ATOPO
Rexistros actuais: 1.625.396
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.762

Acta de sesión 2009/11/11_Ordinaria

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.1.4.9.33.379/2.2009-11-11_Ordinaria

  • Título Acta de sesión 2009/11/11_Ordinaria

  • Data(s) 2009-11-11 (Creación)

  • Volume e soporte 1 acta de sesión

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido En Pontevedra, na Sala de Xuntas do Pazo Provincial, sendo as dez horas e quince minutos do día once de novembro do ano dous mil nove, baixo a Presidencia do Ilmo. Sr. D. Rafael Louzán Abal, Presidente da Excma. Deputación Provincial de Pontevedra, reuníronse as/os señoras/es deputadas/os, D. José Manuel Figueroa Vila, D. José Enrique Sotelo Villar, Dona Mª Teresa Pedrosa Silva, D. Xosé Crespo Iglesias, D. Silvestre José Balseiros Guinarte, D. Jesús Mª Fernández Portela, Dna. Francisca Canal Gómez e D. Salvador González Solla, co obxecto de celebrar sesión ordinaria da Xunta de Goberno, con carácter executivo, en primeira convocatoria, consonte á correspondente orde do día. Así mesmo asisten os señores deputados D. Severino Reguera Varela, D. Xosé Carlos Silva Mariño, D. Jesús Vázquez Almuíña e D. Perfecto Rodríguez Muíños. Da fe do acto D. Carlos Cuadrado Romay, Secretario, e está presente o Sr. Interventor, D. Antonio Graña Gómez. Non asiste o señor deputado D. José Juan Durán Hermida. Declarada aberta a sesión e de orde da Presidencia éntrase seguidamente no exame da orde do día, adoptándose en relación coa mesma os seguintes acordos: 1.17399.- ACTA ANTERIOR A Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar o borrador da acta da anterior sesión, ordinaria, do día 4 de novembro de 2009. 2.17400.- LIBERACIÓN DO SOBRANTE ECONÓMICO DO PROGRAMA “ENGLISH SUMMER CAMP 2009”, PARA A SÚA APLICACIÓN Á MESMA PARTIDA ORZAMENTARIA E A SÚA VINCULADA Coma queira que adxudicada mediante procedemento aberto, a xestión e organización do “Programa English Summer Camp, 2009”, á empresa Xestión Cultural Aurea S.L., polo prezo ofertado de 58.800,00 € (IVE incluído), en virtude do acordo da Xunta de Goberno do 15 de xuño de 2009; e rematado o citado programa social, cunha participación de 518 rapaces nun gasto de 50.764,00€, produciuse un sobrante económico de 9.236,00 €, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a liberación do sobrante do Programa “English Summer Camp”, por importe de 9.326,00 €, e a súa aplicación na mesma partida orzamentaria (09/313.313-227.09), e na vinculada (09/313.313-226.19) a efectos de afrontar gastos de outros programas sociais. 3.17401.- SOLICITUDE DE PRÓRROGA PARA XUSTIFICACIÓN DA SUBVENCIÓN CORRESPONDENTE Ó CONVENIO DE COLABORACIÓN ENTRE A DEPUTACIÓN DE PONTEVEDRA E CRUZ VERMELLA PARA O “PROGRAMA RESPIRO E ANIMACIÓN HOSPITALARIA 2009” Aprobado por Resolución Presidencial nº 07405, o Convenio de Colaboración entre a Deputación de Pontevedra e Cruz Vermella, para desenvolvemento do Programa “Respiro e Animación Hospitalaria 2009”, dirixido ós nenos/as ingresados no Hospital Provincial por mor dunha enfermidade de media ou longa duración e ós seus familiares; subscrito o mesmo por ambas as dúas institucións o 23/07/2009 e solicitada o 30/10/2009 por Cruz Vermella unha prórroga para a xustificación da subvención; ante a imposibilidade de completala no prazo previsto, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a concesión dunha prórroga ata o 30 de xaneiro de 2010, para a xustificación da subvención correspondente ó Convenio de Colaboración entre a Deputación de Pontevedra e Cruz Vermella, para desenvolvemento do Programa “Respiro e Animación Hospitalaria 2009”; cunha dotación económica de 18.000,00 €. 4.17402.- SOLICITUDE DE PRÓRROGA DA ASOCIACIÓN DE VECIÑOS CABANOURO DE BUEU, PARA A XUSTIFICACIÓN DA OBRA: “ACONDICIONAMENTO CAMIÑO DE XEXIDE-OUTEIRO”, INCLUÍDA CO PAC/2008 CO NÚMERO 32 A Xunta de Goberno acorda por unanimidade a concesión de prórroga solicitada pola Asociación de Veciños Cabanouro de Bueu (CIF: G-36.257.392) (Bueu) para xustificar a obra incluída no PAC/2008, co núm. 32, denominada “Acondicionamento camiño de Xexide-Outeiro”, subvencionada con tres mil euros (3.000,00 €) por Resolución Presidencial núm. 13700, de data 17/09/2008. Concédese un aprazamento na súa xustificación ata o 30 de abril de 2010, con carácter improrrogable. 5.17403.- SOLICITUDE DE PRÓRROGA DA ASOCIACIÓN DE MULLERES RURAIS DE BODAÑO (VILA DE CRUCES), PARA A XUSTIFICACIÓN DA OBRA: “IMPERMEABILIZACIÓN DE TEITOS DOS PANTEÓNS DO CEMITERIO DE BODAÑO”, INCLUÍDA NO PAC/2008 CO NÚMERO 75 A Xunta de Goberno acorda por unanimidade a concesión de prórroga solicitada pola Asociación de Mulleres Rurais de Bodaño (CIF: G-36.485.365) (Vila de Cruces) para xustificar a obra incluída no PAC/2008, co núm. 75, denominada “Impermeabilización de teitos dos panteóns do cemiterio de Bodaño”, subvencionada con dous mil catrocentos euros (2.400,00 €) por Resolución Presidencial núm. 17911, de data 02/12/2008. Concédese un aprazamento na súa xustificación ata o 30 de abril de 2010, con carácter improrrogable. 6.17404.- DAR CONTA DA ACTA DOS PREMIOS PROVINCIAIS Á CULTURA a) A Xunta de Goberno queda enterada da acta do Xurado cualificador dos Premios Provinciais dos Premios Provinciais á Cultura 2009 despois da reunión mantida o pasado 4 de novembro de 2009 e que é do seguinte teor: “ACTA DO XURADO DOS PREMIOS PROVINCIAIS Á CULTURA -2009 PARA PROPOSTA DE CONCESIÓN DOS CATRO PREMIOS Reunido o Xurado dos “Premios Provinciais á Cultura-2009”, na Sala de Xuntas do Pazo Provincial o día 4 de novembro de 2009, ás 11:00 e composto por: Presidente: D. José Juan Durán Hermida, vicepresidente e presidente da Comisión Informativa de Cultura, Vogais: D. Jesús Mª Fernández Portela, Deputado e presidente da Comisión de Desenvolvemento Industrial, Urbanismo e Vivenda, D. Carlos García Suárez Otero, en representación da Fundación Laxeiro, D. Antonio Montero Carro, en representación da Fundación Fernández Florez, D.Juan Laguarta Badia , Profesor de Música, D. Rafael Fontoira Suris, Director da Escola de Canteiros, D. Jose Enrique Perez Arda Criado, Xefe do Servizo de Arquitectura, Dª Mercedes Costas Fernández, funcionaria, en representación do Servizo de Cultura, Secretario; D. Antonio Santos Guerra, xefe do Servizo de Cultura. Ten por obxecto a reunión, emitir o fallo para adxudicar os catro premios por importe de seis mil euros (6.000,00 €) cada un, previsto na base terceira da convocatoria. Despois dun detallado estudo e deliberación dos dossier presentados, o xurado acorda por unanimidade conceder os seguintes premios: 1.- Proxecto Cultural máis Innovador/ Vangardista: 6.000,00€ Fundación Casa Museo A Solaina de Piloño (Vila de Cruces) Polo proxecto máis innovador levado a cabo polo Museo A Solaina de Piloño no eido da recuperación, investigación e catalogación da cultura popular tradicional. 2.- Traxectoria Cultural: 6.000,00€ Agrupación de centros deportivos e culturais de Vigo Pola súa labor de difusión das actividades culturais e deportivas no concello de Vigo. 3.-Premio César Dios “Diosiño”: 6.000,00€ Escola de Danza Perla de Arousa En recoñecemento a súa labor, dende o ano 1988, de integración, difusión e desenvolvemento do folklore galego. 4.- Á Protección ou Recuperación do Patrimonio Público: 6.000,00€ Concello de Campo Lameiro Pola labor levada a cabo polo Centro de Interpretación de Arte Rupestre da recuperación paisaxística así como garantir a súa conservación e protección. E non habendo máis asuntos que tratar e sendo as 13,00 horas do indicado día, dáse por concluída a reunión, do que eu, como Secretario, dou fe. b) Ditas axudas achegaranse con cargo á partida 09/451.451.481.01 do orzamento provincial. 7.17405.- DEVOLUCIÓN DE GARANTÍAS DEFINITIVAS. 1. Devolución de garantías definitivas á empresa Productos Asfálticos, S.A. A empresa Productos Asfálticos, S.A. (NIF A- 28.072.809), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución das fianzas constituídas para responder dunha serie de lotes correspondentes ó aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2008. Resultando que nos expedientes tramitados ó efecto figuran informes emitidos polo Xefe do Parque de Maquinaria e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución das citadas garantías ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto dos respectivos contratos. Considerando que o artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan nos correspondentes expedientes e de conformidade co establecido no artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución das seguintes garantías: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de BANCO SANTANDER, por importe de mil oitocentos oitenta e dous euros con vinte e tres céntimos (1.882,23 €), para responder do contrato “Subministro de emulsión ECM-1- Lote núm. 48” e que foi depositada na Tesourería Provincial o 14/03/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800023999, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de BANCO SANTANDER, por importe de mil oitocentos nove euros con oitenta e catro céntimos (1.809,84 €), para responder do contrato “Subministro de emulsión ECM-1- Lote núm. 48 (1ª Ampliación)” e que foi depositada na Tesourería Provincial o 11/06/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800051895, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de BANCO SANTANDER, por importe de mil oitocentos nove euros con oitenta e catro céntimos (1.809,84 €), para responder do contrato “Subministro de emulsión ECM-1- Lote núm. 48 (2ª Ampliación)” e que foi depositada na Tesourería Provincial o 20/11/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800101981, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de BANCO SANTANDER, por importe de mil oitocentos oitenta e dous euros con vinte e tres céntimos (1.882,23 €), para responder do contrato “Subministro de emulsión ECM-1- Lote núm. 49” e que foi depositada na Tesourería Provincial o 14/03/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800023998. 2. Devolución de garantías definitivas á empresa Construccións, obras e viais, S.A. (C.O.V.S.A.) A empresa Construcións, Obras e Viais, S.A.- C.O.V.S.A. (NIF A- 36.008.886), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución das fianzas constituídas para responder dunha serie de lotes correspondentes ó aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2008. Resultando que nos expedientes tramitados ó efecto figuran informes emitidos polo Xefe do Parque de Maquinaria e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución das citadas garantías ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto dos respectivos contratos. Considerando que o artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan nos correspondentes expedientes e de conformidade co establecido no artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución das seguintes garantías: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de CAIXA GALICIA, por importe de dous mil cinco euros con catro céntimos (2.005,04€), para responder do contrato “Subministro de emulsión ECM-1- Lote núm. 50” e que foi depositada na Tesourería Provincial o 7/03/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800019052, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de CAJA MADRID, por importe de dous mil cento vinte euros con setenta e dous céntimos (2.120,72 €), para responder do contrato “Subministro de emulsión ECM-1- Lote núm. 50 (1ª Ampliación)” e que foi depositada na Tesourería Provincial o 12/06/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800052027, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de CAJA MADRID, por importe de mil douscentos oitenta e cinco euros con vinte e oito céntimos (1.285,28 €), para responder do contrato “Subministro de emulsión ECM-1- Lote núm. 50 (2ª Ampliación)” e que foi depositada na Tesourería Provincial o 14/11/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800099831, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de BANCO PASTOR, por importe de seis mil douscentos euros (6.200,00 €), para responder do contrato “Subministro de emulsión ECM-Especial- Lote núm. 55A” e que foi depositada na Tesourería Provincial o 16/01/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800002908, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de BANCO PASTOR, por importe de tres mil euros (3.000,00 €), para responder do contrato “Subministro de árido 0/6 en betún quente- Lote núm. 55A” e que foi depositada na Tesourería Provincial o 16/01/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800002907, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de CAJA MADRID, por importe de catro mil trescentos corenta euros (4.340,00 €), para responder do contrato “Subministro de emulsión ECM-Especial- Lote núm. 55A (1ª Ampliación)” e que foi depositada na Tesourería Provincial o 12/06/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800052023, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de CAJA MADRID, por importe de setecentos oitenta euros (780,00 €), para responder do contrato “Subministro de árido 0/6 en betún quente- Lote núm. 55A (1ª Ampliación)” e que foi depositada na Tesourería Provincial o 12/06/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800052022, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de CAJA MADRID, por importe de tres mil setecentos vinte euros (3.720,00 €), para responder do contrato “Subministro de emulsión ECM-Especial- Lote núm. 55A (2ª Ampliación)” e que foi depositada na Tesourería Provincial o 14/11/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800099832, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 3. Devolución de garantías definitivas á empresa Probisa, Tecnología y Constucción, S.A. A empresa Probisa, Tecnología y Construcción, S.A. (NIF A- 28.105.120), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución das fianzas constituídas para responder dunha serie de lotes correspondentes ó aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2008. Resultando que no expediente tramitado ó efecto figuran informes emitidos polo Xefe do Parque de Maquinaria e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución da citada garantía ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do citado contrato. Considerando que o artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou seguro de caución”. En base ós informes favorables que constan nos correspondentes expedientes e de conformidade co establecido no artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución das seguintes garantías: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de CRÉDITO Y CAUCIÓN, por importe de dous mil trescentos dez euros con oitenta e oito céntimos (2.310,88 €), para responder do contrato “Subministro de emulsión ECR-2- Lote 52” e que foi depositada na Tesourería Provincial o 14/03/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800024058, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de CRÉDITO Y CAUCIÓN, por importe de mil seiscentos cincuenta e oito euros con oitenta céntimos (1.658,80 €), para responder do contrato “Subministro de emulsión ECR-2- Lote 52 (1ª Ampliación)” e que foi depositada na Tesourería Provincial o 17/06/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800053641, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de CRÉDITO Y CAUCIÓN, por importe de mil cento corenta e catro euros (1.144,00 €), para responder do contrato “Subministro de emulsión ECR-2- Lote 52 (2ª Ampliación)” e que foi depositada na Tesourería Provincial o 26/11/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800103745, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 4. Devolución de garantías definitivas á empresa Productos Bituminosos de Galicia, S.A. A empresa Productos Bituminosos de Galicia, S.A. (NIF A- 32.226.037), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución das fianzas constituídas para responder dunha serie de lotes correspondentes ó aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2008. Resultando que no expediente tramitado ó efecto figuran informes emitidos polo Xefe do Parque de Maquinaria e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución da citada garantía ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do citado contrato. Considerando que o artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou seguro de caución”. En base ós informes favorables que constan nos correspondentes expedientes e de conformidade co establecido no artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución das seguintes garantías: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de BARKLAYS, por importe de mil seiscentos tres euros con oitenta céntimos (1.603,80 €), para responder do contrato “Subministro de emulsión ECR-2- Lote 53 (1ª Ampliación)” e que foi depositada na Tesourería Provincial o 23/06/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800055243, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de BBVA, por importe de mil sesenta e nove euros con vinte céntimos (1.069,20 €), para responder do contrato “Subministro de emulsión ECR-2- Lote 53 (2ª Ampliación)” e que foi depositada na Tesourería Provincial o 20/11/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800101793, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 5. Devolución de garantías definitivas á empresa Repsol YPF lubricantes y especialidades, S.A. A empresa Repsol YPF lubricantes y especialidades, S.A. (NIF A- 28.201.523), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución das fianzas constituídas para responder dunha serie de lotes correspondentes ó aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2008. Resultando que no expediente tramitado ó efecto figuran informes emitidos polo Xefe do Parque de Maquinaria e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución da citada garantía ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do citado contrato. Considerando que o artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou seguro de caución”. En base ós informes favorables que constan nos correspondentes expedientes e de conformidade co establecido no artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución das seguintes garantías: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de BANCO SANTANDER, por importe de dous mil trescentos vinte e sete euros con catro céntimos (2.327,04 €), para responder do contrato “Subministro de emulsión ECR-2- Lote 51” e que foi depositada na Tesourería Provincial o 24/03/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800025290, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de BANCO SANTANDER, por importe de mil noventa euros con vinte céntimos (1.090,20 €), para responder do contrato “Subministro de emulsión ECM-1- Lote 54” e que foi depositada na Tesourería Provincial o 24/03/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800025291, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 6. Devolución de garantías definitivas á empresa Explotación Minera Campomarzo, S.A. A empresa Explotación Minera Campomarzo, S.A. (NIF A- 28.279.214), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución das fianzas constituídas para responder dunha serie de lotes correspondentes ó aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2008. Resultando que no expediente tramitado ó efecto figuran informes emitidos polo Xefe do Parque de Maquinaria e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución da citada garantía ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do citado contrato. Considerando que o artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou seguro de caución”. En base ós informes favorables que constan nos correspondentes expedientes e de conformidade co establecido no artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución das seguintes garantías: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de CAIXANOVA, por importe de cincocentos cincuenta e seis euros (556,00 €), para responder do contrato “Subministro de 1 Tm. de árido 0/6- Lote 56” e que foi depositada na Tesourería Provincial o 21/01/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800003899, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de CAIXANOVA, por importe de catro mil cento corenta euros (4.140,00 €), para responder do contrato “Subministro de 6.900 Tm. de árido 2/6 ó 6/12- Lote 60” e que foi depositada na Tesourería Provincial o 21/01/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800003900, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 7. Devolución de garantías definitivas á empresa Áridos de Puenteareas, S.L. A empresa Áridos de Puenteareas, S.L. (NIF B- 36.011.419), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución das fianzas constituídas para responder dunha serie de lotes correspondentes ó aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2008. Resultando que no expediente tramitado ó efecto figuran informes emitidos polo Xefe do Parque de Maquinaria e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución da citada garantía ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do citado contrato. Considerando que o artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou seguro de caución”. En base ós informes favorables que constan nos correspondentes expedientes e de conformidade co establecido no artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución das seguintes garantías: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de BANCO SANTANDER C.H., por importe de catro mil cento corenta euros (4.140,00 €), para responder do contrato “Subministro de árido 2/6 ó 6/12- Lote 57” e que foi depositada na Tesourería Provincial o 21/01/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800003943, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de BANCO SANTANDER C.H., por importe de novecentos euros (900,00 €), para responder do contrato “Subministro de árido 2/6 ó 6/12- Lote 57 (1ª Ampliación)” e que foi depositada na Tesourería Provincial o 15/12/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800108965, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de BANCO SANTANDER C.H., por importe de mil oitocentos euros (1.800,00 €), para responder do contrato “Subministro de árido 2/6 ó 6/12- Lote 57 (2ª Ampliación)” e que foi depositada na Tesourería Provincial o 26/11/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800103757, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de BANCO SANTANDER C.H., por importe de tres mil cento trinta e seis euros (3.136,00 €), para responder do contrato “Subministro de zahorra ZA-0/40- Lote 65” e que foi depositada na Tesourería Provincial o 21/01/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800003944, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de BANCO SANTANDER C.H., por importe de oitocentos oitenta e dous euros (882,00€), para responder do contrato “Subministro de zahorra ZA-0/40- Lote 65 (1ª Ampliación)” e que foi depositada na Tesourería Provincial o 15/12/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800108966, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 8. Devolución de garantías definitivas á empresa Granitos Triturados, S.L. A empresa Granitos Triturados, S.L. (NIF B- 36.158.665), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución das fianzas constituídas para responder dunha serie de lotes correspondentes ó aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2008. Resultando que no expediente tramitado ó efecto figuran informes emitidos polo Xefe do Parque de Maquinaria e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución da citada garantía ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do citado contrato. Considerando que o artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou seguro de caución”. En base ós informes favorables que constan nos correspondentes expedientes e de conformidade co establecido no artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución das seguintes garantías: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de CRÉDITO Y CAUCIÓN, por importe de catro mil oitenta e dous euros con catro céntimos (4.082,04 €), para responder do contrato “Subministro de árido 2/6 ó 6/12- Lote 58” e que foi depositada na Tesourería Provincial o 18/01/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800003947, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de CRÉDITO Y CAUCIÓN, por importe de oitocentos oitenta e sete euros con corenta céntimos (887,40 €), para responder do contrato “Subministro de árido 2/6 ó 6/12- Lote 58 (1ª Ampliación)” e que foi depositada na Tesourería Provincial o 19/06/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800053787, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en metálico, por importe de mil setecentos setenta e catro euros con oitenta céntimos (1.774,80 €), para responder do contrato “Subministro de árido 2/6 ó 6/12- Lote 58 (2ª Ampliación)” e que foi depositada na Tesourería Provincial o 14/11/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800099763, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 9. Devolución de garantías definitivas á empresa Granitos y Áridos de Átios, S.L. A empresa Granitos y Áridos de Átios, S.L. (NIF B- 36.023.133), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución das fianzas constituídas para responder dunha serie de lotes correspondentes ó aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2008. Resultando que no expediente tramitado ó efecto figuran informes emitidos polo Xefe do Parque de Maquinaria e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución da citada garantía ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do citado contrato. Considerando que o artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou seguro de caución”. En base ós informes favorables que constan nos correspondentes expedientes e de conformidade co establecido no artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución das seguintes garantías: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de CAIXA GERAL, por importe de catro mil cento oitenta e un euros con corenta céntimos (4.181,40 €), para responder do contrato “Subministro de árido 2/6 ó 6/12- Lote 59” e que foi depositada na Tesourería Provincial o 22/01/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800003974, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de CAIXA GERAL, por importe de novecentos nove euros (909,00 €), para responder do contrato “Subministro de árido 2/6 ó 6/12- Lote 59 (1ª Ampliación)” e que foi depositada na Tesourería Provincial o 10/06/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800051525, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de CAIXA GERAL, por importe de mil oitocentos dezaoito euros (1.818,00 €), para responder do contrato “Subministro de árido 2/6 ó 6/12- Lote 59 (2ª Ampliación)” e que foi depositada na Tesourería Provincial o 14/11/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800099828, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 10. Devolución de garantías definitivas á empresa Sercoysa, Proyectos y Obras, S.A. A empresa Sercoysa, Proyectos y Obras, S.A. (NIF A- 36.319.622), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución das fianzas constituídas para responder dunha serie de lotes correspondentes ó aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2008. Resultando que no expediente tramitado ó efecto figuran informes emitidos polo Xefe do Parque de Maquinaria e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución da citada garantía ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do citado contrato. Considerando que o artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou seguro de caución”. En base ós informes favorables que constan nos correspondentes expedientes e de conformidade co establecido no artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución das seguintes garantías: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de CAJA DE AHORROS DEL MEDITERRÁNEO, por importe de catro mil cento oitenta e un euros con corenta céntimos (4.181,40 €), para responder do contrato “Subministro de árido 2/6 ó 6/12- Lote 61” e que foi depositada na Tesourería Provincial ó 16/01/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800002946, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de CAIXANOVA, por importe de seiscentos seis euros (606,00 €), para responder do contrato “Subministro de árido 2/6 ó 6/12- Lote 61 (1ª Ampliación)” e que foi depositada na Tesourería Provincial o 11/06/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800051889, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de CAJA DE AHORROS DEL MEDITERRÁNEO, por importe de tres mil oitocentos setenta e catro euros con cincuenta céntimos (3.874,50 €), para responder do contrato “Subministro de árido 40/63- Lote 63” e que foi depositada na Tesourería Provincial o 16/01/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800002947, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de CAIXANOVA, por importe de dous mil setecentos oitenta e tres euros con noventa céntimos (2.783,90 €), para responder do contrato “Subministro de árido 40/63- Lote 63 (1ª Ampliación)” e que foi depositada na Tesourería Provincial o 11/06/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800051888, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 11. Devolución de garantías definitivas á empresa Canteiros do Porriño Reunidos, S.A. A empresa Canteiros do Porriño Reunidos, S.A. (NIF A- 36.027.480), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución das fianzas constituídas para responder dunha serie de lotes correspondentes ó aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2008. Resultando que no expediente tramitado ó efecto figuran informes emitidos polo Xefe do Parque de Maquinaria e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución da citada garantía ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do citado contrato. Considerando que o artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou seguro de caución”. En base ós informes favorables que constan nos correspondentes expedientes e de conformidade co establecido no artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución das seguintes garantías: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de CRÉDITO Y CAUCIÓN, por importe de catro mil setenta e un euros con sesenta céntimos (4.071,60 €), para responder do contrato “Subministro de árido 40/63- Lote 62” e que foi depositada na Tesourería Provincial o 18/01/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800003164, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de CRÉDITO Y CAUCIÓN, por importe de dous mil novecentos vinte e cinco euros con cincuenta e dous céntimos (2.925,52 €), para responder do contrato “Subministro de árido 40/63- Lote 62 (1ª Ampliación)” e que foi depositada na Tesourería Provincial o 17/06/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800053474, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en metálico, por importe de novecentos catro euros con oitenta céntimos (904,80 €), para responder do contrato “Subministro de árido 40/63- Lote 62 (2ª Ampliación)” e que foi depositada na Tesourería Provincial o 14/11/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800099764, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 12. Devolución de garantías definitivas á empresa Canteras del Arenal, S.L. A empresa Canteras del Arenal, S.L. (NIF B- 36.006.716), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución das fianzas constituídas para responder dunha serie de lotes correspondentes ó aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2008. Resultando que no expediente tramitado ó efecto figuran informes emitidos polo Xefe do Parque de Maquinaria e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución da citada garantía ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do citado contrato. Considerando que o artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou seguro de caución”. En base ós informes favorables que constan nos correspondentes expedientes e de conformidade co establecido no artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución das seguintes garantías: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de CAIXANOVA, por importe de catro mil setenta e sete euros (4.077,00 €), para responder do contrato “Subministro de árido 40/63- Lote 64” e que foi depositada na Tesourería Provincial o 22/01/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800003977, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de CAIXANOVA, por importe de novecentos trinta e seis euros con vinte céntimos (936,20 €), para responder do contrato “Subministro de árido 40/63- Lote 64 (1ª Ampliación)” e que foi depositada na Tesourería Provincial o 26/06/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800056519, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 13. Devolución de garantías definitivas á empresa Hormigones Valle Miñor, S.A. A empresa Hormigones Valle Miñor, S.A. (NIF A- 36.623.510), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución da fianza constituída para responder dun lote correspondente ó aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2008. Resultando que no expediente tramitado ó efecto figuran informes emitidos polo Xefe do Parque de Maquinaria e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución da citada garantía ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do citado contrato. Considerando que o artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou seguro de caución”. En base ós informes favorables que constan nos correspondentes expedientes e de conformidade co establecido no artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución das seguintes garantías: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de BANKINTER, por importe de mil seiscentos euros (1.600,00 €), para responder do contrato “Subministro de formigón H-175 árido 25- Lote 67” e que foi depositada na Tesourería Provincial o 22/01/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800003963, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 14. Devolución de garantías definitivas á empresa Excavaciones Mosteiro, S.L. A empresa Excavaciones Mosteiro, S.L. (NIF B- 36.123.800), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución das fianzas constituídas para responder dunha serie de lotes correspondentes ó aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2008. Resultando que no expediente tramitado ó efecto figuran informes emitidos polo Xefe do Parque de Maquinaria e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución da citada garantía ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do citado contrato. Considerando que o artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou seguro de caución”. En base ós informes favorables que constan nos correspondentes expedientes e de conformidade co establecido no artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución das seguintes garantías: • A garantía definitiva constituída en metálico, por importe de douscentos dezaseis euros (216,00 €), para responder do contrato “Subministro e instalación de muro de mampostería pedra granítica- Lote 68” e que foi depositada na Tesourería Provincial o 04/02/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800007771 • A garantía definitiva constituída en metálico, por importe de mil douscentos cincuenta e dous euros con oitenta céntimos (1.252,80 €), para responder do contrato “Subministro e instalación de muro de mampostería pedra granítica - Lote 68 (2ª Ampliación)” e que foi depositada na Tesourería Provincial o 21/11/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800102176 15. Devolución de garantías definitivas á empresa Prefabricados San Clemente, S.L. A empresa Prefabricados San Clemente, S.L. (NIF B- 36.118.321), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución das fianzas constituídas para responder dunha serie de lotes correspondentes ó aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2008. Resultando que no expediente tramitado ó efecto figuran informes emitidos polo Xefe do Parque de Maquinaria e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución da citada garantía ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do citado contrato. Considerando que o artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou seguro de caución”. En base ós informes favorables que constan nos correspondentes expedientes e de conformidade co establecido no artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución das seguintes garantías: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de CAIXANOVA, por importe de mil vinte e oito euros con sesenta céntimos (1.028,60 €), para responder do contrato “Subministro de tubos de formigón 1m.  varios- Lote 69” e que foi depositada na Tesourería Provincial o 28/01/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800005020, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en metálico, por importe de noventa euros (90,00 €), para responder do contrato “Subministro de tubos de formigón 1m.  40 enteiro ou canaleta- Lote 69 (1ª Ampliación)” e que foi depositada na Tesourería Provincial o 18/11/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800100963. • A garantía definitiva constituída en metálico, por importe de cento setenta e cinco euros (175,00 €), para responder do contrato “Subministro de tubos de formigón 1m.  40 enteiro ou canaleta- Lote 69 (2ª Ampliación)” e que foi depositada na Tesourería Provincial o 18/11/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800100964. 16. Devolución de garantías definitivas á empresa Señalizaciones y Balizamientos de Galicia, S.A. (SEBAGASA) A empresa Señalizaciones y Balizamientos de Galicia, S.A.- SEBAGASA (NIF A- 36.617.942), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución das fianzas constituídas para responder dunha serie de lotes correspondentes ó aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2008. Resultando que no expediente tramitado ó efecto figuran informes emitidos polo Xefe do Parque de Maquinaria e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución da citada garantía ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do citado contrato. Considerando que o artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou seguro de caución”. En base ós informes favorables que constan nos correspondentes expedientes e de conformidade co establecido no artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución das seguintes garantías: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de CRÉDITO Y CAUCIÓN, por importe de tres mil catrocentos noventa e seis euros (3.496,00 €), para responder do contrato “Subministro de pintura de sinalización varia- Lote 70” e que foi depositada na Tesourería Provincial o 17/01/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800003042, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de CRÉDITO Y CACUCIÓN, por importe de mil catrocentos vinte e nove euros con doce céntimos (1.429,12 €), para responder do contrato “Subministro de pintura de sinalización varia- Lote 70 (1ª Ampliación)” e que foi depositada na Tesourería Provincial o 12/06/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800052864, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 17. Devolución de garantías definitivas á empresa Talleres Fontiñas, S.L. A empresa Talleres Fontiñas, S.L. (NIF B- 36.234.979), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución da fianza constituída para responder do seguinte contrato: - Subministro e colocación de peche exterior de malla metálica para o Parque de Maquinaria. Resultando que nos expedientes tramitados ó efecto figuran informes emitidos polo Xefe do Parque de Maquinaria e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución das citadas garantías ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto dos respectivos contratos. Considerando que o artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan nos correspondentes expedientes e de conformidade co establecido no artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución da seguinte garantía: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de CAIXANOVA, por importe de mil cento noventa e dous euros (1.192,00 €), para responder do contrato “Subministro e colocación de peche exterior de malla metálica para o Parque de Maquinaria” e que foi depositada na Tesourería Provincial o 19/06/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800053982, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 18. Devolución de garantías definitivas á empresa Áridos de Curro (ARICUR, S.L.) A empresa Áridos de Curro- ARICUR, S.L. (NIF B-36.010.205), mediante escritos presentados perante esta Deputación solicitou a devolución das fianzas constituídas para responder dunha serie de contratos: Resultando que nos expedientes tramitados ó efecto figuran informes emitidos polo Enxeñeiro Técnico de Infraestruturas e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución das citadas garantías ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto dos respectivos contratos. Considerando que o artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan nos correspondentes expedientes e de conformidade co establecido no artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución das seguintes garantías: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de CAIXANOVA, por importe de mil oitocentos oitenta e dous euros con vinte e cinco céntimos (1.882,25 €), para responder do contrato “Aluguer de retro-escavadora de 360 CV. e 2,5 m3 de cazo para facer fronte a unha serie de traballos a realizar polo Parque de Maquinaria” e que foi depositada na Tesourería Provincial o 15/09/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800076872, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de CAIXANOVA, por importe de mil douscentos setenta e cinco euros con oitenta e seis céntimos (1.275,86 €), para responder do contrato “Subministración de 4.000 m3 de material seleccionado de préstamo cargado en camión” e que foi depositada na Tesourería Provincial o 01/08/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800066006, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de CAIXANOVA, por importe de dous mil cincocentos sesenta e catro euros con trinta e tres céntimos (2.564,33 €), para responder do contrato “Subministro de 2.650 m3 de area lavada para o Parque de Maquinaria” e que foi depositada na Tesourería Provincial o 19/12/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800110494, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 8.17406.- APROBACIÓN DO PROXECTO COMPLEMENTARIO DE “MELLORA DE TRAZADO E PAVIMENTO E.P. 2907 REDONDELA-CEPEDA (REDONDELA)” Considerando que a Comisión de Goberno, en sesión de 23/01/2003, adxudicou a Construcciones Rafer, S.L. a obra de “Mellora de trazado e pavimento E.P. 2907 Redondela-Cepeda (Redondela)”, na suma de 611.851,21 €, IVE incluído. Considerando que polo servizo de Vías e Obras redactase o proxecto complementario de dita obra, cuxo importe ascende á suma de 146.843,48 €, IVE incluído, co obxecto de recoller unha serie de modificacións para adecuar as discrepancias existentes entre a realidade a executar e as previsións contidas no proxecto primitivo, que consiste, principalmente, no aumento de medición no capítulo de muros, debido á necesidade de executar unha serie de muros de contención ante a inestabilidade dos terrapléns co fin de mellorar a seguridade vial. E a vista do informe emitido por Intervención, no que se pon de manifesto a existencia de crédito adecuado e suficiente na partida 09/511.511-612.02 para facer fronte ó gasto, e subsanadas as observacións referenciadas no mesmo, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade prestar aprobación ó proxecto complementario nº1 de “Mellora de trazado e pavimento E.P. 2907 Redondela-Cepeda (Redondela)”, por importe de 146.843,48€ IVE incluído. 9.17407.- COMUNICACIÓNS Non houbo. FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 10.17408.- INFORME EN RELACIÓN COAS ESTRADAS PROVINCIAIS SOBRE MODIFICACIÓN PUNTUAL DO PXOM. DE SANXENXO, EN CANTO Ó TEXTO DA ORDENANZA Nº10 “ESPAZOS LIBRES DE USO E DOMINIO PÚBLICO”, DO CONCELLO DE SANXENXO Dada conta da comunicación da Sra. Alcaldesa-Presidenta do Concello de Sanxenxo, de data 23 de outubro de 2009 (rexistro de entrada núm. 37111, de data 27/10/09), pola que se remite copia da modificación puntual do PXOM de Sanxenxo, en canto ó texto da ordenanza nº 10 “Espazos libres de uso e dominio público”, a efectos de informe por parte desta Deputación, en relación coas estradas provinciais, e Considerando o disposto no artigo 15,4, da Lei 4/94, de 14 de setembro, de Estradas de Galicia, en relación coas estradas provincias. Visto o informe do Sr. Director de Infraestruturas en funcións, de data 5 de novembro de 2009, no que manifesta, entre outros: “… por la presente y de acuerdo con lo dispuesto en el artículo 83 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común, se emite el siguiente, INFORME Como quiera que el objeto de la modificación puntual del PXOM de Sanxenxo, relativa al texto de la Ordenanza nº 10, es establecer de forma clara las condiciones de uso de los espacios libres de uso y dominio público, en especial las relativas al uso de áreas de deporte no reglado, se informa FAVORABLEMENTE dicha modificación siempre y cuando las posibles instalaciones deportivas que se autoricen dentro de esas zonas respeten la línea límite de edificación de la red viaria provincial que resultase afectada.” A Xunta de Goberno acorda por unanimidade prestar conformidade ó citado informe, e a súa remisión á do Concello de Sanxenxo. 11.17409.- PERMISO E AXUDA ECONÓMICA PARA ASISTENCIA A CURSOS 1º.- Mediante escrito de data 2 de novembro de 2009, D.ª María Martínez Abraldes, Técnico de Xestión Medioambiental, adscrita ó Servizo de Medio Natural solicita autorización para asistir as “Xornadas Técnicas EXPORECICLA 09”, no marco da 2ª Feira Internacional de Recuperación e Reciclaxe Industrial, Xestión e Valoración de Residuos a celebrar os días 18 e 19 de novembro de 2009 no Recinto Feiral da cidade de Zaragoza. A solicitante expón que “Dado o carácter destas Xornadas (o papel das CC AA. no desenvolvemento normativo e implantación do Plan Nacional de Residuos Industriais (PNIR), o papel dos SIGs (Sistemas integrados de xestión) no PNIR e a problemática da implantación e tecnoloxía avanzada para o tratamento dos residuos) e a implantación da Plataforma Loxística de Cambados para a xestión dos Residuos Industriais non perigosos, é de gran interese a presenza nelas e poder ter unha maior visión das que outras Comunidades están realizando e así como un enfoque, en profundidade, do PNIR: 2º.- A solicitude foi informada favorablemente polo Vicepresidente que supervisa e controla a asistencia ós cursos de formación. 3º. A estimación de gastos, que se acompaña a este informe como Anexo, ascende a un total de 857,29 €, desagregados en: Concepto: Importe: Gastos de inscrición EXPORECICLA 09 (380,00 € + 16% IVA) 440,80 € Avión Vigo / Madrid – Madrid / Vigo 270,88 € Billete Renfe AVE Madrid / Zaragoza – Zaragoza / Madrid 85,30 € Aloxamento 1 noite 60,31 € TOTAL… 857,29 € 4.- Examinados os antecedentes que obran no expediente, non consta que a interesada se lle conceda Licenza para asistir algún curso, congreso ou seminario durante o presente ano. 5.- Visto o programa do Curso achegado pola solicitante, e de acordo co que se establece no apartado 8 do acordo da Xunta de Goberno do 9 de marzo de 2007, nº 9.14880, existe unha correlación directa entre o contido e obxecto do mesmo e o traballo desenvolvido pola interesada no Servizo. 6.- Tendo en conta os importes fixados no R.D. 462/2002 do 24 de maio, sobre Indemnizacións por Razón do Servizo, o importe total solicitado, cuantifícase nun total de 857,29€, desagregados en: - Gastos de Inscrición, co carácter da “xustificar ”440,80€, que se imputará á partida orzamentaria 122.314.162.01 - Gastos de desprazamento: 356,18€, que se imputarán á partida orzamentaria 711.711.230.01 - Gastos de Aloxamento: 60,31€, que se imputarán á partida orzamentaria 711.711.231.01. 7.- Así mesmo, de conformidade co que se establece no apartado 14 do Acordo da Xunta de Goberno citado, unha vez finalizado o curso, para que se aboe a axuda económica proposta, o solicitante deberá presentar unha Memoria sobre o seu desenvolvemento e conclusións obtidas, debendo xustificar, igualmente, con suxeición á normativa establecida, a asistencia, co correspondente certificado ou diploma e o gasto de inscrición, nos termos e condicións establecidas no Real Decreto 462/2002 do 24 de maio. Polo exposto e de conformidade co que se establece no art. 30.5 do I Convenio Colectivo para o persoal laboral da Deputación Provincial de Pontevedra e Real Decreto 462/2002 do 24 de maio de Indemnizacións por razón de servizo, , en virtude das competencias que confíreme o artigo 105 da Lei 5/1997 de Administración Local de Galicia, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade conceder permiso e axuda económica a Dona María Martínez Abraldes, para asistir ás Xornadas Técnicas “EXPORECICLA 09”, que se celebrarán en Zaragoza os próximos días 18 e 19 de novembro de 2009, polo importe que se detalla a continuación: - Gastos de Inscrición, co carácter da “xustificar ”440,80 €, que se imputará á partida orzamentaria 122.314.162.01 - Gastos de desprazamento: 356,18 €, que se imputarán á partida orzamentaria 711.711.230.01 - Gastos de Aloxamento: 60,31 €, que se imputarán á partida orzamentaria 711.711.231.01. Así mesmo, de conformidade co que se establece no apartado 14 do Acordo da Xunta de Goberno citado, unha vez finalizado o curso, para que se aboe a axuda económica proposta, o solicitante deberá presentar unha Memoria sobre o seu desenvolvemento e conclusións obtidas, debendo xustificar, igualmente, con suxeición á normativa establecida, a asistencia, co correspondente certificado ou diploma e o gasto de inscrición, nos termos e condicións establecidas no Real Decreto 462/2002 do 24 de maio. 12.17410.- APROBACIÓN DO CONVENIO DE COLABORACIÓN ENTRE A DEPUTACIÓN PROVINCIAL DE PONTEVEDRA E O CONCELLO DE MOS PARA A INSTALACIÓN DE HERBA ARTIFICIAL, EXECUCIÓN DO PROXECTO DE VESTIARIOS E GRADAS NO CAMPO DE FÚTBOL DE “A VEIGADAÑA” A Deputación de Pontevedra coa finalidade de fomentar e facilitar o deporte de base, pretende mellorar e ampliar as infraestruturas deportivas da provincia, instalando para iso campos de herba artificial en diversos concellos, o que procurará un mellor servizo ós cidadáns xa que esta superficie permite un maior uso e aproveitamento, así como un menor custo no mantemento. Considerando que os convenios entre as Administracións Públicas constitúen o instrumento axeitado para desenvolver a cooperación en cuestións de interese común, tal e como establecen o art. 6 e seguintes da Lei 30/92, do 26 de novembro, do Réxime Xurídico das Administracións Públicas e do Procedemento Administrativo Común, preténdese subscribir un Convenio de colaboración entre a Deputación de Pontevedra e o Concello de Mos para a instalación dun campo de fútbol de herba artificial. O Sr. Secretario da Corporación informa, o mencionado convenio de colaboración. Por Intervención infórmase que a cantidade á que ascende o convenio financiase con cargo á partida 09/123.452.662.09.2008, estando en fase de gasto comprometido a adxudicación do contrato de execución da obra dos campos de herba sintética. Respecto ó proxecto de execución dos vestiarios e bancadas, a cantidade da Deputación, que ascende á cantidade de 200.000,00 €, serán financiados con cargo á partida 09/911.911.662.09, sendo aprobada polo pleno do día 11 de setembro unha subvención nominativa para esta fin. Vistos así mesmo, os Informes emitidos polo Sr. Secretario e Interventor, respectivamente, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: Aprobar o convenio de colaboración entre a Deputación Provincial de Pontevedra e o Concello de Mos para a instalación de herba artificial no campo de fútbol de “A Veigadaña”. Este acordo quedará condicionado á remisión da documentación correspondente por parte do concello. Así mesmo, lle faculta ó Presidente da Deputación para a formalización do convenio mediante a súa sinatura. Dito Convenio é como segue: “CONVENIO DE COLABORACIÓN ENTRE A DEPUTACIÓN PROVINCIAL DE PONTEVEDRA E O CONCELLO DE MOS PARA A INSTALACIÓN DE HERBA ARTIFICIAL, EXECUCIÓN DO PROXECTO DE VESTIARIOS E GRADAS NO CAMPO DE FÚTBOL DE “A VEIGADAÑA” En Mos, a .... de ............. de 2009 REUNIDOS O Ilmo. Sr. D. Rafael Louzán Abal, na súa condición de Presidente da Deputación Provincial de Pontevedra, actuando en virtude das competencias que lle atribúe o artigo 34.1.b) da Lei 7/1985, de 2 de abril, Reguladora das Bases de Réxime Local. E Dna. Nidia Arévalo Gómez, Alcaldesa-Presidenta do Concello de Mos, actuando en virtude das facultades representativas que lle atribúe o artigo 21.1.b) da Lei 7/1985, de 2 de abril, Reguladora das Bases de Réxime Local. Ambas partes recoñécense con capacidade para formalizar o presente convenio, en base ós principios de colaboración, cooperación, coordinación e eficacia que deben presidir as actuacións das Administracións Públicas, e EXPOÑEN I.