Fondos
3. Correspondencia Gobernador Civil
-
24.872/9. Comunicación sobre o estudo de supresións de notarías na provincia (1886)
-
24.872/10. Comunicacións sobre o nomeamento de Gobernadores Civiles nas diversas provincias
-
24.872/11. Comunicación sobre o nomeamento de Gobernador Civil na provincia de Salamanca
-
24.872/12. Comunicación sobre o nomeamento de Gobernador Civil na provincia de Álava
-
24.872/14. Comunicación sobre o nomeamento de Gobernador Civil na provincia de Cádiz
Correspondencia Gobernador Civil
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.1.1.3
Título Correspondencia Gobernador Civil
Data(s) 1851-1906 (Creación)
Volume e soporte 4 unidades de instalación; 63 agrupacións documentais
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Esta serie recolle as agrupacións documentais e comunicacións producidas entre o Goberno Civil e diversos organismos e persoas ao longo da segunda metade do século XIX. Soamente se conservou un pequeno grupo de documentos, a maior parte deles relacionados con diferentes nomeamentos ou acontecementos específicos.
Área de documentación
Existencia e localización de copias Documentación dixitalizada na súa totalidade.
Ãrea de notas
Nota