Fondos
-
4. COMISIÓN PERMANENTE. COMISIÓN DE GOBERNO. XUNTA DE GOBERNO
2010-05-05_Ordinaria. Acta de sesión 2010/05/05_Ordinaria
Acta de sesión 2010/05/05_Ordinaria
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.1.4.9.33.537/1.2010-05-05_Ordinaria
Título Acta de sesión 2010/05/05_Ordinaria
Data(s) 2010-05-05 (Creación)
Volume e soporte 1 acta de sesión
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido En Pontevedra, na Sala de Xuntas do Pazo Provincial, sendo as dez horas e trinta minutos do día cinco de maio do ano dous mil dez, baixo a Presidencia do Ilmo. Sr. D. Rafael Louzán Abal, Presidente da Deputación Provincial de Pontevedra, reuníronse as/os señoras/es deputadas/os, D. José Manuel Figueroa Vila, D. José Enrique Sotelo Villar, Dona Mª Teresa Pedrosa Silva, D. José Juan Durán Hermida, D. Xosé Crespo Iglesias, D. Silvestre José Balseiros Guinarte, D. Jesús Mª Fernández Portela, Dna. Francisca Canal Gómez e D. Salvador González Solla, co obxecto de celebrar sesión ordinaria da Xunta de Goberno, con carácter executivo, en primeira convocatoria, consonte á correspondente orde do día. Así mesmo asisten os señores deputados D. Severino Reguera Varela, D. Xosé Carlos Silva Mariño, D. Jesús Vázquez Almuíña e D. Perfecto Rodríguez Muíños. Da fe do acto D. Carlos Cuadrado Romay, Secretario, e está presente o Sr. Interventor, D. Antonio Graña Gómez. Declarada aberta a sesión e de orde da Presidencia éntrase seguidamente no exame da orde do día, adoptándose en relación coa mesma os seguintes acordos: 1.18179.- ACTA ANTERIOR A Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar o borrador da acta da anterior sesión, ordinaria, do día 30 de abril de 2010. 2.18180.- DAR CONTA DAS BAIXAS DE PARTICIPACIÓN PRODUCIDAS NO PROGRAMA “CAMIÑA CON NÓS”, E APROBACIÓN DA APLICACIÓN ECONÓMICA DE TALES BAIXAS Á CONCESIÓN DO 3º GRUPO DE SUBVENCIÓNS DO CITADO PROGRAMA Promovida a convocatoria do Programa “Camiña con Nós”, para alumnos de 3º e 4º da E.S.O. dos Centros Educativos de Ensinanza Secundaria da nosa Provincia, cunha dotación económica de 116.375,00 €, coa finalidade de dar a coñecer o camiño portugués das Rutas Xacobeas, contabilizándose unha participación inicial de 2.014 alumnos, que experimentou 135 baixas de escolares por diversos motivos; e non podendo tramitarse ata o momento, a solicitude de participación do “Colexio Montesol” de Vigo, debido a que por erro foi dirixida a outro departamento da Deputación Provincial, á vista do informe emitido o 3/05/2010 pola Intervención, a Xunta de Goberno queda enterada das baixas acontecidas no programa “Camiña con Nós” (135), e acorda a concesión do 3º Grupo de subvencións correspondentes ó “Colexio Montesol” de Vigo, cunha relación de 36 alumnos/as xerando un gasto de 540,00 €, con cargo ás citadas baixas, e dentro da partida orzamentaria 10/230.232-227.07. 3.18181.- APROBACIÓN DA PRÓRROGA DO CONVENIO DE COLABORACIÓN ENTRO O INSERSO, A FEMP E A DEPUTACIÓN DE PONTEVEDRA PARA O DESENVOLVEMENTO DO PROGRAMA DE TELEASISTENCIA DOMICILIARIA 2010 Como queira que a Deputación de Pontevedra ven prestando dende hai algúns anos o Servizo de Teleasistencia Domiciliaria, que se puxera en marcha no ano 1998, a través dun Convenio de Colaboración subscrito entre o IMSERSO, a FEMP e a Deputación de Pontevedra, sendo os beneficiarios do mesmo as persoas que viven soas ou con escasa autonomía persoal, dada a necesidade de seguir prestando tal servizo que aínda non foi cuberto pola Xunta de Galicia, e coa finalidade de promovelo no ano 2010, cunha dotación de 130.771,20 € con cargo á partida 10/230.233.480.03, e á vista dos informes de 16 e 24 de febreiro de 2010, emitidos polo Sr. Secretario Xeral e polo Sr. Interventor respectivamente, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a aprobación da prórroga do Convenio de Colaboración entre o IMSERSO, a FEMP e a Deputación de Pontevedra, para o desenvolvemento do Programa de Teleasistencia Domiciliaria, ano 2010. 4.18182.- ADXUDICACIÓN DEFINITIVA, MEDIANTE PROCEDEMENTO ABERTO, DA ORGANIZACIÓN E IMPARTICIÓN DAS ACTIVIDADES FORMATIVAS DO PROGRAMA SOCIAL “PENSA EN TI 2010” Resultando que a Xunta de Goberno desta Deputación Provincial, en sesión celebrada o día 14 de abril de 2010, acordou: -Adxudicar provisionalmente a contratación da organización e impartición das actividades do programa social “Pensa en ti” comprendidas nos LOTES 1, 4 e 5 á empresa GESTIFOR GALICIA S.L. , polo prezo ofertado de mil tres euros por curso, sen IVE (1.003,00 €). -Adxudicar provisionalmente a contratación da organización e impartición das actividades do programa social “Pensa en ti” comprendidas nos LOTES 2, e 3 á empresa FORMAGAL FORMACIÓN Y SERVICIOS S.L. , polo prezo ofertado de mil tres euros por curso, sen IVE (1.003,00 €). Resultando que esta adxudicación provisional foi publicada no perfil de contratante da Deputación de Pontevedra o día 16 de abril, e que as empresas adxudicatarias presentaron a documentación requirida, entre a que se encontra a constitución de garantía definitiva: -A empresa Formagal, Formación y Servicios S.L. por importe de 9.779, 25 euros, que figura depositada na Tesourería desta Deputación con número de operación 201000037150. -A empresa Gestifor Galicia SL., por importe de 9.779, 25 euros, que figura depositada na Tesourería desta Deputación con número de operación 201000037942. Por todo iso, unha vez cumprimentados os trámites e transcorrido o prazo esixido no artigo 135 da Lei 30/2007, do 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: - Adxudicar definitivamente a contratación da organización e impartición das actividades do programa social “Pensa en ti” comprendidas nos LOTES 1, 4 e 5 á empresa GESTIFOR GALICIA S.L. , polo prezo ofertado de mil tres euros por curso, sen IVE (1.003,00 €). - Adxudicar definitivamente a contratación da organización e impartición das actividades do programa social “Pensa en ti” comprendidas nos LOTES 2, e 3 á empresa FORMAGAL FORMACIÓN Y SERVICIOS S.L. , polo prezo ofertado de mil tres euros por curso, sen IVE (1.003,00 €). 5.18183.- ADXUDICACIÓN DEFINITIVA, MEDIANTE PROCEDEMENTO ABERTO, DA ORGANIZACIÓN E IMPARTICIÓN DAS ACTIVIDADES FORMATIVAS DO PROGRAMA SOCIAL “TI TAMÉN CONTAS 2010” Resultando que a Xunta de Goberno desta Deputación Provincial, en sesión celebrada o día 14 de abril de 2010, acordou: Adxudicar provisionalmente a contratación da organización e impartición das actividades do programa social “Ti Tamén Contas 2010”, ás seguintes empresas: LOTE 1, correspondente ás bisbarras de Caldas de Reis, Salnés, Pontevedra e Morrazo, á empresa ESTRATEXIA PLUS S.L. (CIF B-36.395.317), polo prezo ofertado de oitocentos cincuenta euros por curso, sen IVE (850,00 €). Lote 2,, correspondente ás bisbarras de Vigo, Condado, Paradanta e Baixo Miño, á empresa ESTRATEXIA PLUS S.L. (CIF B-36.395.317), polo prezo ofertado de oitocentos cincuenta euros por curso, sen IVE (850,00 €). Resultando que esta adxudicación provisional foi publicada no perfil de contratante da Deputación de Pontevedra o día 16 de abril, e que a empresa adxudicataria presentou a documentación requirida, entre a que se encontra a constitución de garantía definitiva por importe de 6.545,00 euros, que figura depositada na Tesourería desta Deputación con número de operación 201000036462. Por todo iso, unha vez cumprimentados os trámites e transcorrido o prazo esixido no artigo 135 da Lei 30/2007, do 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: Adxudicar definitivamente a contratación da organización e impartición das actividades do programa social “Ti Tamén Contas 2010”, ás seguintes empresas: -LOTE 1, correspondente ás bisbarras de Caldas de Reis, Salnés, Pontevedra e Morrazo, á empresa ESTRATEXIA PLUS S.L. (CIF B-36.395.317), polo prezo ofertado de oitocentos cincuenta euros por curso, sen IVE (850,00 €). -LOTE 2, correspondente ás bisbarras de Vigo, Condado, Paradanta e Baixo Miño, á empresa ESTRATEXIA PLUS S.L. (CIF B-36.395.317), polo prezo ofertado de oitocentos cincuenta euros por curso, sen IVE (850,00 €). 6.18184.- DEVOLUCIÓN DE GARANTÍAS DEFINITIVAS A) Devolución de garantías definitivas á empresa Barreras de Seguridad, S.L. A empresa Barreras de Seguridad, S.L. (CIF B- 32.204.620), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución da fianza constituida para responder do seguinte contrato do que resultou adxudicataria: Subministración e instalación de barreiras de seguridade na E.P. 8001 Carracedo- Catoira. Resultando que nos expedientes tramitados ó efecto figuran informes emitidos polo servizo correspondente e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución das citadas garantías ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto dos contratos. Considerando que o artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución da seguiente garantía: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Banco de Galicia, por importe de tres mil trescentos setenta euros con corenta e nove céntimos (3.370,49€), para responder do contrato relativo ó: Subministración e instalación de barreiras de seguridade na E.P. 8001 Carracedo- Catoira que foi depositada na Tesourería Provincial o 28/03/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800026789, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. B) Devolución de garantías definitivas á empresa CEPSA, comercial Galicia, S.A. A empresa CEPSA, comercial Galicia, S.L. (CIF A- 36.154.789), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución da fianza constituida para responder do seguinte contrato do que resultou adxudicataria: Subministración de gasóleo “A” para o abastecemento das máquinas e vehículos do Parque de Maquinaria. Resultando que nos expedientes tramitados ó efecto figuran informes emitidos polo servizo correspondente e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución da citada garantía ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do contrato. Considerando que o artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución da seguiente garantía: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Banesto, por importe de oito mil cincocentos corenta e catro euros (8.544,00 €), para responder do contrato relativo ó: Subministración de gasóleo “A” para o abastecemento das máquinas e vehículos do Parque de Maquinaria que foi depositada na Tesourería Provincial o 22/05/2007, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200700042115, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. C) Devolución de garantías definitivas á empresa Comercial Custodio, S.L. A empresa Comercial Custodio, S.L. (CIF B- 36.137.099), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución da fianza constituida para responder do seguinte contrato do que resultou adxudicataria: Subministración dunha motoniveladora para o Parque de Maquinaria. Resultando que nos expedientes tramitados ó efecto figuran informes emitidos polo servizo correspondente e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución das citadas garantías ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do contrato. Considerando que o artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución da seguiente garantía: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Banco Pastor, por importe de sete mil oitocentos cincuenta euros (7.850,00 €), para responder do contrato relativo ó: Subminstración dunha motoniveladora para o Parque de Maquinaria que foi depositada na Tesourería Provincial o 16/02/2009, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200900010272, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. D) Devolución de garantías definitivas á empresa Centro de Formación ICA, S.L. A empresa Centro de Formación ICA, S.L. (CIF B- 36.995.934), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución da fianza constituida para responder do seguinte contrato do que resultou adxudicataria: Asistencia técnica para o desenvolvemento de actividades de formación do Plan Agrupado 2009 “On Line e a Distancia” (Lote 1) Resultando que nos expedientes tramitados ó efecto figuran informes emitidos polo servizo correspondente e pola Intervención desta Deputación no cal se establece que procede a devolución da citada garantía ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do contrato. Considerando que o artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución da seguiente garantía: • A garantía definitiva constituída en metálico, por importe de tres mil sesenta euros (3.060,00 €), para responder do contrato relativo á: Asistencia técnica para o desenvolvemento de actividades do formación do Plan Agrupado 2009 “ On Line e a Distancia” (Lote 1) que foi depositada na Tesourería Provincial o 01/04/2009, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200900028915. E) Devolución de garantías definitivas á empresa Formagal, formación y servicios, S.L. A empresa Formagal, formación y servicios, S.L. (CIF B- 36.477.677), mediante escritos presentados perante esta Deputación solicitou a devolución das fianzas constituidas para responder dunha serie de contratos dos que resultou adxudicataria: Resultando que nos expedientes tramitados ó efecto figuran informes emitidos polos servizos correspondentes e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución das citadas garantías ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto dos contratos. Considerando que o artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución das seguientes garantías: • A garantía definitiva constituída en metálico, por importe de dous mil catrocentos noventa e un euros con vinte céntimos (2.491,20 €), para responder do contrato relativo á: Asistencia técnica para o desenvolvemento de actividades de formación do Plan Agrupado 2009 “Zona Pontevedra-Zona Sur-Semipresenciais” (Lote 2) que foi depositada na Tesourería Provincial o 02/04/2009, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200900029269. • A garantía definitiva constituída en metálico, por importe de catro mil trescentos oitenta euros (4.380,00 €), para responder do contrato relativo á: Organización e impartición dos cursos incluidos no programa social “Actívate” que foi depositada na Tesourería Provincial o 04/08/2009, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200900065960. F) Devolución de garantías definitivas á empresa Forama Consultores, S.L. A empresa Forama Consultores, S.L. (CIF B- 15.614.696), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución da fianza constituida para responder do seguinte contrato do que resultou adxudicataria: Asistencia técnica para o desenvolvemento de actividades de formación do Plan Agrupado 2009 “Zona Salnés- Zona Norte” (Lote 3). Resultando que nos expedientes tramitados ó efecto figuran informes emitidos polo servizo correspondente e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución da citada garantía ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do contrato. Considerando que o artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución da seguiente garantía: • A garantía definitiva constituída en metálico, por importe de mil catrocentos corenta euros (1.440,00 €), para responder do contrato relativo á: Asistencia técnica para o desenvolvemento de actividades de formación do Plan Agrupado 2009 “Zona Salnés- Zona Norte” (Lote 3) que foi depositada na Tesourería Provincial o 01/04/2009, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200900028852. G) Devolución de garantías definitivas á empresa Gestifor Galicia, S.L. A empresa Gestifor Galicia, S.L. (CIF B- 36.497.949), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución da fianza constituida para responder do seguinte contrato do que resultou adxudicataria: Asistencia técnica para o desenvolvemento de actividades de formación do Plan Agrupado 2009 “Accións formativas Plan Unitario” (Lote 4). Resultando que nos expedientes tramitados ó efecto figuran informes emitidos polo servizo correspondente e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución da citada garantía ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do contrato. Considerando que o artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución da seguiente garantía: • A garantía definitiva constituída en metálico, por importe de mil novecentos cincuenta e sete euros con cincuenta céntimos (1.957,50 €), para responder do contrato relativo á: Asistencia técnica para o desenvolvemento de actividades de formación do Plan Agrupado 2009 “Accións formativas Plan Agrupado” (Lote 4) que foi depositada na Tesourería Provincial o 03/04/2009, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200900029504. H) Devolución de garantías definitivas á empresa Televisión da Mancomunidade do Salnés, S.L. (Tele Salnés). A empresa Televisión da Mancomunidade do Salnés, S.L. (Tele Salnés) (CIF B- 36.223.600), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución da fianza constituida para responder do seguinte contrato do que resultou adxudicataria: Prestación de servicios de publicidade na canle de televisión TVSB e na páxina web www. canalríasbaixas.com. Resultando que nos expedientes tramitados ó efecto figuran informes emitidos polo servizo correspondente e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución da citada garantía ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do contrato. Considerando que o artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución da seguiente garantía: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de tres mil novecentos cincuenta e catro euros con trinta e un céntimos (3.954,31 €), para responder do contrato relativo á: Prestación de servizos de publicidade na canle de televisión TVSB e na páxina web www. canalríasbaixas.com. que foi depositada na Tesourería Provincial o 14/10/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800087932, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. I) Devolución de garantías definitivas á empresa Telecidade, S.A. A empresa Telecidade, S.A. (CIF A- 36.792.133), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución da fianza constituida para responder do seguinte contrato do que resultou adxudicataria: Prestación de servicios de publicidade na canle de televisión Televigo. Resultando que nos expedientes tramitados ó efecto figuran informes emitidos polo servizo correspondente e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución da citada garantía ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do contrato. Considerando que o artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución da seguiente garantía: • A garantía definitiva constituída en metálico, por importe de mil novecentos trinta e nove euros con sesenta e seis céntimos (1.939,66 €), para responder do contrato relativo á: Prestación de servizos de publicidade na canle de televisión Televigo que foi depositada na Tesourería Provincial o 05/10/2009, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200900081240. J) Devolución de garantías definitivas á empresa Transgalaica, S.L. A empresa Transgalaica, S.L. (CIF B- 15.312.838), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución da fianza constituida para responder do seguinte contrato do que resultou adxudicataria: Asistencia técnica educativa dos campamentos no Centro de Vacaciones da Lanzada para el verano de 2009. Resultando que nos expedientes tramitados ó efecto figuran informes emitidos polo servizo correspondente e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución da citada garantía ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do contrato. Considerando que o artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución da seguiente garantía: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixa Galicia, por importe de cinco mil setecentos corenta e cinco euros (5.745,00 €), para responder do contrato relativo á: Asistencia técnica educativa dos campamentos no Centro de Vacaciones da Lanzada para el verano de 2009 que foi depositada na Tesourería Provincial o 16/06/2009, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200900050684, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. K) Devolución de garantías definitivas á empresa Asociación Galega de Bandas de Gaitas e Percusión da Provincia de Pontevedra, S.A. A empresa Asociación Galega de Bandas de Gaitas e Percusión da Provincia de Pontevedra, S.A. (CIF G- 36.793.677), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución da fianza constituida para responder do seguinte contrato do que resultou adxudicataria: Consultaría e asistencia técnica para a elaboración dun proxecto de creación e xestión da Escola de Gaitas e Percusión de Pontevedra. Resultando que nos expedientes tramitados ó efecto figuran informes emitidos polo servizo correspondente e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución da citada garantía ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do contrato. Considerando que o artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución da seguiente garantía: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de catro mil euros (4.000,00 €), para responder do contrato relativo á: Consultaría e asistencia técnica para a elaboración dun proxecto de creación e xestión da Escola de Gaitas e Percusión de Pontevedra que foi depositada na Tesourería Provincial o 22/03/2006, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200600028002, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. L) Devolución de garantías definitivas al empresario Federico de la Peña Santos O empresario Federico de la Peña Santos (CIF 35.290.149- F), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución da fianza constituida para responder do seguinte contrato do que resultou adxudicataria: Prestación do servizo de edición da serie documental “O Espía da Natureza”. Resultando que nos expedientes tramitados ó efecto figuran informes emitidos polo servizo correspondente e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución da citada garantía ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do contrato. Considerando que o artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90.2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución da seguiente garantía: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de mil cento noventa e dous euros (1.192,00 €), para responder do contrato relativo á: Prestación do servizo de edición da serie documental “O Espía da Natureza” que foi depositada na Tesourería Provincial o 26/06/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800056535, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 7.18185.- COMUNICACIÓNS A Xunta de Goberno queda enterada de: Escrito do Sr. Alcalde do Concello de Vigo de data 19/04/10 (Rexistro de entrada núm. 17923 de data 27/04/10), remitindo certificación de acordo adoptado en sesión plenaria de 22/03/10 polo que se insta á Xunta de Galicia e á Deputación Provincial de Pontevedra a que apoien ó Instituto de Estudos Vigueses. FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 8.18186.- INFORME EN RELACIÓN CO PLAN DE ORDENACIÓN DO LITORAL Dada conta da comunicación da Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Infraestruturas da Xunta de Galicia, de data 25 de xaneiro de 2010, recibida nesta Deputación o día 26 (Rex. de entrada núm. 3232), remitindo o Plan de ordenación do litoral de Galicia, ós efectos de emisión de informe por parte desta Deputación, e Resultando que a Técnica de Medio Ambiente do Servizo de Medio Natural, emite informe con data 5 de maio de 2010, no que manifesta, entre outros: “La ordenación del litoral ha sido, hasta hace poco tiempo, la recurrente asignatura pendiente en nuestra Comunidad autónoma de Galicia. Pese al enorme valor identitario del litoral gallego y a que la ordenación del territorio y del litoral constituye jurídicamente, dende la aprobación del todavía vigente Estatuto de Autonomía (aprobado por la Ley Orgánica 1/1981, de 6 de abril), una competencia exclusiva de la Comunidad Autónoma. El documento del “Plan de Ordenación del Litoral de Galicia” presentado a comienzos del año 2010 se compone de un numeroso conjunto de documentos y complementos gráficos: 1. En su Título I se recoge la “metodología de elaboración del Plan” con la exposición del “marco jurídico” (marco legal vigente, objetivos y contenidos, y su procedimiento de elaboración y tramitación), los “criterios metodológicos para su formulación” (basados en criterios de sostenibilidad y mediante la formulación de los principios orientadores del Plan), y el proceso de participación social e institucional (siguiendo el método DELPHIN) seguido para su elaboración. 2. En el Título II se recogen los aspectos más importantes de la estructura territorial y socioeconómica de Galicia, a través del análisis sintético de sus características territoriales (Capítulo 1º), su dinámica socioeconómica (Capítulo 2º), su dinámica turística costera (Capítulo 3º) y el estudio de su sector energético (Capítulo 4º). 3. En el Título III se analiza uno de los elementos estructurales más importantes del Plan que es el paisaje o, mejor dicho, de los paisajes de las siete comarcas costeras en que se divide el litoral gallego (dende la Mariña Lucense, las Rías Altas, el Golfo Ártabro, el Arco Bergantiño, la Costa da Morte, las Rías Baixas hasta la Costa Sur). El documento se acompaña de una completa categorización de los tipos de paisajes que se han identificado en el litoral de Galicia. Por tal motivo, se dice que el Plan de Ordenación del Litoral constituye un “Catálogo de Paisajes”. 4. El Título IV se dedica al “modelo de gestión” que tiene una particular relevancia ya que identifica las “áreas del Plan”: a. De protección: i. ambiental (intermareal, costera, bosque y ecológica), ii. Corredor (cuyo valor reside en dotar de conectividad ecológica a los espacios que recorre y a los que conecta. La red fluvial) b. De mejora ambiental y paisajística (constituye el frente del litoral; constituye, en la mayoría de los casos a las áreas de mayor presión antropogénica). c. Y de ordenación litoral, que pese a no clasificar ni calificar el suelo van a delimitar sus desarrollos urbanísticos. También se identifican aquí una serie de “espacios de interés” (geomorfológico, de taxones, paisajísticos, con protección reconocida y núcleos de identidad del litoral) que requieren una particular protección, así como la determinación de “ámbitos de recualificación” que deberán ser revisados y adaptados al Plan. También se definen una serie de “estrategias” (puesta en valor de elementos identitarios del litoral, corredores ecológicos y culturales, sendas patrimoniales, etc.) y la llamada “senda de los faros” como una específica modalidad de puesta en valor del litoral. 5. El Título V comprende el régimen jurídico del Plan estructurado en un Título Preliminar y siete Títulos con un total de 64 artículos y dos disposiciones adicionales. 6. El Título VI contiene el “programa de actuación” del Plan concreto en seis modalidades de actuaciones para mejorar la cooperación y coordinación con las diferentes Administraciones, para la protección de los valores naturales y patrimoniales existentes, para suplir los déficit en materia de infraestructuras, para fomentar el conocimiento y regulación del uso público del litoral, así como el conocimiento a través de la investigación y divulgación técnica y científica, y, finalmente, para la promoción e investigación del paisaje litoral. 7. El extenso documento del Plan se completa con una serie de Anexos (Título VII: sobre espacios de interés paisajístico, núcleos de identidad rural y playas) y la documentación gráfica y cartográfica del Plan (Título VIII). Reflexiones finales: Las líneas maestras en que se asienta el proyecto de Plan de Ordenación del Litoral y sus claves explicativas parecen acertar, a mi juicio, con lo que es un modelo apropiado de ordenación del litoral. Se trata de un modelo: ↠ “plural” que reconoce las singularidades de nuestra costa dende la “Mariña Lucense” hasta la “Costa Sur”; ↠ “flexible” que establece un marco básico de referencia para la integración de las políticas territoriales y actuaciones urbanísticas; ↠ “proteccionista” que protege particularmente los valores paisajísticos; ↠ “participativo” abierto a todos y en especial a los Ayuntamientos (84 contempla el Plan, de los cuales 27 pertenecen a Pontevedra) a los que se les ofrece un relevante protagonismo en el proceso de ordenación; ↠ “dinámico” atento a los cambiantes procesos antropogénicos que se desarrollan sobre la costa. Este Plan, que ahora inicia su andadura hasta su aprobación definitiva, ha sido el trabajo esforzado de expertos que, dende la formulación de las “Hipótesis del Modelo Territorial de Galicia” de 2002 han trabajado en los sucesivos gobiernos. De los 84 Ayuntamientos costeros que tiene Galicia, únicamente seis tienen un Plan de Ordenación Municipal adaptado a la Ley del Suelo de 2002 (en la Provincia de Pontevedra, sólo Vigo). Otros 51 ni siquiera tienen planeamiento y rigen su urbanismo por normas muy deficientes. Por ello es necesario establecer normas unánimes que permitan homogenizar un tema tan controvertido y delicado como el urbanismo. Las Rías Baixas se sitúa como el segundo tramo de costa (de los siete ámbitos delimitados en el Plan) más urbanizado (tras el golfo Ártabro), con un 10,45% de su territorio ya edificado y otro 5,05% susceptible de serlo en un futuro. La superficie urbanizable actual de Galicia que no cuenta con ningún desarrollo urbanístico asciende a 10.442 hectáreas y el POL prohibirá la construcción en 2.763 (26,5% del total). De ellas 2.763 ha que dejan de ser aptas para el urbanismo, 1.200 pertenecen a las Rías Baixas. Por parte de los Ayuntamientos, que tienen un claro protagonismo en la aplicación y desarrollo del Plan, se debe tener una visión amplia y pensando en el futuro, que supere los criterios particularistas. Se pueden configurar modelos de desarrollo urbanísticos sostenibles que promuevan un equilibrio y necesario desarrollo económico. El Plan de Ordenación del Litoral es, sin duda, perfeccionable y para eso está esta fase de consultas de las instituciones y la posterior información pública abierta al ciudadano. Pero es un Plan al que no se le puede negar, de forma gratuita e interesada, su vocación de convertirse en un instrumento básico para la ordenación territorial y urbanística de Galicia.” A Xunta de Goberno acorda por unanimidade prestar conformidade ó citado informe, e a súa remisión á Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Infraestruturas da Xunta de Galicia. 9.18187.- SOLICITUDE DO CONSORCIO PARA Ó SERVIZO CONTRA INCENDIOS E SALVAMENTO DAS COMARCAS DO DEZA E TABEIRÓS-TERRA DE MONTES, CORRESPONDENTE Á ACHEGA DESTA DEPUTACIÓN PROVINCIAL PARA OS GASTOS DE FUNCIONAMENTO DO 1º TRIMESTRE DO ANO 2010 Á vista da solicitude formulada polo Consorcio para o Servicio contra Incendios e Salvamento das Comarcas do Deza e Tabeirós-Terra de Montes CIF: V-36.291.334, pola que interesa se proceda ó aboamento da achega desta Deputación, que ascende a 99.286,71€, para os gastos de funcionamento do 1º trimestre do ano 2010, e o informe de intervención de data 3 de maio de 2010, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: 1. Autorizar e recoñecer a obriga de 99.286,71 € como achega da Deputación, para o 1º trimestre do ano 2010, ó Consorcio para o Servizo contra incendios das Comarcas do Deza e Tabeirós-Terra de Montes. 2. Declarar o aboo a favor do citado Consorcio da cantidade de 99.286,71 € con cargo á aplicación orzamentaria 2010.942.134.467.01, na que existe crédito retido para tal fin mediante RC nº 201000037977. 10.18188.- APROBACIÓN DAS BASES DO X CERTAME PROVINCIAL DE BANDA DE MÚSICA “DEPUTACIÓN DE PONTEVEDRA” A Deputación de Pontevedra convoca o X Certame Provincial de Bandas de Música “Deputación de Pontevedra” que terá lugar os días 1, 2 e 3 de outubro no Pazo da Cultura de Pontevedra, e fiscalizadas as bases polo Servizo de Asesoría Xurídica así como visto o informe favorable de Intervención sobre existencia de consignación, por un importe de 89.700,00 €, con cargo á aplicación 10/330.334.481.06 do orzamento provincial, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar as bases que rexerán o citado certame e que son do seguinte teor: “BASES X CERTAME PROVINCIAL DE BANDAS DE MÚSICA “DEPUTACIÓN DE PONTEVEDRA” PRIMEIRA.- A Deputación de Pontevedra no seu afán de colaborar co desenvolvemento e a actividade das bandas de música da nosa Provincia convoca o X Certame Provincial de Bandas de Música “Deputación de Pontevedra” que terá lugar os días 1, 2 e 3 de outubro no Pazo da Cultura de Pontevedra. SEGUNDA.- Dado o carácter promocional que pretende este certame, poderán optar a participar todas as bandas de música federadas, na Federación Galega de Bandas de Música Populares, da Provincia de Pontevedra que o desexen. TERCEIRA.- Limítase o número de bandas de música participantes e o seu número de músicos, segundo as distintas categorías a: • Sección especial: 4 bandas participantes de 81 a 115 músicos. • Sección primeira: 6 bandas participantes de 61 a 80 músicos. • Sección segunda: 6 bandas participantes de 46 a 60 músicos. • Sección terceira: 10 bandas participantes ata 45 músicos. As bandas de música gañadoras nas distintas seccións das diferentes zonas nas que tiveron lugar os 3os Concursos Zonais de Bandas de Música “Deputación de Pontevedra”, terán praza reservada (se así o desexan) na mesma sección na que resultaron premiadas. Nesta clasificación de seccións inclúese a posible colaboración en cada banda de música de cinco instrumentistas alleos para a sección terceira, cinco para a sección segunda, seis para a sección primeira e oito para a sección especial. Ningún músico estará autorizado para actuar en dúas bandas de música inscritas na mesma sección. Para que unha sección poida constituírse será necesaria a concorrencia á mesma dun mínimo de dúas bandas. No caso de que só haxa unha banda inscrita nunha sección, dentro do prazo previsto nas bases, instarase a esta banda a participar na sección anterior ou na posterior de ser o caso. CUARTA.- Sobrepasado o número de bandas de música inscritas por seccións e para establecer as participantes así como a orde da súa actuación realizarase un sorteo público no Pazo provincial, sede da Deputación, ante o presidente da Corporación ou deputado en quen delegue, e os membros do comité organizador. As bandas de música que, unha vez admitidas e sorteadas, non participen na competición, salvo por causa grave xustificada, quedarán excluídas para poder participar no certame por un período de tres anos consecutivos, segundo o ditame do comité organizador. QUINTA.- Cada banda de música interpretará, fóra de concurso, un pasodobre cuxa duración máxima será de 4 minutos. Dentro do concurso cada banda interpretará unha obra obrigada, proposta polo comité organizador, e unha obra de libre elección. As bandas de música interpretarán en primeiro lugar a obra obrigada e a continuación a obra de libre elección. (A Deputación de Pontevedra non se fai responsable das xestións legais que lles poidan afectar ás bandas de música polo uso das partituras das obras de libre elección). A duración das obras de libre elección e os tempos totais de desviación que se lle permite a cada agrupación serán os seguintes: Sección especial: 20 ± 5 minutos. Sección primeira: 20 ± 5 minutos. Sección segunda: 15 ± 5 minutos. Sección terceira: 10 ± 5 minutos. O exceso será penalizado na puntuación do xurado. SEXTA.- O escenario e as instalacións sobre as que se desenvolva o certame serán os mesmos para todas as bandas de música participantes nunha mesma sección. Dita instalación será competencia exclusiva do comité organizador e non se poderán introducir modificacións que non efectúe este comité. SÉTIMA.- O xurado estará composto por cinco personalidades do mundo da música como vogais, o Presidente, que será o Ilmo. Sr. Presidente da Deputación Provincial, ou Deputado en quen delegue, e un Secretario, actuando o titular da institución ou funcionario en que delegue (con voz, pero sen voto). En relación ás posibles causas de abstención dos membros do xurado, estarase ó disposto no art. 28 da Lei 30/92, de 26 de novembro. OITAVA.- As bandas de música terán dereito a percibir con cargo á aplicación 10/330.334.481.06 e en concepto de participación, as seguintes cantidades: Sección especial: 3.800,00 € Sección primeira: 3.200,00 € Sección segunda: 2.600,00 € Sección terceira: 2.000,00 € No caso de que participase o número máximo de bandas permitidas en cada sección segundo se establece na base terceira, o importe máximo a percibir sería de 70.000,00 €. NOVENA.- Concederanse, dentro de cada sección, un primeiro, un segundo e un terceiro premio, ás bandas que acaden a maior puntuación. Cada membro con dereito a voto poderá concederlle de 0 a 10 puntos sen fraccións a cada banda de música participante no certame tendo en conta os seguintes aspectos: afinación, sonoridade (dinámica, planos sonoros, equilibrios harmónicos, etc.), interpretación e técnica, tanto na obra obrigada coma na de libre elección. A suma delas determinará os premios correspondentes. As puntuacións maior e menor que os membros do xurado lle outorguen a cada unha das obras interpretadas, sempre que exista unha diferenza superior a tres puntos respecto á media, quedarán excluídas do cómputo total e serán substituídas pola media das tres restantes, sendo a puntuación total a resultante das sumas das parciais de cada unha das obras interpretadas. DÉCIMA.- A decisión do xurado darase a coñecer unha vez rematadas as actuacións de todas as bandas de música de cada sección, mediante un acta que, asinada polos membros do devandito xurado, pasará a coñecemento do presidente ou o órgano competente en quen delegue para prestarlle a súa conformidade. DÉCIMO PRIMEIRA.- A Fundación Caixa Galicia, de acordo co criterio do xurado, concederalles ás bandas de música que obteñan a máxima puntuación os seguintes premios: 1º Premio 2º Premio Sección especial 4.200,00 € 2.100,00 € Sección primeira 3.500,00 € 1.800,00 € Sección segunda 3.000,00 € 1.400,00 € Sección terceira 2.500,00 € 1.200,00 € O importe destes premios imputaranse á aplicación 10/330.334.481.06, na que se xerará crédito unha vez asinado o convenio de colaboración coa Fundación Caixa Galicia como entidade patrocinadora deste evento. Musical Pontevedra concederalles cheques por valor instrumental á terceira banda clasificada en cada unha das seccións, por importe de: 3º premio Sección especial: 1.500,00 € Sección primeira: 1.200,00 € Sección segunda: 1.050,00 € Sección terceira: 900,00 € DÉCIMO SEGUNDA.- As bandas de música inscritas interpretarán como obras obrigadas as seguintes: Sección especial: O camiño das ánimas en pena Ferrer Ferrán Sección primeira: Romasanta José Bugallo Senra Sección segunda: Campus Stellae Andrés Álvarez Hernández Sección terceira: 1702.Rande Jose Pérez Arias DÉCIMO TERCEIRA.- O prazo de inscrición será de 30 días naturais a partir do seguinte ó da publicación das presentes bases no Boletín Oficial da Provincia. As inscricións deberán formularse mediante solicitude asinada polo representante legal de cada banda de música, segundo o modelo de instancia que figura ó final destas bases, presentándoa no Rexistro xeral da Deputación de Pontevedra: - Sede de Pontevedra: Avda. Montero Ríos, s/n (de luns a sábado). - Sede de Vigo: Rúa Oporto, 3 (de luns a venres). A inscrición no certame implica a completa aceptación das súas bases. Durante o período de inscrición, e no Servizo de Cultura, estarán a disposición das bandas de música, para a súa consulta, as obras obrigadas de cada sección. DÉCIMO CUARTA.- O comité organizador adoptará as medidas necesarias para informar, comunicar, enviar e recibir o material das bandas de música participantes no certame. Comunicada a súa inclusión ás agrupacións, estas teñen 30 días naturais para remitirlle ó Servizo de Cultura da Deputación Provincial o historial da banda de música, a súa foto e mailo currículo do director (todo isto debe presentarse en soporte informático), así como cinco exemplares da partitura da obra de libre elección, indicando a súa duración e o título do pasodobre a interpretar. A non presentación das partituras no prazo indicado significará a renuncia da banda de música a participar no certame. DÉCIMO QUINTA.- Para o control dos instrumentistas das bandas de música participantes establécese o seguinte: 1.- Constitúese unha comisión de control, que estará formada por dous membros designados pola Federación Galega de Bandas de Música Populares, dous funcionarios do Servizo de Cultura da Deputación Provincial e un delegado observador de cada unha das bandas participantes na sección na que actúan. Esta comisión poderá delegar o control de firmas previo á actuación das bandas nalgúns dos seus membros. 2.- A comisión de control será a entidade competente para controlar e vixiar a composición dos instrumentistas das agrupacións participantes. Para estes efectos queda plenamente facultada para adoptar cantas medidas sexan oportunas para realizar a tarefa de investigación, vixilancia e control e requirir e solicitar a documentación que estime necesaria das bandas de música participantes, utilizando así mesmo calquera dato dos listados das agrupacións que posúe a Federación Galega de Bandas de Música Populares. Poderá formularlle ó comité organizador as propostas que considere convenientes, incluídas as referentes á cancelación da inscrición provisional e impeditivas de actuación da banda de música infractora así como a súa descualificación antes da decisión, aplicándolles a todas as agrupacións o Regulamento de cadros de persoal de bandas de música para efectos de certames competitivos establecido pola Federación Galega de Bandas de Música Populares. 3.- Cada banda de música deberá comparecer cos seus propios músicos, sen reforzarse ou completarse con intérpretes doutras agrupacións musicais, salvo os alleos expresamente permitidos nestas bases. O criterio básico de adscrición dun músico a unha banda de música é pertencer a esta de maneira real e efectiva. Para acreditalo achegarán: DNI ou pasaporte. 4.- Todas as bandas de música presentaranse no lugar da actuación, coa antelación suficiente, conforme ós horarios que fixe a organización. A banda de música que no momento da súa actuación non estea presente no lugar no que se desenvolva o certame quedará eliminada automaticamente. DÉCIMO SEXTA.- O comité organizador é o órgano de goberno, administración e coordinación de todos os aspectos do certame. Adoptará as medidas necesarias para informar, comunicar, enviar e recibir o material das bandas de música participantes no certame. O comité organizador tomará as medidas oportunas para asegurar o correcto desenvolvemento do certame. No caso de que algunha proba teña que ser aprazada ou interrompida por causa xustificada, o comité arbitrará as medidas oportunas para o seu posterior desenlace. As decisións tomadas polo comité organizador na execución e desenvolvemento das presentes bases e todas aquelas cuestións non previstas as resolverá, en cada caso, de maneira irrevogable o propio comité. A sede oficial do comité organizador do certame será no Servizo de Cultura da Deputación Provincial de Pontevedra. Finalizado o certame, cada banda de música participante que o solicite poderá coñecer no Servizo de Cultura as actas do xurado cos resultados obtidos con respecto á súa agrupación. DÉCIMO SÉTIMA.- O comité organizador do “X Certame Provincial de Bandas de Música Deputación de Pontevedra” estará constituído da seguinte maneira: Presidente: O Ilmo. Sr. Presidente da Deputación de Pontevedra ou deputado en quen delegue. Vogais: -Dous representantes da Deputación de Pontevedra -Un representante da Federación Galega de Bandas de Música Populares -O asesor artístico-musical do certame -O director técnico do certame Secretario: -O titular da Deputación ou funcionario en quen delegue DÉCIMO OITAVA.- Os membros do xurado e do comité organizador percibirán as indemnizacións correspondentes a axudas de custo e desprazamentos polas reunións nas que se redacte acta segundo establece o R.d. 462/2002, de 24 de maio, e actualizacións posteriores para o grupo 1. As asistencias percibiranse por asimilación, segundo as contías fixadas para os membros de tribunais de selección de persoal do grupo A.” 11.18189.- AMPLIACIÓN DO PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES DAS BASES PARA A SELECCIÓN DE PEQUENOS COMERCIOS DA PROVINCIA DE PONTEVEDRA INTERESADOS EN TOMAR PARTE NUN PROGRAMA DE ASESORAMENTO PERSONALIZADO EN VISUAL MERCHANDISING (PLAN “Á TÚA MEDIDA” 2010) A Xunta de Goberno da Deputación de Pontevedra na súa sesión ordinaria do día 21 de abril de 2010, acordou a “aprobación das bases para a selección de pequenos comercios da Provincia de Pontevedra interesados en tomar parte nun programa de asesoramento personalizado en Visual Merchandising (Plan “A túa Medida” 2010). No punto número seis das citadas bases (6.- Lugar e prazo de presentación de solicitudes), determínase que o prazo de presentación das solicitudes será de 15 días naturais contados a partir do día seguinte ó da publicación do anuncio da presente convocatoria no Boletín Oficial da Provincia de Pontevedra. Dito prazo poderá ampliarse 5 días máis, no caso de que no prazo estipulado non se cubrisen as 35 prazas”. Se considera que os 15 días naturais abarcan un espazo de tempo moi curto, con este prazo non se pode optimizar a difusión da actividade e como consecuencia non se facilita a inscrición dos solicitantes. Determinase que o prazo de presentación das solicitudes comece o día seguinte da publicación do anuncio da presente convocatoria no Boletín Oficial da Provincia de Pontevedra e remate o día 30 de xuño de 2010, mantendo que o devandito prazo poderá ser ampliado 5 días máis, no caso de que non se cubran as 35 prazas. A Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar a proposta de acordo da ampliación do prazo de presentación de solicitudes das bases para a selección de pequenos comercios da provincia de Pontevedra interesados en tomar parte nun programa de asesoramento personalizado en Visual Merchandising (Plan “A túa Medida” 2010). O prazo de presentación comezará o día seguinte da publicación do anuncio da presente convocatoria no Boletín Oficial da Provincia de Pontevedra e rematará o día 30 de xuño de 2010, mantendo que o devandito prazo poderá ser ampliado 5 días máis, no caso de que non se cubran as 35 prazas. 12.18190.- PERMISO E AXUDA ECONÓMICA PARA ASISTENCIA A CURSOS Con data 23 de abril de 2010 e con número de rexistro de entrada núm. 017471, o Xefe do Servizo de Desenvolvemento Local e Fondos Comunitarios expón que de conformidade co Convenio de Colaboración entre o Instituto Galego de Consumo e a Deputación Provincial de Pontevedra para o Proxecto de desenvolvemento e mellora dos servizos de atención, e información ó cidadán, así como de formación e difusión en materia de consumo na Provincia de Pontevedra. (…) A Deputación comprométese a crear unha Oficina Provincial de Información ó Consumidor, e a mantela durante o período de vixencia do Convenio. Na cláusula terceira, referente ós compromisos a asumir por parte da Deputación, especifícase que a Oficina debe ser atendida por persoal que terá a titulación de Licenciado en Dereito e que deberá asistir ós cursos de formación dirixida á capacitación técnica deste persoal e organizados polo Instituto Galego de Consumo. O persoal ó cargo de dita Oficina é o Técnico en Consumo Dona Carmen de Peña Vidal, e o curso que acudirá “Xestión na calidade nos programas de formación”, comprenderá os días 26, 27 e 28 de abril de 2010”. Solicita permiso e axuda económica para que a contratada laboral Dona Carmen de Peña Vidal asista á dita actividade formativa a celebrar en Santiago de Compostela durante os días 26, 27 e 28 de abril de 2010”. A solicitude é informada favorablemente polo Xefe do Servizo de Desenvolvemento Local e Fondos Comunitarios e co visto e prace do Vicepresidente D. Jose Juan Durán Hermida. Visto o programa do curso, achegado pola solicitante, e de acordo co que se establece no apartado 8 do Acordo da Xunta de Goberno do 09 de marzo de 2007, nº 9.14880, existe unha correlación directa entre o contido e obxecto do mesmo e o traballo desenvolvido pola interesada no Servizo. Polo exposto e de conformidade co que se establece no art. 30.5 do I Convenio Colectivo para Persoal Laboral da Deputación Provincial de Pontevedra e Real decreto 462/2002, do 24 de maio, de Indemnizacións por razón de servizo, en virtude das competencias que me confire o artigo 105 da Lei 5/1997 de Administración Local de Galicia, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade validar o expediente e conceder a Dona Carmen de Peña Vidal licenza para asistir á acción formativa “Xestión na calidade nos programas de formación” a celebrar en Santiago de Compostela os días 26, 27 e 28 de abril de 2010, así como unha axuda económica, por importe de 94,80 euros, estando desagregados por conceptos tal e como a continuación se sinala: Desprazamentos: (Ida e volta no mesmo día) PARTIDA ORZAMENTARIA: 10/241.433.231.20 VEHÍCULO PARTICULAR AUTOESTRADA Desprazamento vehículo particular Pontevedra - Santiago de Compostela - Pontevedra Días 26, 27 e 28 de abril de 2010 360 Km x 0,19 € 68,40 € Ida e volta Día 26 de abril de 2010 8,80 € Ida e volta Día 27 de abril de 2010 8,80 € Ida e volta Día 28 de abril de 2010 8,80 € TOTAL DESPRAZAMENTO …..… 94,80 € Dita cantidade imputarase á partida 10/241.433.231.20 do vixente orzamento provincial. Así mesmo, de conformidade co que se establece no apartado 14 do acordo da Xunta de Goberno citado, unha vez finalizada a acción formativa, para que se aboe a axuda económica proposta, a solicitante deberá presentar unha Memoria sobre o seu desenvolvemento e conclusións obtidas, debendo xustificar, igualmente, con suxeición á normativa establecida, a asistencia, co correspondente certificado ou diploma así como os gastos locomoción, nos termos e condicións establecidas no Real decreto 462/2002, do 24 de maio. 13.18191.- CONVOCATORIA E BASES PARA A ADXUDICACIÓN DUNHA BOLSA DE LICENCIADO/A EN CIENCIAS QUÍMICAS, CON DESTINO Á FINCA MOURISCADE Vista a proposta presentada polo Xefe de Servizo da Finca Mouriscade, ó abeiro do que se establece no artigo 35.2.b da Lei 7/1985, do 2 de abril, Reguladora das Bases de Réxime Local, e en virtude das competencias que me confire o artigo 105 da Lei 5/1997, do 22 de xullo, de Administración Local de Galicia, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar a convocatoria e bases dunha Bolsa destinada a Licenciado/a Universitario/a, en Ciencias Químicas, coa finalidade de desenvolver temas de investigación e apoio no Laboratorio. Esta Bolsa, dotada cunha consignación mensual de 1.200,00 € imputaranse á aplicación orzamentaria 411.412.481.01, e outorgaranse con efectos da data da adxudicación (previsión de inicio 01/06/2010) e por un período de seis meses, podendo prorrogarse por un único período ata un máximo dun ano. Así mesmo, de acordo co informe emitido por Intervención de data 4 de maio de 2010, na partida proposta para imputar o gasto, existe crédito dispoñible para o importe mencionado, quedando retido para tal fin por medio de documento RCC número de operación 201000038457. Ditas bases son do seguinte teor: “BASES DA CONVOCATORIA DUNHA BOLSA DE LICENCIADO UNIVERSITARIO/A EN CIENCIAS QUÍMICAS, CON DESTINO A FINCA MOURISCADE DA DEPUTACIÓN PROVINCIAL DE PONTEVEDRA De conformidade coa proposta da Xefa do Servizo da Finca Mouriscade e en virtude das facultades que lle confire o artigo 35.2.b da Lei 7/1985, de 2 de abril, Reguladora das Bases de Réxime Local, esta Deputación Provincial convoca unha Licenciado Universitario/a, consonte as seguintes BASES PRIMEIRA.- OBXECTO.- Estas bases regulan o procedemento que se terá que seguir para a concesión, dunha bolsa,que ten como finalidade desenvolver temas de investigación e apoio no laboratorio da Finca Mouriscade. SEGUNDA.- CONDICIÓNS DOS ASPIRANTES.- Poderá ser beneficiario/a desta bolsa aquelas persoas físicas que, tendo plena capacidade de obrar e non estando inhabilitadas para a obtención de axudas e subvencións públicas, reúnan os seguintes requisitos: a) Posuír a nacionalidade española ou ser nacional dun dos países membros da Unión Europea. b) Estar en posesión do título de: Licenciado/a en Ciencias Químicas, ou en condicións de obtelo na data na que remate o prazo de presentación de instancias. c) Non ter cumpridos os 35 anos de idade na data na que remate o prazo de presentación de solicitudes. d) Non estar incapacitado físicamente ou padecer enfermidade que poida impedir o desenvolvemento da actividade obxecto da bolsa. TERCEIRA.- DOTACIÓN ECONÓMICA.- Esta bolsa figura cunha dotación económica de 1.200,00 €/mes, que se imputará á aplicación 411.412.481.01 do orzamento provincial. O pagamento da bolsa ó beneficiario/a realizarase a partir da incorporación do bolseiro/a, por mensualidades completas ou por fracción proporcional ó tempo de goce da bolsa para os casos nos que o bolseiro inicie ou finalice a súa relación nunha data non coincidente co mes natural. O goce da bolsa será incompatíbel con calquera outra remuneración ou axuda por parte das Administracións Públicas ou entidades privadas a partir da súa concesión. CUARTA.- PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES.- As instancias solicitando tomar parte no concurso dirixiranse ó Sr. Presidente da Deputación Provincial de Pontevedra e presentaranse no rexistro xeral da Corporación Provincial no prazo de 10 días hábiles, contados a partir do seguinte ó da publicación desta convocatoria no Boletín Oficial da Provincia de Pontevedra. Á instancia xuntarase a seguinte documentación: a) Fotocopia do Documento Nacional de Identidade, ou calquera outro que o substitúa. b) Documento acreditativo de estar en posesión da titulación esixida ou en condicións de obtela na data en que finalice o prazo de presentación de solicitudes. c) Curriculum vitae e documentación acreditativa deste. d) Declaración xurada comprometéndose o solicitante a renunciar, se fose seleccionado, a calquera tipo de actividade remunerada durante o tempo que goce da bolsa. e) Certificado que acredite non estar incapacitado físicamente ou paceder enfermidade que poida impedir o desenvolvemento da actividade que constitúa o obxecto da bolsa, ou declaración xurada do solicitante conforme este requisito se cumpre. QUINTA.- COMISIÓN DE SELECCIÓN.- Para poder valorar os curricula dos solicitantes, constituirase unha Comisión de Selección, que estará integrada polos seguintes membros: Presidente: O da Deputación Provincial de Pontevedra, D. Rafael Louzán Abal, ou o Deputado provincial en quen delegue. Vogais: -Un Deputado provincial. -O Xefe do Servizo da Finca Mouriscade. -Un funcionario Técnico Superior pertenencente a Deputación Provincial de Pontevedra. Secretario: O da Deputación Provincial de Pontevedra ou funcionario de carreira con titulación superior en quen delegue. Todos os membros terán voz e voto. A Comisión non poderá constituirse nin actuar sen a asistencia de máis da mitade dos seus membros, titulares ou suplentes indistintamente. SEXTA.- SELECCIÓN DO BOLSEIRO/A.- A selección do bolseiro/a efectuarase mediante a celebración dunha entrevista persoal, relacioada co obxecto da bolsa, con cada un dos aspirantes, que será valorada de (0,00 á 5:00 ) cero a cinco puntos. Os/as aspirantes serán convocados á mesma, unha vez rematado o prazo de presentación de instancias, coa publicación na páxina web do listado de admitidos, onde se indicará a data e hora de celebración da mesma. Concluída esta fase, a Comisión publicará no Taboleiro de Anuncios e na páxina web da Deputación o listado de puntuacións obtidas. SÉTIMA.- RESOLUCIÓN.- A Comisión Seleccionadora proporalle á Xunta de Goberno desta Deputación Provincial a adxudicación desta bolsa ó aspirante que consideren máis idóneo e que acadara a máxima puntuación de acordo co especificado na cláusula sexta das presentes Bases. OITAVA.- CONDICIÓNS XERAIS.- Establécense as seguintes condicións xerais: a) As bolsas terán unha duración de seis meses, a contar dende a data na que o adxudicatario comence o seu desempeño na Finca Mouriscade e poderán ser prorrogadas por un único período de seis meses, á vista do informe favorable do Xefe de Servizo e o acordo da Xunta de Goberno. b) A bolsa será incompatible co desempeño de calquera outra actividade remunerada, calquera que sexa a natureza desta última. c) O beneficiario/a da bolsa comprometerase a observar o horario de traballo e disciplina do Servizo co fin de non entorpecer o labor do persoal do centro e sen que iso implique relación de traballo laboral remunerado. d) A aceptación e goce desta bolsa non establece relación laboral nin funcionarial coa Deputación Provincial de Pontevedra, non implicando en consecuencia ningún compromiso para unha posterior incorporación ou vinculación de dito bolseiro ó expresado organismo. e) O beneficiario/a de Bolsa deberá subscribir unha Póliza de Seguro de Asistencia Médica, no caso de non estar cuberto pola Seguridad Social ou por outro Seguro Privado. f) A decisión da Comisión deberá producirse antes de que transcorran dous meses, contados a partir da publicación da convocatoria. NOVENA.- DEVOLUCIÓN DA DOCUMENTACIÓN.- No caso de non obter a bolsa ofertada, os candidatos poderán retirar a documentación presentada para participar nesta convocatoria no plazo de tres (3) meses, contados dende o día seguinte ó da comunicación da adxudicación da bolsa. Transcurrido este plazo, esta Diputación Provincial resérvase o dereito a destruir dita documentación. DÉCIMA.- INTERPRETACIÓN DAS BASES.- A Comisión quedará autorizada para resolver as dúbidas que se lle presenten e tomar os acordos necesarios para o desenvolvemento do concurso así coma no non previsto nas presentes Bases. UNDÉCIMA.- DEREITOS SUPLETORIOS .- A convocatoria das bolsa e a selección do bolseiro/a e a realización dos traballos que dan dereito á bolsa, suxeitaranse ó previsto nas presentes Bases, e ademais, ó previsto na Lei Xeral de Subvencións e na Lei de Réxime Xurídico das Administracións Públicas e do Procedemento Administrativo Común.” 14.18192.- INFORME EN RELACIÓN COAS ESTRADAS PROVINCIAIS SOBRE PLAN XERAL DE ORDENACIÓN MUNICIPAL DO CONCELLO DO ROSAL Dada conta da comunicación do Sr. Alcalde-Presidente do Concello do Rosal, de data 22 de febreiro de 2010 (rexistro de entrada núm. 6102, de data 24/02/10), pola que se remite copia do expediente sobre Plan Xeral de Ordenación Municipal do Concello do Rosal, a efectos de informe, por parte desta Deputación, en relación coas estradas provinciais, e Considerando o disposto no artigo 15,4, da Lei 4/94, de 14 de setembro, de Estradas de Galicia, en relación coas estradas provincias. Visto o informe do Enxeñeiro Técnico Xefe da Zona Sur, de data 28 de abril de 2010, co Visto e Prace do Sr. Director de Infraestruturas en funcións, no que manifesta, entre outros: “… pola presente e de acordo co disposto no artigo 83 da Lei 30/1992, de 26 de novembro, de Réxime Xurídico das Administracións Públicas e do Procedemento Administrativo Común, emítese o seguinte, INFORME ANTECEDENTES DE FEITO Primeiro.- Encontrándose en trámite o Plan Xeral de Ordenación Municipal de Concello do Rosal, solicítase informe do Servizo de Infraestruturas relativo ás distintas estradas provinciais que discorren polo citado Concello. Segundo.- Unha vez examinada a documentación remitida en formato CD as vías provinciais que discorren total ou parcialmente polo seu termo municipal son as seguintes: • E.P. 3301 Ramal Sanxian, con 660 metros de trazado que discorren integramente polo temo municipal do Rosal. • E.P. 3302 Tabagón – Rosal – Portocelo con toda a súa lonxitude, 10.680 metros, que discorre integramente polo termo municipal do Rosal. • E.P. Tabagón – Goián, cunha lonxitude de 5.654 metros que discorre tamén, en parte, polo concello de Tomiño. TRATAMENTO TÉCNICO E FUNDAMENTOS XURÍDICOS Primeiro.- De acordo co disposto no parágrafo 4 do artigo 15 da Lei 4/1994, de 14 de setembro, de Estradas de Galicia, “Acordada a redacción … dun instrumento de planeamento que afecte a estradas, o organismo competente para outorgar a súa aprobación inicial deberá enviarlles, con anterioridade a dita aprobación, o correspondente documento ás Administracións titulares das estradas afectadas para que emitan, no prazo dun mes e con carácter vinculante, informe comprensivo das suxestións que estimen convenientes.” Segundo.- Definidos na parte expositiva do presente informe os viais que discorren total ou parcialmente polo termo municipal do Rosal, é preciso realizar as seguintes suxerencias: a) O novo Plan Xeral de Ordenación Municipal do Concello do Rosal deberá respectar as normas que, en relación ás limitacións da propiedade, establece a Lei 4/1994, de 14 de setembro, de Estradas de Galicia e a Ordenanza Reguladora do Uso e Defensa das Estradas Provinciais. b) En consecuencia os peches deberán situarse a un mínimo de dous metros medidos dende o límite exterior da zona de dominio público, respectando en todo caso os 6,30 metros medidos dende o eixe da estrada. c) Respecto ás edificacións e seguindo establece o artigo 35 da Lei 4/1994, de 14 de setembro, de Estradas de Galicia, a distancia quedaría fixada a sete (7) metros medidos dende a aresta exterior da explanación nas estradas provinciais da rede secundaria e a 9,50 metros medidos dende a citada aresta nos viais da rede primaria, pero non a menos de 11,30 e 13,80 metros respectivamente medidos dende o eixe, independentemente das características xeométricas actuais, non coincidentes entre si, das distintas estradas provinciais o seu paso polo municipio. Terceiro.- No novo Plan Xeral de Ordenación Municipal deberán quedar definidos os tramos de estradas provinciais que discorren integramente por solo cualificado como urbano polo correspondente instrumento de planeamento urbanístico. Cuarto.- Así mesmo deberán delimitarse os tramos de estradas provinciais que poidan ter a consideración de travesías de acordo co disposto no artigo 52.3 da Lei de Estradas de Galicia, debendo crearse a tales efectos unha comisión integrada por representantes da Deputación Provincial de Pontevedra e do Concello do Rosal. Quinto.- O Concello do Rosal proporá, se o considera oportuno, un listado de estradas provinciais que, polo seu carácter urbano ou localista, son susceptibles de ser transferidas á Corporación municipal, proposta que será obxecto de análise por parte dos técnicos do Servizo de Infraestruturas da Deputación Provincial de Pontevedra.” A Xunta de Goberno acorda por unanimidade prestar conformidade ó citado informe, e a súa remisión ó Concello do Rosal. 15.18193.- APROBACIÓN DO CONVENIO DE COLABORACIÓN ENTRE A DEPUTACIÓN PROVINCIAL DE PONTEVEDRA E O CONCELLO DE PONTECESURES PARA A EXECUCIÓN DA OBRA “ACONDICIONAMENTO E.P. 8601 RÚA DEPUTACIÓN” Os convenios entre as Administracións Públicas constitúen o instrumento adecuado para desenvolver a cooperación en cuestións de interese común, tal e como establecen os art. 6 e seguintes da Lei 30/92, de 26 de novembro, de réxime xurídico das administración públicas e do procedemento administrativo común. Con tal motivo preténdese asinar un convenio de colaboración entre a Deputación de Pontevedra e o Concello de Pontecesures para a execución da obra “Acondicionamento E.P. 8601 Rúa Deputación”. O custe total do convenio ascende á cantidade de setecentos noventa e cinco mil novecentos once euros con vinte e tres céntimos (795.911,23 €). Polo Secretario emítese informe favorable do proxecto do convenio de colaboración. Por Intervención emítese informe no que se participa que existe crédito suficiente para facer fronte ó gasto da anualidade 2010, efectuándose a correspondente retención de crédito. A anualidade de 2011 contabilizarase con cargo á aplicación correspondente do seu orzamento, quedando condicionada á aprobación do mesmo. Por todo o exposto, e vistas as observacións e recomendacións do informe de intervención, de data 4 de maio de 2010, e sendo a Xunta de Goberno ó órgano competente para aprobar o presente convenio en aplicación da base 16.2 das aprobadas para a execución do orzamento, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: Aprobar o convenio de colaboración entre a Deputación Provincial de Pontevedra e o concello de Pontecesures para a execución da obra “Acondicionamento E.P. 8601 rúa Deputación”. Dita aprobación queda condicionada a subsanación das salvedades sinaladas por intervención antes da aprobación do expediente de contratación. Así mesmo facúltase ó Presidente da Deputación para a formalización do mencionado convenio mediante a súa sinatura. Dito convenio é como segue: “CONVENIO DE COLABORACIÓN ENTRE A DEPUTACIÓN PROVINCIAL DE PONTEVEDRA E O CONCELLO DE PONTECESURES PARA A EXECUCIÓN DA OBRA “ACONDICIONAMENTO E.P. 8601 RÚA DEPUTACIÓN” No Pazo Provincial, a de de 2010 REUNIDOS D. Rafael Louzán Abal, na súa condición de Presidente da Deputación Provincial de Pontevedra, actuando en virtude da competencia que lle atribúe o artigo 34.1.b) da Lei 7/1985, de 2 de abril, Reguladora das Bases de Réxime Local. Dona María Isabel Castro Barreiro, Alcaldesa-Presidenta do Concello de Pontecesures, actuando en virtude das facultades representativas que lle atribúe o artigo 21.1.b) da Lei 7/1985, de 2 de abril, Reguladora das Bases de Réxime Local. Ambas partes recoñécense con capacidade para formalizar o presente convenio, en base ós principios de colaboración, cooperación, coordinación e eficacia que deben presidir as actuacións das Administracións Públicas. MANIFESTAN I.- Que os convenios entre as Administracións Públicas constitúen o instrumento adecuado para desenvolver a súa cooperación en cuestións de interese común, tal como establecen os art. 6 e seguintes da Lei 30/92, de 26 de novembro, de Réxime Xurídico das Administracións Públicas e do Procedemento Administrativo Común, 57 da Lei 7/85, de 2 de abril, Reguladora das Bases de Réxime Local e 198 e seguintes da Lei 5/97, de 22 de xullo, de Administración Local de Galicia. II.- Que segundo dispoñen os artigos 25 e 26.1 da Lei 7/1985, de 2 de abril, Reguladora das Bases do Réxime Local e os artigos 80 e 81 da Lei 5/1997, de 22 de xullo, de Administración Local de Galicia, os municipios deberán prestar ós seus cidadáns os servizos públicos. III.-Que a lexislación vixente en materia de Réxime Local encomenda ás Deputacións a que dirixan a súa actividade a asegurar a prestación integral e adecuada dos servizos de competencia municipal, a tal efecto, e co fin de posibilitar a consecución real e efectiva dos mesmos, é polo que instrumenta dito convenio dirixido ó cumprimento das obrigacións impostas pola normativa vixente. IV.-Con fundamento en canto queda exposto, e sendo patente a vontade de colaboración das Entidades comparecentes, ambas as dúas partes acordan a subscrición do presente convenio, consonte ás seguintes: CLÁUSULAS Primeira.- O obxecto do presente convenio, no marco da cooperación da Deputación Provincial de Pontevedra e o Concello de Pontecesures é a execución da obra “Acondicionamento E.P. 8601 Rúa Deputación”. O importe a que se refire o presente convenio ascende á cantidade de setecentos noventa e cinco mil novecentos once euros con vinte e tres céntimos (795.911,23 €). Segunda.- O importe a que se refire o presente convenio comprenderá todos os gastos que se derivan da obra a realizar, incluídos os gastos de dirección de obra e de seguridade e saúde, sendo a cargo do Concello e excluídos do presente convenio os honorarios correspondentes á redacción do Proxecto. Terceira.- Os investimentos necesarios para a realización das mencionadas obras serán financiados coa colaboración da Deputación de Pontevedra e o Concello de Pontecesures, mediante a achega das cantidades relacionadas de seguido: Anualidades 2009 2010 2011 TOTAL Deputación P. de Pontevedra 341.146,14 € 238.802,29 € 579.948,43 € Concello de Pontecesures 68.408,15 € 10.061,88 € 137.492,77 € 215.962,80 € Total 68.408,15 € 351.208,02 € 376.295,06 € 795.911,23 € A achega do concello de Pontecesures realizarase con cargo ó Plan de Investimentos da Deputación 2009-2011. A achegas correspondentes á anualidade 2009, por importe de 68.408,15 €, imputable á aplicación 10.942.942.652.45.2009 e á anualidade 2010, por importe de 10.061,88 €, imputable á aplicación 10.942.942.652.45, concedéronse por acordo da Xunta de Goberno, en sesión celebrada o día 21 de abril de 2010. A anualidade 2011 será con cargo á aplicación correspondente do seu orzamento, que será no seu caso 11.942.942.652.45, debendo levar a cabo unha transferencia de crédito á aplicación que recolle a achega da Deputación. Cuarta.- Calquera incidencia que poida xurdir no desenvolvemento das obras, por causas imprevistas, e que obriguen a unha modificación dos proxectos, ou se produza un incremento ou diminución do seu custo, será financiado por ambas Institucións na mesma proporción. Quinta.- Á Deputación Provincial de Pontevedra correspóndelle a licitación, dirección, execución e recepción das obras contempladas no proxecto técnico que serán financiadas, na anualidade 2010, con cargo á aplicación 10/456.453.612.02 do vixente orzamento provincial. A anualidade de 2011 financiarase con cargo á aplicación correspondente do exercicio futuro, quedando condicionada á aprobación do seu orzamento. Sexta.- O Concello de Pontecesures obrígase a poñer a disposición da Deputación Provincial de Pontevedra, os terreos necesarios para poder levar a cabo a execución das obras relacionadas na cláusula primeira, así como de obter a correspondente licenza municipal e tramitar ante outros organismos as autorizacións pertinentes que foran precisas. O Concello de Pontecesures deberá dar ó convenio a conveniente publicidade. Sétima.- O Concello comprométese ó mantemento dos distintos servizos obxecto deste convenio, tendo a asunción de dita responsabilidade dende o día seguinte ó da formalización da acta de recepción das obras. Oitava.- Para o seguimento e control do cumprimento do presente acordo, así como para aclarar as dúbidas que suscite a súa interpretación, constituirase unha Comisión de Coordinación da que forman parte o Presidente da Deputación Provincial e a Alcaldesa-Presidenta do Concello de Pontecesures, ou persoas en quen deleguen e un Técnico de cada Entidade Local, que se reunirá dentro do prazo de tres días, a contar dende a petición expresa realizada por calquera delas, na sede do Organismo requirido. Novena.- O presente convenio entrará en vigor na data do seu asinamento e terá vixencia ata o 31 de decembro de 2011. Décima.- Serán causas de resolución o incumprimento das obrigas derivadas deste convenio. Undécima.- O presente convenio terá natureza administrativa e rexerase polas cláusulas do mesmo, pola Lei 30/1992, de 26 de novembro, de Réxime Xurídico das Administracións Públicas e do Procedemento Administrativo Común, e demais normas administrativas, debendo adxudicarse as obras de acordo coa Lei de Contratos do Sector Público e normas de desenvolvemento. E en proba de canto antecede, as partes que interveñen asinan o presente convenio por duplicado e a un só efecto no lugar e data sinalada no seu encabezamento. Pola Deputación Provincial de Pontevedra Asdo. Rafael Louzán Abal Polo Concello de Pontecesures Asdo. Mª Isabel Castro Barreiro” 16.18194.- PRÓRROGA DO PRAZO DE EXECUCIÓN DAS OBRAS DO NOVO CAMPO DE FÚTBOL DE PASARÓN A Xunta de Goberno en sesión de 10 de marzo de 2006, adxudicou a ORECO, S.A. o contrato para a execución da obra do novo campo de fútbol de Pasarón, no Concello de Pontevedra. Este mesmo órgano, en sesión de 23 decembro de 2009, adoptou o acordo de prorrogar o prazo de execución da obra ata o 14 de maio de 2010. A empresa adxudicataria da obra, con data 3 de maio de 2010, informa sobre a imposibilidade de cumprir coa planificación establecida das obras e solicita, co visto e prace da Dirección Facultativa, unha nova ampliación do prazo de execución ata o 15 de setembro de 2010. A empresa xustifica esta solicitude debido as diversas incidencias acaecidas como son as inclemencias do tempo durante a execución da cuberta da bancada de preferencia, a necesidade de definir a cota para a acometida do saneamento, a compatibilización da execución das obras coa actividade deportiva do Pontevedra C.F., etc. Considerando o disposto nos artigos 34-1,f) da Lei 7/85, do 2 de abril, 185 do Trlrfl, do 5 de marzo de 2004, 117 e concordantes do Rd 2568/86, de 18 de novembro, e a base 16.2 de execución do orzamento, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: Prorrogar o prazo de execución do novo campo de fútbol de Pasarón, ata o 15 de setembro e 2010. 17.18195.- RECOÑECEMENTO DE OBRIGAS RELATIVAS A TELEPEAXES PENDENTES DE ABONO A CAIXANOVA A entidade Caixanova mediante escritos de data 24 de febreiro e 6 de abril de 2010, pon de manifesto que a Deputación Provincial de Pontevedra ten pendente de aboar a cantidade de 2.886,03 euros, en concepto de telepeaxes correspondentes a OBES de titularidade da Deputación por tránsitos realizados en autoestradas do territorio nacional dende o 1 de xullo de 2003 ó 31 de decembro de 2009, así como as cotas de renovación e reposición dos mesmos. Resultando que o detalle dos conceptos debidos figura no expediente e que o resumo da facturación pendente de pagamento é a seguinte: ANO Tránsitos Outros TOTAL Importe base I.V.E. Subtotal 2003 4,36 0,70 5,06 0,00 5,06 2004 19,83 3,17 23,00 0,00 23,00 2005 77,39 12,38 89,77 0,00 89,77 2006 66,17 10,59 76,76 0,00 76,76 2007 87,16 13,94 101,10 0,00 101,10 2008 194,69 31,15 225,84 0,00 225,84 2009 1.298,71 207,79 1.506,50 858,00 2.364,50 1.748,31 279,72 2.028,03 858,00 2.886,03 Resultando que o Xefe do Parque Móbil mediante escrito de data 21 de abril de 2010 deixa constancia que as cantidades reclamadas corresponden a OBES instalados en vehículos propiedade da Deputación Provincial de Pontevedra e que unha vez cotexados os tránsitos das distintas peaxes estes correspóndense co OBE asignado a cada vehículo. Resultando que as facturas reclamadas non tiveron entrada nesta Deputación e que as cantidades reclamadas non consta que foran aboadas e tendo en conta que na aplicación orzamentaria 10/928.920.231.20 existe crédito suficiente para facer fronte ó gasto de referencia por importe de 2.886,03 euros e xa que os servizos foron prestados e corresponden a exercicios pechados, considérase conveniente seguir o procedemento de recoñecemento extraxudicial de crédito para recoñecer a obriga derivada destes gastos. Considerando que a base 17º apartado 1 correspondente á execución do orzamento para o exercicio de 2010 establece que se no proceso de fiscalización detectásese que os requisitos incumpridos implican a nulidade radical da obriga, procederase ó recoñecemento da obriga polo sistema de recoñecemento extraxudicial de crédito, asignándolle a competencia á Xunta de Goberno, por delegación da Presidencia, cando exista crédito no orzamento da Deputación. A Xunta de Goberno acorda por unanimidade: 1. Aprobar, polo sistema de recoñecemento extraxudicial de crédito, o recoñecemento da obriga relativa ó pagamento á entidade CAIXANOVA da cantidade de 2.886,03 euros en concepto de tránsitos realizados con vehículos de titularidade provincial en autoestradas do territorio nacional dende o 1 de xullo de 2003 ó 31 de decembro de 2009, así como as cotas de renovación e reposición de OBES de titularidade da Deputación 2. Declarar de aboamento a cantidade de dous mil oitocentos oitenta e seis euros con tres céntimos (2.886,03 €), en favor de CAIXANOVA (C.I.F.-36600369 G), en concepto de pagamento de tránsitos realizados con vehículos oficiais en autoestradas do territorio nacional dende o 1 de xullo de 2003 ó 31 de decembro de 2009, así como das cotas de renovación e reposición de OBES instalados en vehículos de titularidade da Deputación de Pontevedra. 18.18196.- ROGOS E PREGUNTAS Non se formularon. E non habendo máis asuntos que tratar polo Sr. Presidente, sendo as once horas e vinte minutos do expresado día, dáse por rematada a sesión e dela esténdese a presente acta, que asina o Ilmo. Sr. Presidente, comigo, o Secretario que dou fe. O Presidente, O Secretario,
Ãrea de notas
Nota