por importe de cinco mil douscentos vinte euros (5.220,00 €), para responder das obras de “Ensanche e mellora E.P. 7016 Estrada- Vinseiro- As Casetas (A Estrada)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 21/10/2005 con número de operación 200500097355, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. CONSTRUCCIONES RAFER, S.L. (CIF B- 36.052.702) • A constituída en valores, mediante aval de BBVA, por importe de trinta e dous mil oitocentos euros (32.800,00 €), para responder das obras de “Remate, ensanche e mellora E.P. 6010 As Lamas- Moimenta- Ventosa (Lalín- Agolada)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 21/10/2005 con número de operación 200500097356, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. CONSTRUCCIONES TABOADA Y RAMOS, S.L. (CIF B- 36.052.876) • A constituída en valores, mediante aval de BBVA, por importe de dezasete mil oitocentos dezaseis euros con sesenta e catro céntimos (17.816,64 €), para responder das obra “E.P. 6510 Lamela- Moalde- Senra (Silleda)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 7/07/2003 con número de operación 200300049995, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. CONSTRUCCIONES TABOADA Y RAMOS, S.L. (CIF B- 36.052.876) • A constituída en valores, mediante aval de BBVA, por importe de dez mil catrocentos vinte euros con trinta e seis céntimos (10.420,36 €), para responder da obra “E.P. 6008 Goleta- Cercio- E. Rodo (Lalín)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 7/07/2003 con número de operación 200300049992, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. CONSTRUCCIONES TABOADA Y RAMOS, S.L. (CIF B- 36.052.876) • A constituída en valores, mediante aval de CAIXA GALICIA, por importe de dous mil trescentos noventa e dous euros (2.392,00 €), para responder da obra de “Terminación acceso Monasterio de Acibeiro (Forcarei)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 8/08/2006 con número de operación 200600067622, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. CONSTRUCCIONES TABOADA Y RAMOS, S.L. (CIF B- 36.052.876) • A constituída en valores, mediante aval de CAIXANOVA, por importe de vinteoito mil novecentos euros (28.900,00 €), para responder da obra de “Ensanche e mellora E.P. 6202 Rodeiro- Osera (Rodeiro)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 8/11/2005 con número de operación 200500101416, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. CONSTRUCCIONES TABOADA Y RAMOS, S.L. (CIF B- 36.052.876) • A constituída en valores, mediante aval de LA CAIXA, por importe de sete mil cento oitenta e dous euros con sesenta e oito céntimos (7.182,68 €), para responder da obra de “Mellora capa de rodaxe E.P. 6303 Agolada- Cruces (Agolada)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 21/10/2005 con número de operación 200500097354, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. CONSTRUCCIONES TABOADA Y RAMOS, S.L. (CIF B- 36.052.876) • A constituída en valores, mediante aval de BANESTO, por importe de dous mil trescentos setenta e oito euros con noventa e cinco céntimos (2.378,95 €), para responder da obra de “Traslado de muro de mampostería do Castelo de Soutomaior”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 20/05/2004 con número de operación 200400035241, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. CONSTRUCCIONES TABOADA Y RAMOS, S.L. (CIF B- 36.052.876) • A constituída en valores, mediante aval de BANESTO, por importe de dous mil trescentos cincuenta e oito euros con corenta e dous céntimos (2.358,42 €), para responder da obra de “Muros de contención en E.P. 2908 Arcade- Amoedo (Soutomaior)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 20/05/2004 con número de operación 200400035242, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. CONSTRUCCIONES TABOADA Y RAMOS, S.L. (CIF B- 36.052.876) • A constituída en valores, mediante aval de BANCO BILBAO VIZCAYA, por importe de trece mil oitocentos noventa e seis euros con oitenta céntimos (13.896,80 €), para responder da obra de “E.P. 7019 San Andrés- San Xulián de Vea (A Estrada)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 7/07/2003 con número de operación 200300049993, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. CONSTRUCCIONES TABOADA Y RAMOS, S.L. (CIF B- 36.052.876) • A constituída en valores, mediante aval de CAIXANOVA, por importe de sete mil oitocentos oito