Rexistros actuais: 1.617.765
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649
Fondos
ADMINISTRACIÓN DA PROPIEDADE
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.23..1.2
Título ADMINISTRACIÓN DA PROPIEDADE
Data(s) 1455-1909 (Creación) 1875 - (Produción) - 1875 (Produción)
Volume e soporte 15 unidades de instalación con 134 agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade.
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Documentación relacionada coa xestión das propiedades a súa administración (inventario, cobro de rendas, obras, etc).
Organizació
Esta 1ª División de Sección está composta por cinco series documentais: 1.2.- ADMINISTRACIÓN DA PROPIEDADE: 1.2.1.- Inventarios de bens (1588-1882). 1.2.2.- Cobros de rendas. Contas (1596-1881). 1.2.3.- Obras e reparacións 1.2.4.- Planos
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de topónimos
Nome dos puntos de acceso Pazo da Buzaca. Familia Varela (Tema)