ATOPO
Rexistros actuais: 1.618.278
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649

Acta de sesión 2008/10/15_Ordinaria

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.1.4.9.33.377/2.2008-10-15_Ordinaria

  • Título Acta de sesión 2008/10/15_Ordinaria

  • Data(s) 2008-10-15 (Creación)

  • Volume e soporte 1 acta de sesión

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido Folla: En Pontevedra, na Sala de Xuntas do Pazo Provincial, sendo as dez horas do día quince de outubro do ano dous mil oito, baixo a Presidencia do Ilmo. Sr. D. Rafael Louzán Abal, Presidente da Excma. Deputación Provincial de Pontevedra, reuníronse as/os señoras/es deputadas/os, D. José Manuel Figueroa Vila, D. José Enrique Sotelo Villar, Dona Mª Teresa Pedrosa Silva, D. José Juan Durán Hermida, D. Xosé Crespo Iglesias, D. Silvestre José Balseiros Guinarte, D. Jesús Mª Fernández Portela e D. Agustín Reguera Ocampo, co obxecto de celebrar sesión ordinaria da Xunta de Goberno, con carácter executivo, en primeira convocatoria, consonte á correspondente orde do día. Así mesmo asisten os señores deputados, D. Julio Alén Montes, D. Severino Reguera Varela, D. José Carlos Silva Mariño e D. Jesús Vázquez Almuíña. Da fe do acto D. Carlos Cuadrado Romay, Secretario, e está presente o Sr. Interventor, D. Antonio Graña Gómez. Non asiste a señora deputada Dona María Corina Porro Martínez. Declarada aberta a sesión e de orde da Presidencia éntrase seguidamente no exame da orde do día, adoptándose en relación coa mesma os seguintes acordos: ------ Folla: 1.16472.- ACTA ANTERIOR A Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar o borrador da acta da anterior sesión, ordinaria, do 8 de outubro de 2008. ------ Folla: 2.16473.- DAR CONTA DA RENUNCIA DA “ASOCIACIÓN ESPERANZA SALNÉS”, Á SUBVENCIÓN DE SERVIZOS SOCIAIS ESPECIALIZADOS, CONCEDIDA NO SEU FAVOR POLA XUNTA DE GOBERNO DE DATA 25/06/08 Aprobada pola Xunta de Goberno do 25 de xuño de 2008, unha subvención de 2.325,00 €, a favor da Asociación “Esperanza Salnés”, para “Curso de Natación dirixido ós nenos/as discapacitados”, e comunicada pola devandita asociación, o 10 de xullo do presente ano, a súa renuncia a tal subvención, dado que non puido levarse a adiante a actividade por causas técnicas e organizativas, a Xunta de Goberno queda enterada da renuncia da Asociación “Esperanza Salnés”, á subvención que, polo importe de 2.325,00 €, lle concedeu a Xunta de Goberno do 25/06/2008, para “Curso de Natación dirixido ós nenos/as con discapacidade”. ------ Folla: 3.16474.- DAR CONTA DA RENUNCIA DA “FUNDACIÓN ALDABA”, Á SUBVENCIÓN DE SERVIZOS SOCIAIS ESPECIALIZADOS, CONCEDIDA NO SEU FAVOR POLA XUNTA DE GOBERNO DE DATA 25/06/08 Aprobada pola Xunta de Goberno do 25 de xuño de 2008, unha subvención de 1.387,50 €, a favor da Fundación Aldaba, para realización de “Obradoiros de Pensamento Prosocial”, dirixidos a mozos/as en risco de exclusión social, e comunicada por tal Fundación o 17/09/2008, a súa renuncia a tal subvención, ante a falta de dispoñibilidade de persoal para levar a cabo tal actividade, a Xunta de Goberno queda enterada da renuncia da Fundación Aldaba, á subvención que, polo importe de 1.387,50 €, lle concedeu a Xunta de Goberno do 25/06/2008, para “Obradoiros de Pensamento Prosocial”. ------ Folla: 4.16475.- DAR CONTA DAS ACTAS DO XURADO DO VIII CERTAME PROVINCIAL DE BANDAS DE MÚSICA “DEPUTACIÓN DE PONTEVEDRA” De conformidade co disposto na base 9ª das que rexeron o VIII Certame Provincial de Bandas de Música “Deputación de Pontevedra”, que tivo lugar os días 3, 4 e 5 de outubro pasado no Pazo da Cultura desta cidade e despois das reunións mantidas polo Xurado Cualificador, a Xunta de Goberno queda enterada das actas do mesmo, concedendo os premios nas distintas categorías establecidas ás agrupacións que a continuación se reflicten e que se achegarán con cargo á partida 08/451.451.481.06: SECCIÓN TERCEIRA 146 Diploma participación Banda Escuela Unión Cultural de Campo Lameiro 194 Diploma participación Banda de Música Cultural de Mondariz 225 Diploma participación Banda de Música de Chapela 3º Premio e Premio da Federación Galega de Bandas de Música Populares, dotado con 300 € á agrupación: Ateneo Musical de Bembrive, con 247 puntos 2º Premio, dotado con 1.200 € á agrupación: Agrupación Musical Unión de Lantaño, con 264 puntos 1º Premio, dotado con 2.500 € e vale para adquisición instrumental de Musical Pontevedra, por 900 € á agrupación: Unión Musical de Cabral, con 301 puntos SECCIÓN SEGUNDA 214 Diploma participación Banda de Música Popular de Tui 231 Diploma participación Banda de Música Municipal de Caldas 235 Diploma participación Agrupación Musical de Belesar 247 Diploma participación Banda de Música Xuvenil de Torroso 3º Premio e Premio da Federación Galega de Bandas de Música Populares, dotado con 400 € á agrupación: Agrupación Músico-Cultural de Ribadumia, con 282 puntos 2º Premio, dotado con 1.400 € á agrupación: Banda de Música Xuvenil de Xinzo, con 291 puntos 1º Premio, dotado con 3.000 € e vale para adquisición instrumental de Musical Pontevedra, por 1.050 € á agrupación: Banda de Música Municipal de Agolada, con 297 puntos SECCIÓN PRIMEIRA 223 Diploma participación Agrupación Musical de Vincios 286 Diploma participación Banda de Música Municipal de Valga 3º Premio e Premio da Federación Galega de Bandas de Música Populares, dotado con 500 € á agrupación: Banda de Música de Catoira, con 315 puntos 2º Premio, dotado con 1.800 € á agrupación: Asoc. Cultural Unión Musical Puenteledesma, con 338 puntos 1º Premio, dotado con 3.500 € e vale para adquisición instrumental de Musical Pontevedra, por 1.200 € á agrupación: Banda de Música Recreativa e Cultural de Bandeira, con 340 puntos SECCIÓN ESPECIAL 3º Premio e Premio da Federación Galega de Bandas de Música Populares, dotado con 600 € á agrupación: Unión Musical de Valladares, con 297 puntos 2º Premio, dotado con 2.100 € á agrupación: Banda de Música Artística de Merza, con 348 puntos 1º Premio, dotado con 4.200 € e vale para adquisición instrumental de Musical Pontevedra, por 1.500 € á agrupación: Banda de Música de Lalín, con 356 puntos ------ Folla: 5.16476.- SOLICITUDE DO CONSORCIO PARA O SERVIZO CONTRA INCENDIOS E SALVAMENTO DA COMARCA DO MORRAZO, RELATIVA Á ACHEGA DESTA EXCMA. DEPUTACIÓN PROVINCIAL Ó ORZAMENTO DO CITADO CONSORCIO PARA GASTO DE FUNCIONAMENTO DO CUARTO TRIMESTRE DO ANO 2008 Vista a solicitude do Consorcio para o Servizo contra Incendios e Salvamento da Comarca do Morrazo CIF: P-3.600.025-E, pola que interesa se proceda ó aboamento da achega desta Excma. Deputación, que ascende a 83.035,21 € para gastos de funcionamento do 4ª trimestre do ano 2008, e o informe de Intervención, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: 1.- Autorizar e recoñecer a obriga de 83.035,21 €, como achega da Deputación ó Consorcio durante ó cuarto trimestre para o ano 2008. 2.- Declarar de aboo a favor do citado Consorcio a cantidade de 83.035,21 € con cargo á partida 08/911.223.467.01, na que existe crédito para tal fin mediante RC nº 20080043541. ------ Folla: 6.16477.- DEVOLUCIÓN DE GARANTÍAS DEFINITIVAS Unha vez tramitados os correspondentes expedientes, de conformidade co disposto no artigo 47 e concordantes do R.d.l. 2/2000, do 16 de xuño, polo que se aproba o Texto Refundido da Lei de Contratos das Administracións Públicas e ó non estar suxeitos a responsabilidade e terse cumpridas as condicións dos contratos, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución das seguintes garantías: PRODUCTOS ASFÁLTICOS, S.A.- CEPSA (CIF A- 28.072.809) • A constituída en valores, mediante aval de BANCO SANTANDER, por importe de mil oitocentos catro euros con trinta e dous céntimos (1.804,32 €), para responder do “Subministro de emulsión ECM-1.- Lote 44 (Subministro de materiais do ano 2007)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 06/02/2007 con número de operación 200700007524, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • PRODUCTOS ASFÁLTICOS, S.A.- CEPSA (CIF A- 28.072.809) • A constituída en valores, mediante aval de BANCO SANTANDER, por importe de dous mil noventa e seis euros con trinta céntimos (2.096,30 €), para responder do “Subministro de emulsión ECR- 2. Lote 48 (Subministro de materiais ano 2007)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 06/02/2007 con número de operación 200700007520, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. CONSTRUCCIÓNS, OBRAS E VIAIS, S.A. (CIF A- 36.008.886) • A constituída en valores, mediante aval de HCC EUROPE, por importe de mil oitocentos corenta e catro euros (1.844,00 €), para responder do “Subministro de emulsión ECM-1.- Lote 45 (Subministro de materiais ano 2007)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 01/02/2007 con número de operación 200700006272, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. CONSTRUCCIÓNS, OBRAS E VIAIS, S.A. (CIF A- 36.008.886) • A constituída en valores, mediante aval de HCC EUROPE, por importe de oito mil oitocentos euros (8.800,00 €), para responder do “Subministro de emulsión ECM- 72. Lote 51 (Subministro de materiais ano 2007)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 01/02/2007 con número de operación 200700006271, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. CONSTRUCCIONES, OBRAS Y VIALES, S.A. (CIF A- 36.008.886) • A constituída en valores, mediante aval de HCC EUROPE, por importe de catro mil douscentos corenta euros (4.240,00 €), para responder do “Subministro de 4.000 TM. de árido 0/6. Lote 51 (Subministro de materiais ano 2007)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 01/02/2007 con número de operación 200700006270, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. CONSTRUCCIÓNS, OBRAS E VIAIS, S.A. (CIF A- 36.008.886) • A constituída en valores, mediante aval de HCC EUROPE, por importe de catro mil seiscentos corenta euros (4.640,00 €), para responder do “Subministro de mestura bituminosa en quente D-12 con árido granítico. Lote 61 (Subministro de materiais ano 2007)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 01/02/2007 con número de operación 200700006269, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. REPSOL YPF LUBRICANTES Y ESPECIALIDADES, S.A. (CIF A- 28.201.523) • A constituída en valores, mediante aval de BANCO SABADELL, por importe de mil oitocentos cincuenta e seis euros (1.856,00 €), para responder do “Subministro de emulsión ECM-1.- Lote 46 (Subministro de materiais ano 2007)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 19/02/2007 con número de operación 200700009560, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. REPSOL YPF LUBRICANTES Y ESPECIALIDADES, S.A. (CIF A- 28.201.523) • A constituída en valores, mediante aval de BANCO SABADELL, por importe de mil novecentos noventa e catro euros con cincuenta céntimos (1.994,50 €), para responder do “Subministro de emulsión ECR-2.- Lote 47 (Subministro de materiais ano 2007)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 02/02/2007 con número de operación 200700006723, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. PROBISA, TECNOLOGÍA Y CONSTRUCCIÓN, S.A. (CIF A- 28.105.120) • A constituída en valores, mediante aval de BBVA, por importe de dous mil cento dezaoito euros (2.118,00 €), para responder do “Subministro de emulsión ECR-2.- Lote 49 (Subministro de materiais ano 2007)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 09/02/2007 con número de operación 200700008027, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. PROBISA, TECNOLOGÍA Y CONSTRUCCIÓN, S.A. (CIF A- 28.105.120) • A constituída en valores, mediante aval de BBVA, por importe de mil vinte euros con oitenta céntimos (1.020,80 €), para responder do “Subministro de emulsión ECM-1. Lote 50 (Subministro de materiais ano 2007)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 09/02/2007 con número de operación 200700008029, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. EXPLOTACIÓN MINERA DE CAMPOMARZO, S.A. (CIF A- 28.279.214) • A constituída en valores, mediante aval de CAIXANOVA, por importe de cincocentos corenta e oito euros (548,00 €), para responder do “Subministro de árido 0/6. Lote 52 (Subministro de materiais ano 2007)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 02/02/2007 con número de operación 200700006710, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. EXPLOTACIÓN MINERA DE CAMPOMARZO, S.A. (CIF A- 28.279.214) • A constituída en valores, mediante aval de CAIXANOVA, por importe de tres mil novecentos corenta e seis euros con oitenta céntimos (3.946,80 €), para responder do “Subministro de árido 2/6 ó 6/12. Lote 56 (Subministro de materiais ano 2007)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 02/02/2007 con número de operación 200700006711, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. ÁRIDOS DE PUENTEAREAS, S.L. (CIF A- 36.011.419) • A constituída en valores, mediante aval de BANCO SANTANDER, por importe de tres mil novecentos sesenta euros con sesenta céntimos (3.960,60 €), para responder do “Subministro de árido 2/6 ó 6/12. Lote 53 (Subministro de materiais ano 2007)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 08/02/2007 con número de operación 200700007929, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. ÁRIDOS DE PUENTEAREAS, S.L. (CIF B- 36.011.419) • A constituída en valores, mediante aval de BANCO SANTANDER, por importe de mil oitocentos euros (1.800,00 €), para responder do “Subministro de zahorra ZA-0/40. Lote 60 (Subministro de materiais ano 2007)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 08/02/2007 con número de operación 200700007930, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. GRANITOS TRITURADOS, S.L. (CIF B- 36.158.665) • A constituída en valores, mediante aval de CRÉDITO Y CAUCIÓN, por importe de tres mil oitocentos sesenta e catro euros (3.864,00 €), para responder do “Subministro de árido 2/6 ó 6/12. Lote 54 (Subministro de materiais ano 2007)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 30/01/2007 con número de operación 200700005830, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. GRANITOS Y ÁRIDOS DE ATIOS, S.L. (CIF B- 36.023.133) • A constituída en metálico, por importe de tres mil novecentos corenta e seis euros con oitenta céntimos (3.946,80 €), para responder do “Subministro de árido 2/6 ó 6/12. Lote 55 (Subministro de materiais ano 2007)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 30/01/2007 con número de operación 200700005847. CANTEIROS DO PORRIÑO REUNIDOS, S.A. (CIF A- 36.027.480) • A constituída en valores, mediante aval de CRÉDITO Y CAUCIÓN, por importe de tres mil setecentos oitenta euros (3.780,00 €), para responder do “Subministro de árido 40/63. Lote 57 (Subministro de materiais ano 2007)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 30/01/2007 con número de operación 200700005829, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. FOMENTO DE ÁRIDOS Y OBRAS, S.L. (CIF B- 36.285.765) • A constituída en valores, mediante aval de BANCO DE GALICIA, por importe de tres mil oitocentos setenta e catro euros con cincuenta céntimos (3.874,50 €), para responder do “Subministro de árido 40/63. Lote 58 (Subministro de materiais ano 2007)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 26/02/2007 con número de operación 200700010264, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. CANTERAS DEL ARENAL, S.L. (CIF B- 36.006.716) • A constituída en valores, mediante aval de CAIXANOVA, por importe de tres mil oitocentos trinta e catro euros (3.834,00 €), para responder do “Subministro de árido 40/63. Lote 59 (Subministro de materiais ano 2007)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 02/02/2007 con número de operación 200700006911, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. EXCAVACIONES MOSTEIRO, S.L. (CIF B- 36.123.800) • A constituída en metálico, por importe de douscentos euros (200,00 €), para responder do “Subministro e instalación de muro de sostemento de granito. Lote 63 (Subministro de materiais ano 2007)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 02/02/2007 con número de operación 200700006708. PREFABRICADOS SAN CLEMENTE, S.L. (CIF B- 36.118.321) • A constituída en valores, mediante aval de CAIXANOVA, por importe de novecentos trinta e dous euros (932,00 €), para responder do “Subministro de tubos de formigón de 1m, 100Ø. Lote 65 (Subministro de materiais ano 2007)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 07/02/2007 con número de operación 200700007763, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. SEÑALIZACIONES Y BALIZAMIENTOS DE GALICIA, S.A.- SEBAGASA (CIF A- 36.617.942) • A constituída en valores, mediante aval de CRÉDITO Y CAUCIÓN, por importe de mil douscentos cincuenta e catro euros (1.254,00 €), para responder do “Subministro de pintura de sinalización. Lote 67 (Subministro de materiais ano 2007)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 30/01/2007 con número de operación 200700005839, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. ------ Folla: 7.16478.- COMUNICACIÓNS Non houbo. ------ Folla: FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 8.16479.- LIBERACIÓN DO SOBRANTE ECONÓMICO DO PROGRAMA “EXPO ZARAGOZA 2008” PARA A SÚA APLICACIÓN Á MESMA PARTIDA ORZAMENTARIA E Á SÚA VINCULADA Adxudicada á Asistencia Técnica para a Xestión e Organización do Programa Expo-Zaragoza 2008, a favor da Empresa Viajes Marsans, SA, na contía de 335 €/persoa (IVE incluído), en virtude de Resolución Presidencia nº 8.916 do 3/06/2008, contando o devandito programa cunha dotación económica inicial de 60.000,00 €, e un incremento orzamentario de 4.200,00 €, e como queira que rematándoo o mesmo cun gasto total de 57.960,00 €, produciuse un sobrante económico de 6.240,00 €, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a liberación do sobrante económico de 6.240,00 €, do Programa “Expo-Zaragoza 2008”, para a súa aplicación á mesma partida orzamentaria (08/313.313-227.09), e a súa vinculada, co fin de facer fronte a outros gastos derivados de diversos programas sociais. ------ Folla: FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 9.16480.- INFORME EN RELACIÓN CO PROXECTO SECTORIAL E INFORME DE SOSTENIBILIDADE AMBIENTAL DO PARQUE EMPRESARIAL DE TREMOEDO, NOS CONCELLOS DE VILANOVA E VILAGARCÍA DE AROUSA, REMITIDO POLA DIRECCIÓN XERAL DO INSTITUTO GALEGO DA VIVENDA E SOLO DA CONSELLERÍA DE VIVENDA E SOLO DA XUNTA DE GALICIA Dada conta da comunicación da Dirección Xeral do Instituto Galego da Vivenda e Solo da Consellería de Vivenda e Solo da Xunta de Galicia, de data 4 de agosto de 2008, recibida nesta Deputación o día 13 de agosto de 2008 (Rex. de entrada núm. 29481), remitindo Proxecto sectorial e informe de sostenibilidade ambiental do Parque Empresarial de Tremoedo, nos concellos de Vilanova e Vilagarcía de Arousa, ós efectos de emisión de informe por parte desta Deputación, e Resultando que o Director de Infraestruturas, emite informe con data 9 de outubro de 2008, no que manifesta, entre outros: “I.- ANTECEDENTES: El 13 de agosto de 2008 tuvo entrada en el registro general de la Diputación Provincial, un escrito del I.G.V.S. en el que daba traslado del proyecto sectorial del parque empresarial de referencia, al objeto de recabar informe del organismo provincial de acuerdo con lo establecido en la normativa de aplicación (ley 10/1995, ley 6/2007 y ley 9/2006). El plazo establecido para emitir el informe es dos meses desde la publicación del correspondiente anuncio en el DOG. El anuncio fue publicado en el Diario Oficial de Galicia del 21 de agosto, por lo que el plazo para emisión del mismo remata el 21 de Octubre. II.- CARACTERISTICAS Y CONTENIDO DEL PROYECTO SECTORIAL: El proyecto sectorial plantea el desarrollo de un parque empresarial en la zona limítrofe de los Concellos de Vilanova y Vilagarcía de Arousa. La superficie total del parque es de 121, 878 Ha. De esta superficie, 1.130.318 m2 corresponden al Concello de Vilanova de Arousa y 88.464 m2 (el 7,26%), corresponden al de Vilagarcía. El polígono se encuentra limitado por la vía provincial EP- 9701 en su extremo norte, por la EP-9703 por el sur y por la PO-301 por el este. En el extremo Oeste, se ha previsto una conexión con la referida EP- 9703 y la PO – 530 (Tremoedo-Deiro) que da acceso directo a la VG 4-3 (Cambados-Vilagarcía). Este vial de acceso, dotado de dos carriles por sentido, se conformará como la principal vía de comunicación exterior del polígono. De acuerdo con los datos del propio documento sometido a informe, el tráfico generado por el polígono es de 8.178 vehículos/día en lo que respecta a ligeros y 835 vehículos/día a pesados. El documento estima que este tráfico generado se distribuirá en un 60% a través del acceso principal de la rotonda con la carretera PO-530, un 30% por la rotonda de acceso desde la PO-301 y un 10% a través de la EP-9701. Aparentemente esta distribución del tráfico generado no se argumenta con ningún estudio ni justificación técnica. El proyecto plantea una mejora de la rotonda final de la PO-530, que se limita a un ligero incremento de tamaño de la referida rotonda. Tal y como se ha indicado, el proyecto sectorial afecta de forma directa a dos carreteras provinciales: - EP 9701 (Baión – András) - EP 9703 (Deiro-Tremoedo) En el caso de la primera de ellas el proyecto plantea una modificación sustancial de la misma, desplazándola hacia el norte de forma que la intersección actual con la PO- 301 pasaría a estar unos 450 mts. hacia el norte, perdiéndose la continuidad del itinerario Baión-András. III.- INFORME: El parque empresarial de Tremoedo, pretende crear une espacio de uso industrial y de servicios en la zona de O Salnés. Para decidir su emplazamiento se valoraron, al menos, tres alternativas, de las que se seleccionó la de Tremoedo por su mayor viabilidad técnica, ambiental y económica. En lo que respecta a la incidencia del parque en la red de carreteras provinciales (titularidad de la Diputación Provincial) es necesario realizar una serie de observaciones: El documento sometido a informe, indica en su apartado 2.7 del tomo I que “O trazado da estrada da Deputación EP- 9701 mellórase …”. No obstante esta afirmación carece del más mínimo rigor técnico puesto que en realidad lo que plantea el proyecto es la modificación del trazado de forma sustancial, perjudicando de forma muy notoria la continuidad del itinerario Baión-András. Esta circunstancia es tanto más grave, si tenemos en cuenta que actualmente la carretera EP 9701 está siendo mejorada por la Diputación y, en concreto, en la zona afectada por la modificación se ha puesto en servicio una variante que elimina las actuales curvas y mejora de forma notable el trazado, además de la sección transversal de la misma. Resulta sorprendente que esta circunstancia no se haya tenido en cuenta por parte del equipo redactor del plan, sobre todo si se considera que el trazado de la variante fue facilitado desde la Diputación al equipo, a petición de los responsables de Xestur Pontevedra. A falta de más datos, no se comprende que el proyectista haya optado por desplazar el trazado de la EP – 9701, con el único objetivo aparente de generar un espacio de uso industrial en el Concello de Vilagarcía de Arousa. Entendemos que la conexión con la PO-301 se podría haber resuelto a través de la actual EP- 9701 (sobre todo si es tan secundaria como se indica en el documento). En la misma línea de lo indicado en los párrafos anteriores, la Diputación de Pontevedra esta tramitando el expediente correspondiente a la mejora de la intersección entre la EP 9701 y la PO-301, de forma que esta prevista la construcción de una rotonda cuyo trámite expropiatorio ya se ha iniciado: El proyecto fue aprobado por el pleno de Diputación del 23 de julio de 2008 (Boletín Oficial de la Provincia del 15 de Septiembre de 2008). Con la construcción de la rotonda mejorarán las condiciones de seguridad vial de la actual intersección. En lo relativo a la conexión con la EP-9703, la misma se diseña a través de la actual rotonda con la PO-530 que se mejora. No obstante, teniendo en cuenta que la rotonda da servicio al polígono actual de Tremoedo, y que el tráfico se va a incrementar de forma sustancial, consideramos que se debería analizar de forma pormenorizada el funcionamiento de la rotonda para garantizar su correcta operatividad. Incluso creemos que para conseguir un diseño adecuado, se debería analizar la visibilidad de una conexión directa con la PO- 530, que en definitiva es la vía de acceso del polígono con la red de altas prestaciones. Por lo tanto, en base a todas las circunstancias indicadas, se informa desfavorablemente el expediente de referencia por no estar justificada la modificación de la EP- 9701 y producir un perjuicio de difícil, por no decir imposible, compensación. Así mismo se constata que el expediente no analiza de forma adecuada la incidencia del parque sobre el funcionamiento y la operatividad de la EP 9703, en el punto de conexión del parque con la referida vía.” A Xunta de Goberno acorda por unanimidade prestar conformidade ó citado informe, e a súa remisión á Dirección Xeral do Instituto Galego da Vivenda e Solo da Consellería de Vivenda e Solo da Xunta de Galicia ------ Folla: FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 10.16481.- INFORME EN RELACIÓN CO PROXECTO SECTORIAL E INFORME DE SOSTENIBILIDADE AMBIENTAL DO PARQUE EMPRESARIAL DE A ARRUFANA, NOS CONCELLOS DE MOS E REDONDELA, REMITIDO POLA DIRECCIÓN XERAL DO INSTITUTO GALEGO DA VIVENDA E SOLO DA CONSELLERÍA DE VIVENDA E SOLO DA XUNTA DE GALICIA Dada conta da comunicación da Dirección Xeral do Instituto Galego da Vivenda e Solo da Consellería de Vivenda e Solo da Xunta de Galicia, de data 4 de agosto de 2008, recibida nesta Deputación o día 13 de agosto de 2008 (Rex. de entrada núm. 29480), remitindo Proxecto sectorial e informe de sostenibilidade ambiental do Parque Empresarial de A Arrufana, nos concellos de Mos e Redondela, ós efectos de emisión de informe por parte desta Deputación, e Resultando que o Director de Infraestruturas, emite informe con data 9 de outubro de 2008, no que manifesta, entre outros: “I.- ANTECEDENTES: El 13 de agosto de 2008 tuvo entrada en el registro general de Diputación Provincial, un escrito del I.G.V.S. en el que daba traslado del proyecto sectorial del parque empresarial de referencia, al objeto de recabar informe del organismo provincial de acuerdo con lo establecido en la normativa de aplicación (ley 10/1995, ley 6/2007 y ley 9/2006). El plazo establecido para emitir el informe es de dos meses desde la publicación del correspondiente anuncio en el DOG. El anuncio fue publicado en el Diario Oficial del 21 de agosto, por lo que el plazo para emisión del mismo remata el 21 de octubre. II.- CARACTERÍSTICAS Y CONTENIDO DEL PROYECTO SECTORIAL: El proyecto sectorial plantea el desarrollo de un parque empresarial en una de las zonas limítrofes de los Concellos de Mos y Redondela, de unas 80 Ha de superficie total. El parque afecta a los dos Concellos y estará limitado al sur por la futura autovía de conexión de la A-57 con la red arterial de Vigo y al norte por el Camino de Santiago Portugués. El acceso principal del parque se plantea a través de la N-550 (Redondela-Porriño). La superficie total del sector es de 761.667, 27 m2 y la neta es de 409.520,84 m2. La inversión prevista, de acuerdo con la documentación facilitada, es de 30,8 M € a los que hay que añadir una previsión de coste de las expropiaciones de 14, 26 M€. El parque empresarial se estructura en varias zonas diferentes para industria ligera, industria media, gran industria y por último una zona en la que queda integrada la industria existente actualmente, situada en las márgenes de la carretra provincial E.P. 2602, Peinador-Louredo. El parque, tal y como se ha diseñado, afecta de forma directa a dos carreteras provinciales: la anteriormente indicada E.P. 2602, Peinador-Louredo, en la que se plantea un acceso secundario al parque, por su extremo sur y la EP 2906. (Los Valos-Guizán) que queda afectada de forma muy notable al diseñarse una intersección de la misma, con el denominado “Eixe Norte” que da acceso a las parcelas “tip C”, situadas en el extremo norte del desarrollo. En el documento técnico, dicho vial de titularidad provincial, se ha identificado como PO-2702, aunque se trata de un error, puesto que la E.P. 2702 (Amoedo-Os Valos), se inicia en la N-550 y discurre hacia el este. III.- INFORME: El parque empresarial de Mos-Redondela, viene a satisfacer una necesidad de suelo empresarial en una zona de una importancia estratégica evidente. La ordenación y planificación de este tipo de actuaciones, conlleva la eliminación de situaciones de desorden en lo que respecta a implantación de naves y de instalaciones industriales en general. En la línea de lo indicado es evidente que con la ejecución del parque se ordenará el entorno y se integrarán las naves actualmente existentes en un conjunto industrial planificado y urbanizado. Sin embargo, del análisis de la documentación facilitada, se desprende que no se ha efectuado un estudio riguroso de las afecciones del parque sobre la red viaria de titularidad de la Diputación Provincial, y en este sentido creemos que se deben poner de manifiesto una serie de circunstancias que es imprescindible tener en cuenta para conseguir un diseño correcto: En el apartado de accesibilidad, el proyecto indica en el apartado 3.2.2.1. que el acceso directo proyectado es a la N-550 a través de un glorieta elevada. En el último párrafo del apartado indicado se señala que “Aparte, o PEM-R conta con accesos secundarios ó norte, a través da PO-2702 con obxecto de conservar a continuidade da rede viaria existente. Esta estrada, PO-2702, dispón actualmente dun enlace a nivel coa N-550.” Con independencia del error de denominación del vial, ya que no se trata de la PO-2702, sino que es la EP 2906. El proyecto no indica que lo que se hace realmente es generar un cruce a nivel entre esta vía y uno de los viales principales del parque, sin indicar el tipo de solución para la intersección, ni señalar número de vehículo, funcionamiento de la referida intersección ni ningún otro parámetro, ni detalle que permita valorar el efecto que dicha intersección va a producir en la vía provincial. No parece razonable que un proyecto de esta envergadura, no resuelva este aspecto de alguna otra forma que evite la integración, sin más, de la vía provincial en el entramado del parque. En relación con la afección del parque a la E.P. 2906, el documento señala que se construirá una vía de nuevo trazado (“Eixe 6”) que servirá “para permitir a comunicación coa N-550 desde PO-2906 xa que coa construcción do acceso ó parque desde a N-550 quedaría pechada”. El documento no establece ningún tipo de solución para la intersección del referido “Eixe 6” con la EP 2906. Tampoco se ofrece ninguna alternativa a la actual conexión de la EP-2906 con la N-550 que el propio documento reconoce que se va a suprimir al construir los carriles de incorporación, desde la rotonda de acceso al parque, a la N-550. No es aceptable que la alternativa a la supresión del acceso directo, sea el servicio a través del referido, “Eixe 6”, hasta una rotonda, para luego incorporarse al vial principal del parque hasta la rotonda de la N-550. En definitiva, el documento adolece de un estudio serio y riguroso de la incidencia del parque sobre el viario de titularidad de la Diputación Provincial. En este sentido es importante indicar que el propio documento, en la página 67 del informe de sustentabilidad ambiental, reconoce una incidencia del parque en la red viaria que se traduce en 548 vehículos pesados/día y 2.057 vehículos/ligeros que, según el propio estudio, accederán a través únicamente del acceso de la N-550 (pág. 68 del informe de sustentabilidad ambiental). No obstante la realidad existente actualmente en la zona, así como la falta de argumentación de la afirmación anterior nos lleva a cuestionar la misma: En efecto, actualmente la carretera provincial EP-2906 presenta una problemática de circulación de vehículos pesados, así como de vehículos ligeros de reparto, que ha obligado a la Diputación a limitar el tonelaje por la misma, así como a proyectar una actuación importante en materia de seguridad vial. Esta situación de tráfico intenso se podría ver muy agudizada con la puesta en marcha del nuevo polígono, en caso de que el mismo no contase con accesos directos y rápidos con la red de altas prestaciones (N-550 y especialmente la autovía de conexión de la A-57 con la red de Vigo). Incluso contando con los referidos accesos, muchos de los usuarios con origen y/o destino al parque empresarial, podrían optar por acceder al mismo a través de las vías provinciales, como ocurre actualmente con las zonas industriales existentes, al permitir un acceso más directo y en muchos casos con menor problemática (ausencia de atascos, menos controles, menos kms. recorridos, etc.). Consideramos, por lo tanto, que se debería analizar con rigor, la incidencia del tráfico inducido por el parque en las dos vías provinciales afectadas por el mismo. Así mismo no consideramos aceptable que se plantee un intersección a nivel del viario del parque con la E.P. 2906; que se genere un acceso a la EP 2602, sin definir su tipología, diseño y tráfico y que, por último, se elimine el acceso desde esta última vía provincial, a la N-550, sin plantear una alternativa razonable. En atención a estas circunstancias informamos desfavorablemente el expediente de referencia.” A Xunta de Goberno acorda por unanimidade prestar conformidade ó citado informe, e a súa remisión á Dirección Xeral do Instituto Galego da Vivenda e Solo da Consellería de Vivenda e Solo da Xunta de Galicia. ------ Folla: FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 11.16482.- INFORME EN RELACIÓN COAS ESTRADAS PROVINCIAIS SOBRE PLAN PARCIAL DO PARQUE EMPRESARIAL DE FRAGAMOREIRA DO CONCELLO DE POIO Dada conta da comunicación do Sr. Alcalde-Presidente do Concello de Poio, de data 8 de outubro de 2008 (rexistro de entrada núm. 34897, de data 10/10/08), sobre o Plan Parcial do Parque Empresarial de Fragamoreira do Concello de Poio, a efectos de informe, por parte desta Deputación, en relación coas estradas provinciais, e Considerando o disposto no artigo 15,4, da Lei 4/94, de 14 de setembro, de Estradas de Galicia, en relación coas estradas provincias. Visto o informe do Director de Infraestruturas do Servizo de Vías e Obras, de data 14 de outubro de 2008, no que manifesta, entre outros: “Con fecha 23 de junio del presente año, esta Dirección de Infraestructuras, informó desfavorablemente el plan parcial de referencia, por establecer un sistema de conexiones inaceptable con la red titularidad de la Diputación de Pontevedra. La Junta de Gobierno de la Diputación prestó su conformidad al referido informe en su sesión celebrada el pasado 9 de julio, dando traslado del acuerdo al Concello de Poio. En base al antecedente indicado, Xestur Pontevedra, en calidad de promotor de la actuación referenciada, han confeccionado una addenda justificativa en la que han contemplado una modificación del acceso a la zona industrial de forma que se ha diseñado una conexión directa con el nudo de acceso a la vía autonómica VG – 4.8, eliminando el acceso a la EP 0603. En atención a las circunstancias señaladas anteriormente, se informa favorablemente el expediente de referencia, haciendo constar que el proyecto de urbanización deberá contemplar un diseño adecuado de la conexión del parque con la rotonda de acceso a la vía VG – 4.8, que deberá contar con la conformidad de la Diputación al afectar a un vial de su titularidad.” A Xunta de Goberno acorda por unanimidade prestar conformidade ó citado informe, e a súa remisión ó Concello de Poio. ------ Folla: FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 12.16483.- CAMBIO DE APLICACIÓN SOLICITADO POLO CONCELLO DE CAMPO LAMEIRO DA OBRA INCLUÍDA NO PSA/2006-08, ANUALIDADE 2008, NÚM. 3/1072 “CANALIZACIÓN DE AUGAS EN CHACENTE”, APROBADA NA XUNTA DE GOBERNO DE 21 DE ABRIL DE 2006, PARA A OBRA Nº117/1220 “CANALIZACIÓN PARA ABASTECEMENTO AUGA EN SAN ISIDRO” Vista a petición do concello de Campo Lameiro, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar o cambio de aplicación da obra nº 3/1072: “Canalización de augas en Chacente”, incluída no PSA/2006-08, anualidade 2008, para a obra nº 117/1220: “Canalización para abastecemento auga en San Isidro”, coa mesma subvención que a anterior, quedando suxeita ás condicións establecidas no acorda da Xunta de Goberno nº 12.13922, de 21 de abril de 2006. A relación de obras subvencionadas ó concello de Campo Lameiro con cargo ó PSA/06-08, distribuída por anualidades queda como a continuación se relaciona: Denominación obra Anualidade 2006 Anualidade 2007 Anualidade 2008 Anualidades Orzam. Subv. Orzam. Subv. Orzam. Subv. 2006-2008 TOTAL TOTAL TOTAL Total Subvención Canalización aguas San Isidro 17.767,73 13.325,80 13.325,80 Canalización auga en Couso 54.090,80 25.370,99 25.370,99 Canalización para abastec. auga en San Isidro 28.775,81 21.566,85 21.566,85 17.767,73 13.325,80 54.090,80 25.370,99 28.775,81 21.566,85 60.263,64 ------ Folla: FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 13.16484.- RECOÑECEMENTO POLO PROCEDEMENTO EXTRAXUDICIAL DE CRÉDITO E DECLARACIÓN DE ABOO DA OBRIGA DERIVADA DA CONCESIÓN DA AXUDA A SERVIZOS BÁSICOS A PRAIAS 2007 Ó CONCELLO DE VILANOVA DE AROUSA Visto o acordo da Xunta de Goberno do día 23 de marzo de 2007, no que se conceden as axudas correspondentes ó programa “Dotación de servizos básicos a praias 2007”. Vista a documentación xustificativa do gasto do seguinte expediente: Beneficiario (CIF/NIF) Concepto Axuda concedida CONCELLO DE VILANOVA Equipamento da praia Terrón-Punta Nouxida 15.000 € Visto o informe emitido pola Intervención que fiscaliza o recoñecemento da obriga relacionada; e vistos os informes da técnica da Sección de Medio Ambiente,e do Enxeñeiro Director do Servizo Agrario, ambos do 9/09/2008, nos que se informa a necesidade de proceder ó recoñecemento extraxudicial desta obriga pola Xunta de Goberno A Xunta de Goberno acorda por unanimidade recoñecer e declarar de aboo polo procedemento extraxudicial de crédito a obriga derivada da concesión da axuda relacionada a continuación, correspondente ó programa “Dotación de servizos básicos a praias 2007”, con cargo á partida 07/711.442.762.82 e nas condicións seguintes: Beneficiario (CIF/NIF) Concepto Axuda concedida CONCELLO DE VILANOVA Equipamento da praia Terrón-Punta Nouxida 15.000,00 € ------ Folla: FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 14.16485.- RECOÑECEMENTO EXTRAXUDICIAL DE OBRIGAS Visto o informe que formula a Intervención desta Deputación, de data 13 de outubro de 2008, para o recoñecemento extraxudicial das obrigas, de gastos efectuados polos Centros Xestores e Dependentes desta Deputación e que se especifican na relación que se achega, e en virtude das facultades que lle confire a base 17-1, parágrafo cuarto das aprobadas para a execución do orzamento de 2008, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar e declarar de aboamento: A relación de facturas que figuran coa referencia 200800001234 e que conten vinte facturas, sendo a primeira de Comercial ERRE-Rosa Rodríguez Ruibal, por importe de 2.900,00 € e a derradeira de Gráficas Duher, S.L., por importe de 3.146,00 €, obedecendo ó seguinte detalle: Importe total ....................................... 56.819,58 € Descontos do IPRF ............................. 0,00 € Descontos do IVE soportado deducible 0,00 € Total líquido ...................................... 56.819,58 € ------ Folla: FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 15.16486.- PERMISO E AXUDA ECONÓMICA PARA ASISTENCIA A CURSO A) Con data 15 de setembro, número de rexistro de entrada 32111, Dª Mª del Carmen Rubianes Carro, Técnico Auxiliar de Cartoteca, e Dª Beatriz de la Cruz Casalderrey, Técnico en Cartoteca, funcionarias interinas adscritas ó Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico, presentaron solicitude na que expoñen que os días 2 e 3 de outubro de 2008, celebrarase na Coruña o “Terceiro encontro de Ibercarto”, do Grupo de Traballo de Cartotecas Hispano-Lusas, da que son membros, co obxectivo de establecer un diálogo e intercambio de coñecementos en torno á adquisición, conservación, catalogación e difusión das coleccións públicas cartográficas, españolas e portuguesas. A solicitude é informada favorablemente por D. Miguel Ángel Pereira Figueroa, Xefe do Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico, co visto e prace do Deputado Delegado de Cultura D. José Juan Durán Hermida, por ser as interesadas membros da devandita asociación. Examinados os antecedentes que obran no expediente, consta que Dª. María del Carmen Rubianes Carro xa foi autorizada para este tipo de licenzas con anterioridade no ano 2008. Visto o programa das Xornadas achegado polas solicitantes, e de acordo co establecido no apartado 8 do Acordo da Xunta de Goberno de 9 de marzo de 2007, nº 9.14880, existe unha correlación directa entre o contido e obxecto da actividade formativa e o traballo desenvolvido no Servizo. Ó abeiro do establecido na normativa reguladora das “Licenzas e axudas económicas para asistencia a cursos, conferencias e congresos, xornadas e reunións” aprobada pola Xunta de Goberno na súa sesión ordinaria celebrada o 09 de marzo de 2007, en concreto a Cláusula 11ª) que dispón que “a axuda económica que se poderá conceder ós solicitantes comprenderá os gastos de matrícula e inscrición, gastos de desprazamento e as axudas por aloxamento e manutención do grupo ó que pertenza o funcionario, que terán a consideración de residencia eventual”, establecendo neste sentido, o apartado 9 do Acordo da Xunta de Goberno número 14.15813 de 23 de xaneiro de 2008, polo que se aproban os Modelos de Xustificación de Gastos para o aboo de Indemnizacións por Razón do Servizo, “que a contía da indemnización por residencia eventual será do 80 por cento da dieta que corresponda de acordo co disposto no apartado 6”, tendo en conta os importes fixados no R.d. 462/2002 de 24 de maio, sobre Indemnizacións por Razón do Servizo, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade, en virtude das competencias que lle confire o artigo 105 da Lei 5/1997 de Administración Local de Galicia e de conformidade co establecido no artigo 67.4 da Lei 30/1992, de 26 de novembro, de Réxime xurídico e procedemento administrativo común, a convalidación da licenza solicitada e autorizar ás solicitantes a asistencia ó “Terceiro Encontro de Ibercarto”, celebrado na Coruña, os días 2 e 3 de outubro de 2008, co aboo dos importes que legalmente lles corresponden e que se especifican a seguir: Beatriz de la Cruz Casalderrey Grupo Locomoción en tren ida e volta Día 02/10/08 Saída Día 03/10/2008: alox. e manut. Regreso: manutención (2) 24,00 € 103,37 € 37,40 € TOTAL 164,77 € María del Carmen Rubianes Carro Grupo Locomoción en tren ida e volta Día 02/10/08 Saída Día 03/10/2008: Antes das 14:00 horas: Regreso despois das alox. e manut. 22:00 horas: manutención (3) 24,00 € 77,13 € 28,21 € Total 129,34 € O importe estimado ascende a un total de 294,11 € que se imputará ás seguintes partidas orzamentarias, de acordo coa seguinte desagregación: CONCEPTO PARTIDA IMPORTE Desprazamentos 08/454.451.231.01 48,00 € Dietas 08/454.451.230.01 246,11 € Así mesmo, de conformidade co establecido no apartado 14 do Acordo da Xunta de Goberno citado, unha vez finalizado o curso, para que se aboe a axuda económica proposta, o solicitante deberá presentar unha Memoria sobre o desenvolvemento do Curso e conclusións obtidas, debendo xustificar, igualmente, con suxeición á normativa establecida, a asistencia, co correspondente certificado ou diploma, os gastos de matrícula se é o caso, desprazamentos e axudas de manutención e aloxamento, nos termos e condicións establecidas no Real decreto 462/2002 de 24 de maio. B) Con data 8 de outubro de 2008, D. Manuel Corujo Castro, Xefe de Servizo de Desenvolvemento Local e Fondos Comunitarios e Dª Marina Piñeiro Novo, Xefe de Servizo de Cooperación presentan solicitude conxunta, informada favorablemente por D. José Juan Durán Hermida, Vicepresidente da Deputación Provincial de Pontevedra, na que expoñen que “o pasado día 30 de setembro recibiuse no Servizo de Desenvolvemento Local o convite para participar no Terceiro dos tres encontros do Proxecto Chronos que se celebrará en Bruxelas o próximo 20 de outubro de 2008. Tendo en conta o contido dos temas a tratar é importante que asistan Dª Ruth González Reyes, Técnica de Xestión do Servizo de Cooperación e Coordinadora Xeral e Responsable da execución do Proxecto Chronos, (segundo R.P. de 19 de xuño de 2008), e Dª. Paula Portela Yañez, Técnica de Administración do Proxecto”. Examinados os antecedentes que obran no expediente, consta que no marco das actividades do devandito proxecto, estaba prevista a celebración de catros seminarios de traballo, os dous primeiros xa celebrados en outubro de 2007 e febreiro de 2008. Os dous seguintes celebraranse baixo a supervisión da Deputación Provincial de Pontevedra, como Xefe de Fila do Proxecto. O terceiro seminario celebrouse do 23 ó 24 de setembro de 2008, en Viterbo (Italia), ó que asistiu o persoal responsable do Proxecto. Por todo iso solicitan autorización para que asistan ambas traballadoras, en “Comisión de Servizos” así como que se aboen os gastos xerados en concepto de dietas e desprazamentos co carácter de “a xustificar”. De conformidade co disposto no R.d. 462/2002 de 24 de maio sobre Indemnizacións por Razón do Servizo, Orde de 8 de novembro de 1994, sobre Xustificación das Indemnizacións por Razón do Servizo dos funcionarios públicos, Acordos da Xunta de Goberno número 9.14880 de 9 de marzo, e 14.15813 de 23 de xaneiro, e demais normativa de concordante aplicación a Xunta de Goberno acorda por unanimidade que Dona Ruth González Reyes, Técnica de Xestión, Responsable do Proxecto Chronos, e Dona Paula Portela Yañez, Técnica do Proxecto, asistan en “Comisión de Servizos” ó encontro do Proxecto Chronos que se celebrará o próximo 20 de outubro de 2008 en Bruxelas, e que se aboe a totalidade dos gastos que se xeren en concepto de dietas e desprazamentos, co carácter de “ a xustificar” que se cuantifican e estiman segundo detalle: A contía total estimada do gasto, ascende a: 1.812,98 € de acordo co seguinte detalle: • DESPRAZAMENTOS: - Vehículo particular Pontevedra-Oporto (titular do vehículo Dª. Ruth González Reyes): Quilómetros aproximados 360 ida/volta x 0,19 € ……….68,40 € Custo aproximado peaxes autoestrada/as............................. 90,00 € - Avión Oporto-Bruxelas-Oporto, saída día 19 de outubro ás 12:10 horas, Chegada 21 de outubro ás 15:40 horas: 359,29 €/persoa x 2 …………….…………………….. 718,58 € TOTAL DESPRAZAMENTOS: 876,98 € • DIETAS: - Manutención (DSA): De acordo coa guía do Promotor que se xunta coa solicitude, non pode superar os 92,00 € diarios por persoa. A saída prodúcese o día 19 de outubro antes das 14:00 horas e o regreso o 21 de outubro despois das 14:00 horas, polo que as contías estimadas son as seguintes: - 2,5 DSA (segundo promotor): (92 x 2,5)………230,00 €/persoa TOTAL MANUTENCIÓN: 460,00 € - Aloxamento: De acordo coa guía do Promotor, non pode superar os 140 € diarios por persoa. - Días 19 e 20 de outubro , 2 habitacións individuais (119 €/noite-persoa): 476 € TOTAL ALOXAMENTO: 476,00 €. As cantidades indicadas imputaranse ás partidas orzamentarias 08/313.328.230.01 e 08/313.328.231.01 correspondentes a desprazamentos e dietas do Proxecto Chronos”. C) Con data 30 de setembro de 2008, remítese ó Servizo de Recursos Humanos e Formación a solicitude do Xefe de Servizo da Estación Fitopatolóxica de Areeiro, informada favorablemente pola Vicepresidenta, Dna. Teresa. Pedrosa Silva, no que expón que os días 04 ó 07 de novembro de 2008, celebrarase en Albacete a “XXIV Reunión Anual del Grupo de Trabajo de Laboratorios de Diagnóstico y Prospecciones Fitosanitarias”, grupo ó a que pertence a Estación Fitopatolóxica do Areeiro e asiste ás reunións que se celebran anualmente desde os seus inicios. Xustifica a necesidade de que asista un Técnico do Servizo na importancia dos temas que se tratan no seu seo, posto que no cal se ditan as normas e criterios de traballo para os Laboratorios de Fitopatoloxía a nivel nacional, co fin de conseguir a coordinación entre todos eles. Por todo iso solicita autorización para que asista, en “Comisión de Servizos”, e se aboen os gastos que se xeren en concepto de desprazamento e dietas, a funcionaria Dna. Cristina Pintos Varela, Xefe de Sección de Fitopatoloxía. Examinados os antecedentes que obran no expediente da interesada, non consta que as mesmas sexan autorizadas para este tipo de licenzas con anterioridade no ano 2008. Visto o programa do Curso achegado polas solicitantes, e de acordo co establecido no apartado 8 do Acordo da Xunta de Goberno de 9 de marzo de 2007, nº 9.14880, existe unha correlación directa entre o contido e obxecto da actividade formativa e o traballo desenvolvido pola interesada no Servizo. De conformidade co disposto no R.d. 462/2002 de 24 de maio sobre Indemnizacións por Razón do Servizo, Orde de 8 de novembro de 1994, sobre Xustificación das Indemnizacións por Razón do Servizo dos funcionarios públicos, Acordos da Xunta de Goberno número 9.14880 de 09 de marzo, e 14.15813 de 23 de xaneiro, Orzamento Provincial 2008, Bases para a aplicación de retribucións e demais normativa de concordante aplicación a Xunta de Goberno acorda por unanimidade que Dna. Cristina Pintos Varela, Xefe de Sección de Fitopatoloxía, asista en “Comisión de Servizos” á “XXIV Reunión Anual del Grupo de Trabajo de Laboratorios de Diagnóstico y Prospecciones Fitosanitarias”, que se celebrará en Albacete os días 03 ó 07 de novembro de 2008, aboándose o 100% da dieta establecida para o grupo 2, e gastos de desprazamento A totalidade dos gastos cuantifícanse en 1.400,88 €, de acordo co seguinte detalle: 1º DESPRAZAMENTOS: Saída o día 03/11/07 (antes das 14:00 horas), Chegada o día 07/11/07 (Despois das 22:00 horas). 1.1- Billete de avión Vigo-Madrid-Vigo: 600, 00 € 1.2.- Tren Madrid-Albacete; Albacete-Madrid: 110,00 € 1.3.- Taxi Pontevedra-Aeroporto Vigo, Aeroporto Vigo-Pontevedra: 80,00 € 1.4.- Taxis Aeroporto-Tren-Aeroporto en Madrid e Tren-Hotel-Tren en Albacete:100,00 € 1.5.- Taxis e/ou autobús desprazamentos en Albacete: 60,00 € TOTAL DESPRAZAMENTOS: 950,00 €, Partida Orzamentaria 08/714.714.231.01 2º DIETAS (Grupo 2): - Saída día 3 (antes das 14:00 horas e regreso o día 07 despois das 22:00 horas): Día 3, manutención e aloxamento: 103,37 € Días 4, 5 e 6, axuda de custo enteira (103,37x3): 310,11 € Día 7, manutención: 37,40 € TOTAL DIETAS: 450,88 €, Partida Orzamentaria 08/714.714.230.01 Así mesmo, de conformidade co establecido no apartado 14 do Acordo da Xunta de Goberno citado, unha vez finalizado o curso, para que se aboe a axuda económica proposta, a solicitante deberá presentar unha Memoria sobre o seu desenvolvemento e conclusións obtidas, debendo xustificar, igualmente, con suxeición á normativa establecida, a asistencia, co correspondente certificado ou diploma, desprazamentos e axudas de manutención e aloxamento, nos termos e condicións establecidas no Real decreto 462/2002 de 24 de maio. D) Con data 03 de outubro de 2008, número de rexistro de entrada 34120, Dna. Paloma Fernández Nogueira, funcionaria adscrita ó Servizo de Asesoría Xurídica, presenta solicitude, informada favorablemente polo Xefe de Servizo, na que expón que “solicitou ser admitida no curso sobre a Potestade sancionadora e procedemento administrativo sancionador, convocado pola EGAP, que se celebrará en Santiago de Compostela os días 10, 11, 12, 13, 14, 17, 18,19 e 20 de novembro de 2008, en horario de 17:00 á 20:00 horas. Que se ben dito curso celébrase en horario de tarde, solicita autorización para saír unha hora antes da xornada establecida, é dicir, ás 14:00 horas durante os días da súa celebración, e que se lle aboen, se é o caso os gastos de desprazamento que legalmente lle poidan corresponder”. A solicitude é informada favorablemente por D. José Juan Durán Hermida, Vicepresidente. Examinados os antecedentes que obran no expediente, non consta que a interesada fixera uso de licenzas deste tipo con anterioridade ó longo do ano 2008. Visto o programa da actividade formativa solicitada, existe unha correlación directa entre o mesmo e as funcións desenvolvidas pola interesada no Servizo de Asesoría Xurídica, polo que a súa realización pode supoñer unha mellora na formación da funcionaria solicitante que reverterá no seu rendemento no Servizo. O artigo 6 do V Acordo Regulador para funcionarios da Deputación Provincial de Pontevedra, regula no seu apartado a) a “Licenza por Estudos”. Por Acordo número 9.14880 adoptado pola Xunta de Goberno, na súa sesión ordinaria celebrada o día 09 de marzo de 2007 desenvólvese a “normativa reguladora das licenzas e axudas económicas para a asistencia a cursos. Conferencias, congresos, seminarios, xornadas e reunións. Se ben o permiso solicitado de redución horaria nunha hora (saída ás 14:00 horas, en lugar das 15:00 horas), con carácter de non recuperable e retribuída, non posúe a natureza xurídica de “Licenza por Estudos”, contemplada esta para outros supostos, (tendo en conta entre outros aspectos, que o Curso se celebra en Xornada de Tarde: a partir das 17:00 horas), haberá que ter en conta que: - De conformidade coa Exposición de Motivos da Lei 7/2007, de 12 de abril, do Estatuto Básico do Empregado Público, en adiante (LEBEP), a formación articúlase como unha ferramenta válida para optimizar o elemento humano da organización en proveito da eficiencia na dación de servizos, co fin de motivar ós funcionarios públicos para obter eficiencia no seu traballo, facilitarlles a formación axeitada, posibilitarlles a promoción profesional, actuando para iso con criterios racionais e flexibles na xestión. - O artigo 14.g da Lei 7/2007, de 12 de abril, do Estatuto Básico do Empregado Público recoñece como dereito propio dos empregados públicos: “á formación continua e á actualización permanente dos seus coñecementos e capacidades, preferentemente en horario de traballo”. - Igualmente, na Avaliación de Desempeño do posto de traballo, artigo 20.3º LEBEP, ponderase a formación como elemento ponderativo do rendemento no posto de traballo. Tendo en conta todos estes factores, non supón menoscabo para o Servizo, o feito de reducir a xornada da interesada nunha hora, os días de celebración do Curso, tomando en consideración que este se celebra en Santiago de Compostela, e o centro de traballo se sitúa en Pontevedra. De acordo co exposto, e ó abeiro do establecido no R.d. 462/2002 de 24 de maio, sobre Indemnizacións por Razón do Servizo, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade, en virtude das competencias atribuídas polo artigo 105 da Lei 5/1997 de Administración Local de Galicia, acceder á petición formulada por Dna. Paloma Fernández Nogueira, funcionaria adscrita ó Servizo de Asesoría Xurídica, para que os días 10,11,12,13,14,17,18,19 e 20 de novembro poida finalizar a súa xornada laboral ás 14:00 horas, co fin de asistir ó Curso que se celebrará en Santiago de Compostela, sobre “Potestade Sancionadora e Procedemento Administrativo Sancionador”, organizado pola EGAP e a que se lle aboen os gastos xerados, en concepto de desprazamento, nos termos que se detallan a seguir: Respecto ós Gastos de Desprazamento, estes cuantifícanse en 273,96 €, que se imputarán á partida orzamentaria 08/124.121.231.01: - Pontevedra-Santiago-Pontevedra (116 Km x 9 días x 0,19 €): 198,36 € - Gastos de Autoestrada: 8,40 € x 9 desprazamentos: 75,60 € Finalmente a teor do disposto no Acordo da Xunta de Goberno número 14.15813, de data 23 de xaneiro de 2008 sobre “Aprobación dos modelos de xustificación de gastos para o aboo das Indemnizacións por Razón do Servizo”, deberá achegar a correspondente xustificación documental, unha vez finalice o Curso. ------ Folla: FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 16.16487.- APROBACIÓN DO CONVENIO DE COLABORACIÓN ENTRE A DEPUTACIÓN PROVINCIAL DE PONTEVEDRA, A CAIXA DE AFORROS DE VIGO, OURENSE E PONTEVEDRA –CAIXANOVA- E AUTOMÓVILES CITRÖEN ESPAÑA, S.A. PARA A DOTACIÓN DE VEHÍCULOS PARA O TRANSPORTE DE PERSOAS A INSTITUCIÓNS E ENTIDADES SOCIAIS SEN ÁNIMO DE LUCRO, CON FINS ASISTENCIAIS OU DEPORTIVOS Visto que os convenios entre as Administracións Públicas constitúen o instrumento adecuado para desenvolver a cooperación en cuestións de interese común, preténdese asinar un convenio de colaboración entre a Deputación de Pontevedra a Caixa de Aforros de Vigo, Ourense e Pontevedra –CAIXANOVA- e Automóviles Citröen España, S.A. para a dotación de vehículos para o transporte de persoas a Institucións e Entidades Sociais sen ánimo de lucro, cunha inversión global que ascende a un millón douscentos mil euros (1.200.000,00 €). O financiamento efectuarase achegando un 75% do custo de cada vehículo as tres Entidades patrocinadoras, Deputación, Caixanova e Citröen, ó 25% cada unha delas, e o 25% restante a Entidade Beneficiaria. O importe do 75% que supón o total da achega das tres Entidades patrocinadoras, será sobre o prezo do vehículo e opcións franco fábrica. A achega de cada Entidade patrocinadora non superará ós 300.000,00 euros. E vistos así mesmo, os informes emitidos polo Sr. Secretario e Intervención, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: Aprobar o convenio de colaboración entre a Deputación provincial de Pontevedra, a Caixa de Aforros de Vigo, Ourense e Pontevedra –Caixanova- e Automóviles Citröen España, S.A. para a dotación de vehículos para o transporte de persoas a institucións e entidades sociais sen ánimo de lucro, con fins asistenciais ou deportivos. Así mesmo, facúltase ó Presidente da Deputación para a formalización do mencionado convenio mediante a súa sinatura. Dito convenio é como segue: “CONVENIO DE COLABORACIÓN ENTRE A DEPUTACIÓN PROVINCIAL DE PONTEVEDRA, A CAIXA DE AFORROS DE VIGO, OURENSE E PONTEVEDRA –CAIXANOVA- E AUTOMÓVILES CITRÖEN ESPAÑA, S.A. PARA A DOTACIÓN DE VEHÍCULOS PARA O TRANSPORTE DE PERSOAS A INSTITUCIÓNS E ENTIDADES SOCIAIS SEN ÁNIMO DE LUCRO, CON FINS ASISTENCIAIS OU DEPORTIVOS En ………, a …………. de 2008 REUNIDOS O Ilmo. Sr. D. Rafael Louzán Abal, na súa condición de Presidente da Excma. Deputación Provincial de Pontevedra, actuando en virtude das competencias que lle atribúen o artigo 34.1.b) da Lei 7/1985, de 2 de abril, Reguladora das Bases de Réxime Local. D. Julio Fernández Gayoso, actuando en nome en representación da Caixa de Aforros de Vigo, Ourense e Pontevedra –Caixanova-. E D. Ricardo Muñoz Velasco, con DNI 50.805.715A, Apoderado de Automoviles Citröen-España, S.A., actuando en representación de dita Empresa. As partes recoñécense con capacidade para formalizar o presente convenio, en base ós principios de colaboración, cooperación, coordinación e eficacia que deben presidir os acordos, e MANIFESTAN A Deputación de Pontevedra caracterizouse dende a súa creación polo apoio prestado ás asociacións benéficas e entidades deportivas. Dende que a Lei de 20 de xuño de 1849 clarificou e delimitou as funcións entre os distintos estamentos públicos que crearon as Xuntas Nacionais Provinciais e Municipais de beneficencia, esta Institución veu realizando de xeito interrompido, ven de forma directa ou indirecta, a súa colaboración en actividades de carácter benéfico. Son de resaltar as fortes inversións realizadas en axudas a asilos de anciáns, cociñas económicas, centros de acollida, etc. Así mesmo, ven promocionando o deporte base na provincia, colaborando coa totalidade dos concellos para a dotación das infraestruturas necesarias para a práctica deportiva, así como axudando ás asociacións deportivas para que poidan desenvolver a súa actividade, nos distintos eidos, dun xeito eficaz. Pola súa banda, a entidade Caixanova, a través da súa obra social, caracterizouse dende a súa fundación pola colaboración prestada ás Institucións e Entidades Sociais sen ánimo de lucro, para o cumprimento dos seus fins. Citröen-España, S.A. ten implantada na provincia de Pontevedra, dende o ano 1959, a súa factoría que da emprego a unas dez mil persoas e, por conseguinte, está altamente introducida non só na vida económica da provincia, senón tamén no seu entramado social. A presenza da empresa Citröen en Vigo permitiu o desenvolvemento na comarca dun verdadeiro emporio de empresas do sector do automóvil, que provean dos elementos necesarios para fabricar máis de cincocentos mil vehículos ó ano. As tres Entidades son conscientes de que as limitacións económicas que teñen as Institucións e Entidades Sociais sen ánimo de lucro impiden, moitas veces, prestar os servizos que teñen encomendados dunha forma adecuada á realidade que os tempos actuais esixen. Neste sentido teñen recibido de forma individual peticións destas asociacións, para que se lles poida dotar de vehículos para o transporte de persoas, deficientes ou non, para o cumprimento dos seus fins. Por elo, consideran necesario aunar esforzos para así poder axudar a un maior número de beneficiarios. Con fundamento en canto queda exposto, e sendo patente a vontade de colaboración das entidades comparecentes acordan a subscrición do presente convenio de colaboración, consonte as seguintes CLÁUSULAS Primeira.- O presente convenio ten por obxecto a dotación de vehículos para o transporte de persoas a Institucións e Entidades Sociais sen ánimo de lucro, con fins asistenciais ou deportivos. Segunda.- Estímase que o número de vehículos a proporcionar será duns corenta, e a inversión global ascende a un millón douscentos mil euros (1.200.000,00€). O financiamento efectuarase achegando un 75% do custo de cada vehículo as tres Entidades patrocinadoras, Deputación, Caixanova e Citröen, ó 25% cada unha delas, e o 25% restante a Entidade Beneficiaria. O importe do 75% que supón o total da achega das tres Entidades patrocinadoras, será sobre o prezo do vehículo e equipamento fran

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición