ATOPO
Rexistros actuais: 1.625.393
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.762

Acta de sesión 2013/03/08_Ordinaria

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.1.4.9.19.673/2.2013-03-08_Ordinaria

  • Título Acta de sesión 2013/03/08_Ordinaria

  • Data(s) 2013-03-08 (Creación)

  • Volume e soporte 1 acta de sesión

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido En Pontevedra, na Sala de Xuntas do Pazo Provincial, sendo as dez horas e dez minutos do día oito de marzo do ano dous mil trece, baixo a Presidencia do Ilmo. Sr. D. Rafael Louzán Abal, Presidente da Deputación Provincial de Pontevedra, reuníronse as/os señoras/es deputadas/os, D. José Crespo Iglesias, Dna. Begoña Estévez Bernárdez, D. José Manuel Figueroa Vila, D. Jose Carlos López Campos, D. José Luis Pérez Estévez, Dna. María Pilar Ramallo Vázquez, D. José Nelson Cándido Santos Argibay, D. Alberto Valverde Pérez e D. Jesús Vázquez Almuíña, co obxecto de celebrar sesión ordinaria da Xunta de Goberno, con carácter executivo, en primeira convocatoria, consonte á correspondente orde do día. Así mesmo asisten os señores deputados D. Pablo Baquero Álvarez, D. José María Bello Maneiro, D. Arturo Grandal Vaqueiro, Dna. Marta Iglesias Bueno, D. Severino Reguera Varela, Dna. Ana Isabel Vázquez Reboredo e D. Fernando Guitián Guitián. Da fe do acto D. Carlos Cuadrado Romay, Secretario Xeral, e está presente o Sr. Interventor, D. Antonio Graña Gómez. Declarada aberta a sesión e de orde da Presidencia éntrase seguidamente no exame da orde do día, adoptándose en relación coa mesma os seguintes acordos: 1.20667.- ACTA ANTERIOR A Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar o borrador da acta da sesión ordinaria do día 1 de marzo do ano 2013. 2.20668.- DESESTIMACIÓN DE RECLAMACIÓN DE RESPONSABILIDADE PATRIMONIAL FORMULADA POR DNA. CORAL MÉNDEZ PÉREZ EN REPRESENTACIÓN DA MERCANTIL GENEALI SEGUROS E DE D. MIGUEL ZURITA MONTES POR DANOS EN VEHÍCULO POR ACCIDENTE NA E.P. 2901 CESANTES-ALXÁN (CONCELLO DE SOUTOMAIOR) Dada conta que con data de rexistro 27/12/12 (rex. núm. 012570) tivo entrada nesta Deputación instancia subscrita por Dona Coral Méndez Pérez, en representación da mercantil Generali Seguros, con domicilio a efecto de notificacións na rúa Marqués de Valladares, 14- 6º Of. 8 do concello de Vigo, por danos en vehículo padecidos en accidente de tráfico que tivo lugar a consecuencia da existencia dunha sustancia deslizante na E.P. 2901 Cesantes- Alxán, no Concello de Soutomaior, o día 02/01/12 e que cuantificou economicamente en 3.821,00 €. Resultando.- Que con data de rexistro 28/12/12 (rex. núm. 012584) tivo entrada nesta Deputación instancia subscrita por Dona Coral Méndez Pérez en representación de D. Miguel Zurita Montes, con domicilio a efectos de notificacións na rúa Marqués de Valladares, 14- 6º, Of. 8 do Concello de Vigo, por danos en vehículo padecidos en accidente de tráfico que tivo lugar a consecuencia da existencia dunha sustancia deslizante na E.P. 2901 Cesantes-Alzxán, no Concello de Soutomaior, o día 02/01/12 e que cuantificou economicamente en 300,00 €. Resultando.- Que con data 03/01/13 a Presidencia ditou Resolución número 000181 na que decretou a acumulación dos procedementos de responsabilidade patrimonial iniciados por Dona Coral Méndez Pérez en representación da mercantil Generali Seguros e de D. Miguel Zurita Montes, ó considerar que ambas reclamacións gardan a mesma identidade de razón ó ser os reclamantes por un lado a compañía aseguradora do vehículo e por outro o tomador do seguro/propietario do vehículo, ambos perxudicados por este sinistro. Resultando.- Que con data 31/01/13 e con fundamento no artigo 10.1, último parágrafo, do R.d. 429/93, en relación co 82 e 83 da Lei 30/92, e 172.2 do R.d. 2568/86, solicitouse informe ó Servizo de Infraestruturas, que emitiu o mesmo no data 07/02/13 co seguinte contido: “Primeiro. A E.P. 2901 Cesantes- Alxán pertence á rede provincial de estradas. Segundo. Por parte do Servizo de Infraestruturas tívose constancia do accidente de referencia pola chamada do servizo SOS Galicia, 112 á centralita da Deputación de Pontevedra, o luns 2 de xaneiro ás 9,25 horas. De dita chamada se deu traslado ó Servizo de Infraestruturas que o puxo en coñecemento da brigada de zona. Solicitábase a limpeza de fluidos deslizantes de un accidente. Segundo o parte do capataz, a brigada atopábase, no momento do aviso, en Arcade, co cal tardou, aproximadamente, 10-15 minutos en desprazarse ó lugar do sinistro. Terceiro. Non existía sinalización de perigo xa que non se tiña constancia de ningún perigo nesa vía provincial na data mencionada. Cuarto. Por último sinalar que, segundo o parte da brigada, as condicións meteorolóxicas no momento do accidente eran malas e, debido á choiva, a superficie da estrada estaba mollada e moi resbaladiza. Para ese día a Dirección Xeral de Emerxencias e Interior da Consellería de Presidencia da Xunta de Galicia decretara alerta nivel laranxa por episodio de meteoroloxía adverso por fenómenos costeiros. Considerando.- Que a instancia se presenta cumprimentando os requisitos de capacidade, lexitimación activa e pasiva e temporalidade (sen ter transcorrido o prazo de prescrición), descritos nos artigos 6.1 do R.d. 429/93 en relación co 70, 30, 31-1-a e 142.5 da Lei 30/92. Considerando.- Que non quedou acreditada a relación de causalidade (artigos 139.1 da Lei 30/92 e 13.2 do R.d. 429/93) co material probatorio achegado ó expediente, antes ó contrario, queda demostrada a non responsabilidade desta Deputación no evento lesivo, pois a forza causacional reside nun vertido de gasoil na calzada provinte dun terceiro que precedentemente utilizou esa vía e que de xeito consciente ou non, o derramou, atopándonos ante un suposto de forza maior (caracterizado pola súa externalidade e irresistibilidade, que motiva a súa imprevisibilidade e consecuente inevitabilidade), ó que é allea a esta Deputación, polo que dificilmente se lle poden atribuír as consecuencias indemnizatorias pola mera detentación material dunha infraestrutura, o que a convertería nunha especie de aseguradora universal de todos os riscos. Quebrado o vínculo inmediato, directo e exclusivo que esixe o T.S. para apreciar a relación de causalidade, a esixencia de responsabilidade debe dirixirse sobre o responsable do vertido ou ser soportado coma un avatar derivado da condución que, coma actividade de risco que é, supón a asunción de determinados perigos. Considerando.- Que a xurisprudencia sentada polo T.S. en supostos idénticos ou similares (outro tipo de sustancias vertidas), fan descansar o título de imputación da responsabilidade á Administración -entre outros motivos-, na inoperancia, inacción, renuencia ou retardo na limpeza da vía más aló dos 45-60 minutos a partir da chamada ou aviso para limpeza da vía, feito de modo real e probado, o que non se produce no presente suposto xa que os servizos de vixilancia e limpeza tardaron uns 10-15 minutos en chegar ó lugar do sinistro una vez foron alertados (vexase o informe e parte de traballo do Servizo de Infraestruturas), podendo neste senso invocarse “ad exemplum” as seguintes sentenzas: Sentenza do TS Sala 3ª de 11/02/87; sentenza do TS Sala 3ª de 07/10/97; sentenza do TS Sala 6ª de 03/12/02; sentenza do TS Sala 3ª de 24/02/03 (F.J.1º), sentenza do TS Sala 3ª de 11/12/07 (F.J.2º), sentenza do TSXG do 24/12/03 (F.J.5º), sentenza do TSXG do 27/12/07; sentenza do TSXG de 04/10/07; ditame do Consello de Estado de 26/04/07; Sentenza da sección 8ª da Sala do contencioso-administrativo da Audiencia Nacional de 23/06/98; Sentenzas do Xulgado do contencioso-administrativo nº1 de Pontevedra números 121/04; 20/07; 140/08; 114/09; 123/11; Sentenzas do Xulgado do concencioso-administrativo nº2 de Pontevedra números 170/04; 212/04; 2/05; 183/06; 74/09; 124/10; e Sentenzas do Xulgado do contencioso-administrativo nº3 de Pontevedra números 179/04 e 74/08, abundancia de precedentes que, de interpoñerse recurso contencioso, avogaría á recorrente a unha imposición de custas pola temeridade e mala fe na interposición da acción, considerando a pluralidade de precedentes, a identidade de razón entre eles e a “causa petendi” da presente reclamación. Considerando.- Que as Administracións Públicas réxense en materia de responsabilidade patrimonial polos artigos 106.2 da Constitución Española, 139 e seguintes da Lei 30/92, 54 da Lei 7/85, 223 do R.d. 2568/86 e R.d. 429/93. Considerando.- Que o presente acordo cumprimenta o establecido nos artigos 89.1 e 54.1-b da Lei 30/92 en relación co 13.2 do R.d. 429/93, referido á desestimación argumentada da reclamación. Considerando.- Os preceptos invocados e demais de xeral e pertinente aplicación. A Xunta de Goberno acorda por unanimidade desestimar a reclamación. 3.20669.- APROBACIÓN DO EXPTE. DE CONTRATACIÓN, MEDIANTE PROCEDEMENTO ABERTO, DA OBRA “ACONDICIONAMENTO DA AVDA. DE JOSÉ PEREIRA TRONCOSO – BAIONA” (PID 2012) A actual crise económica provocou un descenso nos orzamentos municipais, que se manifesta, entre outros capítulos, no de investimentos, o que impide ós concellos levar a cabo diversas actuacións de interese público dentro das súas competencias. Entre as diferentes competencias que as Deputacións teñen encomendadas polas leis estatais e autonómicas figura a cooperación no fomento do desenvolvemento económico-social e, en xeral, a administración dos intereses peculiares da provincia, e así se recolle no artigo 36 da Lei 7/1985, de 2 de abril, reguladora das bases do réxime local. Co fin de permitir ós concellos desenvolver os seus proxectos e actuacións de interese público, ademais de reactivar a economía da provincia impulsando medidas que atenúen a crise actual, o Pleno da corporación provincial, na súa sesión ordinaria do día 28 de setembro de 2012, acordou aprobar as bases reguladoras para o Plan de Investimentos e Gastos Correntes da Deputación de Pontevedra para o ano 2012. Por medio deste proxecto aprobouse un investimento por importe de 18.000.000,00€, que ten por obxecto aumentar o investimento público nos concellos da provincia de Pontevedra cunha poboación de entre 1.000 a 50.000 habitantes, tentando dinamizar a curto prazo a actividade económica para incidir directamente na creación de emprego. Resultando que a Xunta de Goberno, en sesión de 23/11/2012, concedeu, dentro do Plan de Investimentos e Gastos Correntes da Deputación 2012, ó Concello de Baiona unha subvención para a realización do investimento nº 2012000429, “Acondicionamento da Avda. José Pereira Troncoso” por importe de 247.408,85 €, debendo achegar o concello 47.728,63 €, sendo o total 295.137,48 €. Resultando que polo Sr. Secretario Xeral emítese informe relativo ó prego de condicións que rexerá no procedemento de contratación da obra estimándoo correcto xuridicamente para os fins propostos. Resultando que polo Sr. Interventor emítese informe de fiscalización do expediente. A Xunta de Goberno acorda por unanimidade: 1.- Aprobar o gasto e o proxecto de “Acondicionamento da Avda. José Pereira Troncoso” por importe de 295.137,48 €, IVE incluído, con cargo á aplicación orzamentaria 13/942.942-652.45.2012. 2.- Aprobar o prego de cláusulas administrativas e o expediente de contratación, mediante procedemento aberto, da obra de “Acondicionamento da Avda. José Pereira Troncoso”, por importe de 243.915,27 €, máis a cantidade de 51.222,21 € correspondente ó IVE. O anuncio de licitación e do extracto do prego de cláusulas administrativas que rexerá no procedemento aberto publicarase no Boletín Oficial da Provincia. Os gastos de inserción de anuncios, e outros que se deriven do expediente, serán por conta do adxudicatario. Dito prego é como segue: “PREGO DE CLÁUSULAS ECONÓMICO-ADMINISTRATIVAS PARTICULARES QUE REXERÁN NA CONTRATACIÓN, MEDIANTE PROCEDEMENTO ABERTO, DA EXECUCIÓN DA OBRA “ACONDICIONAMENTO DA AVDA. JOSE PEREIRA TRONCOSO (BAIONA)” (PID 2012). CPV 45230000. 1. OBXECTO.- Execución da obra de “Acondicionamento da Avda. Jose Pereira Troncoso (Baiona)”, incluída no PID 2012. A súa execución deberá realizarse suxeitándose ós proxectos técnicos que aprobou o órgano de contratación e que integran os documentos enumerados no artigo 123 do Texto Refundido da Lei de Contratos do Sector Público, en adiante TRLCSP, incluído o correspondente estudo de seguridade e saúde. O conxunto de documentos que compoñen os proxectos, considerados como parte integrante deste prego, teñen carácter contractual. 2. ORZAMENTO.- Segundo o anexo I deste prego. O orzamento de execución por contrata comprende os seguintes conceptos: 1. Gastos xerais da empresa, correspondéndolle a porcentaxe do 13% sobre o orzamento de execución material; comprenderá os seguintes aspectos: • A dirección técnica das obras, sendo o 4% do orzamento de execución material, de acordo coa taxa por servizos facultativos que se prestan en obras provinciais e que aprobou o Pleno da Deputación Provincial na sesión do 27 de febreiro de 1998. • Gastos referentes á coordinación da seguridade e saúde, 0,50 % do orzamento de execución material. • Porcentaxe ofertada relativa ó control de calidade. Se non se oferta ningún porcentaxe ou o ofertado é inferior ó 1%, reterase o 1% do orzamento de execución material. 2. Beneficio industrial; aplicarase o 6% sobre o orzamento de execución material. 3. IVE, que se aplicará sobre a suma do orzamento de execución material, beneficio industrial e os gastos xerais da empresa. Dentro do citado importe inclúense, ademais, toda clase de impostos e licenzas, tanto municipais, provinciais, autonómicas coma estatais. Importante: as retencións aplicaranse sobre o orzamento de execución material da adxudicación. Nos casos nos que se oferten porcentaxes de retención sobre o orzamento global de adxudicación ou sobre calquera outro parámetro traducirase a porcentaxe que corresponda sobre o orzamento de execución material. 3. FINANCIAMENTO.- A obra financiarase de acordo co estipulado no anexo I. 4. PRAZO DE EXECUCIÓN.- O prazo máximo estimado para a execución das obras, a contar dende o día seguinte ó da sinatura da acta de comprobación do replanteo, salvo que exista razón fundada que impida o seu comezo, estímase no anexo I. Os licitadores deberán presentar na proposta económica un programa de traballo que contemple o desenvolvemento das unidades de obras que se van realizar en cada prazo. O contratista está obrigado a cumprir o contrato na súa totalidade dentro do prazo ofertado, así como nos prazos parciais sinalados para a súa execución sucesiva. O dito prazo só se prorrogará cando o órgano de contratación así o aprobe, sempre que concorran os requirimentos esixidos pola lexislación vixente e previa petición do contratista co informe favorable do director de obra. No caso de prorroga, proposta pola dirección da obra, o órgano de contratación terá que aprobar o expediente pertinente que implica a modificación. 5. INCUMPRIMENTO DO PRAZO.- Unha vez incumprido o prazo o contratista incorre automaticamente en demora, podendo a Administración optar entre a imposición de penalidades ou a resolución do contrato no caso de que as penalidades alcancen o 5 por cento do prezo do contrato. As penalidades diarias serán cuantificadas na proporción de 0,20 euros por cada 1.000 euros do prezo de adxudicación. Poderase facer efectivo por algún dos seguintes procedementos: retención ou dedución nas certificacións de obra, con cargo á garantía definitiva, ou pola vía executiva, unha vez finalizado o prazo de ingreso voluntario. Coa imposición de penalidades ampliarase o prazo de execución da obra, á proposta do enxeñeiro director da obra, para a súa correcta finalización. A dita imposición non exclúe e é compatible coa indemnización de danos e perdas causados á Deputación pola demora na execución imputable ó contratista. 6. CAPACIDADE PARA CONTRATAR.- Están capacitadas para contratar as persoas naturais ou xurídicas, españolas ou estranxeiras, que teñan plena capacidade de obrar e acrediten a correspondente clasificación e solvencia técnica nos termos que dispón o artigo 76 do TRLCSP e non se atopen incursas nalgunha das prohibicións que contempla o art. 60 da mencionada norma. A efectos da licitación os empresarios que desexen concorrer integrados nunha unión temporal deberán indicar os nomes e máis as circunstancias dos que a constitúan e a participación de cada un, así como que asumen o compromiso de se constituír formalmente en unión temporal no caso de resultar adxudicatarios do contrato. A duración das unións temporais de empresarios coincidirá coa do contrato ata a súa extinción. A Administración poderá contratar con unións temporais de empresas que se constitúan para o efecto (sen que sexa necesaria a súa formalización en escrituras públicas, ata que se formalice a adxudicación); as ditas empresas serán responsables solidarias ante a Administración debendo nomear ante ela a un representante ou apoderado único da unión con poderes bastantes para exercitar os dereitos e cumprir as obrigas que se deriven do contrato ata a extinción deste, sen prexuízo da existencia de poderes mancomunados que poidan outorgar para cobros e pagamentos dunha contía significativa. As ditas empresas deberán ter por obxecto realizar actividades que teñan relación directa co obxecto do contrato e dispor dunha organización dotada dos elementos persoais e materiais suficientes para a debida execución do contrato. 7. GARANTÍA DEFINITIVA.- O seu importe será do 5% do prezo de adxudicación, excluído o imposto sobre o valor engadido, e poderá constituírse en calquera das formas previstas no arts. 95 e 96 do TRLCSP. A constitución da garantía definitiva deberá ser acreditada dentro dos dez días hábiles seguintes, contados desde o seguinte ó da recepción do correspondente requirimento. En caso de incumprir este requirimento no prazo sinalado, entenderase que o licitador retirou a súa oferta, procedéndose, nese caso, a recabar a mesma documentación ó licitador seguinte, polo orde en que quedaran clasificadas as ofertas. A garantía definitiva ingresarase exclusivamente na Caixa da Deputación. 8. PRESENTACIÓN DE PROPOSICIÓNS; LUGAR E PRAZO DE PRESENTACIÓN; FORMALIDADES; DOCUMENTACIÓN 8.1. Lugar e prazo de presentación: As proposicións presentaranse no Rexistro Xeral da Deputación, cun horario de 9.00 a 13.00 horas, de luns a sábado, ou na sede da Deputación en Vigo, de luns a venres, dentro dun prazo de vinte e seis días naturais, a contar desde o día seguinte ó da publicación do seu anuncio no BOP. Se o último día de presentación de proposicións coincidise en domingo ou festivo prorrogarase o prazo ata o primeiro día hábil seguinte a este. Tamén se poderán presentar por calquera dos procedementos establecidos polos artigos 38.4º da Lei 30/92, de 26 de novembro, de réxime xurídico das administracións públicas e do procedemento administrativo común. Cando a documentación se envíe por calquera dos procedementos antes indicados o empresario deberá xustificar a data e a hora da imposición do envío e anunciarlle ó órgano de contratación a remisión da oferta mediante correo electrónico (contratacion@depo.es), ou tamén mediante télex, fax (número 986 804 126) ou telegrama, sempre no mesmo día. 8.2º. Formalidades. Os contratistas interesados na licitación deberán presentar TRES sobres distintos, nos que se escribirá de forma lexible e visible, sen que sexa preciso abrilo para a súa lectura, o seguinte: Nome do licitador CIF Enderezo e teléfono de contacto Número de inscrición no rexistro de contratistas (se é o caso). Dependendo de cada sobre incluirase a seguinte documentación: SOBRE A: documentación xeral, coa seguinte inscrición: Documentación xeral para o procedemento aberto para a contratación da obra (especificar o nome da obra). Este sobre conterá os seguintes documentos: 1. Os que acrediten a personalidade xurídica do empresario e, se é o caso, a súa representación. En caso de concorrer á licitación varias empresas constituíndo unha unión temporal cada unha delas deberá acreditar a súa personalidade e capacidade, indicando os nomes e circunstancias dos empresarios que subscriben as proposicións, a participación de cada unha delas, designando á persoa ou entidade que, durante a vixencia do contrato, ha de ocupar a representación da unión temporal ante a Administración. 2.- Poder debidamente bastanteado. 3.- Certificado acreditativo de posuír a clasificación empresarial que se establece no anexo I, no seu caso. Se a empresa se encontrase pendente de clasificación deberá achegarse o documento acreditativo de ter presentado a correspondente solicitude para iso debendo xustificar estar en posesión da clasificación esixida no prazo previsto nas normas de desenvolvemento desta Lei para emendar os defectos ou omisións na documentación. 4.- Declaración conforme o modelo do anexo II. Esta declaración inclúe a manifestación de non estar incurso na prohibición de contratar, estar ó corrente do cumprimento das obrigas tributarias e coa Seguridade Social que impoñen as disposicións vixentes, sen prexuízo de que a xustificación acreditativa de tal requirimento deba presentala, antes da adxudicación definitiva, o empresario a cuxo favor se vaia efectuar esta. 5.- Acreditación da solvencia económica, técnica e financeira: a) Declaración sobre o volume global de negocios no ámbito de actividades correspondente ó obxecto do contrato, referido como máximo ós tres últimos exercicios dispoñibles en función da data de creación ou de inicio das actividades do empresario, na medida que se dispoña das referencias de o devandito volume de negocios. Deberase acreditar un importe neto da cifra de negocios do importe considerado anual do contrato durante cada un dos tres últimos exercicios, segundo contas anuais depositadas no Rexistro Mercantil. b) Relación das obras executadas no curso dos cinco últimos anos, avalada por certificados de boa execución para as obras máis importantes; estes certificados indicarán o importe, as datas e o lugar de execución das obras e precisarase se se realizaron segundo as regras polas que se rexe a profesión e se levaron normalmente a bo termo; se é o caso, os devanditos certificados serán comunicados directamente ó órgano de contratación pola autoridade competente. O importe total destes contratos xustificados deberá ser igual ou superior ó presuposto anual deste contrato. c) Declaración indicando a maquinaria, material e equipo técnico do que se dispoñerá para a execución das obras, á que se achegará a documentación acreditativa pertinente. 6.- Dirección de correo electrónico ó que efectuar as comunicacións ou notificacións. Nota importante: o acreditamento das circunstancias que mencionan nos artigos anteriores poderase realizar mediante a certificación dun rexistro oficial de licitadores e empresas clasificadas ou mediante un certificado comunitario de clasificación, deberá acompañarse á mesma unha declaración responsable do licitador na que manifeste que as circunstancias reflectidas no correspondente certificado non experimentaron variación. Esta manifestación deberá reiterarse, en caso de resultar adxudicatario, no documento en que se formalice o contrato, sen prexuízo de que o órgano de contratación poida, se o estima conveniente, efectuar unha consulta ó rexistro oficial de licitadores e empresas clasificadas. SOBRE B: Documentación correspondente á valoración de criterios non avaliables mediante fórmulas, coa seguinte inscrición: Documentación Técnica para o procedemento aberto para a contratación da obra (especificar nome da obra). Presentarase cerrado e contendo os seguintes documentos: 1.- Como primeiro documento presentarase unha relación numerada e foliada de todos os documentos, asinada e selado polo representante legal da empresa. 2.- Memoria construtiva e programa de traballo. 3.- Melloras ofertadas. 4.- Memoria de seguridade e saúde. 5.- Tecnoloxía e I+D+i e programa de actuacións medioambientais (se é o caso). Toda a documentación relativa a este sobre deberá presentarse en formato A4, e cun límite máximo de 100 follas. SOBRE C: documento correspondente á valoración de criterios avaliables mediante fórmulas, coa seguinte inscrición: proposición económica para o procedemento aberto para a contratación da obra (especificar nome da obra). Presentarase cerrado e contendo o seguinte documento: 1.- Modelo de proposición, seguindo o modelo determinado na última cláusula deste prego de condicións, asinado e selado. Este modelo conterá a oferta económica que se realice e o porcentaxe de control de calidade ofertado. En relación ó control de calidade, a porcentaxe que se lle aplicará deberá expresarse con dous decimais aplicado sobre o orzamento de execución material da obra, e determinado no apartado destinado para iso no modelo de proposición. A Deputación reservarase o dereito de aprobar a empresa que vaia realizar.o control de calidade. Así mesmo, esa empresa deberá acreditar a disposición dun certificado de calidade. 9. MESA DE CONTRATACIÓN.- Estará integrada da seguinte maneira: PRESIDENTE: - O titular da corporación ou membro en quen delegue. VOGAIS: - O Secretario Xeral. - O Interventor. - O Director de Infraestruturas. SECRETARIO: - O Técnico adxunto ó Servizo de Contratación. 10. CUALIFICACIÓN DA DOCUMENTACIÓN XERAL E APERTURA DE PROPOSICIÓNS.- Unha vez finalizado o prazo de presentación de proposicións, constituirase a mesa de contratación e procederase á cualificación da documentación xeral achegada polos licitadores no Sobre “A”. No caso de que se precise o arranxo de erros ou omisións na documentación que establece a cláusula 8.2, a mesa de contratación concederá un prazo máximo de 3 días hábiles para corrixir estes defectos. Posteriormente, a mesa ás 10 horas do quinto día hábil seguinte ó día no que finalice o prazo sinalado para a presentación de plicas, en acto público, sinalará as que cualificasen como inadmitidas e admitidas, e procederá á apertura do sobre b correspondente á documentación técnica valorable mediante criterios non avaliables mediante fórmulas, tal e como prevé o artigo 27 do Real decreto 817/2009, no que se desenvolve parcialmente a Lei de contratos do sector público. Esta documentación trasladaráselles ós técnicos, que a avaliarán e a ponderarán segundo os criterios de valoración que estableza o prego. Unha vez avaliada esta documentación técnica, sinalarase no perfil do contratante da Deputación, a data e hora na que se procederá, en acto público, á apertura do sobre c da documentación correspondente á valoración de criterios avaliables mediante fórmulas. Neste acto, darase a coñecer a ponderación asignada á proposta técnica de cada empresa e procederase á apertura dos sobres c daquelas empresas que obtivesen unha valoración superior a 30 puntos sobre os criterios non avaliables mediante fórmulas. 11. CRITERIOS DE ADXUDICACIÓN DO CONTRATO.- Para a valoración das proposicións e a determinación da oferta economicamente máis vantaxosa atenderase ós seguintes criterios directamente vinculados ó obxecto do contrato: 11.1.-Enumeración dos criterios non avaliables mediante fórmulas (SOBRE B). Os criterios avaliables mediante xuízos de valor valoráranse cun máximo de 50 puntos, de conformidade cos seguintes criterios: - Memoria construtiva e programa de traballo, ata un máximo de 25 puntos. - Melloras na calidade e/ou cantidade global das obras proxectadas ou dalgunha das súas unidades, que redunden nunha maior calidade construtiva, e/a redución do prazo de execución da obra, ata un máximo de 15 puntos. - Memoria de seguridade e saúde, ata un máximo de 5 puntos. - Programa de actuacións medioambientais, ata un máximo de 5 puntos. Estes criterios ponderaranse da seguinte forma: 11.1.1) Memoria construtiva e programa de traballo, ata un máximo de 25 puntos Valorarase o coñecemento do proxecto e do terreo onde será executada a obra, debéndose explicar a metodoloxía a empregar na súa execución, así como das provisións a empregar, e dos medios materiais e humanos que se compromete a adscribir. Os licitadores presentarán un programa de execución da obra que contemple os prazos parciais, debendo existir unha coherencia entre a planificación e os medios adscritos. NOTA MOI IMPORTANTE: Na documentación que se presente no sobre B, e en especial neste apartado, non poderase incluír ningún dato que permita intuír a proposta económica ofertada polo licitador. Toda referencia económica en relación co programa de traballo, e su execución por anualidades, no seu caso, presentarase única e exclusivamente no Sobre “C”. O incumprimento deste precepto carreará a exclusión da oferta no proceso de licitación. 11.1.2.) Melloras na calidade e/ou cantidade global das obras proxectadas ou dalgunha das súas unidades, que redunden nunha maior calidade construtiva, e/o redución do prazo de execución ata un máximo de 15 puntos. Deberase detallar e presentar unha memoria valorada, na que non se terán en conta os gastos xerais (13%), o beneficio industrial (6%) nin o IVE (21%), e na que se indiquen as razóns que xustifiquen esta oferta. O responsable do contrato ou a dirección de obra decidirán sobre a execución das melloras, reservándose o dereito de poder variar as mesmas en beneficio do interese público, e sempre sen que poida superar o valor económico das ofertadas. Poderase ofertar como melloras unha redución no prazo de execución da obra, debéndose xustificar adecuadamente as circunstancias o solucións técnicas que permitan a mesma. Os técnicos, en base a documentación forzada, decidirán sobre a viabilidade ou non desta redución, reservándose o dereito de non valorala cando o consideren de imposible cumprimento. 11.1.3) Memoria de seguridade e saúde, ata un máximo de 5 puntos: 1. Definición da problemática principal en relación coa seguridade e saúde dos traballos. Describiranse as actividades de maior problemática na súa execución en relación coa seguridade e saúde, e definiranse as actuacións preventivas a desenvolver a través de procedementos construtivos que integren a prevención de riscos laborais en cada un dos pasos a seguir na execución da correspondente unidade de obra. 2. Análise da organización preventiva e o sistema de xestión da prevención a desenvolver na obra. Neste apartado desenvolverase, entre outros aspectos, cal vai ser o sistema de xestión da prevención de riscos laborais a aplicar na obra, debendo especificar os medios de coordinación preventiva necesarios, de acordo co Real Decreto 171/2004, en materia de Coordinación de Actividades Empresariais, así como a forma en que se vai realizar a información de riscos e medidas preventivas ós traballadores na obra, a supervisión das avaliacións de riscos e medidas preventivas específicas para a obra a presentar por cada un dos subcontratistas intervenientes, etc. Así mesmo, presentarase o sistema de selección de empresas subcontratistas en relación con aspectos a considerar en materia de prevención de riscos laborais. 3. Análise das actividades de especial perigosidade a desenvolver na obra (anexo I. R.D. 1627/97). Neste apartado desenvolverase, entre outros aspectos, a descrición das actividades de especial perigosidade a executar na obra, así como a designación dos recursos preventivos para realizar a supervisión e control permanente en obra de ditos traballos. Verificarase que as persoas asignadas reúnan os coñecementos, cualificación e experiencia necesarias, así como que conten coa formación mínima de nivel básico en prevención de riscos laborais, todo iso de acordo co establecido pola Lei 54/2003 de reforma do marco normativo da prevención de riscos laborais. 4. Análise da proposta de información e estudo dos índices de sinistralidade da obra. Neste apartado analizarase a proposta de presentación dos distintos índices de sinistralidade, así como a súa análise en comparación cos do sector da construción. Así mesmo presentaranse as propostas de estudo dos accidentes acaecidos na obra. 5. Relación de maquinaria, ferramentas e medios auxiliares a utilizar na obra. Neste apartado solicitarase a documentación acreditativa de que toda a maquinaria e ferramentas auxiliares cumpren a normativa vixente en materia de seguridade e saúde, e máis e das revisións e mantementos de cada unha das máquinas xunto co protocolo de seguimento destas revisións e mantementos. Tamén se incluirán os documentos de autorización de uso de cada máquina ou equipo de traballo, cos nomes dos traballadores autorizados para o seu uso. 6. Documentación acreditativa da formación, información e entrega de EPI´s. Presentarase a proposta de cómo realizar a formación dos traballadores en obra, así como de información dos riscos a que están sometidos nas mesma. Reflectirase o sistema de revisión e seguimento dos mencionados aspectos de formación e información. Presentarase o protocolo de entrega dos equipos de protección individual, da súa correcta utilización, mantemento, e sobre os riscos dos que o protexen, así como se haberá de definir como se verificará a utilización dos mesmos por parte dos traballadores. 7. Relación de proteccións colectivas a empregar na obra. Presentaranse as proteccións colectivas necesarias a utilizar na obra, determinando como se definirá a súa necesidade e como se verificará a súa correcta utilización, estado e reposición. 11.1.4) Programa de actuacións medioambientais, ata un máximo de 5 puntos. Para este Programa valorásense as propostas de medidas de xestión medioambiental e dos produtos a utilizar na obra, con inclusión dos certificados e demais documentos acreditativos destes requirimentos. Especialmente cualificarase a precisión na identificación de unidades de obra que poidan xerar impactos, a dispoñibilidade de instrucións de traballo, a organización física da obra, a localización de vertedoiros, a identificación de requirimentos legais e os sistemas de boa xestión medio ambiental propostos. As medidas medioambientais valoraranse de acordo cos seguintes criterios: a) Se a execución da obra se realizada nun marco de xestión medioambiental de acordo ó regulamento comunitario CEE1836/93, ou ben ás normas internacionais ISO (serie 1S014000) europeas EN ou españolas UNE(77/801-94 e 77/802-94). b) Se os materiais que utilizará o licitador proveñen dun proceso de reciclado ou reutilización en máis dun 50%, conforme a certificación emitida por un laboratorio ou organización que non forme parte do mesmo grupo de empresas ó que pertenza o ofertante. Estes materiais deberán cumprir as especificacións técnicas do proxecto, así como o prego de prescricións técnicas e calquera outra norma técnica de obrigado cumprimento. c) Se os materiais que utilizará o licitador son reutilizables ou teñen un grao de reciclabilidade superior a un 50%, conforme a certificación emitido por un laboratorio ou organización que non forme parte do mesmo grupo de empresas ó que pertenza o ofertante. Estes materiais deberán cumprir as especificacións técnicas do proxecto, así como o prego de prescricións técnicas e calquera outra norma técnica de obrigado cumprimento. d) Se na execución da obra se contempla algunha das seguintes medidas: xestión ambiental de terras e materiais de obra, restauración paisaxística; redución na xeración de residuos; diminución da contaminación por vertidos, acústica, atmosférica ou do chan; redución do impacto visual, cultural ou sociolóxico; limitación de impacto sobre fauna e flora local; diminución do uso de combustibles fósiles ou utilización de enerxías renovables. 11.2.-Enumeración dos criterios avaliables mediante fórmulas(Sobre “C”). Nota importante: Só se procederá á apertura e valoración das propostas do Sobre “C” daquelas empresas que obtivesen unha ponderación dos criterios avaliables mediante xuízos de valor que superen os 30 puntos. Os criterios avaliables mediante fórmulas valoraranse cun máximo de 50 puntos de conformidade cos seguintes criterios: -Valoración oferta económica, ata un máximo de 45 puntos. - Plan de control de calidade da obra, ata un máximo de 5 puntos. 11.2.1) Valoración oferta económica, ata un máximo de 45 puntos. Entenderase por ofertas admitidas todas aquelas que non quedaran excluídas unha vez realizados o exame da documentación administrativa contida no sobre A, e a análise técnica da documentación contida no Sobre “B”. Para a valoración das ofertas admitidas administrativa e tecnicamente consideraranse dous posibles casos: CASO 1. A oferta máis baixa OMB das admitidas administrativa e tecnicamente é inferior estritamente ó 85% do Presuposto Base de Licitación (PBL), é dicir, . 1.1. Si o presuposto ofertado pola empresa (Pro) é maior ou igual á Oferta Máis Baixa (OMB) das admitidas administrativa e técnicamente, e menor ou igual ó 85% do Presuposto Base de Licitación (PBL), é dicir, Si : a fórmula a empregar é a seguinte: 1.2. Si o presuposto ofertado pola empresa (Pro) é maior estritamente ó 85% do Presuposto Base de Licitación PBL e menor ou igual ó Presuposto Base de Licitación (PBL), é dicir, : a fórmula a empregar é a seguinte: CASO 2. A Oferta Máis Baixa (OMB) das admitidas administrativa e tecnicamente é maior ou igual ó 85% do Presuposto Base de Licitación (PBL), é dicir, a fórmula a empregar é a seguinte: PRESUNCION DE OFERTAS CON VALORES ANORMAIS OU DESPROPORCIONADOS (BAIXA TEMERARIA): Para os efectos de consideración de presunción de ofertas con valores anormais ou desproporcionados considerarase que están incursas nesta situación (baixa temeraria) as proposicións cuxa porcentaxe de baixa supere nun 5% a porcentaxe de baixa media de todas as ofertas admitidas administrativamente e tecnicamente. Para calcular a Baixa Media (BM) e a Baixa Media Permitida (sen incorrer en temeridade) (BMP) utilízanse as seguintes ecuacións: a. Cálculo da Baixa Media (BM): A baixa de la oferta económica de la empresa i se calculará como: A porcentaxe de baixa da oferta económica da empresa i calcularase como: A baixa media de todas as porcentaxes das baixas das ofertas admitidas administrativa e tecnicamente é: sendo: Oferta económica da empresa i. n: Número de ofertas admitidas administrativa e tecnicamente. Presuposto base de licitación. Porcentaxe de baixa de cada unha das ofertas admitidas administrativa e tecnicamente. Baixa media. b. Cálculo da Baixa Máxima Permitida, sen incorrer en temeridade (BMP): sendo: Baixa Máxima Permitida, sen incorrer en temeridade. Baixa Media. Polo que se considerará temeraria unha oferta que incorra en: 11.2.2) Proxecto de control de calidade da obra, ata un máximo de 5 puntos. Especificarase a porcentaxe sobre o Presuposto de Execución Material (PEM) que a empresa asigne para tal efecto, así como a acreditación por parte da mesma da disposición dun certificado de calidade reservándose para si a Deputación a aprobación do laboratorio homologado. Esta porcentaxe será obrigatoriamente maior ou igual ó 1% e menor ou igual ó 5%. No caso de que sexa inferior ó 1% ou non se defina, a Deputación establecerá un valor do 1%, e no caso de que sexa superior ó 5%, a Deputación establecerá un valor do 5%. Para a valoración das ofertas admitidas consideraranse dous posibles tramos, separados polo Punto de Corte Porcentual de control de calidade , neste caso o valor do devandito punto é de 3%. Tramo 1. A porcentaxe do control de calidade sobre o PEM ofertado é maior ou igual ó 1% e menor o igual ó PC%. Todos estes valores estudaranse en porcentaxe, e a puntuación do control de calidade ( ) será o resultado da seguinte fórmula: Tramo1: sendo: Puntuación do control de calidade ofertada. Tramo 2. A porcentaxe do control de calidade sobre o PEM ofertado é maior estritamente co PC% e menor o igual ó 5%. Todos estes valores estudaranse en porcentaxe, e a puntuación do control de calidade ( ) será o resultado da seguinte fórmula: Tramo 2: 12.- OFERTAS CON VALORES ANORMAIS OU DESPROPORCIONADOS Para os efectos de consideración de presunción de ofertas con valores anormais ou desproporcionados considerarase que están incursas nesta situación (baixa temeraria) as proposicións cuxa porcentaxe de baixa supere nun 5% a porcentaxe de baixa media de todas as ofertas admitidas administrativamente e tecnicamente. Cando a mesa de contratación considere que a proposición non se poderá cumprir como consecuencia das baixas anormais ou desproporcionadas, darase audiencia ó contratista, por un prazo máximo de cinco días hábiles, para que xustifique a valoración da oferta e precise as condicións da mesma, en particular no que se refire ó aforro que permita o procedemento de execución do contrato, as solucións técnicas adoptadas e as condicións excepcionalmente favorables de que dispoña para executar a prestación, a orixinalidade das prestacións propostas, o respecto das disposicións relativas á protección do emprego e as condicións de traballo vixentes no lugar en que se vaia realizar a prestación, ou a posible obtención dunha axuda do Estado. Este mesmo procedemento empregarase cando, a xuízo dos técnicos, os licitadores presenten solucións técnicas ou un prazo de execución de imposible cumprimento. Se o órgano de contratación unha vez considerada a xustificación do licitador e os informes mencionados no apartado anterior, estimase que a oferta non pode ser cumprida como consecuencia da inclusión de valores anormais ou desproporcionados, acordará a adxudicación provisional a favor da seguinte proposición economicamente máis vantaxosa, de acordo coa orde na que fosen clasificadas, que se estime pode ser cumprida a satisfacción da Administración e que non sexa considerada anormal ou desproporcionada. 13. REQUIRIMENTO.- O órgano de contratación, unha vez avaliadas as propostas clasificaraas por orde decrecente, para cuxo efecto poderá solicitar cantos informes técnicos estime pertinentes, e requirirá á empresa que presentara a oferta máis vantaxosa para que dentro do prazo de dez días hábiles, a contar dende o día que recibise a comunicación, presente a documentación xustificativa de estar ó corrente no cumprimento das súas obrigas tributarias e coa Seguridade Social, e calquera outro documento acreditativo da súa aptitude para contratar ou da efectiva disposición dos medios que se comprometeran a dedicar ou adscribir á execución do contrato que lle reclame esta institución, así como constituír a garantía definitiva. 14. ADXUDICACIÓN.- O órgano de contratación adxudicará o contrato dentro dos cinco días hábiles seguintes á recepción da documentación referida no artigo anterior, fixando os termos definitivos do contrato. De forma simultánea publicarase a adxudicación no perfil do contratante da Deputación de Pontevedra. 15. FORMALIZACIÓN CONTRATO.- A administración e o contratista deberán formalizar o contrato en documento administrativo dentro do prazo de quince días hábiles, a contar dende o día seguinte á notificación da adxudicación, constituíndo o devandito documento título suficiente para acceder a calquera rexistro público. Non obstante, o contratista poderá solicitar que o contrato se eleve a escritura pública, correndo ó seu cargo os correspondentes gastos. Cando por causas imputables ó contratista non se formalizase o contrato dentro do prazo indicado a administración poderá acordar a súa resolución. Non poderá iniciarse a execución do contrato sen a súa formalización previa. 16. PERFIL DO CONTRATANTE.- Co fin de asegurar a transparencia e o acceso público á información relativa á súa actividade contractual, e sen prexuízo da utilización doutros medios de publicidade nos casos esixidos pola TRLCSP ou polas normas autonómicas de desenvolvemento ou nos que así se decida voluntariamente, a Deputación difundirá, a través de Internet (www.depo.es), o seu perfil de contratante. 17. GASTOS A CARGO DO ADXUDICATARIO.- Serán a cargo do adxudicatario os gastos que xere o expediente, así como os de carteis de obra que lle serán facilitados pola Deputación e que serán colocados no lugar que lles indique a Dirección de Obra. Ademais os adxudicatarios estarán obrigados a colocar toda a sinalización necesaria que garanta a plena seguridade da obra, e a designar un xefe de obra coa cualificación técnica, capacidade e experiencia suficiente para representar ó contratista durante toda a execución da obra obxecto do contrato e que ademais será responsable da súa seguridade sen cuxos requirimentos non se confeccionará a acta de comprobación do reconsidero. Así mesmo, os gastos do cartel da obra serán por conta do adxudicatario. 18. RESPONSABLE DO CONTRATO.- A Deputación designará a un responsable do contrato, vinculado a esta institución, ó que lle corresponderá supervisar a súa execución e adoptar as decisións e ditar as instrucións necesarias co fin de asegurar a correcta realización da prestación pactada. Estas facultades do responsable do contrato entenderanse sen prexuízo das que corresponden ó director facultativo das obras. 19. ACTUACIONS PREVIAS O INICIO DAS OBRAS. - Plan de seguridade e saúde no traballo. O Plan de Seguridade e Saúde no traballo, cando fora esixible, redactado por técnico coa titulación esixida legalmente e axustado en contido o requirido na normativa de aplicación vixente, deberá ser presentado polo contratista a empresa que teña asignada a Deputación para a levar a seguridade e saúde nas súas obras, no prazo máximo de 20 días naturais dende a data de notificación da adxudicación. O incumprimento do prazo non impedirá a comprobación da reformulación nin a autorización do inicio da obra, se ben non comezarán efectivamente as obras sen a aprobación do referido Plan. Polo tanto, atrásase o inicio efectivo das obras por causa imputable ó contratista, pero non así o inicio do cómputo do prazo de execución. O prazo contractual empezará a contar coa firma da Acta de comprobación da reformulación, na que se deixará constancia dos extremos mencionados. Con independencia do anterior, o incumprimento do mencionado prazo de presentación supoñerá unha penalización diaria de 1 por cada 5.000,00 € do prezo do contrato, que será descontada, se é o caso, na primeira certificación. O contratista virá obrigado a recoller no Plan de Seguridade e Saúde, e, polo tanto a realizar e implantar na obra todas as medidas e elementos necesarios para cumprir o estipulado ó respecto pola lexislación vixente sobre a materia e polas normas de boa construción, e polas especificacións e prescricións recollidas no Estudo/ Estudo básico de Seguridade e Saúde, sen que teña dereito a recibir máis importe que o fixado no Estudo/ Estudo básico de Seguridade e Saúde afectado da baixa de adxudicación, se é o caso. Os locais e servizos para hixiene e benestar dos traballadores que vingan obrigados polo Estudo de Seguridade e Saúde ou polas disposicións vixentes sobre a materia haberán de ser situados nos lugares indicados no citado estudo e no seu defecto, sempre que sexa posible, na propia obra, salvo autorización expresa da Administración noutro sentido. En todo caso serán para uso exclusivo do persoal adscrito á obra. Calquera variación que se formule das características e localización dos devanditos locais e servizos, unha vez aprobado o Plan, requirirá a previa modificación deste, así como o seu posterior informe e aprobación nos termos establecidos polas disposicións vixentes. Os referidos locais e servizos deberán estar dispostos dende o inicio da obra, debendo contar coa autorización da Administración antes da súa retirada. - Licenzas, autorizacións e impostos. O contratista, de por se ou como substituto da Administración, está obrigado a xestionar o outorgamento de cantas licenzas, impostos, autorizacións e requirimentos establecidos nas normas e ordenanzas municipais e de calquera outro organismo público ou privado sexan necesarios para o inicio, execución e entrega ó uso ou servizo das obras, solicitando da Administración os documentos que para iso sexan necesarios, sen prexuízo da actuación que a esta última lle corresponda. Así mesmo, o contratista estará obrigado a aboar nos prazos voluntarios establecidos o importe dos gastos e exaccións derivados dos impostos, licenzas, autorizacións e requirimentos referidos anteriormente e calquera que graven a execución e posterior ocupación da obra, gastos que serán de conta do contratista dando coñecemento inmediatamente á Administración de ter cumprido os devanditos trámites. Se entendese que as liquidacións practicadas non se axustan a Dereito, o contratista quedará lexitimado para interpoñer contra estas os recursos pertinentes, comunicando este extremo á Administración contratante. O importe destas cargas derivadas da obra forma parte dos gastos asumidos pola oferta económica e conforme a esta estipulación contractual trasládase a obriga de pagamento ó adxudicatario do contrato asinado. Será requisito necesario para que a Deputación aboe ó contratista a primeira certificación, que este acredite mediante achega dos oportunos xustificantes, ter aboado os tributos correspondentes. No caso de que á data de expedición da primeira certificación non se tivese xustificado documentalmente o mencionado requisito, o inicio do cómputo do prazo mencionado no art. 216. 4 TRLCSP suspenderase ata que se entreguen á Administración os mencionados xustificantes. 20.- EXECUCIÓN DAS OBRAS E RESPONSABILIDADE DO CONTRATISTA.- As obras executaranse con estrita suxeición ás estipulacións contidas neste prego, ó proxecto que serve de base ó contrato e conforme ás instrucións que en interpretación técnica deste desen ó contratista o director facultativo, e se é o caso, o responsable do contrato, nos ámbitos da súa respectiva competencia. (art. 230 do TRLCSP). As instrucións de carácter verbal deberán ser ratificadas por escrito no máis breve espazo posible para que sexan vinculantes para as empresas. No suposto de incumprimento dos compromisos ou das condicións especiais de execución do contrato ofertados polo contratista, referente ós materiais ou medios persoais (por exemplo, dedicación dun número determinado de medios humanos ou unhas características especiais dos traballadores ou técnicos ofertados), a administración poderá penalizar ó contratista ata un importe que non supere o 10% do orzamento do contrato (art, 212.1 do TRLCSP). Ó contratista indemnizará todos os danos e perdas que se causen a terceiros como consecuencia da realización das obras contratadas. (art, 214 do TRLCSP). 21. CERTIFICACIÓNS.- A dirección de obra realizará mensualmente a medición das unidades de obra executadas, redactando unha relación valorada, na que tomará como referencia os prezos contratados, e sobre a que expedirá a correspondente certificación de obra. As certificacións de obra axustaranse ós modelos de certificación ordinaria e anticipada para obras da Deputación que foron aprobadas pola Resolución presidencial, de 13 de xullo de 2007, e que se encontran inseridos na páxina web www.depontevedra.es. O técnico director deberá practicar nas certificacións de obra as retencións correspondentes ás porcentaxes ofertadas polo adxudicatario en concepto de control de calidade, seguridade e saúde, taxa por dirección de obra, etc. Estas retencións aplicaranse sobre o orzamento de execución material do orzamento de adxudicación. As certificacións de obra que recollan unha execución en mora, teñen que ir acompañadas da xustificación da mora polo contratista e o correspondente informe de conformidade da dirección da obra; en caso contrario, será necesario que a certificación recolla a retención correspondente ás penalidades. 22. RECEPCIÓN E CERTIFICACIÓN FINAL DE OBRAS.- O contratista comunicará á dirección da obra a data prevista para a terminación ou execución do contrato, ós efectos de que se poida realizar a recepción. Á recepción concorrerán o responsable do contrato ou un facultativo designado pola Administración representante desta, o facultativo encargado da dirección das obras e o contratista asistido, se o estima oportuno, do seu facultativo. Do resultado da recepción levantarase unha acta que subscribirán todos os asistentes, retirando un exemplar orixinal cada un deles. Recibidas as obras procederase seguidamente á súa medición xeral polo director de obra con asistencia do contratista, formulándose sobre o resultado a correspondente relación valorada e tramitándose, antes do transcurso de tres meses dende a recepción, a correspondente certificación final. Os excesos de obras que non superen o 10% do contrato, excluído o IVE, deberán ser certificados ó final acompañados dun informe do director de obra xustificándoos. A dirección da obra achegaralle á acta de recepción un estado de dimensións e características da obra executada que defina con detalle as obras realizadas tal e como se encontran no momento da recepción, a efectos de inventario. 23. XUSTIFICACIÓN DAS MELLORAS.- O técnico director acompañará á certificación final, tras a recepción da obra, a xustificación da aplicación das melloras ofertadas polo adxudicatario, mediante informe ó que se acompañará unha relación valorada das distintas unidades de obra con indicación para cada unha delas dos prezos unitarios e totais. Na valoración das melloras non se terán en conta as porcentaxes de gastos xerais (13%), o beneficio industrial (6%) nin o IVE (21%). 24. LIQUIDACIÓN DA OBRA.- Transcorrido o prazo de garantía, se o informe do director da obra sobre o seu estado fose favorable, formularase no prazo dun mes a proposta de liquidación das realmente executadas, tomando como basee para a súa valoración as condicións económicas establecidas no contrato. O órgano de contratación aprobará a liquidación da obra, podendo existir unha variación no saldo do contratista en contra ou a favor, en cuxo último caso, aboarase a cantidade endebedada ó contratista. 25. GARANTÍA DA OBRA.- A obra terá un período de garantía dun ano dende o día seguinte á data de formalización da acta de recepción, neste tempo o contratista estará obrigado á súa conservación e policía, e á reparación dos estragos producidos pola defectuosa execución das mesmas. Se se producise un incumprimento das obrigas accesorias propias da garantía, non podendo resolverse o contrato, poderase incautar a garantía, e se non fose suficiente, poderase reclamar danos e perdas pola vía de prema. Dentro do prazo de quince días anteriores ó cumprimento do prazo de garantía, o director facultativo da obra, de oficio ou a instancia do contratista, redactará un informe sobre o estado das obras. Se este fóra favorable, o contratista quedará relevado de toda responsabilidade. No caso de que o informe non fose favorable e os defectos observados se debesen a deficiencias na execución da obra e non ó uso do construído, durante o prazo de garantía, o director da obra procederá a ditar as oportunas instrucións ó contratista para a debida reparación do construído, concedéndolle un prazo para iso durante o cal continuará encargado da conservación das obras, sen dereito a percibir cantidade algunha por ampliación do prazo de garantía. 26. DEVOLUCIÓN DA DOCUMENTACIÓN E DA GARANTÍA PROVISIONAL.- A documentación incluída no Sobre A dos licitadores que non resultasen adxudicatarios poderá ser retirada polos licitadores, previo aviso ó servizo de contratación, mediante escrito ordinario ou electrónico no e-mail contratacion@depo.es, transcorridos tres meses contados desde o día seguinte á notificación do acordo de adxudicación ós licitadores, e durante o prazo de 30 días naturais, salvo que a administración considere oportuno retela no suposto que teñan interposto reclamacións ou recursos, ou exista algunha incidencia administrativa. Transcorridos os prazos anteriormente mencionados, esta administración disporá da documentación quedando exenta de toda responsabilidade. 27.-RESOLUCIÓN DO CONTRATO O contrato poderá extinguirse por calquera das causas de resolución enumeradas nos arts, 223 e 237 do TRLCSP. 28. RÉXIME XURÍDICO En todo o non previsto expresamente no presente prego de condicións, se estará ó disposto, en canto á súa preparación, adxudicación, efectos e extinción, polo RDL 3/2011, de 14 de novembro, polo que se aproba o Texto Refundido da Lei de Contratos do Sector Público (TRLCSP) e as súas disposicións de desenvolvemento; supletoriamente aplicaranse as restantes normas de dereito administrativo e, no seu defecto, as normas de dereito privado. 29. XURISDICIÓN COMPETENTE.- As cuestións litixiosas que xurdan sobre interpretación, modificación, resolución e efectos do presente contrato, serán resolvidas polo órgano de contratación cuxas resolucións esgotarán a vía administrativa deixando expedita a vía xurisdicional, contenciosa administrativa, a tenor do disposto na Lei Reguladora de dita Xurisdición. 30. MODELO DE PROPOSICIÓN.- Don............................................, maior de idade, veciño de....................., con domicilio en ............................titular do DNI.................., expedido en data.............., actuando en nome propio ou en representación da empresa ................................. (CIF- núm. .......................) e con domicilio en .................................., teléfono.................... segundo acredito mediante poder debidamente bastanteado. Enterado do anuncio, para adxudicar mediante procedemento aberto o contrato correspondente á obra (especificar denominación da obra). Comprométese a executala polo prezo de _________________ (en letra e número) euros, máis __________ euros (en letra e número) correspondente ó IVE, con estrita suxeición ó proxecto aprobado e pregos de prescricións técnicas e condicións económico-administrativas, que acepta en todas as súas partes. • % do control de calidade ofertado:…….” ANEXO I “PREGO DE CONDICIONS PARTICULARES QUE REXERA A CONTRATACIÓN, MEDIANTE PROCEDEMENTO ABERTO, DA OBRA “ACONDICIONAMENTO DA AVDA. JOSE PEREIRA TRONCOSO (BAIONA)” (PID 2012) A) PROCEDEMENTO DE CONTRATACIÓN: Aberto. Trámite ordinario. B) ORZAMENTO DE EXECUCIÓN DO CONTRATO: Importe de execución sen IVE 243.915,27 IVE 51.222.21 Total 295.137,48 C) FINANCIAMENTO: ANUALIDADE APLICACION IMPORTE 2012 13/942.942.652.45.2012 295.137,48 € O tipo impositivo a aplicar será o vixente no momento en que se devengue o imposto coa execución das unidades que son obxecto do proxecto. D) PRAZO DE EXECUCIÓN DAS OBRAS: O prazo máximo para a execución da obra de referencia establécese en dous meses, e comezará a contar dende o día seguinte á firma da acta de comprobación do replanteo, salvo que exista razón fundada que impida ó seu comezo. E) GARANTÍAS: Provisional: non se esixe. Definitiva: 5% do prezo de adxudicación, excluído o Imposto sobre o Valor Engadido. F) CLASIFICACIÓN: Non se precisa.” 4.20670.- COMUNICACIÓNS Non houbo. FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 5.20671.- RECOÑECEMENTO EXTRAXUDICIAL DE OBRIGAS Visto o informe que formula a Intervención desta Deputación, de data 6 de marzo de 2013, para o recoñecemento extraxudicial das obrigas, de gastos efectuados polos Centros Xestores e Dependencias, desta Deputación e que se especifican na relación que se achega, e en virtude das facultades que lle confire a base 17-1, parágrafo cuarto das aprobadas para a execución do orzamento de 2013, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar e declarar de aboamento: A relación de facturas, que figuran ca referencia 201300000247 e que contén dúas facturas, sendo a primeira de Distribuciones Froiz, S.A., por importe de 6.720,86 € € e a derradeira de Grupo Norte MCA, S.L., por importe 2.589,40 €, obedecendo ó seguinte detalle: Importe total 9.310,26 € Descontos do IRPF 0,00 € Descontos do IVE soportado deducible 0,00 € Descontos do Honorarios técnicos externos 0,00 € Total líquido 9.310,26 € 6.20672.- ADXUDICACIÓN DE 24 BOLSAS DE DIPLOMADOS E GRADUADOS EN TURISMO CON DESTINO ÓS CONCELLOS DA PROVINCIA E Ó SERVIZO DE TURISMO DA DEPUTACIÓN DE PONTEVEDRA De conformidade coa proposta do Tribunal Seleccionador das 24 bolsas de Diplomados e Graduados en Turismo para os Concellos da Provincia e para o Servizo de Turismo da Deputación de Pontevedra, considerando o disposto na Convocatoria e nas Bases aprobadas por la Xunta de Goberno (B.O.P. número 1 de data 02 de xaneiro de 2013), a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: 1º Adxudicar 19 Bolsas para os Concellos da provincia ós aspirantes que se relacionan a continuación, con efectos de 12 de marzo de 2013 e por un período de seis meses, podendo ser prorrogadas por un único período de seis meses, cumprindo co disposto na cláusula novena das bases da convocatoria para os Concellos, e sempre que exista dotación orzamentaria e por acordo da Xunta de Goberno. Apelidos e Nome Concello FERNÁNDEZ ARCOS, ALBA BAIONA GARCÍA RIVERA, ANDREA CAMBADOS TUBÍO RODRÍGUEZ, FÁTIMA CAMBADOS RODRÍGUEZ RODRÍGUEZ, ARTURO A CAÑIZA PENAS REY, LORENA CUNTIS PROL DOMÍNGUEZ, SARA O GROVE DOMÍNGUEZ PADIN, GENMA O GROVE VÁZQUEZ LAGO, BEGOÑA A GUARDA LEITES CORDEIRO, NICOLE LALÍN SOLIÑO FIGUEROA, NATALIA MONDARÍZ GONZALEZ MOLIST, CARMEN MOS GONZALEZ MARTÍNS, SHEILA MARÍA OIA VILARIÑO SALGUEIRO, NEREA POIO MEDINA GÓMEZ, VANESA PONTEAREAS GÓMEZ PALLARES, DANIEL SANXENXO LAGO RODRÍGUEZ, ESTEFANÍA TUI BREA RIADIGOS, YOLANDA VILA DE CRUCES ACEVEDO PIÑEIRO, DAMARIS VILABOA CASTILLO GARCÍA, MERCEDES VILANOBA DE AROUSA 2º Adxudicar 5 bolsas para o Servizo de Turismo da Deputación de Pontevedra ós aspirantes que se relacionan a continuación, con efectos de 12 de marzo de 2013 e por un período de seis meses, podendo ser prorrogadas por un único período de seis meses, cumprindo co disposto na cláusula novena das bases da convocatoria para os Concellos, e sempre que exista dotación orzamentaria e por acordo da Xunta de Goberno. Apelidos e Nome Servizo Deputación Pontevedra ÁLVAREZ VILA, LIDIA TURISMO GONZÁLEZ DA CRUZ, PATRICIA TURISMO GONZÁLEZ VELO, TANIA TURISMO OTERO FERNÁNDEZ, NEREA TURISMO VARELA SOUTO, ANA BELÉN TURISMO A dotación económica ascende a un total de 800,00 €/mes por beneficiario sendo o custe da seguridade social de 34,72 €/mes por beneficiario, cantidades que se imputarán ás aplicacións orzamentarias 13/921.920.481.01 e 13/921.920.160.03 no caso dos bolseiros dos Concellos e ás aplicación orzamentarias 13/433.432.481.01 e 13/433.432.160.03 para os bolseiros de Turismo, conforme ó seguinte desagregación: Importe bolsas Importe Seg. Soc. Nº de Bolsas Meses Total Bolsas Servizo de Turismo 800 €/mes 34,72 €/mes 5 6 25.041,60€ Bolsas Concellos 800 €/mes 34,72 €/mes 19 6 95.158,08€ No caso de renuncia, a persoa adxudicataria deberá presentar no Rexistro Xeral a correspondente solicitude dirixida ó Ilmo. Presidente da Deputación de Pontevedra, quen poderá adxudicar a bolsa que quede vacante ó candidato suplente polo período restante, segundo a orde de puntuación obtida no proceso de selección. A aceptación e disfrute destas Bolsas non establece relación laboral ni funcionarial coa Deputación Provincial de Pontevedra, non implicando en consecuencia ningún compromiso para unha posterior incorporación ou vinculación dos Bolseiro ó citado Organismo. 7.20673.- INFORME EN RELACIÓN COA CONSULTA SOBRE DECISIÓN DE AVALIACIÓN DE IMPACTO AMBIENTAL DO PROXECTO EXPLOTACIÓN DO CAMPO DE ULM DE CALDAS DE REIS, QUE REMITE A DIRECCIÓN XERAL DE CALIDADE E AVALIACIÓN AMBIENTAL E MEDIO NATURAL DO MINISTERIO DE AGRICULTURA, ALIMENTACIÓN E MEDIO AMBIENTE Dada conta da comunicación da Dirección Xeral de Calidade e Avaliación Ambiental e Medio Natural do Ministerio de Agricultura, Alimentación e Medio Ambiente, de data 1 de febreiro de 2013, recibida nesta Deputación o día 7 (Rex. de entrada núm. 14022), remitindo avaliación de impacto ambiental do Proxecto de explotación do campo de ULM de Caldas de Reis, ós efectos de emisión de informe por parte desta Deputación, e Resultando que a Técnica de Medio Ambiente, emite informe con data 28 de febreiro de 2013, no que manifesta: “El presente informe consta de: 1. Antecedentes. 2. Actuaciones propuestas 3. Alternativas propuestas 4. Medidas correctoras y de vigilancia 5. Conclusión. 1. Antecedentes Se pretende la localización de un campo de vuelo de ultraligeros con actividades complementarias como aeromodelismo y otras actividades deportivas relacionadas con aeronaves. Un centro de estas características no sólo tiene repercusiones sobre la economía de la zona sino que existe una serie de beneficios sociales a tener en cuenta como puede ser las prestaciones en el campo de lucha contra los incendios forestales o el traslado de heridos en medios aéreos dada la facilidad con las que todo tipo de aeronaves podrán realizar las maniobras necesarias para poder ser utilizadas. El aeródromo está ubicado en el lugar de Regengo, parroquia de Godo, municipio de Caldas de Reis, (Pontevedra), en el interior de una parcela propiedad del promotor. Las coordenadas del centro de la pista son: 8º 41¨ 42´´ W y 42º 34´ 48´´.La zona de finca donde se ubica la pista, está delimitada en su márgen Noroeste por un camino que corre paralelo a la pista a unos 90m de esta, y Sureste por otras parcelas y el río Umía. El linde NE es un camino rural cortado y la zona de arbustos y el SW está cubierto por unas zonas de labor que se dedican al cultivo de huerta, que alcanza una altura máxima de 0,5 metros y el viaducto del ferrocarril. 2. Actuaciones propuestas Las actuaciones propuestas se centrar en la construcción de un campo ULM en una parcela con una superficie de 22145 m2, la localización de la pista respecto a sus límites está realizada para evitar los obstáculos en las superficies de aproximación-despegue y en lo posible en las de transición lateral debido a una pequeña interferencia con el hangar ya construido. - Una nave central, que funciona como almacén, oficinas y club social, con unas dimensiones de 10 X 12 m, con una superficie total construida de 120 m2. - Diez (10) hangares, con unas dimensiones individuales de 12 X 10 m, y una superficie individual de 120 m2. Resultando un total construido de 1.320 m2. - Una zona de aparcamiento, con una superficie de 1.600 m2. - No existe depósito ni red de suministro de combustible. - No existe vallado perimetral permanente pero, se ha instalado una valla que cerrará el camino durante los períodos de actividad aeronáutica. - El sistema de abastecimiento de agua consiste en la extracción de la misma de un pozo artesano que se encuentra en la parcela y que venía siendo utilizado para el riego de las fincas. Este pozo se encuentra debidamente legalizado ante el órgano competente en la materia. - La energía procede de una derivación de la línea de baja tensión que corre paralela a la pista asfaltada antes mencionada. - El drenaje de las aguas pluviales de la pista de vuelo se facilita a través de un enrejado que recorre el borde Este de la pista y, de manera natural, se filtra en el terreno, cuyas características edafológicas están perfectamente diferenciadas en el Documento Ambiental entregado. - El sistema de recogidas de las aguas sanitarias se realiza a través de la red de saneamiento de la parroquia que, corre paralela a la pista asfaltada por la que se accede al campo de vuelo. - No se contempla la posibilidad de ampliación de las instalaciones en ningún sentido, ni en la parte social ni en la parte técnica. • FASE DE CONSTRUCCIÓN Las obras que se realizarán para acondicionar el terreno serán: o Uniformado mediante moto - niveladora de toda la superficie que ocupará la pista, incluidos los márgenes naturales. o Compactado del terreno mediante rodillo vibrador hasta alcanzar una densidad de terreno superior a 1,8 g/cm3 de ensayo Proctor, lo cual permite unas cargas estáticas superiores a los 2kg/ cm2. o Preparado del terreno mediante zahorra compactada con rodillo vibrador y regados intermedios. o Aplicación de pavimento elástico para permitir la operatividad de las aeronaves. • FASE DE FUNCIONAMIENTO o Las aeronaves que se espera estacionen en el aeródromo, son todas U.L.M y poseen hojas de características con carreras de despegue y aterrizaje inferiores a 150 m. o La capacidad del aeródromo queda vinculada al número de hangares previsto, esto es, la capacidad máxima será de 10 aeronaves aunque, en momentos puntuales, con ocasión de celebración de competiciones u otros eventos similares, podrá pensarse en un mayor número de aeronaves, en cualquier caso serán momentos puntuales y en horario diurno. 3. Alternativas propuestas No se contemplan. 4. Medidas Correctoras y de vigilancia • Medidas protectoras sobre la vegetación o La biomasa vegetal eliminada, deberá gestionarse de tal manera que prime su valorización frente a la quema de estos restos, que de ser el caso, deberá estar debidamente justificado por la Dirección de Obra, y tendrá que contar con la preceptiva autorización. En el caso de que sea depositada sobre el terreo, se procederá a su trituración y desperdigado homogéneo, para permitir una rápida incorporación al suelo, disminuir el riesgo de incendios y evitar la aparición de enfermedades o plagas. • Acústica o Aunque no esté recogida la instalación de pantallas de protección acústica, si durante la fase de ejecución de las obras se detecta la presencia de fauna próxima que pueda ser afectada, se paralizarán las obras y se valorará la necesidad de instalar dichas pantallas. • Restauración vegetal e integración paisajística o Una vez finalizadas y garantizadas todas las tareas de revegetación, se llevarán a cabo una serie de comprobaciones destinadas básicamente a controlar de forma periódica la progresiva implantación de la vegetación. • Protección de los suelos o No deberá admitirse en ningún caso la permanencia de escombros, vertederos, parque de maquinaria, etc., una vez finalizadas las obras, fuera de los lugares acondicionados para ello. • Gestión de residuos agrícolas o Se comprobará la puesta en práctica del programa de gestión de residuos agrícolas, plásticos y envases de fitosanitarios, acción propuesta como medida protectora en el presente Estudio de Impacto Ambiental. • Protección de las aguas o El riesgo de contaminación de las aguas superficiales durante la fase de ejecución se concentra en la contaminación de los posibles canales temporales, zonas de encharcamientos y escorrentías que bien se infiltran en el terreo o acaban desaguando en el río Umia. o Además, para proteger las aguas subterráneas frente a los vertidos accidentales en superficie, las zonas de obra se instalarán lo más lejos posible de las zonas más sensibles. o De ser necesarias labores de mantenimiento de la maquinaria no apta para su circulación por la carretera, se construirá una zanja perimetral convenientemente impermeabilizada que recoja los vertidos accidentales, así como una balsa de decantación. o Los vertidos de aceites y grasas de la maquinaria de obra, así como los lodos procedentes de la balsa de decantación, se recogerán en contenedores, y serán recogidos por un gestor autorizado, de acuerdo a la legislación en vigor. o En caso de fuertes lluvias, si se detecta riesgo de lixiviados, se cubrirán los materiales con lonas y se establecerán las medidas adecuadas para evitar cualquier tipo de vertidos o arrastres de materiales. o Algunas de estas medidas podrían ser el establecimiento de cunetas perimetrales de recogidas de aguas o la disposición de pacas de hierba o entramados vegetales que eviten el arrastre de sólidos. 5. Conclusión Visto lo presentado, el promotor debería presentar una documentación ambiental más solida y estructurada, ya que no pone a disposición muchos datos específicos, sino generalidades. Con los datos que se presentan parece un proyecto con muchas lagunas, por lo que visto lo anterior, el proyecto deberá ser sometido a Evaluación de Impacto Ambiental si la Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Infraestructuras lo considerase oportuno antes de ser tramitadas las autorizaciones correspondientes, así como a Aguas de Galicia por la proximidad del Río Umia al área de actuación, si el organismo competente lo considerase necesario.” A Xunta de Goberno acorda por unanimidade prestar conformidade ó citado informe, e a súa remisión á Dirección Xeral de Calidade e Avaliación Ambiental e Medio Natural do Ministerio de Agricultura, Alimentación e Medio Ambiente. 8.20674.- RECTIFICACIÓN DE SERVIZOS PRESTADOS A EFECTOS DE ANTIGÜIDADE DUN EMPREGADO Por Acordo adoptado na Comisión de Goberno, celebrada o 17 de xuño de 1999, recoñécese á funcionaria Dna. Adela Abelleira Argibay, Enxeñeira Técnica Agrícola, 7 anos e 6 meses de servizos prestados en Deputación como persoal laboral, do 01/12/1991 ó 31/12/1997, e como funcionaria interina do 01/01/1998 ó 31/05/1999, sendo a súa antigüidade de 01/12/1991. Examinado o seu expediente e o informe de vida laboral compróbase que prestou servizos en réxime de contratación laboral temporal do 01/12/91 ó 31/12/94 e do 01/03/95 ó 31/12/97, que suman un total de 5 anos e 11 meses, e como funcionaria interina do 01/01/98 ó 31/05/99, 1 ano e 5 meses, sendo a súa antigüidade do 01/02/92. Advertido erro no cómputo dos meses traballados, ó amparo do establecido no art. 105.2 da Lei 30/92, de 26 de novembro, de Réxime Xurídico das Administracións Publicas e do Procedemento Administrativo Común, e en virtude das competencias conferidas polos artigos 35.2.b da Lei 7/1985 de 2 de abril, Reguladora das Bases de Réxime Local, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade rectificar o recoñecemento de servizos prestados a efectos de antigüidade da funcionaria Dna. Adela Abelleira Argibay, no sentido que onde di: Categoría Profesional Grupo Vínculo (1) Dende data Ata data Total Ano Mes Día Enxeñeiro Técnico Agrícola A2 L 01/12/1991 31/12/1997 6 1 Enxeñeiro Técnico Agrícola A1 E 01/01/1998 31/05/1999 1 5 TOTAL 7 6 Debe dicir: Categoría Profesional Grupo Vínculo (1) Dende data Ata data Total Ano Mes Día Enxeñeiro Técnico Agrícola A2 L 01/12/1991 31/12/1994 3 1 Enxeñeiro Técnico Agrícola A2 L 01/03/1995 31/12/1997 2 10 Enxeñeiro Técnico Agrícola A2 E 01/01/1998 31/05/1999 1 5 TOTAL 7 4 En consecuencia, recoñéceselle un total de 7 anos e 4 meses, retrotraéndose a súa antigüidade ó 01/02/92. 9.20675.- ADXUDICACIÓN DO CONTRATO DE DESEÑO, SUBMINISTRACIÓN, INSTALACIÓN E MANTEMENTO DE EQUIPAMENTOS MUSEOGRÁFICOS PARA O EDIFICIO SARMIENTO DO MUSEO PROVINCIAL DE PONTEVEDRA A Xunta de Goberno da Deputación de Pontevedra, en sesión celebrada o 7 de setembro de 2012, acordou a aprobación do expediente para a contratación mediante procedemento aberto do deseño, subministración, instalación e mantemento de equipamentos museográficos para o edificio Sarmiento do Museo Provincial de Pontevedra por un orzamento máximo de 500.000,00 € (sen IVE). Resultando que, finalizado o prazo de licitación, no Rexistro presentáronse as ofertas das seguintes empresas: GROP EXPOSICIONS I MUESEOGRAFIA S.L., SIT GRUPO EMPRESARIAL, S.L.; EXPOCIENCIA, S.L.; INTERVENTO 2 S.L.; TECESA S.L.U.; ZORROZUA Y ASOCIADOS, S.L. Resultando que a Mesa de Contratación, na reunión que tivo lugar o día 9 de novembro de 2012, fixo pública a relación de empresas admitidas a este procedemento de contratación, e procedeu á apertura dos Sobres “B” presentados polas mesmas, correspondentes á documentación técnica valorable mediante criterios non avaliables mediante fórmulas, a efectos de dar cumprimento ó estipulado no artigo 27 do Real decreto 817/2009, de 8 de maio, polo que se desenvolve parcialmente o Real decreto lexislativo 3/2011, de 14 de novembro, polo que se aproba o Texto refundido da lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do sector público (R.d.l. 3/2011). Resultando que, con data 14 de febreiro de 2013, director técnico e o de xestión do Museo de Pontevedra emitiron un informe relativo ós criterios non avaliables mediante fórmulas das ofertas presentadas polas empresas admitidas a este procedemento de contratación. Resultando que a Mesa de Contratación na reunión que tivo lugar o día 20 de febreiro de 2013 procedeu á apertura do Sobre “C”, presentados polas empresas admitidas e que alcanzasen a puntuación mínima esixida nos pregos, correspondentes ós criterios avaliables mediante fórmulas, obtendo as seguintes puntuacións: Licitador Puntuación Sobre B Puntuación Sobre C Puntuación Total INTERVENTO2 S.L. 49 21,8985 70,8985 TECESA S.L.U. 34 20 54 GROP EXPOSICIONS I MUESEOGRAFIA S.L. 31 20,102 51,102 SIT GRUPO EMPRESARIAL, S.L Non se procede á apertura do sobre C por non alcanzar a puntuación mínima esixida EXPOCIENCIA, S.L. Non se procede á apertura do sobre C por non alcanzar a puntuación mínima esixida ZORROZUA Y ASOCIADOS, S.L. Non se procede á apertura do sobre C por non alcanzar a puntuación mínima esixida Resultando que a Presidencia da Deputación de Pontevedra, a través de resolución número 2144 de data 22 de xaneiro de 2013 estableceu como oferta máis vantaxosa a presentada pola empresa INTERVENTO 2, S.L. ó obter unha puntuación global de 70,8985 puntos. Resultando que, a través da citada Resolución Presidencial efectuouse o correspondente requirimento á empresa INTERVENTO 2, S.L. para que presentase a documentación a que fai referencia o artigo 151.2 do Rdl 3/2011 Resultando que a citada empresa presentou a documentación requirida, entre a que se atopa o ingreso da garantía definitiva por importe de 23.247,43 €, segundo acredítase mediante carta de pago nº de operación 201300028007de data 6 de marzo de 2013. Considerando que, unha vez cumprimentados os trámites esixidos, procede efectuar a adxudicación deste contrato de conformidade co establecido no artigo 151.3 do Rdl 3/2011. Considerando que a disposición adicional segunda do Rdl 3/2011, que no seu apartado 1, faculta á Presidencia desta Deputación para actuar como órgano de contratación con competencia respecto de este contrato de subministración, e tendo en conta o establecido nas bases de execución do vixente orzamento 2013, concretamente na Base 16ª. 2 a), onde figura que lle compete á Xunta de Goberno a fase correspondente á disposición dos gastos precisos para contratación de subministracións que, sendo competencia da Presidencia, superen o importe dos contratos negociados sen publicidade por razón da contía. De conformidade coa proposta da Mesa de Contratación, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: 1. Adxudicar o contrato para a realización do deseño, subministración , instalación e mantemento de equipamentos museográficos para o edificio Sarmiento do Museo Provincial de Pontevedra á empresa INTERVENTO 2, S.L (CIF B-80690910), por un importe de 464.948,70 € (sen IVE), máis un importe correspondente ó IVE (21%) de 97.639,23 €, o que fai un importe total de 562.587,93 € (IVE 21% incluído). O prazo para a redacción do proxecto de museografía será de 10 días naturais e 90 días naturais para o seu execución. 2. Publicar esta adxudicación no perfil do contratante da Deputación de Pontevedra e comunicar á empresa adxudicataria que a formalización deste contrato realizarase de conformidade co establecido no artigo 156.3 do Rdl 3/2011. 3. O pago das obrigacións derivadas deste contrato efectuarase con cargo á aplicación orzamentaria 13/457.333.625.01 do vixente orzamento provincial. 10.20676.- DEVOLUCIÓN DE GARANTÍAS DEFINITIVAS 1.- Devolución de garantías definitivas á empresa Sistemas y vehículos de alta tecnología, S.A. A empresa Sistemas y vehículos de alta tecnología, S.A. (CIF A- 80.955.537), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución dunha fianza constituída para responder dun contrato do que resultou adxudicataria. Resultando que no expediente tramitado ó efecto figuran informes emitidos polo servizo correspondente e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución da citada garantía ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do contrato. Considerando que o artigo 102. 2 do R.d.l. 3/2011, de 14 de novembro, polo que se aproba o T.R. da Lei de Contratos do Sector Público, establece que: “Aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución”. A Xunta de Goberno, en base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 102. 2 do R.d.l. 3/2011, de 14 de novembro, polo que se aproba o T.R. da Lei de Contratos do Sector Público, acorda por unanimidade a devolución da seguinte garantía: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caja Madrid, por importe de catro mil novecentos noventa e cinco euros (4.995,00 €), para responder do contrato relativo a: Subministro dunha varredora para o Concello da Estrada, que foi depositada na Tesourería Provincial o 13/10/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000088569, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 2.- Devolución de garantías definitivas á empresa Canalizaciones y Construcciones Salnés, S.L. A empresa Canalizaciones y Construcciones Salnés, S.L. (CIF B- 36.417.533), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución dunha fianza constituída para responder dun contrato do que resultou adxudicataria. Resultando que no expediente tramitado ó efecto figuran informes emitidos polo servizo correspondente e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución da citada garantía ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do contrato. Considerando que o artigo 102. 2 do R.d.l. 3/2011, de 14 de novembro, polo que se aproba o T.R. da Lei de Contratos do Sector Público, establece que: “Aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución”. A Xunta de Goberno, en base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 102. 2 do R.d.l. 3/2011, de 14 de novembro, polo que se aproba o T.R. da Lei de Contratos do Sector Público, acorda por unanimidade a devolución da seguinte garantía: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Sogarpo, por importe de seis mil catrocentos trinta e oito euros con cincuenta e seis céntimos (6.438,56 €), para responder do contrato relativo a obra: Substitución de tubaxes de fibrocemento da EPAP a Rúa do Río (Vilagarcía de Arousa), que foi depositada na Tesourería Provincial o 14/09/2011, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201100073521, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 3.- Devolución de garantías definitivas á Asociación Galega de Bandas de Gaitas e Percusión da Provincia de Pontevedra A Asociación Galega de Bandas de Gaitas e Percusión da Provincia de Pontevedra (CIF G- 36.793.677), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución dunhas fianzas constituídas para responder dunha serie de contratos dos que resultou adxudicataria. Resultando que nos expedientes tramitados ó efecto figuran informes emitidos polos servizos correspondentes e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución das citadas garantías ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto de ditos contratos. Considerando que o artigo 102. 2 do R.d.l. 3/2011, de 14 de novembro, polo que se aproba o T.R. da Lei de Contratos do Sector Público, establece que: “Aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución”. A Xunta de Goberno, en base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 102. 2 do R.d.l. 3/2011, de 14 de novembro, polo que se aproba o T.R. da Lei de Contratos do Sector Público, acorda por unanimidade a devolución das seguintes garantías: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de NovaCaixaGalicia, por importe de mil trescentos noventa e dous euros con noventa e tres céntimos (1.392,93 €), para responder do contrato relativo a: Xestión da escola de gaitas e percusión de Pontevedra, que foi depositada na Tesourería Provincial o 1/02/2011, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201100005673, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de seis mil oitocentos noventa e seis euros con cincuenta e cinco céntimos (6.896,55 €), para responder do contrato relativo a: Servizo que posibilite á xuventude da provincia de Pontevedra unha formación en música tradicional galega, que foi depositada na Tesourería Provincial o 22/03/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000024423, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 11.20677.- CORRECCIÓN DE ERRO NO ACORDO Nº13.20644 ADOPTADO POLA XUNTA DE GOBERNO EN SESIÓN DE DATA 22/02/2013 No acordo adoptado pola Xunta de Gobemo, na sesión celebrada o 22 de febreiro do 2013, acordo núm. 13.20644, referente á aprobación das Bases Reguladoras das Accións Formativas a través do proxecto aQuelando3 advertiuse un erro no punto1, obxecto, referente a subvención do proxecto do Fondo Social Europeo. Considerando que as Administracións Públicas poden rectificar en calquera momento, de oficio, os erros existentes nos seus actos, todo iso segundo o disposto no artigo 105.2 da Lei 30; 1992, de 26 de novembro, de réxime xurídico das administracións públicas e do procedemento administrativo común; a Xunta de Gobemo acorda por unanimidade, rectificar a redacción das mencionadas bases, no senso de que: Onde di: “OBXECTO: “Proxecto aQuelando3 é unha iniciativa promovida pola Deputación de Pontevedra dentro do Servizo de Servizos Sociais e Promoción de Emprego, subvencionado polo Fondo Social Europeo no eido do Programa Operativo “Adaptabilidade e Emprego”, a través do Ministerio de Facenda e Administracións Públicas.” Deberá dicir: “OBXECTO: O Proxecto aQuelando3 é unha iniciativa promovida pola Deputación de Pontevedra dentro do Servizo de Servizos Sociais e Promoción de Emprego, cofinanciado nun 80% polo Fondo Social Europeo no eido do Programa Operativo “Adaptabilidade e Emprego”, a través do Ministerio de Facenda e Administracións Públicas.” Permanecendo invariable o resto do texto do acordo da Xunta de Goberno citado. 12.20678.- ROGOS E PREGUNTAS Non se formularon. E non habendo máis asuntos que tratar polo Sr. Presidente, sendo as dez horas e corenta e cinco do expresado día, dáse por rematada a sesión e dela esténdese a presente acta, que asina o Ilmo. Sr. Presidente, comigo, o Secretario que dou fe. O Presidente, O Secretario,

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición