ATOPO
Rexistros actuais: 1.625.396
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.762

Acta de sesión 2010/06/11_Ordinaria

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.1.4.9.33.537/1.2010-06-11_Ordinaria

  • Título Acta de sesión 2010/06/11_Ordinaria

  • Data(s) 2010-06-11 (Creación)

  • Volume e soporte 1 acta de sesión

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido En Pontevedra, na Sala de Xuntas do Pazo Provincial, sendo as once horas do día once de xuño do ano dous mil dez, baixo a Presidencia do Ilmo. Sr. D. Rafael Louzán Abal, Presidente da Deputación Provincial de Pontevedra, reuníronse as/os señoras/es deputadas/os, D. José Manuel Figueroa Vila, D. José Enrique Sotelo Villar, Dona Mª Teresa Pedrosa Silva, D. José Juan Durán Hermida, D. Xosé Crespo Iglesias, D. Silvestre José Balseiros Guinarte, D. Jesús Mª Fernández Portela, Dna. Francisca Canal Gómez e D. Salvador González Solla, co obxecto de celebrar sesión ordinaria da Xunta de Goberno, con carácter executivo, en primeira convocatoria, consonte á correspondente orde do día. Así mesmo asisten os señores deputados D. Severino Reguera Varela, D. Jesús Vázquez Almuíña e D. Perfecto Rodríguez Muíños. Da fe do acto D. Carlos Cuadrado Romay, Secretario, e está presente o Sr. Interventor, D. Antonio Graña Gómez. Non asiste o señor deputado D. Xosé Carlos Silva Mariño. Declarada aberta a sesión e de orde da Presidencia éntrase seguidamente no exame da orde do día, adoptándose en relación coa mesma os seguintes acordos: 1.18284.- ACTA ANTERIOR A Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar o borrador da acta da anterior sesión, ordinaria, do día 2 de xuño de 2010. 2.18285.- CONCESIÓN DE SUBVENCIÓN DO “PROGRAMA DIÚRNO DE BALNEARIOS 2010, CAMPAÑA PRIMAVERA” (6º E 7º GRUPO) a) Aprobadas as Bases Reguladoras do Programa Diúrno de Balnearios 2010, en virtude do acordo da Xunta de Goberno do 18/01/2010, cunha dotación económica de 240.000,00 €, dirixido ás persoas a partir de 50 anos, pensionistas ou necesitadas dun respiro familiar, adxudicada a xestión e organización deste programa á Empresa Halcón Viajes, en virtude do acordo da Xunta de Goberno do 30/04/2010, e remitido o 6º Grupo de solicitudes á Intervención o 2 de xuño de 2010, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a concesión do 6º Grupo de subvencións do Programa Diúrno de Balnearios 2010, Campaña de Primavera, polo importe de 832,00 €, para un total de 16 persoas, con cargo á partida 10/230.232-227.07 do orzamento provincial, e segundo o cadro que se xunta. PROGRAMA DIÚRNO DE BALNEARIOS. GASTO CAMPAÑA DE PRIMAVERA Concello Adhesión Nº Participantes Gasto O GROVE SI 10 520,00 € TOTAL 10 520,00 € PROGRAMA DIÚRNO DE BALNEARIOS. GASTO CAMPAÑA DE PRIMAVERA PRAZAS NON SUBVENCIONADAS POLO CONCELLO Concello Adhesión Nº Participantes Gasto VILABOA NON 6 312,00 € TOTAIS 6 312,00 € b) Aprobadas as Bases Reguladoras do Programa Diúrno de Balnearios 2010, en virtude do acordo da Xunta de Goberno do 18/01/2010, cunha dotación económica de 240.000,00 €, dirixido ás persoas a partires de 50 anos, pensionistas ou necesitadas dun respiro familiar, adxudicada a xestión e organización deste programa á Empresa Halcón Viajes, en virtude do acordo da Xunta de Goberno do 30/04/2010, e remitido o 7º Grupo de solicitudes á Intervención o 4 de Xuño de 2010, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a concesión do 7º Grupo de subvencións do Programa Diúrno de Balnearios 2010, Campaña de Primavera, polo importe de 9.360,00 €, para un total de 180 persoas, con cargo á partida 10/230.232-227.07 do orzamento provincial, e segundo o cadro que se xunta. PROGRAMA DIÚRNO DE BALNEARIOS. GASTO CAMPAÑA DE PRIMAVERA Concello Adhesión Nº Participantes Gasto VIGO SI 180 9.360,00 € TOTAL 180 9.360,00 € 3.18286.- CONCESIÓN DE SUBVENCIÓN Ó CONCELLO DO GROVE PARA A REALIZACIÓN DA OBRA NÚM. 2009002770, DENOMINADA “AMPLIACIÓN BASE PROTECCIÓN CIVIL”, INCLUÍDA NO PLAN DE INVESTIMENTOS DA DEPUTACIÓN 2009-2011 Á vista da solicitude e toda a documentación necesaria para a válida concesión da subvención e tramitación do correspondente procedemento de contratación do investimento, núm. 2009002770, denominado “Ampliación base protección civil”, e dos informes favorables do Servizo de Infraestruturas e da Intervención, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: Conceder ó Concello do Grove a cantidade de 120.781,35 €, para a realización do investimento, núm. 2009002770, denominado “Ampliación base protección civil”, cun orzamento polo mesmo importe e coa seguinte distribución por anualidades: Exercicio 2009: 120.781,35 euros Exercicio 2010: 0,00 euros Exercicio 2011: 0,00 euros A presente subvención contabilizarase con cargo á aplicación orzamentaria 10/942.942.652.45.2009 na que existe crédito para facer fronte a este gasto. Iniciar o expediente de contratación do investimento anterior, de conformidade co artigo 93 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de contratos do sector público e demais normativa de desenvolvemento. 4.18287.- CONCESIÓN DE SUBVENCIÓN Ó CONCELLO DO GROVE PARA A REALIZACIÓN DA OBRA NÚM. 2009002776, DENOMINADA “PARQUE INFANTIL COLINDANTE CON CASA CONSISTORIAL”, INCLUÍDA NO PLAN DE INVESTIMENTOS DA DEPUTACIÓN 2009-2011 Á vista da solicitude e toda a documentación necesaria para a válida concesión da subvención e tramitación do correspondente procedemento de contratación do investimento, núm. 2009002776, denominado “Parque colindante con Casa Consitorial”, e dos informes favorables do Servizo de Infraestruturas e da Intervención, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: Conceder ó Concello do Grove a cantidade de 139.875,49 €, para a realización do investimento, núm. 2009002776, denominado “Parque infantil colindante con Casa Consistorial”, cun orzamento polo mesmo importe e coa seguinte distribución por anualidades: Exercicio 2009: 11.893,57 euros Exercicio 2010: 127.981,92 euros Exercicio 2011: 0,00 euros A presente subvención, nos exercicios 2009 e 2010, contabilizarase con cargo ás aplicacións orzamentarias 10/942.942.652.45.2009 e 10/942.942.652.45 nas que existe crédito para facer fronte a este gasto. Iniciar o expediente de contratación do investimento anterior, de conformidade co artigo 93 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de contratos do sector público e demais normativa de desenvolvemento. 5.18288.- CONCESIÓN DE SUBVENCIÓN Ó CONCELLO DE PORTAS PARA A REALIZACIÓN DA OBRA NÚM. 2009002707, DENOMINADA “CLIMATIZACIÓN PISCINA MUNICIPAL”, INCLUÍDA NO PLAN DE INVESTIMENTOS DA DEPUTACIÓN 2009-2011 Á vista da solicitude e toda a documentación necesaria para a válida concesión da subvención e tramitación do correspondente procedemento de contratación do investimento, núm. 2009002707, denominado “Climatización piscina municipal”, e dos informes favorables do Servizo de Infraestruturas e da Intervención, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: Conceder ó Concello de Portas a cantidade de 160.632,16 €, para a realización do investimento, núm. 2009002707, denominado “Climatización piscina municipal”, cun orzamento polo mesmo importe e coa seguinte distribución por anualidades: Exercicio 2009: 160.632,16 euros Exercicio 2010: 0,00 euros Exercicio 2011: 0,00 euros A presente subvención contabilizarase con cargo á aplicación orzamentaria 10/942.942.652.45.2009, na que existe crédito para facer fronte a este gasto. Iniciar o expediente de contratación do investimento anterior, de conformidade co artigo 93 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de contratos do sector público e demais normativa de desenvolvemento. 6.18289.- RECOÑECEMENTO DA OBRIGA POLO PROCEDEMENTO EXTRAXUDICIAL DE CRÉDITO E DECLARACIÓN DE ABOO DA SUBVENCIÓN CONCEDIDA Ó CONCELLO DE CANGAS, EN VIRTUDE DO CONVENIO ASINADO NO 2005 ENTRE O CITADO CONCELLO, A DEPUTACIÓN DE PONTEVEDRA E A CONSELLERÍA DE POLÍTICA TERRITORIAL, OBRAS PÚBLICAS E VIVENDA, PARA A EXECUCIÓN DA OBRA “URBANIZACIÓN DA AVDA. DE MARÍN” Dada conta da solicitude de aboo das certificacións núm. 7 ata o núm. 11, correspondentes ó investimento denominado “Urbanización da Avda. de Marín” , incluído no Convenio de Colaboración asinado no ano 2005 entre o Concello de Cangas, a Deputación de Pontevedra e a Consellería de Política Territorial, Obras Públicas e Vivenda, á vista dos informes do Servizo de Intervención, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: - Autorizar e recoñecer a obriga por importe de noventa e dous mil oitocentos cincuenta euros con setenta e oito céntimos (92.850,78 €), seguindo o procedemento extraxudicial de crédito, a favor do citado Concello. - Declarar de aboo a cantidade de noventa e dous mil oitocentos cincuenta euros con setenta e oito céntimos (92.850,78 €), como pago da subvención concedida ó Concello de Cangas para a obra denominada “Urbanización da Avda de Marín”, incluída no Convenio de Colaboración asinado no ano 2005 entre o citado Concello, a Deputación de Pontevedra e a Consellería de Política Territorial, Obras Públicas e Vivenda, con aplicación ó estado de gastos do vixente orzamento provincial e con cargo a aplicación 10/942.942.762.45.2006. 7.18290.- MODIFICACIÓN DO EXPEDIENTE DE CONCESIÓN DE SUBVENCIÓN DA ASOC. VECIÑAL VÍA XIX SANTA MARÍA DO CONCELLO DE CALDAS DE REIS, CON CARGO Ó PROGRAMA DE ACCIÓN COMUNITARIA, EXERCICIO 2009. A Xunta de Goberno na súa sesión ordinaria do día 21 de outubro de 2009, núm. acordo 16.17345, concedeu á Asociación veciñal Vía XIX Santa María (Caldas de Reis), CIF.: G-94.021.201, unha axuda económica con destino a execución da obra “Construción dun parque infantil no lugar de Tivo”, Resultando que unha vez iniciados os trámites administrativos tendentes a acadar os preceptivos permisos para acometer a citada actuación, o Concello de Caldas decidiu promover e realizar a mesma obra con cargos os fondos obtidos do Plan E, á vista do cal a Asociación veciñal Vía XIX Santa María (Caldas de Reis) solicitou un cambio de aplicación de xeito que o financiamento obtido para a realización da obra “Construción dun parque infantil no lugar de Tivo” se destinara a “Construción dun parque infantil no lugar de Eirín (Santa María)”. Vistos os informes favorables emitidos polo servizos de infraestruturas e intervención e considerando que a Base décimo segunda das Reguladoras do Plan de Acción Comunitaria 2009 permiten solicitar un cambio de aplicación ou modificación do contido dunha subvención cando concorren circunstancias excepcionais, entre as cales se atopan, a existencia de impedimentos administrativos ou de outro tipo que impidan a súa realización, E pola súa parte, na base 25ª.5.b) das Bases de Execución dos orzamentos provinciais establécese: “Variación nas subvencións: Os beneficiarios quedan obrigados a comunicar calquera evantualidade ou circunstancia que altere ou dificulte o desenvolvemento da finalidade pretendida coa subvención, co obxecto de que, se sé estiman con suficiente anterioridade, poida procederse á modificación tanto do contido e contía do programa a subvencionar coma da súa forma e prazos de execución e xustificación dos correspondentes gastos”. A Xunta de Goberno acorda por unanimidade: Aprobar a modificación do contido do expediente de concesión de subvención de xeito que: Onde di: Asociación Obxecto da Subvención Orzamento Importe da Subvención Asociación Veciñal Vía XIX Santa María (Caldas de Reis) Parque infantil no lugar de Tivo 8.000,01 8.000,00 Debe dicir: Asociación Obxecto da Subvención Orzamento Importe da Subvención Asociación Veciñal Vía XIX Santa María (Caldas de Reis) Parque infantil no lugar de Eirín (Santa María) 8.000,01 8.000,00 O resto do acordo da Xunta de Goberno adoptando na sesión do día 21 de abril de 2010, punto 16.17345 permanecerá invariable. 8.18291.- DEVOLUCIÓN DE GARANTÍAS DEFINITIVAS a) Devolución de garantías definitivas á empresa EYP, S.L. A empresa EYP, S.L. (CIF B- 36.682.201), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución da fianza constituída para responder do seguinte contrato do que resultou adxudicataria: Resultando que nos expedientes tramitados ó efecto figuran informes emitidos polos servizos correspondentes e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución da citada garantía ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do contrato. Considerando que o artigo 90. 2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. A Xunta de Goberno, en base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90. 2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, acorda por unanimidade devolución da seguinte garantía: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de BBVA, por importe de mil cento noventa e seis euros con setenta e seis céntimos (1.196,76 €), para responder do contrato relativo á “Subministración e instalación de luminarias no edificio anexo do antigo Reitorado de Vigo”, que foi depositada na Tesourería Provincial o 25/01/2007, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200700004461, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. b) Devolución de garantías definitivas á empresa Centro de Observación y Teledetección Espacial, S.A. A empresa Centro de Observación y Teledetección Espacial, S.L. (CIF A- 47.610.066), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución da fianza constituída para responder do seguinte contrato do que resultou adxudicataria: Resultando que nos expedientes tramitados ó efecto figura informe emitido polo servizo correspondente e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución da citada garantía ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do contrato. Considerando que o artigo 90. 2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. A Xunta de Goberno, en base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90. 2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro de Contratos do Sector Público, acorda por unanimidade a devolución da seguinte garantía: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de BBVA, por importe de sete mil cincocentos sesenta e catro euros con sete céntimos (7.564,07 €), para responder do contrato relativo á “III Fase do proxecto do sistema de información Geopista implantado nos municipios da provincia”, que foi depositada na Tesourería Provincial o 13/03/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800024000, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. c) Devolución de garantías definitivas á UTE Cotesa-Signo, S.L. A UTE Cotesa- Signo, S.L. (CIF G- 47.418.442), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución da fianza constituída para responder do seguinte contrato do que resultou adxudicataria: Resultando que nos expedientes tramitados ó efecto figura informe emitido polo servizo correspondente e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución da citada garantía ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do contrato. Considerando que o artigo 90. 2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución”. A Xunta de Goberno, en base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90. 2 da Lei 30/2007, de 30 de outubro de Contratos do Sector Público, acorda a devolución da seguinte garantía: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Cesce, por importe de quince mil catrocentos dez euros con noventa e oito céntimos (15.410,98 €), para responder do contrato relativo ó “Desenvolvemento e implantación dun sistema de información territorial baseado no SIG Geopista”, que foi depositada na Tesourería Provincial o 7/12/2007, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200700099581, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 9.18292.- RECLAMACIÓN DE RESPONSABILIDADE PATRIMONIAL FORMULADA POR D. DIONISIO CASTRO GONZÁLEZ POR DANOS EN MOTOCICLETA PADECIDOS NA E.P. 9101 O GROVE-SAN VICENTE IGREXA (O GROVE) Dada conta que con data de rexistro de 05/02/10 tivo entrada nesta Deputación reclamación de responsabilidade patrimonial subscrita por D. Dionisio Castro González con enderezo de notificacións na rúa Peregrina, 50-entlo C, por danos en accidente de circulación padecidos o día 11/12/09, na estrada E.P. 9101 O Grove-San Vicente Igrexa, no Concello de O Grove e que individualiza economicamente en 589,04 €. Resultando.- Que con data 22/03/10 e con fundamento no artigo 10.1, último parágrafo, do R.d. 429/93, en relación co 82 e 83 da Lei 30/92, e 172 do R.d. 2568/86, solicitouse informe ó Servizo de Infraestruturas, que emitiu en data 16/04/10 co seguinte contido: “…Primero. La carretera interior que une O Grove con San Vicente do Mar es la E.P. 9101 O Grove-San Vicente Igrexa que pertenece a la red de carreteras provinciales. Segundo. Por parte del Servicio de Infraestructuras no se tuvo constancia directa del accidente de referencia ni de otros ocurridos por la misma causa , en fechas anteriores o posteriores al que es objeto del presente informe. No obstante lo anterior, el 12 de febrero de 2010 el Servicio de Infraestructuras remite un informe a la empresa BCN Assesorament i Gestió que había preguntado sobre la titularidad de la vía Lugar de Campos, San Martín, a la altura del nº 3, y en que se hacía referencia al accidente de referencia (documentos nº1-2). Tercero. Tal y como se ponía de manifiesto en el citado informe, el Ayuntamiento de O Grove promovió en su día obras de saneamiento(competencia municipal de acuerdo con lo dispuesto en el artículo 25.2.l) de la Ley 7/1985, de 2 de abril, Reguladora de las Bases de Régimen Local) que se ejecutaron por la zona de circulación del vial provincial O Grove- San Vicente Igrexa, siendo la adjudicataria de las mismas Contraofic S.L., empresa que el 12 de xaneiro de 2009 depositó una fianza de 18.000,00 euros para responder de los posibles daños que dicha actuación pudiese provocar en la carretera (documento nº3). Una vez finalizadas las obras, en julio de 2009 se produce devolver la fianza a dicha empresa al estimarse que las mismas se habían ejecutado correctamente (documento nº4). En este punto es importante precisar que una defectuosa reposición del firme (Tal y como ha sucedido en el presente expediente) provoca asentamientos diferenciales que no son apreciables en primer momento, de forma que dende esta Unidad Administrativa no se apreció inicialmente defecto alguno en la ejecución de la obra. Sin embargo no cabe duda de que el hundimiento del firme viene provocado por una deficiente ejecución de la zanja de saneamiento derivada de la utilización de un material inadecuado y/o de una incorrecta compactación del firme. Cuarto. En relación con lo dispuesto en el apartado segundo del presente informe y una vez que se tiene conocimiento del siniestro a través del escrito presentado por la empresa BCN, el vigilante de la zona gira visita de inspección al vial de referencia comprobando como el firme de la zona de circulación se está hundiendo a lo lardo de unos 80 metros lineales a consecuencia de la defectuosa reposición del firme. A la vista del grave riesgo que para la seguridad vial genera esta situación y de acuerdo con lo dispuesto en el artículo 49 de la Ley 4/1994, de 14 de septiembre, de Estradas de Galicia, el 4 de marzo de 2010 se dicta una Resolución Presidencial que declara urgente la reparación de dichas deficiencias y a través de la cual se concede a la empresa Contraofic S.L. un plazo de siete días naturales para corregir las mismas, presentando la empresa el 22 de marzo de 2010 un escrito de alegaciones a través del cual, en principio, declina cualquier responsabilidad en el siniestro. No obstante lo anterior, y al objeto de continuar con el referido expediente de daños, el 25 de marzo de 2010 se gira nueva visita de inspección al vial de referencia y se comprueba que las deficiencias denunciadas ya han sido reparadas, tal y como se acredita en el documento nº5; según informa el vigilante de la zona la reparación ha sido llevada a cabo por la empresa Pavimentos de Meaño a instancias de responsables de la empresa Contraofic S.L. Quinto. Por último señalar que el tramo de carretera en el que se produjo el siniestro reúne características netamente urbanas, existiendo aceras en uno de los márgenes de la vía y limitación de velocidad a 50 Km/hora. Resultando Que con data 20/04/10 e con fundamento nos artigos 31.1 e 79.1 da Lei 30/92, emprazouse a mercantil Contraofic S.L., para que puidera comparecer coma interesada e facer as alegacións que tiveran por convenientes, realizando as mesmas en escrito de data 12/05/10 co seguinte contido literal: “… La mercantil Contraofic, S.L. no reúne la condición de en este procedimiento, no tiene derechos que pueden resultar afectados por la decisión que se adopte (apartado b del artículo 31) ni intereses que se vean afectados por la decisión, pues el denunciante no ha formalizado reclamación alguna contra dicha mercantil. En consecuencia formula ésta parte las presentes alegaciones con la finalidad de que se nos tenga por evacuados respecto del requerimiento de fecha 20 de abril de 2010. Señalar, además, que la normativa aplicable, concretamente el Real Decreto 429/1993, de 26 de marzo no regula la posibilidad de que en el procedimiento que os ocupa se declare la responsabilidad de otros que no resulten ser la propia administración reclamada, pues de hecho la resolución que se dicte en modo alguno puede afectar a Contraofic, S.L. pues excede del objeto de un procedimiento de responsabilidad patrimonial, pues como establece el artículo 2 del RD 429/1993 la resolución que reconozca la responsabilidad de la Administración debe fijar la cuantía y el modo proceder a su abono, lo que solo puede referirse a la forma en que deba pagarla esa Administración y terceros, pues de lo contrario no solo sería incongruente sino constituiría un acto fraudulento de Administración respecto al perjudicado.” “… Se obvia intencionadamente que la resolución presidencial urgente a la que se hace referencia fue recurrida por esta parte y que aún no ha sido resuelto el recurso; en el mismo que se indicaba que: 1º.- que en fecha 16/07/2009 la Presidencia a la que me dirijo ha dictado resolución que ha adquirido firmeza por la cual se declara que las obras realizadas lo ha sido de acuerdo con las prescripciones técnicas de la autorización concedida en su día. 2º.- que la autorización concedida en su día (10/03/2010) expresaba la obligatoriedad de ejecutar las obras bajo la inspección y vigilancia del personal afecto al Servicio de la Diputación. 3º.- que no solamente no hay constancia de que el personal afecto al servicio de la Diputación haya procedido a realizar alguna observación negativa de los trabajos realizados conforme dichos técnicos dirigían, sino que hay constancia de que se ejecutaron conforme ordenaron diariamente. 4º.- en consecuencia, cualquier defecto derivado de un proyecto defectuoso (que tiene la partida de asfaltado que quedaba pendiente de aprobar y realizar pues la carretera sigue sin terminarse) o unas instrucciones de dirección de obra defectuosos, no es de nuestra responsabilidad. Habida cuenta lo anterior resulta imposible que Contraofic S.L. pueda ser responsable de defecto alguno y de los daños que se ocasionen por los defectos, máxime si tenemos en cuenta que de producirse alguno es por no haber procedido a la terminación del vial por parte de la Diputación quien no ha contratado dicha obra. Resultando que con data 05/03/10 a Presidencia desta Deputación ditou Resolución Presidencial, que di literalmente na súa parte dispositiva o seguinte: “…Primero. Declarar urgente la reparación de la deficiencias descritas en la parte expositiva de la presente Resolución y ordenar a la empresa Contraofic S.L. para que en el plazo de siete días naturales proceda a corregir las mismas ya que suponen un grave peligro para aquellos conductores que circulen por el vial provincial E.P. 9101 O Grove-San Vicente Igrexa. En cualquier caso la citada empresa será responsable de indemnizar cualquier daño o perjuicio que se provoque a propios o terceros a consecuencia del actual estado de la carretera o de su deficiente señalización. Segundo. Requerir a la empresa Contraofic S.L. para que en el plazo improrrogable de 24 horas, contado a partir de la recepción del presente escrito, se ponga en contacto con el Servicio de Infraestructuras de la Diputación Provincial de Pontevedra cuyos técnicos cursarán las oportunas instrucciones al respecto. Tercero. En el supuesto de que no se cumplan los términos de la presente Resolución en los plazos antes indicados, se procederá a la ejecución subsidiaria de las obras necesarias para alcanzar dicha restitución por parte de la Administración, a costa del obligado y con el auxilio de la fuerza pública si preciso fuere. Cuarto. En cualquier caso esta Administración se reserva el derecho a incoar, frente a la citada empresa, el correspondiente expediente sancionador por los hechos denunciados que podrían ser constitutivos de infracción muy grave sancionables con multa de hasta 150.000,00 euros, dando asimismo traslado de estas actuaciones al Ministerio Fiscal al objeto de que por parte de este órgano se instruyan las diligencias que estime oportunas. Quinto. Sin perjuicio de lo dispuesto en los párrafos anteriores, se procede a la apertura de un trámite de audiencia por un plazo de tres días naturales para que el interesado alegue lo que en su defensa considera más oportuno. Resultando que con data 16/04/10 a empresa Contraofic presentou recurso de reposición contra a Resolución Presidencial anteriormente citada, resolvéndose o mesmo mediante Resolución Presidencial de data 31/05/10, co seguinte contido literal que no que interesa, no seu considerando quinto e mais na súa parte dispositiva dicía: “… El 25 de marzo de 2010 el vigilante de la zona comprueba que la situación de peligro existente ha sido corregida por la empresa Pavimentos de Meaño, a instancias de responsables de Contraofic S.L., por lo que al no haberse provocado daños de consideración a la carretera o a sus elementos funcionales procede archivar el expediente de daños…” “…Estimar el recurso de reposición interpuesto por la empresa Contraofic S.L. y, en consecuencia, archivar el expediente de daños nº 26/2010, todo ello sin perjuicio de que dicha empresa será responsable de indemnizar cualquier daño que se haya provocado, a propios y/o terceros, a consecuencia de las obras llevadas a cabo en el vial provincial O Grove- San Vicente Igrexa, según se motiva en el fundamento jurídico sexto de la presente Resolución, y del acuerdo que por parte de la Xunta de Gobierno Local se adopte en el expediente de responsabilidad patrimonial tramitado a instancias de D. Dionisio Castro González por daños sufridos en motocicleta a consecuencia del hundimiento de un registro de alcantarillado en el vial provincial O Grove- San Vicente Igrexa.” Considerando que neste suposto cabe apreciar a relación de causalidade entre o accidente e o mal estado da estrada, sen que nembargantes se poida estimar a reclamación dirixida contra esta Deputación toda vez que o mal estado da vía é imputable ós responsables das obras levadas a cabo na mesma pola mercantil Contraofic S.L., por conta do Concello do Grove, contra o que o interesado poderá exercer as accións que estime oportunas. Considerando.- Que as Administracións Públicas réxense en materia de responsabilidade patrimonial polos artigos 106.2 da Constitución Española, 139 e seguintes da Lei 30/92, 54 da Lei 7/85, 223 do R.d. 2568/86 e Rd 429/93. Considerando.- Que o presente acordo cumprimenta o establecido nos artigos 89.1 e 54.1-b da Lei 30/92 en relación co 13.2 do R.d. 429/93, referido á desestimación argumentada da reclamación. Á Xunta de Goberno acorda por unanimidade desestimar dita reclamación sen prexuízo da acción que na vía administrativa lle poida corresponder perante o Concello do Grove ou de que na orde civil lle competese, en virtude do artigo 1.902 do Código Civil, contra a empresa Contraofic S.L. 10.18293.- COMUNICACIÓNS Non houbo. FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 11.18294.- RECOÑECEMENTO DA OBRIGA POLO PROCEDEMENTO EXTRAXUDICIAL DE CRÉDITO E DECLARACIÓN DE ABOO DA SUBVENCIÓN CONCEDIDA Ó CONCELLO DE PONTEAREAS PARA “GASTOS DE FUNCIONAMENTO DA ESCOLA DE MÚSICA” APROBADA Ó SEU FAVOR POLA XUNTA D EGOBERNO DE 26/11/08 Dada conta da xustificación da subvención concedida pola Xunta de Goberno de 26/11/08 ó Concello de Ponteareas, con CIF: P-3604200-J, para “Gastos de funcionamento da Escola de Música” por un importe de 8.142,00 €, con cargo á partida 09/451.422.462.06, e visto o informe de Intervención no que, entre outros, se manifesta que é necesario a aprobación da xustificación polo procedemento de recoñecemento extraxudicial de crédito por terse presentado a mesma fóra do prazo establecido, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade recoñecer a obriga mediante recoñecemento extraxudicial de crédito e aprobar a xustificación citada polo importe de 8.142,00 €, con cargo á aplicación 10/330.323.462.06.2009 do orzamento provincial. 12.18295.- RECOÑECEMENTO DA OBRIGA POLO PROCEDEMENTO EXTRAXUDICIAL DE CRÉDITO E DECLARACIÓN DE ABOO DA SUBVENCIÓN CONCEDIDA Ó CONCELLO DE PONTEAREAS PARA “GASTOS DE FUNCIONAMENTO DO CONSERVATORIO DE MÚSICA”, APROBADA Ó SEU FAVOR POLA XUNTA DE GOBERNO DE 26/11/08 Dada conta da xustificación da subvención concedida pola Xunta de Goberno de 26/11/08 ó Concello de Ponteareas, con CIF: P-3604200-J, para “Gastos de funcionamento do Conservatorio de Música” por un importe de 29.875,00 €, con cargo á partida 09/451.422.462.04, e visto o informe de Intervención no que, entre outros, se manifesta que é necesario a aprobación da xustificación polo procedemento de recoñecemento extraxudicial de crédito por terse presentado a mesma fóra do prazo establecido, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade recoñecer a obriga mediante recoñecemento extraxudicial de crédito e aprobar a xustificación citada polo importe de 29.875,00 €, con cargo á aplicación 10/330.323.462.04.2008 do orzamento provincial. 13.18296.- RECOÑECEMENTO EXTRAXUDICIAL DE OBRIGAS Visto o informe que formula a Intervención desta Deputación, de data 7 de xuño de 2010, para o recoñecemento extraxudicial das obrigas, de gastos efectuados polos Centros Xestores e Dependencias, desta Deputación e que se especifican na relación que se achega, e en virtude das facultades que lle confire a base 17-1, parágrafo cuarto das aprobadas para a execución do orzamento de 2010, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar e declarar de aboo: A relación de facturas, que figuran ca referencia 201000000555 e que contén vinte e tres facturas, sendo a primeira de Bernárdez Estévez, Angel, por importe de 10.432,50 € e a derradeira de Producciones Artísticas Lito, S.L., por importe 10.440,00 €, obedecendo ó seguinte detalle: Importe total 89.503,62 € Descontos do IRPF 0,00 € Descontos do IVE soportado deducible 0,00 € Descontos de honorarios técnicos externos 221,78 € Total líquido 89.281,84 € 14.18297.- RECOÑECEMENTO EXTRAXUDICIAL DA OBRIGA RELATIVA Á CERTIFICACIÓN Nº1-FINAL DO PROXECTO DE “SANEAMENTO EN POUSA (CRECENTE)” Visto o informe de Intervención, de data 01/06/2010, relativo á certificación nº1-final de Construciones Obras y Viais, S.A. correspondente a “Saneamento en Pousa (Crecente)”, cuxo importe ascende á suma 24.872,99 €, no que se pon de manifesto a existencia de crédito de abondo na aplicación orzamentaria 10/942.161.652.02 para facer fronte ó gasto, e dado que non se seguiu o procedemento de contratación legalmente establecido, procede o recoñecemento extraxudicial da obriga, e de acordo coa base 17 -1 das de execución do Orzamento Provincial de 2010, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar a autorización, o compromiso do gasto e o recoñecemento extraxudicial da seguinte obriga: Á empresa Construcións Fernández Sarmiento, S.A. (CIF A-36.018.786), con domicilio para os efectos de notificación, en Pontevedra, Rúa Jose Antonio, n.º 59, a certificación n.º 1 - Final por importe de 24.152,24 €, correspondente a “Saneamento en Pousa (Crecente)” cantidade que será librada con cargo á aplicación orzamentaria 10/942.161.652.02 conforme ó seguinte detalle: Euros Construcciones Fernández Sarmiento, S.A. (CIF A-36.018.786) 24.152,24 Subtotal 24.152,24 Taxa dirección de obra (4%) 720,75 Importe líquido a percibir pola empresa 23.431,49 15.18298.- RECTIFICACIÓN DO IMPORTE DO VEHÍCULO CITRÖEN CONCEDIDO Á FUNDACIÓN AMIGOS DE GALICIA A Xunta de Goberno, en sesión celebrada o día 27 de xaneiro de 2010, acordou conceder á Fundación Amigos de Galicia un vehículo marca Citröen modelo Jumper Minibus 17 Pl HDI 160 CV, por un importe total de 32.936,32 €. A concesión enmárcase dentro do convenio subscrito entre a Deputación Provincial, Caixanova e Automóviles Citröen España, para a dotación de vehículos para o transporte de persoas a Institucións sociais sen ánimo de lucro. De acordo co previsto nas bases da convocatoria, subscribiuse o correspondente convenio ca Fundación Amigos de Galicia, con data 1 de marzo de 2010. Mediante escrito de data 4 de xuño, Citröen España S.A. manifesta que se produciu un erro no importe do vehículo concedido, ó aplicárselle dúas veces o desconto de Citröen. O prezo sen desconto é de 43.047,77 euros. Unha vez aplicado o desconto do 30,7% é de 32.936,32 euros. En consecuencia, a contía a achegar pola Deputación, Caixanova e a Fundación é de 10.978,77 euros cada un deles, e non 7.608,29 euros, como inicialmente se acordou. Dado que a Fundación ingresou xa a cantidade inicialmente prevista, debe achegar a diferenza, que é de 3.370,48 euros. Á vista destes antecedentes, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade rectificar o acordo adoptado en sesión celebrada o día 27 de xaneiro de 2010, no senso de que o importe da axuda concedida á Fundación Amigos de Galicia, para a adquisición dun vehículo marca Citröen modelo Jumper Minibus 17 Pl HDI 160 CV é de 43.047,77 euros en vez de 32.936,32 euros, ó aplicárselle o desconto de Citröen dúas veces e que a cantidade que debe achegar o beneficiario é de 10.978,77 euros, debendo, en consecuencia, ingresar en arcas provinciais a diferenza de 3.370,48 euros. 16.18299.- APROBACIÓN DO EXPEDIENTE DE CONTRATACIÓN, MEDIANTE PROCEDEMENTO ABERTO, DA OBRA “POUSADA EN RIBADUMIA” Resultando que a Xunta de Goberno, en sesión celebrada o día 26/05/2010, prestou aprobación ó proxecto de “Pousada en Ribadumia”, cofinanciado polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional (FEDER) dentro do proxecto “Pousadas”. con orzamento de 2.584.000,00 €, máis 465.120,00 € correspondentes ó IVE (18%, tendo en conta que con efectos de 1 de xullo próximo, e de acordo coa Lei de orzamentos xerais do estado para 2010, se modifica o tipo impositivo). Resultando que polo Sr. Secretario Xeral, se emite informe relativo ó prego de cláusulas administrativas que rexerá o procedemento aberto para a adxudicación da obra. E á vista do informe de fiscalización do expediente emitido polo Sr. Interventor, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar o gasto, o prego de cláusulas administrativas e o expediente de contratación, mediante procedemento aberto, da obra de “Pousada en Ribadumia”, con orzamento 2.584.000,00 €, máis 465.120,00 € correspondentes ó IVE. A obra financiarase con cargo á aplicación 10/942.430-622.01.2009 do vixente orzamento provincial. O anuncio de licitación e do extracto do prego de cláusulas administrativas que rexerá no procedemento aberto publicarase no Boletín Oficial da Provincia. Os gastos de inserción de anuncios, e outros que se deriven do expediente, serán por conta do adxudicatario. Dito prego é como segue: “PREGO DE CLAUSULAS ECONÓMICO-ADMINISTRATIVAS PARTICULARES QUE REXERÁN NA CONTRATACIÓN, MEDIANTE PROCEDEMENTO ABERTO, DA EXECUCIÓN DA OBRA, COFINANCIADA POLO FONDO EUROPEO DE DESENVOLVEMENTO REXIONAL (FEDER), “POUSADA EN RIBADUMIA”. CPV 45230000. 1. OBXECTO.- A execución, dentro do proxecto “Pousadas”, da obra “Pousada en Ribadumia”, cuxo proxecto foi aprobado pola Xunta de Goberno da Deputación Provincial en sesión celebrada o día 26 de maio de 2010. O proxecto Pousadas, presentouse dentro das axudas FEDER do Eixe 5 de desenvolvemento Local e urbano aprobadas por Resolución do 7 de novembro de 2007, da Secretaría de Estado de Cooperación Territorial que aprobou a convocatoria para a presentación e aprobación de proxectos de desenvolvemento local e urbano a cofinanciar mediante axudas do FEDER segundo o previsto no Marco Estratéxico Nacional de Referencia (aprobado por Decisión C (2007) 1990 do 7/5/2007), Eixe 5 Desenvolvemento Local e Urbano, para as actuacións destinadas ós municipios de tamaño pequeno e mediano (menores de 50.000 habitantes e que non sexan capitais de provincia). O obxectivo primordial deste proxecto cofinanciado polo FEDER é a creación dun produto turístico “Pousadas Xardín” e a posta en valor os recursos da bisbarra na súa comprensión máis integrada: recursos humanos, en primeiro termo, e recursos materiais: naturais, culturais, patrimoniais, produtivo… entendido como a realización dunha serie de actuacións dirixidas a obter de cada recurso o máximo valor engadido. A súa execución deberá realizarse con suxeición ós proxectos técnicos aprobados polo órgano de contratación e integrados polos documentos enumerados no artigo 107 da Lcsp, e artigos 125 a 132 do Rxlcap, incluído o correspondente estudo de seguridade e saúde. O conxunto de documentos que compón os proxectos considérase como parte integrante deste prego, tendo carácter contractual. 2. ORZAMENTO.- Segundo anexo II deste prego. O orzamento de execución por contrata comprende os seguintes conceptos: 1. Gastos xerais da empresa, correspondéndolle a porcentaxe do 13% sobre o orzamento de execución material, e comprenderá os seguintes aspectos: • A dirección técnica das obras, sendo o 4% do orzamento de execución material, de acordo coa taxa por servizos facultativos que se prestan en obras provinciais, e que foi aprobada polo Pleno da Deputación Provincial na sesión celebrada o 27/02/98. • Gastos referentes á coordinación da seguridade e saúde, 0,72% do orzamento de execución material. • Porcentaxe ofertada relativa ó control de calidade. 2. Beneficio Industrial, aplicarase o 6% sobre o orzamento de execución material. 3. IVE, que se aplicará sobre a suma do orzamento de execución material, beneficio industrial e os gastos xerais da empresa. Dentro do importe referido inclúense, ademais, toda clase de impostos e licenzas, tanto municipais, provinciais, autonómicas e estatais. Importante: As retencións aplicaranse sobre o orzamento de execución material da adxudicación. Nos casos en que se oferten porcentaxes de retención sobre o orzamento global de adxudicación ou sobre calquera outro parámetro, traducirase a porcentaxe que corresponda sobre o orzamento de execución material. 3.- FINANCIAMENTO.- A obra financiarase de acordo co estipulado no anexo II. 4.- PRAZO DE EXECUCIÓN.- O prazo máximo estimado para a execución das obras, contado dende o día seguinte á sinatura da acta de comprobación do planeamento, non sendo que exista razón fundada que impida o seu comezo, estímase no Anexo II. Os licitadores deberán presentar na proposta económica, un programa de traballo que contemple o desenvolvemento das unidades de obras que van realizar en cada prazo. O contratista está obrigado ó cumprimento do contrato na súa totalidade dentro do prazo ofertado, así como nos prazos parciais sinalados para a súa execución sucesiva. Dito prazo só se prorrogará cando o órgano de contratación así o aprobe, sempre que concorran os requirimentos esixidos pola lexislación vixente e previa petición do contratista co informe favorable do director de obra. No caso de prorroga proposta pola dirección da obra, o órgano de contratación terá que aprobar o pertinente expediente que comporta a modificación. 5.- INCUMPRIMENTO DO PRAZO.- Unha vez incumprido o prazo, o contratista incorre automaticamente en demora, podendo a administración optar entre a imposición de penalidades ou a resolución do contrato no caso de que as penalidades acaden o 5 por cento do prezo do contrato. As penalidades diarias serán cuantificadas na proporción de 0,20 euros por cada 1.000,00 € do prezo de adxudicación, podéndose facer efectivo por algún dos seguintes procedementos: retención ou dedución nas certificacións de obra, con cargo á garantía definitiva ou pola vía executiva, unha vez finalizado o prazo de ingreso voluntario. Coa imposición de penalidades ampliarase o prazo de execución da obra, a proposta do enxeñeiro director da obra, para a súa correcta finalización. Dita imposición non exclúe e é compatible coa indemnización de danos e prexuízos causados á Deputación pola demora na execución imputable ó contratista. 6. CAPACIDADE PARA CONTRATAR.- Están capacitadas para contratar as persoas naturais ou xurídicas, españolas ou estranxeiras, que teñan plena capacidade de obrar e acrediten a correspondente clasificación e solvencia técnica nos termos que dispón o artigo 65 da Lei 30/2007, do 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, e non se atopen incursas nalgunha das prohibicións que contempla o art. 49 de dita norma. Para os efectos da licitación, os empresarios que desexen concorrer integrados nunha unión temporal deberán indicar os nomes e circunstancias de que constitúana e a participación de cada un, así como que asumen o compromiso de constituírse formalmente en unión temporal en caso de resultar adxudicatarios do contrato. A duración das unións temporais de empresarios será coincidente coa do contrato ata a súa extinción. A Administración poderá contratar con unións temporais de empresas que se constitúan para ese fin (sen que sexa necesaria a formalización delas en escrituras públicas, ata que se formalice a adxudicación); Ditas empresas serán responsables solidarias ante a Administración debendo nomear ante ela un representante ou apoderado único da unión con poderes bastantes para exercitar os dereitos e cumprir as obrigas que do contrato se deriven ata a extinción do mesmo, sen prexuízo da existencia de poderes mancomunados que poidan outorgar para cobramentos e pagamentos de contía significativa. Ditas empresas deberán ter por obxecto a realización de actividades que teñan relación directa co obxecto do contrato e dispor dunha organización dotada dos elementos persoais e materiais suficientes para a debida execución do contrato. 7.- GARANTÍA DEFINITIVA.- O seu importe será do 5% do prezo de adxudicación, excluído o Imposto sobre o Valor Engadido, e poderá constituírse en calquera das formas previstas no art. 84 da Lcsp. A constitución da garantía definitiva terá que ser acreditada dentro dos quince días hábiles seguintes contados dende o seguinte a que se publique a adxudicación provisional no perfil de contratante do órgano de contratación. En caso de incumprir este requisito a Administración poderá efectuar unha nova convocatoria ou adxudicar provisionalmente ó licitador ou licitadores seguintes a aquel que incumpriu a obriga, pola orde en que queden clasificadas as súas ofertas, sempre que iso fose posible e que o novo adxudicatario preste a súa conformidade, en cuxo caso concederase a este un prazo de dez días hábiles para cubrir o sinalado no segundo parágrafo do apartado anterior. A garantía definitiva terá que ser ingresada exclusivamente na Caixa da Deputación. 8.- PRESENTACIÓN DE PROPOSICIÓNS; LUGAR E PRAZO DE PRESENTACIÓN; FORMALIDADES; DOCUMENTACIÓN.- 8.1º.- Lugar e Prazo de Presentación.- As proposicións presentaranse no Rexistro Xeral da Deputación en horario de 9 a 13 horas, de luns a sábado, ou na Sede da Deputación en Vigo, de luns a venres, dentro do prazo de vinte e seis días naturais contado dende o día seguinte á publicación do anuncio no BOP. Se o último día de presentación de proposicións coincidise en domingo ou festivo, prorrogarase o prazo ata o primeiro día hábil seguinte. Tamén se poderán presentar por calquera dos procedementos establecidos polos artigos 38.4º da Lei 30/92, do 26 de novembro, de Réxime Xurídico das Administracións Públicas e do Procedemento Administrativo Común e 80 do R.d. 1098/2001, do 12 de outubro, polo que se aproba o Regulamento Xeral da Lei de Contratos das Administracións Públicas, agás por correo electrónico. Cando a documentación se envíe por calquera dos procedementos antes indicados, o empresario deberá xustificar a data e hora da imposición do envío e anunciar ó órgano de contratación a remisión da oferta mediante correo electrónico (contratacion@depo.es), ou tamén mediante télex, fax (número 986804126) ou telegrama, sempre no mesmo día. 8.2º.- Formalidades.- Os contratistas interesados na licitación deberán presentar tres sobres distintos, en que se escribirá de forma lexible e visible, sen que sexa preciso abrilo para a súa lectura, o seguinte: Nome do Licitador. CIF. Dirección e teléfono de contacto. Número de inscrición no rexistro de contratistas (se é o caso). Dependendo de cada sobre incluirase a seguinte documentación: Sobre “A”: documentación xeral, coa seguinte inscrición: “Documentación xeral para o procedemento aberto para a contratación da obra (especificar o nome da obra)”. Este sobre conterá os seguintes documentos: 1.- Os que acrediten a personalidade xurídica do empresario e, se é o caso, a súa representación. En caso de concorrer á licitación varias empresas constituíndo unha unión temporal, cada unha delas deberá acreditar a súa personalidade e capacidade, indicando os nomes e circunstancias dos empresarios que subscriben as proposicións, a participación de cada unha delas, designando a persoa ou entidade que, durante a vixencia do contrato, terá que ostentar a representación da unión temporal ante a Administración. 2.- Poder debidamente bastanteado. 3.- Certificado acreditativo de estar en posesión da clasificación empresarial que se establece no anexo II. Se a empresa se encontrase pendente de clasificación, deberá achegarse o documento acreditativo de presentar a correspondente solicitude para iso, debendo xustificar o estar en posesión da clasificación esixida no prazo previsto nas normas de desenvolvemento desta Lei para a emenda de defectos ou omisións na documentación. 4.- Unha declaración responsable de non estar incurso en prohibición de contratar. Esta declaración incluirá a manifestación de atoparse ó corrente do cumprimento das obrigas tributarias e coa Seguridade Social imposta polas disposicións vixentes, sen prexuízo de que a xustificación acreditativa de tal requisito deba presentarse, antes da adxudicación definitiva, polo empresario a cuxo favor se vaia a efectuar esta. Nota importante: A acreditación das circunstancias mencionadas nos artigos anteriores poderase realizar mediante a certificación dun Rexistro Oficial de Licitadores e Empresas Clasificadas ou mediante un certificado comunitario de clasificación, deberá acompañarse á mesma unha declaración responsable do licitador en que manifeste que as circunstancias reflectidas no correspondente certificado non experimentaron variación. Esta manifestación deberá reiterarse, en caso de resultar adxudicatario, no documento en que se formalice o contrato, sen prexuízo de que o órgano de contratación poida, se o estima conveniente, efectuar unha consulta ó Rexistro Oficial de Licitadores e Empresas Clasificadas. Sobre “B”: Documentación correspondente á valoración de criterios non avaliables mediante fórmulas, coa seguinte inscrición: “Documentación Técnica para o procedemento aberto para a contratación da obra (especificar nome da obra)”. Presentarase pechado e contendo os seguintes documentos: 1.- Como primeiro documento presentarase unha relación numerada e foliada de todos os documentos que se presenten, debendo estar debidamente asinado e selado polo representante legal da empresa. 2.- Memoria construtiva e programa de traballo. 3.- Melloras ofertadas 4.- Memoria de seguridade e saúde. 5.- Tecnoloxía e I+D+i e programa de actuacións medioambientais (se é o caso). Toda a documentación relativa a este sobre deberá presentarse en formato A4, e cun límite máximo de 100 follas. Sobre “C”: Documento correspondente á valoración de criterios avaliables mediante fórmulas, coa seguinte inscrición: “Proposición económica para o procedemento aberto para a contratación da obra (especificar nome da obra)”. Presentarase pechado e contendo o seguinte documento: 1.- Modelo de proposición, seguindo o modelo determinado na última cláusula deste prego de condicións, debendo estar asinado e selado. Dito modelo conterá a oferta económica realizada a porcentaxe de control de calidade ofertada. Con respecto ó control de calidade, a porcentaxe que se aplicará para tal fin deberá ser expresado con dous decimais aplicados sobre o orzamento de execución material da obra, e determinado no apartado destinado para iso no modelo de proposición. A Deputación reservarase o dereito de aprobar a empresa que vaia a realizar o control de calidade. Así mesmo, dita empresa deberá acreditar a disposición dun certificado de calidade. 9.- MESA DE CONTRATACION.- Estará integrada da seguinte maneira: PRESIDENTE: - O titular da Corporación ou membro en quen delegue. VOGAIS: - O Secretario Xeral. - O Interventor. - O Arquitecto Provincial. SECRETARIO: - O Técnico Adxunto ó Servizo de Contratación. 10.- CUALIFICACIÓN DA DOCUMENTACIÓN XERAL E APERTURA DE PROPOSICIÓNS.- Unha vez finalizado o prazo de presentación de proposicións, constituirase a mesa de contratación e procederase á cualificación da documentación xeral achegada polos licitadores no Sobre “A”. No caso de que resulte preciso a emenda de erros ou omisións na documentación establecida na cláusula 8.2, a mesa de contratación concederá un prazo máximo de 3 días hábiles para corrixir estes defectos. Posteriormente, a mesa ás 10 horas do quinto día hábil seguinte ó día en que finalice o prazo sinalado para a presentación de plicas, en acto público, sinalará aquelas que sexan cualificadas como inadmitidas e admitidas, e procederá á apertura do Sobre “B” correspondente á documentación técnica valorable mediante criterios non avaliables mediante fórmulas, tal e como prevé o artigo 27 do Real decreto 817/2009, polo que se desenvolve parcialmente a Lei de contratos do sector público. Dita documentación será trasladada ós técnicos que se consideren oportunos, os cales a avaliarán e ponderarán seguindo criterios de valoración establecida no prego. Unha vez avaliada esta documentación técnica, sinalarase no perfil do contratante da Deputación, a data e hora en que se procederá, en acto público, á apertura do Sobre “C” da documentación correspondente á valoración de criterios avaliables mediante fórmulas. Neste acto, darase a coñecer a ponderación asignada á proposta técnica de cada empresa e procederase á apertura dos Sobres “C” daquelas empresas que obteñan unha valoración superior a 30 puntos sobre os criterios non avaliables mediante fórmulas. 11. CRITERIOS DE ADXUDICACIÓN DO CONTRATO.- Para a valoración das proposicións e a determinación da oferta economicamente máis vantaxosa atenderase ós seguintes criterios directamente vinculados ó obxecto do contrato: 11.1.-Enumeración dos criterios non avaliables mediante fórmulas (Sobre “B”). Os criterios avaliables mediante xuízos de valor valorásense cun máximo de 50 puntos, de conformidade cos seguintes criterios: - Memoria construtiva e programa de traballo, ata un máximo de 20 puntos. - Melloras na calidade e / ou cantidade global das obras proxectadas ou dalgunha das súas unidades, que redunden nunha maior calidade construtiva, e / ou redución do prazo de execución da obra, ata un máximo de 15 puntos. - Memoria de seguridade e saúde, ata un máximo de 5 puntos. - Tecnoloxía e I+D+i, ata un máximo de 5 puntos. - Programa de actuacións medioambientais, ata un máximo de 5 puntos. Estes criterios se ponderarán da seguinte forma: 11.1.1) Memoria construtiva e programa de traballo, ata un máximo de 20 puntos. Valorarase o coñecemento do proxecto e do terreo onde será executada a obra, debéndose explicar a metodoloxía que hai que empregar na súa execución, así como das subministracións a empregar, e dos medios materiais e humanos que se comprometa adscribir. Os licitadores presentarán un programa de execución da obra que contemple os prazos parciais, debendo existir unha coherencia entre a planificación e os medios adscritos. Nota moi importante: Na documentación que se presente no Sobre “B”, e en especial neste apartado, non se poderá incluír ningún dato que permita intuír a proposta económica ofertada polo licitador. Toda referencia económica en relación co programa de traballo, e a súa execución por anualidades, se é o caso, presentarase única e exclusivamente no Sobre “C”. O incumprimento deste precepto carrexará a exclusión da oferta no proceso de licitación. 11.1.2.) Melloras na calidade e/ou cantidade global das obras proxectadas ou dalgunha das súas unidades, que redunden nunha maior calidade construtiva, e / ou redución do prazo de execución, ata un máximo de 15 puntos. Deberase detallar e presentar unha memoria valorada, en que non se terán en conta os gastos xerais (13%), o beneficio industrial (6%) nin o IVE (16%), e en que se indiquen as razóns que xustifiquen esta oferta. O responsable do contrato ou a dirección de obra decidirán sobre a execución das melloras, reservándose o dereito de poder variar as mesmas en beneficio do interese público, e sempre sen que poida superar o valor económico das ofertadas. Poderase ofertar como melloras unha redución no prazo de execución da obra, debéndose xustificar axeitadamente as circunstancias ou solucións técnicas que permitan a mesma. Os técnicos, de acordo coa documentación achegada, decidirán sobre a viabilidade ou non desta redución, reservándose o dereito de non valorara cando a consideren imposible cumprimento. 11.1.3) Memoria de seguridade e saúde, ata un máximo de 5 puntos. 1. Definición da problemática principal en relación coa seguridade e saúde dos traballos. Describiranse as actividades de maior problemática na súa execución en relación coa seguridade e saúde, e definiranse as actuacións preventivas a desenvolver a través de procedementos construtivos que integren a prevención de riscos laborais en cada un dos pasos a seguir na execución da correspondente unidade de obra. 2. Análise da organización preventiva e o sistema de xestión da prevención a desenvolver na obra. Neste apartado desenvolverase, entre outros aspectos, cal vai ser o sistema de xestión da prevención de riscos laborais a aplicar na obra, debendo especificar os medios de coordinación preventiva necesarios, de acordo co Real decreto 171/2004, en materia de Coordinación de Actividades Empresariais, así como a forma en que se vai a realizar a información de riscos e medidas preventivas ós traballadores na obra, a supervisión das avaliacións de riscos e medidas preventivas específicas para a obra a presentar por cada un dos subcontratistas intervenientes, etc. Así mesmo, presentarase o sistema de selección de empresas subcontratistas en relación con aspectos que hai que considerar en materia de prevención de riscos laborais. 3. Análise das actividades de especial perigosidade a desenvolver na obra (anexo II. R.D. 1627/97). Neste apartado desenvolverase, entre outros aspectos, a descrición das actividades de especial perigosidade a executar na obra, así como a designación dos recursos preventivos para realizar a supervisión e control permanente en obra ditos traballos. Verificarase que as persoas asignadas reúnen os coñecementos, cualificación e experiencia necesaria, así como que conten coa formación mínima de nivel básico en prevención de riscos laborais, todo iso de acordo co establecido pola Lei 54/2003 de reforma do marco normativo da prevención de riscos laborais. 4. Análise da proposta de información e estudo dos índices de sinistralidade da obra. Neste apartado analizarase a proposta de presentación dos distintos índices de sinistralidade, así como a análise dos mesmos en comparación cos do sector da construción. Así mesmo presentaranse as propostas de estudo dos accidentes acontecidos en obra. 5. Relación de maquinaria, ferramentas e medios auxiliares a utilizar en obra. Neste apartado conseguirase a documentación acreditativa de que toda a maquinaria, maquinaria e ferramentas auxiliares cumpre a normativa vixente en materia de seguridade e saúde, así como se terá que presentar a documentación acreditativa das revisións e mantementos de cada unha das máquinas canda o protocolo de seguimento de ditas revisións e mantementos. Tamén se incluirán os documentos de autorización de uso de cada máquina ou equipo de traballo, que terán que contemplar os traballadores autorizados para o seu uso. 6. Documentación acreditativa da formación, información e entrega de EPI´s. Se terá que presentar a proposta de como realizar a formación dos traballadores en obra, así como de información dos riscos a que están sometidos na mesma. Terá que reflectirse o sistema de revisión e seguimento dos mencionados aspectos de formación e información. Do mesmo xeito, presentarase o protocolo da forma de entregar os equipos de protección individual, así como se definirá como ser realizará a información da súa correcta utilización, mantemento, e sobre os riscos de que o protexen, así como se terá que definir como verificarase a utilización dos mesmos por parte dos traballadores. 7. Relación de proteccións colectivas a empregar na obra. Presentaranse as proteccións colectivas necesarias a utilizar na obra, determinando como definirase a súa necesidade e como verificarase a súa correcta utilización, estado e reposición. 11.1.4) Tecnoloxía e I+D+i, ata un máximo de 5 puntos. Valorarase a calidade e idoneidade das tecnoloxías que o contratista propoña para a execución do contrato. Neste sentido valorarase en particular a utilización na obra de tecnoloxías que sexan desenvolvidas polo contratista no marco de proxectos de I+D+i que supoñan unha mellora da calidade e valor técnico da obra, e cuxa xustificación poida ser debidamente documentada. Dita xustificación poderá realizarse mediante a acreditación segundo a serie de normas UNE 16600. 11.1.5) Programa de actuacións medioambientais, ata un máximo de 5 puntos. Para este Programa valorásense as propostas de medidas de xestión medioambiental e dos produtos a utilizar na obra, con inclusión dos certificados e demais documentos acreditativos destes requisitos. Especialmente cualificarase a precisión na identificación de unidades de obra que poidan xerar impactos, a dispoñibilidade de instrucións de traballo, a organización física da obra, a localización de vertedoiros, a identificación de requisitos legais e os sistemas de boa xestión medio ambiental propostos. As medidas medioambientais valorásense de acordo cos seguintes criterios: a) Se a execución da obra se realizada nun marco de xestión medioambiental de acordo ó Regulamento Comunitario CEE1836/93, ou ben ás normas internacionais ISO (serie 1S014000) europeas EN ou españolas UNE (77/801-94 e 77/802-94). b) Se os materiais que hai que utilizar polo licitador proveñen dun proceso de reciclado ou reutilización en máis dun 50%, conforme a certificación emitida por un laboratorio ou organización que non forme parte do mesmo grupo de empresas a que pertenza o ofertante. Estes materiais deberán cumprir as especificacións técnicas do proxecto, así como o prego de prescricións técnicas e calquera outra norma técnica de obrigado cumprimento. c) Se os materiais que hai que utilizar polo licitador son reutilizables ou teñen un grao de reciclabilidade superior a un 50%, conforme a certificación emitida por un laboratorio ou organización que non forme parte do mesmo grupo de empresas a que pertenza o ofertante. Estes materiais deberán cumprir as especificacións técnicas do proxecto, así como o prego de prescricións técnicas e calquera outra norma técnica de obrigado cumprimento. d) Se na execución da obra se contempla algunha das seguintes medidas: xestión ambiental de terras e materiais de obra, restauración paisaxística; redución na xeración de residuos; diminución da contaminación por verteduras, acústica, atmosférica ou do solo; redución do impacto visual, cultural ou sociolóxico; limitación de impacto sobre fauna e flora local; diminución do uso de combustibles fósiles ou utilización de enerxías renovables. 11.2.-Enumeración dos criterios avaliables mediante fórmulas (Sobre “C”) Nota importante: Só se procederá á apertura e valoración das propostas do sobre “C” daquelas empresas que obtivesen unha ponderación dos criterios avaliables mediante xuízos de valor que superen os 30 puntos. Os criterios avaliables mediante fórmulas valoraranse cun máximo de 50 puntos de conformidade cos seguintes criterios: - Redución do prezo sobre o orzamento máximo do contrato, ata un máximo de 45 puntos. - Plan de control de calidade da obra que a empresa manterá durante a súa execución, ata un máximo de 5 puntos. 11.2.1) Redución do prezo sobre o orzamento máximo do contrato, ata un máximo de 45 puntos. Puntuándose en función da fórmula establecida no anexo I. 11.2.2) Plan de control de calidade da obra que a empresa manterá durante a súa execución, ata un máximo de 5 puntos. Especificarase a porcentaxe sobre o orzamento de execución material que asigne para tal efecto, así como a acreditación por parte da mesma da disposición dun certificado de calidade, reservándose para si a Deputación a aprobación do laboratorio homologado proposto. Puntuación: (Control ofertado x 5)/control máximo ofertado (de entre todas as empresas licitadoras). 12.- OFERTAS CON VALORES ANORMAIS OU DESPROPORCIONADOS.- Consideraranse ofertas con valores anormais ou desproporcionados as proposicións cunha porcentaxe de baixa que exceda en cinco unidades da media aritmética das porcentaxes de baixa de todas as proposicións. Cando a mesa de contratación presuma fundadamente que a proposición non se poida cumprir como consecuencia das baixas anormais ou desproporcionadas, darase audiencia ó contratista, por un prazo máximo de cinco días hábiles, para que xustifique a valoración da oferta e precise as condicións da mesma, en particular canto ó aforro que permita o procedemento de execución do contrato, as solucións técnicas adoptadas e as condicións excepcionalmente favorables de que dispoña para executar a prestación, a orixinalidade das prestacións propostas, o respecto das disposicións relativas á protección do emprego e as condicións de traballo vixentes no lugar en que se vaia a realizar a prestación, ou a posible obtención dunha axuda do Estado. Se o órgano de contratación, considerando a xustificación efectuada polo licitador e os informes mencionados no apartado anterior, estimase que a oferta non pode ser cumprida como consecuencia da inclusión de valores anormais ou desproporcionados, acordará a adxudicación provisional a favor da seguinte proposición economicamente máis vantaxosa, de acordo coa orde en que sexan clasificadas, que se estime pode ser cumprida a satisfacción da Administración e que non sexa considerada anormal ou desproporcionada. 13.- ADXUDICACIÓN PROVISIONAL.- O órgano de contratación, unha vez avaliadas as propostas, clasificará as proposicións presentadas, por orde decrecente, en función dos criterios establecidos na cláusula undécima, a cuxo efecto poderá solicitar cantos informes técnicos estime pertinentes, e adxudicará provisionalmente o contrato ó licitador que presente a que resulte economicamente máis vantaxosa. A adxudicación ó licitador que presente a oferta economicamente máis vantaxosa non procederá cando o órgano de contratación presuma fundadamente que a proposición non poida ser cumprida como consecuencia da inclusión na mesma de valores anormais ou desproporcionados. A adxudicación provisional acordarase en resolución motivada, notificándose ós candidatos e publicándose no perfil de contratante do órgano de contratación. 14.- ADXUDICACIÓN DEFINITIVA.- A elevación a definitiva da adxudicación provisional non poderá producirse antes de que transcorran quince días hábiles contados dende o seguinte a aquel en que se publique aquela no perfil de contratante da Deputación. Durante este prazo, o adxudicatario deberá presentar a documentación xustificativa de atoparse ó corrente no cumprimento das súas obrigas tributarias e coa Seguridade Social e calquera outros documentos acreditativos da súa aptitude para contratar ou da efectiva disposición dos medios que se comprometesen a dedicar ou adscribir á execución do contrato que lle reclame esta institución, así como constituír a garantía definitiva. A adxudicación provisional deberá elevarse a definitiva dentro dos dez días hábiles seguintes a aquel en que expire o prazo sinalado no parágrafo primeiro deste apartado, sempre que o adxudicatario presente a documentación sinalada e constituída a garantía definitiva. 15.- FORMALIZACIÓN DO CONTRATO.- A Administración e o contratista deberán formalizar o contrato en documento administrativo dentro do prazo de dez días hábiles, contado dende o seguinte ó da notificación da adxudicación definitiva, constituíndo dito documento título suficiente para acceder a calquera rexistro público. Non obstante, o contratista poderá solicitar que o contrato se eleve a escritura pública, correndo do seu cargo os correspondentes gastos. Cando por causas imputables ó contratista non se formalizase o contrato dentro do prazo indicado, a Administración poderá acordar a resolución do mesmo. Non poderá iniciarse a execución do contrato sen a súa previa formalización. 16.- PERFIL DO CONTRATANTE.- Co fin de asegurar a transparencia e o acceso público á información relativa á súa actividade contractual, e sen prexuízo da utilización doutros medios de publicidade nos casos esixidos pola Lcsp ou polas normas autonómicas de desenvolvemento ou en que así decídase voluntariamente, a Deputación difundirá, a través de Internet (www.depo.es), o seu perfil de contratante. 17.- GASTOS A CARGO DO ADXUDICATARIO.- Serán a cargo do adxudicatario os gastos que xere o expediente, así como os de carteis de obra que lle serán facilitados pola Deputación e que serán colocados no lugar que lles indique a Dirección de Obra. Ademais os adxudicatarios estarán obrigados a colocar toda a sinalización necesaria que garanta a plena seguridade da obra, e a designar un xefe de obra coa cualificación técnica, capacidade e experiencia suficiente para representar o contratista durante toda a execución da obra obxecto do contrato e que ademais será responsable da súa seguridade sen cuxos requisitos non se confeccionará a acta de comprobación do planeamento. Así mesmo, os gastos do cartel da obra serán por conta do adxudicatario. 18.- RESPONSABLE DO CONTRATO.- A Deputación designará un responsable do contrato, vinculado a esta institución, ó que lle corresponderá supervisar a súa execución e adoptar as decisións e ditar as instrucións necesarias co fin de asegurar a correcta realización da prestación pactada. Estas facultades do responsable do contrato entenderanse sen prexuízo de que corresponden ó Director facultativo das obras. 19.- EXECUCIÓN DAS OBRAS E RESPONSABILIDADE DO CONTRATISTA.- As obras executaranse con estrita suxeición ás estipulacións contidas neste prego, ó proxecto que serve de base ó contrato e conforme ás instrucións que en interpretación técnica deste desen ó contratista o Director facultativo, e se é o caso, o responsable do contrato, nos ámbitos da súa respectiva competencia. (art. 213 Lcsp). As instrucións de carácter verbal deberán ser ratificadas por escrito no máis breve espazo posible para que sexan vinculantes para as empresas. No suposto de incumprimento dos compromisos ou das condicións especiais de execución do contrato ofertados polo contratista, referente ós materiais ou medios persoais (por exemplo, dedicación dun número determinado de medios humanos ou unhas características especiais dos traballadores ou técnicos ofertados), a administración poderá penalizar ó contratista ata un importe que non supere o 10% do orzamento do contrato. (art. 196.1 Lcsp). Será obriga do contratista indemnizar todos os danos e prexuízos que se causen a terceiros como consecuencia das operacións que requira a execución do contrato. (art. 198.1 Lcsp). 20.- CERTIFICACIÓNS.- A dirección de obra realizará mensualmente a medición das unidades de obra executada, redactando unha relación valorada, en que tomará como refire os prezos contratados, e sobre a que expedirá a correspondente certificación de obra. As certificacións de obra axustaranse ós modelos de certificación ordinaria e anticipada para obras da Deputación que foron aprobadas pola Resolución Presidencial, de data 13 de xullo de 2007, e que se encontran inseridos na páxina web www.depontevedra.es. O técnico director deberá practicar nas certificacións de obra as retencións correspondentes ás porcentaxes ofertadas polo adxudicatario en concepto de control de calidade, seguridade e saúde, taxa por dirección de obra, etc. Estas retencións aplicaranse sobre o orzamento de execución material do orzamento de adxudicación. As certificacións de obra que recollan unha execución en amora, teñen que ir acompañadas da xustificación da mora polo contratista e o correspondente informe de conformidade da dirección da obra; En caso contrario, cumprirá que a certificación recolla a retención correspondente ás penalidades. 21.- RECEPCIÓN E CERTIFICACIÓN FINAL DE OBRAS.- O contratista comunicará á dirección da obra a data prevista para a terminación ou execución do contrato, para os efectos de que se poida realizar a recepción. Á recepción concorrerán o responsable do contrato ou un facultativo designado pola Administración representante desta, o facultativo encargado da dirección das obras e o contratista asistido, se o estima oportuno, do seu facultativo. Do resultado da recepción levantarase unha acta que subscribirán todos os asistentes, retirando un exemplar orixinal cada un deles. Recibidas as obras procederase de seguido á súa medición xeral polo director de obra con asistencia do contratista, formulándose sobre o resultado a correspondente relación valorada e tramitándose, antes do transcurso de tres meses dende a recepción, a correspondente certificación final. Os excesos de obras que non superen o 10% do contrato, excluído o IVE, deberán ser certificados co final acompañado dun informe do director de obra xustificándoos. A dirección da obra acompañará á acta de recepción un estado de dimensións e características da obra executada que defina con detalle as obras realizadas tal e como se encontran no momento da recepción, para os efectos de inventario. 22.- XUSTIFICACIÓN DAS MELLORAS.- O técnico director acompañará á certificación final, tras a recepción da obra, a xustificación da aplicación das melloras ofertadas polo adxudicatario, mediante informe a que se anexará unha relación valorada das distintas unidades de obra con indicación para cada unha delas dos prezos unitarios e totais. Na valoración das melloras non se terán en conta as porcentaxes de gastos xerais (13%), o beneficio industrial (6%) nin o IVE (16%). 23.- LIQUIDACIÓN DA OBRA.- Transcorrido o prazo de garantía, se o informe do director da obra sobre o estado das mesmas fóra favorable, formularase no prazo dun mes a proposta de liquidación das realmente executadas, tomando como base para a súa valoración as condicións económicas establecidas no contrato. O órgano de contratación aprobará a liquidación da obra, podendo existir unha variación no saldo do contratista en contra ou a favor, en cuxo último caso, aboarase a cantidade debida ó contratista. 24.- GARANTÍA DA OBRA.- A obra terá un período de garantía dun ano dende o día seguinte á data de formalización da acta de recepción, durante o cal o contratista estará obrigado á súa conservación e policía, e á reparación dos deterioracións producidos pola defectuosa execución das mesmas. Se se producise un incumprimento das obrigas accesorias propias da garantía, non podendo resolverse o contrato, poderase incautar a garantía, e se non fose suficiente, poderase reclamar danos e prexuízos pola vía de constrinximento. Dentro do prazo de quince días anteriores ó cumprimento do prazo de garantía, o director facultativo da obra, de oficio ou a instancia do contratista, redactará un informe sobre o estado das obras. Se este fora favorable, o contratista quedará relevado de toda responsabilidade. No caso de que o informe non fora favorable e os defectos observados debésense a deficiencias na execución da obra e non ó uso do construído, durante o prazo de garantía, o director da obra procederá a ditar as oportunas instrucións ó contratista para a debida reparación do construído, concedéndolle un prazo para iso durante o cal continuará encargado da conservación das obras, sen dereito que hai que percibir cantidade algunha por ampliación do prazo de garantía. 25.- DEVOLUCIÓN DA DOCUMENTACIÓN E DA GARANTÍA PROVISIONAL.- A documentación incluída no Sobre “A” dos licitadores que non resulten adxudicatarios poderá ser retirada polos licitadores, previo aviso ó servizo de contratación, mediante escrito ordinario ou electrónico no correo electrónico contratacion@depo.es, transcorridos tres meses contados dende o día seguinte á notificación do acordo de adxudicación ós licitadores, e durante o prazo de 30 días naturais, non sendo que a administración considere oportuno retela no suposto de que tivesen interposto reclamacións ou recursos, ou exista algunha incidencia administrativa. Transcorridos os prazos anteriormente mencionados, esta administración disporá da documentación quedando exenta de toda responsabilidade. 26.- RESOLUCIÓN DO CONTRATO.- O contrato poderá extinguirse por calquera das causas de resolución enumerada nos arts. 206 e 220 da LCSP. 27.- RÉXIME XURÍDICO.- En todo o non previsto expresamente no presente prego de condicións, estarase ó disposto, no referente á súa preparación, adxudicación, efectos e extinción, pola Lei 30/2007, do 30 de outubro, de Contratos do Sector Público e as súas disposicións de desenvolvemento; supletoriamente aplicaranse os restantes normas de dereito administrativo e, no seu defecto, as normas de dereito privado 28.- XURISDICIÓN COMPETENTE.- As cuestións litixiosas que xurdan sobre interpretación, modificación, resolución e efectos do presente contrato, serán resoltas polo órgano de contratación cuxas resolucións esgotarán a vía administrativa deixando expedita a vía xurisdicional, contenciosa administrativa, a teor do que se dispón na Lei Reguladora dita Xurisdición. 29.- MODELO DE PROPOSICION.- Don......., maior de idade, veciño de....., con domicilio en........titular do DNI....., expedido en data......., actuando en nome propio ou en representación da empresa...... (C.I.F.- nº......) e con domicilio en......, teléfono...... segundo acredito mediante poder debidamente bastanteado. Decatado do anuncio, para adxudicar mediante procedemento aberto o contrato correspondente á obra (especificar denominación da obra) comprométese a executar polo prezo de _______ (en letra e número) euros, máis ____ euros (en letra e número) correspondente ó IVE, con estrita suxeición ó proxecto aprobado e pregos de prescricións técnicas e condicións económico-administrativas, que acepta en todas súas as partes. • % do control de calidade ofertada: (Data e sinatura do propoñente)” ANEXO I ANEXO II: “PREGO DE CONDICIÓNS PARTICULARES QUE REXIRA A CONTRATACIÓN MEDIANTE PROCEDIMIENTO ABERTO DA OBRA “POUSADA EN RIBADUMIA” A) PROCEDIMENTO DE CONTRATACIÓN.- Aberto. Tramite ordinario. B) ORZAMENTO EXECUCIÓN CONTRATO.- Tipo de licitación: 2.584.000,00 € IVE: 465.120,00 € Total: 3.049.120,00 € C) FINANCIACIAMETNO.- ANUALIDADE APLICACIÓN IMPORTE 2010 10/942.430-622.01.2009 3.049.120,00 D) PRAZO DE EXECUCIÓN DAS OBRAS.- O prazo máximo para a execución da obra de referencia establecese en doce meses, contado dende o día seguinte á sinatura da acta de comprobación do replanteo, salvo que exista razón fundada que impida su comezo. E) GARANTÍAS.- Provisional: non se esixe. Definitiva: 5% do prezo de adxudicación, excluído o Imposto sobre o Valor Engadido. F) CLASIFICACIÓN.- Grupo C, subgrupo 2, categoría d.” ANEXO III: CARTEL DE OBRA. 17.18300.- ADXUDICACIÓN PROVISIONAL DO PROCEDEMENTO ABERTO PARA A CONTRATACIÓN DA SUBMINISTRACIÓN, MANTEMENTO E EXPLOTACIÓN DUNHA REDE DE BANDA ANCHA DENTRO DO PROXECTO “WIMAX RURAL DE PONTEVEDRA” (FEDER) A Xunta de Goberno, en sesión do 12 de maio de 2010, aprobou o expediente para a contratación, mediante procedemento aberto, da subministración, mantemento e explotación dunha rede de banda ancha dentro do Proxecto “Wimax Rural de Pontevedra”, financiados mediante axudas Feder, eixe 5, Desenvolvemento Rural e Urbano, período 2007/2013, P.O. Rexional de Galicia, convocatoria 2007. O orzamento de licitación estableceuse en cinco millóns de euros sen IVE. O anuncio da convocatoria pública de licitación publicouse no Boletín Oficial de Pontevedra, número 93, de data 19 de maio de 2010. O día 7 de xuño de 2010 constitúese a Mesa de Contratación, e procedeuse á apertura do sobre A, cualificándose a documentación xeral, co resultado de admisión da única empresa presentada ó procedemento Iberbanda, S.A. Con data 9 de xuño de 2010 procedeuse á apertura dos Sobres “B”, relativos ás propostas técnicas e referentes a criterios non avaliables de forma automática, e trasládanse os servizos técnicos para a súa avaliación, quen emiten o preceptivo informe. A mesa de contratación reúnese novamente o día 10 de xuño de 2010, en acto público, dando a coñecer a puntuación obtida pola empresa Iberbanda, S.A., na documentación técnica, e de acordo cos criterios de adxudicación establecida no prego económico administrativo, resulta a seguinte puntuación: Licitadores Puntuación Sobre “B” Puntuación Sobre “C” Total IBERBANDA, S.A. 45,5 46,040 92,54 Considerando o que se dispón nos artigos 34-1, f) e i) da Lei 7/85, do 2 de abril, 185 do Trlrfl., do 5 de marzo 2004, 117 e concordantes do Rd 2568/86, do 18 de novembro, e a base 16.2 de execución do orzamento, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: Primeiro.- Adxudicar provisionalmente o procedemento aberto para a contratación da subministración, mantemento e explotación dunha rede de banda ancha dentro do proxecto “Wimax rural de Pontevedra” (feder) á empresa IBERBANDA, S.A. (C.I.F.- A-61.912.069) polo prezo de catro millóns novecentos oitenta mil euros (4.980.000,00 €), máis a cantidade correspondente ó IVE de oitocentos noventa e seis mil catrocentos euros (896.400,00 €). De acordo coa Lei 26/2009, do 23 de decembro, de orzamentos Xerais do Estado para o ano 2010, a partir do 1 de xullo de 2010, modifícase o tipo impositivo do IVE ó 18%. Así mesmo a empresa adxudicataria oferta as seguintes tarifas: CONCEPTO COTA SEN IVE Cota mensual de acceso básico 17,00 € Cota mensual de Acceso avanzado 34,00 € Cota de Alto Acceso Básico 59,00 € Cota de Alto Acceso avanzado 59,00 € Servizo de telefonía 6,00 € Segundo.- Conceder ó adxudicatario provisional un prazo máximo de 15 días hábiles, contado desde o seguinte á publicación deste acordo no perfil do contratante, co obxecto de que se presente a documentación indicada no artigo 135.4 da Lei 30/2007, de contratos do sector público e que se concreta na achega dunha garantía definitiva do 5% do importe de adxudicación, así como a documentación xustificativa de estar ó corrente no cumprimento das obrigas tributarias e coa Seguridade Social, así como a efectiva disposición dos medios que se comprometesen a dedicar ou adscribir á execución do contrato. A empresa adxudicataria deberá constituír a garantía definitiva na caixa da Deputación, por importe de douscentos corenta e nove mil euros (249.000,00 €) na forma que determina o art. 84 da Lei 30/2007, do 30 de outubro. Así mesmo, ingresarán na Tesourería de Deputación, de acordo coa base do prego de condicións económico-administrativas que rexeu o procedemento, a cantidade de cen euros con setenta e cinco céntimos (100,75 €), en concepto de gastos de anuncio no BOP. O contrato pagarase con cargo ás aplicacións orzamentarias que se relacionan e nas cantidades seguintes: APLICACIÓNS ORZAMENTARIAS CONTÍA 10/942.491.627.01.2009 2.761.360,46 € 10/942.491.627.01 3.115.039,54 € Unha vez cumpridos satisfactoriamente os trámites enumerados anteriormente e, transcorrido o prazo de quince días hábiles, elevarase a definitiva esta adxudicación, por este mesmo órgano.” 18.18301.- ADXUDICACIÓN DEFINITIVA DO PROCEDEMENTO ABERTO CONVOCADO PARA CONTRATR A SUBMINISTRACIÓN DUN CAMIÓN DE RECOLLIDA DE LIXO PARA O CONCELLO DE COVELO A Xunta de Goberno desta Deputación Provincial na sesión ordinaria do día 24 de marzo de 2010 aprobou o expediente de contratación para a adxudicación, mediante procedemento aberto, da subministración dun camión de recollida de lixo para o Concello de Covelo, por un importe global de 135.554,12 euros, IVE incluído. Resultando que o anuncio do procedemento aberto para a contratación da subministración dun camión de recollida de lixos para o Concello de Covelo, publicouse no Boletín Oficial da Provincia de Pontevedra número 63 de data 6 de abril de 2010. Resultando que a cualificación da documentación xeral efectuouse o día 23 de abril de 2010, a cuxo efecto reuniuse a Mesa de Contratación para examinar a documentación presentada polas empresas, Vehículos, Equipamentos e Carrozarías Prieto-Puga, S.L. (VEICAR, S.L.); Talleres Baulo, S.L.; Baygar, S.L. e Inturasa Pérez Rubao, S.A. Resultando que a Mesa de Contratación, na reunión que tivo lugar o día 27 de abril de 2010, fixo pública a relación de empresas admitidas a este procedemento aberto e procedeu a continuación á apertura dos Sobres “B” presentados polas mesmas, correspondentes á documentación técnica valorable mediante criterios non avaliables mediante fórmulas, para os efectos de dar cumprimento ó estipulado no artigo 27 do Real decreto 817/2009, do 8 de maio, polo que se desenvolve parcialmente a Lei 30/2007, do 30 de outubro, de Contratos do Sector Público. Resultando que a Mesa de Contratación na reunión que tivo lugar o día 18 de maio de 2010, tras dar a coñecer a eliminación das empresas, Vehículos, Equipamentos e Carrozarías Prieto Prieto-Puga, S.L. (Veicar, S.L. ) e Baygar, S.L., por ofertar o prazo de entrega no Sobre “B” e tras facer pública a puntuación asignada á proposta técnica efectuada polas empresas, Talleres Baulo, S.L. e Inturasa Pérez Rumbao, S.A., procedeu á apertura do Sobre “C”, presentadas polas mesmas, correspondentes ós criterios avaliables mediante fórmulas, obtendo a seguinte puntuación: LICITADORES Sobre “B” Sobre “C” TOTAL Oferta económica Prazo VEICAR, S.L. ELIMINADO TALLERES BAULO,S.L. 10,80 Puntos Eliminado por superar o prezo de licitación. BAYGAR, S.L. ELIMINADO INTURASA PÉREZ RUMBAO, S.A. 26,06 puntos 40,00 puntos 10,00 puntos 76,06 puntos Resultando que pola Xunta de Goberno na sesión ordinaria do día 19 de maio de 2010 adxudicóuselle provisionalmente á empresa, Inturasa Pérez Rumbao, S.A., (C.I.F. A-36.122.174), o contrato para efectuar a subministración dun camión de recollida de lixo para o Concello de Covelo. Resultando que esta adxudicación provisional foi publicada no perfil do contratante da Deputación de Pontevedra o día 24 de maio de 2010 e que a empresa Inturasa Pérez Rumbao, S.A., presentou a documentación requirida, entre a que se encontra unha garantía definitiva por importe de 5.818, 10 euros depositados na Tesourería desta Deputación con data 04/06/2010 e número de operación 201000046712, polo que unha vez cumprimentados os trámites esixidos no artigo 135 da Lei 30/2007, do 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, procede elevar a definitiva a adxudicación provisional deste contrato. Considerando que a disposición adicional segunda da Lei 30/2007, do 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, no seu apartado 1, faculta á Presidencia desta Deputación para actuar como órgano de contratación con competencia con respecto a este contrato de subministración, e tendo en conta o que se dispón no artigo 185 do Real decreto lexislativo 2/2004, do 5 de marzo, por que se aproba o Texto refundido da Lei reguladora das facendas locais e o que se establece nas bases de execución do vixente orzamento provincial, concretamente na Base 16ª. 2 a) onde figura que lle compete á Xunta de Goberno a fase correspondente á disposición dos gastos precisos para contratación de subministracións que, sendo competencia da Presidencia, superen o importe dos contratos negociados sen publicidade por razón da contía. A Xunta de Goberno acorda por unanimidade: 1. Adxudicar definitivamente á empresa, Inturasa Pérez Rumbao, S.A., (C.I.F. A-36.122.174), o contrato para efectuar a subministración dun camión de recollida de lixos para o Concello de Covelo, polo prezo global de cento trinta e catro mil novecentos oitenta euros (134.980,00 €), IVE incluído, de acordo á seguinte desagregación: A) Prezo do contrato 116.362,07 euros. B) IVE (16%) 18.617,93 euros. C) Total (A +B) 134.980,00 euros. 2. O pagamento das obrigas derivadas deste contrato efectuarase, unha vez recepcionado o camión, con cargo á partida 10/942.942.652.45.2009, do vixente orzamento provincial. 19.18302.- CORRECCIÓN DE ERRO DO ACORDO Nº 47.18119 DA XUNTA DE GOBERNO DE DATA 14/04/2010 Visto o acordo, núm. 47.18119, adoptado pola Xunta de Goberno na sesión ordinaria do día 14 de abril de 2010, en virtude do cal se corrixe o acordo de concesión dunha axuda económica ó Concello de Catoira para a realización do investimento 2009002310 denominado “Construción de beirarrúas, servizos e supresión de barreiras arquitectónicas” con cargo ó Plan de Investimentos da Deputación 2009-2011. Visto o acordo, núm. 34.18176, adoptado pola Xunta de Goberno en sesión ordinaria do día 30 de abril de 2010, en virtude do cal se aproba o Convenio de Colaboración entre a Deputación Provincial de Pontevedra e o Concello de Catoira para a execución da obra “Construción de beirarrúas, servizos e supresión de barreiras arquitectónicas (1ª fase) na E.P. 8702 Santa Baia-Oeste”. Resultando que as cantidades expresadas no acordo de concesión de subvención non coinciden coas establecidas no convenio de colaboración, polo que procede súa corrección dado que ambas estanse a referir a mesma actuación, Considerando que as administración públicas, segundo o disposto no artigo 105.2, da Lei 30/92, de 26 de novembro, de Réxime Xurídico das Administracións Públicas e do Procedemento Administrativo Común, poden rectificar en calquera momento de oficio ou a instancia de parte, os erros materiais, de feito ou aritméticos existentes nos seus actos, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade corrixir o acordo núm. 47.18119 adoptado na sesión ordinaria do día 14 de abril de 2010 de xeito que: Onde di: Exercicio Achega Deputación Achega Concello ou outros 2009 2010 54.906,56 2011 112.713,44 167.620,00 TOTAL 167.620,00 167.620,00 Debe dicir: Exercicio Achega Deputación Achega Concello ou outros 2009 2010 54.906,56 98.600,00 2011 112.713,44 69.020,00 TOTAL 167.620,00 167.620,00 O resto do acordo do acordo da Xunta de Goberno adoptado na sesión de 14 de abril de 2010, punto 47.18119 permanecerá invariable. 20.18303.- ROGOS E PREGUNTAS Non se formularon. E non habendo máis asuntos que tratar polo Sr. Presidente, sendo as once horas e trinta minutos do expresado día, dáse por rematada a sesión e dela esténdese a presente acta, que asina o Ilmo. Sr. Presidente, comigo, o Secretario que dou fe. O Presidente, O Secretario,

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición