ATOPO
Rexistros actuais: 1.617.765
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649

Acta de sesión 1991/02/25_Ordinaria

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.1.3.3.17.713/3.1991-02-25_Ordinaria

  • Título Acta de sesión 1991/02/25_Ordinaria

  • Data(s) 1991-02-25 (Creación)

  • Volume e soporte 1 acta de sesión

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido Folla: 78 Da sesión ordinaria en primeira convocatoria, celebrada polo Pleno desta Excma. Deputación o día, 25 de febreiro de 1991 No Salón de Sesións da Excma. Deputación Provincial de Pontevedra, sendo as dez horas e trinta e cinco minutos do día vintecinco de febreiro de mil novecentos noventa e un, baixo a Presidencia do Ilmo. Sr. Vicepresidente da Excma. Deputación Provincial de Pontevedra, D. Carlos Mantilla Rodríguez, reuníronse os Sres. Deputados, D. José Ramón Abal Varela, D. Adolfo Abalo Ríos, D. Jorge Casal Pintos, D. José Castro Álvarez, D. Manuel Ramón Conde Romero, D. Armando Couselo Soto, D. Avelino Fernández Alonso, Dna. Elvira Fernández Díaz, D. Manuel Freire Lino, D. Justo José González Ballesta, D. Emiliano Lage Rodríguez, D. Manuel Lamazares Pardo, D. José Manuel Losada Millán, D. Antonio M. Nodar Martínez, D. José Manuel Pérez Alarcón, D. Saturno Luis Valdés González e D. Gilberto Benito Vila Salgueiro, co obxecto de celebrar sesión ordinaria da Deputación en Pleno, en primeira convocatoria, con arreglo á correspondente arde do Día. A efecto de votacións faise constar que a Corporación está formada por vintesete Deputados de feito e de dereito, incluído o Presidente. Da fé do acto o Vicesecretario Interino, D. Rogelio Nicieza de la Cerra, e está presente o Sr. Interventor de Fondos Provinciais, D. Víctor Soto Bello. Non asisten o Ilmo. Sr. Presidente, D. César Xosé Mera Rodríguez, nin os Sres. Deputados, D. Xosé Manuel Barros González, D. Xesús Manuel Costas Abreu, D. José Manuel Gallego Lomba, D. Fernando Garrido Valenzuela, D. Emilio González Iglesias, D. Juan Francisco Martínez-Herrera Escribano, D. Antonio Nieto Figueroa e D. Modesto Valverde Soto. Declarada aberta a sesión e de orde da Presidencia éntrase seguidamente no exame da Orde do Día, adoptándose en relación coa mesma os seguintes acordos: Sr. Presidente.- A las diez de la mañana en punto se convocó un Pleno urgente en el Ayuntamiento de Vigo, en el cuál, como saben ustedes, hay varios Diputados que tienen que estar presentes en aquella Corporación también, entonces me habían pedido si podía retrasar un poco el Pleno para que les vaya dando tiempo a que se vayan incorporando los Diputados vigueses. Entonces, ese fue el motivo fundamental de aplazar el Pleno durante media hora, de lo cuál pido disculpas por la tardanza en la comunicación, pero tampoco podíamos haberlo hecho antes porque lo desconocíamos; fue convocado el Pleno de Vigo el viernes a las dos de la tarde. Ese ha sido el único motivo. 1.2889.- ACTA ANTERIOR Sr. Presidente.- Entonces comenzamos con el Orden del Día y el primer punto es aprobación del borrador del Acta de la sesión anterior, del 8 de febrero de 1991. ¿Alguna intervención?, ¿algún voto en contra?, ¿alguna abstención?. Se aprueba. O Pleno acorda, por unanimidade, aproba-lo borrador da Acta da anterior sesión, extraordinaria, do día 8 de febreiro de 1991. ------ Folla: 78,79 2.2890.- BASES DE AXUDA A FLOTA ARTESANAL E DE BAIXURA DE MENOS DE 6 METROS DE ESLORA Sr. Presidente.- ¿Alguna intervención?. Si, Sr. Nodar. Sr. Nodar Martínez.- Si Sr. Presidente, únicamente hacer énfasis en la medida que se pueda de que a este Convenio se de la máxima difusión posible para evitar que venza el plazo, como ocurrió en este año pasado, y hubo que prácticamente apurar hasta el último momento para que se cubriesen. Creemos que es un Convenio interesante, entonces la máxima difusión posible en este tema. Sr. Presidente.- Muy bien. Sr. Secretario, tenga usted cuenta. ¿Pasamos a votar? ¿Algún voto en contra?, ¿alguna abstención?. Se aprueba por unanimidad. Dado o eco alcanzaco polas axudas concedidas pola Excma. Deputación en 1990, segundo acordo 2.2743 do Pleno da Corporación Provincial de 27 de xullo, e ó obxecto de conseguir un efecto sinérxico coas Ordes de 13 e 19 de novembro de 1990 da Consellería de Pesca, Marisqueo e Acuicultura, sobre axudas á instalación de equipos de comunicacións e salvamento de embarcacións pesqueiras da flota artesanal e para a modernización e renovación da flota pesqueira, que beneficien á flota artesanal de pequena eslora da provincia, flota que por outra parte está moi necesitada de modernización e equipamento, e vistas as Bases propostas, o Pleno Provincial acorda por unanimidade, aprobar ditas Bases e a concesión dunha axuda económica por importe de SETE MILLONS CINCOCENTAS MIL PESETAS (7.500.000) con cargo á Partida 479.82612 de "Ordenación e mellora da Pesca Marítima" do vixente Presuposto Provincial. BASES DE AXUDA A FLOTA ARTESANAL E DEBAIXURA DE MENOS DE 6 METROS DE ESLORA PRIMEIRA.- Obxecto: Subvención de inversións realizadas para a construcción ou mellora de embarcacións de menos de seis metros de eslora entre perpendiculares (Epp), dedicadas á pesca artesanal e de baixura, con base en portos da provincia de Pontevedra. Neste programa outorgaranse axudas económicas ata un total inicial de SETE MILLÓNS CINCOCENTAS MIL PESETAS (7.500.000), quedando facultado o Ilmo. Sr. Presidente ou Organo competente desta Excma. Deputación para a súa concesión na contía que se propoña pola Comisión correspondente. SEGUNDA.- Tipos de inversións que poderán acceder a unha axuda: 2.1.- Poderase subvenciona-la construcción de embarcacións de pesca de menos de seis metros de eslora (Epp), así como a realización de obras de transformación e modernización, e equipamento que supoñan unha evidente mellora tecnolóxica. 2.2.- As axudas económicas poderán alcanzar como máximo o 30% das inversións para as que se solicitan. TERCEIRA.- Beneficiarios: 3.1.- Poderán solicita-las axudas os mariñeiros profesionais, e persoas xurídicas, con domicilio social e fiscal na provincia de Pontevedra, que acrediten a titularidade da embarcación para a que se solicita a axuda. 3.2.- Se se trata de equipamento ou mellora de embarcacións, estas deberán estar inscritas no censo correspondente, o que se xustificará documentalmente. 3.3.- As axudas corresponderán a inversións a realizar no presente exercicio económico de 1991. 3.4.- Os límites mínimo e máximo das inversións, sobre as que se aplicarán as axudas, serán de CEN MIL PESETAS (100.000) e CINCOCENTAS MIL PESETAS (500.000), respectivamente. 3.5.- Os beneficiarios de axudas no poderán transferi-la propiedade das embarcacións nun prazo de cinco anos, salvo autorización expresa desta Deputación. CUARTA.- Presentación de solicitudes: 4.1.- As solicitudes de axudas virán acompañadas da seguinte documentación: a) Presuposto da inversión. b) Informe favorable expedido pola Cofradía de Pescadores ou Organización Profesional á que pertenzan, no que se faga constar (1) a súa profesionalidade, (2) que reúne os requisitos necesarios en canto a certificados e titulacións, e (3) que a embarcación se atopa incluída no último Censo realizado pola Administración Autonómica. c) Autorización de construcción, ou xustificación de tela en trámite, para o caso de novas construccións, ou de transformación se é este o obxecto da axuda solicitada. d) Declaración xurada das axudas económicas solicitadas e/ou concedidas a/por outras Administracións Públicas con este mesmo fin. e) Fotocopia compulsada do D.N.I. f) Certificado da autoridade de Mariña de despacho da embarcación durante os dous (2) últimos anos, así como de enrolamento do solicitante durante o mesmo período. g) Declaración de compromiso de non transferi-la propiedade da embarcación, nin de presentala como baixa para acce- der a unha nova construcción, nun prazo de cinco anos, caso de resultar beneficiario destas axudas. h) Fotocopias compulsadas da Folla de Asento e Folla de Características do Rol. i) Xustificación suficiente de ser propietario ou armador da embarcación. No Rexistro da Excma. Deputación poderán retirarse modelos de solicitude, declaración xurada de axudas económicas e non transferencia da embarcación. QUINTA.- Valoración de Proxectos: 5.1.- Os proxectos serán valorados polo órgano competente da Deputación unha vez vistos os informes correspondentes. 5.2.- Aprobada-las axudas, previos os informes favorables da Intervención de Fondos Provinciais, estas serán abonadas ós solicitantes previa xustificación da inversión. 5.3.- Se a mellora a realizar nunha embarcación supón unha inversión superior ó 50% do valor dunha embarcación nova e do mesmo tipo, queda excluída da axuda financeira. 5.4.- Estas axudas serán incompatibles con outras que cos mesmos obxectivos estableza a Administración. SEXTA.- Prazo de presentación: 6.1.- Concédese un prazo de sesenta (60) días naturais a partir da publicación destas BASES no Boletín Oficial da Provincia para presenta-las solicitudes correspondentes. ------ Folla: 79,80 3.2891.- SOLICITUDE DO CONCELLO DE RIBADUMIA, INTERESANDO O CAMBIO DE APLICACION DA SUBVENCION APROBADA PARA A OBRA "DEPURADORA ALCANTARILLADO EN SISAN", DO POS/89 Sr. Presidente.- ¿Non hai intervencións?. Votamos. ¿Hai votos en contra?, ¿hai abstencións?. Votamos todos a favor. O Pleno, de conformidade coa proposta da Comisión Informativa de Cooperación e Mancomunidades acorda por unanimidade, o seguinte: Apróbase a solicitude do Concello de Ribadumia, pola que interesa o cambio de aplicación da obra: "Depuradora alcantarillado en Sisán", do Plan de Acción Municipal de 1989, por importe de TRES MILLÓNS NOVECENTAS VINTE MIL PESETAS (3.920.000), adxudicada xa á Empresa Excavaciones Sotelo y Cores, S.L., pola obra: "Alcantarillado en Sisán-Carrasqueira", sen alterar o presuposto nin a adxudicación da mesma. Tendo en conta que na Base Reguladora 109, prevese esta posibilidade, e que o prazo de execución prorrogouse ata o 30 de xuño, no Pleno de 18 de xaneiro, condicionase esta aprobación a que a obra deberá xustificarse no prazo indicado. ------ Folla: 80 4.2892.- SOLICITUDE DO CONCELLO DE MEAÑO, INTERESANDO O CAMBIO DE APLICACIÓN DE SUBVENCIÓNS APROBADAS PARA OBRAS DO PLAN DE ACCIÓN MUNICIPAL PAM DE 1990 Sr. Presidente.- ¿Non hai intervencións?. Votamos. ¿Hai votos en contra?, ¿abstencións?. Votamos todos a favor. De conformidade coa proposta da Comisión Informativa de Cooperación e Mancomunidades, o Pleno acorda por unanimidade, o seguinte: Apróbase a solicitude do Concello de Meaño, pola que interesa o cambio de aplicación das obras: "Camiño Veciñal Baldomar a Balada", por importe de UN MILLÓN QUINCE MIL PESETAS (1.015.000); "C.V. Cubela a Cementerio de Meaño", por importe de CINCOCENTAS SESENTA MIL PESETAS (560.000) e "C.V. Laxe a Freixeiro", por importe de UN MILLÓN TRESCENTAS SESENTA E CINCO MIL PESETAS (1.365.000), todas elas do Plan de Acción Municipal de 1990, á obra: "C.V. Dadín-Abuín-Vilareis", por importe de DOUS MILLÓNS NOVECENTAS CORENTA MIL PESETAS (2.940.000). De acordo coas Bases Reguladoras 10ª e 11ª, esta obra deberá estar executada e xustificada antes do 20 de decembro de 1991. ------ Folla: 80,81 5.2893.- PROPOSTA DE BASES PARA SUBVENCIÓNS DE ACTIVIDADES CULTURAIS A ENTIDADES SEN FINS DE LUCRO Sr. Presidente.- ¿Non hai intervencións?. Si, Sr. Nodar. Sr. Nodar Martínez.- Únicamente el resaltar lo que se pidió en Comisión, y era que el Convenio se hiciese de la forma más abierta posible, de manera que no se cerrase la posibilidad a las Entidades de poder acceder a este tipo de subvenciones, es decir, que el simple hecho de que, por ejemplo, se comentó el caso de las, en este caso y en otros, el hecho por ejemplo de cobrar un tipo de entrada pero de que ninguna manera cubriese el costo, pues que no se limitase en ese sentido, es hacerlo lo más abierto posible, que no sea muy limitativo. Sr. Presidente.- ¿Terminó?. Sr. Nodar Martínez.- Realmente es que no leí las bases hoy y no se si se había modificado en la Comisión. Sr. Presidente.- En la Comisión ya se adoptó el acuerdo de que se amplíe el plazo, porque parece ser que el plazo era muy corto entre la publicación y el cierre de fechas de presentación, entonces creo que se ha ampliado el plazo de acuerdo a lo aprobado ya en la Comisión, durante quince días. Entonces con esta modificación, ¿hay votos en contra?, ¿abstenciones?, se aprueba por unanimidad. O Pleno, de conformidade co dictame da Comisión Informativa de Cultura e Benestar Social acorda por unanimidade, a aprobación definitiva das Bases para concesión de subvencións con destino a actividades culturais promovidas por Entidades sen fins de lucro da provincia de Pontevedra, e que son as seguintes: BASES PARA A CONCESION DE SUBVENCIONS CON DESTINO A ACTIVIDADES CULTURAIS PROMOVIDAS POR ENTIDADES SEN FINS DE LUCRO DA PROVINCIA DE PONTEVEDRA 1ª.- A Deputación de Pontevedra, no seu Presuposto Ordinario de 1991, incluiu un crédito con destino a conceder axudas económicas ás Entidades sen fins de lucro da provincia de Pontevedra, coa finalidade de colaborar nas actividades culturais que elas organicen. 2ª.- Por tratarse de subvencións destinadas a gastos correntes, só poderán financiar actuacións que se realicen dentro do ano 1991, tales como concursos literarios, periodísticos, festexos tradicionais, folclóricos, semanas culturais, musicais, congresos, cursos, etc., sempre que teñan o carácter de abertas ó público en xeral. En caso de obras só poderá tratarse de gastos de conservación de edificios e instalacións culturais (pintura e reparación de locais, reposición de mobiliario, etc.), nunca ampliacións, grandes reparacións ou novas construccións. 3ª.- A concesión e no seu caso o importe da subvención graduarase en función dos seguintes criterios: interese xeral da actividade, número de persoas que poidan participar ou disfrutar da mesma, o seu custo en relación coa capacidade económica da Entidade e porcentaxe deste que se solicite como subvención, fomento e conservación dos valores culturais, artísticos, folclóricos e históricos da localidade, especialmente os que resulten da súa pretensa a Comunidade Autónoma Galega. 4ª.- As peticións formularanse no modelo oficial en cada Entidade poderá realizar cantas desexe, desde a publicación destas Bases ata o 30 de marzo vindeiro, data tope para a súa entrada no Rexistro Xeral da Deputación, se ben en ningún caso a subvención para cada actividade poderá exceder de CINCOCENTAS MIL PESETAS (500.000) nin a totalidade das concedidas á Entidade de TRES MILLÓNS DE PESETAS (3.000.000). 5ª.- As subvencións poderán alcanzar ata o 50% do custo da actividade para as que se conceden e en todo caso, deberá justificarse a súa inversión mediante documento que acredite que se celebrou o acto ou actividade subvencionada, á que se unirá relación de gastos realizados e facturas ou outros documentos cos requisitos esixidos polas Bases do Presuposto desta Deputación. No caso de difícil xustificación, a Entidade interesada solicitará acollerse ó establecido na Base 16.5.3 das de dito Presuposto. 6ª.- O pago realizarase en xeral unha vez que se xustifique o importe total subvencionado, sendo posible un anticipo do 50% da subvención nos casos en que, previa solicitude da Entidade adxudicataria, así o autorice a Deputación de acordo co punto 6 das Bases do Presuposto antes citada. 7ª.- As subvencións deberán estar xustificadas dentro dos tres meses seguintes á realización da actividad e subvencionada e, en todo caso, antes do 30-12-91, data na que serán anuladas automaticamente as que poidan existir pendentes de xustificación. ------ Folla: 81 6.2894.- PROPOSTA DE BASES PARA SUBVECIÓNS DE ACTIVIDADES DEPORTIVAS A CLUBS E ENTIDADES SEN FINS DE LUCRO Sr. Presidente.- Le puedo anticipar que también está recogido en la Comisión correspondiente la misma modificación. ¿No hay intervenciones?. Votamos entonces. ¿Votos en contra?, ¿abstenciones?, se aprueba por unanimidad. O Pleno, de conformidade co dictame da Comisión Informativa de Xuventude e Deportes acorda por unaninidade, a aprobación definitiva das Bases para concesión de subvencións con destino a actividades deportivas promovidas por Entidades sen fins de lucro da provincia de Pontevedra, e que son as seguintes: BASES PARA A CONCESIÓN DE SUBVENCIÓNS CON DESTINO A ACTIVIDADE DEPORTIVAS PROMOVIDAS POR ENTIDADES SEN FINS DE LUCRO DA PROVINCIA DE PONTEVEDRA 1ª.- A Deputación de Pontevedra, no seu Presuposto ordinario de 1991, incluiu un crédito con destino a conceder axudas económicas a Clubs e outras entidades sen fins de lucro que desenrolen actividades deportivas da provincia de Pontevedra, coa finalidade de colaborar nas que organicen deste tipo. 2ª.- Por tratarse de subvencións destinadas a gastos correntes, só poderán financiar actuacións que se realicen dentro do ano 1991, tales como concursos, probas, campeonatos, torneos, exhibicións, etc., sempre que teñan o carácter de abertas ó público en xeral. En caso de obras só poderá tratarse de gastos de conservación de edificios e instalacións deportivas (pintura e reparación de locais, reposición de redes, porterías, taboleiros, etc.), nunca ampliacións, grandes reparacións ou novas construccións. 3ª.- A concesión e no seu caso o importe da subvención graduarase en función dos seguintes criterios: Interese xeral da actividade, número de persoas que poidan participar ou disfrutar da mesma, o seu custo en relación coa capacidade económica dos clubs ou entidades e porcentaxe deste que se solicite como subvención, fomento da cultura física, da práctica dos deportes e a formación da xuventude. 4ª.- As peticións formularanse no modelo oficial e cada club ou entidad e poderá realizar cantas desexe, desde a publicación destas Bases, presentándoas no Rexistro Xeral da Deputación, se ben en ningún caso a subvención para cada actividade poderá exceder de CINCOCENTAS MIL PESETAS (500.000) nin a totalidade das concedidas á entidade de TRES MILLÓNS DE PESETAS (3.000.000). 5ª.- As subvencións poderán alcanzar ata o 50% do custo da actividade para a que se conceden e en todo caso, deberá xustificarse a súa inversión mediante documento que acredite que se celebrou o acto ou actividade subvencionada, á que se unirá relación de gastos realizados e facturas ou outros documentos cos requisitos esixidos polas bases do Presuposto desta Deputación. En casos de difícil xustificación, a entidade interesada, solicitará acollerse ó establecido na base 16.5.3 das de dito Presuposto. 6ª.- O pago realizarase en xeral unha vez que se xustifique o importe total subvencionado, sendo posible un anticipo do 50% da subvención nos casos en que, previa solicitude da entidad e adxudicataria, así o autorice a Deputación de acordo co punto 6 das bases do Presuposto antes citado. 7ª.- As subvencións deberán estar xustificadas dentro dos tres meses seguintes á realización da actividade subvencionada, en todo caso, antes do 30-12-91, data na que serán anuladas automaticamente as que poidan existir pendentes de xustificación. ------ Folla: 81 7.2895.- SOLICITUDE DA UNIVERSIDADE DE VIGO CUVI PARA CAMBIO DE OBRA SUXEITA O CONVENIO DE 13 DE XUÑO DE 1990 Sr. Presidente.- ¿Alguna intervención?, ¿votos en contra?, ¿abstenciones?. Se aprueba por unanimidad. Visto o escrito do Rector da Universidade de Vigo de data 8 de febreiro do ano actual solicitando o cambio de destino da subvención concedida por esta Deputación, de VINTE MILLÓNS DE PESETAS (20.000.000) segundo convenio de 13 de xuño de 1990, para empregar en completar as instalacións deportivas de dúas pistas de tenis e unha polideportiva cos seus correspondentes vestuarios, en lugar de facelo na construcción dun campo de fútbol e un posto de socorro en Lagoas-Marcosende, e figurando consignada dita cantidade na partida 769.33817-A do Presuposto, o Pleno, de conformidade co dictame da Comisión Informativa de Xuventude e Deportes, acorda por unanimidade, a súa aprobación definitiva debendo a Universidade remiti-los planos e proxectos da nova obra a efectos de modifica-lo citado Convenio. ------ Folla: 81,82 8.2896.- AMPLIACIÓN PRAZO PRESENTACIÓN CANDIDATOS PREMIOS A DEPORTISTAS Sr. Presidente.- ¿No hay intervenciones?. Votamos. ¿Hay votos en contra?, ¿abstenciones?. Se aprobó por unanimidad. Vista a publicación das Bases de concesión de Premios a Deportistas-1990, aparecidas no Boletín Oficial da provincia nº 24 de 29 de xaneiro e que foron aprobadas polo Pleno desta Corporación en sesión de 18 de xaneiro do ano actual, aparecendo na terceira que o prazo para propoñer candidatos remata o 30 de xaneiro, é dicir, ó día seguinte da súa publicidade, o que impide acoller materialmente as peticións, o Pleno de conformidade co dictame da Comisión Informativa de Xuventude e Deportes, acorda por unanimidade, aproba-lo definitivamente e rectifica-lo mencionado prazo no sentido de conceder un novo de 15 días seguintes á rectificación que se publique novamente. ------ Folla: 82 9.2897.- APROBACIÓN DO GASTO E ADXUDICACIÓN DUN "EOUIPO DE INTERVENCIÓN E APOIO EN EDIFICIO DE GRAN ALTURA EN CASO DE LUME, RESCATE OU SALVAMENTO" Sr. Presidente.- Buenos Días. ¿Hay alguna intervención?. Pasamos a votar. ¿Votos en contra?, ¿abstenciones?. Se aprueba por unanimidad. 1º.- Visto o informe da Intervención de Fondos apróbase o gasto por importe de OITENTA E CINCO MILLÓNS DE PESETAS (85.000.000), para a adquisición de "Un equipo de intervención e apoio en edificio de gran altura en caso de lume, rescate ou salvamento", con cargo á partida 759.94111-B, que se incorporará ó Presuposto Provincial de 1991, unha vez que se aprobe a liquidación do exercicio pechado de 1990, de conformidade co establecido nos artigos 434 e 435 do Texto Refundido de Réxime Local 781/1986, de 18 de abril. 2º.- Vistas as ofertas presentadas para a adquisición de "Un equipo de intervención e apoio en edificio de gran altura en caso de lume, rescate ou salvamento", sendo o seu concurso anunciado no Boletín Oficial da Provincia do día 22 de decembro de 1990, e no Diario Oficial de Galicia, Boletín Oficial do Estado e Diario Oficial Das Comunidades Europeas de datas 8 e 10 de xaneiro do ano que andamos, respectivamente; vistos os informes técnicos emitidos ó efecto acerca das condicións técnicas máis avantaxosas, así como o informe da Mesa de Contratación, e de conformidade co dictame emitido pola Comisión de Economía, o Pleno acorda por unanimidade, adxudica-la adquisición do expresado "Equipo de intervención e apoio en edificio de gran altura en caso de lume, rescate ou salvamento", á firma comercial INCIPRESA, S.A., na cantidad e de OITENTA E DOUS MILLÓNS SETECENTAS MIL PESETAS (82.700.000). O adxudicatario deberá constituir fianza definitiva do 4% do prezo de adxudicación, no prazo de dez días hábiles contados a partir do seguinte a aquel no que lle sexa notificado o acordo. ------ Folla: 82 10.2898.- RECOÑECEMENTO DE CRÉDITOS Sr. Presidente.- ¿No hay intervenciones?. ¿Votos en contra?, ¿abstenciones?, se aprueba por unanimidad. Vistas as propostas de recoñecemento de créditos que formula o Sr. Interventor de Fondos, a instancia da empresa CLARO SOL, S.A., por revisión de prezos do ano de 1989, correspondente ó servicio de limpeza que ten adxudicado do Pazo Provincial e Arquivo Histórico; da empresa INSERHIG, S.A. por revisión de prezos do ano de 1990, polo servicio de limpeza que ten adxudicado do Hospital Provincial; e a formulada polo Sr. Xefe do Negociado de Servicios Sociais, por diferencias de facturación do Sanatorio de Conxo, de Santiago de Compostela, do período comprendido entre o 1 de xaneiro de 1988 e 31 de outubro de 1990, que por tratarse de gastos de exercicios pechados e noutros ser insuficiente a consignación presupostaria, non existe crédito para atender ó pago dos mesmos, elevándose o seu importe total a DOCE MILLÓNS NOVECENTAS CINCUENTA E NOVE MIL CENTO OITENTA E OITO MIL PESETAS (12.959.188), o Pleno, de conformidad e co dictame da Comisión de Economía, acorda por unanimidade, o recoñecemento destes créditos, e a fin de proceder ó abono dos mesmos se inclúan no primeiro expediente de modificación de créditos que se tramite, sendo o seu detalle o seguinte: CLARO SOL, S.A. por revisión de prezos do servicio de limpeza do Pazo Provincial, correspondente ó exercicio de 1989........... 644.856 CLARO SOL, S.A. por revisión de prezos do servicio de limpeza do Arquivo Histórico, correspondente ó exercicio de 1989.............. 51.123 INSERHIG, S.A. por revisión de prezos do servicio de limpeza do Hospital Provincial, correspondente ó exercicio de 1990............. 5.768.462 SANATORIO PSIQUIÁTRICO DE CONXO, por liquidación por diferencias facturación, do período comprendido entre os días 1 de xaneiro de 1988 e 31 de outubro de 1990......... 6.494.742 TOTAL PESETAS.............. 12.959.188 ====================================== ------ Folla: 82,83 11.2899.- ADQUISICIÓN DUN INMOBLE NA Rúa PASANTERíA DE PONTEVEDRA, CON DESTINO A AMPLIACIÓN DO MUSEO PROVINCIAL Sr. Presidente.- ¿No hay intervenciones?. ¿Votos en contra?, ¿abstenciones?. Todos a favor. Resultando que o Patronato do Museo Provincial adoptou, con data 28 de setembro de 1990, acordo de solicita-la iniciación dos trámites para a adquisición do inmoble sito na rúa Pasantería nº 4, contiguo ó edificio "Fernández López", con destino á ampliación do Museo, na cantidade de TRINTA MILLÓNS DE PESETAS (30.000.000), segundo oferta da súa actual propietaria Dona Sara Gómez Ferrón, para o que existe consignación presupostaria específica na partida 621.71311-A do Presuposto Provincial, segundo informe de Intervención de Fondos. Considerando os informes xurídicos e pericial unidos ó expediente. Vistos os artigos 28.1.c), 113, 434 e 435 do Texto Refundido das Disposicións Legais vixentes en matleria de Réxime Local aprobado por Real Decreto Legislativo 781/1986, de 18 de abril, así como os artigos 70.14) do Regulamento de Organización, Funcionamento e Réxime Xurídico das Entidades Locais e os artigos 9.1), 10 e 11 do Regulamento de Bens das Entidades Locais. E previo dictame favorable da Comisión Informativa de Economía, o Pleno acorda por unanimidade, o seguinte: 1º.- Adquirir a Dona Sara Gómez Ferrón na cantidade de TRINTA MILLÓNS DE PESETAS (30.000.000), o inmoble sito no nº 4 da rúa Pasantería, de Pontevedra, que consta de planta baixa e piso alto, ocupando 116 m2, que linda polo frente ou Poniente coa rúa da súa situación; pola dereita, entrando, ou Sur, con casa de herdeiros de D. José Casás; pola esquerda ou Norte con casa de D. Francisco Ruysuárez, herdeiro de D. José Martínez, e pola espalda ou Nacente con rúa do Naranjo, dando frente ós da horta que foi do Convento de San Francisco, por donde ten outra porta de entrada, inscrita no Rexistro da Propiedade ó folio 72 do libro 36, tomo 130, finca nº 1169, inscripción 9ª. 2º.- Subrogarse nos dereitos arrendatarios da vendedora ó estar arrendado o baixo a D. Ramón Agrelo Figueira (Bar Rianxo) na cantidade de DOCE MIL PESETAS (12.000) mensuais. 3º.- Inscribi-la planta baixa co carácter de ben patrimonial ou de propios e a planta ou plantas restantes co carácter ou a calificación xurídica de ben de dominio público destinado ó servicio público. 4º.- Facultar á Presidencia para o outorgamento da correspondente escritura de compra-venta e cantos documentos sexan precisos para a efectividade do presente acordo. ------ Folla: 83,84 12.2900.- DECLARAR DESERTOS OS CONCURSOS DE LIMPEZA DO HOSPITAL PROVINCIAL E DO HOSPITAL PSIQUIÁTRICO "O REBULLÓN", E CONVOCATORIA PARA SACAR DE NOVO A CONCURSO A ADXUDICACIÓN DE DITOS SERVICIOS Sr. Presidente.- ¿Non hai intervencións?. Si, Sr. Nodar. Sr. Nodar Martínez.- Si, Sr. Presidente. Quería, en principio, preguntar si el, si se van a redactar bases nuevas o simplemente son modificaciones, las modificaciones puntuales que se, que están en el expediente, porque un tema que este grupo no ve claro es si éste, en estos nuevos concursos se refieren a la totalidad de los Servicios, sin exención, porque en las anteriores bases si había exenciones, si se refiere a la totalidad de los Servicios, tanto del Hospital Provincial como del Hospital Psiquiátrico. Sr. Presidente.- Bueno, efectivamente se han dejado desiertos por varios motivos, precisamente porque en las bases no se habían incluído una serie de Servicios, o mejor dicho, no estaban recogidos expresamente, entonces bueno, pues parece ser que la cuestión económica no era suficiente para hacer frente a ello. Es cierto por tanto que, por lo menos en lo que atañe a "El Rebullón" y sin duda al Hospital Provincial, tendrán que recogerse todos los servicios, y lógicamente una nueva implantación en las nuevas bases. Entonces con esa aclaración pasamos a votar. ¿Hay votos en contra?, ¿abstenciones?, votamos todos a favor. Visto o expediente tramitado por esta Deputación, para a contratación do servicio de limpeza do Hospital Psiquiátrico "O Rebullón", mediante concurso que foi publicado no Boletín Oficial da Provincia e no Diario Oficial de Galicia con data 26 de xuño de 1990; visto o Informe do Sr. Director de Xestión de dito Centro, e de conformidade co dictame emitido pola Comisión de Economía, o Pleno acorda por unanimidade: 1º.- Declarar deserto o expresado concurso, por modificación das seguintes claúsulas do prego de condicións, que quedan redactadas nos seguintes términos: Na claúsula 1ª, apartado Cualificación.- S. cinco días/semana (luns a venres), debe consta-lo seguinte: - A limpeza do Hospital de Día realizarase nas súas dependencias, sitas na R/Pintor Lugrís, nº 9.- Baixo, de Vigo. - Igualmente a limpeza do Hospital Infantil (psiquiatría Infanto-Xuvenil), farase no Ambulatorio da R/Colón, nº 9-1º, de Vigo. Claúsula 11ª: Os pagos ó contratista relizaranse con arreglo ó prezo de adxudicación do remate, ata tanto siga en vigor o contrato, prohibíndose a estipulación de claúsulas de revisión de prezos (artigo 6 do Decreto 1005/1974, de 4 de abril). Claúsula 18ª: O contrato terá vixencia ata o 31 de decembro do ano en curso, se ben poderá ser prorrogado por mutuo acordo de ambas partes -antes de finalizar dito período, por un prazo máximo dun ano (artigo 5 do Decreto 1005/1974, de 4 de abril). 2º.- Que se convoque novo concurso pola Comisión de Goberno. En relación co expediente tramitado para a contratación do servicio de limpeza do Hospital Provincial, mediante concurso que foi publicado no Boletín Oficial da Provincia e Diario Oficial de Galicia de 17 e 29 de maio de 1990, respectivamente, e no Boletín Oficial do Estado de 6 de xuño do mesmo ano, o Pleno acorda por unanimidade: 1º.- Visto o escrito presentado pola empresa CLARO SOL, S.A. e o informe da Administración do Hospital Provincial co visto e prace do Sr. Presidente do Consello de Administración, así como o dictame da Comisión de Economía, acórdase declarar deserto o concurso por renuncia ó contrato da Empresa CLARO SOL, S.A., e por modificación das claúsulas do prego de condicións, no sentido de que se rectifique a superficie total calculada de 20.188 m2 que figura no punto 1º, e pase a ser de 20.500 m2, como consecuencia das obras de ampliación realizadas en dito Centro. 2º.- Vistos os informes emitidos pola Intervención de Fondos e Secretaría Xeral, así como o dictame da Comisión de Economía, acórdase a incautación da fianza provisional constituída na Caixa desta Corporación, pola Empresa CLARO SOL, S.A., por importe de UN MILLÓN DUASCENTAS MIL PESETAS (1.200.000), segundo Carta de Pago nº 2228 de data 10 de xullo de 1990, para resarcimento dos danos e prexuízos causados á Administración. 3º.- Que se convoque novo concurso pola Comisión de Goberno. ------ Folla: 84 13.2901.- CONVOCATORIA E BASES, PARA PROVISTAR PRAZAS VACANTES NO PLANTEL DE FUNCIONARIOS Sr. Presidente.- Si, Sr. Nodar. Sr. Nodar Martínez.- Vamos a ver. En este punto se trata de tres vacantes de Auxiliares de las cuáles dos se van a cubrir por el sistema de concurso-oposición y una por el de promoción interna, si bien es cierto de que hasta ahora, hasta hace poco se venía con un compromiso de cubrir el 50% por el régimen restringido de promoción interna, en este momento no existe dicha limitación, con lo cuál cabría suponer que si se sacasen todas por promoción interna, después las vacantes que a su vez se produjeran con esta promoción habría que sacar las a concurso-oposición. No obstante entendemos y seguimos insistiendo en la necesidad de hacer la clasificación de puestos de trabajo previo a toda esta serie de concursos. Sin embargo, en este caso concreto, nosotros pedimos que se modifique la propuesta en base al compromiso que hay con la, con los Sindicatos, con la parte representativa de personal, de que se, en principio que se aludiese a los concursos de traslados y después resolver las excedencias que haya pendientes y a continuación por promoción interna, es decir, antes de ir a la promoción interna, incluso resolver por concurso de traslados internos dentro de la propia, del propio Hospital, digo que después resolver las excedencias posibles que estuviesen pendientes de incorporación, y después a la promoción interna, en cualquier caso son plazas que no tienen un mayor relieve y entendemos de que se podrían sacar todas por promoción interna. Sr. Presidente.- Muchas gracias. ¿Pasamos a votar?. ¿Hay votos en contra?, Grupo Socialista. ¿Abstenciones?. Los demás votamos a favor. O Pleno de conformidade co dictame da Comisión Informativa de Persoal acorda por maioría, co voto en contra do Grupo Socialista e Sr. Lage Rodríguez (Grupo Mixto), prestar aprobación á Convocatoria, Bases e Programa, para provistar en propiedade 3 prazas de Administrativos de Administración Xeral, vacantes no Plantel de Funcionarios desta Excma. Deputación, incluídas na "oferta de emprego público 1990", e integradas no Grupo C do artigo 25 da Lei 30/84, de 2 de agosto, clasificadas na Escala de Administración Xeral, Subes cala Administrativos de Administración Xeral. Unha delas polo sistema de promoción interna, do artigo 21-1) da Lei 30/84, de 2 de agosto e Lei 23/88, de 28 de xullo, e as outras dúas por acceso libre. Darase á Convocatoria a publicidade regulamentaria, nos idiomas galego e castelán. Asímesmo, préstase aprobación por maioría, co voto en contra do Grupo Socialista e Sr. Lage Rodríguez (Grupo Mixto), á convocatoria de concurso de méritos para provistar con funcionario de carreira unha praza de Técnico Auxiliar de Maquinaria, incluída na "oferta de emprego público 1990". Procedemento o de concurso de méritos, e sistema de promoción interna do artigo 22-1) da Lei 23/88, de 28 de xullo, integrada no Grupo C do artigo 25 da Lei 30/84, de 2 de agosto coas retribucións básicas que ó mesmo corresponden e complementarias do respectivo posto de traballo. Clasificada na Escala de Administración Especial, Subescala Auxiliares de Administración Especial e denominación citada, con posto de traballo de Xefe Xeral Parque de Maquinaria. Daráselle á Convocatoria a publicidade regulamentaria, nos idiomas galego e castelán. Igualmente, préstase aprobación por maioría, co voto en contra do Grupo Socialista e Sr. Lage Rodríguez (Grupo Mixto), á Convocatoria, Bases e Programa, para a provisión, mediante o sistema de oposición, de oito prazas de Auxiliares de Administración Xeral, vacantes no Plantel de Funcionarios desta Excma. Deputación, e incluídas na "oferta de emprego público 1990". As citadas prazas están integradas no Grupo D, do artigo 25 da Lei 30/84, de 2 de agosto; coas retribucións básicas que ó mesmo corresponden e complementarias que figuran no seu correspondente posto de traballo, nivel 16. Clasificadas na Escala de Administración Xeral, Subescala Auxiliares de Administración Xeral e denominación citada. Para a súa previsión observarase o seguinte: a) 2 destas prazas resérvanse a aspirantes con minusvalías. b) 3 del as serán cubertas mediante o sistema de promoción interna, do artigo 22-1) da Lei 30/84, de 2 de agosto, e Lei 23/88, de 28 de xullo. c) As 3 restantes mediante o sistema de acceso libre; isto é, oposición libre. As prazas que non sexan cubertas polos turnos reservados nos apartados a) e b), acrecerán as de turno libre. Daráselle á Convocatoria a publicidade regulamentaria nos idiomas galego e castelán. ------ Folla: 84,85 14.2902.- RESOLUCIÓN PRESIDENCIAL DE 27 DE DECEMBRO ÚLTIMO, DESIGNANDO A D. ANTONIO REINOSO MARIÑO COMO LETRADO REPRESENTANDO A ESTA DEPUTACIÓN NO RECURSO CONTENCIOSO-ADMINISTRATIVO 330-A/90, INTERPOSTO POR DONA ROSA NUÑEZ OUBIÑA Sr. Presidente.- ¿Intervencións?. Si, Sr. Nodar. Sr. Nodar Martínez.- Si, nuestro grupo va a votar a favor, lógicamente, en todas aquellas, aquellos litigios donde tenga que estar representada la Diputación, lo que si pediríamos es que si se pudiese presentar un estudio de costos por, por haberes a profesionales, en el sentido de que es posible que estas plazas pudiesen cubrirse con profesionales propios de la Diputación, de todas maneras votamos a favor, lógicamente. Sr. Presidente.- Muchas gracias. ¿Hay votos en contra?, ¿abstenciones?. Todos a favor. Queda enterado o Pleno de Resolución Presidencial dictada con data 15 de xaneiro de 1991, que textualmente di: "Con carácter de urgencia y conforme con el arto 61-19) del R.D. 2568/86, de 21 de noviembre, DESIGNO al Letrado de A Coruña, DON ANTONIO REINOSO MARIÑO, para que comparezca, se persone, y lleve a cabo todas las actuaciones necesarias, ante el Tribunal Supremo, como consecuencia del Recurso de Apelación deducido por la Abogacía del Estado contra la sentencia de la Ilma. Sala de lo Contencioso-Administrativo del Tribunal Superior de Justicia de Galicia, de fecha 17 de octubre de 1990, favorable a esta Excma. Diputación. Recurso nº 808/87. Convocatoria de concurso-oposición para provistar 2 plazas de Jefe de Brigada. Por las mismas razones recogidas en el apartado anterior y con fundamento en el citado precepto, DESIGNO al citado Letrado, Sr. REINOSO MARIÑO, para que comparezca ante tan Alto Tribunal Supremo, a los fines que se detallan en el apartado referido, y como consecuencia del Recurso de Apelación deducido por la Abogacía del Estado contra sentencia de la Ilma. Sala de lo Contencioso-Administrativo del Tribunal Superior de Justicia de Galicia, de fecha 17 de octubre de 1990, favorable a esta Diputación. Recurso núm. 638/87. Convocatoria para provisión de una plaza de Auxiliar puericultora". ------ Folla: 85 15.2903.- PROPOSTA A FAVOR DO ILMO. SR. PRESIDENTE, CO FIN DE QUE ESTE SE DIRIXA ÓS DIRECTORES DE CENTROS DE E.X.B. PARA OUE DESIGNEN O "REPRESENTANTE DO PROFESORADO OFICIAL" NOS CASOS EN QUE O INSTITUTO NACIONAL DE ADMINISTRACIÓN PÚBLICA DELEGA NESTA CORPORACIÓN Sr. Presidente.- Sr. Nodar. Sr. Nodar Martínez.- En este caso lamento que no esté aquí presente el Diputado Costas, que fue realmente quien más participación tuvo en este tema en la Comisión Informativa, lo lamento porque lo lógico es que hubiese defendido él este asunto, no obstante en su misma línea de argumento, es decir, que nosotros también estamos de acuerdo en que una delegación que se le hace a esta Corporación lo lógico es que no se pueda delegar a su vez, y que además este colectivo de Directores de Centros de E.G.B., como tal no es ninguna personalidad jurídica, es decir, no se trata de ninguna Asociación, de ningún Sindicato, entonces no tendría sentido el hacer semejante de- legación. Nosotros votamos en contra. Sr. Presidente.- Si, como mera aclaración le quiero decir que en el expediente figura un informe en el cuál, es cierto eso de que no se puede delegar lo delegado, entonces lo que se va, el acuerdo que se adopta aquí es que por Presidencia se dirija a los distintos Directores de los Colegios de E.G.B. para que le faciliten una serie de personas y sea la Presidencia quien designe los que formarán parte de los correspondientes Tribunales. O sea, se ha tomado en consideración la propuesta que se había hecho en la correspondiente Comisión. Entonces pasamos a votar, ¿hay votos en contra?, ¿abstenciones?. Abstención del Grupo Socialista, los demás votamos a favor. A vista de informe de Secretaría emitido a solicitude verbal do Sr. Costas Abreu na Comisión Informativa de Persoal, modifícase a proposta de acordo de dita Comisión no sentido de que o Ilmo. Sr. Presidente se dirixa ÓS Directores dos Centros de E.X.B. en petición de relación do seu Profesorado Oficial para de entre eles designa-los representantes en Tribunais de oposicións, concursos e concursos-oposicións nos casos en que o INAP delegue na Corporación dita designación. ------ Folla: 85,86 16.2904.- PROPOSTA DE CONVOCATORIA E BAREMO PARA ADSCRIPCIÓN DE MÉDICOS ADXUNTOS A XEFES CLÍNICOS Sr. Presidente.- Sr. Nodar. Sr. Nodar Martínez.- Vamos a ver, aquí estamos ante un tema donde en principio hay una falta de transparencia clara en el sentido de que no ha tenido ningún tipo de divulgación este, estas bases, ni lo conocen los representantes de personal, ni lo conocen los Médicos del Hospital, realmente no lo conoce nadie. Y después de estudiado la conclusión que saco de que este son como otros muchos, no solamente en la Diputación sino como otros muchos, de que son unas bases teledirigidas, realmente detrás, analizadas puntualmente se ve que detrás de estas bases hay personas, yo casi me atrevería a decir que puedo dar tres nombres y esas personas van a ser adjudicatarias de esas plazas, pero vamos, como aquí no se trata de jugar a adivino si quiero decir que me llama muchísimo la atención, por ejemplo, de que en estas bases se le pueda, por ejemplo, premiar con un punto a aquellos facultativos que hayan completado su formación con becas de la Diputación Y sin embargo cualquier otro tipo de beca de Entidades, que las hay, con bastan- te más prestigio que la propia Diputación, no se les pueda premiar con nada. O por ejemplo el colaborar con otros servicios del Hospital provincial que pueda tener una puntuación de tres puntos, es decir, por poner un ejemplo, se trata del Adjunto al Servicio de Traumatología, pero esta, hay una persona que haya colaborado eficazmente con el Servicio de Obstetricia, por ejemplo, pues que se le pueda dar tres puntos, y sin embargo el colaborar eficazmente en cualquier otro Centro de igualo mayor rango que el Hospital Provincial no se le de ni un sólo punto. Que haya por ejemplo otro capítulo de méritos no tabulados, es decir, eso es algo etéreo, algo que de percepción extrasensorial por parte del Tribunal y que se le pueda dar dos puntos, en definitiva, repito, esto es unas bases, son unas bases teledirigidas hacia personas concretas, y que repito que yo podría dar incluso nombres, y que por lo tanto votamos en contra. Sr. Presidente.- Muchas gracias. Las bases siempre son discutibles, nunca son perfectas, respetamos su opinión por des-contado. ¿Pasamos a votar?. ¿Hay votos en contra?, Grupo Socialista. ¿Abstenciones?, los demás votamos a favor. O Pleno, de conformidade co dictame da Comisión Informativa de Persoal acorda por maioría, co voto en contra do Grupo Socialista e Sr. Lage Rodríguez (Grupo Mixto), prestar aprobación á Convocatoria pública de concurso de méritos para adscripción a postos de traballo de Xefe de Negociado con titulación superior (Grupo A), que ostenten a condición de funcionarios de carreira e conten ó menos, no posto de traballo de donde proceden, con dous anos e reúnan os demáis requisitos que se esixen na propia convocatoria e, como supletorios, o artigo 20-1-a) da Lei 233/88, de 28 de xullo, que modifica a Lei 30/84, de 2 de agosto, de Medidas para a Reforma da Función Pública, así como, con carácter supletorio, o R.D. 28/90, de 15 de xaneiro. Os citados postos de traballo de Xefe de Negociado con nivel de complemento de destino 24. Daráselle á convocatoria a publicidade regulamentaria; isto é, no Boletín Oficial desta provincia e no Taboleiro de Anuncios do Pazo Provincial, como se matiza xa na Base III, último parágrafo da convocatoria. Elo, nos idiomas galego e castelán. Asímesmo, préstase aprobación por maioría, co voto en contra do Grupo Socialista e Sr. Lage Rodríguez (Grupo Mixto), á Convocatoria pública de concurso de méritos para adscripción a posto de traballo de Xefes Clínicos, con destino no noso Hospital Xeral Provincial, en número de 13, e das especialidades que seguidamente se relacionan; postos de traballo todos el es con nivel de complemento de destino 24. Tódolos aspirantes terán a condición de funcionarios de carreira e demáis requisitos que se esixen na Convocatoria, sendo de aplicación ésta, o artigo 20-1-1) da Lei 23/88, de 28 de xullo, que modifica a Lei 30/84, de 2 de agosto, para Medidas de Reforma da Función Pública e, como supletorio o R.D. 28/90, de 15 de xaneiro. Tamén é de aplicación o Regulamento Interno, vixente, do noso Hospital Xeral Provincial: As especialidades son as seguintes: - Unha de Médico-Xefe Clínico de Farmacia Hospitalaria. - Unha de Médico-Xefe Clínico de Anatomía Patolóxica. - Unha de Médico-Xefe Clínico de Anestesia-Reanimación. - Unha de Médico-Xefe Clínico de Ciruxía. - Unha de Médico-Xefe Clínico de Dermatoloxía. - Unha de Médico-Xefe Clínico de Xinecoloxía-Obstetricia. - Unha de Médico-Xefe Clínico de Medicina Interna. - Unha de Médico-Xefe Clínico de Oftalmoloxía. - Unha de Médico-Xefe Clínico de Otorrinolaringoloxía. - Unha de Médico-Xefe Clínico de Pediatría. - Unha de Médico-Xefe Clínico de Radioloxía. - Unha de Médico-Xefe Clínico de Traumatoloxía. - Unha de Médico-Xefe Clínico de Uroloxía. Daráselle á Convocatoria a publicidade regulamentaria, que consta nas propias Bases, con publicación no Boletín Oficial desta Provincia e no Taboleiro de Anuncios do Pazo Provincial, nos idiomas galego e castelán. ------ Folla: 86 17.2905.- AUTORIZACÓN PARA REALIZACIÓN DE TRABALLOS EXTRAORDINARIOS FÓRA DA XORNADA NORMAL Sr. Presidente.- ¿No hay intervenciones?. Votamos. ¿Hay votos en contra?, ¿abstenciones?, todos a favor. Vista a proposta formulada polo Sr. Xerente da Imprenta Provincial e que vén avalada co visto e prace do Deputado De- legado correspondente, ó amparo do artigo 33.2.j) da Lei 7/85 de 2 de abril e artigo 23.d) da Lei 30/84 de 2 de agosto, artigo 35 do Estatuto dos Traballadores, artigo 10.2 do Real Decreto Lei 1/86 de 14 de marzo, Convenio Colectivo do Sector de Artes Gráficas, e demáis normas de concordante e pertinente aplicación, acórdase por unanimidade, autoriza-la realización de traballos e horas extraordinarias fóra da xornada normal ó persoal de dito servicio que a continuación se expresa e co número de horas que igualmente se relacionan: - D. Manuel Tomé Sanmartín.............. 15 horas mensuais. - D. Manuel Cernadas Román.............. 15 horas mensuais. - D. Isidro Lago Quinteiro.............. 15 horas mensuais. - D. Francisco Lago Lage (funcionario).. 30 horas mensuais. A citada autorización contráese ós meses de marzo, abril e maio, e a efectos de fiscalización económica presúmese un gasto aproximado de TRESCENTAS CINCUENTA MIL CENTO CORENTA E CINCO PESETAS (350.145). Pola Xerencia da Imprenta Provincial, mensualmente, remitirase acreditación das persoas e número de horas realizadas con tal carácter extraordinario, para que trala oportuna cuantificación e fiscalización sexan aprobadas e declaradas de abono pola Presidencia. ------ Folla: 86,87 18.2906.- SOLICITUDES DE MÉDICOS DO HOSPITAL PROVINCIAL SOBRE RECOÑECEMENTO DE COMPLEMENTO ESPECÍFICO POR DEDICACIÓN EXCLUSIVA Sr. Presidente.- Sr. Nodar. Sr. Nodar Martínez.- Si señor. Nuestro grupo va a votar favorablemente esta propuesta porque de hecho se trata de puestos que en principio deberían llevar inherente ya este, esta condición de dedicación exclusiva, y además por el hecho de que las personas que ocupan esos puestos lo están ejerciendo eficazmente. Lo único que se nos ocurre es que otros puestos de igualo semejante categoría, en las propias vacantes de la plantilla del Hospital Provincial, por ejemplo, que no sea así. De cualquier manera Sr. Presidente y Sr. Delegado de Personal y Director Provincial do Instituto Galego de Saúde, reiterarnos sobre el tema de los complementos específicos por dedicación exclusiva, es un tema que venimos demandando desde hace ya mucho tiempo sobre los mecanismos de control de las exclusividades de los Médicos, en este momento creo que hay algún facultativo que está percibiendo su complemento de dedicación exclusiva y figura en el Cuadro de Médicos de Compañías Aseguradoras, es decir. Sr. Presidente.- Muchas gracias, Sr. Ballesta. Sr. González Ballesta.- Gracias Sr. Presidente. Yo creo que el Sr. Nodar es conocedor de que por parte de la Sección de Personal se procedió a finales del ejercicio pasado, a comunicarle a la Delegación de Hacienda qué Médicos tenían dedicación exclusiva dependiendo de la Corporación Provincial. En este momento la cuestión está en manos de la Delegación de Hacienda y supongo que las medidas que se tomen, aparte de las disciplinarias que pudieran corresponder, las eficaces verdaderamente son las derivadas de la cuestión fiscal que probablemente en cuestión de días estén resueltas. Sr. Presidente.- Muchas gracias. ¿Pasamos a votar?. ¿Votos en contra?, ¿abstenciones?. Todos a favor. Vista a petición formulada por D. Celso Rodríguez Martín, Médico Adxunto do Servicio de Tocoxinecoloxía, considerando o informe favorable que ó efecto emite a Dirección Médica de dito Centro, con fundamento nas consideracións expostas nos pertinentes informes que se incorporan ó acordo de homologación retributiva dos Médicos do Hospital Provincial cos facultativos das Institucións Pechadas da Seguridade Social, adoptado polo Pleno desta Corporación en sesión extraordinaria de 9 de novembro de 1989, acórdase por unanimidade, recoñecer ó solicitante o complemento específico por incidencia dos factores de dedicación e incompatibilidade en iguais condicionantes e contía que, para funcionarios de igual clase e categoría, foron recoñecidos polo devandito acordo. ------ Folla: 87 19.2907.- SOLICITUDE DE FUNCIONARIOS PROVINCIAIS DE ASIGNACIÓN DE DEDICACIÓN PLENA Sr. Presidente.- ¿Intervencións?. Sr. Nodar. Sr. Nodar Martínez.- En este punto estamos también de acuerdo de que se trata de una omisión del estudio realizado en su día de las personas incluídas en este pacto de dedicación, entonces votamos a favor, no obstante es un ruego que hace este Diputado de que si se pudiese facilitar el listado de las retribuciones por dedicación plena. Sr. Presidente.- Muchas gracias, no hay ningún inconveniente. ¿Pasamos a votar?. ¿Votos en contra?, ¿abstenciones?. Todos a favor. Vistas as solicitudes formuladas por D. Víctor Pedreira Crespo, Director Médico do Hospital Psiquiátrico "O Rebullón", e D. Rafael Fernández Sanmiguel, Director de Xestión e Servicios Xerais do devandito Centro, considerando as normas do Regulamento de Saúde Mental e Hospital Psiquiátrico "O Rebullón", artigos 14 e 15, aprobados por acordo do Pleno da Corporación Provincial, e tras efectuar unha nova valoración dos postos de traballo afectados, de conformidade co artigo 4 do Real Decreto 861/86, acórdase por unanimidade, asignar ó posto de traballo de Director Médico o complemento específico de UN MILLÓN SETECENTAS DEZ MIL DUASCENTAS CORENTA E TRES PESETAS (1.665.504), e elo cos condicionantes establecidos legalmente para tal asignación. ------ Folla: 87,88 20.2908.- PROPOSTA DA DIRECCIÓN MÉDICA DO HOSPITAL PROVINCIAL SOBRE ACTUALIZACIÓN DO PREZO DE GARDAS DE PRESENCIA FÍSICA E LOCALIZADAS DO PERSOAL FACULTATIVO Sr. Presidente.- Sr. Nodar. Sr. Nodar Martínez.- Si señor. Creo recordar que la justificación que se da en la Comisión para esta propuesta era la de equiparar los precios de las horas del personal del Hospital Provincial con el de, los del Insalud. Sobre este tema hay dos puntos que si quisiéramos hacer hincapié, y es que las guardias de presencia física no sólamente las realizan los Médicos, sino que hay una serie de personal de A.T.S. y Auxiliares, y a ellos no se les incluye en esta homologación de horas, aunque creo también recordar que el Presidente de la Comisión hacía una observación de que a lo mejor si se incluían que salían perdiendo. De cualquier manera es de, es un tema que si habrá que tocar Y además el pedirle, hacer un ruego sobre el control de estas personas, de estos facultativos que están ejerciendo estas guardias porque se están dando casos de facultativos que han solicitado la eximencia de la presencia física en las guardias, y sin embargo están en la plantilla de funcionarios que cobran las guardias por retén, es decir, es una incompatibilidad absoluta de que si una persona en base a su salud o a otros condicionantes pide la eximencia del ejercicio de las guardias con presencia física, no es razonable de que se esté cobrando un complemento por retén, porque esta persona en buena lógica no podrá en su día, cuando se le solicite, hacer la guardia física. Es un ruego que hago al delegado de personal para que se estudie ese tema. Sr. Presidente.- Muchas gracias, ruego que le trasladamos al responsable de personal para que efectivamente compruebe si sus comentarios son correctos. Y pasamos a votar. ¿Hay votos en contra?, ¿abstenciones?. La abstención del Grupo Socialista y los demás votamos a favor. Vista a proposta formulada polo Sr. Director Médico do Hospital Provincial, relativa á actualización de prezos dos servicios de garda do persoal médico que vén realizándoas, en consideración ó apartado 3º do acordo plenario de 9 de novembro de 1989, tendo en conta que ata o momento actual non foi aplicado nas Institucións Pechadas da Seguridade Social o complemento de atención continuada previsto no Real Decreto Lei 3/87 de 11 de setembro, e que o módulo-hora do precitado acordo non experimentou ningunha variación desde a adopción do mesmo, e si variou nas institucións de equiparación, o que produciu un claro des fase valorativo neste concepto, acórdase por maioría, coa abstención do Grupo Socialista e Sr. Lage Rodríguez (Grupo Mixto), fixar como módulo hora/garda presencia física a cantidade de MIL TRESCENTAS VINTEDÚAS PESETAS (1.322), e para os servicios de garda localizada ó importe de SEISCENTAS SESENTA E UNHA PESETAS (661) hora, determinándose un alcance a tódolos facultativos, tanto do Hospital Provincial, como do Hospital Psiquiátrico "O Rebullón", que as realicen, e coa única exclusión dos M.I.R. Significando esta proposta unha modificación do Anexo I do Presuposto Provincial, someterase ós mesmos requisitos e condicionantes que os esixidos para a súa aprobación. ------ Folla: 88 21.2909.- SOLICITUDE DE COMPATIBILIDADE PARA O EXERCICIO DE ACTIVIDADES PRIVADAS Sr. Presidente.- ¿Non hai intervencións?. Si, intervención Sr. Nodar. Sr. Nodar Martínez.- Se trata de que esta eximencia de compatibilidad requiere o debería llevar consigo la no percepción del complemento especifíco, entonces, pregunta realizada en Comisión, se nos dice de que estas personas que se les da la compatibilidad dejan de cobrar una parte del complemento específico y sin embargo siguen percibiendo otra parte genérica que es, se le aplica a todos los funcionarios. Yo quisiera preguntar a la Presidencia si este tema es legal, porque si hizo alusión a un informe del Secretario de que, de que esta percepción, esta parte proporcional que era ilegal, y en ese sentido si se mantiene el informe del Secretario pues nuestro grupo votaría en contra, lógicamente. Sr. Presidente.- Muchas gracias. Lógicamente se mantiene el informe del Secretario, el Secretario es el que da fe de la legalidad o no legalidad de los actos, y en el expediente consta este informe. Si, Sr. Nodar. Sr. Nodar Martínez.- Entonces Sr. Presidente, si esto es así que se me diga si estos funcionarios van a cobrar esa parte proporcional porque en Comisión se decía que si. Sr. Presidente.- Vuelvo a repetir, le vuelvo a repetir Sr. Nodar, lo que figura en expediente está en el expediente, por lo tanto pasamos a votar. ¿Hay votos en contra?, Grupo Socialista. ¿Abstenciones?. Los demás votamos a favor. Vistas as peticións formuladas por Dona María Visitación Parga López e D. Carlos Manuel Cuadrado Romay, Técnicos de Administración Xeral, interesando o recoñecemento da Compatibilidade do exercicio do seu traballo neste Organismo provincial co libre exercicio da súa profesión como Avogados, de conformidade co criterio seguido por esta Corporación en similares casos de funcionarios, Licenciados en Dereito, que realizan a súa actividade de carácter privado fóra da xornada normal de traballo establecida ou que poida establece-la Deputación e fixado en acordos plenarios de 27 de marzo de 1987 e 30 de marzo de 1990, ademáis seguindo o preceptuado no Capítulo IV da Lei 53/1984 de 26 de decembro e Título III do Real Decreto 598/1985, de 26 de abril, esta Excma. Corporación Provincial acorda por maioría, co voto en contra do Grupo Socialista e Sr. Lage Rodríguez (Grupo Mixto) acceder ó solicitado e declara-la Compatibilidade interesada polos peticionarios, e elo sen menoscabo do cumprimento da xornada establecida por esta Deputación e supeditándose a posibles cambios de horario e reordenación de Servicio que puideran realizarse e tendo sempre en conta que o exercicio da actividade privada non pode impedir ou menoscaba-lo estricto cumprimento dos seus deberes como funcionarios nin compromete-la súa imparcialidade ou independencia no exercicio da súa función neste Organismo. ------ Folla: 88 22.2910.- RECOÑECEMENTO DE CRÉDITO PARA ATENCIÓN DE GRATIFICACIÓNS DEVENGADAS DURANTE O EXERCICIO 1990 Sr. Presidente.- No hay intervenciones. ¿Votos en contra?, ¿abstenciones?. Votamos todos a favor. Vista a certificación emitida polo Xefe de Servicio de Admisión do Hospital Provincial, co visto e prace da Xefatura de Persoal do devandito Centro, a traveso da cal se solicita o abono de gratificacións a persoal de dito Servicio, por traballos extraordinarios fóra da xornada normal, debidamente autorizados e realizados, pero non certificados nos seus momentos, na consideración de que os mesmos se devengarán durante o exercicio 1990, acórdase por unanimidade, recoñecer crédito por importe de CENTO TRINTA E TRES MIL SEISCENTAS CORENTA E CATRO PESETAS (133.644) con dito fin, aprobando e declarando de abono en concepto de gratificacións, as cantidades que a continuación se concretan e a favor das persoas relacionadas. - Mª Carmen González Hernández........ 36.120 pts. - José Carlos Domínguez Prol.......... 36.120 pts. - Marisa da Ponte Carballa............ 36.120 pts. - José Antonio Licer Vázquez.......... 25.284 pts. ------ Folla: 88,89 23.2911.- RECLAMACIÓN FORMULADA POR FUNCIONARIO PROVINCIAL RELATIVA A RECOÑECEMENTO DE COMPLEMENTO ESPECÍFICO POR INCOMPATIBILIDADE Sr. Presidente.- No hai intervencións. ¿Votos en contra?, ¿abstencións?. Votamos todos a favor. Vista a reclamación formulada por D. Jaime Rodríguez Acuña, A.T.S., adscrito ó Hospital Provincial, relativa a que se lle recoñeza o seu dereito a percibir no seu complemento específico a cantidade asignada nas Bases de Aplicación de Retribucións, por incompatibilidade, considerando que esta Corporación Provincial, nin na convocatoria da praza, nin en momento posterior ningún determinou tal posto de traballo como incompatible con actividade privada, nos términos establecidos no Título III do Real Decreto 598/85, acorda por unanimidade, a desestimación da pretensión deducida en todo o seu alcance. ------ Folla: 89 24.2912.- ADSCRIPCIÓN A DOUS POSTOS DE TRABALLO DE DOUS FUNCIONARIOS PROVINCIAIS EN COMISIÓN DE SERVICIOS Sr. Presidente.- Sr. Nodar. Sr. Nodar Martínez.- Nuestro grupo vota a favor de la propuesta, sin embargo hay un aspecto que no vemos claro y que no está en el expediente, y es que si estos funcionarios realmente vienen ejerciendo de hecho el, los puestos o los cargos a los cuáles en este momento se le pretende adscribir, la pregunta sería si la asimilación es también proporcional o total en cuanto a la parte retributiva, es decir, no sería lógico de que se adscriban a funcionarios a puestos de superior categoría pero que no perciban la retribución total, es decir, a efectos de evitar agravios comparativos, como yo no lo he visto lo pregunto y si se me contesta en ese sentido pues nosotros votamos a favor. Sr. Presidente.- No pueden cobrar todas las prestaciones porque lógicamente él los están ocupando en plantilla un puesto, en este caso de Auxiliar Psiquiátrico, entonces no podrían percibir todas las retribuciones pertenecientes al puesto que están ocupando interinamente que creo recordar que es por un plazo de seis meses. Sr. Nodar Martínez.- La pregunta es a posteriori, si se les adscribe ahora a esos puestos, ¿van a cubrir la totalidad de las prestaciones o no?. Sr. Presidente.- Yo creo recordar que van a cobrar el complemento específico correspondiente al nivel 18. ¿Votamos?. ¿Votos en contra?, ¿abstenciones?. Abstención Grupo Socialista, los demás votamos a favor. Visto o escrito da Directora de Enfermería dos Servicios de Saúde Mental "O Rebullón", que vén conformado polo Sr. Deputado-Delegado do Centro, a traveso da cal, da conta e propón a adscripción dos Auxiliares psiquiátricos Dona María del Pilar Vázquez Fouce, e Dona María Josefa Rodríguez Moreira, a postos de traballo de ATS e Asistente Social respectivamente, na consideración de que ambas ostentan a titulación suficiente, e de que ditos postos de traballo non puideron ser cubertos, tendo en conta razóns de urxencia e imperiosa necesidade, acórdase por maioría, coa abstención do Grupo Socialista e Sr. Lage Rodríguez (Grupo Mixto) conferir unha comisión de servicios de carácter temporal, ata 31 de maio de 1991, ás relacionadas para que desenrolen os postos de traballo de A.T.S. e Asistente Social no devandito Centro. Os interesados acreditaráselle o nivel de complemento de destino 18, e o complemento específico correspondente ós postos de traballo que van a desenrolar en tanto en canto permanezan nesta comisión de servicios. O propio tempo apróbase e declárase de abono a favor das designadas un total de CENTO NOVE MIL CATROCENTAS VINTEOITO PESETAS (109.428) para cada unha delas, en concepto de atrasos producidos desde 1 de xuño de 1990 a 28 de febreiro de 1991. ------ Folla: 89,90 25.2913.- CONVENIO DE COLABORACIÓN DEPUTACIÓN-INEM CON SOLICITUDE DE 3 TÉCNICOS DE FP-2 PARA LABORATORIO DE AREEIRO Sr. Presidente.- Si, Sr. Nodar. Sr. Nodar Martínez.- En relación con ese tema únicamente, bueno, nosotros, nuestro grupo considera absolutamente lógico que a la prescripción del tiempo el período por el contrato, se finalicen los contratos y que se, se saquen unos nuevos. Sin embargo la pregunta concreta es si de las personas que venían trabajando con estos contratos temporales si hay alguna que sigue en este momento trabajando, si se le ha cancelado, si se le ha cancelado a todos. Sr. Presidente.- Sr. Ballesta. Sr. González Ballesta.- Bien, había una vigencia del contrato en relación con el INEM que finalizaba a una fecha determinada y en ese momento quedó cancelada esa relación laboral con, a todos, si. Sr. Presidente.- Muchas gracias. ¿Pasamos a votar?. ¿Votos en contra?, ¿abstenciones?. Votamos todos a favor. Visto o escrito que formula o Sr. Enxeñeiro-Director do Servicio Agrario a traveso do cal remite informe do Xefe da Sección de Fitopatoloxía da Finca Areeiro, relativo a traballos a realizar nos diversos laboratorios da indicada Finca e que implica a contratación de 3 Técnicos FP-2, 2 de análise e procesos básicos e 1 de rama sanitaria durante 6 meses en colaboración co Instituto Nacional de Emprego conforme se realizou durante o exercicio 1990, o Pleno, de conformidade co dictame da Comisión Informativa de Persoal acorda por unanimidade: 1º.- Solicitar un convenio de colaboración co Instituto Nacional de Emprego para traballos a des enrolar nos laboratorios da Finca Areeiro coa contratación de 3 Técnicos FP-2 por tempo de 6 meses dos cales dous son da especialidade de análise e procesos básicos e outro da rama sanitaria. 2º.- Para facer frente a tal g

Área de documentación

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición