ATOPO
Rexistros actuais: 1.625.388
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.762

Acta de sesión 2010/11/03_Ordinaria

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.1.4.9.33.539/1.2010-11-03_Ordinaria

  • Título Acta de sesión 2010/11/03_Ordinaria

  • Data(s) 2010-11-03 (Creación)

  • Volume e soporte 1 acta de sesión

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido En Pontevedra, na Sala de Xuntas do Pazo Provincial, sendo as dez horas e vinte e cinco minutos do día tres de novembro do ano dous mil dez, baixo a Presidencia do Ilmo. Sr. D. Rafael Louzán Abal, Presidente da Deputación Provincial de Pontevedra, reuníronse as/os señoras/es deputadas/os, D. José Manuel Figueroa Vila, D. José Enrique Sotelo Villar, Dona Mª Teresa Pedrosa Silva, D. José Juan Durán Hermida, D. Xosé Crespo Iglesias, D. Silvestre José Balseiros Guinarte, D. Jesús Mª Fernández Portela, Dna. Francisca Canal Gómez e D. Salvador González Solla, co obxecto de celebrar sesión ordinaria da Xunta de Goberno, con carácter executivo, en primeira convocatoria, consonte á correspondente orde do día. Así mesmo asisten os señores deputados D. Severino Reguera Varela, D. Jesús Vázquez Almuíña, D. Perfecto Rodríguez Muíños e D. Carlos Comesaña Abalde. Da fe do acto D. Carlos Cuadrado Romay, Secretario Xeral, e está presente o Sr. Interventor, D. Antonio Graña Gómez. Declarada aberta a sesión e de orde da Presidencia éntrase seguidamente no exame da orde do día, adoptándose en relación coa mesma os seguintes acordos: 1.18675.- ACTA ANTERIOR A Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar o borrador da acta da anterior sesión, ordinaria, do día vinte e sete de outubro de 2010. 2.18676.- RECOÑECEMENTO DA OBRIGA POLO PROCEDEMENTO EXTRAXUDICIAL DE CRÉDITO E DECLARACIÓN DE ABOO DA SUBVENCIÓN CONCEDIDA Ó CONCELLO DE PORTAS MEDIANTE CONVENIO, PARA A REALIZACIÓN DA OBRA “CONSTRUCIÓN DUNHA RAMPLA NA AZUCREIRA DE PORTAS” Dada conta da solicitude de aboo da xustificación (fra. núm. D/82) remitida polo Concello de Portas correspondente ó investimento nº D08/135, denominado “Construción dunha rampla na azucreira de Portas”, incluído no convenio de colaboración subscrito entre o citado Concello e a Deputación de Pontevedra no exercicio 2008, á vista dos informes emitidos polos servizos de infraestruturas e da intervención, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: Recoñecer a obriga por importe de vinte e catro mil euros (24.000,00 €), seguindo o procedemento de recoñecemento extraxudicial do crédito, a favor do citado Concello. Declarar o pagamento da cantidade de vinte e catro mil euros (24.000,00 €), con cargo á aplicación orzamentaria 10/942.161.762.10.2008 como pago da subvención concedida ó Concello de Portas, para a realización do investimento núm. D08/135, “Construción dunha rampla na azucreira de Portas”. 3.18677.- CONCESIÓN DE SUBVENCIÓN Ó CONCELLO DE SOUTOMAIOR PARA A REALIZACIÓN DA OBRA Nº2010003086, DENOMINADA “PISTA DE SKATE E ACONDICIONAMENTO ZONA EXTERIOR PEIRAO DE ARCADE (SOUTOMAIOR)”, INCLUÍDA NO PLAN DE INVESTIMENTOS DA DEPUTACIÓN 2009-2011 Á vista da solicitude e toda a documentación necesaria para a válida concesión da subvención e a tramitación do correspondente procedemento de contratación do investimento núm. 2010003086, denominado “Pista de skate e acondicionamento zona exterior Peirao de Arcade (Soutomaior)” e dos informes favorables do Servizo de Infraestruturas e da Intervención, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: Conceder ó Concello de Soutomaior con CIF núm. P-3605300-G a cantidade de sesenta e oito mil oitocentos corenta e un euros con trinta e seis céntimos (68.841,36 €), para a realización do investimento núm. 2010003086, denominado “Pista de skate e acondicionamento zona exterior Peirao de Arcade (Soutomaior)”, cun orzamento polo mesmo importe e coa seguinte distribución por anualidades: Exercicio 2009: 68.841,36 euros Exercicio 2010: 0,00 euros Exercicio 2011: 0,00 euros Esta subvención contabilizarase con cargo á aplicación orzamentaria correspondente, que será a 10/942.942.652.45.2009, na que existe crédito para facer fronte ó gasto. Iniciar o expediente de contratación do investimento anterior, de conformidade co artigo 93 da Lei/2007, de 30 de outubro, de contratos do sector público e demais normativa de desenvolvemento. 4.18678.- RECLAMACIÓN DE RESPONSABILIDADE PATRIMONIAL FORMULADA POR DON JOSÉ MARTÍNEZ GUTIÉRREZ POR DANOS NUN MURO DA SÚA PROPIEDADE (CANGAS) Dada conta que con data de rexistro de 06/05/10 (Rex. núm. 018836) tivo entrada nesta Deputación instancia subscrita por Don José Martínez Gutiérrez, con enderezo a efecto de notificacións na rúa Castelao, 20, en Darbo, no Concello de Cangas do Morrazo, por supostos danos nun muro pertence á propiedade anexa á súa vivenda, polas obras de mellora do firme da estrada E.P. 1002 Magdalena-Aldán, que se realizaron durante o ano 2009, e que individualiza economicamente en 1.272,00 €. Resultando.- Que con data 20/05/10 e con fundamento no artigo 10.1, último parágrafo, do R.d. 429/93, en relación co 82 e 83 da Lei 30/92, e 172.2 do R.d. 2568/86, solicitouse informe ó Servizo de Infraestruturas, que o emitiu en data 06/07/10 co seguinte contido: “Primero. La E.P. 1002 Magdalena-Aldán está incluida en la red provincial de carreteras. Segundo. Hasta el momento de recibir esta petición de informe no se había tenido conocimiento directo de los daños a los que alude el reclamante. Tercero. La empresa Construcciones, Obras y Viales S.A. (COVSA) llevó a cabo obras de mejora del firme de la carretera provincial Magdalena-Aldán que finalizaron, aproximadamente, en el mes de junio del año 2009. Cuarto. En este punto queremos poner de manifiesto que los daños a los que hace referencia el reclamante NO son consecuencia de las obras llevadas a cabo por la empresa COVSA, sino que vienen motivados por una defectuosa ejecución del muro en cuestión por parte de D. José Martínez Gutiérrez. Girada visita de inspección al vial Magdalena-Aldán se ha podido comprobar que el propietario ejecutó en su día un muro de sostenimiento de la carretera, que posteriormente aumentó en altura, levantando además sobre el mismo un cierre con base de hormigón, postes y malla metálica. Es por ello que los daños vendrían provocados por un mal relleno del citado muro y un deficiente dimensionamiento del mismo, a todas luces inadecuado para soportar las cargas a las que se encuentra sometido. Quinto. En relación al resto de cuestiones planteadas por el propietario señalar lo siguiente: a) Las aguas están canalizadas correctamente. b) Las obras realizadas en el vial no han modificado las condiciones de desagüe de la tajea existente que cruza la carretera y desemboca en su propiedad. c) La finca del Sr. Martínez sigue recibiendo la misma cantidad de agua que antaño, al encontrarse por debajo de la rasante de la carretera. d) El hundimiento del pavimento al que hace referencia nada tiene que ver con la deficiente canalización de aguas, sino que responde a un problema en la compactación del firme que ya ha sido solucionado. Sexto. A la vista de lo expuesto el técnico que suscribe concluye que los problemas existentes en el muro de sostenimiento NO son consecuencia de las obras llevadas a cabo en la carretera sino que responden a una deficiente praxis a la hora de ejecutar el mismo por parte del propietario. Resultando.- Que con data 09/09/10 e co fundamento nos artigos 31.1 “b” e “c” da Lei 30/92, déuselle traslado da reclamación a COVSA para que puidera comparecer coma interesada, facendo no escrito de data 21/10/10 as seguintes alegacións: “…Queremos manifestar que los daños a los que hace referencia el reclamante no son consecuencia de las obras llevadas a cabo por la empresa COVSA, sino que son motivados a una defectuosa ejecución del muro en cuestión, tal y como se puede comprobar. Durante toda la ejecución de las obras, en ningún momento se tocó el muro. “ Considerando.- Que a instancia se presenta cumprimentando os requisitos de capacidade, lexitimación activa e pasiva e temporalidade (sen ter transcorrido o prazo de prescrición), descritos nos artigos 6.1 do R.d. 429/93 en relación co 70, 30, 31-1-a e 142.5 da Lei 30/92. Considerando.- Que non quedou acreditada a relación de causalidade (artigos 139.1 da Lei 30/92 e 13.2 do R.d. 429/93) co material probatorio achegado ó expediente, antes ó contrario, queda demostrada a non responsabilidade desta Deputación no evento lesivo que só se pode imputar a un acto construtivo deficiente na súa praxe por parte do reclamante, do que constitúe proba irrefutable a testemuña consonte dos técnicos da Deputación e dos da empresa adxudicataria das obras, os primeiros dos cales, cumpre non esquecelo, gozan de presunción de veracidade. A tales efectos lémbrase o ditado literal do artigo 137.3 sequera sexa nunha interpretación referencial: “…. Los hechos constatados por funcionarios a los que se reconoce la condición de autoridad, y que se formalicen en documento público observando los requisitos legales pertinentes, tendrán valor probatorio sin perjuicio de las pruebas que en defensa de los respectivos derechos o intereses puedan señalar o aportar los propios administrados…” Considerando.- Que as Administracións Públicas réxense en materia de responsabilidade patrimonial polos artigos 106.2 da Constitución Española, 139 e seguintes da Lei 30/92, 54 da Lei 7/85, 223 do R.d. 2568/86 e R.d. 429/93. Considerando.- Que o presente acordo cumprimenta o establecido nos artigos 89.1 e 54.1-b da Lei 30/92 en relación co 13.2 do R.d. 429/93, referido á desestimación argumentada da reclamación. A Xunta de Goberno acorda por unanimidade desestimar a reclamación. 5.18679.- RECLAMACIÓN DE RESPONSABILIDADE PATRIMONIAL FORMULADA POR DON FRANCISCO PENA COBAS POR DANOS EN VEHÍCULO DA SÚA PROPIEDADE NA E.P. 1003 RODEIRO-BOUBETA (MOAÑA) Dada conta que con data de rexistro de 09/03/10 (Rex. núm. 007675) tivo entrada nesta Deputación instancia subscrita por Don Francisco Pena Cobas, con enderezo a efecto de notificacións en Cruceiro nº 93, no Concello de Moaña, por supostos danos no vehículo da súa propiedade a consecuencia dunha tapa de arqueta rota na E.P. 1003 Rodeiro-Boubeta, na data 13/10/09, e que individualiza economicamente en 155,59 €. Resultando.- Que con data 12/04/10 e con fundamento no artigo 10.1, último parágrafo, do R.d. 429/93, en relación co 82 e 83 da Lei 30/92, e 172.2 do R.d. 2568/86, solicitouse informe ó Servizo de Infraestruturas, que o emitiu en data 29/04/10 co seguinte contido: “Primero. La carretera que discurre entre Cangas y Coiro (por Espíritu Santo) es la E.P. 1003 Rodeira- Boubeta de titularidad provincial. Segundo. Por parte del Servicio de Infraestructuras no se tuvo constancia del accidente de referencia ni de otros ocurridos por la misma causa, mal estado de una alcantarilla, en fechas anteriores o posteriores al que es objeto del presente informe. Tercero. La carretera provincial Rodeira- Boubeta fue objeto en su día de una serie de obras de mejora como la construcción de aceras o el pavimentado del firme, siendo la empresa Construcciones Crespo S.A. la adjudicataria de dicho proyecto y de su modificado (documentos nº 1 y nº2). Según se puede comprobar en la documentación que se adjunta la presente informe (vid página 6 del documento nº 3) la citada empresa llevó a cabo, entre otras actuaciones, el recrecido de los pozos de registro. Cuarto. En relación con lo dispuesto en el párrafo anterior es importante señalar que la recepción de las obras por parte de la Administración se realizó el 31 de julio de 2009 (documento nº 4), existiendo un plazo de garantía de un año tal y como se establecía en el pliego de condiciones económicas-administrativas del contrato (documento nº 5). Teniendo en cuenta que el accidente se produce el 13 de octubre de 2009, presuntamente, a consecuencia de la defectuosa ejecución del recrecido de una tapa de registro, la responsabilidad recaería sobre la citada empresa por el juego combinado de los artículos 88 (Responsabilidades a las que están afectas las garantías) y 198 (Indemnizaciones de daños y perjuicios) de la Ley 30/2007, de 30 de octubre, de Contratos del Sector Público. Quinto. Por último señalar que según información recabada por el vigilante de la zona, D. José Carlos Vázquez Vázquez, la tapa de registro (documento nº 6) fue reparada por la empresa Aqualia Cangas, y que el tramo de carretera en el que se ubica dicha tapa de registro está limitado a 40 km/hora…” Resultando.- Que con data 18/05/10 e co fundamento nos artigos 31.1 “b” e “c” da Lei 30/92, déuselle traslado da reclamación a AQUALIA para que puidera comparecer coma interesada, facendo no escrito de data 26/05/10 as seguintes alegacións: “… Que segundo a propia versión do reclamante, os danos se produciron pola reposición resultante do recrecido das tapas de rexistro tapadas na primeira fase da obra de asfaltado da estrada. Debido as deficiencias do formigón de soporte do rexistro, a tapa deste cedeu ó paso do vehículo do reclamante. Estas obras de recrecido foron contratadas como parte dos traballos de asfaltado por esta Excma. Deputación Provincial. Esta empresa concesionaria tivo constancia do sinistro o día 27 de Outubro, data na que o reclamante realizou unha comparecencia nas oficinas do servizo en Cangas. Esta comparecencia foi contestada e, en opinión de Aqualia o expediente está xa pechado por canto entendemos que é evidente a falta de responsabilidade desta concesionaria neste caso.” Resultando.- Que con data 18/05/10 e co fundamento nos artigos 31.1 “b” e “c” da Lei 30/92, déuselle traslado da reclamación a Construcciones Crespo S.A. para que puidera comparecer coma interesada, facendo no escrito de data 24/08/10 as seguintes alegacións: “…Construcciones Crespo, S.A. si fue adjudicataria de las obras de “Mellora da seguridade vial nas seguintes estradas: 1003 Rodeira- Boubeta, 1001 Cangas- Coiro- Magdalena, avda. de Lugo, Cangas”, en la provincia de Pontevedra. Que en dicha obra, en todo momento se cumplió con la normativa legal en materia de prevención de riesgos laborales y de señalización de obras. Que tal hecho era comprobado periódicamente por el vigilante de la Diputación de Pontevedra D. José Carlos Vázquez Vázquez, y que en todo momento se siguieron las instrucciones dadas por la Dirección Facultativa de las obras que recaía en D. Alfredo Montero Vaz, del cual no se tuvo ninguna queja sobre la realización y señalización de la obra o sobre como quedaron las mismas. Que dichas obras fueron recibidas por parte de la Administración con fecha de 31 de julio de 2009 y según esa recepción estaban correctamente ejecutadas y terminadas en su totalidad. De dicha recepción se desprende que los recrecidos de las tapas de registro estaban bien ejecutados y conformes por parte de la Dirección de Obra y de la Administración. Que el siniestro pudo tener lugar por el exceso de velocidad, siendo una zona limitada a 40km/hora o a consecuencia de una rotura de una tapa de registro, pero que, en cualquier caso, dicha rotura nunca se puede atribuir a la mala ejecución de la obra, porque la misma fue considerada como correcta por la Administración. Por todo lo cual entendemos que no existe relación de causalidad entre el accidente y esta mercantil. Y consideramos suficientemente probado, que Construcciones Crespo, S.A. no puede ser responsable del siniestro ocurrido.” Considerando.- Que a instancia se presenta cumprimentando os requisitos de capacidade, lexitimación activa e pasiva e temporalidade (sen ter transcorrido o prazo de prescrición), descritos nos artigos 6.1 do R.d. 429/93 en relación co 70, 30, 31-1-a e 142.5 da Lei 30/92. Considerando.- Que queda acreditada a relación de causalidade (artigos 139.1 da Lei 30/92 e 13.2 do Rd 429/93) co material probatorio achegado ó expediente, debendo facerse responsable do sinistro a empresa “Construcciones Crespo S.A.” en virtude do artigo 198 da Lei 30/2007 de Contratos do Sector Público, cuxo tenor literal non deixa lugar a dúbidas: “… Será obriga do contratista indemnizar todos os danos e prexuízos que se causen a terceiros como consecuencia das operación que requira a execución do contrato” Considerando.- Que desaparecido o procedemento previsto no artigo 123 da L.E.F. por imperativo do artigo 97 da L.C.C.A.A.P.P. e, na actualidade, do artigo 198 da L.C.S.P., que permitía a Administración unha actividade pseudo arbitral consistente en determinar a procedencia e importe da indemnización que debía pagar o contratista cando a execución do contrato comportaba danos a terceiros, desaparecido tal procedemento, dicíamos, pode nembargante facer a Administración provincial un pronunciamento sobre a parte á que lle corresponde a responsabilidade. Así o ten dito, por exemplo, o Consello de Estado no seu ditame de 2001, número 3.425, derivando no presente suposto inescusable facer tal pronunciamento pois estando a obra no prazo de garantía recollido nos pregos, a causa do accidente coma consecuencia dun fallo no formigón só pode imputarse a un defecto construtivo ou vicio oculto que xurde con posterioridade á recepción e que era de imposible detección por parte da Dirección de Obra. Considerando.- Que a nivel xurisprudencial e consonte co exposto cumpre citar tres sentenzas das que entresacamos literalmente, ós efectos que interesa, os seguintes parágrafos: Sentenza do T.S. Sala do Contencioso-Administrativo, Sección 6ª, de 12 de febreiro de 2000: “… cuando los daños y perjuicios se derivan de una actividad técnica no cumplida directamente por la organización administrativa, sino por organizaciones privadas no integradas en la Administración, con las que ésta contrata atribuyéndoles la gestión de un servicio público, o la ejecución de una obra pública, se interfiere entre Administración y particulares una empresa privada a la que materialmente le son atribuibles sus causas” Sentenza do T.S. Sala do Contencioso-Administrativo, Sección 6ª, de 8 de xullo de 2000: “…tanto sobre la procedencia de la indemnización como sobre quién deba pagarla, cuya decisión deja abierta la vía contencioso-administrativa al particular o al contratista” Sentenza do T.S Sala do Contencioso-Administrativo, Sección 6ª, de 7 de abril de 2001: “Ahora bien, la reclamación del perjudicado ha de dirigirse, según lo dispuesto por estos dos últimos preceptos y por el artículo 123 de la Ley de Expropiación Forzosa, a la Administración contratante que debe resolver tanto sobre la procedencia de la indemnización como sobre su cuantía y quién deba pagarla” (A referencia ó artigo 123 da Lei de Expropiación Forzosa debe entenderse no contexto dun suposto fáctico formulado con anterioridade á publicación da Lei de Contratos das Administracións Públicas 2/2000, do 16 de xuño, hoxe artigo 198 da L.C.S.P., polo que non existe contradición respecto do razoado no considerando 3º deste mesmo acordo, pois dedúcese o mantemento na Administración dunha facultade para, apreciada a relación de causalidade, facer pronunciamento acerca de sobre quen recaerá a obriga de indemnizar). Considerando.- Que as Administracións Públicas réxense en materia de responsabilidade patrimonial polos artigos 106.2 da Constitución Española, 139 e seguintes da Lei 30/92, 54 da Lei 7/85, 223 do R.d. 2568/86 e R.d. 429/93. Considerando.- Que o presente acordo cumprimenta o establecido nos artigos 89.1 e 54.1-b da Lei 30/92 en relación co 13.2 do Rd 429/93, referido á desestimación argumentada da reclamación. A Xunta de Goberno acorda por unanimidade facer pronunciamento expreso da responsabilidade á empresa Construcciones Crespo, S.A. á que corresponde o pagamento da indemnización. 6.18680.- COMUNICACIÓNS Non houbo. FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 7.18681.- SOLICITUDE DE PRÓRROGA DA ASOCIACIÓN DE MULLERES RURAIS TELECLUBE AGUIÓNS (A ESTRADA), PARA A XUSTIFICACIÓN DA OBRA: “ACONDICIONAMENTO LOCAL SOCIAL”, INCLUÍDA NO PROGRAMA DE ACCIÓN COMUNITARIA (PAC), EXERCICIO 2009 CO NÚMERO 614 A Xunta de Goberno acorda por unanimidade a concesión de prórroga solicitada pola Asociación de Mulleres Rurais Teleclube Aguións (CIF: G-36.440.006) (A Estrada), para xustificar a obra incluída no PAC/2009, co núm. 614, denominada “Acondicionamento local social”, subvencionada con dous mil euros (2.000,00 €). Concédese un aprazamento na súa xustificación ata o 30 de abril de 2011, con carácter improrrogable. 8.18682.- SOLICITUDE DE PRÓRROGA DA ASOCIACIÓN DE MULLERES RURAIS DA GÁNDARA (A ESTRADA), PARA A XUSTIFICACIÓN DA OBRA: “CONSTRUCIÓN DE BEIRARRÚA PARA LOCAL SOCIAL”, INCLUÍDA NO PROGRAMA DE ACCIÓN COMUNITARIA (PAC), EXERCICIO 2009 CO NÚMERO 794 A Xunta de Goberno acorda por unanimidade a concesión de prórroga solicitada pola Asociación de Mulleres Rurais da Gándara (CIF: G-36.426.138) (A Estrada), para xustificar a obra incluída no PAC/2009, co núm. 794, denominada “Construción de beirarrúa para local social”, subvencionada con catro mil cincocentos euros (4.500,00 €). Concédese un aprazamento na súa xustificación ata o 30 de abril de 2011, con carácter improrrogable. 9.18683.- SUBSTITUCIÓN DA GARANTÍA CONSTITUÍDA POLA EMPRESA ORECO, S.A. PARA RESPONDER DA EXECUCIÓN DAS OBRAS DE CONSTRUCIÓN DO NOVO CAMPO DE FÚTBOL DE PASARÓN A Xunta de Goberno da Deputación Provincial, en sesión celebrada o dia 30 de xuño de 2006, adxudicou o concurso convocado para a realización das obras do Campo de Fútbol de Pasarón a empresa Oreco, S.A. por un prezo total de 7.237.740,00 €. A empresa adxudicataria constituíu fianza presentando un aval bancario do Banco Español de Crédito (Banesto) por un importe de 1.447.548,00 € correspondente o 20 % do importe de adxudicación, ó estar en baixa temeraria. O Pleno da Deputación, en sesión celebrada o 30 de novembro de 2007, prestou aprobación o proxecto modificado de obras do novo campo de fútbol de Pasaron por importe de 12.980.000,12 €, o que supón un incremento de 5.742.260 €. No mesmo acordo plenario adxudicouse a súa execución a empresa Oreco, S.A. Como consecuencia da aprobación deste modificado a empresa adxudicataria debería constituír unha fianza complementaria por importe de 229.690,40 €. Non obstante, é dado que dende o mes de maio de 2007 estiveron dispoñibles o uso publico as bancadas dos fondos norte e sur, e dende xuño de 2008 as de tribuna, a Xunta de Goberno, en sesión celebrada o día 3 de decembro de 2008, acordou, a petición da empresa, eximir de constituír a garantía complementaria, ó considerar que a fianza depositada inicialmente era suficiente para garantir a correcta execución das gradas de preferencia, terceira fase. A Xunta de Goberno, en sesión celebrada o dia 21 de xullo de 2010, prestou aprobación o proxecto modificado nº 2 por un importe de 1.444.686,61 €, constituíndo a empresa a garantía correspondente por un importe de 57.787,46 €. Posteriormente, o día 20 de outubro de 2010, a Xunta de Goberno prestou aprobación a un proxecto complementario por un importe de 1.386.419,46 € debendo constituír a empresa adxudicataria Oreco, S.A. aval bancario por un importe de 55.456,78€. A empresa Oreco, S.A. solicita a cancelación do aval de 1.447.548,00 € constituído para responder da correcta execución das obras e que supón un 20% do importe de adxudicación, substituíndoo por un novo por importe de 519.200,00 € que suporían o 4% do importe de adxudicación e do proxecto modificado nº1, mantendo os outros dos avales relativos o proxecto modificado nº2 e proxecto complementario. Fundamenta a súa petición en que o campo de fútbol estase a usar de forma regular. A Disposición Transitoria Primeira punto 2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos de Sector Público, sinala que os contratos adxudicados con anterioridade a entrada en vigor rexeranse en cantos os seus efectos, cumprimento e extinción pola normativa anterior. Son de aplicación pois a este contrato as normas establecidas no R.d.l. 2/2000, de 16 de xuño, polo que se aproba o Texto Refundido da Lei de Contratos das Administracións Públicas, que sinala no seu artigo 47 punto 5 que nos casos de garantías especiais e complementarias, incluso as previstas no artigo 83.5 por baixa temeraria, como é o caso, pode procederse a substituír a garantía no seu día constituída por outra por un importe equivalente o 4% (artigo 36.1), unha vez practicada a recepción do contrato. O Campo de Fútbol de Pasarón realizouse en tres fases coa finalidade de compatibilizar o desenvolvemento do Campionato ligueiro coa realización das obras, e aínda que non se efectuou recepción formal, sen embargo o campo está utilizable para o uso publico ó 100% de tal xeito que o Concello concedeu xa autorización para o uso das gradas por acordo da Xunta de Goberno Local de 14 de maio de 2010. Por outra parte, o artigo 147.5 do TRLCPA establece que poderán ser obxecto de recepción parcial aquelas partes da obra que poderán ser executadas por fases, que poidan ser entregadas o uso público, suposto que pode aplicarse a este caso. Vistos os informes dos Servizos de Contratación e da Intervención, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade cancelar o aval bancario constituído pola empresa Oreco, S.A., por un importe de 1.447.548,00 € equivalente o 20% do importe da adxudicación inicial, previa constitución dun novo por un importe de 519.200,00 €, equivalente o 4% do importe da adxudicación do proxecto modificado nº 1. Deben manterse os avales constituídos como garantía do proxecto modificado nº 2 e do proxecto complementario por un importe de 57.787,46 € e de 55.456,78 €, respectivamente. 