ATOPO
Rexistros actuais: 1.625.360
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.762

Acta de sesión 2006/11/24_Ordinaria

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.1.4.9.33.374/2.2006-11-24_Ordinaria

  • Título Acta de sesión 2006/11/24_Ordinaria

  • Data(s) 2006-11-24 (Creación)

  • Volume e soporte 1 acta de sesión

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido Folla: En Pontevedra, na Sala de Xuntas do Pazo Provincial, sendo as nove horas e dez minutos do día vinte e catro de novembro do ano dous mil seis, baixo a Presidencia do Ilmo. Sr. D. Rafael Louzán Abal, Presidente da Excma. Deputación Provincial de Pontevedra, reuníronse as/os señoras/es deputadas/os, D. Xosé Crespo Iglesias, Dona María Teresa Pedrosa Silva, D. José Juan Durán Hermida, D. José Enrique Sotelo Villar, D. Antonio Feliciano Fernández Rocha, D. José Manuel Figueroa Vila e D. José Antonio Landín Eirín, co obxecto de celebrar sesión ordinaria da Xunta de Goberno, con carácter executivo, en primeira convocatoria, consonte á correspondente orde do día. Da fe do acto D. Carlos Cuadrado Romay, Secretario, e está presente o Sr. Interventor, D. Antonio Graña Gómez. Non asisten os señores deputados D. Ramón Campos Durán e D. Alfredo Rodríguez Millares, escusando as súas ausencias. Declarada aberta a sesión e de orde da Presidencia éntrase seguidamente no exame da orde do día, adoptándose en relación coa mesma os seguintes acordos: 1.14503.- ACTA ANTERIOR A Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar o borrador da acta da anterior sesión, ordinaria, do día 17 de novembro de 2006. ------ Folla: 2.14504.- APROBACIÓN ADMITIDOS PARA A REALIZACIÓN DAS ACCIÓNS FORMATIVAS DO PROXECTO "AQUELANDO" Con data 24 de novembro de 2005 recíbese na Deputación de Pontevedra resolución da Secretaría de Estado de Cooperación Territorial coa concesión de unha subvención para o proxecto Aquelando por un total de 623.565,95 ¤, do global do proxecto de 890.808,50 ¤. Dentro das actividades do proxecto Aquelando contémplase a realización de actividades formativas, prácticas e inserción no ámbito de atención a persoas, Para tal fin, terán lugar 12 cursos de catro ámbitos: maiores, discapacitados, infancia e ocio e tempo libre. Para tal finalidade, a Xunta de Goberno da Deputación Provincial, na súa sesión ordinaria de día 28 de xullo de 2006 adoptou, entre outros, o acordo de aprobación das "Bases de Captación e Selección e das instrucións reguladoras da concesión de bolsas individuais para as persoas beneficiarias nas accións do proxecto Aquelando". Para esta aprobación, o Secretario Xeral desta Excma. Deputación Provincial emitiu informe con data de 10 de xullo de 2006, no senso de manifestar que as bases de captación eran correctas para os fins propostos. Así mesmo, o Interventor Accidental emitía informe de fiscalización con data 26 de xullo de 2006. Segundo establecen as bases, procedeuse á realización da selección de candidatos/as beneficiarios/as que recibirán formación teórica e práctica e que participarán na inserción. Para esta selección tivéronse en conta os criterios establecidos nas Bases reguladoras para o procedemento de captación e selección de beneficiarios do proxecto Aquelando, priorizándose as situacións de cara ó mercado laboral seguintes: § Persoas que se reincorporan ó mercado laboral despois de abandonalo polo coidado de cargas familiares (nenos, persoas maiores, persoas dependentes...) § Mulleres § Familias monoparentais con cargas familiares. § Persoas maiores de 45 anos. § Baixa cualificación profesional. § Desempregados de longa duración. Por tales razóns, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: Admitir como beneficiarios das accións formativas do proxecto Aquelando ás seguintes persoas: LOTE: AUXILIAR DE COIDADO INFANTIL ZONA: PONTEVEDRA · ADMITIDOS/AS 1. Grela Estévez, Silvia Mª 2. Eiras Goldar, Lourdes 3. Losada Porto, Elena 4. Gallego Ferrari, Patricia 5. Ruibal García, Consuelo 6. Martínez Pereira, Blanca Nieves 7. García Prieto, Carmen 8. García Méndez, Elena 9. Gómez Jiménez, Marisa 10. Tibisay Romero, Dorys 11. Morales Toro, Efigenia 12. García Nascimento, Adriana 13. Fernández Lecanda, Patricia 14. Rey Rey, Julio 15. Rey Aboal, Concepción 16. Alejandra Gazzani, Mónica 17. Santiago Gago, Pilar 18. Fandiño Pazos, Amparo 19. Dios Fernández, Gregoria 20. Núñez Rosales, Eugenia · SUPLENTES 1. Martínez Couso, Carmen 2. Recamán Rodríguez, Ana Belén 3. Ferreiro Lozano, Carmen 4. Ricoy Silva, María 5. Mieres, Patricia Esther 6. Alarcón Aguín, Ana Mª 7. Muñiz Méndez, Ángeles LOTE: AUXILIAR DE COIDADO INFANTIL ZONA: A GUARDA · ADMITIDOS/AS 1. Dorna Martínez, Celia 2. Gándara Lomba, Elena 3. Cividanes Álvarez, Carmen 4. Novates Martínez, Carmen 5. Alonso Martínez, Víctor 6. Ferreira Da Silva, Anabela 7. Baamonde Estors, Josefina 8. Vicente Rodríguez, Lorena 9. Tipán Fraga, Amparo 10. Santos Dacosta, Teresa 11. Videira Martínez, Pilar 12. González Lomba, Amalia 13. Cadilla Rodríguez, Lucía 14. Alonso López, Yolanda 15. Peniza Baz, Carmen 16. Parga López, Mónica 17. Covelo Garrido, Rosa Mª 18. Cabreira Buceta, Ana 19. De Santiago Moure, Violeta 20. Núñez Rodríguez, Mónica · SUPLENTES 1. Martínez Sobrino, Eladio 2. Moreira Rodríguez, Patricia 3. Mauri Martínez, Beatriz 4. Frieitas Baz, Lucía 5. González Santiago, Adriana LOTE: AUXILIAR DE COIDADO INFANTIL ZONA: PONTEAREAS · ADMITIDOS/AS 1. Rillo Aguilera, Viviana 2. Gómez Da Silva, Lorena Janet 3. López Argibay, Pilar 4. González Tobío, Carmen 5. Cevallos Mendoza, Fanny Maribel 6. Jiménez Montoya, Mª Jesús 7. Barros Rodríguez, Mª Luz 8. Álvarez Soneira, Beatriz 9. Puga Gómez, Carmen 10. Rueda Peñas, Monserrat 11. Domínguez Rodríguez, Patricia 12. Pereira Da Costa, Mª Goretti 13. Quiroga Riveiro, Adriana 14. Rivero Domínguez, Josefa 15. Pérez Pérez, Dolores 16. Pereira Brito, Lucía 17. Sorribas Lorenzo, Sonia 18. Álvarez Raña, Sonia 19. Sestelo Pérez, Beatriz 20. Álvarez Raña, Belén · SUPLENTES 1. Rico Rúa, Vanesa 2. Barbeito Ribeiro, Mª Carmen 3. López Pérez, Concepción 5. Mera Novoa, Mª Olga LOTE: ANIMACIÓN DE OCIO E OCUPACIÓN DO TEMPO LIBRE ZONA: PONTEVEDRA · ADMITIDOS/AS 1. Torrado Durán, Jesús 2. Tomé Graña, Vanesa 3. Santos Dos Santos, Cristina 4. García Iglesias, Pilar 5. Pazos Rodríguez, Ignacia 6. Martínez Estévez, Adoración 7. Cabanelas Fernández, Julia 8. Goldar Pérez, Mª Jesús 9. Barral Rodríguez, Gemma 10. Búa Castro, Beatriz 11. Carbia Campos, Mª Isabel 12. Barreiro De Prado, Amanda Ofelia 13. Barreiro Dos Santos, Isabel 14. Garrido Adán, Verónica 15. Otero Poceiro, Mª Teresa 16. Piñeiro Camino, Blanca 17. Campos Vázquez, Lucía 18. Crespo Gutiérrez, Mª Carmen 19. Pardavila Fernández, Marcela · SUPLENTES 1. Pazos Rodríguez, Eva 2. Álvarez Alonso, Carmen 3. Daponte Oubiña, Sheila 4. Pardavila Pazos, Francisco Javier LOTE: ANIMACIÓN DE OCIO E OCUPACIÓN DO TEMPO LIBRE ZONA: A ESTRADA · ADMITIDOS/AS 1. Alfonsín Suárez, Marta 2. Piñeiro Camiño, Blanca 3. Caramés Salvador, Mª Carmen 4. Olivares Montes, Hectorina 5. Tejedor García, Lourdes 6. Martínez Bravo, Margarita 7. Fernández Baloira, Mª Carmen 8. Sinde Carbia, Mª Carmen 9. Penas Rey, Lorena 10. Cortizo Lago, Mª Carmen 11. Sánchez Villamor, Susana 12. Carrera Taibo, Tamara 13. Canicoba Nodar, Sonia 14. Marque Penas, Raquel 15. Iglesias López, Carmen 16. Janeiro Laceiras, Ana Belén 17. Vinseiro Moure, Mª Luisa 18. Amil Ferreiro, Manuela 19. López Varela, María 20. López García, Sandra Laura · SUPLENTES 1. CARRETÓN PÉREZ, Mª ELENA LOTE: ANIMACIÓN DE OCIO E OCUPACIÓN DO TEMPO LIBRE ZONA: GONDOMAR · ADMITIDOS/AS 1. Figueroa Gómez, Marta 2. Martínez Díz, Marta 3. Iglesias Loureiro, Beatriz 4. Reñones Rodríguez, Ana 5. Iglesias Cortegoso, Noelia 6. Suárez González, Iria Raquel 7. Alemparte Roc, Cristina 8. Campos Castro, Anny 9. Barra Rodríguez, Margarita 10. Montilla Niño, Zoraida 11. Benavides González, Ana 12. Fernández González, Juan C. 13. Pérez Rodríguez, Benito 14. Lavandeira Álvarez, Mª Carmen 15. Darocha Sousa, Casimira 16. Gómez Martínez, Concepción 17. Álvarez Vicente, Katia 18. Domínguez Ramón, Andrea · SUPLENTES 1. Domínguez Ramón , Laura 2. Vázquez Fariña, Pilar 3. Fernández Martínez, Noelia LOTE: AUXILIAR DE AXUDA A DOMICILIO CON PERSOAS MAIORES ZONA: SILLEDA · ADMITIDOS/AS 1. Iglesias Méndez, Mª Carmen 2. Rubio Rubio, Rosa Mª 3. Liñares Doval, Esther 4. Bart, Ana 5. Vieites García, Mª Carmen 6. Cortés Montaño, Carmela 7. Silvina Angeli, Liliana 8. Rodríguez García, Ana Mª 9. Pérez Díaz, Reina 10. Rodríguez Rodríguez, Mª José 11. Joy Carral, Christine 12. Taboada García, Mª Carmen 13. Padrón Amador, Nubia Maribel 14. Santiago Trillo, Isolina 15. Rodríguez Besteiro, Pilar 16. Valdés Martínez, Diannette 17. Cacheda Gómez, Ana Mª 18. García Ferreirós, Mª Digna 19. Janeiro Chacón, Jenith Mar · SUPLENTES 1. Colmenero Castro, Irene 2. Taboada Silva, Guadalupe LOTE: AUXILIAR DE AXUDA A DOMICILIO CON PERSOAS MAIORES ZONA: SANXENXO · ADMITIDOS/AS 1. García Otero, Rosario 2. Álvarez Padín, Magdalena 3. Gallo Damacio, Alicia Rita 4. Martínez Gómez, Carmen 5. Gómez Pérez, Angustias 6. Díaz Quintana, Silvia Janet 7. Cacheda Chouza, Rebeca 8. Freijeiro Durán, Jose Ramón 9. Aguín Moinelo, Ángeles 10. González Pérez, Sonia 11. Segade Gómez, Nuria 12. Alves Quaresma, Luciane 13. Blanco Dadín, Nieves 14. Solís Pacheco, Flor Cecilia 15. Garrido Rodríguez, Guadalupe 16. Poza Garrido, Nieves 17. Díaz Muñiz, Olivia 18. Galván Del Río, Luisa 19. Clementoni, Haydee 20. Tetoros, Catalina Elena · SUPLENTES 1. Mejillones, Esperanza Marcelina 2. Blanco Mourelle, Mª José 3. Pineda Araújo, Amneris 4. López Pérez, Dolores 5. Curra Pousada, Margarita LOTE: AUXILIAR DE AXUDA ADOMICILIO CON PERSOAS MAIORES ZONA: PORRIÑO · ADMITIDO/AS 1. Lago Sio, Eva 2. Rodríguez Rey, Rosa 3. Pérez Barros, Carmen 4. Canedo Estévez, Ana Belén 5. Dos Santos Pérez, Nieves 6. Do Rocío Choudoba, Suzi Mara 7. Torres Barrios, Noemí 8. Muragra Cidro, Mª Aparecida 9. Pereira De La Iglesia, Gloria 10. Canosa Cabaleiro, Carmen 11. Rodríguez Costa, Concepción 12. Sánchez Gómez, Lucía 13. González Torres, Andrea 14. Alvarez Alonso, Monserrat 15. Rocha Gaspar, Pilar 16. Pérez Vicente, Amelia 17. Agudo Marcelo, Libiana 18. Martínez Álvarez, Ana 19. Diz Ubeira, Carmen 20. Lopes Hernandes, Helena · SUPLENTES 1. González Táboas, Estela 2. Diego Da Rocha, Mª José 3. Ochoa Angulo, Mónica LOTE: AUXILIAR DE AXUDA A DOMICILIO CON PERSOAS DISCAPACITADAS ZONA: CALDAS · ADMITIDOS/AS 1. Cordo Gallas, Beatriz 2. Pita Ameijenda, Karina 3. Dacosta Durán, Elisángela 4. Pavón Alavis, Ana Xiomara 5. Rodríguez González, Luisa 6. Rivillas Cardona, Marleny 7. Campaña Cerqueiras, Luisa Mª 8. Magariños Pardal, Carmen 9. Rodríguez Ferro, Lucía 10. Vázquez Fontán, Mª Teresa 11. Blanco Silva, Elisa 12. Blanco Abalo, Carmen 13. Barros Barros, Ana Isabel 14. Bustelo Martínez, Silvia 15. Cacabelos Cobas, Tania 16. Romero Gómez, Noelia 17. Quintáns Muñiz, Isabel 18. Filgueira Crespo, Mercedes 19. Seoane Pérez, Mª Carmen 20. Carballeda Miguéns, Cruz · SUPLENTES 1. Carou Garcia, Mercedes 2. Fraga Bouzas, Mª Victorina 3. Durán De Oliveira, Andrés 4. Iglesias Vilán, Ana Mª 5. Dacosta Díaz, Jaime LOTE: AUXILIAR DE AXUDA A DOMICILIO CON PERSOAS DISCAPACITADAS ZONA: CAMBADOS · ADMITIDOS/AS 1. Cascallar Rial, Consuelo 2. Núñez Costa, Monserrat 3. Charlín Radío, Isabel 4. Rodríguez Blanco, Pilar 5. Piñeiro Núñez, Coral 6. Mascato Bea, Dolores 7. Antúnez Ross, Valeria 8. Serantes Domínguez, Dolores 9. Casal Cacabelos, Gabriela 10. Costas Iglesias, Carmen Mª 11. Castro Briseño, Nestor 12. Eiraldi Mantone, Selva Luz 13. Minuesa Ruíz, Teresa 14. Piñeiro Leiro, Mª Jesús 15. Rozados Tellado, Isabel 16. Rodríguez Medrano, Marta 17. Barcala Torrado, Elena 18. Paz Arcos, Dolores 19. Patón Fernández, Carmen 20. Caimata Saavedra, Lidia Elina · SUPLENTES 1. Fernández Meis, Dolores 2. Otero Vidal, Soraya LOTE: AUXILIAR DE AXUDA A DOMICILIO CON PERSOAS DISCAPACITADAS ZONA: CANGAS · ADMITIDOS/AS 1. Baqueiro Sotelo, Rita 2. Martínez Rial, Eva 3. Santomé Costas, Mª Carmen 4. García De Prado, Marta 5. Donatién González, Damarys 6. Caeiro Núñez, Paula 7. Graña Díaz, Francisca 8. Piñeiro Vázquez, Mª Carmen 9. Alonso Santos, Carmen 10. Nogueira Paz, Fernanda 11. Regueiro Pequeño, Aida 12. Rodríguez Pastoriza, Rosa 13. Rosendo Rosales, Blanca 14. Pastoriza Durán, Matilde 15. Velo Antón, Alfredo · SUPLENTES 1. Sobreira Martínez. Mª José 2. Bouzit, Mina 3. Portas Lorenzo, Josefa 4. Pombal Piñeiro, Rosa Mª 5. Jalda Miranda, María O correspondente acordo da Xunta de Goberno será publicado no Boletín Oficial da Provincia. ------ Folla: 3.14505.- DAR CONTA DA RENUNCIA DE DONA FELICIDAD FERNÁNDEZ LOMBA, VECIÑA DE A GUARDA, Á SUBVENCIÓN PARA "ARRANXO DE VIVENDA", APROBADA NO SEU FAVOR POLA XUNTA DE GOBERNO DE 23 DE SETEMBRO DE 2005 Aprobada pola Xunta de Goberno desta Deputación Provincial do 23 de setembro de 2005, unha subvención por importe de 2.916,79 ¤, a favor de Dona Felicidad Fernández Lomba, veciña do concello de A Guarda, dentro da convocatoria 2005 de subvencións para "Arranxo de vivendas", e comunicada pola beneficiaria da mesma a súa renuncia o 21/08/06, toda vez que non pode vivir soa, estando pendente de ingresar nunha residencia, a Xunta de Goberno queda enterada da renuncia de Dona Felicidad Fernández Lomba, veciña do concello de A Guarda, á subvención por importe de 2.916,79 ¤, para "Arranxo de vivenda" aprobada pola Xunta de Goberno de 23 de setembro de 2005. ------ Folla: 4.14506.- DAR CONTA DA RENUNCIA DA ASOCIACIÓN DE MULLERES RURAIS "SAN MIGUEL" DE MEAÑO, Á SUBVENCIÓN PARA CURSO DE "RESTAURACIÓN DE MOBLES", APROBADA NO SEU FAVOR POLA XUNTA DE GOBERNO DE 23 DE XUÑO DE 2006 Aprobada pola Xunta de Goberno desta Deputación Provincial de 23 de xuño de 2006, unha subvención por importe de 700,00 ¤, a favor da Asociación de Mulleres Rurais de "San Miguel" de Meaño, para curso de "Restauración de mobles" e comunicada pola presidenta da mesma a súa renuncia á axuda concedida, xa que non teñen posibilidade de acometer o curso; a Xunta de Goberno queda enterada da renuncia da Asociación de Mulleres Rurais "San Miguel" de Meaño (CIF G-36.147.916), á subvención de 700,00 ¤, concedida pola Xunta de Goberno de 23 de xuño de 2006, para curso de "Restauración de mobles". ------ Folla: 5.14507.- DAR CONTA DA RENUNCIA DA ASOCIACIÓN DE MULLERES RURAIS "LOLITA TRIGO" DE VILANOVA DE AROUSA, Á SUBVENCIÓN PARA "CURSO DE ELABORACIÓN DE LICORES", APROBADA NO SEU FAVOR POLA XUNTA DE GOBERNO DE 23 DE XUÑO DE 2006 Aprobada pola Xunta de Goberno desta Excma. Deputación Provincial, na súa sesión de 23 de xuño de 2006, unha subvención por importe de 700,00 ¤, a favor da Asociación de Mulleres Rurais "Lolita Trigo" de Vilanova de Arousa, para curso de "Elaboración de licores" e vista a comunicación presentada o 14/11/06 pola presidenta da citada Asociación, sinalando a súa renuncia pola imposibilidade financeira de acometer o custo total do curso, a Xunta de Goberno queda enterada da renuncia da Asociación de Mulleres Rurais "Lolita Trigo" de Vilanova de Arousa, á subvención por importe de 700,00, aprobada no seu favor, pola Xunta de Goberno de 23/06/06 para un curso de "Elaboración de licores" de 80 horas. ------ Folla: 6.14508.- CONCESIÓN DE PRÓRROGA RESPECTO Á SUBVENCIÓN PARA "ARRANXO DE VIVENDA" APROBADA POLA XUNTA DE GOBERNO DE 28 DE XULLO DE 2006, A FAVOR DE DONA TERESA PENA ALONSO, VECIÑA DE REDONDELA Aprobada pola Xunta de Goberno desta Deputación Provincial, na súa sesión de 28 de xullo de 2006, unha subvención para "Arranxo de vivenda" a favor de Dona Teresa Pena Alonso, veciña do concello de Redondela, por importe de 4.836,00 ¤, e recibida solicitude de prórroga da beneficiaria de tal subvención o 3 de novembro do presente ano, por non poder rematar as obras por causas alleas a súa vontade, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade conceder unha prórroga ata o 28 de febreiro de 2007, respecto á subvención para "Arranxo de tellado", por importe de 4.836,00 ¤, aprobada pola Xunta de Goberno de 28/07/06, a favor de Dona Teresa Pena Alonso, veciña do concello de Redondela. ------ Folla: 7.14509.- CONCESIÓN DE PRÓRROGA RESPECTO Á SUBVENCIÓN PARA "ARRANXO DE VIVENDA" APROBADA POLA XUNTA DE GOBERNO DE 28 DE XULLO DE 2006, A FAVOR DE DON FRANCISCO VEIGA ARJONES, VECIÑO DE MONDARIZ Aprobada pola Xunta de Goberno desta Deputación Provincial, unha subvención para arranxo de vivenda, por importe de 2.142,86 ¤ euros, a favor de Don Francisco Veiga Arjones, e dada a imposibilidade do beneficiario de rematar as obras a tempo, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade conceder unha prórroga ata o 30 de abril de 2007, respecto á subvención para arranxo de vivenda por importe de 2.142,86 ¤, aprobada pola Xunta de Goberno de 28/07/06, a favor de Don Francisco Veiga Arjones, veciño de Mondariz. ------ Folla: 8.14510.- PRÓRROGA DO CONTRATO DE PRESTACIÓN DE SERVIZOS SUBSCRITO ENTRE A EXCMA. DEPUTACIÓN PROVINCIAL DE PONTEVEDRA E A SOCIEDADE UNIPERSOAL SEGURIDAD ALIMENTARIA DEL NOROESTE, S.L. (SANOR) Dada conta da petición de prórroga do contrato de prestación de Servizos formulada pola empresa Seguridad Alimentaria del Noroeste. Resultando que a Xunta de Goberno de data 23 de setembro de 2005 aproba o contrato de prestación de Servizo entre a Excma. Deputación Provincial de Pontevedra e a Sociedade Unipersoal Seguridad Alimentaria del Noroeste (SANOR). Resultando que a Xunta de Goberno acordou con datas 27/01/2006, 31/03/2006 e 16/06/2006 as prórrogas de dito contrato; finalizando a última prórroga o 31/12/2006. Visto o informe emitido polo enxeñeiro director do Servizo Agrario de 21 de novembro de 2006. A Xunta de Goberno acorda por unanimidade prorrogar o contrato de prestación de Servizos para a recollida de mostras de materias primas para alimentación animal en diferentes Portos de Galicia, por un período de 1 ano dende o 01/01/2007 ata o 31/12/2007. ------ Folla: 9.14511.- PRÓRROGA Á COMUNICADE DE PROPIETARIOS DE SAN VICENTE DO MAR (O GROVE), PARA A XUSTIFICACIÓN DA OBRA "ADECUAR LOCAL DA VELLA DEPURADORA EN LOCAL SOCIAL", INCLUÍDA NO PAC/05 Á vista da solicitude da Comunidade de Propietarios San Vicente do Mar ( O Grove), pola que interesa a concesión dunha prórroga, para xustificar a obra incluída no PAC/05, co núm. 44/676, denominada "Adecuar local da vella depuradora en local social", subvencionada con 4.000,00 ¤, por Resolución Presidencial de 21/12/05, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade conceder dita prórroga. Concédese un aprazamento na súa xustificación ata o 31/10/07, con carácter improrrogable. ------ Folla: 10.14512.- PRÓRROGA Ó CONCELLO DE VILA DE CRUCES, PARA A XUSTIFICACIÓN DA OBRA "BIBLIOTECA SOCIAL EN DUXAME, 2ª FASE", INCLUÍDA NO PAM/05 Á vista da solicitude do concello de Vila de Cruces, pola que interesa a concesión dunha prórroga, para xustificar a obra incluída no PAM/05, co núm. 185/111, denominada "Biblioteca social en Duxame, 2ª fase", subvencionada con 31.000,00 ¤, por Resolución Presidencial de 01/04/05, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade conceder dita prórroga. Concédese un aprazamento na súa xustificación ata o 31/10/07, con carácter improrrogable. ------ Folla: 11.14513.- DEVOLUCIÓN DE GARANTÍAS DEFINITIVAS Unha vez tramitados os correspondentes expedientes, de conformidade co disposto no artigo 47 e concordantes do R.d.lexislativo 2/2000, de 16 de xuño, do Texto Refundido da Lei de contratos das Administracións Públicas, e ó non estar suxeitos a responsabilidade e terse cumpridas as condicións dos contratos a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución das seguintes fianzas: ESTUDIO A.MORENO, S.L. (C.I.F. B.36.847.986) - A constituída en metálico, por importe de mil cento noventa e seis euros (1.196,00 ¤), para responder de "Asistencia técnica relativa á redacción do Proxecto de mellora de trazado e capa de rodaxe 2º tramo E.P. 9701 Baion-András (Solobeira-Baión) (Ribadumia)", e que foi depositada na Tesourería Provincial o 21/03/2005 segundo núm.200500027443 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da Empresa. OBREAL, S.L(N.I.F. B.15.630.098) - A constituída en valores, mediante aval de Banco Pastor, por importe de dous mil cento setenta e cinco euros con cincuenta e un céntimos (2.175,51 ¤), para responder de "Obras complementarias en zona de aparcadoiro da Cidade Infantil Príncipe Felipe, e que foi depositada na Tesourería Provincial o 31/01/2005 segundo núm.200500005368 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da Empresa. CONSTRUCCIONES CALDEVERGAZO, S.L. (N.I.F. B.36.133.916) - A constituída en valores, mediante aval de Sogarpo, por importe de mil setecentos oitenta e dous euros (1.782,00 ¤), para responder de "Remate e reposición servizos en Salceda-Picoña (Pontevedra)", (Fondos Propios de 2005), e que foi depositada na Tesourería Provincial o 08/04/2005 segundo núm. 200500037154 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da Empresa. CANTEIROS J.GARCÍA GONZÁLEZ, S.L. (N.I.F. B.36.183.820) - A constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de dous mil trescentos sesenta e tres euros con oitenta e sete céntimos (2.363,87 ¤), para responder de "Reparación das Ruinas do Convento de Santo Domingo (Pontevedra)", e que foi depositada na Tesourería Provincial o 17/12/2002 segundo núm.200200106905 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da Empresa. JOSYBEM, S.L. (N.I.F. B.36.055.820) - A constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de dez mil cento dezanove euros con corenta e seis céntimos (10.119,46 ¤), para responder de "Terminación do Pavillón Polideportivo de Moraña", e que foi depositada na Tesourería Provincial o 03/03/2004 segundo núm. 200400017685 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da Empresa. - A constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de mil cento setenta e oito euros con corenta céntimos (1.178,40 ¤), para responder de "Obras complementarias de terminación do Pavillón Polideportivo de Moraña", e que foi depositada na Tesourería Provincial o 12/05/2005 segundo núm. 200500050523 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da Empresa. PAVIMENTOS DE MEAÑO, S.L. - A constituída en valores, mediante aval de Sogarpo, por importe de dous mil cincocentos vinte e un euros con sesenta e tres céntimos (2.521,63 ¤), para responder de "Obras de E.P. 1007 praia de Nerga (Cangas)", e que foi depositada na Tesourería Provincial o 14/08/2003 segundo núm. 200300059075 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da Empresa. - A constituída en valores, mediante aval de Sogarpo, por importe de dous mil trescentos sesenta e un euros con sesenta céntimos (2.361,60 ¤), para responder de "Camiños no Campo de Golf de Meis", (Fondos Propios de 2003), e que foi depositada na Tesourería Provincial o 16/01/2004 segundo núm. 200400003555 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da Empresa. - A constituída en valores, mediante aval de Sogarpo, por importe de catro mil catrocentos noventa e cinco euros con setenta e un céntimos (4.495,71 ¤), para responder de "Travesía E.P. 9702 as Sinas - Vilanova (Vilanova de Arousa)", e que foi depositada na Tesourería Provincial o 27/04/2004 segundo núm.200400030317 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da Empresa. - A constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de dous mil oitenta e seis euros con cincuenta céntimos (2.086,50 ¤), para responder de "Obras de E.P. 9103 Rampa Meloso (O Grove)", e que foi depositada na Tesourería Provincial o 25/11/2002 segundo núm. 200200100222 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da Empresa. F. GÓMEZ Y CÍA, S.L. (N.I.F. B.15.009.533) - A constituída en valores, mediante aval de Caixagalicia, por importe de dous mil cincocentos trinta e seis euros (2.536,00 ¤), para responder de "E.P. 6306 Agolada - Cruces (Agolada)", (P.P.C. - 2003), e que foi depositada na Tesourería Provincial o 29/07/2006 segundo núm.200600054850 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da Empresa. - A constituída en valores, mediante aval de Caixagalicia, por importe de dous mil douscentos cincuenta e nove euros con vinte e catro céntimos (2.259,24¤), para responder de "E.P. 6409 Piloño - Penasgarfas (Vila de Cruces)", (Fondos Propios de 2003), e que foi depositada na Tesourería Provincial o 29/07/2003 segundo núm.200300054850 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da Empresa. DAGO,S.A. (N.I.F. A.36.007.847) - A constituída en valores, mediante aval de BBVA, por importe de dez mil douscentos corenta e cinco euros con setenta e dous céntimos (10.245,72 ¤), para responder de "E.P.8305 Chacente-Morillas-San Isidro (Campolameiro)", (Fondos Propios de 2002), e que foi depositada na Tesourería Provincial o 09/01/2003 segundo núm.200300000847 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da Empresa. - A constituída en valores, mediante aval de BBVA, por importe de dous mil catrocentos oitenta e seis euros (2.486,00 ¤), para responder de "E.P. 6410 Bodaño-Merza (Vila de Cruces)", (P.P.C. - 2003), e que foi depositada na Tesourería Provincial o 01/08/2003 segundo núm.200300056535 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da Empresa. CONSTRUCCIONES FERNÁNDEZ SARMIENTO,S.A. - A constituída en valores, mediante aval de Sogarpo, por importe de dous mil trescentos oito euros con trinta céntimos (2.308,30 ¤), para responder de "Acondicionamento dunha zona verde en Cabanelas (Ribadumia)", e que foi depositada na Tesourería Provincial o 25/01/2005 segundo núm. 200500004180 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da Empresa. - A constituída en valores, mediante aval del Sogarpo, por importe de dous mil douscentos vinte e oito euros con corenta céntimos (2.228,40 ¤), para responder de "Saneamento e mellora da capacidade portante no entorno do río Umia (Ribadumia)", (Fondos Propios de 2004), e que foi depositada na Tesourería Provincial o 25/01/2005 segundo núm.200100004181 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da Empresa. - A constituída en valores, mediante aval de Sogarpo, por importe de dous mil trescentos trinta e cinco euros con cincuenta e cinco céntimos (2.335,55 ¤), para responder de "Mellora do entorno e da seguridade na zona fluvial de Cabanelas (Ribadumia)", e que foi depositada na Tesourería Provincial o 21/03/2005 segundo núm.200500027443 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da Empresa. CONSTRUCCIONES TABOADA Y RAMOS,S.L.(C.I.F. B.36.052.876) - A constituída en valores, mediante aval de Caja Madrid, por importe de dous mil seiscentos doce euros con setenta e dous céntimos (2.612,72 ¤), para responder de "E.P.6103 Santo Domingo-Sanguiñeda (Mozón)", (Fondos Propios de 2001), e que foi depositada na Tesourería Provincial o 29/10/2001 segundo núm.200100053892 (SIC 2001058565) de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da Empresa. - A constituída en valores, mediante aval do Banco Gallego, por importe de sete mil seiscentos vinte e oito euros con corenta céntimos (7.628,40 ¤), para responder de "Mellora e pavimentación Santo Domingo- Sanguiñeda (Dozón), (Remanentes POL/2002), e que foi depositada na Tesourería Provincial o 10/12/2002 segundo núm.200200104355 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da Empresa. - A constituída en valores, mediante aval do Banco Gallego, por importe de trinta e catro mil cento sesenta euros con sesenta e un céntimos (34.160,61 ¤), para responder de "E.P.9405 Barrantes-Armenteira (Meis)", (Fondos Propios de 2002), e que foi depositada na Tesourería Provincial o 08/01/2003 segundo núm. 200300000006 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da Empresa. - A constituída en valores, mediante aval de Banesto, por importe de seis mil trescentos cincuenta euros con vinte e nove céntimos (6.350,29 ¤), para responder de "E.P. 6304 Orrea-Val-Brocos (Agolada)", (Fondos Propios de 2001), e que foi depositada na Tesourería Provincial o 26/07/2001 segundo núm.200100036717 (SIC 2001039939) de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da Empresa. - A constituída en valores, mediante aval de Banesto,por importe de dous mil noventa e cinco euros con setenta e nove céntimos (2.095,79 ¤), para responder de "Pavimentación Carril Bici, Armenteira - Busto (Meis)", (Fondos Propios de 2004), e que foi depositada na Tesourería Provincial o 28/01/2005 segundo núm.200500005269 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da Empresa. - A constituída en valores, mediante aval de Banesto, por importe de seis mil setecentos cincuenta e seis euros con oitenta e oito (6.756,88 ¤), para responder de "E.P.6515 Senra-Escuadro (Silleda) ", (Remanentes PPC/2003), e que foi depositada na Tesourería Provincial o 09/12/2003 segundo núm. 200300091116 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da Empresa. - A constituída en valores, mediante aval de B.B.V.A., por importe de mil setecentos dezaseis euros con catro céntimos (1.716,04 ¤), para responder de "Campo de Fútbol e gradas en Lalín (Reinversión da baixa)", e que foi depositada na Tesourería Provincial o 07/07/2003 segundo núm.200300049985 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da Empresa. - A constituída en valores, mediante aval de B.B.V.A., por importe de oito mil oitocentos catro euros con cincuenta e seis céntimos (8.804,56 ¤), para responder de "Obras complementarias de Campo de Fútbol e gradas en Lalín)", e que foi depositada na Tesourería Provincial o 07/07/2003 segundo núm.200300049983 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da Empresa. - A constituída en valores, mediante aval de B.B.V.A, por importe de corenta e catro mil corenta e catro euros con noventa e dous céntimos (44.044,92 ¤), para responder de "Obras do Complexo Campos de fútbol e vestiarios de Lalín, Fase-1, e que foi depositada na Tesourería Provincial o 30/01/2003 segundo núm.200300005767 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da Empresa. - A constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de dous mil trescentos corenta e catro euros con vinte e dous céntimos (2.344,22 ¤), para responder de "Mellora capacidade portante de explanada e drenaxe E.P. Escuadro-Silleda-(Silleda)", e que foi depositada na Tesourería Provincial o 30/07/2003 segundo núm.200300055594 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da Empresa. - A constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de dous mil trescentos corenta e oito euros con dezanove céntimos (2.348,19 ¤), para responder de "Reforzo de firme e construcción de glorietas en E.P. 0004 Marcón-Pintos-A Reigosa (Parque Empresarial "O Campillo". Pontevedra)", (Fondos Propios de 2003), e que foi depositada na Tesourería Provincial o 30/07/2003 segundo núm.200300055592 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da Empresa. - A constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de seis mil seiscentos setenta e cinco euros con oitenta e catro céntimos (6.675,84 ¤), para responder de "E.P. 6108 n-525 Reboredo-Parada (Dozón)", (PPC-2003), e que foi depositada na Tesourería Provincial o 30/07/2003 segundo núm. 200300055581 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da Empresa. - A constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de catorce mil douscentos vinte euros con oitenta céntimos (14.220,80 ¤), para responder de "E.P. 7011 Pena do Foxo- Olives (A Estrada)", (POL-2003), e que foi depositada na Tesourería Provincial o 30/07/2003 segundo núm. 200300055579 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da Empresa. - A constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de catorce mil cincuenta e cinco euros con oitenta e catro céntimos (14.055,84 ¤), para responder de "E.P. 6504 Negreiros - Carboeiro (Silleda)", (POL-2003), e que foi depositada na Tesourería Provincial o 30/07/2003 segundo núm. 200300055577 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da Empresa. - A constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de trece mil seiscentos vinte e nove euros (13.629,00 ¤), para responder de "E.P. 6503 Silleda-Siador-Refoxos (Silleda)", (POL-2003), e que foi depositada na Tesourería Provincial o 30/07/2003 segundo núm.200300055576 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da Empresa. - A constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de mil douscentos corenta e dous euros con trece céntimos (1.242,13), para responder de "E.P. 7201 Cachafeiro-Silleda (Forcarei)", (F.P.-2001), e que foi depositada na Tesourería Provincial o 23/07/2001 segundo núm.200100035870 (SIC 2001039021) de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da Empresa. - A constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de oito mil setecentos noventa e cinco euros con setenta e un céntimos (8.795,71 ¤), para responder de "Proxecto modificado núm.1 de Campo de Fútbol e Gradas en Lalín", e que foi depositada na Tesourería Provincial o 30/07/2003 segundo núm. 200300055589 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da Empresa. CONSTRUCCIONES RAFER, S.L. (N.I.F. B.36.052.702) - A constituída en valores, mediante aval de BBVA, por importe de dous mil trescentos once euros con cincuenta e un céntimos (2.311,51 ¤), para responder de "Melloras do trazado E.P. Pereira Acibeiro e ramal Convento (Forcarei)", (F.P.-2003), e que foi depositada na Tesourería Provincial o 30/07/2003 segundo núm. 200300055600 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da Empresa. - A constituída en valores, mediante aval de B.B.V.A., por importe de doce mil cento cincuenta e un euros con seis céntimos (12.151,06 ¤), para responder de "E.P. 7104 Cerdedo-Santo Domingo (Cerdedo)", (F.P.-2003), e que foi depositada na Tesourería Provincial o 06/05/2003 segundo núm.200300030666 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da Empresa. - A constituída en valores, mediante aval de B.B.V.A., por importe de dous mil trescentos oitenta e cinco euros con setenta e sete céntimos (2.385,77 ¤), para responder de "Adicional E.P. Reboredo-Parada (Dozón), (F.P.- 2004), e que foi depositada na Tesourería Provincial o 28/01/2005 segundo núm. 200500005271 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da Empresa. - A constituída en valores, mediante aval de B.B.V.A., por importe de dous mil trescentos sesenta e seis euros con setenta e seis céntimos (2.366,76 ¤), para responder de "Mellora lonxitudinal e muros no acceso a Forcarei", (F.P-2003), e que foi depositada na Tesourería Provincial o 19/05/2004 segundo núm. 200400034973 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da Empresa. - A constituída en valores, mediante aval de B.B.V.A, por importe de seis mil setenta e cinco euros con oitenta e cinco céntimos (6.075,85 ¤), para responder de "E.P. 6408 Merza-Bascuas (Vila de Cruces)", (POL-2003), e que foi depositada na Tesourería Provincial o 18/09/2003 segundo núm. 200300067178 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da Empresa. - A constituída en valores, mediante aval de B.B.V.A, por importe de dous mil trescentos cincuenta e catro euros con noventa e un céntimos (2.354,91 ¤), para responder de "Reforma e acondicionamento ponte de porto Galan - Laro (Silleda), (F.P-2003), e que foi depositada na Tesourería Provincial o 30/07/2003 segundo núm.200300055599 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da Empresa. - A constituída en valores, mediante aval de B.B.V.A, por importe de dous mil trescentos cincuenta e oito euros con vinte e dous céntimos (2.358,22 ¤), para responder de "Reposición de accesos e muros na E.P.9405 Barrantes-Armenteira (Meis)", (F.P-2002), e que foi depositada na Tesourería Provincial o 11/02/2003 segundo núm.200300009020 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da Empresa. - A constituída en valores, mediante aval de B.B.V.A, por importe de dous mil trescentos sesenta e cinco euros con trinta e sete céntimos (2.365,37 ¤), para responder de "E.P. Pereira Acibeiro e ramal Convento (Forcarei)", (F.P.-2004), e que foi depositada na Tesourería Provincial o 28/01/2005 segundo núm. 200300005273 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da Empresa. ------ Folla: 12.14514.- APROBACIÓN DA CERTIFICACIÓN NÚM. 1 DA OBRA DE URBANIZACIÓN RÚA CONCEPCIÓN ARENAL (A GUARDA) Vista a certificación núm.1 relativa as obras de "URBANIZACIÓN RÚA CONCEPCIÓN ARENAL (A GUARDA)", adxudicadas no seu día a Empresa MOVEX VIAL, S.L., visto informe favorable do Servizo de Intervención de data 16 do corrente mes de novembro e así mesmo de acordo coa Base 17ª da execución do Orzamento provincial 2006, de recoñecemento e liquidación da obriga, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar o recoñecemento da obriga e o pago da mesma co detalle seguinte: MOVEX VIAL, S.L.(C.I.F. B.36.684.157) 06/511.511.612.02.2005(Deputación) 223.335,94 ¤ MOVEX VIAL, S.L. 06/511.511.612.02.2005(Concello d e A Guarda) 73.570,76 ¤ Subtotal parcial …… 296.906,70 ¤ Taxa dirección de obra 10.428,49 ¤ Control de calidade 3.910,68 ¤ Seguridade e saúde 1.303,56 ¤ TOTAL …… 281.263,97 ¤ Respecto a liquidación dos honorarios que se formulan pola dirección de obra, que comprende os do técnico superior e medio, considéranse procedentes en principio, por canto trátase da prestación dun Servizo ó contratista pola Administración a través dos seus técnicos, que debe soportar aquel segundo se desprende do ordenamento xurídico xeral e en concreto da cláusula 13 do "Prego de cláusulas administrativas xerais para a contratación das obras do Estado". A Liquidación practicada axústase ó regulado ó efecto na Ordenanza reguladora da taxa por traballos de inspección e dirección das obras. Os honorarios correspondentes os Técnicos ingresaranse provisionalmente no concepto non orzamentario correspondente. Os relativos a funcionarios desta Deputación formalizaranse ingresándoos no concepto orzamentario que proceda e os dos Técnicos non funcionarios aboaranse cando se formalice o ingreso na conta non orzamentaria. ------ Folla: 13.14515.- APROBACIÓN DA CERTIFICACIÓN NÚM. 3 DA OBRA DE ENSANCHE, DRENAXE E MELLORA A SEGURIDADE VIAL NOS ACCESOS Ó CEMITERIO DE LALÍN Vista a certificación núm.3 relativa as obras do "ENSANCHE, DRENAXE E MELLORA Á SEGURIDADE VIAL NOS ACCESOS Ó CEMITERIO DE LALÍN", adxudicadas no seu día á Empresa CONSTRUCCIONS TABOADA Y RAMOS, S.L., visto o informe favorable do Servizo de Intervención de data 17 de outubro e así mesmo de acordo coa Base 17ª da execución do orzamento provincial 2006, de recoñecemento e liquidación da obriga, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar o recoñecemento da obriga e o pago da mesma co detalle seguinte: Construc.TABOADA Y RAMOS, S.L. (C.I.F. B.36.052.876) 06/123.452.662.08.2005(Deputación) 200.086,15 ¤ Subtotal parcial ... 200.086,15 ¤ Taxa dirección de obra 5.797,92 ¤ Control de calidade 724,74 ¤ Seguridade e saúde 724,74 ¤ TOTAL ... 192.838,75 ¤ Respecto a liquidación dos honorarios que se formulan pola dirección de obra, que comprende os do técnico superior e medio, considéranse procedentes en principio, por canto trátase da prestación dun Servizo ó contratista pola Administración a través dos seus técnicos, que debe soportar aquel segundo se desprende do ordenamento xurídico xeral e en concreto da cláusula 13 do "Prego de cláusulas administrativas xerais para a contratación das obras do Estado". A Liquidación practicada axustase ó regulado ó efecto na Ordenanza reguladora da taxa por traballos de inspección e dirección das obras. Os honorarios correspondentes os Técnicos ingresaranse provisionalmente no concepto non orzamentario correspondente. Os relativos a funcionarios desta Deputación formalizaranse ingresándoos no concepto orzamentario que proceda e os dos Técnicos non funcionarios aboaranse cando se formalice o ingreso na conta non orzamentaria. ------ Folla: 14.14516.- APROBACIÓN DA CERTIFICACIÓN NÚM. 10 DA OBRA DE INFRAESTRUTURA BÁSICA PARA CONSTRUCIÓN DE 30 CAMPOS DE FÚTBOL DE HERBA SINTÉTICA, DE ACORDO CO PROXECTO TÉCNICO Vista a certificación núm.10 relativa as obras de "INFRAESTRUTURA BÁSICA PARA CONSTRUCIÓN DE 30 CAMPOS DE FÚTBOL DE HERBA SINTÉTICA DE ACORDO CO PROXECTO TÉCNICO", adxudicadas no seu día á Empresa CONSTRUCCIONS, OBRAS E VIAIS,S.A. (C.O.V.S.A.), visto informe favorable do Servizo de Intervención de data 16 do corrente mes de novembro e así mesmo de acordo coa Base 17ª da execución do orzamento provincial 2006, de recoñecemento e liquidación da obriga, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar o recoñecemento da obriga e o pago da mesma co detalle seguinte: C.O.V.S.A.(C.I.F. A.36.008.886) 06/123.452.662.08(Deputación) 319.432,64 ¤ Subtotal parcial …… 319.432,64 ¤ Taxa dirección de obra 8.099,20 ¤ Control de calidade 1.157,03 ¤ Seguridade e saúde 1.157,03 ¤ TOTAL …… 309.019,38 ¤ Respecto a liquidación dos honorarios que se formulan pola dirección de obra, que comprende os do técnico superior e medio, considéranse procedentes en principio, por canto trátase da prestación dun Servizo ó contratista pola Administración a través dos seus técnicos, que debe soportar aquel segundo se desprende do ordenamento xurídico xeral e en concreto da cláusula 13 do "Prego de cláusulas administrativas xerais para a contratación das obras do Estado". A Liquidación practicada axustase ó regulado ó efecto na Ordenanza reguladora da taxa por traballos de inspección e dirección das obras. Os honorarios correspondentes os Técnicos ingresaranse provisionalmente no concepto non orzamentario correspondente. Os relativos a funcionarios desta Deputación formalizaranse ingresándoos no concepto orzamentario que proceda e os dos Técnicos non funcionarios aboaranse cando se formalice o ingreso na conta non orzamentaria. ------ Folla: 15.14517.- COMUNICACIÓNS Quedou enterada da comunicación da Subdirectora Xeral Adxunta de Réxime Xurídico e Bases de Datos Locais do MAP, de data 14/11/06, (nº rexistro de entrada 36991, de data 21/11/06) no que comunica que a Dirección Xeral de Cooperación Local resolveu proceder á anulación da Resolución de 27 de febreiro de 2003, pola que se inscribía no Rexistro de Entidades Locais o deslinde entre os termos municipais de Dozón e Lalín, consecuencia de sentencia da Sala do Contencioso-Administrativo do TSX de Galicia. ------ Folla: FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 16.14518.- ADXUDICACIÓN DO CONCURSO PARA A CONTRATACIÓN DA OBRA DE "AMPLIACIÓN DOS PASOS ELEVADOS SOBRE A LIÑA DE FF.CC. SANTIAGO-OURENSE NA EP 6504 NEGREIROS-CARBOEIRO E EP 6506 BREIXA-MANDUAS (SILLEDA)" Vista a acta de Cualificación da documentación xeral e apertura de plicas, formulada pola Mesa de Contratación do concurso convocado para a contratación da obra de "Ampliación dos pasos elevados sobre a liña de FF.CC. Santiago-Orense en E.P. 6504 Negreiros-Carboeiro e E.P. 6506 Breixa-Manduás (Silleda)"; visto o informe emitido polo Enxeñeiro Director de Vías e Obras, no que se valoran as distintas ofertas presentadas de acordo cos criterios de valoración que figuran no prego de condicións económico-administrativas que rexeu no concurso, e, vista a proposta de adxudicación formulada pola Mesa de Contratación, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade adxudicar a referida obra a ATESVI, S.L. na suma de 215.000,00 ¤, IVE incluído, que oferta un prazo de execución de seis meses, melloras valoradas en 41.130,38 ¤ e un período de mantemento de vinte e catro meses. O adxudicatario constituirá unha garantía definitiva por importe do 4 % do prezo de adxudicación, na forma que determina o art. 36 do R.d.l. 2/2000 polo que se aproba o Texto Refundido da L.C.A.P., que establecerán na Tesourería da Deputación dentro do prazo de quince días naturais, contados a partir da notificación desta Resolución. Caso de non cumprirse este requisito declararase resolto o contrato. Así mesmo, o adxudicatario debe ingresar na Tesourería da Deputación, de acordo coa base 11ª do prego de condicións económico-administrativas que rexeu no concurso, a cantidade de 336,82 ¤, correspondentes á publicación do anuncio do concurso no B.O.P. e D.O.G. ------ Folla: 17.14519.- RECOÑECEMENTO DE OBRIGAS Visto o informe de Intervención de data 22 de novembro de 2006, en relación ó recibo número 4.727.165 de data 01/10/2006, por importe de 23.964,55 euros, emitido pola Compañía "Patria Hispana, S.A., de Seguros y Reaseguros" para cobertura de riscos da póliza de accidentes número 157.682 que ampara os riscos de morte e incapacidade permanente do persoal da Deputación Provincial de Pontevedra, durante o período comprendido entre o 04/10/2006 ó 04/10/2007, no que se deixa constancia de que existe crédito suficiente para atender o gasto con cargo á partida 06/122.314.162.05 do vixente orzamento provincial, procede incoar o oportuno expediente de recoñecemento extraxudicial de créditos, e en virtude das facultades que lle confire a base 17-1, parágrafo cuarto das aprobadas para a execución do Orzamento de 2006, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar a autorización, o compromiso do gasto e o recoñecemento da obriga seguinte: - Á Compañía "Patria Hispana, S.A. de Seguros y Reaseguros" (CIF A-28007649), con enderezo en rúa Serrano, nº12 de Madrid, o recibo número 4.727.165, por importe de vinte e tres mil novecentos sesenta e catro euros con cincuenta e cinco céntimos (23.964,55 ¤), correspondente á cobertura de riscos da póliza de accidentes número 157.682 que ampara os riscos de morte e incapacidade permanente do persoal da Deputación provincial de Pontevedra, durante o período do 04/10/2006 ó 04/10/2007, cuxo importe será librado con cargo á partida 06/122.314.162.05 do vixente Orzamento provincial. ------ Folla: 18.14520.- RECOÑECEMENTO EXTRAXUDICIAL DE CRÉDITO Vistos os informes de Intervención, de data 20 dos correntes, en relación coas certificacións de obra das empresas CONSTRUCCIONS, OBRAS E VIAIS, .S.A., por un importe total de 384.859,67 ¤, e a CONSTRUCIONES TABOADA Y RAMOS, S.L., por importe de 338.369,27 ¤, e vistos os documentos RC, relativos á existencia de crédito na partida 06/511.511.612.02.2005, así como os informes emitidos ó efecto por Intervención, procede incoar expediente de recoñecemento extraxudicial de créditos e, en virtude das facultades que lle confire a base 17-1, parágrafo 4º, das de execución do Orzamento Provincial de 2006, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar a autorización, o compromiso do gasto e o recoñecemento da obriga seguinte: Á Empresa CONSTRUCCIONS, OBRAS E VIAIS, S.A. [COVSA], con enderezo en c/Herminia Fariña Cobián, baixo, Pontevedra, as seguintes certificacións de obra: Certificación nº 1-liquidación de la obra de "Mellora seguridade vial E.P. Oia-Torroña" 24.355,09 Canalizacións E.P. 0506 Curro-Portela (Barro) 24.638,96 Tubos en Bermes-Palmou (Lalín) 13.220,71 Recuperación firmes en Cambados 40.466,28 Ensanche en Tremoedo zona Polígono Industrial 60.093,63 Dotación de servizos E.P. Coirón-Ribadumia-Leiro (tramo cruceiro Vello-Freixo) 49.723,95 Firmes en E.P. 9501 Ribadumia-Grenla 59.058,95 Canalizacións E.P. 9501 Ribadumia-Grenla 58.590,28 Reposición de servizos E.P. 0403 Carballedo-Rebordelo (Cotobade) 54.711,82 Total ........ 384.859,67 Á Empresa CONSTRUCCIONES TABOADA Y RAMOS, S.L., con enderezo en Polígono Industrial Lalín 2000, parcela c-26, Lalín (Pontevedra). as seguintes certificacións de obra: E.P. 1104 Moaña-Coiro, tramo deslizante (Moaña) 8.161,18 Traslado e reposición de muros e accesos E.P. 2908 Arcade-Amoedo (Soutomaior) 50.082,18 Reposición de muros e peches en E.P. 9405 Valboa (Meis) 60.066,62 Reposición muro e peches en E.P. 9405 O Busto (Meis) 60.019,51 Acondicionamento da intersección de acceso a Forcarei coa E.P. 7201 Silleda-Cachafeiro (Forcarei) 60.016,19 Ornamentación rotonda E.P. acceso a Forcarei 39.977,05 Tendido de taludes, paseos e melloras do saneamento en acceso a Forcarei 60.046,54 Total ........ 338.369,27 Ós referidos importes seranlle retidos os importes correspondentes á Dirección de obra, seguridade e saúde, e, control de calidade. ------ Folla: 19.14521.- CAMBIO DE DENOMINACIÓN SOCIAL DA EMPRESA ADXUDICATARIA DO CONCURSO PARA A CONTRATACIÓN DO ALUGUER DUNHA PLATAFORMA HOSTING PARA A DEPUTACIÓN DE PONTEVEDRA Por acordo da Xunta de Goberno, de data 15 de abril de 2005, adxudicouse o contrato á empresa VERIO SPAIN, S.R.L. (C.I.F. B-82.954.868), por unha cantidade de vinte e oito mil novecentos oitenta e un euros con corenta e catro céntimos por anualidade (28.981,44 ¤/anuais), IVE incluído. A empresa VERIO SPAIN, S.R.L., participa a esta Deputación que cambiou a súa denominación pola de NTT EUROPE ONLINE SPAIN, SRL, mantendo os mesmos datos fiscais e domicilio social. Polo Servizo de Contratación requiríuselle á empresa que achegase a documentación que acredite o acordo do cambio de denominación social da entidade. A adxudicataria presenta o certificado do acordo tomado pola Xunta Xeral Extraordinaria, de data 18 de setembro de 2006, modificando a denominación social, e o cambio do artigo primeiro dos estatutos sociais. Tamén achega copia da escritura de elevación a publico dos acordos, e copia da presentación da escritura, para a súa inscrición, no Rexistro Mercantil de Barcelona A Xunta de Goberno queda enterada do cambio de denominación social da empresa VERIO SPAIN, S.R.L. (C.I.F. B-82.954.868), adxudicataria do concurso para a contratación do aluguer dunha PLATAFORMA HOSTING para a Deputación de Pontevedra, polo de NTT EUROPE ONLINE SPAIN, SRL. ------ Folla: 20.14522.- CORRECCION DE ERROS NOS ACORDOS Nº 8.14326 E 11.14370, DAS SESIÓNS DA XUNTA DE GOBERNO DE DATA 29/09/06 E 13/10/06, RESPECTIVAMENTE Vistos os erros tipográficos padecidos nos textos dos acordos 8.14326 e 11.14370 adoptados pola Xunta de Goberno, nas sesións celebradas o 29 de setembro e 13 de outubro do ano en curso, referente á devolución de garantías definitivas das empresas Construcciones, Obras y Viales, S.A; Canteiros do Porriño Reunidos, s.a., Probisa Tecnología y Construcciones, s.a, Canteras del Arenal, s.l., Cespa Ingeniería Urbana, s.a, Xestión Cultural Aurea,s.l, constituídas para responder da "Primeira e segunda ampliación do concurso de subministro de materiais do ano 2005". E resultando que as Administracións Públicas poden rectificar en calquera intre, de oficio, os erros existentes nos seus actos, todo elo segundo o disposto no artigo 105.2 da Lei 30/1992, de 26 de novembro, do réxime xurídico das Administracións Públicas e do procedemento administrativo común, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: Primeiro.- Rectificar os erros no texto do acordo nº 8.14326 no senso que se establece de seguido: -onde di : "...CEPSA, S.A...." "...XESTIÓN CULTURAL AURESA, S.L...." - debe dicir: "...CESPA INGENIERÍA URBANA, S.A." "...XESTIÓN CULTURAL AUREA, S.L." Segundo.- Rectificar os erros no texto do acordo nº 11.14370 no senso que se establece de seguido: - onde di : "...CONSTRUCIONES, OBRAS Y VIALES, S.A...." "...CANTEROS DE PORRIÑO REUNIDOS, S.A...." "...PROBISA TECNOLOGÍA Y CONSTRUCIONES, S.A...." "...CANTEIRAS DEL ARENAL, S.L...." - debe dicir : "...CONSTRUCCIONES, OBRAS Y VIALES, S.A." "...CANTEIROS DO PORRIÑO REUNIDOS, S.A." "...PROBISA, TECNOLOGÍA Y CONSTRUCCIÓN, S.A." "...CANTERAS DEL ARENAL, S.L." , permanecendo invariable o resto do texto de cada un dos acordos da Xunta de Goberno citados anteriormente". ------ Folla: 21.14523.- CORRECCION DE ERRO NO ACORDO Nº 7.14079 DA SESIÓN DA XUNTA DE GOBERNO DE DATA 23/06/06 Aprobadas as subvencións para Asociacións de Mulleres sen Fins de Lucro, ano 2006, polo acordo nº7.14079, da Xunta de Goberno de 23 de xuño de 2006, a favor de 113 asociacións desta índole e por importe global de 177.000,00 euros, con cargo á partida 06/313.313.480.02, e cometido erro na desagregación detallada de subvencións inherentes a ese acordo da Xunta de Goberno, en concreto no que respecta a denominación dos cursos subvencionados para dúas Asociacións do Concello de Vila de Cruces, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a corrección de dito erro, no senso de que: Onde di: VV.Sta. Margarita de Loño Restauración de mobles 2.000,00 ¤ 05/04/06 MM.RR. de Loño Informática e xestión 2.500,00 ¤ 05/04/06 Debe dicir: VV.Sta. Margarita de Loño Informática e xestión 2.500,00 ¤ 05/04/06 MM.RR. de Loño Restauración de mobles 2.000,00 ¤ 05/04/06 ------ Folla: 22.14524.- CORRECCION DE ERRO NO ACORDO Nº 5.14346 DA SESIÓN DA XUNTA DE GOBERNO DE DATA 06/10/06 Advertidos erros no acordo nº 5.14346 adoptado pola Xunta de Goberno de 6 de outubro de 2006 relativo á "Concesión de subvención a Entidades e Clubs Deportivos para o apoio ó deporte de competición federado (Categoría Base), a Xunta de Goberno acorda por unanimidade facer a seguinte corrección: - No CONCELLO DE VIGO, nos apartados: · CLUB SOCIEDAD DEPORTIVA CARBALLAL, onde di "Solicita subvención para adquisición de material deportivo", debe figurar "Solicita axuda ó deporte de competición federado". · CLUB DE BALONCESTO SEIS DO NADAL, onde di "Solicita subvención para actividades culturais/06" , debe figurar "Solicita axuda ó deporte de competición federado" · CÍRCULO CULTURAL MERCANTIL E INDUSTRIAL DE VIGO 400,00 ¤ Onde di "remite documentación complementaria relativa a solicitudes de axuda ó deporte de competición federado", debe figurar "Solicita axuda ó deporte de competición federado (fútbol)". · CÍRCULO CULTURAL MERCANTIL E INDUSTRIAL DE VIGO 788,00 ¤ Onde di "Remite documentación complementaria relativa a solicitudes de axuda ó deporte de competición federado", debe figurar "Solicita axuda ó deporte de competición federado (tenis)". · CÍRCULO CULTURAL MERCANTIL E INDUSTRIAL DE VIGO 847,00¤ Onde di "Remite documentación complementaria relativa a solicitudes de axuda ó deporte de competición federado", debe figurar "Solicita axuda ó deporte de competición federado (tenis de mesa)". Deixando subsistente o acordo en todo o demais. ------ Folla: 23.14525.- CORRECCION DE ERRO NO ACORDO Nº 9.13734 DA SESIÓN DA XUNTA DE GOBERNO DE DATA 17/02/06 No acordo adoptado pola Xunta de Goberno, na sesión celebrada o 17 de febreiro de 2006, referente ó recoñecemento de Servizos do funcionario Don Daniel Meaño Cores, advertiuse un erro na determinación da Data de Antigüidade a efectos de cálculo de trienios. Considerando que as Administracións Públicas poden rectificar en calquera momento, de oficio, os erros existentes nos seus actos, todo iso segundo o disposto no art. 105.2 da Lei 30/1992, de 26 de novembro, de Réxime xurídico das Administracións Públicas e do procedemento administrativo común, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade rectificar a data de antigüidade a efectos de cálculo de trienios no senso que: Onde di: "...A efectos de trienios a data de antigüidade retrotráese ó 16 de agosto de 2003..." Deberá dicir: "...A efectos de trienios a data de antigüidade retrotráese ó 16 de xullo de 2003..." Permanecendo invariable o resto do texto da Xunta de Goberno citado. ------ Folla: 24.14526.- ROGOS E PREGUNTAS Non se formularon. E non habendo máis asuntos que tratar polo Sr. Presidente, sendo as dez horas minutos do expresado día, dáse por rematada a sesión e dela esténdese a presente acta, que asina o Ilmo. Sr. Presidente, comigo, o Secretario que dou fe. O Presidente, O Secretario, ------

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición