Fondos
1.300/10. Agrupación documental relativa a normas e correspondencia varia (1839-1857)
-
1. Cartas realizando diversas peticións a Joaquín Caamaño e a Socorro de Caamaño
-
2. Concesión de permiso polo Concello, a instancia de Joaquín Caamaño, para a construción de nichos
Agrupación documental relativa a normas e correspondencia varia (1839-1857)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.10..5.2.1.300/10
Título Agrupación documental relativa a normas e correspondencia varia (1839-1857)
Data(s) 1839-1857 (Creación) 1839-00-00 - 1857-00-00 (Produción)
Volume e soporte 1 agrupación documental con 4 expedienes
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Normas e correspondencia varia.
Área de documentación
Unidades de descrición relacionadas Agrupación documental que comprende os expedientes 1300/10/[1-4]
Ãrea de notas
Nota