Fondos
-
5. ÓRGANO DE XESTIÓN TRIBUTARIA E RECADACIÓN DE RECURSOS LOCAIS (ORAL)
-
3. Expedientes de sesións do Consello de Administración (1994-2017)
22.236/5. Expedientes de sesións do Consello Asesor (1999)
Expedientes de sesións do Consello Asesor (1999)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.4.5.1.3.22.236/5
Título Expedientes de sesións do Consello Asesor (1999)
Data(s) 1999 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Consello de administración Expedientes de sesións e borradores de actas Concepto: Sesión do Consello de Administración. Sesión data: 14/4/99 1º. Lectura e aprobación, se procede, da acta da sesión anterior. 2º. Autorización para a sinatura dos convenios de Xestión recadatoria coas entidades financieiras. 3º. Adquisición de papel para recibos do exercicio corrente. 4º. Bases de axudas a estudos para o curso 1998/1999. 5º. Informe sobre o convenio con X T. Catastro. 6º. Informe e aprobación do acordo do Consello Asesor sobre o reparto de intereses de demora e sancións. 7º. Rogos e preguntas. Ano 1999.
Ãrea de notas
Nota