Fondos
-
4. COMISIÓN PERMANENTE. COMISIÓN DE GOBERNO. XUNTA DE GOBERNO
2008-10-01_Ordinaria. Acta de sesión 2008/10/01_Ordinaria
Acta de sesión 2008/10/01_Ordinaria
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.1.4.9.33.377/2.2008-10-01_Ordinaria
Título Acta de sesión 2008/10/01_Ordinaria
Data(s) 2008-10-01 (Creación)
Volume e soporte 1 acta de sesión
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Folla: En Pontevedra, na Sala de Xuntas do Pazo Provincial, sendo as dez horas e dez minutos do día un de outubro do ano dous mil oito, baixo a Presidencia de D. José Manuel Figueroa Vila, Vicepresidente da Excma. Deputación Provincial de Pontevedra, reuníronse as/os señoras/es deputadas/os, D. José Enrique Sotelo Villar, Dona Mª Teresa Pedrosa Silva, D. José Juan Durán Hermida, D. Silvestre José Balseiros Guinarte, D. Jesús Mª Fernández Portela e D. Agustín Reguera Ocampo, co obxecto de celebrar sesión ordinaria da Xunta de Goberno, con carácter executivo, en primeira convocatoria, consonte á correspondente orde do día. Así mesmo asisten os señores deputados, D. Julio Alén Montes, D. José Carlos Silva Mariño e D. Jesús Vázquez Almuíña. Da fe do acto D. Carlos Cuadrado Romay, Secretario, e está presente o Sr. Interventor, D. Antonio Graña Gómez. Non asiste o Ilmo. Sr. Presidente D. Rafael Louzán Abal e os señores deputados D. Xosé Crespo Iglesias, Dona María Corina Porro Martínez e D. Severino Reguera Varela, escusando todos a súa ausencia. Declarada aberta a sesión e de orde da Presidencia éntrase seguidamente no exame da orde do día, adoptándose en relación coa mesma os seguintes acordos: ------ Folla: 1. 16440.- ACTA ANTERIOR A Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar o borrador da acta da anterior sesión, ordinaria, do 24 de setembro de 2008. ------ Folla: 2.16441.- SOLICITUDE DE PRÓRROGA DO CONCELLO DE GONDOMAR, PARA XUSTIFICAR A OBRA Nº 273/1215 DENOMINADA “ILUMINACIÓN, PAVIMENTADO E REMATE VESTIARIOS DA PISTA POLIDEPORTIVA DE CHAÍN”, INCLUÍDA NO PAM/06-08, ANUALIDADE 2007 Vista a petición do Concello de Gondomar solicitando unha prórroga na xustificación do investimento nº 273/1215 denominado “Iluminación, pavimentado e remate vestiarios da pista polideportiva de Chain” incluído no Programa de Acción Municipal/06-08, anualidade 2007, Libre Disposición, cunha subvención de 36.000,00 €, motivada pola imposibilidade de iniciar os trámites de contratación da mencionada obra polas numerosas correccións practicadas polos Servizos da Deputación no proxecto municipal e considerando que, a Base oitava das Bases do Programa de Acción Municipal 2006, aprobadas polo Pleno da Deputación en sesión ordinaria o día 25 de xaneiro de 2008 e publicadas no BOP de data 8 de febreiro de 2008, contemplan a posibilidade de prórroga no prazo de xustificación cando existan razóns excepcionais debidamente acreditadas polo Concello, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: - A concesión do aprazamento na xustificación da obra nº 273/1215 denominada “Iluminación, pavimentado e remate vestiarios da pista polideportiva de Chain” ata o 30 de abril de 2009, con carácter improrrogable. ------ Folla: 3.16442.- RECOÑECEMENTO DA OBRIGA POLO PROCEDEMENTO EXTRAXUDICIAL DE CRÉDITO E DECLARACIÓN DE ABOO DE CANTIDADE PARA O PAGO DA SUBVENCIÓN CONCEDIDA Ó CONCELLO DE PONTEAREAS NO PAM/06, PARA A REALIZACIÓN DA OBRA NÚM. 84/704 DENOMINADA “ADAPTACIÓN CASA CULTURAL-BIBLIOTECA DE PRADO, 1ª FASE” Vista a solicitude de aboo da certificación nº UN/FINAL do Concello de Ponteareas, correspondente o investimento nº 84/704 denominado “Adaptación Casa Cultural-Biblioteca de Prado, 1ª Fase”, á vista do informe de Intervención de data 19 de setembro a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: - Recoñecer a obriga de cincuenta e catro mil setecentos sete euros con corenta e un céntimos (54.707,41€), seguindo o procedemento extraxudicial de crédito, a favor do citado Concello. - Declarar o aboo da cantidade de cincuenta e catro mil setecentos sete euros con corenta e un céntimos (54.707,41€), con cargo a partida 08/911.911.762.45.2006, como pago da subvención concedida ó Concello de Ponteareas para a realización da obra denominada “Adaptación Casa Cultural-Biblioteca de Prado, 1ª fase”, incluída no Plan de Acción Municipal 2006 (PAM/06). ------ Folla: 4.16443.- RECLAMACIÓN DE RESPONSABILIDADE PATRIMONIAL FORMULADA POLO LETRADO SR. VIDAL LORENZO EN NOME E REPRESENTACIÓN DE D. JOSÉ MANUEL CAMPO BARRO E DONA SOLEDAD CAMPO ROMALDE POR DANOS SUFRIDOS EN ACCIDENTE DE TRÁFICO NA E.P. 8105 PUXEIROS-PEINADOR (MOS) Dada conta que con data de rexistro 19/06/2008 (Rex. nº 024190) tivo entrada nesta Deputación reclamación de responsabilidade patrimonial de Don David Vidal Lorenzo en nome e representación de DON JOSE MANUEL CAMPO BARRO e DONA SOLEDAD CAMPO ROMALDE, con enderezo a efectos de notificacións en rúa Magdalena, 207 Bajos de Ferrol por danos e lesións padecidos en accidente de tráfico na estrada CP-8105 (Puxeiros-Peinador) o día 3/07/1999. Resultando.- Que con data 30/06/2008 e con fundamento no artigo 10.1, último parágrafo, do Rd 429/93, en relación co 82 e 83 da Lei 30/92, e 171 do Rd 2568/86, solicitouse informe ó Servizo de Vías e Obras, o cal foi emitido co seguinte contido: “...Efectivamente, la carretera que desde el Alto de Puxeiros, en la antigua N-120, conduce a la zona del aeropuerto de Vigo, es de titularidad provincial. Pero lo es exactamente hasta el límite de los términos municipales de Mos y Vigo, como no puede ser de otra manera por haberse asumido dicha titularidad en virtud del expediente de cesión del Ayuntamiento de Mos a la Excma. Diputación, aprobado por este organismo en el Pleno celebrado el 18 de marzo de 1982 en cuyo punto 13.91 se recoge textualmente “…acordando aceptar la transferencia de la carretera municipal de Puxeiros –Peinador a la Diputación Provincial…” Creemos queda suficientemente demostrado que el final de dicho vial tiene que ser exactamente el límite del término municipal de Mos, pues no iba a ceder un vial más allá del límite de su competencia territorial. En consecuencia, se puede asegurar que el lamentable accidente que dio lugar a la reclamación de D. David Vidal Lorenzo en nombre y representación de Dña. Soledad Campo Romalde y D. José Campo Barro, que tuvo lugar en la glorieta situada en el término municipal de Vigo, a escasos 100, mts del límite de los municipios de Mos y Vigo, acaeció fuera del tramo del vial de competencia provincial”. Considerando.- A maiores que a edición dixital do “Faro de Vigo” recolle literalmente a seguinte nova en data sábado 20 de setembro: “El Ministerio de Fomento adjudicó ayer las obras de mejora de la rotonda de acceso a Peinador, que contarán con un presupuesto final de 1.003.386,95 euros. La unión temporal de empresas formada por Sociedad Anónima de Betunes y Firmes y Benito Arnó e Hijos ejecutarán unos trabajos que consistirán en la construcción de dos glorietas, una en la zona actual con forma ovalada y que será la principal, y otra circular en el cruce entre la Avenida del Aeropuerto y Redondela. De esta manera, la actual intersección se sustituirá por una gran rotonda de forma irregular que, según el proyecto, contará con dos carriles de cuatro metros de anchura, arcenes con un metro y un radio de la isleta central que oscilará entre los 20 y los 450 metros, precisamente por su forma. En este punto confluirán un total de seis viales, que son el acceso al puerto de Peinador, a la N-556 en sentido Vigo, la autopista AP-9/A-57, la carretera hacia el Ifevi y los que van hacia Peinador y Puxeiros. El objetivo de la actuación es ordenar el tráfico en la zona y acabar con la “compleja situación actual”. Para ello, fuentes de Fomento apuntan que será necesario modificar el trazado de Ramón Nieto para “favorecer un entronque más adecuado”. En cuanto a la glorieta en la N-556 desde Redondela, el proyecto incluye la construcción de una rotonda circular que estará ubicada al final del vial de salida aeroportuario. Dispondrá también de dos carriles de cuatro metros y la isleta medirá 24 metros de radio. A ella irán a dar la Avenida del Aeropuerto, el vial de la terminal de carga –que será modificado para favorecer el acceso-, el Camiño das Patas así como la salida de Peinador. Asimismo, las obras adjudicadas ayer suponen la colocación de nueva señalización vertical que se adecuará a la reordenación de la circulación. Fomento detalla que se repondrán las líneas telefónicas y las redes de tráfico en ambas glorietas, junto a las de las líneas eléctricas e instalaciones de Aena en la isleta ovalada. La modificación de la red de carreteras obligará, además, a reponer tres paradas de autobús, a las que se colocará su correspondiente afirmado, embordillado y señalización. Considerando.- Que a instancia se presenta cumprimentando os requisitos de capacidade, lexitimación activa e temporalidade (sen ter transcorrido o prazo de prescrición), descritos nos artigos 6.1 do Rd 429/93 en relación co 70, 30, 31-1-a e 142.5 da Lei 30/92. Considerando.- Que a teor do informe do enxeñeiro xefe da zona norte impide entrar sequera a valorar as circunstancias concorrentes no sinistro en cuestión, por canto non pode constituírse validamente a relación procedimental ó non resultar a Deputación Provincial pasivamente lexitimada para interpoñer perante dela ningunha reclamación que non se relacione directamente coa súa titularidade demanial. Considerando.- Que as Administracións Públicas réxense en materia de responsabilidade patrimonial polos artigos 106.2 da Constitución Española, 139 e seguintes da Lei 30/92, 54 da Lei 7/85, 223 do Rd 2568/86 e Rd 429/93. Considerando.- Que a marxe do antedito, da propia actitude procesal da parte dedúcese que chegou ó convencemento de que nada lle pode reclamar á Deputación de Pontevedra, pois primeiro desiste do recurso contencioso administrativo interposto contra a Deputación argumentando que “…resultó Fomento la titular de la rotonda en que se produce el accidente” e segundo, en instancia dirixida a propia administración provincial inclúe un parágrafo que literalmente di “…lo que plantea el proyecto de mejora (…) de Fomento es agilizar la entrada de vehículos en el aeropuerto de Peinador”: tales asertos teñen procedimentalmente o valor dun feito probado de que é o Ministerio de Fomento -e o era- o titular da rotonda onde se produzo o lamentable accidente que é obxecto desta proposta, polo que a reclamación debe seguir o destino da inadmisión por ter acontecido o feito lesivo a marxe da titularidade demanial da Deputación. Considerando.- Que en ningún caso pode esta Excma. Deputación Provincial facerse responsable de danos producidos en estradas que non sexan da súa titularidade. Considerando.- Que o presente acordo cumprimenta o establecido nos artigos 89.1 e 54.1-b da Lei 30/92 en relación co 13.2 do Rd 429/93, referido á inadmisión argumentada da reclamación. A Xunta de Goberno acorda por unanimidade inadmitir a trámite dita reclamación. ------ Folla: 5.16444.- COMUNICACIÓNS Non houbo. ------ Folla: FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 6.16445.- SOLICITUDE DE PRÓRROGA DO CONCELLO DE MONDARIZ PARA XUSTIFICAR A OBRA Nº263/779 DENOMINADA “DEPÓSITO DE AUGA EN FRADES”, INCLUÍDA NO PAM/06-08, ANUALIDADE 2007 Vista a petición do Concello de Mondariz solicitando unha prórroga na xustificación do investimento nº 263/779 denominado “Depósito de auga en Frades” incluído no Programa de Acción Municipal /06-08, anualidade 2007-Libre Disposición, motivada polo retraso na disposición do terreo onde se executará a obra e, considerando que a Base Oitava, das Bases do Programa de Acción Municipal 2006, aprobadas polo Pleno da Deputación en sesión ordinaria o día 25 de xaneiro de 2006 e publicadas no BOP de data 8 de febreiro de 2006, contempla a posibilidade de prórroga no prazo de xustificación cando existan razóns excepcionais debidamente acreditadas polo Concello, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: - A concesión do aprazamento na xustificación da obra nº 263/779 denominada “Depósito de auga en Frades”, incluída no PAM/06-08, anualidade 2007- Libre Disposición, ata o 30 de abril de 2009, con carácter improrrogable. ------ Folla: FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 7.16446.- RECOÑECEMENTO EXTRAXUDICIAL DE OBRIGAS Visto o informe que formula a Intervención desta Deputación, de data 29 de setembro de 2008, para o recoñecemento extraxudicial de obrigas, de gastos efectuados polos centros xestores e dependencias desta Deputación e que se especifican na relación que se achega, e en virtude das facultades que lle confire a base 17-1, parágrafo cuarto das aprobadas para a execución do orzamento de 2008, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar e declarar de aboamento: A relación de facturas, que figuran coa referencia 200800001140 e que conten vinte e tres facturas, sendo a primeira de Entidad Pública Empresarial RED.ES por importe de 4.832,88 € e a derradeira de Celestino Abreu e Hijos, S.L. por importe de 755,94 €, obedecendo ó seguinte detalle. Importe total 48.077,57 € Descontos do IRPF 0,00 € Descontos do IVE soportado deducible 0,00 € Total Líquido 48.077,57 € ------ Folla: FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 8.16447.- ADXUDICACIÓN DUNHA BOLSA DE LICENCIADO/A UNIVERSITARIO/A PARA REALIZAR TRABALLOS DE INVESTIGACIÓN NA MISIÓN BIOLÓXICA DE GALICIA De conformidade coa proposta da Comisión Seleccionadora dunha Bolsa de Licenciado/a Universitario/a, para a Misión Biolóxica de Galicia, para a realización de traballos de Investigación Científica, Convocatoria aprobada pola Xunta de Goberno, mediante Acordo nº nº 4.16179, adoptado o día 25 de xuño de 2008 a Xunta de Goberno acorda por unanimidade adxudicar esta Bolsa á aspirante que se relaciona a continuación, de acordo cos criterios establecidos na Base Sexta: 1.- VILA IGLESIA, Marta. Así mesmo, propóñense suplentes, para o caso de renuncia ou incompatibilidade, pola seguinte orde: -Primeiro Suplente: SABURIDO ÁLVAREZ, María Soledad. -Segundo Suplente: TRELLES REINOSO, Sara María. A dotación económica desta Bolsa é de 1.000,00 €/mes, con efectos 16 de outubro de 2008 e por un período de un ano, podendo ser prorrogadas por períodos anuais ata un máximo de catro anos en total, á vista do informe favorable do Xefe de Servizo e por Acordo da Xunta de Goberno. A cantidade total ascende a 2.500,00 € para o exercicio económico 2008, que se imputarán á partida orzamentaria 08/711.711.481.02 do Orzamento provincial. A aceptación e disfrute desta Bolsa non establece relación laboral nin funcionarial coa Deputación Provincial de Pontevedra, non implicando en consecuencia ningún compromiso para una posterior incorporación ou vinculación da Bolseira ó citado Organismo. ------ Folla: FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 9.16448.- PERMISO E AXUDA ECONÓMICA PARA ASISTENCIA A CURSOS De conformidade coa proposta de data 18 de setembro de 2008, o responsable do Servizo de Tecnoloxías da Información e Comunicacións desta Excma. Deputación Provincial, interesando que a Xefa de Negociado Web Dª Cristina Peleteiro Gallego, adscrita a este Servizo, realice un curso na modalidade On Line “Gestión de documentos: organización, tecnologías y normativa” organizado pola Sociedad Española de Información y Documentación Científica, que se desenvolverá do 29 de outubro ó 24 de novembro de 2008; a Xunta de Goberno acorda por unanimidade, ó amparo do disposto nas normas que regulan a asistencia a cursos e art.16 do V Acordo Regulador para persoal funcionario, conceder a Dª Cristina Peleteiro Gallego autorización para a realización de dito curso e unha axuda económica por importe total de 320,00 €, en concepto de gastos de inscrición, con cargo á partida 122.314.162.00. Para o aboo desta axuda a solicitante deberá presentar unha memoria sobre o contido do curso e as conclusións obtidas, debendo xustificar, igualmente, con suxeición á normativa establecida, a asistencia, co correspondente certificado ou diploma. ------ Folla: FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 10.16449.- INFORME EN RELACIÓN COA APROBACIÓN PROVISIONAL DO PROXECTO E RELACIÓN DE BENS E DEREITOS QUE DEBERÁN SER DECLARADOS DE NECESARIA OCUPACIÓN: SEGURIDADE VIAL. MELLORA DE TRAZADO. ESTRADA N-525, PK304,6. TRAMO: SILLEDA-CHAPA (PROVINCIA DE PONTEVEDRA), QUE REMITE A DEMARCACIÓN DE ESTRADAS DE GALICIA DO MINISTERIO DE FOMENTO Dada conta da comunicación da Demarcación de Estradas do Estado en Galicia do Ministerio de Fomento, de data 26 de agosto de 2008, recibida nesta Deputación o día 27 de agosto de 2008 (Rex. de entrada núm. 30366), remitindo Resolución de aprobación provisional do proxecto e relación de bens e dereitos que deberán de ser declarados de necesaria ocupación: “Seguridade vial. Mellora de trazado. Estrada N-525, pk 304,6. Tramo: Silleda – Chapa (Provincia de Pontevedra)”, ós efectos de emisión de informe por parte desta Deputación, e Resultando que o Director de Infraestruturas, emite informe con data 30 de setembro de 2008, no que manifesta, entre outros: “1.- ANTECEDENTES La Demarcación de carreteras del Estado en Galicia ha remitido, el pasado 26 de agosto, el expediente de referencia para su análisis por parte de la Diputación Provincial de Pontevedra. La actuación recogida en el proyecto de referencia consiste en una rectificación de trazado de la N-525 entre los puntos quilométricos 303+760 al 305+180. El presupuesto previsto para esta actuación asciende a un importe base de licitación de 3.697.323,11€. A la cantidad indicada anteriormente hay que añadirle un importe previsto para expropiaciones de 216.696, 25 €. Se ha previsto un precio unitario de expropiaciones de acuerdo con la siguiente valoración: Pinar maderable: 3,80 €/m2. Robledal: 4,40 €/m2. Regadío: 4,10 e/m2. Prado: 9 e/m2. Labradío de secano: 4,50 €/m2. El proyecto consiste básicamente en la rectificación de dos curvas, así como en la canalización del tráfico de una intersección existente actualmente, a través de un nuevo paso a distinto nivel. La N-525 se “deprime” y se crea un paso superior con dos rotondas en forma de enlace “tipo pesas”. Los datos de tráfico del proyecto indican la existencia en el tramo de una IMD de 9.222 vehículos/día en el año 2002. La actuación consiste, por lo tanto, en una mejora puntual de trazado de la N-525 con incidencia directa en la intersección existente actualmente (muy utilizada para acceso a la Semana Verde , así como para evitar el paso por el casco urbano de Silleda). Así mismo con esta actuación se mejora la situación del acceso a la industria implantada en la margen derecha de la N-525. 2.- INFORME La actuación recogida en el presente proyecto, no afecta a ninguna vía titularidad de la Diputación de Pontevedra. Tal y como se ha señalado en los antecedentes, la actuación proyectada supone una mejora puntual de trazado que redundará en una mayor seguridad vial. No obstante, a la vista de la magnitud de la inversión y del tráfico existente en la vía, consideramos que se debería analizar esta mejora desde una perspectiva global de la N-525. En la línea de los señalado es conveniente recordar que el PEIT establece en su apartado 5-2 f que “la ejecución de nuevas variantes de población se limitará a aquellas travesías con un volumen de tráfico significativo (mayor de 4000 vehículos/día) o que presenten problemas de seguridad vial derivadas de unas características geométricas inadecuadas para el itinerario al que pertenecen. En el caso de itinerarios con un tráfico mayor de 8.000 vehículos/día, un importante número de núcleos atravesados, edificaciones generalizadas próximas a la carretera, y predominio de tráfico de agitación (distancia origen-destino menor de 75 km.), se procurará sustituir la construcción de numerosas variantes por una infraestructura que canalice el tráfico de largo y medio recorrido, cediendo la titularidad de la antiguo vía a la Administración Territorial Correspondiente”. En atención a esta indicación de la planificación vigente (PEIT), consideramos que debería quedar garantizada la compatibilidad de la actuación proyectada, con las futuras mejoras de la N-525 (variante de Silleda y posible mejora del itinerario completo). Así mismo consideramos que se deberían actualizar los importes de obra y de las expropiaciones.” A Xunta de Goberno acorda por unanimidade prestar conformidade ó citado informe, e a súa remisión á Demarcación de Estradas do Estado en Galicia do Ministerio de Fomento. ------ Folla: FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 11.16450.- RECLAMACIÓN DE RESPONSABILIDADE PATRIMONIAL FORMULADA POR DON LUIS RODRÍGUEZ VIDAL POR DANOS EN ACCIDENTE DE TRÁFICO PADECIDOS NA EP-1001 CANGAS-COIRO-MAGDALENA (CANGAS) Dada conta que con data de rexistro 27/03/08 (rex.011999) tivo entrada nesta Deputación instancia subscrita por Don Luis Rodríguez Vidal con enderezo de notificacións en Avda. de Lugo nº 19-3ºB de Cangas, por danos en accidente de circulación padecidos o día 12/01/2008, na EP-1001 Cangas-Coiro-Magdalena e que individualiza economicamente en 584,40 €. Resultando.- Que con data 8/05/2008 e con fundamento no artigo 10.1, último parágrafo, do Rd 429/93, en relación co 82 e 83 da Lei 30/92, e 171 do Rd 2568/86, solicitouse informe ó Servizo de Vías e Obras, que emitiu en data 20/05/2008 co seguinte contido: “…1. La E.P. 1001 Cangas-Coiro-Magdalena está incluida dentro de la red provincial de carreteras. 2. Por parte del Servicio de Vías y Obras no se tuvo constancia directa del accidente de referencia, ni de otros ocurridos por la misma causa, “existencia de un socavón de grandes dimensiones en la calzada”, en fechas anteriores o posteriores al que es objeto del presente informe. 3. Realizada visita de inspección al vial de referencia el vigilante de la zona ha podido comprobar que en el lugar del accidente- p.k. 4+400- no existe ningún socavón- mucho menos de grandes dimensiones-, ni tampoco restos de reparación del mismo- que sin dudase apreciarían en el firme- ni señal alguna que acredite la ejecución de obras de canalización en la zona, encontrándose el firme en perfecto estado de conservación y la carretera debidamente señalizada. Así en el vial es continúa la presencia de señales de prohibición R-301 velocidad máxima 50 Km/hora situada en el punto kilométrico 3+700 y que afecta al tramo del vial en el que presuntamente se produce el accidente- punto kilométrico 4+400. 5. Por último es importante resaltar que no existe –o no se ha aportado- atestado levantado por la policía local o la guardia civil respecto al presunto accidente y que tampoco se han aportado fotografías del lugar del siniestro que puedan acreditar la existencia de un socavón en la zona. Considerando.- Que a instancia se presenta cumprimentando os requisitos de capacidade, lexitimación activa e pasiva e temporalidade (sen ter transcorrido o prazo de prescrición), descritos nos artigos 6.1 do Rd 429/93 en relación co 70, 30, 31-1-a e 142.5 da Lei 30/92. Considerando.- Que non quedou acreditada a relación de causalidade (artigos 139.1 da Lei 30/92 e 13.2 do Rd 429/93) co material probatorio achegado ó expediente, antes ó contrario, queda demostrada a non responsabilidade desta Deputación no evento lesivo, por canto nin proba nin principio da mesma ou indicio algún achega ó procedemento ó reclamante, que se limita a facer unha manifestación interesada e subxectiva (tal sería o seu valor procesal), o que debe conducir a desestimación da reclamación por ausencia de acreditación fáctica dos feitos e incumprimento do principio da carga probatoria, pois nin fotografías da focha, nin atestado de policía ou garda civil de tráfico, nin testifical algunha se achegan para tentar levar o convencemento desta Deputación a realidade causal, fronte ó cal o informe de Vías e Obras cobra pleno vigor e se constitúe no único elemento de xuízo idóneo. Considerando.- Que as Administracións Públicas réxense en materia de responsabilidade patrimonial polos artigos 106.2 da Constitución Española, 139 e seguintes da Lei 30/92, 54 da Lei 7/85, 223 do Rd 2568/86 e Rd 429/93. Considerando.- Que o presente acordo cumprimenta o establecido nos artigos 89.1 e 54.1-b da Lei 30/92 en relación co 13.2 do Rd 429/93, referido á desestimación argumentada da reclamación. A Xunta de Goberno acorda por unanimidade desestimar a reclamación. ------ Folla: FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 12.16451.- RECLAMACIÓN DE RESPONSABILIDADE PATRIMONIAL FORMULADA POR DON PEDRO SANJUAN FERNÁNDEZ EN NOME E REPRESENTACIÓN DE ALFONSO JUAN ÁLVAREZ CERQUEIRA POR DANOS EN ACCIDENTE DE TRÁFICO PADECIDOS NA EP-5005 (CRECENTE) Dada conta que con data de rexistro 26/03/08 tivo entrada nesta Deputación instancia subscrita por Don Pedro Sanjuán Fernández en nome e representación de ALFONSO JUAN ALVAREZ CERQUEIRA con enderezo de notificacións en rúa García Camba, nº 2 – 5º A de Pontevedra, por danos en accidente de circulación padecidos o día 25/05/07, na E.P. 5005 (Crecente) e que individualiza economicamente en 2.446,60 €. Resultando.- Que con data 07/02/08 e con fundamento no artigo 10.1, último parágrafo, do Rd 429/93, en relación co 82 e 83 da Lei 30/92, e 171 do Rd 2568/86, solicitouse informe ó Servizo de Vías e Obras, que emitiu en data 08/04/08 co seguinte contido: “1.- El vial 5005 Cañíza – Pousa (PO-400) está incluido dentro de la red provincial de carreteras. 2.- Por parte del Servicio de Vías y Obras no se tuvo constancia directa del accidente de referencia ni de otros ocurridos por la misma causa, irrupción de un jabalí en la calzada, en fechas anteriores o posteriores al que es objeto del presente informe. 3.- En este punto se hace preciso desvirtuar los argumentos de la parte reclamante cuanto intenta hacer nacer la responsabilidad de la Administración con fundamento en la disposición adicional 9 de la Ley 17/2005, de 19 de julio, de modificación del Texto Articulado de la Ley sobre Tráfico, Circulación de Vehículos a Motor y Seguridad Vial, cuando se dispone- en el apartado responsabilidad en accidentes de tráfico por atropellos de especies cinegéticas- que “En accidentes de tráfico ocasionados por atropello de especies cinegéticas será responsable el conductor del vehículo cuando se le pueda imputar incumplimiento de las normas de circulación. Los daños personales y patrimoniales en estos siniestros, sólo serán exigibles a los titulares de aprovechamientos cinegéticos o, en su defecto, a los propietarios de los terrenos, cuando el accidente sea consecuencia directa de la acción de cazar o de una falta de diligencia en la conservación del terreno acotado. También podrá ser responsable el titular de la vía pública en la que se produce el accidente como consecuencia de su responsabilidad en el estado de conservación de la misma y en su señalización” Sin embargo en el escrito presentado por el representante de Don Alfonso Juan Álvarez Cerqueira no se tienen en cuenta los siguientes datos: Primero. De acuerdo con lo dispuesto en el artículo 9 de la Ley 4/1997, de 25 de junio, de Caza de Galicia, “ 1. Los terrenos de carácter cinegético pueden estar sujetos a un régimen cinegético común o especial. 2.- Los terrenos sujetos a régimen cinegético especial pueden pertenecer a alguna de las siguientes categorías: Reservas de caza; refugios de fauna; terrenos cinegéticamente ordenados (Tecor), terrenos cinegético deportivos o explotaciones cinegéticas. 3.- Los no comprendidos en alguna de las categorías relacionadas en el párrafo anterior quedarán sujetos al régimen cinegético común, y en los mismos el ejercicio de la caza será libre, sin más limitaciones que las contenidas en la presente Ley y disposiciones que la desarrollen” Segundo. Hechas las comprobaciones oportunas y según información facilitada desde la Consellería de Medio Ambiente e Desenvolvemento Sostible- y que se adjunta al escrito de reclamación- el lugar donde se produjeron los daños, en el punto kilométrico 4+00 de la carretera 5005 A Cañiza- Pousa, está dentro de un terreno de aprovechamiento común- zona libre de caza- Es por ello que de acuerdo con lo dispuesto en el artículo 23 Ley 4/1997, de 25 de junio, de Caza de Galicia, en la redacción dada por la Ley 6/2006, de 23 de octubre- Indemnizaciones por daños- “1. En accidentes de tráfico ocasionados por el atropello de especies cinegéticas los daños personales y patrimoniales se atendrán a lo dispuesto en la normativa estatal en materia de seguridad vial existente al respecto. 2. Los titulares de aprovechamientos cinegéticos de terrenos sujetos a régimen cinegético especial responderán en los demás casos de los daños ocasionados por las especies cinegéticas. La Consellería de Medio Ambiente y Desarrollo Sostible, previa instrucción del correspondiente expediente de valoración, indemnizará los daños efectivamente producidos por las especies cinegéticas de los terrenos cinegéticos de aprovechamiento común, de los tecor autonómicos de su administración, de las reservas de caza, de los refugios de fauna y de cualquier otro terreno cuya administración y gestión le correspondan”. En este supuesto es evidente que al tratarse de un terreno de aprovechamiento cinegético común- zona libre de caza- la responsabilidad de los daños provocados por la irrupción de un jabalí en la calzada no corresponde a la Diputación Provincial de Pontevedra. Tercero. Sin perjuicio de lo dispuesto en el párrafo anterior, cabe resaltar que de acuerdo con lo dispuesto en el anexo 9.9.2 de la Orden de 28 de diciembre de 1999, por la que se aprueba la norma 8.1-IC “Señalización vertical” de la Instrucción de Carreteras, en el tramo en cuestión no es necesaria la presencia de la señal P-24 “animales sueltos” ya que según dicho anexo “ La posible presencia de animales sueltos, al atravesar la carretera cotos, reservas, parques nacionales etc…, se advertirá mediante la señal P-24, complementada en su caso por un panel indicativo de la longitud afectada”, circunstancia que no concurre en este supuesto ya que el tramo de carretera en el que se produjo el accidente no atraviesa ninguno de esos lugares, que tendrían la consideración de terrenos cinegéticos sujetos a un régimen especial y no común como es el caso.” Considerando.- Que a instancia se presenta cumprimentando os requisitos de capacidade, lexitimación activa e pasiva e temporalidade (sen ter transcorrido o prazo de prescrición), descritos nos artigos 6.1 do Rd 429/93 en relación co 70, 30, 31-1-a e 142.5 da Lei 30/92. Considerando.- Que non quedou acreditada a relación de causalidade (artigos 139.1 da Lei 30/92 e 13.2 do Rd 429/93) co material probatorio achegado ó expediente, antes ó contrario, queda demostrada a non responsabilidade desta Deputación no evento lesivo, pois da detentación material ou da titularidade demanial dunha infraestrutura non pode deducirse que a Administración deba converterse nunha aseguradora universal de todos os riscos, iso por unha banda; e pola outra, dicir que a responsabilidade que hipoteticamente lle puidera atribuír a disposición adicional 9 da Lei 17/2005, de modificación do T.A.L.T.C.V.M.S.V o é con carácter subsidiario e condicional (“…podera”), mentres que o expresa de xeito categoricamente afirmativo para o condutor que incumpra as normas de circulación e para os titulares de aproveitamentos cinexéticos ou propietarios de terreos. Considerando.- Que o sinistro se produce pola irrupción dun xabarín na calzada procedente dun terreo de aproveitamento común (p.k.4+00) da estrada 5.005, polo que deven aplicable o artigo 23.2 primeiro parágrafo da Lei de Caza que dí “…La Consellería de Medio Ambiente indemnizará los daños producidos polas especies cinexéticas nos terreos de aproveitamento común” Considerando.- Que o anexo 9.9.2 da Orden de 28 de decembro de 1.999, pola que se aproba a norma 8.1-IC da Instrución de estradas di que “no es necesaria la señal P-24”animales sueltos” ya que solo se exige “….al atravesar cotos, reservas e parques nacionales” o cal, como claramente se aprecia, non é o caso. Considerando.- Que, en xeral tanto a xurisprudencia como os precedentes dos Tribunais Superiores de Xustiza consideran a irrupción de animais na calzada como un suceso na maioría dos casos inevitable que se produce pola mesma forza dos feitos e sen posibilidade de previsión humana algunha, por todas, STSXG de 23 e 28 de xaneiro de 2004. Considerando.- Que non existe norma algunha que obrigue a valar as estradas convencionais (si as autovías e autoestradas). Considerando.- Que as Administracións Públicas réxense en materia de responsabilidade patrimonial polos artigos 106.2 da Constitución Española, 139 e seguintes da Lei 30/92, 54 da Lei 7/85, 223 do Rd 2568/86 e Rd 429/93. Considerando.- Que o presente acordo cumprimenta o establecido nos artigos 89.1 e 54.1-b da Lei 30/92 en relación co 13.2 do Rd 429/93, referido á desestimación argumentada da reclamación. A Xunta de Goberno acorda por unanimidade desestimar a reclamación. ------ Folla: FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 13.16452.- APROBACIÓN DO EXPEDIENTE PARA A CONTRATACIÓN, MEDIANTE PROCEDEMENTO ABERTO, DA ELABORACIÓN DUN SÍSTEMA DE XESTIÓN CARTOGRÁFICA DE INFRAESTRUTURAS, RECURSOS E INFORMACIÓN SOCIOECONOMICA PARA A PROVINCIA DE PONTEVEDRA A PARTIR DA ENQUISA DE INFRAESTRUTURAS O Ministerio de Administracións Publicas dentro dos proxectos de modernización administrativa local concedeu unha subvención para a posta en funcionamento do proxecto denominado gis-EIEL: cara a un IDE hiperlocal. Dito proxecto pretende dotar o grupo de traballo da EIEL do Servizo de Cooperación das ferramentas e aplicativos Six necesarios para a súa labor de actualización e análise, sendo o orzamento estimado de cento dezaoito mil euros (118.000,00 €), IVE incluído. Visto o Informe emitido polo Sr. Secretario sobre o prego de cláusulas económico-administrativas particulares que terá que rexer na contratación, e visto así mesmo, o documento RC e o informe de fiscalización do expediente emitido por Intervención. Considerando o disposto nos artigos 34-1, da lei 7/85, de 2 de abril, 185 do TRLRHL, de 5 de marzo de 2004, 117 e concordantes do R.d.l. 781/86, de 18 de abril e 61 do Rd 2568/86, de 18 de novembro, e a base 16, apartado segundo das bases de execución do orzamento para o ano 2008, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: Aprobar o expediente para a contratación, mediante procedemento aberto, da elaboración dun sistema de xestión cartográfica de infraestruturas, recursos e información socioeconomica para a Provincia de Pontevedra a partir da enquisa de infraestruturas e equipamentos locais, que conta cun tipo de licitación de cento un mil setecentos vinte e catro euros con trece céntimos (101.724,13 €), sen IVE, máis a cantidade correspondente ó IVE que se estima en dezaseis mil douscentos setenta e cinco euros con oitenta e sete céntimos (16.275,87 €). Así mesmo a Xunta de Goberno acorda: -Autorizar dito gasto con cargo á partida 08/911.911.662.07 do vixente orzamento provincial. -Aprobar os pregos de cláusulas administrativas e técnicas que rexerán o procedemento como Lei fundamental. -Iniciar o procedemento de adxudicación para dita contratación, concedendo un prazo de quince días naturais para a presentación de proposicións, contados a partir do día seguinte á publicación do anuncio deste procedemento no Boletín Oficial da Provincia. Dito prego é como segue: “PREGO DE CLÁUSULAS ECONÓMICAS-ADMINISTRATIVAS, QUE REXERÁ O PROCEDEMENTO ABERTO PARA A CONTRATACIÓN DA ELABORACIÓN DUN SISTEMA DE XESTIÓN CARTOGRÁFICADE INFRAESTRUTURAS , RECURSOS E INFORMACIÓN SOCIOECONOMICA PARA A PROVINCIA DE PONTEVEDRA A PARTIR DA ENQUISA DE INFRAESTRUTURAS E EQUIPAMENTOS LOCAIS 1.- OBXECTO.-A implantación e parametrización do aplicativo GIS-EIEL para a xestión da Enquisa de Infraestruturas e Equipamentos Locais e de datos socioeconomicos provinciais na Deputación Provincial de Pontevedra. 2.-FINANCIAMENTO.- O contrato financiarase con cargo á partida 08/911.911.662.07 do vixente orzamento provincial. 3.-PRAZO- Os traballos deberán ser realizados seguindo o seguinte cronograma: -Presentación das táboas ó Map correspondente ó ano 2008, no prazo de 1 mes dende a sinatura do contrato. -Realización do aplicativo e das tarefas definidas nos pregos de prescricións técnicas, no prazo de 6 meses dende a sinatura do contrato. -Mantemento e probas, tras a entrega do aplicativo, 6 meses. 4.- TIPO DE LICITACIÓN.-Establécese na cantidade de cento un mil setecentos vinte e catro euros con trece céntimos (101.724,13 €), sen IVE, máis a cantidade correspondente ó IVE que se estima en dezaseis mil douscentos setenta e cinco euros con oitenta e sete céntimos (16.275,87€). 5.- PAGO.- O pago do prezo efectuarase contra a presentación das correspondentes facturas, unha vez prestada a conformidade polos técnicos da Deputación. Permitirase a emisión de facturas parciais tras a finalización de cada actuación particular previa certificación desta, de conformidade coa seguinte porcentaxe do prezo do contrato: -30% finalización da fase Migración do modelo de datos da EIEL de Pontevedra ó de BDT-EIEL (base de datos territorial da EIEL) utilizado por gisEIEL. -30% finalización da fase Modificacións no modelo de datos de gisEIEL para incorporar novos datos de interese da BDT. -40% entrega do aplicativo e formación. 6.- CAPACIDADE PARA CONTRATAR.- Están capacitadas para contratar as persoas naturais ou xurídicas, españolas ou estranxeiras, que teñan plena capacidade de obrar e acrediten a correspondente clasificación e solvencia técnica nos termos que dispón o artigo 65 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, e non se atopen incursas nalgunha das prohibicións que contempla o art. 49 de dita norma. A efectos da licitación, os empresarios que desexen concorrer integrados nunha unión temporal deberán indicar os nomes e circunstancias dos que a constitúan e a participación de cada un, así como que asumen o compromiso de constituírse formalmente en unión temporal en caso de resultar adxudicatarios do contrato. A duración das unións temporais de empresarios será coincidente coa do contrato ata a súa extinción. A Administración poderá contratar con unións temporais de empresas que se constitúan ó efecto (sen que sexa necesaria a formalización delas en escrituras públicas, ata que se formalizou a adxudicación); ditas empresas serán responsables solidarias ante a Administración debendo nomear ante ela un representante ou apoderado único da unión con poderes bastantes para exercitar os dereitos e cumprir as obrigas que do contrato se deriven ata a extinción do mesmo, sen prexuízo da existencia de poderes mancomunados que poidan outorgar para cobros e pagos de contía significativa. Ditas empresas deberán ter por obxecto a realización de actividades que teñan relación directa co obxecto do contrato e dispor dunha organización dotada dos elementos persoais e materiais suficientes para a debida execución do contrato. 7.- GARANTÍA DEFINITIVA.- O seu importe será do 5% do prezo de adxudicación, excluído o Imposto sobre o Valor Engadido, e poderá constituírse en calquera das formas previstas no art. 83 da LCSP. A constitución da garantía definitiva deberá ser acreditada dentro dos quince días hábiles seguintes contados dende o seguinte a que se publique a adxudicación provisional no perfil de contratante do órgano de contratación. En caso de incumprir este requisito a Administración poderá efectuar unha nova convocatoria ou adxudicar provisionalmente ó licitador ou licitadores seguintes a aquel que incumpriu a obrigación, pola orde en que queden clasificadas as súas ofertas, sempre que iso fose posible e que o novo adxudicatario preste a súa conformidade, nese caso concederase a este un prazo de dez días hábiles para cumprimentar o sinalado no segundo parágrafo do apartado anterior. A garantía definitiva terá que ser ingresada exclusivamente na Caixa da Deputación. 8.- PRESENTACIÓN DE PROPOSICIÓNS; LUGAR E PRAZO DE PRESENTACIÓN; FORMALIDADES; DOCUMENTACIÓN.- 8.1º.-Lugar e Prazo de Presentación.- As proposicións presentaranse no Rexistro Xeral da Deputación en horario de 9 a 13 horas, durante os 15 días naturais seguintes á publicación do anuncio no Boletín Oficial da Provincia. Se o último día de presentación de proposicións coincidise en festivo, prorrogarase o prazo ata o primeiro día hábil seguinte. Tamén poderanse presentar por calquera dos procedementos establecidos polos artigos 38.4º da Lei 30 /92 de 26 de novembro de Réxime Xurídico das Administracións Públicas e do Procedemento Administrativo Común e 80 do R.d. 1098/2001 de 12 de outubro, polo que se aproba o Regulamento Xeral da Lei de Contratos das Administracións Públicas, agás por Correo Electrónico. Cando a documentación se envíe por calquera dos procedementos antes indicados, o empresario deberá xustificar a data e hora da imposición do envío e anunciar ó órgano de contratación a remisión da oferta mediante télex, fax ou telegrama no mesmo día. 8.2º.-Formalidades.- As proposicións constarán de dous sobres pechados, denominados A e B en cada un dos cales farase constar o contido, na forma que se indicará, así como o nome ou denominación do licitador. A) SOBRE A denominado “PROPOSICIÓN ECONÓMICA”. Presentarase pechado e deberá conter a seguinte inscrición: PROPOSICIÓN ECONÓMICA PARA OPTAR Ó PROCEDEMENTO ABERTO PARA A CONTRATACIÓN DA ELABORACIÓN DUN SISTEMA DE XESTIÓN CARTOGRÁFICA DE INFRAESTRUTURAS , RECURSOS E INFORMACIÓN SOCIOECONOMICA PARA A PROVINCIA DE PONTEVEDRA A PARTIR DA ENQUISA DE INFRAESTRUTURAS E EQUIPAMENTOS LOCAIS Dito sobre deberá conter os seguintes documentos: 1.-Proposición Económica que se axustará ó modelo contido na cláusula final. 2.-Compromiso do Prazo de entrega e número de horas de formación (non poderá ser inferior a 20 horas de conformidade co establecido na cláusula sexta do prego de prescricións técnicas). 3.-Metodoloxía de recollida de datos a implantar e características na creación de equipos de recollida de datos. 4.- Metodoloxía de análise de infraestruturas, recursos e obra civil a implantar. 6.- Metodoloxía de análise socioeconómica a implantar. 7.- Memoria de adaptación da ferramenta sig-EIEL e/ou outras ferramentas SIX as necesidades da Deputación Provincial. 8.-Descrición das melloras a implantar no campo cartográfico. Cada licitador só poderá presentar unha proposición. Non se poderá subscribir proposta algunha de unión temporal con outros licitadores se se fixo de forma individual ou con outra unión temporal. B) SOBRE B denominado “DOCUMENTOS” deberá conter a seguinte inscrición: DOCUMENTOS XERAIS PARA OPTAR Ó PROCEDEMENTO ABERTO PARA A CONTRATACIÓN DA ELABORACIÓN DUN SISTEMA DE XESTIÓN CARTOGRÁFICADE INFRAESTRUTURAS, RECURSOS E INFORMACIÓN SOCIOECONOMICA PARA A PROVINCIA DE PONTEVEDRA A PARTIR DA ENQUISA DE INFRAESTRUTURAS E EQUIPAMENTOS LOCAIS Dito sobre deberá conter a seguinte documentación: 1.- Este sobre conterá os seguintes documentos: 1.-A capacidade de obrar dos empresarios que foren persoas xurídicas acreditarase mediante a escritura de constitución ou modificación, no seu caso, inscrita no Rexistro Mercantil, cando este requisito fose exixible conforme á lexislación mercantil que lle sexa aplicable. Se non o fore, a acreditación da capacidade de obrar realizarase mediante a escritura ou documento de constitución, estatutos ou acto fundacional, no que constaren as normas polas que se regula a súa actividade, inscritos, no seu caso, no correspondente Rexistro oficial. Cando se trate de empresarios non españois de Estados membros da Comunidade Europea, deberán acreditar a súa inscrición nos Rexistros ou a achega das certificacións descritas no artigo 9 do Real decreto 1098/2001, de 12 de outubro, polo que se aproba do Regulamento Xeral da Lei de Contratos das Administracións Públicas (RXLCAP). Os demais empresarios estranxeiros deberán acreditar a súa capacidade de obrar con informe da Misión Diplomática Permanente ou Oficina Consular de España no lugar do domicilio da empresa, no que se faga constar, previa acreditación pola empresa, que figuran inscritas no rexistro local profesional, comercial ou análogo, ou na súa falta, que actúan con habitualidade no tráfico local no ámbito das actividades ás que se estende o obxecto do contrato. Ademais, deberán xustificar mediante informe da respectiva Misión Diplomática Permanente de España ou da Secretaría Xeral de Comercio Exterior do Ministerio de Economía e Facenda sobre a condición de estado signatario do Acordo sobre Contratación Pública da Organización Mundial de Comercio, nos casos previstos no Real Decreto 1098/2001, de 12 de outubro, polo que se aproba do Regulamento Xeral da Lei de Contratos das Administracións Públicas (RXLCAP). Se é persoa física, o documento que acredite a súa personalidade (Documento Nacional de Identidade para españois; Pasaporte, autorización de residencia e permiso de traballo, no seu caso, ou calquera outro documento equivalente para estranxeiros). Se o asinante da proposición actúa en calidade de representante do licitador, deberá acompañarse o documento que acredite a personalidade deste representante (Documento Nacional de Identidade, para españois; Pasaporte, autorización de residencia e permiso de traballo no seu caso, ou calquera outro documento equivalente para estranxeiros) e, ademais, poder bastante en Dereito ó seu favor, debidamente inscrito no Rexistro oficial correspondente que habilite para concorrer á celebración de contratos coas Administracións Públicas. En caso de concorrer á licitación varias empresas constituíndo unha unión temporal, cada unha delas deberá acreditar a súa personalidade e capacidade, indicando os nomes e circunstancias dos empresarios que subscriben as proposicións, a participación de cada unha delas, designando á persoa ou entidade que, durante a vixencia do contrato, ostentará a representación da unión temporal ante a Administración. 2.-Poder debidamente bastanteado. 3.-Unha declaración responsable de non estar incurso en prohibición de contratar. Esta declaración incluirá a manifestación de atoparse ó corrente do cumprimento das obrigacións tributarias e coa Seguridade Social impostas polas disposicións vixentes, sen prexuízo de que a xustificación acreditativa de tal requisito deba presentarse, antes da adxudicación definitiva, polo empresario a cuxo favor ir a efectuar esta. Para as empresas estranxeiras, nos casos en que o contrato vaia executarse en España, a declaración de someterse á xurisdición dos xulgados e tribunais españois de calquera orde, para todas as incidencias que de modo directo ou indirecto puidesen xurdir do contrato, con renuncia, no seu caso, ó foro xurisdicional estranxeiro que puidese corresponder ó licitante. 5.- Documentación acreditativa da solvencia económica e técnica: a) Informe de institucións financeiras acreditativo da solvencia económica e financeira ou, no seu defecto, seguro de indemnización por riscos profesionais. b) Declaración de cifras de negocio globais dos servizos realizados nos tres últimos exercicios. c) Certificacións establecidas polos institutos ou servizos oficiais ou homologados encargados do control de calidade. 9-.MESA DE CONTRATACIÓN.- Estará composta por : PRESIDENTE: O Presidente da Corporación Provincial, ou membro en quen delegue. VOGAIS: -O Secretario Xeral da Corporación. -O Interventor da Corporación. -Responsable de Novas Tecnoloxías -Xefa do Servizo de Cooperación SECRETARIO: O Técnico Adxunto do Servizo de Contratación Facenda e Patrimonio da Corporación. 10.- CUALIFICACIÓN DA DOCUMENTACIÓN XERAL E APERTURA DE PLICAS.- A Mesa de Contratación, en acto público que terá lugar ás 10 horas do terceiro día hábil seguinte ó de finalización do prazo de presentación de proposicións -que se coincidise en festivo realizarase o primeiro día hábil seguinte- procederá ó exame da documentación presentada polos licitadores nos sobres B, indicando os licitadores excluídos, as causas de exclusión e demais observacións que serán recollidas na Acta. A continuación, o Secretario da Mesa de Contratación procederá á apertura dos sobres A, dará lectura ás proposicións económicas formuladas e dará traslado das mesmas ós Servizos Técnicos correspondentes coa finalidade de que emitan o preceptivo informe. 11.- CRITERIOS BASE PARA A ADXUDICACIÓN.- Os criterios obxectivos que servirán de base para a adxudicación do procedemento aberto, por orde decrecente de importancia, serán os seguintes: 1. Redución do prezo sobre o orzamento máximo do contrato, ata un máximo de 20 puntos. Puntuándose en función da seguinte fórmula: P = (L-O)*20/(L-B) Onde: P: Puntuación L: Orzamento de Licitación O: Oferta do licitador B: Oferta máis baixa das consideradas 2. Menor prazo de execución, ata un máximo de 15 puntos. A ponderación efectuarase conforme á seguinte fórmula: P = (L-O)*15/(L-B) Onde: P: Puntuación L: Prazo máximo establecido no prego. O: Prazo ofertado polo licitador B: Menor prazo ofertado 3. Maior número de horas de formación ofertadas, ata un máximo de 15 puntos. A ponderación efectuarase conforme á seguinte fórmula: P = (O-L)*15/(B-L) Onde: P: Puntuación L: Horas mínimas de formación establecidas no prego. O: Horas ofertadas polo licitador B: horas ofertadas máximas 4.- Metodoloxía de recollida de datos a implantar e creación de equipos de recollida de datos, ata un máximo de 10 puntos. 5.- Metodoloxía de análise de infraestruturas, recursos e obra civil a implantar, ata un máximo de 10 puntos. 6.- Metodoloxía de análise socioeconómica a implantar, ata un máximo de 10 puntos. 7.- Adaptación da ferramenta sig-EIEL e/ou outras ferramentas SIX as necesidades da Deputación Provincial, ata un máximo de 10 puntos. 8.- Melloras a implantar no campo cartográfico, ata un máximo de 10 puntos. 12.- ADXUDICACIÓN PROVISIONAL O órgano de contratación, unha vez avaliadas as propostas podendo solicitar cantos informes técnicos estime pertinentes, en función dos criterios establecidos no artigo anterior, clasificaraas por orde decrecente, en cuxo efecto, e adxudicará provisionalmente o contrato ó licitador que presente a que resulte economicamente máis vantaxosa. A adxudicación provisional acordarase en resolución motivada, que se notificará ós candidatos e publicarase no perfil de contratante do órgano de contratación. 13.- ADXUDICACIÓN DEFINITIVA.- A elevación a definitiva da adxudicación provisional non poderá producirse antes de que transcorran quince días hábiles contados dende o seguinte a aquel en que se publique aquela en o perfil de contratante da Deputación. Durante este prazo, o adxudicatario deberá presentar a documentación xustificativa de atoparse ó corrente no cumprimento das súas obrigacións tributarias e coa Seguridade Social e calquera outros documentos acreditativos da súa aptitude para contratar ou da efectiva disposición dos medios que se comprometeron a dedicar ou adscribir á execución do contrato que lle reclame esta institución, así como constituír a garantía definitiva. A adxudicación provisional deberá elevarse a definitiva dentro dos dez días hábiles seguintes a aquel en que expire o prazo sinalado no parágrafo primeiro deste apartado, sempre que o adxudicatario presente a documentación sinalada e constituído a garantía definitiva. 14.- FORMALIZACIÓN DO CONTRATO A Administración e o contratista deberán formalizar o contrato en documento administrativo dentro do prazo de dez días hábiles, a contar dende o seguinte ó da notificación da adxudicación definitiva, constituíndo dito documento título suficiente para acceder a calquera rexistro público. Non obstante, o contratista poderá solicitar que o contrato se eleve a escritura pública, correndo do seu cargo os correspondentes gastos. Cando por causas imputables ó contratista non se formalizou o contrato dentro do prazo indicado, a Administración poderá acordar a resolución do mesmo. Non poderá iniciarse a execución do contrato sen a súa previa formalización 15.- RESPONSABLE DO CONTRATO.- Esta institución poderá designar un responsable do contrato ó que corresponderá supervisar a súa execución e adoptar as decisións e ditar as instrucións necesarias co fin de asegurar a correcta realización da prestación pactada. O responsable do contrato poderá ser unha persoa física ou xurídica, vinculada ó ente, organismo ou entidade contratante ou allea a el. 16.-PERFIL DO CONTRATANTE.- Co fin de asegurar a transparencia e o acceso público á información relativa á súa actividade contractual, e sen prexuízo da utilización doutros medios de publicidade nos casos esixidos pola LCSP ou polas normas autonómicas de desenvolvemento ou nos que así se decida voluntariamente, a Deputación difundirá, a través de Internet (www.depo.es), o seu perfil de contratante. 17.- OBRIGACIÓNS DO CONTRATISTA.- O contratista será responsable da calidade técnica dos traballos que desenvolva e das prestacións e servizos realizados, así como das consecuencias que se deduzan para a administración ou para os terceiros das omisións, erros, métodos inadecuados ou conclusións incorrectas na execución do contrato. A Administración determinará se a prestación realizada polo contratista axústase ás prescricións establecidas para a súa execución e cumprimento, requirindo, no seu caso, a realización das prestacións contratadas e a subsanación dos defectos observados con ocasión da súa recepción. Se os traballos efectuados non se adecúan á prestación contratada, como consecuencia de vicios ou defectos imputables ó contratista, poderá rexeitar a mesma quedando exento da obrigación de pago ou tendo dereito, no seu caso, á recuperación do prezo satisfeito. 18.- GARANTÍA E RESPONSABILIDADE DO CONTRATISTA POR VICIOS OU DEFECTOS DURANTE O PRAZO DE GARANTÍA.- O prazo de garantía fíxase, como mínimo, nun ano dende a entrega do traballo. Se durante o prazo de garantía se acreditase a existencia de vicios ou defectos nos traballos efectuados, o órgano de contratación terá dereito a reclamar ó contratista a subsanación dos mesmos. Terminado o prazo de garantía sen que a Administración formalice algún dos reparos ou a denuncia a que se refiren os apartados anteriores, o contratista quedará exento de responsabilidade por razón da prestación efectuada. 19.- DEMORA NA ENTREGA DOS TRABALLOS.- O contratista está obrigado a cumprir o contrato dentro do prazo total fixado para a realización do mesmo, de incumprir dito prazo incorrerá en mora. Neste caso, a Administración poderá optar indistintamente pola resolución do contrato ou pola imposición das penalidades diarias na proporción de 0,20 euros por cada 1.000 euros do prezo do contrato. 20.- RESOLUCIÓN DO CONTRATO.- O contrato poderá extinguirse por calquera das causas de resolución enumeradas nos arts. 206 e 284 da LCSP. 21.- RÉXIME XURÍDICO.- En todo o non previsto expresamente no presente prego de condicións, estarase ó disposto, en canto á súa preparación, adxudicación, efectos e extinción, pola Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público e as súas disposicións de desenvolvemento; supletoriamente aplicaranse as restantes normas de dereito administrativo e, no seu defecto, as normas de dereito privado. 22.- XURISDICIÓN COMPETENTE.- As cuestións litixiosas que xurdan sobre interpretación, modificación, resolución e efectos do presente contrato, serán resoltas polo órgano de contratación cuxas resolucións esgotarán a vía administrativa deixando expedita a via xurisdicional, contencioso administrativa, a teor do disposto na Lei Reguladora de dita Xurisdición. 23.- MODELO DE PROPOSICIÓN.- Don.............., maior de idade, veciño de.............., con domicilio en ..................titular do DNI.............., expedido en data.............., actuando en nome propio ou en representación de .............con domicilio en ..............., teléfono.............. segundo acredito mediante poder debidamente bastanteado, comprométese a elaborar un sistema de xestión cartográfica de infraestruturas, recursos e información socioeconómica para a provincia de Pontevedra a partir da enquisa de infraestruturas e equipamentos locais con suxeición ó prego de condicións económico administrativas particulares e de prescricións técnicas, e polo prezo total de______(sen IVE), máis a cantidade de______________correspondente ó IVE. Prazos: Presentación das táboas ó Map correspondente ó ano 2008, no prazo de _____ mes dende a sinatura do contrato. -Realización do aplicativo e das tarefas definidas nos prego de prescricións técnicas, no prazo de __________ meses dende a sinatura do contrato. -Mantemento e probas, tras a entrega do aplicativo, _______ meses. (Data e sinatura do propoñente).” ------ Folla: FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 14.16453.- APROBACIÓN DO EXPEDIENTE PARA CONTRATAR, MEDIANTE PROCEDEMENTO NEGOCIADO SEN PUBLICIDADE, O DESENVOLVEMENTO DUNHA APLICACIÓN WEB PARA A XESTIÓN DE ARQUIVOS, ASÍ COMO A MIGRACIÓN DE TODAS AS BASES DE DATOS DO ARQUIVO PROVINCIAL DE FILEMAKER Ó XESTOR DE BASES DE DATOS RELACIONADOS CON ORACLE Dentro do plan de modernización tecnolóxica da entidade, inclúese como parte fundamental deste adecuar o funcionamento interno ás tecnoloxías actuais, sendo un dos servizos afectados por este plan de modernización o Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico. Este servizo conta cun rexistro informático mediante o cal se almacenan os metadatos do patrimonio documental de “toda a provincia”. Esta información está clasificada en diferentes bases de datos en distintas versións de Filemaker, o que dificulta a súa actualización, así como a extracción de información agregada a estas. É por isto que xorde a necesidade de adecuar a actual infraestrutura mediante o desenvolvemento dun aplicativo que inclúa a migración das Bases de Datos actuais en Filemaker a Oracle e o desenvolvemento dunha interface web que permita realizar o mantemento destas bases de datos, o custo dos cales se estima en sesenta e oito mil catrocentos corenta euros (68.440,00 €). Resultando que polo Servizo de Contratación, Facenda e Patrimonio, confeccionouse o proxecto de prego de condicións administrativas que terán que rexer no correspondente expediente de contratación, cuxa adxudicación proponse que sexa mediante procedemento negociado sen publicidade, de acordo ás consideracións que figuran no informe do Técnico Adxunto do Servizo de Contratación. Resultando que o Sr. Secretario Xeral informa o citado proxecto de prego de condicións, polo que con idéntica data elabórase o prego de condicións económico-administrativas que rexerá na contratación. Resultando que polo Sr. Interventor emítese informe de fiscalización do expediente. Considerando o establecido na disposición adicional segunda da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de contratos do sector publico, no artigo 111 e concordantes do Real decreto lexislativo 781/1986, de 18 de abril, polo que se aproba o Texto refundido das disposicións vixentes en materia de réxime local e o disposto no artigo 10, 158 e) e 161.2 da LCSP. Considerando así mesmo o disposto no artigo 185 do Real decreto lexislativo 2/2004, de 5 de marzo, polo que se aproba o Texto refundido da Lei reguladora das facendas locais e o establecido nas bases de execución do orzamento para 2008, concretamente na Base 16, onde figura que a autorización deste gasto é competencia da Xunta de Goberno acorda por unanimidade: 1.- Aprobar o expediente de contratación, para a adxudicación mediante procedemento negociado sen publicidade, do desenvolvemento dunha aplicación WEB para a xestión de arquivos, así como a migración de todas as bases de datos do ARQUIVO PROVINCIAL de FILEMAKER ó xestor de bases de datos relacionados con ORACLE, que conta cun tipo de licitación de cincuenta e nove mil euros (59.000,00 €), sen IVE, máis a cantidade correspondente ó IVE de nove mil catrocentos corenta euros (9.440,00 €). 2.- Aprobar o prego de cláusulas económico-administrativas que rexerá en dito procedemento negociado. 3.- Autorizar o gasto por importe de 68.440,00 €, con cargo á partida 08/132.121.640.00 (documento RC n° 200800080875) do vixente orzamento provincial. 4.- Dar traslado deste acordo, acompañado dunha copia do prego de condicións económico-administrativas, a tres empresas para invitalas a presentar, no caso de estar interesados, as correspondentes proposicións económicas para optar á adxudicación deste contrato. Dito Prego é como segue: “PREGO DE CLÁUSULAS ECONÓMICAS-ADMINISTRATIVAS, QUE REXERÁ O PROCEDEMENTO NEGOCIADO PARA A CONTRATACIÓN DO DESENVOLVEMENTO DUNHA APLICACIÓN WEB PARA A XESTIÓN DE ARQUIVOS, ASÍ COMA MIGRACIÓN DE TODAS AS BASES DE DATOS DO ARCHIVO PROVINCIAL DE FILEMAKER Ó XESTOR DE BASES RELACIONADOS CON ORACLE 1.- OBXECTO.- O desenvolvemento e posta en produción dun aplicativo con interfaz web que implemente a funcionalidade necesaria para dar soporte ó tratamento dos metadatos dos documentos xestionados polo persoal do Arquivo de Pontevedra. 2.- FINANCIAMENTO.- O contrato financiarase con cargo á partida 08/132.121.640.00 do vixente Orzamento provincial. 3.- PRAZO.- Os traballos deberanse realizar nun prazo máximo de catro meses. 4.- TIPO DE LICITACIÓN.- Establécese na cantidade de cincuenta e nove mil euros (59.000,00 €), sen IVE, mais a cantidade correspondente ó IVE que se estima en nove mil catrocentos corenta euros (9.440,00 €). 5- PAGAMENTO.- O pagamento efectuarase contra a presentación das correspondentes facturas, unha vez prestada a conformidade polos técnicos da Deputación. 6.- CAPACIDADE PARA CONTRATAR.- Están capacitadas para contratar as persoas naturais ou xurídicas, españolas ou estranxeiras, que teñan plena capacidade de obrar e acrediten a correspondente clasificación e solvencia técnica nos termos que dispón o artigo 65 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, e non se atopen incursas nalgunha das prohibicións que contempla o art. 49 de dita norma. Para os efectos da licitación, os empresarios que desexen concorrer integrados nunha unión temporal deberán indicar os nomes e circunstancias dos que a constitúan e a participación de cada un, así como que asumen o compromiso de constituírse formalmente en unión temporal en caso de resultar adxudicatarios do contrato. A duración das unións temporais de empresarios será coincidente coa do contrato ata a súa extinción. A Administración poderá contratar con unións temporais de empresas que se constitúan ó efecto (sen que sexa necesaria a formalización delas en escrituras públicas, ata que se formalice a adxudicación); ditas empresas serán responsables solidarias ante a Administración debendo nomear ante ela un representante ou apoderado único da unión con poderes bastantes para exercitar os dereitos e cumprir as obrigas que do contrato se deriven ata a extinción do mesmo, sen prexuízo da existencia de poderes mancomunados que poidan outorgar para cobramentos e pagamentos de contía significativa. Ditas empresas deberán ter por obxecto a realización de actividades que teñan relación directa co obxecto do contrato e dispoñer dunha organización dotada dos elementos persoais e materiais suficientes para a debida execución do contrato. 7.- GARANTÍA DEFINITIVA.- O seu importe será do 5% do prezo de adxudicación, excluído o Imposto sobre o Valor Eng
Ãrea de notas
Nota