ATOPO
Rexistros actuais: 1.625.388
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.762

Acta de sesión 2009/05/06_Ordinaria

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.1.4.9.33.378/2.2009-05-06_Ordinaria

  • Título Acta de sesión 2009/05/06_Ordinaria

  • Data(s) 2009-05-06 (Creación)

  • Volume e soporte 1 acta de sesión

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido En Pontevedra, na Sala de Xuntas do Pazo Provincial, sendo as dez horas e dez minutos do día seis de maio do ano dous mil nove, baixo a Presidencia de D. José Manuel Figueroa Vila, Vicepresidente da Excma. Deputación Provincial de Pontevedra, reuníronse as/os señoras/es deputadas/os, D. José Enrique Sotelo Villar, Dona Mª Teresa Pedrosa Silva, D. José Juan Durán Hermida, D. Silvestre José Balseiros Guinarte, D. Jesús Mª Fernández Portela, D. Agustín Reguera Ocampo e Dna. Francisca Canal Gómez, co obxecto de celebrar sesión ordinaria da Xunta de Goberno, con carácter executivo, en primeira convocatoria, consonte á correspondente orde do día. Así mesmo asisten os señores deputados, D. Julio Alén Montes, D. Severino Reguera Varela, D. José Carlos Silva Mariño e D. Jesús Vázquez Almuíña. Da fe do acto D. Carlos Cuadrado Romay, Secretario, e está presente o Sr. Interventor, D. Antonio Graña Gómez. Non asisten o Ilmo. Sr. Presidente D. Rafael Louzán Abal e o Sr. Deputado D. Xosé Crespo Iglesias. Declarada aberta a sesión e de orde da Presidencia éntrase seguidamente no exame da orde do día, adoptándose en relación coa mesma os seguintes acordos: 1.16871.- ACTA ANTERIOR A Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar os borradores da acta da anterior sesión, ordinaria, do día 30 de abril de 2009. 2.16872.- ADXUDICACIÓN DEFINITIVA DO PROCEDEMENTO ABERTO RELATIVO Á CONTRATACIÓN DA SUBMINISTRACIÓN DE GASOLEO “A” PARA ABASTECER AS MÁQUINAS E VEHÍCULOS DO PARQUE DE MAQUINARIA DURANTE O ANO 2009 A Xunta de Goberno desta Deputación Provincial na sesión ordinaria do día 11 de febreiro de 2009 aprobou o expediente de contratación para a adxudicación, mediante procedemento aberto, da subministración de gasóleo “A”, con destino ó abastecemento das máquinas e vehículos do Parque de Maquinaria durante o ano 2009, ata a cantidade máxima de 230.000,00 euros, IVE e impostos incluídos. Resultando que o anuncio do procedemento aberto para a contratación da subministración de gasóleo “A”, con destino ó abastecemento das máquinas e vehículos do Parque de Maquinaria publicouse no Boletín Oficial da Provincia de Pontevedra número 38 de data 25 de febreiro de 2009. Resultando que a cualificación da documentación xeral e apertura das proposicións económicas efectuouse o día 16 de marzo de 2009, a cuxo efecto reuniuse a Mesa de Contratación para examinar a documentación e apertura das ofertas presentadas polas empresas, Repsol Comercial de Produtos Petrolíferos, S.A. e Cepsa Comercial Galicia, S.A., as cales foron admitidas a este procedemento aberto. Resultando que a Mesa de Contratación na reunión que tivo lugar o día 6 de abril de 2009 e en base ó informe emitido polo Sr. Xefe do Parque de Maquinaria, con data 30 de marzo de 2009, formulou proposta para adxudicar este contrato á empresa, Cepsa Comercial Galicia, S.A., por resultar a oferta máis vantaxosa de entre as presentadas e admitidas. Resultando que pola Xunta de Goberno na sesión ordinaria do día 8 de abril de 2009 adxudicóuselle provisionalmente á empresa, Cepsa Comercial Galicia, S.A. (C.I.F.- A-36.154.789) o contrato para efectuar a subministración de gasóleo “A”, con destino ó abastecemento das máquinas e vehículos do Parque de Maquinaria durante o ano 2009. Resultando que esta adxudicación provisional foi publicada no perfil do contratante da Deputación de Pontevedra o día 17 de abril de 2009 e que a empresa Cepsa Comercial Galicia, S.A., presentou a documentación requirida, entre a que se atopa unha garantía definitiva por importe de 9.913,79 euros depositada na Tesourería desta Deputación con data 30/04/2009 e número de operación 200900036341, polo que unha vez cumprimentados os trámites esixidos no artigo 135 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, procede elevar a definitiva a adxudicación provisional deste contrato. Considerando que a disposición adicional segunda da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público , no seu apartado 1, faculta á Presidencia desta Deputación para actuar como órgano de contratación con competencia respecto a este contrato de subministración, e tendo en conta o disposto no artigo 185 do Real decreto lexislativo 2/2004, de 5 de marzo, polo que se aproba o Texto refundido da Lei reguladora das facendas locais e o establecido nas bases de execución do orzamento prorrogado do 2008 ó 2009, concretamente na Base 16ª.2 a) en onde figura que lle compete á Xunta de Goberno a fase correspondente á disposición dos gastos precisos para contratación de subministracións que, sendo competencia da Presidencia, teñan un importe superior a 60.102,00 euros. A Xunta de Goberno, de conformidade coa proposta da Mesa de Contratación, acorda por unanimidade: 1. Adxudicar, definitivamente, á empresa, Cepsa Comercial Galicia, S.A. (C.I.F.- A-36.154.789), o procedemento aberto convocado para contratar a subministración de gasóleo “A” con destino ó abastecemento das máquinas e vehículos do Parque de Maquinaria durante o ano 2009, polo parámetro DELTA (prima fixa en euros, inclúe ademais do beneficio industrial, os custos de almacenamento, transporte tanto primario como capilar, gastos xerais, etc.) de 0,04095 euros/litro, que será aplicable á formula CIxCDxD+DELTA+II.EE+I.V.M.H.+IVE, ata a cantidade máxima de douscentos trinta mil euros (230.000,00 €), sendo: • CI: Cotización Internacional ALTA GORGOES CIF NWE, BASIS ARA, concretamente a media aritmética das cotizacións válidas a semana anterior (de luns a venres) en que se realiza a subministración. O período de vixencia de cada prezo semanal será polo tanto de sábado ás 00:00 horas ó venres seguinte (PLATTS EUROPEAN MARKETSCAN). • CD: O valor de cambio de divisas (euros/US Dólar) de acordo coa media aritmética da semana anterior en que realiza a subministración. • D: Densidade do tipo de carburante correspondente. • DELTA: Prima fixa en euros, inclúe ademais do beneficio industrial, os custos de almacenamento, transporte tanto primario como capilar, gastos xerais, etc. • I.I.E.E.: Impostos especiais. • I.V.M.H: Imposto sobre vendas minoristas de determinados hidrocarburos. • I.V.E.: Valor en cada momento. 2. O pagamento do prezo da subministración efectuarase contra a presentación das correspondentes facturas con cargo á partida 09/511.511.221.03 do orzamento prorrogado do 2008 ó 2009. 3. A empresa adxudicataria Cepsa Comercial Galicia, S.A., deberá aboar na Caixa desta Deputación a cantidade de 183,40 euros en concepto de gastos do anuncio relativo á convocatoria deste procedemento aberto no Boletín Oficial da Provincia de Pontevedra. 3.16873.- DEVOLUCIÓN DE GARANTÍAS DEFINITIVAS Unha vez tramitados os correspondentes expedientes, de conformidade co disposto no artigo 47 e concordantes do R.d.l. 2/2000, do 16 de xuño, polo que se aproba o Texto Refundido da Lei de Contratos das Administracións Públicas e ó non estar suxeitos a responsabilidade e terse cumpridas as condicións dos contratos, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución das seguintes garantías: CENTRO DE OBSERVACIÓN Y TELEDETECCIÓN ESPACIAL, S.A.- COTESA (CIF A- 47.461.066) • A constituída en metálico, por importe de dous mil setecentos setenta e cinco euros con oitenta e oito céntimos (2.775,88 €), para responder da “Actualización e subministro de licenzas para Gis de explotación da enquisa de infraestruturas e equipamento locais E.I.E.L.”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 26/11/2004 con número de operación 200400082992. VIP GALICIA, S.A. (CIF A- 36.857.332) • A constituída en valores, mediante aval de BANCO PASTOR, por importe de nove mil cincocentos sesenta euros (9.560,00 €), para responder da “Subministro de 2 vehículos de recollida de residuos sólidos urbanos”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 12/09/2005 con número de operación 200500085974, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 4.16874.- COMUNICACIÓNS Non houbo. FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 5.16875.- CONCESIÓN DAS SUBVENCIÓNS DO PROGRAMA DIÚRNO DE BALNEARIOS 2009, CAMPAÑA DE PRIMAVERA (2º, 3º e 4º GRUPO) Aprobadas as Bases Reguladoras do Programa Diúrno de Balnearios 2009, en virtude do acordo da Xunta de Goberno do 18/02/2009, cunha dotación económica de 200.000,00 €, dirixido ás persoas a partires de 50 anos, pensionistas ou necesitadas dun respiro familiar; adxudicada a xestión e organización deste programa á empresa Viajes Iberia S.A.; en virtude do acordo de Xunta de Goberno do 18/03/2009; e remitidos o 2º, 3º e 4º Grupo de solicitudes a Intervención para a súa fiscalización, á vista dos informes emitidos polo Sr. Interventor o 30/04/2009, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a concesión do 2º, 3º e 4º Grupo de Subvencións do Programa Diúrno de Balnearios 2009, Campaña de Primavera, polo importe de 123.604,00 €, para un total de 2.377 persoas, con cargo á partida 09/313.313-227.02, e segundo os listados que seguen a continuación: 2º GRUPO CONCELLO ADHESIÓN Nº PARTICIPANTES GASTO Barro SI 39 2.028,00 € Baiona SI 6 312,00 € Bueu SI 150 7.800,00 € Cambados SI 26 1.352,00 € Cangas SI 151 7.852,00 € Cañiza SI 3 156,00 € Catoira SI 87 4.524,00 € Cerdedo SI 61 3.172,00 € Covelo SI 39 2.028,00 € Crecente SI 1 52,00 € Cuntis SI 10 520,00 € A Estrada SI 100 5.200,00 € A Guarda SI 25 1.300,00 € Illa de Arousa SI 20 1.040,00 € Lalín SI 16 832,00 € Marín SI 75 3.900,00 € Meaño SI 54 2.808,00 € Moaña SI 75 3.900,00 € Moraña SI 29 1.508,00 € Mos SI 100 5.200,00 € As Neves SI 10 520,00 € Porriño SI 150 7.800,00 € Portas SI 61 3.172,00 € Redondela SI 125 6.500,00 € Ribadumia SI 16 832,00 € O Rosal SI 25 1.300,00 € Salceda de Caselas SI 30 1.560,00 € Salvaterra do Miño SI 55 2.860,00 € Silleda SI 55 2.860,00 € Soutomaior SI 20 1.040,00 € Tomiño SI 30 1.560,00 € Valga SI 87 4.524,00 € Vilaboa SI 32 1.664,00 € Vilanova SI 70 3.640,00 € TOTAL 1.833 95.316,00 € 3º GRUPO CONCELLO ADHESIÓN Nº PARTICIPANTES GASTO Pazos de Borben SI 7 364,00 € Agolada SI 6 312,00 € Caldas de Reis SI 75 3.900,00 € TOTAL 88 4.576,00 € 4º GRUPO CONCELLO ADHESIÓN Nº PARTICIPANTES GASTO Vilagarcia NO 52 2.704,00 € Pontevedra NO 235 12.220,00 € Poio NO 8 416,00 € Gondomar NO 10 520,00 € Oia NO 42 2.184,00 € Cangas NO 2 104,00 € Vilaboa NO 2 104,00 € Vigo NO 105 5.460,00 € TOTAL 456 23.712,00 € 6.16876.- RECOÑECEMENTO DA OBRIGA POLO PROCEDEMENTO EXTRAXUDICIAL DE CRÉDITO E DECLARACIÓN DE ABOO DA AXUDA CONCEDIDA Á “ASOCIACIÓN DE AMIGOS DEL VIENTO Y LA MAR”, DO PROGRAMA DE AXUDAS A EMBARCACIÓNS TRADICIONAIS-2007 Visto o acordo da Xunta de Goberno do día 26/12/2007, no que se concede unha axuda para adquirir material de seguridade para o galeón Benignito á “Asociación de Amigos del Viento y la Mar”. Vista a documentación xustificativa do gasto do seguinte expediente: Beneficiario (CIF/NIF) Dirección Orzamento inicial Axuda concedida Investimento xustificado Importe a pagar Asoc. de amigos del viento y la mar (G36340743) R/Poio, 6 36940 Cangas 4.500,00 € 2.250,00 € 5.160,85 € 2.250,00 € Visto o informe emitido pola Intervención que fiscaliza o recoñecemento da obriga relacionada, no que se informa a necesidade de proceder ó recoñecemento extraxudicial desta obriga pola Xunta de Goberno; e visto o informe do enxeñeiro director do Servizo Agrario. A Xunta de Goberno acorda por unanimidade recoñecer e declarar de aboamento, polo procedemento extraxudicial de crédito, a obriga derivada da concesión da axuda relacionada a continuación, con cargo á partida 09/711.711.779.02.2007 e nas condicións seguintes: Beneficiario (CIF/NIF) CIF/NIF Dirección Importe a pagar Observacións Asoc. de amigos del viento y la mar G36340743 R/Poio, 6 36940 Cangas 2.250,00 € TOTAL 2.250,00 € 7.16877.- RECOÑECEMENTO DA OBRIGA POLO PROCEDEMENTO EXTRAXUDICIAL DE CRÉDITO E DECLARACIÓN DE ABOO DA AXUDA CONCEDIDA Á “ASOCIACIÓN DE VECIÑOS DE BOUREANTE”, DO PROGRAMA DE AXUDAS A EMBARCACIÓNS TRADICIONAIS-2007 Visto o acordo da Xunta de Goberno do día 26/12/2007, no que se concede unha axuda para realizar melloras no casco e na seguridade do galeón “Luisa” á “Asociación de Veciños Boureante”. Vista a documentación xustificativa do gasto do seguinte expediente: Beneficiario (CIF/NIF) Dirección Orzamento inicial Axuda concedida Investimento xustificado Importe a pagar Asoc. de Veciños Boureante (G36178432) 1ª Travesía da Seara, 23 36995 Poio 4.882,00 € 2.291,00 € 5.663,12 € 2.291,00 € Visto o informe emitido pola Intervención que fiscaliza o recoñecemento da obriga relacionada, no que se informa a necesidade de proceder ó recoñecemento extraxudicial desta obriga pola Xunta de Goberno; e visto o informe do enxeñeiro director do Servizo Agrario. A Xunta de Goberno acorda por unanimidade recoñecer e declarar de aboamento, polo procedemento extraxudicial de crédito, a obriga derivada da concesión da axuda relacionada a continuación, con cargo á partida 09/711.711.779.02.2007 e nas condicións seguintes: Beneficiario (CIF/NIF) CIF/NIF Dirección Importe a pagar Observacións Asoc. de Veciños Boureante G36178432 1ª Travesía da Seara, 23 - 36995 Poio 2.291,00 € TOTAL 2.291,00 € 8.16878.- RECOÑECEMENTO DA OBRIGA POLO PROCEDEMENTO EXTRAXUDICIAL DE CRÉDITO E DECLARACIÓN DE ABOO DA AXUDA CONCEDIDA Á “ASOCIACIÓN REMADOIRA”, DO PROGRAMA DE AXUDAS A EMBARCACIÓNS TRADICIONAIS-2007 Visto o acordo da Xunta de Goberno do día 26/12/2007, no que se concede unha axuda para editar calendarios de embarcacións tradicionais á “Asociación Remadoira”. Vista a documentación xustificativa do gasto do seguinte expediente: Beneficiario (CIF/NIF) Dirección Orzamento inicial Axuda concedida Investimento xustificado Importe a pagar Asoc. Remadoira (G36936144) Castro Castriño, 25 - 36209 Vigo 3.085,60 € 1.542,50 € 3.085,60 € 1.542,50 € Visto o informe emitido pola Intervención que fiscaliza o recoñecemento da obriga relacionada, no que se informa a necesidade de proceder ó recoñecemento extraxudicial desta obriga pola Xunta de Goberno; e visto o informe do enxeñeiro director do Servizo Agrario. A Xunta de Goberno acorda por unanimidade recoñecer e declarar de aboamento, polo procedemento extraxudicial de crédito, a obriga derivada da concesión da axuda relacionada a continuación, con cargo á partida 09/711.711.779.02.2007 e nas condicións seguintes: Beneficiario (CIF/NIF) CIF/NIF Dirección Importe a pagar Observacións Asoc. Remadoira G36936144 Castro Castriño, 25 36209 Vigo 1.542,50 € TOTAL 1.542,00 € 9.16879.- RECOÑECEMENTO DA OBRIGA POLO PROCEDEMENTO EXTRAXUDICIAL DE CRÉDITO E DECLARACIÓN DE ABOO DA AXUDA CONCEDIDA Á “ASOCIACIÓN SODINÁUTICA”, DO PROGRAMA DE AXUDAS A EMBARCACIÓNS TRADICIONAIS-2007 Visto o acordo da Xunta de Goberno do día 26/12/2007, no que se concede unha axuda para recuperar o galeón de muros e gamela guardesa á “Asociación Sodináutica”. Vista a documentación xustificativa do gasto do seguinte expediente: Beneficiario (CIF/NIF) Dirección Orzamento inicial Axuda concedida Investimento xustificado Importe a pagar Asoc. Sodináutica (G36796142) Marqués de Valladares, 23 36201 Vigo 3.620,00 € 1.810,00 € 3.713,96 € 1.810,00 € Visto o informe emitido pola Intervención que fiscaliza o recoñecemento da obriga relacionada, no que se informa a necesidade de proceder ó recoñecemento extraxudicial desta obriga pola Xunta de Goberno; e visto o informe do enxeñeiro director do Servizo Agrario. A Xunta de Goberno acorda por unanimidade recoñecer e declarar de aboamento, polo procedemento extraxudicial de crédito, a obriga derivada da concesión da axuda relacionada a continuación, con cargo á partida 09/711.711.779.02.2007 e nas condicións seguintes: Beneficiario (CIF/NIF) CIF/NIF Dirección Importe a pagar Observacións Asoc. Sodináutica G36796142 Marqués de Valladares, 23 36201 Vigo 1.810,00 € TOTAL 1.810,00 € 10.16880.- RECOÑECEMENTO DA OBRIGA POLO PROCEDEMENTO EXTRAXUDICIAL DE CRÉDITO E DECLARACIÓN DE ABOO DA AXUDA CONCEDIDA Á “ASOCIACIÓN CULTURAL ALÉN NOS”, DO PROGRAMA DE AXUDAS Á DIVULGACIÓN DO MEDIO MARIÑO-2007 Visto o acordo da Xunta de Goberno do día 26/12/2007, no que se concede unha axuda para editar o libro “Achegamento ó patrimonio marítimo de San Simón” á “Asociación Cultural Alén Nos”. Vista a documentación xustificativa do gasto do seguinte expediente: Beneficiario (CIF/NIF) Dirección Orzamento inicial Axuda concedida Investimento xustificado Importe a pagar Asoc. Cultural Alén Nos (G36306090) Os Valos, 103 - Saxamonde 36816 Redondela 3.940,00 € 1.970,00 € 3.925,50 € 1.970,00 € Visto o informe emitido pola Intervención que fiscaliza o recoñecemento da obriga relacionada, no que se informa a necesidade de proceder ó recoñecemento extraxudicial desta obriga pola Xunta de Goberno; e visto o informe do enxeñeiro director do Servizo Agrario. A Xunta de Goberno acorda por unanimidade recoñecer e declarar de aboamento, polo procedemento extraxudicial de crédito, a obriga derivada da concesión da axuda relacionada a continuación, con cargo á partida 09/711.711.479.01.2007 e nas condicións seguintes: Beneficiario (CIF/NIF) CIF/NIF Dirección Importe a pagar Observacións Asoc. Cultural Alén Nos G36306090 Os Valos, 103 - Saxamonde 36816 Redondela 1.970,00 € TOTAL 1.970,00 € 11.16881.- RECOÑECEMENTO DA OBRIGA POLO PROCEDEMENTO EXTRAXUDICIAL DE CRÉDITO E DECLARACIÓN DE ABOO DA SUBVENCIÓN CONCEDIDA Ó CONCELLO DE MARÍN NO PAM/06-08, ANUALIDADE 2008, PARA A REALIZACIÓN DA OBRA Nº 181/696 DENOMINADA “SUBSTITUCIÓN E MELLORA DOS SERVIZOS NA RÚA EZEQUIEL MASSONI”. Dada conta da solicitude de aboo da certificación núm. once do Concello de Marín, correspondente o investimento nº 181/696 denominado “Substitución e mellora dos servizos de abastecemento na rúa Ezequiel Massoni”, incluído no PAM/06-08, anualidade 2008, á vista do informe de Intervención de data 29 de abril, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: -Recoñecer a obriga de douscentos corenta e cinco mil seiscentos vinte euros con vinte e cinco céntimos (245.620,25 €) a favor do citado Concello. -Declarar o aboo da cantidade de douscentos corenta e cinco mil seiscentos vinte euros con vinte e cinco céntimos (245.620,25 €), con cargo a partida 08/911.911-762.45.2008, como pago da subvención concedida ó Concello de Marín para a realización da obra denominada “Substitución e mellora dos servizos de abastecemento e saneamento na rúa Ezequiel Massoni”, incluída no Plan de Acción Municipal/2006-2008, anualidade 2008. 12.16882.- RECOÑECEMENTO DA OBRIGA POLO PROCEDEMENTO EXTRAXUDICIAL DE CRÉDITO E DECLARACIÓN DE ABOO DA SUBVENCIÓN CONCEDIDA Ó CONCELLO DE RODEIRO NO PAM/06-08, ANUALIDADE 2006, PARA A REALIZACIÓN DA OBRA Nº 94/674 DENOMINADA “ACONDICIONAMENTO DOS CAMPOS DE FÚTBOL DE RODEIRO E RÍO, 1ª FASE” Dada conta da solicitude de aboo da certificación núm. un do Concello de Rodeiro, correspondente o investimento nº 94/674 denominado “Acondiciomento dos campos de fútbol de Rodeiro e Río, 1ª fase”, incluído no PAM/06-08, anualidade 2006, á vista do informe de Intervención de data 29 de abril, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: -Recoñecer a obriga de seis mil euros (6.000,00 €), seguindo o procedemento extraxudicial de crédito, a favor do citado Concello. -Declarar o aboo da cantidade de seis mil euros (6.000,00 €), con cargo a partida 08/911.911-762.45.2006, como pago da subvención concedida ó Concello de Rodeiro para a realización da obra denominada “Acondicionamento dos campos de fútbol de Rodeiro e Río”, incluída no Plan de Acción Municipal/2006-2008, anualidade 2006. 13.16883.- SOLICITUDE DO CONSORCIO PARA O SERVIZO CONTRA INCENDIOS E SALVAMENTO DAS COMARCAS DO DEZA E TABEIROS-TERRA DE MONTES, CORRESPONDENTE Á ACHEGA DESTA DEPUTACIÓN PROVINCIAL PARA OS GASTOS DE FUNCIONAMENTO DO 2º TRIMESTRE DO ANO 2009 Vista a solicitude do Consorcio para o Servizo Contra Incendios e Salvamento das Comarcas do Deza e Tabeirós-Terra de Montes CIF: G-36.291.334, pola que interesa se proceda ó aboamento da achega desta Excma. Deputación, que ascende a 99.814,72 € para gastos de funcionamento do 2º trimestre do ano 2009, e o informe de intervención de data 5 de maio de 2009, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: 1. Autorizar e recoñecer a obriga de 99.814,72 € como achega da Deputación, para o ano 2009, ó Consorcio para o Servizo Contra Incendios das Comarcas do Deza e Tabeirós-Terra de Montes,durante o segundo trimestre. 2. Declarar de aboo a favor do citado Consorcio a cantidade de 99.814,72 € con cargo á partida 09/911.223.467.01, na que existe crédito retido para tal fin mediante RC nº 200900010971. 14.16884.- RECLAMACIÓN DE RESPONSABILIDADE PATRIMONIAL FORMULADA POR DON MANUEL ALONSO LEA EN REPRESENTACIÓN DE MANICATA, S.L., POR DANOS EN ACCIDENTE DE TRÁFICO PADECIDOS NA E.P. 2202 BAIONA-LOUREZA Dada conta que con data de rexistro 11/09/2008 tivo entrada nesta Deputación instancia subscrita por Don Manuel Alonso Lea en nome de MANICATA. S.L. con enderezo de notificacións en rúa Galicia nº 55 da Garda, por danos en accidente de circulación padecidos o día 23/05/2008, na EP-2202 Baiona-Loureza e que individualiza economicamente en 2.505,51 €. Resultando.- Que con data 12/09/2008 e con fundamento no artigo 10.1, último parágrafo, do Rd 429/93, en relación co 82 e 83 da Lei 30/92, e 171 do Rd 2568/86, solicitouse informe ó Servizo de Vías e Obras, que emitiu en data 26/09/2008 co seguinte contido: “…1. El vial 2202 Baiona-Lourezá está incluido dentro de la red provincial de carreteras. 2. Por parte del Servicio de Vías y Obras no se tuvo constancia directa del accidente de referencia ni de otros ocurridos por la misma causa en fechas anteriores o posteriores al que es objeto del presente informe. 3. No obstante lo anterior si se tuvo constancia del estado en el que se encontraban los sumideros ya que en fecha 3 de junio de 2008 -con posterioridad al accidente- tiene entrada en el Registro de la Excma. Diputación Provincial de Pontevedra un escrito remitido desde el Ayuntamiento de Oia advirtiendo de la presencia de bolsas de agua en el puente de Mato Moo. El 23 de junio de 2008 se contesta al Alcalde de Oia a través de un informe del técnico que suscribe en el que se indicada literalmente que “Se han cursado las instrucciones oportunas a la empresa que ejecutó los trabajos para que procedan de inmediato a subsanar la deficiencia que supone que los desagües queden más altos que la rasante del vial”, problema que a día de hoy ya está solucionado”. 4. El hecho de que las aceras se encontrasen más elevadas que el pavimento de la zona de circulación, unido a que el tramo del puente en el que se produce el accidente es el punto más bajo del mismo, provocaba que la acumulación de ramas y hojas impidiese que el agua discurriese libremente. En este sentido es preciso destacar que una intensa lluvia, si va además acompañada de fuerte viento, puede provocar que la acumulación de hojas y ramas caídas saturen los sumideros. 5. No obstante lo dispuesto en el párrafo anterior es preciso traer a colación el atestado levantado por la Guardia Civil de Tráfico y del que se extraen las siguientes conclusiones: A) En primer lugar es importante resaltar que el reclamante NO PIERDE EL CONTROL DEL VEHÍCULO A CAUSA DEL CHARCO EXISTENTE sino que, para evitar el mismo, invade el carril contrario de circulación, tal y como se pone de manifiesto en el atestado de la Guardia Civil- pag. 7 B) En relación con lo anterior la propia Guardia civil de Tráfico considera al ahora presunto responsable del accidente (vid pag. 6 del atestado) al invadir parcialmente el sentido contrario infringiendo las normas de circulación- en el lugar del accidente existe una línea continua que impide la maniobra realizada por el conductor. C) El atestado también pone de relieve que el conductor circulaba a una velocidad inadecuada para las condiciones de la vía –pag.6- ya que el día del accidente el pavimento estaba mojado, los factores atmosféricos eran adversos con la presencia de una fuerte lluvia y la visibilidad estaba restringida por la configuración del terreno (curva fuerte), de forma que el conductor habría infringido lo dispuesto en el artículo 19.1 del Texto Articulado de la Ley sobre Tráfico, Circulación de Vehículos a Motor y Seguridad Vial y en los artículos 45 y 46 del Reglamento General de Circulación, preceptos que obligan a tener en cuenta las características y el estado de la vía y las condiciones meteorológicas, ambientales y de circulación y a extremar las precauciones ante las mismas. D) A mayores de lo expuesto en los párrafos anteriores el atestado pone de relieve que D. Manuel Alonso Lea circulaba a una velocidad superior a los 50 Km/hora en el momento del accidente; sin embargo el tramo del puente en el que se produce el siniestro está bajo la influencia de una señal P-17 de advertencia de peligro por la presencia de curvas peligrosas y una señal R-301 de velocidad máxima 50 Km/hora, situadas aproximadamente unos 800 metros antes del puente y con un panel complementario indicando que dicha advertencia y limitación abarca 1.700 metros de longitud, de forma que el conductor también habría infringido el límite de velocidad establecido para ese tramo del vial. 4. A la vista de lo expuesto esta Unidad Administrativa concluye que la única causa del accidente fue la imprudencia mostrada por el reclamante, D. Manuel Alonso Lea, de forma que su actuación interfirió de forma significativa en el curso de los acontecimientos. Ello determina que el resultado lesivo deba ser soportado por el perjudicado ya que su actuar no es un mero aditamento sino causa esencial de los daños denunciados, razones todas ellas que conllevan claramente la ruptura del nexo causal ente el actuar de la administración y el resultado producido. Resultando.- Que con data 11/03/2009 e como ampliación do anterior, polo Enxeñeiro T. Xefe da Zona Sur do Servizo de Vías, emitiu informe co seguinte contido literal: “…a) En primer lugar nos ratificamos en la totalidad del contenido del informe emitido el 26 de septiembre de 2008. b) Sin perjuicio de lo dispuesto en el párrafo anterior nos parece oportuno añadir que, tras las riadas que derrumbaron la zona del puente en su fachada de aguas abajo en octubre de 2006, se procedió a la reparación urgente de la zona afectada (que incluía muro frontal, aletas, etc) rematándola con una acera, con unos sumideros de desagüe de la explanada. Sin embargo éstos no llegaron a funcionar con total eficacia pues la posterior capa de rodadura, extendida en septiembre de 2007, no alcanzó el nivel de los desagües (quedó unos 4 o 5 centímetros más baja) provocando un almacenamiento de agua que solo iniciaba su eliminación cuando el embalsamiento superaba esos centímetros y ello debido a la premura con que se ejecutó la reconstrucción de lo derrumbado para habilitar el pozo cuanto antes. Esta lámina de agua no tendría excesiva trascendencia sino se añadiese la circunstancia negativa de la obstrucción del desagüe por acumulación de hojarasca. c) Una vez que se tuvo información de la reiteración de los atascamientos y consecuentes embalsamientos de agua, se procedió a la instalación de un sumidero a nivel de suelo (julio de 2008) que palió prácticamente el problema aunque, sin duda, el de los circunstanciales atascos por hojas y ramas, subyace.” Considerando que a instancia se presenta cumprimentando os requisitos de capacidade, lexitimación activa e pasiva e temporalidade (sen ter transcorrido o prazo de prescrición), descritos nos artigos 6.1 do R.D. 429/93 en relación co 70,30,31-1-a e 142.5 da Lei 30/92. Considerando que o consignado no informe resulta suficiente no presente suposto para apreciar a responsabilidade desta Deputación ó resultar probada a relación de causalidade esixida polos artigos 139.1 da Lei 30/92 e 13.2 do R.D. 429/93 si ben debe ser reducido o “quantum” indemnizatorio no 50% por culpa concorrente do reclamante o terse probado o exceso de velocidade causante dun desgoberno na condución que impediu minorar a velocidade ou deter o vehículo e así evitar as consecuencias danosas. Considerando que con data 08/04/2009 emitiuse pola Intervención desta Deputación informe manifestando a inexistencia de crédito suficiente para o pago da cantidade proposta, polo que deberá atenderse o gasto mediante a modificación de crédito correspondente, todo isto segundo os artigos177 e 179 do TRLFL. Considerando que as Administracións Públicas réxense en materia de responsabilidade patrimonial polos artigos 106.2 da Constitución Española, 139 e ss. da Lei 30/92, 54 da Lei 7/85, 223 do R.D. 2568/86 e R.D. 429/93. Considerando que neste caso cumpriméntanse os requisitos esixidos no artigo 139.1 e 2 da Lei 30/92, é dicir, dano efectivo, avaliable economicamente e individualizado en relación o prexudicado, e 2, apartado 1, do R.D. 429/93, que aprobou o Regulamento dos procedementos en materia de responsabilidade patrimonial, o que, unido á proba da relación de causalidade, impón no presente suposto a apreciación de responsabilidade patrimonial, sequera sexa coa redución operada polas circunstancias concorrentes xa razoadas. A Xunta de Goberno acorda por unanimidade: 1º- Estimar a reclamación presentada por Don Manuel Alonso Lea en nome e representación de MANICATA, S.L., con N.I.F. nº 36.367.787-B, por danos en automóbil da súa propiedade marca Wolkswagen Caddy matrícula PO-4065-BL, como consecuencia da existencia dun charco de grandes dimensións na estrada E.P.2202 (Baiona-Loureza), valorados en 2.505,51 € e reducindo ó 50% esta cantidade por quedar constancia no expediente da culpa concorrente do reclamante, que por exceso de velocidade non puido conter ou incluso deter o vehículo polo que a cantidade a pagar por esta Deputación Provincial sería de 1.252,75 € (50%), segundo factura de reparación do vehículo que figura no expediente. 2º-. En consecuencia, aprobar o gasto e recoñecer a obriga a MANICATA, S.L. na persoa do seu representante legal no procedemento D. Manuel Alonso Lea (segundo poder notarial que obra no expediente con numero de protocolo 2.588 de 13 de setembro de 2000 ante o notario Gerardo García Boente Sánchez) na cantidade de 1.252,75 € con cargo a partida 09/511.511.210.00 unha vez sexa aprobado definitivamente o orzamento do presente ano 2009. 15.16885.- INFORME EN RELACIÓN COAS ESTRADAS PROVINCIAS SOBRE MODIFICACIÓN PUNTUAL Nº 13 DAS NORMAS SUBSIDIARIAS DE PLANEAMENTO MUNICIPAL “FINCAS SINGULARES” DO CONCELLO DE VILANOVA DE AROUSA Dada conta da comunicación do Sr. Alcalde-Presidente do Concello de Vilanova de Arousa, de data 14 de abril de 2009 (rexistro de entrada núm. 14604, de data 17/04/09), pola que se remite expediente en relación coa Modificación puntual nº 13 das normas subsidiarias de planeamento municipal “Fincas singulares” do Concello de Vilanova de Arousa, a efectos de informe por parte desta Deputación, en relación coas estradas provinciais, e Considerando o disposto no artigo 15,4, da Lei 4/94, de 14 de setembro, de Estradas de Galicia, en relación coas estradas provincias. Visto o informe da asesora urbanística provincial, de data 4 de maio de 2009, no que manifesta, entre outros: “… A requirimento da Alcaldía do Concello de Vilanova de Arousa, que mediante oficio de data 14 de abril pasado (R.E. de 17/04/09) interesa a emisión de Informe en relación ó Proxecto de “Modificación Puntual Nº 13 das NN.SS. de Planeamento Municipal para a inclusión de novos usos en Fincas Singulares”, cómpre emitir o seguinte, INFORME: 1. A documentación achegada polo Concello de Vilanova de Arousa en relación co asunto de referencia, consiste en Documento técnico denominado “Modificación Puntual nº 13 das Normas Subsidiarias de Planeamento Municipal do concello de Vilanova de Arousa para a inclusión de novos usos en Fincas Singulares”, redactado de oficio polo Arquitecto Municipal Sr. D. Alejandro Arias Novás. 2. A Modificación Puntual sinalada foi obxecto de Aprobación Inicial por acordo do Concello de Vilanova de Arousa en Pleno, en sesión de 30 de marzo de 2009, segundo consta na dilixencia do Sr. Secretario Municipal estendida ó efecto. 3. A Modificación refírese ós ámbitos territoriais delimitados nas NN.SS. Municipais de Vilanova como “FS” Fincas Singulares, proxectando a inclusión entre os usos permitidos neles, do uso hoteleiro coa configuración específica de Turismo Rural. 4. O Termo Municipal de Vilanova de Arousa conta, como instrumento de ordenación urbanística, coas Normas Subsidiarias de Planeamento Municipal aprobadas definitivamente por Acordo Municipal Plenario en sesión de data 14 de marzo de 1997; ratificada dita aprobación no Texto Refundido na sesión plenaria de 16 de abril de 1997 (Texto íntegro da Normativa publicado no B.O.P. de data 05/05/97). 5. A redacción e tramitación das Normas Subsidiarias Municipais de Vilanova de Arousa, desenvolveuse no marco de referencia estatal do Real Decreto Lexislativo 1/1992, de 26 de xuño, polo que se aprobou o Texto Refundido da Lei sobre o Réxime do Solo e Ordenación Urbana (BOE 30/06/92). No ámbito da Comunidade Autónoma Galega, neses intres estaba vixente a LASGA Lei 11/1985, do 22 de agosto, de Adaptación da do Solo a Galicia (DOG 129/08/85); así como as Normas Subsidiarias e Complementarias Provinciais, aprobadas por Orde da COTOP de 3 de abril de 1991 (DOG de 16/04/91, 19/06/91, 20/06/91 e 16/07/91). 6. Nas Normas Subsidiarias de Vilanova de Arousa vixentes, as Fincas Singulares están reguladas pola Ordenanza correlativa incluída na Normativa municipal como ORDENANZA REGULADORA DO SOLO NON URBANIZABLE (apartado 15.3.3) establecéndose pormenorizadamente os usos permitidos, ocupación máxima, altura máxima e condicións especiais vinculantes para os elementos recollidos no Catálogo ou emprazados na área de protección. 7. En relación cos dous apartados anteriores, cómpre sinalar que a Lei 11/1985, no apartado II da súa Exposición de Motivos, destacaba que estudado o modelo de asentamento poboacional existente e os seus elementos constitutivos, os Plans e Normas entrarían na ordenación e desenvolvemento dos Núcleos de poboación, a fin de determinar a preceptiva clasificación do solo (non tendo aínda o Solo de Núcleo un réxime urbanístico específico como xa recoñecería a Lei 1/1997, de 24 de marzo, do Solo de Galicia). 8. Nese senso, as Normas de Vilanova conteñen Planos de Ordenación, da totalidade do termo municipal, onde aparecen delimitados os Núcleos Rurais Tradicionais. O ámbito territorial das Fincas Singulares obxecto desta Modificación Puntual, resultan nalgúns casos incluídos dentro da delimitación deses Núcleos Rurais Tradicionais; aínda que maioritariamente están clasificados como solo non urbanizable. 9. Xa que logo, na determinación do réxime urbanístico aplicable actualmente, cómpre acudir á Disposición Transitoria Primeira da Lei 9/2002, de 29 de decembro, de Ordenación Urbanística e Protección do Medio Rural, nos termos da súa Modificación pola Lei 15/2004, de 30 de decembro, na que se define o Réxime de aplicación ós municipios con planeamento non adaptado á LOUG. Ó abeiro do establecido nos seus apartados 1.e) e 1.f) ós solos incluídos nos ámbitos dos núcleos rurais tradicionais delimitados ó abeiro da Lei 11/1985; ou clasificados polo planeamento vixente como non urbanizables ou rústicos, aplicaráselles integramente o disposto na LOUG para o solo de núcleo rural e para o solo rústico respectivamente, sen prexuízo das maiores limitacións establecidas no planeamento vixente. 10. En relación co subliñado anterior, enténdese que a presente Modificación Puntual tende á adaptación das limitacións establecidas nas determinacións do planeamento municipal, relativas ós usos permitidos nas Fincas Singulares, ampliándoas nos termos dos usos definidos no artigo 27 da LOUG como “usos turísticos e tradicionais ligados á vida rural” e no artigo 33.2.e) como “construcións e rehabilitacións destinadas ó turismo rural e que sexan potenciadoras do medio onde se empracen”. 11. Nese senso, cómpre sinalar que ó abeiro do establecido nos artigos 36 a 39 da LOUG, o turismo rural constitúe uso autorizable pola Comunidade Autónoma nos solos rústicos de protección ordinaria, agropecuaria, forestal, das augas, as costas, de interese paisaxística e de patrimonio cultural, e de espazos naturais. 12. Na presente Modificación concorren as circunstancias previstas no artigo 93.4) da LOUG, determinantes de eximente da obriga de recabar o informe autonómico previo á Aprobación Inicial esixido no artigo 85.1) da mesma Lei. En consecuencia, visto o Proxecto de Modificación Puntual Nº 13 das Normas Subsidiarias Municipais de Vilanova de Arousa, e examinado o seu propio contido e a súa adecuación á lexislación urbanística de aplicación, cánto ás competencias de asistencia e cooperación asignadas no artigo 231 da LOUG ás Deputacións Provinciais, estímase que non existe inconveniente para a súa aprobación nos termos sinalados. …” A Xunta de Goberno acorda por unanimidade prestar conformidade ó citado informe, e acorda a súa remisión ó Concello de Vilanova de Arousa. 16.16886.- APROBACIÓN DO EXPEDIENTE DE CONTRATACIÓN, MEDIANTE PROCEDEMENTO ABERTO, DA OBRA “E.P. 9701 BAION-ANDRÁS, LUGAR DE SERANTES (VILANOVA DE AROUSA) EXPTE. D09/0047 Resultando que a Xunta de Goberno, en sesión de 22/04/2009, prestou aprobación ó proxecto relativo á obra de “E.P. 9701 Baión-András, lugar de Serantes (Vilanova de Arousa)”, por importe de 622.014,43 €, IVE incluído. Resultando que polo Sr. Secretario Xeral se emite informe relativo ó prego de cláusulas administrativas que rexerá o procedemento aberto, estimándoo correcto xuridicamente para os fins propostos. E, á vista do informe emitido polo Sr. Interventor, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar o gasto, o prego de cláusulas administrativas e o expediente de contratación, mediante procedemento aberto, da obra de “E.P. 9701 Baión-András, lugar de Serantes (Vilanova de Arousa)”, cun orzamento de 622.014,43 € (536.219,34 € máis 85.795,09 € correspondentes ó IVE). A obra obxecto do expediente financiarase de acordo coa seguinte distribución por anualidades: Anualidade 2009 Anualidade 2010 Anualidade 2011 Total 270.441,06 189.308,74 162.264,63 622.014,43 O gasto correspondente á anualidade 2009 financiarase con cargo á partida 09/511.511-612.02 quedando condicionado á aprobación do orzamento provincial de 2009. As anualidades de 2010 e 2011 contabilizaranse nas partidas correspondentes dos seus respectivos orzamentos, quedando condicionadas á aprobación dos mesmos. A aprobación do expediente, así como a adxudicación da obra, quedan condicionadas á aprobación definitiva do Orzamento Provincial de 2009, aprobado inicialmente polo Pleno da Corporación Provincial en sesión celebrada o 30/04/2009. O anuncio de licitación e do extracto do prego de cláusulas administrativas que rexerá no procedemento aberto publicarase no Boletín Oficial da Provincia. Os gastos de inserción de anuncios, e outros que se deriven do expediente, serán por conta dos adxudicatarios. Dito prego é como segue: “PREGO DE CLÁUSULAS ECONÓMICO-ADMINISTRATIVAS PARTICULARES QUE REXERÁN NA CONTRATACIÓN, MEDIANTE PROCEDEMENTO ABERTO, DA EXECUCIÓN DA OBRA “E.P. 9701 BAION-ANDRAS, LUGAR DE SERANTES (VILANOVA DE AROUSA)” (EXPTE. D09/0047). CPV 45230000. 1.- OBXECTO.- A execución da referida obra, cuxo proxecto foi aprobado pola Xunta de Goberno en sesión de 22 de abril de 2009. A súa execución deberá realizarse con suxeición ós proxectos técnicos aprobados polo órgano de contratación e integrados polos documentos enumerados no artigo 107 da LCSP, e artigos 125 a 132 do RXLCAP, incluído o correspondente estudo de seguridade e saúde. O conxunto de documentos que compoñen os proxectos considérase como parte integrante deste prego, tendo carácter contractual. 2.- ORZAMENTO.- A obra obxecto do expediente, conta cun orzamento 622.014,43 € (536.219,34 € máis 85.795,09 € correspondentes ó IVE). O orzamento de execución por contrata comprende os seguintes conceptos: 1. Gastos xerais da empresa, correspondéndolle a porcentaxe do 13% sobre o orzamento de execución material, e comprenderá os seguintes aspectos: • A dirección técnica das obras, sendo o 4% do orzamento de execución material, de acordo coa taxa por servizos facultativos que se prestan en obras provinciais, e que foi aprobada polo Pleno da Deputación Provincial na sesión celebrada o 27/02/98. • Gastos referentes á coordinación da seguridade e saúde, 0,72 % do orzamento de execución material. • Porcentaxe ofertada relativa ó control de calidade. 2. Beneficio Industrial, aplicarase o 6% sobre o orzamento de execución material. 3. IVE, que se aplicará sobre a suma do orzamento de execución material, beneficio industrial e os gastos xerais da empresa. Dentro do importe referenciado inclúense, ademais, toda clase de impostos e licenzas, tanto municipais, provinciais, autonómicas e estatais. 3.- FINANCIAMENTO.- A obra financiarase de acordo coa seguinte distribución por anualidades: Anualidade 2009 Anualidade 2010 Anualidade 2011 Total 270.441,06 189.308,74 162.264,63 622.014,43 A anualidade 2009 financiarase con cargo á partida 09/511.511.612.02 quedando condicionada á aprobación do orzamento provincial de 2009. As anualidades de 2010 e 2011 contabilizaranse nas partidas correspondentes dos seus respectivos orzamentos, quedando condicionadas á aprobación dos mesmos. 4.- PRAZO DE EXECUCIÓN.- O prazo máximo estimado para a execución das obras, contado dende o día seguinte á sinatura da acta de comprobación do replanteo, agás que exista razón fundada que impida o seu comezo, é vinte e dous meses. Os licitadores deberán presentar na proposta económica, un programa de traballo que contemple o desenvolvemento das unidades de obras que van realizar en cada prazo. O contratista está obrigado ó cumprimento do contrato na súa totalidade dentro do prazo ofertado, así como nos prazos parciais sinalados para a súa execución sucesiva. Dito prazo só se prorrogará cando o órgano de contratación así o apróbeo, sempre que concorran os requirimentos esixidos pola lexislación vixente e previa petición do contratista co informe favorable do director de obra. No caso de prorroga proposta pola dirección da obra, o órgano de contratación terá que aprobar o pertinente expediente que comporta a modificación. 5.- INCUMPRIMENTO DO PRAZO.- Unha vez incumprido o prazo, o contratista incorre automaticamente en demora, podendo a administración optar entre a imposición de penalidades ou a resolución do contrato no caso de que as penalidades acaden o 5 por cento do prezo do contrato. As penalidades diarias serán cuantificadas na proporción de 0,20 euros por cada 1.000,00 euros do prezo de adxudicación, podéndose facer efectivo por algún dos seguintes procedementos: retención ou dedución nas certificacións de obra, con cargo á garantía definitiva ou pola vía executiva, unha vez finalizado o prazo de ingreso voluntario. Coa imposición de penalidades ampliarase o prazo de execución da obra, a proposta do enxeñeiro director da obra, para a súa correcta finalización. Dita imposición non exclúe e é compatible coa indemnización por danos e prexuízos causados á Deputación pola demora na execución imputable ó contratista. 6.- CAPACIDADE PARA CONTRATAR.- Están capacitadas para contratar as persoas naturais ou xurídicas, españolas ou estranxeiras, que teñan plena capacidade de obrar e acrediten a correspondente clasificación e solvencia técnica nos termos que dispón o artigo 65 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, e non se atopen incursas nalgunha das prohibicións que contempla o art. 49 de dita norma. Para os efectos da licitación, os empresarios que desexen concorrer integrados nunha unión temporal deberán indicar o nomes e circunstancias dos que a constitúan e a participación de cada un, así como que asumen o compromiso de constituírse formalmente en unión temporal en caso de resultar adxudicatarios do contrato. A duración das unións temporais de empresarios será coincidente coa do contrato ata a súa extinción. A Administración poderá contratar con unións temporais de empresas que se constitúan ó efecto (sen que sexa necesaria a formalización delas en escrituras públicas, ata que se formalice a adxudicación); ditas empresas serán responsables solidarias ante a Administración debendo nomear ante ela un representante ou apoderado único da unión con poderes bastantes para exercitar os dereitos e cumprir as obrigas que do contrato se deriven ata a extinción do mesmo, sen prexuízo da existencia de poderes mancomunados que poidan outorgar para cobramentos e pagamentos de contía significativa. Ditas empresas deberán ter por obxecto a realización de actividades que teñan relación directa co obxecto do contrato e dispoñer dunha organización dotada dos elementos persoais e materiais suficientes para a debida execución do contrato. 7.- GARANTÍA DEFINITIVA.- O seu importe será do 5% do prezo de adxudicación, excluído o Imposto sobre o Valor Engadido, e poderá constituírse en calquera das formas previstas no art. 84 da LCSP. A constitución da garantía definitiva deberá ser acreditada dentro dos quince días hábiles seguintes contados dende o seguinte a que se publique a adxudicación provisional no perfil de contratante do órgano de contratación. No caso de incumprir este requisito a Administración poderá efectuar unha nova convocatoria ou adxudicar provisionalmente ó licitador ou licitadores seguintes a aquel que incumpriu a obriga, pola orde en que queden clasificadas as súas ofertas, sempre que iso fose posible e que o novo adxudicatario preste a súa conformidade, en cuxo caso concederáselle a este un prazo de dez días hábiles para cumprimentar o sinalado no segundo parágrafo do apartado anterior. A garantía definitiva terá que ser ingresada exclusivamente na Caixa da Deputación . 8.- PRESENTACIÓN DE PROPOSICIÓNS; LUGAR E PRAZO DE PRESENTACIÓN; FORMALIDADES; DOCUMENTACIÓN.- 8.1º.-Lugar e Prazo de Presentación.- As proposicións presentaranse no Rexistro Xeral da Deputación en horario de 9 a 13 horas, de luns a sábado, ou na Sede da Deputación en Vigo, de luns a venres, dentro do prazo de vinte e seis días naturais contado dende o día seguinte á publicación do anuncio no BOP. Se o último día de presentación de proposicións coincidise en domingo ou festivo, prorrogarase o prazo ata o primeiro día hábil seguinte. Tamén poderanse presentar por calquera dos procedementos establecidos polos artigos 38.4º da Lei 30/92, de 26 de novembro, de Réxime Xurídico das Administracións Públicas e do Procedemento Administrativo Común e 80 do R.d. 1098/2001, de 12 de outubro, polo que se aproba o Regulamento Xeral da Lei de Contratos das Administracións Públicas, agás por correo electrónico. Cando a documentación se envíe por calquera dos procedementos antes indicados, o empresario deberá xustificar a data e hora da imposición do envío e anunciar ó órgano de contratación a remisión da oferta mediante correo electrónico (contratacion@depo.es), ou tamén mediante télex, fax (número 986804126) ou telegrama, sempre no mesmo día. 8.2º.-Formalidades.- Os contratistas interesados na licitación deberán presentar a seguinte documentación en dous sobres distintos: Sobre A: documentación xeral, coa seguinte inscrición: “Documentación xeral para o concurso para a contratación da obra “(especificar o nome da obra)”. Este sobre conterá os seguintes documentos: 1.- Os que acrediten a personalidade xurídica do empresario e, se é o caso, a súa representación. No caso de concorrer á licitación varias empresas constituíndo unha unión temporal, cada unha delas deberá acreditar a súa personalidade e capacidade, indicando os nomes e circunstancias dos empresarios que subscriben as proposicións, a participación de cada unha delas, designando á persoa ou entidade que, durante a vixencia do contrato, ten que ostentar a representación da unión temporal ante a Administración. 2.- Poder debidamente bastanteado. 3.- Clasificación empresarial: Grupo G, subgrupo 4, categoría c, e Grupo G, subgrupo 6, categoría d. 4.- Unha declaración responsable de non estar incurso en prohibición de contratar. Esta declaración incluirá a manifestación de atoparse ó corrente do cumprimento das obrigas tributarias e coa Seguridade Social impostas polas disposicións vixentes, sen prexuízo de que a xustificación acreditativa de tal requisito deba presentarse, antes da adxudicación definitiva, polo empresario a cuxo favor se vaia efectuar esta. 5.-Acreditación da solvencia técnica, polos seguintes medios: a) Declaración indicando os técnicos ou as unidades técnicas, estean ou non integradas na empresa, dos que esta dispoña para a execución das obras, especialmente os responsables do control de calidade, acompañada dos documentos acreditativos correspondentes b) Declaración indicando a maquinaria, material e equipo técnico do que se dispoñerá para a execución das obras, á que se anexará a documentación acreditativa pertinente. Para as empresas estranxeiras, nos casos en que o contrato vaia a executarse en España, a declaración de someterse á xurisdición dos xulgados e tribunais españois de calquera orde, para todas as incidencias que de modo directo ou indirecto puidesen xurdir do contrato, con renuncia, se é o caso, ó foro xurisdicional estranxeiro que puidese corresponder ó licitante. Nota importante: Cando a acreditación das circunstancias mencionadas nos artigos anteriores realícense mediante a certificación dun Rexistro Oficial de Licitadores e Empresas Clasificadas ou mediante un certificado comunitario de clasificación, deberá acompañarse á mesma unha declaración responsable do licitador na que manifeste que as circunstancias reflectidas no correspondente certificado non experimentaron variación. Esta manifestación deberá reiterarse, en caso de resultar adxudicatario, no documento en que se formalice o contrato, sen prexuízo de que o órgano de contratación poida, se o estima conveniente, efectuar unha consulta ó Rexistro Oficial de Licitadores e Empresas Clasificadas. Así mesmo, os adxudicatarios terán que achegar, Sobre b: Proposición económica, coa seguinte inscrición: “Proposición económica para o concurso para a contratación da obra “(especificar nome da obra)”. Presentarase pechado e lacrado, contendo os seguintes documentos: 1. Índice de documentos que integran o sobre, constará dentro do sobre como primeira páxina e en folla independente. 2. Modelo de proposición económica, formulada estritamente conforme ó modelo establecido na cláusula 27 deste prego. 3. Memoria construtiva e programa de traballo. 4. Melloras ofertadas. 5. Memoria de seguridade e saúde. 6. Plan de control de calidade, a porcentaxe que se aplicará a tal fin deberá ser expresada con dous decimais aplicada sobre o orzamento de execución material da obra, e determinado no apartado destinado para iso no modelo de proposición. 7. Tecnoloxía e I+D+i e programa de actuacións medioambientais (se é o caso). A Deputación reservarase o dereito de aprobar a empresa que vaia realizar o control de calidade. Así mesmo, dita empresa deberá acreditar a disposición dun certificado de calidade. Importante: As retencións aplicaranse sobre o orzamento de execución material da adxudicación. Nos casos en que se oferten porcentaxes de retención sobre o orzamento global de adxudicación ou sobre calquera outro parámetro, traducirase a porcentaxe que corresponda sobre o orzamento de execución material. 9.- MESA DE CONTRATACION.- Estará integrada da seguinte maneira: PRESIDENTE: - O titular da Corporación ou membro en quen delegue. VOGAIS: - O Secretario Xeral. - O Interventor. - O Director de Infraestruturas. SECRETARIO: - O Técnico Adxunto ó Servizo de Contratación. 10.- CUALIFICACIÓN DA DOCUMENTACIÓN XERAL E APERTURA DE PROPOSICIÓNS.- A cualificación da documentación xeral achegada polos licitadores terá lugar ás 10 horas do terceiro día hábil seguinte ó día en que finalice o prazo sinalado para a presentación de plicas. A seguir procederase á apertura de proposicións presentadas ó procedemento aberto, de conformidade co previsto no artigo 144 LCSP. 11.- CRITERIOS DE ADXUDICACIÓN DO CONTRATO.- Para a valoración das proposicións e a determinación da oferta economicamente máis vantaxosa deberá atenderase ós seguintes criterios directamente vinculados ó obxecto do contrato: - Redución do prezo sobre o orzamento máximo do contrato, ata un máximo de 40 puntos. - Memoria construtiva e programa de traballo, ata un máximo de 20 puntos. - Menor prazo de execución, ata un máximo de 10 puntos. -Melloras na calidade e/ou cantidade global das obras proxectadas ou dalgunha das súas unidades, que redunden nunha maior calidade construtiva, ata un máximo de 10 puntos. - Memoria de seguridade e saúde, ata un máximo de 5 puntos. - Tecnoloxía e I+D+i, ata un máximo de 5 puntos. - Plan de control de calidade da obra que a empresa manterá durante a súa execución, ata un máximo de 5 puntos. - Programa de actuacións medioambientais, ata un máximo de 5 puntos. Estes criterios ponderaranse da seguinte forma: 11.1) Redución do prezo sobre o orzamento máximo do contrato, ata un máximo de 40 puntos. Puntuándose en función da seguinte fórmula: 11.2) Memoria construtiva e programa de traballo, ata un máximo de 20 puntos. Valorarase o coñecemento do proxecto e do terreo onde será executada a obra, debéndose explicar a metodoloxía a empregar na súa execución, así como das subministracións a empregar, e dos medios materiais e humanos que se comprometa adscribir. Os licitadores presentarán un programa de execución da obra que contemple os prazos parciais, debendo existir unha coherencia entre a planificación e os medios adscritos. No caso de que as obras teñan un gasto plurianual, o contratista deberá especificar ademais do prazo total de execución no modelo de proposición, o prazo de execución correspondente para cada unha das anualidades. 11.3) Menor prazo de execución, ata un máximo de 10 puntos. A ponderación efectuarase conforme á seguinte fórmula: P = (L-O)*10/(L-B) Onde: P: Puntuación. L: Prazo máximo establecido no prego. O: Prazo ofertado polo licitador. B: Menor prazo ofertado. 11.4)Melloras na calidade e/ou cantidade global das obras proxectadas ou dalgunha das súas unidades, que redunden nunha maior calidade construtiva, ata un máximo de 10 puntos. Deberase presentar unha memoria valorada, na que non se terán en conta os gastos xerais (13%), o beneficio industrial (6%) nin o IVE (16%), e na que se indiquen as razóns que xustifiquen esta oferta. 11.5) Memoria de seguridade e saúde, ata un máximo de 5 puntos. 1. Definición da problemática principal en relación coa seguridade e saúde dos traballos. Describiranse as actividades de maior problemática na súa execución en relación coa seguridade e saúde, e definiranse as actuacións preventivas a desenvolver a través de procedementos construtivos que integren a prevención de riscos laborais en cada un dos pasos a seguir na execución da correspondente unidade de obra. 2. Análise da organización preventiva e o sistema de xestión da prevención a desenvolver na obra. Neste apartado desenvolverase, entre outros aspectos, cal vai ser o sistema de xestión da prevención de riscos laborais a aplicar na obra, debendo especificar os medios de coordinación preventiva necesarios, de acordo co Real decreto 171/2004, en materia de Coordinación de Actividades Empresariais, así como a forma en que se vai realizar a información de riscos e medidas preventivas ós traballadores na obra, a supervisión das avaliacións de riscos e medidas preventivas específicas para a obra a presentar por cada un dos subcontratistas intervenientes, etc. Así mesmo, presentarase o sistema de selección de empresas subcontratistas en relación con aspectos a considerar en materia de prevención de riscos laborais. 3. Análise das actividades de especial perigosidade a desenvolver na obra (anexo II. R.D. 1627/97). Neste apartado desenvolverase, entre outros aspectos, a descrición das actividades de especial perigosidade a executar na obra, así como a designación dos recursos preventivos para realizar a supervisión e control permanente en obra dos devanditos traballos. Verificarase que as persoas asignadas reúnen os coñecementos, cualificación e experiencia necesarias, así como que conten coa formación mínima de nivel básico en prevención de riscos laborais, todo iso de acordo co establecido pola Lei 54/2003 de reforma do marco normativo da prevención de riscos laborais. 4. Análise da proposta de información e estudo dos índices de sinistralidade da obra. Neste apartado analizarase a proposta de presentación dos distintos índices de sinistralidade, así como a análise dos mesmos en comparanza cos do sector da construción. Así mesmo presentaranse as propostas de estudo dos accidentes acontecidos en obra. 5. Relación de maquinaria, ferramentas e medios auxiliares a utilizar en obra. Neste apartado recabarase a documentación acreditativa de que toda a maquinaria, maquinaria e ferramentas auxiliares cumpre a normativa vixente en materia de seguridade e saúde, así como terase que presentar a documentación acreditativa das revisións e mantementos de cada unha das máquinas xunto co protocolo de seguimento das devanditas revisións e mantementos. Tamén se incluirán os documentos de autorización de uso de cada máquina ou equipo de traballo, que haberán de contemplar os traballadores autorizados para o seu uso. 6. Documentación acreditativa da formación, información e entrega de EPI's. Terase que presentar a proposta de como realizar a formación dos traballadores en obra, así como de información dos riscos a que están sometidos na mesma. Terase que reflectir o sistema de revisión e seguimento dos mencionados aspectos de formación e información. Do mesmo modo, presentarase o protocolo da forma de entregar os equipos de protección individual, así como se definirá como se realizará a información da súa correcta utilización, mantemento, e sobre os riscos dos que o protexen, así como terase que definir como se verificará a utilización dos mesmos por parte dos traballadores. 7. Relación de proteccións colectivas a empregar na obra. Presentaranse as proteccións colectivas necesarias a utilizar na obra, determinando como se definirá a súa necesidade e como se verificará a súa correcta utilización, estado e reposición. 11.6) Tecnoloxía e I+D+i, ata un máximo de 5 puntos. Valorarase a calidade e idoneidade das tecnoloxías que o contratista propoña para a execución do contrato. Neste sentido valorarase en particular a utilización na obra de tecnoloxías que sexan desenvolvidas polo contratista no marco de proxectos de I+D+i que supoñan unha mellora da calidade e valor técnico da obra, e cuxa xustificación poida ser debidamente documentada. Dita xustificación poderá realizarse mediante a acreditación segundo a serie de normas UNE 16600. 11.7) Plan de control de calidade da obra que a empresa manterá durante a súa execución, ata un máximo de 5 puntos. Especificarase a porcentaxe sobre o orzamento de execución material que asigne para tal efecto, así como a acreditación por parte da mesma da disposición dun certificado de calidade, reservándose para si a Deputación a aprobación do laboratorio homologado proposto. Puntuación: (Control ofertado x 5)/control máximo ofertado (de entre todas as empresas licitadoras). 11.8) Programa de actuacións medioambientais, ata un máximo de 5 puntos. Para este Programa valoraranse as propostas de medidas de xestión medioambiental e dos produtos a utilizar na obra, con inclusión dos certificados e demais documentos acreditativos destes requisitos. Especialmente cualificarase a precisión na identificación de unidades de obra que poidan xerar impactos, a dispoñibilidade de instrucións de traballo, a organización física da obra, a localización de vertedoiros, a identificación de requisitos legais e os sistemas de boa xestión medio ambiental propostos. As medidas medioambientais valoraranse de acordo cos seguintes criterios: a) Se a execución da obra se realiza nun marco de xestión medioambiental de acordo ó Regulamento Comunitario CEE1836/93, ou ben ás normas internacionais ISO (serie 1S014000) europeas EN ou españolas UNE(77/801-94 e 77/802-94). b) Se os materiais a utilizar polo licitador proveñen dun proceso de reciclado ou reutilización en máis dun SQ%, consonte a certificación emitida por un laboratorio ou organización que non forme parte do mesmo grupo de empresas ó que pertenza o ofertante. Estes materiais deberán cumprir as especificacións técnicas do proxecto, así como o prego de prescricións técnicas e calquera outra norma técnica de obrigado cumprimento. c) Se os materiais a utilizar polo licitador son reutilizables ou teñen un grao de reciclabilidade superior a un 50%, consonte a certificación emitida por un laboratorio ou organización que non forme parte do mesmo grupo de empresas ó que pertenza o ofertante. Estes materiais deberán cumprir as especificacións técnicas do proxecto, así como o prego de prescricións técnicas e calquera outra norma técnica de obrigado cumprimento. d) Se na execución da obra se contempla algunha das seguintes medidas: xestión ambiental de terras e materiais de obra, restauración paisaxística; redución na xeración de residuos; diminución da contaminación por vertidos, acústica, atmosférica ou do chan; redución do impacto visual, cultural ou sociolóxico; limitación de impacto sobre fauna e flora local; diminución do uso de combustibles fósiles ou utilización de enerxías renovables. Nota importante: O contrato será adxudicado a algunha das empresas licitadoras que obtendo unha puntuación igual ou superior ós 2/3 do total posible, segundo a aplicación que resulte do baremo anterior, presenten unha oferta económica que se atope situada na banda limitada inferiormente pola oferta máis económica e superiormente polo valor medio das ofertas. Aquelas ofertas con valores anormais ou desproporcionados que non sexan xustificadas polo licitador tras dárselle audiencia, e que a xuízo dos técnicos sexa inviable a súa execución, non se terán en conta á hora de establecer a acotación determinada no parágrafo anterior. 12.- OFERTAS CON VALORES ANORMAIS OU DESPROPORCIONADOS.- Consideraranse ofertas con valores anormais ou desproporcionados aquelas cuxa porcentaxe de baixa exceda nas porcentaxes que se sinalan a seguir en función do número de empresas presentadas e admitidas ó procedemento: -Unha oferta: Será anormal se a súa baixa porcentual é superior ó 25% do prezo de licitación. -Dúas ofertas: Unha das ofertas será anormal se a súa baixa porcentual é superior á da outra en máis de 20 unidades. -Tres ofertas: Serán anormais aquelas que teñan baixas porcentuais superiores en máis de 10 unidades á media aritmética das baixas porcentuais das baixas admitidas. Sen embargo, excluirase para o cómputo de dita media a oferta coa baixa porcentual máis pequena cando sexa inferior en máis de 10 unidades a esa media. En calquera caso, consideraranse anormais todas as ofertas con baixas porcentuais superiores ó 25% do prezo de licitación. -Catro ofertas ou máis: Consideraranse temerarias aquelas ofertas con baixas porcentuais que sexan superiores en máis de 10 unidades á media das baixas porcentuais das ofertas admitidas. Non obstante, se entre elas existen baixas porcentuais inferiores en máis de 10 unidades a dita media, calcularase unha nova media só coas ofertas que non estean no suposto indicado. En todo caso, se o número das restantes ofertas é inferior a tres, a nova media calcularase sobre as tres ofertas de menor contía (maior baixa porcentual). • n = 1: Se b1 > 25, entón a oferta 1 (única) é temeraria. • n = 2: Supoñemos que b1 ≤ b2. Se b2 > bm + 10 entón a oferta 2 é temeraria. Obsérvese que a condición b2 > bm + 10 equivale a b2 > b1 + 20 porque bm = (b1 + b2) • n = 3: Supoñemos que b1 ≤ b2 ≤ b3. Sexa b*m definida como: b*m= (b2 + b3) se b1 < bm - 10 bm en caso contrario Para i = 1,2,3, se b1 >25 ou b1 > b*m + 10 a oferta i é temeraria. • N ≥ 4: Supoñemos que b1 ≤ b2 ≤ ….≤ bn. Se b1 < bm – 10 sexa 1 ≤ l ≤ n tal que b1 ≤ b2 ≤ ….≤ b1 < bm – 10, bl+1 ≥ bm - 10 Definimos: b*m= (bl+1 + ...+ bm) se b1 < bm – 10 e l ≤ n-3. (bn-2 + bn-1 + bn) se b1 < bm - 10 e l > n-3, bm se b1 ≥ bm - 10 Para i = 1,2,……,n, se b1 > b*m + 10 a oferta i é temeraria. Cando o órgano de contratación presuma fundadamente que a proposición non se poida cumprir como consecuencia das baixas anormais ou desproporcionadas, darase audiencia ó contratista, por un prazo máximo de cinco días hábiles, para que xustifique a valoración da oferta e precise as condicións da mesma, en particular no que se refire ó aforro que permita o procedemento de execución do contrato, as solucións técnicas adoptadas e as condicións excepcionalmente favorables de que dispoña para executar a prestación, a orixinalidade das prestacións propostas, o respecto das disposicións relativas á protección do emprego e as condicións de traballo vixentes no lugar en que se vaia realizar a prestación, ou a posible obtención dunha axuda do Estado. Se o órgano de contratación, considerando a xustificación efectuada polo licitador e os informes mencionados no apartado anterior, estimase que a oferta non pode ser cumprida como consecuencia da inclusión de valores anormais ou desproporcionados, acordará a adxudicación provisional a favor da seguinte proposición economicamente máis vantaxosa, de acordo coa orde en que sexan clasificadas, que se estime pode ser cumprida a satisfacción da Administración e que non sexa considerada anormal ou desproporcionada. 13.- ADXUDICACIÓN PROVISIONAL.- O órgano de contratación, unha vez avaliadas as propostas, clasificará as proposicións presentadas, por orde decrecente, en función dos criterios establecidos na cláusula undécima, a cuxo efecto poderá solicitar cantos informes técnicos estime pertinentes, e adxudicará provisionalmente o contrato ó licitador que presente a que resulte economicamente máis vantaxosa. A adxudicación ó licitador que presente a oferta economicamente máis vantaxosa non procederá cando o órgano de contratación presuma fundadamente que a proposición non poida ser cumprida como consecuencia da inclusión na mesma de valores anormais ou desproporcionados. A adxudicación provisional acordarase en resolución motivada, notificándose ós candidatos e publicándose no perfil de contratante do órgano de contratación. 14.- ADXUDICACIÓN DEFINITIVA.- A elevación a definitiva da adxudicación provisional non poderá producirse antes de que transcorran dez días hábiles contados dende o seguinte a aquel en que se publique aquel no perfil de contratante da Deputación. Durante este prazo, o adxudicatario deberá presentar a documentación xustificativa de atoparse ó corrente no cumprimento das súas obrigas tributarias e coa Seguridade Social e calquera outros documentos acreditativos da súa aptitude para contratar ou de efectiva disposición dos medios que se comprometesen a dedicar ou adscribir á execución do contrato que lle reclame esta institución, así como constituír a garantía definitiva. A adxudicación provisional deberá elevarse a definitiva dentro dos dez días hábiles seguintes a aquel en que expire o prazo sinalado no parágrafo primeiro deste apartado, sempre que o adxudicatario presente a documentación sinalada e constituída a garantía definitiva. 15.- FORMALIZACIÓN DO CONTRATO.- A Administración e o contratista deberán formalizar o contrato en documento administrativo dentro do prazo de dez días hábiles, contado dende o seguinte ó da notificación da adxudicación definitiva, constituíndo dito documento título suficiente para acceder a calquera rexistro público. Non obstante, o contratista poderá solicitar que o contrato se eleve a escritura pública, correndo do seu cargo os correspondentes gastos. Cando por causas imputables ó contratista non se formalizase o contrato dentro do prazo indicado, a Administración poderá acordar a resolución do mesmo. Non poderá iniciarse a execución do contrato sen a súa previa formalización. 16.- PERFIL DO CONTRATANTE.- Co fin de asegurar a transparencia e o acceso público á información relativa á súa actividade contractual, e sen prexuízo da utilización doutros medios de publicidade nos casos esixidos pola LCSP ou polas normas autonómicas de desenvolvemento ou nos que así se decida voluntariamente, a Deputación difundirá, a través de Internet (www.depo.es), o seu perfil de contratante. 17.- GASTOS A CARGO DO ADXUDICATARIO.- Serán a cargo do adxudicatario os gastos que xere o expediente, así como os de carteis de obra que lle serán facilitados pola Deputación e que serán colocados no lugar que lles indique a Dirección de Obra. Ademais os adxudicatarios estarán obrigados a colocar toda a sinalización necesaria que garanta a plena seguridade da obra, e a designar un xefe de obra coa cualificación técnica, capacidade e experiencia suficiente para representar ó contratista durante toda a execución da obra obxecto do contrato e que ademais será responsable da súa seguridade sen cuxos requisitos non se confeccionará a acta de comprobación do replanteo. Así mesmo, os gastos do cartel da obra serán por conta do adxudicatario. 18.- RESPONSABLE DO CONTRATO.- A Deputación designará a un responsable do contrato, vinculado a esta institución, ó que lle corresponderá supervisar a súa execución e adoptar as decisións e ditar as instrucións necesarias co fin de asegurar a correcta realización da prestación pactada. Estas facultades do responsable do contrato entenderanse sen prexuízo das que corresponden ó Director facultativo das obras. 19.- EXECUCIÓN DAS OBRAS E RESPONSABILIDADE DO CONTRATISTA.- As obras executaranse con estrita suxeición ás estipulacións contidas neste prego, ó proxecto que serve de base ó contrato e conforme ás instrucións que en interpretación técnica deste desen ó contratista o Director facultativo, e se é o caso, o responsable do contrato, nos ámbitos da súa respectiva competencia. (art. 213 LCSP). As instrucións de carácter verbal deberán ser ratificadas por escrito no máis breve espazo posible para que sexan vinculantes para as empresas. No suposto de incumprimento dos compromisos ou das condicións especiais de execución do contrato ofertados polo contratista, referente ós materiais ou medios persoais (por exemplo, dedicación dun número determinado de medios humanos ou unhas características especiais dos traballadores ou técnicos ofertados), a administración poderá penalizar ó contratista ata un importe que non supere o 10% do orzamento do contrato. (art. 196.1 LCSP). Será obriga do contratista indemnizar todos os danos e prexuízos que se causen a terceiros como consecuencia das operacións que requira a execución do contrato. (art. 198.1 LCSP). 20.- CERTIFICACIÓNS.- A dirección de obra realizará mensualmente a medición das unidades de obra executadas, redactando unha relación valorada, na que tomará como referencia os prezos contratados, e sobre a que expedirá a correspondente certificación de obra. As certificacións de obra axustaranse ós modelos de certificación ordinaria e anticipada para obras da Deputación que foron aprobadas pola Resolución Presidencial, de data 13 de xullo de 2007, e que se atopan insertados na páxina web www.depontevedra.es. O técnico director deberá practicar nas certificacións de obra as retencións correspondentes ás porcentaxes ofertadas polo adxudicatario en concepto de control de calidade, seguridade e saúde, taxa por dirección de obra, etc. Estas retencións aplicaranse sobre o orzamento de execución material do orzamento de adxudicación. As certificacións de obra que recollan unha execución en mora, teñen que ir acompañadas da xustificación da mora polo contratista e o correspondente informe de conformidade do dirección da obra; En caso contrario, será necesario que a certificación recolla a retención correspondente ás penalidades. 21.- MODIFICACIÓNS DOS CONTRATOS.- Unha vez perfeccionado o contrato, o órgano de contratación só poderá introducir modificacións no mesmo por razóns de interese público e para atender a causas imprevistas, xustificando debidamente a súa necesidade no expediente. Estas modificacións non afectarán ás condicións esenciais do contrato. 22.- RECEPCIÓN E CERTIFICACIÓN FINAL DE OBRAS.- O contratista comunicará á dirección da obra a data prevista para a terminación ou execución do contrato, para os efectos de que se poida realizar a recepción. Á recepción concorrerán o responsable do contrato ou un facultativo designado pola Administración representante desta, o facultativo encargado do dirección das obras e o contratista asistido, se o estima oportuno, do seu facultativo. Do resultado da recepción levantarase unha acta que subscribirán todos os asistentes, retirando un exemplar orixinal cada un deles. Recibidas as obras procederase a seguir á súa medición xeral polo director de obra con asistencia do contratista, formulándose sobre o resultado a correspondente relación valorada e tramitándose, antes do transcurso de tres meses dende a recepción, a correspondente certificación final. Os excesos de obras que non superen o 10% do contrato, excluído o IVE, deberán ser certificados coa final acompañados dun informe do director de obra xustificándoos. A dirección da obra acompañará á acta de recepción un estado de dimensións e características da obra executada que defina con detalle as obras realizadas tal e como se atopan no momento da recepción, para os efectos de inventario. 23.- XUSTIFICACIÓN DAS MELLORAS.- O técnico director acompañará á certificación final, tras a recepción da obra, a xustificación da aplicación das melloras ofertadas polo adxudicatario, mediante informe ó que se anexará unha relación valorada das distintas unidades de obra con indicación para cada unha delas dos prezos unitarios e totais. Na valoración das melloras non se terán en conta as porcentaxes de gastos xerais (13%), o beneficio industrial (6%) nin o IVE (16%). 24.- LIQUIDACIÓN DA OBRA.- Transcorrido o prazo de garantía, se o informe do director da obra sobre o estado das mesmas fose favorable, formularase no prazo dun mes a proposta de liquidación das realmente executadas, tomando como base para a súa valoración as condicións económicas establecidas no contrato. O órgano de contratación aprobará a liquidación da obra, podendo existir unha variación no saldo do contratista en contra ou a favor, en cuxo último caso, aboarase a cantidade debida ó contratista. 25.- GARANTÍA DA OBRA.- A obra terá un período de garantía dun ANO dende o día seguinte á data de formalización do acta de recepción, durante o cal o contratista estará obrigado á súa conservación e policía, e á reparación dos deterioros producidos pola defectuosa execución das mesmas. Se se producise un incumprimento das obrigas accesorias propias da garantía, non podendo resolverse o contrato, poderase incautar a garantía, e se non fose suficiente, poderase reclamar danos e prexuízos pola vía de apremio. Dentro do prazo de quince días anteriores ó cumprimento do prazo de garantía, o director facultativo da obra, de oficio ou a instancia do contratista, redactará un informe sobre o estado das obras. Se este fose favorable, o contratista quedará relevado de toda responsabilidade. No caso de que o informe non fose favorable e os defectos observados se debesen a deficiencias na execución da obra e non ó uso do construído, durante o prazo de garantía, o director da obra procederá a ditar as oportunas instrucións ó contratista para a debida reparación do construído, concedéndolle un prazo para iso durante o cal continuará encargado da conservación das obras, sen dereito a percibir cantidade algunha por ampliación do prazo de garantía. 26.- RESOLUCIÓN DO CONTRATO.- O contrato poderá extinguirse por calquera das causas de resolución enumeradas nos arts. 206 e 220 da LCSP. 27.- RÉXIME XURÍDICO.- En todo o non previsto expresamente no presente prego de condicións, estarase ó disposto, en canto á súa preparación, adxudicación, efectos e extinción, pola Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público e as súas disposicións de desenvolvemento; supletoriamente aplicaranse as restantes normas de dereito administrativo e, no seu defecto, as normas de dereito privado 28.- XURISDICIÓN COMPETENTE.- As cuestións litixiosas que xurdan sobre interpretación, modificación, resolución e efectos do presente contrato, serán resoltas polo órgano de contratación cuxas resolucións esgotarán a vía administrativa deixando expedita a vía xurisdicional, contenciosa administrativa, a teor do disposto na Lei Reguladora da devandita Xurisdición. 29.- MODELO DE PROPOSICION.- Don............................................, maior de idade, veciño de....................., con domicilio en ............................titular do DNI.................., expedido en data.............., actuando en nome propio ou en representación da empresa ................................. (C.I.F.- nº .......................) e con domicilio en .................................., teléfono.................... segundo acredito mediante poder debidamente bastanteado. Informado do anuncio, para adxudicar mediante procedemento aberto o contrato correspondente á obra (especificar denominación da obra) comprométese a executala polo prezo de _________________ (en letra e número) euros, máis __________ euros (en letra e número) correspondente ó IVE, con estrita suxeición ó proxecto aprobado e pregos de prescricións técnicas e condicións económico-administrativas, que acepta en todas os seus partes. • Melloras ofertadas: • Prazo de execución: • % do control de calidade ofertado: (Data e sinatura do propoñente).” 17.16887.- ADXUDICACIÓN PROVISIONAL DA OBRA “ENSANCHE E MELLORA E.P. 1009 ACCESO PRAIA DE MENDUIÑA (CANGAS) EXPTE. D09/0042 Resultando que a Xunta de Goberno, en sesión celebrada o día 22/04/2009, prestou aprobación ó expediente de contratación para a adxudicación, mediante procedemento negociado sen publicidade, da obra “Ensanche e mellora E.P. 1009 Acceso Praia de Menduíña (Cangas)”, con orzamento de 175.776,20 €, máis 28.124,19 € correspondentes ó IVE. Resultando que se remitiu escrito ás empresas Construcciones Crespo, S.A., Sercoysa Proyectos y Obras, S.A. e Construcciones E.C. Casas, S.L., por medio do que se lles invitaba a presentar ofertas para a execución de dita obra, presentándoas no Rexistro Xeral desta Deputación. Resultando que polo Director de Infraestruturas en funcións emitiuse informe relativo ás ofertas presentadas estimando a oferta formulada por Construcciones Crespo, S.A. como a máis vantaxosa, de acordo cos aspectos económicos e técnicos a negociar que figuran no prego de condicións económico-administrativas que rexeu no procedemento de contratación da obra. Resultando que a Mesa de Contratación, en sesión celebrada o día 05/05/2009, á vista do informe emitido polo Director de Infraestruturas en funcións, formula proposta de adxudicación da obra a favor de Construcciones Crespo, S.A. A Xunta de Goberno acorda por unanimidade: 1.- Adxudicar provisionalmente a Construcciones Crespo, S.A. a obra de “Ensanche e mellora E.P. 1009 acceso praia de Menduíña (Cangas)” (Expte. D09/0042) na suma de 172.190,36 €, máis 27.550,46 € correspondentes ó IVE, que oferta un prazo de execución de seis meses, melloras valoradas en 3.000,00 €, e o 1,00 % do orzamento de execución material para control de calidade. 2.- Conceder ó adxudicatario provisional un prazo máximo de 15 días hábiles, contado dende o seguinte á publicación deste acordo no perfil do contratante, co obxecto de que presente a documentación indicada no artigo 135.4 da Lei 30/2007 e que se concreta na achega dunha garantía definitiva do 5% do importe de adxudicación, excluído o IVE, que supón a cantidade de 8.609,52 €, así como a documentación xustificativa de estar ó corrente no cumprimento das obrigas tributarias e coa Seguridade Social e calquera outros documentos acreditativos da súa aptitude para contratar ou de efectiva disposición dos medios que se comprometesen a dedicar ou adscribir á execución do contrato. 3.- Unha vez cumpridos satisfactoriamente os trámites enumerados anteriormente e, transcorrido o prazo de quince días hábiles, a adxudicación será elevada a definitiva por este mesmo Órgano. 18.16888.- ADXUDICACIÓN PROVISIONAL DA OBRA “E.P. 1104 MOAÑA-COIRO (CANGAS-MOAÑA) EXPTE. D09/0040 Resultando que a Xunta de Goberno, en sesión celebrada o día 22/04/2009, prestou aprobación ó expediente de contratación para a adxudicación, mediante procedemento negociado sen publicidade, da obra “E.P.1104 Moaña-Coiro (Cangas-Moaña)” (Expte. D09/0040), con orzamento de 188.978,52 €, máis 30.236,56 € correspondentes ó IVE. Resultando que se remitiu escrito ás empresas Construcións, Obras e Viais, S.A., Construcciones Crespo, S.A. e Construcciones E.C. Casas, S.L., por medio do que se lles invitaba a presentar ofertas para a execución de dita obra, presentándoas no Rexistro Xeral desta Deputación. Resultando que polo Director de Infraestruturas en funcións emitiuse informe relativo ás ofertas presentadas estimando a oferta formulada por Construcciones Crespo, S.A. como a máis vantaxosa, de acordo cos aspectos económicos e técnicos a negociar que figuran no prego de condicións económico-administrativas que rexeu no procedemento de contratación da obra. Resultando que a Mesa de Contratación, en sesión celebrada o día 05/05/2009, á vista do informe emitido polo Director de Infraestruturas en funcións, formula proposta de adxudicación da obra a favor de Construcciones Crespo, S.A. A Xunta de Goberno acorda por unanimidade: 1.- Adxudicar provisionalmente a Construcciones Crespo, S.A. a obra de “E.P. 1104 Moaña-Coiro (Cangas-Coiro)” (Expte. D09/0040), na suma de 185.009,96 €, máis 29.601,59 € correspondentes ó IVE, que oferta un prazo de execución de cinco meses, melloras valoradas en 3.000,00 €, e o 1,00 % do orzamento de execución material para control de calidade. 2.- Conceder ó adxudicatario provisional un prazo máximo de 15 días hábiles, contado dende o seguinte á publicación deste acordo no perfil do contratante, co obxecto de que presente a documentación indicada no artigo 135.4 da Lei 30/2007 e que se concreta na achega dunha garantía definitiva do 5% do importe de adxudicación, excluído o IVE, que supón a cantidade de 9.250,50 €, así como a documentación xustificativa de estar ó corrente no cumprimento das obrigas tributarias e coa Seguridade Social e calquera outros documentos acreditativos da súa aptitude para contratar ou de efectiva disposición dos medios que se comprometesen a dedicar ou adscribir á execución do contrato. 3.- Unha vez cumpridos satisfactoriamente os trámites enumerados anteriormente e, transcorrido o prazo de quince días hábiles, a adxudicación será elevada a definitiva por este mesmo Órgano. 19.16889.- ADXUDICACIÓN PROVISIONAL DA OBRA “TRABALLOS PENDENTES DE ENSANCHE E DOTACIÓN DE SERVIZOS EN VIRXE DAS MAREAS (O GROVE) EXPTE. D09/0018 Resultando que a Xunta de Goberno, en sesión celebrada o día 25/03/2009, prestou aprobación ó expediente de contratación para a adxudicación, mediante procedemento negociado sen publicidade, da obra “Traballos pendentes de ensanche e dotación de servizos en Virxe das Mareas (O Grove)” (Expte. D09/0018), con orzamento de 173.045,21 €, máis 27.687,23 € correspondentes ó IVE. Resultando que se remitiu escrito ás empresas Elsamex, S.A., Narom, S.L. e Construcciones Eiriña, S.L., por medio do que se lles invitaba a presentar ofertas para a execución de dita obra, presentándoas no Rexistro Xeral desta Deputación. Resultando que polo Director de Infraestruturas en funcións emitiuse informe relativo ás ofertas presentadas estimando a oferta formulada por Elsamex, S.A. como a máis vantaxosa, de acordo cos aspectos económicos e técnicos a negociar que figuran no prego de condicións económico-administrativas que rexeu no procedemento de contratación da obra. Resultando que a Mesa de Contratación, en sesión celebrada o día 05/05/2009, á vista do informe emitido polo Director de Infraestruturas en funcións, formula proposta de adxudicación da obra a favor de Elsamex, S.A. A Xunta de Goberno acorda por unanimidade: 1.- Adxudicar provisionalmente a Elsamex, S.A. a obra de “Traballos pendentes de ensanche e dotación de servizos en Virxe das Mareas (O Grove)” (Expte. D09/0018) na suma de 172.179,98 €, máis 27.548,80 € correspondentes ó IVE, que oferta un prazo de execución de tres semanas, melloras valoradas en 345,24 €, e o 0,50 % do orzamento de execución material para control de calidade. 2.- Conceder ó adxudicatario provisional un prazo máximo de 15 días hábiles, contado dende o seguinte á publicación deste acordo no perfil do contratante, co obxecto de que presente a documentación indicada no artigo 135.4 da Lei 30/2007 e que se concreta na achega dunha garantía definitiva do 5% do importe de adxudicación, excluído o IVE, que supón a cantidade de 8.609,00 €, así como a documentación xustificativa de estar ó corrente no cumprimento das obrigas tributarias e coa Seguridade Social e calquera outros documentos acreditativos da súa aptitude para contratar ou de efectiva disposición dos medios que se comprometesen a dedicar ou adscribir á execución do contrato. 3.- Unha vez cumpridos satisfactoriamente os trámites enumerados anteriormente e, transcorrido o prazo de quince días hábiles, a adxudicación será elevada a definitiva por este mesmo Órgano. 20.16890.- RECOÑECEMENTO EXTRAXUDICIAL DE OBRIGAS RELATIVAS Á DIRECCIÓN DE OBRAS” EXPTE. D05/0570 Vistos os informes emitidos por Intervención, correspondentes ás facturas relativas á dirección de diversas obras, que máis adiante se relacionan, tendo en conta que como non se seguiu o procedemento de contratación oportuno á aprobación das facturas require seguir o procedemento de recoñecemento extraxudicial de crédito con cargo á conta non orzamentaria 419.09 (099.129) e, de acordo co establecido na base 17.1 das aprobadas para a execución do Orzamento Provincial de 2009, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar a autorización, o compromiso do gasto e o recoñecemento extraxudicial das seguintes obrigas: - Factura nº EPV080471 por un importe de 7.403,56 €, de Eptisa, Servicios de Ingeniería, S.A. (NIF A – 81.920.084), que xustifica os traballos de control de calidade da obra “Reforma e ampliación do Auditorio do Rosal” (D05/0570). - Factura nº EPV081134 por un importe de 17.940,79 €, de Eptisa, Servicios de Ingeniería, S.A. (NIF A – 81.920.084), que xustifica os traballos de control de calidade da obra “Reforma e ampliación do Auditorio do Rosal” (D05/570). 21.16891.- ROGOS E PREGUNTAS Non se formularon. E non habendo máis asuntos que tratar polo Sr. Presidente, sendo as dez horas e cincuenta minutos do expresado día, dáse por rematada a sesión e dela esténdese a presente acta, que asina o Ilmo. Sr. Presidente, comigo, o Secretario que dou fe. O Presidente, O Secretario

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición