Fondos
466/3. Expediente de correspondencia e comunicacións das Xuntas de Sanidade (1859)
Expediente de correspondencia e comunicacións das Xuntas de Sanidade (1859)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.3.6.1.466/3
Título Expediente de correspondencia e comunicacións das Xuntas de Sanidade (1859)
Data(s) 1859 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de correspondencia e comunicacións das Xuntas de Sanidade sobre temas de: -nomeamentos de persoal -prazas de persoal : interprete, mariñeiros das falúas -condecoracións a diverso persoal -tratamento da correspondencia de ultramar -exacción dos dereitos do Lazareto -medidas que deben tomarse para eliminar as enfermidades contaxiosas nos concellos da provincia. -Informe da Comisión de negocios médicos (1859, abril) Data: 1859
Área de condicións de acceso e utilización
CaracterÍsticas fÍsicas e requirimentos técnicos Documentación manuscrita
Ãrea de notas
Nota