Fondos
-
4. COMISIÓN PERMANENTE. COMISIÓN DE GOBERNO. XUNTA DE GOBERNO
2006-12-01_Ordinaria. Acta de sesión 2006/12/01_Ordinaria
Acta de sesión 2006/12/01_Ordinaria
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.1.4.9.33.374/2.2006-12-01_Ordinaria
Título Acta de sesión 2006/12/01_Ordinaria
Data(s) 2006-12-01 (Creación)
Volume e soporte 1 acta de sesión
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Folla: En Pontevedra, na Sala de Xuntas do Pazo Provincial, sendo as nove horas e quince minutos do día un de decembro do ano dous mil seis, baixo a Presidencia do Ilmo. Sr. D. Rafael Louzán Abal, Presidente da Excma. Deputación Provincial de Pontevedra, reuníronse as/os señoras/es deputadas/os, D. Xosé Crespo Iglesias, Dona María Teresa Pedrosa Silva, D. José Juan Durán Hermida, D. José Enrique Sotelo Villar, D. Ramón Campos Durán, D. Antonio Feliciano Fernández Rocha, D. José Manuel Figueroa Vila, D. José Antonio Landín Eirín e D. Alfredo Rodríguez Millares, co obxecto de celebrar sesión ordinaria da Xunta de Goberno, con carácter executivo, en primeira convocatoria, consonte á correspondente orde do día. Da fe do acto D. Carlos Cuadrado Romay, Secretario, e está presente o Sr. Interventor Accidental, D. Julio Souto Diz. Declarada aberta a sesión e de orde da Presidencia éntrase seguidamente no exame da orde do día, adoptándose en relación coa mesma os seguintes acordos: 1.14527.- ACTA ANTERIOR A Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar o borrador da acta da anterior sesión, ordinaria, do día 24 de novembro de 2006. ------ Folla: 2.14528.- DAR CONTA DA RENUNCIA DA ASOCIACIÓN DE AMAS DE CASA "RÍAS BAIXAS" DE PONTEVEDRA, Á SUBVENCIÓN PARA CURSO DE "TAPICERÍA" APROBADA NO SEU FAVOR POLA XUNTA DE GOBERNO DE 23 DE XUÑO DE 2006 Aprobada pola Xunta de Goberno de 23 de xuño de 2006, unha subvención de 1.000,00 euros, a favor da Asociación de Amas de Casa "Rías Baixas" de Pontevedra, para curso de "Tapicería" e comunicada pola devandita Asociación a súa renuncia a tal subvención, ante os problemas económicos acaecidos para levar a efecto tal curso; a Xunta de Goberno queda enterada da renuncia da Asociación de Amas de Casa "Rías Baixas" de Pontevedra, á subvención por importe de 1.000,00 euros para curso de "Tapicería" aprobada no seu favor pola Xunta de Goberno de 23 de xuño de 2006, conforme a convocatoria 2006 de subvencións dirixidas ás Asociacións de Mulleres Sen Fins de Lucro. ------ Folla: 3.14529.- ACTA DE CONCESIÓN DO PREMIO "CARMEN FERRO, 2006" Aprobada pola Xunta de Goberno desta Excma. Deputación do 21 de xullo de 2006, as Bases Reguladoras do "Premio Carmen Ferro", publicadas no BOP nº146, de 1 de agosto de 2006, e designado o Xurado encargado de fallar tal Premio, por Resolución Presidencial nº015154, de 26/10/06, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: a) Prestar conformidade á Acta do fallo do Xurado do "Premio Carmen Ferro 2006". b) Conceder os seguintes premios: a. Premio Carmen Ferro-Categoría A, para concellos de menos de 10.000 habitantes, dotado de 6.000,00 euros, para o concello de Cuntis. b. Premio Carmen Ferro-Categoría B, para concellos de entre 10.000 e 20.000 habitantes, dotado de 6.000,00 euros, para o concello de Bueu. c. Premio Carmen Ferro-Categoría C, para concellos de máis de 20.000 habitantes, dotado de 6.000,00 euros, para o concello de Vigo. c) Establecer na vindeira convocatoria do "Premio Carmen Ferro", unha cuarta categoría que abrange á concellos de menos de 5.000 habitantes. d) Establecer unha cláusula restritiva nas vindeiras convocatorias, no senso de excluír a participación para os concellos cuxo Plan de Igualdade, recibira o ano anterior unha mención de honra. Dita acta é como segue: "ACTA DO FALLO DO XURADO DO PREMIO "CARMEN FERRO" Na sala de Comisións da Excma. Deputación Provincial de Pontevedra, sendo as 10:30 horas do día 23 de novembro de 2006, reúnese o Xurado Cualificador do Premio "CARMEN FERRO", a fin de fallar o mesmo e composto polas seguintes persoas: Presidenta: Dª. Nidia María Arévalo Gómez, Deputada Delegada de Benestar Social e Muller. Vogais: - D. José Juan Durán Hermida, Deputado portavoz do PP. - Dª. Clara Millán González, Deputada portavoz do BNG. (ausente) - Dª. Belén Sío Lourido, Deputada portavoz do PSOE. - Dª. Elena Otero Rodríguez, Directora do Centro de Información á Muller do Concello de Baiona. Secretaria: Dª. Marta Corrochano Santos, Xefa do Servizo de Acción Social. Aberto o acto pola Presidencia, procedeuse a expoñer por cada membro do tribunal o criterio e impresión que lles produciran os traballos presentados, entre o que se destaca: - Do concello de Cuntis: a boa estruturación de áreas, obxectivos e accións. Importante aplicación transversal da igualdade. Creación dun servizo de atención ás mulleres. Elaboración dunha ampla área da saúde da muller e importante esforzo económico para un concello de reducida poboación. - Do concello de Bueu: o importante esforzo realizado por un concello para realizar un plan sinxelo pero concreto. - Do concello de Vigo: a creación dun departamento de igualdade de oportunidades adscrito á Concellería da Muller, creación dun observatorio para a igualdade, creación de bancos de tempo, impecable estruturación de obxectivos xerais, específicos, actuacións e recursos, importante aplicación transversal da igualdade, programas de eliminación da segregación vertical, actuacións tendentes a promover a implicación do sector privado e público na igualdade, sendo un instrumento de traballo operativo, práctico e adaptado á realidade existente. Concluída a deliberación, acordouse por unanimidade o seguinte: - Conceder o Premio "Carmen Ferro" na categoría A, de concellos de menos de 10.000 habitantes, dotado de 6.000,00 ¤ ó Concello de Cuntis. - Conceder o Premio "Carmen Ferro" na categoría B, de concellos de entre 10.000 e 20.000 habitantes, dotado de 6.000,00 ¤ ó Concello de Bueu. - Conceder o Premio "Carmen Ferro" na categoría C, de concellos de máis de 20.000 habitantes, dotado de 6.000,00 ¤ ó Concello de Vigo. - Creación dunha cláusula nas bases reguladoras da convocatoria do Premio Carmen Ferro, que determine a exclusión de participación na seguinte convocatoria a aqueles concellos cuxo plan de igualdade recibira o ano anterior mención de honor. - Establecer para o vindeiro ano unha cuarta categoría que abranga concellos de menos de 5.000 habitantes. E non habendo máis asuntos que tratar, deuse por concluída a reunión ás 11:15 horas do citado día, do que eu a secretaria dou fe." ------ Folla: 4.14530.- PRÓRROGA PARA XUSTIFICAR O GASTO REALIZADO POLA CRUZ VERMELLA NO DESENVOLVEMENTO DO CONVENIO "RESPIRO E ANIMACIÓN HOSPITALARIA" APROBADA POLA XUNTA DE GOBERNO DE 31/03/06 Subscrito o convenio de colaboración entre a Deputación Provincial de Pontevedra e Cruz Vermella Provincial, para posta en marcha do Programa de Respiro e Animación Hospitalaria, o pasado día 29 de maio de 2006, cunha dotación económica desta Institución Provincial de 18.000,00 ¤, con cargo á partida 06/313.313.480.02, e solicitadas o 27/11/06 pola Cruz Vermella Provincial, unha prórroga para a xustificación total do devandito convenio, ante a imposibilidade de rematar a mesma, toda vez que aínda faltan por computar os gastos de materiais e de persoal do mes de decembro, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade conceder unha prórroga ata o día 28 de febreiro de 2007, respecto á xustificación do Convenio de colaboración entre a Deputación de Pontevedra e Cruz Vermella Provincial, para a posta en marcha do Programa de Respiro e Animación Hospitalaria, 2006. ------ Folla: 5.14531.- PRÓRROGA PARA XUSTIFICAR A SUBVENCIÓN PARA ARRANXO DE VIVENDA, APROBADA POLA XUNTA DE GOBERNO DE 22/09/06, A FAVOR DE DON JOSÉ LOSADA PEREIRA, VECIÑO DE RODEIRO Aprobada pola Xunta de Goberno desta Excma. Deputación Provincial, na súa sesión de 22 de setembro de 2006, unha subvención para arranxo de vivenda, por importe de 2.215,38 euros a favor de D. José Losada Pereira, veciño de Rodeiro, para construción dun aseo, e solicitada o 24 de novembro do presente ano prorroga para a citada subvención polo Sr. Alcalde do Concello de Rodeiro, ante a imposibilidade do beneficiario de rematar as obras no prazo establecido, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade conceder unha prorroga ata o 28 de febreiro de 2007, respecto á subvención de arranxo de vivenda por importe de 2.215,38 euros, aprobada pola Xunta de Goberno de 22 de setembro de 2006, a favor de D. José Losada Pereira, veciño de Rodeiro. ------ Folla: 6.14532.- PRÓRROGA PARA XUSTIFICAR A SUBVENCIÓN PARA ARRANXO DE VIVENDA, APROBADA POLA XUNTA DE GOBERNO DE 22/09/06, A FAVOR DE DON PLÁCIDO VALLADARES NOVOA, VECIÑO DE RODEIRO Aprobado pola Xunta de Goberno de 22 de setembro de 2006, unha subvención para arranxo de vivenda, por importe de 2.215,38 euros a favor de D. Plácido Valladares Novoa, veciño do Concello de Rodeiro e solicitado o 24 de novembro do presente ano, prorroga polo Sr. Alcalde de Rodeiro respecto a citada subvención por non poder rematar as obras a tempo, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade conceder unha prorroga ata o 28 de febreiro de 2007, respecto á subvención para arranxo de vivenda, aprobada pola Xunta de Goberno de 22 de setembro de 2006 a favor de D. Plácido Valladares Novoa veciño do Concello de Rodeiro por importe de 2.215,38 euros. ------ Folla: 7.14533.- PRÓRROGA PARA XUSTIFICAR A SUBVENCIÓN PARA ARRANXO DE VIVENDA, APROBADA POLA XUNTA DE GOBERNO DE 13/10/06, A FAVOR DE DONA EMILIA ERMITAS TANOIRA OTERO, VECIÑA DE A ESTRADA Aprobada a subvención para arranxo de vivenda por importe de 1.164,81 euros a favor de Dª. Emilia Ermitas Tanoira Otero, veciña de A Estrada, pola Xunta de Goberno de 13 de outubro de 2006, e solicitada prorroga o 24/11/06 polo Sr. Alcalde do Concello de A Estrada, para a devandita subvención, ante a imposibilidade de rematar as obras subvencionadas e de xustificar a axuda no tempo establecido; a Xunta de Goberno acorda por unanimidade conceder unha prorroga ata o 15 de xuño de 2007, respecto á subvención para arranxo de vivenda, por importe de 1.164,81 euros, a favor de Dª. Emilia Ermitas Tanoira Otero, veciña do Concello de A Estrada. ------ Folla: 8.14534.- PRÓRROGA PARA XUSTIFICAR A SUBVENCIÓN PARA ARRANXO DE VIVENDA, APROBADA POLA XUNTA DE GOBERNO DE 13/10/06, A FAVOR DE DONA MARÍA SANMARTÍN MOIMENTA, VECIÑA DE A ESTRADA Aprobada pola Xunta de Goberno desta Excma. Deputación Provincial, de 13/10/06 unha subvención para arranxo de vivenda, por importe de 2.058,66 euros a favor de Dª María Sanmartín Moimenta, veciña do concello da Estrada, e comunicada o 24/11/06 polo Sr. Alcalde do devandito Concello a solicitude dunha prorroga pola imposibilidade de rematar as obras no prazo establecido, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade conceder unha prorroga ata o 15 de xuño de 2007, respecto á subvención para arranxo de vivenda por importe de 2.058,66 euros aprobada pola Xunta de Goberno de 13 de outubro de 2006, a favor de Dª. María Sanmartín Moimenta, veciña do Concello de A Estrada. ------ Folla: 9.14535.- PRÓRROGA PARA XUSTIFICAR A SUBVENCIÓN PARA ARRANXO DE VIVENDA, APROBADA POLA XUNTA DE GOBERNO DE 13/10/06, A FAVOR DE DONA Mª AURORA GARCÍA GARCÍA, VECIÑA DE A ESTRADA Aprobada pola Xunta de Goberno desta Excma. Deputación Provincial, de 13 de outubro de 2006, unha subvención para arranxo de vivenda, por importe de 6.670,00 euros, a favor de Dª. Mª Aurora García García, veciña do Concello de A Estrada, e solicitada polo Sr. Alcalde de dito Concello unha prorroga ante a imposibilidade de rematar as obras a beneficiaria da subvención, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade conceder unha prórroga ata o 15 de xuño de 2007, respecto á subvención para arranxo de vivenda, por importe de 6.670,00 euros a favor de Dª. Mª Aurora García García, veciña do Concello de A Estrada. ------ Folla: 10.14536.- PRÓRROGA PARA XUSTIFICAR A SUBVENCIÓN PARA ARRANXO DE VIVENDA, APROBADA POLA XUNTA DE GOBERNO DE 13/10/06, A FAVOR DE DONA LAUDELINA COTO RIVADULLA, VECIÑA DE A ESTRADA Aprobada pola Xunta de Goberno de 13 de outubro de 2006, unha subvención para arranxo de vivenda, por importe de 2.058,82 euros, a favor de Dª Laudelina Coto Rivadulla do Concello de A Estrada, e solicitada con data 24/11/06 polo Sr. Alcalde do citado Concello, unha prorroga ante a imposibilidade da beneficiaria de rematar as obras no prazo esixido, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade conceder unha prórroga ata o 15 de xuño de 2007, respecto á subvención para arranxo de vivenda por importe de 2.058,82 euros aprobada pola Xunta de Goberno na súa sesión de 13/10/06 a favor de Dª Laudelina Coto Rivadulla veciña do Concello de A Estrada. ------ Folla: 11.14537.- PRÓRROGA PARA XUSTIFICAR A SUBVENCIÓN PARA ARRANXO DE VIVENDA, APROBADA POLA XUNTA DE GOBERNO DE 13/10/06, A FAVOR DE DONA ROSA RODRÍGUEZ COLLAZO, VECIÑA DE A ESTRADA Aprobada a favor de Dª Rosa Rodríguez Collazo, veciña de A Estrada, unha subvención para arranxo de vivenda, polo importe de 1.764,71 euros, en virtude do acordo de Xunta de Goberno de 13 de outubro de 2006, e solicitada unha prorroga polo Sr. Alcalde do devandito Concello, ante a imposibilidade de rematar as obras a beneficiaria da subvención, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade conceder unha prórroga ata o 15 de xuño de 2007, respecto á subvención de arranxo de vivenda, por importe de 1.764,71 euros, aprobada pola Xunta de Goberno de 13/10/06 a favor de Dª Rosa Rodríguez Collazo, veciña do Concello de A Estrada. ------ Folla: 12.14538.- PRÓRROGA PARA XUSTIFICAR A SUBVENCIÓN PARA ARRANXO DE VIVENDA, APROBADA POLA XUNTA DE GOBERNO DE 13/10/06, A FAVOR DE DONA ROSA FRAIZ RIVAS, VECIÑA DE A ESTRADA Aprobada unha subvención de 4.579,41 euros para diversas obras de arranxo de vivenda a favor de Dª Rosa Fraiz Rivas, veciña de A Estrada, por acordo da Xunta de Goberno de 13/10/06 e solicitada prorroga por escrito do Sr. Alcalde de dito Concello, ante a imposibilidade de rematar as obras no prazo esixido, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade conceder unha prórroga ata o 15 de xuño de 2007, respecto á subvención de arranxo de vivenda por importe de 4.579,41 euros aprobada pola Xunta de Goberno de 13/10/06 a favor de Dª Rosa Fraiz Rivas, veciña do Concello de A Estrada. ------ Folla: 13.14539.- PRÓRROGA PARA XUSTIFICAR A SUBVENCIÓN PARA ARRANXO DE VIVENDA, APROBADA POLA XUNTA DE GOBERNO DE 13/10/06, A FAVOR DE DON CARLOS MOURE CONDE, VECIÑA DE A ESTRADA Aprobada pola Xunta de Goberno do 13 de outubro do presente ano, unha subvención de 6.347,06 euros para arranxo de vivenda a favor de D. Carlos Moure Conde, e solicitada prorroga polo Sr. Alcalde do Concello de A Estrada respecto a tal axuda ante a imposibilidade do beneficiario de rematar en tempo as obras obxecto da subvención, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade conceder unha prórroga ata o 15 de xuño de 2007, respecto á subvención de 6.347,06 euros aprobada pola Xunta de Goberno de 13/10/06 a favor de D. Carlos Moure Conde, veciño do Concello de A Estrada, para arranxo da súa vivenda. ------ Folla: 14.14540.- AXUDA Á ASOCIACIÓN DE MARISQUEO, PESCA E ACUICULTURA "PEDRA DA OLIVEIRA" PARA ADECUACIÓN DO APARELLO DE RECOLLIDA DE ALGAS DOS SEUS BANCOS MARISQUEIROS Dada conta da solicitude formulada pola Asociación de Marisqueo, Pesca e Acuicultura Pedra da Oliveira de Vilaboa. Vistos os informes emitidos por Intervención no que certifica a existencia de crédito para facer fronte ó gasto, o da Bióloga da Sección de Pesca e o ditame da Comisión Informativa de Pesca e Cultivos Mariños de 22 de novembro de 2006. A Xunta de Goberno acorda por unanimidade conceder unha axuda económica á Asociación de Marisqueo, Pesca e Acuicultura Pedra da Oliveira, por importe de 9.000,00 ¤, para a adaptación de maquinaria e con cargo á partida 06/711.711.779.02. ------ Folla: 15.14541.- AXUDAS A COOPERATIVAS Dada conta das Bases Reguladoras da axudas económicas a cooperativas da Provincia de Pontevedra. Visto o documento RC 200600055816 emitido por Intervención no que certifica a existencia de crédito para facer fronte ó gasto e o ditame da Comisión Informativa de Agricultura e Gandería de 22 de novembro de 2006. A Xunta de Goberno acorda por unanimidade conceder unhas axudas económicas a Cooperativas da Provincia de Pontevedra que figuran no listado que se xunta, por importe de 90.000,00 ¤ e con cargo á partida 06/711.711.789.00. AXUDAS ECONÓMICAS A DISTINTAS COOPERATIVAS AGRARIAS DA PROVINCIA DE PONTEVEDRA 2006 Cooperativa Presuposto Axuda Nº de Socios Importe Horsal Sociedad Cooperativa NIF F-36033132 (CAMBADOS) 48.510,82 Construción nave 1ª fase 522 23.000,00 Indega Sociedad CooperativaNIF F-36463776 (SILLEDA) 42.959,00 Carretilla elevadora, estanterías, ordenador, etc 450 20.500,00 Sociedad Cooperativa Xuncoga NIF F-36334092 (LALÍN) 93.032,00 Paletizador 100 46.500,00 ------ Folla: 16.14542.- MODIFICACIÓN DO ORZAMENTO DA OBRA "ACONDICIONAMENTO E MELLORA DOS SERVIZOS URBANÍSTICOS NO PASEO MARÍTIMO DE PANXÓN, 1ª FASE", DO CONCELLO DE NIGRÁN, SUBVENCIONADA CON CARGO Ó PAM/2006-08 A Xunta de Goberno acorda por unanimidade a modificación do presuposto da subvención, concedida ó Concello de Nigrán, para a obra incluída no PAM/2006-08, denominada "Acondicionamento e mellora dos servizos urbanísticos no paseo marítimo de Panxón, 1ª fase", de 650.000,00 ¤, pola cantidade de 632.098,86 ¤, quedando suxeitas ás condicións establecidas no Acordo da Xunta de Goberno nº17.13887, de 7 de abril pasado. A relación de obras subvencionadas ó concello de "Nigrán", con cargo ó PAM/06-08, distribuídas por anualidades queda como a continuación se relaciona: Denominación obra Anualidade 2006 Anualidade 2007 Anualidade 2008 Anualidades 2006-2008 Presuposto TOTAL Subv. Presuposto TOTAL Subv. PresupostoTOTAL Subv. Total Subv. Humanización da rúa Otero Pedrayo, 1ª. Fase 248.844,52 30.000,00 50.000,00 20.000,00 100.000,00 Saneamento Rúa Carballas-Amieiros (San Pedro) 57.218,01 10.451,74 9.146,71 8.723,16 28.321,61 Acondicionamento e mellora de servizos urbanísticos no Paseo marítimo de Panxón, 1ª. Fase 632.098,86 55.000,00 145.000,00 150.000,00 350.000,00 Pavimentación Rúa Jesús Espinosa (Panxón) 58.000,00 18.000,00 12.000,00 5.000,00 35.000,00 996.161,39 113.451,74 216.146,71 183.723,16 513.321,61 ------ Folla: 17.14543.- MODIFICACIÓN DO ORZAMENTO DA OBRA "HUMANIZACIÓN DA RÚA OTERO PEDRAYO, 1ª FASE", DO CONCELLO DE NIGRÁN, SUBVENCIONADA CON CARGO Ó PAM/2006-08 A Xunta de Goberno acorda por unanimidade a modificación do presuposto da subvención, concedida ó Concello de Nigrán, para a obra incluída no PAM/2006-08, denominada "Humanización da rúa Otero Pedrayo, 1ª fase", de 250.000,00 ¤, pola cantidade de 248.844,52 ¤, quedando suxeitas ás condicións establecidas no Acordo da Xunta de Goberno nº17.13887, de 7 de abril pasado. A relación de obras subvencionadas ó concello de "Nigrán", con cargo ó PAM/06-08, distribuídas por anualidades queda como a continuación se relaciona: Denominación obra Anualidade 2006 Anualidade 2007 Anualidade 2008 Anualidades 2006-2008 Presuposto TOTAL Subv. Presuposto TOTAL Subv. Presuposto TOTAL Subv. Total Subv. Humanización da rúa Otero Pedrayo, 1ª. Fase 248.844,52 30.000,00 50.000,00 20.000,00 100.000,00 Saneamento Rúa Carballas-Amieiros (San Pedro) 57.218,01 10.451,74 9.146,71 8.723,16 28.321,61 Acondicionamento e mellora de servizos urbanísticos no Paseo marítimo de Panxón, 1ª. Fase 632.098,86 55.000,00 145.000,00 150.000,00 350.000,00 Pavimentación Rúa Jesús Espinosa (Panxón) 58.000,00 18.000,00 12.000,00 5.000,00 35.000,00 996.161,39 113.451,74 216.146,71 183.723,16 513.321,61 ------ Folla: 18.14544.- CONCESIÓN DE SUBVENCIÓNS A CONSERVATORIOS DE MÚSICA NON DEPENDENTES DA CONSELLERÍA DE EDUCACIÓN E ORDENACIÓN UNIVERSITARIA E DE TITULARIDADE PÚBLICA De conformidade co ditame favorable da Comisión Informativa de Cultura, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar e declarar de aboamento a proposta de subvencións para Conservatorios públicos non dependentes da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria que se relacionan en anexo aparte, por un importe total de 152.193,00 ¤ con cargo á partida 06/451.422.462.04 - RC 200600046035. En función do disposto na base 25ª.8.2f das de execución do vixente Presuposto provincial, para a xustificación das subvencións incondicionadas concedidas para o funcionamento de Institucións ou Entidades, deberá remitirse por parte do Concello "Certificado acreditativo da toma de razón na contabilidade do Ente beneficiario". Ditas subvencións son: CIF / ASOCIACIÓN / CONCEPTO Concedido CONCELLO DE CAMBADOS P3600600E CONCELLO DE CAMBADOS 11.492,00 Gastos de funcionamento do Conservatorio de Música TOTAL CONCELLO DE CAMBADOS (1) 11.492,00 ¤ CONCELLO DE CANGAS P3600800A CONCELLO DE CANGAS 13.977,00 Gastos de funcionamento do Conservatorio de Música TOTAL CONCELLO DE CANGAS (1) 13.977,00 ¤ CONCELLO DA ESTRADA P3601700B CONCELLO DA ESTRADA 13.045,00 Gastos de funcionamento do Conservatorio de Música TOTAL CONCELLO DA ESTRADA (1) 13.045,00 ¤ CONCELLO DE GONDOMAR P3602100D CONCELLO DE GONDOMAR 9.318,00 Gastos de funcionamento do Conservatorio de Música TOTAL CONCELLO DE GONDOMAR (1) 9.318,00 ¤ CONCELLO DA GUARDA P3602300J CONCELLO DA GUARDA 15.530,00 Gastos de funcionamento do Conservatorio de Música TOTAL CONCELLO DA GUARDA (1) 15.530,00 ¤ CONCELLO DE LALÍN G36160752 PATRONATO CULTURAL DE LALÍN 19.257,00 Gastos de funcionamento do Conservatorio de Música TOTAL CONCELLO DE LALÍN (1) 19.257,00 ¤ CONCELLO DE PONTEAREAS P3604200J CONCELLO DE PONTEAREAS 21.742,00 Gastos de funcionamento do Conservatorio de Música TOTAL CONCELLO DE PONTEAREAS (1) 21.742,00 ¤ CONCELLO DE REDONDELA G36062958 CONSERVATORIO MUNICIPAL DE MÚSICA DE REDONDELA 17.704,00 Gastos de funcionamento do Conservatorio de Música TOTAL CONCELLO DE REDONDELA (1) 17.704,00 ¤ CONCELLO DE TUI P3605500B CONCELLO DE TUI 13.045,00 Gastos de funcionamento do Conservatorio de Música TOTAL CONCELLO DE TUI (1) 13.045,00 ¤ CONCELLO DE VILAGARCÍA DE AROUSA P3606000B CONCELLO DE VILAGARCÍA DE AROUSA 17.083,00 Gastos de funcionamento do Conservatorio de Música TOTAL CONCELLO DE VILAGARCÍA DE AROUSA (1) 17.083,00 ¤ ------ Folla: 19.14545.- CONCESIÓN DE SUBVENCIÓNS A ESCOLAS DE MÚSICA PÚBLICAS De conformidade co ditame favorable da Comisión Informativa de Cultura, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar e declarar de aboamento a proposta de subvencións para Escolas de Música Municipais, oficialmente recoñecidas pola Xunta de Galicia que se relacionan en anexo aparte, por un importe total de 149.990,00 ¤ con cargo á partida 06/451.422.462.06 - RC 200600046036. En función do disposto na base 25ª.8.2f das de execución do vixente presuposto provincial, para a xustificación das subvencións incondicionadas concedidas para o funcionamento de Institucións ou Entidades, deberá remitirse por parte do Concello "Certificado acreditativo da toma de razón na contabilidade do Ente beneficiario". Ditas subvencións son: CIF / ASOCIACIÓN / CONCEPTO Concedido CONCELLO DE BAIONA P3600300B CONCELLO DE BAIONA 6.798,00 Gastos de funcionamento da Escola de Música TOTAL CONCELLO DE BAIONA (1) 6.798,00 ¤ CONCELLO DE CALDAS DE REIS P3600500G CONCELLO DE CALDAS DE REIS 7.024,00 Gastos de funcionamento da Escola de Música TOTAL CONCELLO DE CALDAS DE REIS (1) 7.024,00 ¤ CONCELLO DE CAMBADOS P3600600E CONCELLO DE CAMBADOS 9.063,00 Gastos de funcionamento da Escola de Música TOTAL CONCELLO DE CAMBADOS (1) 9.063,00 ¤ CONCELLO DE CANGAS P3600800A CONCELLO DE CANGAS 8.723,00 Gastos de funcionamento da Escola de Música TOTAL CONCELLO DE CANGAS (1) 8.723,00 ¤ CONCELLO DE CATOIRA P3601000G CONCELLO DE CATOIRA 4.758,00 Gastos de funcionamento da Escola de Música TOTAL CONCELLO DE CATOIRA (1) 4.758,00 ¤ CONCELLO DA ESTRADA P3601700B CONCELLO DA ESTRADA 6.797,00 Gastos de funcionamento da Escola de Música TOTAL CONCELLO DA ESTRADA (1) 6.797,00 ¤ CONCELLO DE FORCAREI P3601800J CONCELLO DE FORCAREI 3.398,00 Gastos de funcionamento da Escola de Música TOTAL CONCELLO DE FORCAREI (1) 3.398,00 ¤ CONCELLO DE AGOLADA P3602000F CONCELLO DE AGOLADA 4.191,00 Gastos de funcionamento da Escola de música TOTAL CONCELLO DE AGOLADA (1) 4.191,00 ¤ CONCELLO DE MARÍN P3602600C CONCELLO DE MARÍN 5.664,00 Gastos de funcionamento da Escola de Música TOTAL CONCELLO DE MARÍN (1) 5.664,00 ¤ CONCELLO DE MOAÑA P3602900G CONCELLO DE MOAÑA 4.531,00 Gastos de funcionamento da Escola de Música TOTAL CONCELLO DE MOAÑA (1) 4.531,00 ¤ CONCELLO DE MONDARIZ P3603000E CONCELLO DE MONDARIZ 3.965,00 Gastos de funcionamento da Escola de Música TOTAL CONCELLO DE MONDARIZ (1) 3.965,00 ¤ CONCELLO DE MORAÑA P3603200A CONCELLO DE MORAÑA 3.965,00 Gastos de funcionamento da Escola de Música TOTAL CONCELLO DE MORAÑA (1) 3.965,00 ¤ CONCELLO DAS NEVES P3603400G CONCELLO DE AS NEVES 5.891,00 Gastos de funcionamento da Escola de Música TOTAL CONCELLO DAS NEVES (1) 5.891,00 ¤ CONCELLO DO PORRIÑO P3603900F CONCELLO DO PORRIÑO 9.063,00 Gastos de funcionamento da Escola de Música TOTAL CONCELLO DO PORRIÑO (1) 9.063,00 ¤ CONCELLO DE PONTEAREAS P3604200J CONCELLO DE PONTEAREAS 6.231,00 Gastos de funcionamento da Escola de Música TOTAL CONCELLO DE PONTEAREAS (1) 6.231,00 ¤ CONCELLO DE REDONDELA G36062958 CONSERVATORIO MUNICIPAL DE MÚSICA DE REDONDELA 6.457,00 Gastos de funcionamento da Escola de Música TOTAL CONCELLO DE REDONDELA (1) 6.457,00 ¤ CONCELLO DE SANXENXO P3600021D CONCELLO DE SANXENXO 7.930,00 Gastos de funcionamento da Escola de Música TOTAL CONCELLO DE SANXENXO (1) 7.930,00 ¤ CONCELLO DE SILLEDA P3605200I CONCELLO DE SILLEDA 6.797,00 Gastos de funcionamento da Escola de Música TOTAL CONCELLO DE SILLEDA (1) 6.797,00 ¤ CONCELLO DE TUI P3605500B CONCELLO DE TUI 7.930,00 Gastos de funcionamento da Escola de Música TOTAL CONCELLO DE TUI (1) 7.930,00 ¤ CONCELLO DE VALGA P3605600J CONCELLO DE VALGA 5.098,00 Gastos de funcionamento da Escola de Música TOTAL CONCELLO DE VALGA (1) 5.098,00 ¤ CONCELLO DE VIGO P3605700H CONCELLO DE VIGO 11.329,00 Gastos de funcionamento da Escola de Música TOTAL CONCELLO DE VIGO (1) 11.329,00 ¤ CONCELLO DE VILA DE CRUCES P3605900D CONCELLO DE VILA DE CRUCES 5.664,00 Gastos de funcionamento da Escola de Música TOTAL CONCELLO DE VILA DE CRUCES (1) 5.664,00 ¤ CONCELLO DE VILAGARCÍA DE AROUSA P3606000B CONCELLO DE VILAGARCÍA DE AROUSA 8.723,00 Gastos de funcionamento da Escola de Música TOTAL CONCELLO DE VILAGARCÍA DE AROUSA (1) 8.723,00 ¤ ------ Folla: 20.14546.- CONCESIÓN DE SUBVENCIÓNS A ESCOLAS DE MÚSICA DEPENDENTES DE ASOCIACIÓNS SEN ÁNIMO DE LUCRO De conformidade co ditame favorable da Comisión Informativa de Cultura, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade conceder subvencións para Escolas de Música Dependentes de Asociacións sen ánimo de lucro, oficialmente recoñecidas pola Xunta de Galicia que se relacionan en anexo aparte, por un importe total de 49.993,00 ¤ con cargo á partida 06/451.422.489.09 - RC 200600046034. En función do disposto na base 25ª.8.2f das de execución do vixente Presuposto provincial, para a xustificación das subvencións incondicionadas concedidas para o funcionamento de Institucións ou Entidades, deberá remitirse por parte da Entidade "Certificado acreditativo da toma de razón na contabilidade do Ente beneficiario". Ditas subvencións son: CIF / ASOCIACIÓN / CONCEPTO Concedido CONCELLO DE CAMPO LAMEIRO G36176352 UNIÓN CULTURAL DE CAMPO LAMEIRO 2.824,00 Gastos de funcionamento da Escola de Música TOTAL CONCELLO DE CAMPO LAMEIRO (1) 2.824,00 ¤ CONCELLO DE LALÍN G36041515 BANDA DE MÚSICA DE LALÍN 3.766,00 Gastos de funcionamento da Escola de Música TOTAL CONCELLO DE LALÍN (1) 3.766,00 ¤ CONCELLO DE MOS G36028827 CENTRO RECREATIVO E CULTURAL DE TORROSO 5.649,00 Gastos de funcionamento da Escola de Música TOTAL CONCELLO DE MOS (1) 5.649,00 ¤ CONCELLO DAS NEVES G36109270 BANDA DE MÚSICA DE RUBIÓS 2.824,00 Gastos de funcionamento da Escola de Música TOTAL CONCELLO DAS NEVES (1) 2.824,00 ¤ CONCELLO DE PONTEAREAS G36104768 BANDA DE MÚSICA UNIÓN DE GULÁNS 3.766,00 Gastos de funcionamento da Escola de Música G36034148 BANDA DE MÚSICA XUVENIL DE XINZO 3.483,00 Gastos de funcionamento da Escola de Música TOTAL CONCELLO DE PONTEAREAS (2) 7.249,00 ¤ CONCELLO DO ROSAL G36027928 AGRUPACIÓN MUSICAL DO ROSAL 5.367,00 Gastos de funcionamento da Escola de Música TOTAL CONCELLO DO ROSAL (1) 5.367,00 ¤ CONCELLO DE SALCEDA DE CASELAS G36123313 ASOC. AMIGOS DE LA MÚSICA 4.237,00 Gastos de funcionamento da Escola de Música TOTAL CONCELLO DE SALCEDA DE CASELAS (1) 4.237,00 ¤ CONCELLO DE SOUTOMAIOR G36033850 ASOC. MUSICAL ARTÍSTICA DE ARCADE 3.013,00 Gastos de funcionamento da Escola de Música TOTAL CONCELLO DE SOUTOMAIOR (1) 3.013,00 ¤ CONCELLO DE VIGO G36647055 ASOC. BANDA ESCOLA DE MÚSICA DE BEADE 5.649,00 Gastos de funcionamento da Escola de Música G36620854 SOCIEDAD CULTURAL Y DEPORTIVA ATLÁNTIDA DE MATAMÁ 5.649,00 Gastos de funcionamento da Escola de Música G36634137 UNIÓN MUSICAL DE CORUXO 3.766,00 Gastos de funcionamento da Escola de Música TOTAL CONCELLO DE VIGO (3) 15.064,00 ¤ ------ Folla: 21.14547.- CONCESIÓN DE SUBVENCIÓNS PARA CLUBS DEPORTIVOS PARA O APOIO Ó DEPORTE DE COMPETICIÓN FEDERADO (CATEGORÍA NACIONAIS) De conformidade co ditame favorable da Comisión Informativa de Deportes, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade conceder subvencións dirixidas a apoiar o deporte de competición federado- Categoría Nacionais, ós clubs que se relacionan, por un importe total de 114.800,00 ¤, con cargo á partida 06/451.452.489.20. CIF / ASOCIACIÓN / CONCEPTO Concedido CONCELLO DE BUEU G36039683 BUEU ATLÉTICO DE BALONMANO 11.800,00 Solicita axuda ó deporte de competición federado. TOTAL CONCELLO DE BUEU (1) 11.800,00 CONCELLO DE PONTEVEDRA G36109163 CLUB LEIS 26 F.S. 40.000,00 Solicita axuda ó deporte de competición federado (fútbol sala). G36041978 S.D. TEUCRO 30.000,00 Solicita axuda ó deporte de competición federado (balonmán). TOTAL CONCELLO DE PONTEVEDRA (2) 70.000,00 CONCELLO DE VIGO G36888113 VIGO STICK CLUB DE HOCKEY 2001 33.000,00 Solicita axuda ó deporte de competición federado. TOTAL CONCELLO DE VIGO (1) 33.000,00 ------ Folla: 22.14548.- CONCESIÓN DE SUBVENCIÓNS PARA CLUBS DEPORTIVOS PARA O APOIO Ó DEPORTE DE COMPETICIÓN FEDERADO (CATEGORÍA NÁUTICOS) De conformidade co ditame favorable da Comisión Informativa de Deportes, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade conceder subvencións dirixidas a apoiar o deporte de competición federado- Categoría Náuticos, ós Clubs que se relacionan, por un importe total de 1.000,00 ¤, con cargo á partida 06/451.452.489.20. CIF / ASOCIACIÓN / CONCEPTO CONCEDIDO CONCELLO DE VILABOA G36048601 CLUB NÁUTICO COBRES 1.000,00 Solicita axuda ó deporte de competición federado (piragüismo). TOTAL CONCELLO DE VILABOA (1) 1.000,00 ------ Folla: 23.14549.- CONCESIÓN DE SUBVENCIÓNS PARA CLUBS DEPORTIVOS PARA O APOIO Ó DEPORTE DE COMPETICIÓN FEDERADO (CATEGORÍA BASE) De conformidade co ditame favorable da Comisión Informativa de Deportes, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade conceder subvencións dirixidas a apoiar o deporte de competición federado- Categoría Base ano 2006, ós Clubs que se relacionan, por un importe total de 2.600,00 ¤, con cargo á partida 06/451.452.489.20: CIF / ASOCIACIÓN / CONCEPTO CONCEDIDO CONCELLO DE PORRIÑO G36039709 CLUB CICLISTA SPOL 1.000,00 Solicita axuda ó deporte de competición federado (ciclismo). TOTAL CONCELLO DE PORRIÑO (1) 1.000,00 CONCELLO DE VIGO G36645398 ESCUDERÍA RÍAS BAIXAS 1.000,00 Solicita axuda ó deporte de competición federado (automobilismo). TOTAL CONCELLO DE VIGO (1) 1.000,00 CONCELLO DE VILABOA G36102671 AGRUPACIÓN DEPORTIVA U.D.C. 600,00 Solicita axuda ó deporte de competición federado (fútbol). TOTAL CONCELLO DE VILABOA (1) 600,00 ------ Folla: 24.14550.- APROBACIÓN DAS BASES DE CONCESIÓN DE PREMIOS A DEPORTISTAS 2006 - GALA DO DEPORTE 2006 De conformidade co ditame favorable da Comisión Informativa de Xuventude e Deporte, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar as bases de concesión de Premios a Deportistas 2006 - Gala do Deporte 2006, que son do seguinte teor: "BASES DE CONCESIÓN DE PREMIOS A DEPORTISTAS 2006 PRIMEIRA: Cada Delegación Provincial das distintas Federacións Deportivas Galegas, ou, no seu caso, as propias Federacións ou Clubs, proporán ós/ás dous/dúas candidatos/as que, ó seu criterio, sexan acredores da distinción a nivel provincial. Á proposta achegarán unha memoria explicativa dos méritos deportivos, valores humanos e outros de interese, que concorran en cada candidato/a, e todas aquelas outras circunstancias que, a nivel deportivo ou persoal, aconsellen efectuar a mesma. SEGUNDA: Poderán ser propostos/as, como candidatos/as, tódolos/tódalas deportistas naturais da provincia de Pontevedra. Os/as candidatos/as poderán ser tanto persoas físicas como Clubs. TERCEIRA: As distintas Delegacións Provinciais, ou no seu caso as Federacións ou Clubs, presentarán no Rexistro Xeral da Deputación, ata o día 28 de febreiro do 2007, a proposta dos/as candidatos/as, xunto co currículo de méritos de cada un deles/as e a memoria explicativa no que basee a súa proposta. CUARTA: Para designar ó/á Deportista máis destacado/a, nomearase un Xurado que estará integrado polos seguintes membros: Presidente: O titular da Deputación ou deputado no que delegue. Vogais: Oito representantes da Asociación de Prensa Deportiva. Seis Deputados/as provinciais, en representación dos Grupos da Corporación, na seguinte proporción: tres do Partido Popular, dous/dúas do PSOE e un/unha do BNG. Un/unha representante das Federacións Deportivas. Un/unha representante da Dirección Xeral para o Deporte na provincia de Pontevedra. Un/unha representante do Servizo de Deportes da Deputación Provincial de Pontevedra. Secretario: O titular da Corporación ou funcionario/a en quen delegue. A resolución do Xurado, así como a composición das persoas que o integran, farase público o mesmo día da súa celebración darase a coñecer a través dos medios de comunicación social e participaráselles ás diversas Federacións, ós/ás candidatos/as e ós/ás deportistas premiados/as. QUINTA: Á parte das nominacións formuladas polas Federacións e Clubs, o Xurado terá a facultade de propoñer nominacións. SEXTA: O Xurado designará, así mesmo, de entre os/as deportistas seleccionados/as ó que, polos seus méritos, considere como máis destacado/a do ano 2006, nomeando/a "DEPORTISTA PROVINCIAL DO ANO". SÉPTIMA: O Xurado designará "un premio especial" á Entidade ou Empresa que pola súa colaboración e axuda á promoción do deporte provincial sexa merecedora do mesmo. OITAVA: A entrega de distincións efectuarase no transcurso da "FESTA PROVINCIAL DO DEPORTE", que, a tal fin, organizará a Deputación Provincial de Pontevedra, facéndose público, durante a mesma, o nome dos/as premiados/as." ------ Folla: 25.14551.- COMUNICACIÓNS Non houbo ------ Folla: FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 26.14552.- APROBACIÓN DAS BASES PARA A CONCESIÓN DE AXUDAS DE ESTUDOS 2006-2007 De conformidade co disposto no art. 68 do V Acordo Regulador para o persoal funcionario e no art. 81 do I Convenio Colectivo para o persoal laboral desta Excma. Deputación Provincial, de 7 de febreiro de 2006, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar as Bases da convocatoria para a concesión de axudas de estudos correspondentes ó curso escolar 2006-2007, elaboradas pola Comisión Paritaria Mixta en desenvolvemento do previsto nos citados artigos 68 do V Acordo Regulador para persoal funcionario e no art. 81 do I Convenio Colectivo para o persoal laboral desta Excma. Deputación Provincial. Estas axudas concederanse con cargo á consignación económica prevista na partida 122.321.481.01 do presuposto provincial, que ascende a un total de 150.000,00 ¤ e conforme a unha táboa de módulos que se estableceu en función dos estudos cursados polos interesados e os grupos de clasificación do titular beneficiario das axudas. Ditas bases son como seguen: "BASES PARA A CONCESIÓN DE AXUDAS DE ESTUDOS Segundo o establecido no V Acordo Regulador e I Convenio Colectivo para persoal funcionario e laboral desta Excma. Deputación provincial, a Xunta de Goberno, a proposta da Comisión paritaria mixta, aproba a convocatoria de axudas de estudos para o ano 2.006 - 2.007, que se rexerá polas seguintes BASES 1.- BENEFICIARIOS/AS Poderán ser beneficiarios das axudas de estudos: a. Os funcionarios de carreira e o persoal laboral fixo dependente desta Excma. Deputación que se encontren en servizo activo antes da finalización do prazo de entrega das solicitudes. b. Os fillos, do persoal incluído no apartado a). c. Os fillos das parellas de feito dos beneficiarios incluídos no apartado a), segundo o disposto no anexo V do Acordo- Regulador e do I Convenio. d. Con carácter excepcional as fillos dos beneficiarios sinalados no apartado a), falecidos en servizo activo ata que finalicen os estudos. Quedan excluídos destas axudas os funcionarios de emprego, os bolseiros e os contratados temporais, ademais dos fillos do persoal incluído nos apartados a) e d) que tivesen máis de 30 anos na finalización do prazo de entrega das solicitudes. 2.- ESTUDOS Estas axudas, que se concederán para a realización de estudos en centros ou institucións docentes oficiais ou homologados polo Ministerio de Educación e Ciencia (MEC) ou pola Consellería de Educación da Xunta de Galicia, ou homologados por outros organismos europeos, clasifícanse da seguinte forma: a. Garderías, colexios infantís e xardíns de infancia. b. Educación infantil e primaria, cursos da Escola Oficial de Idiomas e estudos de ensinanzas artísticas, recollidas como tales no Art. 45 da Lei Orgánica 2/2006, de 03 de maio, de Educación. c. Formación Profesional, ESO, Bacharelato e programas de garantía social. d. Estudos medios ou superiores, cursos de posgrao, cursos de práctica xurídica ou masters en domicilio. Tamén os estudos realizados na Universidade Nacional a Distancia (U.N.E.D.). e. Estudos medios ou superiores, cursos de posgrao, cursos de práctica xurídica ou masters fóra do domicilio. f. Curso de adaptación pedagóxica, obtención do Diploma de Estudos Avanzados (DEA) e proxecto fin de carreira. 3.- INCOMPATIBILIDADES As axudas serán incompatibles con calquera outra concedida por institucións públicas ou privadas, bolsas de estudos, etc., salvo o sinalado no parágrafo terceiro desta base, incorrendo en responsabilidades legais os que faltasen á verdade na declaración que emitan a este respecto. En principio, non se atenderán as solicitudes onde se xustifique a petición doutra bolsa cando a contía supere o importe da axuda que a Deputación lle destina ó beneficiario, salvo que se acreditase a súa denegación. No suposto de que a bolsa comprenda soamente a exención dos pagamentos de matrícula, terase dereito á axuda, descontando o seu custo. De igual modo, aqueles funcionarios ou traballadores exentos do pagamento de taxas, por ser un dos membros da súa familia funcionario do MEC ou da Xunta de Galicia, percibirán a diferenza existente entre a cantidade que lle corresponde pola axuda e o importe das taxas (neste caso deberase acreditar o importe dos pagamentos exentos). Cando se soliciten axudas para cursar distintos estudos, tramitarase o de maior contía. - No caso de familias numerosas, independentemente da contía na exención das taxas académicas, cobrarán a axuda de estudos que lle corresponda. 4.- CONTÍA Con cargo á consignación económica prevista na partida 122.321.481.01 do presuposto provincial as axudas de estudos concederanse conforme a seguinte escala, establecida en función dos estudos cursados polos interesados e os grupos de clasificación do titular beneficiario das axudas: ESTUDOS/GRUPOS A B C D E Garderías, Colexios infantís e xardíns de infancia. 163,00 200,00 245,00 282,00 305,00 Educación infantil, primaria, cursos da Escola Oficial de Idiomas, Ensinanzas Artísticas. 99,00 109,00 117,00 128,00 155,00 FP, ESO, Bacharelato e programas de garantía social (DOMICIL ou FÓRA) 207,00 235,00 274,00 304,00 325,00 Estudos medios ou superiores , cursos de posgrao, de práctica xurídica ou masters en domicilio. ESTUDOS NA U.N.E.D. 344,00 390,00 412,00 459,00 492,00 Estudios medios ou superiores, cursos de posgrao, de práctica xurídica ou masters fóra do domicilio. 682,00 777,00 817,00 915,00 1.002,00 Curso de adaptación pedagóxica, , obtención do DEA e proxecto fin de carreira. 147,00 155,00 174,00 182,00 192,00 POR CADA SOBRESALIENTE OU MATRÍCULA DE HONOR NUNHA ASIGNATURA DE ESTUDOS MEDIOS E SUPERIORES (INCLUÍDO A UNED) (CUN MÁXIMO DE 300,00 ¤) 50,00 ¤ Dado que é difícil valorar de antemán as peticións de cada un dos módulos e, por conseguinte, o montante total das axudas, en caso de superarse o crédito global existente ou de producirse excedentes na partida a Comisión Paritaria Mixta revisará as cantidades establecidas na táboa de módulos. 5.- CRITERIOS PARA A CONCESIÓN DAS AXUDAS A. ESTUDOS DOS FUNCIONARIOS: Os funcionarios de carreira e laborais fixos que cursen estudos de grao medio ou superior, cursos de posgrao, cursos da Escola de Idiomas, CAP, DEA, cursos da Universidade correspondentes a Aulas de formación aberta ou que realicen masters, percibirán o 50% do custo da matrícula e, de efectuarse en centros ou universidades privadas, a mesma porcentaxe equivalente a unha carreira ou materia similar dun centro público, non estando suxeitos ós límites previstos na táboa de módulos da base cuarta. No obstante, as axudas por máster no poderán superar a contía de 1.000,00¤. (deberase achegar a totalidade dos pagamentos fraccionados). B. ESTUDOS DOS BENEFICIARIOS: 1. Estas axudas aboaranse da seguinte forma: a) Aplicando a totalidade do importe establecido na táboa de módulos da base 4, nos supostos de curso completo, catro ou máis materias de ensinanzas de primeira matricula, ou 50 créditos nas materias de segunda e sucesivas matriculas. b) Aplicando o 50 % do importe establecido na táboa de módulos da base 4, nos supostos dunha a tres nas ensinanzas non REPETIDAS ou menos de 50 créditos nas REPETIDAS. No caso de que non se reflicta o pagamento de taxas, exención ou materias que se cursen, deberá presentarse un certificado ou expediente académico onde se fagan constar as materias de primeira, segunda e sucesivas matrículas, así como os seus créditos. 2. Consideraranse estudos no domicilio aqueles que se realicen en centros situados dentro do propio concello onde este ubicada a residencia da/o funcionaria/o ou traballador/a da Deputación e nun radio igual ou inferior a dez (10) quilómetros, se é fora do concello. Consideraranse estudos fóra do domicilio todos os demais. Esta circunstancia acreditarase coa certificación do empadroamento do funcionario que solicita a axuda. 3. As axudas para garderías, colexios infantís e xardíns de infancia concederanse por fillos acollidos nalgún destes centros e así o xustifiquen mediante a correspondente matrícula. 4. Exclúense destas bases os cursos de perfeccionamento, preparación e ingresos en academias privadas ou similares. 5. Todas as axudas increméntanse nun 100% no suposto de que o solicitante ou beneficiario estea afectado por unha grande invalidez física ou psíquica, nun grao superior o 65% de minusvalía; ou nun 50% se é inferior, o que se acreditará cunha resolución xudicial ou administrativa que o recoñeza. 6.- PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES As solicitudes presentaranse en modelo oficial debidamente cuberto no Rexistro Xeral da Deputación Provincial, no prazo comprendido entre o dezaoito de decembro de 2.006 e o 8 de xaneiro de 2.007, este incluído, debendo achegar, segundo o caso, a seguinte documentación en orixinal ou fotocopia debidamente compulsada. a. Garderías, Colexios infantís e xardíns de infancia: - Xustificante do pagamento da matrícula do curso 2006/2007 e último recibo de pagamento. Ou - Certificación do responsable do Centro conforme está matriculado. b. Educación infantil, primaria, Ensinanzas Artísticas, ESO, Bacharelato, FP e programas de garantía social: - Xustificante DE QUE ESTÁ MATRICULADO do curso 2006/2007. c. Estudos medios ou superiores, cursos de posgrao, cursos de práctica xurídica ou masters en domicilio. Estudos realizados na Universidade Nacional de Educación a Distancia ( U.N.E.D.). - Certificado que acredite curso completo e folla de matrícula onde conste o pagamento das taxas ou exención e as materias que se vaian cursar. - Xustificante do pagamento da matrícula. (no caso de que non aparecese no xustificante de pagamento, será necesario presentar un certificado ou expedinte académico onde se faga constar qué materias son de primeira matricula e os seus créditos, cales son de segunda e sucesivas matriculas,...) d. Estudos medios ou superiores, cursos de posgrao ou masters fóra do domicilio: - Certificado de empadroamento DO FUNCIONARIO, certificado que acredite curso completo e folla de matrícula onde conste o pagamento das taxas ou exención e as materias que se vaian cursar. - Xustificante do pagamento da matrícula ( no caso de que non aparecese no xustificante de pagamento, será necesario presentar un certificado ou expedinte académico ónde se faga constar qué materias son de primeira matricula e os seus créditos, cales son de segunda e sucesivas matriculas,...) e. Cursos de adaptación pedagóxica, de obtención do Diploma de Estudos Avanzados (DEA), de posgrao, da Escola de Idiomas, da Universidade de Aulas de Formación aberta ou masters en domicilio. - Xustificante de matrícula e o seu pagamento. 7.- DOTACIÓN ECONÓMICA De conformidade co establecido V Acordo Regulador e I Convenio Colectivo, no Presuposto provincial do ano 2.007, consignarase na partida 122.321.481.01, de axudas de estudos, a cantidade de 150.000,00 ¤. 8.- INTERPRETACIÓN DAS BASES Calquera dúbida que poida xurdir na aplicación e interpretación destas bases resolverase na Comisión paritaria mixta." ------ Folla: 27.14553.- CAMBIO DE ANUALIDADE DO FINANCIAMENTO DA EXECUCIÓN DO CAMPO DE FÚTBOL DO TERRÓN A Xunta de Goberno desta Deputación Provincial, en sesión celebrada o día 11 de agosto de 2006, prestou aprobación ó expediente para a contratación, mediante concurso, por procedemento aberto, da obra do Campo de Fútbol, na zona do Terrón, de Vilanova de Arousa, por un importe de 803.749,04 euros. A licitación desta obra publicouse no BOP e no DOGA, presentándose ó concurso doce empresas, estando pendente da adxudicación. Polo enxeñeiro director de Vías e Obras infórmase que dada a altura do exercicio en que nos atopamos estímase como inversión suficiente para esta anualidade a contía de 250.000,00 euros. Por conseguinte, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade cambiar o financiamento da contratación da obra do Campo de Fútbol do Terrón, de Vilanova de Arousa, do seguinte xeito: 250.000,00 euros con cargo ó exercicio 2006 e 553.749,04 euros con cargo ó presuposto do ano 2007, na partida 123.452.662.00. ------ Folla: 28.14554.- RESOLUCIÓN DO CONTRATO SUBSCRITO COA EMPRESA CONSTRUCCIONES TABOADA Y RAMOS, S.L. POR IMPOSIBILIDADE DA EXECUCIÓN DAS OBRAS COMPRENDIDAS NO PROXECTO DE MELLORA NA EP 6402 PORTODEMOUROS - PONTE E DEVOLUCIÓN DA GARANTÍA DEFINITIVA CONSTITUÍDA PARA RESPONDER DA EXECUCIÓN DAS OBRAS A Xunta de Goberno, en sesión do día 3 de xullo do ano 2003, adxudicou á empresa Construcciones Taboada y Ramos, S.L. a execución das obras comprendidas no proxecto de mellora da E.P. Portodemouros - Ponte, en Vila de Cruces, por un importe de 139.053,33 euros. A empresa adxudicataria formalizou o contrato correspondente, con data 6 de agosto de dito ano, constituíndo a garantía definitiva para responder da execución das obras na contía de 5.562,13 euros. Polo Servizo de Vías e Obras infórmase que pola empresa Unión Eléctrica Fenosa está prevista a construción dun embalse que anegaría un tramo desta estrada, polo que non ten lóxica levar a cabo a execución da obra, propoñendo, en consecuencia, a anulación da mesma. De conformidade cos informes técnicos e xurídicos, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: a) Rescindir, por mutuo acordo, o contrato subscrito coa empresa Construcciones Taboada y Ramos, S.L., por un importe de 139.053,33 euros, para a execución das obras comprendidas no proxecto de mellora da estrada da E.P. Portodemouros - Ponte, por imposibilidade de levar a cabo a súa execución ó estar prevista a construción dun embalse por Unión Eléctrica Fenosa que anegaría unha parte da mesma. b) Proceder á devolución da garantía definitiva constituída para responder da execución das obras, por un importe de 5.562,13 euros. ------ Folla: 29.14555.- RESOLUCIÓN DO CONTRATO SUBSCRITO COA EMPRESA CONSTRUCCIONES TABOADA Y RAMOS, S.L. POR IMPOSIBILIDADE DA EXECUCIÓN DA OBRA "MELLORA DE TRAZADOS E SERVIZOS EP 2105 PANXON - MONTEFERRO (NIGRÁN)", E DEVOLUCIÓN DA GARANTÍA DEFINITIVA CONSTITUÍDA PARA RESPONDER DA EXECUCIÓN DAS OBRAS A Deputación Provincial e o Concello de Nigrán subscribiron un Convenio de Colaboración para a urbanización, dotación de servizos e acondicionamento de diversas estradas nas que figura a correspondente a "Acceso a Monteferro". O importe total deste convenio ascendía a contía de 2.105.565,00 euros, financiando o concello un 30,17% e a porcentaxe restante a Deputación Provincial. O convenio aprobouse polo Pleno Corporativo en sesión celebrada o día 30 de marzo de 2005. En cumprimento deste convenio a Xunta de Goberno, en sesión do día 23 de setembro do ano 2005, adxudicou á empresa Construcciones Taboada y Ramos, S.L. a execución da obra "Mellora de trazados e servizos E.P. 2105 Panxón - Nigrán (Panxón - Monteferro) (Nigrán)", por un importe de 297.604,00 euros. A empresa adxudicataria formalizou o contrato correspondente, con data 7 de outubro de dito ano, constituíndo a garantía definitiva para responder da execución das obras na contía de 11.904,16 euros. O Concello de Nigrán participa que a Delegación Provincial da Consellería da Política Territorial, Obras Públicas e Transportes da Xunta de Galicia advirte que as obras previstas neste proxecto están afectadas pola Lei de ordenación urbanística e protección do medio rural de Galicia e, por conseguinte, non son axustadas ó ordenamento xurídico vixente. En consecuencia, polo Servizo de Vías e Obras emítese informe, propoñendo, a anulación desta obra. De conformidade cos informes técnicos e xurídicos a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: a) Rescindir, por mutuo acordo, o contrato subscrito coa empresa Construcciones Taboada y Ramos, S.L., por un importe de 297.604,00 euros, para a execución da obra "Mellora de trazados e servizos E.P. 2105 Panxón - Nigrán (Panxón - Monteferro) (Nigrán)", ó non poder executarse ó non axustarse ó disposto na Lei 9/2002, de 30 de decembro, de ordenación urbanística e protección do medio rural de Galicia e pola Ordenanza 17 das normas subsidiarias do Planeamento de Nigrán. b) Proceder á devolución da garantía definitiva constituída para responder da execución das obras, por un importe de 11.904,16 euros. ------ Folla: 30.14556.- RATIFICACIÓN DA RESOLUCIÓN PRESIDENCIAL POLA QUE SE ADXUDICA O CONCURSO PARA A CONTRATACIÓN DE "DIVERSAS OBRAS DE REMANENTES DO POL E PPC 2006" Vista a R.P. nº 17048/06, pola que se adxudican as obras incluídas no concurso convocado para a contratación de "Diversas Obras do POL e PPC 2006", ditada por razóns de urxencia, ante a necesidade de que as obras estivesen adxudicadas antes do día 1 de decembro de 2006 xa que do contrario perderíanse as subvencións destinadas polo MAP para o seu execución, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade ratificar a referida Resolución cuxo texto é o seguinte: "La Presidencia, en uso de las facultades que le confiere la normativa local vigente, dicta la siguiente RESOLUCION: Vista el Acta de Calificación de la documentación general y apertura de plicas, formulada por la Mesa de Contratación del concurso convocado para la contratación de la obra de "Diversas obras de Remanentes del POL y PPC 2006"; visto el informe emitido por el Ingeniero Técnico del Servicio de Vías y Obras, en el que se valoran las distintas ofertas presentadas de acuerdo con los criterios de valoración que figuran en el pliego de condiciones económico-administrativas que ha regido en el concurso, y, vista la propuesta de adjudicación formulada por la Mesa de Contratación, HE RESUELTO: 1.- Adjudicar a PAVIMENTOS DE MEAÑO, SL la obra "EP 0307 Peso - Caroi (A Lama)" (POL 2006) en la suma de 149.752,15€, IVA incluído, que oferta un plazo de ejecución de cuatro meses, mejoras valoradas en 8.845,06€ y un periodo de mantenimiento de treinta y cuatro meses. 2.- Adjudicar a CONSTRUCCIONES TABOADA Y RAMOS, S.L. la obra "EP 8101 Portas- Romai (Portas)" (POL 2006) en la suma de 303.200,00 €, IVA incluído, que oferta un plazo de ejecución de tres meses, mejoras valoradas en 21.658,57 € y un periodo de mantenimiento de treinta y seis meses. 3.- Adjudicar a PAVIMENTOS DE MEAÑO, S.L. la obra "E.P. 2803 Fornelos-Festín (Fornelos)"(PPC 2006) en la suma de 126.000,00 ¤, IVA incluído, que oferta un plazo de ejecución de cuatro meses, mejoras valoradas en 7.447,26 ¤ y un periodo de mantenimiento de treinta y cuatro meses. 4.- Adjudicar a CONSTRUCCIONS, OBRAS E VIAIS, S.A. la obra "E.P. 0407 Borela-Ponte Caldelas (Cotobade)"(PPC 2006) en la suma de 108.918,40 ¤, IVA incluído, que oferta un plazo de ejecución de mes y medio, mejoras valoradas en 7.305,08 ¤ y un periodo de mantenimiento de treinta y ocho meses. Asimismo, se acuerda que, según lo establecido en el art. 36.4 del Texto Refundido de la LCAP, que los adjudicatarios de las obras nº 1 y 4 depositen una fianza definitiva por importe del 20 % del precio de adjudicación toda vez que, de acuerdo con el informe emitido por el Ingeniero Técnico del Servicio de Vías y Obras, aunque la oferta de la adjudicataria alcanza la máxima puntuación, una vez aplicados los criterios de valoración que figuran en el pliego de condiciones que ha regido en el concurso, incurre en baja temeraria. Los demás adjudicatarios constituirán una garantía definitiva por importe del 4 % del precio de adjudicación, en la forma que determina el art. 36 del R.D.L. 2/2000 por el que se aprueba el Texto Refundido de la L.C.A.P., que establecerán en la Tesorería de la Diputación dentro del plazo de quince días naturales, contados a partir de la notificación de esta Resolución. Caso de no cumplirse este requisito se declarará resuelto el contrato. Asimismo, cada adjudicatario debe ingresar en la Tesorería de la Diputación, de acuerdo con la base 11ª del pliego de condiciones económico-administrativas que ha regido en el concurso, las cantidades que más adelante se detallan, correspondientes a la publicación del anuncio del concurso en el B.O.P. que ha ascendido a la suma de 43,73 ¤: PAVIMENTOS DE MEAÑO, S.L. la suma de 21,86 ¤, los demás adjudicatarios la suma de 10,93 ¤. Esta Resolución que se adopta con carácter de urgencia, toda vez que las referidas obras han de estar adjudicadas antes del próximo día 1 de diciembre, será ratificada por la Junta de Gobierno. ... Pontevedra, 29 de noviembre de 2006. El Presidente, El Secretario, INTERVENCION.- CONTRATACION.- VIAS Y OBRAS.- COOPERACION.- LICITADORES (8)." ------ Folla: 31.14557.- ADXUDICACIÓN DO CONCURSO PARA A CONTRATACIÓN DA OBRA DE "CAMPO DE FÚTBOL NA ZONA DE O TERRON (VILANOVA DE AROUSA)" Vista a acta de Cualificación da documentación xeral e apertura de plicas, formulada pola Mesa de Contratación do concurso convocado para a contratación da obra "Campo de Fútbol na Zona de O Terrón (Vilanova de Arousa)"; visto o informe emitido polo enxeñeiro director de Vías e Obras, no que se valoran as distintas ofertas presentadas de acordo cos criterios de valoración que figuran no prego de condicións económico-administrativas que rexeu no concurso, e, vista a proposta de adxudicación formulada pola Mesa de Contratación, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade adxudicar á UTE CONSTRUCCIONES FERNANDEZ SARMIENTO, S.A.-PROFESSIONAL INTERSERVICES, S.A. a referida obra na suma de 674.345,44 ¤, IVE incluído, que oferta un prazo de execución de tres meses, melloras valoradas en 84.023,57 ¤ e un período de mantemento de trinta e seis meses. O adxudicatario, constituirá unha garantía definitiva por importe do 4 % do prezo de adxudicación, na forma que determina o art. 36 do R.d.l. 2/2000 polo que se aproba o Texto Refundido da L.C.A.P., que establecerán na Tesourería da Deputación dentro do prazo de quince días naturais, contados a partir da notificación desta Resolución. Caso de non cumprirse este requisito declararase resolto o contrato. Así mesmo, o adxudicatario debe ingresar na Tesourería da Deputación, de acordo coa base 11ª do prego de condicións económico-administrativas que rexeu no concurso, a cantidade de 353,81 ¤, correspondentes á publicación do anuncio do concurso no B.O.P. e D.O.G. ------ Folla: 32.14558.- ADXUDICACIÓN DO CONCURSO PARA A CONTRATACIÓN DO SEGURO DE ASISTENCIA SANITARIA PARA FUNCIONARIOS DE CARREIRA INTEGRADOS DA DEPUTACIÓN PROVINCIAL Visto o acordo adoptado pola Xunta de Goberno na sesión do día 25 de agosto de 2006, polo que se aprobou o expediente de contratación, mediante concurso, procedemento aberto, do seguro de asistencia sanitaria para funcionarios de carreira integrados da Deputación de Pontevedra, por un tipo máximo de licitación de trinta e sete euros (37,00 ¤), Ive incluído, por cada beneficiario/mes, cunha estimación da contía anual do contrato de 394.716,00 euros. Resultando que o anuncio do concurso foi enviado para a súa publicación no suplemento ó Diario Oficial das Comunidades Europeas, o día 29 de agosto de 2006, aparecendo publicado no suplemento do citado Diario o 7 de setembro de 2006, así mesmo o anuncio de licitación foi publicado no Boletín Oficial da Provincia de Pontevedra número 173 de data 8 de setembro de 2006, no Diario Oficial de Galicia número 173 do 7 de setembro de 2006 e no Boletín Oficial do Estado número 216 do 9 de setembro de 2006. Resultando que o acto de cualificación da documentación xeral e apertura de ofertas de adhesión ó contrato para prestar asistencia sanitaria ós funcionarios de carreira integrados da Deputación de Pontevedra tivo lugar o día 25 de outubro de 2006, a cuxo efecto reunirse a Mesa de Contratación para examinar a documentación e as ofertas presentadas polas empresas, AEGÓN SALUD, S.A. DE SEGUROS Y REASEGUROS; CAJA DE SEGUROS REUNIDOS, CÍA DE SEGUROS Y REASEGUROS CASER; MAPFRE CAJA DE SEGUROS Y REASEGUROS, S.A.; ASISA, ASISTENCIA SANITARIA INTERPROVINCIAL DE SEGUROS, S.A.; COMPAÑÍA DE SEGUROS ADESLAS, S.A. e SANITAS, S.A. DE SEGUROS, as cales foron admitidas, agás a oferta da empresa ASISA, ASISTENCIA SANITARIA INTERPROVINCIAL DE SEGUROS, S.A., por non constituír a garantía provisional esixida na cláusula sétima do prego de condicións que rexeu o concurso, pasándose o expediente a informe dos correspondentes servizos técnicos desta Deputación. Resultando que a Inspectora Médica e a Xefa do Servizo de Recursos Humanos emiten sendos informes de data 22 de novembro do ano en curso, onde deixan constancia de que as empresas AEGÓN SALUD, S.A. DE SEGUROS Y REASEGUROS e COMPAÑÍA DE SEGUROS ADESLAS, S.A., cumpren integramente as cláusulas que figuran no prego de prescricións técnicas, en todo o seu contido e extensión e que as restantes empresas admitidas CAJA DE SEGUROS REUNIDOS, CÍA DE SEGUROS Y REASEGUROS CASER, MAPFRE CAJA DE SEGUROS Y REASEGUROS, S.A. e SANITAS, S.A. DE SEGUROS, acompañan un proxecto-memoria que limita a cobertura en determinadas prestacións. Vista a proposta formulada pola Mesa de Contratación na reunión do día 30 de novembro de 2006 para que se lle adxudique o concurso de referencia ás empresas AEGÓN SAÚDE, S.A. DE SEGUROS E REASEGUROS e COMPAÑÍA DE SEGUROS ADESLAS, S.A., ó considerar que ditas empresas cumpren integramente as cláusulas que figuran o prego de prescricións técnicas, en todo o seu contido e extensión, en base aos citados informes da Inspectora Médica e da Xefa do Servizo de Recursos Humanos, así como por reunir os requisitos esixidos en dito concurso. A Xunta de Goberno acorda por unanimidade: -Adxudicar ás empresas AEGÓN SALUD, S.A. DE SEGUROS Y REASEGUROS (C.I.F.- A-83050948) e COMPAÑÍA DE SEGUROS ADESLAS, S.A. (C.I.F.- A-40001430), o concurso para contratación dun seguro de asistencia sanitaria para funcionarios de carreira integrados da Deputación Provincial de Pontevedra, polo prezo de trinta e sete euros (37,00 ¤), IVE incluído, por cada beneficiario existente en cada liquidación mensual. A vixencia da cobertura do seguro de asistencia sanitaria establécese para un prazo de dous anos contados dende as cero horas do día primeiro do mes de xaneiro de 2007, previa formalización do correspondente contrato coas empresas adxudicatarias, sendo susceptible de prórroga por idéntico período, nos termos do artigo 198 do Rdl 2/2000 polo que se aproba o Texto Refundido da Lei de contratos das Administracións Públicas, sen que a duración total do contrato, incluídas as prórrogas acordadas de forma expresa, poida exceder de catro anos, salvo que mediase denuncia expresa, formulada por calquera das partes, polo menos con tres meses de antelación ó seu vencemento. No caso de que se formulase denuncia do contrato e dende o vencemento do mesmo, as entidades adxudicatarias estarán obrigadas a prestar a asistencia sanitaria ata a adxudicación do novo concurso que para o efecto se promova, de acordo co establecido nos pregos de condicións que rexeron este concurso. Ó establecer a vixencia do contrato con efectos do día 1 de xaneiro de 2007, o pago do prezo por cada beneficiario existente en cada liquidación mensual será librado con cargo ás correspondentes partidas do presuposto provincial para os exercicios de 2007 e 2008, e dado que o custo anual do contrato estímase en 394.716,00 euros, procede autorizar dito gasto por dito importe para cada un dos exercicios, modificando a autorización de gasto aprobada pola Xunta de Goberno na sesión do 25 de agosto de 2006, na que figuraba para a anualidade de 2006 un importe de 98.679,00 euros, con cargo á partida 06/122.314.160.06 do vixente Presuposto provincial e para os anos 2007 e 2008 os importes de 394.716,00 e 296.037,00 euros, respectivamente. Cada adxudicatario deberá constituír unha fianza definitiva por importe de 7.894,32 euros, que ingresarán na Tesourería da Deputación en calquera das formas previstas no artigo 36 do Rdl 2/2000, de 16 de xuño, do texto refundido da Lei de contratos das Administracións Públicas, no prazo de quince días naturais contados dende a notificación deste acordo. No caso de non cumprirse este requisito por causas imputables a algún dos adxudicatarios, dará lugar á resolución do contrato con dito adxudicatario. Así mesmo acórdase a devolución das fianzas provisionais constituídas polos licitadores que non resultaron adxudicatarios. As fianzas provisionais das empresas adxudicatarias serán devoltas unha vez constitúan as fianzas definitivas. Debido a que os gastos xerados no expediente por anuncios no Boletín Oficial da Provincia, Diario Oficial de Galicia e Boletín Oficial do Estado se cuantifican en 85,78 euros, 251,25 euros e 860,29 euros, respectivamente (total 1.197,32 euros), cada empresa adxudicataria deberá ingresar na Caixa desta Deputación a cantidade de 598,66 euros por ditos gastos, de conformidade coa base 15ª do prego de cláusulas económico-administrativas particulares que rexeu neste concurso. ------ Folla: 33.14559.- ADXUDICACIÓN DA AMPLIACIÓN DE 3 LOTES DO CONCURSO CONVOCADO PARA O SUBMINISTRO DE DIVERSOS REACTIVOS PARA O LABORATORIO DA FINCA MOURISCADE, DURANTE O ANO 2006 Vista a proposta formulada polo enxeñeiro director do Servizo Agrario de data 22 de novembro de 2006, para a contratación da ampliac
Ãrea de notas
Nota