euros con cincuenta e catro céntimos (7.808,54 €), para responder da obra de “E.P. 6407 Caseda- Brandariz (Vila de Cruces)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 5/09/2002 con número de operación 200200072882, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. CONSTRUCCIONES TABOADA Y RAMOS, S.L. (CIF B- 36.052.876) • A constituída en valores, mediante aval de BANCO GALLEGO, por importe de oito mil catrocentos cincuenta e dous euros con noventa e un céntimos (8.452,91 €), para responder da obra de “Enlace 6503 Silleda- Siador- Refoxos (Silleda)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 8/01/2003 con número de operación 200300000007, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. CONSTRUCCIONES TABOADA Y RAMOS, S.L. (CIF B- 36.052.876) • A constituída en valores, mediante aval de CAJA MADRID, por importe de dez mil cincocentos once euros con cincuenta céntimos (10.511,50 €), para responder da obra de “E.P. 6304 Orrea- Val- Brocos (Agolada)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 5/09/2002 con número de operación 200200072834, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. CONSTRUCCIONES TABOADA Y RAMOS, S.L. (CIF B- 36.052.876) • A constituída en valores, mediante aval de LA CAIXA, por importe de cinco mil oitocentos corenta e oito euros con oitenta e dous céntimos (5.848,82 €), para responder da obra de “E.P. 6403 Cruces- Brocos (Vila de Cruces)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 8/05/2003 con número de operación 200300031194, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. CONSTRUCCIONES CRESPO, S.A. (CIF A- 36.001.063) • A constituída en valores, mediante aval de SOGARPO, por importe de dous mil setenta euros con noventa e un céntimos (2.070,91 €), para responder da obra de “Proxecto modificado de humanización rúa Velázquez Moreno, tramo Príncipe- Policarpo Sanz”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 7/09/2006 con número de operación 200600076738, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. CONSTRUCCIONES CRESPO, S.A. (CIF A- 36.001.063) • A constituída en valores, mediante aval de CAIXA GALICIA, por importe de dous mil trescentos oitenta e un euros con noventa e seis céntimos (2.381,96 €), para responder da obra de “Eliminación de puntos estreitos na E.P. Tui- Rebordáns (Tui)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 21/06/2006 con número de operación 200600055899, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. CONSTRUCCIONES CRESPO, S.A. (CIF B- 36.001.063) • A constituída en valores, mediante aval de CAIXA GALICIA, por importe de dous mil cento noventa e dous euros con vinte céntimos (2.192,20 €), para responder das “Obras complementarias de pavimentado, capa de rodaxe e substitución de saneamento e abastecemento na rúa Urzaiz (Vigo)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 18/09/2006 con número de operación 200600080357, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. CONSTRUCCIONES CRESPO, S.A. (CIF B- 36.001.063) • A constituída en valores, mediante aval de SOGARPO, por importe de dous mil trescentos oitenta e tres euros con oitenta e oito céntimos (2.383,88 €), para responder das “Obras de construción de muros na E.P. 3001 Tui- Rebordáns (Tui)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 10/05/2006 con número de operación 200600043726, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. CONSTRUCCIONES, OBRAS Y VIALES, S.A.- COVSA (CIF A- 36.008.886) • A constituída en valores, mediante aval de MAPFRE, por importe de tres mil cincocentos sesenta e catro euros (3.564,00 €), para responder da obra “Renovación de rodaxe na EP Parada- A Ramallosa (Nigrán)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 28/11/2005 con número de operación 200500107727, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. CONSTRUCCIONES, OBRAS Y VIALES, S.A.- C.O.V.S.A. (CIF A- 36.008.886) • A constituída en valores, mediante aval de HCC EUROPE, por importe de dous mil trescentos oitenta e seis euros (2.386,00 €), para responder da obra “Muros de contención e sostemento en EP Malvas- Pexegueiro (Tui)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 04/08/2006 con número de operación 200600066832, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. CONSTRUCCIONES, OBRAS Y VIALES, S.A.- C.O.V.S.A. (CIF A- 36.008.886) • A constituída en valores, mediante aval de BBVA, por importe de dous mil trescentos noventa e nove euros con sesenta céntimos (2.399,60 €), para responder da obra “Estabilización talud en leiro EP 9305 Coirón- Ribadumia- Leiro (Ribadumia)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 19/07/2006 con número de operación 200600062912, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. CONSTRUCCIONES, OBRAS Y VIALES, S.A.- C.O.V.S.A. (CIF A- 36.008.886) • A constituída en valores, mediante aval de BANCO DE GALICIA, por importe de mil novecentos doce euros con noventa e catro céntimos (1.912,94 €), para responder da obra “Proxecto modificado de EP 8305 Senín- Cordeiro (Valga)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 31/05/2006 con número de operación 200600049342, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. CONSTRUCCIONES, OBRAS Y VIALES, S.A.- C.O.V.S.A. (CIF A- 36.008.886) • A constituída en valores, mediante aval de CAIXANOVA, por importe de dous mil trescentos corenta e oito euros (2.348,00 €), para responder da obra “Muro en Xil- Covas- Barrantes (Meaño)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 14/09/2006 con número de operación 200600079214, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. CONSTRUCCIONES, OBRAS Y VIALES, S.A.- C.O.V.S.A. (CIF A- 36.008.886) • A constituída en valores, mediante aval de MAPFRE, por importe de tres mil douscentos dous euros con vinte e nove céntimos (3.202,29 €), para responder da obra “Remate de beirarrúas, servizos de iluminación en Baño (Valga)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 14/10/2005 con número de operación 200500094377, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. CONSTRUCCIONES, OBRAS Y VIALES, S.A.- C.O.V.S.A. (CIF A- 36.008.886) • A constituída en valores, mediante aval de CAIXANOVA, por importe de mil novecentos noventa e dous euros (1.992,00 €), para responder da obra “Mellora capa de rodamento EP Vilariño- Hío (Cangas)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 7/07/2006 con número de operación 200600060550, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. CONSTRUCCIONES, OBRAS Y VIALES, S.A.- C.O.V.S.A. (CIF A- 36.008.886) • A constituída en valores, mediante aval de SOGARPO, por importe de dezasete mil douscentos cincuenta e tres euros (17.253,00 €), para responder da obra “Protección vial e servizos EP Coirón- Ribadumia- Leiro (Ribadumia)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 8/08/2005 con número de operación 200500076785, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. CONSTRUCCIONES, OBRAS Y VIALES, S.A.- C.O.V.S.A. (CIF A- 36.008.886) • A constituída en valores, mediante aval de CESCE, por importe de dous mil trescentos cincuenta e seis euros con setenta céntimos (2.356,70 €), para responder da obra “Mellora capa de rodamento EP 9305 Coirón- Ribadumia- Leiro (Ribadumia)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 28/07/2003 con número de operación 200300054710, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. CONSTRUCCIONES, OBRAS Y VIALES, S.A.- C.O.V.S.A. (CIF A- 36.008.886) • A constituída en valores, mediante aval de HCC EUROPE, por importe de mil novecentos corenta e seis euros (1.946,00 €), para responder da obra “Ampliación plataforma e drenaxe en P.K. 1+100 EP Fornelos- Festín (Fornelos de Montes)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 31/08/2006 con número de operación 200600074126, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. CONSTRUCCIONES, OBRAS Y VIALES, S.A.- C.O.V.S.A. (CIF A- 36.008.886) • A constituída en valores, mediante aval de CAIXANOVA, por importe de trinta e nove mil cincocentos oitenta e cinco euros con cincuenta e nove céntimos (39.585,59 €), para responder da obra “Reforzo rodamento EP Rebullón- CUVI e EP Puxeiros- Rebullón (Mos)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 7/11/2005 con número de operación 200500101123, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. CONSTRUCCIONES, OBRAS Y VIALES, S.A.- C.O.V.S.A. (CIF A- 36.008.886) • A constituída en valores, mediante aval de MAPFRE, por importe de doce mil catrocentos cincuenta e oito euros con corenta céntimos (12.458,40 €), para responder da obra “Ensanche ponte Loureza EP Baiona- Loureza (Oia- Baiona)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 28/11/2005 con número de operación 200500107729, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. CONSTRUCCIONES, OBRAS Y VIALES, S.A.