Fondos
39.990/8. Documentación de alumnos do Fogar Provincial (1971-1972)
Documentación de alumnos do Fogar Provincial (1971-1972)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.16..2.3.39.990/8
Título Documentación de alumnos do Fogar Provincial (1971-1972)
Data(s) 1971-1972 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Documentación de alumnos do Fogar Provincial. Contén: > Relación de alumnos que cursan estudos no Fogar (Graduada). > Relación de nenos analfabetos. > Relación nominal de nenos para realizar a Primeira Comunión. > Resumo da reunión de pais de alumnos da Asociación Juan XXIII > Relación de alumnos existentes no Departamento de Nenas. 01-05-1972. > Relación de nenas Xordomudas na Lanzada. > Certificación médica de non padecer doenzas infecciosas.
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de topónimos
Nome dos puntos de acceso Hospicio (Tema)