ATOPO
Rexistros actuais: 1.625.360
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.762

Acta de sesión 2013/07/12_Ordinaria

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.1.4.9.19.675/1.2013-07-12_Ordinaria

  • Título Acta de sesión 2013/07/12_Ordinaria

  • Data(s) 2013-07-12 (Creación)

  • Volume e soporte 1 acta de sesión

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido En Pontevedra, na Sala de Xuntas do Pazo Provincial, sendo as dez horas e dez minutos do día doce de xullo do ano dous mil trece, baixo a Presidencia do Ilmo. Sr. D. Rafael Louzán Abal, Presidente da Deputación Provincial de Pontevedra, reuníronse as/os señoras/es deputadas/os, D. José Crespo Iglesias, Dna. Begoña Estévez Bernárdez, D. José Manuel Figueroa Vila, D. Jose Carlos López Campos, D. José Luis Pérez Estévez, Dna. María Pilar Ramallo Vázquez, D. José Nelson Cándido Santos Argibay, D. Alberto Valverde Pérez e D. Jesús Vázquez Almuíña, co obxecto de celebrar sesión ordinaria da Xunta de Goberno, con carácter executivo, en primeira convocatoria, consonte á correspondente orde do día. Así mesmo asisten os señores deputados D. Pablo Baquero Álvarez, D. José María Bello Maneiro, D. Arturo Grandal Vaqueiro, Dna. Marta Iglesias Bueno, D. Severino Reguera Varela e Dna. Ana Isabel Vázquez Reboredo. Da fe do acto D. Carlos Cuadrado Romay, Secretario Xeral, e está presente o Sr. Interventor, D. Antonio Graña Gómez. Non asiste o señor Deputado D. Fernando Guitián Guitián. Declarada aberta a sesión e de orde da Presidencia éntrase seguidamente no exame da orde do día, adoptándose en relación coa mesma os seguintes acordos: 1.21146.- APROBACIÓN DAS CONTÍAS A SUBVENCIONAR PARA CADA UN DOS CONCELLOS QUE ASINARÁN O CONVENIO DE COLABORACIÓN ENTRE A DEPUTACIÓN DE PONTEVEDRA, A TRAVÉS DO SERVIZOS SOCIAIS E PROMOCIÓN DE EMPREGO, E OS CONCELLOS DA PROVINCIA DE MENOS DE 20.000 HABITANTES, PARA A COORDINACIÓN DO COFINANCIAMENTO DOS SERVIZOS SOCIAIS COMUNITARIOS MUNICIPAIS NA PROVINCIA DE PONTEVEDRA ( 1º GRUPO) Visto o Convenio de Colaboración aprobado na Xunta de Goberno do 10 de maio de 2013 coa finalidade de establecer as bases da colaboración entre a Deputación Provincial de Pontevedra e os Concellos de menos de 20.000 habitantes da provincia, a Deputación comprométese a transferirlles ás corporacións locais titulares dos servizos sociais comunitarios, as achegas económicas necesarias para o cofinanciamento dos seguintes módulos: a) Módulo dos gastos derivados da prestación do servizo de axuda no fogar, na súa modalidade de prestación básica, tomando como referencia máxima a media de custe/hora (11,66 €) do gasto total xustificado por cada Concello no exercicio 2012. En todo caso a contía concedida non poderá superar a outorgada no ano 2012. b) Módulo dos gastos derivados da contratación de persoal con perfís profesionais diferentes e complementarios ó do traballador/a social, tomando como referencia máxima a contía concedida pola Deputación de Pontevedra no exercicio 2012. c) Módulo dos gastos derivados da retribución do persoal dos Servizos Sociais comunitarios específicos, tomando como referencia máxima a contía concedida pola Deputación de Pontevedra no exercicio 2012. Visto que no referido convenio aprobado pola Deputación de Pontevedra faise constar que se procederá ó pagamento das contías fixadas para cada módulo, aportando o 35 % da contía total á firma deste convenio, e o 65 % da contía total á xustificación final do convenio. Visto que segundo o artigo 50, punto 2, do Decreto 99/2012 polo que se regulan os servizos sociais comunitarios e o seu financiamento, os Concellos deberán unha achega económica mínima do 20% do orzamento total da suma dos módulos subvencionados no presente convenio, e deberán consignar nos seus orzamentos os créditos necesarios para o financiamento dos servizos sociais comunitarios da súa competencia, segundo o artigo 54 da Lei 13/2008, do 3 de decembro, de servizos sociais de Galicia. Visto que os 15 concellos seleccionados cumpren os requisitos esixidos no convenio e aportan a documentación debidamente cumprimentada, co visto bo do servizo de intervención. A Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar o 1º grupo que comprenden 15 concellos de menos de 20.000 habitantes para a cofinanciación dos Servizos Sociais Comunitarios Municipais os cales se relacionan no anexo adxunto, cunha contía a subvencionar de 486.046,88 €, con cargo á aplicación orzamentaria 13/232.233.462.00 Ditos concellos son os seguintes: 1ª GRUPO CONCELLOS S. SOCIALES BÁSICOS COMUNITARIOS 2013 SAF P. COMUNITARIO P.COM. ESP 1º ANTICIPO 35% RESTANTE 65% CONCELLO SUBVENCION 2013 SUBVENCION 2013 SUBVENCION 2013 TOTAL SUBVENCIÓN 2013 PAGADO 35 % 65% Arbo 37.045,56 € 7.505,30 € 44.550,86 € 15.592,80 € 28.958,06 € Barro 15.064,72 € 12.028,57 € 27.093,29 € 9.482,65 € 17.610,64 € Catoira 5.669,00 € 13.520,59 € 19.189,59 € 6.716,36 € 12.473,23 € Cerdedo 11.947,07 € 6.014,29 € 17.961,36 € 6.286,48 € 11.674,88 € Cotobade 22.387,20 € 6.014,29 € 28.401,49 € 9.940,52 € 18.460,97 € Crecente 12.390,40 € 7.506,29 € 19.896,69 € 6.963,84 € 12.932,85 € Fornelos de Montes 8.822,00 € 8.822,00 € 3.087,70 € 5.734,30 € Meaño 28.000,00 € 34.547,46 € 10.000,00 € 72.547,46 € 25.391,61 € 47.155,85 € Mondariz 13.713,28 € 30.090,31 € 43.803,59 € 15.331,26 € 28.472,33 € Nigrán 9.479,95 € 27.041,16 € 36.521,11 € 12.782,39 € 23.738,72 € Ponte Caldelas 19.833,44 € 15.012,59 € 34.846,03 € 12.196,11 € 22.649,92 € Salceda de Caselas 11.294,88 € 39.121,18 € 50.416,06 € 17.645,62 € 32.770,44 € Sanxenxo 16.666,92 € 27.041,16 € 43.708,08 € 15.297,83 € 28.410,25 € Soutomaior 13.047,68 € 6.014,29 € 19.061,97 € 6.671,69 € 12.390,28 € Vilaboa 11.719,00 € 7.506,30 € 19.225,30 € 6.728,86 € 12.496,45 € 486.044,88 € 170.115,71 € 315.929,17 € 2.21147.- DEVOLUCIÓN DE GARANTÍAS DEFINITIVAS 1.- Devolución de garantías definitivas á empresa Halcón Viajes, S.A. A empresa Halcón Viajes, S.A. (CIF A- 10.005.510), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución dunhas fianzas constituídas para responder dunha serie de contratos dos que resultou adxudicataria. Resultando que nos expedientes tramitados ó efecto figuran informes emitidos polos servizos correspondentes e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución das citadas garantías ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto de ditos contratos. Considerando que o artigo 102. 2 do R.d.l. 3/2011, de 14 de novembro, polo que se aproba o T.R. da Lei de Contratos do Sector Público, establece que: “Aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución”. A Xunta de Goberno, en base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 102. 2 do R.d.l. 3/2011, de 14 de novembro, polo que se aproba o T.R. da Lei de Contratos do Sector Público, acorda por unanimidade a devolución das seguintes garantías: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caja España, por importe de once mil novecentos noventa e nove euros (11.999,00 €), para responder do contrato relativo a: Xestión e organización do Programa Diúrno de Balnearios, ano 2011, que foi depositada na Tesourería Provincial o 28/02/2011, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201100015185, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caja Duero, por importe de nove mil euros (9.000,00 €), para responder do contrato relativo a: Xestión, organización e desenvolvemento do programa “Coñece a túa Provincia, ano 2011”, que foi depositada na Tesourería Provincial o 16/02/2011, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201100008909, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 2.- Devolución de garantías definitivas á empresa Caldevergazo, S.L. A empresa Caldevergazo, S.L. (CIF B- 36.133.916), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución dunhas fianzas constituídas para responder dunha serie de contratos dos que resultou adxudicataria. Resultando que nos expedientes tramitados ó efecto figuran informes emitidos polos servizos correspondentes e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución das citadas garantías ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto de ditos contratos. Considerando que o artigo 102. 2 do R.d.l. 3/2011, de 14 de novembro, polo que se aproba o T.R. da Lei de Contratos do Sector Público, establece que: “Aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución”. A Xunta de Goberno, en base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 102. 2 do R.d.l. 3/2011, de 14 de novembro, polo que se aproba o T.R. da Lei de Contratos do Sector Público, acorda por unanimidade a devolución das seguintes garantías: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Sogarpo, por importe de seis mil seiscentos corenta e dous euros con oitenta e tres céntimos (6.642,83 €), para responder do contrato relativo á obra: Camiños en San Vicente e A Laxe (Fornelos de Montes), que foi depositada na Tesourería Provincial o 3/12/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000108214, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Crédito y Caución, por importe de catro mil cento sesenta e oito euros con trinta e un céntimos (4.168,31 €), para responder do contrato relativo á obra: Camiños en Fornelos e San Mauro (Fornelos de Montes), que foi depositada na Tesourería Provincial o 3/12/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000108215, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 3.- Devolución de garantías definitivas á empresa Construganón, S.L. A empresa Construganón, S.L. (CIF B- 36.352.896), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución dunha fianza constituída para responder dun contrato do que resultou adxudicataria. Resultando que no expediente tramitado ó efecto figuran informes emitidos polo servizo correspondente e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución da citada garantía ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do contrato. Considerando que o artigo 102. 2 do R.d.l. 3/2011, de 14 de novembro, polo que se aproba o T.R. da Lei de Contratos do Sector Público, establece que: “Aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución”. A Xunta de Goberno, en base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 102. 2 do R.d.l. 3/2011, de 14 de novembro, polo que se aproba o T.R. da Lei de Contratos do Sector Público, acorda por unanimidade a devolución da seguinte garantía: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de cinco mil cento vinte e sete euros con dous céntimos (5.127,02 €), para responder do contrato relativo á obra: 2ª Fase de execución de edificio para casa de cultura-biblioteca Domingo Fontán (Portas), que foi depositada na Tesourería Provincial o 6/09/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000075662, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 4.- Devolución de garantías definitivas á empresa Decoración, instalaciones y construcciones, S.A. (DICSA) A empresa Decoración, instalaciones y construcciones, S.A.- DICSA (CIF A- 36.011.047), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución dunhas fianzas constituídas para responder dunha serie de contratos dos que resultou adxudicataria. Resultando que nos expedientes tramitados ó efecto figuran informes emitidos polos servizos correspondentes e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución das citadas garantías ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto de ditos contratos. Considerando que o artigo 102. 2 do R.d.l. 3/2011, de 14 de novembro, polo que se aproba o T.R. da Lei de Contratos do Sector Público, establece que: “Aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución”. A Xunta de Goberno, en base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 102. 2 do R.d.l. 3/2011, de 14 de novembro, polo que se aproba o T.R. da Lei de Contratos do Sector Público, acorda por unanimidade a devolución das seguintes garantías: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de NovaCaixaGalicia, por importe de vinte e dous mil trinta e dous euros con oitenta e cinco céntimos (22.032,85 €), para responder do contrato relativo á obra: Rehabilitación da Casa Reitoral de Chenlo (O Porriño), que foi depositada na Tesourería Provincial o 25/05/2011, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201100040513, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Banco Popular, por importe de mil setecentos setenta e nove euros con vinte e seis céntimos (1.779,26 €), para responder do contrato relativo á obra: Proxecto modificado de rehabilitación da Casa Reitoral de Chenlo (O Porriño), que foi depositada na Tesourería Provincial o 16/03/2012, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201200020609, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 3.21148.- SENTENZA DA SECCIÓN 4ª DA SALA DO CONTENCIOSO-ADMINISTRATIVO DO TRIBUNAL SUPERIOR DE XUSTIZA DE GALICIA, DITADA EN AUTOS DO RECURSO DE APELACIÓN NÚM. 15018/2012, PROMOVIDOS POR ENGASA EÓLICA, S.A. CONTRA DESESTIMACIÓN DE RECURSO CONTENCIOSO – ADMINISTRATIVO Dáse conta da Sentenza número 0725/2012 de 26/11/2012 da Sección 4ª da Sala do Contencioso-Administrativo do Tribunal Superior de Xustiza de Galicia, ditada en autos do Recurso de Apelación núm. 15018/2012, promovidos por Engasa Eólica, S.A, interposto contra Sentenza número 148/2011 de 04/06/2012 do Xulgado do Contencioso-Administrativo nº 2 de Pontevedra, ditada en autos de proceso ordinario núm. 00403/2012, contra desestimación do recurso contencioso-administrativo interposto contra as actas de inspección do IAE, exercicio 2007-2008, Concellos de Caldas de Reis e Catoira, valorado en 31.930,22 €, na que se desestima o recurso de apelación con imposición das custas xudiciais e cuxa defensa foi levada polo Servizo Xurídico do ORAL-Deputación. A Xunta de Goberno queda enterada do contido da mesma. 4.21149.- SENTENZA DO XULGADO DO CONTENCIOSO-ADMINISTRATIVO Nº 3 DE PONTEVEDRA, DITADA EN AUTOS DO PROCEDEMENTO ORDINARIO NÚM. 469/2010, PROMOVIDOS POR FRINOVA, S.A. CONTRA DESESTIMACIÓN DE RECURSO DE REPOSICIÓN Dáse conta da Sentenza número 307/2012 de 21/12/2012 do Xulgado do Contencioso-Administrativo nº 3 de Pontevedra, ditada en autos de proceso ordinario núm. 0469/2010, promovidos por Frinova, S.A, contra desestimación do recurso de reposición interposto contra as providencias de prema emitidas pola taxa de sumidoiros, Concello do Porriño, na que se inadmite por desviación procesal o recurso sen imposición das custas xudiciais ó demandante, e cuxa defensa foi levada polo Servizo Xurídico do ORAL-Deputación. A Xunta de Goberno queda enterada do contido da mesma. 5.21150.- SENTENZA DO XULGADO DO CONTENCIOSO-ADMINISTRATIVO Nº 1 DE PONTEVEDRA, DITADA EN AUTOS DO PROCEDEMENTO ABREVIADO NÚM. 023/2012 CC, PROMOVIDOS POR BIOFABRI, S.L, CONTRA DESESTIMACIÓN DE RECURSO DE REPOSICIÓN Dáse conta da Sentenza número 254/2012 de 29/11/2012 do Xulgado do Contencioso-Administrativo nº 1 de Pontevedra, ditada en autos de proceso abreviado núm. 023/2012, promovidos por Biofabri, S.L, contra desestimación do recurso de reposición interposto contra a dilixencia de embargo emitida polo IAE do 4º Trimestre de 2009, Concello do Porriño, valorado en 2.759,42 € na que se desestima o recurso con imposición das custas xudiciais ó demandante, e cuxa defensa foi levada polo Servizo Xurídico do ORAL-Deputación. A Xunta de Goberno queda enterada do contido da mesma. 6.21151.- SENTENZA DO XULGADO DO CONTENCIOSO-ADMINISTRATIVO Nº 3 DE PONTEVEDRA, DITADA EN AUTOS DO PROCEDEMENTO ABREVIADO NÚM. 0272/2012, PROMOVIDO POR D. ALVARO DACOSTA TORRES, CONTRA DESESTIMACIÓN DE RECURSO DE REPOSICIÓN Dáse conta da Sentenza número 278/2012 de 19/11/2012 do Xulgado do Contencioso-Administrativo nº 3 de Pontevedra, ditada en autos de proceso abreviado núm. 0272/2012, promovidos por D. Alvaro Dacosta Torres, contra desestimación do recurso de reposición interposto contra a desestimación da solicitude de exención no IVTM, Concello de Gondomar, valorado en 120 € na que se desestima o recurso con imposición das custas xudiciais ó demandante, e cuxa defensa foi levada polo Servizo Xurídico do ORAL-Deputación. A Xunta de Goberno queda enterada do contido da mesma. 7.21152.- AUTO DO XULGADO CONTENCIOSO-ADMINISTRATIVO NÚM. 1 DE PONTEVEDRA, DITADO NO PROCEDEMENTO ABREVIADO NÚM. 204/2012, PROMOVIDO POR D. JESÚS FANDIÑO GRAÑA CONTRA DESESTIMACIÓN DO RECURSO INTERPOSTO CONTRA LIQUIDACIÓNS DA TAXA RECOLLIDA DO LIXO DO 2º SEMESTRE DO 2010, CONCELLO DE CANGAS Dáse conta do Auto de 15/01/2013 do Xulgado Contencioso-Administrativo núm. 1 de Pontevedra, ditado no Procedemento Abreviado núm. 204/2012 B, promovido por D. Jesús Fandiño Graña contra desestimación do recurso interposto contra liquidacións da taxa recollida do lixo do 2º semestre do 2010, Concello de Cangas, no que se declara terminado o procedemento por recoñecemento total en vía administrativa das pretensións do reclamante, e cuxa defensa foi levada polo Servizo Xurídico do ORAL- Deputación de Pontevedra. A Xunta de Goberno queda enterada do contido do mesmo. 8.21153.- SENTENZA DA SECCIÓN 4ª DA SALA DO CONTENCIOSO-ADMINISTRATIVO DO TRIBUNAL SUPERIOR DE XUSTIZA DE GALICIA, DITADA EN AUTOS DO RECURSO DE APELACIÓN NÚM. 15023/2012, PROMOVIDOS POR UNIÓN FENOSA DISTRIBUCIÓN, S.A. CONTRA DESESTIMACIÓN DE RECURSO CONTENCIOSO – ADMINISTRATIVO Dáse conta da Sentenza número 0042/2013 de 30/01/2013 da Sección 6ª da Sala do Contencioso-Administrativo do Tribunal Superior de Xustiza de Galicia, ditada en autos do Recurso de Apelación núm. 15023/2012, promovidos por Unión Fenosa Distribución, S.A, interposto contra Sentenza número 179/2012 de 03/09/2012 do Xulgado do Contencioso-Administrativo nº 1 de Pontevedra, ditada en autos de proceso ordinario núm. 00020/2012, contra desestimación do recurso contencioso-administrativo interposto contra as liquidacións da taxa por recollida de residuos sólidos urbanos 2011, Concello de Lalín, valorado en 2.015,64 €, na que se inadmite o recurso de apelación sen imposición das custas xudiciais e cuxa defensa foi levada polo Servizo Xurídico do ORAL-Deputación. A Xunta de Goberno queda enterada do contido da mesma. 9.21154.- SENTENZA DO XULGADO DO CONTENCIOSO-ADMINISTRATIVO Nº 1 DE PONTEVEDRA, DITADA EN AUTOS DO PROCEDEMENTO ORDINARIO NÚM. 221/2012, PROMOVIDOS POR DISMAREATE, S.L. CONTRA DESESTIMACIÓN DE RECURSO DE REPOSICIÓN Dáse conta da Sentenza número 27/2013 de 31/01/2013 do Xulgado do Contencioso-Administrativo nº 1 de Pontevedra, ditada en autos de proceso ordinario núm. 0221/2012, promovidos por Dismareate, S.L, contra desestimación do recurso de reposición interposto contra as actas de inspección do ICIO, Concello de Baiona, valorado en 49.586,32 € na que se desestima o recurso con imposición das custas xudiciais ó demandante, e cuxa defensa foi levada polo Servizo Xurídico do ORAL-Deputación. A Xunta de Goberno queda enterada do contido da mesma. 10.21155.- SENTENZA DO XULGADO DO CONTENCIOSO-ADMINISTRATIVO Nº 3 DE PONTEVEDRA, DITADA EN AUTOS DO PROCEDEMENTO ABREVIADO NÚM. 218/2012, PROMOVIDOS POR DISMAREATE, S.L. CONTRA DESESTIMACIÓN DE RECURSO DE REPOSICIÓN Dáse conta da Sentenza número 54/2013 de 18/02/2013 do Xulgado do Contencioso-Administrativo nº 3 de Pontevedra, ditada en autos de proceso abreviado núm. 0218/2012, promovidos por Dismareate, S.L, contra desestimación do recurso de reposición interposto contra as actas de inspección da taxa por licenza urbanistica, Concello de Baiona, valorado en 10.625,64 € na que se desestima o recurso con imposición das custas xudiciais ó demandante, e cuxa defensa foi levada polo Servizo Xurídico do ORAL-Deputación. A Xunta de Goberno queda enterada do contido da mesma. 11.21156.- DECRETO DO XULGADO CONTENCIOSO-ADMINISTRATIVO NÚM. 3 DE PONTEVEDRA, DITADO EN AUTOS DA PEZA DE TAXACIÓN DE CUSTAS NÚM. 0066/2012 0001 (DIMANANTE DO P.A. 66/2012), PROMOVIDO POR D. JULIAN SANTIAGO PORTAS CONTRA A DESESTIMACIÓN DE RECURSO DE REPOSICIÓN Dáse conta do Decreto de 27/02/2013 do Xulgado Contencioso-Administrativo núm. 3 de Pontevedra, ditado en autos da Peza de Taxación de Custas núm. 0066/2012 0001 (dimanante do P.A. 66/2012), promovido por D. Julian Santiago Portas contra a desestimación de recurso de reposición interposto Multa de Tráfico do Concello de Vilanova de Arousa, valorado en 200 €, no que se fixan as custas procesais, as que foi condenada a reclamante, en 66,67 €, e cuxa defensa foi levada polo Servizo Xurídico do ORAL-Deputación. A Xunta de Goberno queda enterada do contido favorable do mesmo. 12.21157.- COMUNICACIÓNS Non houbo. FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 13.21158.- INCREMENTO DA DOTACIÓN ORZAMENTARIA APROBADA NAS BASES REGULADORAS DAS SUBVENCIÓNS DIRIXIDAS ÁS ENTIDADES DE INICIATIVA SOCIAL NO MARCO DA PRESTACIÓN DE SERVIZOS SOCIAIS DE ATENCIÓN ESPECIALIZADA ANO 2013 A Xunta de Goberno da Deputación de Pontevedra na sesión ordinaria do día 18 de xaneiro de 2013, aprobou as bases reguladoras das subvencións dirixidas ás entidades de iniciativa social no marco da prestación de servizos sociais de atención especializada para o ano 2013. Resultando que as bases reguladoras destas subvencións foron publicadas no Boletín Oficial da Provincia de Pontevedra número 22 de data 31 de xaneiro de 2013, contando cunha cuantía máxima para recoñecemento de obrigas que se podían adquirir con cargo a esta convocatoria por importe de trescentos setenta mil euros (370.000,00 €). Resultando que unha vez rematado o prazo de presentación de solicitudes, a traballadora social do Servizo emite informe de data 10 de xullo de 2013 no que pon de manifesto a necesidade de incrementar a dotación orzamentaria prevista nas bases reguladoras das subvencións dirixidas ás entidades de iniciativa social no marco da prestación de servizos sociais de atención especializada para o ano 2013, en base os seguintes feitos: • Que nesta convocatoria concurriron 136 entidades o que supón un incremento de 19 entidades máis co ano anterior. • A maior parte destas entidades representan a colectivos desfavorecidos, en exclusión social e aqueles outros que, debido á situación de crise económica que afecta o país, se atopan en risco de exclusión social. • Estas situacións se derivan, tando da marxinalidade, como das diferentes dificultades coas que se atopan no seu día a día, para poder integrase tanto social como laboralmente. • As Asociacións presentan diferentes proxectos e actividades, que non están sendo cubertos economicamente nin con fodos externos (outras administracións), nin con fondos propios, e coa súa implantación na provincia de Pontevedra, posibilitan a atención destes colectivos a través de diferentes recursos. Resultando que coa finalidade de poder atender a todas as entidades que cumpren cos requisitos, así como de garantir a igualdade de oportunades no acceso á calidade de vida e a participación social da población en risco de exclusión social, a traballadora social so servizo propón o incremento en 100.548,00 € da dotación orzamentaria para recoñecemento de obrigas a adquirir con cargo a esta convocatoria. Considerando que nas bases reguladoras das subvencións dirixidas ás entidades de iniciativa social no marco da prestación de servizos sociais de atención especializada para o ano 2013, aprobadas pola Xunta de Goberno na sesión ordinaria do día 18 de xaneiro de 2013 e publicadas no Boletín Oficial da Provincia de Pontevedra número 22 de data 31 de xaneiro de 2013, se recolle, na base cuarta a posibilidade de ampliación de crédito destinado á convocatoria destas subvencións. Considerando que o artigo 58.2 do Real Decreto 887/2006, de 21 de xuño, polo que se aproba o Regulamento da Lei Xeral de Subvencións, establece que, excepcionalmente, pódese fixar unha cuantía adicional á convocatoria tras haberse incrementado o crédito orzamentario como consecuencia dunha xeración, ampliación ou incorporación de crédito. Visto o Informe de Intervención no que figura que na aplicación orzamentaria proposta 13/232.231.480.02 existe crédito dispoñible por importe de 100.548,00 € para incrementar o dotación económica recollida nas citadas bases reguladoras. A Xunta de Goberno acorda por unanimidade modificar o parágrafo primeiro da cláusula cuarta das bases reguladoras reguladoras das subvencións dirixidas ás entidades de iniciativa social no marco da prestación de servizos sociais de atención especializada para o ano 2013, no sentido seguinte: Onde di: “CUARTA. FINANCIAMENTO A contía prevista para esta convocatoria de subvencións, con cargo a aplicación 13/232.233.480.02 do orzamento xeral da Deputación para o ano 2013, ascende a trescentos setenta mil euros (370.000,00€), que representa o máximo de obrigas que se pode adquirir con cargo a esta convocatoria, mentres non se amplíe o crédito da aplicación. …………….” Debe decir: “CUARTA. FINANCIAMENTO A contía prevista para esta convocatoria de subvencións, con cargo as aplicacións 13/232.233.480.02 e 13/232.231.480.02 do orzamento xeral da Deputación para o ano 2013, ascende a catrocentos setenta mil cincocentos cuarenta e oito euros (470.548,00 €), que representa o máximo de obrigas que se pode adquirir con cargo a esta convocatoria, mentres non se amplíe o crédito da aplicación. …………….” 14.21159.- ADXUDICACIÓN DUNHA BOLSA PARA LICENCIADOS E GRADUADOS EN HISTORIA DO PLAN DE PRÁCTICA LABORAL 2013 CON DESTINO Ó CONCELLO DE GONDOMAR No Boletín Oficial da Provincia, número 1 de data 02 de xaneiro de 2013, publicáronse as Bases da Convocatoria de 195 Bolsas de Práctica Laboral para titulados universitarios nos Concellos da Provincia en temas relacionados coa prestación de servizos municipais, entre as que figura a seguinte: - Expediente C054 Gondomar Unha bolsa para licenciados, e diplomados en biblioteconomía e documentación. Dito proceso quedou vacante por falta de candidatos debido a renuncia da aspirante seleccionada. Mediante escrito presentado no Rexistro Xeral da Deputación de Pontevedra o Concello de Gondomar solicita cambiar a titulación da bolsa C054 por unha titulación distinta de licenciados e graduados en historia correspondente por proximidade e por orden de suplencia ó expediente C170 segundo proposta de adxudicación do tribunal seleccionador deste proceso. Por Resolución Presidencial de data 04 de xuño de 2013 aprobouse a lista definitiva de aspirantes admitidos e excluídos e convocouse ós aspirantes admitidos que acadaron a máxima puntuación na fase de concurso para a realización da entrevista que tivo lugar o día 12 de xuño de 2013. Finalizado o correspondente proceso selectivo e considerando a proposta do tribunal seleccionador, de conformidade co previsto na base sétima da convocatoria, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade adxudicar a referida bolsa ó aspirante terceiro suplente, cos efectos que se determinan a continuación e por un período de seis meses, podendo prorrogarse por outros 6 meses por acordo da Xunta de Goberno, cumprindo o disposto na cláusula novena destas bases e sempre que exista dotación orzamentaria: Apelidos e Nome Concello Efectos Nº exp 1 Bamio Rodal , Amaro Gondomar 15.07.13 C054 A dotación económica ascende a un total de 800,00 €/mes por beneficiario sendo o custe da seguridade social de 34,72 €/mes por beneficiario, cantidades que se imputarán ás aplicacións orzamentarias 13/921.241.481.01 e 13/921.920.160.03. A aceptación e disfrute destas Bolsas non establece relación laboral ni funcionarial coa Deputación Provincial de Pontevedra, non implicando en consecuencia ningún compromiso para unha posterior incorporación ou vinculación dos bolseiros a esta Institución. 15.21160.- ADXUDICACIÓN DUNHA BOLSA PARA LICENCIADOS E GRADUADOS EN PERIODISMO DO PLAN DE PRÁCTICA LABORAL 2013 CON DESTINO Ó CONCELLO DE MONDARIZ No Boletín Oficial da Provincia, número 1 de data 02 de xaneiro de 2013, publicáronse as Bases da Convocatoria de 195 Bolsas de Práctica Laboral para titulados universitarios nos Concellos da Provincia en temas relacionados coa prestación de servizos municipais, entre as que figura a seguinte: - Expediente C082 Mondaríz Unha bolsa para enxeñeiros forestais. Dito proceso quedou vacante por falta de candidatos Mediante escrito presentado no Rexistro Xeral da Deputación de Pontevedra o Concello de Mondaríz solicita cambiar a titulación da bolsa C082 por unha titulación distinta de licenciados en periodismo e por orden de suplencia ó expediente C152, segundo proposta de adxudicación do tribunal seleccionador deste proceso. Por Resolución Presidencial de data 15 de maio de 2013 aprobouse a lista definitiva de aspirantes admitidos e excluídos e convocouse ós aspirantes admitidos que acadaron a máxima puntuación na fase de concurso para a realización da entrevista que tivo lugar o día 24 de maio de 2013. Finalizado o correspondente proceso selectivo e considerando a proposta do tribunal seleccionador, de conformidade co previsto na base sétima da convocatoria, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade adxudicar a referida bolsa á seguinte aspirante segunda suplente, cos efectos que se determinan a continuación e por un período de seis meses, podendo prorrogarse por outros 6 meses por acordo da Xunta de Goberno, cumprindo o disposto na cláusula novena destas bases e sempre que exista dotación orzamentaria: Apelidos e Nome Concello Efectos Nº exp 1 Amores Vicente, Diana Mondaríz 15.07.13 C082 A dotación económica ascende a un total de 800,00 €/mes por beneficiario sendo o custe da seguridade social de 34,72 €/mes por beneficiario, cantidades que se imputarán ás aplicacións orzamentarias 13/921.241.481.01 e 13/921.920.160.03. A aceptación e disfrute destas Bolsas non establece relación laboral ni funcionarial coa Deputación Provincial de Pontevedra, non implicando en consecuencia ningún compromiso para unha posterior incorporación ou vinculación dos bolseiros a esta Institución. 16.21161.- ADXUDICACIÓN DUNHA BOLSA PARA ARQUITECTOS TÉCNICOS DO PLAN DE PRÁCTICA LABORAL 2013 CON DESTINO Ó CONCELLO DE POIO No Boletín Oficial da Provincia, número 1 de data 02 de xaneiro de 2013, publicáronse as Bases da Convocatoria de 195 Bolsas de Práctica Laboral para titulados universitarios nos Concellos da Provincia en temas relacionados coa prestación de servizos municipais, entre as que figura a seguinte: - Expediente C103 Poio Unha bolsa para graduados e diplomados en turismo. Por acordo da Xunta de Goberno de data 08 de marzo de 2013 adxudicouse dita bolsa que finalmente quedou vacante pois a bolseira seleccionada renunciou á bolsa e non había candidatos suplentes. Mediante escrito presentado no Rexistro Xeral da Deputación de Pontevedra o Concello de Poio solicita cambiar a titulación da bolsa C103 por unha titulación distinta de arquitectos técnicos correspondente por proximidade e por orden de suplencia ó expediente C158, segundo proposta de adxudicación do tribunal seleccionador deste proceso. Por Resolución Presidencial de data 10 de maio de 2013 aprobouse a lista definitiva de aspirantes admitidos e excluídos e convocouse ós aspirantes admitidos que acadaron a máxima puntuación na fase de concurso para a realización da entrevista que tivo lugar o día 13 de maio de 2013. Finalizado o correspondente proceso selectivo e considerando a proposta do tribunal seleccionador, de conformidade co previsto na base sétima da convocatoria, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade adxudicar a referida bolsa ó seguinte aspirante, cos efectos que se determinan a continuación e por un período de seis meses, podendo prorrogarse por outros 6 meses por acordo da Xunta de Goberno, cumprindo o disposto na cláusula novena destas bases e sempre que exista dotación orzamentaria: Apelidos e Nome Concello Efectos Nº exp 1 Iglesias Feijoo, Juan Manuel Poio 15.07.13 C103 A dotación económica ascende a un total de 800,00 €/mes por beneficiario sendo o custe da seguridade social de 34,72 €/mes por beneficiario, cantidades que se imputarán ás aplicacións orzamentarias 13/921.241.481.01 e 13/921.920.160.03. A aceptación e disfrute destas Bolsas non establece relación laboral ni funcionarial coa Deputación Provincial de Pontevedra, non implicando en consecuencia ningún compromiso para unha posterior incorporación ou vinculación dos bolseiros a esta Institución. 17.21162.- ADXUDICACIÓN DUNHA BOLSA PARA LICENCIADOS E GRADUADOS EN HISTORIA DO PLAN DE PRÁCTICA LABORAL 2013 CON DESTINO Ó CONCELLO DE SALVATERRA DE MIÑO No Boletín Oficial da Provincia, número 1 de data 02 de xaneiro de 2013, publicáronse as Bases da Convocatoria de 195 Bolsas de Práctica Laboral para titulados universitarios nos Concellos da Provincia en temas relacionados coa prestación de servizos municipais, entre as que figura a seguinte: - Expediente C136 Salvaterra de Miño Unha bolsa para enxeñeiros forestais. Dito proceso quedou vacante por falta de candidatos. Mediante escrito presentado no Rexistro Xeral da Deputación de Pontevedra o Concello de Salvaterra de Miño solicita cambiar a titulación da bolsa C136 por unha titulación distinta de licenciados e graduados en historia correspondente por proximidade e por orden de suplencia ó expediente C092 segundo proposta de adxudicación do tribunal seleccionador deste proceso. Por Resolución Presidencial de data 03 de maio de 2013 aprobouse a lista definitiva de aspirantes admitidos e excluídos e convocouse ós aspirantes admitidos que acadaron a máxima puntuación na fase de concurso para a realización da entrevista que tivo lugar o día 07 de maio de 2013. Finalizado o correspondente proceso selectivo e considerando a proposta do tribunal seleccionador, de conformidade co previsto na base sétima da convocatoria, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade adxudicar a referida bolsa ó seguinte aspirante segundo suplente, cos efectos que se determinan a continuación e por un período de seis meses, podendo prorrogarse por outros 6 meses por acordo da Xunta de Goberno, cumprindo o disposto na cláusula novena destas bases e sempre que exista dotación orzamentaria: Apelidos e Nome Concello Efectos Nº exp 1 Guede Bueno, Javier Salvaterra 15.07.13 C136 A dotación económica ascende a un total de 800,00 €/mes por beneficiario sendo o custe da seguridade social de 34,72 €/mes por beneficiario, cantidades que se imputarán ás aplicacións orzamentarias 13/921.241.481.01 e 13/921.920.160.03. A aceptación e disfrute destas Bolsas non establece relación laboral ni funcionarial coa Deputación Provincial de Pontevedra, non implicando en consecuencia ningún compromiso para unha posterior incorporación ou vinculación dos bolseiros a esta Institución. 18.21163.- ADXUDICACIÓN DUNHA BOLSA PARA GRADUADOS E DIPLOMADOS EN XESTIÓN E ADMINISTRACIÓN PÚBLICA DO PLAN DE PRÁCTICA LABORAL 2013 CON DESTINO Ó CONCELLO DE TOMIÑO No Boletín Oficial da Provincia, número 1 de data 02 de xaneiro de 2013, publicáronse as Bases da Convocatoria de 195 Bolsas de Práctica Laboral para titulados universitarios nos Concellos da Provincia en temas relacionados coa prestación de servizos municipais, entre as que figura a seguinte: - Expediente C150 Tomiño Unha bolsa para enxeñeiros industriais (especialidade electricidade). Dito proceso quedou vacante por falta de candidatos. Mediante escrito presentado no Rexistro Xeral da Deputación de Pontevedra o Concello de Tomiño solicita cambiar a titulación da bolsa C150 por unha titulación distinta de graduados ou diplomados en xestión e administración pública correspondente por proximidade e por orden de suplencia ó expediente C007, segundo proposta de adxudicación do tribunal seleccionador deste proceso. Por Resolución Presidencial de data 07 de maio de 2013 aprobouse a lista definitiva de aspirantes admitidos e excluídos e convocouse ós aspirantes admitidos que acadaron a máxima puntuación na fase de concurso para a realización da entrevista que tivo lugar o día 15 de maio de 2013. Finalizado o correspondente proceso selectivo e considerando a proposta do tribunal seleccionador, de conformidade co previsto na base sétima da convocatoria, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade adxudicar a referida bolsa á aspirante terceira suplente, cos efectos que se determinan a continuación e por un período de seis meses, podendo prorrogarse por outros 6 meses por acordo da Xunta de Goberno, cumprindo o disposto na cláusula novena destas bases e sempre que exista dotación orzamentaria: Apelidos e Nome Concello Efectos Nº exp 1 Fernández González, Alicia Tomiño 15.07.13 C150 A dotación económica ascende a un total de 800,00 €/mes por beneficiario sendo o custe da seguridade social de 34,72 €/mes por beneficiario, cantidades que se imputarán ás aplicacións orzamentarias 13/921.241.481.01 e 13/921.920.160.03. A aceptación e disfrute destas Bolsas non establece relación laboral ni funcionarial coa Deputación Provincial de Pontevedra, non implicando en consecuencia ningún compromiso para unha posterior incorporación ou vinculación dos bolseiros a esta Institución. 19.21164.- ADXUDICACIÓN E AMPLIACIÓN DUNHA BOLSA PARA LICENCIADOS EN HISTORIA DA ARTE DENTRO DO PLAN DE PRÁCTICA LABORAL 2013 PARA O MUSEO DO MAR DE GALICIA Mediante escrito de data 04 de xullo de 2013, a Directora do Museo do Mar de Galicia solicita que se destine un bolseiro do Plan de Prácticas Laborais da Deputación de Pontevedra a esta Institución para poñer ó servizo do cidadán unha completa biblioteca relacionada co mundo do mar. A convocatoria do plan de práctica laboral 2013, publicada no Boletín Oficial da Provincia, número 1 de data 2 de xaneiro de 2013, contempla varios procesos de selección adecuados ó perfil do bolseiro solicitado, de licenciados en historia da arte, os cales dispoñen de candidatos suplentes por orde de puntuación. Considerando que por razóns de urxencia e a fin de evitar unha nova convocatoria ofrecéronse as referidas bolsas ós candidatos que figuran como suplentes nos procesos de selección desta titulación de Deputación de Pontevedra, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade adxudicar a bolsa de práctica laboral de licenciados en historia da arte correspondente ó proceso de selección sinalado no apartado anterior á seguinte aspirante, con efectos 15 de xullo e por un período de seis meses, prorrogables por outros seis, para colaborar no desenvolvemento dunha completa biblioteca relacionada co mundo do mar. CENTRO EXPEDIENTE NOME E APELIDOS MUSEO DO MAR DE GALICIA D24 Rocio Marcos Durán A dotación económica ascende a un total de 800,00 €/mes por beneficiario sendo o custe da seguridade social de 34,72 €/mes por beneficiario, cantidades que se imputarán ás aplicacións orzamentarias 13/921.241.481.01 e 13/921.241.160.03. A aceptación e disfrute destas Bolsas non establece relación laboral ni funcionarial coa Deputación Provincial de Pontevedra, non implicando en consecuencia ningún compromiso para unha posterior incorporación ou vinculación dos bolseiros ó citado Organismo. 20.21165.- ADXUDICACIÓN E AMPLIACIÓN DE DÚAS BOLSAS PARA LICENCIADOS EN HISTORIA DA ARTE DENTRO DO PLAN DE PRÁCTICA LABORAL 2013 PARA O MUSEO MEIRANDE Mediante escrito de data 04 de xullo de 2013, o Concello de Redondela solicita que se destinen dous bolseiros do Plan de Prácticas Laborais da Deputación de Pontevedra a esta Institución para levar a cabo as labores divulgativas do Museo Meirande. A convocatoria do plan de práctica laboral 2013, publicada no Boletín Oficial da Provincia, número 1 de data 2 de xaneiro de 2013, contempla varios procesos de selección adecuados ó perfil do bolseiro solicitado, de licenciados en historia da arte, os cales dispoñen de candidatos suplentes por orde de puntuación. Considerando que por razóns de urxencia e a fin de evitar unha nova convocatoria ofrecéronse as referidas bolsas ós candidatos que figuran como suplentes nos procesos de selección desta titulación da Deputación de Pontevedra, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade adxudicar as bolsas de práctica laboral de licenciados en historia da arte correspondente ó proceso de selección sinalado no apartado anterior ás seguintes aspirantes, con efectos 15 de xullo e por un período de seis meses, prorrogables por outros seis, para colaborar no desenvolvemento das accións divulgativas do Museo Meirande. CENTRO EXPEDIENTE NOME E APELIDOS MUSEO MEIRANDE D24 Raquel Núñez Chapela MUSEO MEIRANDE D24 María Goretti Sanmartín Silva A dotación económica ascende a un total de 800,00 €/mes por beneficiario sendo o custe da seguridade social de 34,72 €/mes por beneficiario, cantidades que se imputarán ás aplicacións orzamentarias 13/921.241.481.01 e 13/921.241.160.03. A aceptación e disfrute destas Bolsas non establece relación laboral ni funcionarial coa Deputación Provincial de Pontevedra, non implicando en consecuencia ningún compromiso para unha posterior incorporación ou vinculación dos bolseiros ó citado Organismo. 21.21166.- RECOÑECEMENTO EXTRAXUDICIAL DE OBRIGAS Visto o informe que formula a Intervención desta Deputación, de data 12 de xullo de 2013, para o recoñecemento extraxudicial das obrigas, de gastos efectuados polos Centros Xestores e Dependencias, desta Deputación e que se especifican na relación que se achega, e en virtude das facultades que lle confire a base 17-1, parágrafo cuarto das aprobadas para a execución do orzamento de 2013, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar e declarar de aboamento: A relación de facturas, que figuran ca referencia 201300001389 e que contén sete facturas, sendo a primeira de Eulen, Servicios Sociosanitarios, S.A., por importe de 6.626,97 € e a derradeira de R. Cable y Telecomunicaciones, S.A., por importe 272,46 €, obedecendo ó seguinte detalle: Importe total 43.800,71 € Descontos do IRPF 0,00 € Descontos do IVE soportado deducible 0,00 € Descontos do Honorarios técnicos externos 0,00 € Total líquido 43.800,71 € 22.21167.- APROBACIÓN DO PROXECTO DE ACONDICIONAMENTO DE DEPENDENCIAS DO PAZO DE LIÑARES EN LALÍN PARA CENTRO DE XESTIÓN DO COÑECEMENTO ARQUEOLÓXICO (PROXECTO DEPODEZA COFINANCIADO POLO FEDER) Con data 23-2-2011, publicouse no B.Ou.E. Resolución da Secretaría de Estado de Cooperación Territorial pola que se aprobaba a convocatoria 2011 para a concesión de axudade do Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional durante o período 2007-2013, á que a Deputación de Pontevedra presentou o proxecto DEPODEZA. A finalidade do proxecto “DEPODEZA: dinamización económica da comarca do Deza” e cohexionar o territorio da comarca a través do aproveitamento dos seus recursos endóxenos, promovendo o desenvolvemento socioeconómico equilibrado e sostible. Os obxectivos do proxecto son protexer e preservar a cultura e o medio ambiente, impulsar as actividades agro-ganaderas, promover a creación de actividades turístico culturais e fomentar a utilización das tecnoloxías da información e comunicación para facilitar o desenvolvemento económico e social. A Secretaría de Estado de Cooperación Territorial, a través da resolución de 22-6-2011, concedeu financiamento a este proxecto por importe de 5.622.475,00 €, aportando a Deputación un 30 % e o FEDER o 70 %. Co proxecto, obxecto deste expediente, preténdese dar resposta á actuación 2 do proxecto: “Posta en valor da Cultura Castrexa” a través dun centro de coñecemento no que se poderán investigar os restos arqueolóxicos, facilitar a transferencia do coñecemento, crear protocolos de boas prácticas, etc. Para poder desenvolver a actividade de investigación, catalogación e almacenaxe, así como unha pequena sala de exposicións, tendo en conta os requisitos de ventilación forzada, refrixeración e potencia eléctrica necesarios para que a actividade investigadora póidase desenvolver con normalidade, e sendo preciso definir de forma clara e precisa o obxecto do contrato antes da licitación, tal e como establece o artigo 121 do RDL 3/2011, do texto refundido da Lei de Contratos do Sector Publico, de aquí en diante TRLCSP, redáctase o pertinente proxecto, polo Arquitecto D. Javier Francisco Bugallo Thielen. O servizo de Arquitectura da Deputación verificou o cumprimento das disposicións de carácter legal e técnico, comprendidas no artigo 123 do TRLCSP, para o que se emitiu o oportuno informe de supervisión do proxecto. Polo Servizo de Intervención emitiuse documento/s RC, certificando a existencia de crédito para facer fronte ó gasto, detallado na seguinte táboa: Anualidade Aplicación Orzamentaria Importe 2012 13/433.439-652.02.2012 570.277,27 € Considerando que a disposición adicional segunda do sinalado RDL 3/2011 TRLCSP, no seu apartado 1, faculta ó Ilmo. Sr. Presidente para actuar como órgano de contratación con competencia respecto de este contrato de obra, e tendo en conta o disposto no artigo 185 do Real decreto lexislativo 2/2004, de 5 de marzo, polo que se aproba o Texto refundido da Lei reguladora das facendas locais e o establecido nas bases de execución do orzamento, concretamente na Base 16ª. 2 a) onde figura que lle compete á Xunta de Goberno a disposición e autorización dos gastos precisos para contratación de obras que, sendo competencia da Presidencia, superen o importe dos contratos que se poidan tramitar por procedemento negociado sen publicidade por razón da contía. A Xunta de Goberno acorda por unanimidade: Aprobar o proxecto de “Acondicionamento de dependencias do Pazo de Liñares en Lalín para Centro de Xestión do Coñecemento Arqueolóxico”, co seguinte detalle: Redactor D. Javier Francisco Bugallo Thielen Importe de execución sen IVE 471.303,53 € IVE (21%) 98.973,74 € Total 570.277,27 € 23.21168.- ADXUDICACIÓN DO CONTRATO PARA A EXECUCIÓN DA OBRA REHABILITACIÓN E AMPLIACIÓN DO CLUB DE PIRAGÜISMO (CATOIRA) Resultando que a Xunta de Goberno, en sesión de 12/04/2012, prestou aprobación a un convenio de colaboración entre a Deputación Provincial de Pontevedra e o Concello de Catoira co obxecto de levar a cabo a execución da obra de “rehabilitación e ampliación do Club de Piragüismo (Catoira)”. Resultando que polo mesmo órgano, en sesión de 2/05/2013, aprobouse o expediente de contratación, mediante procedemento aberto, da referida obra con orzamento de 313.068,13 €, máis a cantidade de 65.744,31 € correspondente ó IVE. Resultando que o día 6/06/2013 constituír a Mesa de Contratación do procedemento, procedendo á apertura de sóbrelos “A”, documentación xeral, para proceder ó seu estudo. Resultando que o día 10/06/2013 a Mesa de Contratación procedeu á apertura dos sobres “B”, documentación técnica, remitíndose ós Servizos Técnicos para a súa valoración. Resultando que o día 2/07/2013, unha vez avaliada a documentación técnica, procedeuse á apertura de sóbrelos C daquelas empresas que obtiveron unha valoración superior a 30 puntos sobre os criterios non avaliables mediante fórmulas, e que son as seguintes: LICITADOR PUNTUACION SOBRE “B” OFERTA % CONTROL CALIDAD CONSTRUCCIONES CARLOS VALIÑAS, S.L. 36,78 273.151,94 3,00 ANTALSIS, S.L. 34,59 292.499,75 5,00 EIRIÑA, S.L. 33,78 269.989,96 3,00 CONSTRUCCIONES Y PROYECTOS ABILLEIRA, S.L. 32,73 264.542,57 5,00 CONSTRUCCIONES TABOADA Y RAMOS, S.L. 32,59 266.107,91 5,00 CONSTRUCCIONES ANGEL JOVE, S.A.U. 32,44 295.505,01 3,00 NEMESIO ORDOÑEZ, S.A. (NOSA) 32,09 266.045,30 4,00 ANTONIO FRAMIÑAN CONSTRUC-CIONES, S.L. 31,97 266.076,60 3,00 COPCISA, S.A. 31,84 264.949,56 5,00 CONSTRUCCIONS, OBRAS E VIAIS, S.A. 31,70 313.068,13 3,00 CONSTRUCCIONES OREGA, S.L. 31,64 262.445,02 3,50 ORECO, S.A. 31,58 277.065,29 3,00 CONSTRUCCIONES DELFIN FERREIRO RODRIGUEZ, S.L. 31,42 259.251,72 3,50 CONSTRUCCIONES ALVAREZ PROL, S.L. 30,76 294.045,83 1,50 UTE INELSA, S.L.U.-CONSTRUC-CIONES GLEZ. OTERO, S.L. 30,41 273.527,62 3,00 Resultando que una vez valoradas as ofertas, de acordo co establecido no prego de cláusulas administrativas que rexeu o procedemento, obtense a seguinte puntuación: LICITADOR PUNTUACION SOBRE “B” PUNTUACION SOBRE “C” PUNTUACION TOTAL CONSTRUCCIONES DELFIN FERREIRO RODRIGUEZ, S.L. 31,42 49,25 80,67 CONSTRUCCIONES Y PROYECTOS ABILLEIRA, S.L. 32,73 46,14 78,87 CONSTRUCCIONES OREGA, S.L. 31,64 46,92 78,56 COPCISA, S.A. 31,84 45,84 77,68 CONSTRUCCIONES TABOADA Y RAMOS, S.L. 32,59 45,00 77,59 NEMESIO ORDOÑEZ, S.A. (NOSA) 32,09 44,55 76,64 ANTONIO FRAMIÑAN CONSTRUC-CIONES, S.L. 31,97 44,02 75,99 CONSTRUCCIONES CARLOS VALIÑAS, S.L. 36,78 38,00 74,78 EIRIÑA, S.L. 33,78 40,69 74,47 UTE INELSA, S.L.U.-CONSTRUC-CIONES GLEZ. OTERO, S.L. 30,41 37,68 68,09 ORECO, S.A. 31,58 34,67 66,25 ANTALSIS, S.L. 34,59 22,52 57,11 CONSTRUCCIONES ANGEL JOVE, S.A.U. 32,44 18,96 51,40 CONSTRUCCIONES ALVAREZ PROL, S.L. 30,76 17,95 48,71 CONSTRUCCIONS, OBRAS E VIAIS, S.A. 31,70 4,00 35,70 Resultando que á vista da puntuación obtida, observouse que CONSTRUCCIONES DELFIN FERREIRO RODRIGUEZ, S.L. obtén a máxima puntuación, aínda que a súa oferta contén valores anormais ou desproporcionados no referente ó prezo, polo que a Mesa acorda requirir á referida empresa para que no prazo improrrogable de CINCO DÍAS hábiles xustifique a oferta e precise as condicións da mesma, en particular no que se refire ó aforro económico, as solucións técnicas adoptadas e as condicións excepcionalmente favorables de que dispoña para executar a prestación. Resultando que efectuado devandito requirimento comunícase por CONSTRUCCIONES DELFIN FERREIRO RODRIGUEZ, S.L. que desiste de xustificar a oferta co fin de que se poida continuar o proceso de licitación, polo que se realiza unha nova valoración das ofertas obténdose o seguinte resultado: LICITADOR PUNTUACION SOBRE “B” PUNTUACION SOBRE “C” PUNTUACION TOTAL CONSTRUCCIONES OREGA, S.L. 31,64 49,25 80,89 CONSTRUCCIONES Y PROYECTOS ABILLEIRA, S.L. 32,73 47,14 79,87 COPCISA, S.A. 31,84 46,58 78,42 CONSTRUCCIONES TABOADA Y RAMOS, S.L. 32,59 45,00 77,59 NEMESIO ORDOÑEZ, S.A. (NOSA) 32,09 44,59 76,68 ANTONIO FRAMIÑAN CONSTRUC-CIONES, S.L. 31,97 44,04 76,01 CONSTRUCCIONES CARLOS VALIÑAS, S.L. 36,78 38,00 74,78 EIRIÑA, S.L. 33,78 40,69 74,47 UTE INELSA, S.L.U.-CONSTRUC-CIONES GLEZ. OTERO, S.L. 30,41 37,68 68,09 ORECO, S.A. 31,58 34,67 66,25 ANTALSIS, S.L. 34,59 22,52 57,11 CONSTRUCCIONES ANGEL JOVE, S.A.U. 32,44 18,96 51,40 CONSTRUCCIONES ALVAREZ PROL, S.L. 30,76 17,95 48,71 CONSTRUCCIONS, OBRAS E VIAIS, S.A. 31,70 4,01 35,71 Resultando que CONSTRUCIÓNS OREGA, S.L. obtén a máxima puntuación, a Mesa, de acordo co establecido no art. 151 do RDL 3/2011, de 14 de novembro, polo que se aproba o TRLCSP, propón requirir a devandita empresa para que, no prazo de dez días hábiles a contar desde o seguinte a aquel en que recibise o requirimento, presente a documentación xustificativa de acharse ó corrente no cumprimento das súas obrigacións tributarias e coa Seguridade Social, de dispoñer efectivamente dos medios que se comprometeu a dedicar ou adscribir á execución do contrato, e de haber constituído a garantía definitiva equivalente ó 5 % do prezo do contrato excluído o IVE, así como proceder ó ingreso na Tesourería da Deputación da cantidade de 97,65 € correspondente á publicación do anuncio do procedemento no B.O.P., propoñendo a adxudicación da obra á referida empresa unha vez cumprimentado o requirimento. Resultando que CONSTRUCIÓNS OREGA, S.L. atendendo ó requirimento efectuado mediante resolución nº 2013014267 presentou a documentación requirida, así como a garantía definitiva por importe de 13.122,25 €, de acordo coa carta de pago nº 201300087390, de data 10/07/2013, e que ingresou a cantidade de 97,65 € correspondente á publicación do anuncio do procedemento no Bop. A Xunta de Goberno acorda adxudicar a CONSTRUCIONES OREGA, S.L. a obra de “rehabilitación e ampliación do Club de Piragüismo (Catoira)”, con arranxo ó seguinte detalle: Importe adxudicación sen IVE 262.445,02 € IVE 55.113,45 € Importe total adxudicación 317.558,47 € Melloras 37.707,10 € Prazo de execución Seis meses Control de calidade 3,5 % 24.21169.- REDISTRIBUCIÓN DO FINANCIAMENTO DO CONTRATO DO SERVIZO DE SEGURIDADE E VIXILANCIA NO CENTRO PRÍNCIPE FELIPE E NA ESCOLA DE CANTEIROS DE PONTEVEDRA A Xunta de Goberno da Deputación Provincial de Pontevedra na sesión ordinaria do día 12 de abril de 2013 adoptou o acordo de aprobar o expediente de contratación, para a adxudicación mediante procedemento aberto, do servizo de seguridade e vixilancia para o Centro Príncipe Felipe e a Escola de Canteiros de Pontevedra, por un ano, pola cantidade máxima de cento vinte e catro mil setecentos vinte e sete euros con catro céntimos (124.727,04€), IVE engadido, e autorizar o gasto por dito importe máximo con cargo ás aplicacións orzamentarias seguintes: Centro Aplicación orzamentaria Importe adxudicación (IVE incluído) Total Anualidades Mensual 2013 2014 (do 28/06/13 ó 28/06/41) (do 28/06/13 ó 31/12/13) (do 01/01/14 ó 28/06/14) Centro Príncipe Felipe 232.232.227.01 55.031,04 € 27.515,52 € 27.515,52 € 4.585,92 € Escola de Canteiros 324.323.227.01 69.696,00 € 34.848,00 € 34.848,00 € 5.808,00 € TOTAL………………… 124.727,04 € 62.363,52 € 62.323,52€ 10.393,92 € A Xunta de Goberno da Deputación Provincial de Pontevedra na sesión ordinaria do día 21 de xuño de 2013 adoptou o acordo de adxudicar dito contrato á empresa Eulen Seguridad, S.A. (CIF: A-2836395), polo prezo ofertado de 123.420,00 € (IVE incluído), establecendo dito acordo que o pago das obrigas deste contrato efectuarase con cargo ás aplicacións orzamentarias 2013/232.232.227.01 e 2013/324.323.227.01 do vixente orzamento provincial. Considerando a baixa producida no importe de adxudicación resulta necesario realizar unha redistribución do financiamento deste contrato coa finalidade de distribuír o importe total de adxudicación (123.420,00€) entre cada unha das aplicacións orzamentarias dos centros xestores Centro Príncipe Felipe e Escola de Canteiros e nas anualidades correspondentes de xeito proporcional ós importes de licitación Á Xunta de Goberno acorda por unanimidade: Redistribuir a financiación do contrato do servizo de seguridade e vixilancia para o Centro Príncipe Felipe e a Escola de Canteiros de Pontevedra nas aplicacións e nos importes seguintes: Centro Aplicación orzamentaria Importe adxudicación (IVE incluído) Total Anualidades Mensual 2013 2014 (do 28/06/13 ó 28/06/41) (do 28/06/13 ó 31/12/13) (do 01/01/14 ó 28/06/14) Centro Príncipe Felipe 232.232.227.01 54.454,36 € 27.227,18 € 27.227,18 € 4.537,86 € Escola de Canteiros 324.323.227.01 68.965,64 € 34.482,82 € 34.482,82 € 5.747,14 € TOTAL………………… 123.420,00 € 61.710,00 € 61.710,00 € 10.285,00 € 25.21170.- ROGOS E PREGUNTAS Non se formularon. E non habendo máis asuntos que tratar polo Sr. Presidente, sendo as dez horas e corenta minutos do expresado día, dáse por rematada a sesión e dela esténdese a presente acta, que asina o Ilmo. Sr. Presidente, comigo, o Secretario que dou fe. O Presidente, O Secretario,

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición