Rexistros actuais: 1.617.765
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649
Fondos
-
ES.GA.36038.ADPO.12.. SERVIZO NACIONAL DE INSPECCIÓN E ASESORAMENTO DAS CORPORACIÓNS LOCAIS
1.040/30. Expediente de derrubamento dunha casa do Monte do Pousadoiro no Concello de Saiar (1857)
Expediente de derrubamento dunha casa do Monte do Pousadoiro no Concello de Saiar (1857)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.12..2.2.1.040/30
Título Expediente de derrubamento dunha casa do Monte do Pousadoiro no Concello de Saiar (1857)
Data(s) 1857 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Administración Municipal. > Expediente sobre a solicitude de derrubamento dunha casa do Monte do Pousadoiro no Concello de Saiar. Data: 1857.
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de materias