Fondos
30.801/17. Expediente de correspondencia diversa do Servizo de Contratación (2012)
Expediente de correspondencia diversa do Servizo de Contratación (2012)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.2.6.3.30.801/17
Título Expediente de correspondencia diversa do Servizo de Contratación (2012)
Data(s) 2012 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Servizo de Contratación Solicitudes e comunicacións internas 2012: > Solicitude do presidente do clube de remo de Vilaxoán para a reparación do motor dun vehículo Citroen Jumper > Solicitude da empresa SGS Tecnos S.A, relativa ó concurso da obra Campo de fútbol e edificación anexa no concello da Estrada > Solicitude de Inoga S.L. de entrevista co representante de contratación > Contestación a solicitude de informe de convenio de colaboración entre Protección Civil co concello de Cangas > Certificado referido a non constancia dun aval bancario Caixabank por importe de 267,96 € presentado por Monserrat Pazos Martínez > Aprobación do acordo de adxudicación de contrato para establecer un sistema corporativo de impresión e dixitalización para a Deputación por parte da Xunta de Goberno da Deputación Provincial > Denuncia do contrato firmado con Gunnebo España S.A. para a realización do mantemento de instalacións contra incendios e do mantemento da seguridade electrónica, para os edificios Castro Monteagudo, García Flórez e Fernández López do Museo de Pontevedra > Reclamación de sinistro con presunta responsabilidade do vehiculo 8379-FGK > Rogos e preguntas da sesión do (24-02-2012)
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de topónimos
Nome dos puntos de acceso Deputación de Pontevedra. Servizo de Contratación, Facenda e Patrimonio (Tema)