Rexistros actuais: 1.617.765
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649
Fondos
1. ADMINISTRACIÓN DE PERSOAL
-
1. Libro rexistro de entrada e saída de correspondencia de persoal
ADMINISTRACIÓN DE PERSOAL
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.2.4.1
Título ADMINISTRACIÓN DE PERSOAL
Data(s) 1833 - 2023 (Creación) 1947 - (Produción) - 2016 (Produción)
Volume e soporte 2030 unidades de instalación; 19784 agrupacións documentais
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Esta 2ª División de Sección contén documentos sobre a xestión do persoal da deputación provincial, especialmente os expedientes persoais e aqueles asuntos relacionados coa confección das nóminas e dos distintos conceptos retributivos, axudas e prestacións dos mesmos.
Organizació
Esta 2ª División de Sección está composta por dezaoito series documentais, a saber: 2.- ADMINISTRACIÓN: 2.4.- PERSOAL: 2.4.1.- ADMINISTRACIÓN DE PERSOAL: 2.4.1.1.- Libro rexistro de entrada e saída de correspondencia de persoal (9157-1963). 2.4.1.2.- Correspondencia. Solicitudes de persoal (1834-2008). 2.4.1.3.- Cadros de persoal (1875-2008). 2.4.1.4.- Expedientes persoais (1833-2014). 2.4.1.5.- Expedientes de persoal en prácticas (1930-2005). 2.4.1.6.- Acordos sobre persoal (1953-2005) 2.4.1.7.- Incompatibilidades persoal (1979-1997). 2.4.1.8.- Recursos. Reclamacións de persoal (1934-2008). 2.4.1.9.- Nóminas persoal (1837-2011) 2.4.1.10.- Gratificacións persoal (1913-2000). 2.4.1.11.- Recoñecemento de servizos (1943-2006). 2.4.1.12.- Créditos persoal (1945-2006). 2.4.1.13.- Axudas de custo persoal (1940-2009) 2.4.1.14.- Axudas de estudos (1963-2007). 2.4.1.15.- Concesión de vivendas (1946-2005). 2.4.1.16.- Libro da Comisión de Axuda Familiar (1957-1963). 2.4.1.17.- Expedientes de axuda familiar (1939-2004). 2.4.1.18.- Memorias e informes de persoal (1952-2007). 2.4.1.19.- Formación do persoal
Ãrea de notas
Nota