10.18684.- APROBACIÓN DO EXPEDIENTE DE CONTRATACIÓN, MEDIANTE PROCEDEMENTO ABERTO DA OBRA “TERMINACIÓN E.P. 7103 CERDEDO- CASTRO- QUIREZA, TRAMO DEAN- CASTRO (CERDEDO)” Resultando que pola Xunta de Goberno, en sesión celebrada o día 27/10/2010, prestouse aprobación ó proxecto de “Terminación E.P. 7103 Cerdedo-Castro-Quireza, tramo Dean-Castro (Cerdedo)”, por importe de 257.040,00 €, máis 46.267,20 € correspondentes ó IVE, o que fai un importe total de 303.307,20 €. Resultando que polo Sr. Secretario Xeral se emite informe relativo ó prego de cláusulas económico-administrativas que rexerá no procedemento, estimándoo correcto xuridicamente para as fins propostos. E, á vista do informe de fiscalización do expediente, emitido polo Sr. Interventor, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar o gasto, o prego de cláusulas administrativas e o expediente de contratación, mediante procedemento aberto, da obra de “Terminación E.P. 7103 Cerdedo-Castro-Quireza, tramo Dean-Castro (Cerdedo)”, con orzamento 257.040,00 €, máis 46.267,20 € correspondentes ó IVE. A obra financiarase con cargo á aplicación 10/456.453-612.02 do vixente orzamento provincial. O anuncio de licitación e do extracto do prego de cláusulas administrativas que rexerá no procedemento aberto publicarase no Boletín Oficial da Provincia. Os gastos de inserción de anuncios, e outros que se deriven do expediente, serán por conta do adxudicatario. Dito prego é como segue: “PREGO DE CLÁUSULAS ECONÓMICO-ADMINISTRATIVAS PARTICULARES QUE REXERÁN NA CONTRATACIÓN, MEDIANTE PROCEDEMENTO ABERTO, DA EXECUCIÓN DA OBRA “TERMINACIÓN E.P. 7103 CERDEDO-CASTRO-QUIREZA, TRAMO DEAN-CASTRO (CERDEDO)”. CPV 45230000. 1.- OBXECTO.- Execución da obra “Terminación E.P. 7103 Cerdedo-Castro-Quireza, tramo Dean-Castro (Cerdedo)”, téndose aprobado o proxecto pola Xunta de Goberno en sesión celebrada o día 27 de outubro de 2010. A súa execución deberá realizarse suxeitándose ós proxectos técnicos que aprobou o órgano de contratación e que integran os documentos enumerados no artigo 107 da LCSP, e os artigos 125 ó 132 do RXLCAP, incluído o correspondente estudo de seguridade e saúde. O conxunto de documentos que compoñen os proxectos, considerados como parte integrante deste prego, teñen carácter contractual. 2.- ORZAMENTO.- Segundo o anexo II deste prego. O orzamento de execución por contrata comprende os seguintes conceptos: 1. Gastos xerais da empresa, correspondéndolle a porcentaxe do 13% sobre o orzamento de execución material; comprenderá os seguintes aspectos: • A dirección técnica das obras, sendo o 4% do orzamento de execución material, de acordo coa taxa por servizos facultativos que se prestan en obras provinciais e que aprobou o Pleno da Deputación Provincial na sesión do 27 de febreiro de 1998. • Gastos referentes á coordinación da seguridade e saúde, 0,72 % do orzamento de execución material. • Porcentaxe ofertada relativa ó control de calidade. Se non se oferta ningunha porcentaxe ou o ofertado é inferior ó 1%, reterase o 1% do orzamento de execución material. 2. Beneficio industrial; aplicarase o 6% sobre o orzamento de execución material. 3. IVE, que se aplicará sobre a suma do orzamento de execución material, beneficio industrial e os gastos xerais da empresa. Dentro do citado importe inclúense, ademais, toda clase de impostos e licenzas, tanto municipais, provinciais, autonómicas coma estatais. Importante: as retencións aplicaranse sobre o orzamento de execución material da adxudicación. Nos casos nos que se oferten porcentaxes de retención sobre o orzamento global de adxudicación ou sobre calquera outro parámetro traducirase a porcentaxe que corresponda sobre o orzamento de execución material. 3.- FINANCIAMENTO.- A obra financiarase de acordo co estipulado no anexo II. 4.- PRAZO DE EXECUCIÓN.- O prazo máximo estimado para a execución das obras, a contar dende o día seguinte ó da sinatura da acta de comprobación do replanteo, salvo que exista razón fundada que impida o seu comezo, estímase no anexo II. Os licitadores deberán presentar na proposta económica un programa de traballo que contemple o desenvolvemento das unidades de obras que se van realizar en cada prazo. O contratista está obrigado a cumprir o contrato na súa totalidade dentro do prazo ofertado, así como nos prazos parciais sinalados para a súa execución sucesiva. Dito prazo só se prorrogará cando o órgano de contratación así o aprobe, sempre que concorran os requirimentos esixidos pola lexislación vixente e previa petición do contratista co informe favorable do director de obra. No caso de prorroga, proposta pola dirección da obra, o órgano de contratación terá que aprobar o expediente pertinente que implica a modificación. 5.- INCUMPRIMENTO DO PRAZO.- Unha vez incumprido o prazo o contratista incorre automaticamente en demora, podendo a Administración optar entre a imposición de penalidades ou a resolución do contrato no caso de que as penalidades alcancen o 5 por cento do prezo do contrato. As penalidades diarias serán cuantificadas na proporción de 0,20 euros por cada 1.000,00 € do prezo de adxudicación. Poderase facer efectivo por algún dos seguintes procedementos: retención ou dedución nas certificacións de obra, con cargo á garantía definitiva, ou pola vía executiva, unha vez finalizado o prazo de ingreso voluntario. Coa imposición de penalidades ampliarase o prazo de execución da obra, á proposta do enxeñeiro director da obra, para a súa correcta finalización. Dita imposición non exclúe e é compatible coa indemnización de danos e perdas causados á Deputación pola demora na execución imputable ó contratista. 6.- CAPACIDADE PARA CONTRATAR.- Están capacitadas para contratar as persoas naturais ou xurídicas, españolas ou estranxeiras, que teñan plena capacidade de obrar e acrediten a correspondente clasificación e solvencia técnica nos termos que dispón o artigo 65 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de contratos do sector público, e non se atopen incursas nalgunha das prohibicións que contempla o art. 49 da mencionada norma. A efectos da licitación os empresarios que desexen concorrer integrados nunha unión temporal deberán indicar os nomes e máis as circunstancias dos que a constitúan e a participación de cada un, así como que asumen o compromiso de constituírse formalmente en unión temporal no caso de resultar adxudicatarios do contrato. A duración das unións temporais de empresarios coincidirá coa do contrato ata a súa extinción. A Administración poderá contratar con unións temporais de empresas que se constitúan para o efecto (sen que sexa necesaria a súa formalización en escrituras públicas, ata que se formalice a adxudicación); ditas empresas serán responsables solidarias ante a Administración debendo nomear ante ela a un representante ou apoderado único da unión con poderes bastantes para exercitar os dereitos e cumprir as obrigas que se deriven do contrato ata a extinción deste, sen prexuízo da existencia de poderes mancomunados que poidan outorgar para cobros e pagamentos dunha contía significativa. Ditas empresas deberán ter por obxecto realizar actividades que teñan relación directa co obxecto do contrato e dispor dunha organización dotada dos elementos persoais e materiais suficientes para a debida execución do contrato. 7.- GARANTÍA DEFINITIVA.- O seu importe será do 5% do prezo de adxudicación, excluído o imposto sobre o valor engadido, e poderá constituírse en calquera das formas previstas no art. 84 da LCSP. A constitución da garantía definitiva deberá ser acreditada dentro dos dez días hábiles seguintes, contados dende o seguinte ó que se publique a adxudicación provisional no perfil de contratante do órgano de contratación. En caso de incumprir este requirimento a Administración poderá efectuar unha nova convocatoria ou adxudicarlles provisionalmente ó licitador ou licitadores seguintes a aquel que incumpriu a obriga, pola orde en que quedasen clasificadas as súas ofertas, sempre que iso fose posible e que o novo adxudicatario prestase a súa conformidade, en cuxo caso concederáselle a este un prazo de dez días hábiles para formalizar o sinalado no segundo parágrafo do apartado anterior. A garantía definitiva ingresarase exclusivamente na Caixa da Deputación. 8.- PRESENTACIÓN DE PROPOSICIÓNS; LUGAR E PRAZO DE PRESENTACIÓN; FORMALIDADES; DOCUMENTACIÓN.- 8.1. Lugar e prazo de presentación. As proposicións presentaranse no Rexistro Xeral da Deputación, cun horario de 9.00 a 13.00 horas, de luns a sábado, ou na sede da Deputación en Vigo, de luns a venres, dentro dun prazo de vinte e seis días naturais, a contar dende o día seguinte ó da publicación do seu anuncio no BOP. Se o último día de presentación de proposicións coincidise en domingo ou festivo prorrogarase o prazo ata o primeiro día hábil seguinte a este. Tamén se poderán presentar por calquera dos procedementos establecidos polos artigos 38.4º da Lei 30/92, de 26 de novembro, de réxime xurídico das administracións públicas e do procedemento administrativo común e 80 do R.d. 1098/2001, de 12 de outubro, polo que se aproba o regulamento xeral da Lei de contratos das administracións públicas, agás por correo electrónico. Cando a documentación se envíe por calquera dos procedementos antes indicados o empresario deberá xustificar a data e a hora da imposición do envío e anunciarlle ó órgano de contratación a remisión da oferta mediante correo electrónico (contratacion@depo.es), ou tamén mediante télex, fax (número 986 804 126) ou telegrama, sempre no mesmo día. 8.2º. Formalidades. Os contratistas interesados na licitación deberán presentar TRES sobres distintos, nos que se escribirá de forma lexible e visible, sen que sexa preciso abrilo para a súa lectura, o seguinte: Nome do licitador. CIF. Enderezo e teléfono de contacto. Número de inscrición no rexistro de contratistas (se é o caso). Dependendo de cada sobre incluirase a seguinte documentación: Sobre “A”: documentación xeral, coa seguinte inscrición: Documentación xeral para o procedemento aberto para a contratación da obra (especificar o nome da obra). Este sobre conterá os seguintes documentos: 1. Os que acrediten a personalidade xurídica do empresario e, se é o caso, a súa representación. En caso de concorrer á licitación varias empresas constituíndo unha unión temporal cada unha delas deberá acreditar a súa personalidade e capacidade, indicando os nomes e circunstancias dos empresarios que subscriben as proposicións, a participación de cada unha delas, designando á persoa ou entidade que, durante a vixencia do contrato, ha de ocupar a representación da unión temporal ante a Administración. 2.- Poder debidamente bastanteado. 3.- Certificado acreditativo de posuír a clasificación empresarial que se establece no anexo II. Se a empresa se encontrase pendente de clasificación deberá achegarse o documento acreditativo de ter presentado a correspondente solicitude para iso debendo xustificar estar dispoñer da clasificación esixida no prazo previsto nas normas de desenvolvemento desta Lei para emendar os defectos ou omisións na documentación. 4.- Unha declaración responsable de non estar incurso na prohibición de contratar. Esta declaración incluirá a manifestación de estar ó corrente do cumprimento das obrigas tributarias e coa Seguridade Social que impoñen as disposicións vixentes, sen prexuízo de que a xustificación acreditativa de tal requirimento deba presentala, antes da adxudicación definitiva, o empresario a cuxo favor se vaia efectuar esta. 5.- Acreditación da solvencia económica, técnica e financeira: a) As contas anuais presentadas no Rexistro Mercantil ou no Rexistro oficial que corresponda. Os empresarios non obrigados a presentar as contas en Rexistros oficiais poderán achegar, como medio alternativo de acreditación, os libros de contabilidade debidamente legalizados. b) Relación das obras executadas no curso dos cinco últimos anos, avalada por certificados de boa execución para as obras máis importantes; estes certificados indicarán o importe, as datas e o lugar de execución das obras e precisarase se se realizaron segundo as regras polas que se rexe a profesión e se levaron normalmente a bo termo; se é o caso, ditos certificados serán comunicados directamente ó órgano de contratación pola autoridade competente. c) Declaración indicando a maquinaria, material e equipo técnico do que se disporá para a execución das obras, á que se achegará a documentación acreditativa pertinente. 6.- Dirección de correo electrónico ó que efectuar as comunicacións ou notificacións. Nota importante: O acreditamento das circunstancias que mencionan nos artigos anteriores poderase realizar mediante a certificación dun rexistro oficial de licitadores e empresas clasificadas ou mediante un certificado comunitario de clasificación, deberá acompañarse á mesma unha declaración responsable do licitador na que manifeste que as circunstancias reflectidas no correspondente certificado non experimentaron variación. Esta manifestación deberá reiterarse, en caso de resultar adxudicatario, no documento en que se formalice o contrato, sen prexuízo de que o órgano de contratación poida, se o estima conveniente, efectuar unha consulta ó rexistro oficial de licitadores e empresas clasificadas. Sobre “B”: Documentación correspondente á valoración de criterios non avaliables mediante fórmulas, coa seguinte inscrición: Documentación Técnica para o procedemento aberto para a contratación da obra (especificar nome da obra). Presentarase pechado e contendo os seguintes documentos: 1.-Como primeiro documento presentarase unha relación numerada e foliada de todos os documentos, asinada e selado polo representante legal da empresa. 2.-Memoria construtiva e programa de traballo. 3.-Melloras ofertadas. 4.-Memoria de seguridade e saúde. 5.-Tecnoloxía e I+D+i e programa de actuacións medioambientais (se é o caso). Toda a documentación relativa a este sobre deberá presentarse en formato A4, e cun límite máximo de 100 follas. Sobre “C”: documento correspondente á valoración de criterios avaliables mediante fórmulas, coa seguinte inscrición: proposición económica para o procedemento aberto para a contratación da obra (especificar nome da obra). Presentarase pechado e contendo o seguinte documento: 1.- Modelo de proposición, seguindo o modelo determinado na última cláusula deste prego de condicións, asinado e selado. Este modelo conterá a oferta económica que se realice e a porcentaxe de control de calidade ofertada. En relación ó control de calidade, a porcentaxe que se lle aplicará deberá expresarse con dous decimais aplicado sobre o orzamento de execución material da obra, e determinado no apartado destinado para iso no modelo de proposición. A Deputación reservarase o dereito de aprobar a empresa que vaia realizar o control de calidade. Así mesmo, esa empresa deberá acreditar a disposición dun certificado de calidade. 9.- MESA DE CONTRATACIÓN.- Estará integrada da seguinte maneira: PRESIDENTE: O titular da corporación ou membro en quen delegue. VOGAIS: O secretario xeral. O interventor. O director de Infraestruturas. SECRETARIO: O técnico adxunto ó Servizo de Contratación. 10.- CUALIFICACIÓN DA DOCUMENTACIÓN XERAL E APERTURA DE PROPOSICIÓNS.- Unha vez finalizado o prazo de presentación de proposicións, constituirase a mesa de contratación e procederase á cualificación da documentación xeral achegada polos licitadores no Sobre “A”. No caso de que se precise o arranxo de erros ou omisións na documentación que establece a cláusula 8.2, a mesa de contratación concederá un prazo máximo de 3 días hábiles para corrixir estes defectos. Posteriormente, a mesa ás 10 horas do quinto día hábil seguinte ó día no que finalice o prazo sinalado para a presentación de plicas, en acto público, sinalará as que cualificasen como inadmitidas e admitidas, e procederá á apertura do Sobre “B” correspondente á documentación técnica valorable mediante criterios non avaliables mediante fórmulas, tal e como prevé o artigo 27 do Real decreto 817/2009, no que se desenvolve parcialmente a Lei de contratos do sector público. Esta documentación trasladaráselles ós técnicos, que a avaliarán e a ponderarán segundo os criterios de valoración que estableza o prego. Unha vez avaliada esta documentación técnica, sinalarase no perfil do contratante da Deputación, a data e hora na que se procederá, en acto público, á apertura do Sobre “C” da documentación correspondente á valoración de criterios avaliables mediante fórmulas. Neste acto, darase a coñecer a ponderación asignada á proposta técnica de cada empresa e procederase á apertura dos Sobres “C” daquelas empresas que obtivesen unha valoración superior a 30 puntos sobre os criterios non avaliables mediante fórmulas. 11.- CRITERIOS DE ADXUDICACIÓN DO CONTRATO.- Para a valoración das proposicións e a determinación da oferta economicamente máis vantaxosa atenderase ós seguintes criterios directamente vinculados ó obxecto do contrato: 11.1.-Enumeración dos criterios non avaliables mediante fórmulas (Sobre “B”). Os criterios avaliables mediante xuízos de valor valoraranse cun máximo de 50 puntos, de conformidade cos seguintes criterios: - Memoria construtiva e programa de traballo, ata un máximo de 20 puntos. - Melloras na calidade e/ou cantidade global das obras proxectadas ou dalgunha das súas unidades, que redunden nunha maior calidade construtiva, e/a redución do prazo de execución da obra, ata un máximo de 15 puntos. - Memoria de seguridade e saúde, ata un máximo de 5 puntos. - Tecnoloxía e I+D+i, ata un máximo de 5 puntos. - Programa de actuacións medioambientais, ata un máximo de 5 puntos. Estes criterios ponderaranse da seguinte forma: 11.1.1) Memoria construtiva e programa de traballo, ata un máximo de 20 puntos. Valorarase o coñecemento do proxecto e do terreo onde será executada a obra, debéndose explicar a metodoloxía a empregar na súa execución, así como das provisións a empregar, e dos medios materiais e humanos que se compromete a adscribir. Os licitadores presentarán un programa de execución da obra que contemple os prazos parciais, debendo existir unha coherencia entre a planificación e os medios adscritos. Nota moi importante: Na documentación que se presente no Sobre “B”, e en especial neste apartado, non se poderá incluír ningún dato que permita intuír a proposta económica ofertada polo licitador. Toda referencia económica en relación co programa de traballo, e a súa execución por anualidades, no seu caso, presentarase única e exclusivamente no sobre “C”. O incumprimento deste precepto carreará a exclusión da oferta no proceso de licitación. 11.1.2.) Melloras na calidade e/ou cantidade global das obras proxectadas ou dalgunha das súas unidades, que redunden nunha maior calidade construtiva, e/o redución do prazo de execución ata un máximo de 15 puntos. Deberase detallar e presentar unha memoria valorada, na que non se terán en conta os gastos xerais (13%), o beneficio industrial (6%) nin o IVE (16%), e na que se indiquen as razóns que xustifiquen esta oferta. O responsable do contrato ou a dirección de obra decidirán sobre a execución das melloras, reservándose o dereito de poder variar as mesmas en beneficio do interese público, e sempre sen que poida superar o valor económico das ofertadas. Poderase ofertar como melloras unha redución no prazo de execución da obra, debéndose xustificar adecuadamente as circunstancias ou solucións técnicas que permitan a mesma. Os técnicos, en base a documentación forzada, decidirán sobre a viabilidade ou non desta redución, reservándose o dereito de non valorala cando o consideren de imposible cumprimento. 11.1.3) Memoria de seguridade e saúde, ata un máximo de 5 puntos. 1. Definición da problemática principal en relación coa seguridade e saúde dos traballos. Describiranse as actividades de maior problemática na súa execución en relación coa seguridade e saúde, e definiranse as actuacións preventivas a desenvolver a través de procedementos construtivos que integren a prevención de riscos laborais en cada un dos pasos a seguir na execución da correspondente unidade de obra. 2. Análise da organización preventiva e o sistema de xestión da prevención a desenvolver na obra. Neste apartado desenvolverase, entre outros aspectos, cal vai ser o sistema de xestión da prevención de riscos laborais a aplicar na obra, debendo especificar os medios de coordinación preventiva necesarios, de acordo co Real Decreto 171/2004, en materia de Coordinación de Actividades Empresariais, así como a forma en que se vai realizar a información de riscos e medidas preventivas ós traballadores na obra, a supervisión das avaliacións de riscos e medidas preventivas específicas para a obra a presentar por cada un dos subcontratistas intervenientes, etc. Así mesmo, presentarase o sistema de selección de empresas subcontratistas en relación con aspectos a considerar en materia de prevención de riscos laborais. 3. Análise das actividades de especial perigosidade a desenvolver na obra (anexo II. R.d. 1627/97). Neste apartado desenvolverase, entre outros aspectos, a descrición das actividades de especial perigosidade a executar na obra, así como a designación dos recursos preventivos para realizar a supervisión e control permanente en obra de ditos traballos. Verificarase que as persoas asignadas reúnan os coñecementos, cualificación e experiencia necesarias, así como que conten coa formación mínima de nivel básico en prevención de riscos laborais, todo iso de acordo co establecido pola Lei 54/2003 de reforma do marco normativo da prevención de riscos laborais. 4. Análise da proposta de información e estudo dos índices de sinistralidade da obra. Neste apartado analizarase a proposta de presentación dos distintos índices de sinistralidade, así como a súa análise en comparación cos do sector da construción. Así mesmo presentaranse as propostas de estudo dos accidentes acaecidos na obra. 5. Relación de maquinaria, ferramentas e medios auxiliares a utilizar na obra. Neste apartado solicitarase a documentación acreditativa de que toda a maquinaria e ferramentas auxiliares cumpren a normativa vixente en materia de seguridade e saúde, e máis e das revisións e mantementos de cada unha das máquinas xunto co protocolo de seguimento destas revisións e mantementos. Tamén se incluirán os documentos de autorización de uso de cada máquina ou equipo de traballo, cos nomes dos traballadores autorizados para o seu uso. 6. Documentación acreditativa da formación, información e entrega de EPI´s. Presentarase a proposta de cómo realizar a formación dos traballadores en obra, así como de información dos riscos a que están sometidos nas mesma. Reflectirase o sistema de revisión e seguimento dos mencionados aspectos de formación e información. Presentarase o protocolo de entrega dos equipos de protección individual, da súa correcta utilización, mantemento, e sobre os riscos dos que o protexen, así como se haberá de definir como se verificará a utilización dos mesmos por parte dos traballadores. 7. Relación de proteccións colectivas a empregar na obra. Presentaranse as proteccións colectivas necesarias a utilizar na obra, determinando como se definirá a súa necesidade e como se verificará a súa correcta utilización, estado e reposición. 11.1.4) Tecnoloxía e I+D+i, ata un máximo de 5 puntos. Valorarase a calidade e idoneidade das tecnoloxías que o contratista propoña para a execución do contrato. Neste sentido valorarase en particular a utilización na obra de tecnoloxías o contratista desenvolva no marco de proxectos de I+D+I que supoñan unha mellora da calidade e valor técnico da obra, e cuxa xustificación poida ser debidamente documentada. Esta xustificación realizarase mediante a acreditación segundo a serie de normas UNE 16600. 