ATOPO
Rexistros actuais: 1.625.395
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.762

Acta de sesión 2011/12/09_ Ordinaria

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.1.4.9.19.671/2.2011-12-09_ Ordinaria

  • Título Acta de sesión 2011/12/09_ Ordinaria

  • Data(s) 2011-12-09 (Creación)

  • Volume e soporte 1 acta de sesión

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido En Pontevedra, na Sala de Xuntas do Pazo Provincial, sendo as nove horas e corenta e cinco minutos do día nove de decembro do ano dous mil once, baixo a Presidencia do Ilmo. Sr. D. Rafael Louzán Abal, Presidente da Deputación Provincial de Pontevedra, reuníronse as/os señoras/es deputadas/os, D. José Crespo Iglesias, D. Jorge Domínguez Rosal, Dna. Begoña Estévez Bernárdez, Dna. María Pilar Ramallo Vázquez, D. José Nelson Cándido Santos Argibay, D. Alberto Valverde Pérez e D. Jesús Vázquez Almuíña, co obxecto de celebrar sesión ordinaria da Xunta de Goberno, con carácter executivo, en primeira convocatoria, consonte á correspondente orde do día. Así mesmo asisten os señores deputados D. Pablo Baquero Álvarez, D. José María Bello Maneiro, D. Arturo Grandal Vaqueiro, Dna. Marta Iglesias Bueno, D. Jose Alberto Pazos Couñago e D. Severino Reguera Varela. Da fe do acto D. Carlos Cuadrado Romay, Secretario Xeral, e está presente o Sr. Interventor, D. Antonio Graña Gómez. Non asisten os señores/as deputado/as, D. José Manuel Figueroa Vila, D. Jose Carlos López Campos e Dna. Ana Isabel Vázquez Reboredo. Declarada aberta a sesión e de orde da Presidencia éntrase seguidamente no exame da orde do día, adoptándose en relación coa mesma os seguintes acordos: 1.19667.- ACTA ANTERIOR A Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar o borrador da acta da anterior sesión, ordinaria, do día 2 de decembro de 2011. 2.19668.- DEVOLUCIÓN DE GARANTÍAS DEFINITIVAS 1.- Devolución de garantías definitivas á empresa Construcciones Obras y Viales, S.A. A empresa Construcciones Obras y Viales, S.A. con CIF A- 36.008.886, mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución das fianzas constituídas para responder dunha serie de contratos dos que resultou adxudicataria. Resultando que no expediente tramitado ó efecto figuran informes emitidos polo servizo correspondente e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución da citada garantía ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do contrato. Considerando que o artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución das seguintes garantías: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Mapfre, por importe de nove mil cincocentos noventa e nove euros con noventa e tres céntimos (9.599,93 €), para responder do contrato relativo a obra: Pavimentación de diversos camiños en Cambados - Concello de Cambados, que foi depositada na Tesourería Provincial o 12/05/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000040584, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Banco Santander, por importe de cinco mil catrocentos oitenta e catro euros con cinco céntimos (5.484,05 €), para responder do contrato relativo a obra: Pavimentación en camiños municipais nas parroquias de András, Baión e Tremoedo - Concello de Vilanova de Arousa, que foi depositada na Tesourería Provincial o 15/04/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000031267, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Banco Sabadell Atlántico, por importe de nove mil douscentos once euros con vinte un céntimos (9.211,21€), para responder do contrato relativo a obra: Pavimentación de vias municipais nas parroquias de Caleiro, San Miguel e Vilanova - Concello de Vilanova de Arousa, que foi depositada na Tesourería Provincial o 30/04/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000037868, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de BBVA, por importe de mil cento vinte euros (1.120,00 €), para responder do contrato relativo a: Ampliación Lote 49 de subministración de materiais, que foi depositada na Tesourería Provincial o 26/06/2006, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200600091308, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 2.- Devolución de garantía definitiva á empresa Documentación e Imagen del Noroeste, S.L. A empresa Documentación e Imagen del Noroeste, S.L. con CIF B- 36.399.087, mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución da fianza constituída para responder dun contrato do que resultou adxudicataria. Resultando que no expediente tramitado ó efecto figuran informes emitidos polo servizo correspondente e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución da citada garantía ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do contrato. Considerando que o artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución da seguinte garantía: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Banco de Sabadell, por importe de dous mil trescentos catro euros (2.304,00 €), para responder do contrato relativo á: Aluguer de dous equipos de copia - impresión para o servizo de proceso de datos, que foi depositada na Tesourería Provincial o 08/05/2006, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200600042606, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 3.- Devolución de garantía definitiva á empresa Europa Press Delegaciones, S.A. A empresa Europa Press Delegaciones, S.A. con CIF A- 41.606.534, mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución da fianza constituída para responder dun contrato do que resultou adxudicataria. Resultando que no expediente tramitado ó efecto figuran informes emitidos polo servizo correspondente e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución da citada garantía ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do contrato. Considerando que o artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución da seguinte garantía: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caja Madrid, por importe de setecentos vinte euros (720,00 €), para responder do contrato relativo á : Prestación de servizos de publicidade pola empresa Europa Press Delegaciones, S.A., que foi depositada na Tesourería Provincial o 28/08/2006, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200610073164, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 4.- Devolución de garantía definitiva á empresa Faro de Vigo, S.A.U. A empresa Faro de Vigo, S.A.U. con CIF A- 36.600.815, mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución da fianza constituída para responder dun contrato do que resultou adxudicataria. Resultando que no expediente tramitado ó efecto figuran informes emitidos polo servizo correspondente e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución da citada garantía ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do contrato. Considerando que o artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución da seguinte garantía: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Banco de Galicia, por importe de catro mil oitocentos euros (4.800,00 €), para responder do contrato relativo á: Prestación de Servizos de publicidade no periódico Faro de Vigo, que foi depositada na Tesourería Provincial o 26/08/2005, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200500081853, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 5.- Devolución de garantía definitiva á empresa Mondo Ibérica, S.A. Á empresa Mondo Ibérica, S.A. con CIF A-50.308.139, mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución da fianza constituída para responder dun contrato do que resultou adxudicataria. Resultando que nos expedientes tramitados ó efecto figuran informes emitidos polos servizos correspondentes e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución das citadas garantías ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto dos contratos. Considerando que o artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución da seguinte garantía: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Banco Popular, por importe de nove mil setecentos noventa e catro euros (9.794,00 €), para responder do contrato relativo á obra: Pista de Atletismo no Campo de Fútbol de A Mata (O Rosal), que foi depositada na Tesourería Provincial o 02/12/2009, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200900099718, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 6.- Devolución de garantías definitivas á empresa José Rubén Rozados e Hijos, S.L. Á empresa José Rubén Rozados e Hijos, S.L. con CIF B-36.224.384, mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución das fianzas constituídas para responder dunha serie de contratos dos que resultou adxudicataria. Resultando que nos expedientes tramitados ó efecto figuran informes emitidos polos servizos correspondentes e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución das citadas garantías ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto dos contratos. Considerando que o artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución das seguintes garantías: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Banco Popular, por importe de novecentos sete euros con vinte seis céntimos (907,26 €), para responder do contrato relativo á: 1ª Ampliación Lote 38 de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte, ano 2009, que foi depositada na Tesourería Provincial o 23/07/2009, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200900061228, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Banco Popular, por importe de seiscentos setenta e un euros con setenta e nove céntimos (671,79 €), para responder do contrato relativo á : 1ª Ampliación Lote 32 de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte, ano 2009, que foi depositada na Tesourería Provincial o 23/07/2009, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200900061227, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Banco Popular, por importe de catrocentos doce euros con trinta e sete céntimos (412,37 €), para responder do contrato relativo á: 1ª Ampliación Lote 8 de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte, ano 2009, que foi depositada na Tesourería Provincial o 23/07/2009, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200900061225, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Banco Popular, por importe de douscentos sesenta e nove euros con noventa e un céntimos (269,91€), para responder do contrato relativo á: 1ª Ampliación Lote 5 de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte, ano 2009, que foi depositada na Tesourería Provincial o 23/07/2009, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200900061226, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 3.19669- PRÓRROGA DE 22 BOLSAS DE COLABORACIÓN DESTINADAS Ó FOMENTO DO EMPREGO, Á MELLORA E PROMOCIÓN DO ASOCIACIONISMO E A REPRESENTATIVIDADE DAS ASOCIACIÓNS DE COMERCIANTES DA PROVINCIA DE PONTEVEDRA Retírase da orde do día pendente de mellor estudo expte. relativo á “Prórroga das 22 bolsas de colaboración destinadas ó fomento do emprego, á mellora e promoción do asociacionismo e a representatividade das Asociacións de Comerciantes da Provincia de Pontevedra”. 4.19670.- COMUNICACIÓNS Non houbo. FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 5.19671.- CONCESIÓN DE PRÓRROGA RESPECTO Á SUBVENCIÓN OUTORGADA POLA XUNTA DE GOBERNO DE 29/07/2011, A FAVOR DA FEDERACIÓN DE ASOCIACIÓNS DE FAMILIARES E ENFERMOS MENTAIS DE GALICIA (FEAFES-GALICIA) PARA O SEU PROXECTO “PRACTICUM” Aprobada pola Xunta de Goberno do 29 de xullo do ano en curso, unha subvención por importe de 5.100,00 € para o proxecto “Practicum”, a favor da Federación de Asociacións de Familiares e Enfermos Mentais de Galicia, dentro da convocatoria 2011 de subvencións dirixidas ás Entidade de Iniciativa Social, e solicitadas pola mencionada federación unha prórroga para poder concluír as diversas actuacións inherentes ó proxecto subvencionado, e de conformidade co artigo 70 do Regulamento da Lei 38/2003, de 17 de novembro, Xeral de Subvencións, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade conceder á Federación de Asociacións de Familiares e Enfermos Mentais de Galicia, unha prórroga ata o 30 de xaneiro para a realización de todas as actuacións do seu proxecto “Practicum” e ata o 15 de febreiro para a súa xustificación, toda vez que dita prórroga non excede da metade do prazo inicialmente concedido para a xustificación. 6.19672.- APROBACIÓN DA CERTIFICACIÓN Nº 1 FINAL DA OBRA “PAVIMENTACIÓN DA REDE VIARIA LOCAL NAS PARROQUIAS DE MOAÑA E TIRÁN” Vista a certificación núm. 1-Final relativa á obra “Pavimentación da rede viaria local nas parroquias de Moaña e Tirán, Moaña” adxudicada no seu día á empresa Construcciones Crespo S.A., e visto o informe favorable do Servizo de Intervención de data 30/11/2011 e así mesmo de acordo coa Base 17ª da execución do orzamento provincial 2011, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar o recoñecemento da obriga e o pago da mesma co detalle seguinte: Certificación núm. 1- Final: EMPRESA Aplicación orzamentaria Importe CONSTRUCCIONES CRESPO S.A. (CIF. A – 36.001.063) 11/942-942-652.45.2009 265.861,86€ SUBTOTAL 265.861,86€ Taxa Técnicos Directores (4%) Id. 7.573,33€ Control de calidade (3%) Id. 5.680,00€ Seguridade e saúde (0,72%) Id. 1.363,20€ Total descontos 14.616,53€ TOTAL LÍQUIDO A PERCIBIR 251.245,33€ Respecto á liquidación dos honorarios que se formulan pola dirección de obra, que comprende os do técnico superior e medio, considéranse procedentes en principio, por canto trátase da prestación dun Servizo ó contratista pola Administración a través dos seus técnicos, que debe soportar aquel segundo se desprende do ordenamento xurídico xeral e en concreto da cláusula 13 do “Prego de cláusulas administrativas xerais para a contratación das obras do Estado”. A liquidación practicada axústase ó regulado ó efecto na Ordenanza reguladora da taxa por traballos de inspección e dirección das obras. Os honorarios correspondentes os Técnicos ingresaranse provisionalmente no concepto non orzamentario correspondente. Os relativos a funcionarios desta Deputación formalizaranse ingresándoos no concepto orzamentario que proceda, e os dos Técnicos non funcionarios aboaranse cando se formalice o ingreso na conta non orzamentaria. 7.19673.- CONTRATACIÓN DA AMPLIACIÓN DE 35 LOTES DO ALUGUER DE MAQUINARIA E VEHÍCULOS DE TRANSPORTE DO PROCEDEMENTO ABERTO DO ANO 2011 O Sr. Xefe Xeral do Parque de Maquinaria, mediante escrito de data 1 de decembro de 2011, propón que se autorice a ampliación de 35 lotes de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do procedemento aberto do ano 2011, adxudicados pola Xunta de Goberno na sesión ordinaria que tivo lugar o día 6 de abril de 2011. O motivo para ampliar os lotes débese a que se están a esgotar as cantidades adxudicadas no seu día e necesítase dispoñer da maquinaria e vehículos de aluguer para poder continuar efectuando traballos que se lle demandan que realice o Parque de Maquinaria durante o ano en curso. Resultando que nos pregos que rexeron este procedemento aberto, aprobados pola Xunta de Goberno na sesión ordinaria do día 1 de decembro de 2010, figuraba na cláusula I, que os lotes podían ser ampliados sempre que existise consignación no Orzamento do exercicio de 2011 e informe favorable de Intervención, previa autorización do Órgano de Contratación, mantendo o prezo de adxudicación do procedemento aberto. Resultando que para facer fronte ó pagamento da ampliación dos 35 lotes de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do procedemento aberto convocado para o ano 2011, polo Servizo de Intervención con data 05/12/2011, foi expedido documento Rc. número de operación 201100103931, certificando a existencia de crédito dispoñible por importe global de 549.862,60 euros, para facer fronte ós gastos indicados, con cargo á vinculación xurídica das aplicacións orzamentarias 11/456.453.210.00; 11/456.453.210.01 e 10/456.454.210.02, do vixente Orzamento Provincial. Considerando que o artigo 272 da Lei 30/2007 de Contratos do Sector Público permite a ampliación dos lotes ó estar previsto nos pregos e non modificar o prezo de adxudicación do contrato inicial e que a Xunta de Goberno, é o órgano competente para autorizar a ampliación destes 35 lotes de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte ó ser o órgano que adxudicou o procedemento aberto de referencia. Visto o informe favorable emitido polo Técnico Adxunto do Servizo de Contratación de data 7 de decembro de 2011, para a ampliación dos devanditos lotes ás mesmas empresas adxudicatarias do procedemento aberto do ano 2011, polos mesmos prezos unitarios ofertados, así como os informes do Secretario Xeral e o de fiscalización do expediente emitido por Intervención. A Xunta de Goberno acorda por unanimidade: 1. Aprobar a contratación da ampliación dos lotes de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte que a continuación se relacionan, correspondentes ó procedemento aberto do ano 2011 e que foron adxudicados pola Xunta de Goberno na sesión ordinaria celebrada o día 6 de abril de 2011, polas seguintes cantidades e ás empresas que se indican: ALUGUER DE MAQUINARIA E VEHÍCULOS DE TRANSPORTE LOTE ADXUDICATARIO H/KM Prezo Unitario IVE Total Prezo Unitario TOTAL 1 CONSTRUCCIONES E.C. CASAS, S.L. (B-36.147.429) Polo aluguer de motoniveladora de 125 C.V. 640 H 39,00 € 7,02 € 46,02 € 29.452,80 € 2 CONSTRUCCIONES-TRANSPORTES Y AGLOMERADOS DE GALICIA (COTRARGA, S.L.) (C.I.F.- B-36.571.784) Polo aluguer de motoniveladora de 125 C.V. 200 H 52,40 € 9,43 € 61,83 € 12.366,00 € 3 EXCAVACIONES TABOA, S.L. (C.I.F.- B-36.544.518) Polo aluguer de motoniveladora de 125 C.V. 200 H 51,00 € 9,18 € 60,18 € 12.036,00 € 4 MODESTO ABAL VARELA (N.I.F.- 35416586-J) Polo aluguer de rolo vibrador de 10 Tm. 200 H 26,50 € 4,77 € 31,27 € 6.254,00 € 5 JOSÉ RUBÉN ROZADOS E HIJOS, S.L. (B-36224384) Polo aluguer de rolo vibrador de 10 Tm. 300 H 27,87 € 5,02 € 32,89 € 9.867,00 € 6 EXCAVACIONES TABOA, S.L. (C.I.F.- B-36.544.518) Polo aluguer de rolo vibrador de 10 Tm. 200 H 27,97 € 5,03 € 33,00 € 6.600,00 € 7 CONSTRUCCIONES-TRANSPORTES Y AGLOMERADOS DE GALICIA (COTRARGA, S.L.) (C.I.F.- B-36.571.784) Por aluguer rolo vibrador de 10 Tm. 990 H 27,97 € 5,03 € 33,00 € 32.670,00 € 8 EULOGIO PUCEIRO RODIÑO. (N.I.F.- 76868427-N) Polo aluguer de retro pa 4 x 4 de 70 CV. 200 H 25,50 € 4,59 € 30,09 € 6.018,00 € 9 EXCAVACIONES MOSTEIRO, S.L. (B-36123800) Polo aluguer de retro pa 4 x 4 de 70 CV. 200 H 25,00 € 4,50 € 29,50 € 5.900,00 € 10 MOREIRA GÓMEZ, S.L. (B-36267649) Polo aluguer de retro pa 4 x 4 de 70 CV. 100 H 26,27 € 4,73 € 31,00 € 3.100,00 € 11 OBRAS, TRANSPORTES Y CONSTRUCCIONES FONTEFRÍA, S.L. (C.I.F.- B-36371227) Polo aluguer de retro pa 4 x 4 de 70 CV. 150 H 30,38 € 5,47 € 35,85 € 5.377,50 € 12 JOSÉ RUBÉN ROZADOS E HIJOS, S.L. (B-36224384) Polo aluguer de retro pa 4 x 4 de 70 CV 600 H 29,97 € 5,39 € 35,36 € 21.216,00 € 13 ALFONSO MOURIÑO AMEAL (Construcciones y Excavaciones Mouriño) (N.I.F.-35424927-M) Polo aluguer de retro escavadora (1 m3 cazo) de 100 CV. 200 H 40,00 € 7,20 € 47,20 € 9.440,00 € 14 CONSTRUCCIONES-TRANSPORTES Y AGLOMERADOS DE GALICIA (COTRARGA, S.L.) (C.I.F.- B-36.571.784) Polo aluguer de retro escavadora (con martelo) de 150 CV. 800 H 48,25 € 8,69 € 56,94 € 45.552,00 € 15 PENOURIÑO, S.L. (B-15739626) Polo aluguer de tractor rozadoira hidráulica de 110 CV, brazo 5 m. 90 Km 179,00 € 32,22 € 211,22 € 19.009,80 € 17 PENOURIÑO, S.L. (B-15739626) Polo aluguer de tractor rozadoira hidráulica de 110 CV, brazo 5 m. 100 Km 179,00 € 32,22 € 211,22 € 21.122,00 € 22 FERTAF OBRAS Y SERVICIOS, S.L. (C.I.F.- B-36468239) Polo aluguer de tractor rozadoira hidráulica de 110 CV, brazo 5 m. 100 Km 180,00 € 32,40 € 212,40 € 21.240,00 € 24 FERTAF OBRAS Y SERVICIOS, S.L. (C.I.F.- B-36468239) Polo aluguer de tractor rozadoira hidráulica de 110 CV, brazo 5 m. 50 Km 180,00 € 32,40 € 212,40 € 10.620,00 € 25 ÁRIDOS DE CURRO, S.L. (ARICUR). (B-36010205) Polo aluguer de pa de rodas (2 m3 cazo) de 130 CV. 950 H 35,00 € 6,30 € 41,30 € 39.235,00 € 29 PAFOTRANS, S.L. (B-36333839) Polo aluguer de camión 3x2/3x3 PMA 24/26 Tm. 350 H 29,65 € 5,34 € 34,99 € 12.246,50 € 30 ALFONSO MOURIÑO AMEAL (Construcciones y Excavaciones Mouriño) (N.I.F.-35424927-M) Polo aluguer de camión 3x2/3x3 PMA 24/26 Tm. 200 H 32,00 € 5,76 € 37,76 € 7.552,00 € 31 ÁRIDOS DE CURRO, S.L. (ARICUR). (B-36010205) Polo aluguer de camión 3x2/3x3 PMA 24/26 Tm. 1.650 H 32,00 € 5,76 € 37,76 € 62.304,00 € 32 JOSÉ RUBÉN ROZADOS E HIJOS, S.L. (B-36224384) Polo aluguer de camión 2x1/2x2 PMA 18/20 Tm. 200 H 29,49 € 5,31 € 34,80 € 6.960,00 € 33 TRANSPORTES RAMÓN ABAL ABAL.(35253197-Q) Polo aluguer de camión 2x1/2x2 PMA 18/20 Tm. 150 H 28,50 € 5,13 € 33,63 € 5.044,50 € 34 TRANSPORTES RAMÓN ABAL ABAL.(35253197-Q) Polo aluguer de camión 2x1/2x2 PMA 18/20 Tm. 100 H 28,50 € 5,13 € 33,63 € 3.363,00 € 35 ÁRIDOS DE CURRO, S.L. (ARICUR). (B-36010205) Polo aluguer de camión 2x1/2x2 PMA 18/20 Tm. 1.650 H 29,00 € 5,22 € 34,22 € 56.463,00 € 37 PAFOTRANS, S.L. (B-36333839) Por aluguer camión 2x1/2x2 PMA 18/20 Tm. 550 H 27,95 € 5,03 € 32,98 € 18.139,00 € 38 JOSÉ RUBÉN ROZADOS E HIJOS, S.L. (B-36224384) Polo aluguer de cisterna asfáltica de 8 Tm. 50 H 34,98 € 6,30 € 41,28 € 2.064,00 € 39 CONSTRUCCIONES-TRANSPORTES Y AGLOMERADOS DE GALICIA COTRARGA, S.L.) (C.I.F.- B-36.571.784) Polo aluguer de camión góndola de 40 Tm. 250 H 42,00 € 7,56 € 49,56 € 12.390,00 € 41 CANTERAS DEL ARENAL, S.L. (B-36006716) Polo aluguer de camión articulado PMA 36/40 Tm. 250 H 38,64 € 6,96 € 45,60 € 11.400,00 € 42 PEDREIRA BATAN, JOSÉ LUIS 000030211A S.L.N.E. (B-36439644) Polo aluguer de camión articulado PMA 36/40 Tm. 200 H 38,64 € 6,96 € 45,60 € 9.120,00 € 43 BALBALÉN, S.L. (B-36265924) Polo aluguer de camión articulado PMA 36/40 Tm. 200 H 39,75 € 7,16 € 46,91 € 9.382,00 € 44 BALBALÉN, S.L. (B-36265924) Polo aluguer de camión articulado PMA 36/40 Tm. 150 H 39,75 € 7,16 € 46,91 € 7.036,50 € 46 TRANSPORTES RAMÓN ABAL ABAL.(35253197-Q) Polo aluguer de camión articulado PMA 36/40 Tm. 100 H 39,50 € 7,11 € 46,61 € 4.661,00 € 47 MANUEL PAZ GUIMIL (N.I.F.- 35445788-M) Polo aluguer de camión articulado PMA 36/40 Tm. 100 H 39,50 € 7,11 € 46,61 € 4.661,00 € Total ampliación 46 lotes de aluguer de maquinaria y vehículos de transporte…………… 549.862,60 € 2. Aprobar o gasto por importe global de 549.862,60 € para facer fronte ás ampliacións dos lotes relacionados no parágrafo anterior, con cargo á vinculación xurídica das aplicacións orzamentarias 11/456.453.210.00; 11/456.453.210.01 e 11/456.454.210.02, do vixente Orzamento Provincial. 3. Os alugueres obxecto desta ampliación realizaranse conforme ó previsto nos pregos aprobados pola Xunta de Goberno na sesión ordinaria do día 1 de decembro de 2011, para poder atender ás previsións de traballos a realizar durante o ano 2011, correspondentes a infraestruturas, bens naturais e outras obras. 4. As empresas adxudicatarias deberán constituír as seguintes garantías definitivas: LOTE ADXUDICATARIO GARANTÍA 1 CONSTRUCCIONES E.C. CASAS, S.L. (B-36.147.429) 1.248,00 € 2 CONSTRUCCIONES-TRANSPORTES Y AGLOMERADOS DE GALICIA (COTRARGA, S.L.) (C.I.F.- B-36.571.784) 524,00 € 3 EXCAVACIONES TABOA, S.L. (C.I.F.- B-36.544.518) 510,00 € 4 MODESTO ABAL VARELA (N.I.F.- 35416586-J) 265,00 € 5 JOSÉ RUBÉN ROZADOS E HIJOS, S.L. (B-36224384) 418,05 € 6 EXCAVACIONES TABOA, S.L. (C.I.F.- B-36.544.518) 279,70 € 7 CONSTRUCCIONES-TRANSPORTES Y AGLOMERADOS DE GALICIA (COTRARGA, S.L.) (C.I.F.- B-36.571.784) 1.384,52 € 8 EULOGIO PUCEIRO RODIÑO. (N.I.F.- 76868427-N) 255,00 € 9 EXCAVACIONES MOSTEIRO, S.L. (B-36123800) 250,00 € 10 MOREIRA GÓMEZ, S.L. (B-36267649) 131,35 € 11 OBRAS, TRANSPORTES Y CONSTRUCCIONES FONTEFRÍA, S.L. (C.I.F.- B-36371227) 227,85 € 12 JOSÉ RUBÉN ROZADOS E HIJOS, S.L. (B-36224384) 899,10 € 13 ALFONSO MOURIÑO AMEAL (Construcciones y Excavaciones Mouriño) (N.I.F.-35424927-M) 400,00 € 14 CONSTRUCCIONES-TRANSPORTES Y AGLOMERADOS DE GALICIA (COTRARGA, S.L.) (C.I.F.- B-36.571.784) 1.930,00 € 15 PENOURIÑO, S.L. (B-15739626) 805,50 € 17 PENOURIÑO, S.L. (B-15739626) 895,00 € 22 FERTAF OBRAS Y SERVICIOS, S.L. (C.I.F.- B-36468239) 900,00 € 24 FERTAF OBRAS Y SERVICIOS, S.L. (C.I.F.- B-36468239) 450,00 € 25 ÁRIDOS DE CURRO, S.L. (ARICUR). (B-36010205) 1.662,50 € 29 PAFOTRANS, S.L. (B-36333839) 518,88 € 30 ALFONSO MOURIÑO AMEAL (Construcciones y Excavaciones Mouriño) (N.I.F.-35424927-M) 320,00 € 31 ÁRIDOS DE CURRO, S.L. (ARICUR). (B-36010205) 2.640,00 € 32 JOSÉ RUBÉN ROZADOS E HIJOS, S.L. (B-36224384) 294,90 € 33 TRANSPORTES RAMÓN ABAL ABAL.(35253197-Q) 213,75 € 34 TRANSPORTES RAMÓN ABAL ABAL.(35253197-Q) 142,50 € 35 ÁRIDOS DE CURRO, S.L. (ARICUR). (B-36010205) 2.392,50 € 37 PAFOTRANS, S.L. (B-36333839) 768,63 € 38 JOSÉ RUBÉN ROZADOS E HIJOS, S.L. (B-36224384) 87,45 € 39 CONSTRUCCIONES-TRANSPORTES Y AGLOMERADOS DE GALICIA COTRARGA, S.L.) (C.I.F.- B-36.571.784) 525,00 € 41 CANTERAS DEL ARENAL, S.L. (B-36006716) 483,00 € 42 PEDREIRA BATAN, JOSÉ LUIS 000030211A S.L.N.E. (B-36439644) 386,40 € 43 BALBALÉN, S.L. (B-36265924) 397,50 € 44 BALBALÉN, S.L. (B-36265924) 298,13 € 46 TRANSPORTES RAMÓN ABAL ABAL.(35253197-Q) 197,50 € 47 MANUEL PAZ GUIMIL (N.I.F.- 35445788-M) 197,50 € Estas garantías definitivas constituiranse polas empresas adxudicatarias no prazo de quince días contados dende a notificación do acordo de adxudicación e serán ingresadas na Tesourería desta Deputación. 8.19674.- APROBACIÓN DO PROXECTO DE RENOVACIÓN DA CAPA DE RODADURA E SINALIZACIÓN NA EP. 8001 CALDAS-CARRACEDO-CATOIRA O Pleno corporativo, en sesión celebrada o día 25 de novembro, prestou aprobación a un expediente de modificación de créditos, no que se levou a cabo a suplementación da aplicación correspondente a estradas, expropiacións e outras obras, na contía de 700.000,00€. Esta suplementación foi debida á necesidade perentoria e urxente de levar a cabo un proxecto de renovación do pavimento da estrada Caldas-Carracedo-Catoira, debido a alta siniestrabilidade da mesma. Para intentar evitar a siniestrabilidade desta estrada, o Servizo de Infraestruturas levou a cabo a redacción do proxecto correspondente de “Renovación rodadura e sinalización na E.P. 8001 Caldas-Carracedo-Catoira”, por importe de 696.150,00 €, máis 125.307,00 € correspondentes ó IVE, o que fai un total de 821.457,00 €. Este proxecto financiarase en dúas anualidades: Ano 2011 483.210,00 € Ano 2012 338.247,00 € Para facer fronte a este gasto existe crédito adecuado e suficiente na aplicación 11/456.453.612.02, para a que se practicou a correspondente retención de crédito. A anualidade correspondente a 2012 contabilizarase na aplicación correspondente do seu orzamento quedando condicionada a súa aprobación. Vistos os informes de Contratación e Intervención, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: 1- Prestar aprobación ó proxecto de “Renovación rodadura e sinalización na E.P. 8001 Caldas-Carracedo-Catoira”, por un importe de 821.457,00 €. 2- O importe imputarase á aplicación orzamentaria 11/456.453.612.02 por 483.210,00€ correspondentes á anualidade de 2011 e á aplicación 12/456.453.612.02 por 338.247,00€ correspondentes á anualidade de 2012, quedando condicionada á aprobación do orzamento. 3- Establécese un prazo de execución de 6 meses. 4- Así mesmo, acórdase iniciar o expediente de contratación da obra. 9.19675.- ROGOS E PREGUNTAS Non se formularon. E non habendo máis asuntos que tratar polo Sr. Presidente, sendo as dez horas e vinte minutos do expresado día, dáse por rematada a sesión e dela esténdese a presente acta, que asina o Ilmo. Sr. Presidente, comigo, o Secretario que dou fe. O Presidente, O Secretario,

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición