Fondos
36.076/2. Proxecto CIDADE+. Expediente de subministración de equipo ofimático adxudicada a favor de Documentación e Imagen del Noroeste SL
Proxecto CIDADE+. Expediente de subministración de equipo ofimático adxudicada a favor de Documentación e Imagen del Noroeste SL
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.3.14.10.36.076/2
Título Proxecto CIDADE+. Expediente de subministración de equipo ofimático adxudicada a favor de Documentación e Imagen del Noroeste SL
Data(s)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Servizos Sociais Iniciativa Comunitaria INTERREG III A. PROGRAMA DE COOPERACIÓN TRANSFRONTERIZA ENTRE ESPAÑA E PORTUGAL. Proxecto CIDADE +. Expediente de adxudicación a DIN Documentación e Imagen del Noroeste-Pontevedra do subministración de equipo ofimático. Adxudicada en RP nº 17.484 de 29-12-2004, por 6.566 €. Data: 2004.
Ãrea de notas
Nota