11.1.5) Programa de actuacións medioambientais, ata un máximo de 5 puntos. Para este Programa valoraranse as propostas de medidas de xestión medioambiental e dos produtos a utilizar na obra, con inclusión dos certificados e demais documentos acreditativos destes requirimentos. Especialmente cualificarase a precisión na identificación de unidades de obra que poidan xerar impactos, a dispoñibilidade de instrucións de traballo, a organización física da obra, a localización de vertedoiros, a identificación de requirimentos legais e os sistemas de boa xestión medio ambiental propostos. As medidas medioambientais valoraranse de acordo cos seguintes criterios: a) Se a execución da obra se realiza nun marco de xestión medioambiental de acordo ó regulamento comunitario CEE1836/93, ou ben ás normas internacionais ISO (serie 1S014000) europeas EN ou españolas UNE (77/801-94 e 77/802-94). b) Se os materiais que utilizará o licitador proveñen dun proceso de reciclado ou reutilización en máis dun 50%, conforme a certificación emitida por un laboratorio ou organización que non forme parte do mesmo grupo de empresas ó que pertenza o ofertante. Estes materiais deberán cumprir as especificacións técnicas do proxecto, así como o prego de prescricións técnicas e calquera outra norma técnica de obrigado cumprimento. c) Se os materiais que utilizará o licitador son reutilizables ou teñen un grao de reciclabilidade superior a un 50%, conforme a certificación emitido por un laboratorio ou organización que non forme parte do mesmo grupo de empresas ó que pertenza o ofertante. Estes materiais deberán cumprir as especificacións técnicas do proxecto, así como o prego de prescricións técnicas e calquera outra norma técnica de obrigado cumprimento. d) Se na execución da obra se contempla algunha das seguintes medidas: xestión ambiental de terras e materiais de obra, restauración paisaxística; redución na xeración de residuos; diminución da contaminación por vertidos, acústica, atmosférica ou do chan; redución do impacto visual, cultural ou sociolóxico; limitación de impacto sobre fauna e flora local; diminución do uso de combustibles fósiles ou utilización de enerxías renovables. 11.2.- Enumeración dos criterios avaliables mediante fórmulas (Sobre “C”) Nota importante: Só se procederá á apertura e valoración das propostas do Sobre “C” daquelas empresas que obtivesen unha ponderación dos criterios avaliables mediante xuízos de valor que superen os 30 puntos. Os criterios avaliables mediante fórmulas valoraranse cun máximo de 50 puntos de conformidade cos seguintes criterios: - Redución do prezo sobre o orzamento máximo do contrato, ata un máximo de 45 puntos. - Proxecto de control de calidade da obra que a empresa manterá durante a súa execución, ata un máximo de 5 puntos. 11.2.1) Redución do prezo sobre o orzamento máximo do contrato, ata un máximo de 45 puntos. Puntuándose en función da fórmula establecida no anexo I. 11.2.2) Proxecto de control de calidade da obra que a empresa manterá durante a súa execución, ata un máximo de 5 puntos. Especificarase a porcentaxe sobre o orzamento de execución material que asigne para tal efecto, así como a acreditación por parte da mesma da disposición dun certificado de calidade, reservándose para si a Deputación a aprobación do laboratorio homologado proposto. Puntuación: (Control ofertado x 5)/control máximo ofertado (de entre todas as empresas licitadoras). Se non se oferta ningunha porcentaxe ou o ofertado é inferior ó 1%, reterase o 1% do orzamento de execución material. 12.- OFERTAS CON VALORES ANORMAIS OU DESPROPORCIONADOS.- Consideraranse ofertas con valores anormais ou desproporcionados aquelas cuxa porcentaxe de baixa exceda nas porcentaxes que se sinalan a continuación en función do número de empresas presentadas e admitidas ó procedemento: - Unha oferta: será anormal se a súa baixa porcentual é superior ó 25% do prezo de licitación. - Dúas ofertas: unha das ofertas será anormal se a súa baixa porcentual é superior á da outra en máis de 20 unidades. - Tres ofertas: serán anormais aquelas que teñan baixas porcentuais superiores en máis de 10 unidades a media aritmética das baixas porcentuais das baixas admitidas. Excluirase para o cómputo desta media a oferta coa baixa porcentual máis pequena cando sexa inferior en máis de 10 unidades a esa media. En calquera caso, consideraranse anormais todas as ofertas con baixas porcentuais superiores ó 25% do prezo de licitación. - Catro ofertas ou máis: consideraranse temerarias aquelas ofertas con baixas porcentuais que sexan superiores en máis de 10 unidades a media das baixas porcentuais das ofertas admitidas. Non obstante, se entre elas existen baixas porcentuais inferiores en máis de 10 unidades a esta media, calcularase unha nova media só coas ofertas que non estean no suposto indicado. En todo caso, se o número das restantes ofertas é inferior a tres, a nova media calcularase sobre as tres ofertas de menor contía (maior baixa porcentual). • n = 1: Se b 1 > 25, entón a oferta 1 (única) é temeraria. • n = 2: Supoñemos que b 1 ≤ b 2 . Se b 2 > bm + 10 entón a oferta 2 é temeraria. Obsérvese que a condición b 2 > bm + 10 equivale a b 2 > b 1 + 20 porque bm = (b 1 + b 2 ) • n = 3: Supoñemos que b 1 ≤ b 2 ≤ b 3 . Sexa b * m definida como: b * m = (b 2 + b 3 ) se b 1 < bm - 10 bm en caso contrario Para i = 1,2,3, se b 1 >25 ou b 1 > b * m + 10 a oferta i é temeraria. • N ≥ 4: Supoñemos que b 1 ≤ b 2 ≤ …. ≤ bn . Se b 1 < bm – 10 sexa 1 ≤ l ≤ n tal que b 1 ≤ b 2 ≤ …. ≤ b 1 < bm – 10, bl+1 ≥ bm - 10 Definimos: b * m = ( bl+1 + ...+ bm ) se b 1 < bm – 10 e l ≤ n-3. ( bn-2 + bn-1 + bn ) se b 1 < bm - 10 e l > n-3, bm se b 1 ≥ bm - 10 Para i = 1,2,……,n, se b 1 > b * m + 10 a oferta i é temeraria. Cando a mesa de contratación considere que a proposición non se poderá cumprir como consecuencia das baixas anormais ou desproporcionadas, darase audiencia ó contratista, por un prazo máximo de cinco días hábiles, para que xustifique a valoración da oferta e precise as condicións da mesma, en particular no que se refire ó aforro que permita o procedemento de execución do contrato, as solucións técnicas adoptadas e as condicións excepcionalmente favorables de que dispoña para executar a prestación, a orixinalidade das prestacións propostas, o respecto das disposicións relativas á protección do emprego e as condicións de traballo vixentes no lugar en que se vaia realizar a prestación, ou a posible obtención dunha axuda do Estado. Este mesmo procedemento empregarase cando, a xuízo dos técnicos, os licitadores presenten solucións técnicas ou un prazo de execución de imposible cumprimento. Se o órgano de contratación unha vez considerada a xustificación do licitador e os informes mencionados no apartado anterior, estimase que a oferta non pode ser cumprida como consecuencia da inclusión de valores anormais ou desproporcionados, acordará a adxudicación provisional a favor da seguinte proposición economicamente máis vantaxosa, de acordo coa orde na que fosen clasificadas, que se estime pode ser cumprida a satisfacción da Administración e que non sexa considerada anormal ou desproporcionada. 13.- REQUIRIMENTO.- O órgano de contratación, unha vez avaliadas as propostas clasificaraas por orde decrecente, a cuxo efecto poderá solicitar cantos informes técnicos estime pertinentes, e requirirá á empresa que presentase a oferta máis vantaxosa para que dentro do prazo de dez días hábiles, contado dende o día que recibise a comunicación, presente a documentación xustificativa de estar ó corrente no cumprimento das súas obrigas tributarias e coa Seguridade Social, e calquera outro documento acreditativo da súa aptitude para contratar ou da efectiva disposición dos medios que se comprometesen a dedicar ou adscribir á execución do contrato que lle reclame esta institución, así como constituír a garantía definitiva. 14.- ADXUDICACIÓN.- O órgano de contratación adxudicará o contrato dentro dos cinco días hábiles seguintes á recepción da documentación referida no artigo anterior, fixando os termos definitivos do contrato. De forma simultánea publicarase a adxudicación no perfil do contratante da Deputación de Pontevedra. 15.- FORMALIZACIÓN CONTRATO.- A administración e o contratista deberán formalizar o contrato en documento administrativo dentro do prazo de quince días hábiles, contado dende o día seguinte á notificación da adxudicación, constituíndo dito documento título suficiente para acceder a calquera rexistro público. Non obstante, o contratista poderá solicitar que o contrato se eleve a escritura pública, correndo ó seu cargo os correspondentes gastos. Cando por causas imputables ó contratista non se formalizase o contrato dentro do prazo indicado a administración poderá acordar a súa resolución. Non poderá iniciarse a execución do contrato sen a súa formalización previa. 16.- PERFIL DO CONTRATANTE.- Co fin de asegurar a transparencia e o acceso público á información relativa á súa actividade contractual, e sen prexuízo da utilización doutros medios de publicidade nos casos esixidos pola LCSP ou polas normas autonómicas de desenvolvemento ou nos que así se decida voluntariamente, a Deputación difundirá, a través de Internet (www.depo.es), o seu perfil de contratante. 17.- GASTOS A CARGO DO ADXUDICATARIO.- Serán a cargo do adxudicatario os gastos que xere o expediente, así como os de carteis de obra que lle serán facilitados pola Deputación e que serán colocados no lugar que lles indique a Dirección de Obra. Ademais os adxudicatarios estarán obrigados a colocar toda a sinalización necesaria que garanta a plena seguridade da obra, e a designar un xefe de obra coa cualificación técnica, capacidade e experiencia suficiente para representar ó contratista durante toda a execución da obra obxecto do contrato e que ademais será responsable da súa seguridade sen cuxos requirimentos non se confeccionará a acta de comprobación do replanteo. Así mesmo, os gastos do cartel da obra serán por conta do adxudicatario. 18.- RESPONSABLE DO CONTRATO.- A Deputación designará a un responsable do contrato, vinculado a esta institución, ó que lle corresponderá supervisar a súa execución e adoptar as decisións e ditar as instrucións necesarias co fin de asegurar a correcta realización da prestación pactada. Estas facultades do responsable do contrato entenderanse sen prexuízo das que corresponden ó director facultativo das obras. 19.- EXECUCIÓN DAS OBRAS E RESPONSABILIDADE DO CONTRATISTA.- As obras executaranse con estrita suxeición ás estipulacións contidas neste prego, ó proxecto que serve de base ó contrato e conforme ás instrucións que en interpretación técnica deste desen ó contratista o director facultativo, e se é o caso, o responsable do contrato, nos ámbitos da súa respectiva competencia. (art. 213 LCSP). As instrucións de carácter verbal deberán ser ratificadas por escrito no máis breve espazo posible para que sexan vinculantes para as empresas. No suposto de incumprimento dos compromisos ou das condicións especiais de execución do contrato ofertados polo contratista, referente ós materiais ou medios persoais (por exemplo, dedicación dun número determinado de medios humanos ou unhas características especiais dos traballadores ou técnicos ofertados), a administración poderá penalizar ó contratista ata un importe que non supere o 10% do orzamento do contrato (art. 196.1 LCSP). Ó contratista indemnizará todos os danos e perdas que se causen a terceiros como consecuencia da realización das obras contratadas. (art. 198.1 LCSP). 20.- CERTIFICACIÓNS.- A dirección de obra realizará mensualmente a medición das unidades de obra executadas, redactando unha relación valorada, na que tomará como referencia os prezos contratados, e sobre a que expedirá a correspondente certificación de obra. As certificacións de obra axustaranse ós modelos de certificación ordinaria e anticipada para obras da Deputación que foron aprobadas pola Resolución presidencial, de 13 de xullo de 2007, e que se encontran inseridos na páxina web www.depontevedra.es. O técnico director deberá practicar nas certificacións de obra as retencións correspondentes ás porcentaxes ofertadas polo adxudicatario en concepto de control de calidade, seguridade e saúde, taxa por dirección de obra, etc. Estas retencións aplicaranse sobre o orzamento de execución material do orzamento de adxudicación. As certificacións de obra que recollan unha execución en mora, teñen que ir acompañadas da xustificación da mora polo contratista e o correspondente informe de conformidade da dirección da obra; en caso contrario, será necesario que a certificación recolla a retención correspondente ás penalidades. 21.- RECEPCIÓN E CERTIFICACIÓN FINAL DE OBRAS.- O contratista comunicará á dirección da obra a data prevista para a terminación ou execución do contrato, ós efectos de que se poida realizar a recepción. Á recepción concorrerán o responsable do contrato ou un facultativo designado pola Administración representante desta, o facultativo encargado da dirección das obras e o contratista asistido, se o estima oportuno, do seu facultativo. Do resultado da recepción levantarase unha acta que subscribirán todos os asistentes, retirando un exemplar orixinal cada un deles. Recibidas as obras procederase seguidamente á súa medición xeral polo director de obra con asistencia do contratista, formulándose sobre o resultado a correspondente relación valorada e tramitándose, antes do transcurso de tres meses dende a recepción, a correspondente certificación final. Os excesos de obras que non superen o 10% do contrato, excluído o IVE, deberán ser certificados ó final acompañados dun informe do director de obra xustificándoos. A dirección da obra achegaralle á acta de recepción un estado de dimensións e características da obra executada que defina con detalle as obras realizadas tal e como se encontran no momento da recepción, a efectos de inventario. 22.- XUSTIFICACIÓN DAS MELLORAS.- O técnico director acompañará á certificación final, tras a recepción da obra, a xustificación da aplicación das melloras ofertadas polo adxudicatario, mediante informe ó que se acompañará unha relación valorada das distintas unidades de obra con indicación para cada unha delas dos prezos unitarios e totais. Na valoración das melloras non se terán en conta as porcentaxes de gastos xerais (13%), o beneficio industrial (6%) nin o IVE (18%). 23.- LIQUIDACIÓN DA OBRA.- Transcorrido o prazo de garantía, se o informe do director da obra sobre o seu estado fose favorable, formularase no prazo dun mes a proposta de liquidación das realmente executadas, tomando como basee para a súa valoración as condicións económicas establecidas no contrato. O órgano de contratación aprobará a liquidación da obra, podendo existir unha variación no saldo do contratista en contra ou a favor, en cuxo último caso, aboarase a cantidade endebedada ó contratista. 24.- GARANTÍA DA OBRA.- A obra terá un período de garantía dun ano dende o día seguinte á data de formalización da acta de recepción, neste tempo o contratista estará obrigado á súa conservación e policía, e á reparación dos estragos producidos pola defectuosa execución das mesmas. Se se producise un incumprimento das obrigas accesorias propias da garantía, non podendo resolverse o contrato, poderase incautar a garantía, e se non fose suficiente, poderase reclamar danos e perdas pola vía de apremio. Dentro do prazo de quince días anteriores ó cumprimento do prazo de garantía, o director facultativo da obra, de oficio ou a instancia do contratista, redactará un informe sobre o estado das obras. Se este fóra favorable, o contratista quedará relevado de toda responsabilidade. No caso de que o informe non fose favorable e os defectos observados se debesen a deficiencias na execución da obra e non ó uso do construído, durante o prazo de garantía, o director da obra procederá ditar as oportunas instrucións ó contratista para a debida reparación do construído, concedéndolle un prazo para iso durante o cal continuará encargado da conservación das obras, sen dereito a percibir cantidade algunha por ampliación do prazo de garantía. 25.- DEVOLUCIÓN DA DOCUMENTACIÓN E DA GARANTÍA PROVISIONAL.- A documentación incluída no Sobre “A” dos licitadores que non resultasen adxudicatarios poderá ser retirada polos licitadores, previo aviso ó servizo de contratación, mediante escrito ordinario ou electrónico no e-mail contratacion@depo.es, transcorridos tres meses contados dende o día seguinte á notificación do acordo de adxudicación ós licitadores, e durante o prazo de 30 días naturais, salvo que a administración considere oportuno retela no suposto que tivesen interposto reclamacións ou recursos, ou exista algunha incidencia administrativa. Transcorridos os prazos anteriormente mencionados, esta administración disporá da documentación quedando exenta de toda responsabilidade. 26.- RESOLUCIÓN DO CONTRATO.- O contrato poderá extinguirse por calquera das causas de resolución enumeradas nos arts. 206 e 220 da LCSP. 27.- RÉXIME XURÍDICO.- En todo o non previsto expresamente no presente prego de condicións, se estará ó disposto, en canto á súa preparación, adxudicación, efectos e extinción, pola Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, e as súas disposicións de desenvolvemento; supletoriamente aplicaranse as restantes normas de dereito administrativo e, no seu defecto, as normas de dereito privado. 28.- XURISDICIÓN COMPETENTE.- As cuestións litixiosas que xurdan sobre interpretación, modificación, resolución e efectos do presente contrato, serán resolvidas polo órgano de contratación cuxas resolucións esgotarán a vía administrativa deixando expedita a vía xurisdicional, contenciosa administrativa, a teor do disposto na Lei Reguladora de dita Xurisdición. 29.- MODELO DE PROPOSICIÓN Don................., maior de idade, veciño de....................., con domicilio en ..........titular do DNI.................., expedido en data.............., actuando en nome propio ou en representación da empresa ................... (CIF- núm. .......................) e con domicilio en ............., teléfono............. segundo acredito mediante poder debidamente bastanteado. Enterado do anuncio, para adxudicar mediante procedemento aberto o contrato correspondente á obra (especificar denominación da obra). Comprométese a executala polo prezo de ________ (en letra e número) euros, máis _____ euros (en letra e número) correspondente ó IVE, con estrita suxeición ó proxecto aprobado e pregos de prescricións técnicas e condicións económico-administrativas, que acepta en todas as súas partes. • % do control de calidade ofertado: Os documentos que se anexan son os que seguen: ANEXO I Fórmula a aplicar na valoración da oferta económica. ANEXO II “PREGO DE CONDICIÓNS PARTICULARES QUE REXERÁ A CONTRATACIÓN MEDIANTE PROCEDIMIENTO ABIERTO DA OBRA “TERMINACIÓN E.P. 7103 CERDEDO-CASTRO-QUIREZA, TRAMO DEAN-CASTRO (CERDEDO)” A) PROCEDEMENTO DE CONTRATACIÓN: Aberto. Tramite ordinario. B) ORZAMENTO EXECUCIÓN CONTRATO: Tipo de licitación: 257.040,00 € IVE: 46.267,20 € Total: 303.307,20 € C) FINANCIACIÓN: Anualidade Aplicación Importe 2010 10/456.453-612.02 303.307,20 € D) PRAZO DE EXECUCIÓN DAS OBRAS: El prazo máximo para a execución da obra de referencia se establece en seis meses, e a data contará dende o día seguinte á sinatura da acta de comprobación do replanteo, salvo que exista razón fundada que impida o seu comezo. E) GARANTÍAS: Provisional: non se esixe. Definitiva: 5% do prezo de adxudicación, excluído o Imposto sobre o Valor Engadido. F) CLASIFICACIÓN: Non se precisa.” 11.18685.- APROBACIÓN DA CERTIFICACIÓN Nº 17 (FINAL) DO PROXECTO “CENTRO CULTURAL NO NÚCLEO URBANO DE CERDEDO (D08/0058)” Vista a certificación núm. 17-final relativa o proxecto de terminación das obras de “Centro cultural no núcleo urbano de Cerdedo (expte. D08/58)” adxudicada no seu día a Empresa Construcciones Abal, S.A., visto informe favorable do Servizo de Intervención de data 2 de novembro e así mesmo de acordo coa Base 17ª da execución do orzamento provincial 2010, de Recoñecemento e liquidación da obriga, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar o recoñecemento da obriga e o pago da mesma co detalle seguinte: CONSTRUCCIONES ABAL, S.A. (CIF. A-36.115.459) 10/942.942-652.09. (Deputación) 712.141,79 € SUBTOTAL 712.141.79 € Taxa Técnicos Directores (4%) 20.286,05 € Control de calidade (3%) 15.214,54 € Seguridade e Saúde (0,72%) 3.651,49 € TOTAL LÍQUIDO A PERCIBIR 672.989,71 € Respecto á liquidación dos honorarios que se formulan pola dirección de obra, que comprende os do técnico superior e medio, considéranse procedentes en principio, por canto trátase da prestación dun Servizo ó contratista pola Administración a través dos seus técnicos, que debe soportar aquel segundo se desprende do ordenamento xurídico xeral e en concreto da cláusula 13 do “Prego de cláusulas administrativas xerais para a contratación das obras do Estado”. A liquidación practicada axústase ó regulado ó efecto na Ordenanza reguladora da taxa por traballos de inspección e dirección das obras. Os honorarios correspondentes os Técnicos ingresaranse provisionalmente no concepto non orzamentario correspondente. Os relativos a funcionarios desta Deputación formalizaranse ingresándoos no concepto orzamentario que proceda, e os dos Técnicos non funcionarios aboaranse cando se formalice o ingreso na conta non orzamentaria. 12.18686.- APROBACIÓN DA CERTIFICACIÓN Nº 42 E 43 DA OBRA “CONSTRUCIÓN DO CAMPO DE FÚTBOL DE PASARÓN (PONTEVEDRA)” Vistas as certificacións núm.42 e 43 relativa á obra “Construción do campo de fútbol de Pasarón (Pontevedra)”, adxudicada no seu día a Empresa Oreco, S.A., e vistos os informes favorables do Servizo de Intervención, de data 15 e 21 de outubro de 2010, e así mesmo de acordo coa base 17ª de execución do orzamento provincial 2010, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar o recoñecemento da obriga e o pagamento das mesmas co detalle seguinte: Certificación 42 ORECO, S.A. (CIF. A-36.614.691) 10/340.342-652.02.2009 (Deputación) 563.362,10 € Concello de Pontevedra 112.958,08 € Xunta de Galicia 43.507,94 € SUBTOTAL 719.828.12 € Taxa Técnicos Directores (4% PEM) 20.505,00 € Control de calidade (2% PEM) 10.252,50 € Seguridade e saúde (0,72% PEM) 3.690,90 € TOTAL LIQUIDO A PERCIBIR 685.379,72 € Certificación 43 ORECO, S.A. (CIF. A-36.614.691) 10/340.342-652.02.2009 (Deputación) 374.666,35 € Concello de Pontevedra 75.123,25 € Xunta de Galicia 28.935,14 € SUBTOTAL 478.724,74 € Taxa Técnicos Directores (4% PEM) 13.636,94 € Control de calidade (2% PEM) 6.818,47 € Seguridade e saúde (0,72% PEM) 2.454,65 € TOTAL LIQUIDO A PERCIBIR 455.814,68 € Respecto á liquidación dos honorarios que se formulan pola dirección de obra, que comprende os do técnico superior e medio, considéranse procedentes en principio, por canto trátase da prestación dun Servizo ó contratista pola Administración a través dos seus técnicos, que debe soportar aquel segundo se desprende do ordenamento xurídico xeral e en concreto da cláusula 13 do “Prego de cláusulas administrativas xerais para a contratación das obras do Estado”. A liquidación practicada axústase ó regulado ó efecto na Ordenanza reguladora da taxa por traballos de inspección e dirección das obras. Os honorarios correspondentes os Técnicos ingresaranse provisionalmente no concepto non orzamentario correspondente. Os relativos a funcionarios desta Deputación formalizaranse ingresándoos no concepto orzamentario que proceda, e os dos Técnicos non funcionarios aboaranse cando se formalice o ingreso na conta non orzamentaria. 13.18687.- ADXUDICACIÓN DEFINITIVA, MEDIANTE PROCEDEMENTO ABERTO, DO DESENVOLVEMENTO DA ACTIVIDADE DE DINAMIZACIÓN COMERCIAL “MERCA NA RÚA” Resultando que a Xunta de Goberno desta Deputación Provincial, en sesión celebrada o día 6 de outubro de 2010, acordou: Adxudicar provisionalmente á empresa Bernardo Acevedo López NIF 76.826.612-B (ICE Imagen, Comunicación y Eventos), o contrato para o desenvolvemento da actividade de dinamización comercial “Merca na rúa”, polo seguinte prezo ofertado: Prezo sen IVE 99.652,54 € IVE 17.937,46 € Prezo total 117.590,00 € Resultando que esta adxudicación provisional foi publicada no perfil de contratante da Deputación de Pontevedra o día 11 de outubro, e que a empresa Bernardo Acevedo López presentou a documentación requirida, entre a que se encontra a constitución de garantía definitiva por importe de 34.982,63 €, que figura depositada na Tesourería desta Deputación con número de operación 201000094517. Considerando que a disposición adicional segunda da Lei 30/2007, do 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, no seu apartado 1, faculta a Presidencia desta Deputación para actuar como órgano de contratación con competencia con respecto a este contrato de servizos, e tendo en conta o que se dispón no artigo 185 do Real decreto lexislativo 2/2004, do 5 de marzo, por que se aproba o Texto refundido da Lei reguladora das facendas locais e o que se establece nas bases de execución do vixente orzamento provincial, concretamente na base 16ª. 2 a) en onde figura que lle compete á Xunta de Goberno a fase correspondente á disposición dos gastos precisos para contratación de servizos que, sendo competencia da Presidencia, superen o importe dos contratos negociados sen publicidade por razón da contía. Por todo iso, unha vez cumprimentados os trámites e transcorrido o prazo esixido no artigo 135 da Lei 30/2007, do 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, e a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: Adxudicar definitivamente á empresa Bernardo Acevedo López NIF 76.826.612-B (ICE Imagen, Comunicación y Eventos), o contrato para o desenvolvemento da actividade de dinamización comercial “Merca na rúa”, polo seguinte prezo ofertado: Prezo sen IVE 99.652,54 € IVE 17.937,46 € Prezo total 117.590,00 € Dito importe financiarase con cargo á aplicación orzamentaria 10/241.431.227.06 do vixente orzamento provincial. 14.18688.- ADXUDICACIÓN DEFINITIVA DA OBRA “CONSTRUCIÓN DE TANATORIO EN RIBADUMIA” A Xunta de Goberno, en sesión de 29/09/2010, adxudicou provisionalmente a obra de “Construción de Tanatorio en Ribadumia” á empresa Construcciones Abal, S.A. Así mesmo, concedeuse á empresa adxudicataria un prazo de quince días hábiles, contando a partir do día seguinte á publicación da adxudicación provisional no perfil do contratante, co obxecto de que presente a documentación indicada no artigo 135.4 da Lei 30/2007, de contratos do Sector público, ademais de ingresar unha garantía definitiva por importe do 5% do prezo de adxudicación, excluído o IVE. Presentando a adxudicataria provisional a documentación requirida e de conformidade co estipulado no artigo 135.4 da Lei 30/2007, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade elevar a definitiva a adxudicación provisional da obra de “Construción de Tanatorio en Ribadumia”, efectuada, en sesión de 29/09/2010, a favor de Construcciones Abal, S.A (C.I.F. A-36115459) na suma de 260.062,71 €, máis 46.811,29 € correspondentes ó IVE, que oferta, ademais, un prazo de execución de cinco meses, melloras valoradas en 20.350,00 € e o 3,00% do orzamento de execución material, correspondente á adxudicación da obra, para control de calidade. 15.18689.- RATIFICACIÓN DA RESOLUCIÓN PRESIDENCIAL POLA QUE SE ADXUDICA DEFINITIVAMENTE A OBRA “TERMINACIÓN E.P. 2203 BAREDO A E.P. BAIONA- LOUREZA (BAIONA)” (PPC 2010) Resultando que, como consecuencia de cumprir cos prazos para xustificar o investimento ante o MAP, adxudicouse definitivamente a obra “Terminación E.P. 2203 Baredo a E.P. Baiona Baiona-Loureza (Baiona)”, incluída no Plan Provincial de Cooperación, mediante Resolución Presidencial de data 28/11/2010, a Construcións, Obras e Viais, S.A. A Xunta de Goberno acorda por unanimidade ratificar a Resolución Presidencial por que se adxudica definitivamente a obra “Terminación E.P. 2203 Baredo a E.P. Baiona-Loureza (Baiona)”, incluída no Plan Provincial de Cooperación 2010, cuxo contido é o seguinte: “A Presidencia, en uso das facultades que lle confire a normativa local vixente, dita a seguinte RESOLUCION: Resultando que a Xunta de Goberno desta Deputación Provincial, na sesión celebrada o día 18 de Agosto de 2010, prestou aprobación ó expediente de contratación para a adxudicación, mediante procedemento aberto, da obra “terminación E.P. 2203 Baredo a E.P. Baiona-Loureza (Baiona)”, incluída no Plan Provincial de Cooperación 2010. Resultando que, con data 14 dos correntes, por Resolución Presidencial nº 13951/10, adxudicouse provisionalmente a referida obra a CONSTRUCCIONS, OBRAS E VIAIS, S.A., sendo ratificada pola Xunta de Goberno en sesión celebrada o día 20 do mesmo mes. Resultando que a obra obxecto do expediente ten que estar adxudicada con anterioridade ó día 1 de novembro próximo, xa que do contrario perderíase a subvención asignada á mesma polo MAP, o que causaría, caso de non executarse a obra, graves prexuízos para o interese xeral. Resultando que entre a adxudicación provisional do contrato e a adxudicación definitiva debe transcorrer un lapso de tempo de quince días hábiles, cuxo obxectivo é permitir que o adxudicatario presente os requisitos necesarios para contratar. Resultando que a norma dos quince días efectuouse como consecuencia da transposición ó noso dereito nacional da Directiva 2004/18/CE do Parlamento Europeo, co obxectivo de que neste prazo exista a posibilidade de interpor o recurso especial en materia de contratación que permita a paralización temporal do procedemento, feito que no noso dereito só afecto ós procedementos suxeitos a regulación harmonizada. Resultando que este contrato non está suxeito a regulación harmonizada e que os interesados neste procedemento non caen en indefensión xa que poden interpor potestativamente o recurso de reposición e posteriormente contencioso-administrativo, ou ben directamente recurso contencioso-administrativo. Resultando que esta adxudicación provisional foi publicada no perfil do contratante da Deputación de Pontevedra o día 15 de outubro de 2010 e que a empresa CONSTRUCCIONS, OBRAS E VIAIS, S.A., presentou a documentación requirida, entre a que se encontra unha garantía definitiva por importe de 11.400,00 euros, que figura depositada na Tesourería desta Deputación con data 27/10/2010, de acordo coa carta de pagamento nº 201000093069, polo que unha vez cumprimentados os trámites esixidos no artigo 135 da Lei 30/2007, do 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, e non habendo indefensión por parte dos interesados e de acordo co interese público sería racional elevar a definitiva a adxudicación provisional deste contrato. RESOLVO elevar a definitiva a adxudicación provisional da obra “terminación E.P. 2203 Baredo a E.P. Baiona-Loureza (Baiona)”, incluída no Plan Provincial de Cooperación 2010, efectuada a favor de CONSTRUCCIONS, OBRAS E VIAIS, S.A. (CIF A-36008886) na cantidade de 191.520,00 €, máis 34.473,60 € correspondentes ó IVE, que oferta un prazo de execución de tres meses, melloras valoradas en 15.263,10 € e unha porcentaxe do 3,00% sobre o orzamento de execución material, correspondente á adxudicación da obra, destinado a control de calidade. A presente Resolución, que se adopta con carácter de urxencia, será ratificada pola Xunta de Goberno.” 16.18690.- APROBACIÓN DO PROXECTO DO CAMPO DE FUTBOL DE CÉSPEDE ARTIFICIAL EN BEADE (VIGO) Resultando que pola Xunta de Goberno, en sesión celebrada o día 02/08/2010, prestou aprobación a un convenio de colaboración co Club de Fútbol San Esteban para a instalación de herba artificial no campo de fútbol de Beade, establecéndose en dito convenio que a Deputación financia a obra por un importe de 465.023,22 €. Resultando que polo Servizo de Infraestruturas se redacta o proxecto “Campo de fútbol de céspede artificial en Beade (Vigo)”, cuxo importe ascende á suma de 394.087,48€, máis 70.935,74 € correspondentes ó IVE, o que fai un total de 465.023,22 €. E, á vista do informe emitido por Intervención no que se pon de manifesto a existencia de crédito axeitado e suficiente na partida 10/340.342-658.02 do vixente orzamento provincial, así como algunhas salvidades e observacións, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar o proxecto “Campo de fútbol de céspede artificial en Beade (Vigo)”, cuxo importe ascende á suma de 394.087,48 €, máis 70.935,74 € correspondentes ó IVE, o que fai un total de 465.023,22 €, así como iniciar o expediente de contratación da obra. 17.18691.- APROBACIÓN DO PROXECTO DO CAMPO DE FUTBOL DE CÉSPEDE ARTIFICIAL EN MATAMÁ (VIGO) Resultando que pola Xunta de Goberno, en sesión celebrada o día 02/08/2010, prestou aprobación a un convenio de colaboración coa Sociedade Cultural e Deportiva Atlántida de Matamá para a instalación de herba artificial no campo de fútbol de Matamá, establecéndose en dito convenio que a Deputación financia a obra por un importe de 465.023,22 €. Resultando que polo Servizo de Infraestruturas se redacta o proxecto “Campo de fútbol de céspede artificial en Matamá (Vigo)”, cuxo importe ascende á suma de 394.087,48€, máis 70.935,74 € correspondentes ó IVE, o que fai un total de 465.023,22 €. E, á vista do informe emitido por Intervención no que se pon de manifesto a existencia de crédito axeitado e suficiente na partida 10/340.342-658.02 do vixente orzamento provincial, así como algunhas salvidades e observacións, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar o proxecto “Campo de fútbol de céspede artificial en Matamá (Vigo)”, cuxo importe ascende á suma de 394.087,48 €, máis 70.935,74€ correspondentes ó IVE, o que fai un total de 465.023,22 €, así como iniciar o expediente de contratación da obra. 18.18692.- RECOÑECEMENTO EXTRAXUDICIAL DE OBRIGAS RELATIVAS A TRABALLOS DE COORDINACIÓN DE SEGURIDADE E SAÚDE E Á DIRECCIÓN DE DIVERSAS OBRAS Vistos os informes emitidos por Intervención, correspondentes ás facturas relativas a traballos de coordinación de seguridade e saúde e á dirección de obra que máis adiante se relacionan, tendo en conta que como non se seguiu o procedemento de contratación oportuno á aprobación das facturas require seguir o procedemento de recoñecemento extraxudicial de crédito con cargo ás contas non orzamentarias 419.10 (099.143), 419.08 (0910) e 419.09 (099.129), de acordo co establecido na base 17.1 das aprobadas para a execución do Orzamento Provincial de 2010, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a autorización, o compromiso do gasto e o recoñecemento extraxudicial das seguintes obrigas: - A seguinte relación de facturas emitidas por Darzal Consultoría y Prevención, S.L relativas a traballos de coordinación de seguridade e saúde de diversas obras. Núm. de factura Data Obra Importe 0823-1/2010 29/06/2010 Rehabilitación auditorio de Ponteareas (D08/0069) 19,52 € 0823-2/2010 29/06/2010 Rehabilitación auditorio de Ponteareas (D08/0069) 160,76 € 0823-3/2010 29/06/2010 Rehabilitación auditorio de Ponteareas (D08/0069) 192,18 € 0823-4/2010 29/06/2010 Rehabilitación auditorio de Ponteareas (D08/0069) 132,46 € 0823-5/2010 29/06/2010 Rehabilitación auditorio de Ponteareas (D08/0069) 234,30 € 0824-1/2010 29/06/2010 Reforma edificio antiga sede de Educación (D09/0116) 157,04 € 0824-2/2010 29/06/2010 Reforma edificio antiga sede de Educación (D09/0116) 625,56 € 0824-3/2010 29/06/2010 Reforma edificio antiga sede de Educación (D09/0116) 134,92 € 0824-4/2010 29/06/2010 Reforma edificio antiga sede de Educación (D09/0116) 11,96 € 0843-3/2010 30/06/2010 Reforma edificio antiga sede de Educación (D09/0116) 9,08 € 0827-1/2010 29/06/2010 Centro Socio – Cultural Feira – Cabral 2ª Fase, Vigo (D07/0102) 235,75 € 0830-20/2010 29/06/2010 Acondicionamento de aseo para minusválidos en planta baixa do Pazo Provincial (D08/0122) 79,23 € TOTAL 1.992,76 € - Factura nº 2010/099 por un importe de 3.130,33 € do Arquitecto Técnico D.Carlos Urdampilleta Barreiro (NIF 36.042.815 K) que xustifica os traballos de dirección realizados na obra “Construción de Campo de Fútbol de Pasarón” correspondente á certificación núm.41. - Facturas nº 00-101145, 00-100892 e 00101290 por un importe de 295,00 €, 1.061,40 € e 590,00 €, respectivamente, emitidas por G.O.C., S.A. (NIF A 32.022.535) que xustifica os traballos de control de calidade realizados na obra “Rehabilitación de Auditorio en Ponteareas (D08/0069)”. - Factura nº 2010/ A 2560 por un importe de 1.967,36 € da empresa ENMACOSA, S.A. (NIF A 36.039.956) que xustifica os traballos de control de calidade realizados na obra “Mellora de trazado E.P. 3104 Cristelos–Burgueira, P.K. 0+980 a 1+720 (Tomiño) (P09/0085)” correspondente á certificacións núm. 1 e 2. - Factura nº 558/2008 por un importe de 1.335,76 € da empresa ALVAC, S.A. (NIF A 40.015.851) que xustifica os traballos de dirección realizados na obra “Complementario nº 1 nova ponte sobre o Río Umia, variante Pontearnelas” correspondente á certificación final. 