ATOPO
Rexistros actuais: 1.625.360
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.762

Acta de sesión 2007/11/14_Ordinaria

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.1.4.9.33.375/3.2007-11-14_Ordinaria

  • Título Acta de sesión 2007/11/14_Ordinaria

  • Data(s) 2007-11-14 (Creación)

  • Volume e soporte 1 acta de sesión

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido Folla: En Pontevedra, na Sala de Xuntas do Pazo Provincial, sendo as dez horas e quince minutos do día catorce de novembro do ano dous mil sete, baixo a Presidencia do Ilmo. Sr. D. Rafael Louzán Abal, Presidente da Excma. Deputación Provincial de Pontevedra, reuníronse as/os señoras/es deputadas/os, D. José Manuel Figueroa Vila, D. José Enrique Sotelo Villar, Dona Mª Teresa Pedrosa Silva, D. José Juan Durán Hermida, D. Xosé Crespo Iglesias, Dona María Corina Porro Martínez, D. Silvestre José Balseiros Guinarte, D. Jesús Mª Fernández Portela e D. Agustín Reguera Ocampo, co obxecto de celebrar sesión ordinaria da Xunta de Goberno, con carácter executivo, en primeira convocatoria, consonte á correspondente orde do día. Así mesmo asisten os señores deputados, D. Julio Alén Montes, D. Severino Reguera Varela, D. José Carlos Silva Mariño e D. Jesús Vázquez Almuíña. Da fe do acto D. Carlos Cuadrado Romay, Secretario, e está presente o Sr. Interventor, D. Antonio Graña Gómez. Declarada aberta a sesión e de orde da Presidencia éntrase seguidamente no exame da orde do día, adoptándose en relación coa mesma os seguintes acordos: 1.15549.- ACTA ANTERIOR A Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar o borrador da acta da anterior sesión, ordinaria, do día 7 de novembro de 2007. ------ Folla: 2.15550.- SOLICITUDE DE PRÓRROGA DO CONCELLO DE AGOLADA, PARA A XUSTIFICACIÓN DA OBRA “PAVIMENTACIÓN E SANEAMENTO VÍAS POLÍGONO MERLÍN”, INCLUÍDA NO PAM/06 Vista a solicitude de prórroga do Concello de Agolada, para xustificar a obra incluída no PAM/06, co núm. 5/467, denominada “Pavimentación e saneamento vías Polígono Merlín”, subvencionada con 60.000,00 euros, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade conceder dita prórroga ata o 30 de abril de 2008, con carácter improrrogable. ------ Folla: 3.15551.- SOLICITUDE DE PRÓRROGA DO CONCELLO DE CANGAS, PARA A XUSTIFICACIÓN DE DIVERSAS OBRAS INCLUÍDAS NO PAM/06 E PSA/06 Vista a solicitude de prórroga do Concello de Cangas, para xustificar diversas obras incluídas no PAM/06 e PSA/06, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a concesión de dita prórroga ata o 30 de abril de 2008, con carácter improrrogable, das obras que a continuación se relacionan: OBRA Núm. PLAN Subvención Pavimentación barrio do Forte e dotación servizos 188/924 PAM/06 57.184,70 Execución paseo marítimo na praia do Sinal 189 PAM/06 40.000,00 Pavillón do Hío 190/633 PAM/06 43.436,95 Adquisición e colocación dun pantalán en Vilariño 270/609 PAM/06 27.000,00 Saneamento San José 86/908 PSA/06 5.112,32 Abastecemento rúa San José 87/909 PSA/06 3.863,48 Saneamento Serra de Poniente 89/910 PSA/06 3.930,97 Saneamento Gandón 90 PSA/06 6.447,30 Abastecemento Outeiro - O Hío 91/914 PSA/06 5.051,08 Saneamento rúa Atranco 113/604 PSA/06 30.000,00 ------ Folla: 4.15552.- SOLICITUDE DE PRÓRROGA DO CONCELLO DE TUI, PARA A XUSTIFICACIÓN DA OBRA “CONTENERIZACIÓN ENTERRADA NA RÚA ORDOÑEZ”, INCLUÍDA NO PAM/06 Vista a solicitude de prórroga do Concello de Tui, para xustificar a obra incluída no PAM/06, co núm. 240/213, denominada “Contenerización enterrada na rúa Ordoñez”, subvencionada con 60.000,00 euros, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a concesión de dita prórroga ata o 30 de abril de 2008, con carácter improrrogable. ------ Folla: 5.15553.- MODIFICACIÓN DO ORZAMENTO DA OBRA “REFORMA DA CASA DO CONCELLO NO NÚCLEO DO CALVARIO”, DO CONCELLO DE O ROSAL, INCLUÍDA NO PAM/2006-08, APROBADA NA XUNTA DE GOBERNO DE 7 DE ABRIL DE 2006 Vista a petición do Concello de O Rosal, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a modificación do presuposto da obra nº 101-245-210/237 “Reforma da Casa do Concello no núcleo do Calvario”, incluída no PAM/06-08, cun presuposto de 693.720,66 €, sendo o importe do novo presuposto de 697.720,84 € e, quedando suxeita ás condicións establecidas no Acordo da Xunta de Goberno nº17.13887, de 7 de abril de 2006. A relación de obras subvencionadas ó Concello de O Rosal con cargo ó PAM/06-08, distribuída por anualidades queda como a continuación se relaciona: Denominación obra Anualidade 2006 Anualidade 2007 Anualidade 2008 Anualidades 2006-2008 Orzam. Subv. Orzam. Subv. Orzam. Subv. Total Subv. TOTAL TOTAL TOTAL Reforma da Casa do Concello no núcleo do Calvario 697.720,84 62.308,07 118.708,49 100.901,38 281.917,94 697.720,84 62.308,07 118.708,49 100.901,38 281.917,94 ------ Folla: 6.15554.- APROBACIÓN DO PROXECTO MODIFICADO “TERMINACIÓN EP 8004 CALDAS-VILANOVIÑA (TRAMO MEIS-VILANOVA)” Visto o acordo adoptado pola Xunta de Goberno, en sesión celebrada o 21 de novembro de 2003, polo que se adxudicou á empresa Contrucciones Obras y Viales, S.A., a obra de “Terminación E.P 8004 Caldas-Vilanoviña (Tramo Meis-Vilanova)” na suma de 281.484,44 €. Visto o proxecto modificado de dita obra, cuxo importe ascende, unha vez aplicada a baixa de adxudicación da obra inicial, á suma de 337.781,25 €, o que supón un incremento sobre o contrato primitivo de 56.296,81 €. O proxecto modificado redactado polo Enxeñeiro Director da obra como consecuencia da solicitude, por parte dos veciños afectados, dunha serie de melloras co obxectivo de ampliar o ancho da calzada, e dese modo conseguir un vial de circulación máis seguro e cómodo. E, visto o informe emitido por Intervención relativo á existencia de crédito adecuado e suficiente para facer fronte ó gasto na partida 07/511.511-612.01 (documento RC nº 200700084772), a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: Aprobar o proxecto modificado de “Terminación E.P. 8004 Caldas-Vilanoviña (Tramo Meis-Vilanova)”, por un importe unha vez aplicada a baixa de adxudicación, de 337.781,25 €, supoñendo un incremento sobre o contrato primitivo de 56.296,81 euros. ------ Folla: 7.15555.- PRÓRROGA DO CONTRATO DE CONSULTORÍA E ASISTENCIA TÉCNICA EN MATERIA DE SEGURIDADE E SAÚDE EN OBRAS DA DEPUTACIÓN PROVINCIAL DE PONTEVEDRA A Xunta de Goberno da Deputación de Pontevedra acordou, en sesión celebrada o día 28 de outubro de 2005, adxudicar o contrato da consultoría e asistencia técnica en materia de seguridade e saúde en obras da Deputación Provincial de Pontevedra, cuxo anuncio do concurso foi publicado no B.O.P. (nº 133) e DOGA (nº 133), de data 12 de xullo de 2005, á empresa Darzal, Consultoría e Prevención, S.L. (CIF-B-82.270.190) pola porcentaxe ofertada de 0,72% do presuposto de execución material de cada proxecto. Na base 4 do Prego de Condicións Económico-Administrativas que rexeu o concurso se prevé unha duración inicial de dous anos contados a partir do día seguinte á formalización do contrato, que se produciu o 22 de novembro de 2005. Considerando que, poderase prorrogar o contrato por mutuo acordo das partes antes do remate do mesmo, sen que a duración total da prorroga poida ser concertada illada ou conxuntamente por un prazo superior ó fixado inicialmente, de conformidade co estipulado no artigo 198.1º do R.d.l. 2/2000 polo que se aproba o Texto Refundido da Lei de Contratos das Administracións Públicas. Vista a existencia de crédito para afrontar o gasto, e os informes do Secretario e Interventor, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: Prorrogar por un ano o contrato de consultoría e asistencia técnica en materia de seguridade e saúde en obras da Deputación Provincial de Pontevedra coa empresa Darzal, Consultoria y Prevención, S.L (C.I.F. B-82.270.190), pola porcentaxe ofertada de 0,72% do presuposto de execución material de cada proxecto. A prorroga terá vixencia dende o 23 de novembro de 2007 ata o 22 de novembro de 2008, ambos días inclusive. ------ Folla: 8.15556.- PERMISO E AXUDA ECONÓMICA PARA ASISTENCIA A CURSOS a) De conformidade coa proposta de data 30 de outubro de 2007 do responsable do Servizo de Tecnoloxías da Información e as Comunicacións, na que solicita permiso e axuda económica para poder asistir, en comisión de servizo, á reunión Técnica sobre un sistema de xestión económica - financeira que emende as deficiencias do existente e permítanos incorporar o uso da firma electrónica e dun xestor documental e que se celebrará o día 05 de novembro de 2007 na Coruña, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade, ó amparo do Art. 67 da Lei 30/92, de 26 de novembro, convalidar o acto e conceder a D. Amancio Varela García o permiso solicitado e unha axuda económica por importe total de 134,71 euros, estando desagregados por conceptos tal e como a continuación se sinala: (Saída e regreso o día 26 antes das 14:00) Desprazamento: Pontevedra-A Coruña-Pontevedra:(coche propio) 240Km 45,60 € Peaxe autoestrada: 25,00 € Aparcamento: 50,00 € TOTAL DESPRAZAMENTO: 120,60 € Dietas: ½ manutención do Grupo III 14,11 € TOTAL DIETAS: 14,11 € Ditas cantidades imputaranse á partida 07/132.121.231.01 de locomoción por importe de 120,60 € e á 07/132.121.230.01 de dietas por importe de 14,11 € do vixente presuposto provincial. Para o aboo das indemnizacións que puidesen corresponder e ó amparo da norma 14ª do acordo nº 9.14880 de data de 09 de marzo de 2007, adoptado pola Xunta de Goberno, o solicitante deberá presentar unha memoria sobre o desenvolvemento da reunión e as conclusións obtidas, debendo xustificar, igualmente, con suxeición á normativa establecida, a asistencia, co correspondente certificado ou diploma; os gastos de desprazamentos, nos termos e condicións establecidos no Real Decreto 462/2002. b) De conformidade coa proposta de data 25 de outubro, na que o Xefe do Servizo Agrario solicita permiso e axuda económica para que a funcionaria Dona Rosa Pérez Otero poida asistir á “XXIV Reunión Anual do Grupo de Traballo de Forestais, Parques E Xardíns” que terá lugar os próximos días 20 ó 22 de novembro de 2007 en Marbella (Málaga), a Xunta de Goberno acorda por unanimidade, conceder a Dona Rosa Pérez Otero o permiso solicitado e unha axuda económica por importe total de 1.277,47 euros, desagregado do seguinte xeito: (Saída día 19 antes das 14:00 e regreso día 22 antes das 22:00) DESPRAZAMENTO Taxi: Pontev.-Aeroporto Santiago-Pontevedra 190,00 € Avión: (Santiago-Madrid-Málaga-Madrid-Santiago-) 600,00 € Taxi Málaga: (aeroporto-hotel-aeroporto) 200,00 € TOTAL DESPRAZAMENTO: 990,00 € DIETAS: (residencia eventual) Día 19 (1 manutención aloxamento) 103,37€ Días 20 e 21 (80% dieta): 2 días 165,40 € Día 22 (½ manutención) 18,70 € TOTAL DIETAS: 287,47 € Ditas cantidades imputaranse con cargo ás partidas 07/711.711.230.01 de dietas por importe de 287,47 € e á 07/711.711.231.01 de Desprazamentos por importe de 990,00 €. Para o aboo das indemnizacións que puidesen corresponder e ó amparo da norma 14ª do acordo nº 9.14880 de data de 09 de marzo de 2007, adoptado pola Xunta de Goberno, o solicitante deberá presentar unha memoria sobre o desenvolvemento da reunión e as conclusións obtidas, debendo xustificar, igualmente, con suxeición á normativa establecida, a asistencia, co correspondente certificado ou diploma; os gastos desprazamentos e dietas, nos termos e condicións establecidos no Real Decreto 462/2002. ------ Folla: 9.15557.- COMUNICACIÓNS Non houbo. ------ Folla: FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 10.15558.- ADXUDICACIÓN DO CONCURSO, MEDIANTE PROCEDEMENTO ABERTO, PARA A CONTRATACIÓN DO DESENVOLVEMENTO E IMPLANTACIÓN DUN SISTEMA DE INFORMACIÓN TERRITORIAL BASEADO NO SIG GEOPISTA Visto o acordo da Xunta de Goberno desta Deputación Provincial, de data 19 de setembro de 2007, aprobando o expediente para a contratación, mediante concurso por procedemento aberto, do desenvolvemento e implantación dun sistema de información territorial baseado no Sig Geopista , cuxa convocatoria foi publicada no BOP (nº 190, 1/10/2007), DOGA (nº 191, 2/10/2007), BOE (nº 239,. 5/10/2007) e enviada para a súa publicación no Suplemento ó Diario Oficial da Unión Europea, o 19 de setembro de 2007. Vista o acta de cualificación da documentación xeral e de apertura de plicas admitidas ó concurso, subscrita pola mesa de contratación con data 12 de novembro de 2007, deuse traslado ós técnicos para o seu informe. Visto o informe do Enxeñeiro Director do Servizo de Vías e Obras, e a proposta da mesa de contratación, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade:: Adxudicar o concurso para a contratación do desenvolvemento e implantación dun sistema de información territorial baseado no SIG Geopista á Unión Temporal de Empresas formadas polo Centro de Observación e Teledetección Espacial, S.A.U. (COTESA) (CIF A-47.461.066) e Signo Sistemas de Información Xeográfica e Cartografía Dixital, S.L. (CIF B-15.868.359) polo prezo ofertado de catrocentos oitenta e un mil cincocentos noventa e tres euros (481.593,00 €), IVE incluído. A UTE adxudicataria obtivo a maior puntuación segundo os criterios de adxudicación establecidos no prego de condicións e cumprir con todos os requisitos esixidos no concurso. De conformidade co estipulado no artigo 24 TRLCAP, a UTE deberá formalizar a súa constitución mediante escritura pública, debendo ter unha duración que lle permita cumprir coas obrigas que se derivan do contrato ata a súa extinción. O presente contrato financiarase con cargo á partida 07/911.911.662.07 a cantidade de 263.989,00 €, e a cantidade 217.604,00 € con cargo á partida correspondente do próximo exercicio. O adxudicatario deberá constituír unha fianza definitiva equivalente ó 4% do prezo de adxudicación por importe de dezanove mil douscentos sesenta e tres euros con setenta e dous céntimos (19.263,72 €), que ingresará na Tesourería da Deputación en calquera das formas previstas no artigo 36 do R.d.l. 2/2000, de 16 de xuño, do texto refundido da Lei de Contratos das Administracións Públicas, no prazo de quince días naturais contados a partir da notificación deste acordo. No caso de non cumprirse este requisito por causas imputables ó adxudicatario, dará lugar á resolución do contrato. Así mesmo, tamén deberá ingresar na Caixa desta Deputación a cantidade de 1.332,30 € por gastos de anuncios no boletín Oficial da Provincia, Diario Oficial de Galicia e no Boletín Oficial do Estado. ------ Folla: FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 11.15559.- APROBACIÓN DO PROXECTO DA OBRA DE “TERMINACIÓN CAPA DE RODADURA EP 9205 SANXENXO MEAÑO (SANXENXO MEAÑO)” Visto o proxecto redactado polo Servizo de Vías e Obras para a execución da obra “Terminación capa de rodadura E.P. 9205 Sanxenxo-Meaño (Sanxenxo-Meaño)” por importe de 284.382,42 €, IVE incluído. Estando previsto que, debido a cuestións técnicas, a execución da obra “Dotación de beirarrúas en O Castro E.P. 6502 Silleda-Castro-Merza (Silleda)”, que conta cun presuposto de 138.413,15 € non se leve a cabo no presente exercicio. E, estando previsto, así mesmo, que non se esgote no presente exercicio a anualidade de 2007, por importe de 209.281,33 €, destinada á obra “Terminación E.P. 9407 Goulla-Porráns (Meis-Portas-Barro)”, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: 1- Imputar o presuposto da obra “Dotación de beirarrúas en O Castro E.P. 6502 Silleda-Castro-Merza (Silleda)”, cuxo importe ascende á suma de 138.413,15 € ó exercicio 2008, toda vez que a referida obra non se executará no actual exercicio. 2- Imputar a suma de 70.000,00 € da anualidade de 2007 da obra “Terminación E.P. 9407 Goulla-Porráns (Meis-Portas-Barro)” ó exercicio de 2008. 3- Prestar aprobación ó proxecto de “Terminación capa de rodadura E.P. 9205 Sanxenxo-Meaño (Sanxenxo-Meaño)” por importe de 284.382,42 €, IVE incluído. A obra financiarase con cargo á partida 511.511-612.02 nas anualidades de 2007, por importe de 167.283,78 €, e de 2008, por importe de 117.098,64 €. A anualidade de 2007 financiarase con cargo ó remanente producido pola modificación das anualidades das obras “Dotación de beirarrúas en O Castro E.P. 6502 Silleda-Castro-Merza (Silleda)” e “Terminación E.P. 9407 Goulla-Porráns (Meis-Portas-Barro)”. ------ Folla: FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 12.15560.- APROBACIÓN DO EXPEDIENTE DE CONTRATACIÓN, POR PROCEDEMENTO ABERTO, MEDIANTE CONCURSO TRÁMITE DE URXENCIA DA OBRA “TERMINACIÓN CAPA DE RODADURA EP 9205 SANXENXO-MEAÑO (SANXENXO-MEAÑO)” Aprobándose pola Xunta de Goberno, en sesión celebrada o día 14 dos correntes, o proxecto de “Terminación capa de rodadura E.P. 9205 Sanxenxo-Meaño (Sanxenxo-Meaño)” por importe de 284.382,42 €, IVE incluído, con cargo á partida 07/511.511-612.02 nas anualidades de 2007, por importe de 167.283,78 €, e de 2008, por importe de 117.098,64 €. Visto o informe emitido polo Sr. Secretario Xeral relativo ó prego de condicións económico-administrativas que rexerá o concurso. Visto o informe emitido polo Enxeñeiro Técnico Xefe da Zona Norte no que propón a urxente execución da obra dado o estado de deterioro que sofre o firme na zona de circulación que xera un grave perigo para a seguridade vial. E, visto o informe de fiscalización do expediente, emitido polo Sr. Interventor, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar o gasto, o prego de condicións económico-administrativas e o expediente de contratación, por procedemento aberto, mediante concurso, trámite de urxencia, da obra “Terminación capa de rodadura E.P. 9205 Sanxenxo-Meaño (Sanxenxo-Meaño)”, cun presuposto de licitación de 284.382,42 €, IVE incluído. A obra obxecto do expediente financiarase con cargo á partida 511.511.612.02 nas anualidades de 2007, 167.283,78 €, e de 2008, por importe de 117.098,64 euros. O anuncio do concurso e do extracto do prego de condicións económico-administrativas que rexerá o concurso publicarase no Boletín Oficial da Provincia e Diario Oficial de Galicia. Os gastos de inserción de anuncios, e outros que se deriven do expediente, serán por conta dos adxudicatarios. Dito prego é como segue: “PREGO DE CLÁUSULAS ECONÓMICO-ADMINISTRATIVAS PARTICULARES QUE REXERAN A CONTRATACIÓN, MEDIANTE CONCURSO, POR PROCEDEMENTO ABERTO, TRÁMITE DE URXENCIA, DA OBRA “TERMINACIÓN CAPA RODADURA E.P. 9205 SANXENXO-MEAÑO (SANXENXO-MEAÑO)” 1.- OBXECTO. A execución da obra “Terminación capa rodadura E.P. 9205 Sanxenxo-Meaño (Sanxenxo-Meaño)”, cuxo proxecto, e demais documentos que o integran, foi aprobado pola Xunta de Goberno da Deputación Provincial en sesión celebrada o día 14/11/2007. A súa execución deberá realizarse con suxeición ó proxecto técnico aprobado pola Xunta de Goberno da Deputación e integrado polos documentos enumerados no artigo 124 do TRLCAP, e artigos 125 a 132 do RGLCAP, incluído o correspondente estudo de seguridade e saúde. O conxunto de documentos que compoñen o proxecto considéranse como parte integrante deste prego, tendo carácter contractual. 2.- ORZAMENTO. A obra obxecto deste contrato conta cun presuposto de 284.382,42 €, IVE incluído. O presuposto de execución por contrata comprende os seguintes conceptos: 1. Gastos xerais da empresa, correspondéndolle a porcentaxe do 13% sobre o presuposto de execución material, e que conterá os seguintes aspectos: • A dirección técnica das obras, sendo o 4% do presuposto de execución material, de acordo coa taxa por servizos facultativos que se prestan en obras provinciais, e que foi aprobada polo Pleno da Deputación Provincial na sesión celebrada o 27/02/98. • Gastos referentes á coordinación da seguridade e saúde, 0,72% do presuposto de execución material. • Porcentaxe ofertado relativa ó control de calidade. 2. Beneficio Industrial, aplicarase o 6% sobre o presuposto de execución material. 3. Ive, que se aplicará sobre a suma do presuposto de execución material, beneficio industrial e os gastos xerais da empresa. 3.- FINANCIAMENTO. O prezo das obras financiarase con cargo á partida 511.511-612.02 nas anualidades de 2007, por importe de 167.283,78 €, e 2008 por importe de 117.098,64 euros. 4.- PRAZO DE EXECUCIÓN. O prazo para a execución e terminación da obra será de seis meses. O prazo contarase a partir do día seguinte á sinatura da acta de comprobación do replanteo, salvo que exista razón fundada que impida o seu comezo. O contratista esta obrigado ó cumprimento do contrato na súa totalidade dentro do prazo ofertado, así como nos prazos sinalados para a súa execución sucesiva. Dito prazo só se prorrogará cando o órgano de contratación así o aprobe, sempre que concorran os requirimentos esixidos pola lexislación vixente e previa petición de contratista co informe favorable do director de obra. No caso de prorroga proposta pola dirección da obra, o órgano de contratación terá que aprobar o pertinente expediente que leva consigo a modificación. 5.- INCUMPRIMENTO DO PRAZO. Unha vez incumprido o prazo, o contratista incorre automaticamente en demora, podendo a administración optar entre a imposición de penalidades ou a resolución do contrato no caso de que as penalidades alcancen o 5 por cento do prezo do contrato. As penalidades diarias serán cuantificadas na proporción de 0,12 euros por cada 601,01 euros do prezo de adxudicación, podéndose facer efectivo por algún dos seguintes procedementos: retención ou dedución nas certificacións de obra, con cargo á garantía definitiva ou pola vía executiva, unha vez finalizado o prazo de ingreso voluntario. Coa imposición de penalidades ampliarase o prazo de execución da obra, por proposta do enxeñeiro director da obra, para a súa correcta finalización. Dita imposición non exclúe e é compatible coa imposición de danos e prexuízos causados á Deputación pola demora na execución imputable ó contratista. 6.- CAPACIDADE PARA CONTRATAR E CLASIFICACIÓN DO CONTRATISTA. Poderán concorrer á licitación as persoas naturais ou xurídicas que teñan plena capacidade de obrar e acrediten a seguinte clasificación: Grupo G, Subgrupo 4, Categoría C. 7.- UNIÓNS TEMPORAIS DE EMPRESAS. A administración poderá contratar con unións temporais de empresarios que se constitúan temporalmente ó efecto, sen que sexa necesaria a súa formalización en escritura pública ata que se efectúe a adxudicación ó seu favor. Ditos empresarios deberán de nomear un representante ou apoderado único da unión con poderes bastantes para exercitar os dereitos e cumprir coas obrigas que do contrato se deriven ata a súa extinción. Para os casos en que sexa esixible a clasificación e concorran en unión de empresarios nacionais, estranxeiros non comunitarios ou estranxeiros comunitarios, os dous primeiros deberán acreditar a súa clasificación e os últimos, en defecto destas, a súa solvencia económica, financeira, técnica ou profesional. 8.- PROCEDEMENTO E FORMA DE ADXUDICACIÓN. O contrato adxudicarase mediante concurso, por procedemento aberto, trámite de urxencia, ó licitador que, no seu conxunto, faga a proposición máis vantaxosa, tendo en conta os criterios de adxudicación que se establecen na cláusula décimo terceira deste prego. 9.- PROPOSICIÓNS. O prazo para a presentación de ofertas será de trece días naturais, contados dende o seguinte ó da última publicación do anuncio do concurso no Boletín Oficial da Provincia ou Diario Oficial de Galicia, de nove a trece horas, no Rexistro Xeral desta Deputación. Se o último día de presentación de proposicións coincidise en festivo, prorrogarase o prazo ata o primeiro día hábil seguinte. Tamén se poderán presentar por calquera dos procedementos establecidos polos artigos 38. 4 º da Lei 30/92 do 26 de novembro de Réxime Xurídico das Administracións Públicas e do Procedemento Administrativo Común e 80 do R.d. 1098/2001 do 12 de outubro, polo que se aproba o Regulamento Xeral da Lei de Contratos das Administracións Públicas. Cando a documentación se envíe por calquera dos procedementos antes indicados, o empresario deberá xustificar a data e hora da imposición do envío e anunciar ó órgano de contratación a remisión da oferta mediante télex, fax (986804126) ou telegrama no mesmo día. 10.- DOCUMENTACIÓN. Os contratistas interesados na licitación deberán presentar inescusablemente a seguinte documentación en dous sobres distintos: Sobre A: documentación xeral, coa seguinte inscrición: “Documentación xeral para o concurso para a contratación da obra (denominación da obra)”. Este sobre conterá os seguintes documentos: a) Documentos acreditativos da capacidade de obrar das empresas: 1. Empresario individual: fotocopia do DNI, pasaporte ou documento que o substitúa. 2. Persoas xurídicas: Escritura de constitución, modificación, estatutos ou acto fundacional, nas que conste as normas polas que se regula a súa actividade, inscrito se é o caso no correspondente rexistro oficial. Fotocopia da tarxeta de identificación fiscal (CIF), debidamente compulsada. b) Poderes: Cando o licitador non actúe en nome propio ou se trate dunha sociedade ou persoa xurídica, deberá acompañarse poder notarial para representar a persoa ou entidade en cuxo nome concorre ante a administración contratante. Deberase verificar as facultades da persoa que concorre en nome da empresa polo secretario da corporación, notario ou calquera outra persoa lexitimada para certificar a suficiencia do poder, sendo igualmente válido o bastanteo co que se concorrera a calquera licitación na administración publica nos últimos doce meses. Esta verificación será solicitada a instancias do licitador que incluirá, posteriormente, o poder bastanteado no sobre A. Declaración expresa de que a empresa non esta incursa en ningunha das prohibicións para contratar ou incompatibilidades establecidas no artigo 20 do TRLCAP. c) Certificación ou documento acreditativo de que o contratista esta ó corrente no cumprimento das obrigas tributarias e da seguridade social. Non obstante, os licitadores poderán presentar unha declaración responsable na que faga constar que a empresa esta ó corrente do cumprimento das obrigas tributarias e da seguridade social, sen prexuízo de que previamente á formalización do contrato, achegue as mencionadas certificacións, así como a certificación, expedida pola Deputación Provincial, acreditativa de non ter débedas co Organismo Provincial. d) Documento acreditativo da clasificación empresarial que será Grupo G, subgrupo 4, categoría c. Sobre B: Proposición económica, coa seguinte inscrición: “Proposición económica para o concurso para a contratación da obra (denominación da obra)”. Presentarase pechado e lacrado, contendo os seguintes documentos: 1. Índice de documentos que integran o sobre, constará dentro do sobre como primeira páxina e en folla independente. 2. Modelo de proposición económica, formulada estritamente conforme ó modelo establecido na cláusula 25 deste prego. 3. Programa de traballo e de actuación medioambiental, as empresas deberán presentar un programa de traballo que contemple o desenvolvemento das unidades de obras que van realizar en cada prazo. Así mesmo e no caso de que a empresa aplique medidas especificas de protección medioambiental, deberán indicar as medidas que se pensan aplicar. (reciclaxe, reutilización e recuperación de materiais, etc.). 4. Proposta de redución de prazos, en caso de que a empresa oferte unha redución de prazos presentará unha memoria sobre a organización do proceso construtivo xustificando a redución de prazos. No caso de que as obras teñan un gasto plurianual, o contratista deberá especificar ademais do prazo total de execución no modelo de proposición, o prazo de execución correspondente para cada unha das anualidades. 5. Plan de control de calidade, a porcentaxe que se aplicará a tal fin deberá ser expresada con dous decimais aplicada sobre o presuposto de execución material da obra, e determinado no apartado destinado para iso no modelo de proposición. Importante: As retencións aplicaranse sobre o presuposto de execución material da adxudicación. Nos casos en que se oferten porcentaxes de retención sobre o presuposto global de adxudicación ou sobre calquera outro parámetro, traducirase a porcentaxe que corresponda sobre o presuposto de execución material. Os documentos que se acompañen á proposición económica terán que ser orixinais ou fotocopias debidamente dilixenciadas, nas que se acredite que foron compulsadas cos seus orixinais. Unha vez presentada e admitida unha plica non poderá retirarse, pero poderán presentarse varias polo mesmo licitador, en caso de concorrencia a varias obras, sen necesidade de acompañar a documentación xeral e se faga referencia a que se une a outra proposición. Así mesmo, o adxudicatario achegará, previamente á formalización do contrato, certificacións acreditativas de estar ó día no pagamento das obrigas tributarias e da Seguridade Social, así como certificación, expedida pola Deputación Provincial, acreditativa de non ter débedas co Organismo Provincial. As empresas que participaran en licitacións nos últimos doce meses coa Deputación non teñen por que presentar a documentación referente á personalidade xurídica da empresa, unicamente se debe facer unha referencia ó concurso en que se licitou, e posteriormente achegar as certificacións acreditativas de estar ó día no pagamento das obrigas tributarias e da Seguridade Social. Transcorrido os doce meses deberán renovar os documentos referentes á solvencia económica e o poder bastanteado. 11.- MESA DE CONTRATACIÓN. Estará integrada do seguinte xeito: • Presidente: O titular da Corporación ou membro en quen delegue. • Vogais: - O Secretario. - O Interventor. - O Enxeñeiro Director de Vías e Obras. • Secretario: O Técnico Adxunto ó Servizo de Contratación. 12.- CUALIFICACIÓN DA DOCUMENTACIÓN XERAL E APERTURA DE PROPOSICIÓNS. O acto de celebración de cualificación da documentación xeral achegada polos licitadores terá lugar ás 11 horas do segundo día hábil seguinte ó día en que finalice o prazo sinalado para a presentación de plicas. A continuación procederase á apertura de proposicións presentadas ó concurso. O acto de apertura de plicas celebrarase na forma determinada polo R.d.l. 2/2000, do 16 de xuño. 13.- CRITERIOS DE ADXUDICACIÓN. 1. Redución do prezo sobre o presuposto máximo do contrato.... ata 6 puntos. 2. Prazo e programa de construción das obras que aseguren a súa execución e a súa coherencia co prazo de execución ofertado... ata 4 puntos. 3. Melloras na calidade e/ou cantidade global das obras proxectadas ou dalgunha das súas unidades, que redunden nunha maior calidade construtiva, presentando unha memoria valorada na que se indiquen as razóns que xustifiquen esta oferta; o importe da mellora será disposto pola Dirección de Obra, previa autorización de órgano de contratación, .... ata 3 puntos. 4. Plan de control de calidade da obra que a empresa manterá durante a súa execución, especificando a porcentaxe que asigne para tal efecto, así como a acreditación por parte desta da disposición dun certificado de calidade, reservándose para si a Deputación a aprobación do laboratorio homologado proposto, ...ata 2 puntos. Non serán valoradas aquelas proposicións que oferten un prazo de execución que, a xuízo dos técnicos e previa audiencia ós licitadores, sexa inviable. O concurso será adxudicado a algunha das empresas licitadoras que obtendo unha puntuación igual ou superior ós 2/3 do total posible, segundo a aplicación que resulte do baremo anterior, presenten unha oferta económica que se atope situada na banda limitada inferiormente pola oferta máis económica e superiormente polo valor medio das ofertas presentadas. 16.- BAIXAS TEMERARIAS. Consideraranse incursas en temeridade as proposicións cunha porcentaxe de baixa que exceda en cinco unidades da media aritmética das porcentaxes de baixa de todas as proposicións presentadas polas empresas consideradas neste apartado. Cando o órgano de contratación presuma fundadamente que a proposición non se poida cumprir como consecuencia das baixas desproporcionadas ou temerarias notificarase esta circunstancia ós licitadores supostamente comprendidos nela, para que dentro do prazo de cinco días xustifiquen as devanditas baixas. A devandita xustificación remitirase para informe técnico co fin de que emitan o pertinente informe. Se a adxudicación se realiza finalmente a favor do empresario cuxa proposición estivese incursa en temeridade, esixirase a este unha garantía definitiva do 20 por 100 do importe de adxudicación. 14.- ADXUDICACIÓN DEFINITIVA. O Órgano de Contratación, recibida a proposta da Mesa de Contratación e evacuados os informes técnicos correspondentes, ditará alternativamente, dentro dos tres meses seguintes á apertura de proposicións económicas, resolución motivada adxudicando o contrato á proposición máis vantaxosa, sen atender exclusivamente ó seu valor económico, ou declarar deserto o concurso. A adxudicación definitiva, unha vez acordada, será notificada ós participantes na licitación e publicarase no B.O.P. dentro dos 48 días seguintes a aquela. Ó efectuar a notificación ó adxudicatario do contrato, requiriráselle para que constitúa a garantía definitiva na contía e forma indicadas na cláusula 15ª. 15.- FIANZAS. O adxudicatario do contrato está obrigado a constituír unha garantía definitiva por importe do 4% do tipo de adxudicación ou do 20% cando exista presunción de temeridade, de acordo co establecido no art. 36 do R.d.l. 2/2000, do 16 de xuño, polo que se aproba o Texto Refundido da Lei de Contratos das Administracións Públicas que será depositada na Caixa da Corporación no prazo de quince días naturais, contados a partir da notificación do acordo de adxudicación, admitíndose o aval bancario ou de Cía. de Seguros. De non se cumprir este requisito por causas imputadas ó adxudicatario, declararase resolto o contrato (art. 41 do R.d.l. 2/2000, do 16 de xuño). 16.- FORMALIZACIÓN DO CONTRATO. O contrato formalizarase na data que sinale a administración, e en todo caso no prazo de trinta días naturais contados dende o seguinte ó da notificación da adxudicación. 17.- GASTOS A CARGO DO ADXUDICATARIO. Serán a cargo do adxudicatario os gastos de inserción de anuncios, que se estima nun máximo de 600,00 €, e demais que xere o expediente, así como os de carteis de obra que lle serán facilitados pola Deputación e que serán colocados no lugar que lles indique a Dirección de Obra. Ademais os adxudicatarios estarán obrigados a colocar toda a sinalización necesaria que garanta a plena seguridade da obra, e a designar un xefe de obra coa cualificación técnica, capacidade e experiencia suficiente para representar o contratista durante toda a execución da obra obxecto do contrato e que ademais será responsable da súa seguridade sen cuxos requisitos non se confeccionará a acta de comprobación do replanteo. 18.- CERTIFICACIÓNS. A dirección de obra realizará mensualmente a medición das unidades de obra executadas, redactando unha relación valorada, na que tomará como referencia os prezos contratados, e sobre a que expedirá a correspondente certificación de obra. As certificacións de obra axustaranse ós modelos de certificación ordinaria e anticipada para obras da Deputación que foron aprobadas pola Resolución Presidencial, de data 13 de xullo de 2007, e que se atopan insertados na páxina web www.depontevedra.es. O técnico director deberá practicar nas certificacións de obra as retencións correspondentes ás porcentaxes ofertadas polo adxudicatario en concepto de control de calidade, seguridade e saúde, taxa por dirección de obra, etc. Estas retencións aplicaranse sobre o presuposto de execución material do presuposto de adxudicación. As certificacións de obra que recollan unha execución en mora, teñen que ir acompañadas da xustificación da mora polo contratista e o correspondente informe de conformidade da dirección da obra. No caso contrario, será necesario que a certificación recolla a retención correspondente ás penalidades. 19.- RECEPCIÓN E CERTIFICACIÓN FINAL DE OBRAS. O contratista comunicará á dirección da obra a data prevista para a terminación ou execución do contrato, para os efectos de que se poida realizar a recepción. Á recepción deberá acudir o contratista, a dirección da obra e no seu caso, un representante da intervención. Do resultado da recepción levantarase unha acta que subscribirán todos os asistentes, retirando un exemplar orixinal cada un deles. Recibidas as obras procederase seguidamente á súa medición xeral, no prazo dun mes, polo director de obra con asistencia do contratista, formulándose sobre o resultado a correspondente relación valorada e tramitándose a correspondente certificación final. Os excesos de obras que non superen o 10% do contrato, excluído o Ive, deberán ser certificados coa final acompañados dun informe do director de obra xustificándoos. 20.- XUSTIFICACIÓN DAS MELLORAS. O técnico director acompañará á certificación final, tras a recepción da obra, a xustificación da aplicación das melloras ofertadas polo adxudicatario, mediante informe ó que se achegará unha relación valorada das distintas unidades de obra con indicación para cada unha delas dos prezos unitarios e totais. Na valoración das melloras non se terán en conta as porcentaxes de gastos xerais (13%), o beneficio industrial (6%) nin o Ive (16%). 21.- LIQUIDACIÓN DA OBRA. Transcorrido o prazo de garantía, se o informe do director da obra sobre o seu estado fose favorable, formularase no prazo dun mes a proposta de liquidación das realmente executadas, tomando como base para a súa valoración as condicións económicas establecidas no contrato. O órgano de contratación aprobará a liquidación da obra, podendo existir unha variación no saldo do contratista en contra ou a favor, en cuxo último caso, aboarase a cantidade debida ó contratista. 22.- GARANTÍA DA OBRA. A obra terá un período de garantía dun ANO dende o día seguinte á data de formalización da acta de recepción, durante o cal o contratista estará obrigado á súa conservación e policía, e á reparación das deterioracións producidas pola defectuosa execución destas. Se se producise un incumprimento das obrigas accesorias propias da garantía, non podendo resolverse o contrato, poderase incautar a garantía, e se non fose suficiente, poderase reclamar danos e prexuízos pola vía de apremio. Dentro do prazo de quince días anteriores ó cumprimento do prazo de garantía, o director facultativo da obra, de oficio ou a instancia do contratista, redactará un informe sobre o estado das obras. Se este fose favorable, o contratista quedará relevado de toda responsabilidade. No caso de que o informe non fora favorable e os defectos observados se debesen a deficiencias na execución da obra e non ó uso do construído, durante o prazo de garantía, o director da obra procederá a ditar as oportunas instrucións ó contratista para a debida reparación do construído, concedéndolle un prazo para iso durante o cal continuará encargado da conservación das obras, sen dereito a percibir cantidade ningunha por ampliación do prazo de garantía. 23.- INFORMACIÓN PÚBLICA E CONVOCATORIA DO CONCURSO. O prego de condicións queda a disposición do público no Servizo de Contratación da Deputación e na páxina web “www.depontevedra.es”, publicándose a convocatoria do Concurso mediante anuncio en extracto no Boletín Oficial da Provincia e no Diario Oficial de Galicia. 24.- RÉXIME XURÍDICO APLICABLE. En todo o non previsto neste Prego estarase ó disposto no R.d.l. 2/2000, do 16 de xuño, polo que se aproba o Texto Refundido da Lei Contratos das Administracións Públicas e restantes normas de Dereito Administrativo e, no seu defecto, de Dereito privado. 25.- MODELO DE PROPOSICIÓN. D. _____________. (nome e apelidos da persoa individual que solicita), con D.N.I. nº__________, en nome propio (ou en representación de __________), con domicilio, para os efectos de notificacións, en __________, sabedor da decisión da Excma. Deputación Provincial de Pontevedra, de executar a obra (especificar denominación da obra). ______________ comprométese a executar as obras comprendidas no Proxecto polo prezo de ________________ (en letra e número) euros, con estrita suxeición ó proxecto aprobado e pregos de prescricións técnicas e condicións económico-administrativas, que acepta en todas as súas partes. O prazo de execución será de: As melloras ofertadas cífranse en: Control de calidade: % sobre o presuposto de execución material. Data e sinatura do propoñente.” ------ Folla: FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 13.15561.- APROBACIÓN DO EXPEDIENTE DE CONTRATACIÓN, MEDIANTE CONCURSO, PROCEDEMENTO ABERTO, PARA “ALUGAMENTO DE MAQUINARIA E VEHÍCULOS DE TRANSPORTE” E “SUBMINISTRO DE MATERIAIS”, DURANTE O EXERCICIO DE 2008 Visto o expediente tramitado ó efecto a proposta do Sr. Xefe Xeral do Parque de Maquinaria polo que se solicita a contratación de aluguer de maquinaria e vehículos de transporte e subministro de materiais con destino á realización de traballos de infraestruturas, bens naturais e outras obras, durante o ano 2008, cuxa execución axustarase ó establecido no prego de prescricións técnicas. Visto o prego de cláusulas administrativas particulares de data 13 de novembro de 2007, que conta co informe favorable do Sr. Secretario Xeral, e no que se fai constar na cláusula XII deste que “A adxudicación queda condicionada á existencia de crédito e á aprobación definitiva do Presuposto Provincial para o exercicio de 2008”, para os efectos de dar cumprimento ó establecido no artigo 69.4. do R.d.l. 2/2000, do 16 de xuño, en canto á existencia de crédito axeitado e suficiente para financiar as obrigas derivadas do contrato no exercicio 2008. Visto o informe de fiscalización do expediente emitido por Intervención de data, 13 de novembro de 2007, que figura no expediente. A Xunta de Goberno acorda por unanimidade: 1. Aprobar o expediente de contratación, mediante concurso, procedemento aberto, do “Aluguer de maquinaria e vehículos de transporte” e “Subministro de materiais”, para a realización de traballos de infraestruturas, bens naturais e outras obras durante o año 2008, por un tipo máximo de licitación de 1.203.400,00 euros, para o aluguer de maquinaria e vehículos de transporte e de 1.975.650,00 euros para o subministro de materiais, IVE incluído, condicionando a adxudicación dos diversos lotes que forman parte do concurso e que a continuación se relacionan cos seus respectivos importes máximos, á aprobación definitiva do Presuposto Provincial para o exercicio de 2008, e á existencia de crédito adecuado e suficiente nas correspondentes partidas do mesmo, de conformidade co establecido no artigo 69 apartados 3 e 4 del R.d.l. 2/2000, de 16 de xuño. ALUGUER DE MAQUINARIA E VEHÍCULOS DE TRANSPORTE LOTE Nº1 800 H. de motoniveladora de 125 CV. a 60,00 €/h 48.000,00 € LOTE Nº2 800 H. de motoniveladora de 125 CV. a 60,00 €/h 48.000,00 € LOTE Nº3 800 H. de motoniveladora de 125 CV. a 60,00 €/h 48.000,00 € LOTE Nº4 600 H. de rolo vibrador de 10 Tm. a 32,00 €/h 19.200,00 € LOTE Nº5 600 H. de rolo vibrador de 10 Tm. a 32,00 €/h 19.200,00 € LOTE Nº6 600 H. de rolo vibrador de 10 Tm. a 32,00 €/h 19.200,00 € LOTE Nº7 600 H. de rolo vibrador de 10 Tm. a 32,00 €/h 19.200,00 € LOTE Nº8 800 H. de retro pa 4 x 4 de 70 CV. a 35,00 €/h 28.000,00 € LOTE Nº9 800 H. de retro pa 4 x 4 de 70 CV. a 35,00 €/h 28.000,00 € LOTE Nº10 800 H. de retro pa 4 x 4 de 70 CV. a 35,00 €/h 28.000,00 € LOTE Nº11 800 H. de retro pa 4 x 4 de 70 CV. a 35,00 €/h 28.000,00 € LOTE Nº12 650 H. de retro pa 4 x 4 (con martelo) a 38,00 €/h 24.700,00 € LOTE Nº13 600 H. de retro Exc.(1 m3. cazo)de 100 CV. a 46,00 €/h 27.600,00 € LOTE Nº14 400 H. de retro Exc.(con martelo) 150 CV a 58,00 €/h 23.200,00 € LOTE Nº15 600 H. de tractor cortamalezas hidráulica de 110 CV. brazo 5 mts. a 42,00 €/h 25.200,00 € LOTE Nº16 600 H. de tractor cortamalezas hidráulica de 110 CV. brazo 5 mts. a 42,00 €/h 25.200,00 € LOTE Nº17 600 H. de tractor cortamalezas hidráulica de 110 CV. brazo 5 mts. a 42,00 €/h 25.200,00 € LOTE Nº18 600 H. de tractor cortamalezas hidráulica de 110 CV. brazo 5 mts. a 42,00 €/h 25.200,00 € LOTE Nº19 600 H. de tractor cortamalezas hidráulica de 110 CV. brazo 5 mts. a 42,00 €/h 25.200,00 € LOTE Nº20 600 H. de tractor cortamalezas hidráulica de 110 CV. brazo 5 mts. a 42,00 €/h 25.200,00 € LOTE Nº21 600 H. de tractor cortamalezas hidráulica de 110 CV. brazo 5 mts. a 42,00 €/h 25.200,00 € LOTE Nº22 600 H. de tractor cortamalezas hidráulica de 110 CV. brazo 5 mts. a 42,00 €/h 25.200,00 € LOTE Nº23 600 H. de tractor cortamalezas hidráulica de 110 CV. brazo 5 mts. a 42,00 €/h 25.200,00 € LOTE Nº24 600 H. de tractor cortamalezas hidráulica de 110 CV. brazo 5 mts. a 42,00 €/h 25.200,00 € LOTE Nº25 700 H. de pa rodas (2 m3.cazo) 130 CV. a 40,00 €/h 28.000,00 € LOTE Nº26 500 H. de Bulldozer de 150 CV. a 62,00 €/h 31.000,00 € LOTE Nº27 600 H. de camión 3 x 2/3 x 3 PMA 24/26 Tm. a 38,50 €/h 23.100,00 € LOTE Nº28 600 H. de camión 3 x 2/3 x 3 PMA 24/26 Tm. a 38,50 €/h 23.100,00 € LOTE Nº29 600 H. de camión 3 x 2/3 x 3 PMA 24/26 Tm. a 38,50 €/h 23.100,00 € LOTE Nº30 600 H. de camión 3 x 2/3 x 3 PMA 24/26 Tm. a 38,50 €/h 23.100,00 € LOTE Nº31 600 H. de camión 3 x 2/3 x 3 PMA 24/26 Tm. a 38,50 €/h 23.100,00 € LOTE Nº32 700 H. de camión 2 x 1/2 x 2 PMA 18/20 Tm. a 33,00 €/h 23.100,00 € LOTE Nº33 700 H. de camión 2 x 1/2 x 2 PMA 18/20 Tm. a 33,00 €/h 23.100,00 € LOTE Nº34 700 H. de camión 2 x 1/2 x 2 PMA 18/20 Tm. a 33,00 €/h 23.100,00 € LOTE Nº35 700 H. de camión 2 x 1/2 x 2 PMA 18/20 Tm. a 33,00 €/h 23.100,00 € LOTE Nº36 700 H. de camión 2 x 1/2 x 2 PMA 18/20 Tm. a 33,00 €/h 23.100,00 € LOTE Nº37 700 H. de camión 2 x 1/2 x 2 PMA 18/20 Tm. a 33,00 €/h 23.100,00 € LOTE Nº38 500 H. de cisterna asfáltica de 8 Tm. a 40,00 €/h 20.000,00 € LOTE Nº39 600 H. de camión góndola de 40 Tm. a 50,00 €/h 30.000,00 € LOTE Nº40 500 H. de camión art. PMA 36/40 Tm. a 45,00 €/h 22.500,00 € LOTE Nº41 500 H. de camión art. PMA 36/40 Tm. a 45,00 €/h 22.500,00 € LOTE Nº42 500 H. de camión art. PMA 36/40 Tm. a 45,00 €/h 22.500,00 € LOTE Nº43 500 H. de camión art. PMA 36/40 Tm. a 45,00 €/h 22.500,00 € LOTE Nº44 500 H. de camión art. PMA 36/40 Tm. a 45,00 €/h 22.500,00 € LOTE Nº45 500 H. de camión art. PMA 36/40 Tm. a 45,00 €/h 22.500,00 € LOTE Nº46 500 H. de camión art. PMA 36/40 Tm. a 45,00 €/h 22.500,00 € LOTE Nº47 500 H. de camión art. PMA 36/40 Tm. a 45,00 €/h 22.500,00 € SUBMINISTRO DE MATERIAIS LOTE Nº48 200 Tm. de emulsión ECM-1 a 265,50 €/Tm 53.100,00 € LOTE Nº49 200 Tm. de emulsión ECM-1 a 265,50 €/Tm 53.100,00 € LOTE Nº50 200 Tm. de emulsión ECM-1 a 265,50 €/Tm 53.100,00 € LOTE Nº51 250 Tm. de emulsión ECR-2 a 255,00 €/Tm 63.750,00 € LOTE Nº52 250 Tm. de emulsión ECR-2 a 255,00 €/Tm 63.750,00 € LOTE Nº53 250 Tm. de emulsión ECR-2 a 255,00 €/Tm 63.750,00 € LOTE Nº54 100 Tm. de emulsión ECM-1 a 275,00 €/Tm 27.500,00 € LOTE Nº55 A 500 Tm. de emulsión ECM-especial a 310,00 €/Tm 155.000,00 € LOTE Nº55 B 2.500 Tm. de árido 0/6 en betume quente a 30,00 €/Tm 75.000,00 € LOTE Nº56 1.000 Tm. de árido 0/6 a 15,00 €/Tm 15.000,00 € LOTE Nº57 6.900 Tm. de árido 2/6 ou 6/12 a 16,00 €/Tm 110.400,00 € LOTE Nº58 6.900 Tm. de árido 2/6 ou 6/12 a 16,00 €/Tm 110.400,00 € LOTE Nº59 6.900 Tm. de árido 2/6 ou 6/12 a 16,00 €/Tm 110.400,00 € LOTE Nº60 6.900 Tm. de árido 2/6 ou 6/12 a 16,00 €/Tm 110.400,00 € LOTE Nº61 6.900 Tm. de árido 2/6 ou 6/12 a 16,00 €/Tm 110.400,00 € LOTE Nº62 6.750 Tm. de árido 40/63 a 16,00 €/Tm 108.000,00 € LOTE Nº63 6.750 Tm. de árido 40/63 a 16,00 €/Tm 108.000,00 € LOTE Nº64 6.750 Tm. de árido 40/63 a 16,00 €/Tm 108.000,00 € LOTE Nº65 8.000 Tm. de zahorra ZA-0/40 a 10,00 €/Tm 80.000,00 € LOTE Nº66 7.500 Tm. de mestura bituminosa en quente tipo D-12 con árido granítico a 31,00 €/Tm 232.500,00 € LOTE Nº67 500 M3. de formigón H-175 árido 25 a 80,00 €/m3 40.000,00 € LOTE Nº68 100 m2. de muro manpostería pedra granítica. a 60,00 €/m2 6.000,00 € LOTE Nº69A 50 Tubos formigón de 1 m. 100 a 38,00 €/Ud 1.900,00 € LOTE Nº69B 300 Tubos formigón de 1 m. 60 a 18,00 €/Ud 5.400,00 € LOTE Nº69C 400 Tubos formigón de 1 m. 50 enteiro ou canaleta a 18,00 €/Ud 7.200,00 € LOTE Nº69D 800 Tubos formigón de 1 m. 40 enteiro ou canaleta a 14,00 €/Ud 11.200,00 € LOTE Nº70A 50.000 ml. de pintura sinalización horizontal ancho de banda 0,15 a 0,90 €/ml 45.000,00 € LOTE Nº70B 25.500 ml. de pintura sinalización horizontal ancho de banda 0,10 a 0,80 €/ml 20.400,00 € LOTE Nº70C 1.000 m2. de pintura cebreados, simboloxía, Stop, etc. a 27,00 €/m2 27.000,00 € 2. Aprobar os pregos de cláusulas económico-administrativas e técnicas que rexerán en dito concurso. 3. Autorizar o gasto ata o importe máximo de 3.179.050,00 euros con cargo ás correspondentes partidas do Presuposto Provincial para 2008. 4. Iniciar o procedemento de adxudicación para a contratación dos diferentes lotes que forman parte do concurso correspondente ó aluguer de maquinaria e vehículos de transporte e subministro de materiais durante o exercicio de 2008, concedendo un prazo de quince días naturais para a presentación de proposicións, a contar dende o seguinte ó da última publicación do anuncio no Boletín Oficial da Provincia de Pontevedra ou no Diario Oficial de Galicia. Dito prego é como segue: “PREGO DE CLÁUSULAS ECONÓMICO-ADMINISTRATIVAS PARTICULARES PARA CONTRATACIÓN DO “ALUGUER DE MAQUINARIA E VEHÍCULOS DE TRANSPORTE” E “SUBMINISTRO DE MATERIAIS”, DURANTE O EXERCICIO DE 2008 I.- OBXECTO DO CONTRATO. É obxecto do contrato o “Aluguer de maquinaria e vehículos de transporte” e “Subministro de materiais”, para traballos de infraestruturas, bens naturais e outras obras, durante o ano de 2008, de conformidade coas prescricións técnicas contidas no Anexo I. O obxecto deste contrato estrutúrase nos seguintes lotes: ALUGUER DE MAQUINARIA E VEHÍCULOS DE TRANSPORTE LOTE Nº1 800 H. de motoniveladora de 125 CV. LOTE Nº2 800 H. de motoniveladora de 125 CV. LOTE Nº3 800 H. de motoniveladora de 125 CV. LOTE Nº4 600 H. de rolo vibrador de 10 Tm. LOTE Nº5 600 H. de rolo vibrador de 10 Tm. LOTE Nº6 600 H. de rolo vibrador de 10 Tm. LOTE Nº7 600 H. de rolo vibrador de 10 Tm. LOTE Nº8 800 H. de retro pa 4 x 4 de 70 CV. LOTE Nº9 800 H. de retro pa 4 x 4 de 70 CV. LOTE Nº10 800 H. de retro pa 4 x 4 de 70 CV. LOTE Nº11 800 H. de retro pa 4 x 4 de 70 CV. LOTE Nº12 650 H. de retro pa 4 x 4 (con martelo) LOTE Nº13 600 H. de retro Exc.(1 m3. cazo)de 100 CV. LOTE Nº14 400 H. de retro Exc.(con martelo) 150 CV LOTE Nº15 600 H. de tractor cortamalezas hidráulica de 110 CV. brazo 5 mts. LOTE Nº16 600 H. de tractor cortamalezas hidráulica de 110 CV. brazo 5 mts. LOTE Nº17 600 H. de tractor cortamalezas hidráulica de 110 CV. brazo 5 mts. LOTE Nº18 600 H. de tractor cortamalezas hidráulica de 110 CV. brazo 5 mts. LOTE Nº19 600 H. de tractor cortamalezas hidráulica de 110 CV. brazo 5 mts. LOTE Nº20 600 H. de tractor cortamalezas hidráulica de 110 CV. brazo 5 mts. LOTE Nº21 600 H. de tractor cortamalezas hidráulica de 110 CV. brazo 5 mts. LOTE Nº22 600 H. de tractor cortamalezas hidráulica de 110 CV. brazo 5 mts. LOTE Nº23 600 H. de tractor cortamalezas hidráulica de 110 CV. brazo 5 mts. LOTE Nº24 600 H. de tractor cortamalezas hidráulica de 110 CV. brazo 5 mts. LOTE Nº25 700 H. de pa rodas (2 m3.cazo) 130 CV. LOTE Nº26 500 H. de Bulldozer de 150 CV. LOTE Nº27 600 H. de camión 3 x 2/3 x 3 PMA 24/26 Tm. LOTE Nº28 600 H. de camión 3 x 2/3 x 3 PMA 24/26 Tm. LOTE Nº29 600 H. de camión 3 x 2/3 x 3 PMA 24/26 Tm. LOTE Nº30 600 H. de camión 3 x 2/3 x 3 PMA 24/26 Tm. LOTE Nº31 600 H. de camión 3 x 2/3 x 3 PMA 24/26 Tm. LOTE Nº32 700 H. de camión 2 x 1/2 x 2 PMA 18/20 Tm. LOTE Nº33 700 H. de camión 2 x 1/2 x 2 PMA 18/20 Tm. LOTE Nº34 700 H. de camión 2 x 1/2 x 2 PMA 18/20 Tm. LOTE Nº35 700 H. de camión 2 x 1/2 x 2 PMA 18/20 Tm. LOTE Nº36 700 H. de camión 2 x 1/2 x 2 PMA 18/20 Tm. LOTE Nº37 700 H. de camión 2 x 1/2 x 2 PMA 18/20 Tm. LOTE Nº38 500 H. de cisterna asfáltica de 8 Tm. LOTE Nº39 600 H. de camión góndola de 40 Tm. LOTE Nº40 500 H. de camión art. PMA 36/40 Tm. LOTE Nº41 500 H. de camión art. PMA 36/40 Tm. LOTE Nº42 500 H. de camión art. PMA 36/40 Tm. LOTE Nº43 500 H. de camión art. PMA 36/40 Tm. LOTE Nº44 500 H. de camión art. PMA 36/40 Tm. LOTE Nº45 500 H. de camión art. PMA 36/40 Tm. LOTE Nº46 500 H. de camión art. PMA 36/40 Tm. LOTE Nº47 500 H. de camión art. PMA 36/40 Tm. SUBMINISTRO DE MATERIAIS LOTE Nº48 200 Tm. de emulsión ECM-1 LOTE Nº49 200 Tm. de emulsión ECM-1 LOTE Nº50 200 Tm. de emulsión ECM-1 LOTE Nº51 250 Tm. de emulsión ECR-2 LOTE Nº52 250 Tm. de emulsión ECR-2 LOTE Nº53 250 Tm. de emulsión ECR-2 LOTE Nº54 100 Tm. de emulsión ECM-1 LOTE Nº55 A 500 Tm. de emulsión ECM-especial LOTE Nº55 B 2.500 Tm. de árido 0/6 en betume quente LOTE Nº56 1.000 Tm. de árido 0/6 LOTE Nº57 6.900 Tm. de árido 2/6 ou 6/12 LOTE Nº58 6.900 Tm. de árido 2/6 ou 6/12 LOTE Nº59 6.900 Tm. de árido 2/6 ou 6/12 LOTE Nº60 6.900 Tm. de árido 2/6 ou 6/12 LOTE Nº61 6.900 Tm. de árido 2/6 ou 6/12 LOTE Nº62 6.750 Tm. de árido 40/63 LOTE Nº63 6.750 Tm. de árido 40/63 LOTE Nº64 6.750 Tm. de árido 40/63 LOTE Nº65 8.000 Tm. de zahorra ZA-0/40 LOTE Nº66 7.500 Tm. de mestura bituminosa en quente tipo D-12 con árido granítico LOTE Nº67 500 M3. de formigón H-175 árido 25 LOTE Nº68 100 M2. de muro mampostería pedra granítica. LOTE Nº69A 50 Tubos formigón de 1 m. 100 LOTE Nº69B 300 Tubos formigón de 1 m. 60 LOTE Nº69C 400 Tubos formigón de 1 m. 50 enteiro ou canaleta LOTE Nº69D 800 Tubos formigón de 1 m. 40 enteiro ou canaleta LOTE Nº70A 50.000 ml. de pintura sinalización horizontal ancho de banda 0,15 LOTE Nº70B 25.500 ml. de pintura sinalización horizontal ancho de banda 0,10 LOTE Nº70C 1.000 M2. de pintura cebreados, simboloxía,Stop, etc. Os lotes poderán ser ampliados sempre que exista consignación no Presuposto do exercicio de 2008 e informe favorable de Intervención, previa autorización do Órgano de Contratación, mantendo o prezo de adxudicación por concurso. Así mesmo poderase traspasar dun lote a outro, ou no mesmo lote, subministros de material ou do aluguer de maquinaria e vehículos de transporte das mesmas características, sempre que non supoña incremento algún do custo total e coa previa autorización do Órgano de Contratación. II.- FINANCIAMENTO DO CONTRATO. O aluguer e subministro obxecto do contrato financiarase con cargo ás correspondentes partidas do Presuposto Provincial de 2008, quedando condicionada a adxudicación á existencia de crédito axeitado e suficiente para financiar as obrigas derivadas deste contrato. O crédito máximo a reservar para cada un dos lotes é o que figura detallado na cláusula V deste prego. III.- PAGAMENTO DO PREZO. O pagamento do prezo efectuarase contra a presentación das correspondentes facturas, unha vez prestada a conformidade por esta Deputación Provincial. IV.- CUMPRIMENTO DO CONTRATO. O aluguer e subministro efectuarase en calquera punto da provincia, segundo as características das obras a realizar, sempre que se manteña o mesmo prezo e se cumpran as previsións de Programación de conservación e mantemento de Infraestruturas. Os gastos de entrega e transporte serán por conta do adxudicatario, tal como sinala o art. 190.1 do Real Decreto Lexislativo 2/2000 do 16 de xuño, polo que se aproba o Texto Refundido da Lei de Contratos das Administracións Públicas. V.- BASE OU TIPO DE LICITACIÓN. O presuposto do contrato que servirá de base de licitación ascende á cantidade máxima global de un millón douscentos tres mil catrocentos euros (1.203.400,00 €) (IVE incluído) para Aluguer de Maquinaria e Vehículos de Transporte, e de un millón novecentos setenta e cinco mil seiscentos cincuenta euros (1.975.650,00 €) (IVE incluído) para Subministro de Materiais, de acordo co detalle e presuposto máximo para cada un dos lotes deste concurso que a continuación se especifican: ALUGUER DE MAQUINARIA E VEHÍCULOS DE TRANSPORTE LOTE Nº1 800 H. de motoniveladora de 125 CV. a 60,00 €/h 48.000,00 € LOTE Nº2 800 H. de motoniveladora de 125 CV. a 60,00 €/h 48.000,00 € LOTE Nº3 800 H. de motoniveladora de 125 CV. a 60,00 €/h 48.000,00 € LOTE Nº4 600 H. de rolo vibrador de 10 Tm. a 32,00 €/h 19.200,00 € LOTE Nº5 600 H. de rolo vibrador de 10 Tm. a 32,00 €/h 19.200,00 € LOTE Nº6 600 H. de rolo vibrador de 10 Tm. a 32,00 €/h 19.200,00 € LOTE Nº7 600 H. de rolo vibrador de 10 Tm. a 32,00 €/h 19.200,00 € LOTE Nº8 800 H. de retro pa 4 x 4 de 70 C.V. a 35,00 €/h 28.000,00 € LOTE Nº9 800 H. de retro pa 4 x 4 de 70 CV. a 35,00 €/h 28.000,00 € LOTE Nº10 800 H. de retro pa 4 x 4 de 70 CV. a 35,00 €/h 28.000,00 € LOTE Nº11 800 H. de retro pa 4 x 4 de 70 CV. a 35,00 €/h 28.000,00 € LOTE Nº12 650 H. de retro pa 4 x 4 (con martelo) a 38,00 €/h 24.700,00 € LOTE Nº13 600 H. de retro Exc.(1 m3. cazo)de 100 CV. a 46,00 €/h 27.600,00 € LOTE Nº14 400 H. de retro Exc.(con martelo) 150 CV a 58,00 €/h 23.200,00 € LOTE Nº15 600 H. de tractor cortamalezas hidráulica de 110 CV. brazo 5 mts. a 42,00 €/h 25.200,00 € LOTE Nº16 600 H. de tractor cortamalezas hidráulica de 110 CV. brazo 5 mts. a 42,00 €/h 25.200,00 € LOTE Nº17 600 H. de tractor cortamalezas hidráulica de 110 CV. brazo 5 mts. a 42,00 €/h 25.200,00 € LOTE Nº18 600 H. de tractor cortamalezas hidráulica de 110 CV. brazo 5 mts. a 42,00 €/h 25.200,00 € LOTE Nº19 600 H. de tractor cortamalezas hidráulica de 110 CV. brazo 5 mts. a 42,00 €/h 25.200,00 € LOTE Nº20 600 H. de tractor cortamalezas hidráulica de 110 CV. brazo 5 mts. a 42,00 €/h 25.200,00 € LOTE Nº21 600 H. de tractor cortamalezas hidráulica de 110 CV. brazo 5 mts. a 42,00 €/h 25.200,00 € LOTE Nº22 600 H. de tractor cortamalezas hidráulica de 110 CV. brazo 5 mts. a 42,00 €/h 25.200,00 € LOTE Nº23 600 H. de tractor cortamalezas hidráulica de 110 CV. brazo 5 mts. a 42,00 €/h 25.200,00 € LOTE Nº24 600 H. de tractor cortamalezas hidráulica de 110 CV. brazo 5 mts. a 42,00 €/h 25.200,00 € LOTE Nº25 700 H. de pa rodas (2 m3.cazo) 130 CV. a 40,00 €/h 28.000,00 € LOTE Nº26 500 H. de Bulldozer de 150 CV. a 62,00 €/h 31.000,00 € LOTE Nº27 600 H. de camión 3 x 2/3 x 3 PMA 24/26 Tm. a 38,50 €/h 23.100,00 € LOTE Nº28 600 H. de camión 3 x 2/3 x 3 PMA 24/26 Tm. a 38,50 €/h 23.100,00 € LOTE Nº29 600 H. de camión 3 x 2/3 x 3 PMA 24/26 Tm. a 38,50 €/h 23.100,00 € LOTE Nº30 600 H. de camión 3 x 2/3 x 3 PMA 24/26 Tm. a 38,50 €/h 23.100,00 € LOTE Nº31 600 H. de camión 3 x 2/3 x 3 PMA 24/26 Tm. a 38,50 €/h 23.100,00 € LOTE Nº32 700 H. de camión 2 x 1/2 x 2 PMA 18/20 Tm. a 33,00 €/h 23.100,00 € LOTE Nº33 700 H. de camión 2 x 1/2 x 2 PMA 18/20 Tm. a 33,00 €/h 23.100,00 € LOTE Nº34 700 H. de camión 2 x 1/2 x 2 PMA 18/20 Tm. a 33,00 €/h 23.100,00 € LOTE Nº35 700 H. de camión 2 x 1/2 x 2 PMA 18/20 Tm. a 33,00 €/h 23.100,00 € LOTE Nº36 700 H. de camión 2 x 1/2 x 2 PMA 18/20 Tm. a 33,00 €/h 23.100,00 € LOTE Nº37 700 H. de camión 2 x 1/2 x 2 PMA 18/20 Tm. a 33,00 €/h 23.100,00 € LOTE Nº38 500 H. de cisterna asfáltica de 8 Tm. a 40,00 €/h 20.000,00 € LOTE Nº39 600 H. de camión góndola de 40 Tm. a 50,00 €/h 30.000,00 € LOTE Nº40 500 H. de camión art. PMA 36/40 Tm. a 45,00 €/h 22.500,00 € LOTE Nº41 500 H. de camión art. PMA 36/40 Tm. a 45,00 €/h 22.500,00 € LOTE Nº42 500 H. de camión art. PMA 36/40 Tm. a 45,00 €/h 22.500,00 € LOTE Nº43 500 H. de camión art. PMA 36/40 Tm. a 45,00 €/h 22.500,00 € LOTE Nº44 500 H. de camión art. PMA 36/40 Tm. a 45,00 €/h 22.500,00 € LOTE Nº45 500 H. de camión art. PMA 36/40 Tm. a 45,00 €/h 22.500,00 € LOTE Nº46 500 H. de camión art. PMA 36/40 Tm. a 45,00 €/h 22.500,00 € LOTE Nº47 500 H. de camión art. PMA 36/40 Tm. a 45,00 €/h 22.500,00 € SUBMINISTRO DE MATERIAIS LOTE Nº48 200 Tm. de emulsión ECM-1 a 265,50 €/Tm 53.100,00 € LOTE Nº49 200 Tm. de emulsión ECM-1 a 265,50 €/Tm 53.100,00 € LOTE Nº50 200 Tm. de emulsión ECM-1 a 265,50 €/Tm 53.100,00 € LOTE Nº51 250 Tm. de emulsión ECR-2 a 255,00 €/Tm 63.750,00 € LOTE Nº52 250 Tm. de emulsión ECR-2 a 255,00 €/Tm 63.750,00 € LOTE Nº53 250 Tm. de emulsión ECR-2 a 255,00 €/Tm 63.750,00 € LOTE Nº54 100 Tm. de emulsión ECM-1 a 275,00 €/Tm 27.500,00 € LOTE Nº55 A 500 Tm. de emulsión ECM-especial a 310,00 €/Tm 155.000,00 € LOTE Nº55 B 2.500 Tm. de árido 0/6 en betume quente a 30,00 €/Tm 75.000,00 € LOTE Nº56 1.000 Tm. de árido 0/6 a 15,00 €/Tm 15.000,00 € LOTE Nº57 6.900 Tm. de árido 2/6 ou 6/12 a 16,00 €/Tm 110.400,00 € LOTE Nº58 6.900 Tm. de árido 2/6 ou 6/12 a 16,00 €/Tm 110.400,00 € LOTE Nº59 6.900 Tm. de árido 2/6 ou 6/12 a 16,00 €/Tm 110.400,00 € LOTE Nº60 6.900 Tm. de árido 2/6 ou 6/12 a 16,00 €/Tm 110.400,00 € LOTE Nº61 6.900 Tm. de árido 2/6 ou 6/12 a 16,00 €/Tm 110.400,00 € LOTE Nº62 6.750 Tm. de árido 40/63 a 16,00 €/Tm 108.000,00 € LOTE Nº63 6.750 Tm. de árido 40/63 a 16,00 €/Tm 108.000,00 € LOTE Nº64 6.750 Tm. de árido 40/63 a 16,00 €/Tm 108.000,00 € LOTE Nº65 8.000 Tm. de zahorra ZA-0/40 a 10,00 €/Tm 80.000,00 € LOTE Nº66 7.500 Tm. de mestura bituminosa en quente tipo D-12 con árido granítico a 31,00 €/Tm 232.500,00 € LOTE Nº67 500 m3. de formigón H-175 árido 25 a 80,00 €/m3 40.000,00 € LOTE Nº68 100 m2. de muro mampostería pedra granítica. a 60,00 €/m2 6.000,00 € LOTE Nº69A 50 Tubos formigón de 1 m. 100 a 38,00 €/Ud 1.900,00 € LOTE Nº69B 300 Tubos formigón de 1 m. 60 a 18,00 €/Ud 5.400,00 € LOTE Nº69C 400 Tubos formigón de 1 m. 50 enteiro ou canaleta a 18,00 €/Ud 7.200,00 € LOTE Nº69D 800 Tubos formigón de 1 m. 40 enteiro ou canaleta a 14,00 €/Ud 11.200,00 € LOTE Nº70A 50.000 ml. de pintura sinalización horizontal ancho de banda 0,15 a 0,90 €/ml 45.000,00 € LOTE Nº70B 25.500 ml. de pintura sinalización horizontal ancho de banda 0,10 a 0,80 €/ml 20.400,00 € LOTE Nº70C 1.000 m2. de pintura cebreados, simboloxía,Stop, etc. a 27,00 €/m2 27.000,00 € VI.- CAPACIDADE PARA CONTRATAR. Están capacitadas para contratar as persoas naturais ou xurídicas, españolas ou estranxeiras, que teñan plena capacidade de obrar e acrediten a correspondente solvencia económica, financeira ou técnica nos termos que dispoñen os artigos 16 e 18 del Texto Refundido da Lei de Contratos das Administracións Públicas (R.d.l. 2/2000) e non se atopen incursas en algunha das prohibicións que contempla o art. 20 de dita norma. A Administración poderá contratar con unións temporais de empresas que se constitúan ó efecto (sen que sexa necesaria a formalización delas en escrituras públicas, ata que se formalice a adxudicación); ditas empresas serán responsables solidarias ante a Administración debendo nomear ante ela un representante ou apoderado único. Ditas empresas deberán ter por obxecto a realización de actividades que teñan relación directa co obxecto do contrato e dispoñer dunha organización dotada dos elementos persoais e materiais suficientes para a debida execución do contrato. VII.- GARANTÍA DEFINITIVA. A garantía definitiva será do 4% do importe de adxudicación, e poderá constituírse de calquera das formas previstas no art. 36 da Lei de Contratos das Administracións Públicas. Dita fianza terá que ingresarse exclusivamente na Caixa desta Deputación. A constitución da garantía definitiva deberá acreditarse dentro dos 15 días naturais seguintes á notificación da adxudicación do concurso. O incumprimento deste requisito, por causa imputable

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición