Fondos
1998-12-18_Extraordinaria. Acta de sesión 1998/12/18_Extraordinaria
Acta de sesión 1998/12/18_Extraordinaria
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.1.3.3.33.358/3.1998-12-18_Extraordinaria
Título Acta de sesión 1998/12/18_Extraordinaria
Data(s) 1998-12-18 (Creación)
Volume e soporte 1 acta de sesión
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Folla: 99 Da sesión extraordinaria en primeira convocatoria, celebrada polo Pleno desta Excma. Deputación o día, 18 de decembro de 1998 No Salón de sesións da Excma. Deputación Provincial de Pontevedra, sendo as once horas e cinco minutos do día dezaoito de decembro de mil novecentos noventa e oito, baixo a Presidencia do Ilmo. Sr. Presidente D. Manuel Abeledo López, reuníronse as Señoras/es Deputadas/os, Dona Carmen Avendaño Otero, D. Adolfo Campos Panadeiros, Dona Ramona Castaño López, D. Xosé Costa Díaz, D. Xoán Carlos Chillón Iglesias, D. José Luis Fernández Lorenzo, Dona Carmen Ferro Carballo, D. Lino Fontán Mariño, Dona Ana Gandón Menduíña, D. Emilio González Iglesias, D. Oswaldo Lino González Pereira, D. Efrén Juanes Rodríguez, D. Emiliano Lage Rodríguez, D. Mario López Martínez, D. Rafael Louzán Abal, D. Xosé Cesáreo Mosquera Lorenzo, D. Julio Pedrosa Vicente, D. Amado Ricón Virulegio, D. Julio Sayáns Bugallo, D. Ramón Sestelo Fernández, D. Santiago Tirado Serén, D. Pablo Vázquez Caride, D. Roberto Vázquez Souto e D. Manuel Vilar Márquez, co obxecto de celebrar sesión extraordinaria da Deputación en Pleno, en primeira convocatoria, consonte á correspondente orde do día. Da fé do acto o Secretario Xeral, D. Rogelio Nicieza de la Cerra, e está presente o Sr. Interventor, D. Bautista Pérez Carnero. Non asisten os Sres. Deputados, D. Xosé Manuel Barros González nin D. Santiago Pazos Moreira, quen excusan a súa ausencia. Declarada aberta a sesión e de orde da Presidencia éntrase seguidamente no exame da orde do día, adoptándose en relación coa mesma os seguintes acordos: Sr. Presidente.- Si mo permiten os Sres. Deputados, antes de inicia-la orde do día eu quería manifesta-la miña satisfacción, e supoño que a de tódolos compañeiros Deputados, pola presencia de Carmen Ferro, despois de pasalo mal coa enfermidade que padeceu. Indudablemente é unha satisfacción para todos que se volva a encontrar entre nós. 1.4289.- ACTAS ANTERIORES Sr. Presidente.- Dito esto, pasamos ó primeiro punto da orde do día que é a aprobación dos borradores das actas das anteriores sesións, ordinaria do 30 de outubro e extraordinaria do 20 de novembro, ámbalas dúas de 1998. ¿Hai algunha alegación ás actas?. Unanimidade, apróbanse por unanimidade as actas. O Pleno acorda por unanimidade, aproba-los borradores das actas das anteriores sesións, ordinaria, do día 30 de outubro, e extraordinaria do día 20 de novembro, ámbalas dúas de 1998. ------ Folla: 99,104 2.4290.- APROBACIÓN DEFINITIVA DO PRESUPOSTO PROVINCIAL PARA 1999 Sr. Presidente.- Punto dous, aprobación definitiva do presuposto provincial para 1999. Ten a palabra D. Julio Pedrosa. Sr. Pedrosa Vicente.- Si, bos días. Después de la aprobación inicial de los presupuestos y de pasar el período de exposición al público no se presentó oficialmente ninguna reclamación, considerada como tal al amparo de la Ley, y de acuerdo con el informe de la Intervención, a la citada aprobación inicial se presentaron dos escritos de dos Sindicatos, Comisiones Obreras y la CIG, que más que reclamaciones a la aprobación inicial yo creo que pueden considerarse como peticiones al Pleno. Yo diría que las peticiones contenidas en estos escritos son una consecuencia, un reflejo o una culminación de una serie de negociaciones que a lo largo de todo el año se mantuvieron entre el equipo de gobierno, y fundamentalmente el Presidente, y los Sindicatos con representación en esta institución, las cuáles dieron lugar a muy distintos acuerdos que se fueron aplicando a lo largo de todo el año. De aquellas peticiones efectuadas por los Sindicatos, que no fue posible aceptar a lo largo de todo el año, se nutren los dos escritos que ahora se presentan, y que por las mismas razones que a lo largo de la negociación no fueron o no pudieron ser estimadas por el equipo de gobierno, en esta ocasión consideramos que tampoco. Muy brevemente y empezando por el de Comisiones Obreras, la primera petición hace referencia a la implantación de un horario de dos horas por la tarde para los que perciban dedicación. En este sentido es criterio, y así se expuso ya en su momento por el Presidente, que la dedicación supone el ejercicio del puesto de trabajo con aplicación superior a la ordinaria, y esto lleva a que en la práctica muchas veces se le exija a determinados funcionarios una presencia superior, incluso a las dos horas en una tarde; llegan a ser de cuatro, cinco o seis horas, las que hagan falta, y a lo mejor al día siguiente no hace falta la presencia en esta casa, por lo tanto, si bien deben de cumplir ese mayor horario, esa mayor dedicación y la plena disponibilidad, el concretar, como nos pide un Sindicato, en dos horas concretas a la tarde, consideramos que no es operativo ni es bueno para el funcionamiento que pretendemos llevar a cabo en esta casa. En una segunda petición se habla también del complemento de productividad y se solicita reducir la cantidad prevista en el presupuesto de dicho complemento, que son 36 millones de pesetas. A esto nos oponemos por unas razones que yo considero bastante lógicas. Por un lado, es una cifra muy similar a la satisfecha en el año 1998, y por otro lado hay que tener en cuenta que de estos 36 millones casi 20 millones tienen unas finalidades muy concretas como es pagar mayores peligrosidades en "Príncipe Felipe" o mayores funciones también en el mismo centro, con lo cual en el fondo, del complemento de productividad estamos hablando de mucho menos dinero, no de 36 millones, prácticamente de 15 ó 16 millones. También se solicita en el escrito de Comisiones una tercera petición diciendo que se de cuenta de las gratificaciones y horas extras que se concedan. En este sentido, sin estar ni siquiera plasmado en ninguna de las bases se viene cumpliendo ya en este momento con esta notificación a los Sindicatos y a los partidos. En la cuarta, Comisiones hace referencia a las retribuciones del profesorado en los cursos del CPAM, haciendo varias referencias de que si están al margen de la legalidad, por un lado, que si se opina que deberían realizarse por las mañanas, e incluso señala a alguna persona en concreto que cobra unas cantidades que consideran desorbitadas. Frente a esto decimos también que se están aplicando plenamente las normativas plenarias en cuanto a la retribución de estos cursos, y en cuanto a la celebración por las mañanas o por las tardes, y sin perjuicio de que ya los que se celebran aquí muchas veces se celebran por la mañana, los que se están prestando para los Ayuntamientos son los propios Ayuntamientos los que nos solicitan que se celebren por las tardes para no alterar el funcionamiento y el trabajo de los funcionarios de esos Ayuntamientos. En una quinta petición, Comisiones hace referencia o solicita una equiparación en las retribuciones del personal funcionario de organismos autónomos con los de la Diputación. En este sentido tenemos que decir que no estamos tampoco de acuerdo con esta petición. No hay que olvidar que cada patronato y cada organismo de estos tiene su personalidad jurídica propia, tiene sus modos de actuación, tiene sus sistemas de contratación y tiene sus propias funciones y tareas que muchas veces no coinciden en nada con las que se prestan en la propia Diputación, por lo tanto esa equiparación no tendría mucho sentido. Hacen una sexta petición relativa a los educadores en la Ciudad Infantil, que se trata de un error ya corregido en este momento, y que por lo tanto en este sentido se puede considerar estimada esta petición, puesto que de 20 educadores, 17 aparecían con nivel de complemento de destino 20 y 3 con nivel 19, sin embargo la suma total en pesetas si correspondía ya al nivel 20 para todos. Ese error informático ha sido corregido y ya están todos los educadores con el nivel 20. Y por último, Comisiones plantea en cuanto al Servicio de Vías y Obras la contratación de 5 personas del grupo E. En este sentido tenemos que decir que se va a respetar, que el equipo de gobierno va a cumplir exactamente los compromisos asumidos en su día en la negociación con los Sindicatos y se van a completar las siete Brigadas que se habían pactado, y por lo tanto se contratará al personal que haga falta para cumplir esa obligación que nos hemos impuesto de mantener siete Brigadas. Por lo que se refiere al escrito de la CIG, comienza también con un error de hecho, ya corregido, relativo a determinadas cifras de conductores maquinistas que no tienen mayor importancia pero que tienen toda la razón; es un error informático que ya fue corregido. En la segunda petición, la CIG solicita un incremento de la dieta mínima a 1.800 pesetas y 30 pesetas por kilómetro. A esto hay que decir que estas son unas cantidades que no las ponemos alegremente, están fijadas por convenio y sólamente pueden ser modificadas por convenio. Por lo que me dicen a mi los servicios técnicos, no pueden ser modificadas vía presupuesto, y si aplicamos la normativa, la legislación, incluso habría que reducirlas porque estas cifras de convenio están por encima de lo que se señala en la normativa actual. La tercera petición de la CIG, solicita la revisión o eliminación de dedicaciones plenas o exclusivas, bien con carácter general o bien en aquellos casos en que no se considere. Evidentemente, no están conformes con las dedicaciones que se dan. Nosotros consideramos que se dan en aquellos casos que son necesarios, en que se les está exigiendo a las personas una dedicación y una disponibilidad de manera bastante completa y absoluta a esta casa. También coincide la CIG con Comisiones en pedir la reducción de la productividad. Como señalé anteriormente, sería prácticamente imposible porque entonces se dejarían de retribuir determinados conceptos que se están retribuyendo en "Príncipe Felipe", como peligrosidad, mayores funciones, etc. Hace también referencia al error existente en los educadores de "Príncipe Felipe", ya corregido. Y por último, en cuanto a inversiones solicita la CIG incrementos en dos partidas, en la de maquinaria, para el Parque Central y los Comarcales, y otra para reparaciones u obras en la Ciudad Infantil. Por lo que se refiere a la primera hay que destacar que ya el equipo de gobierno en los últimos años ha hecho un esfuerzo especial en dotar de la maquinaria adecuada al Parque. En el año 97 recordarán que se gastaron más de 100 millones de pesetas y en el presupuesto de este año están previstos 18 por un lado y 40 por otro, es decir, 58 millones. Además, de ser necesario y ser posible, se incrementarán paulatinamente a lo largo del año con cargo a los remanentes. Lo mismo podemos decir de la Ciudad Infantil "Príncipe Felipe". Las cantidades que nos cuesta la misma de todos son conocidas y muchas veces criticadas por la enormidad de millones que le dedicamos. Incluso este año y en obras concretas y pequeñas ya en el presupuesto van destinados 62 millones para las mismas. Y también en caso de que fuesen necesarias se irá incrementando con cargo a los presupuestos. En base a todo eso, Presidente, en este caso como portavoz del grupo del Partido Popular, yo solicito la desestimación de los dos escritos presentados y por lo tanto la aprobación definitiva del Presupuesto y de toda la documentación que lo acompaña. Sr. Presidente.- Gracias. Sr. Chillón Iglesias. Sr. Chillón Iglesias.- Bos días. Nun principio, como ben saben, o noso grupo provincial tivo unha actitude, neste caso en base ós antecedentes anteriores, cara a presentar emendas ou alegacións a este Presuposto. Hai unha cuestión, que índa hai poucos días, no Parlamento de Galicia, o Presidente da Comisión de Economía e Facenda facía referencia ás máis de 1.400 emendas presentadas e a resposta negativa que tiñan por parte, nese caso, do grupo do equipo de goberno. Aquí, nesta institución, en reiterados anos, estase a producir tamén esta mesma actitude. De aí o noso posicionamento cara a esta aprobación dos Presupostos de 1999. Estamos totalmente de acordo coa filosofía das alegacións presentadas por parte das Centrais Sindicais porque os temas, tanto de dedicación, de productividade e de horas extraordinarias, deben estar, por suposto, consensuados a través da Comisión Paritaria para que exista o debido control e non o uso e abuso destas series de mecanismos, que se deben ter sempre en conta en función da experiencia anterior e das demandas por parte das Centrais Sindicais. Eu quixera aproveitar ou quixéramos aproveitar esta circunstancia para de novo, neste caso, criticar globalmente o Presuposto desta institución provincial. Por unha parte a discrecionalidade e a falta de criterios no sentido que aquí se ten feito recordando aquela frase de que esta institución provincial é o Concello de Concellos, pero non de ser ou de tratar de ser Concellos paralelos. Por unha parte esta discrecionalidade, esta falta de criterios, e por outra parte a falta de obxectivos políticos por parte desta institución. En relación ó primeiro punto, a esa falta de criterios, a esa discrecionalidade, incidir nas dúas partidas fundamentais que temos criticado, como me parece que se comentaba na última sesión plenaria, en canto ós temas dos fondos propios e do Plan de Acción Comunitaria. Non se comprende que se estea aquí a xustificar sempre que non podemos facer un plan de estradas provinciais correcto e que cando fagamos actuacións nas estradas provinciais haxa un sisar dunha forma esaxerada de ir medindo os 6 metros de anchura e en moitos casos quedar en 5,50, 5,75 e ter unha rede viaria provincial nunhas condicións moi deficitarias, e por outra parte en base non sei a que criterios, en zonas semiurbanas e incluso rurais, facer ancheados de 10 e 12 metros. Iso non ten moito sentido. Non ten moito sentido porque realmente non hai neste caso nin uns criterios cara a acomete-las actuacións no propio patrimonio provincial da rede viaria, e despois tampouco ten sentido á hora de incidir nunha área cando por parte do Concello existen outras prioridades. E por outra parte, tamén moi breve, o tema da falta de obxectivos políticos. Aquí temos acusado a oposición moitas veces desa falta de iniciativas desta institución provincial, de ser correa transmisora, se cadra, doutros organismos, e estar sempre a remolque a partir de convenios, de iniciativas, de ideas doutros organismos, non desta. Eu non vou poñer agora, neste caso, a institución provincial da Coruña como exemplo, que está a levar outro tipo de política, en dúas ou tres cuestións que temos aquí comentado por parte deste grupo. A nivel, por un lado, de rehabilitación e de recuperación do patrimonio histórico-artístico, ten habido un convenio cara á catalogación do patrimonio histórico-artístico desa provincia, e tense planificado e aprobado un plan de recuperación, como comentábamos o outro día por parte do portavoz do noso grupo provincial, de mil cincocentos millóns en tres anualidades cara a esa recuperación e rehabilitación. Outro aspecto que temos tamén de referencia é o aspecto de promoción turística a nivel de folletos, de spots televisivos, de potenciación dos nosos recursos para sentar unhas bases de promoción e de economía dos sectores hosteleiro e turístico, incluso en relación co próximo ano Xacobeo. Deberíamos tamén facer un plan coordinado para aproveitar precisamente ese aluvión de poboación que se vai presentar aquí no próximo ano. E outro exemplo tamén que temos é o tema dos parques comarcais de bombeiros. Aquí, o noso portavoz presentara unha moción na que demandaba a responsabilidade por parte desta institución de implicarse á hora da dotación e de mantemento deses parques comarcais. Eu imaxínome que a Presidencia desta institución saberá que no Pleno do mes de setembro na institución coruñesa se presentou un plan de 600 millóns de pesetas cara á dotación de dez parques comarcais de bombeiros en cada unha das cabeceiras da comarca. É unha falta total de descoordinación e de iniciativa; unha institución tira por un lado, por outro lado outra institución non asume esa responsabilidade e vai por outro sitio, e isto é o gran defecto que temos criticado e que aproveitamos tamén esa circunstancia para unha vez máis poñer sobre a mesa, a falta de criterios e a discrecionalidade, e por outra parte a falta de iniciativa e de obxectivos políticos desta institución provincial. De momento nada máis. Sr. Presidente.- Gracias Sr. Chillón. Sr. González Iglesias. Sr. González Iglesias.- Si, buenos días. El Grupo Socialista no tiene muy claro cómo van a tratar ustedes las alegaciones de los Sindicatos, si como alegaciones o como escritos, como decía el Sr. Pedrosa, en todo caso da igual; da igual en el sentido de que si es como escritos decirle que nosotros estamos de acuerdo, al menos con la filosofía que se desprende de esos escritos, y si es como alegaciones que vamos a votar a favor de esas alegaciones. En cuanto al Presupuesto como tal, nos parece que lo más congruente, dado el estado al que se llevó a esta institución por parte del Partido Popular, es votar en contra de la aprobación definitiva del Presupuesto y remitirnos a la intervención de la aprobación inicial, única y exclusivamente. Nada más. Sr. Presidente.- Gracias. Ten a palabra o Sr. Pedrosa Vicente. Sr. Pedrosa Vicente.- Si, muy breve y comenzando por el final. Me parece correcta la postura del portavoz del Partido Socialista, ya que en este Pleno se trata de aprobar o rechazar las enmiendas o reclamaciones que se hagan, no de volver a replantear otra vez todo el presupuesto. Le aclaro que, aunque no tengan la categoría de reclamaciones propiamente dichas, las vamos a votar como tales. Yo creo que es lo mejor, aceptarlas como reclamaciones y votarlas. Y por lo que se refiere a la intervención del Sr. Chillón, además de decir que está de acuerdo con los escritos de los Sindicados, de las reclamaciones no habló nada más. Y en cuanto a que le gusta más el presupuesto de La Coruña, a mi también. Un presupuesto que es un tercio más que éste y con un tercio de deuda, evidentemente nos gusta a todos mucho más. No se olvide que si aquí seguimos un par de años más con la política y la gestión que estamos haciendo en los últimos años, nos pondremos a la altura seguramente del presupuesto de La Coruña, y entonces se podrán hacer muchas más cosas de las que se están haciendo; pero evidentemente en principio a todos nos gusta más, es mucho más importante que el nuestro. Por lo demás no se habló nada del fondo del asunto de las reclamaciones. Mantenemos nuestra petición de voto en contra de las reclamaciones y a favor del Presupuesto. Sr. Presidente.- Gracias. ¿Algunha intervención máis?. Procedemos polo tanto á votación das alegacións presentadas polos dous Sindicatos, Comisións Obreiras e CIG. ¿Votos a favor das alegacións?. Partido Socialista e Bloque Nacionalista Galego. ¿Abstencións?. Non hai. ¿Votos en contra?. Rexéitase cos votos do Partido Popular. Ben, procedemos polo tanto á votación do Presuposto consolidado da Deputación Provincial de Pontevedra para o ano 1999 e por suposto tódalas bases de execución, organismos autónomos, plantilla, relación de postos de traballo e cadro de persoal laboral. ¿Votos en contra?. ¿Abstencións?. Non hai. ¿Votos a favor?. Apróbase cos votos en contra da oposición. De conformidade co dictame conxunto das Comisións Informativas de Economía e Facenda e a de Réxime Interior, o Pleno acorda por maioría de votos do Partido Popular e cos votos en contra do Grupo Socialista e do BNG a adopción do seguinte acordo: 1º.- Desestima-las distintas alegacións presentadas ó Presuposto para 1999, pola Sección Sindical de CC OO e CIG, números de Rexistro de Entrada desta Deputación 21737 e 21990, respectivamente, considerando que as súas reclamacións non se fundamentan en ningunha das causas sinaladas no art. 151 da Lei Reguladora das Facendas Locais e art. 22.2 do RD 500/1990, de 20 de abril. Non obstante procederase á corrección dos erros de feito que se apreciaron na relación de postos de traballo con respecto á asignación do complemento de destino a tres Educadores e a un Instructor de Ensinanza Fogar, e a determinación do importe do factor perigosidade, penosidade e toxicidade dos Conductores Maquinistas adscritos ó Parque Central de Maquinaria. 2º.- Aprobar definitivamente o Presuposto Xeral da Deputación para 1999, que comprende: .- O Presuposto da Deputación, por importe de ......................... 14.502.300.000 .- O Presuposto dos OO AA e polos importes que se sinalan: - Escola de Canteiros .................................................................. 29.692.428 - Museo Provincial ...................................................................... 211.805.445 - Escola Universitaria de Enfermería ....................................... 57.700.000 - CFP "Fogar Provincial" ........................................................... 77.990.000 - Padroado de Turismo "Rías Baixas" ..................................... 76.700.000 - Caixa de Anticipos de Cooperación ..................................... 147.065.663 - ORAL ......................................................................................... 450.000.000 .- O Presuposto Xeral consolidado, por importe de: - En ingresos ............................................................................. 15.053.735.919 - En gastos ................................................................................. 15.053.735.919 3º.- Apróbanse así mesmo as Bases de Execución do Presuposto Xeral da Deputación e as específicas dos seus Organismos Autónomos, o Cadro de Persoal funcionario, as relacións de postos de traballo e os Cadros de Persoal laboral, así como o Anexo de inversións para 1999. ------ Folla: 104,105 3.4291.- AUTORIZACIÓN DE OPERACIÓN DE TESOURERÍA Ó ORAL PARA ANTICIPOS A CONCELLOS Sr. Presidente.- Pasamos ó segundo punto da orde do día, autorización de operación de Tesourería ó ORAL para anticipos ós Concellos. ¿Algunha intervención?. Sr. Pedrosa Vicente. Sr. Pedrosa Vicente.- Sí, muy breve. Se trata de la aprobación de la operación de Tsorería de todos los años para el Organismo de Recaudación, para el ORAL, para que pueda cumplir con su servicio a los Ayuntamientos de anticipar mensualmente la recaudación a los mismos. Se invitó a este concurso a la práctica totalidad de los Bancos y Cajas con oficinas en la provincia, y la mesa de contratación, y en su momento el Consejo del ORAL y la Comisión de Hacienda, proponen su adjudicación a Caixa Pontevedra. Esta operación tiene una duración de un año sin ningún tipo de comisiones y al tipo de mibor, sin ningún recargo. Esta es la propuesta que traemos a Pleno. Sr. Presidente.- Gracias. ¿Algunha intervención?. Procedemos polo tanto a votar á autorización desta operación de Tesourería para o ORAL, para anticipos ós Concellos. ¿Votos en contra?. ¿Abstencións?. ¿Votos a favor?. Abastención do Bloque Nacionalista Galego e a favor o Partido Socialista e o Partido Polular. Visto o expediente tramitado polo Organismo Autónomo de Xestión de recursos Locais (ORAL) para concertar unha operación de Tesourería por importe de MIL CINCOCENTOS MILLÓNS DE PESETAS (1.500.000.000), para facer frente ós anticipos de recadación ós Concellos durante o ano 1999; vistas as cinco ofertas presentadas por Banco de Bilbao Vizcaya, Caixa Galicia, Argentaria (Banco de Crédito Local), Banco de Santander e Caixa de Aforros Provincial de Pontevedra; e vistos así mesmo os informes de Intervención e Tesourería desta Deputación, de datas 14 de decembro de 1998, destacando que as tres ofertas máis interesantes son as presentadas polas entidades Banco Bilbao Vizcaya, Caixa Galicia e Caixa Pontevedra. Unha vez ponderado o contido de ambos informes, e tendo presente que as condicións económicas da operación son similares, e que os servicios ofrecidos por CAIXA PONTEVEDRA son os máis ventaxosos no sentido de contar conha oficina propia nos Servicios Centrais do ORAL, o Pleno, de conformidade con dictame favorable da Comisión de Economía, acorda por maioría de votos a favor do Partido Popular e do Grupo Socialista e coa abstención do Bloque Nacionalista Galego, a aprobación e autorización ó ORAL para concertar dita Operación de Tesourería con CAIXA PONTEVEDRA nas condicións que figuran na oferta presentada, cun interés variable MIBOR a tres meses e diferencial de "0" puntos, ssen comisións, por se-la máis vantaxosa das ofertas presentadas. Así mesmo, acórdase facultar ó Ilmo. Sr. Presidente para a formalización deste acordo. ------ Folla: 105,106 4.4292.- APROBACIÓN DE EXPEDIENTE DE ALTERACIÓN DA CAULIFICACIÓN XURÍDICA DUN TERREO ENTRE ESTRADA PONTEVEDRA - VILAGARCÍA E A N-550 Sr. Presidente.- Pasamos ó punto cuarto, aprobación de expediente de alteración da culaificación xurídica dun terreo entre estrada de Pontevedra - Vilagarcía e a N-550. Ten a palabra o Sr. Tirado. Sr. Tirado Serén.- Gracias Presidente. Vaise a tratar neste punto o asunto que xa se trouxo noutra sesiñn porque é altera-la cualificación xurídica dun tramo de vial que comunica a carretera comarcal Pontevedra-Vilagarcía coa nacional 550, que comunica Vigo con Coruña. A carretera provincial que comunica estas dúas vías é a que vai dendo a Goulla a Porráns, e con motivo dunha variación que se lle fixo deixou en desuso unha parte, e estaparte pretendeu o Concello, por acordo que tomou no mes de marzo, que se lle ceda, pero para poder cederlla previamente hai que alterar a cualificación xurídica en canto ben de dominio público a ben de propios, neste caso da Deputación, para que se poida ceder. Aquí trouxose o expediente inicial para poder expoñelo ó público e durante o pedíodo de exposición non se presentou ninguha reclamación. Agora vén para formirmar xa como ben de propios para poder cederllo. Creo que non hai maior explicación. Se algunha explicación se necesita aquí estamos. Sr.Presidente.- Gracias Sr. Tirado. ¿Algunha intervención con respecto a isto?- Non hai ningunha intervención, polo tanto procedemos á votación. Aprobación do expediente de alteración da cualificación xurídica dun terreo entre estrada de Pontevedra - Vilagarcía e a N- 550. ¿Votos en contra?. ¿Abstencións?. ¿Votos a favor?. Apróbase por unanimidade. Téndose solicitado polo Excmo. Concello de BARRO, en virtude de acordo plenario de 26 de marzo de 1998, a cesión dun terreo de 1.040 m2 de extensión, comprendido entre a estrada pontevedra - Vilagarcía e a N-550, sendo informada como viable tal petición polo Enxeñeiro Técnico da Zona Norte, dado que dito tramo de vía pública non presta servicio na actualidade, e téndose acordado polo Pleno desta Excma. Deputación Provincial, en sesión celebrada o día 25 de setembro de 1998, a incoación de expediente de alteración da cualificación xurídica de tal terreo, sen que se produciran reclamacións durante o período de exposición pública do citado expediente, como constata o oficio de 14 dos correntes do Xefe de Negociado do Rexistro Xeral desta Excma. Deputación, o Pleno, de conformidade con dictame da Comisión Informativa de Vías e Obras, acorda por unanimidade: 1. A resolución do expediente de alteración da cualificación xuridica de tal terreo entre a estrada Pontevedra - Vilagarcía e a N-550, dándolle carácter de patrimonial. 2. A súa incorporación ó Inventario de Bens Provinciais con carácter patrimonial. 3. A inscripción no Rexistro da Propiedade con tal carácter. Sr. Presidente.- Terminada a orde do día, gracias pola rapidez. Levantamos a sesión. E non habendo máis asuntos que tratar, polo Sr. Presidente, sendo as once horas e trinta minutos do expresado día, dase por rematada a sesión e dela exténdese a presente Acta, que asinará o Ilmo. Sr. Presidente comigo, o Secretario, que dou fe. ------
Área de documentación
Existencia e localización de copias Enlace para escoitar o audio da sesión do Pleno
Ãrea de notas
Nota