19.18693.- RECOÑECEMENTO EXTRAXUDICIAL DE OBRIGAS Visto o informe que formula a Intervención desta Deputación, de data 3 de novembro de 2010, para o recoñecemento extraxudicial das obrigas, de gastos efectuados polos Centros Xestores e Dependencias, desta Deputación e que se especifican na relación que se achega, e en virtude das facultades que lle confire a base 17-1, parágrafo cuarto das aprobadas para a execución do orzamento de 2010, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar e declarar de aboo: A relación de facturas, que figuran ca referencia 201000001273 e que contén dezaoito facturas, sendo a primeira de Diario ABC; S.L. por importe de 6.960,00 € e a derradeira de Alvegal, S.L., por importe 826,00 €, obedecendo ó seguinte detalle: Importe total 140.283,94 € Descontos do IRPF 0,00 € Descontos do IVE soportado deducible 0,00 € Descontos do Honorarios técnicos externos 0,00 € Total líquido 140.283,94 € 20.18694.- CORRECCIÓN DE ERRO NO ACORDO NÚM. 28.18644 DA SESIÓN DA XUNTA DE GOBERNO DE DATA 20/10/10 SOBRE A CONTRATACIÓN DA OBRA “ACONDICIONAMENTO DE EDIFICIO PARA POUSADA NA LANZADA NO MARCO DO PROXECTO POUSADAS COFINANCIADO POLO FEDER” A Xunta de Goberno, en sesión 20 de outubro de 2010, acordou aprobar o expediente para contratar, mediante procedemento aberto, a execución da obra “Acondicionamento do edificio” para a Pousada na Lanzada no marco do proxecto Pousadas” cofinanciadas polo FEDER. Por erro non se indico que o proxecto “Pousadas”, presentouse dentro das axudas FEDER do Eixe 5 de desenvolvemento Local e urbano aprobadas por Resolución do 7 de novembro de 2007, da Secretaría de Estado de Cooperación Territorial que aprobou a convocatoria para a presentación e aprobación de proxectos de desenvolvemento local e urbano a cofinanciar mediante axudas do FEDER segundo o previsto no Marco Estratéxico Nacional de Referencia (aprobado por Decisión C (2007) 1990 do 7/5/2007 ), Eixe 5 Desenvolvemento Local e Urbano, para as actuacións destinadas ós municipios de tamaño pequeno e mediano (menores de 50.000 habitantes e que non sexan capitais de provincia). Considerando que as Administracións Públicas poderán rectificar en calquera momento, de oficio, os erros producidos nos seus actos, de acordo co estipulado no artigo 105.2 da Lei 30/1992, do 26 de novembro, e tendo en conta o disposto no artigo 185 do Real decreto lexislativo 2/2004, do 5 de marzo, polo que se aproba o Texto refundido da Lei reguladora das facendas locais e o establecido nas bases de execución do presuposto para 2010, concretamente na base 16ª. 2 a), a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: Modificar o acordo 28.18644, polo que se aproba o expediente para a contratación da obra “Acondicionamento do edificio para a pousada na Lanzada”, rectificando os pregos que se reproducen neste: Rectifícase o título e a cláusula primeira dos pregos, no seguinte sentido, onde di: “PREGO DE CLÁUSULAS ECONÓMICO-ADMINISTRATIVAS PARTICULARES QUE REXERÁN NA CONTRATACIÓN, MEDIANTE PROCEDEMENTO ABERTO, DA EXECUCIÓN DA OBRA “Acondicionamento do edificio para Pousada en A Lanzada” (O Grove). CPV 45230000 1.- OBXECTO.- Execución da obra “Acondicionamento do edificio para Pousada en A Lanzada” (O Grove). A súa execución deberá realizarse suxeitándose ós proxectos técnicos que aprobou o órgano de contratación e que integran os documentos enumerados no artigo 107 da LCSP, e os artigos 125 ó 132 do RXLCAP, incluído o correspondente estudo de seguridade e saúde. O conxunto de documentos que compoñen os proxectos, considerados como parte integrante deste prego, teñen carácter contractual.” Debe dicir: “PREGO DE CLÁUSULAS ECONÓMICO-ADMINISTRATIVAS PARTICULARES QUE REXERÁN NA CONTRATACIÓN, MEDIANTE PROCEDEMENTO ABERTO, DA EXECUCIÓN DA OBRA “ACONDICIONAMENTO DO EDIFICIO PARA POUSADA EN A LANZADA” (O GROVE) NO MARCO DO PROXECTO POUSADAS COFINANCIADO POLO FEDER CPV 45230000 1.- OBXECTO.- O proxecto "POUSADAS", presentouse dentro das axudas FEDER do Eixe 5 de desenvolvemento Local e urbano aprobadas por Resolución do 7 de novembro de 2007, da Secretaría de Estado de Cooperación Territorial que aprobou a convocatoria para a presentación e aprobación de proxectos de desenvolvemento local e urbano a cofinanciar mediante axudas do FEDER segundo o previsto no Marco Estratéxico Nacional de Referencia (aprobado por Decisión C(2007) 1990 do 7/5/2007 ), Eixe 5 Desenvolvemento Local e Urbano, para as actuacións destinadas ós municipios de tamaño pequeno e mediano (menores de 50.000 habitantes e que non sexan capitais de provincia). Que o obxectivo primordial deste proxecto cofinanciado nun 70% polo FEDER é a creación dun produto turístico Pousadas Xardín" e a posta en valor os recursos da bisbarra na súa comprensión máis integrada: recursos humanos, en primeiro termo, e recursos materiais: naturais, culturais, patrimoniais, produtivos... entendido como a realización dunha serie de actuacións dirixidas a obter de cada recurso o máximo valor engadido. O Obxecto do contrato é a execución da obra “Acondicionamento do edificio para Pousada en A Lanzada” (O Grove). A súa execución deberá realizarse suxeitándose ós proxectos técnicos que aprobou o órgano de contratación e que integran os documentos enumerados no artigo 107 da LCSP, e os artigos 125 ó 132 do RXLCAP, incluído o correspondente estudo de seguridade e saúde. O conxunto de documentos que compoñen os proxectos, considerados como parte integrante deste prego, teñen carácter contractual. Así mesmo, tamén se debe rectificar a cláusula 17, onde di: “17.- GASTOS A CARGO DO ADXUDICATARIO.- Serán a cargo do adxudicatario os gastos que xere o expediente, así como os de carteis de obra que lle serán facilitados pola Deputación e que serán colocados no lugar que lles indique a Dirección de Obra Ademais os adxudicatarios estarán obrigados a colocar toda a sinalización necesaria que garanta a plena seguridade da obra, e a designar un xefe de obra coa cualificación técnica, capacidade e experiencia suficiente para representar ó contratista durante toda a execución da obra obxecto do contrato e que ademais será responsable da súa seguridade sen cuxos requirimentos non se confeccionará a acta de comprobación do reconsidero. Así mesmo, os gastos do cartel da obra serán por conta do adxudicatario.” Debe dicir: “17.- GASTOS E OBRIGAS A CARGO DO ADXUDICATARIO.- Serán a cargo do adxudicatario os gastos que xere o expediente, así como os de carteis de obra que lle serán facilitados pola Deputación e que serán colocados no lugar que lles indique a Dirección de Obra. Ademais os adxudicatarios estarán obrigados a colocar toda a sinalización necesaria que garanta a plena seguridade da obra, e a designar un xefe de obra coa cualificación técnica, capacidade e experiencia suficiente para representar ó contratista durante toda a execución da obra obxecto do contrato e que ademais será responsable da súa seguridade sen cuxos requirimentos non se confeccionará a acta de comprobación do reconsidero. Así mesmo, os gastos do cartel da obra serán por conta do adxudicatario. Ademais o adxudicatario debera colocar unha placa explicativa permanente, visible e de gran tamaño, nun prazo máximo de seis meses a partir da conclusión da operación, e colocar un cartel durante a execución da operación no enclave desta. Na placa ou cartel, indicarase: o tipo e o nome da operación, indicando que o proxecto foi cofinanciado polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional, o emblema da Unión Europea normalizado segundo Anexo I do Regulamento (CE) n.º 1828/2006, a seguinte inscrición: "UNIÓN EUROPEA, FONDO EUROPEO DE DESENVOLVEMENTO REXIONAL", e o lema "Un xeito de facer Europa". A devandita información ocupará, como mínimo, o 25 por cento da placa ou cartel. Unha vez concluída a operación, substituirase o cartel pola placa explicativa permanente. Ambos os dous modelos serán subministrados pola entidade promotora.” Tamén se acorda incluír no anuncio de licitación a procedencia dos fondos que financian o proxecto. Non se considera oportuno aumentar o prazo de licitación o non ser unha modificación substancial dos pregos, senón unha mera formalidade. 21.18695.- CORRECCIÓN DE ERROS DO ACORDO NÚM. 9.18434, DA SESIÓN DA XUNTA DE GOBERNO DE DATA 28/07/10, POLO QUE SE MODIFICA A DENOMINACIÓN DO PROXECTO DE PREVENCIÓN, OBXECTO DE SUBVENCIÓN A FAVOR DE “BULIMIA E ANOREXIA” Coma queira que a Asociación “Bulimia e Anorexia” de Vigo, presentou dos proxectos de prevención a convocatoria de subvencións para Entidades de Iniciativa Social 2010, baixo os títulos “Toma Medidas” e “O Espello non é o teu inimigo”, manifestando o 16/06/10 o seu interese en que fora subvencionado o 2º proxecto por ser mais pedagóxico que o 1º, e dado que na proposta elevada a Xunta de Goberno do 28/07/10 cometeuse o erro de non modificar o título do proxecto a subvencionar, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade corrixir o erro na denominación do proxecto de prevención, obxecto de subvención aprobada pola Xunta de Goberno do 28/07/2010 a favor da Asociación “Bulimia e Anorexia” de Vigo, no senso de que onde di “Toma Medidas” debe dicir “O Espello non é o teu inimigo”, sen que isto supoña modificación algunha na contía da subvención. 22.18696.- CORRECCIÓN DE ERROS DO ACORDO NÚM. 9.18434, DA XUNTA DE GOBERNO DE DATA 28/07/10, POLO QUE SE MODIFICA A DENOMINACIÓN DO PROXECTO OBXECTO DE SUBVENCIÓN A FAVOR DE “REXURDIR PROVINCIAL” Dado que a Asociación “Rexurdir Provincial” de Pontevedra presentou dous proxectos, a convocatoria de Subvencións para Entidades de Iniciativa Social 2010, baixo os títulos “Curso de Orientación Laboral” e “Recuperación socio-laboral de menores con problemas xudiciais”, manifestando o seu interese en que se priorizase o primeiro deles, por preverse mellores resultados, e coma queira que na proposta elevada á Xunta de Goberno do 28/07/2010 non se modificou o título do proxecto a subvencionar, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a corrección do erro na denominación do proxecto obxecto da subvención, aprobada pola Xunta de Goberno do 28/07/2010, a favor da Asociación “Rexurdir Provincial” de Pontevedra, no senso de que onde di “Recuperación socio-laboral de menores con problemas xudiciais”, debe dicir “Curso de orientación laboral”, sen que isto supoña modificación algunha na contía da subvención. 23.18697.- CORRECCIÓN DE ERRO NO ACORDO NÚM. 3.18581, DA SESIÓN DA XUNTA DE GOBERNO DE DATA 6/10/10 Detectado un erro no acordo núm. 3.18581 adoptado pola Xunta de Goberno o día 6 de outubro de 2010, de conformidade co disposto no artigo 105.1 da Lei 30/92, de 26 de novembro, de Réxime Xurídico das Administracións Públicas e do Procedemento Administrativo Común, modificada pola Lei 4/1999, de 13 de xaneiro, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: Corrixir o erro no acordo núm. 3.18581 de xeito que: Onde di: “Os comparecentes interveñen en razón dos seus cargos representando as súas respectivas entidades locais de conformidade coas competencias asignadas polos artigos 21.1, b) e 34.1,b) da Lei 7/85, de 2 de abril, reguladora das bases de réxime local, 61.1.a), 105.1.a) e 145 de Lei 5/97, de 22 de xullo, de Administración Local de Galicia, art. 37 do R.d. 1690/86, de 11 de xullo, e os Estatutos da Mancomunidade.” Debe dicir: “Os comparecentes interveñen en razón dos seus cargos representando as súas respectivas entidades locais de conformidade coas competencias asignadas polos artigos 21.1, b) e 34.1,b) da Lei 7/85, de 2 de abril, reguladora das bases de réxime local, 61.1.a), 105.1.a) e 145 de Lei 5/97, de 22 de xullo, de Administración Local de Galicia e o art. 37 do R.d. 1690/86, de 11 de xullo.” 24.18698.- ROGOS E PREGUNTAS Non se formularon. E non habendo máis asuntos que tratar polo Sr. Presidente, sendo as once horas e dez minutos do expresado día, dáse por rematada a sesión e dela esténdese a presente acta, que asina o Ilmo. Sr. Presidente, comigo, o Secretario que dou fe. O Presidente, O Secretario,

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición