Fondos
-
4. COMISIÓN PERMANENTE. COMISIÓN DE GOBERNO. XUNTA DE GOBERNO
2006-04-12_Ordinaria. Acta de sesión 2006/04/12_Ordinaria
Acta de sesión 2006/04/12_Ordinaria
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.1.4.9.33.373/3.2006-04-12_Ordinaria
Título Acta de sesión 2006/04/12_Ordinaria
Data(s) 2006-04-12 (Creación)
Volume e soporte 1 acta de sesión
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Folla: 91 En Pontevedra, na Sala de Xuntas do Pazo Provincial, sendo as dez horas e quince minutos do día doce de abril do ano dous mil seis, baixo a Presidencia do Ilmo. Sr. D. Rafael Louzán Abal, Presidente da Excma. Deputación Provincial de Pontevedra, reuníronse as/os señoras/es deputadas/os, D. Xosé Crespo Iglesias, Dona María Teresa Pedrosa Silva, D. José Enrique Sotelo Villar, D. Ramón Campos Durán, D. Antonio Feliciano Fernández Rocha, D. José Antonio Landín Eirín e D. Alfredo Rodríguez Millares, co obxecto de celebrar sesión ordinaria da Xunta de Goberno, con carácter executivo, en primeira convocatoria, consonte á correspondente orde do día. Da fe do acto D. Carlos Cuadrado Romay, Secretario, e está presente o Sr. Interventor Accidental, D. Antonio Graña Gómez. Non asisten os señores deputados D. José Juan Durán Hermida e D. José Manuel Figueroa Vila. Declarada aberta a sesión e de orde da Presidencia éntrase seguidamente no exame da orde do día, adoptándose en relación coa mesma os seguintes acordos: ------ Folla: 91,96 1.13900.- DEVOLUCIÓN DE GARANTÍAS DEFINITIVAS Unha vez tramitados os correspondentes expedientes, de conformidade co disposto no artigo 47 e concordantes do R.d.lexislativo 2/2000, do 16 de xuño, do Texto refundido da Lei de contratos das Administracións Públicas e ó non estar suxeitos a responsabilidade e terse cumpridas as condicións dos contratos, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución das seguintes garantías: OBRAS, TRANSPORTES Y CONSTRUCCIONES FONTEFRÍA, S.L. (CIF B-36.371.227) - A constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de mil trescentos trinta e seis euros con cincuenta céntimos (1.336,50 ¤), para responder da primeira ampliación do lote nº 2 do concurso de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2005, e que foi depositado na Tesourería Provincial o 07/06/2005, núm. de operación 200500058637, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. - A constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de oitocentos oitenta e oito euros (888,00 ¤), para responder da primeira ampliación do lote nº 7 do concurso de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2005, e que foi depositado na Tesourería Provincial o 07/06/2005, núm. de operación 200500058638, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. - A constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de setecentos oitenta e tres euros (783,00 ¤), para responder da primeira ampliación do lote nº 12 do concurso de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2005, e que foi depositado na Tesourería Provincial o 07/06/2005, núm. de operación 200500058641, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. - A constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de seiscentos noventa e tres euros (693,00 ¤), para responder da segunda ampliación do lote nº 2 do concurso de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2005, e que foi depositado na Tesourería Provincial o 28/12/2005, núm. de operación 200500116975, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. - A constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de cincocentos noventa e dous euros (592,00 ¤), para responder da segunda ampliación do lote nº 7 do concurso de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2005, e que foi depositado na Tesourería Provincial o 28/12/2005, núm. de operación 200500116974, sendo indispensable para retirala, a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. - A constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de cincocentos oitenta euros (580,00 ¤), para responder da segunda ampliación do lote nº 12 do concurso de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2005, e que foi depositado na Tesourería Provincial o 28/12/2005, núm. de operación 200500116973, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. PAVIMENTOS DE MEAÑO, S.L. (CIF B-36.239.945) - A constituída en valores, mediante aval de Sogarpo, por importe de novecentos vinte e seis euros con sesenta e catro céntimos (926,64 ¤), para responder da primeira ampliación do lote nº 4 do concurso de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2005, e que foi depositado na Tesourería Provincial o 07/06/2005, núm. de operación 200500058634, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. - A constituída en valores, mediante aval de Sogarpo, por importe de mil setecentos trinta e un euros con sesenta céntimos (1.731,60 ¤), para responder da primeira ampliación do lote nº 14 do concurso de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2005, e que foi depositado na Tesourería Provincial o 07/06/2005, núm. de operación 200500058635, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. - A constituída en valores, mediante aval de Sogarpo, por importe de mil cento dezasete euros con vinte céntimos (1.117,20 ¤), para responder da primeira ampliación do lote nº 31 do concurso de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2005, e que foi depositado na Tesourería Provincial o 07/06/2005, núm. de operación 200500058636, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. - A constituída en valores, mediante aval de Crédito y Caución, por importe de seiscentos oitenta e seis euros con corenta céntimos (686,40 ¤), para responder da segunda ampliación do lote nº 4 do concurso de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2005, e que foi depositado na Tesourería Provincial o 28/12/2005, núm. de operación 200500116978, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. - A constituída en valores, mediante aval de Crédito y Caución, por importe de oitocentos oitenta e oito euros (888,00 ¤), para responder da segunda ampliación do lote nº 14 do concurso de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2005, e que foi depositado na Tesourería Provincial o 28/12/2005, núm. de operación 200500116979, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. - A constituída en valores, mediante aval de Crédito y Caución, por importe de oitocentos setenta e sete euros con oitenta céntimos (877,80 ¤), para responder da segunda ampliación do lote nº 31 do concurso de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2005, e que foi depositado na Tesourería Provincial o 28/12/2005, núm. de operación 200500116977, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. CONSTRUCCIONES CALDEVERGAZO, S.L. (CIF B-36.133.916) - A constituída en valores, mediante aval de Crédito y Caución, por importe de seiscentos noventa e seis euros (696,00 ¤), para responder da ampliación do lote nº 3 do concurso de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2005, e que foi depositado na Tesourería Provincial o 04/11/2005, núm. de operación 200500100691, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. - A constituída en valores, mediante aval de Crédito y Caución, por importe de catrocentos dezasete euros con sesenta céntimos (417,60 ¤), para responder da ampliación do lote nº 20 do concurso de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2005, e que foi depositado na Tesourería Provincial o 04/11/2005, núm. de operación 200500100689, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. GRANITOS MÉNDEZ Y CONSTRUCCIONES, S.L. (CIF B-36.050.185) - A constituída en metálico, por importe de novecentos vinte e oito euros (928,00 ¤), para responder da primeira ampliación do lote nº 5 do concurso de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2005, e que foi depositado na Tesourería Provincial o 05/07/2005, núm. de operación 200500066738, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. - A constituída en metálico, por importe de cincocentos oitenta euros (580,00 ¤), para responder da segunda ampliación do lote nº 5 do concurso de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2005, e que foi depositado na Tesourería Provincial o 04/11/2005, núm. de operación 200500100673, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. OBRAS Y CONSTRUCCIONES DIOS, S.A. (CIF A-36.028.082) - A constituída en valores, mediante aval de Crédito y Caución, por importe de oitocentos corenta e nove euros (849,00 ¤), para responder da primeira ampliación do lote nº 6 do concurso de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2005, e que foi depositado na Tesourería Provincial o 27/06/2005, núm. de operación 200500064721, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. - A constituída en valores, mediante aval de Crédito y Caución, por importe de cincocentos sesenta e seis euros (566,00 ¤), para responder da segunda ampliación do lote nº 6 do concurso de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2005, e que foi depositado na Tesourería Provincial o 31/10/2005, núm. de operación 200500099690, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. EXCAVACIÓNS MOSTEIRO, S.L. (CIF B-36.123.800) - A constituída en metálico, por importe de seiscentos vinte e cinco euros con oitenta céntimos (625,80 ¤), para responder da primeira ampliación do lote nº 8 do concurso de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2005, e que foi depositado na Tesourería Provincial o 06/07/2005, núm. de operación 200500067143, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. - A constituída en metálico, por importe de trescentos trinta e oito euros con noventa e oito céntimos (338,98 ¤), para responder da segunda ampliación do lote nº 8 do concurso de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2005, e que foi depositado na Tesourería Provincial o 11/11/2005, núm. de operación 200500102397, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. JOSÉ RUBÉN ROZADOS T. E HIJOS, S.L. (CIF B-36.224.384) - A constituída en valores, mediante aval de Banco de Galicia, por importe de dous mil corenta e catro euros con oito céntimos (2.044,08 ¤), para responder da primeira ampliación do lote nº 9 do concurso de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2005, e que foi depositado na Tesourería Provincial o 22/06/2005, núm. de operación 200500063500, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. - A constituída en valores, mediante aval de Banco de Galicia, por importe de oitocentos oito euros con noventa e dous céntimos (808,92 ¤), para responder da primeira ampliación do lote nº 29 do concurso de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2005, e que foi depositado na Tesourería Provincial o 22/06/2005, núm. de operación 200500063497, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. - A constituída en valores, mediante aval de Banco de Galicia, por importe de novecentos cincuenta e un euros con corenta e catro céntimos (951,44 ¤), para responder da primeira ampliación do lote nº 30 do concurso de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2005, e que foi depositado na Tesourería Provincial o 22/06/2005, núm. de operación 200500063498, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. - A constituída en valores, mediante aval de Banco de Galicia, por importe de cincocentos once euros con dous céntimos (511,02 ¤), para responder da segunda ampliación do lote nº 9 do concurso de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2005, e que foi depositado na Tesourería Provincial o 02/11/2005, núm. de operación 200500099748, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. - A constituída en valores, mediante aval de Banco de Galicia, por importe de seiscentos trinta e cinco euros con cincuenta e oito céntimos (635,58 ¤), para responder da segunda ampliación do lote nº 29 do concurso de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2005, e que foi depositado na Tesourería Provincial o 02/11/2005, núm. de operación 200500099750, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. - A constituída en valores, mediante aval de Banco de Galicia, por importe de setecentos corenta e sete euros con cincuenta e seis céntimos (747,56 ¤), para responder da segunda ampliación do lote nº 30 do concurso de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2005, e que foi depositado na Tesourería Provincial o 02/11/2005, núm. de operación 200500099751, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. MOREIRA GÓMEZ, S.L. (CIF B-36.267.649) - A constituída en valores, mediante aval de Banco de Galicia, por importe de seiscentos sesenta e un euros con vinte céntimos (661,20 ¤), para responder da primeira ampliación do lote nº 10 do concurso de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2005, e que foi depositado na Tesourería Provincial o 16/06/2005, núm. de operación 200500062232, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. - A constituída en valores, mediante aval de Banco de Galicia, por importe de trescentos cincuenta e oito euros con quince céntimos (358,15 ¤), para responder da segunda ampliación do lote nº 10 do concurso de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2005, e que foi depositado na Tesourería Provincial o 31/10/2005, núm. de operación 200500099689, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. EULOGIO PUCEIRO RODIÑO (NIF 76.868.427-N) - A constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de setecentos vintenove euros (729,00 ¤), para responder da primeira ampliación do lote nº 11 do concurso de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2005, e que foi depositado na Tesourería Provincial o 29/06/2005, núm. de operación 200500065436, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. - A constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de cincocentos sesenta e sete euros (567,00 ¤), para responder da segunda ampliación do lote nº 11 do concurso de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2005, e que foi depositado na Tesourería Provincial o 02/11/2005, núm. de operación 200500099889, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. PENOURIÑO, S.L. (CIF B-15.739.626) - A constituída en valores, mediante aval de Caixagalicia, por importe de mil vinte e seis euros (1.026,00 ¤), para responder da primeira ampliación do lote nº 18 do concurso de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2005, e que foi depositado na Tesourería Provincial o 08/06/2005, núm. de operación 200500058734, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. - A constituída en valores, mediante aval de Caixagalicia, por importe de mil novecentos dezaseis euros (1.916,00 ¤), para responder da segunda ampliación do lote nº 18 do concurso de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2005, e que foi depositado na Tesourería Provincial o 18/10/2005, núm. de operación 200500094905, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. ÁRIDOS DE CURRO, S.L. (CIF B-36.010.205) - A constituída en valores, mediante aval de Banco Popular, por importe de setecentos setenta e nove euros con cincuenta e dous céntimos (779,52 ¤), para responder da primeira ampliación do lote nº 19 do concurso de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2005, e que foi depositado na Tesourería Provincial o 17/06/2005, núm. de operación 200500062350, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. - A constituída en metálico, por importe de cincocentos cincuenta e seis euros con oitenta céntimos (556,80 ¤), para responder da segunda ampliación do lote nº 19 do concurso de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2005, e que foi depositado na Tesourería Provincial o 31/10/2005, núm. de operación 200500099647, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. CANTERAS DEL ARENAL, S.L. (CIF B-36.006.716) - A constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de oitocentos sesenta e oito euros (868,00 ¤), para responder da primeira ampliación do lote nº 21 do concurso de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2005, e que foi depositado na Tesourería Provincial o 24/06/2005, núm. de operación 200500064116, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. - A constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de seiscentos vinte euros (620,00 ¤), para responder da segunda ampliación do lote nº 21 do concurso de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2005, e que foi depositado na Tesourería Provincial o 14/11/2005, núm. de operación 200500103043, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. PEDREIRA BATAN, S.L. (CIF B-36.439.644) - A constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de setecentos oito euros con corenta céntimos (708,40 ¤), para responder da primeira ampliación do lote nº 22 do concurso de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2005, e que foi depositado na Tesourería Provincial o 24/06/2005, núm. de operación 200500064111, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. - A constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de mil trescentos sesenta euros (1.360,00 ¤), para responder da primeira ampliación do lote nº 37 do concurso de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2005, e que foi depositado na Tesourería Provincial o 24/06/2005, núm. de operación 200500064113, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. - A constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de catrocentos trinta e un euros con vinte céntimos (431,20 ¤), para responder da segunda ampliación do lote nº 22 do concurso de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2005, e que foi depositado na Tesourería Provincial o 14/11/2005, núm. de operación 200500103037, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. - A constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de mil vinte euros (1.020,00 ¤), para responder da segunda ampliación do lote nº 37 do concurso de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2005, e que foi depositado na Tesourería Provincial o 14/11/2005, núm. de operación 200500103036, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. PAFOTRANS, S.L. (CIF B-36.333.839) - A constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de novecentos vinte e oito euros (928,00 ¤), para responder da primeira ampliación do lote nº 24 do concurso de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2005, e que foi depositado na Tesourería Provincial o 29/06/2005, núm. de operación 200500065439, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. - A constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de oitocentos sesenta e nove euros (869,00 ¤), para responder da primeira ampliación do lote nº 28 do concurso de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2005, e que foi depositado na Tesourería Provincial o 29/06/2005, núm. de operación 200500065440, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. - A constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de catrocentos dezaseis euros (416,00 ¤), para responder da segunda ampliación do lote nº 24 do concurso de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2005, e que foi depositado na Tesourería Provincial o 21/10/2005, núm. de operación 200500097348, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. - A constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de douscentos trinta e dous euros (232,00 ¤), para responder da segunda ampliación do lote nº 28 do concurso de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2005, e que foi depositado na Tesourería Provincial o 21/10/2005, núm. de operación 200500097347, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. TRANSPORTES RAMÓN ABAL ABAL (NIF 35.253.197-Q) - A constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de novecentos dez euros (910,00 ¤), para responder da primeira ampliación do lote nº 25 do concurso de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2005, e que foi depositado na Tesourería Provincial o 13/06/2005, núm. de operación 200500060875, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. - A constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de novecentos un euros (901,00 ¤), para responder da primeira ampliación do lote nº 26 do concurso de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2005, e que foi depositado na Tesourería Provincial o 13/06/2005, núm. de operación 200500060876, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. - A constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de mil catrocentos oitenta e tres euros (1.483,00 ¤), para responder da primeira ampliación do lote nº 35 do concurso de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2005, e que foi depositado na Tesourería Provincial o 13/06/2005, núm. de operación 200500060874, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. - A constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de cincocentos doce euros (512,00 ¤), para responder da segunda ampliación do lote nº 25 do concurso de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2005, e que foi depositado na Tesourería Provincial o 26/10/2005, núm. de operación 200500098407, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. - A constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de catrocentos cincuenta euros (450,00 ¤), para responder da segunda ampliación do lote nº 26 do concurso de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2005, e que foi depositado na Tesourería Provincial o 26/10/2005, núm. de operación 200500098404, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. - A constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de seiscentos cincuenta e nove euros (659,00 ¤), para responder da segunda ampliación do lote nº 35 do concurso de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2005, e que foi depositado na Tesourería Provincial o 26/10/2005, núm. de operación 200500098408, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. CELSO OUBIÑA ABAL (NIF 35.459.644-S) - A constituída en metálico, por importe de oitocentos sesenta e tres euros con catro céntimos (863,04 ¤), para responder da primeira ampliación do lote nº 27 do concurso de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2005, e que foi depositado na Tesourería Provincial o 22/06/2005, núm. de operación 200500063511, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. - A constituída en metálico, por importe de trescentos oitenta e nove euros con setenta e seis céntimos (389,76 ¤), para responder da segunda ampliación do lote nº 27 do concurso de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2005, e que foi depositado na Tesourería Provincial o 31/10/2005, núm. de operación 200500099648, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. MANUEL PAZ GÜIMIL (NIF 35.445.788-M) - A constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de mil trescentos cincuenta e seis euros (1.356,00 ¤), para responder da primeira ampliación do lote nº 33 do concurso de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2005, e que foi depositado na Tesourería Provincial o 16/06/2005, núm. de operación 200500060873, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. - A constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de mil trinta e seis euros con oitenta e oito céntimos (1.036,88 ¤), para responder da segunda ampliación do lote nº 33 do concurso de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2005, e que foi depositado na Tesourería Provincial o 02/11/2005, núm. de operación 200500099966, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. ------ Folla: 96,103 2.13901.- APROBACIÓN DO EXPEDIENTE DE CONTRATACIÓN MEDIANTE CONCURSO, PROCEDEMENTO ABERTO, PARA O SUBMINISTRO DE DIVERSOS REACTIVOS PARA O LABORATORIO DA FINCA MOURISCADE Dada conta do expediente tramitado a instancia do Sr. Enxeñeiro Director do Servizo Agrario para a contratación do subministro de diversos tipos de reactivos para o laboratorio da Finca Mouriscade, de conformidade coas especificacións que se detallan no prego de prescripcións técnicas elaborado pola Sra. Directora do Laboratorio da Finca Areeiro, no que se desagrega o subministro de ditos reactivos en catro lotes, por importes máximos de 55.640,00 euros, 24.265,00 euros, 15.070,00 euros e 18.085,00 euros. Visto o Informe emitido polo Sr. Secretario Xeral de data 5 de abril de 2006 sobre o prego de cláusulas económico-administrativas particulares que rexerá na contratación do subministro dos diversos tipos de reactivos para o Laboratorio de Mouriscade e vistos así mesmo, o documento RC de data 17/03/2006, polo que se certifica a existencia de crédito na partida 06/711.711.221.07 polo importe de 113.060,00 euros e o informe de fiscalización do expediente emitido por Intervención de data, 10 de abril de 2006. A Xunta de Goberno acorda por unanimidade: 1. Aprobar o expediente de contratación, para a adxudicación mediante concurso, procedemento aberto, do SUMINISTRO DE DIVERSOS TIPOS DE REACTIVOS PARA O LABORATORIO DA FINCA MOURISCADE, ata un importe máximo de cento trece mil sesenta euros (113.060,00 ¤), IVE incluído, desagregado nos lotes e polos prezos unitarios máximos, por cada lote e tipo de reactivo, que a continuación se detalla: LOTE Nº 1.- REACTIVOS PARA A REALIZACIÓN DE ANÁLISES DE PENSOS E MATERIAS PRIMAS ............ ATA UN MÁXIMO DE 55.640,00 ¤ TIPO DE REACTIVO Prezo Unitario Máximo(IVE incluído) SOLUCIÓN ÁCIDA DETERXENTE RE 5 LITROS 43,00 ¤ SOLUCIÓN NEUTRA DETERXENTE RE 5 LITROS 34,00 ¤ POTASIO HIDRÓXIDO 0.23 N 5 LITROS SV 39,00 ¤ ÁCIDO SULFURICO 0.1275 M SV 5 LITROS 46,00 ¤ SODIO HIDRÓXIDO 32% PA 5 LITROS 43,00 ¤ POTASIO SULFATO PA 5 KG 120,00 ¤ COBRE II SULFATO V-HIDRATO 500G PA 24,00 ¤ ÁCIDO BÓRICO 4% 5 LITROS RV 62,00 ¤ ÁCIDO CLORHÍDRICO 0.1N SV 1 LITRO 14,00 ¤ ÁCIDO SULFÚRICO 95-97% PA 2.5 LITROS 29,00 ¤ ETER PETROLEO 40-60º PA 5 LITROS 73,00 ¤ ÁCIDO CLORHÍDRICO 0.310 M (1.128%P/V) SV 5 Litros 27,00 ¤ CLORURO DE CESIO PA 100 G 150,00 ¤ ÁCIDO CLORHÍDRICO 37% 1 LITRO 15,00 ¤ ETANOL ABSOLUTO PA 2.5 LITROS 60,00 ¤ HEXANO MEZCLA DE ALCANOS PA 2.5 LITROS 58,00 ¤ N-HEXANO 96% CALIDADE HPLC 1 LITRO 39,00 ¤ ETANOL 96º V/V PA 5 LITROS 96,00 ¤ LOTE Nº 2.- REACTIVOS PARA A DETERMINACIÓN DE SALMONELLA SSP EN PENSOS, MATERIAS PRIMAS OU OUTROS ALIMENTOS SEGUINDO O PROTOCOLO DO EQUIPO MINIVIDAS EXISTENTE NO CENTRO............ATA UN MÁXIMO DE 24.265,00 EUROS. TIPO DE REACTIVO Prezo Unitario Máximo(IVE incluído) CALDO RAPPAPORT VASSILIADIS SOIA 20X10 ML 25,00 ¤ CALDO MULLER- KAUFFMANN 20X10 ML 25,00 ¤ CALDO M 20X10 ML 24,00 ¤ VIDAS Immuno - Concentratión Salmonella (ICS), CAIXA 60 DETERMINACIÓNS 261,00 ¤ VIDAS Salmonella (SLM) CAIXA 60 DETERMINACIÓNS 329,00 ¤ LOTE Nº 3.- REACTIVOS PARA A IDENTIFICACIÓN DE XÉRMENES E REALIZACIÓN DE ANTIBIOGRAMAS EN MOSTRAS DE LEITE, SEGUINDO AS INSTRUCIÓNS DO EQUIPO VITEK 2 DE QUE DISPÓN O CENTRO.............ATA UN MÁXIMO DE 15.070,00 EUROS TIPO DE REACTIVO Prezo Unitario Máximo(IVE incluído) TARXETAS DE IDENTIFICACIÓN E SENSIBILIDADES PARA DISTINTOS XÉRMENES, CAIXA DE 20 UNIDADES. 137,00 ¤ LOTE Nº 4.- REACTIVOS PARA A REALIZACIÓN DE VARIAS DETERMINACIÓNS MICROBIOLÓXICAS EN PENSOS, MATERIAS PRIMAS E OUTRAS MATRICES.....ATA UN MÁXIMO DE 18.085,00 EUROS. TIPO DE REACTIVO Prezo Unitario Máximo (IVE incluído) AUGA PEPTONA TAMPONADA 3X3 L 57,00 ¤ MEDIO CROMOXÉNICO PARA E.COLI , AGAR 6X 200 ML 61,00 ¤ MEDIO VRBG agar 6X200 ML para reconto de enterobacterias 32,00 ¤ MEDIO BAIRD PARKER CON SUPLEMENTO 4X 100 ML, para reconto e confirmación de estafilococus coagulasa positivos. 61,00 ¤ MEDIO SULFITO DE FERRO-AGAR CON SUPLEMENTO ESPECIFICO PARA RECONTO DE Clostridium Perfringes. 50,00 ¤ MEDIO SABORAUD CLORANFEENICOL 6X 100 ML, illamento selectivo de fungos. 25,00 ¤ 2. Aprobar os pregos de cláusulas económico-administrativas e técnicas que rexerán en dito concurso. 3. Autorizar o gasto por importe máximo de 113.060,00 euros, con cargo á partida 06/711.711.221.07. 4. Iniciar o procedemento de adxudicación para a contratación do referido subministro, concedendo un prazo de quince días naturais para a presentación de proposicións, contados a partir do día seguinte á publicación do anuncio no Boletín Oficial da Provincia ou no Diario Oficial de Galicia. Dito prego é como segue: "PREGO DE CLÁUSULAS ECONÓMICAS-ADMINISTRATIVAS, QUE REXERÁ O CONCURSO PARA ADXUDICAR MEDIANTE PROCEDEMENTO ABERTO, A CONTRATACIÓN DO SUBMINISTRO DE DIVERSOS TIPOS DE REACTIVOS PARA O LABORATORIO DA FINCA MOURISCADE 1.- OBXECTO.- O subministro de diversos tipos de reactivos para o laboratorio da Finca Mouriscade de conformidade coas características que figuran no prego de prescripcións técnicas elaborado pola Directora do citado laboratorio e desagregados nos seguintes lotes: LOTE Nº 1.- REACTIVOS PARA A REALIZACIÓN DE ANÁLISES DE PENSOS E MATERIAS PRIMAS. Ø SOLUCIÓN ÁCIDA DETERXENTE RE 5 LITROS Ø SOLUCIÓN NEUTRA DETERXENTE RE 5 LITROS Ø POTASIO HIDRÓXIDO 0.23 N 5 LITROS SV Ø ÁCIDO SULFURICO 0.1275 M SV 5 LITROS Ø SODIO HIDRÓXIDO 32% PA 5 LITROS Ø POTASIO SULFATO PA 5 KG Ø COBRE II SULFATO V-HIDRATO 500G PA Ø ÁCIDO BÓRICO 4% 5 LITROS RV Ø ÁCIDO CLORHÍDRICO 0.1N SV 1 LITRO Ø ÁCIDO SULFÚRICO 95-97% PA 2.5 LITROS Ø ETER PETROLEO 40-60º PA 5 LITROS Ø ÁCIDO CLORHÍDRICO 0.310 M (1.128%P/V) SV 5 LITROS Ø CLORURO DE CESIO PA 100 G Ø ÁCIDO CLORHÍDRICO 37% 1 LITRO Ø ETANOL ABSOLUTO PA 2.5 LITROS Ø HEXANO MEZCLA DE ALCANOS PA 2.5 LITROS Ø N-HEXANO 96% CALIDADE HPLC 1 LITRO Ø ETANOL 96º V/V PA 5 LITROS LOTE Nº 2.- REACTIVOS PARA A DETERMINACIÓN DE SALMONELLA SSP EN PENSOS, MATERIAS PRIMAS OU OUTROS ALIMENTOS SGUINDO O PROTOCOLO DO EQUIPO MINIVIDAS EXISTENTE NO CENTRO. Ø CALDO RAPPAPORT VASSILIADIS SOIA 20X10 ML Ø CALDO MULLER- KAUFFMANN 20X10 ML Ø CALDO M 20X10 ML Ø VIDAS Immuno - Concentratión Salmonella (ICS), caixa 60 Determinacións Ø VIDAS Salmonella (SLM) CAIXA 60 DETERMINACIÓNS LOTE Nº 3.- REACTIVOS PARA A IDENTIFICACIÓN DE XÉRMENES E REALIZACIÓN DE ANTIBIOGRAMAS EN MOSTRAS DE LEITE, SEGUINDO AS INSTRUCIÓNS DO EQUIPO VITEK 2 DE QUE DISPÓN O CENTRO Ø TARXETAS DE IDENTIFICACION E SENSIBILIDADES PARA DISTINTOS XÉRMENES, CAIXA DE 20 UNIDADES LOTE Nº 4.- REACTIVOS PARA A REALIZACIÓN DE VARIAS DETERMINACIÓNS MICROBIOLÓXICAS EN PENSOS, MATERIAS PRIMAS E OUTRAS MATRICES Ø AUGA PEPTONA TAMPONADA 3X3 L Ø MEDIO CROMOXÉNICO PARA E.COLI , AGAR 6X 200 ML Ø MEDIO VRBG agar 6X200 ML para reconto de enterobacterias Ø MEDIO BAIRD PARKER CON SUPLEMENTO 4X 100 ML, para reconto e confirmación de estafilococus coagulasa positivos. Ø MEDIO SULFITO DE FERRO-AGAR CON SUPLEMENTO ESPECIFICO PARA RECONTO DE Clostridium Perfringes. Ø MEDIO SABORAUD CLORANFEENICOL 6X 100 ML, illamento selectivo de fungos. O subministro destes reactivos poderá ser ampliado sempre que exista consignación no vixente Orzamento e informe favorable de Intervención, previa autorización do Órgano de Contratación, mantendo o prezo de adxudicación do concurso. 2.-FINANCIAMENTO.- O prezo do contrato financiarase con cargo á partida 06/711.711.221.07 do vixente Orzamento Provincial. 3.- PAGAMENTO.- O pagamento do prezo do subministro efectuarase contra a presentación das correspondentes facturas, unha vez efectuado o subministro e prestada a conformidade por esta Deputación Provincial. 4.-PRAZO E LUGAR DE ENTREGA.- O subministro dos reactivos efectuarase na Finca Mouriscade sita no termo municipal de Lalín (Pontevedra), nun prazo de 24 horas dende que o persoal do laboratorio o solicite, durante o ano 2006. Os gastos de entrega e transporte serán por conta do adxudicatario, tal como sinala o artigo 190.1 do texto refundido do R.d.l.2/2000, de 16 de xuño, da L.C.A.P. 5.- TIPO DE LICITACIÓN.- Ante a imposibilidade de determinar o número dos diversos reactivos que se precisan durante o ano 2006, o orzamento do contrato fíxase ata a cantidade máxima que figura para cada un dos lotes en función dos cálculos efectuados sobre o número de unidades que se estiman utilizar durante dito ano, sen garantir así mesmo unha cantidade mínima a adquirir, polo que a adxudicación do contrato efectuarase en base os prezos unitarios, por cada tipo de reactivos, que oferten os licitadores, e cuxo tipo máximo de licitación fíxase nas seguintes cantidades: LOTE Nº 1.- REACTIVOS PARA A REALIZACIÓN DE ANÁLISES DE PENSOS E MATERIAS PRIMAS..............................ATA UN MÁXIMO DE 55.640,00 EUROS. TIPO DE REACTIVO Prezo Unitario Máximo(IVE incluído) SOLUCIÓN ÁCIDA DETERXENTE RE 5 LITROS 43,00 ¤ SOLUCIÓN NEUTRA DETERXENTE RE 5 LITROS 34,00 ¤ POTASIO HIDRÓXIDO 0.23 N 5 LITROS SV 39,00 ¤ ÁCIDO SULFURICO 0.1275 M SV 5 LITROS 46,00 ¤ SODIO HIDRÓXIDO 32% PA 5 LITROS 43,00 ¤ POTASIO SULFATO PA 5 KG 120,00 ¤ COBRE II SULFATO V-HIDRATO 500G PA 24,00 ¤ ÁCIDO BÓRICO 4% 5 LITROS RV 62,00 ¤ ÁCIDO CLORHÍDRICO 0.1N SV 1 LITRO 14,00 ¤ ÁCIDO SULFÚRICO 95-97% PA 2.5 LITROS 29,00 ¤ ETER PETROLEO 40-60º PA 5 LITROS 73,00 ¤ ÁCIDO CLORHÍDRICO 0.310 M (1.128%P/V) SV 5 Litros 27,00 ¤ CLORURO DE CESIO PA 100 G 150,00 ¤ ÁCIDO CLORHÍDRICO 37% 1 LITRO 15,00 ¤ ETANOL ABSOLUTO PA 2.5 LITROS 60,00 ¤ HEXANO MEZCLA DE ALCANOS PA 2.5 LITROS 58,00 ¤ N-HEXANO 96% CALIDADE HPLC 1 LITRO 39,00 ¤ ETANOL 96º V/V PA 5 LITROS 96,00 ¤ LOTE Nº 2.- REACTIVOS PARA A DETERMINACIÓN DE SALMONELLA SSP EN PENSOS, MATERIAS PRIMAS OU OUTROS ALIMENTOS SEGUINDO O PROTOCOLO DO EQUIPO MINIVIDAS EXISTENTE NO CENTRO............ATA UN MÁXIMO DE 24.265,00 EUROS TIPO DE REACTIVO Prezo Unitario Máximo(IVE incluído) CALDO RAPPAPORT VASSILIADIS SOIA 20X10 ML 25,00 ¤ CALDO MULLER- KAUFFMANN 20X10 ML 25,00 ¤ CALDO M 20X10 ML 24,00 ¤ VIDAS Immuno - Concentratión Salmonella (ICS), CAIXA 60 DETERMINACIÓNS 261,00 ¤ VIDAS Salmonella (SLM) CAIXA 60 DETERMINACIÓNS 329,00 ¤ LOTE Nº 3.- REACTIVOS PARA A IDENTIFICACIÓN DE XÉRMENES E REALIZACIÓN DE ANTIBIOGRAMAS EN MOSTRAS DE LEITE, SEGUINDO AS INSTRUCIÓNS DO EQUIPO VITEK 2 DE QUE DISPÓN O CENTRO.............ATA UN MÁXIMO DE 15.070,00 EUROS TIPO DE REACTIVO Prezo Unitario Máximo(IVE incluído) TARXETAS DE IDENTIFICACIÓN E SENSIBILIDADES PARA DISTINTOS XÉRMENES, CAIXA DE 20 Unidades. 137,00 ¤ LOTE Nº 4.- REACTIVOS PARA A REALIZACIÓN DE VARIAS DETERMINACIÓNS MICROBIOLÓXICAS EN PENSOS, MATERIAS PRIMAS E OUTRAS MATRICES ....... ATA UN MÁXIMO DE 18.085,00 EUROS. TIPO DE REACTIVO Prezo Unitario Máximo(IVE incluído) AUGA PEPTONA TAMPONADA 3X3 L 57,00 ¤ MEDIO CROMOXÉNICO PARA E.COLI , AGAR 6X 200 ML 61,00 ¤ MEDIO VRBG agar 6X200 ML para reconto de enterobacterias 32,00 ¤ MEDIO BAIRD PARKER CON SUPLEMENTO 4X 100 ML, para reconto e confirmación de estafilococus coagulasa positivos. 61,00 ¤ MEDIO SULFITO DE FERRO-AGAR CON SUPLEMENTO ESPECIFICO PARA RECONTO DE Clostridium Perfringes. 50,00 ¤ MEDIO SABORAUD CLORANFEENICOL 6X 100 ML, illamento selectivo de fungos. 25,00 ¤ 6.- CAPACIDADE PARA CONTRATAR.- Están capacitadas para contratar as persoas naturais ou xurídicas, españolas ou extranjeras, que teñan plena capacidade de obrar e acrediten a correspondente solvencia económica, financeira ou técnica nos termos que dispoñen os artigos 16 e 18 do Texto Refundido da Lei de Contratos das Administraciones Públicas (R.d.l. 2/2000) e non se atopen incursas en alguna das prohibicións que contempla no art. 20 de dita norma. A Administración poderá contratar con uniones temporais de empresas que se constitúan ó efecto (sen que sexa necesaria a formalización de elas en escrituras públicas, ata que se teña formalizada a adxudicación); ditas empresas serán responsables solidarias ante a Administración debendo nomear ante ela un representante ou apoderado único. Ditas empresas deberán ter por obxecto realizaren actividades que teñan relación directa co obxecto do contrato e dispor dunha organización dotada dos elementos persoais e materiais suficientes para a debida execución do contrato. 7.- GARANTÍA DEFINITIVA.- O seu importe será do 4% do prezo de adxudicación, e poderá constituírse en calquera das formas previstas no art. 36 do T.r. da Lei de contratos das Administracións Públicas. A constitución da garantía definitiva deberá ser acreditada dentro dos quince días naturais seguintes ó da notificación do acordo de adxudicación. O incumprimento deste requisito, por causa imputable ó adxudicatario, dará lugar á resolución do contrato. A garantía definitiva será ingresada exclusivamente na Caixa da Deputación. 8.- PRESENTACIÓN DE PROPOSICIÓNS; LUGAR E PRAZO DE PRESENTACIÓN, FORMALIDADES E DOCUMENTACIÓN 8.1º.- Lugar e prazo de presentación.- As proposicións presentaranse no Rexistro xeral da Deputación, cun horario de 9.00 a 13.00 horas, durante os 15 días naturais seguintes ó da publicación do anuncio no Boletín Oficial da Provincia ou no Diario Oficial de Galicia. Se o último día de presentación de proposicións cadrase en domingo ou festivo, prorrogarase o prazo deica o primeiro día hábil seguinte. Tamén poderán presentarse por calquera dos procedementos que se establecen nos artigos 38.4º da Lei 30/92, de 26 de novembro de réxime xurídico das Administracións Públicas e do procedemento administrativo común e 80 do R.d. 1098/2001, de 12 de outubro, polo que se aproba o Regulamento xeral da Lei de contratos das Administración Públicas, agás por correo electrónico. Cando a documentación se envíe por calquera dos procedementos antes indicados o empresario deberá xustificar a data e mais a hora da imposición do envío e anunciarlle ó órgano de contratación a remisión da oferta mediante télex, fax (nº986 80 41 26) ou telegrama no mesmo día. 8.2º.- Formalidades.- A proposición constará de dous sobres pechados, denominados A e B, en cada un dos cales se fará constar o contido, na forma que se indique, así como o nome ou denominación do licitador. a) SOBRE A, denominado "PROPOSICIÓN", axustarase ó modelo contido na cláusula final do presente prego. Presentarase pechado, poderá ser lacrado e precintado a petición do interesado; deberá conter a seguinte inscrición: PROPOSICIÓN PARA OPTAR Ó CONCURSO RELATIVO Ó SUBMINISTRO DE DIVERSOS REACTIVOS PARA LABORATORIO DA FINCA MOURISCADE LOTE NÚMERO ............ Cada licitador so poderá presentar unha proposición. Non se poderá subscribir proposta algunha de unión temporal con outros licitadores se se fixo de forma individual ou con outra unión temporal. Neste sobre incluirase así mesmo unha descrición das características técnicas dos reactivos ofertados e as melloras que poida ofertar o licitador. b) SOBRE B denominado "DOCUMENTOS" deberá conter a seguinte inscrición: DOCUMENTOS XERAIS PARA OPTAR Ó CONCURSO RELATIVO Ó SUBMINISTRO DE DIVERSOS TIPOS DE REACTIVOS PARA LABORATORIO DA FINCA MOURISCADE LOTE NÚMERO....... Dito sobre conterá a seguinte documentación: 1.- Documento ou documentos que acrediten a personalidade do empresario e a representación que teña, no seu caso, o asinante da proposición e, en todo caso, os seguintes: a) Documento Nacional de Identidade do licitador, cando se trate de persoas físicas ou empresarios individuais, mediante fotocopia compulsada por quen teña a fe pública administrativa, ou escritura de constitución da sociedade debidamente inscrita no Rexistro Mercantil cando o empresario fose persoa xurídica. b) Poder debidamente bastanteado. c) En caso de concorreren á licitación varias empresas constituíndo unha unión temporal, cada unha deberá acreditar a súa personalidade e capacidade, indicando os nomes e circunstancias dos empresarios que subscriben as proposicións, a súa participación, designando á persoa ou entidade que, durante a vixencia do contrato, teña a representación da unión temporal ante a Administración. 2.- Declaración responsable do licitador, outorgada ante a autoridade xudicial, administrativa, notario ou organismo cualificado pola que se faga constar que non se atopa incursa nalgunha das prohibicións para contratar que contén o art. 20 do T.r. da Lei de contratos das Administracións Públicas R.d.l. 2/2000. 3.- Declaración responsable á que se refire o artigo 79.2º do T.r. da Lei de contratos das Administracións Públicas R.d.l. 2/2000, de atoparse ó corrente do cumprimento das obrigas tributarias e de Seguridade Social impostas polas disposicións vixentes. 4.- Documentación acreditativa da solvencia económica e técnica. a) Informe de institucións financeiras acreditativo da solvencia económica e financeira ou, no seu defecto, o seguro de indemnización por riscos profesionais. b) Para as sociedades balance ou extractos de balances. c) Declaración de cifras de negocio globais dos subministros realizados nos tres últimos exercicios. d) Declaración de material, instalacións e equipo técnico de que dispoña o empresario para a realización do contrato. e) Certificacións establecidas polo Institutos ou Servizos oficiais ou homologados encargados do control de calidade e que acrediten a conformidade dos reactivos a subministrar con referencia a certas especificacións ou normas. 9 .- MESA DE CONTRATACIÓN Estará composta por : PRESIDENTE: O presidente da Corporación provincial, ou membro en quen delegue. VOCAIS: O secretario xeral da Corporación. O interventor da Corporación. O enxeñeiro director do Servizo Agrario SECRETARIO: O xefe de Servizo de Contratación Facenda e Patrimonio da Corporación. 10 .- CUALIFICACIÓN DA DOCUMENTACIÓN XERAL E APERTURA DE PLICAS A Mesa de Contratación, nun acto que terá lugar ás 10.00 horas do terceiro día hábil seguinte ó de finalización do prazo de presentación de proposicións -que se coincidise en sábado se realizará o primeiro día hábil seguinte- procederá ó exame da documentación que presentasen os licitadores nos sobres B, indicando os licitadores excluídos, as causas de exclusión e demais observacións que se recollerán na acta. A continuación, en acto público, o secretario da Mesa de Contratación procederá á apertura dos sobres A, dará lectura ás proposicións económicas formuladas e daralles traslado ós servizos técnicos correspondentes coa finalidade de que emitan o preceptivo informe. 11.- CRITERIOS BASE PARA A ADXUDICACIÓN Os criterios obxectivos que servirán de base para a adxudicación do concurso, por orde decrecente de importancia, serán os seguintes: 1) Menor prezo ofertado, ata 5 puntos. 2) Calidade dos reactivos, ata 3 puntos.. 3) Outras melloras, ata 2 punto. 12.- ADXUDICACIÓN O órgano de contratación recibida a proposta da mesa de contratación e evacuados os informes técnicos correspondentes, ditará alternativamente, dentro dos tres meses seguintes ó acto de apertura das proposicións económicas, resolución motivada adxudicando o contrato á proposición máis vantaxosa, sen atender exclusivamente ó valor económico da mesma, ou declarando deserto o concurso. A adxudicación notificaráselles ós participantes no concurso. Ó notificarlle a adxudicación do contrato ó adxudicatario, este será requirido para que constitúa a garantía definitiva, na contía e forma que se establece na cláusula 7ª. 13.- FORMALIZACIÓN DO CONTRATO A Administración e o contratista deberán formalizar o contrato en documento administrativo, dentro dos 30 días seguintes ó da notificación da adxudicación; este documento é título suficiente para acceder a calquera Rexistro. Non obstante o anterior, o contrato poderá ser elevado a escritura pública a petición do contratista e á súa costa. 14.- GASTOS POR CONTA DO ADXUDICATARIO Serán por conta do adxudicatario os gastos de anuncios e calquera outro que xere o expediente. Orzaméntanse os gastos de publicidade na contía máxima de seiscentos (600,00) euros. 15.- INDEMNIZACIÓN O CONTRATISTA O contratista non terá dereito a indemnización polos danos que padeza como consecuencia de pérdidas, avarías, ou menoscabo que se produzan nos bens obxecto do contrato con anterioridade o acto da entrega, salvo que a Administración incorrera en mora ó recibilos. 16.- GARANTÍA.- Establécese como prazo de garantía o dun ano. 17.- RESPONSABILIDADE DO CONTRATISTA POR VICIOS OU DEFECTOS DURANTE O PRAZO DE GARANTÍA.- A Administración durante o prazo de garantía terá dereito á reposición ou reparación, se iso fose suficiente, dos bens subministrados que presenten vicios ou defectos. Durante o prazo de garantía o contratista terá dereito a coñecer e ser oído sobre a aplicación dos bens subministrados. Se a Administración constatase, durante o prazo de garantía, que os bens subministrados non son aptos para o fin pretendido como consecuencia de vicios ou defectos imputables o contratista e fose presumible que a súa reposición ou reparación non son suficientes para conseguir aquel fin, poderá, dentro de aquel prazo, rexeitados e deixalos a conta do contratista. 18.- RESOLUCIÓN DEL CONTRATO O contrato poderá extinguirse por calquera das causas de resolución enumeradas nos arts. 111 e 192 do T.r. da LCAP. 19.- RÉXIME XURÍDICO En todo o non previsto expresamente no presente prego de condicións, estarase ó disposto no R.d.l. 2/2000 polo que se aproba o Texto refundido da Lei de contratos das Administracións Públicas e demais normativa que resulte de aplicación. 20.- XURISDICIÓN COMPETENTE As cuestións litixiosas que xurdan sobre interpretación, modificación, resolución e efectos do presente contrato resolveraas o órgano de contratación cuxas resolucións esgotarán a vía administrativa deixando expedita a vía xurisdicional, contencioso administrativa, a teor do disposto na Lei reguladora desta xurisdición. 21.- MODELO DE PROPOSICIÓN D. . . . . . . ., maior de idade, veciño de. . . . . ., con enderezo en . . . . . . . ., titular do DNI núm . .. . . . . . , expedido na data . . .. . . . . , actuando en nome propio ou en representación de . . . . . . ., con enderezo en . . . . .. . . ., teléfono . . . . . segundo acredito mediante poder debidamente bastanteado. Sabedor do anuncio, para adxudicar mediante concurso o contrato correspondente ó "Subministro de diversos tipos de reactivos para o laboratorio da Finca Mouriscade Lote número ...............", comprométese a realizalo ata a cantidade máxima que figura en dito lote, con suxeición ó prego de condicións económico-administrativas particulares e de prescricións técnicas, de acordo ós seguintes prezos unitarios, IVE incluído: LOTE Nº 1.- REACTIVOS PARA A REALIZACIÓN DE ANÁLISES DE PENSOS E MATERIAS PRIMAS....................................ATA UN MÁXIMO DE 55.640,00 EUROS TIPO DE REACTIVO Prezo Unitario Máximo(IVE incluído) SOLUCIÓN ÁCIDA DETERXENTE RE 5 LITROS ......... ¤ SOLUCIÓN NEUTRA DETERXENTE RE 5 LITROS ......... ¤ POTASIO HIDRÓXIDO 0.23 N 5 LITROS SV ......... ¤ ÁCIDO SULFURICO 0.1275 M SV 5 LITROS ......... ¤ SODIO HIDRÓXIDO 32% PA 5 LITROS ......... ¤ POTASIO SULFATO PA 5 KG ......... ¤ COBRE II SULFATO V-HIDRATO 500G PA ......... ¤ ÁCIDO BÓRICO 4% 5 LITROS RV ......... ¤ ÁCIDO CLORHÍDRICO 0.1N SV 1 LITRO ......... ¤ ÁCIDO SULFÚRICO 95-97% PA 2.5 LITROS ......... ¤ ETER PETROLEO 40-60º PA 5 LITROS ......... ¤ ÁCIDO CLORHÍDRICO 0.310 M (1.128%P/V) SV 5 Litros ......... ¤ CLORURO DE CESIO PA 100 G ......... ¤ ÁCIDO CLORHÍDRICO 37% 1 LITRO ......... ¤ ETANOL ABSOLUTO PA 2.5 LITROS ......... ¤ HEXANO MEZCLA DE ALCANOS PA 2.5 LITROS ......... ¤ N-HEXANO 96% CALIDADE HPLC 1 LITRO ......... ¤ ETANOL 96º V/V PA 5 LITROS ......... ¤ q Calidade dos reactivos: (Descrición das súas características técnicas, con achegas dos seus correspondentes certificados de calidade). q Outras melloras (Relacionar as mesmas). LOTE Nº 2.- REACTIVOS PARA LA DETERMINACIÓN DE SALMONELLA SSP EN PENSOS, MATERIAS PRIMAS OU OUTROS ALIMENTOS SEGUINDO O PROTOCOLO DO EQUIPO MINIVIDAS EXISTENTE NO CENTRO ........... ATA UN MÁXIMO DE 24.265,00 EUROS. TIPO DE REACTIVO Prezo Unitario Máximo(IVE incluído) ð CALDO RAPPAPORT VASSILIADIS SOIA 20X10 ML ........... ¤ ð CALDO MULLER- KAUFFMANN 20X10 ML ........... ¤ ð CALDO M 20X10 ML ........... ¤ ð VIDAS Immuno - Concentración Salmonella (ICS), CAIXA 60 DETERMINACIONES ........... ¤ ð VIDAS Salmonella (SLM) CAJA 60 DETERMINACIÓNS ........... ¤ q Calidade dos reactivos: (Descrición das súas características técnicas, con achegas dos seus correspondentes certificados de calidade). q Outras melloras (Relacionar as mesmas). LOTE Nº 3.- REACTIVOS PARA A IDENTIFICACIÓN DE XÉRMENES E REALIZACIÓN DE ANTIBIOGRAMAS EN MOSTRAS DE LEITE, SEGUINDO AS INSTRUCIÓNS DO EQUIPO VITEK 2 DE QUE DISPÓN O CENTRO.............................ATA UN MÁXIMO DE 15.070,00 EUROS TIPO DE REACTIVO Prezo Unitario Máximo(IVE incluído) ð TARXETAS DE IDENTIFICACION E SENSIBILIDADES PARA DISTINTOS XÉRMENES, CAIXA DE 20 UNIDADES. ............ ¤ q Calidade dos reactivos: (Descrición das súas características técnicas, con achega dos seu correspondentes certificados de calidade). q Outras melloras (Relacionar as mesmas). LOTE Nº 4.- REACTIVOS PARA A REALIZACIÓN DE VARIAS DETERMINACIÓNS MICROBIOLÓXICAS EN PENSOS, MATERIAS PRIMAS E OUTRAS MATRICES..........................ATA UN MÁXIMO DE 18.085,00 EUROS. TIPO DE REACTIVO Prezo Unitario Máximo(IVE incluído) ð AUGA PEPTONA TAMPONADA 3X3 L .............. ¤ ð MEDIO CROMOXENICO PARA E.COLI , AGAR 6X 200 ML .............. ¤ ð MEDIO VRBG agar 6X200 ML para reconto de enterobacterias ............. ¤ ð MEDIO BAIRD PARKER CON SUPLEMENTO 4X 100 ML, para reconto e confirmación de estafilococus coagulasa positivos. ............. ¤ ð MEDIO SULFITO DE FERRO-AGAR CON SUPLEMENTO ESPECIFICO PARA RECONTO DE Clostridium Perfringes. ............. ¤ ð MEDIO SABORAUD CLORANFEENICOL 6X 100 ML, illamento selectivo de fungos. ........... ¤ q Calidade dos reactivos: (Descrición das súas características técnicas, con achegas dos seus correspondentes certificados de calidade). q Outras melloras (Relacionar as mesmas). (data e sinatura do propoñente). ------ Folla: 103,105 3.13902.- APROBACIÓN DO CONVENIO DE COLABORACIÓN ENTRE A DEPUTACIÓN PROVINCIAL DE PONTEVEDRA E O CONCELLO DE TUI PARA A INSTALACIÓN DE CÉSPEDE ARTIFICIAL DE ÚLTIMA XERACIÓN NO CAMPO DE CHANS - RANDUFE A Deputación de Pontevedra coa finalidade de fomentar e facilitar o deporte de base pretende instalar campos de herba artificial en diversos concellos, o que mellorará e ampliará as infraestruturas deportivas da provincia. Considerando que os convenios entre as Administracións Públicas constitúen o instrumento axeitado para desenvolver a cooperación en cuestións de interese común, tal e como establecen os art. 6 e seguintes da Lei 30/92, de 26 de novembro, de réxime xurídico das Administracións Públicas e do procedemento administrativo común, preténdese subscribir un Convenio de colaboración entre a Deputación de Pontevedra e os concello de Tui para a instalación do campo de fútbol de herba artificial de Chans - Randufe. Vistos así mesmo, os Informes emitidos polo Sr. Secretario e Sr. Interventor, ambos de datas 10 e 11 de abril de 2006, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade. Aprobar o Convenio de Colaboración entre a Deputación de Pontevedra e o Concello de Tui para a instalación dun campo de fútbol de herba artificial de última xeración no campo de Chans-Randufe. Así mesmo, facúltase o Ilmo. Sr. Presidente da Deputación para a formalización de dito convenio mediante a súa sinatura. Dito convenio é como segue: "CONVENIO DE COLABORACIÓN ENTRE A EXCMA. DEPUTACIÓN DE PONTEVEDRA E O CONCELLO DE TUI PARA A INSTALACIÓN DE CÉSPEDE ARTIFICIAL DE ÚLTIMA XERACIÓN NO CAMPO DE FÚTBOL DE CHANS-RANDUFE En Tui, a.................. de .........................de 2006 REUNIDOS O Ilmo. Sr. D. Rafael Louzán Abal, na súa condición de Presidente da Excma. Deputación Provincial de Pontevedra, actuando en virtude das competencias que lle atribúen o artigo 34.1.b) da Lei 7/1985, de 2 de abril, reguladora das bases de réxime local. Don Antonio Fernández Rocha, Alcalde -Presidente do Concello de Tui, en virtude de nomeamento efectuado polo Pleno da Corporación na súa sesión constitutiva e actuando en virtude das facultades representativas que lle atribúe o artigo 21.1.b) da Lei 7/1985, de 2 de abril, reguladora das bases de réxime local, coa modificación dada pola Lei 57/2003, de 16 de decembro, de medidas de modernización do Goberno Local. Ambas partes recoñécense con capacidade para formalizar o presente convenio, en base ós principios de colaboración, cooperación, coordinación e eficacia que deben presidir as actuacións das Administracións Públicas. EXPOÑEN I.- Que os convenios entre as Administracións Públicas constitúen o instrumento adecuado para desenvolver a súa cooperación en cuestións de interese común, tal como establecen os art. 6 e seguintes da Lei 30/92, de 26 de novembro, de réxime xurídico das Administracións Públicas e do procedemento administrativo común, 3.c) do R.d.l. 2/2000, de 16 de xuño, polo que se aproba o Texto refundido la Lei de contratos das Administración Públicas, 57 da Lei 7/85, de 2 de abril, reguladora das bases de réxime local e 198 e seguintes da Lei 5/97, de 22 de xullo, de Administración Local de Galicia. II.- Que a lexislación vixente en materia de Réxime Local encomenda ás Deputacións a que dirixan a súa actividade a asegurar a prestación integral e adecuada dos servizos de competencia municipal, a tal efecto, e co fin de posibilitar consecución real e efectiva dos mesmos, e polo que instrumenta dito convenio dirixido ó cumprimento das obrigas impostas pola normativa vixente. III.- Que a Deputación de Pontevedra, a partir da promulgación da Lei de Cultura Física e Deportes, prestou unha especial atención na promoción de toda clase de deportes, colaborando con todos os concellos da provincia na construción de instalacións deportivas, de modo moi singular campos de fútbol por toda a xeografía provincial. Importante foi, así mesmo, a participación nas instalacións da infraestrutura dos campos de herba natural, labor que se realiza a través dos servizos especializados desta Institución. IV.- Coa evolución de novas técnicas son moitos os concellos que solicitan axuda desta Deputación Provincial para a construción de campos de céspede artificial. Isto é así porque este tipo de instalación ofrece unha serie de vantaxes con respecto ós de céspede natural, como son un menor custo de mantemento, maior aproveitamento horario e un uso máis intensivo sen que sufran deterioro, un comportamento similar ó de céspede natural con notables vantaxes de uniformidade, etc. Hoxe en día, están xa recoñecidos para a práctica deportiva polos Organismos Internacionais correspondentes e de modo singular pola FIFA e UEFA. V.- Con fundamento en canto queda exposto, e sendo patente a vontade de colaboración das Entidades comparecentes, ámbalas dúas partes acordan a subscrición do presente convenio, consonte ás seguintes: CLÁUSULAS Primeira.- A Deputación de Pontevedra levará a cabo o proxecto de instalación de céspede artificial de última xeración no campo de Chans-Randufe. O proxecto comprenderá a realización das seguintes actuacións a nivel construtivo: 1.- Realización da obra civil de infraestrutura básica con arranxo a un proxecto tipo. 2.- Instalación de herba artificial e dos seus compoñentes. 3.- Instalación do seguinte equipamento: · Un xogo de porterías de fútbol once (2 unidades). · Dous xogos de porterías de fútbol sete abatibles (4 unidades). · Un xogo de bandeirolas de córner (4 unidades). · Bancos de suplentes (2 unidades). · Un marcador. · Asentos (200 unidades). Ambas fases serán coordinadas por técnicos especialistas. Segunda.- O importe da realización destas dúas fases para un campo de fútbol de 100x65 m, de acordo co proxecto base, cífrase na contía máxima de 368.000,00 euros que serán aboados pola Deputación ás empresas adxudicatarias, con cargo ás partidas 123.452.662.00 e 08. Terceira.- Á Excma. Deputación Provincial de Pontevedra correspóndelle a dirección das obras e instalacións contempladas na cláusula primeira, podendo nomear o Concello un Técnico facultativo para a comprobación material da execución das obras, que non formará parte da súa dirección. Cuarta.- O Concello de Tui comprométese as seguintes obrigas: 1- Achegar para a realización das obras de infraestrutura e da instalación do céspede artificial o 25 % do seu custo que se estima nuns 92.000,00 euros por campo, de conformidade coas cantidades e anualidades que se establecen de seguido: Anualidade 2006 2007 Cantidade 40.000,00 52.000,00 Investimento total 92.000,00 ¤ En caso de non ingresar nos prazos establecidos a porcentaxe que lle corresponde autorízase á Deputación a descontar a cantidade da participación que de fondos provinciais lle poida corresponder ó concello. 2- Obter a correspondente licenza municipal e tramitar ante outros organismos as autorizacións pertinentes que foran precisas. 3- Realizar as obras de adecuación complementarias necesarias para a posta en funcionamento do campo de fútbol que se reflicten no anexo ó convenio. Estas obras de adecuación serán relacionadas, valoradas e conformadas, conxuntamente, por un Técnico municipal e outro provincial designados polas entidades correspondentes. Quinta.- O incremento da contía máxima estimada na cláusula segunda producida por unha modificación do proxecto inicial, financiarase, polas entidades subscribintes deste convenio, nas mesmas porcentaxes estipuladas nas cláusulas anteriores. Sexta.-Unha vez concluídas as obras de infraestrutura e instalación de céspede artificial farase entrega ó concello. Coa finalidade de evitar o deterioro que co uso poida sufrir o terreo de xogo, o mantemento e conservación do céspede levarase a cabo, conxuntamente, entre a Deputación e o Concello, aboando os custos que supoñan anualmente na mesma porcentaxe que o financiamento da súa construción, o 75% a Institución Provincial e o 25% o Concello, que se farán efectivas na forma que se determine. Sétima.- Para o seguimento e control do cumprimento do presente convenio, así como para aclarar as dúbidas que suscite a súa interpretación, constitúese unha Comisión de Coordinación da que forman parte os Presidentes, ou persoas en quen deleguen e un Técnico de cada Entidade Local, que se reunirá dentro do prazo de tres días, a contar dende a petición expresa realizada por calquera delas, na sede do Organismo requirido. Oitava- O presente convenio entrará en vigor na data do seu asinamento e terá vixencia ata o 31 de decembro de 2007. A vixencia do presente convenio poderá prorrogarse coa conformidade expresa das partes intervenientes no caso de que non se rematasen as obras obxecto do mesmo. Novena- O presente convenio ten natureza administrativa, rexéndose polas cláusulas establecidas nel, e quedando sometido á Xurisdición Contencioso-Administrativa, a falta de entendemento previo pola comisión citada na cláusula sétima, na resolución de posibles controversias que puideran suscitar o incumprimento ou interpretación do convenio. E en proba de canto antecede, as partes que interveñen asinan o presente Convenio por duplicado e a un só efecto no lugar e data reseñada no seu encabezamento. Pola Deputación Provincial de Pontevedra,Rafael Louzán Abal Polo Concello de Tui,Antonio Fernández Rocha" ------ Folla: 105,107 4.13903.- APROBACIÓN DO CONVENIO DE COLABORACIÓN ENTRE A DEPUTACIÓN PROVINCIAL DE PONTEVEDRA E O CONCELLO DE CANGAS PARA A INSTALACIÓN DE CÉSPEDE ARTIFICIAL DE ÚLTIMA XERACIÓN NO CAMPO DE CRUCEIRO DE HIO A Deputación de Pontevedra coa finalidade de fomentar e facilitar o deporte de base pretende instalar campos de herba artificial en diversos concellos, o que mellorará e ampliará as infraestruturas deportivas da provincia. Considerando que os convenios entre as Administracións Públicas constitúen o instrumento axeitado para desenvolver a cooperación en cuestións de interese común, tal e como establecen os art. 6 e seguintes da Lei 30/92, de 26 de novembro, de réxime xurídico das Administracións Públicas e do procedemento administrativo común, preténdese subscribir un Convenio de colaboración entre a Deputación de Pontevedra e os concello de Cangas para a instalación do campo de fútbol de herba artificial de Cruceiro de Hío. Vistos así mesmo, os Informes emitidos polo Sr. Secretario e Sr. Interventor, ambos de datas 10 e 11 de abril de 2006, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade. Aprobar o Convenio de Colaboración entre a Deputación de Pontevedra e o Concello de Cangas para a instalación dun campo de fútbol de herba artificial de última xeración no campo de Cruceiro de Hío. Así mesmo, facúltase o Ilmo. Sr. Presidente da Deputación para a formalización de dito convenio mediante a súa sinatura. Dito convenio é co segue: "CONVENIO DE COLABORACIÓN ENTRE A EXCMA. DEPUTACIÓN DE PONTEVEDRA E O CONCELLO DE CANGAS PARA A INSTALACIÓN DE CÉSPEDE ARTIFICIAL DE ÚLTIMA XERACIÓN NO CAMPO DE FÚTBOL DE CRUCEIRO DE HÍO En Cangas, a.................. de .........................de 2006 REUNIDOS O Ilmo. Sr. D. Rafael Louzán Abal, na súa condición de Presidente da Excma. Deputación Provincial de Pontevedra, actuando en virtude das competencias que lle atribúen o artigo 34.1.b) da Lei 7/1985, de 2 de abril, reguladora das bases de réxime local. Don Enrique Sotelo Villar, Alcalde -Presidente do Concello de Cangas, en virtude de nomeamento efectuado polo Pleno da Corporación na súa sesión constitutiva e actuando en virtude das facultades representativas que lle atribúe o artigo 21.1.b) da Lei 7/1985, de 2 de abril, reguladora das bases de réxime loca
Ãrea de notas
Nota