- Que os convenios entre as Administracións Públicas constitúen o instrumento adecuado para desenvolver a súa cooperación en cuestións de interese común, tal como establecen os art. 6 e seguintes da Lei 30/92, de 26 de novembro, de Réxime Xurídico das Administracións Públicas e do Procedemento Administrativo Común, 3.c) do R.d.l. 2/2000, de 16 de xuño, artigo 57 da Lei 7/85, de 2 de abril, Reguladora das Bases de Réxime Local e 198 e seguintes da Lei 5/97, de 22 de xullo, de Administración Local de Galicia. II.- Que a lexislación vixente en materia de Réxime Local encomenda ás Deputacións a que dirixan a súa actividade a asegurar a prestación integral e adecuada dos servizos de competencia municipal, a tal efecto, e co fin de posibilitar a consecución real e efectiva dos mesmos, e polo que instrumenta dito convenio dirixido o cumprimento das obrigas impostas pola normativa vixente. III.- Que a Deputación de Pontevedra, a partir da promulgación da Lei de Cultura Física e Deportes, prestou unha especial atención na promoción de toda clase de deportes, colaborando con todos os concellos da provincia na construción de instalacións deportivas, de modo moi singular campos de fútbol por toda a xeografía provincial. Importante foi, así mesmo, a participación nas instalacións da infraestrutura dos campos de herba natural, labor que se realiza a través dos servizos especializados desta Institución. IV.- Coa evolución de novas técnicas son moitos os concellos que solicitan axuda desta Deputación Provincial para a construción de campos de céspede artificial. Isto é así porque este tipo de instalación ofrece unha serie de vantaxes con respecto ós de céspede natural, como son un menor custo de mantemento, maior aproveitamento horario e un uso máis intensivo sen que sufran deterioro, un comportamento similar ó do céspede natural con notables vantaxes de uniformidade, etc. Hoxe en día, están xa recoñecidos para a práctica deportiva polos Organismos Internacionais correspondentes e de modo singular pola FIFA e UEFA. V.- Con fundamento en canto queda exposto, e sendo patente a vontade de colaboración das entidades comparecentes, ambas as dúas partes acordan a subscrición do presente convenio, consonte ás seguintes: CLÁUSULAS Primeira.- O obxecto do presente convenio no marco da colaboración entre a Deputación Provincial de Pontevedra e o Concello de Mos é levar a cabo a realización dos seguintes proxectos: I.- Execución do proxecto de instalación de céspede artificial de última xeración no campo de fútbol de “A Veigadaña”, no Concello de Mos. Este proxecto comprenderá a realización das seguintes actuacións a nivel construtivo: 1.- Realización da obra civil de infraestrutura básica. 2.- Instalación de herba artificial e dos seus compoñentes. 3.- Instalación do seguinte equipamento: • Un xogo de porterías de fútbol once (2 unidades). • Dous xogos de porterías de fútbol sete. • Un xogo de bandeirolas de córner (4 unidades). • Bancos de suplentes (2 unidades). • Un marcador. O importe ascende a contía de 498.678,48 € que serán aboados pola Deputación á empresa adxudicataria con cargo á partida 09/123.452.662.09.2008 do orzamento provincial. II.- Execución do proxecto de vestiarios e gradas de fútbol por un importe de 200.000,00 € que serán financiados pola Deputación Provincial con cargo á partida 09/911.911.662.09. Esta cantidade foi aprobada polo Pleno da Deputación Provincial en sesión celebrada o día 11 de setembro ó tramitarse o segundo expediente de modificación de créditos, figurando nominalmente para este fin. Segunda.- O importe total do convenio ascende a contía de 698.678,48 € e comprenderá todos os gastos que se deriven das obras a realizar incluíndo os correspondentes a dirección de obra e de seguridade e saúde e excluídos os honorarios correspondentes a redacción do proxecto. Terceira.- Á Deputación Provincial de Pontevedra correspóndelle a dirección das obras e instalacións contempladas na cláusula primeira, podendo nomear o Concello un Técnico facultativo para a comprobación material da execución das obras, que non formará parte da súa dirección. Cuarta.- O Concello de Mos comprométese as seguintes obrigas: 1.- Achegar para a realización das obras comprendidas neste proxecto a cantidade de 124.000,00 €, financiándose dita cantidade en dúas anualidades: Anualidade 2009 2010 Total Importe 5.000,00 € 119.000,00 € 124.000,00 € O concello obrígase a ingresar na Deputación, unha vez formalizado o convenio e antes do comezo das obras a anualidade 2009, un importe de 5.000,00 euros, e a restante cantidade por importe de 119.000,00 euros, no primeiro trimestre do ano 2010, e en todo caso, nos prazos que se sinalen na liquidación que se notifique. No caso de falta de ingreso desta cantidade ou incumprimento de achegar a documentación requirida, a Deputación poderá reter ou compensar con calquera saldo a favor do Concello que houbese na entidade provincial. 2.- Realizar as obras de adecuación complementarias necesarias para a posta en funcionamento do campo de fútbol, que serán relacionadas, valoradas e conformadas, conxuntamente, por un técnico municipal e outro provincial designados polas entidades correspondentes. 3.- Así mesmo, o Concello comprométese a que as instalacións do campo podan ser utilizadas pola Deputación Provincial, para a celebración de calquera evento deportivo que poida organizar. O máximo de ocupación por estas actuacións será de cinco días o ano, salvo circunstancias excepcionais. A petición de utilización do campo para estes eventos deberá ser formulada pola Deputación Provincial, con polo menos quince días de antelación, a fin de coordinar o uso das instalacións. 4.- Dar a adecuada publicidade da subvención obtida en todo os ámbitos de actuación deste convenio. Quinta.- O incremento da contía máxima estimada na cláusula segunda producida por unha modificación do proxecto inicial, financiarase, polas entidades subscribintes deste convenio, nas mesmas porcentaxes estipuladas nas cláusulas anteriores. Sexta.- Unha vez concluídas as obras de infraestrutura e instalación de céspede artificial farase entrega ó concello, mediante a formalización dunha acta de entrega. Coa finalidade de evitar o deterioro que co uso poida sufrir o terreo de xogo, o mantemento e conservación do céspede levarase a cabo, conxuntamente, entre a Deputación e o Concello. A Deputación aboará a man de obra e a maquinaria necesaria para elo, debendo ó Concello os custos dos materiais de reposición necesarios, (caucho, area, bandas de marcase, equipamentos, etc.). Sétima.- Para o seguimento e control do cumprimento do presente convenio, así como para aclarar as dúbidas que suscite a súa interpretación, constitúese unha Comisión de Coordinación da que forman parte os Presidentes, ou persoas en quen deleguen e un Técnico de cada Entidade Local, que se reunirá dentro do prazo de tres días, a contar dende a petición expresa realizada por calquera delas, na sede do Organismo requirido. Oitava- O presente convenio entrará en vigor na data do seu asinamento e terá vixencia ata o 31 de decembro de 2010. A vixencia do presente convenio poderá prorrogarse coa conformidade expresa das partes intervenientes no caso de que non se rematasen as obras obxecto do mesmo. Novena- O presente convenio ten natureza administrativa, rexéndose polas cláusulas establecidas nel e pola Lei 38/2003, de 17 de novembro, Xeral de Subvención, R.d. 887/2006, de 21 de xullo, polo que se aproba o Regulamento da Lei Xeral de Subvencións, e polo R.d.l. 2/2004, de 5 de marzo. Así mesmo, as partes quedan sometidas á Xurisdición Contencioso-Administrativa, a falta de entendemento previo pola comisión citada na cláusula sétima, na resolución de posibles controversias que puideran suscitar o incumprimento ou interpretación do convenio. E en proba de canto antecede, as partes que interveñen asinan o presente Convenio por duplicado e a un só efecto no lugar e data reseñada no seu encabezamento. Pola Deputación Provincial de Pontevedra Polo Concello de Mos Asdo. Rafael Louzán Abal Asdo. Nidia Arévalo Gómez” 13.17411.- APROBACIÓN DO CONVENIO DE COLABORACIÓN ENTRE A DEPUTACIÓN PROVINCIAL DE PONTEVEDRA E O CONCELLO DE CAMPOLAMEIRO PARA A INSTALACIÓN DE HERBA ARTIFICIAL NO CAMPO DE FÚTBOL DE “A CHANCIÑA” A Deputación de Pontevedra coa finalidade de fomentar e facilitar o deporte de base, pretende mellorar e ampliar as infraestruturas deportivas da Provincia, instalando para iso campos de herba artificial en diversos concellos, o que procurará un mellor servizo ós cidadáns xa que esta superficie permite un maior uso e aproveitamento, así como un menor custo no mantemento. Considerando que os convenios entre as Administracións Públicas constitúen o instrumento axeitado para desenvolver a cooperación en cuestións de interese común, tal e como establecen o art. 6 e seguintes da Lei 30/92, do 26 de novembro, do Réxime Xurídico das Administracións Públicas e do Procedemento Administrativo Común, preténdese subscribir un Convenio de colaboración entre a Deputación de Pontevedra e o Concello de Campolameiro para a instalación dun campo de fútbol de herba artificial. O Sr. Secretario da Corporación informa o mencionado convenio de colaboración. Por Intervención infórmase que a cantidade á que ascende o convenio financiásese con cargo á partida 09/123.452.662.09.2008, estando en fase de gasto comprometido a adxudicación do contrato de execución da obra dos campos de herba sintética. Vistos así mesmo, os Informes emitidos polo Sr. Secretario e Interventor, respectivamente, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: Aprobar o convenio de colaboración entre a Deputación Provincial de Pontevedra e o Concello de Campolameiro para a instalación de herba artificial no campo de fútbol de “A Chanciña ”. Así mesmo, lle faculta ó Presidente da Deputación para a formalización do convenio mediante a súa sinatura. Dito convenio é como segue: “CONVENIO DE COLABORACIÓN ENTRE A DEPUTACIÓN PROVINCIAL DE PONTEVEDRA E O CONCELLO DE CAMPOLAMEIRO PARA A INSTALACIÓN DE HERBA ARTIFICIAL NO CAMPO DE FÚTBOL DE “A CHANCIÑA” En Campolameiro, a .... de ............. de 2009 REUNIDOS O Ilmo. Sr. D. Rafael Louzán Abal, na súa condición de Presidente da Deputación Provincial de Pontevedra, actuando en virtude das competencias que lle atribúe o artigo 34.1.b) da Lei 7/1985, de 2 de abril, Reguladora das Bases de Réxime Local. E D. Julio Gonzalo Sayáns Bugallo, Alcalde-Presidente do Concello de Campolameiro, actuando en virtude das facultades representativas que lle atribúe o artigo 21.1.b) da Lei 7/1985, de 2 de abril, Reguladora das Bases de Réxime Local. Ambas partes recoñécense con capacidade para formalizar o presente convenio, en base ós principios de colaboración, cooperación, coordinación e eficacia que deben presidir as actuacións das Administracións Públicas, e EXPOÑEN I.- Que os convenios entre as Administracións Públicas constitúen o instrumento adecuado para desenvolver a súa cooperación en cuestións de interese común, tal como establecen os art. 6 e seguintes da Lei 30/92, de 26 de novembro, de Réxime Xurídico das Administracións Públicas e do Procedemento Administrativo Común, 3.c) do R.d.l. 2/2000, de 16 de xuño, polo que se aproba o Texto Refundido da Lei de Contratos das Administración Públicas, 57 da Lei 7/85, de 2 de abril, Reguladora das Bases de Réxime Local e 198 e seguintes da Lei 5/97, de 22 de xullo, de Administración Local de Galicia. II.- Que a lexislación vixente en materia de Réxime Local encomenda ás Deputacións a que dirixan a súa actividade a asegurar a prestación integral e adecuada dos servizos de competencia municipal, a tal efecto, e co fin de posibilitar a consecución real e efectiva dos mesmos, e polo que instrumenta dito convenio dirixido o cumprimento das obrigas impostas pola normativa vixente. III.- Que a Deputación de Pontevedra, a partir da promulgación da Lei de Cultura Física e Deportes, prestou unha especial atención na promoción de toda clase de deportes, colaborando con todos os concellos da provincia na construción de instalacións deportivas, de modo moi singular campos de fútbol por toda a xeografía provincial. Importante foi, así mesmo, a participación nas instalacións da infraestrutura dos campos de herba natural, labor que se realiza a través dos servizos especializados desta Institución. IV.- Coa evolución de novas técnicas son moitos os concellos que solicitan axuda desta Deputación Provincial para a construción de campos de céspede artificial. Isto é así porque este tipo de instalación ofrece unha serie de vantaxes con respecto ós de céspede natural, como son un menor custo de mantemento, maior aproveitamento horario e un uso máis intensivo sen que sufran deterioro, un comportamento similar ó de céspede natural con notables vantaxes de uniformidade, etc. Hoxe en día, están xa recoñecidos para a práctica deportiva polos Organismos Internacionais correspondentes e de modo singular pola FIFA e UEFA. V.- Con fundamento en canto queda exposto, e sendo patente a vontade de colaboración das entidades comparecentes, ámbalas dúas partes acordan a subscrición do presente convenio, consonte ás seguintes: CLÁUSULAS Primeira.- A Deputación de Pontevedra levará a cabo o proxecto de instalación de céspede artificial de última xeración no campo de fútbol de “A Chanciña”, no concello de Campolameiro. O proxecto comprenderá a realización das seguintes actuacións a nivel construtivo: 1.- Realización da obra civil de infraestrutura básica. 2.- Instalación de herba artificial e dos seus compoñentes. 3.- Instalación do seguinte equipamento: • Un xogo de porterías de fútbol once (2 unidades). • Dous xogos de porterías de fútbol sete. • Un xogo de bandeirolas de córner (4 unidades). • Bancos de suplentes (2 unidades). • Un marcador. Segunda.- O importe do proxecto ascende a contía de 498.678,48 €, incluída nesta cantidades a achega do Concello, que serán aboados pola Deputación á empresa adxudicataria con cargo á partida 09/123.452.662.09.2008 do orzamento provincial. Terceira.- Á Deputación Provincial de Pontevedra correspóndelle a dirección das obras e instalacións contempladas na cláusula primeira, podendo nomear o Concello un Técnico facultativo para a comprobación material da execución das obras, que non formará parte da súa dirección. Cuarta.- O Concello de Campolameiro comprométese as seguintes obrigas: 1.- Achegar para a realización das obras comprendidas neste proxecto a cantidade de 124.000,00 €, financiándose dita cantidade en dúas anualidades. O concello obrígase a ingresar na Deputación, unha vez formalizado o convenio e antes do comezo das obras a anualidade 2009, un importe de 62.000,00€, e a restante cantidade por importe de outros 62.000,00 €, no primeiro trimestre do ano 2010, e en todo caso, nos prazos que se sinalen na liquidación que se notifique. No caso de falta de ingreso desta cantidade ou incumprimento de achegar a documentación requirida, a Deputación poderá reter ou compensar con calquera saldo a favor do Concello que houbese na Entidade provincial. 2.- Realizar as obras de adecuación complementarias necesarias para a posta en funcionamento do campo de fútbol, que serán relacionadas, valoradas e conformadas, conxuntamente, por un Técnico municipal e outro provincial designados polas entidades correspondentes. 3.- Así mesmo, o Concello comprométese a que as instalacións do campo podan ser utilizadas pola Deputación Provincial, para a celebración de calquera evento deportivo que poida organizar. O máximo de ocupación por estas actuacións será de cinco días o ano, salvo circunstancias excepcionais. A petición de utilización do campo para estes eventos deberá ser formulada pola Deputación Provincial, con polo menos quince días de antelación, a fin de coordinar o uso das instalacións. 4.- Dar a adecuada publicidade da subvención obtida en todos os ámbitos de actuación deste convenio. Quinta.- O incremento da contía máxima estimada na cláusula segunda producida por unha modificación do proxecto inicial, financiarase, polas entidades subscribintes deste convenio, nas mesmas porcentaxes estipuladas nas cláusulas anteriores. Sexta.- Unha vez concluídas as obras de infraestrutura e instalación de céspede artificial farase entrega ó concello, mediante a formalización dunha acta de entrega. Coa finalidade de evitar o deterioro que co uso poida sufrir o terreo de xogo, o mantemento e conservación do céspede levarase a cabo, conxuntamente, entre a Deputación e o Concello. A Deputación aboará a man de obra e a maquinaria necesaria para elo, debendo o Concello achegar os custos dos materiais de reposición necesarios, (caucho, area, bandas de marcase, equipamentos, etc.). Sétima.- Para o seguimento e control do cumprimento do presente convenio, así como para aclarar as dúbidas que suscite a súa interpretación, constitúese unha Comisión de Coordinación da que forman parte os Presidentes, ou persoas en quen deleguen e un Técnico de cada Entidade Local, que se reunirá dentro do prazo de tres días, a contar dende a petición expresa realizada por calquera delas, na sede do Organismo requirido. Oitava- O presente convenio entrará en vigor na data do seu asinamento e terá vixencia ata o 31 de decembro de 2010. A vixencia do presente convenio poderá prorrogarse coa conformidade expresa das partes intervenientes no caso de que non se rematasen as obras obxecto do mesmo. Novena- O presente convenio ten natureza administrativa, rexéndose polas cláusulas establecidas nel e pola Lei 38/2003, de 17 de novembro, Xeral de Subvención, R.d. 887/2006, de 21 de xullo, polo que se aproba o Regulamento da Lei Xeral de Subvencións, e polo R.d.l. 2/2004, de 5 de marzo. Así mesmo, as partes quedan sometidas á Xurisdición Contencioso-Administrativa, a falta de entendemento previo pola comisión citada na cláusula sétima, na resolución de posibles controversias que puideran suscitar o incumprimento ou interpretación do convenio. E en proba de canto antecede, as partes que interveñen asinan o presente Convenio por duplicado e a un só efecto no lugar e data reseñada no seu encabezamento. Pola Deputación Provincial de Pontevedra, Polo Concello de Campolameiro, Rafael Louzán Abal Julio Gonzalo Sayáns Bugallo” 14.17412.- APROBACIÓN DO CONVENIO DE COLABORACIÓN ENTRE A DEPUTACIÓN PROVINCIAL DE PONTEVEDRA E O CONCELLO DE A LAMA PARA A INSTALACIÓN DE HERBA ARTIFICIAL NO CAMPO DE FÚTBOL DE RACELO A Deputación de Pontevedra coa finalidade de fomentar e facilitar o deporte de base pretende mellorar e ampliar as infraestruturas deportivas da provincia, instalando para iso campos de herba artificial en diversos concellos, o que procurará un mellor servizo ós cidadáns xa que esta superficie permite un maior uso e aproveitamento, así como un menor custo no mantemento. Considerando que os convenios entre as Administracións Públicas constitúen o instrumento axeitado para desenvolver a cooperación en cuestións de interese común, tal e como establecen o art. 6 e seguintes da Lei 30/92, do 26 de novembro, do Réxime Xurídico das Administracións Públicas e do Procedemento Administrativo Común, preténdese subscribir un Convenio de colaboración entre a Deputación de Pontevedra e o Concello da Lama para a instalación dun campo de fútbol de herba artificial. O Sr. Secretario da Corporación informa, o mencionado convenio de colaboración. Por Intervención infórmase que a cantidade á que ascende o convenio financiásese con cargo á partida 09/123.452.662.09.2008, estando en fase de gasto comprometido a adxudicación do contrato de execución da obra dos campos de herba sintética. Vistos así mesmo, os Informes emitidos polo Sr. Secretario e Interventor, respectivamente, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: Aprobar o convenio de colaboración entre a Deputación Provincial de Pontevedra e o Concello da Lama para a instalación de herba artificial no campo de fútbol de Racelo. Este acordo quedará condicionado á remisión da documentación correspondente por parte do concello. Así mesmo, lle faculta ó Presidente da Deputación para a formalización do convenio mediante a súa sinatura. Dito convenio é como segue: “CONVENIO DE COLABORACIÓN ENTRE A DEPUTACIÓN PROVINCIAL DE PONTEVEDRA E O CONCELLO DE A LAMA PARA A INSTALACIÓN DE HERBA ARTIFICIAL NO CAMPO DE FÚTBOL DE RACELO En A Lama, a .... de ............. de 2009 REUNIDOS O Ilmo. Sr. D. Rafael Louzán Abal, na súa condición de Presidente da Deputación Provincial de Pontevedra, actuando en virtude das competencias que lle atribúe o artigo 34.1.b) da Lei 7/1985, de 2 de abril, Reguladora das Bases de Réxime Local. E D. Jorge Canda Martínez, Alcalde-Presidente do Concello de A Lama, actuando en virtude das facultades representativas que lle atribúe o artigo 21.1.b) da Lei 7/1985, de 2 de abril, Reguladora das Bases de Réxime Local. Ambas partes recoñécense con capacidade para formalizar o presente convenio, en base ós principios de colaboración, cooperación, coordinación e eficacia que deben presidir as actuacións das Administracións Públicas, e EXPOÑEN I.- Que os convenios entre as Administracións Públicas constitúen o instrumento adecuado para desenvolver a súa cooperación en cuestións de interese común, tal como establecen os art. 6 e seguintes da Lei 30/92, de 26 de novembro, de Réxime Xurídico das Administracións Públicas e do Procedemento Administrativo Común, art. 57 da Lei 7/85, de 2 de abril, Reguladora das Bases de Réxime Local e 198 e seguintes da Lei 5/97, de 22 de xullo, de Administración Local de Galicia. II.- Que a lexislación vixente en materia de Réxime Local encomenda ás Deputacións a que dirixan a súa actividade a asegurar a prestación integral e adecuada dos servizos de competencia municipal, a tal efecto, e co fin de posibilitar a consecución real e efectiva dos mesmos, e polo que instrumenta dito convenio dirixido o cumprimento das obrigas impostas pola normativa vixente. III.- Que a Deputación de Pontevedra, a partir da promulgación da Lei de Cultura Física e Deportes, prestou unha especial atención na promoción de toda clase de deportes, colaborando con todos os concellos da provincia na construción de instalacións deportivas, de modo moi singular campos de fútbol por toda a xeografía provincial. Importante foi, así mesmo, a participación nas instalacións da infraestrutura dos campos de herba natural, labor que se realiza a través dos servizos especializados desta Institución. IV.- Coa evolución de novas técnicas son moitos os concellos que solicitan axuda desta Deputación Provincial para a construción de campos de céspede artificial. Isto é así porque este tipo de instalación ofrece unha serie de vantaxes con respecto ós de céspede natural, como son un menor custo de mantemento, maior aproveitamento horario e un uso máis intensivo sen que sufran deterioro, un comportamento similar ó de céspede natural con notables vantaxes de uniformidade, etc. Hoxe en día, están xa recoñecidos para a práctica deportiva polos Organismos Internacionais correspondentes e de modo singular pola FIFA e UEFA. V.- Con fundamento en canto queda exposto, e sendo patente a vontade de colaboración das entidades comparecentes, ambas as dúas partes acordan a subscrición do presente convenio, consonte ás seguintes: CLÁUSULAS Primeira.- A Deputación de Pontevedra levará a cabo o proxecto de instalación de céspede artificial de última xeración no campo de fútbol de “Racelo”, no concello de A Lama. O proxecto comprenderá a realización das seguintes actuacións a nivel construtivo: 1.- Realización da obra civil de infraestrutura básica. 2.- Instalación de herba artificial e dos seus compoñentes. 3.- Instalación do seguinte equipamento: • Un xogo de porterías de fútbol once (2 unidades). • Dous xogos de porterías de fútbol sete. • Un xogo de bandeirolas de córner (4 unidades). • Bancos de suplentes (2 unidades). • Un marcador. Segunda.- O importe do proxecto ascende a contía de 498.678,48 €, incluída nestas cantidades a achega do concello, que serán aboados pola Deputación á empresa adxudicataria con cargo á partida 09/123.452.662.09.2008 do orzamento provincial. Terceira.- Á Deputación Provincial de Pontevedra correspóndelle a dirección das obras e instalacións contempladas na cláusula primeira, podendo nomear o Concello un Técnico facultativo para a comprobación material da execución das obras, que non formará parte da súa dirección. Cuarta.- O Concello de A Lama comprométese as seguintes obrigas: 1.- Achegar para a realización das obras comprendidas neste proxecto a cantidade de 124.000,00 €, financiándose dita cantidade en dúas anualidades. Ó concello obrígase a ingresar na Deputación, unha vez formalizado o convenio e antes do comezo das obras a anualidade 2009, un importe de 62.000,00€, e a restante cantidade por importe de outros 62.000,00 €, no primeiro trimestre do ano 2010, e en todo caso, nos prazos que se sinalen na liquidación que se notifique. No caso de falta de ingreso desta cantidade ou incumprimento de achegar a documentación requirida, a Deputación poderá reter ou compensar con calquera saldo a favor do Concello que houbese na Entidade provincial. 2.- Realizar as obras de adecuación complementarias necesarias para a posta en funcionamento do campo de fútbol, que serán relacionadas, valoradas e conformadas, conxuntamente, por un Técnico municipal e outro provincial designados polas entidades correspondentes. 3.- Así mesmo, o Concello comprométese a que as instalacións do campo podan ser utilizadas pola Deputación Provincial, para a celebración de calquera evento deportivo que poida organizar. O máximo de ocupación por estas actuacións será de cinco días o ano, salvo circunstancias excepcionais. A petición de utilización do campo para estes eventos deberá ser formulada pola Deputación Provincial, con polo menos quince días de antelación, a fin de coordinar o uso das instalacións. 4.- Dar a adecuada publicidade da subvención obtida en todos os ámbitos de actuación deste convenio. Quinta.- O incremento da contía máxima estimada na cláusula segunda producida por unha modificación do proxecto inicial, financiarase, polas entidades subscribientes deste convenio, nas mesmas porcentaxes estipuladas nas cláusulas anteriores. Sexta.- Unha vez concluídas as obras de infraestrutura e instalación de céspede artificial farase entrega ó Concello, mediante a formalización dunha acta de entrega. Coa finalidade de evitar o deterioro que co uso poida sufrir o terreo de xogo, o mantemento e conservación do céspede levarase a cabo, conxuntamente, entre a Deputación e o Concello. A Deputación aboará a man de obra e a maquinaria necesaria para elo, debendo o Concello achegar os custos dos materiais de reposición necesarios, (caucho, area, bandas de marcase, equipamentos, etc.). Sétima.- Para o seguimento e control do cumprimento do presente convenio, así como para aclarar as dúbidas que suscite a súa interpretación, constitúese unha Comisión de Coordinación da que forman parte os Presidentes, ou persoas en quen deleguen e un Técnico de cada Entidade Local, que se reunirá dentro do prazo de tres días, a contar dende a petición expresa realizada por calquera delas, na sede do Organismo requirido. Oitava- O presente convenio entrará en vigor na data do seu asinamento e terá vixencia ata o 31 de decembro de 2010. A vixencia do presente convenio poderá prorrogarse coa conformidade expresa das partes intervenientes no caso de que non se rematasen as obras obxecto do mesmo. Novena- O presente convenio ten natureza administrativa, rexéndose polas cláusulas establecidas nel e pola Lei 38/2003, de 17 de novembro, Xeral de Subvención, R.d. 887/2006, de 21 de xullo, polo que se aproba o Regulamento da Lei Xeral de Subvencións, e polo R.d.l. 2/2004, de 5 de marzo. Así mesmo, as partes quedan sometidas á Xurisdición Contencioso-Administrativa, a falta de entendemento previo pola comisión citada na cláusula sétima, na resolución de posibles controversias que puideran suscitar o incumprimento ou interpretación do convenio. E en proba de canto antecede, as partes que interveñen asinan o presente Convenio por duplicado e a un só efecto no lugar e data reseñada no seu encabezamento. Pola Deputación Provincial de Pontevedra, Polo Concello de A Lama, Asdo. Rafael Louzán Abal Asdo. Jorge Canda Martínez” 15.17413.- ADQUISICIÓN DE SEIS PENDELLOS NO RECINTO FEIRAL DE A GOLADA A Deputación Provincial de Pontevedra, por acordo adoptado pola Xunta de Goberno en sesión celebrada o día 1 de decembro de 2006, procedeu á adquisición de corenta pendellos do vello recinto feiral do Concello de A Golada. A finalidade desta adquisición é levar a cabo a restauración integral de todo o conxunto do recinto, a fin de dotalos de novos usos e poñer en valor este patrimonio histórico declarado Monumento histórico-artístico, polo Decreto 93/1985, de 2 de maio, da Xunta de Galicia. A valoración dos pendellos efectuouse en base os criterios establecidos no inventario, avaliación e identificación de propietarios dos bens afectados, levado a cabo polo enxeñeiro Técnico Agrícola D. José Antonio Castro Vázquez, a petición do Concello de A Golada. Tanto a Consellería de Cultura da Xunta de Galicia como o Ministerio do Goberno Central declinaron efectuar o exercicio do dereito de tanteo, que lle permitía efectuar a lexislación con respecto a estes bens, e por conseguinte a Deputación puido formalizar a compravenda dos mesmos. A Consellería de Cultura e Deportes da Xunta de Galicia, o Concello de A Golada e a Deputación Provincial de Pontevedra subscribiron, con data 22 de maio de 2008, un Convenio de colaboración para levar a cabo a restauración e rehabilitación destes Pendellos. Na cláusula terceira deste convenio a Deputación comprometíase a proceder a compra daqueles Pendellos que non foran adquiridos na primeira fase, mediante formalización do correspondente contrato de compravenda cos particulares cos que se chegue a mutuo acordo. Pois ben seis propietarios mostran a súa conformidade para proceder a venda dos pendellos dos que son titulares, respectando os prezos inicialmente establecidos. Por conseguinte a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: 1. Adquirir os seguintes pendellos: Nº Pendello Propietario Prezo 30 D. Casiano Hermida García 986,62 € 37 Dona Eva Vázquez Méndez, herdeira de D. Antonio Méndez Sarandeses 2.163,65 € 43 Dona Raquel Méndez Fernández 1.298,18 € 58 D. Emilio Gómez Varela, herdeiro de D. Antonio Gómez Vales e Dona Manuela Méndez Buján 934,69 € 60 D. José Sarandeses Sixto en representación de Herdeiros de D. Ramón Sarandeses Sobrado 1.500,00 € 64 Dona Paz Calvo Dieguez, herdeira de D. José Calvo Fraga 2.025,17 € 2.- Aprobar o gasto por un importe total de 8.908,31 € que se imputará con cargo a partida 09/432.432.680.00 do vixente orzamento. 3.- Declarar de aboo a cada un dos titulares o importe que figura na anterior relación, expedíndoselle o correspondente cheque nominal, que lle será entregado polo Presidente no momento da sinatura do contrato correspondente. 4.- Facultar o Ilmo. Sr. Presidente para a sinatura de cantos documentos e escrituras sexan necesarios para levar a cabo a compravenda. 16.17414.- ROGOS E PREGUNTAS Non se formularon. E non habendo máis asuntos que tratar polo Sr. Presidente, sendo as dez horas e corenta e cinco minutos do expresado día, dáse por rematada a sesión e dela esténdese a presente acta, que asina o Ilmo. Sr. Presidente, comigo, o Secretario que dou fe. O Presidente, O Secretario,

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición