ATOPO
Rexistros actuais: 1.617.765
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649

CAIXA

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36022.AM.GRO..4.3.1

  • Título CAIXA

  • Data(s) 1851-2007 (Creación) 1851-00-00 - 2001-00-00 (Produción)

  • Volume e soporte 31 unidades de instalación con 55 agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade

Área de contexto

  • Nome do produtor Concello do Grove(1836-) Dentro da comarca do Salnés e configurado pola península do mesmo nome atópase o concello do Grove, cunha superficie total de 22 quilómetros cadrados e integrado por dúas parroquias: San Martiño e San Vicente do Grove, nas que se asentan algo máis de dez mil habitantes. Constitucionalmente constitúese definitivamente o concello no ano 1836 coa denominación inicial de Groves ou Grobes, pronto substituída pola actual; mantén sempre ó longo dos anos a mesma estructura territorial e a mesma superficie, pertencendo dende a súa creación ó partido xudicial de Cambados. O territorio do concello pertencía en etapas anteriores á xurisdicción da Lanzada, con señorío eclesiástico exercido polo arcebispo de Santiago.

  • Institución arquivística Arquivo municipal do Grove

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido Esta 2ªdivisión de sección, CAIXA, está composta polas seguintes series documentais: 4.3.1.1.- Actas de arqueo Tramitáronse sen interrupción dende o ano 1845, aínda que desde a Instrución de Contabilidade de 1990 teñen a consideración como de contabilidade auxiliar. O libro de actas de arqueo existe dende 1845 ata a actualidade. Entre 1852 e 1991 leváronse dous tipos de libros de arqueos un diario por Depositaria e outro ordinario e extraordinario por Intervención. A partir de 1991 é un libro de contabilidade auxiliar para arqueos mensuais e extraordinarios. 4.3.1.2.- Libro de caixa Libro auxiliar destinado a consignar todas as entradas ou saídas de diñeiro xa sexa en metálico ou valores, procedentes de calquera presuposto das Corporacións Locais. 4.3.1.3.- Libro de inventarios e balances Libro principal de contabilidade destinado a recoller anualmente o inventario, é dicir, o reconto sistematizado de tódolos bens, dereitos e cargas que constitúen o patrimonio, debidamente valorados. Incluirá o balance de situación do exercicio, o cadro de financiamento e os balances de comprobación. 4.3.1.4.- Libro de entrada e saída de caudais 4.3.1.5.- Libro de distribución de fondos 4.3.1.6.- Libro auxiliar de efectos, Documento a cargo dos depositarios, dende a Instrución de 1952, aparece nos concello de maior tamaño e complexidade administrativa, é utilizado para a exención de certos dereitos e taxas ou arbitrios, abrindo as necesarias contas para cada un deles e consignando no campo “debe” ou ”cargo” as entradas e no campo “haber” ou “data” as saídas, a fin de coñecer en todo momentos as existencias. Desaparece en 1990. 4.3.1.7.- Certificacións e informes de Tesouraría Certificacións e informes concretos emitidos polo Tesoureiro municipal dentro da súa actividade e área competencial, na maior parte dos casos para formar parte doutras dilixencias ou expedientes, quedando a copia do mesmo. 4.3.1.8.- Partes de caixa Xustificantes de movementos nos fondos da caixa municipal.

  • Organizació

    Esta 2ªdivisión de sección, CAIXA, está composta polas seguintes series documentais:
    
    4.- FACENDA:
    
    4.3.- TESOURARÍA
    
    4.3.1.- CAIXA:
    
    4.3.1.1.- Actas de arqueo
    4.3.1.2.- Libro de caixa
    4.3.1.3.- Libro de inventarios e balances
    4.3.1.4.- Libro de entrada e saída de caudais
    4.3.1.5.- Libro de distribución de fondos
    4.3.1.6.- Libro auxiliar de efectos
    4.3.1.7.- Certificacións e informes de Tesouraría
    4.3.1.8.- Partes de caixa.

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

  • Puntos de acceso de topónimos

  • Nome dos puntos de acceso Concello do Grove (Tema) (Creador)

Área de control da descrición