- C.O.V.S.A. (CIF A- 36.008.886) • A constituída en valores, mediante aval de BANCO SIMEÓN, por importe de setenta e dous mil seiscentos noventa e cinco euros CON TRINTA E NOVE CÉNTIMOS (72.695,39 €), para responder da obra “EP Ponte Caldelas- Borela (Ponte Caldelas)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 17/12/2004 con número de operación 200400088687, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. CONSTRUCCIONES, OBRAS Y VIALES, S.A.- C.O.V.S.A. (CIF A- 36.008.886) • A constituída en valores, mediante aval de CAJA MADRID, por importe de quince mil douscentos setenta e catro euros con oitenta e catro céntimos (15.274,84 €), para responder da obra “EP 8001 Caldas- Carracedo- Catoira (Caldas)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 13/05/2004 con número de operación 200400034049, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. CONSTRUCCIONES, OBRAS Y VIALES, S.A.- C.O.V.S.A. (CIF A- 36.008.886) • A constituída en valores, mediante aval de CAIXANOVA, por importe de dous mil catrocentos un euros con sesenta céntimos (2.401,60 €), para responder da obra “Reposición de servizos afectados EP 8305 Senín- Cordeiro (Valga), e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 7/07/2006 con número de operación 200600060548, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. CONSTRUCCIONES, OBRAS Y VIALES, S.A.- C.O.V.S.A. (CIF A- 36.008.886) • A constituída en valores, mediante aval de HCC EUROPE, por importe de dous mil catrocentos un euros (2.401,00 €), para responder da obra “Muros de contención e sostemento EP 8503 Cordeiro- Senín (Valga)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 4/08/2006 con número de operación 200600066836, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. OBRAS Y CONSTRUCCIONES SISÁN, S.L. (CIF A- 36.360.501) • A constituída en valores, mediante aval de CAIXANOVA, por importe de dous mil trescentos trinta e cinco euros con setenta e un céntimos (2.335,71€), para responder da obra “Acondicionamento dos locais para gardería infantil na C.I. Príncipe Felipe”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 3/11/2005 con número de operación 200500100160, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. UTE OBRAS Y CONSTRUCCIONES SISÁN, S.L.- CONSTRUCCIONES FERNÁNDEZ SARMIENTO, S.A. (CIF G- 36.474.625) • A constituída en valores, mediante aval de CAIXANOVA, por importe de cinco mil setecentos euros con corenta céntimos (5.700,40 €), para responder da obra “Campo de fútbol de Arbo”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 17/09/2004 con número de operación 200400066385, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. UTE OBRAS Y CONSTRUCCIONES SISÁN, S.L.- CONSTRUCCIONES FERNÁNDEZ SARMIENTO, S.A. (CIF G- 36.474.625) • A constituída en valores, mediante aval de CRÉDITO Y CAUCIÓN , por importe de trece mil trescentos euros con noventa e dous céntimos (13.300,92 €), para responder da obra “Campo de fútbol de Arbo”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 17/09/2004 con número de operación 200400066387, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. ------ Folla: 11.16039.- COMUNICACIÓNS Non houbo. ------ Folla: FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 12.16040.- CONCESIÓN DE PRÓRROGA PARA XUSTIFICACIÓN DAS AXUDAS CONCEDIDAS Ó CONCELLO DE CANGAS PARA “DOTACIÓN DE SERVIZOS BÁSICOS A PRAIAS 2007” Dada conta do escrito formulado por Dona Clara Millán González, Alcaldesa do concello de Cangas, polo que solicita unha prórroga para a xustificación das axudas concedidas para Dotación de Servizos Básicos a Praias no ano 2007. Resultando que a Xunta de Goberno de data 23 de marzo de 2007 acorda entre outros a concesión de tres axudas ó concello de Cangas por importes de 15.500,00 €, 20.000,00 € e 18.373,27 € para “Balizamento das praias de Francon, Barra, San Xian-Pipim-Castiñeiras” (cambio de aplicación na Xunta de Goberno de 13/02/08), “Mantemento de vestiarios e aseos na praia de Rodeira” e “Balizamento das praias de Areabrava, Menduíña, Areamilla, Rodeira, Nerga e Vilariño” (cambio de aplicación na Xunta de Goberno de 13/02/08), respectivamente. Visto o informe emitido pola Técnica da Sección de Medio Ambiente do Servizo Agrario. A Xunta de Goberno acorda por unanimidade conceder unha prórroga para a xustificación de dita axuda ata o 31 de maio de 2008. ------ Folla: FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 13.16041.- CONCESIÓN DE PRÓRROGA PARA A XUSTIFICACIÓN DA SUBVENCIÓN CONCEDIDA Á PARROQUIA DE SAN JUAN DE CARBIA DO CONCELLO DE VILA DE CRUCES PARA “OBRAS DE RESTAURACIÓN DO RETABLO MAIOR DA IGREXA PARROQUIAL”, APROBADA Ó SEU FAVOR NA XUNTA DE GOBERNO DE 01/06/07 Aprobada pola Xunta de Goberno desta Deputación Provincial de data 01/06/2007 unha subvención a favor da Parroquia de San Juan de Carbia do Concello de Vila de Cruces por un importe de 4.595,00 € para “Obras de restauración do retablo maior da igrexa parroquial” con cargo á partida 07/451.451.789.04, e recibido escrito da citada Entidade, presentado no Rexistro Xeral con data 28/03/08, no que solicitan unha prórroga para a súa xustificación para poder rematar as obras, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade conceder unha prórroga ata o 30 de setembro de 2008, para a xustificación da citada subvención. ------ Folla: FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 14.16042.- DAR CONTA DA RENUNCIA DO LICEO MARÍTIMO DE BOUZAS DO CONCELLO DE VIGO, RESPECTO Á SUBVENCIÓN CONCEDIDA PARA A “COMPRA DE PLATAFORMA FLOTANTE PARA VELA LIXEIRA”, APROBADA Ó SEU FAVOR NA XUNTA DE GOBERNO DE 08/06/07 Aprobada pola Xunta de Goberno de 08/06/07 ás subvencións a favor do Liceo Marítimo de Bouzas do concello de Vigo para a “Compra de plataforma flotante para vela lixeira”, por un importe de 1.067,00 € e recibido escrito, presentado no Rexistro Xeral con data 01/04/08 do citado club, renunciando á subvención concedida dado que non poden acreditar o gasto, a Xunta de Goberno queda enterada de dita renuncia. ------ Folla: FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 15.16043.- DAR CONTA DA RENUNCIA DA ASOCIACIÓN DE PAIS DO CENTRO “CASTRO NAVAS” DO CONCELLO DE NIGRÁN, Á SUBVENCIÓN DE SERVIZOS SOCIAIS ESPECIALIZADOS, APROBADA Ó SEU FAVOR POLA XUNTA DE GOBERNO DE 22/06/07 Aprobada pola Xunta de Goberno desta Deputación Provincial do 22 de xuño de 2007, unha subvención por importe de 1.656,00 euros, a favor da Asociación de Pais do Centro “Castro Navas” de Nigrán, para a realización do “Curso de habilidades sociais dirixidos ás persoas con trastorno de espectro autista”; e formulada pola citada Asociación a súa renuncia a tal subvención mediante escrito presentado no rexistro da Xunta de Galicia en Vigo, por non ter levado a cabo o curso debido a causas alleas a súa vontade; a Xunta de Goberno queda enterada da renuncia de Asociación de Pais do Centro “Castro Navas” de Nigrán, á subvención que por importe de 1.656,00 euros aprobou no seu favor á Xunta de Goberno do 22/06/07, para “Curso de habilidades sociais dirixido ás persoas con trastorno de espectro autista”. ------ Folla: FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 16.16044.- RECOÑECEMENTO EXTRAXUDICIAL DE OBRIGAS Visto o informe que formula a Intervención desta Deputación, de data 8 de abril de 2008, para o recoñecemento extraxudicial das obrigas, de gastos efectuados polo Centros Xestores e Dependencias desta Deputación e que especifican na relación que se achega, e en virtude das facultades que lle confire a base 17-1, parágrafo cuarto das aprobadas para a execución do orzamento de 2008, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar e declarar de aboamento: A relación de facturas, que figuran ca referencia 200800000371 e que conten doce facturas, sendo a primeira de Herederos de Suarez, S.L. por importe 2.282,98 € e derradeira de Ensayos, Laboratorio y Construcción, S.L., por importe de 17.325,01 €, obedecendo ó seguinte detalle: Importe total 35.690,60 € Descontos do IRPF 0 € Descontos do IVE soportado deducible 0 € Total líquido 35.690,60 € ------ Folla: FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 17.16045.- ADXUDICACIÓN DO CONCURSO, MEDIANTE PROCEDEMENTO ABERTO, DA XESTIÓN E ORGANIZACIÓN DO PROGRAMA “CONTACTO COA NATUREZA” Visto o acordo da Xunta de Goberno desta Deputación Provincial do día 5 de marzo de 2008, polo que se acordou a aprobación do expediente de contratación, mediante concurso, procedemento aberto, da xestión e organización do programa “Contacto coa natureza” , cuxo anuncio do concurso foi publicado no BOP núm. 51 de 12 de marzo de 2008. Vista a Acta de cualificación da documentación xeral e apertura de plicas, que tivo lugar o día 31 de marzo de 2008, a cuxo efecto reuniuse a mesa de contratación, trasladándose posteriormente as ofertas presentadas ós servizos técnicos correspondentes para o seu informe. Visto o informe da Xefa do Servizo de Acción Social e a proposta da mesa de contratación, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: Adxudicar o concurso para a contratación da xestión e organización do programa “CONTACTO COA NATUREZA” á empresa HALCÓN VIAJES S.A. (CIF A-10.005.510), polo prezo de douscentos corenta e cinco euros por persoa, IVE incluído. O prezo do programa financiarase da seguinte maneira:  A Deputación de Pontevedra achegará a cantidade de 75 euros por persoa participante.  Os Concellos interesados en participar neste programa deberán contribuír cunha cantidade de 35 euros/persoa.  As persoas beneficiarias aboarán a cantidade de 135 euros por persoa participante. O pagamento da parte correspondente á Deputación, que non poderá superar a cantidade máxima de 100.000,00 euros, irá con cargo á partida 08/313.313.227.09 do vixente Orzamento Provincial. O adxudicatario deberá constituír unha fianza definitiva equivalente ó 4% do prezo de adxudicación por importe de 4.000,00 euros, que ingresará na Tesourería da Deputación en calquera das formas previstas no artigo 36 do R.d.l. 2/2000, de 16 de xuño, do texto refundido da Lei de Contratos das Administracións Públicas, no prazo de quince días naturais contados dende a notificación deste acordo. No caso de non cumprirse este requisito por causas imputables ó adxudicatario, dará lugar á resolución do contrato. Así mesmo, tamén deberá ingresar na Caixa desta Deputación a cantidade de 102,49 € por gastos de anuncios no Boletín Oficial da Provincia. ------ Folla: FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 18.16046.- ADXUDICACIÓN DA OBRA COMPRENDIDA NO PROXECTO MODIFICADO DE “DOTACIÓN DE PLUVIAIS, iluminación E BEIRARRÚAS NA EP-9802 AS ACEÑAS (ILLA DE AROUSA)” Visto o acordo nº 12.13354 adoptado pola Xunta de Goberno, en sesión celebrada o día 23/9/2005, polo que se adxudicou a CONSTRUCCIONS, OBRAS E VIAIS, S.A. a obra “Dotación de pluviais, iluminación e beirarrúas en E.P. As Aceñas (Illa de Arousa)”, na suma de 502.786,96 €. Visto o acordo nº 18.15817 adoptado pola Xunta de Goberno, en sesión celebrada o día 23/01/2007 polo que se prestou aprobación ó proxecto modificado de “Dotación de pluviais, iluminación e beirarrúas en E.P. As Aceñas (Illa de Arousa)” por importe, unha vez aplicada a baixa de adxudicación da obra inicial, de 603.347,95 €, supoñendo un incremento de 100.557,99 € sobre o contrato primitivo, e que foi redactado polo Servizo de Vías e Obras como consecuencia de que, iniciadas as obras, circunstancias non previstas inicialmente aconsellan ou determinan a introdución dalgunhas modificacións que afectan á lonxitude e sección de diversos servizos básicos tales como canalización de telefonía, canalización de baixa tensión, colocación de tuberías de abastecemento, reposición de acometidas de abastecemento e saneamento, así como a conexión de baixantes á rede de pluviais. Visto o informe favorable emitido polo Sr. Secretario Xeral en canto ó procedemento proposto para a adxudicación da obra. E, visto o informe de fiscalización do expediente emitido polo Sr. Interventor, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: 1.- Rectificar o acordo nº 18.15817 adoptado pola Xunta de Goberno, en sesión celebrada o día 23/01/2007 polo que se prestou aprobación ó proxecto modificado de “Dotación de pluviais, iluminación e beirarrúas en EP As Aceñas (Illa de Arousa)”, no sentido de que: Onde di: “…aprobar o proxecto modificado de “Dotación de pluviais, iluminación e beirarrúas en EP As Aceñas (Illa de Arousa)” por importe de 603.347,95 €, unha vez aplicada a baixa de adxudicación da obra inicial, que supón un incremento sobre o contrato primitivo de 100.557,99 €.” Debe dicir: “…aprobar o proxecto modificado de “Dotación de pluviais, iluminación e beirarrúas en EP As Aceñas (Illa de Arousa)” por importe de 600.826,07 €, unha vez aplicada a baixa de adxudicación da obra inicial, que supón un incremento sobre o contrato primitivo de 98.039,11 €.” 2.- Adxudicar , segundo o disposto no art. 146.3 do R.d.l. 2/2000, de 16 de xuño, polo que se aproba o Texto Refundido da LCAP, a CONSTRUCCIONS, OBR

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición