Rexistros actuais: 1.617.768
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649
Fondos
-
ES.GA.36038.ADPO.12.. SERVIZO NACIONAL DE INSPECCIÓN E ASESORAMENTO DAS CORPORACIÓNS LOCAIS
24.714/12. Informes, peticións, recursos e reclamacións (1851-1875)
Informes, peticións, recursos e reclamacións (1851-1875)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.12..2.2.24.714/12
Título Informes, peticións, recursos e reclamacións (1851-1875)
Data(s) 1851-1875 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Administración Municipal. > Informes, peticións, recursos, reclamacións. etc. 1851-1875
Ãrea de notas
Nota