Fondos
-
4. COMISIÓN PERMANENTE. COMISIÓN DE GOBERNO. XUNTA DE GOBERNO
2008-07-18_Ordinaria. Acta de sesión 2008/07/18_Ordinaria
Acta de sesión 2008/07/18_Ordinaria
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.1.4.9.33.377/1.2008-07-18_Ordinaria
Título Acta de sesión 2008/07/18_Ordinaria
Data(s) 2008-07-18 (Creación)
Volume e soporte 1 acta de sesión
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Folla: En Pontevedra, na Sala de Xuntas do Pazo Provincial, sendo as once horas do día dezaoito de xullo do ano dous mil oito, baixo a Presidencia do Ilmo. Sr. D. Rafael Louzán Abal, Presidente da Excma. Deputación Provincial de Pontevedra, reuníronse as/os señoras/es deputadas/os, D. José Manuel Figueroa Vila, D. José Enrique Sotelo Villar, Dona Mª Teresa Pedrosa Silva, D. José Juan Durán Hermida, D. Xosé Crespo Iglesias, Dona María Corina Porro Martínez, D. Silvestre José Balseiros Guinarte, D. Jesús Mª Fernández Portela e D. Agustín Reguera Ocampo, co obxecto de celebrar sesión ordinaria da Xunta de Goberno, con carácter executivo, en primeira convocatoria, consonte á correspondente orde do día. Así mesmo asisten os señores deputados, D. Julio Alén Montes, D. Severino Reguera Varela, D. José Carlos Silva Mariño e D. Jesús Vázquez Almuíña. Da fe do acto D. Carlos Cuadrado Romay, Secretario, e está presente o Sr. Interventor, D. Antonio Graña Gómez. Declarada aberta a sesión e de orde da Presidencia éntrase seguidamente no exame da orde do día, adoptándose en relación coa mesma os seguintes acordos: ------ Folla: 1.16258.- ACTA ANTERIOR A Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar o borrador da acta da sesión ordinaria do día 2 de xullo de 2008. ------ Folla: 2.16259.- APROBACIÓN DO CONVENIO DE COLABORACIÓN COA FUNDACIÓN BALMS PARA A INFANCIA, PARA DOTACIÓN DUN ESPAZO RECREATIVO E DE FORMACIÓN PARA MENORES Retírase da orde do día pendente de mellor estudo o asunto relativo á “Aprobación do convenio de colaboración coa Fundación Balms para a infancia, para dotación dun espazo recreativo e de formación para menores”. ------ Folla: 3.16260.- DEVOLUCIÓN DE GARANTÍAS DEFINITIVAS Unha vez tramitados os correspondentes expedientes, de conformidade co disposto no artigo 47 e concordantes do R.d.l. 2/2000 do 16 de xuño, polo que se aproba o Texto refundido da Lei de Contratos das administracións públicas e ó non estar suxeitos a responsabilidade e terse cumpridas as condicións dos contratos, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución das seguintes garantías: CENTRO DE OBSERVACIÓN Y TELEDETECCIÓN ESPACIAL, S.A. (CIF A- 47.461.066) • A constituída en valores, mediante aval de BBVA, por importe de SEIS MIL CATROCENTOS NOVENTA E SEIS EUROS (6.496,00 €), para responder da “Actualización do sistema de información e asistencia técnica para a elaboración da enquisa de infraestrutura e equipamentos locais 2005”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 15/11/2005 con número de operación 200500103704, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. CENTRO DE OBSERVACIÓN Y TELEDETECCIÓN ESPACIAL, S.A. (CIF A- 47.461.066) • A constituída en valores, mediante aval de BBVA, por importe de DEZANOVE MIL CATROCENTOS EUROS CON NOVENTA E UN CÉNTIMOS (19.400,91 €), para responder da “Consultaría e asistencia técnica para o desenvolvemento e implantación dun sistema de información territorial baseado no SIG GEOPISTA para concellos da provincia de Pontevedra”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 27/11/2006 con número de operación 200600102910, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. MARCO, OBRAS Y PROYECTOS DE AROSA, S.L. (CIF B- 36.329.910) • A constituída en valores, mediante aval de BBVA, por importe de MIL SEISCENTOS EUROS (1.600,00 €), para responder do “Aluguer de motoniveladora de 125 Cv.- Lote 1”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 09/10/2007 con número de operación 200700007707, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. JOSÉ MARÍA CARRO POMBO (CIF 35.257.433- C) • A constituída en metálico, por importe de MIL SETECENTOS SETE EUROS CON CINCUENTA E DOUS CÉNTIMOS (1.707,52 €), para responder do “Aluguer de motoniveladora de 125 Cv.- Lote 2”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 05/02/2007 con número de operación 200700006981. PAVIMENTOS DE MEAÑO, S.L. (CIF B- 36.239.945) • A constituída en valores, mediante aval de SOGARPO, por importe de MIL SETECENTOS NOVENTA E DOUS EUROS (1.792,00 €), para responder do “Aluguer de motoniveladora de 125 Cv.- Lote 3”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 30/01/2007 con número de operación 200700005870, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. MODESTO ABAL VARELA (CIF 35.416.586-J) • A constituída en metálico, por importe de SEISCENTOS SETENTA E CINCO EUROS CON DOCE CÉNTIMOS (675,12 €), para responder do “Aluguer de rolo vibrador de 10 Tm.- Lote 4”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 06/02/2007 con número de operación 200700007167. JOSÉ MARÍA CARRO POMBO (CIF 35.257.433-C) • A constituída en metálico, por importe de SEISCENTOS SESENTA E OITO EUROS CON QUINCE CÉNTIMOS (668,15 €), para responder do “Aluguer de rolo vibrador de 10 Tm.- Lote 5”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 05/02/2007 con número de operación 200700006982. JOSÉ RUBÉN ROZADOS E HIJOS (CIF B- 36.224.384) • A constituída en valores, mediante aval de BANCO DE GALICIA, por importe de SETECENTOS DEZASETE EUROS CON TRINTA E SEIS CÉNTIMOS (717,36 €), para responder do “Aluguer de rolo vibrador de 10 Tm.- Lote 6”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 29/01/2007 con número de operación 200700005685, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. OBRAS, TRANSPORTES Y CONSTRUCCIONES FONTEFRÍA, S.L. (CIF B- 36.371.227) • A constituída en valores, mediante aval de CAIXANOVA, por importe de SETECENTOS VINTE EUROS (720,00 €), para responder do “Aluguer de rolo vibrador de 10 Tm.- Lote 7”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 30/01/2007 con número de operación 200700005877, sendo indispensable para retirala, a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. EXCAVACIÓNS MOSTEIRO, S.L. (CIF B- 36.123.800) • A constituída en metálico, por importe de OITOCENTOS NOVENTA E CATRO EUROS CON CORENTA CÉNTIMOS (894,40 €), para responder do “Aluguer de retro pala 4x4 de 12 Tm.- Lote 8”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 02/02/2007 con número de operación 200700006707. EULOGIO PUCEIRO RODIÑO (CIF 76.868.427- N) • A constituída en valores, mediante aval de CAIXANOVA, por importe de NOVECENTOS CORENTA E CATRO EUROS (944,00 €), para responder do “Aluguer de retro pala 4x4 de 70 Cv.- Lote 9”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 15/02/2007 con número de operación 200700009028, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. MOREIRA GÓMEZ, S.L. (CIF B- 36.267.649) • A constituída en valores, mediante aval de BANCO DE GALICIA, por importe de NOVECENTOS DOCE EUROS (912,00 €), para responder do “Aluguer de retro pala 4x4 de 70 Cv.- Lote 10”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 15/02/2007 con número de operación 200700009059, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. JOSÉ RUBÉN ROZADOS E HIJOS, S.L. (CIF B- 36.224.384) • A constituída en valores, mediante aval de BANCO DE GALICIA, por importe de NOVECENTOS OITENTA E CATRO EUROS CON NOVENTA E SEIS CÉNTIMOS (984,96 €), para responder do “Aluguer de retro pala 4x4 de 70 Cv.- Lote 11”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 29/01/2007 con número de operación 200700005686, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. OBRAS, TRANSPORTES Y CONSTRUCCIONES FONTEFRÍA, S.L. (CIF B- 36.371.227) • A constituída en valores, mediante aval de CAIXANOVA, por importe de NOVECENTOS SESENTA E DOUS EUROS (962,00 €), para responder do “Aluguer de retro pala 4x4 (Con martelo)- Lote 12”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 30/01/2007 con número de operación 200700005875, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. ALFONSO MOURIÑO AMEAL (CIF 35.424.927- M) • A constituída en valores, mediante aval de CAIXANOVA, por importe de MIL TRINTA E DOUS EUROS (1.032,00 €), para responder do “Aluguer de retro- escavadora (1m3 de Cazo) de 100 Cv.- Lote 13”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 07/02/2007 con número de operación 200700007754, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. OBRAS, TRANSPORTES Y CONSTRUCCIONES FONTEFRÍA, S.L. (CIF B- 36.371.227) • A constituída en valores, mediante aval de CAIXANOVA, por importe de OITOCENTOS TRINTA E DOUS EUROS (832,00 €), para responder do “Aluguer de retro- escavadora (con martelo) de 150 Cv.- Lote 14”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 27/04/2007 con número de operación 200700035267, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. FERTAF, OBRAS Y SERVICIOS, S.L. (CIF B- 36.468.239) • A constituída en valores, mediante aval de CAIXANOVA, por importe de SETECENTOS DEZANOVE EUROS CON VINTE CÉNTIMOS (719,20 €), para responder do “Aluguer de tractor cortamalezas hidráulico de 110 Cv. (Con brazo de 5 mts.)- Lote 15”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 29/01/2007 con número de operación 200700005673, sendo indispensable para retirala, a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. FERTAF, OBRAS Y SERVICIOS, S.L. (CIF B- 36.468.239) • A constituída en valores, mediante aval de CAIXANOVA, por importe de SETECENTOS DEZANOVE EUROS CON VINTE CÉNTIMOS (719,20 €), para responder do “Aluguer de tractor cortamalezas hidráulico de 110 Cv. (con brazo de 5 mts.)- Lote 16”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 29/01/2007 con número de operación 200700005675, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. EMDESFOR 2002, S.L. (CIF B- 36.404.218) • A constituída en metálico, por importe de SETECENTOS VINTE EUROS (720,00 €), para responder do “Aluguer de tractor cortamalezas hidráulico de 110 Cv. (Con brazo de 5 mts.)- Lote 17”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 06/02/2007 con número de operación 200700007566. DESBROCES DEZA, S.L. (CIF B- 36.282.010) • A constituída en metálico, por importe de SEISCENTOS SESENTA EUROS (660,00 €), para responder do “Aluguer de tractor cortamalezas hidráulico de 110 Cv. (Con brazo de 5 mts.)- Lote 18”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 19/02/2007 con número de operación 200700009597. PENOURIÑO, S.L. (CIF B- 15.739.626) • A constituída en valores, mediante aval de CAIXA GALICIA, por importe de SETECENTOS VINTE E CINCO EUROS (725,00 €), para responder do “Aluguer de tractor cortamalezas hidráulico de 110 Cv. (Con brazo de 5 mts.)- Lote 19”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 02/02/2007 con número de operación 200700006751, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. DESBROCES DEZA, S.L. (CIF B- 36.282.010) • A constituída en metálico, por importe de SEISCENTOS CORENTA EUROS (640,00 €), para responder do “Aluguer de tractor cortamalezas hidráulico de 110 Cv. (Con brazo de 5 mts.)- Lote 20”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 19/02/2007 con número de operación 200700009599. ÁRIDOS DE CURRO, S.L. (CIF B- 36.010.205) • A constituída en valores, mediante aval de CAIXANOVA, por importe de MIL TRINTA E NOVE EUROS CON TRINTA E SEIS CÉNTIMOS (1.039,36 €), para responder do “Aluguer de pala de rodas (2 m3 de Cazo) de 130 Cv.- Lote 21”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 07/02/2007 con número de operación 200700007764, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. PAVIMENTOS DE MEAÑO, S.L. (CIF B- 36.239.945) • A constituída en valores, mediante aval de SOGARPO, por importe de MIL CENTO CORENTA EUROS (1.140,00 €), para responder do “Aluguer de bulldozer de 150 Cv.- Lote 23”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 30/01/2007 con número de operación 200700005869, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. ÁRIDOS DE CURRO, S.L. (CIF B- 36.282.010) • A constituída en valores, mediante aval de CAIXANOVA, por importe de OITOCENTOS CORENTA EUROS (840,00 €), para responder do “Aluguer de camión 3x2/ 3x3 PMA 24/26 Tm.- Lote 24”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 07/02/2007 con número de operación 200700007765, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. CANTERAS DEL ARENAL, S.L. (CIF B- 36.006.716) • A constituída en valores, mediante aval de CAIXANOVA, por importe de OITOCENTOS CINCUENTA E DOUS EUROS (852,00 €), para responder do “Aluguer de camión 3x2/ 3x3 PMA 24/26 Tm.- Lote 25”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 02/02/2007 con número de operación 200700006912, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. ALFONSO MOURIÑO AMEAL (CIF 35.424.927- M) • A constituída en valores, mediante aval de CAIXANOVA, por importe de OITOCENTOS CORENTA EUROS (840,00 €), para responder do “Aluguer de camión 3x2/ 3x3 PMA 24/26 Tm.- Lote 26”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 07/02/2007 con número de operación 200700007758, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. MARCO, OBRAS Y PROYECTOS DE AROSA, S.L. (CIF B- 36.329.910) • A constituída en valores, mediante aval de BBVA, por importe de OITOCENTOS CORENTA EUROS (840,00 €), para responder do “Aluguer de camión 3x2/ 3x3 PMA 18/20 Tm.- Lote 27”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 07/02/2007 con número de operación 200700007709, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. PAFOTRANS, S.L. (CIF B- 36.333.839) • A constituída en valores, mediante aval de CAIXANOVA, por importe de OITOCENTOS CORENTA EUROS (840,00 €), para responder do “Aluguer de camión 2x1/ 2x2 PMA 18/20 Tm.- Lote 28”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 01/02/2007 con número de operación 200700006277, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. TRANSPORTES RAMÓN ABAL ABAL (CIF 35.253.197- Q) • A constituída en valores, mediante aval de CAIXANOVA, por importe de OITOCENTOS VINTE E NOVE EUROS (829,00 €), para responder do “Aluguer de camión 2x1/ 2x2 PMA 18/20 Tm.- Lote 29”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 06/02/2007 con número de operación 200700007547, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. TRANSPORTES RAMÓN ABAL ABAL (CIF 35.253.197- Q) • A constituída en valores, mediante aval de CAIXANOVA, por importe de OITOCENTOS VINTE E NOVE EUROS (829,00 €), para responder do “Aluguer de camión 2x1/ 2x2 PMA 18/20 Tm.- Lote 30”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 06/02/2007 con número de operación 200700007546, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. ÁRIDOS DE CURRO, S.L. (CIF B- 36.010.205) • A constituída en valores, mediante aval de CAIXANOVA, por importe de OITOCENTOS TRINTA E CATRO EUROS CON CORENTA CÉNTIMOS (834,40 €), para responder do “Aluguer de camión 3x2/ 3x3 PMA 18/20 Tm.- Lote 31”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 07/02/2007 con número de operación 200700007762, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. JULIO CASTRO CARMUEGA (CIF 35.254.201- P) • A constituída en metálico, por importe de OITOCENTOS TRINTA E CATRO EUROS CON CORENTA CÉNTIMOS (834,40 €), para responder do “Aluguer de camión 2x1/ 2x2 PMA 18/20 Tm.- Lote 32”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 09/02/2007 con número de operación 200700008362. JOSÉ RUBÉN ROZADOS E HIJOS, S.L. (CIF B- 36.224.384) • A constituída en valores, mediante aval de BANCO DE GALICIA, por importe de OITOCENTOS TRINTA E SEIS EUROS CON SESENTA E CATRO CÉNTIMOS (836,64 €), para responder do “Aluguer de camión 2x1/ 2x2 PMA 18/20 Tm.- Lote 33”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 29/01/2007 con número de operación 200700005687, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. JOSÉ RUBÉN ROZADOS E HIJOS, S.L. (CIF B- 36.224.384) • A constituída en valores, mediante aval de BANCO DE GALICIA, por importe de SETECENTOS TRINTA E OITO EUROS CON OITENTA CÉNTIMOS (738,80 €), para responder do “Aluguer de cisterna asfáltica de 8 Tm.- Lote 34”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 29/01/2007 con número de operación 200700005688, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. PAVIMENTOS DE MEAÑO, S.L. (CIF B- 36.239.945) • A constituída en valores, mediante aval de SOGARPO, por importe de MIL NOVENTA E DOUS EUROS (1.092,00 €), para responder do “Aluguer de camión góndola de 40 Tm.- Lote 35”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 30/01/2007 con número de operación 200700005867, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. MARCO, OBRAS Y PROYECTOS DE AROSA, S.L. (CIF B- 36.239.910) • A constituída en valores, mediante aval de BBVA, por importe de OITOCENTOS EUROS (800,00 €), para responder do “Aluguer de camión art. PMA 36/40 Tm.- Lote 36”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 07/02/2007 con número de operación 200700007711, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. MANUEL PAZ GÜIMIL (CIF 35.445.788- M) • A constituída en valores, mediante aval de CAIXANOVA, por importe de OITOCENTOS CINCUENTA E OITO EUROS CON CORENTA CÉNTIMOS (858,40 €), para responder do “Aluguer de camión art. PMA 36/40 Tm.- Lote 37”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 09/02/2007 con número de operación 200700008032, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. TRANSPORTES RAMÓN ABAL ABAL (CIF 35.253.197- Q) • A constituída en valores, mediante aval de CAIXANOVA, por importe de OITOCENTOS CINCUENTA E NOVE EUROS (859,00 €), para responder do “Aluguer de camión art. PMA 36/40 Tm.- Lote 38”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 06/02/2007 con número de operación 200700007548, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. BALVALEN, S.L. (CIF B- 36.265.924) • A constituída en metálico, por importe de OITOCENTOS CINCUENTA E OITO EUROS CON OITENTA CÉNTIMOS (858,80 €), para responder do “Aluguer de camión art. PMA 36/40 Tm.- Lote 39”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 30/01/2007 con número de operación 200700005884. MONTSERRAT PAZOS MARTÍNEZ (CIF 53.112.825- Y) • A constituída en valores, mediante aval de LA CAIXA, por importe de NOVECENTOS SETENTA E OITO EUROS CON CORENTA CÉNTIMOS (978,40 €), para responder do “Aluguer de camión art. PMA 36/40 Tm.- Lote 40”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 29/01/2007 con número de operación 200700005682, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. TRANSPORTES AMANCIO BLANCO E HIJOS, S.L. (CIF B- 36.439.404) • A constituída en valores, mediante aval de CAIXANOVA, por importe de OITOCENTOS SESENTA EUROS (860,00 €), para responder do “Aluguer de camión art. PMA 36/40 Tm.- Lote 41”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 09/02/2007 con número de operación 200700008004, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. ÁRIDOS Y TRANSPORTES MANUEL CRISÓSTOMO, S.L. (CIF B- 36.248.169) • A constituída en valores, mediante aval de CAIXANOVA, por importe de OITOCENTOS SETENTA EUROS (870,00 €), para responder do “Aluguer de camión art. PMA 36/40 Tm.- Lote 42”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 08/02/2007 con número de operación 200700007926, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. PEDREIRA BATÁN, JOSÉ LUÍS S.L.N.E. (CIF B- 36.439.644) • A constituída en valores, mediante aval de CAIXANOVA, por importe de OITOCENTOS SETENTA EUROS (870,00 €), para responder do “Aluguer de camión art. PMA 36/40 Tm.- Lote 43”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 02/02/2007 con número de operación 200700006907, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. ------ Folla: 4.16261.- APROBACIÓN DA CERTIFICACIÓN Nº 1 DA OBRA “CENTRO- SOCIO CULTURAL DE FEIRA- CABRAL (VIGO)” Vista a certificación núm. 1 relativa á obra do “CENTRO SOCIO-CULTURAL DE FEIRA-CABRAL 2ª FASE (CABRAL)”, adxudicada no seu día á Empresa ORECO, S.A., e visto o informe favorable do Servizo de Intervención, de data 30 de xuño de 2008, e así mesmo de acordo coa Base 17ª de execución do orzamento provincial 2008, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar o recoñecemento da obriga e o pago da mesma co detalle seguinte: ORECO, S.A. 08/911.911-662.09.2007 (CIF. A-36.614.691) (Deputación) 160.000,03 € SUBTOTAL ………. 160.000.03 € Taxa Técnicos Directores (4% PEM) 4.636,34 € Control de calidade Seguridade e saúde (0,72% PEM) 834,54 € TOTAL DESCONTOS (Certf. 1) 5.470,88 € TOTAL LIQUIDO A PERCIBIR ………….. 154.529,15 € Respecto á liquidación dos honorarios que se formulan pola dirección de obra, que comprende os do técnico superior e medio, considéranse procedentes en principio, por canto trátase da prestación dun Servizo ó contratista pola Administración a través dos seus técnicos, que debe soportar aquel segundo se desprende do ordenamento xurídico xeral e en concreto da cláusula 13 do “Prego de cláusulas administrativas xerais para a contratación das obras do Estado”. A liquidación practicada axustase ó regulado ó efecto na Ordenanza reguladora da taxa por traballos de inspección e dirección das obras. Os honorarios correspondentes ós Técnicos ingresaranse provisionalmente no concepto non orzamentario correspondente. Os relativos a funcionarios desta Deputación formalizaranse ingresándoo no concepto orzamentario que proceda, e os dos Técnicos non funcionarios aboaranse cando se formalice o ingreso na conta non orzamentaria. ------ Folla: 5.16262.- SOLICITUDE DO CONSORCIO PARA O SERVIZO CONTRA INCENDIOS E SALVAMENTO DAS COMARCAS DO DEZA E TABEIRÓS-TERRA DE MONTES, CORRESPONDENTE Á ACHEGA DESTA EXCMA. DEPUTACIÓN PARA OS GASTOS DE FUNCIONAMENTO DO 2º TRIMESTRE DO ANO 2008 Vista a solicitude do Consorcio para o Servizo contra Incendios e Salvamento das Comarcas do Deza e Tabeirós – Terra de Montes CIF: G-36.291.334, pola que interesa se proceda ó aboamento da achega desta Excma. Deputación, que ascende a 93.224,29 € para gastos de funcionamento do 2º trimestre do ano 2008, e o informe de intervención, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: 1.- Autorizar e recoñecer a obriga de 93.224,29 €, como achega da Deputación para o ano 2008 ó consorcio durante o segundo trimestre. 2.- Declarar de aboo a favor do Consorcio a cantidade de 93.224,29 € con cargo á partida 08/911.223.467.01, na que existe crédito retido para tal fin, mediante RC nº 200800059703. ------ Folla: 6.16263.- COMUNICACIÓNS Non houbo. ------ Folla: FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 7.16264.- ADXUDICACIÓN DO CONCURSO PARA A CONTRATACIÓN DA SUBMINISTRACIÓN DE MATERIAL DE OFICINA PARA A DEPUTACIÓN PROVINCIAL DE PONTEVEDRA E O SEUS ORGANISMOS AUTÓNOMOS A Xunta de Goberno, en sesión 25 de abril de 2008, acordou a aprobación do expediente de contratación, mediante concurso por procedemento aberto, da subministración do material de oficina para a Deputación Provincial de Pontevedra, cuxo anuncio do concurso foi publicado no BOP (nº 82, 29/04/2008). Vista a acta de cualificación da documentación xeral e de apertura de plicas admitidas ó concurso, subscrita pola Mesa de Contratación con data 19 de maio de 2008, deuse traslado ós técnicos para o seu informe. Visto o informe do Xefe da unidade de mantemento, e da proposta da Mesa de Contratación, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: - Adxudicar o concurso para a subministración do material de oficina para a Deputación Provincial de Pontevedra e os seus Organismos Autónomos á empresa PLANITEC, S.L. (CIF B-36.621.050), ó obter a maior puntuación segundo os criterios de adxudicación establecidos no prego de condicións e cumprir con todos os requisitos esixidos no concurso, cos seguintes prezos unitarios: Nº Denominación Prezo Marca Referencia c/ive o fabricante ou modelo 1 Abrecartas cromado 23 cm 1,148 ARTES L01C 2 Afialapis metal simple 0,194 EUROP STAR K252 3 Gomas elásticas varios tamaños bolsa de 100 gr 0,814 NOVA LINE VARIAS 4 Gomas elásticas varios tamaños bolsa de 1Kg 6,421 NOVA LINE VARIAS 5 Arquivo definitivo Definiclas folio prolongado 0,940 UNIPAPEL 96580 6 Arquivador AZ Novoclas tamaño cuarto natural c/caixa 2,484 UNIPAPEL NOVOCLAS 7 Arquivador AZ Novoclas tamaño cuarto apaisado c/caixa 2,484 UNIPAPEL NOVOCLAS 8 Arquivador AZ Novoclas tamaño folio c/caixa 2,693 UNIPAPEL NOVOCLAS 9 Arquivador color tamaño folio Pardo varios cores 7,517 PARDO 2450 10 Banderitas Post-it index 1" varios colores 2,448 3M 680 11 Barra pegamento Pritt 10 gr 1,380 HENKEL 34884 12 Barra pegamento Pritt 20 gr 2,076 HENKEL 34887 13 Barra pegamento Pritt 40 gr 2,965 HENKEL 34890 14 Bolígrafo Bic cristal varios cores 0,209 BIC CRISTAL 15 Bolígrafo Pilot G2 varios cores 1,264 PILOT G2 16 Bolígrafo Pilot Vball varios cores 1,404 PILOT V-BALL 17 Aceite para destrutora bote de 350 ml 2,986 FELLOWES 35250 18 Diluinte Esselte, bote de 20 ml 1,368 ESSELTE 35532 19 Clips prateados nº 1,5 0,185 BEIFA 89000 20 Clips prateados nº 2 0,230 BEIFA 89002 21 Clips prateados nº 3 0,459 BEIFA 89003 22 Tubo 12 minas Staedtler 0,5 HB 1,003 STAEDTLER 25005 23 Tubo 12 minas Staedtler 0,7 HB 1,003 STAEDTLER 25007 24 Bolígrafo Pilot BPGP varios cores 0,893 PILOT BPGP 25 CD-R 80 minutos Imation caixa de 10 8,386 IMATION C4432C 26 Grampas cobreadas Petrus 23/6 0,441 ESSELTE 23600 27 Grampas cobreadas Petrus 22/6 0,441 ESSELTE 55721 28 Grampas cobreadas Petrus 24 0,709 ESSELTE 55718 29 Grampas cobreadas Petrus 27 1,044 ESSELTE 55720 30 Grampas para grampadora Duax, caixa de 1000 7,111 RAPID 21808300 31 Caixa etiquetas Apli 70x37 17,168 APLI 01273 32 Caixa etiquetas Apli 70x42,4 17,168 APLI 01276 33 Caixa etiquetas Apli 105x37 17,168 APLI 01274 34 Caixa etiquetas Apli 105x42 17,168 APLI 01277 35 Caixa etiquetas Apli 210x148 17,168 APLI 01264 36 Lapis Staedtler Noris HB 0,339 STAEDTLER NORIS 120 37 Lapis bicolor groso Faber Castell 0,912 FR CASTELL 117500 38 Lapis con goma Staedtler Noris 0,418 STAEDTLER NORIS 122 39 Rotulador Edding 1200 varios cores 0,441 EDDING 1200 40 Rotulador Edding 3000 varios cores 1,543 EDDING 3000 41 Rotulador Pillot V liquid 1,597 PILOT V LIQUID 42 Rotulador fluorescente Stabilo Boss varios cores 1,231 STABILO BOSS ORIG. 43 Sobres 176x231 offset branco caixa de 500 25,358 SAM A17495 44 Caixa transferencia tamaño folio 4,82 DOSSIER TF 45 Caixa transferencia tamaño folio dobre 10,602 DOSSIER TF2 46 Calculadora Casio MS120 18,897 CASIO MS120 47 Calculadora Impresora Casio FR620 77,987 CASIO FR620 48 Carpeta canguro 4 anillas 16mm Esselte 2,134 ESSELTE 49700 49 Carpeta canguro 4 anillas 25mm Esselte 2,204 ESSELTE 49702 50 Carpeta canguro 4 anillas 40mm Esselte 2,366 ESSELTE 49704 51 Carpeta canguro 4 anillas 60mm Esselte 4,511 ESSELTE 49706 52 Carpeta c/gomas e solapas azul cartón brillo 1,771 DOSSIER 733 53 Carpeta c/gomas sen solapas azul cartón mate 0,418 DOSSIER M803 54 Carpeta 20 fundas Grafoplas Poliuro 3,537 GRAFOPLAS 39742010 55 Carpeta 40 fundas Grafoplas Poliuro 5,027 GRAFOPLAS 39744010 56 Ceras vermellas Staedtler Omnigraf caixa de12 12,357 STAEDTLER OMNIGRAPH 57 Carpeta parafusos A4 6,408 GRESOLE SA4 58 Carpeta parafuso A3 9,959 GRESOLE SA3 59 Carpeta gomas c/solapa Esselte 73309 4,988 ESSELTE 73309 60 Portasinaturas Pardo 875 26,889 PARDO 875 61 Carpeta proxecto c/gomas cartón brillo armada lombo de 5 cm 2,285 DOSSIER 6005 62 Carpeta proxecto c/gomas cartón brillo armada lombo de 7cm 2,575 DOSSIER 6007 63 Carpeta proxecto c/gomas cartón brillo armada lombo de 9cm 2,784 DOSSIER 6009 64 Carpeta proxecto c/gomas cartón brillo armada lombo de 12cm 3,399 DOSSIER 6012 65 Carpeta proxecto broche armada lombo de 15cm 5,413 DOSSIER 12223 66 Carpeta colgante folio bicolor lombo V 240gr 0,394 GIO 42200 67 Carpeta colgante folio prolongado bicolor lombo V 240gr 0,430 GIO 43200 68 Cartabón Faber Castell 28 cm sen graduar 4,837 FABER CASTELL 666 69 Canutillo plástico nº10 caixa de 100 3,631 IBICO-GBC 4028175 70 Canutillo plástico nº12 caixa de 100 5,591 IBICO-GBC 4028177 71 Canutillo plástico nº14 caixa de 100 6,392 IBICO-GBC 4028178 72 Canutillo plástico nº22 caixa de 50 7,308 IBICO-GBC 4028602 73 Canutillo plástico nº28 caixa de 50 10,498 IBICO-GBC 4028183 74 Canutillo plástico nº45 caixa de 50 12,551 IBICO-GBC 4028186 75 Cinta adhesiva 3M Scoth 33x19 0,376 3M 5081933AE 76 Precinto de embalaxe marrón 66x50 1,154 3M 3715066M 77 Precinto de embalaxe transparente 66x50 1,154 3M 3715066T 78 Cinta vermella para legajos 5,800 GENÉRICO GENÉRICO 79 Corrector líquido 20 ml Tippex 1,299 HENKEL 5327 80 Corrector en cinta 4,8mm Tombow 2,726 TOMBOW CTYT4 81 Lapis corrector Tippex Shaken Squeeze 1,771 BIC 6568 82 Cortador de coitela pequena 1,670 SDI 0406 83 Cortador de coitela grande 2,840 SDI 0423 84 Taco calendario 2009 Myrga 1,148 MYRGA Nº 3 85 Dedil de goma varios tamaños 0,283 ARTES VARIOS 86 Portarolos cinta adhesiva 66 metros 9,907 TESA 5669 87 Dossier fastener Esselte 0,513 ESSELTE 126 88 Dossier con clip para 30 follas Duraclip 1,056 DURABLE 2200 89 Dossier con clip para 60 follas Duraclip 1,357 DURABLE 2209 90 Encadernador metálico 80 mm caixa de 100 7,767 ARTES 3716 91 Escalimetro triangular 30 cm 6,671 STAEDTLER 561984 92 Escuadra s/graduar 28 cm Faber Castell 4,837 FABER CASTELL 566 93 Espiral de arame 6 mm caixa de 100 6,431 IBICO-GBC ESPM006 94 Espiral de arame 12 mm caixa de 100 10,816 IBICO-GBC ESPM012 95 Espiral de arame 18 mm caixa de 100 19,127 IBICO-GBC ESPM018 96 Espiral de arame 26 mm caixa de 100 25,391 IBICO-GBC ESPM026 97 Espiral de arame 36 mm caixa de 100 34,787 IBICO-GBC ESPM036 98 Extrae grampas Petrus 110 2,407 ESSELTE 110 99 Funda multitaladro folio con reforzo caixa de 100 4,176 MATTIO MTT14081 100 Goma de borra staedtler Mars Plastic 0,697 STAEDTLER 52650 101 Grampadora de tenaza Rapid K1 18,583 RAPID K1 102 Grampadora sobremesa Petrus 9,848 ESSELTE GOLF 103 Compas c/ alargadeira e adaptador universal Staedtler Mars 19,811 STAEDTLER 552 104 Caderno espiral folio 1,476 PACSA GESTIÓN 105 Caderno espiral 4º 0,970 PACSA GESTIÓN 106 Caderno espiral 8º 0,513 PACSA GESTIÓN 107 Pegamento de contacto 3gr Loctite 3,086 HENKEL 298668 108 Papel 90 gr para plotter A1 paquete de 125 follas 56,246 GUARRO 61144 109 Papel 90 gr para plotter A2 paquete de 250 follas 56,115 GUARRO 61100 110 Papel vexetal 90/95 A4 paquete de 250 follas 30,537 GUARRO 0406219 111 Papel vexetal 90/95 A3 paquete de 250 follas 53,285 GUARRO 0406244 112 Cartulina A4 160 gr varios cores paquete de 250 10,440 NEUSIEDLER VARIAS 113 Papel de cor A4 80 gr varios cores paquete de 500 follas 7,157 NEUSIEDLER VARIAS 114 Papel fotográfico HP Premiun plus 20 follas 17,372 HP C6832A 115 Portada encadernar transparente paquete de 100 8,330 IBICO-GBC 420047 116 Pilas AA blister de 4 Duracel 4,837 DURACEL D35404 117 Pilas AAA blister de 4 Duracel 4,837 DURACEL D35406 118 Pinza pala abatible 19 mm caixa de 12 0,488 FRAGA 0226P 119 Pinza pala abatible 32 mm caixa de 12 0,950 FRAGA 0224P 120 Pinza pala abatible 50 mm caixa de 12 2,036 FRAGA 0222P 121 Portada encadernar cartulina rugosa 0,8 mm paquete de 50 13,468 IBICO-GBC VARIAS 122 Portaclips magnético 1,566 EUROP STAR 035001031 123 Portatacos calendario pel 25,495 CARNERO 008 124 Portaminas 0,5 Staedtler Mars Micro 3,039 STAEDTLER 775N05 125 Portaminas 0,7 Staedtler Mars Micro 3,039 STAEDTLER 775N07 126 Portaminas 0,9 Staedtler Mars Micro 3,039 STAEDTLER 775N09 127 Rolo papel plotter 90 gr 0,610x50 m 28,606 GUARRO 62226 128 Rolo papel plotter 90 gr 0,914x50 m 42,804 GUARRO 62217 129 Rolo sumadora 56x5x65x12 mm paquete de 10 2,923 MIVET 950056 130 Rotulador permanente para CD Staedtler Lumocolor 318 1,056 STAEDTLER 318 131 Índice alfabético A-Z 2,777 ESSELTE 47138 132 Bolsa acolchada nº 12 0,156 SAM AK12 133 Bolsa acolchada nº 15 0,265 SAM AK15 134 Bolsa acolchada nº 18 0,410 SAM AK18 135 Subcarpeta Pocket Esselte 0,481 ESSELTE 32605 136 Dossier uñero transparente caixa de 100 10,418 ESSELTE 46015 137 Taco de notas branco encolado 1,288 MARINO 9981641 138 Taco de notas adhesivas Post-it 51x38 paquete de 12 5,893 3M 653 139 Taco de notas adhesivas Post-it 51x76 0,766 3M 656 140 Taco de notas adhesivas Post-it 76x76 0,998 3M 654 141 Taco de notas adhesivas Post-it 76x127 1,322 3M 655 142 Almofadiña Reiner type 4 N53/DN53/D53 roxo e azul 13,676 REINER N53 143 DVD 4,7 Gb Verbatim tarrina de 25 33,043 VERBATIM 43522 144 Tinta c/aceite azul 28ml STK 2,192 STK 4010X 145 Tinta de selar azul 30 ml Pelikan 4,072 PELIKAN 43000 146 Tesoira de oficina 25 cm 1,294 FAIBO T25 147 Portadas encadernar PVC 0,8 paquete de 100 21,652 IBICO-GBC VARIAS 148 Fastener metálico 0,061 ARTES 0050 149 Arandelas adhesivas Apli caixa de 200 0,794 APLI 0116 150 Bandexa apilable de sobremesa cromada 3,989 ARTES 930 151 Bandexa apilable de sobremesa plástico 1,676 MATTIO VARIAS 152 Cinta para rotuladora electrónica Dymo 19mm x 7m 19,152 DYMO VARIAS 153 Cinta para rotuladora manual Dymo 9mm x 3 m 2,673 DYMO VARIAS 154 Clasificador folio cartón fuelle 20 dptos peche lazo Esselte 12,465 ESSELTE 45903 155 Disquete Imation 3 1/2" HD formateado caixa de 10 2,320 IMATION 12881 156 Etiquetas redondas para CD 114 mm Apli paquete de 50 7,308 APLI 02001 157 Ficheiro tela verde para 1000 fichas de 100x150 mm 8,102 DOSSIER F3500 158 Funda protectora individual para CD con solapa de peche paquete de 10 1,544 GRAFOPLAS 136500 159 Funda multitaladro tamaño A4 para 4 CD's 3,821 DURABLE 5282 160 Grampadora para 60 follas El Casco M30 52,931 EL CASCO M30 161 Maquina de precintar Tesa para cinta de 50 mm 14,240 TESA 56404 162 Portalapis tipo cubilete 2,610 ARCHIVO 2000 770 163 Repousamonecas de gel con alfombrilla de ratón Fellowes 17,204 FELLOWES 9175402 164 Repousapés ergonómico protección total 3M 91,537 3M FR530 165 Taladro de oficina para 25 follas El casco M200 44,474 EL CASCO M200 O pago do contrato efectuarase no ano 2008 con cargo á partida 08/123.121.220.00 e as correspondentes dos organismos autónomos no vixente orzamento provincial, e a anualidade do 2009 financiarase con cargo ás partidas equivalentes no exercicio futuro. O adxudicatario deberá constituír unha fianza definitiva por importe de 10.000,00 euros que ingresará na Tesourería da Deputación en calquera das formas previstas no artigo 36 do R.d.l. 2/2000, de 16 de xuño, do Texto refundido da Lei de contratos das administracións públicas, no prazo de quince días naturais contados dende a notificación deste acordo. No caso de non cumprirse este requisito por causas imputables ó adxudicatario, dará lugar á resolución do contrato. Así mesmo, tamén deberá ingresar na Caixa desta Deputación a cantidade de 102,60 € polo gasto do anuncio de licitación no Boletín Oficial da Provincia. ------ Folla: FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 8.16265.- ADXUDICACIÓN DO CONCURSO PARA CONTRATACIÓN DA SUBMINISTRACIÓN DE MATERIAL DE SINALIZACIÓN E SEGURIDADE VIAL DIVERSO CON DESTINO ÁS VÍAS PROVINCIAIS DURANTE O ANO 2008 A Xunta de Goberno desta Deputación Provincial na sesión extraordinaria do día 16 de abril de 2008 aprobou o expediente de contratación para a adxudicación, mediante concurso, procedemento aberto, da subministración de material de sinalización e seguridade viaria diverso, con destino ás vías provinciais durante o ano 2008, ata a cantidade de 72.000,00 euros. Resultando que o anuncio do concurso para a contratación da subministración de material de sinalización e seguridade viaria diverso, con destino ás vías provinciais durante o ano 2008, foi publicado no Boletín Oficial da Provincia de Pontevedra número, 79 de data 24 de abril de 2008. Resultando que a cualificación da documentación xeral e apertura das proposicións económicas tivo lugar o día 13 de maio de 2008, a cuxo efecto reuniuse a Mesa de Contratación para examinar a documentación e apertura das ofertas presentadas polas empresas, API MOVILIDAD, S.A.; BARRERAS DE SEGURIDAD, S.L.; PROSEÑAL, S.L.; SEÑALIZACIONES Y BALIZAMIENTOS DE GALICIA, S.A. (SEBAGASA); DÍEZ Y COMPAÑÍA, S.A. e GRUPISA INFRAESTRUCTURAS, S.A., as cales foron admitidas ó concurso, pasándose o expediente a informe dos técnicos do Servizo de Vías e Obras. Resultando que a Mesa de Contratación na reunión que tivo lugar o día 15 de xullo de 2008 formula proposta para que se lle adxudique o concurso á empresa, SEÑALIZACIONES Y BALIZAMIENTOS DE GALICIA, S. A. (SEBAGASA), por resultar a oferta máis vantaxosa das presentadas e admitidas, de acordo co informe emitido polo Director de Infraestrutura, de data 10 de xullo de 2008, así como por reunir os requisitos esixidos nos pregos de condicións que rexen dito concurso. Considerando que a disposición transitoria primeira da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do sector público, que entrou en vigor o pasado día 30 de abril de 2008, recolle no seu apartado número 1 o seguinte: “Os expedientes de contratación iniciados antes da entrada en vigor desta Lei rexeranse pola normativa anterior. A estes efectos entenderase que os expedientes de contratación foron iniciados se se publicou a correspondente convocatoria do procedemento de adxudicación do contrato”. Considerando que a publicación do anuncio do concurso para a contratación da subministración de material de sinalización e seguridade viaria diverso, con destino ás vías provinciais durante o ano 2008, foi publicado no Boletín Oficial da Provincia de Pontevedra número, 79 de data 24 de abril de 2008, e que en base ó disposto na citada disposición transitoria primeira da Lei 30/2007, a adxudicación deste contrato débese efectuar seguindo o establecido no Real Decreto Lexislativo 2/2000, de 16 de xuño, polo que se aproba o texto refundido da Lei de contratos das administracións públicas, ó ser a normativa vixente nese momento en materia de contratación. Considerando que a disposición adicional segunda da citada Lei 30/2007, no seu apartado 1, faculta ó Presidente para actuar como órgano de contratación con competencia respecto deste contrato de subministración, e tendo en conta o disposto no artigo 185 do Real decreto lexislativo 2/2004, de 5 de marzo, polo que se aproba o Texto refundido da Lei reguladora das facendas locais e o establecido nas bases de execución do orzamento para 2008, concretamente na Base 16ª. 2, a) onde figura que lle compete á Xunta de Goberno a fase correspondente á disposición dos gastos precisos para contratación de subministracións que, sendo competencia da Presidencia, teñan un importe superior a 60.102,00 euros. A Xunta de Goberno acorda por unanimidade: -Adxudicar á empresa, SEÑALIZACIONES Y BALIZAMIENTOS DE GALICIA, S.A. (SEBAGASA) (C.I.F.- A-36.617.942), o concurso convocado para a contratación da subministración de material de sinalización e seguridade viaria diverso, con destino ás vías provinciais durante o ano 2008, ata a cantidade máxima de SETENTA E DÚAS MIL EUROS (72.000,00 €), en base ós seguintes prezos unitarios, ive incluído: SINAIS DE PERIGO TIPO P: SINAL TRIANGULAR DE 90 CM. lado a 43,51 € Ud. SINAL TRIANGULAR DE 135 CM. lado a 86,93 € Ud. SINAL TRIANGULAR DE 70 CM. lado (tipo TP) a 27,94 € Ud. SINAL TRIANGULAR DE 90 CM. con 3 foco xenón con batería a 990,00 € Ud. SINAL TRIANGULAR DE 90 CM. con 3 foco xenón con placa solar a 1.200,00 € Ud. SINAL TRIANGULAR DE 90 CM. con 3 foco xenón a rede eléctrica a 990,00 € Ud. OCTOGONOS: SINAL STOP DE 60 CM. a 47,33 € Ud. SINAL STOP DE 90 CM. a 90,66 € Ud. SINAIS DE PROHIBICIÓN E OBRIGACIÓN TIPO R: SINAL CIRCULAR DE 60 CM. a 40,57 € Ud. SINAL CIRCULAR DE 90 CM. a 81,68 € Ud. SINAL CIRCULAR DE 60 CM. (tipo TR) a 36,28 € Ud. SINAIS DE INDICACIÓNS XERAIS E SERVIZOS TIPO 5 E T5. SINAL CADRADA DE 60 X 60 a 48,31 € Ud. SINAL CADRADA DE 90 X 90 a 92,91 € Ud. SINAL RECTANGULAR DE 90 X 60 a 70,49 € Ud. SINAL RECTANGULAR DE 135 X 90 a 141,09 € Ud. FRECHAS (CON ESCUDO) E CARTEIS, INFORMATIVAS, LOCALIZACIÓN E ORIENTACIÓN: CARTEL FOTOLUMINISCENTE a 225,07 € Ud. FRECHA a 190,00 € Ud. CARTEL a 103,34 € Ud. PLACAS COMPLEMENTARIAS: 60 X 20 a 29,34 € Ud. 60 X 30 a 36,67 € Ud. 50 X 16 a 25,00 € Ud. 40 X 20 a 26,90 € Ud. PANEL DIRECCIONAL VERMELLO/AZUL: 195 X 95 a 171,14 € Ud. 195 X 45 a 160,00 € Ud. 160 X 40 a 74,03 € Ud. 80 X 40 a 40,14 € Ud. VARIOS: POSTE DE 80x40x2 a 7,23 € ML. POSTE DE 100x50x3 a 12,74 € ML. TRÍPODE PLEGABLE PARA DISCOS 60 E TRIANGULOS DE 90 a 18,80 € Ud. TRÍPODE PLEGABLE PARA DISCOS 90 E TRIANGULOS DE 1,35 a 23,14 € Ud. TRÍPODE PLEGABLE PARA TRIANGULOS DE 70 a 18,80 € Ud. PALETA SINALIZACIÓN DOBRE CARA a 25,00 € Ud. VALLA CON PES (un panel) 165x20 a 125,00 € Ud. VALLA MÓVIL CONTENCIÓN PEÓNS 2,51x1,10 a 60,00 € Ud. BALIZA BORDE DEREITO OU ESQ. 300x950 (azul-branco/vermello-branco) a 52,22 € Ud. BALIZA BORDE DEREITO OU ESQ. 400x400 (azul-branco/vermello branco) a 70,00 € Ud. DISPOSITIVO DE GUIA a 70,00 € Ud. CINTA BALIZAMIENTO a 0,20 € ML. CONO PLÁSTICO DE 50 CM. a 20,00 € Ud. BARREIRA SEGURIDADE DOBRE ONDA, RECTA OU CURVADA (4mts) a 74,37 € Ud. POSTE CPN-120 a 17,40 € ML. TERMINAL COLA DE PEZ a 25,00 € Ud. TOPE FINAL BARREIRA DOBRE a 25,52 € Ud. TOPE FINAL BARREIRA SIMPLE a 25,50 € Ud. FINAL BARREIRA COLA DE PEZ APLASTADA a 19,85 € Ud. SEPARADOR ESTÁNDAR a 5,06 € Ud. SEPARADOR CORTO a 10,06 € Ud. PEZA ANGULAR a 21,75 € Ud. CAPTADORES DÚAS CARAS a 0,90 € Ud. PROTECTOR BARRERA P/MOTOCICLISTAS (SPM) a 29,00 € ML. PLETINA UNIÓN (SUXEICIÓN) a 10,00 € Ud. ESPELLO COMPLETO DE 60 CM. (Anti vandálico) a 90,00 € Ud. ESPELLO COMPLETO DE 80 CM. (Anti vandálico) a 120,00 € Ud. POSTE PARA ESPELLO a 15,00 € ML. TUBO PARA BARANDILLA PROTECCIÓN PONTES (50 ó 60 mm/) a 4,20 € ML. POSTE TIPO XAMÓN a 104,40 € ML. POSTE TIPO XAMÓN RECTO a 85,55 € ML. REMATE BARANDILLA DOUS/TRES TUBOS a 58,00 € Ud. BARANDILLA TUBO RECTANGULAR: a 65,25 € ML. Pasamáns superior de perfil 80 X 40 Pasamáns inferior de perfil 60 X 30 Barrotes separación perfil 20 X 20 Perfil inferior 60 X 30 PINTURA BRANCA ALCIDICA (Envase de 30 Kgs) a 43,05 € Ud. PINTURA AMARELA ALCIDICA (Envase de 30 Kgs) a 45,00 € Ud. ESFERA DE VIDRIO a 0,83 € KG. LINTERNA TIPO GARDIA CIVIL E CAPUCHA (Con cargador 12/24 V.) a 160,00 € Ud. BALIZA INTERMITENTE (Con pilas) a 22,00 € Ud. PILAS PARA BALIZAS a 5,00 € Ud. CONXUNTO 3 FOCO XENON de 100 ó 200 m/m. con alimentación 220 V ó 12/24 Va. a 600,00 € Ud. MODULO REDUCTOR DE VELOCIDADE 350X500X30 con arandelas, parafusos e tacos. a 49,27 € Ud. MODULO REDUCTOR DE VELOCIDADE 600X500X30 con arandelas, parafusos e tacos. a 60,00 € Ud. MODULO REDUCTOR DE VELOCIDADE 800X500X40 con arandelas, parafusos e tacos. a 78,50 € Ud. MODULO REDUCTOR DE VELOCIDADE 1.000X500X40 con arandelas, parafusos e tacos. a 98,90 € Ud. A adxudicación a favor de SEÑALIZACIONES Y BALIZAMIENTOS DE GALICIA, S.A. (SEBAGASA), motívase por resultar a empresa que presenta a oferta máis vantaxosa, así como por reunir os requisitos esixidos nos pregos de condicións que rexen dito concurso. O pago do prezo efectuarase contra a presentación das correspondentes facturas, unha vez realizada a subministración e prestada a conformidade por esta Deputación Provincial, con cargo á vinculación das partidas 08/511.511.210.00; 08/511.511.210.01 e 08/511.511.210.02, do vixente Orzamento Provincial. O adxudicatario deberá constituír unha garantía definitiva equivalente ó 4% do prezo de adxudicación, por importe de 2.880,00 euros, que ingresará na Tesourería da Deputación en calquera das formas previstas no artigo 36 do R.d.l. 2/2000, de 16 de xuño, do texto refundido da Lei de contratos das administracións públicas, no prazo de quince días naturais contados dende a notificación deste acordo. No caso de non cumprirse este requisito por causas imputables ó adxudicatario, dará lugar á resolución do contrato. O adxudicatario deberá ingresar na Caixa desta Deputación a cantidade de 296,67 euros, en concepto de gastos por inserción do anuncio do concurso no Boletín Oficial da Provincia de Pontevedra. ------ Folla: FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 9.16266.- ADXUDICACIÓN DO CONCURSO PARA CONTRATACIÓN DA SUBMINISTRACIÓN DE DIVERSO MOBILIARIO PARA O NOVO EDIFICIO SEDE DO SERVIZO DE PATRIMONIO DOCUMENTAL E BIBLIOGRÁFICO A Xunta de Goberno desta Deputación Provincial na sesión extraordinaria do día 16 de abril de 2008 aprobou o expediente de contratación para a adxudicación, mediante concurso, procedemento aberto, da subministración de diverso mobiliario para o novo edificio sede do Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico, por un tipo máximo de licitación de 220.632,00 euros, IVE incluído. Resultando que o anuncio do concurso para a contratación da subministración de diverso mobiliario para o novo edificio sede do Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico, foi publicado no Boletín Oficial da Provincia de Pontevedra número 77, de data 22 de abril de 2008. Resultando que a cualificación da documentación xeral e apertura das proposicións económicas tivo lugar o día 12 de maio de 2008, a cuxo efecto reuniuse a Mesa de Contratación para examinar a documentación e apertura das ofertas presentadas polas empresas, EKIPO, S.C.G.; LÓGICA EQUIPAMIENTOS SUR, S.L.; MONTES COMERCIAL TÉCNICA DE OFICINAS, S.L.; TECAM OFICINAS, S.A.; PLANITEC, S.L.; AXIAL III, EQUIPAMIENTOS Y SERVICIOS A LA OFICINA, S.L. e NOVAVILA, S.L., as cales foron admitidas ó concurso, pasándose o expediente a informe dos técnicos do Servizo de Arquitectura. Resultando que a Mesa de Contratación na reunión que tivo lugar o día 15 de xullo de 2008 formula proposta para que se lle adxudique o concurso á empresa, NOVAVILA RIAS BAIXAS, S.L., por resultar a oferta máis vantaxosa das presentadas e admitidas, de acordo co informe emitido polo Arquitecto Técnico Provincial, de data 13 de xuño de 2008, así como por reunir os requisitos esixidos nos pregos de condicións que rexen dito concurso. Considerando que a disposición transitoria primeira da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do sector público, que entrou en vigor o pasado día 30 de abril de 2008, recolle no seu apartado número 1 o seguinte: “Os expedientes de contratación iniciados antes da entrada en vigor desta Lei rexeranse pola normativa anterior. A estes efectos entenderase que os expedientes de contratación foron iniciados se se publicou a correspondente convocatoria do procedemento de adxudicación do contrato”. Considerando que a publicación do anuncio do concurso para a contratación da subministración de diverso mobiliario para o novo edificio sede do Servizo de Patrimonio, foi publicado no Boletín Oficial da Provincia de Pontevedra número 77, de data 22 de abril de 2008, e que en base ó disposto na citada disposición transitoria primeira da Lei 30/2007, a adxudicación deste contrato débese efectuar seguindo o establecido no R.d.l. 2/2000, de 16 de xuño, polo que se aproba o texto refundido da Lei de contratos das administracións públicas, ó ser a normativa vixente nese momento en materia de contratación. Considerando que a disposición adicional segunda da citada Lei 30/2007, no seu apartado 1, faculta ó Presidente para actuar como órgano de contratación con competencia respecto deste contrato de subministración, e tendo en conta o disposto no artigo 185 do R.d.l. 2/2004, de 5 de marzo, polo que se aproba o Texto refundido da Lei reguladora das facendas locais e o establecido nas bases de execución do orzamento para 2008, concretamente na Base 16ª. 2, a) onde figura que lle compete á Xunta de Goberno a fase correspondente á disposición dos gastos precisos para contratación de subministracións que, sendo competencia da Presidencia, teñan un importe superior a 60.102,00 euros. A Xunta de Goberno acorda por unanimidade: Adxudicar á empresa, NOVAVILA RIAS BAIXAS, S.L. (C.I.F.- B-36.447.670), o concurso convocado para a contratación da subministración de diverso mobiliario para o novo edificio sede do Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico, polo prezo global ofertado de cento noventa e tres mil novecentos cincuenta e oito euros con dezanove céntimos (193.958,19 €), IVE incluído, e coas melloras ofertadas pola empresa que se cuantifican en 13.167,16 euros as melloras sobre o prego e 8.816,00 euros, noutras melloras. A adxudicación a favor de Novavila Rías Baixas, S.L., motívase por resultar a empresa que presenta a oferta máis vantaxosa, así como por reunir os requisitos esixidos nos pregos de condicións que rexen dito concurso. O pago do prezo da subministración efectuarase contra a presentación da correspondente factura, unha vez recepcionado o mesmo, con cargo á partida 08/452.451.625.01, do vixente Orzamento Provincial. O adxudicatario deberá constituír unha garantía definitiva equivalente ó 4% do prezo de adxudicación, por importe de 7.758,33 euros, que ingresará na Tesourería da Deputación en calquera das formas previstas no artigo 36 do R.d.l. 2/2000, de 16 de xuño, do texto refundido da Lei de contratos das administracións públicas, no prazo de quince días naturais contados dende a notificación deste acordo. No caso de non cumprirse este requisito por causas imputables ó adxudicatario, dará lugar á resolución do contrato. Así mesmo acórdase a devolución das garantías provisionais constituídas polos licitadores que non resultaron adxudicatarios. A garantía provisional da empresa adxudicataria será devolta unha vez constitúa a garantía definitiva. O adxudicatario deberá ingresar na Caixa desta Deputación a cantidade de 134,85 euros, en concepto de gastos por inserción do anuncio do concurso no Boletín Oficial da Provincia de Pontevedra. ------ Folla: FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 10.16267.- ADXUDICACIÓN DA EXECUCIÓN DA OBRA EP 7103 CERDEDO-CASTRO-QUIREZA (POL 2006) TRAS A RESOLUCIÓN DO CONTRATO COA EMPRESA OBRAS Y EDIFICACIONES SEIXO, S.L. A Xunta de Goberno, en sesión de 22 de setembro de 2006, acordou aprobar o expediente para a contratación de diversas obras do POL e PPC 2006, entre as cales relacionábase a “EP 7103 Cerdedo-Castro-Quireza”(POL 2006). Unha vez realizada a pertinente convocatoria pública, e avaliadas as ofertas presentadas polos licitadores, a Xunta de Goberno, en sesión de 27/10/2006, acordou adxudicar a OBRAS Y EDIFICACIONES SEIXO, S.L., a obra de referencia por un importe de 360.000,00 €, IVE incluído, resultante de aplicar unha baixa do 20 % sobre o tipo de licitación, cun prazo de execución de seis meses, melloras valoradas en 54.000,00 € e un período de mantemento de trinta e seis meses. O Servizo de Vías e Obras informou dunha progresiva deterioración no ritmo da execución dos traballos ata presentar un estado total de abandono, producíndose un incumprimento das obrigas esenciais por parte do contratista e unha demora no cumprimento dos prazos, supostos taxados nos apartados e) e g) do art. 111 do TRLCAP como causas para a resolución do contrato. A través de escrito, notificado o 15 de abril de 2008, requiriuse ó adxudicatario para que, no prazo de dez días, puidese alegar aquilo que estime conveniente, dando con iso por efectuado o trámite de audiencia previsto no art. 109 do R.d. 1098/2001. Como consecuencia do anterior a Xunta de Goberno, en sesión de 25 de xuño de 2008, acordou resolver o contrato e liquidar a obra executada coa empresa OBRAS Y EDIFICACIONES SEIXO, S.L. nunha cantidade de 42.224,34 €, a favor da empresa. Considerando o apartado primeiro do art. 84 do TRLCAP que establece que cando se acorde a resolución do contrato porque o adxudicatario non cumpra coas obrigas esenciais do mesmo, a Administración poderá adxudicar o contrato ó licitador ou licitadores seguintes a aquel, por orde das súas ofertas, para que continúe coa súa execución. Vistos os datos que figuran no expediente de contratación, o seguinte licitador por orde das ofertas presentadas é SERCOYSA PROYECTOS Y OBRAS, SA, quen se compromete, mediante escrito de 8 de xullo de 2008, a finalizar a obra cos prezos inicialmente ofertados. Considerando o disposto na disposición adicional segunda da Lei de Contratos do sector público, e a base 16, apartado segundo das bases de execución do orzamento para o ano 2008, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: Adxudicar a execución da obra EP 7103 Cerdedo-Castro-Quireza (POL 2006) á Empresa SERCOYSA PROYECTOS Y OBRAS, SA, pola cantidade de douscentos corenta e nove mil seiscentos corenta e catro euros con sesenta céntimos (249.644,60 €). Dita cantidade resulta de aplicar a baixa ofertada pola empresa Sercoysa 16,78%, que ofertaba o prezo de 374.490,00 €, ó orzamento de licitación da obra non executada (299.981,50 €), o que supón un incremento de 9.659,39 €, sobre a cantidade pendente de executar (239.985,21 €) a prezos da adxudicación inicial da obra. O pago deste incremento (9.659,39 €) efectuarase con cargo á partida 08/511.511.612.02 do vixente orzamento provincial. (Documento Rc nº 200800060656). O adxudicatario deberá constituír unha fianza definitiva por importe de 9.985,78 € que ingresará na Tesourería da Deputación en calquera das formas previstas no artigo 36 do R.d.l. 2/2000, de 16 de xuño, do texto refundido da Lei de contratos das administracións públicas, no prazo de quince días naturais contados dende a notificación deste acordo. No caso de non cumprirse este requisito por causas imputables ó adxudicatario, dará lugar á resolución do contrato. ------ Folla: FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 11.16268.- AMPLIACIÓN DA DOTACIÓN ORZAMENTARIA DO PROGRAMA EXPO ZARAGOZA 2008 E CONCESIÓN DAS SUBVENCIÓNS DO CITADO PROGRAMA Aprobadas as Bases Reguladoras do Programa Expo Zaragoza 2008 por acordo da Xunta de Goberno de 21/05/08 para o colectivo de Asociacións da Provincia de Pontevedra e, adxudicado o expediente de contratación por procedemento negociado sen publicidade á Empresa Viajes Marsáns S.A. na cantidade de 306,03€/persoa (sen IVE) para un total de 1.000 prazas e, dado que o número de solicitudes de participación presentadas en tempo e forma, exceden da previsión inicial de prazas, supoñendo un gasto adicional de 4.200,00 € sobre o inicial de 60.000,00 € asignado a este programa, á vista do informe da intervención do 14/07/08, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: 1.- A ampliación da dotación económica do Programa Expo Zaragoza 2008, na suma de 4.200,00 € con cargo á partida 08/313.313.227.09. 2.- A concesión das subvencións do Programa Expo Zaragoza 2008 polo importe total de 64.200,00 € para un total de 1.070 participantes, segundo a cadro adxunto ASOCIACIÓN P.A.X. Data solicitada Data dada Concello de Ribadumia 29 Xa efectuada Xubilados CCOO Pontevedra 2 02/07/2008 Concello de O Porriño 49 02/07/2008 Mar e Agro (Bueu) 48 07/07/2008 Mulleres Agro Bello (O Grove) 8 07/07/2008 Moraña o Menhir 2 02/07/2008 09/07/2008 Amigos do Belén (Valga) 48 02/07/2008 09/07/2008 Centro comercial zona monumental Pontevedra 7 13/07/2008 Mulleres Rurais Ascuas (Catoira) 19 13/07/2008 Asoc. A Miñoca (Vigo) 2 13/07/2008 Cogama (Vigo) 5 13/07/2008 Illa de Arousa 4 13/07/2008 Mulleres Rurais Boavila (Vilaboa) 16 16/07/2008 16/07/2008 Mulleres Rurais Afammer 25 16/07/2008 16/07/2008 Mulleres Rurais os Borrizos Vilagarcía 7 16/07/2008 Virgen del Puerto (Marín) 6 20/07/2008 20/07/2008 Mulleres progresistas de Poio 6 20/07/2008 Maiores telefónica- Vigo 18 20/07/2008 Viudas demócratas Vigo 5 20/07/2008 Fonte do Galo (Vigo) 2 20/07/2008 Unión deportiva Ribera 14 20/07/2008 Centro Cultural de Cabeiro (Redondela) 2 13/08/2008 23/07/2008 Mulleres Rurais de Redondela 34 23/07/2008 23/07/2008 Atlántida de Matamá 8 23/07/2008 23/07/2008 Asociación Cultural Chorima (Moraña) 4 23/07/2008 Mulleres Rurais Cerdedo 15 30/07/2008 30/07/2008 Mulleres Rurais Redondela 22 06/08/2008 30/07/2008 Adicam Cangas 8 30/07/2008 Xuvenil Zona 8 51 10/08/2008 06/08/2008 Mulleres Rurais o Salnés (Meis) 16 10/08/2008 Concello de Arbo 13 10/08/2008 Asoc. Crecente 10 10/08/2008 Xuvenil Cultural Mare Podium (Poio) 4 10/08/2008 Florentino González Carro 2 10/08/2008 Chan do Bosque (Mos) 25 13/08/2008 Concello de Oia 5 13/08/2008 Asoc. Mimosas de Carracido (Porriño) 20 13/08/2008 Os Medos (Tomiño) 3 13/08/2008 Xuvenil Jomine (Meis) 27 20/08/2008 17/08/2008 Mulleres Rurais Salceda de Caselas 30 20/08/2008 17/08/2008 Asoc. 3ª idade Moraña 32 20/08/2008 20/08/2008 Veciños San Benito (Soutomaior) 5 31/08/2008 20/08/2008 Asoc. Miñoca 8 20/08/2008 Cogama 54 24/08/2008 Asogapen 10 26/08/2008 A Lama 4 26/08/2008 Asoc. Sardiñeira (Vilagarcía) 29 26/08/2008 Os Medos (Tomiño) 3 26/08/2008 Mulleres Rurais de Moaña 60 27/08/2008 27/08/2008 Mulleres Rurais de Meis 44 31/08/2008 31/08/2008 Asoc. Nogueira (Meis) 6 31/08/2008 Xubilados BBVA 51 31/08/2008 Val do Fragoso (Vigo) 2 03/09/2008 Aula 3ª idade de Vigo 34 03/09/2008 Asogapen 4 03/09/2008 Xubilados Avoa 29 07/09/2008 07/09/2008 Mulleres Rurais O Morrazo (Moaña) 24 07/09/2008 07/09/2008 Mulleres de Bouzas 26 10/09/2008 Pensionistas de A Guarda 2 10/09/2008 Mar e Agro (Bueu) 22 10/09/2008 ------ Folla: FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 12.16269.- LIBERALIZACIÓN DO SOBRANTE ECONÓMICO DO PROGRAMA “TI TAMÉN CONTAS 2008” PARA A SÚA APLICACIÓN Á MESMA PARTIDA ORZAMENTARIA E Á SÚA VINCULADA Adxudicado o concurso por procedemento aberto para a organización e impartición das actividades do Programa Ti Tamén Contas 2008 á Empresa Xestión Aurea S.L. polo prezo de 1.095,00 € por curso, en virtude do acordo de Xunta de Goberno de 27 de febreiro de 2008 e, contando o devandito programa cunha dotación orzamentaria de 100.000,00 €, con cargo á partida 08/313.313.227.09 – RC. 200800002904 e como queira que rematado o mesmo cun gasto total de 86.505,00 €, produciuse un sobrante económico de 13.495,00 €, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a liberalización do sobrante económico do Programa Ti Tamén Contas 2008, polo importe de 13.495,00 € (RC: 200800002904) para a súa aplicación á mesma partida orzamentaria (08/313.313.227.09) e á súa vinculada, co fin de facer fronte a gastos derivados de diversos programas sociais. ------ Folla: FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 13.16270.- LIBERALIZACIÓN DO SOBRANTE ECONÓMICO DO PROGRAMA “CONTACTO COA NATUREZA 2008” PARA A SÚA APLICACIÓN Á MESMA PARTIDA ORZAMENTARIA E Á SÚA VINCULADA Adxudicado o concurso por procedemento aberto para a xestión e organización do Programa Contacto coa Natureza 2008, dirixido a alumnos/as de 1º de Bacharelato dos centros públicos da nosa provincia, á empresa Halcón Viajes S.A. polo prezo de 245,00 €/persoa, en virtude do acordo de Xunta de Goberno de 9 de abril de 2008 e, rematado o mesmo cun gasto total de 9.375,00 €, produciuse un sobrante económico de 90.625,00 €, polo que co fin de atender a gastos de diversos programas sociais, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a liberalización do sobrante económico do Programa Contacto coa Natureza 2008, polo importe de 90.625,00 € (RC: 200800002606) para a súa aplicación á mesma partida orzamentaria (08/313.313.227.09) e á súa vinculada, co fin de facer fronte a gastos derivados de diversos programas sociais. ------ Folla: FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 14.16271.- SOLICITUDE DO CONSORCIO PARA O SERVIZO CONTRA INCENDIOS E SALVAMENTO DAS COMARCAS DO DEZA E TABEIRÓS-TERRA DE MONTES, CORRESPONDENTE Á ACHEGA DESTA EXCMA. DEPUTACIÓN PROVINCIAL DE PONTEVEDRA PAROS OS GASTOS DE FUNCIONAMENTO DO 3º TRIMESTRE DO ANO 2008 Vista a solicitude do Consorcio para o Servizo contra Incendios e Salvamento das Comarcas do Deza e Tabeirós – Terra de Montes, pola que interesa se proceda ó aboamento da achega desta Excma. Deputación, que ascende a 93.224,29 € para gastos de funcionamento corresponde ó 3º trimestre do ano 2008, e o informe de intervención, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: 1.- Autorizar e recoñecer a obriga de 93.224,29 €, como achega da Deputación ó consorcio para o terceiro trimestre do ano 2008. 2.- Declarar de aboo a favor do Consorcio a cantidade de 93.224,29 € con cargo á partida 08/911.223.467.01 do vixente orzamento provincial, na que existe crédito retido para tal fin, mediante RC nº 200800061306. ------ Folla: FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 15.16272.- INFORME EN RELACIÓN COAS ESTRADAS PROVINCIAIS SOBRE PROXECTO BÁSICO DE RESTAURACIÓN PAISAXÍSTICA DAS RIBEIRAS DO RÍO MIÑOR ENTRE GONDOMAR E BORREIROS, REMITIDO POLO CONCELLO DE GONDOMAR Dada conta da comunicación do Sr. Alcalde-Presidente do Concello de Gondomar, de data 2 de xuño de 2008 (rexistro de entrada núm. 22761, de data 06/06/08), pola que se remite copia do expediente sobre Proxecto Básico de restauración paisaxística das ribeiras do río Miñor entre Gondomar e Borreiros, remitido polo Concello de Gondomar, a efectos de informe, por parte desta Deputación, en relación coas estradas provinciais, e Considerando o disposto no artigo 15,4, da Lei 4/94, de 14 de setembro, de Estradas de Galicia, en relación coas estradas provincias. Visto o informe do Sr. Director de Infraestruturas, de data 8 de xullo de 2008, no que manifesta, entre outros: “O Concello de Gondomar remite o proxecto de referencia, para informe da Deputación, toda vez que a senda proxectada cruza viais de titularidade provincial. A senda atravesa os viais: • E.P. 2304 Donas- Mañufe • E.P. 2108 Acceso a Dona • E.P. 2305 Mañufe-Nande O proxecto plantexa o cruzamento das estradas a nivel, circunstancia obrigada por cotas do terreo e do río, a no ser que se plantexara a construción dunha estrutura elevada tipo pasarela que non parece razoable en base ao entorno e a topografía da zona. Os cruzamentos se resolven mediante pasos de cebra pintados e a correspondente sinalización vertical. De acordo cos antecedentes, a solución plantexada no proxecto considerase correcta. No obstante no proxecto construtivo deberase incluír a sinalización horizontal dos pasos de acordo coa norma 8.2. IC “Marcas viais” (Marca vial transversal M-4.3). Así mesmo, no referente a sinalización vertical, deberase instalar a prevista na norma 8-1-IC (artigo 9.8.2). Con anterioridade á execución das obras, o promotor d
Ãrea de notas
Nota