Fondos
465/5. Expediente de reclamacións e denuncias de persoal médico (1859)
Expediente de reclamacións e denuncias de persoal médico (1859)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.3.6.1.465/5
Título Expediente de reclamacións e denuncias de persoal médico (1859)
Data(s) 1859 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente sobre denuncias e reclamacións de médicos por diversos motivos: -Bouzas: José Manuel Valverde e José María Vázquez -Meaño: José María Álvarez e Manuel Lis, 1859-1860 -solicitudes de gratificacións e recoñecemento de servizos por asistir na pandemia: Manuel Fernández Salgado, Serafín Pazos y Cumbraos, Benito Mª Vea y Gil, Juan Rivas Neira, José Pampillón de Marín, Constantino Lago de Pontevedra -solicitude de licenza para ausentarse de Julián Paseiro de Andújar Data: 1859-1860
Área de condicións de acceso e utilización
CaracterÍsticas fÍsicas e requirimentos técnicos Documentación manuscrita
Ãrea de notas
Nota