Fondos
-
ES.GA.36038.ADPO.12.. SERVIZO NACIONAL DE INSPECCIÓN E ASESORAMENTO DAS CORPORACIÓNS LOCAIS
1.039/26. Expediente de reclamacións feitas ao concello de Pontevedra pola policía urbana (1850-1851)
Expediente de reclamacións feitas ao concello de Pontevedra pola policía urbana (1850-1851)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.12..2.2.1.039/26
Título Expediente de reclamacións feitas ao concello de Pontevedra pola policía urbana (1850-1851)
Data(s) 1850-1851 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Administración Municipal. > Expediente sobre reclamacións feitas ó concello de Pontevedra pola policía urbana: recomposición de rúas, limpeza, branqueo de edificios, arranxo de porta de madeira da Peregrina. Data: 1850 - 1851.
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de topónimos
Nome dos puntos de acceso Servizo Nacional de Inspección e Asesoramento das Corporacións Locais (Tema)