Rexistros actuais: 1.625.196
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.759
Fondos
1.523/4. Expediente de amillaramentos, disposicións oficiais, relación de altas e baixas (1941-1946)
Expediente de amillaramentos, disposicións oficiais, relación de altas e baixas (1941-1946)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36022.AM.GRO.1.4.2.1.2.1.523/4
Título Expediente de amillaramentos, disposicións oficiais, relación de altas e baixas (1941-1946)
Data(s) 1941-1946 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental, 264 follas.
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal do Grove
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Amillaramentos. Disposicións oficiais. Relación de altas e baixas. Amillaramento en Rústica.
Área de condicións de acceso e utilización
CaracterÍsticas fÍsicas e requirimentos técnicos Manuscrito, mecanografado, cosido e solto
Ãrea de notas
Nota Contén A3